Iloinen paripeli

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 13.12.2018 17:58:20

Horaaneko, viime peleissä on näkynyt yllättävän paljon tätä, että hiljaisuus viittaa pahismaisuuteen. Ja myönnän toki etten muista sinun pelityyliä ollenkaan vanhasta Kylästä eikä minulla ole mitään niistä peleistä tallessakaan tarkistella. Sain noista sinun ja Jitachin viesteistä sellaisen vaikutelman, että noilla pohjustetaan jo hyvin hiljaista peliä, kun on vedottu kiireeseen ja motivaationpuutteeseen jo heti alussa. Jos teidän peli jää hiljaiseksi, koen että on parempi äänestää sellaiset ulos heti alussa, jotta eivät ole sitten lylotilanteessa haittaamaassa. Mikäs sen hauskempaa kuin lylotilanteessa etsiä pahiksia ja huomata, että niin monta pelaajaa on hyvin hiljaisia ja antanut nolla materiaalia perusteiksi.

(off: Horaa, et muistaakseni kirjoittanut tuolla tavoin suomea ja englantia sekoittaen monta vuotta sitten peleissä. Inhoan, kun näen nenglanninkielisiä sanoja keskellä suomenkielistä tekstiä. Anteeksi, sitä se opiskelu humanistipuolella teettää.)

flawless kirjoitti:Eipä kai motivaation puute kenestäkään kuitenkaan pahista tee, joten aika erikoinen peruste Pyramidilla jo äänellä hutkia.


Oletko löytänyt sitten jotain parempaa perustetta äänestää? Jos olet, niin kerro toki muillekin.
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Black Fox » 13.12.2018 18:02:52

Paikalla ollaan! Olin jotenkin kuvitellut, että edellinen peli pelataan alta pois ennen tätä, mutta olin väärässä. Kiva kuitenkin päästä pelaileen pitkästä aikaa kunnollisilla energiatasoilla.

Jeekakan nimiehdotukset oli aika hauskoja, ehkä olisin voinut olettaa mun ja miinan yhteisnimestä hieman lyhyempää, mut kyllähän toikin kelpaa. Mamerosta tulee itselle mieleen nynny tms. :D

En ole itse koskaan paripeliä pelannut, joten mielenkiinnolla tässä pelissä mukana. Olenkohan ymmärtänyt oikein, että ääni on per pari vai onko kummallakin parilla oma ääni?
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja flawless » 13.12.2018 18:13:05

Pyramidi kirjoitti:
flawless kirjoitti:Eipä kai motivaation puute kenestäkään kuitenkaan pahista tee, joten aika erikoinen peruste Pyramidilla jo äänellä hutkia.


Oletko löytänyt sitten jotain parempaa perustetta äänestää? Jos olet, niin kerro toki muillekin.

Mieluummin annan pelin edetä että voi jotain perusteita sitten ylipäätään ollakin, mulla ei ole tarvetta antaa ääntä vielä alle vuorokausi ekan päivän alusta kun lähes kaikki materiaali on heräämisviestejä. En sitten tiedä, mikä tuli sun takapuolen alla on, että ääniä pitäisi näin pikaisesti antaa ja perustella?
Avatar
flawless
Kyläläinen
 
Viestit: 15
Liittynyt: 11.12.2018 10:42:54
Kotiyhteisö: FinFanFun

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Jita » 13.12.2018 18:42:49

Pyramidi: mut on peliin mukaan jo vedetty, niin mulla ei ole minkään näköistä ajatusta pohjustaa hiljaista peliä ollenkaan. Se ei sovi mun luonteelleni ollenkaan. Todennäköisesti ennemmin jopa tiputtautuisin nopeasti kuin yritän olla näkymätön. Totta puhuen ajatus että koitat pohjustaa tuollaista on mielestäni suoraan sanoen loukkaavaa!
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.12.2018 19:18:22

flawless kirjoitti:
Pyramidi kirjoitti:
flawless kirjoitti:Eipä kai motivaation puute kenestäkään kuitenkaan pahista tee, joten aika erikoinen peruste Pyramidilla jo äänellä hutkia.


Oletko löytänyt sitten jotain parempaa perustetta äänestää? Jos olet, niin kerro toki muillekin.

Mieluummin annan pelin edetä että voi jotain perusteita sitten ylipäätään ollakin, mulla ei ole tarvetta antaa ääntä vielä alle vuorokausi ekan päivän alusta kun lähes kaikki materiaali on heräämisviestejä. En sitten tiedä, mikä tuli sun takapuolen alla on, että ääniä pitäisi näin pikaisesti antaa ja perustella?


Jossain vaiheessa se äänestäminenkin silti pitää jostain aloittaa, ja pelin käyntiin tökkiminen on ihan plussaa. Sinänsä oon kyl eri mieltä siitä että Horaan ja Jitan motivaationpuutos pohjustais tulevaa hiljaisuutta sen enempää kuin aika monen muun "nyt oon kiirettä mut palaan myöhemmin :))", pikemminkin päinvastoin :D Ja tosiaan aiemmin perustelinkin että miks musta tollainen rehellinen "nyt ei oikein huvittais" on jopa lievästi hyvismäistä.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.12.2018 19:38:24

Ja siis sinänsähän rehellisyys vaikuttaa aina hyvismäiseltä, ja motivaationpuute/kiire whatever on lopulta sellainen asia josta pahiksenkaan ei tarvitsisi valehdella :D Silti mielikuva Jitasta on se, että pahiksena lähtökohtaisesti varmaan pyrkisi hyödyntämään sen ettei kiinnosta välttämättä kauheen pitkään pysyä pelissä pahistiimin hyödyn maksimointiin :D Riippuis siis tosiaan parista ja pahistiimistä, joten siks tää hyvisviba on aika mieto.

