Iloinen paripeli

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Mair » 16.12.2018 17:12:06

jeekaka kirjoitti:No niin kuin muakaan ei epäillä tässä pelissä yhtään mun äänestä, koska sen nähtiin olevan Jitan ja Horan pelastelua... Eikun ei! :D Siitähän mua tässä juuri epäillään :D
Ne on kaksi ihan eri tilannetta, itsensä pelastus vs. jonkun muun. Itsensä (tai parinsa) pelastaminen on täysin järkevää, koska roolin tietää. Vaan kuinka tiedät toisen parin roolin ja miksi heidän selviämisensä niin kiinnostaa? (Pahikset tietää, ja siksi se usein onkin pahismaista, jos näennäisen kevyin perustein jotain puolustaa.)

Ja ei kai kukaan ole sanonut, että sun viestit on ärsyttäviä? Päinvastoin niitä on pyydetty lisää eli ilmeisesti halutaan lukee? :)

Niacinin selitys siitä mainoksesta kuulostaa uskottavalta, muistiinpano + tuo, että myöntää halunneensa vähän tuoda esille ideoita.
Hmm, ymmärrän mitä haet tuolla innonpuuttekommentilla. Tietäähän sen roolin jo pelin alussa. Mutta ajattelin sen joko niin, että se alun viesti olisi taktiikkaa (koska minua kummastutti se äkillinen muutos) tai jotenkin niin, että jos innon puute johtuu pelin ulkopuolisesta asiasta, alussa ei kerta kaikkiaan olisi ollut intoa tai aikaa oli mikä vain rooli (ja mahdollisesti sekin harmittanut, kun ei ole aikaa), mutta sitten joko kiva pahisporukka tai aika pelata roolia on tuonut intoa. En tiedä, toimiiko se noin, mutta ainakin itsellä ei peli lähde välttämättä heti käyntiin innolla :D Käynnistysvaikeuksia, ennen kuin rooliin syyttyy tms.
Mitä mieltä olet muista epäilyksistä, esim. viestien asiasisällöstä?

Ennustajasuunnitelmasta mulla on jääny mieleen vain Meizin vastalause, tosin iso osa ei ole kommentoinut. Ei kuitenkaan ole tullut oikein mitään isoja aukkojakaan esiin, että tapahtuisi katastrofi, jos sitä yritetään. Eli voitaisiko alustavasti sopia, että tehdään näin, jos käy niin hyvä tuuri, että osuttais pahikseen?

Off

Horaaneko, jätän nyt kommentoimatta kaikki haukkumiset sieltä päin, vaikka edelleen toivoisin, että vetäsit henkeä ja rauhottusit. En edelleenkään ymmärrä, miksi sä otat tämän niin henkilökohtaisesti. Minä en ota. En tiedä, miten tulkkaat mua, mutta en siis ole mitenkään vihainen ja en aio muutenkaan ruveta vetämään jotain itkupotkuraivareita tässä tällaisen takia ^^' (vaikka valehtelisin jos väittäisin, että hirveän kivaa oli tuota lukea).
Mutta varmaan olisi nyt järkevintä, että jos sinulle tuottaa suurta ahdistusta yrittää vähentää sitä englantia tai kääntää niitä sanoja, niin ehkä sitten annat sen olla? Ei ole sen arvosta. Kysyn muilta. Se oli vaan ihan pyyntö ja okei, odotin vähän avuliaampaa reaktiota, mutta ei se maailma siihen lopu, selviän tästä. :D

Otsikkokin sanoo, että tämä on Iloinen paripeli ja pj yrittää parhaansa postata meille kivoja kivoja kuvia väliin. Joulutorttuja on sivupöydälle edelleen.
Minä haluan vain pelata tätä peliä. Peliäääää.

Off loppuu

Mut tosiaan, Horaaneko, epäilen sua pahikseksi. Se, että suhtauduit nuivasti mun pyyntöön suomesta, ei ollut epäilyperuste, joten hei älä sotke sitä siihen. Ne on täysin eri asiat. Se jälkimmäinen on täysin offgame-asia, minkä merkitsinkin sinne viestiin, ja voidaan mun puolesta nyt jättää se sikseen koko aihe ja unohtaa.

