Iloinen paripeli

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 17.12.2018 22:39:40

jeekaka kirjoitti:
Meiz kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Missä kohti sanoin, että pidän JitaHoraata hyviksenä siksi, etteivät osallistuneet? Sanoin vaan, että jos tää on heidän pahistaktiikka, niin uskon että ovat ottaneet siitä pahisparille jotain iloa irti. Itseasiassa sä jopa näytät aika pahalta siinäkin tapauksessa >:D Tosin, en ehkä usko tähän sun ja Horaan yhteenoton takia, tai sitten oscarit ja aplodit.

Minun peli epäilytti horaaneko epäilyn takia, joten kerrotko mikä horaanekon viesteissä sai sinut ajattelemaan hänet hyvikseksi?


Sun peli ei epäilyttänyt Horaaneko-epäilyn takia, vaan sen takia ettette tehneet Pyran kanssa yhteistyötä puskeaksenne joko sun tai Pyran epäilyjä, jonka epäilen johtuvan siitä ettette halunneet näyttää itsensä pelastamiselta. Kuinka monta kertaa tää pitää sanoa....................................

No mä yritän tässä kaivaa hieman esiin muutakin, koska en yksinkertaisesti usko että pelkästään tuo voi olla syy kääntää aiempi hyvisread meistä pahikseen. Sanoit kuitenkin aiemmin että kalastelin Horachi-virtauksissa, josta oletin että näit tämän epäilyttävänä.

Sanoit kuitenkin komppailleesi horaanekon viesteistä muutamaakin asiaa, eli taisit hyvisvibaa kuitenkin saada. Mitä tarkalleen komppailit?
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 17.12.2018 22:41:01

Lisään nyt sen verran että mun ja pyran epäilyt tuossa vaiheessa oli jaetut privana. Mä en ollut niin vakuuttunut flawlessista tuossa vaiheessa peliä eikä oikein päästy vielä kompromissiin, mistä johtuen äänikään ei siirtynyt suuntaan tai toiseen vielä.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 17.12.2018 22:42:09

Älä usko sit, ei se ollut mikään mega vakava ääni alunperin, mutta se mitä tapahtui jälkeenpäin saa tuntumaan siltä etten välttämättä ollut väärässä :D


Niin ja ainiin meillä oli se ennustajakin. Vois varmaan kertoa niitä tuloksia.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 17.12.2018 22:43:40

Ketä sanoisit tällä hetkellä hyviksiksi ja miksi? Mitä enemmän saat tästä ajatuksia kasaan, sen parempi :)
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 17.12.2018 22:44:55

Yritän jotenkin pohtia tuota eilistä äänestystä.

Tuo eilisen äänestys meni lopulta tuohon horaaneko-Jitachi junaan asti kaavalla, että kumpi pari tuntuu luotettavammalta, kun kumpikaan ei epäilyttänyt. Tämä pistää minua mietityttämään, olisiko hiljaiset kokonaan hiljaisissa ja puhumattomissa. Horaanekon herättämien epäilyjen vuoksi ymmärrän tuon junan syyn, mutten tuota hullua nopeutta. Oliko ihmisillä niin suuri tarve pelastaa Lauchuo ja flawless? Koko eilisillan kuvio vain ei mahdu minun päähän, mitä tapahtui kun niin nopeasti lähdettiin Lauchuo-flawless junasta toiseen. Joko tuo operaatio oli hyvisten pelastusoperaatio lynkkausuhan alla olleesta ei niin epäilyttävästä parista tai sitten pahisten suunnittelema. Kuitenkaan tuntuu siltä, että olisivatko pahikset päästäneet äänestyksen kohteen vaihtumaan hyvisparista? Joko syy on se, että sekä Horaaneko ja Jitachi ovat hyviksiä, joten tuolla kohteen vaihtumisella ei ole väliä tai sitten tuo koko äänestys oli hyvisten viime hetken äänimyllyä. Olettamalla, että pahikset ovat aktiivisa ei heillä varmaan ollut mitään ongelmaa tuloksen vaihtumisessa Horaanekoon ja Jitachiin. Toisaalta junan nopeuden huomioonottaen on mahdollista, että pahikset eivät aavistaneet tämän tuloa etukäteen ja sen vuoksi pahispari pelastui väärinkirjoitettujen äänten ja liian myöhäisten äänten takia. Mahdotonta sanoa mitä tuossa tapahtui.

Yötaposta tuntuu, että joko ollaan etsitty erikoisia tai sitten tarkoitus oli saada lavastettua minua ja Meiziä tappamalla meitä äänestänyt pelaaja. Lisäksi meitä pahikset varmaankin pitävät todennäköisinä kohteena tämän päivän lynkkaukselle, koska olimme juuri se pari, josta koko äänitulos siirtyi toiseen.

jeekaka kirjoitti:Siinä sitten yöllä pähkäilin, että MIKSI peli tuntuu olevan niin pattitilanteessa, ja sit vaan tajusin että hetkinen miksette tee Pyramidin kanssa mitään yhdessä, ja huomasin että sä kalastelet Horachi-virtauksissa.


Syy on ihan se, että sovimme etukäteen menevämme päivällä molemmat eri suuntiin mahdollisimman kattavan pelikuvan saamiseksi, mutta illan koittaessa vaihdamme sitten samaan kohteeseen, jota molemmat epäilemme.

Tämän päivän kannalta en tiedä mihin suuntaan lähteä. Nyt lyö ihan tyhjää koko peli. Kenties yön nukkumalla saan jotain selvyyttä tähän peliin.

//jeekaka ja Meiz väittelee.
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 17.12.2018 22:46:58

Pyramidi kirjoitti:Tämä pistää minua mietityttämään, olisiko hiljaiset kokonaan hiljaisissa ja puhumattomissa.

*reps*
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Mair » 17.12.2018 22:51:39

jeekaka kirjoitti:Onhan siellä kolme mahdollista pahisparia mainittuna :D Mua aina jää kovasti vaivaamaan, jos joku pari tosi yllättävällä tavalla pelastuu pudotusuhan alta.
Mun äänestä sanot, että ei näytä pahischatissa laskelmoidulta, paristani ettei näytä olevan samalla missiolla, sitten että olisi äänestänyt Lau&flauta, sama miina&Black Foxista keskenään ja miinasta toteat vielä erikseen että "olipa Pyra&Meiz pahiksia tai ei" (eli infoarvo nolla) ja Haliman ääntä et tosiaan avaa mitenkään. Eli kaikki todella epämääräistä tai jopa et ei näytä pahisten koordinoimalta.

Se, että joku pelastuu täpärästi, on toki jännää, mutta toisaalta jos siihen johtaneet äänenvaihdot ja epäilykset on loogisia eikä yhdisty, niin lynkkaus sen pohjalta ei ole järkevää. Onhan täällä muutakin materiaalia, tai voitaisi ainakin yrittää saada sitä.

Mun paras veikkaus pahispareista on tällä hetkellä, että ovat todennäköisimmin sakissa:

Halima&Jinmuru
Horaaneko&Jitachi
justy&Marzzuu
jeekaka&pilkkuvirhe

Eli yritän nyt jossain vaiheessa lukea näistä ne viestit, mitä on, ja ehkä sitä saadaan lisää tänään (toivottavasti :>). Muutenkin tää piiri pieni pyörii aktiivisten ympärillä on vähän urgh-tilanne.

Horaa&Jitan osalta tulkkasin tämän
jeekaka kirjoitti:Jitachi ja Horaa ei oo osallistuneet eiliseen MITENKÄÄN. Jos ne on pahiksia, niin sit Jita on vaan kylmästi päättänyt ottaa poissaolon ja Horaa marttyyrikruunun.
että pidät epätodennäköisenä, että he noin pelaisivat pahiksena. Mutta Jita näyttää päinvastoin tulkinneen, että se oli epäilys, ja tosiaan tuo poissaolo on turha syy päätellä mitään, joten joo.

Horaan selustanturvailu, no joo, toi on mahdollista. Katsoin lähinnä tuota viimeistä Horaa&Jita-junaa, että se lähti niin myöhään liikkeelle, että siihen ei olisi ehtinyt enää reagoida ja aiemmin konsensus topicissa näytti olevan (jopa Horaan vastaehdokkailta) että Horaa&Jitaa ei olisi kiva lynkata, koska Jita on poissa eli en usko, että tulkkasivat uhkaa suureksi. Mutta Horaalla oli kyllä kolme ääntä (minä ja ne vastaehdokkaat) kun viimeksi puhui ja siinä vaiheessa olisi voinut yrittää pönkittää tilannetta edukseen. Olisi kyllä mennyt mielestäni aika hätävarjelun puolelle ja kerännyt reilusti huomiota pahismaisesta itsesuojelusta.

//Hirveästi väkeä väliin, nyt annatte mun postata! :(
Avatar
Mair
Kyläläinen
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.12.2018 19:25:47

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 17.12.2018 23:01:25

Mair kirjoitti:Horaa&Jitan osalta tulkkasin tämän
jeekaka kirjoitti:Jitachi ja Horaa ei oo osallistuneet eiliseen MITENKÄÄN. Jos ne on pahiksia, niin sit Jita on vaan kylmästi päättänyt ottaa poissaolon ja Horaa marttyyrikruunun.
että pidät epätodennäköisenä, että he noin pelaisivat pahiksena. Mutta Jita näyttää päinvastoin tulkinneen, että se oli epäilys, ja tosiaan tuo poissaolo on turha syy päätellä mitään, joten joo.


Siis heillähän oli tilanne, että toinen ei oo osallistumassa peliin, eli toinen on tekemässä yksin (tai pahisparin kanssa) niitä ratkaisuja mitä sitten tekeekin. Nään ihan mahdollisena vaihtoehtona, että Horaa päättää (tai jopa on etukäteen päätetty) vaan luovuttaa, antaa toisen pahisparin tehdä mitä tekeekään ja ottaa mahdolliset hyviscredut, ja toivoa että luovuttaminen vaikuttaa tarpeeksi hyvismäiseltä. Sä ja Cameron ootte tossa skenaariossa ne ainoat, jotka ois voineet saada niitä hyvispointseja, koska teidän kummankin ääni oli siellä jossain vaiheessa.

