Iloinen paripeli

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 15.12.2018 23:47:52

Mair kirjoitti:Pyramidi&Meizin pelitaktiikka tuntuu vähän siltä, että potkaistaan ovi sisään ja aletaan ammuskella, mitä ensin eteen tulee. Teistä saisi hienon toimintaleffan! :D Pisteitä edelleen pelin vauhdittamisesta, joskin siellä vauhdissa tulee myös sitten ammuskeltua vähän seiniin ja lattioihin ja kohta tulee varmaan lasku siitä. Meiziltä huomattavasti rauhallisempaa meininkiä kuin kaveriltaan.

Oletan että Pyramidi maksaa laskun :]

Mair kirjoitti:
Meiz kirjoitti:Käytin tarkoituksella yksinkertaistettua ja ylioptimista logiikkaa. Osumalla pahikseen tai hyvikseen saadaan 2 pelaajan rooli tietoon = Major profit (eli suomeksi "Suuri voitto"). Nyt kun pareilla on omat äänet niin tämähän on oikeasti kova juttu, pahikseen osumalla saadaan pahiksilta kaksi ääntä pois.
Öm, miksi ajattelit, että oli hyvä idea käyttää yksinkertaistettua ja ylioptimistista logiikkaa? Menee jo totuuden vääntelyn puolelle tai on vähintään väkinäistä hehkutuksenaiheen etsintää. Kumpikin on pahismaista.

Ja tässä pelissä kaikki on tuplattu, niin pahikset kuin hyviksetkin. Ei niillä pahiksilla ole yhtään sen enempää ääniä suhteessa kuin normaalissakaan pelissä. :)

Kyseessä ei siis ollut mikään vakava analyysi, vaan heitto siitä miten setupin voi nähdä pelkässä positiivisessa valossa.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Mair » 16.12.2018 00:03:03

Heitän vielä tällaisen idean, mitä olen mietiskellyt:

Ilmeisesti pahiksilla on tapana, jos ovat kuolemassa, yrittää myydä henkensä kalliisti ja tulla esiin erikoishahmona (tämän pelin kohdalla varmaan käytännössä ennustajana), jotta se oikea ennustajapari tulisi vastauksena myös esiin. Tässä pelissä kun ei ole suojelijaa, niin se olisi varma tappo seuraavana yönä ja mahdollisesti nolla tiedustelutulosta hyviksille, jos ennustaja ei ole käyttänyt vielä voimiaan.

Jos nyt niin onnellisesti kävisi, että olisimme tänään lynkkaamassa pahisparia (tai tietyin edellytyksin myöhemminkin) ja nämä tulisivat esiin ennustajina, niin mietin, että mitä ennustajan olisi siinä tilanteessa fiksuinta tehdä? Voisiko olla järkevää vain leikkiä mukana ja pysyä hiljaa seuraavaan päivään? En tiedä nyt oikein miten tämän parhaiten selittäisi, mutta haen siis jotain tällaista:

Tilanne 1: Pahis väittää itseään ennustajaksi -> oikea tulee kertomaan totuuden -> pahis lynkataan, mikä on jees, mutta ennustaja kuolee yöllä varmasti ja tulos jää saamatta.
Tilanne 2: Pahis väittää itseään ennustajaksi -> oikea pysyy hiljaa -> perutaan äänet pahikselta ja lynkataan joku muu, pahis saa yhden päivän lisäaikaa -> ennustaja käyttää voimansa yöllä esim. johonkin joka linkittyy heidän mielestään pahispariin -> ennustaja tulee esiin seuraavana päivänä ja kertoo sekä tuloksena että käräyttää vale-ennustajapahikset -> lynkataan pahis ja saadaan tietää joko toinen pahispari tai viaton pari -> ennustaja kuolee yöllä.

Mietin tätä siis nimenomaan ensimmäiselle päivälle, jolloin tulosta ei voi olla, tai myöhemmillekin päiville, jos tulosta ei ole vielä (jos ennustaja ei olisi vielä käyttänyt voimiaan) ja meillä on vielä harhalynkkauksia jäljellä. Mutta siis… mitä mieltä olette? Onko tässä joku juttu, mitä en ole tajunnut miettiä ja joka tekee tästä ihan typerän?


Vähän offia loppuun:
Horaaneko kirjoitti:Siis täl samal periaatteel meidän pitäis bännää tyylii vaikeet sivistys- eli vierassanatkin, kosk ne on johdettu suoraa englanninkielest ja voi ol iha yht vaikeit porukalle ymmärtää jos ei englanninkieli oo hallussa. Esim mä en sais jatkos käyttää vaik sanaa ekspressiivinen tai abstrakti :D (also meidän pitää kans bännää sana "offtopic" keskusteluist. Aletaan jatkos käyttää "pelin ulkopuolinen keskustelunaihe"!) Ei voi ol nii iso vaiva laittaa uus välilehti auki ja kattoo mitä joku sana tarkottaa.
No kaltevan pinnan argumenttihan siis vakuuttaa aina! ;)

Horaaneko, en kyllä nyt yhtään tajua, miksi miksi otat tämän niin henkilökohtaisesti ja hirmustut noin. Jos katsot vaikka viestimäärääni, niin ymmärtänet, miksi minulle ei välttämättä ole selvää, mitä ovat readi, bussaaminen tai pussittaminen tai moni muu termi - enkä usko, että olen ainoa täällä. Kaikki slideemiset, thot, händläykset ja muut turhat englannit siihen päälle tekevät lukemisesta vielä raskaampaa. Kiire on muutenkin, tämä on iso peli monine pelaajineen ja käyttäisin sen aikani mieluummin oikeasti pelaamiseen. Noista sanoista ei aina edes tiedä, onko kyseessä nyt joku täällä yleinen juonittelupelitermi vai joku finglish, joten vaikea tietää, mistä etsiä.

Joo, hypoteettisesti ”käytä enemmän aikaa sen selvittelyyn, ei voi olla niin vaikeaa, mulle on tärkeetä vaan että mulla on kivaa, haha” on varmaan ’toimiva’ neuvo kaikille, jotka ei jotain tiedä jotain jostain, mutta eipä se suurta vaikutusta ystävällisyydellään tee.

Ja nuo herneet ei varmasti tunnu mukavilta sun nenässä. Syö vaikka joulutorttua mieluummin. Niin mäkin teen.

Lisäksi tosiaan tästä kielikeskustelusta se, että mafiapelejä on englanniksi tarjolla vaikka kuinka monella foorumilla. Mun mielestä tän paikan arvo on pitkälti siinä, että tää on suomeksi eikä tarvitse osata sitä englantia pelatakseen täällä :)

*tarjoilee joulutorttuja kaikille, myös Horaanekolle*

Off päättyy

//Meiz taas eteen! Ja minä kun luulin että olen kovinkin fiksu, kun kirjoittelen tähän aikaan, jos vaikka ei olisi hirveästi ihmisiä edessä.
Joo, eiköhän valvontakameroista näy selvästi, että Pyramidi aloitti räiskinnän :D
Avatar
Mair
Kyläläinen
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.12.2018 19:25:47

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.12.2018 00:04:18

Alright, Jinmurulla on näemmä poissaolo mitä en ole sisäistänyt.

--Jinmuru&Halima
++Horaaneko & Jitachi
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 16.12.2018 00:20:22

Pahoittelen, että missasin tuon yhden kysymyksesi Mair.

Mair kirjoitti:Pyramidi ainakin ohitti yhden kysymykseni (miten todennäköisenä piti että ääni tappaisi) ja jeekaka näköjään mainitsi hänen ohittaneen myös jeekakan jonkin vastauksen. Lisäksi pahisteoriat ovat välillä minunkin mielestä ennenaikaisia, esim. juuri se topicissa puitu useamman pahisparin etsintä epäillylle parille, vaikka se alkuperäinenkin epäilykin on aika hutera.
Kulmia kohotuttaa hiukan myös se, miten Pyramidi on keskittynyt nyt juuri näihin muutamiin aktiivisiin, kun huomioi, millaisella kiihkolla hän kierroksen alussa suhtautui hiljaisiin, olkoonkin että se oli reaktionhakuakin silloin.


En uskonut ollenkaan, että heti alussa annettu ääni tappaisi ketään. Syy tuolla äänelle oli ihan se, että saa pelin käyntiin räväkästi ja samalla saa jonkin reaktion ulos jostakin parista. Kohde nyt vain sattui olemaan horaaneko&Jitachi, koska se oli pari josta oli mahdollista saada jonkinlainen peruste äänelleen.