Ymmärrän, että aktiivisuudesta epäily on ikävää, ja mainitsinkin sen tuolla, mutta sinussa häikkää niin moni seikka, joista aktiivisuus (tai itse asiassa ei aktiivisuus vaan se suhteessa alun viestiin, roolisuosikkiin ja viestin sävy suhteessa jeekakan sanomisiin, sekä aktiivisuuden muoto eli muuta kuin epäilyjä ja offia - eli nää mitkä selitin aiemmin) on vain yksi syy, että olet epäilyttävin -> epäilen sinua. Muut epäilyttävät vähemmän. Ei ole järkeä äänestää jotain vähemmän epäilyttävää vain, koska et välttämättä pidä epäilyistä. (Harvemmin kukaan niistä pitää...) Siksi näin.
Lisäksi en ihan periaatteesta pidä ideasta, että alkamalla keuhkota ja marttyroida pelissä saa epäilykset pois, koska se kannustaa ihmisiä tekemään sitä. Marttyrointi ja se että jätät kaiken muun huomiotta ja vaan hillut tästä, on myös pahismaista. Taisit tosin lupailla illemmalla jotain koontiviestiä epäilyksistä, jään sit odotteleen sitä :> Toivon mukaan ehdin viel lukee.

Horaaneko kirjoitti:
Mair kirjoitti:mutta kyllähän tässä ajatuksia herää, etenkin kun Horaaneko kertoi, että tykkää enemmän pahisrooleista.
ite kaivoit must sen tiedon esiin et tykkään enemmän pahisrooleist, ja sit epäilet mua sen perusteella :D Mä vastasin rehellisesti kysymykseen. Et ok koska mä kirjotin kolme viestii peliin niin mä oon nyt pahis, kosk tykkään pahisrooleista.
Täh? :D Ongelma oli mikä? Aika huonosti etenisi peli, jos mitään omiin kysymyksiin saatuja vastauksia ei voisi käyttää materiaalina. Siksihän tässä kysytään mitään, että saataisi materiaalia, mitä tulkita?

Nyt iltamenoihin ->
Avatar
Mair
Kyläläinen
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.12.2018 19:25:47

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.12.2018 17:23:34

Mair kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:No niin kuin muakaan ei epäillä tässä pelissä yhtään mun äänestä, koska sen nähtiin olevan Jitan ja Horan pelastelua... Eikun ei! :D Siitähän mua tässä juuri epäillään :D
Ne on kaksi ihan eri tilannetta, itsensä pelastus vs. jonkun muun. Itsensä (tai parinsa) pelastaminen on täysin järkevää, koska roolin tietää. Vaan kuinka tiedät toisen parin roolin ja miksi heidän selviämisensä niin kiinnostaa? (Pahikset tietää, ja siksi se usein onkin pahismaista, jos näennäisen kevyin perustein jotain puolustaa.)


Mutta tässähän on kyse siitä, että äänestän paria, jonka toiminta mietityttää ja haluun nähdä mikä reaktio siitä seuraa. Se että mun nähdään sillä pelastavan Horachia (miksei muuten flauchuota?) on mun mielestä ihan sillin maku, koska ei tässä pelissä nyt voi äänestää ketään ottamatta kantaa siihen että tiputtais mieluummin jonkun kuin jonkun toisen, sellanen tän pelin mekaniikka vaan on :D Se että äänestin koska haluun pelastaa jonkun toisen parin on Meizin, sun ja Pyran keksintöä. Jos tänään tippuu Horachi ja flippaa pahikset, niin fine, olin väärässä ja voin mennä hautaan sen asian kanssa. Jos ne tippuu tänään ja flippaa hyvikset, niin pahalta näyttää ihan joku muu jengi.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.12.2018 17:27:42

jeekaka kirjoitti:Mutta tässähän on kyse siitä, että äänestän paria, jonka toiminta mietityttää ja haluun nähdä mikä reaktio siitä seuraa. Se että mun nähdään sillä pelastavan Horachia (miksei muuten flauchuota?) on mun mielestä ihan sillin maku, koska ei tässä pelissä nyt voi äänestää ketään ottamatta kantaa siihen että tiputtais mieluummin jonkun kuin jonkun toisen, sellanen tän pelin mekaniikka vaan on :D Se että äänestin koska haluun pelastaa jonkun toisen parin on Meizin, sun ja Pyran keksintöä. Jos tänään tippuu Horachi ja flippaa pahikset, niin fine, olin väärässä ja voin mennä hautaan sen asian kanssa. Jos ne tippuu tänään ja flippaa hyvikset, niin pahalta näyttää ihan joku muu jengi.