Tai sit Horaa on ollut yksin edustamassa koko pahistiimiä ja ei oo voinut tehdä muuta kun ristiä peukkuja ::D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 17.12.2018 23:02:55

Eiku äänestihän miinakin,,,,
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 17.12.2018 23:14:30

Okei no toi miinan ääni on kans jopa mahdollinen, koska se vaihtuu PyraMeizille heti kun JitaHora saa kaks ääntä :D Olkoonkin että nää taitaa kaikki olla väärin kirjoitettuja XD
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Zey » 18.12.2018 00:53:13

Väliaikalaskenta

Kuva

Äänet:
Ei ääniä.

Puhepakot:
Marzzuu, justy, Niacin, Savu, Black Fox, Horaaneko Halima, Jinmuru, Cameron

Poissa:
justy 12.-19.12.
Savu 16.-19.12.
pilkkuvirhe 16.-20.12.
Marzzuu 22.12. - 26.12.

Guuma päivä päättyy perjantaina 21.12. kello 21:00. n__n
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 18.12.2018 02:15:32

Heijaa jatkan mun eilist listaust kosk en jaksa tehä uutta, heitän noi ”vanhat” kommentit spoilereihin nii ei tarvii kaikkee lukee uudestaa. Pitää kattoo nyt vähän tulevina päivinä otanks poissaoloo vai en, poikaystävä tulee käymään ja eihä tää elämä ja kaks pelii onnistu :(

ensin listan ulkopuolisii juttui!

Pyramidi kirjoitti:Vaikka Cameronin viesti olikin minusta aika mitäänsanomaton, johtuen juuri tuosta suuresta määrästä neutraaleja ja hyvikseksi vääntämistä, se sentään yritti tuoda esiin mietteitä pelaajista


Mä en tajuu tätä. Oletan, että tää on asia, mikä sua epäilytti Cameronis kosk en haluu uskoo et muuten vaan dissaat toisen ihmisen pelaamista; miks se, et pelaaja listaa toisia vaan hyvismäisiin ja neutraaleihin on pahismaista? En tuu ehk koskaan tajuu tätä argumenttii, oon nähny niin monien hyviksien ekana ja viel toisenakin päivänä listaavan porukkaa vaan hyvis/neutraaleihin ja tehny sitä monesti itekkin, kosk en vaan oo saanu kenestäkään pelaajasta pahisviboja. Jos kukaan ei pahistuta nii sit ei pahistuta, minkä sille voi :D Tää tuntuu mulle jotenki erityisen invalidilt epäilylt kosk oon ite huomannu et pahiksena mun on jopa välil helpompi keksii epäilyjä, kun ei oo sitä epävarmuutta mukana. Ellet sitten viittaa täl just nimenomaa Cameronin pelaamiseen, eli sun mielest tää on just Cameronilta epäilyttävää? Siin tapaukses ymmärrän.

Meiz kirjoitti:mutta olen tottunut että sulta tulee tosi hyvää analyysiä pelaajista jo pelin alkuun

Meiz must tuntuu et sullon liian ruusunen kuva mun pelaamisesta :'''D Harvoin oikeest katon viestiini jälkeenpäi sillee joo, tää oli hyvää analyysia! Ei mut joo, myönnän kyl et en oo ollu hirveen asiarikas ja mun pelaaminen on ollu vähän out of character. Varottelin jo alussa et haluun pelaa rennosti kosk ei oo aikaa muuhun, no siit ei tykätty ja sit suutuin ja nii.

Mair kirjoitti:mutta sitten joko kiva pahisporukka tai aika pelata roolia on tuonut intoa. En tiedä, toimiiko se noin, mutta ainakin itsellä ei peli lähde välttämättä heti käyntiin innolla :D Käynnistysvaikeuksia, ennen kuin rooliin syyttyy tms.

Mair, mä yritän parhaani mukaan ymmärtää sua kosk en jaksa enää ärsyyntyä, mut... eiks se nyt oo ihan selvää, et jos sul on aikaa pelata, niin se tuo myös sitä intoa? Roolista huolimatta? :'D Mä en vaan tajuu tätä epäilyy. Oletat sä et mä oon hyvispelaajana sellanen maaninen kasa joka postaa kerran pelipäiväs eik koskaan innostu mistään? En yleensä välitä vanhojen pelien kaivelusta mutta suosittelen sua käymään lukasemassa viestejä peleistä, jossa oon pelannu hyviksenä! Oon ollu kaikis täs lähiaikoin pelatuis peleis mukana, kaikis hyviksenä paitsi yhes kulttina. Mut niinku toivon et droppaat tän ajatuksen musta että innostus tarkottaa pahismaisuutta, eihän se nyt nii mustavalkost oo :D Mä tykkään hyvisrooleist mut pahisroolit kiinnostaa mua enemmän

olin just 2 päivää Koiramessuilla

D O G G O M E S S U T miks oon missannu tällaset ;;

Meiz kirjoitti:Mä oon ihan oikeasti pahoillani tästä enkä halua mitenkään masentaa sun pelikokemusta. Mulla ainakin ekan päivän epäilyt perustuu usein siihen mitä pelaaja ei tee. Tää reaktio psitää kyllä kyseenalaistamaan onko ääni sit kuitenkaan oikealla kohteella.

Pakko sanoo taas etten ehk miettiny kaks kertaa ennen ku laitoin viestii :') (ei sil, oli muutenki hektinen paikka sillon) Ärsytti, et olin vääntäny tota listaa ja sit no, ketä ei harmittais et oma viesti lytätään. Mut muistaakseni joku toinenki kommentoi sisällöttömyyttä tohon et en targetoinu tota erityisesti suhun. Tää peli on iha yleisviboillaan masentanu mun pelikokemust :'''D

Voi herranen aika tätä peliä.

Veit kuule pyramidi jalat suustani

Pyramidi kirjoitti:horaanekosta minulle jäi viestit uudelleen luettua sellainen miete, että yrittää saada minua ja Meizin lynkattua halumatta olla siinä mukana. Pitkät perusteet meidän pahismaisuudelle muttei halua ottaa kantaa.

No emmä teistäkää saanu mitää kunnon pahisviboi :( Pari juttuu mietitytti mut siinä se. Olin tos tosiaan ton listauksen jälkeen eka juoksemas bussiin ja sit kaupungilla päivän loppuun asti, nii en osannu ajatella ihan loppuun asioita. Kun nyt mietin nii joo noil eväil mitä mul tos vaihees oli, olisin saattanu, paino sanal saattanu äänestää teitä. En muuten oo hirveen äänestävää sorttia ylipäätään. Mut joo ehk jos olisin päässy topicin loppuun asti nii ääntä ois saattanu johki päi lähtee

Mair kirjoitti:Horaanekolta samaan suuntaan viittaisi myös tuo keskellä aktiivista iltaäänestelyä tullut viesti, jossa ei kommentoi mitenkään mitään äänestykseen liittyvää vaan juttelee pelikulttuurista.

minäihaite kirjoitti:Pyramidi, en äänestä kosk kukaa ei oikeest epäilytä mua täl hetkel. Ehk sielt ois löytyny joku vahvempi pahisreadi jos olisin ehtiny topan loppuun, en tiiä, mut mul ei oo nyt vaa aikaa käydä pelii loppuun läpi

(jea, kai mä olisin täs kohtaa voinu äänestää. En osannu ajatella ku olin liikenteessä)

Marzzuu & Justy

Marzzuu on ollu kryptinen ton claimifeikkausidean kanssa, eipä muut sit oo tullukkaa :D Lisää marzuu ja Justyy ootelles!

Niacin & Savu

Spoiler:
Niacinist mullon jääny hyvä ensivaikutelma. Peli tuntuu rennolt ja jotenki, idk, rehelliselt? :D Ei mitää tajunnanräjäyttävää todistetta hyvikseydest mut ei mitää syyt epäilläkkää.


miina & Black Fox

Foxist oonki jo jotai puhellu ja imo yleishyvää asiaa, ei oikeestaa mitää mikä ois erityisesti pistäny silmää (ellei oteta huomioo tota ekaa listaustaan jota kun mietin uskon olevan enemmän tyyliseikka kun se, et yrittäis esim vaik sit sitä kuuluisaa näennäisaktiivisuutta). Miinan viesteist ei oo jääny oikei mitää kätee viel, mut miina on ollu mul joka pelis vaikee pelaaja hahmottaa ja tuntuu et varsinki alus miinast on vaikee saada mitää irti, joten en osaa viel sanoo.

Siis, mie oon siinä pisteessä Marzzuun kanssa että ohitan usein sen viestit ilman että yritän edes ymmärtää. Ikävä kyllä sitten jää välistä joitakin ihan hauskoja kuningas-heittoja. Nytkö Marzzuu on sitä mieltä että meillä on pelissä suojelija.. hmm. Mitähän tästä pitäis ymmärtää.


Itse asias suojelijan ja ennustajan sekottaminen ei tunnu olevan ollenkaa tavatonta, jostai syyst näkee et näit roolei sekotetaa useinki :D Mäkää en tajunnu et marzu puhu suojelijast eik ennustajast lol

miina kirjoitti:Haliman alun pahisvibat mameronille on älyttömät.


Et kai sää ny oikeest ajatellu et ne oli vakavii pahisviboi :'D (tai jos oli hali nii mitä)

miina kirjoitti:Jäljelle jää siis kaksi paria. Flawless on vastannut hyvin mun kysymykseen ja selittänyt tekojaan niin, että hän ei herätä mitään suuria epäilyjä. Lauchuo taas ei ole palannut kommentoimaan esimerkiksi hiljaisen hyvisparin lynkkaamista millään tavalla. 


Oliks sul loppujen lopuks mitään syytä äänestää flawlessia ja lauchuoo? Se, että lauchuo oli jättäny kommentoimatta jotain? Mun mielest on vähän hassuu, että pidät flawlessia hyvismäisenä, mutta meiz ja pyra tulee tän hyvistuntuman edelle, koska ne sai ikävästi ääniä...?(jaha seuraavas viestis lauchuo kysyy samaa, no katotaa vastaaks tähä)
----> et vissii koskaa vastannu tähän? vai blokkasko mun väsyneet aivot vaa iha kokonaa

Halimajinmurua en pysty äänestämään näin vähillä tiedoilla.