Miksi käsittelesin hiljaisia, jotka eivät puhu mitään? Heistä ei saa mitään materiaalia, ainoa mitä voi tehdä on kirjoittaa: "ei mitään tietoa, neutraali". Minusta on parempi käyttää pelipäivä keskusteluun aktiivisten puuhista kuin odotella hiljaisia puhumaan. Ensimmäisen päivän hiljaisuuden perusteella en vielä olisi lynkkaamassa heti, mutta jos toisenkin päivän molemmat ovat hiljaa, niin sitten lähden sille tielle.

Mair sitten omalta kannaltani herättää niitä harvoja vahvoja hyvisviboja. Nämä sinun kaksi viimeistä viestiäsi olivat erittäin hyvät sisällöllisesti. Tykkäsin viestiesi sävystä ja minusta tuntuu, että sinulla on oikeasti halu ajaa takaa pahiksia.

jeekakakan en muista olleen koskaan näin rento pahiksena, mutta peli jota muistelen oli monta vuotta sitten. Silti viime päivinä, vaikka onkin ollut äänessä, sisältöä on ollut vähän. jeekaka tuntuu viesteissään keskittyvän puolustelemaan muita epäilyjen alla olevia, eikä ollenkaan yritä löytää pahiksia. jeekaka, haluaisin sinun nyt kertovan kuka pitäisi sinun mielestäsi lynkata tänään ja miksi.

No, tässä ne pohdinnat tälle illalle. Jatketaan myöhemmin.

// Meiz, mair ja Meiz. Miksi minun pitäisi maksaa lasku tästä, kun teen vain työtäni? :<
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.12.2018 00:21:59

Mair kirjoitti:Jos nyt niin onnellisesti kävisi, että olisimme tänään lynkkaamassa pahisparia (tai tietyin edellytyksin myöhemminkin) ja nämä tulisivat esiin ennustajina, niin mietin, että mitä ennustajan olisi siinä tilanteessa fiksuinta tehdä? Voisiko olla järkevää vain leikkiä mukana ja pysyä hiljaa seuraavaan päivään? En tiedä nyt oikein miten tämän parhaiten selittäisi, mutta haen siis jotain tällaista:

Tilanne 1: Pahis väittää itseään ennustajaksi -> oikea tulee kertomaan totuuden -> pahis lynkataan, mikä on jees, mutta ennustaja kuolee yöllä varmasti ja tulos jää saamatta.
Tilanne 2: Pahis väittää itseään ennustajaksi -> oikea pysyy hiljaa -> perutaan äänet pahikselta ja lynkataan joku muu, pahis saa yhden päivän lisäaikaa -> ennustaja käyttää voimansa yöllä esim. johonkin joka linkittyy heidän mielestään pahispariin -> ennustaja tulee esiin seuraavana päivänä ja kertoo sekä tuloksena että käräyttää vale-ennustajapahikset -> lynkataan pahis ja saadaan tietää joko toinen pahispari tai viaton pari -> ennustaja kuolee yöllä.

Mietin tätä siis nimenomaan ensimmäiselle päivälle, jolloin tulosta ei voi olla, tai myöhemmillekin päiville, jos tulosta ei ole vielä (jos ennustaja ei olisi vielä käyttänyt voimiaan) ja meillä on vielä harhalynkkauksia jäljellä. Mutta siis… mitä mieltä olette? Onko tässä joku juttu, mitä en ole tajunnut miettiä ja joka tekee tästä ihan typerän?

Pakko alkuun sanoa että mua aina hirvittää tässä vaiheessa ettei ennustaja keskusteluun osallistumalla anna vihiä roolistaan. Itse olen ainakin pahiksena käyttänyt paljon hyödyksi näitä keskusteluja myös eliminoimaan pelaajia pois erikoisrooleista kannanottojen perusteella. Siihen lienee myös jokin syy miksi Kylän Kirous vie yötapolla erikoisroolin lähes kaikissa peleissä ekana yönä :D Mutta mutta, näin äkkiseltään ajateltuna käyttäisin itse mielummin toisen päivän varmistetun pahiksen parin etsimiseen. Kakkosskenaariossa toka päivä käytetään kahden ennustajan välillä arpomiseen. Muutenkin näissä preferoin keep it simple taktiikkaa.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.12.2018 00:43:12

Ei varmaan pitäisi miettiä asioita niin pikaisesti :) Kakkosskenaariossa ennustajaa esittävä pahis ei kuolisi yöllä ja siten pitäisi olla melko selvää kuka pahis on kun oikea ennustaja tulee esiin. Edelleen tykkään keep it simple ajattelusta ja pahiksen teilaamisesta heti kun tilaisuus tulee, mutta ei tuo skenaario 2 ole huono idea ekana päivänä.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Zey » 16.12.2018 00:44:22

Väliaikalaskenta!

Kuva

Äänet:
1 Meiz & Pyramidi (Lauchuo)
1 Lauchuo & flawless (Pyramidi)
1 Horaaneko & Jitachi (Meiz)

Puhepakot:
Savu

Poissa:
justy 12.-19.12.
Jinmuru 14.-16.12.
Aelina 14.-19.12.
Jitachi 15.-17.12.

Suurenmoinen päivä päättyy tänään kello 21:00! n___n
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.12.2018 01:27:52

Mair kirjoitti:
jeekaka, onko horaan pelityyli (ja sävy) tässä pelissä hänen tyypillisen ”hyvismäinen” sävynsä? (Kysyin sulta tästä aiheesta aiemmin osittain siis siksi, että sun kuvaus Horaasta iloisen hyvismäisenä ei yhtään sopinut omaan mielikuvaani hänen triggeröitymis-reaktiostaan.)


Mun mielestä on, mut tietysti se että mä en huomaa jotain ei välttämättä tarkoita mitään. Suoraan sanottuna ymmärrän ne triggeröitymiset 100%.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.12.2018 02:15:58

Ja mitä mieltä oon tän pelin kokonaisuudesta? Tällä hetkellä tässä on ääni kolmella parilla, joista en aio äänestää yhtäkään. Ja mun mielestä on turha lisätä tähän soppaan hakuammunnalla neljättä paria, kun tilanne on jo nyt se että pahikset voi valita tarjottimelta kenet haluaa pudottaa. Että jos joku on sitä mieltä, että joku näistä pareistamme on pahismaisempi kuin toinen niin alkakaa toimittaa.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.12.2018 04:08:57

Muutinkin mieleni.

++Pyramidi&Meiz
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.12.2018 05:45:29

Ja laitetaas nyt sit vielä perustelutkin tähän.

Eli meillä on tässä huiskimassa reaktioääniä pari, joka on tällä hetkellä lynkkausuhan alla, ja en nää vaan mitään taktista järkeä hyvisparille antaa hajautettuja ääniä siitä syystä, että jos tippumassa on hyvispari, niin pahikset voi joka tapauksessa lisätä vaan yhden äänen sinne ja sit Meiz ja Pyra ei mahda yhdessä enää mitään. Vielä jos koko kolmikko on hyviksiä niin pahikset on vaan silleen että eipä leipä terve menoa :D Jos mä tässä vaiheessa haluaisin jotain reaktiota parilta jolla ei vielä oo ääniä, niin vetäisin kyl pilkkuvirheen hihasta äänestämään mun kanssa :D Väkisinkin herää epäilys, että pahispari kalastaa kaksilla vieheillä ja toivoo että joku hyvis nappaa syötin (varsinkin kun Mair ja Marzzuu jo tuolla tuumaili Jitan ja Horan pahismaisuutta), eikä uskalla ottaa riskiä siitä että yhdessä äänestäminen herättäis epäilyksiä itsensä pelastamisesta. Rekisteröitkö muuten Meiz, että Jitallakin on poissaolo?

Sit toinen juttu on se, että Mairilla on tuolla tosi hyvä pointti ennustajasta, ja Meizin vastaus siihen on silleen ööö.. nope. Ei me tietenkään anneta pahiksille sitä etua, että ne saa ennustajan pois ennenku se ehtii käyttää ennustuksensa :D Ainoastaan siinä tilanteessa, jossa todennäköisenä toisena tippujana on oikee ennustaja niin kandee käräyttää feikit heti, ettei käy niin että äänestetään oikee ennustaja pois niitten takia.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.12.2018 10:34:56

jeekaka kirjoitti:Ja mitä mieltä oon tän pelin kokonaisuudesta? Tällä hetkellä tässä on ääni kolmella parilla, joista en aio äänestää yhtäkään. Ja mun mielestä on turha lisätä tähän soppaan hakuammunnalla neljättä paria, kun tilanne on jo nyt se että pahikset voi valita tarjottimelta kenet haluaa pudottaa. Että jos joku on sitä mieltä, että joku näistä pareistamme on pahismaisempi kuin toinen niin alkakaa toimittaa.

