Iloinen paripeli

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja miina » 30.12.2018 11:32:16

Äääh, black fox huomautti taas virheestä äänessä!

++Pyramidi & Meiz
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Black Fox » 30.12.2018 11:51:11

Mä tulen nyt vielä äänestämään ennen asioille lähtöä, luultavasti vielä klo 16 en ole koneella, eli tällä mennään. Nähtävästi äänestys käydään nyt Pyrameizin ja Niavun välillä, jos kerran äänet keskitetään?

Savulta tuli mielestäni ihan hyvä vastaus kysymykseeni ja miina ajattelee hänen olevan pareineen hyvismäisiä. Näistä kahdesta vaihtoehdosta on kai pakko äänestää ++Meiz & Pyramidi, jotka ovat olleet joka äänestyksessä aktiivisia ja jotenkin onnistuneet selviytymään tiputtamalla vastaehdokkaan. Edelleen mietityttää vaan, että onko toi pahiksille nyt liian helppo lynkkaus. Mut luotan miinaan, katotaan miten käy.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Zey » 30.12.2018 12:22:40

Väliaikalaskenta

Kuva

Äänet:
6 Meiz & Pyramidi (Savu, Cameron, Mair, Niacin, miina, Black Fox)
3 Niacin & Savu (Pyramidi, Meiz, Halima)
1 Horaaneko & Aelina (Jinmuru)
1 Halima & Jinmuru (Aelina)

Puhepakot:
Kaikki suorittaneet puhepakkonsa! :3

Poissa:
Cameron 28.12.-1.1.

Mysteerejä täynnä oleva päivä päättyy TÄNÄÄN kello 16:00. :OOOO
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 30.12.2018 12:36:02

En jaksa enää alkaa käymään peliä läpi, kun kaikki epäilyttää enemmän tai vähemmän.

Sinällään kunnioitan Black Fox&Miinan äänestysperustetta, mutta nyt tuntuu, että he vain massaavat helppoa kohdetta. Varsinkin BF peruste on todella kehno verrattuna hänen hyvään peliinsä, "selvisivät liian monesta äänestyksestä".

Onneksi olkoon pahiksille jo nyt, hyvin saitte ensimmäisen ja toisen päivän menemään hyvisparien keskinäiseksi massailuksi ja sitten kolmantena päivänä saatte muut äänestämään helpon kohteen ulos, joka ei aiemmin pudonnut. Säälin vain sitä hyvisparia, joka meni täydellisesti lankaan tässä pelissä.
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Halima » 30.12.2018 12:36:58

Savu kirjoitti:
Halima kirjoitti:En kauheesti tykkää siitä, että sitä, että mä pidän teitä hyvismäisinä, pidetään teidän hautaan ajamisena. Joo, oon tietoinen että siihen se voi johtaa, ennenkin on johtanut (rip Zey edellisessä pelissä, ja minä ennen sitä lol), mutta silti aika kurjaa.

Miksi sä sitten tieten tahtoen teet sitä jos susta tuntuu että Pyrameizit on hyviksiä? Mullekkin tulee tosta hieman sellanen fiilis että yrität oikein asettua niiden kaveriksi. En tiedä onko tuo vaan sattumaa, yritätkö uhrautua niiden puolesta vai onks toi jotain käänteispsykologiaa.

Mä en ymmärrä miten mä voisin tehdä johonkin pariin luottamisen niin että niitä/meitä ei sen takia epäiltäis. Tää nyt on se tapa miten mun aivot hyviksenä toimii. Pahiksia on vaikea löytää, mut hyvisriideistä oon joskus tosi varma. Minkä sille mahtaa? En näköjään osaa luottaa ihmiseen niin ettei se vaikuta epäilyttävältä.