Muissa uutisissa:

Tykkään siitä että Meiz aloittaa huomioiden tekemisen pelaajista (pystyis kyllä varmaan tähän pahiksenakin ja etkai sä vaan yritä pussittaa mua :D) ja siitä että Pyramidi aloittaa äänestyksen, eli kokonaisuudessaan parille hyvispisteitä, sekä sitten hyvipointseja flawlessille kun lähtee etsimään pahiksia.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 13.12.2018 20:04:37

Oikeassa olette siinä, että tuo minun ajatus tuollaisesta pahistaktiikasta on aika loukkaava, mutta sellainen ajatus nyt vain kävi mielessä. Muuta epäilyttävää ei ole tullut, joten
--Horaaneko & Jitachi

jeekaka kirjoitti:...sekä sitten hyvipointseja flawlessille kun lähtee etsimään pahiksia.


Ai Flawless lähti etsimään pahiksia? Minusta hänen viestinsä oli pikemmin kehoitus olla etsimättä niitä vielä.

flawless kirjoitti:Mieluummin annan pelin edetä että voi jotain perusteita sitten ylipäätään ollakin, mulla ei ole tarvetta antaa ääntä vielä alle vuorokausi ekan päivän alusta kun lähes kaikki materiaali on heräämisviestejä. En sitten tiedä, mikä tuli sun takapuolen alla on, että ääniä pitäisi näin pikaisesti antaa ja perustella?


Siis ainakaan minun luetun ymmärtämisellä en saa tätä vääntymään siksi, että flawless etsisi vielä pahiksia. Joten:
++jeekaka & pilkkuvirhe

Toinen ajatus tuli nyt mieleen tuosta flawlessin kehoituksesta olla etsimättä vielä pahiksia. Kenties flawless&Lauchuo ja Horaaneko & Jitachi ovat keskenään se pahispari, kun noin flawless tuli toppuuttelemaan minua. Mutta annan mennä vielä tällä.
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.12.2018 20:17:13

Pyramidi, tulkitsin tän silleen että flawless epäilee sun tuli persikan alla äänestävän ketä tahansa että te tai toinen pahispari ei putois ainakaan ihan random ääneen:

flawless kirjoitti:
Pyramidi kirjoitti:
flawless kirjoitti:Eipä kai motivaation puute kenestäkään kuitenkaan pahista tee, joten aika erikoinen peruste Pyramidilla jo äänellä hutkia.


Oletko löytänyt sitten jotain parempaa perustetta äänestää? Jos olet, niin kerro toki muillekin.

Mieluummin annan pelin edetä että voi jotain perusteita sitten ylipäätään ollakin, mulla ei ole tarvetta antaa ääntä vielä alle vuorokausi ekan päivän alusta kun lähes kaikki materiaali on heräämisviestejä. En sitten tiedä, mikä tuli sun takapuolen alla on, että ääniä pitäisi näin pikaisesti antaa ja perustella?
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja flawless » 13.12.2018 20:32:51

Öööö ja millähän lailla olen implikoinut etten etsisi pahiksia, saatika sitten kehottanut olemaan etsimättä? Bullshit, oikein englanniksi kerta siitä tykkäät :D Mä sanoin, että haluaisin nimenomaan etsiä niitä ja pelin edetessä saada vähän parempiakin perusteluja ja löytöjä kuin motivaation puute. Mutta pisteet sanojeni vääntelemisestä.

En ymmärrä miksi kukaan kehottaisi olemaan etsimättä pahiksia tai sanoisi ettei aikoisi niitä etsiä. Sehän on koko pelin perusidea. En sitten tiiä mikä sun pyrkimyksesi on, kun tuo ajattelutapa tuli sulle niin luontaisesti kun onnistuit mun sanomiseni noin tulkitsemaan.
Avatar
flawless
Kyläläinen
 
Viestit: 15
Liittynyt: 11.12.2018 10:42:54
Kotiyhteisö: FinFanFun

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja miina » 13.12.2018 20:59:45

jeekaka kirjoitti:---

Muissa uutisissa:

Tykkään siitä että Meiz aloittaa huomioiden tekemisen pelaajista (pystyis kyllä varmaan tähän pahiksenakin ja etkai sä vaan yritä pussittaa mua :D) ja siitä että Pyramidi aloittaa äänestyksen, eli kokonaisuudessaan parille hyvispisteitä, sekä sitten hyvipointseja flawlessille kun lähtee etsimään pahiksia.


Tää on varmaan tyhmä kysymys mutta mitä jeekaka tarkotat tuolla alleviivatulla? Oon jotenkin aina ajatellu että se tarkottaa pahiksen tietoista toisen pahikset tiputtamista. Sanotko olevas Meizin pahispari? Vai oliko se vitsi?

Meiz, tottakai sain kaikkien pelaajien roolit tietooni, myös pahisten. Nyt vaan odottelen ja Katon että mitä se muut saatte aikaan :D :D ahhhaah. Kesti siis jonkun aikaa että sain black foxiin yhteyden, mutta siis eikös tää nyt oo vähän niinku raakstavaiset tms? Että meillä kaikilla on rakastavaispari. Tarviiko meijän jotenkin muuten osata käyttäytyä yhdessä? Meillähän omat äänetkin?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.12.2018 21:09:52

miina kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:---

Muissa uutisissa:

Tykkään siitä että Meiz aloittaa huomioiden tekemisen pelaajista (pystyis kyllä varmaan tähän pahiksenakin ja etkai sä vaan yritä pussittaa mua :D) ja siitä että Pyramidi aloittaa äänestyksen, eli kokonaisuudessaan parille hyvispisteitä, sekä sitten hyvipointseja flawlessille kun lähtee etsimään pahiksia.