Kyse ei ole vain siitä että saavuit äänestämään, vaan äänen perusteluista. Sanon ihan suoraan että tuo esittämästi teoria kalastelusta on vetäisty suoraan öhm hatusta. Aiempien kommenttien perusteella en osannut kuvitella ollenkaan että epäilysi ja äänesi kääntyisi tuollaisesta ajatuksesta meitä kohti, ihan puulla päähän lyötynä tällä hetkellä.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.12.2018 17:30:09

Oon nopee käänteissäni, en saanut unta koko yönä ja pääsin teorioissani nextille levelille :D Muuta kysyttävää?
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.12.2018 17:31:18

jeekaka kirjoitti:Oon nopee käänteissäni, en saanut unta koko yönä ja pääsin teorioissani nextille levelille :D Muuta kysyttävää?

Kuinka tosissaan väität meidä nolevan pahiksia?
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.12.2018 17:32:31

No sen verran täyslaidallinen tuli mulle tosta äänestä, ettei se oo ihan kevein perustein siirtymässä.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 16.12.2018 17:33:36

Horaaneko, jätän nyt kommentoimatta kaikki haukkumiset sieltä päin

en oo missää vaihees sua haukkunu

Mua ärsyttää, kosk sun perusteet mun epäilemisille on naurettavii. that's that.

Otsikkokin sanoo, että tämä on Iloinen paripeli ja pj yrittää parhaansa postata meille kivoja kivoja kuvia väliin

Mustaki ois kivaa jos tää peli ois kivaa, mut mun mielest en oo täs se ihminen joka on tehny siitä ei-kivaa.

ei ollut epäilyperuste, joten hei älä sotke sitä siihen

en oo sotkenu, oon pitäny sen offtopicissa. Offtopic aiheena itsessään oli eri juttu

Lisäksi en ihan periaatteesta pidä ideasta, että alkamalla keuhkota ja marttyroida pelissä saa epäilykset pois, koska se kannustaa ihmisiä tekemään sitä.

Sen takii halusinkin painottaa, että mun suhtautuminen on roolista riippumatonta. en missään vaihees halunnu säälipisteitä enkä halunnu tuoda itteeni esille marttyyrisoivana, mä vihaan sellasta juonittelupeleis. Halusin vaan tuoda sulle esille mun turhautumisen. Kai sä nyt itekki tajuut et se on tosi ikävä syy epäillä, et oon tullu kirjottaan tänne. Ja joo kyl sä saat mua siit epäillä mut ihan yht hyvin mul on oikeus kyseenalaistaa sun epäilyjä.

Täh? :D Ongelma oli mikä? Aika huonosti etenisi peli, jos mitään omiin kysymyksiin saatuja vastauksia ei voisi käyttää materiaalina. Siksihän tässä kysytään mitään, että saataisi materiaalia, mitä tulkita?

Joo ok, tavallaan ymmärrän täs sun pointin mut tuntu et väännät tikusta asiaa. mun mielest peliin useemmin kirjottaminen ei ensisijasesti tarkota sitä, et olisit innoissas pelistä enkä nää tota pointtii miten paljon kirjottaminen = pahismaisuus. Tää epäily tuntuu iha tuulesta temmatulta

Ei kyl tuu siit koosteest varmaan mitää tänä iltana, yritin alkaa lukee topaa läpi mut mieluummi tekisin iha mitä vaa muut. ja niin teenki, ruotsiin lukuun siis---->

//Jeekaka ja Meiz
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Halima » 16.12.2018 17:34:59

Toka sivu:

Black Fox kirjoitti:Paikalla ollaan! Olin jotenkin kuvitellut, että edellinen peli pelataan alta pois ennen tätä, mutta olin väärässä. Kiva kuitenkin päästä pelaileen pitkästä aikaa kunnollisilla energiatasoilla.