Eli siis epäilitkö tässä vaiheessa tätä paria?

Äh. mihin tämä juna katos? Minne katos kaikkien epäilyt?

Meniks mult ohi vai epäiliks sä ees koskaa meit? :'D Ja mikä sai sut sit ottaan äänen pois? Cam oli alottelemas horachi junaa joten ei kai toi ääni turhakaa ois ollu?

Meiz & Pyramidi

Spoiler:
Pyramidin alotus on mun mielest hyvä, mut ihan neutraaleis määreis. Automaattisesti jää hyvä fiilis pelaajast joka ekana lähtee viemään pelii eteenpäi kaikkien heräämiskiireviestien seast, mut uskon et Pyramidi kokeneena pelaajana pystyy tällaseen oli rooli mikä tahansa. Itse asias jos Pyramidi kerta oikein tunnetaan tällasest tyylist (Halima tos sellast vihjaili myöhemmil sivuil) nii varmasti pahisPyramidi pyrkisi samantapaseen käytökseen.

Ai Flawless lähti etsimään pahiksia? Minusta hänen viestinsä oli pikemmin kehoitus olla etsimättä niitä vielä.

Jos sul oli rehellisesti vibat et flawless kehotti olla nappaamatta pahiksii (mikä näi itessää on aiks pahismaist), mikset äänestänyt flawlessia? Uskois et se ois paljon painavampi syy äänestää flawlessii jeekakan sijaan, jota äänestit kosk olit eri mieltä sen kaa flawlessist.

Meizilt on tullu iha perushyvää kommenttii peliin liittyen mut jotkut kohdat pistää silmään. Kommentti Niacinista
Niacin ollut toistaiseksi ihmeen vaisu, samoin tuore viesti ei tuonut peliin juurikaan lisää. Pahikselle otollinen taktiikka pysyä tuossa välissä neutraalina rauhoittelemassa tilannetta.


Tuntuu tosi väkisinväännetyltä epäilyltä. Niacin ilmotti muistaakseni, kuten kaikki muutkin, että kiirettä pitää joten ei kai sen pitäs ihmeellist ol et on vaisu. Vai tarkotiks vaisul enemmän sisällöllisesti köyhää ko hiljast? Lisäks hassuu et Meiz puhuu välien rauhottelust just ku on käyttäny koko viestin pyramidin puolusteluun :D

Olin just sanomassa et alkaa pikkuhiljaa mietityttää Pyramidin flawless-keskeisyys, mut tuleeha sielt muistaki mielipiteit! Paitsi et eeeiii, Pyramidihan vaan lyttää siin kaikki noi pelaajat maanrakoon kosk niil ei oo tarpeeks mielipiteit :DD Tää tuntuu vaa yksinkertasesti hypokriittiselt ku ottaa huomioon miten paljon Pyra on tuonu peliin. Joo, se alotti pelin aktiivisesti mut sen jälkeen focus on ollu pääasiassa flawlessis.

vaikuttaa muutenkin aika ymmärtäväiseltä molempia osapuolia kohti. Lopputulema vaikuttaa olevan se ettei kumpikaan pareista epäilytä suuresti vaikka pieniä yksityiskohtia epäilyyn molemmista löytyykin. Itseäni hieman kutkuttaa onko Pyran ja flawlessin roolit jo tiedossa ja sovittelu pahiksen taktikointia.


En mielestäni antanu tos ymmärtää etten ois kumpaakaa parii epäilly, mun mielest toi väittely ei vaan johtanu mihinkää kosk kummanki pelaajan lähtökohdat tuntu samankaltasilt eikä imo ollu enää pelille kovin hyödyllist et kolme pelaajaa vänkää keskenään :D

Mm, voisin veikkaa et meizidi ja jeekavirhekkää ei oo tän pelin pahisposse ton jeekan ja meizin väittelyn takii


Pyramidi kirjoitti:Mitä jos jätetään nuo aiemman pelin tyylit sikseen. Niistä ei ole paljoa hyötyä, vaikka niitä onkin mukava verrata. Nyt tuosta väännetään argumenttia puolesta ja vastaan

Tää on jännän vahva reaktio kommentista, jossa sanoin et oot neutraali. Totesin yksinkertasesti et pahispyramidikin varmaan kykenisi tollaseen pelaamiseen, joten se ei sano roolist mitää. Meniks sul tunteisii etten pidä sua hyvismäisenä ton takii vai käsitiks väärin ja hätkähdit hetkeks et epäilen sua?
Vahvaa reaktiota jatkaa seuraava:

Sen sanon, että pahiksena en koskaan lähtisi äänestämään heti kättelyssä. Ei minulla pahiksena niin hoppu olisi. Mutta kenties seuraavassa pelissä pelaan tahallani ensimmäisen päivän hiljaisesti niin katsotaan, miten silloin käy. varmasti silloinkin minut lynkataan ensimmäisenä, koska pelityyli vaihtunut. Minusta alkaa oikeasti tuntumaan, että lopetan tämän räväkän pelityylin ja siirryn hiljaisempaan, kun ei enää jaksa näitä jatkuvalla syötöllä tulevia ensimmäisen päivän väittelyjä.


Vaikken toisaalt ihmettele et menee tunteisiin, tän pelin ilmapiiri on ollu huono ja kaikki tuntuu olevan vähän varpaillaan. Must tuntuu et tää pelin nimi tuo tälle pahaa karmaa :DD
Silti, mitä luulet että tuo vakuuttelu siitä ettet pelais noin pahiksena auttaa mua uskomaan? Also sanoit just parii lausetta aiemmin, että jätetään nuo aiemman pelin tyylit sikseen niin mihin mä pohjaan ton sun väitteen kun en vissiin saa miettii, miten yleensä pelaat missäki roolissa :D

Pyramidi kirjoitti:En ole ollut pelkässä flawlessissa, vaan mielestäni katsonut muitakin kortteja. Ja se on vain minun tapa katsoa pelaajan pahismaisuutta, koska se yleensä kertoo eniten: juurikin se, millä tavoin pelaaja on edesauttanut hyvisten asiaa pelissä. Hyvisten asiaa ei edesauta loputon jahkaaminen turhanpäiväisissä asioissa ja toisten hyvispointsien perustelu vaan juuri ne epäilykset, ksoka niillä ne pahikset löydetään.


Tossa vaiheessa kun kommenttini kirjotin sun focus oli ollu pääasiassa flawlessissa. Tietty myös mussa ja jeekakassa, mut mun pointtina se ettet imo tuonut yhtään enempää sisältöö peliin kun esim cameron ja niacin joita mollasit ”mitäänsanomattomasta sisällöstä”. Kaikki ei pelaa juonareit samal taval enkä ihan ymmärrä miks pidät hyvisviboja noin pienessä arvossa – samalla tavalla nekin rajaa porukkaa pois kun epäilyt.

Mutta eikö tuo minun ensimmäinen ääni, juuri antanut perusteet lauchuon äänelle ja flawlessin kiivastumiselle. Mutta katsotaanko tässä sitä, kuka aiheuttaa rytinän ja vai kuka pitää sen yllä on ihan kaksi ero näkökantaa.


Et mielestäni aiheuttanu ”rytinää” missään vaihees. Alotit pelin kivasti, mutta mun mielest pelist tuli kiihkeet vast siin vaihees kun flawless ja launchuo kiivastu sun viesteist. Siihen mennes toi alotus oli mulle ihan kylä-normi.

Tiedä aiheuttaako stressi horaalle näin suuria tunteenpurkauksia

Jjep :----) Mä en oo ylpee mun eilisest pelist, pelasin omast puolestani vähän tökerösti. Edelleen oon sitä mielt et mul oli oikeus kiivastuu, mut olisin voinu yrittää esittää asiani vähä järkevämmin. Meni tunteisii, onneks en oo näköjää täs pelis ainoo :'''D

Pyramidi kirjoitti:Joko tuo operaatio oli hyvisten pelastusoperaatio lynkkausuhan alla olleesta ei niin epäilyttävästä parista tai sitten pahisten suunnittelema.

Pystyks sanoo konkreettisesti, millanen pahisten suunnitelma täs ois voinu olla? Ainoo pelastusoperaatio minkä mä nään täs mahdollisena on se, et sua ja meizii ois lähetty pelastaa :D

Pyramidi kirjoitti:Syy on ihan se, että sovimme etukäteen menevämme päivällä molemmat eri suuntiin mahdollisimman kattavan pelikuvan saamiseksi, mutta illan koittaessa vaihdamme sitten samaan kohteeseen, jota molemmat epäilemme.


Tää on hyvikselle aika outo ajatusmaailma ja ristiriidassa sen sun väitteen kaa, et olisit sitten käynyt kaikkia pelaajia läpi. Miks hyvikset jakais tolleen kohteet mitä ne miettii? Joo, teoriassa se et pelaaja a miettii pelaajat x ja y ja pelaaja b pelaajat y ja x kuulostaa kätevältä, mut vaiks esim jita onki kiva, nii emmä silti sataprosenttisesti luottas sen readeihi vaik pari onkin :D Toi kuulostaa mun korvaan enemmän pahistaktikoinnilt

Halima & Jinmuru

JJahhas, mä en oo tähän kohtaa laittanu mitää ku tätä listaa oon koonnu :D Mul ei oo hirveemmi muistikuvaa Halist paitsi et tuntuu pelaavan sillee ku oon nähny sen hyviksenä pelaavan, rennosti ja sillee, lowkey välinpitämättömästi :D Tosin uskon et tää on Halimalle vähän sellast irltilanne-sidonnaista, kun oon nähny silt nähny muistaakseni aik aktiivisia/agressiivisiaki hyvispelei. Toi ääni eilen oli mun mielest hyvismäinen

Cameron & Mair
Spoiler:
Mair alottaa pelin kivasti tökkimällä vähän joka suuntaan. Täst:

Jos ovat pahiksia, niin aika rytinätaktiikan ovat valinneet. Ainakin heistä saa materiaalia, mitä analysoida tätä tahtia... 


En oo ihan samaa mieltä, joo pyramidi ja meiz aik pitkälti pisti pelin käyntiin mut imo ei mitenkään rytinällä, varsinkin kun pyramidin eka ääni oli aika hepposil perusteil heitetty ja otti sen melkein heti pois. Ehk enemmän rytinää mun mielest tähän alkuun aiheutti flawless ja Launchuo.