Pelin kokonaisuudesta, tämä on se päivä kun äänillä alkaa olemaan oikea merkitys. Kerrotko millä logiikalla ehdokkaita pitäisi alkaa tässä vaiheessa rajaamaan nykyisiin ehdokkaisiin joilla on tasan yksi ääni alla? Teet myös jostain syystä oletuksen etteivät nämä nykyiset äänet tule siirtymään mihinkään, mitä pidän melko kummallisena.

jeekaka kirjoitti:Ja laitetaas nyt sit vielä perustelutkin tähän.

Eli meillä on tässä huiskimassa reaktioääniä pari, joka on tällä hetkellä lynkkausuhan alla, ja en nää vaan mitään taktista järkeä hyvisparille antaa hajautettuja ääniä siitä syystä, että jos tippumassa on hyvispari, niin pahikset voi joka tapauksessa lisätä vaan yhden äänen sinne ja sit Meiz ja Pyra ei mahda yhdessä enää mitään. Vielä jos koko kolmikko on hyviksiä niin pahikset on vaan silleen että eipä leipä terve menoa :D Jos mä tässä vaiheessa haluaisin jotain reaktiota parilta jolla ei vielä oo ääniä, niin vetäisin kyl pilkkuvirheen hihasta äänestämään mun kanssa :D Väkisinkin herää epäilys, että pahispari kalastaa kaksilla vieheillä ja toivoo että joku hyvis nappaa syötin (varsinkin kun Mair ja Marzzuu jo tuolla tuumaili Jitan ja Horan pahismaisuutta), eikä uskalla ottaa riskiä siitä että yhdessä äänestäminen herättäis epäilyksiä itsensä pelastamisesta. Rekisteröitkö muuten Meiz, että Jitallakin on poissaolo?

Sit toinen juttu on se, että Mairilla on tuolla tosi hyvä pointti ennustajasta, ja Meizin vastaus siihen on silleen ööö.. nope. Ei me tietenkään anneta pahiksille sitä etua, että ne saa ennustajan pois ennenku se ehtii käyttää ennustuksensa :D Ainoastaan siinä tilanteessa, jossa todennäköisenä toisena tippujana on oikee ennustaja niin kandee käräyttää feikit heti, ettei käy niin että äänestetään oikee ennustaja pois niitten takia.

Ja jatkoa ylläolevaan ajatukseen. Olemme jo eilen illasta keskustelleet äänien keskittämisestä tälle päivälle ja potentiaalisista kohteista. Tällä hetkellä Horaaneko on oma ehdotukseni mistä johtuen äänikin siirtyi siihen suuntaan. En näe yhtään syytä miksi tähän asti äänien hajauttamisesta olisi ollut haittaa. Huomaat varmaan että meidän lisäksi tasan yksi muu on äänestänyt, joten millekään massiiviselle koordinoinnille ei ole ollut edes tarvetta.

Rekisteröin Jitan poissaolon hieman myöhemmin, mutten nähnyt aiheelliseksi kommentoida koska nykyinen ääni perustuu horaanekon viesteihin.

Ennustajatilanteen mietin siten, että harvoin pahisclaimi tulee mitenkään kovin aikaisessa vaihteessa. Myöhäinen claim aiheuttaa sen että äänet on siirrettävä suht hätäisin perustein toiseen suuntaan, ilman että äänestyksen kohde pääsee mitenkään järkevästi puolustautumaan. Itseäni kiinnostaa aina oikeassa tippumisvaarassa olevien reaktiot jotka kertovat eniten, enkä tykkää ajatuksesta tehdä panikoitua siirtoa vain sen takia että meillä on joku ultimate plan ja jätämme siitä johtuen varman pahiksen tappamatta. Kuten sanoin aiemmin, en näe kakkosvaihtoehtoakaan mitenkään huonona vaihtoehtona.

Näistä viesteistä tuli fiilis että jeekaka + horaaneko pareineen on meidän pahiskaksikko.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.12.2018 10:47:32

Avatakseni kommenttia jeekaka + horaaneko parista, mielestäni jeekaka ottaa kannan joka kääntyy liian väkisin tukemaan teoriaa meidän pahismaisuudesta, samanaikaisesti kun jättää huomiotta kommentit joita on esitetty horaanekon tähänastisesta pelistä. Ylipäätänsä horaanekon tuoreet viestit jäävät täysin huomiotta suuntan tai toiseen, ja olettaisin että jeekakalta löytyisi kuitenkin mietteet molemmista osapuolista nyt kun on päättänyt että valinta tehtävä näiden välillä.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.12.2018 11:39:09

Meiz kirjoitti:Avatakseni kommenttia jeekaka + horaaneko parista, mielestäni jeekaka ottaa kannan joka kääntyy liian väkisin tukemaan teoriaa meidän pahismaisuudesta, samanaikaisesti kun jättää huomiotta kommentit joita on esitetty horaanekon tähänastisesta pelistä. Ylipäätänsä horaanekon tuoreet viestit jäävät täysin huomiotta suuntan tai toiseen, ja olettaisin että jeekakalta löytyisi kuitenkin mietteet molemmista osapuolista nyt kun on päättänyt että valinta tehtävä näiden välillä.


En oikein tiiä mitä tää nyt on olevinaan, koska omistin oikein kokonaisen viestin sille että mä en nää Horaan pelissä mitään tavallisesta poikkeavaa :D Ja siis odotatko että MULLA ois jotain sanottavaa epäilyksiin tyyliä että se on varmaan pahis kun käyttää paljon hymiöitä :DDDDD


Pelin kokonaisuudesta, tämä on se päivä kun äänillä alkaa olemaan oikea merkitys. Kerrotko millä logiikalla ehdokkaita pitäisi alkaa tässä vaiheessa rajaamaan nykyisiin ehdokkaisiin joilla on tasan yksi ääni alla? Teet myös jostain syystä oletuksen etteivät nämä nykyiset äänet tule siirtymään mihinkään, mitä pidän melko kummallisena.

(...)

Ja jatkoa ylläolevaan ajatukseen. Olemme jo eilen illasta keskustelleet äänien keskittämisestä tälle päivälle ja potentiaalisista kohteista. Tällä hetkellä Horaaneko on oma ehdotukseni mistä johtuen äänikin siirtyi siihen suuntaan. En näe yhtään syytä miksi tähän asti äänien hajauttamisesta olisi ollut haittaa. Huomaat varmaan että meidän lisäksi tasan yksi muu on äänestänyt, joten millekään massiiviselle koordinoinnille ei ole ollut edes tarvetta.


Olin vähän triggered tilassa kun sain noita "hei jeekaka voisiks kertoa näkemystä pelin kokonaisuudesta" ja "hei jeekaka kuka tänään pitäis tiputtaa" niinku mikä Rafaelin enkeli mä teille olen :D Turhauttaa itseänikin kun kolme paria on mykkiä kuin kivet ja ei mulla oikeesti ole mitään järkevää sanottavaa, mutta ei kyllä ole kellään muullakaan ole ollut mitään sen parempaa.

Mutta te ootte saaneet Pyran kanssa peliä edistävien hahmojen viitan, vaikka ette tee mitään oikeesti horjuttaaksenne status quota (onks latina kiellettyjen kielien listalla?). Nimenomaan äänillä alkais olla väliä, joten en voi sille mitään, että vaikutatte kyttäävän että joku hyvis lähtis äänestämään jotain, jota te voisitte uskottavasti lähteä äänestämään, ettei se näyttäis pelastusyritykseltä (ja samantien syytät mua pelastusyrityksestä, aika julmaa ;____;)
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.12.2018 11:47:57

Enemmän tunnut nyt myyvän mielikuvaa meidän kyttäilyistä. Jos luet vaikka mun viestit niin ei liene kovin epäselvää kenet pudottaisin nyt ja miksi. Uskoisin Pyran olevan aika samalla linjalla kohteesta, vaikka ääni ei ole vielä siirtynyt. Ottaisit edes kantaa mikä mun perusteissa sitten mättää. En ymmärrä alkuunkaan millä perustein tämä mielikuva on nyt syntynyt, ja veikkaan että tulkitset peliä nyt tahallisesti hieman vinoon.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Black Fox » 16.12.2018 12:01:24

Nopea vastaus Cameronin kysymykseen ennen kuin pitää olla toisaalla.