Näyttää siltä että Pyrameiz todennäköisesti lynkkautuu. Jos niin niin sitten niin. Toivotaan että mun riidit on ihan väärät ja ne on kuitenkin pahiksia. Ite en kuitenkaan sinne ääntä siirrä, eli ääneni saa olla kuten on. Enää en tänään tule kirjoittamaan.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Mair » 30.12.2018 13:00:23

Huomenta! :)

Nopealla läpiluvulla täällä on superselvästi yhdellä puolella nyt Pyra&Meiz ja niihin fiilispohjalta pareineen täysin luottava Halima, jotka äänestää Niacin&Savua ja yrittää kaikin keinoin kääntää peliä, ja sitten vastassa suunnilleen koko muu peli, jolla on joko Halima&Jin tai Pyra&Meiz kärkiehdokkaana.

Halima sekä Meiz yrittää epätoivoisesti kysellä täällä topicissa, että epäilyttäiskö nyt ketään kukaan muu??? jooko??? eikö??? miksei??? joku??? toi??? entä toi???? voisko kuitenki olla?? Täytyy antaa täydet pisteet yrittämisestä :D Mutta tää vääntö näyttää mun silmiin vaan koko ajan enemmän siltä, että ne toivoo, että ihmisille tulee niiden isosta viestimäärästä kuva, että näin aattelee muutkin kun ne, tai että joku hyvis alkaa sen verran harhautua että äänestää jotain muuta ja pahikset pystyy illalla sen turvin massaamaan voittoon.

Olen myös rehellisesti sanoen yllättynyt, että mun piti tuoda tää massauksen riski esiin. Mä en hetkeäkään usko, etteikö kokeneet pelaajat Meiz, Pyramidi ja Halima tietäisi tätä massausjuttua. Se, että ne ei sanoneet sitä, ennen kun minä ilonpilaaja aloin siihen kiinnittää liikaa huomiota, kertoo paljon mitä ne aatteli yrittää :D

Horaaneko kirjoitti:tällasel pikasel läpiluvul mitä oon nyt täs joka päivä päässy vähän tekee oon aika varmuudella äänestämässä joko Halimurua tai Pyrameiziä.
Olen sinällään samaa mieltä myös Halima&Jinmurusta, mutta jos ei ollakaan oikeassa tästä pariskombosta, niin on turha riski hajauttaa ääniä. Jos epäilet sekä Halima&Jinmurua että Pyra&Meiziä, niin äänestä Pyra&Meiziä. Kasataan ne äänet.
Olikos sulla muuten aiemminkin tätä haluttomuutta mennä millekään puolelle ja äänestää? Mulla on joku mielikuva ekan päivän äänestyksestä ainakin. Kevyesti pahismaista. En jaksa enkä ehdi nyt lähteä tsekkaamaan plus ei sillä mitenkään mentäis näiden pahislippuja heiluttelevien Pyra&Meizin ja niitä komppivan Haliman ohitse. Joten joo, anti olla tällä hetkellä, jos huominen koittaa niin voin palata sitten :D

En osta tuota Haliman Meiz&Pyran puolustust, että epäilijöiden epäily on jotain mikä viittais hyvikseen. Savu ja Horaa ainakin puhu tästä jo aiemmin. Samaa mieltä niiden pointeista. Ja hyvis tietää vaan oman roolinsa ja varmasti myös sen, että epäilee vääriä välillä. Ymmärtää siis kaiketi myös, että muutkin hyvikset tekee sitä. Ei Meiz ja Pyramidi oikeasti hyviksinä kuvittelis, että ”epäilit mua väärin!” on joku pätevä peruste epäillä koko pelin kaikkia :D Se on vaan hyvä pahistaktiikka, koska säikyttää muita epäilemästä niitä.

Black Fox kirjoitti:Mistä päättelit, että tämä on Mairin eka peli? Onko se sanottu jossakin?
Oletan, että siitä, että olen rekisteröitynyt tänne joulukuun 1. päivä :D Toin tämän ohimennen esiin aiemmin pelissä, kun yritin selittää Horaanekolle, miksi nää teidän lylot outit flipit yms. termit tuottaa mulle vaikeuksia.
(Olen pelannut kyllä mafiaa joskus aiemmin, mutta siitä on hyyyyvin pitkä aika ja se oli todella erilaista peliä.)