Mä vedän ehkä liikaa oletuksia, että pahikset ei mainostais olevansa aktiivisesti paikalla tai kunnollisella energiatasolla, mut tääkin kuulostaa mun silmään hyvismäiseltä. Kevyt hyvisviba siis myös tänne.
miina kirjoitti:Meiz, tottakai sain kaikkien pelaajien roolit tietooni, myös pahisten. Nyt vaan odottelen ja Katon että mitä se muut saatte aikaan :D :D ahhhaah. Kesti siis jonkun aikaa että sain black foxiin yhteyden, mutta siis eikös tää nyt oo vähän niinku raakstavaiset tms? Että meillä kaikilla on rakastavaispari. Tarviiko meijän jotenkin muuten osata käyttäytyä yhdessä? Meillähän omat äänetkin?

Hyvisvibattaa.

Lauchuo ja flawless menee sinne hitusen epäilyttävien listalle. Yritin selata tuota Laun viestiä läpi, mut en nyt väsyneenä jotenkin osaa selvittää ees itelleni mikä siinä on. Kuitenkin listan pahispäähän selittämättömistä syistä.

Mairin pitkä viesti nostaa kyllä Cameron&Mairin asemaa mun silmissä. Aika hyvismäinen viesti ja hyvä avaus Mairin ekaan peliin! :)

Tykkään myös Black Foxin listasta! Pysyy siis listan yläpäässä.

Nyt elämä taas vaatii mun huomiota, eli palaan sivuihin 3 ja 4 lähempänä päivän loppua. Joo, turhan lähellä, mut ei nyt voi auttaa asiaa.

Tähän väliin kuitenkin mun lista, missä mennään kahden ekan sivun jälkeen, hyvismäisimmästä pahismaisimpaan:
miina & Black Fox
jeekaka & pilkkuvirhe
Cameron & Mair
Niacin & Savu
Meiz & Pyramidi
Lauchuo & flawless

Ja sitten ne, joista en oo osannut vielä sanoa mitään:
Aelina & Odo
Marzzuu & justy
Horaaneko & Jitachi

Itse asiassa tässä tapauksessa kun jopa nuo listan alimmat (Lauchuo & flawless) ei vaikuta mitenkään kovin pahismaisilta, musta tuntuu että pitäis nimenomaan kääntää katse noihin kolmeen, joista en osaa sanoa mitään. Mut joo, palataan tähän ja niihin vikoihin sivuihin myöhemmin.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Odo » 16.12.2018 17:37:28

Rehellisesti sanottuna, nyt tympii Kylä. Se oli heittänyt mut pihalle sillä välin, kun luin topaa ja kirjoitin viestiä eli koko viesti sitten katosi bittiavaruuteen, kun koetin sitä lähettää. Joten saatte nyt tiivistetyn version aiemmastani, pahoittelut siitä. Mulla ei ole oikein ollut motivaatiota viikonloppuna peliin, vaikka aikaa olisikin ollut ja otteen saaminen pelistä on ollut jokseenkin vaikeaa ja paripelin haasteena "tuntemattomassa" porukassa on se, kun ei tunne oikein yksilöitäkään niin koettaa sitten muistaa vielä, kuka oli kenenkin pari ja yhdistellä palikoita toisiinsa. Muutenkin neljän sivun kahlaamisessa tuntui, että paljon meni ohi, mutta ehkäpä tämä tästä lähtisi.