Cameron tuntuu aik omalta itseltään tos listaukses. Sanon tän joka pelis mut mun on vaikee ottaa Cameronist selkoo, jossai täs lähimenneisyydes pelas sarjamurhaajaa ja mul ei ollu mitää käryy. Sanosin et hyväntuntust pelii mut en luota :(

mairin ennustaja-idea on hyvä! Saat kans siit hyvispointsei, en näkis syytä miks pahis ehottais tällast topaan. Imo toi toinen idea ois oikeesti hyvä, tietty tilannekohtanen ja varmaan ainoo mahdollisuus toteuttamiseen tänään mikäli claimi tulee? Jos käsitin oikei


Mair kirjoitti:ja kerännyt reilusti huomiota pahismaisesta itsesuojelusta.

Miten itsesuojelu on sun mielest pahismaista? Mun mielest on täysin loogista, että pelaaja haluaa pelastaa ittesä. Tää ei oo pelille tietty relevanttii täl hetkel kun en lähteny itteeni pelastaa mut niinku tällee yleisesti, miks kokisit tällasen toiminnan pahismaisena? Itteensähän sitä juonareis eniten luottaa
(ja viel jos porukka miettii miks en turvannu mun selustaa, ehk olisin jos mun kiinnostus tätä pelii kohtaan ois suurempi ja jos en ois ollu kiireessä ku tota kirjottelin)

Mairist ja cameronist ei täl hetkel tän enempää uutta sanottavaa, mun pitää viel miettii tota eilist äänestyskäyttäytymist.

jeekaka & pilkkuvirhe


Spoiler:
Jeekalt hyvin jeekamainen alotus :D Tost alust sanoinki jo et tuli iha mutul hyvisvibat, sellast samanlaist reteet ja rentoo pelii millast oon nähny nyt täs jeekakalt jo hetken aikaa ja kaikis peleis ollu hyvis. Mullahan ei oo siis minkäänlaist muistikuvaa miten jeekaka pelaa pahiksena, mutta en jaksa metailla esihistoriaan ja toi alun mutu siis pysyy. Tosin nyt ku katon tota jeekakan hyvisvibaa Jitalle tohon pelin alkuun nii se on aikas erikoinen :D Myönnät ensin, että kun paripelii pelataan niin motivaationpuutepuheet voi ol roolist riippumattomii, mut päätät silti antaa Jitalle hyvisvibaa..?

Jeekaka postaa paljon lyhyit viestei ja ottaa kantaa kaikkii hot topicceihin, ei oikeestaa jää mitää ihmeellist mieleen. Mun aivot ei nyt jotenki kietoudu ton pyramidin ja jeekakan flawless-keissin väittelyn ympärille, et mikä siin alunperinkää oli pointti :D

Tost ehk lowkey hyvisvibaa et jeekaka sanoo eka ettei aio äänestää ketää top kolmosest ja sit tekee nii heti seuraavas viestis :---D mun mielest tää on jotai mitä pahis miettis kaks kertaa, ja puhuu enemmän mun tuntemast hyvisjeekakast. Pointti meizist ennustajan suhteen on kans hyvä


Täs vaihees kun jeekaka on käyttäny jonku yks, kaks sivuu väittelyyn mua alkaa vähän mietityttää. Jeekaka on yks niist pelaajist joit en ikin haluis uskoo pahikseks kosk rehellisesti sanoen tykkään vaan nii paljo jeekakan tyylist pelaa :'D Alus sanoin et jeekaka tuntuu verrattaen samanlaisest ku edellises pelis mut tuntuu et ajaa kokoajan kauemmas siit minkälaisena oon tottunu näkee jeekakan hyviksenä. Tbh uskon et osittain tää on henkilökohtast ärtymyst (minkä ymmärrän paremmin kun hyvin), lähinnä sen takii et tuntuu ettei jeekaka oikei periaatteest haluu antaa kattavii mielipiteit pelaajist kun siitä hälle huudeltiin. Mitä nyt nopeest vilkasin noit tokan päivän alun viestei nii tais tosin laittaa aika muksan kattavan äänestystaulukon, en tiiä jaksaisko pahisjeeka nähä vaivaa. Palailen tähä mietteesee ku oon lukenu loputki viestit!

Kiitos jeesus, eiku jeekaka tost äänestyssetvimisest, en ois mitenkää jaksanu ite alkaa miettii tota.

niin sit Jita on vaan kylmästi päättänyt ottaa poissaolon ja Horaa marttyyrikruunun.


Tähän haluun komppaa Jitaa, et älkää pls sekottako pohdintoi irl-asioihin oli se tulema niist sit mikä tahansa.
Ja haluun viel kerran sanoo kosk must tuntuu et toinen tän pelin yleisist ongelmist on se, et ihmisii ei kuunnella kun ne selittää jotain :D et mun ei ollu tarkotus marttyyrisoida eikä kerää säälipisteitä. Tietty kylhän mä nyt jälkeenpäi ymmärrän jos se silt vaikutti. Oon vaa yksinkertasesti ihmistyyppii joka ei osaa pitää turpaansa kii jos kokee et joku asia ei nyt oo oikeudenmukast, oli se sit muhun tai kehen vaa kohdistuvaa mut joo alan ymmärtää miks sellasen korostaminen on ääliömäistä peleis, harmitti sit kui paljo vaa

Vaikee kyl saada selkoo tost eilisest. Mietin et Mair ja Cameron ei ois Meizidin pahiskavereit kosk otti äänen pois mult mut tosiaa tajusin et nehä hyppäs siihe toisee suosittuun junaan. Eli Meizidi ja Caimir on iha validi vaihtoehto jos täst nyt pitää alkaa päätelmii vetään. Halimuru vois sopii myös. En muist mitkä foxin syyt oli äänestää flauchuoo mut laitto näist äänensä ekana, joten ei vois ol ainakaa pahiskaverin pelastust, ellei sit hyvin ennakoituna. Tai siis, voihan ne edellee ol pahiskavereit mut tää ei näytä pahiskaverin pelastamiselt. Haliman äänel saatto ol vajaat perusteet mut ääni tuntu rehelliselt. Eli jos nyt lähetää tätä äänestyst miettiin silt kantilt et täs ois pelastettu pahiksii, cam ja mair ois ainoot jotka tähän imo sopii.

Meinaatko ettei niiden annettujen äänien motivaatiot ole niin tärkeitä? Ja sori jo ennakkoon tästä kysymyspatterista :D

Tää puolestaa on meizilt hyvä pointti. Esim, mä oisin voinu heittää Haliman mahd pahikseks toho äskeisee mietintää mut kun muistelin sen äänestysperusteit, se tuntuu epätodennäkösemmält ku caimir. Pelkil tällasil tilastotiedoil ei kuitenkaa kovi pitkälle pötkitä ku kyse pelist mis analysoidaa pelaajii! Tää jeekakan reaktio on kans jännä:

//Motivaatiot on tärkeitä, mutta pahikset valehtelee niistä joka tapauksessa.


Koska joo, pahikset valehtelee, mut niin ne tekee niinku... Melkei kaikest peleis :'D Et oot kuitenki valmis analysoimaan ihmisten viestejä vaik tiiät et siel joukos on pahikset, mut et äänestysperusteit...?

Joo-o, vibat porukast vielki aika hatarat. Pitää tutkiskella ainakin meizidiä ja niide linkittymist caimiriin tarkemmin, jeekakakin on alkanu pohdituttaa vaik yksittäin toi äänestyslistaus tuntu hyvismäiselt. miinas pari juttuu kysymysmerkkinä mut ootan eka niihi vastaust ennen ku alan hutkimaan ja fox tuntuu suht hyvismäiselt. Caimir itessää tuntuu hyvismäiselt, eli jos jostai heille pahisreadii nii linkittymist, mut tosiaa en ennen ku oon uhrannu toisenki ajatuksen sille. Öää sit on savu ja niacin jost ei niacinin viestien perusteel viel oikei mitää kuvaa, Hali sillee supervarovaisel vibal enemmän hyvismäinen, justyst ja marzzuust paha sanoo mitää. siin tais ol kaikki?
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 18.12.2018 07:46:41

Seuraavat pari päivää menee valitettavan kiireisenä, ei voi edes työaikaa panostaa tänne... :) Mutta yritän johonkin väliin kasata ajatukset. Tällä sekunnilla pidän jeekakaa selkeänä pahiksena. Staattiset mielipiteet, edelleen käsittämätön syytös meitä kohti, vahva halu analysoida eilinen äänestys osoittamaan pahisten pelastusoperaatiota, haluttomuus kertoa hyvisviboista. Lisäksi en saanut tunnetta että mielipiteet tulivat eilisessä kysymyspatterissa mitenkään apteekin hyllyltä, ja tämän miellän haasteelliseksi pahiksille. Lisää tästä myöhemmin.

Marzzuulta haluan tietää mitä puuhasi ekan päivän ja miksei kokenut tarpeelliseksi osallistua.

Horaaneko kirjoitti:Meiz must tuntuu et sullon liian ruusunen kuva mun pelaamisesta :'''D Harvoin oikeest katon viestiini jälkeenpäi sillee joo, tää oli hyvää analyysia! Ei mut joo, myönnän kyl et en oo ollu hirveen asiarikas ja mun pelaaminen on ollu vähän out of character. Varottelin jo alussa et haluun pelaa rennosti kosk ei oo aikaa muuhun, no siit ei tykätty ja sit suutuin ja nii.