Kävin syömässä välillä ja sillä välin Pyramidi saapui paikalle laulamaan uuden säkeistön hittibiisistään "olemme helppo kohde". Ette edelleenkään ole :D
Pyramidi kirjoitti:Säälin vain sitä hyvisparia, joka meni täydellisesti lankaan tässä pelissä.
Öm. Ensinnäkin, pahismaista, koska näyttää että järkevät puolustukset on loppu kun pitää siirtyä ihan vaan tähän uhkailuun. Toisekseen, toi ei ole mielestäni kauhean pelin henkeä parantavaa oli rooli mikä vain :/Joku (Niacin ehkä?) sano musta hyvin tästä aiemmin.

Halima, jätät äänet sinne, missä ne on vaikka aiemmin viesteissä puhuit äänien keskittämisestä eli oletan, että ymmärrät, miten pahiksia auttavaa tuo on? Vaikka et uskoisi muiden olevan oikeassa, sun (jos olet hyvis) silti kannattaisi siirtää ne äänet, koska silloin on edes se mahdollisuus että olet väärässä ja pahis lynkkautuu. Nyt vain lasket sitä todennäköisyyttä, että pahis saadaan ulos, koska annat pahiksille lisää mahdollisuuksia valita viime hetkessä, kenet heitetään ulos.

Mua muuten sun luotossa Pyra&Meiziin lähinnä epäilyttää se, miten tyhjästä se tulee ja miten varma se on siihen nähden ^^' Et ole lukenu edes koko peliä (ilmeisesti), se on fiilispohjainen ja silti olet siitä niin varma, että olet valmis tarjoamaan pahiksille massausmahdollisuuden ja aiemmin ilmoitit aikovasi pelastaa Pyra&Meizin. Käytät aikaa kirjottamalla puolustuspuheita niille. Toi on hyvin pahismainen prioriteettijärjestys lylossa ja kirkuu sitä, että olet niiden pahiskaveri, jonka ne hälytti apuun tänään.

(Symppaan kyllä sun kiireitä ja kiinnostuksenpuutetta pelistä, ja tosiaan kiva, että tulit joka tapauksessa juttelee meidän kans :) Sä vaan juttelet pahismaisia :D)
Avatar
Mair
Kyläläinen
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.12.2018 19:25:47

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Halima » 30.12.2018 13:09:29

Kuitenkin vielä nopeesti täällä.

Mair: äänien keskitys ei todellakaan tarkoita sitä että kaikki äänestää niitä yksiä, epäilyttää ne tai ei. Ei. Vaan sitä, että on ne kaksi vaihtoehtoa, joista valitaan ja äänestetään niiden kesken. En todellakaan äänestä Meiziä ja Pyramidia, enkä ymmärrä mistä tuo sun kuvitelma siitä, että kaikkien äänet pitäis saada yksille kumpuaa. Ei keskittäminen sitä tarkoita. Tai jos sun mielestä tarkoitti niin sitten ymmärsin väärin sun ajatukset aiemmin.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Mair » 30.12.2018 13:25:01

Halima, keskittäminen lylossa tarkoittaa, että hyvisten täytyy kasata pääepäillylle niin iso äänienemmistö, että pahikset ei voi sitä äänillään enää horjuttaa. Ehdottomasti mieluummin mokaan tässä vaiheessa liian ison kuin pienen äänienemmistön puolelle. Paripelissä tarvittavat äänimäärät on yllättävän isoja, ja pitää vielä huomioida, että jos johdossa olevaa äänestäneissä sattuu olemaan pahiksia, niin niiden äänien peruminenkin muuttaa äänimääriä.

Kaiken logiikkani mukaan jos keskitämme äänet kahdelle parille ja näistä edes toinen sattuu olemaan hyvis, niin annamme vain pahiksille mahdollisuuden päivän lopussa valita näiden kahden väliltä vapaasti haluamansa siirtämällä nopeasti äänet. Ne todellakin valitsee sen hyviksen sieltä, jos sellainen mahdollisuus on.