++Pyramidi&Meiz perusteilla, jossa erityisesti Pyra herättää epäilykset äänien räiskämisellä. Finiläiselle ei kyseessä ole kulttuurishokki ja itsekin olen varhaisia ääniä harrastanut, mutta reaktionhaulla perustellut äänet ovat jääneet jokseenkin pointittomiksi, sillä en näe, mikä hyöty hyvispelille noista olisi lopulta ollut. Muutenkin tuntuu, että Pyra tarttui heppoisasti flawiiin & Lauhun ja lopulta tuntuu jopa hieman pehmittelevän omia epäilyjään paria kohtaan. Meiz tuntuu selittelevän jonkun verran Pyran toimintaa, ja kyseenalaistaa flawia, ketä tämä epäilee. Siinä vaiheessa, kun flawille mainitaan materiaalia olevan, ei kuitenkaan anneta itse pelille mitään. Muutaman pelaajan maininta helisi pelkkiä täytesanoja, joissa varsinaista epäilyä ei kuitenkaan esiintynyt oikeastaan ollenkaan. Sittemmin tuli ääni, joka vaikutti vähän perusteettomalta, ja pian sitä sitten muutettiinkin toiseen suuntaan ja jonkunlaisia perusteita koetettiin sitten lisäillä.

miiina & Black Fox herättää huomion sillä, että miinalla ei tunnu olevan pelille kovinkaan paljoa annettavaa, kuten muutama muukin on huomoinut. Black Foxin ensimmäinen listaus vaikutti vahvasti näennäisaktiiviselta, eikä tarjonnut peliin mitään uutta. Kun asiaa selitettiin, olisi selityksen voinut niellä, jos listaus olisi saanut siinä vaiheessa osakseen jonkunlaista täytettäkin. Molemmista jäänyt aika väritön kuva, vaikka kumpikin ovat olleet äänessä, ja huomiota herättää myös Pyran antama luotto parille, mikä pistää silmään ja luo varovaisen linkin näiden välille.

Horaaneko puhuu paljon, mutta asiaa itsessään tuntuu olevan vähän. Mielestäni epäilykset puhekielen käytöstä ja muusta pelaajaa kohtaan ovat katteettomia, mutta niin on myös luoton antaminen ja enemmän omaan korvaani pistää se onttous viesteissä. Muistan Horaan ehkä vähän samantyylisenä höpsönä pelaajana, mutta huomiotani herättää silti tuo tietynlainen haahuilu. Jitasta kuitenkaan ei ole kuulunut, kun taitaa poissaoloilla, joten odottelen Jitankin heräämistä. Horaa herättää pientä pahisvibaa, mutta ei niin vahvasti, että Jitasta kuulematta olisin valmis tätä paria pudottamaan. Alun leikkimielinen epäilyni ei aiheuttanut reaktiota, enkä sellaista odottanutkaan, kun se oli niin selkeä vitsi. Enemmänkin huomiotani herättää se, kuinka usein leikkimielinen epäilyni on noussut esiin ja paremmalla aikaa aionkin käydä läpi, ketkä siihen ovat tarttuneet.

flawless pelaa mielestäni itselleen tyypillisesti, enkä näe tässä mitään ihmeellistä. Lauchuo ehkä hieman normaalia tulisempi, mutta toistaiseksi ollut sen verran hiljaa, etten osaa antaa painoarvoa suuntaan tai toiseen. Näistä kahdesta en osaa sanoa mitään, vaikka tuntuvatkin olleen yksi päivän puheenaiheista, lähinnä Pyran antaman äänen johdosta ja siksi, että flaw itselleen tyypillisesti jopa hieman agressiivisesti puolustautui.

Haliman viesteissä en näe mitään järkeä, jos rehellisiä ollaan. Hyvis- ja pahisvibat tuntuvat perustuvan heräämisviesteihin, joista on napattu irralliset kohdat, jotka eivät kerro millään tavalla rooleista. En osaa edes epäillä, kun tuntuu niin tuulesta tempaissulta, mutta odotan sieltä tulevan vielä jonkunlaista perusteellisempaakin pohdintaa. Kiireiltä on vaikea keretä peliin paneutua, mutta kuitenkin mielestäni tuossa mennään todella sieltä, missä aita on matalin.

// kaikki kiilaa, luen myöhemmin
Avatar
Odo
Kyläläinen
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21.09.2014 13:24:38
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.12.2018 17:38:38

Joo-o, mä en tiedä pääsenkö sun kanssa sitten eteenpäin :D Ymmärrän turhautumisen peliin koska hiljaista on tosiaan ollut (ja voin sanoa että sitä turhautumista on täälläkin puolella). En ymmärrä mikset näe kuinka paljon ollaan pyritty saamaan tätä peliä eteenpäin nimenomaa hyvismäisn motiivein.