Kyse on siis lähinnä siitä ettei mulla ole aiemmissa tuoreissa peleissä ollut mitään vaikeuksia todeta sua suoraan hyvikseksi jo ekana päivänä, tosi useaan asiaan tarttumista joissa vaan nyökytelly päätä mukana. Nyt ekasta päivästä jäi lähinnä käteen tunne ettei pelaajista löydy sanottavaa, poislukien neutraalihko kommentointi kahden äänessä olevan parin suhteen. Tämä pääosin herätti epäilyksen. Tiedostan kyllä että kiireet vaikuttavat sisältöön roolista riippumatta. Turhautumisesi sisällöttömien viestien kommentointiin tuntuu taas aidolta ja pistää jarruttamaan epäilyä. Tuore viesti taas tuntuu tutummalta, enkä tällä sekunnilla lähtisi äänestämään, vaikken eilistä iltaa ole vielä käynyt läpi uusiksi. Koko eilinen päivä tuntui siltä ettei pahiksilla ole suurta kiirettä keikauttaa ääniä suuntaan tai toiseen. Lopussa sitten kunnon äänivyöryt joiden persuntumalla uskon olleen suurimmaksi osaksi hyvisten peliä (Odo, Black fox, Mair, Cameron ainakin, sen tarkemmin vielä analysoimatta).

Horaaneko kirjoitti:
Pyramidi kirjoitti:Syy on ihan se, että sovimme etukäteen menevämme päivällä molemmat eri suuntiin mahdollisimman kattavan pelikuvan saamiseksi, mutta illan koittaessa vaihdamme sitten samaan kohteeseen, jota molemmat epäilemme.

Tää on hyvikselle aika outo ajatusmaailma ja ristiriidassa sen sun väitteen kaa, et olisit sitten käynyt kaikkia pelaajia läpi. Miks hyvikset jakais tolleen kohteet mitä ne miettii? Joo, teoriassa se et pelaaja a miettii pelaajat x ja y ja pelaaja b pelaajat y ja x kuulostaa kätevältä, mut vaiks esim jita onki kiva, nii emmä silti sataprosenttisesti luottas sen readeihi vaik pari onkin :D Toi kuulostaa mun korvaan enemmän pahistaktikoinnilt

Tää kommentti ei kyllä muutenkaan vastaa mun mielestä todellisuutta, koska enemmän kyse on ollut siitä että Pyramidi pyytänyt mua laittamaan pelaajalle x ja x painetta. Keskittämisestä myöhemmin oli kyllä useampaan otteeseen puhetta. Mun eiliseen peliin ei ole millään lailla vaikuttanut mikään taktikointi epäilyjen jakamisesta, vaan olen postannut ne kaikki mietteet mitä päähän tuli.

Ja pelin yleisfiiliksestä, tästä eteenpäin tämä olkoon ihan aito iloinen paripeli <:]
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja miina » 18.12.2018 10:01:40

Pyramidi kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Siinä sitten yöllä pähkäilin, että MIKSI peli tuntuu olevan niin pattitilanteessa, ja sit vaan tajusin että hetkinen miksette tee Pyramidin kanssa mitään yhdessä, ja huomasin että sä kalastelet Horachi-virtauksissa.


Syy on ihan se, että sovimme etukäteen menevämme päivällä molemmat eri suuntiin mahdollisimman kattavan pelikuvan saamiseksi, mutta illan koittaessa vaihdamme sitten samaan kohteeseen, jota molemmat epäilemme.



Jeekaka: Mie en ihan ymmärrä että miksi parin pitäisi olla täysin samaa mieltä toiminnoista. Mie en siis eilen esim äänestäessä rehellisesti sanottuna edes kysynyt koska en kerennyt että mitä mieltä se on miun äänestelystä. Jos oisin vielä alkanu omia mietteitä sillekkin selventää niin viestiä ei olis topaan tullut ikinä.

Mair kirjoitti:--
Eikö yksi paripelin eduista ole juuri se, että vaikka joku on poissa, niin tämän roolista voi silti saada jonkin kuvan tämän parin perusteella -> niitä voi äänestää järkevästi? Ja jos kaikki kunnolla paikalla olevat parit vaikuttaa hyvismäisiltä niin eihän siinä ole mitään järkeä väkisin niiden kesken jotain alkaa arpoa, jos joku muu epäilyttää enemmän. Tuntuu vaan niin huonolta taktiikalta.
----
Black Foxin viesti, joka aloitti junan Lau&flawiin päin, antaa mulle hyvin ristiriitaisia tuntemuksia. Toisaalta se, että haluaa vaikuttaa peliin on kiva ja jos Meiz&Pyra on hyviksiä niin ei tuo pelasteluakaan ole (joskin hajautettu ääni parin kanssa voisi sopia tähän kuvioon, jos he ovat pahiksia), mutta sitten toisaalta jokin tuossa tavassa, missä Black Fox rajaa väkeä pois ihan poissaolon pohjalta jättää jotenkin väkinäisen tunteen ja tökkii. Tätä samaa, tai jotain varianttia siitä, että poissaolijat pitäisi säästää, toki sanoivat muutkin, esim. miina ja Meiz ja Pyramidi, mutta heillä se ei mennyt näiden poissaolijoiden äänestämisen täyteen estoon saakka. Joista miina tosiaan on Black Foxin pari, joten ehkä tästä ei sitten voi päätellä hirveästi :D


Äh, pakko nyt selventää, kun olet jo varmaan neljättä kertaa tuonut esille tämän että kun ei suostuta äänestämään poissaolevia. En minä ainakaan niin tarkoittanut, enemmänkin niin että jos:
-esimerkki 1. justy-marzzuu ovat laittaneet yhteensä 2 viestiä, joista molemmat on marzzuulta joista toinen on se suojelija viesti. Niin onko nyt kauheen reilua äänestää? Tietty jos jatkuu samalla linjalla ja justy kertoo yhtä hämäriä juttuja niin eiku in-n-out.
-esimerkki 2. jinmuru-halima ovat laittaneet 7 viestiä joissa 2 on oikeasti jo asiaa eikä vaan -heippahei peli alko- niin onko sekään nyt reilua? Ja tähän sama, jos meininki jatkuu välttelevänä, jota en kummaltakaan kyllä pahiksenakaan odota, niin sitten voin hyvinkin alkaa äänestämään.
-Sitten on taas esim Horachi, joista toinen on poissa mutta toinen osallistuu aktiivisesti niin kyllähän nyt toki sieltä voi jo ettiä rehellisestikkin rooleja, hyviksiä tai pahiksia.

Ja sitten myös tuo parin kanssa yhteen äänestäminen. Miksi se, että meillä oli eri kohteet on pahismaista? Eikö kuitenkin ole järkevämpää tehdä sitä mikä itsestä tuntuu oikealta, että meidän ajatuksen kulkuja on helpompi seurata. Mulla esim nyt on vähän epäselvänä se, että halusiko Cameron oikeasti äänestää flauchuota. Hienosti annettu se mielikuva, että ei millään olis halunnu, mutta paripeli vaati äänestämään nyt hyvikset pois. Noin niinku karkeesti.


jeekaka kirjoitti:Okei, mun suurimmat kysymysmerkit eilisestä äänestyksestä ratkeskin sitten siinä :D


Mulle ei vielä selvinnyt että mitä ne suurimmat kysymysmerkit oli? Flauchuon ja odolinan roolit?

Pyramidilta en ihan ymmärrä että kenen pelastamista se horaachin junan äkkinäinen tulo oli? Ei ainakaan Flauchuon ja ne kuitenkin oli ne kenellä oli eniten ääniä. Eikö vaan voi olla, että horaachi oli kuitenkin useimpien mielestä pahismaisia ja kun se juna tulikin takasin niin ihmiset tajus, että niinheitotta.

Nyt keskeyty homma taas. Jatketaan myöhemmin.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 18.12.2018 11:08:53

Staattiset mielipiteet??? Oikeesti Meiz? :D Viimeks kun näin sua niin syytit siitä että mielipide vaihtui liian nopeasti.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 18.12.2018 11:20:51

Siis kerro mulle Meiz, mihin johtopäätökseen mun pitäis tulla näistä tosiasioista:

Äänestän teitä, koska löydän jonkunlaiset perusteet äänelle.

Sä, Pyramidi ja Mair hyökkäätte täpöllä mun kimppuun ja syytätte Horachin pahistoveriksi. Mair äänestää Horachia (ei esim suoraan mua, ei kai johdu siitä että mulla ei ole vielä ääntä alla..?)

Äänestystilanteessa 4-3 teillä ei oo mahdollisuutta pahisparin kanssa äänestää Horachia ulos teidän edelle. Heti kun ulkopuolinen tulee äänestämään flauchuota, hyökkäätte laumana siihen kelkkaan.

Ja kun mä sanon, että näin muuten kävi ja tää on nyt niin obvious keissi että mun mielestä pitäis ehdottomasti tarkistaa, niin täällä on kauhee mustamaalauskampanja mua kohtaan käynnissä :D

Toivon että ennustajalla on ollut järkee kattoo teidät. En tiiä onko se ollu teillä pelkonakin, jos kerran yötappo on ollut hakuammunnalla ennustajan etsintää?
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 18.12.2018 11:25:53

Meiz kirjoitti:*reps*


Väsyneenä kirjoittamista, tarkoitin tietenkin sitä, että kaikki pahikset olisivat hiljaisissa ja loppujen lopuksi tuo eilisen illan äänisotku oli tulos, kun hyvikset siirtyvät puolelta toiselle.

jeekaka kirjoitti:Okei no toi miinan ääni on kans jopa mahdollinen, koska se vaihtuu PyraMeizille heti kun JitaHora saa kaks ääntä :D Olkoonkin että nää taitaa kaikki olla väärin kirjoitettuja XD


Itse en ole ihan varma, että pahis siinä tilanteessa tutkii tarkkaan onko ääni oikein vai väärin. Joten tuo toiminta on hyvin saattanut miinalla olla tuloksen varmistelua.

Horaaneko kirjoitti:Tossa vaiheessa kun kommenttini kirjotin sun focus oli ollu pääasiassa flawlessissa. Tietty myös mussa ja jeekakassa, mut mun pointtina se ettet imo tuonut yhtään enempää sisältöö peliin kun esim cameron ja niacin joita mollasit ”mitäänsanomattomasta sisällöstä”. Kaikki ei pelaa juonareit samal taval enkä ihan ymmärrä miks pidät hyvisviboja noin pienessä arvossa – samalla tavalla nekin rajaa porukkaa pois kun epäilyt.


Syy on vain se, että kun pelisä puolet on hiljaisia, niin hyvisreadien merkitys on koko lailla nolla. ja toki oli niin, että mollasin ihan liian ankarasti muiden kovalla työllä kirjoittamia viestejä ja olen siitä pahoillani, mutta toisaalta Niacnin reaktio siihen oli hyödyllinen ainakin parilleni.