Jos olet eri mieltä, katso sitä aiempaa rautalankaesimerkkiäni, minkä laitoin, ja selitä, mikä siinä on väärin.
Avatar
Mair
Kyläläinen
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.12.2018 19:25:47

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 30.12.2018 13:42:57

Pikaviesti: Halusin katsoa vielä vähän pelaajia läpi, mutta heräsin just enkä ehdi. Mä ymmärrän, miksi ääniä halutaan kasata. Tämä kuitenkin aiheuttaa mulle nyt tukalan paikan, kun oon varmin Halimurusta. Mä en oikeasti ollenkaan tiedä, mitä nyt sitten tekisin. Mä tiedän kyllä laittaneeni hajaäänen. Nyt sitten mietin vielä...
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 30.12.2018 13:57:08

Mair, kutsu sitä ihan iten haluat. Minä en enää jaksa alkaa tuhlaamaan aikaani lukemaan tätä peliä, kun sinä ja muutamat muut olette niin satavarmoja minun pahikseudesta. Se ei ollut uhkailua, vaan kyseessä oli ihan vain toteamus siitä miten tämä peli tulee päättymään minun ja Meizin lynkkauksen jälkeen. Jos olet hyvis, et pidä siitä lopusta. Jos olet pahis, onneksi olkoon, pelasit hyvin ja voitit pelin. Toki tämän koko homman voi muuttaa, jos pahisket osuvatkin onnekkaaseen seuraavana yönä ja se on koko hyvisporukan ainoa toivo tämän jälkeen.

Ymmärrän, että se voi näyttää pahiksen uhkailulta, jolla yrittää muuttaa tilanetta, mutta se voi myös yhtä hyvin olla hyviksen toteamus siitä kuinka peli päättyy. On sinun vastuulla tulkita se.

Mair, ongelma äänivyöryn kasaamisessa yhdelle on se, että jos kyseessä on hyvis jolle kaikki nuo äänet kasataan, sitä vyöryä on enää vaikea muuttaa toiseen suuntaan. N'äinsiksi, koska pahisnelikko ei satavarmasti ole muuttamassa ääntään minusta ja Meizistä kenellekään muulle kuin toiselle hyvikselle. Kuten tässä tapauksessa. Ihmettelen oikeasti miksei kukaan lynkannut Mairia ja Cameronia ekana yönä, kun he olivat selkeästi hyvismäisimpiä koko porukasta. En näe muuta selityst kuin sen, että joko pahisporukka oli hyvin hiljaa ja pois (=aka Halima&Jinmuru/Niacin&Savu/horaaneko&Jitachi/Aelina). Vaihtoehto on sitten se, että pahisnelikko on Mair&Cameron+ joku muu.

Pidän tilannetta silmällä, mutta koska olette niin satavarmoja minun ja Meizin pahikseudesta, en tule tarjoamaan enää mitään valaisevia listauksia. Mietteeni te tiedätte jo.
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Niacin » 30.12.2018 14:50:29

Black Fox kirjoitti:Mistä päättelit, että tämä on Mairin eka peli? Onko se sanottu jossakin?

Diskon puolelta muistelin sellaista lukeneeni ja ainakaan Kylässä ei ole Mair aiemmin pelannut, koska rekisteröityi vasta. Näköjään muistin vähän väärin, kun Mair tuossa sanoi että jonkinlaista kokemusta kuitenkin on. Se selittääkin tuota tasoa. :)

Meiz kirjoitti:Jos jätät meidät miettimättä, mikä tekee Mairista ja Cameronista pahiksen?