Cameron kirjoitti:BF: Miksi aito turhautuminen n hyvismäistä? Eikö pahis voi aidosti turhautua että häntä epäillään omasta mielestä huonoin perustein?

Hmm. Hyvä pointti, ehkä olen ajatellut tätä liian paljon hyviksen näkökulmasta. Kai pahiksetkin voisivat aidosti turhautua kyseisestä asiasta, vaikka se voi riippua myös ihmisestä. Vaikea kysymys kun en pahiksena ole pelannut kuin kerran, enkä osaa sitä kautta miettiä miten pahis tässä tilanteessa käyttäytyisi.

Tää päivä menee aika vähällä pelailulla näin päiväseltään omien kiireiden takia, illalla jossakin vaiheessa palaan taas tänne ja yritän kiriä pelin lukemisen kanssa.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.12.2018 12:06:06

Meiz kirjoitti:Enemmän tunnut nyt myyvän mielikuvaa meidän kyttäilyistä. Jos luet vaikka mun viestit niin ei liene kovin epäselvää kenet pudottaisin nyt ja miksi. Uskoisin Pyran olevan aika samalla linjalla kohteesta, vaikka ääni ei ole vielä siirtynyt. Ottaisit edes kantaa mikä mun perusteissa sitten mättää. En ymmärrä alkuunkaan millä perustein tämä mielikuva on nyt syntynyt, ja veikkaan että tulkitset peliä nyt tahallisesti hieman vinoon.


Ei mulla sun perusteita vastaan ole mitään, vaan sitä että jos sulle on selvää kenet haluat pudottaa, niin miks panttaat sitä ääntäs etkä pyydä parias äänestämään kanssa, sillähän sitä saadaan pahistiimiin vipinää. Pyramidin ääni flawlessille ja sun äänet Halimurulle ja Horachille on käytännössä ihan kädenlämpöisiä, kun oisitte voineet yhdessä saada aikaan oikeen pudotusuhan.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.12.2018 12:20:15

jeekaka kirjoitti:Ei mulla sun perusteita vastaan ole mitään, vaan sitä että jos sulle on selvää kenet haluat pudottaa, niin miks panttaat sitä ääntäs etkä pyydä parias äänestämään kanssa, sillähän sitä saadaan pahistiimiin vipinää. Pyramidin ääni flawlessille ja sun äänet Halimurulle ja Horachille on käytännössä ihan kädenlämpöisiä, kun oisitte voineet yhdessä saada aikaan oikeen pudotusuhan.

Mulla meni pohdinnat aika myöhään eilen, koska vietin siskon synttäreitä oäivän ja illan. Pyramidi oli jo aiemmin ehdottanut privana keskittämistä. En pidä mun hotachi ääntä mitenkään kädenlämpöisenä, perusteet on ne mitkä merkitsee, ei se onko Pyramidin ääni just nyt samassa kohteessa koordinoidusti.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja miina » 16.12.2018 12:28:37

Mair kirjoitti:miinalla useita viestejä, mutta ei tunnu siirtyvän yleisestä kyselystä ja oman pelityylinsä selittelystä siihen, että jakaisi epäilyksiä tai luottamusta. Tässä on nyt tosin se, että ilmeisesti hän on vähän aina tuollainen, eli en tiedä onko hänen pelityylinsä kyseenalaistamisella hirveästi arvoa vai pahentaako se asiaa, kun hän käyttää yhä enemmän aikaa sen selittelyyn ja muulle sisällölle jää vielä vähemmän aikaa?
En siis ole sanomassa, että häntä ei saisi epäillä, vaan lähinnä viittaan yleiseen kommentointiin, joka ei suoraan liity epäilyksiin.
Tai mitä jos miina nyt ottaisit projektiksi seuraavaan viestiin kirjoittaa vain epäilyksiä ja luottoja ja ajatuksia muista pelaajista ja ihan tietoisesti jättäisit huomiotta kaikki, mitä joku kommentoi sun viesteistä? (Ja teet vaikka sitten niille vastauksille erillisen viestin myöhemmin, jos koet tarpeelliseksi.)



Ja taas olen selittelemässä..
Tää on jotenkin ristiriitaista, koska mulle on kaikista helpointa vastata suoriin minun teksteihin osoitettuihin kysymyksiin, niin vatsaan niihin mieluusti. Sen kerran kun olen joskus unohtanut tai jättänyt vahingossa vastaamatta johonkin kysymykseen niin saa kauheat epäilyt niskaan kun ei vastaa kysymykseen!!! Eli en meinaa jättää vastaamatta minuun liittyviin kysymytksiin. Minusta niistäkin voi saada paljon irti.

Cameron kirjoitti:BF: Miksi aito turhautuminen n hyvismäistä? Eikö pahis voi aidosti turhautua että häntä epäillään omasta mielestä huonoin perustein?


En ole BF, mutta miusta ainakin jos mua epäillään pahiksena on mun helpompi ymmärtää epäilyt koska nehän on totta. Sillon kun joku epäilee mua hyviksenä niin se epäilijähän on ihan väärässä ja epäilee aivan väärin syin. Siis itse ainakin koen olevani turhautuneempi hyviksenä kun mua epäillään kun pahiksena.. Tietenkin jos syyt on luokattoman huonot, mutta harvemmin ne on jos pahista kuitenkin epäillään, aina voi väittää muuta.

Mair kirjoitti:Kaiken kaikkiaan mun tunne P&M-parista on, että joko ovat todella poukkoilevia ja hätäisiä hyviksiä, joilla on jostain syystä hirveä kiire pelin kanssa ja siksi hyppivät oudon oloisesti… tai sitten niitä pahiksia. Koska vaikka he vievät peliä eteenpäin niin sieltä tulee paljon myös outoja juttuja. Epäilyttävät, mutta ongelma on se, että toisaalta tuo voi olla hyvin paljolti tyylikysymys ja on myös paljon materiaalia, joka vaikuttaa siltä, että pyrkivät edistämään peliä.. Ihan periaatteessa en hirveän mielellään lähtisi harvoja aktiivisia ensimmäisenä päivänä heivaamaan mäkeen. Mutta epäilyttäviin nyt silti.


Mie en oikein nää meizidiä hätäilevänä parina, ne on taitavia pelaajia molemmat. Joku agenda niillä on tuossa toiminnassa, mutta ei se välttämättä ole pahismaista.

Mair kirjoitti:[
Marzzuu&justy ja Aelina&Odo sekä Halima&Jinmuru on käytännössä sellaisia pareja, joista ei voi oikein sanoa mitään kummakaan osapuolen kohdalla, paitsi että Marzzuun suojelijaselitys meni minultakin ohi (ja lisäksi eihän meillä edes ole suojelijaa tässä pelissä :D) ja saman viestin alkupohdinta (epäilys) oli ok.


Siis, mie oon siinä pisteessä Marzzuun kanssa että ohitan usein sen viestit ilman että yritän edes ymmärtää. Ikävä kyllä sitten jää välistä joitakin ihan hauskoja kuningas-heittoja. Nytkö Marzzuu on sitä mieltä että meillä on pelissä suojelija.. hmm. Mitähän tästä pitäis ymmärtää.

Mair kirjoitti:
Tilanne 1: Pahis väittää itseään ennustajaksi -> oikea tulee kertomaan totuuden -> pahis lynkataan, mikä on jees, mutta ennustaja kuolee yöllä varmasti ja tulos jää saamatta.
Tilanne 2: Pahis väittää itseään ennustajaksi -> oikea pysyy hiljaa -> perutaan äänet pahikselta ja lynkataan joku muu, pahis saa yhden päivän lisäaikaa -> ennustaja käyttää voimansa yöllä esim. johonkin joka linkittyy heidän mielestään pahispariin -> ennustaja tulee esiin seuraavana päivänä ja kertoo sekä tuloksena että käräyttää vale-ennustajapahikset -> lynkataan pahis ja saadaan tietää joko toinen pahispari tai viaton pari -> ennustaja kuolee yöllä.


Jos nyt ymmärrän mitään niin ehottomasti 2!

Meiz kirjoitti:Pakko alkuun sanoa että mua aina hirvittää tässä vaiheessa ettei ennustaja keskusteluun osallistumalla anna vihiä roolistaan. Itse olen ainakin pahiksena käyttänyt paljon hyödyksi näitä keskusteluja myös eliminoimaan pelaajia pois erikoisrooleista kannanottojen perusteella. Siihen lienee myös jokin syy miksi Kylän Kirous vie yötapolla erikoisroolin lähes kaikissa peleissä ekana yönä :D Mutta mutta, näin äkkiseltään ajateltuna käyttäisin itse mielummin toisen päivän varmistetun pahiksen parin etsimiseen. Kakkosskenaariossa toka päivä käytetään kahden ennustajan välillä arpomiseen. Muutenkin näissä preferoin keep it simple taktiikkaa.