Tää on varmaan tyhmä kysymys mutta mitä jeekaka tarkotat tuolla alleviivatulla? Oon jotenkin aina ajatellu että se tarkottaa pahiksen tietoista toisen pahikset tiputtamista. Sanotko olevas Meizin pahispari? Vai oliko se vitsi?


Siis tossa yhteydessä pussittaminen=taskuttaminen, eli pahis pitää jotain taskuhyvistä, joka ehkä lankee just siihen että pahis pitää sitä hyviksenä, ja sitten pitää sitä pahista hyviksenä, ja sitten vaikuttaa pahistoverilta jos se pahis tippuu :D Se mitä sä nyt haet on bussaaminen, eli pahistoverin työntäminen bussin alle (selvennykseksi jos täällä on niitäkin jotka ei oo tohon termiin törmänny, se on tarttunut muhun ja varmaan aika moneen muuhunkin englanninkielisillä foorumeilla pelanneilta.)
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 13.12.2018 21:11:39

Miina sanoisin että hyviksille edullisinta olisi jos vasn kerrot meille ne pahikset.

Puhut varmaan bussaamisesta (heittää kaverin bussin alle) kun taas pussittamisella pahis laittaa hyviksen taskuunsa kehumalla hyvismäisyyttä. Vähän niinkuin jeekaka varmaan tuossa yllä.

Mutta jaa, onko meillä tosiaan omat äänet? :o
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.12.2018 21:13:52

Joo tosta piti munkin jo aiemmin sanoa mutta keskityin shippinimiin, eli sen onko parilla vaan yksi vai omat äänet vois varmaan laittaa sääntöihin ja täsmentää vielä kaikille :D Itse olin siinä käsityksessä, että kaikilla oma ääni, mutta pari putoaa yhdessä.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.12.2018 21:26:30

Meiz kirjoitti:Puhut varmaan bussaamisesta (heittää kaverin bussin alle) kun taas pussittamisella pahis laittaa hyviksen taskuunsa kehumalla hyvismäisyyttä. Vähän niinkuin jeekaka varmaan tuossa yllä.


Etkä nyt koita syyttää mua taskuttamisesta kun just epäilin sua taskuttamisesta, koitat leechaa musta hyvismäisyyttä :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 13.12.2018 21:29:00

Pyramidi kirjoitti:(off: Horaa, et muistaakseni kirjoittanut tuolla tavoin suomea ja englantia sekoittaen monta vuotta sitten peleissä. Inhoan, kun näen nenglanninkielisiä sanoja keskellä suomenkielistä tekstiä. Anteeksi, sitä se opiskelu humanistipuolella teettää.)

Meh, ei mua haittaa ja opiskelen suomea... :DDD

Jännää et täälä on alkanu jo tällanen väittely. Pyramidi vähän ihmetyttää mua, mut en tiiä onko suoranaisesti pahismainen.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.12.2018 21:31:36

Pyramidilla on sellainen tapa ilmaista itseään että se vaikuttaa pahismaiselta tyyliin aina :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 13.12.2018 21:34:07

Samaten mä ja esim Horaa ollaan aina silleen "lol XD KAWAIII mikäs tässä :D kunhan ollaan rentoja ja hyvismäisiä ;____;" :------D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Zey » 13.12.2018 22:04:39

Väliaikalaskenta!

Kuva

Äänet:
1 jeekaka & pilkkuvirhe (Pyramidi)

Puhepakot:
Savu, Lauchuo

Poissa:
justy 12.-19.12.
Jinmuru 14.-16.12.

Mutta jaa, onko meillä tosiaan omat äänet? :o

Jokaisella pelaajalla on käytössä oma ääni. :>

Tyylikäs päivä päättyy sunnuntaina 16.12. kello 21:00! n___n
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 13.12.2018 22:13:24

Pyramidi kirjoitti:Horaaneko, viime peleissä on näkynyt yllättävän paljon tätä, että hiljaisuus viittaa pahismaisuuteen. Ja myönnän toki etten muista sinun pelityyliä ollenkaan vanhasta Kylästä eikä minulla ole mitään niistä peleistä tallessakaan tarkistella. Sain noista sinun ja Jitachin viesteistä sellaisen vaikutelman, että noilla pohjustetaan jo hyvin hiljaista peliä, kun on vedottu kiireeseen ja motivaationpuutteeseen jo heti alussa. Jos teidän peli jää hiljaiseksi, koen että on parempi äänestää sellaiset ulos heti alussa, jotta eivät ole sitten lylotilanteessa haittaamaassa. Mikäs sen hauskempaa kuin lylotilanteessa etsiä pahiksia ja huomata, että niin monta pelaajaa on hyvin hiljaisia ja antanut nolla materiaalia perusteiksi.

Jos äänestetään hiljaiset pois heti alussa, sillä ei edetä oikeasti mihinkään vaan pahimmassa tapauksessa tiputetaan vaan hyviksiä ja "tuhlataan" lynkkauksia. Jos joku hyvin hiljainen hyvispari mietityttää, se pitäisi lynkata päivää ennen lylo-tilannetta, jotta ei lähdettäisi turhaan hiljaisten lynkkaukseen - varsinkin tässä vaiheessa peliä, kun ei vielä ole oikeasti edes varmaa ketkä aikovat olla hiljaisia ja ketkä eivät. Mitä jos Horaaneko ja Jita paljastuvatkin aktiivisiksi pelaajiksi kaikesta huolimatta?