Mair on selvästi todella hyvä pelaamaan ja pelaa semmoisella jännällä varmuudella jota ei tunnu mikään hetkauttavan, siitä tulee vaan sellanen tunne että "tietää mitä tekee" eikä ole arvailemassa pahiksia samallain kuin hyvikset. Cameronista on vaikea saada varmaa fiilistä kumpaankaan suuntaan, mikä on hyvin tavallista Camin pahispeleissä. (Oikeastaan usein myös hyvispelissä..) Nyt voi olla kyllä ihan ajan vähyyttäkin, mutta yleensä Cam on innokkaammin mukana hyviksenä. Vaikea sanoa! Heidän vakuuttama Halimurun ja Pyrameizin linkittymä alkaa olla jo aivan liian itsestäänselvä että itse uskoisin siihen. Nykyisen tilanteen huomioon ottaen jos tuo olis pahiskombo, niin Halimuru tekee itsestään niin vahvaa pääepäiltyä huomiselle, että ei siinä olis mitään järkeä jos haluavat yrittää selvitä vielä voittoon. Vaikka Halimurulla ois kuinka moti vähissä, niin en usko että tieten tahtoen hyppäisivät noin mukaan uppoavaan laivaan. Varsinkin tämä lopun rummutus Pyrameizia vastaan tuntuu jotenkin siltä, että mikäli olettekin hyviksiä, niin Camair-päädyssä niitataan innolla viimeistä silausta hyvislynkkaukseen. (Vaihtoehtoisesti niitataan viimeisiä nauloja roppakaupalliseen hyvispointeja seuraavalle päivälle, mutta jos nyt ajattelen teistä irrallaan niin mahdollisuus tuokin.)

Nyt vähän jännittää tämän päivän päätös. Oon aika varma että jos Pyrameiz ja Camair ei ole yhdessä pahiksia, niin vähintään toinen kuitenkin on, ja jos se onkin nuista kahdesta vain Camair, niin pieleen menee. En niin kympillä ole näitä linkittymiä ajatellut, mutta ainakin tuo Blackmiina on sen verran hailakka, että ei ole mitään kummempia esteitä mihinkään paritukseen. Horaliinakin noh, miksipä ei, hyvin pelattu jos näin on. Halimurut vois myös olla pahiksia monienkin kans, paitsi Pyrameiziin sopii aivan liian hyvin ollakseen totta. Ehkä jos saisin toisen arvauksen, niin laittaisin puolet munista Camair&Halimuru -koriin. Jos oikee rivi onkin Blackmiina&Horaliina (sehän rimma!!) niin nauran kyllä itselleni. :D Mutta jotain on nyt vaan pakko veikata, eipä tästä varmaa valintaa saa vaikka kuinka pohtii. Tällä hetkellä tuntuu että ois ollut oikeestaan järkevämpi äänestää Camairia ku sopis sekä Halimurun että Pyrameizin kaveriksi, mutta sitä on vähän liian myöhästä murehtia. Eikä täällä oikein ole ollut muita innokkaita sellaiseen ryhtymään. Jos nyt alettais Savun kanssa siirtään ääniä mihinkään, niin luultavasti meistä tulis hyvin nopsaan se seuraava äänijohtaja tai tapahtuis tuo pahisten joukkohyökkäys, joten eipä lähdetä semmoseen enää viime hetken paniikkeja vetämään, kun osa on jo ilmoittanut häipyvänsä loppupäiväksi.

Psst, Horaaneko!
Unohdin aiemmin korjata enkä jaksa enää löytää sitä kohtaa, mutta haluan vielä sanoa että en siis ajatellut että 007:ssa käytit tahallasi pahistaktiikkana kiireiseksi ilmoittautuista. :D Tarkoitin, että pahiksena ehkä tulee tiedostamattakin enemmän muistuteltua miksi on oikeasti kiireinen, ettei muut vain ala epäillä että lurkkaa pahiksena. Sellaista ajattelin.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 30.12.2018 14:55:37

Niacin, jos sinua epäilyttää toinen pari enemmän, niin mikset vaihda ääntä? Jos oelt sitä mieltä, että väärää paria viedään lynkattavaksi, on sinun yritettävä hyviksenä muuttaa tilannetta. Voisithan sinä Niacin muuttaa ääntä ja katsoa lähteekö kukaan muu mukaan.

Lisäksi jos olet huolissasi, että hyvisparia lynkataan lylotilanteessa, on hyviksellä suoranainen velvollisuus yrittää tehdä kaikkensa tämän tilanteen muuttamiseksi.
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Mair » 30.12.2018 15:02:32

Pyramidi, en mä satavarma ole, mutta epäilen teitä kyllä erittäin vahvasti. Lisäksi tiedostan, että se on joko se äänien keskittäminen tai pahimmassa tapauksessa annetaan pahisten valita se tiputettava, mikä on varma tappio. Se ei ole vaikea valinta.