Meiz: Siis, haluatko että ennustaja antaa vihiä vai et? Lauseen asettelu onvähän erikoinen. Miun mielestä myös Meizin ennustajan lynkkaus ihan vaan, koska helpointa, on vähän outo. Jeekaka tästä näköjään samaa mieltä.

Jaaahas, Black fox vastas itsekkin Cameronin kysymykseen.

Mulla ei ole mitään käsitystä, että ketä äänestäis. Tässähän alkaa tulla kiire. Mulla on se ongelma että melkein kaikki aktiiviset vaikuttaa olevan samalla viivalla. Nyt on kuitenkin pakko mennä syömään. Tulen äänestämään tänään vielä jotakin kunha käyn pelaajat vielä erikseen läpi. Nyt kävin vaan surullisen kuuluisasti kommentoimassa ketjuun tulleita viestejä. Mulla kesti tässäkin reilu tunti, että tervemenoa elämä!
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Mair » 16.12.2018 12:46:23

Pyramidi, minä ajattelen hiljaisista vähän niin, että osa väestä voi hyvinkin herätä, jos niitä vähän potk- ystävällisesti herättelee. Riippunee hiljaisuuden syistä. Jos on kiireitä pelin ulkopuolella, niille ei mitään voi, mutta osa voi olla hiljaa ihan siksi, että tuntuu, ettei keksi mitään sanottavaa. Siksi esimerkiksi yritin niitä kysymyksiä aiemmin näille. Voimakkaampi reaktionhaku toimisi varmaan vielä paremmin, mutta pitäisi kohdentaa tarkemmin. Vrt. se mitä sinä näytit tekevän kierroksen alussa hiljaisille. Mutta jos nyt tajusin oikein, niin ideana siinä oli reaktionhaku jollain perusteella ja se, että se sattui olemaan hiljaisen pahistaktiikan petailu, oli ihan täyttä sattumaa?

Ja vähintään, jos ei muuta niin hiljaisista jauhaminen siitä hiljaisuudesta huolimatta pistää edes vähän painetta puhua. Jos heidät vain unohdetaan ja äänekkäät puhuvat keskenään, niin sehän vaan kannustaa pahiksia olemaan hiljaa, niin halpa ja kamala pahistaktiikka kuin se olisikin!

Meiz, sotkeeko se yhden yön lykkäys nyt muka peliä niin pahasti, että pitäisi jättää sen takia kokonaan tekemättä? Tämä "ei ei ei" noilla perusteilla oli pahismainen alkureaktio. Tuo erikoisten vihjailupointti sen sijaan minusta oli hyvismäinen, hyvä huomio.
Kakkosskenaariossa myös pahiksilta aika huono strategia jättää se ennustaja (joka voi kysyä yöllä niistä) eloon ja sitten vielä uhrata joku omistaan esittämään kilpailevaa ennustajaa. En usko, että lähtisivät siihen.

jeekaka kirjoitti:Eli meillä on tässä huiskimassa reaktioääniä pari, joka on tällä hetkellä lynkkausuhan alla, ja en nää vaan mitään taktista järkeä hyvisparille antaa hajautettuja ääniä siitä syystä, että jos tippumassa on hyvispari, niin pahikset voi joka tapauksessa lisätä vaan yhden äänen sinne ja sit Meiz ja Pyra ei mahda yhdessä enää mitään.
En nyt ihan ymmärrä sun logiikkaa tässä, haluatko selventää? Jos Pyra&Meiz ovat pahiksia, joiden tavoite on saada äänet jollekin muulle, niin miksi eivät vaan sitten kasaisi omia ääniään jollekin muulle? Heillä on yksi ääni, eli itsensä pelastaminen ihan vaan omilla äänillä on ihan täysin mahdollista – ja kuten näkyy, sitä pidettäisi hyvikseltäkin normaalina, kerta sinä ilmeisesti syytät heitä pahikseksi sen puuttumisen takia? Vaikka toisaalta sitten sanot, että ehkä välttävät sitä itsensä pelastelua koska se olisi pahismaista... eli kummin vain tekisi, niin pahismaista on? :D

Ja toisekseen, nyt on aamu vasta, ja tunnut olettavan, että vain pahikset tulevat tämän jälkeen mäiskäisemään äänensä jollekin. Miksi ihmeessä?

Jos kaikki ääniä jo aiemmin tänään saaneet paljastuu muuten joskus hyviksiksi, niin tämä jeekakan protestit äänien levittelylle muualle tulee näyttämään vähintäänkin mielenkiintoiselta, etenkin kun hän selvästi ajattelee tilannetta vähän niin, että "pahikset voi valkata tuosta vaan jonkun". Samoin Horaaneko-kuvio kiinnostaa, koska esim. jeekaka tuntuu haluavan lukea tilanteen ihan pelkästään hänen hymiöinnistään johtuvaksi.

Laittaisin enemmän painetta nyt mielellään tähän suuntaan: ++Horaaneko&Jitachi

jeekaka kirjoitti:Olin vähän triggered tilassa kun sain noita "hei jeekaka voisiks kertoa näkemystä pelin kokonaisuudesta" ja "hei jeekaka kuka tänään pitäis tiputtaa" niinku mikä Rafaelin enkeli mä teille olen :D Turhauttaa itseänikin kun kolme paria on mykkiä kuin kivet ja ei mulla oikeesti ole mitään järkevää sanottavaa, mutta ei kyllä ole kellään muullakaan ole ollut mitään sen parempaa.
No rehellisesti sanoen olin itsekin vähän häh, kun vaivalla väsäsin sen ensimmäisen viestini, jossa sanoin muutakin kuin hei, siellä oli pohdintaa ja kaikkea ja suurin osa ei ollut sanonut siinä vaiheessa mitään epäilyksiä kestään - ja silti heti on Pyramidi kysymässä, että Mair selvennäs vielä, mikä pari olisi Sinusta pudotettava nyt?
(viewtopic.php?p=22759#p22759)
Toki voi kyseenalaistaa kohteenvalinnan (ja olen tässä ihmetellytkin Pyran keskittymistä äänekkäisiin), mutta ihmettelen kyl myös tätä ihmisten jatkuvaa 'triggeröitymistä' asioita, jotka mun mielestä kuuluu peliin. Tässä ilmeisesti kysellään koko ajan, välillä parempia ja välillä turhempia kysymyksiä. Vai meinaatko, että tuo on joku pahisjuoni kysellä muilta näiden kantoja? Ärsyyntyminen on yksi juttu, mutta jos sotket sen pahisepäilyihin, niin se ei ole hyvä homma. Yksi iso syy, mikä mulla kääntää Pyra&Meiziä tällä hetkellä vähemmän pahismaiseen, on se, että ovat siirtyneet muualle tuosta tappelustaan Lauchuo&flawlessin kanssa ja tuntuvat pyrkivän laajemmin etsimään pahiksia muualta kuin vain heitä äänestelleistä.
(Ja voithan ottaa sen kohteliaisuutena, että häntä kiinnostaa juuri Sinun mielipiteesi :>)

Mutta jeekaka, pyydä hei pariasi myös tulemaan kertomaan mielipiteitään, kiinnostaa nekin :) Hänellä ei ole poissaoloakaan.
Avatar
Mair
Kyläläinen
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.12.2018 19:25:47

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Mair » 16.12.2018 13:01:10

miina kirjoitti:Ja taas olen selittelemässä..
Tää on jotenkin ristiriitaista, koska mulle on kaikista helpointa vastata suoriin minun teksteihin osoitettuihin kysymyksiin, niin vatsaan niihin mieluusti. Sen kerran kun olen joskus unohtanut tai jättänyt vahingossa vastaamatta johonkin kysymykseen niin saa kauheat epäilyt niskaan kun ei vastaa kysymykseen!!! Eli en meinaa jättää vastaamatta minuun liittyviin kysymytksiin. Minusta niistäkin voi saada paljon irti.
Saa niistäkin asioita irti, mutta vähemmän. Jos puhut vain itsestäsi, niin et ensinnäkään linkity muihin, ja se on juttu, jota erityisesti pahikset haluavat välttää, koska kun yksi pahispari jää kiinni, aletaan niiden linkkien kautta etsiä muita pahiksia ja toisaalta jaella luottoja hyviksille, joita ei voi uskoa kanssapahiksiksi.
Toisekseen pelkkä itsensä puolustelu ja selittely kertoo lähinnä, että haluat puolustaa itseäsi, ei että haluat etsiä pahiksia. Minusta oikeastaan voimakkaimman hyvismäinen asia, mitä voi olla, on juuri se pahisten etsintä ja miltä se vaikuttaa.