Pyramidi kirjoitti:
flawless kirjoitti:Eipä kai motivaation puute kenestäkään kuitenkaan pahista tee, joten aika erikoinen peruste Pyramidilla jo äänellä hutkia.


Oletko löytänyt sitten jotain parempaa perustetta äänestää? Jos olet, niin kerro toki muillekin.

Niin, koska sinä olet vai löytänyt hyvän perusteen äänestää? Hyvisten ei tarvitse löytää perusteita äänestää, koska hyvisten ei tarvitse etsimällä etsiä syitä, miksi jotakuta voi äänestää, vaan ennemminkin tietyt asiat automaattisesti ikäänkuin huutavat "tässä on pahis!". Pahikset on niitä, joiden täytyy löytää hyvät perusteet äänestää hyvistä.

Pyramidi kirjoitti:Oikeassa olette siinä, että tuo minun ajatus tuollaisesta pahistaktiikasta on aika loukkaava, mutta sellainen ajatus nyt vain kävi mielessä. Muuta epäilyttävää ei ole tullut, joten
--Horaaneko & Jitachi

Ja sit ääni pois heti kun saa vähän epäilyjä niskaan siitä, kun on antanut äänen. Ilman oikeastaan mitään syitä miksi.

Pyramidi kirjoitti:Siis ainakaan minun luetun ymmärtämisellä en saa tätä vääntymään siksi, että flawless etsisi vielä pahiksia. Joten:
++jeekaka & pilkkuvirhe

Toinen ajatus tuli nyt mieleen tuosta flawlessin kehoituksesta olla etsimättä vielä pahiksia. Kenties flawless&Lauchuo ja Horaaneko & Jitachi ovat keskenään se pahispari, kun noin flawless tuli toppuuttelemaan minua. Mutta annan mennä vielä tällä.

Öö, mikä ajatus tämän takana on? Siis mielestäsi Horaa+Jita ja minä+flaw ollaan pahikset, mutta äänestät kuitenkin jeekakaa ja pilkkuvirhettä? Eihän tuossa ole mitään järkeä? Ja miksi kuvittelet, että jeekaka antaisi turhia hyvispointseja flawlessille? Epäiletkö jeekakaa ja flawia (pareineen) pahiskavereiksi?

Tässä vaiheessa ++Meiz&Pyramidi, koska yllä mainitsemani asiat.

miina voi voi sun kanssas, mä voisin melkeen jo tässä vaiheessa heittää sut pahiskastiin pelkästään siitä, että tuut laukomaan tuommoisia kysymyksiä topiciin etkä kysy niitä pariltasi :D

PJ, voisko selventää sääntöihin onko niin, että parin nimien välissä ei saa olla välilyöntejä? kun ovat kuitenkin välilyönteineen merkitty osallistujalistaan.
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 13.12.2018 23:00:42

Lauchuo äänestää suoraan minua. Ihan kuin olisi peloissaan huomiosta, jota flawless saa ja saapuu paikalle kääntämään huomioon siihen toiseen suuntaan.

Lauchuo kirjoitti:Mitä jos Horaaneko ja Jita paljastuvatkin aktiivisiksi pelaajiksi kaikesta huolimatta?


Tuo ääni oli tyypillinen ensimmäisen päivän ääni, jonka antaa kun haluaa reaktiota. Ja totta puhuakseni tuo reaktio horaalta ja Jitachilta oli minusta hyvismäinen.

Lauchuo kirjoitti:Niin, koska sinä olet vai löytänyt hyvän perusteen äänestää? Hyvisten ei tarvitse löytää perusteita äänestää, koska hyvisten ei tarvitse etsimällä etsiä syitä, miksi jotakuta voi äänestää, vaan ennemminkin tietyt asiat automaattisesti ikäänkuin huutavat "tässä on pahis!". Pahikset on niitä, joiden täytyy löytää hyvät perusteet äänestää hyvistä.


Eikö hyviskin "löydä" pahiksen viestistä ne asiat, jotka sinun sanojen mukaan "huutavat" pahikseutta. Kyllä hyviksen pitää jostain kiskoa perustelut äänelleen, koska perustelemattomat äänet eivät tee mitään. Ja antamalla tuon ainoan keksimäni perusteen, sain ulos paremman reaktion kuin jättämällä äänen perustelematta. Siispä se oli tarkoituksensa palvellut hyvin.

Lauchuo kirjoitti:Ja sit ääni pois heti kun saa vähän epäilyjä niskaan siitä, kun on antanut äänen. Ilman oikeastaan mitään syitä miksi.


Koska havaitsin sellaista, mikä vaikutti pahismaisemmalta kuin minun alkuperäinen horaaneko & JItachi epäily.

Lauchuo kirjoitti:Öö, mikä ajatus tämän takana on? Siis mielestäsi Horaa+Jita ja minä+flaw ollaan pahikset, mutta äänestät kuitenkin jeekakaa ja pilkkuvirhettä? Eihän tuossa ole mitään järkeä? Ja miksi kuvittelet, että jeekaka antaisi turhia hyvispointseja flawlessille? Epäiletkö jeekakaa ja flawia (pareineen) pahiskavereiksi?


Koska minua mietitytti useampi pari, joista tuo mainitsemani kombinaatio oli vain yksi vaihtoehto.

Minua nyt oikeasti mietityttää Lauchuo&flawless. Lauchuo tulee suoraan kääntämään huomiota pois jeekakasta ja flawlessista hyvin kärkkäästi ja hyökkäävästi. Tämän myötä alan olemaan vakuuttuneempi jeekaka&pilkkuvirhe ja flawless&Lauchuo pahispareista. Siispä, koska tästä parikaksikosta epäilyttävämpi on nyt pari Lauchuo&flawless, ääneni lentää siihen.