Hyvisten etu on äänestää pohtien ja selvästi ja pitää ne äänet. Kaaos auttaa vaan pahiksia.

Ja ihan täysin riippumatta rooleista (vaikka tämä onkin myös iso osa epäilyttävyyttäsi), en hirveästi tykkää tosta Pyramidin taktiikasta yrittää saada väki peloteltua pois äänestämästä teitä sillä, että uhkailet että ”et tule pitämään siitä, mitä tapahtuu” ja ”säälin sitä paria, joka meni lankaan”. Vielä toistuvasti. Öm.

Pyramidi kirjoitti:Ihmettelen oikeasti miksei kukaan lynkannut Mairia ja Cameronia ekana yönä, kun he olivat selkeästi hyvismäisimpiä koko porukasta.
Niin no, tää itse asiassa viittaa myös teidän pahikseuteen :D Te ette yötappaneet meitä, koska luotimme teihin ekana päivänä.

Aelina, jos sua yhtään epäilyttää Pyra&Meiz ja olet hyvis, äänestä niitä. Ne sun epäilemät Halima&Jinmuru juuri hajasijoittelee ääniä, Halima ihan suoraan puhuu sen puolesta ja lisäksi puolustelee näitä Pyra&Meiziä. Ne linkittyy todella vahvasti.

//Niacin ja Pyramidi. Jaaha, ja Pyramidi vaan yrittää keikuttaa venettä. Hyvikset pliis, älkää menkö tohon. Vainoharhat on kamalia, mutta se on vaan niin huono taktiikka tässä kohtaa alkaa vaihdella kun ollaan mietitty ja keskusteltu ja enemmistöä epäilytää noi eniten. Isossa joukossa on väkisin paljon hyviksiä miettimässä, vaikka joku epäilyttäiskin. Ja se, että jokin on "liian ilmiselvää" ei ole peruste alkaa pitää sitä epätotena. Mulla on kyllä käyny ton Haliman suhteen sama mielessä nyt, koska se luottaa noihin niin aukottomasti, mutta niin... usein se ilmiselvä on oikeasti ilmiselvää. Ei kampiteta itteämme tässä nyt jooko?
Avatar
Mair
Kyläläinen
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.12.2018 19:25:47

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Halima » 30.12.2018 15:09:56

Niacin, mä oon täällä sittenkin ja oon valmis siirtämään ääneni Camairille. Ihan vaan tiedoksi jos löytyis tarpeeks porukkaa.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Niacin » 30.12.2018 15:10:11

Pyramidi kirjoitti:Niacin, jos sinua epäilyttää toinen pari enemmän, niin mikset vaihda ääntä? Jos oelt sitä mieltä, että väärää paria viedään lynkattavaksi, on sinun yritettävä hyviksenä muuttaa tilannetta. Voisithan sinä Niacin muuttaa ääntä ja katsoa lähteekö kukaan muu mukaan.

Lisäksi jos olet huolissasi, että hyvisparia lynkataan lylotilanteessa, on hyviksellä suoranainen velvollisuus yrittää tehdä kaikkensa tämän tilanteen muuttamiseksi.


Koska pidän teitä hyvin mahdollisena pahiksena, jos et ole huomannut. Jos olisin vakuuttunut että hyvistä siellä viedään, niin ehkä sitten voisin tehdä jotain (joskaan en koe että mulla on omasta vapaa-ajastani yhtään minkäänlaisia velvoitteita tätä peliä kohtaan). Tiedostan, että se on mahdollista, mutta en todellakaan ole saanut teistä semmoista hyvisfiilistä, että lähtisin uhkarohkeasti teitä pelastamaan. Ainahan sitä on lylossa huolissaan, että onko valinta varmasti oikea, mutta kuten sanoin niin sitä varmuutta ei vaan voi saada, eikä sen tähden pidä syyllistää toimettomuudesta että mainitsee eri vaihtoehtojen olevan mahdollisia.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 30.12.2018 15:12:42

Mair kirjoitti: Hyvikset pliis, älkää menkö tohon.


Tunnustus pahikseudesta?