Tiedät itse parhaiten, mihin sulla on aikaa ja mikä toimii sulle, heitin tuon idean pienestä tauosta itsepuolustelussa siltä varalta, että tää on ihan aikakysymys eli et ehtisi molempia. Kysymysten ohittaminen on pahismaista, mutta siinäkin on eroja - sen voisi tehdä myös ihan rehellisesti ilmoittaen, että juuri nyt ei ole aikaa kaikkeen, mietin mieluummin nyt näitä muita (jonkun yhden kerran ja tilanteessa, jossa puolustus ei ole akuuttia eli sulla ei ole kasaa ääniä niskassa) Mut molemmat käy kyllä myös. :) Oikeastaan se muista puhuminen voi olla kaiksista vakuuttavin puolustus - ja se veisi peliä eteenpäin sinne pahisten nappaukseen päin.

miina kirjoitti:Nytkö Marzzuu on sitä mieltä että meillä on pelissä suojelija.. hmm. Mitähän tästä pitäis ymmärtää.
En ole varma, mietin samaa et miten se pitäisi tulkita :D Hän käytti sitä esimerkkinä, kun puhui paripelin eroista muihin peleihin, että miten suojelukohteesta voisi paripelissä puhua. Voi olla toki vain jotenkin outo esimerkin valinta pelin ulkopuolelta.
Avatar
Mair
Kyläläinen
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.12.2018 19:25:47

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 16.12.2018 13:06:14

No tässä ovat mietteeni pareista, joista olen saanut jotain irti.

Cameron&Mair:
Vaikka Cameronin viesti olikin minusta aika mitäänsanomaton, johtuen juuri tuosta suuresta määrästä neutraaleja ja hyvikseksi vääntämistä, se sentään yritti tuoda esiin mietteitä pelaajista. Mair sitä vastoin on minusta ollut erinomaisesti mukana pelissä ja hänen viestinsä ovat sisältäneet hyvää pohdintaa. Ainoastaan en pidä siitä, ettei kuitenkaan ole päässyt äänestämiseen saakka johtopäätöksessä. Kuitenkin uskon heidän olevan hyviksiä vielä.

Niacin&Savu:
Savu ei ole puhunut mitään, Niacin ollut vähän aktiivisempi. Niacin varsinkin aiemmin piti lämpimät väliin kuhunkin pelaajaan, tuntui selvästi yrittävän taskuttavan hyviksiä. Pohdinta muuten ihan hyvää myöhemmin ja vastaukset minun esittämään kritiikkiin tästä olivat ihan loogisia. Hieman epäilyttävä edelleen, mutta muuten neutraali.

jeekaka&pilkkuvirhe
Taas pari, jossa toinen puhuu aktiivisesti ja toinen on hiljaa. Niin vaikea luoda kokonaisarviota parin toiminnasta, kun vain toinen puhuu. jeekaka taas on postaillut aktiivisesti ja tuon äänen perusteet olivat kyllä minulla aika oudot. jeekaka siis äänestää siksi, ettei näy järkeä hyvisparilla pitää hajautettuja ääniä. Siis mitä? Eikö peliä juuri pysty editämään parhaiten, kun molemmat parit keskittyvät eri pelaajiin ja painostus ulottuu mahdollisimman laajalle. Oikeassa olet siinä, että olisi meilläkin aika yhdistää äänemme. Tästä olemme puhuneet keskenämme Meizin kanssa ja uskon meidän vielä pääsevän yhteisymmärrykseen pahimmasta. Kun jeekakan perusteet äänelleen ovat nämä, ne ovat aika heppoiset. pilkkuvirhellä ei poissaoloa, mutta hiljaa koko ajan. jeekaka taas on aiemmissa viesteissään ollut aika mitäänsanomaton, vaikka viestejä onkin ollut. Keskittynyt lähinnä ottamaan kantaa muihin ja puolustellut toisia. Pahisvibaa.

miina&Black Fox
miina keskittynyt pelitteknisyyksiin ja kaikkeen muuhun viesteissään. Olisi mukava kuulla sinunkin pohdintoja pelaajista tai edes lyhyitä mielipiteitä. Kuka vaikuttanut luotettavalta, kuka ei? Black Fox on taas pohtinut pelaajia hyvin ja tuonut esiin hviä pointteja eri pareista. Tuntuu haluavan hyvisten parasta, joten listaisin tämän parin vielä hyvikseksi, varsinkin kun miina ei ole millään tavalla eronnut normaalista pelityylistään.

horaaneko&Jitachi
Jitachilla on toki poissaolo, mutta minulla horaaneko on alkanut nyt mietityttämään yhä kovemmin. Otin alussa äänen pois, koska tulkitsin tuon närkästyksen molemmilta vielä hyvismäisenä. Kuitenkin se ei lopulta paljoakaan kerro pelaajasta. horaaneko kun vastasi myöhemmin mairille pitäväsä pahisroolista, niin tuo alkuperäinen närkästys minun ensimmäiseen ääneen saattaisi olla myös pahispelaajan närkästys siihen, että hänen epäiltäisiin voittavan kyseenalaisilla taktiikoilla. Lisäksi kimpaantui jostain syystä kovasti tuosta puhekielisyysjutusta. Ainoat pelaajapohdinnat mitä löydän, on mietintä siitä, että Lauchuo&fawless ja Pyramidi&meiz saattaisi olla hyviksikä molemmat. Ottaa sellaisen ymmärtäväisen kannan kumpaankin puoleen. Jää mitäänsanomaton olo. Kolmas pahisvibattava pari minulle.

flawless&Lauchuo:
On edelleen minun ykkösehdokas pahispariksi, mtta flawless itse on antanut vähän parempaa kuvaa. Lauchuon äänenavaus viestin jälkeen ollut täysin hiljaa ja tämä minua eniten mättää, flawless jättänyt positiivisemman kuvan. Hän ei setään jäänyt täysin jumittamaan minuun kuten Lauchuo vaan on katsellut peliä laajemminkin.

flawless kirjoitti:jeekakasta on jäänyt miedon hyvismäinen kuva, ottaa kantaa asioihin ja kommentoi paljon, mikä on musta suht hyvismäistä sillä pahikselta tuollainen taktiikka altistaa aina lipsautuksille


Olen samaa mieltä, että jeekaka kommentoi paljon. Tuosta kannanotosta en ole samaa mieltä, koska minusta jeekaka varoi ottamasta todellistaa kantaa, eli äänestämistä, erittäin pitkään.

jeekaka kirjoitti:Hahahaha ei onnistu. Totuus että mua "epäilyttää" eniten Meizidi ja flauchuo, just kun mietin tota Pyramidin tarvetta löytää niitä epäilyttäviä kaksikoita, ja Lauchuo tuntuu olevan aika hyökkäys on paras puolustus -asemissa. Silti en oikeesti usko, et kumpikaan näistä kaksikoista on pahiksia, koska helpolla hyviksistä syntyy just näitä "taistelupareja" eka päivänä varsinkin. Mieluummin äänestäisin jotain vaisumpaa kaksikkoa, mutta en oo katsonut peliä silleen kokonaisuutena että todellakaan tietäisin kuka se vois olla.


Tämä viesti summaa jeekakan pelin aika hyvin erittäin pitkään, ei halua äänestää kumpaakaan vahvoista, mutta sitten haluaa äänestää vaisumpaa. Ei tiedä kuka se voisi olla. Voiko hiljaisimmista pareista koskaan ottaa kantaa roolin suhteen? Mikset ole edes yrittänyt herätellä jotain vaisumpaa kaksikkoa äänellä tai muulla tavoin? Toinen syy lisätä jeekaka pahislistaan, varsinkin tuo viimeinen lause virkkeessä antaa kuvaa pahiksesta etsimässä sopivaa junaa, kunnes viimein päätti siirtä vahvaan pariin.

Tässä näitä minun näkökulmiani peliin. Tänään pudottaisin mieluiten horaaneko&Jitachin, jeekaka&pilkkuvirhe tai flawless&Lauchuo parin. Järjestystä en osaa sanoa vielä.