--jeekaka & pilkkuvirhe
++Lauchuo & flawless
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Black Fox » 13.12.2018 23:20:42

Lauchuo kirjoitti:miina voi voi sun kanssas, mä voisin melkeen jo tässä vaiheessa heittää sut pahiskastiin pelkästään siitä, että tuut laukomaan tuommoisia kysymyksiä topiciin etkä kysy niitä pariltasi :D


En itse osannut vastata miinan esittämiin kysymyksiin, joten mielestäni miina voi esittää kysymykset täällä. En ymmärtänyt pussituksista tai tiennyt esimerkiksi sitä onko äänet yhteiset vai ei. En ole niin kokenut pelaaja, että osaisin vajavaisin tiedoin ymmärtää pelin konseptia. Nyt kun tietoa on tullut lisää niin olisi ehkä ollut hieman helpompaa vastata miinan esittämiin kysymyksiin, toki taustatyötä sekin olisi tarvinnut siinä suhteessa että varmistaisin mikä on rakastavaispari. :D

Täytyy huomenna lukea peli tarkemmin läpi, mutta mielenkiintoiselta vaikuttaa nopealla lukaisulla.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Mair » 13.12.2018 23:33:58

No ääh, tämä on hidasta touhua tämän lukeminen ja miettiminen :D

jeekaka vaikuttaa innostuneelta pelistä ja kommentoi ja edistää juttuja. Okei! Olen tosin eri mieltä osasta sanomisia, ja etenkin tuosta, että Jita&Horaan ”ei kiinnosta pelata” olis edes lievästi hyvismäistä. Jos se kerta johtuu täysin pelin ulkopuolisista asioista, niin eihän se kerro roolista mitään. Mut ekan päivän alku ja näin.

jeekaka kirjoitti:Samaten mä ja esim Horaa ollaan aina silleen "lol XD KAWAIII mikäs tässä :D kunhan ollaan rentoja ja hyvismäisiä ;____;" :------D
Pidätkö Horaata siis rentona ja hyvismäisenä tässä pelissä?

Horaa, onko sulla jotain huonoja kokemuksia siis hiljaisesta pahistaktiikasta, kun triggeröidyt (vahva sana) siitä? Tykkäätkö yleensä pelata enemmän hyvistä vai pahista?

Lauchuo, miksi pahis kyselisi topicissa eikä pariltaan todennäköisemmin kuin hyvis? Pahiksellahan olisi jopa kolme ihmistä, joilta kysyä, sen yhden sijaan.

flawless on kiinnostava, koska ensimmäinen viesti oli perin pirteä ja sen jälkeen onkin yhtäkkiä sitten kärttyisen oloinen meno, etenkin kun Pyramidi kyseli hyviä äänestysperusteita. Kiukkuisa reaktio ja etenkin tää vihjaileva epäilysten kääntö epäilijään päin tuntuu hiukan pahismaiselta:
flawless kirjoitti:En sitten tiiä mikä sun pyrkimyksesi on, kun tuo ajattelutapa tuli sulle niin luontaisesti kun onnistuit mun sanomiseni noin tulkitsemaan.

Pyramidin ääni Jita&Horaalle tuon innonpuuteen takia on öö. Ajattelin ensin, että ehkä pyrit sillä myös hakemaan reaktiota, mutta myöhemmissä selittelyissä sanoit ihan suoraan, että ulos vaan hiljaiset heti haittaamasta. Eikös tässä pahiksia pitäisi etsiä eikä ihmisiä, joita pelaaminen ei nyt niin kiinnosta?
Ja jos olit menossa lynkkaamaan hiljaista paria, niin arvelitko hyviksi mahdollisuudet, että tuo äänesi oikeasti tappaisi?

Meiz, mikä ”tuplatehokas ennustaja”? Kertakäyttöinen se on, ja ei pelin parimekaniikka sitä sen tehokkaammaksi tee, siitä yhdestä parista me se tulos kuitenkin vaan saadaan :D

Toisaalta tää Pyramidi&Meiz-pari myös pistää peliä eteenpäin, mikä on oletusarvoisesti hyvismäistä. Jos ovat pahiksia, niin aika rytinätaktiikan ovat valinneet. Ainakin heistä saa materiaalia, mitä analysoida tätä tahtia...

Juuri nyt haluaisin kuitenkin vähän laajentaa tätä keskustelua, että meillä olis materiaalia muistakin kuin näistä muutamasta. Kaikista pareista on tainnut käydä ainakin jompikumpi puhumassa, mutta osa vain hihkaisemassa, että on herännyt.

pilkkuvirhe, Aelina, Savu, Odo, Marzzuu ja miina:
Jos teidän pitäis nimetä yksi luotettavan oloinen tai epäilyttävä pari (vaikka ihan mutulla), niin kenet nimeäisitte?
Ja miten aattelette, että tähän peliin vaikuttaa se, että tää on paripeli? Helpottaako se hyviksiä vai pahiksia teidän mielestä?

Muutki voi vastata, en halua syrjiä teitä :D Nopeasti listaa lukemalla nää oli ne, joista mulla ei ole oikein mitään mielikuvaa topicin luvun jäljiltä.