Mair, ei sinun ole pakko pitää siitä miten toinen pelaa. Kyse on vain siitä, että toin esille faktat miten pudotuksen jälkeen käy tämänhetkisillä äänillä.
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Mair » 30.12.2018 15:14:16

Niin ja :D Niacin vielä, kiitos nyt kuitenkin, jos vaikutan sun mielestä hyvältä pelaajalta ja siltä et tiedän, mitä teen ^^' Mutta jos ei ole mitään muuta epäilyttävää niin miksi olettaa mitään muuta kuin, et olen sitten hyvis joka tietää mitä tekee?

En kyllä oikeasti ole yhtään niin hetkauttamaton kuin miltä ehkä vaikutan. Yritän tehdä mitä aattelen parhaaks tässä ja toivon parasta :D Sen tiedän ja pari sano, että sitä iltakaaosta ei saa päästää tapahtumaan. Ja toi, että Pyra&Meiz ja Halima&Jin, jotka juuri epäilyttää, yrittää sitä aivan raivokkaasti käynnistää ja saada jotain sotkua aikaan, soittaa kaikkia mahdollisia hälytyskelloja.
Avatar
Mair
Kyläläinen
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.12.2018 19:25:47

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Mair » 30.12.2018 15:18:16

Pyramidi, mä en pidä marttyroinnista ja siitä, että yritetään pelotella, uhkailla ja vedota sitä kautta negatiivisesti tunteisiin ja vaikuttaa peliin. :P Toi sävy sun viesteissä on aika merkitsevä.

(Muuten, kuten ehkä olet huomannut aiemmin, mä itse asiassa pidän etenkin sun parin pelityylistä aika lailla :D Siis ihan pelityylinä ja monista sen aiemmista ajatuksista liittyen siihen, miten peliä pelataan. Sunkin pelityyli tätä marttyrointia lukuunottamatta on kiva. Se ei vaan ole mikään syy olla epäilemättä teitä, kun teette epäilyttäviä asioita.)
Avatar
Mair
Kyläläinen
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.12.2018 19:25:47

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 30.12.2018 15:21:00

Mul ei oo aikaa nyt yhtää nyt kattoo pelii eikä hajuu äänitilanteest ääähhh mut laitan nyt tähän sen ketä oli tarkotus äänestää. Sori etten pysty ny parempaa en kehtaa ol puhelimel ku on seuraa ;;++Halima&Jinmuru
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 30.12.2018 15:25:08

Örgh oon paikalla.
--Horaaneko & Aelina

Oikeesti tällä hetkellä tuntuu ettei Savucin eikä Pyrameiz kumpikaan oo pahiksia. Että ketä täs ny sitte äänestää :D
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Mair » 30.12.2018 15:26:02

Horaaneko, sä otat nyt käytännössä riskin, että jos sekä pääepäilty että Halima&Jin ei ole pahiksia, pahikset massaa sen toisen parin ulos. Luitko sen selityksen aiemmin, minkä takia tämä on huono?

Uskotko, että Halima&Jin on mahdollista saada tänään ulos? Jos et, niin äänestä jooko tota Pyra&Meiziä. Sama sun parille.
Avatar
Mair
Kyläläinen
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.12.2018 19:25:47

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 30.12.2018 15:27:59

Jos näin on, että kumpikaan ei ole pahis, eikö peli ole jo menetetty?
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 30.12.2018 15:28:50

Heh, meitä epäillään hajaäänistä mut kattokaa Horaa ja Aelinaa :D

Iteki kyl aattelin et kahta eniten äänestettyä kannattais äänestää mut yhteenhän sitä ois pitäny keskittyä... Mutku Halima on niin varma Pyrameizin hyvismäisyyestä et se on tarttunu muhunki :D
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Mair » 30.12.2018 15:29:12

Jinmuru, sama sulle kun Horaalle.

Ja Aelinalle kanssa, jos tulet paikalle.