Horaaneko kirjoitti:Ellet sitten viittaa täl just nimenomaa Cameronin pelaamiseen, eli sun mielest tää on just Cameronilta epäilyttävää? Siin tapaukses ymmärrän.


Cameronista minulla on sellainen kuva pelaajana, että toisi esiin omia epäilyjään laajemminkin, joten näin tuon cameronin viestin aika epätyypilisenä, kun epäili vain yhtä pelaajaa. Syy voi hyvin olla se, että harva herännyt ja sitten käy niin, ettei kukaan äänessä oleva vibatakaan, niin listauksesta tulee sitten tuollainen. Näin siis jälkikäteen mietittynä. Kuitenkin minulla on se usko, että hyvis yrittäisi nähdä laajemminkin kuvaa tomalla esiin enemmän epäilyjä, josta sitten karsia joukkoa.

Horaaneko kirjoitti:No emmä teistäkää saanu mitää kunnon pahisviboi :( Pari juttuu mietitytti mut siinä se. Olin tos tosiaan ton listauksen jälkeen eka juoksemas bussiin ja sit kaupungilla päivän loppuun asti, nii en osannu ajatella ihan loppuun asioita. Kun nyt mietin nii joo noil eväil mitä mul tos vaihees oli, olisin saattanu, paino sanal saattanu äänestää teitä. En muuten oo hirveen äänestävää sorttia ylipäätään. Mut joo ehk jos olisin päässy topicin loppuun asti nii ääntä ois saattanu johki päi lähtee


Mutta jos kyseessä on kaksi paria ja toinen herättää vahvempia pahisviboja, luulisi hyviksen haluavan varmista sen, että enemmän viboja herättä putoaa. Ellei sitten kyse ole siitä, ettei todellakaan osannut ottaa mitään kantaa kumpi lopulta onkaan epäilyttävämpi.

Horaaneko kirjoitti:Tää on jännän vahva reaktio kommentista, jossa sanoin et oot neutraali. Totesin yksinkertasesti et pahispyramidikin varmaan kykenisi tollaseen pelaamiseen, joten se ei sano roolist mitää. Meniks sul tunteisii etten pidä sua hyvismäisenä ton takii vai käsitiks väärin ja hätkähdit hetkeks et epäilen sua?
Vahvaa reaktiota jatkaa seuraava:


Minusta nuo spekuloinnot pelityylissä on lopulta, että ihan kivoja mutta kertooko mitään puolesta lopulta, Elämäntilanne ja kaikki muukin vaikuttaa niin suuresti viesteihin. Ja minulla keitti ensimmäisen päivän lopussa ihan huolella yli kuten voi niistä viesteistä päätellä. Olin vain jotenkin kurkkua myöten täynnä sitä, että minusta tehdään pahista jokaiseen peliin missä pelaan suurin piirtein pelityylin takia. Kuten jeekaka totesi aiemmin, ilmeisesti vaikutan vain pahikselta ihan joka pelissä. Tuo pahispelaamisen spekulointi oli minulta turhaa, koska viimeksi pelasin pahista vanhassa kylässä monia vuosia sitten, niin en osaa sanoa miten lähtisin pelaamaan pahiksena nyt. Ileisesta paripelistä tuli lopulta yksi suurimmista ragepeleistä pitkään aikaan.

Horaaneko kirjoitti:Tää on hyvikselle aika outo ajatusmaailma ja ristiriidassa sen sun väitteen kaa, et olisit sitten käynyt kaikkia pelaajia läpi. Miks hyvikset jakais tolleen kohteet mitä ne miettii? Joo, teoriassa se et pelaaja a miettii pelaajat x ja y ja pelaaja b pelaajat y ja x kuulostaa kätevältä, mut vaiks esim jita onki kiva, nii emmä silti sataprosenttisesti luottas sen readeihi vaik pari onkin :D Toi kuulostaa mun korvaan enemmän pahistaktikoinnilt


Ajattelimme tuolloin, että se olisi paras tulokulma esimmäiseen päivään, koska eri pelaajat mietityttivät minua ja Meiziä. Ja sitten yritettiin vakuuttaa toisiamme siitä, että tuo on pahis.

Tässä oli nyt näitä vastauksia, pitää katsoa jos jotain epäilyä saisi aikaan, mutta toivoisin kovasti useamman pelaajan heräävän tähän päivään.

// jeekaka.
En tiiä onko se ollu teillä pelkonakin, jos kerran yötappo on ollut hakuammunnalla ennustajan etsintää?


Olisin itse asiassa erittäin iloinen, jos ennustaja olisi ollut niin järkevä ja katsonut minut ja Meizin, niin voisin käyttää koko energiani pahisten jahtaamiseen enkä puolustelemiseen.
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 18.12.2018 12:02:22

No niin. Behold, Graalin malja jota olette odottaneet!

Marzzuu & justy – öaaa, musta tuntuu että Marzzuu vaan oottaa justyy. Se ois ollut ihan kykenevä osallistumaan äänestykseen hyviksenäkin, ja pahiksena sil ois jokatapauksessa tiimi tukena. Tuskin silti pahis noitten pudotusuhassa olleiden kaa?

Niacin & Savu – Niacinista sain mietoa hyvisvibaa aiemmin, eikä se oo muuttunut mihinkään. Oisko pahiksena kuitenkin ollut tarvetta osallistua enemmän, se ois olli suht helppoa jos kaikki äänestettävät ois ollut hyviksiä? En kuitenkaan usko, et ois pahisparina näitten muitten vankkureitten kaa.

miina & Black Fox – jos Horachi tosiaan ois pahiksia, toi miinan äänestely vois sopia sen pahisprofiiliin niitten parina :D Muuten vois olla noitten hiljaisten pareja. Ei suurempia epäilyjä.

Horaaneko & Jitachi – ensikskin sori siitä, että käytännössä syytin Jitaa taktisesta poissaolosta :( En tarkottanut sitä niin, mut näköjään päästin aikamoisen sammakon, oli tarkotus vaan päivitellä että oispa aikamoisen aneemista jos ootte pahiksia. Tosiaan tossa vastauksessani Mairille vähän eläydyin siihen, miten oisitte voineet diilata jos oisitte pahiksina joutuneet tohon tilanteeseen, mutta eipä täälläkään oikeastaan muuta epäilyttävää paitsi tosiaan toi miinan ääni on vähän sellanen et voishan se sopia... :D

Meiz & Pyramidi – no tästä nyt oon tainnut sanoa jo kaiken tarvittavan :D Mulle kertois pelistä ehkä tällä hetkellä eniten jos saisin tietään teidän roolin.

Halima & Jinmuru – Haliman ääni Pyramidille sopii mun mielestä ihan hyvin hyvis!Halimalle. Luottaa hyvisreadeihinsa Pyramidista ja äänestää siks jotain muuta. Niitten pahiskaveriks toi on pelastusäänenä vähän riskaabeli, mutta jos Meizidi ei oo pahiksia, niin en nää ihan mahdottomana etteikö kiireinen pahis!Halima pystyis tän verran feikkaamaan hyvis!Haliman peliä.

Cameron & Mair – okei ikävää jos Meizidillä on niin huono tuuri, että hyvis!Mair puolustaa niitä raivokkaasti kuin kanaemo ja hekee ne siipiensä suojaan jokaisesta pudotusuhasta :D Mietityttää myös tuo, että Cameron äänestää Horachia siinä vaiheessa, kun flauchuo on tukevasti pudotusuhan alla, eli kukaan ei voi syyttää näitten kahden ratsuväkenä pelastavan Pyraa ja Meiziä. Sitten ääni kuitenkin siirtyy flauchuolle ton hullunmyllyn jälkeen, josta kukaan ei voi rehellisesti sanoa että ois kärryillä siitä että mikä nyt on äänestystilanne ja mitkä äänet lasketaan. Jos kaikki äänet ois laskettu, ton Camin äänen jälkeen flauchuolla ois ollut edelleen turvalliset viis ääntä.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 18.12.2018 12:15:45

miina kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Okei, mun suurimmat kysymysmerkit eilisestä äänestyksestä ratkeskin sitten siinä :D


Mulle ei vielä selvinnyt että mitä ne suurimmat kysymysmerkit oli? Flauchuon ja odolinan roolit?


Joo :D Ensikskin mitä hittoa Lauchuon Horachi-juna ja toiseks Odon "luulen että kaikki pahikset äänestää nyt flauchuota mutta äänestämpä sit niitä ketkä ei äänestä" :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 18.12.2018 12:26:35

jeekaka kirjoitti:Marzzuu & justy – öaaa, musta tuntuu että Marzzuu vaan oottaa justyy. Se ois ollut ihan kykenevä osallistumaan äänestykseen hyviksenäkin, ja pahiksena sil ois jokatapauksessa tiimi tukena. Tuskin silti pahis noitten pudotusuhassa olleiden kaa?


Ja siis tosiaan, jos aattelee että pahistiimi ois vaikka Marzzuu+justy+Halima+Jin, niin voisin kuvitella että Marzzuu ei ehkä haluais lähteä sooloilemaan. Hyviksenä Marzzuu ois ehkä voinut olla vapautuneempi, varsinkin kun tuolla näkyi sitä Marzzuun dissaamaa massausta :D

Mut tää ja toi mitä tulee Niaciniin on kyl niin vois olla tai vois olla olemattanniin, kun ei voi tietää onks ne ees ollu paikalla päivän päättyessä.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 18.12.2018 12:28:51

jeekaka kirjoitti:Siis kerro mulle Meiz, mihin johtopäätökseen mun pitäis tulla näistä tosiasioista:

Äänestän teitä, koska löydän jonkunlaiset perusteet äänelle.

Sä, Pyramidi ja Mair hyökkäätte täpöllä mun kimppuun ja syytätte Horachin pahistoveriksi. Mair äänestää Horachia (ei esim suoraan mua, ei kai johdu siitä että mulla ei ole vielä ääntä alla..?)

Äänestystilanteessa 4-3 teillä ei oo mahdollisuutta pahisparin kanssa äänestää Horachia ulos teidän edelle. Heti kun ulkopuolinen tulee äänestämään flauchuota, hyökkäätte laumana siihen kelkkaan.