Sitten vielä: Mä toivoisin, että voitaisi puhua suomea, kun kerran suomenkielisellä foorumilla pelataan tätä. Ihan jo periaatteesta. ^^’ Plus kun tässä on kiireistä muutenkin, niin mielellään sitä omaa ja perin aikaa en käyttäisi englannin ihmettelyyn, että hei, mihin nää kaikki on menossa bussilla ja mitä iilimatohoitoja jeekaka harrastaa :D

//Pyramidi ja Black Fox väliin. Pyramidi nyt sanotkin, että se ääni Horaalle&Jitalle oli sittenkin reaktionhakua. Mikset tätä maininnut aiemmin vaan päinvastoin puhuit hiljaisten saamisesta ulos?
Ja tuo vastavuoroinen äänestely vaikuttaa nyt mun silmiin lähinnä siltä, että kumpikin osapuoli on vaan tuohtunut siitä, kun itseä epäiltiin.
Avatar
Mair
Kyläläinen
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.12.2018 19:25:47

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 14.12.2018 00:09:50

Mair kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Samaten mä ja esim Horaa ollaan aina silleen "lol XD KAWAIII mikäs tässä :D kunhan ollaan rentoja ja hyvismäisiä ;____;" :------D
Pidätkö Horaata siis rentona ja hyvismäisenä tässä pelissä?


Siis yleisesti ottaen esim just mulla ja vaikka Horaalla on pelityyli, josta monet kommentoi että ei noin rennosti pelais pahiksena tms. Sitten taas Pyramidi on asiallesimpi (ja toisella tavalla kärkäs, kärkkäydestä on muakin joskus syytetty). Eli siis pointti yritti vähän niin kuin olla se, että pelkästään se että joku vaikuttaa joltain, ei vielä välttämättä kerro mistään, vaan pitäisi keskittyä siihen että mitä se tyyppi oikeasti tekee.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 14.12.2018 00:50:24

Mair kirjoitti:Pyramidi nyt sanotkin, että se ääni Horaalle&Jitalle oli sittenkin reaktionhakua. Mikset tätä maininnut aiemmin vaan päinvastoin puhuit hiljaisten saamisesta ulos?


Tuo oli pelkästään spekulaatiota Horaanekon ja Jitachin tulevasta epäaktiivisuudesta. Enhän minä noilla perusteilla enää halunnut pudottaa ketään, varsinkin kun sain jeekakasta mielestäni vahvemman readin. Olen sitä mieltä, että jos potentiaalisempia pahisehdokkaita ei ole alussa, niin sitten karsisin hiljaisten joukkoa. Tuolla äänellä ja myöhemmällä viestillä sain ulos tyydyttävät reaktiot molemmilta, jotka antoivat enemmän hyvisvaikutelmaa. Siispä ääni oli tarkoituksensa palvellut ja tuottanut reaktion ja saatoin siis siirtyä eteenpäin, varsinkin kun havaitsin jeekakan viestistä mielessäni olleen virheen.

Mair, pyydät muita nimeämään epäilyttäviä pareja. Käsittelet toki yksittäisiä pelaajia ja tuot esille readejasi, mutta kun kyseessä on paripeli, niin mkä pari olisi sinusta pudotettava nyt?
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 14.12.2018 01:13:48

Pyramidi, vieläkö pidät mun readia pahismaisena kun selvensin mihin se perustuu?
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja flawless » 14.12.2018 09:28:33

Pyramidi kirjoitti:Minua nyt oikeasti mietityttää Lauchuo&flawless. Lauchuo tulee suoraan kääntämään huomiota pois jeekakasta ja flawlessista hyvin kärkkäästi ja hyökkäävästi. Tämän myötä alan olemaan vakuuttuneempi jeekaka&pilkkuvirhe ja flawless&Lauchuo pahispareista. Siispä, koska tästä parikaksikosta epäilyttävämpi on nyt pari Lauchuo&flawless, ääneni lentää siihen

Se nyt ei liene kovin kummallista että Lauchuo tuli kärkkäästi puolustamaan mua ja "kääntämään huomiota muualle", koska hän tietysti tietää mun roolini ja on ihan luonnollista siltä kantilta että hänen reaktionsa on tuo. Siitä tosin oon eri mieltä että pointtina olisi ollut kääntää huomiota muualle, itsekin kuvailit tuota "kärkkääksi ja hyökkääväksi" eli tuo ei ollut mitään hyssyttelyä ja harhauttamista vaan enemmänkin toi meihin lisää huomiota.

Mair kirjoitti:flawless on kiinnostava, koska ensimmäinen viesti oli perin pirteä ja sen jälkeen onkin yhtäkkiä sitten kärttyisen oloinen meno, etenkin kun Pyramidi kyseli hyviä äänestysperusteita. Kiukkuisa reaktio ja etenkin tää vihjaileva epäilysten kääntö epäilijään päin tuntuu hiukan pahismaiselta

Mä en vastannut kärttyisesti äänestysperusteista kyselyyn vaan sitä seuraavaan viestiin, jossa Pyramidi oli vääntänyt mun vastauksestani sellaista mitä en ollenkaan sanonut. Mä olen kärttyinen, jos mua epäillään syistä jotka on mun mielestä ei-niin-järkevät, ja jos mun sanomisia mun mielestä vääristellään. Ette tunne mun pelityyliä, joten mä ymmärrän kuitenkin että miksi kiinnitit tähän huomiota. Pyramidin vastaepäily oli osin vanhaa kunnon reaktionhakua, osin sitä että Pyramidin sinnetänne säntäily ja puheet oikeesti ihmetyttävät mua.
Avatar
flawless
Kyläläinen
 
Viestit: 15
Liittynyt: 11.12.2018 10:42:54
Kotiyhteisö: FinFanFun

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Niacin » 14.12.2018 11:26:35

Pikaista kommentia lounastauolta!