Mä uskon että horaanekon tyyli ja rentous on tismalleen sama riippumatta roolista. Aiemmissa peleissä ollut vahvasti vaikuttamassa epäilyjen kaivamisessa ja äänestyskohteen pähkäilyssä, nyt käteen ei ole jäänyt paljoakaan siitä kenet tänään pitäisi pudottaa. Kiireet vaikuttavat peliin varmasti, roolista riippumatta.

flawlessin osalta ihmettelen panostuksen puutetta tänään lupauksista huolimatta. Vaikuttaa puheidensa perusteella pelaajalta joka haluaisi hyviksenä olla vaikuttamassa vahvemmin peliin.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Zey » 16.12.2018 17:42:47

Väliaikalaskenta!

Kuva

Äänet:
3 Meiz & Pyramidi (Lauchuo, jeekaka, Odo)
2 Horaaneko & Jitachi (Meiz, Mair)
1 Lauchuo & flawless (Pyramidi)

Puhepakot:
Kaikki suorittaneet. n___n

Poissa:
justy 12.-19.12.
Jinmuru 14.-16.12.
Aelina 14.-19.12.
Jitachi 15.-17.12.
Savu 16.-19.12.
pilkkuvirhe 16.-20.12

Järisyttävä päivä päättyy tänään kello 21:00! n___n
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.12.2018 17:45:27

Meiz kirjoitti:Joo-o, mä en tiedä pääsenkö sun kanssa sitten eteenpäin :D Ymmärrän turhautumisen peliin koska hiljaista on tosiaan ollut (ja voin sanoa että sitä turhautumista on täälläkin puolella). En ymmärrä mikset näe kuinka paljon ollaan pyritty saamaan tätä peliä eteenpäin nimenomaa hyvismäisn motiivein.


Kuinka voit sanoa noin, kun koko alkupelin puolustin teitä siitä :D Mut kun mua vaivaa ettette kumminkaan tuntuneet oikeesti uskaltavan ottaa mitään riskiä ton äänestyksen suhteen, vaikka tosiaan tilanne on se et tilanne siitä lähtee elämään vielä ja teillä ois ollut aseet keikauttaa se päälaelleen.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.12.2018 17:50:38

jeekaka kirjoitti:
Meiz kirjoitti:Joo-o, mä en tiedä pääsenkö sun kanssa sitten eteenpäin :D Ymmärrän turhautumisen peliin koska hiljaista on tosiaan ollut (ja voin sanoa että sitä turhautumista on täälläkin puolella). En ymmärrä mikset näe kuinka paljon ollaan pyritty saamaan tätä peliä eteenpäin nimenomaa hyvismäisn motiivein.


Kuinka voit sanoa noin, kun koko alkupelin puolustin teitä siitä :D Mut kun mua vaivaa ettette kumminkaan tuntuneet oikeesti uskaltavan ottaa mitään riskiä ton äänestyksen suhteen, vaikka tosiaan tilanne on se et tilanne siitä lähtee elämään vielä ja teillä ois ollut aseet keikauttaa se päälaelleen.

Johtunee yksinkertaisesti siitä, että mä henk .koht. koen että ne puheet ja perusteet on se mikä merkitsee painostuksessa, en harrasta niinkään paljoa nykyisin itse äänien siirtelyä vahvistamaan pointteja koska se antaa niin helpsoti sekavan kuvan pelistä.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.12.2018 17:59:50

Mä taas en saa oikein irti mitään siitä huulien heiluttelusta. Oon mielestäni parempi analysoimaan äänestystä, ja mitä enemmän jengi on äänestänyt niin sen kivempaa. Mut en oo oikeasti sellainen kansanjohtaja joka lähtee alottamaan äänestystä eka päivänä, koska oon oikeesti tosi huono analysoimaan jotain sanojen painotuksia ja pilkun paikkoja että nyt toi on varmaan pahis kun se sanoi noin. Ikävä justya ;____;
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.12.2018 18:01:53

jeekaka kirjoitti:Mä taas en saa oikein irti mitään siitä huulien heiluttelusta. Oon mielestäni parempi analysoimaan äänestystä, ja mitä enemmän jengi on äänestänyt niin sen kivempaa. Mut en oo oikeasti sellainen kansanjohtaja joka lähtee alottamaan äänestystä eka päivänä, koska oon oikeesti tosi huono analysoimaan jotain sanojen painotuksia ja pilkun paikkoja että nyt toi on varmaan pahis kun se sanoi noin. Ikävä justya ;____;