Ja kun mä sanon, että näin muuten kävi ja tää on nyt niin obvious keissi että mun mielestä pitäis ehdottomasti tarkistaa, niin täällä on kauhee mustamaalauskampanja mua kohtaan käynnissä :D

Toivon että ennustajalla on ollut järkee kattoo teidät. En tiiä onko se ollu teillä pelkonakin, jos kerran yötappo on ollut hakuammunnalla ennustajan etsintää?

Kai mä olettaisin että tulkitsisit peliä enemmän sisällön puolesta, sen sijaan että keskityt vain ääniin. En myöskään osaa asettua ihan siihen mielentilaan jossa itse olisin pahis ja sitä kautta nähdä miten muut tuon tilanteen voisi nähdä. Tähän asti ongelmana on ollut se että aukoton readisi meidän pahismaisuudesta on vaikuttanut tulevan todella yksinkertaistetulla logiikalla. Samoin hyvisreadien saaminen ulos tuntunut yllättävän työläältä. Nyt tätä avasit hieman ja pitää ajan kanssa perehtyä paremmin.

Eilen ei ollut hirveästi vaihtoehtoa muuhun kuin hypätä flauchuota äänestäneiden kelkkaan, koska horaaneko vaikutti olevan pois suljettuna niin monen osalta. En ollut valmis uhraamaan itteäni flauchuon puolesta, mikä olisi varmasti käynyt jos olisin jättänyt äänen paikoilleen. Siinä vaiheessa kun äänet kääntyi takaisin horaanekon suuntaan, ei sinne takaisin hyppääminen tuntunut enää miellekkäältä vaihtoehdolta. Mitään vahvoja argumentteja sen puoleen että horaaneko kannattaisi lynkata yli flauchuon ei tullut mieleen.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 18.12.2018 12:29:54

Jokatapauksessa nyt ++Marzzuu&justy kunnes kuullaan lisää.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 18.12.2018 12:36:30

Meiz kirjoitti:]
Kai mä olettaisin että tulkitsisit peliä enemmän sisällön puolesta, sen sijaan että keskityt vain ääniin. En myöskään osaa asettua ihan siihen mielentilaan jossa itse olisin pahis ja sitä kautta nähdä miten muut tuon tilanteen voisi nähdä. Tähän asti ongelmana on ollut se että aukoton readisi meidän pahismaisuudesta on vaikuttanut tulevan todella yksinkertaistetulla logiikalla. Samoin hyvisreadien saaminen ulos tuntunut yllättävän työläältä. Nyt tätä avasit hieman ja pitää ajan kanssa perehtyä paremmin.


Siiiis jos analysoisin tätä peliä pelkästään sen perusteella, mitä ihmiset sanoo niin mun mielestähän kaikki ois hyviksiä :'D Tykkään luottaa siihen mitä mulle sanotaan, joten mun on vaan pakko pelata tätä silleen että keskityn siihen mitä objektiivisesti tapahtuu. Jos oot pahis niin laulat mut suohon jos alan kuunnella sun selityksiä, been there, done that :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 18.12.2018 13:11:18

Löysinkin arkistoistani kuvan Mairista, Meizistä ja Pyramidista Mairin eilisen flauchuo-äänen jälkeen:

Spoiler:
Kuva
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Cameron » 18.12.2018 13:21:34

Ai että ei menny ihan mun äänestykset eilen illalla putkeen :DD No mutta, flawless, Lauchuo, Odo ja Aelina, oli kiva pelata teidän kanssa! Toivottavasti nähdään jatkossakin peleissä ^^

Katoin siis ensin pareista, ketkä oli putoamassa ja totesin että siihen asti mitä olin peliä lukenut, Lauless ja Pyrameiz vaikutti hyvimäisemmiltä kuin Jitahoraa, joten yritin äänestää Jitahoraata, mutta sitten Mair (joka oli huomattavasti paremmin kärryillä pelistä), sanoi että Pyrameiz oli hyvismäisempi kuin Laucless, ja luultiin että Jitahoraa-junan takia Pyrameiz oli tippumassa, joten vaihdoin yritin vaihtaa äänen Lauchlessille. No mutta. Nyt on topicci luettu läpi ja tässä nyt ajatuksia jotka jäi mieleen...

jeekaka: jäin miettimään että moneen kertaan harmittelit ekana päivänä kun sulla ei ole vahvoja mielipiteitä pelaajista. Sitten kun ehdotettiin, että kertoisit ketkä mielestäsi olisivat pahismaisia pelaajia, sanoit että se vaatisi sen, että tekisit koontia pelaajista ja loisit kokonaiskuvan pelistä. Tällöinhän mielipiteitä voisi syntyä ja kokonaiskuva selkiytyä. Miksi siis et toiminut näin? Vaikka lukenut pari kerrallaan peliä läpi? En tarkoita, että kaikkien pitäisi tehdä kaikenkattavia listauksia, mutta monesti jälkeenpäin/toisella lukukerralla joku asia voi selkiytyä ja ainakin itsellä auttaa kokonaisuuden hahmottamista kun käy koko porukan pala palalta läpi :)
jeekaka kirjoitti:No ehk oon vaan pettynyt ettette ottaneet sitä vahvan johtajan roolia jota teiltä kaipasin, vaikka teillä on epäilyksillenne perusteita ja ainakin sun pari tuntuu uskovan äänillä painostamiseen ja siksi puukotan nyt selkään.


Niacin kirjoitti:
Pyramidi kirjoitti:Ja kun kuitenkin on paikalla ja yrittänyt pohtia omien sanojensa mukaan viestejä, olisi mukava alkaa kuulla niitä johtopäätöksiä.
Aika tylsä kommentti siihen, kun oon koko aamupäivän käyttäny niiden pohdintojeni jakamiseen. :D Mut jooh, tätähän tää aina on, en aio masentua.

Mulla tuli Nia niin sama fiilis tuosta Pyran samasta viestistä x)

Tuo Mairin ehdotus ennustajien toimimisesta (tilanne2) on musta kannatettava.

miina & Black Fox
BF:stä on tullu hyvismäinen kuva. Tykkäsin hänen vastauksesta mun kysymykseen ja tuntuu aidosti ajattelevan hyviksen näkökulmasta. miinastakin alkaa saada vähitellen selkoa, joten tämä pari vaikuttaa nyt hyvismäiseltä.

Pyramidi kirjoitti:Niacin varsinkin aiemmin piti lämpimät väliin kuhunkin pelaajaan, tuntui selvästi yrittävän taskuttavan hyviksiä. Pohdinta muuten ihan hyvää myöhemmin ja vastaukset minun esittämään kritiikkiin tästä olivat ihan loogisia. Hieman epäilyttävä edelleen, mutta muuten neutraali.

Se, että pelaaja on ystävällinen muille, ei tee minusta hänestä kyllä pahismaista. Nia "taskulämmin" cin on myös oikeassa elämässä tosi kiltti ja mukava tyyppi, joten en voisi kuvitellakaan hänen missään roolissa olevan kauhean ilkeä tai hyökkäävä. Minusta epäilyjä voi (ja mieluiten saakin) heittää ystävällisesti tai kohteliaasti, ei tarvi mennä henkilökohtaisuuksiin tai olla loukkaava.

Halima kirjoitti:Näistä varhainen pahisviba Cameronille ja Mairille:
Cameron kirjoitti:Keskusteltuamme Mairin kanssa ollaan mielummin Mairon ku mamelukkikala :’D Mairon on jotenki dynaamisempi :D Myös Camir käy.

Mair kirjoitti:Moi kaikille munkin puolesta :> Toivotaan et tulee kiva peli!

Halima: Miksi ajattelet että sanoisin pahiksena ennemmin todennäköisesti noin kuin hyviksenä? :D

Tuo Horaan viimeinen viesti oli hyvismäinen. Oli oikeasti kunnolla pohdittu pelaajia ja pelin tapahtumia.

Pyramidi kirjoitti:Cameronista minulla on sellainen kuva pelaajana, että toisi esiin omia epäilyjään laajemminkin, joten näin tuon cameronin viestin aika epätyypilisenä, kun epäili vain yhtä pelaajaa. Syy voi hyvin olla se, että harva herännyt ja sitten käy niin, ettei kukaan äänessä oleva vibatakaan, niin listauksesta tulee sitten tuollainen. Näin siis jälkikäteen mietittynä. Kuitenkin minulla on se usko, että hyvis yrittäisi nähdä laajemminkin kuvaa tomalla esiin enemmän epäilyjä, josta sitten karsia joukkoa.

Pyra, luulen että tämä johtunee siitä että teen pelaajakoonteja yleensä vasta toisena-kolmantena päivänä. En muista milloin ois viimeksi ollut tarvetta ekana päivänä tehdä koontia että sais tarpeeksi kokonaiskuvaa pelistä :D Tässä vaikutti nyt tuo pelin iso koko ja osan hyvä aktiivisuus niin että koin sen tarpeelliseksi. Valitettavasti en saanut siitä ihan niin paljon irti kuin myöhempinä päivinä olen yleensä saanut.

Jännää, että useampi olettaa ennustajan jo ennustaneen. Mää taas aattelen että ei kai ennustajan ois vielä ollu järkeä ennustaa jollei oo saanu jotain megaetiäisiä kun osumatarkkuus on vielä aika pieni.

No mutta. Näin läpilukemisen jälkeen oon samaa mieltä monen kanssa siitä, että pahikset vois olla hiljaisissa (Hali&Jini, Marzzuu&justy), mutta tällä hetkellä mua epäilyttää jeekaka&pilkkuvirhe. Lähinnä tuon haluttomuuden vuoksi alkaa käymään läpi pelaajia ajatuksen kanssa uudestaan ja eiliseen äänestyskuvioon ihastumisen vuoksi, sillä sen verran sekavaa menoa se ainaki omalta osalta eilen oli että en lähtis siitä suuria terioita vielä kehittämään. Pyramidi ja Meiz tuntuu tällä hetkellä hyvismäisiltä. Horaa&Jita, Niacin&Savu ja miina&BF on kaikki semmosia että ne on jossain vaiheessa epäilyttänyt mutta tällä hetkellä lievästi hyvistyttää.
Huh! Nyt lähetän tämän ja yritän tässä tän pelipäivän aikana miettiä vähä tarkemmin näitä pareja.