//Black Fox, jeekaka, Meiz, miina, Mair tuplasti
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.12.2018 14:43:39

Mair kirjoitti: Heillä on yksi ääni, eli itsensä pelastaminen ihan vaan omilla äänillä on ihan täysin mahdollista – ja kuten näkyy, sitä pidettäisi hyvikseltäkin normaalina, kerta sinä ilmeisesti syytät heitä pahikseksi sen puuttumisen takia? Vaikka toisaalta sitten sanot, että ehkä välttävät sitä itsensä pelastelua koska se olisi pahismaista... eli kummin vain tekisi, niin pahismaista on? :D


No niin kuin muakaan ei epäillä tässä pelissä yhtään mun äänestä, koska sen nähtiin olevan Jitan ja Horan pelastelua... Eikun ei! :D Siitähän mua tässä juuri epäillään :D Totta kai pahikset välttäis moista huomiota mahd pitkään, ja tekis pakollisen pelastusmuuvin vasta viime tilassa, koska se näyttää NIIIIIIN paljon paremmalle jos saa puhuttua hyvikset.

jeekaka kirjoitti:Toki voi kyseenalaistaa kohteenvalinnan (ja olen tässä ihmetellytkin Pyran keskittymistä äänekkäisiin), mutta ihmettelen kyl myös tätä ihmisten jatkuvaa 'triggeröitymistä' asioita, jotka mun mielestä kuuluu peliin. Tässä ilmeisesti kysellään koko ajan, välillä parempia ja välillä turhempia kysymyksiä. Vai meinaatko, että tuo on joku pahisjuoni kysellä muilta näiden kantoja? Ärsyyntyminen on yksi juttu, mutta jos sotket sen pahisepäilyihin, niin se ei ole hyvä homma. Yksi iso syy, mikä mulla kääntää Pyra&Meiziä tällä hetkellä vähemmän pahismaiseen, on se, että ovat siirtyneet muualle tuosta tappelustaan Lauchuo&flawlessin kanssa ja tuntuvat pyrkivän laajemmin etsimään pahiksia muualta kuin vain heitä äänestelleistä.
(Ja voithan ottaa sen kohteliaisuutena, että häntä kiinnostaa juuri Sinun mielipiteesi :>)


Mä oon lähinnä aika allerginen sille, että joku ihminen tulee kertomaan mulle miten mun pitäisi tätä peliä pelata. Uskokaa pois, mulla ei T O D E L L A K A A N ole ongelmaa sanoa mielipiteitäni sitten kun niitä on, ja kirjoitan kyl vaikka miten pitkän koontiviestin ja analyysin tilanteesta sitten kun koen että mulla on materaalia. Tosin ehkä parempi etten kirjoita koska mun viestien lukeminen on kerran niin ärsyttävää... :P

Ja kuten sanoin, triggeröityminen johtui myös henk koht turhautumisesta, koska en oikeesti oo saanut tästä pelistä irti ja halusin oikeasti saada tätä peliä etenemään, mutten tiennyt mitä tehdä, koska mun nähdäkeni peli oli vaan pattitilanteessa. Ja sit tajusin että Meizin ja Pyramidin pelinedistäminen on tollasta kärkkymistä.

Ja kieltämättä näyttää mielenkiintoiselta että ratsuväki saapuikin äkkiä paikalle :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 16.12.2018 14:58:45

Yritän viel ennen iltaa saada ajatuksii kasattuu pelaajist mut en lupaa mitää, kokeet huomen ja koulu tietty prioriteetti

Onnee Mair törkeimmäst epäilyst jonka oon Kyläs nähny pitkään aikaan. Mua ei ees huvittas lähtee puolustautuu tota vastaan. Sä ihan oikeesti epäilet mua siitä, että oon aktivoitunu. Viel pelissä jos moni on kirjottanu vaan heräämisviestin ja mäki olisin voinu tehä nii ja heittää ketut tälle pelille mut sen sijaan otin mun minimaalisest vapaa-ajast tunnin pari viestien kirjottamiseen ja saan siit epäilyt niskaan. Mun motivaatiotaso pelaamiseen oli tos alottaessa nolla, kosk en tajunnu et tää peli alkais päällekkäin toisen pelin kanssa, teen 12-tuntisii päivii koulussa eikä mul yksinkertasesti oo aikaa. No, mul oli viikonloppuna ja päätin ottaa sit aikaa ja kirjottaa viestei koska mm, niin juonareis tehdään. Mun mielest on törkeet et epäilet mua siitä.
Haluisin sanoo tost sisällönpuuteasiast noottii Pyramidillekin epäillessään Niacinia siitä, et sil ei oo tarpeeks mielipiteitä. Me eletää herran jestas ekaa päivää ja tää peli oli tohon mennes koostunu 85 prosenttii flawlessin ja pyramidin välisest väännöst eik suurin osa pelaajist ollu laittanu viel heräämisviestii kummempaa. Ihmisil on muitakin elämää ja must ois kiva et hirveen verenmaku suussa try-hardaamisen sijaan yritettäis ymmärtää et kaikil ei oo aikaa istuu koneen ääres koko päivää ja/tai ei haluu käyttää kyläilyyn vaik sitä tuntii parii enempää, ja että ekana pelipäivänä ei tuliskaan oottaa ihmisilt mitään monisivusii esseit. Mä en ymmärrä mikä siin offtopicissakaan voi rasauttaa niin paljoo, must on kivaa jubail pelin ohel muustaki ku siit pelist, se pitää fiiliksen pelissä kivana. Ei vissiin kaikille.

Samoin voimakas reagointi voisi olla pahikselta herkemmin tulossa kuin hyvikseltä.

Mä reagoin voimakkaasti jos mua ärsyttää ja se on mulle täysin roolist riippumaton tapa

Horaaneko aloitti pelin julistamalla, että innostuksen aste on nolla ja sitten vähän päästä ihkutti, että pelaaminen on pitkästä aikaa kivaa

Pelaaminen yleisesti kivaa (pidin tos tosiaa parin vuoden tauon ja oon vast hiljattain palannu kylään). Innostuksen aste nolla kiireen takia. Tää peli on kaikkee muut ku kivaa

mutta kyllähän tässä ajatuksia herää, etenkin kun Horaaneko kertoi, että tykkää enemmän pahisrooleista. 

Tää epäily huvittaa mua kaikkein eniten kosk ite kaivoit must sen tiedon esiin et tykkään enemmän pahisrooleist, ja sit epäilet mua sen perusteella :D Mä vastasin rehellisesti kysymykseen. Et ok koska mä kirjotin kolme viestii peliin niin mä oon nyt pahis, kosk tykkään pahisrooleista.
Eli tulee mieleen, että tämä viestien määrä ja runsaasti viljellyt :DDD voisivat olla tulosta siitä Horaan mielestä kivasta pahisroolista ja/tai ihan tietoinen yritys osua tuohon jeekakan kuvailemaan Horaan hyvismäiseen pelityyliin. 

Mun ei tarvii yrittää, pelaan aina tolla tavalla. Ja mikä ihmeen viestien määrä :D

Silloin alun innonpuute olisi joku ollut ihan peliin liittymätöntä (ja kiva rooli sitten kumonnut sen)

Kai mä nyt roolini tiiän kun peliin lähden :D Miten se kiva rooli ois voinu yhtäkkii maagisesti kumoo sen kun olin jo laittanut viestii ettei kinee.

En aio ottaa tohon kielikeskusteluun enää tän enempää kantaa. En jaksa eikä se liity peliin. Mul oli ihan täys oikeus ärsyyntyä siitä.

Joo, hypoteettisesti ”käytä enemmän aikaa sen selvittelyyn, ei voi olla niin vaikeaa, mulle on tärkeetä vaan että mulla on kivaa, haha” on varmaan ’toimiva’ neuvo kaikille, jotka ei jotain tiedä jotain jostain, mutta eipä se suurta vaikutusta ystävällisyydellään tee. 

Must Mair tuntuu et sä oot tässä se joka on vetänyt isomman herneen nenään :'D Ensinnäki, älä vääristele mun sanomisia. Toiseks, sä et tällä hetkellä tee suurta vaikutusta ystävällisyydestä. Sun viesteis on ihan hemmetin ikävä sävy.