Ymmärsin tuon Pyramidin reaktiohaku-pointin, koska onhan tuo aika läpinäkyvän huono syy äänestää ketään ulos ekojen pelituntien aikana, ku käytännössä kaikki on käyny sanomassa että on syystä tai toisesta kiireisiä tai epätiivisia. Ja eihän reaktioäänistä oo mitään iloa jos heti kertoo että "tarkkailempa tässä vain miten käyttäydytte jos teen näin", joten tietenkin pitää sanoa joku muu syy. Sitä vähän ihmettelen jos Pyramidi on edelleen/oikeasti sitä mieltä että Horaa&Jita tulee olemaan kaikkein vähiten materiaalia tuottava pari, kun esimerkiksi Savu on vielä umpiunessa enkä minäkään oo kirjottanu vielä heräysviestiä kummempaa. Ja muitakin hiljaisia on vielä paljon. (Savullakin on menossa tuo toinen peli yhtäaikaa, ei hoksattu sitä huomioida ilmotessa.)

Jostain jeekakan jutusta tuli aiemmin epäilyttävä fiilis, mutta en nyt kerkeä selata että mikä se olikaan. Palaan illemmalla, nyt pakko jatkaa töitä!
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Black Fox » 14.12.2018 12:48:57

On taas mennyt aamu läpiluvussa ja ajatusten kasaamisessa itselleni. Nyt jos vielä ehtisi kirjoittaa pienen koonnin pareista ennen lähtöä. Viesti sisältää pääosin parin sivun tapahtumien muistiinpanot sekä vähän omia mielipiteitä näin heti pelin alkutaipaleilla.

Aelina & Odo
Kummatkin ovat ilmoittaneet olevansa kiireinen. Odo heitti mielestäni hieman vitsillä pelin ensimmäisen epäilyn Jitaa ja Horaa kohtaan (en tiedä saitko Pyramidi tästä idean ensimmäiseen ääneen, vai oliko se oma ajatus?). Mikään ei tällä hetkellä pistä silmään, neutraali.

Marzzuu & justy
Marzzuulla on kiire, justyllä poissaolo. Ei mitään sanottavaa.

Niacin & Savu
Niacin toi esille haasteen analysoinnissa, mikäli toinen pari on pahismainen ja toinen hyvismäinen. Niacin ei ole kovin innoissaan käyttämässä todella paljon aikaa pelaamiseen, vaikka kiireitä ei ole. Savu ei ole herännyt, toinen peli kesken. Neutraali.

Horaaneko & Jitachi
Kumpikin kertonut olevansa pelissä vähäisen motivaation kanssa, Jita tuli peliin siksi että saadaan parillinen määrä pelaajia, ja Horalla on toinen peli kesken. Hora otti yhteen Pyramidin kanssa johtuen motivaationpuutteesta saadusta äänestä. Ei mitään mikä pistäisi silmään, neutraali.

Meiz & Pyramidi
Meiz on kertonut olevansa kiireinen, mutta hän on positiivisella mielellä setupista. Pyramidi kertoo hänellä olevan kiireinen viikon loppu. Hän on kuitenkin heittänyt ääniään ensin Jitalle ja Horalle motivaation puutteen takia. Tämän jälkeen hän otti yhteen jeekakan kanssa ja vaihtoi äänensä sinne suuntaan. Tämän jälkeen ääni vaihtui Lauchuoon ja flawlessiin kun koki Lauchuon yrittävän kääntää huomion pois jeekakasta. Äänten nopeatahtinen vaihtaminen kummastuttaa, mutta ehkä se on Pyramidin tapa pelata? Täytyy perehtyä Pyramidin aiempiin peleihin ajan kanssa. Neutraalihko, vaikka vähän mietityttää. Vaatii lisää tutkimista.

Halima & Jinmuru
Rivien välistä luettuna Jinmurulla on kiire. Halima on kiireensä ilmoittanut suoraan. Ei kommentoitavaa.

Cameron & Mair
Cameron on kertonut olevansa kiireinen vielä tämän päivän. Mair huomioinut jeekakan innostuneisuuden, jota itsekin komppaan. Hän ei kuitenkaan yhdy kaikkiin jeekakan mielipiteisiin. Mair on lähtenyt kyselemään kysymyksiä muilta pelaajilta, joka on mielestäni positiivinen asia pelin kannalta eteenpäin. Tästä voisin lievää hyvismäisyyttä havaita Mairin kohdalla, Cameronista ei mitään mielipidettä.

jeekaka & pilkkuvirhe
Jeekaka on kertonut hänellä olevan aikaa. Viestien perusteella hän tuntuu innokkaalta pelaamaan. Jeekaka kertonut pitävänsä tavasta, jolla Pyramidi sai pelin käyntiin. Jeekaka piti flawlessin puolia Pyramidia vastaan. Pilkkuvirheellä kiireitä. Täytyy palata jeekakaan paremmin vielä ajan kanssa, nyt hänestä on jäänyt mieleen vain tuo innokkuus peliä kohtaan.

Lauchuo & flawless
Flawless kertonut olevansa kiireinen. Pientä yhteenottoa Pyramidin kanssa koskien äänestyskäyttäytymistä. Yhden läpilukukerran jälkeen ei jäänyt itselle juurikaan mitään mielikuvaa. Flawlessin viestit pitää lukea vielä uudelleen ennen mielipiteen luomista, nyt vaan alkaa aika loppua. Lauchuo antoi äänen Pyramidille ja Meizille johtuen Pyramidin äänestyskäyttäytymisestä. Ainoan viestin sisältö keskittyy suurimmaksi osaksi Pyramidiin.