Tämä ei vain liity nyt mitenkään sun teoriaan siitä miten mun olisi pitänyt toimia tuossa tilanteessa :D
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.12.2018 18:06:04

No ehk oon vaan pettynyt ettette ottaneet sitä vahvan johtajan roolia jota teiltä kaipasin, vaikka teillä on epäilyksillenne perusteita ja ainakin sun pari tuntuu uskovan äänillä painostamiseen ja siksi puukotan nyt selkään.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Odo » 16.12.2018 18:11:08

Tuohon flawiin, että se tulee kyllä panostamaan peliin, kunhan joutaa. Puolestaan riippumatta se tulee varmasti olemaan yksi peliä eniten edistävistä pelaajista, mutta tässä vaiheessa on mahdotonta sanoa, mille puolelle hän peliä edistää.

Minua häiritsee, että jeekaka puhuu paljon, mutta en saa siitä minkäänlaista otetta. Paljon asiaa, mutta jotenkin vaikeaa saada kuitenkaan kiinni, mitä siellä loppujen lopuksi ajetaan takaa. jeekakalla on ääni samaan suuntaan kuin minulla itselläni, joten ollaan sentään tämän suhteen samoilla linjoilla, mutta kokonaiskuva jeekakasta on jotenkin tosi irrallinen. jeekaka, olet siis valmis pudottamaan Pyran&Meizin, onko sinulla ajatuksia, ketkä voisivat olla näiden pahiskaverit? Minusta tässä vaiheessa peliä on vähän hämmentävää kysellä tai pohtiakaan suuremmin, keille annettaisiin luottoa, mutta Kylässä se tuntuu olevan normaalia. Joten kysynkin, kenelle jeekaka luottosi annat? Olet ehkä sen kertonut, mutta minulle saa vääntää rautalangastakin, kun jotenkin tuntuu, että olen vähän ulapalla.
Avatar
Odo
Kyläläinen
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21.09.2014 13:24:38
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.12.2018 18:23:31

Odo kirjoitti:Minua häiritsee, että jeekaka puhuu paljon, mutta en saa siitä minkäänlaista otetta. Paljon asiaa, mutta jotenkin vaikeaa saada kuitenkaan kiinni, mitä siellä loppujen lopuksi ajetaan takaa. jeekakalla on ääni samaan suuntaan kuin minulla itselläni, joten ollaan sentään tämän suhteen samoilla linjoilla, mutta kokonaiskuva jeekakasta on jotenkin tosi irrallinen. jeekaka, olet siis valmis pudottamaan Pyran&Meizin, onko sinulla ajatuksia, ketkä voisivat olla näiden pahiskaverit? Minusta tässä vaiheessa peliä on vähän hämmentävää kysellä tai pohtiakaan suuremmin, keille annettaisiin luottoa, mutta Kylässä se tuntuu olevan normaalia. Joten kysynkin, kenelle jeekaka luottosi annat? Olet ehkä sen kertonut, mutta minulle saa vääntää rautalangastakin, kun jotenkin tuntuu, että olen vähän ulapalla.


Mair tuli aikalailla suorilta ostamaan ton Meizin ja Pyran teorian siitä, että pelastan Horaa ja Jitaa. Mahdollisuuksien rajoissa ehkä. Aika härskiä pahistoimintaa kyl, mutta toisaalta ihan samanlaisesta epäilee mua :D Joku kiireistä ja hiljaisista pareista vois kanssa tulla laatuun, jos mun kalasteluteoriassa on perää, sä ja Aelina kuitenkaan ette nyt ton sun äänen myötä voi tulla kyseeseen.