Jos olette hyviksiä, niin teillä ei ole mitään hävittävää siinä enää. Ne on äänijohdossa, kaaos auttaa vaan pahiksia ja samoin se äänien hajautus.
Avatar
Mair
Kyläläinen
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.12.2018 19:25:47

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 30.12.2018 15:29:27

Suurin osa todisteista meidän pahikseudesta tulee näistä äänestyskuvioista ja siitä, että epäilen heitä jotka epäilevät minua. Jokainen näistä ns. todisteista on parhaimmiillaankin vain hyvin haurasta aineistoa, eikä todellakaan todista mitään. Varsinkaan äänestyskuviot ovat usein niin sotkuisia, että ne voi tulkita moneen suuntaan. Itsekin olen tarjonnut tulkintoja noista äänestyksistä. Vastaepäilyt taas ovat itsessään aika luonnollisia minun mielestäni, varsinkin jos perusteet niille ovat olleet heppoiset, kuten minä ja Meiz näimme. Näin ollen teidän näkemys meistä pahiksina perusttuu sellaiseen aineistoon, jonka jokaisen voi tulkita omalla tavallaan. Tällainen aineisto taas ei todellakaan anna sinulle mitään tietoa onko kohde todella pahis.
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 30.12.2018 15:29:39

Mietin ihan tosissaan palaanko tähän ketjuun vielä vai en, johon sitten auttaa hampaat irvessä mantran hokeminen ilosiesta paripelistä :D

Mair, ehdotan että suljet vielä hetkeksi ne shampanjapullon korkit ja mietit tässä 20min sisään pelin toisesta näkökantista. jos näin ei käy, en näe hirveästi mahdollisuuksia enää tämän pelin kääntöön. Äänestän tänään Niacin&Savua ja siirrän sitten Halimalle jos se on vaihtoehtona.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Zey » 30.12.2018 15:30:27

Väliaikalaskenta

Kuva

Äänet:
6 Meiz & Pyramidi (Savu, Cameron, Mair, Niacin, miina, Black Fox)
3 Niacin & Savu (Pyramidi, Meiz, Halima)
2 Halima & Jinmuru (Aelina, Horaaneko)

Puhepakot:
Kaikki suorittaneet puhepakkonsa! n___n

Poissa:
Cameron 28.12.-1.1.

Hurmaava päivä päättyy tänään kello 16:00 eli puolen tunnin päästä!
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Mair » 30.12.2018 15:31:01

Aelina, sanoin siis että jos MOLEMMAT (sekä että) ei ole pahiksia. Silloin ne massaa sen ei-pahiksen ulos.

Jos kumpikin on pahiksia, ne ei sitä tee.
Jos kumpikin on hyviksiä, sitten on hävitty.

Mutta näitä on pohdittu, nää epäilytti eniten, johonkin pitää päätyä ja se sotku auttaa vaan pahiksia.

Plus koska nää Halima&Jinmuru ja Pyra6Meiz taistelee niin raivokkaasti vastaan tätä Pyra&Meizin lynkkausta, oletan että ne Pyra&Meiz ei ole hyviksiä :D
Avatar
Mair
Kyläläinen
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.12.2018 19:25:47

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 30.12.2018 15:31:32

Ettekö te oikeasti löydä epäilyttäväksi kuinka Mair yrittää koko ajan nyt vakuutella, että "olette tehneet oikean päätöksen, pysykää siinä älkääkä vaihtako". Ihan kuin hän tietää, että tällä tuloksella hän tulee voittamaan pelin pahiksena.
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Iloinen paripeli 3. pv päättyy 30.12. klo 16:00

ViestiKirjoittaja Mair » 30.12.2018 15:32:54

Jos kumpikin on pahiksia, ne ei sitä tee. -> Korjaan, voi tehdä. Hämäyksenä huomiseksi.

//Pyramidi, mä olen sanonut, että en ole varma, mutta olen varma siitä, että se äänien kaaosvaihto on ainakin huono idea. Kaaos auttaa vaan pahiksia. Johonkin täytyy päätyä, paranoiaa ei voi luottaa loputtomiin, ja mieluiten päädyn siihen, mitä on huolella mietitty.
Avatar
Mair
Kyläläinen
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.12.2018 19:25:47

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 63 vierailijaa

cron