Pyramidi kirjoitti:
Mair kirjoitti:Pyramidi nyt sanotkin, että se ääni Horaalle&Jitalle oli sittenkin reaktionhakua. Mikset tätä maininnut aiemmin vaan päinvastoin puhuit hiljaisten saamisesta ulos?


Tuo oli pelkästään spekulaatiota Horaanekon ja Jitachin tulevasta epäaktiivisuudesta. Enhän minä noilla perusteilla enää halunnut pudottaa ketään, varsinkin kun sain jeekakasta mielestäni vahvemman readin. Olen sitä mieltä, että jos potentiaalisempia pahisehdokkaita ei ole alussa, niin sitten karsisin hiljaisten joukkoa. Tuolla äänellä ja myöhemmällä viestillä sain ulos tyydyttävät reaktiot molemmilta, jotka antoivat enemmän hyvisvaikutelmaa. Siispä ääni oli tarkoituksensa palvellut ja tuottanut reaktion ja saatoin siis siirtyä eteenpäin, varsinkin kun havaitsin jeekakan viestistä mielessäni olleen virheen.

Mikä virhe oli mielessäsi?

Loppu jäi hieman vajaaksi pelaajamietinnöiltään kiitos sovitun tapaamisen ja siitä johtuvan kiireen. Laitan sen kuitenkin tähän vaikka raakile onkin.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja miina » 14.12.2018 13:37:37

jeekaka kirjoitti:
miina kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:---

Muissa uutisissa:

Tykkään siitä että Meiz aloittaa huomioiden tekemisen pelaajista (pystyis kyllä varmaan tähän pahiksenakin ja etkai sä vaan yritä pussittaa mua :D) ja siitä että Pyramidi aloittaa äänestyksen, eli kokonaisuudessaan parille hyvispisteitä, sekä sitten hyvipointseja flawlessille kun lähtee etsimään pahiksia.


Tää on varmaan tyhmä kysymys mutta mitä jeekaka tarkotat tuolla alleviivatulla? Oon jotenkin aina ajatellu että se tarkottaa pahiksen tietoista toisen pahikset tiputtamista. Sanotko olevas Meizin pahispari? Vai oliko se vitsi?


Siis tossa yhteydessä pussittaminen=taskuttaminen, eli pahis pitää jotain taskuhyvistä, joka ehkä lankee just siihen että pahis pitää sitä hyviksenä, ja sitten pitää sitä pahista hyviksenä, ja sitten vaikuttaa pahistoverilta jos se pahis tippuu :D Se mitä sä nyt haet on bussaaminen, eli pahistoverin työntäminen bussin alle (selvennykseksi jos täällä on niitäkin jotka ei oo tohon termiin törmänny, se on tarttunut muhun ja varmaan aika moneen muuhunkin englanninkielisillä foorumeilla pelanneilta.)


Aa, totta. Siis heti kun aloit kirjottaa niin tajusin! Tuli ehkä vähän hölmö olo. Eipä yllätä sinällään.

Lauchuo kirjoitti:

miina voi voi sun kanssas, mä voisin melkeen jo tässä vaiheessa heittää sut pahiskastiin pelkästään siitä, että tuut laukomaan tuommoisia kysymyksiä topiciin etkä kysy niitä pariltasi :D



On varmasti monimonia syitä laittaa mut monessakin pelissä pahiskastiin, mutta tämä nyt on syistä ehkä hölmöin. Mulla siis esim pahiksenakin on tapana aika vähän keskustella oikeesti järkeviä chatissa ja käytän sitä vähän. Löpisen kyllä muuten mukavia. Mutta siis, siihen miks tuo siun syytös on älytön. Jos mulla olis kysymys Black foxille ihan vaan vaikka että "vaikuttaako Meiz susta hyvismäiseltä?", niin eikö miun tietenkin kannattais kysyä se topassa, että muutkin saa sen vastauksen? Jos kysyn kaiken mitä haluan pariltani tietää yhteisessä viestiketjussa ja kaikki niin tekisivät niin jäiskö jotakin oleellista huomaamatta? Äh, en tiiä onnistuuko selittää. Ja toinen syy on se miks kysyin noita ihan yleisesti täällä on että en ihan vielä ymmärrä että miten yhteinen yksikkö me parina ollaan ja pitäiskö sitä olla enemmän samaa mieltä asioista.. vai miten.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja flawless » 14.12.2018 13:56:16

miina kirjoitti:Ja toinen syy on se miks kysyin noita ihan yleisesti täällä on että en ihan vielä ymmärrä että miten yhteinen yksikkö me parina ollaan ja pitäiskö sitä olla enemmän samaa mieltä asioista.. vai miten.

(Mä olin kiitollinen siitä että kysyit, koska Finin juonarikulttuurissa ei kauheesti käytetä enkusta johdettua sanastoa ja mulla meni bussaamiset ja pussittamiset ohi, joten kiva että ne selitettiin ennen kuin ehdin niitä ihmetellä ja kysellä :D)

Musta parin ei tarvii olla samaa mieltä kaikesta. Omien mielipiteiden omaaminen ja jakaminen on aina pelin etenemisen kannalta hyödyllistä. On kuitenkin kiinnostavaa nähdä millä lailla parit ottaa kantaa pelaajiin ja jos on eriäviä mielipiteitä niin mihin ne kohdistuu ja miten ne tulee esille, että miten näillä jutuilla taktikoidaan. Itse en ole pelannut aiemmin paripelissä, olisiko jollain joka on niin jotain hyödyllisiä vinkkejä tai kokemuksia tähän asiaan liittyen?
Avatar
flawless
Kyläläinen
 
Viestit: 15
Liittynyt: 11.12.2018 10:42:54
Kotiyhteisö: FinFanFun

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 58 vierailijaa

cron