Loppuun offia
Spoiler:
Horaa: Tarkoitukseni ei ollut loukata ketään omasta kirjoitustyylistä, joten anteeksi siitä.

Meiz kirjoitti:
Mair kirjoitti:Pyramidi&Meizin pelitaktiikka tuntuu vähän siltä, että potkaistaan ovi sisään ja aletaan ammuskella, mitä ensin eteen tulee. Teistä saisi hienon toimintaleffan! :D Pisteitä edelleen pelin vauhdittamisesta, joskin siellä vauhdissa tulee myös sitten ammuskeltua vähän seiniin ja lattioihin ja kohta tulee varmaan lasku siitä. Meiziltä huomattavasti rauhallisempaa meininkiä kuin kaveriltaan.

Oletan että Pyramidi maksaa laskun :]

Tää oli musta niin hyvä :DDD Nauran tälle edelleen.

Zeyn Pieni välikommentti! <33

miina kirjoitti:Samaa mieltä myös haiman erikoisista viboista,

haima :'DDD paras typo tässä pelissä!

Pyramidi kirjoitti:Ileisesta paripelistä tuli lopulta yksi suurimmista ragepeleistä pitkään aikaan.

...et oo tainnu lukea SM-peliä...? :DDD

jeekaka kirjoitti:No niin. Behold, Graalin malja jota olette odottaneet!

Sisääntulosta pisteet :D
Luulin että Mairin ava on pöllö eikä kana! :DD
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Cameron » 18.12.2018 13:23:41

Cameron kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:No ehk oon vaan pettynyt ettette ottaneet sitä vahvan johtajan roolia jota teiltä kaipasin, vaikka teillä on epäilyksillenne perusteita ja ainakin sun pari tuntuu uskovan äänillä painostamiseen ja siksi puukotan nyt selkään.

Höh tähän lainaukseen jäi kirjottamatta ajatukset ylös niin kirjotanpa ne tähän perävaunuun :D
Olin tähän viestiin ihan että öööö mitä :DDD Oot pettynyt ettet voinu ite vaan sluibailla perässä ja joku muu kertois ketä äänestettäis? :D
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 18.12.2018 13:43:19

Cameron kirjoitti:
Cameron kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:No ehk oon vaan pettynyt ettette ottaneet sitä vahvan johtajan roolia jota teiltä kaipasin, vaikka teillä on epäilyksillenne perusteita ja ainakin sun pari tuntuu uskovan äänillä painostamiseen ja siksi puukotan nyt selkään.

Höh tähän lainaukseen jäi kirjottamatta ajatukset ylös niin kirjotanpa ne tähän perävaunuun :D
Olin tähän viestiin ihan että öööö mitä :DDD Oot pettynyt ettet voinu ite vaan sluibailla perässä ja joku muu kertois ketä äänestettäis? :D


Niin? Sellainen on pähkinänkuoressaan mun tyypillinen toimintamalli eka päivänä :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 18.12.2018 14:05:41

Ja musta tuntuu, että oon jo sanonut nää samat asiat aiemmin, mutta yritetään nyt vielä kerran.

Mä en oikeesti nää hirveän mielekkäänä tehdä mitään listausta tai koontia, jossa oikeasti jokaisesta parista tulee analyysiksi että "mikään ei epäilytä mutta voivathan ne silti olla pahiksia" tai "no tää vähän mietityttää, mutta luultavasti ovat silti hyviksiä" :D Mun kokonaiskuva tossa tilanteessa oli se, että pelissä ei oikeesti oo tapahtunut oikeen mitään vielä, ja en Halimasti osaa "toivotaan että tulee kiva peli" -viesteistä tehdä mitään pahisreadeja yleensä :D Ok, joskus tulee intuitiivinen pahisviba jostain, silloin yleensä seuraan niitä, joskus hyvällä mutta yleensä huonolla menestyksellä :D Tykkään siis tosi paljon enemmän muutenkin, jos mulla on jotain konkreettista mun analyysin tueksi, ja siksi tykkään esim äänestää jonkun perässä jos sen keissi tuntuu musta vakuuttavalta, ihan vaan saadakseni tilanteeseen säpinää ja nähdäkseni syntyyks siitä äänestystilanteesta jotain epäilyttävää. Kokonaisuuden hahmottamisella tarkoitan ehkä enemmän niitä pelaajien välisiä suhteita, jotka syntyy äänestämällä, ei sillä että ihmiset on käyneet postaamassa heräämisviestin peliin :D

Oon huomannut, että tää mun tapa pelata tuntuu olevan monelle tosi vaikea hahmottaa ja on mua ennekin syytetty siitä ettei musta saa oikein mitään konkreettista irti :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Black Fox » 18.12.2018 14:13:19

Illan suhteen ei mennyt kyllä putkeen, pahoittelut siitä myös omasta puolestani. Yötappo oli kieltämättä aika erikoinen. En olisi kyllä ensimmäisenä arvannut, että näin käy.

Suurin syyni oli äänestää Lauchuon ”hyvisparin äänestämisen” takia, koska mulla ei ollut mitään sen parempaakaan. Meizillä ja Pyramidilla oli iso kasa ääniä, joten en halunnut lähteä massaamaan heitä. Mä koen epäreiluna, että poissaolosta sakotetaan äänestämällä pihalle ilman sitä, että olisi päässyt edes yrittään. Toki parin käytös kertoo asioita myös, mutta en ole vieläkään ehtinyt perehtyä Horaan siltä osin, että olisin löytänyt pahista sieltä takaa. Yhteen pelaajaan perehtyminen vaatii multa hyvin monta lukukertaa, jotta saisin minkäänlaista mielipidettä pelaajaan. Toisin sanoen pelaaminen vie ihan pirusti aikaa, jos mä haluan saada mitään mielipiteitä esille.

Mun mielestä myös yön pudotus oli epäreilu, Aelina ei päässyt kunnolla edes avaamaan suutaan, eikä Odokaan ehtinyt paljoa sanoa. Toivottavasti kukaan nyt ei loukkaannu tästä viestistä, se ei ole tarkoitus. Haluan vain tuoda oman mielipiteeni esille tästä asiasta ja tässä pelissä tunnutaan ottavan asiat aika henkilökohtaisesti.

Jeekakalta muuten todella hyvä koonti äänestyksestä, en olisi itse pystynyt parempaan, kiitos siitä.

Mair kirjoitti:Yyyyyyyyyyyy tuo eilinen ilta. Kamala säätö ihan hetki ennen, ja äänet menee päin mäkeä ja tämä systeemi, joka ei anna viestin mennä läpi, jos siellä on mitään tullut väliin, sotkee entisestään. Yritettäiskö vähän rauhallisempaa ja harkitumpaa tänään? Ja mielellään laajemmalla porukalla, jota on ”sallittua” äänestää.

Kai sitä on pakko alkaa laajentaa näkökulmaa pelaajien suhteen, varsinkin kun suuret pahisvibat on jääneet tulematta esiin nykyisessä porukassa. Ja toivotaan että tällä kertaa ei tarvitsisi miettiä niin nopealla tahdilla kun eilen illasta viimeisten 10-15 minuutin aikana. Nopea päättely ei meinaan ole ainakaan mun vahvimpia alueita.
Mair kirjoitti:Tätä samaa, tai jotain varianttia siitä, että poissaolijat pitäisi säästää, toki sanoivat muutkin, esim. miina ja Meiz ja Pyramidi, mutta heillä se ei mennyt näiden poissaolijoiden äänestämisen täyteen estoon saakka.

Mä en ole estänyt muita pelaajia tai omaa pariani äänestämästä poissaolevia. Olen itse sitä tapaa vastaan, että lynkataan poissaolevia kun he eivät pääse peliin vaikuttamaan. Mikäli porukka haluaa poissaolevat ulos, olisi ollut mahdollista 19 äänen kera äänestää kenet tahansa pihalle. Jos siis kaikki olisivat äänestäneet. Nyt mun pitää käydä moraalinen keskustelu itseni kanssa siitä, että mitä teen, jos muut eivät aktivoidu ja piileskelevät poissaolojen takana sekä pahismaisuudet äänekkäimmistä loppuu. Pahoittelut pitkästä lauseesta, en osannut sitä oikein lyhentääkään.

Meiz kirjoitti:Eilen ei ollut hirveästi vaihtoehtoa muuhun kuin hypätä flauchuota äänestäneiden kelkkaan, koska horaaneko vaikutti olevan pois suljettuna niin monen osalta. En ollut valmis uhraamaan itteäni flauchuon puolesta, mikä olisi varmasti käynyt jos olisin jättänyt äänen paikoilleen. Siinä vaiheessa kun äänet kääntyi takaisin horaanekon suuntaan, ei sinne takaisin hyppääminen tuntunut enää miellekkäältä vaihtoehdolta. Mitään vahvoja argumentteja sen puoleen että horaaneko kannattaisi lynkata yli flauchuon ei tullut mieleen.

Miksi se hyppääminen uudelleen Horaanekon suuntaan ei tuntunut enää mielekkäältä? Kuitenkin tosta sun viestistä saa sellaisen käsityksen, että olit aika vastahakoinen äänestämään flauchuota? Toki kun katsoo tuota äänien hylkäystä Horaa ja Jitaa äänestäneiltä niin siinä olisi teille käynyt huonosti, mikäli äänenne olisitte pois vaihtaneet.

Off: Sain juuri kuulla, että en tullut valituksi työhön, jonka olisin halunnut. Nyt tekee vaan mieli käpertyä sohvalle itsesääliin. Eli pahoittelut, että nyt ei irtoo tän enempää.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja justy » 18.12.2018 14:48:00

Hei kaikki. Mulla on näköjään tänään puhepakko. Oon ilmonnu pj:lle että olen poissa siihen asti että tuo edellinen peli loppuu. Pahoittelut tästä, en tajunnut että pelit menevät päällekkäin - muuten olisin ilmonnut tähän varapelaajaksi.

(ja nytkin jos joku innokas odottaa varapelaajana peliin pääsyään, voin hypätä pois kyydistä ja antaa tilaa)
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 69 vierailijaa

cron