Jos Mair haluu epäillä mua siit et oon a)aktivoitunu hetkellisesti, b)kirjottanu offtopicia ja c)en oo kirjottanu tarpeeks pelaajist nii siit vaa sitte i guess. Mul on täl hetkel tosi ikävä fiilis täst pelist, en oo ikin ennen ottanu juonareit itteeni mut idk, ei tunnu kivalt et eka sun puhetyylii haukutaan ja sit sua epäillään siit et oot saanu jotain kirjotettuu. Ja ennen ku alatte vetää täst jotai uutta epäilyy niin voin luvata et tää ärsyyntyminen ei oo roolista riippuvaista. Mua ei ärsytä epäilyt vaan niiden sisältö, ja yleensäkin tän pelin yleistunnelma
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Niacin » 16.12.2018 15:19:22

Nonni, Savullakin on nyt sitten poissaolo, että joudutte tyytymään vaan muhun jonkun aikaa. Täytyy sanoo että mua ei hirveesti kiinnosta pelata tätä peliä yksin, tuo parin olemassaolo oli se syy miksi halusin mukaan näin isoon peliin, vaikka yleensä niitä kartanki. :< On vähän plääh-olo ja pallo hukassa, mutta ei nyt auta muu ku oottaa kaveria ja koittaa tsempata senki puolesta!

Mairilta ennustajan toiminnasta hyvä ehdotus, riippuu varmaan vähän tilanteesta mutta minusta tuo "Tilanne 2." ois onnistuessaan hirmu tehokas. Ja vaikka oikea ennustaja sattumalta kuoliskin yöllä ,eikä saisi ennustustaan jaettua, niin siinä kuitenkin paljastuisi se feikki-ennustaja.
Mair kirjoitti:Niacinissa oudoksuttaa se jeekaka-epäilyn mainostus. Siis se mainostus, ei niinkään siis se itse epäily, koska Niacinin siitä antamaa selitystä pidän ihan järkeenkäypänä. Se kuulostaa enemmän siltä, että nopeasti ajateltuna asia oli pahismainen, mutta tarkemmin pohdittuna sitten ei ollutkaan -> mielipiteenmuutos.
Mutta se alkuperäinen ” Jostain jeekakan jutusta tuli aiemmin epäilyttävä fiilis, mutta en nyt kerkeä selata että mikä se olikaan. Palaan illemmalla, nyt pakko jatkaa töitä!” Miksi katsoit tarpeelliseksi mainita tästä? Esim. halusitko antaa kuvaa, että sinulla on ideoita ja olet aktiivinen epäilemään?

Hehe, sille mainokselle on tavallaan kakskin syytä. :D Olin just alkamassa lukemaan jeekakaa kun tajusin, ettei aika riitäkään enempään, joten se maininta jätti itelleni semmosen kirjanmerkin että mihin asiaan aion paneutua seuraavaksi kun pääsen jatkamaan. Myönnän että siinä ääneen sanomisessa (sen sijaan että oisin kirjottanu sen vaan itelleni ylös) oli kieltämättä vähän myös sitä, että halusin näyttää, että edes joku ajatus on herännyt, koska mulla on usein varsinki alussa tosi vaikea saada kiinni mistään epäilyistä ja saan siitä usein noottia, niinku nytkin. Ette oo ehkä kuullu, että Taskulämmin on toinen nimeni! x)

Horaaneko kirjoitti:
Mair kirjoitti:Silloin alun innonpuute olisi joku ollut ihan peliin liittymätöntä (ja kiva rooli sitten kumonnut sen)


Kai mä nyt roolini tiiän kun peliin lähden :D Miten se kiva rooli ois voinu yhtäkkii maagisesti kumoo sen kun olin jo laittanut viestii ettei kinee.

Horaanekolla on tässä kyllä hyvä pointti, eihän se rooli kesken pelin yllätyksenä tullut joten tuossa epäilyssä ei ole oikein päätä eikä häntää. :D En muutenkaan saa aivan kiinni tuosta Mairin Horaa-epäilystä ja varsinkin Horaan reaktio siihen kielii enemmän hyvis!Horaanekosta (vaikka itse sanookin olevan roolista riippumatonta). Tää on kyllä hassu peli, en muista että koskaan aiemmin ihmisiä ois näin paljo hiertäny erilaiset kirjotustyylit. Musta on vaan piristävää kun saa lukea niin eri tyylisiä tekstejä ja auttaa pysymään kärryillä kenen viestiä on lukemassa. :)

Huhhu, mulla ei oo kyllä mitään hajua mihin ääntä laittais. Välillä tulee jostain sellasia intuitiivisiä pahisviboja, mutta sitten kun meen lukeen sen parin viestejä niin ne näyttääkin siltä että "no jaa, toisaalta aika hyvismäinen kuitenki". Että täällä sitä vaan venheellä soudellaan ja huopaillaan ilman mihinkään johtopäätöksiin pääsemistä. Illaksi on tässä menoakin, niin varmaan käyn sitten kurkkaamassa tilannetta ja lottoan äänen jonnekki mikä tuntuu siinä kohtaa järkevältä. Tän hetken käskikastista ei nyt ainakaan Horaachia tekis mieli äänestää. Koitan nyt vielä hetken lueskella jos osaisin jotain järkevääkin sanoa muista pelaajista.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.12.2018 15:40:58

Horaaneko, mua ei mitenkään ärsytä offtopic, mutta olen tottunut että sulta tulee tosi hyvää analyysiä pelaajista jo pelin alkuun. Ymmärrän kiireet jne. mutta kaipaan myös sellaset focusoidut mietteet siitä kenet meidän kannattaisi pudottaa tänään.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Zey » 16.12.2018 15:49:58

Väliaikalaskenta!

Kuva

Äänet:
2 Meiz & Pyramidi (Lauchuo, jeekaka)
2 Horaaneko & Jitachi (Meiz, Mair)
1 Lauchuo & flawless (Pyramidi)

Puhepakot:
Savu

Poissa:
justy 12.-19.12.
Jinmuru 14.-16.12.
Aelina 14.-19.12.
Jitachi 15.-17.12.
Savu 16.-19.12.

Savun poissaolo ei suojele tänään puhepakolta, sillä hän on ollut paikalla kauemmin kuin 1 vrk.

Kohahduttava päivä päättyy tänään kello 21:00! n___n
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Halima » 16.12.2018 16:31:35

Nyt ensimmäiseksi: Anteeksi hiljaisuuteni, elämä tuli ja vei kaiken huomioni.
Toiseksi: En oo lukenut kuin ekan sivun ja ihan vähän tokaa, mut mun mielestä Pyramidi on ekan sivun perusteella todennäköisemmin hyvis kuin pahis. Pyra monesti on kerännyt hyviksenä epäilyjä juuri samalla tavalla kuin tässäkin pelissä, uskon että pahiksena olisi osannut olla vetämättä huomiota itseensä heti alussa.

Nyt mä lähden kahlaamaan tätä ketjua läpi, katotaan mitä tapahtuu ja jaksanko lukea kaiken. Jotenkin motivaatiopula vaivaa ajan vähyyden lisäksi. Vaan ei sitä tiiä vaikka innostuisin kun pääsen hommiin! Sinne siis ->
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Savu » 16.12.2018 16:42:04

Puh puh! En ehdi vielä pelata kun toinen peli on vielä kesken ja kiireinen työviikko edessä. Otin poissaolon liian myöhään niin pitää ilmeisesti puhua jotain.

Oon lukenu ekan sivun enkä oo mitään mieltä mistään. Kiitos hei ja mukavaa peliä :)
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Halima » 16.12.2018 16:44:51

Ekan sivun anti:

Näistä varhainen pahisviba Cameronille ja Mairille:
Cameron kirjoitti:Keskusteltuamme Mairin kanssa ollaan mielummin Mairon ku mamelukkikala :’D Mairon on jotenki dynaamisempi :D Myös Camir käy.

Mair kirjoitti:Moi kaikille munkin puolesta :> Toivotaan et tulee kiva peli!


Tää taas kuulostaa aidon hyvismäiseltä:
jeekaka kirjoitti:Mä oon sit varmaan sit se ainoa jolla on 24/7 aikaa annettavana tälle pelille, joten toivottavasti lopputulos ei oo se että postaan tyyliin joka toisen viestin :D Mutta koitetaan pitää tunnelma silleen kivana että kukaan ei liikaa paineistu ja että peliin väkisin raahatuilla, kahden pelin loukkuun joutuneilla ja muuten kiireisillä ois helpompi innostua mukaan :D

Tai ainakin tää on tooosi paljon todennäköisempi kommentti hyvikseltä kuin pahikselta.

Tästä myös samasta syystä kevyttäkin kevyempi hyvisviba:
Niacin kirjoitti:Mulla ei oo suurempia kiireitä, oon muuten vaan änkyrä käyttään hirveän paljoa aikaa pelaamiseen. :-) Yritän kuitenki parhaani!
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 145 vierailijaa

cron