En uskalla luottaa oikein kehenkään. Niacinista sain pientä hyvisvibaa tuolla aiemmin, Horaa sanoi jossain about samat pointit mitä oisin voinut itsekin sanoa, mutta toisaalta mulla myös voi olla sitä kohtaan arvostelukykyäni hämärtäviä feelsejä ihan senkin takia, että koin omaakin pelityyliäni kritisoidun tossa ihan samalla lailla.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.12.2018 18:27:20

Odo kirjoitti:Tuohon flawiin, että se tulee kyllä panostamaan peliin, kunhan joutaa. Puolestaan riippumatta se tulee varmasti olemaan yksi peliä eniten edistävistä pelaajista, mutta tässä vaiheessa on mahdotonta sanoa, mille puolelle hän peliä edistää.

Eli onko kantasi se että haluat antaa lisäaikaa flawlessille? Onko hänellä normaalisti vahvaa peliä jo ensimmäisenä päivänä?
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Zey » 16.12.2018 18:30:12

Pieni välikommentti!

Epäileminen on kivaa, mut muistetaan pitää ne epäilyt semmosina, etteivät mene henkilökohtaisuuksiin ja pidetään pelin ilmapiiri mukavana kaikille, jookosta miun pikkuset pelaajat? n___n Pidetään zeymäinen iloisuus pelissä ja otetaan mallia seuraavasta varsin mallikkaasta pelaajasta:

Kuva

Jatkakaa! :3
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Odo » 16.12.2018 18:32:44

Meiz kirjoitti:
Odo kirjoitti:Tuohon flawiin, että se tulee kyllä panostamaan peliin, kunhan joutaa. Puolestaan riippumatta se tulee varmasti olemaan yksi peliä eniten edistävistä pelaajista, mutta tässä vaiheessa on mahdotonta sanoa, mille puolelle hän peliä edistää.

Eli onko kantasi se että haluat antaa lisäaikaa flawlessille? Onko hänellä normaalisti vahvaa peliä jo ensimmäisenä päivänä?

Juu, kyllä mä lisäaikaa antaisin, koska en näe hänen olevan hiljaa pahisroolin takia vaan uskon, että taustalla on jotain muuta. Kuten oonkin sanonut jo aiemmin, mulla ei oikeastaan ole mielipidettä vielä flaw&Lau -parivaljakosta, koska kumpikin pelanneet jokseenkin itselleen tyypillisesti, mitä nyt Lau hieman normaalia tulisemmin. En ole antamassa luottoa, mutta en epäilekään, kun siihen ei ole mielestäni perusteita. Mitä tulee tuohon, onko flaw ensimmäisenä päivänä peliä edistävä pelaaja, niin kyllä hän mielestäni kortensa kantaa kekoon, mutta parhaiten pääsee vauhtiin vasta pelin edetessä.
Avatar
Odo
Kyläläinen
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21.09.2014 13:24:38
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 16.12.2018 18:40:59

Nyt kyllä Odo tekee sellaista yllätysiskua, että tuntuu ihan pahisten haluneen kaverin mukaan äänestämään, jottei vain käy niin onnettomasti että päätyisivät ulos. Taikka sitten kyseessä on vain tätä finiläisten keskinäisiä syndikaatteja.

Odo kirjoitti:++Pyramidi&Meiz perusteilla, jossa erityisesti Pyra herättää epäilykset äänien räiskämisellä. Finiläiselle ei kyseessä ole kulttuurishokki ja itsekin olen varhaisia ääniä harrastanut, mutta reaktionhaulla perustellut äänet ovat jääneet jokseenkin pointittomiksi, sillä en näe, mikä hyöty hyvispelille noista olisi lopulta ollut. Muutenkin tuntuu, että Pyra tarttui heppoisasti flawiiin & Lauhun ja lopulta tuntuu jopa hieman pehmittelevän omia epäilyjään paria kohtaan.


Minulta kyllä tulee ihan suora kysymys, että mitä? Selittää ettei se ole kulttuurishokki, myöntää itsekin tehneensä niin joskus ja sitten kuitenkin kyseenalaistaa mitä hötyä niistä oli. Hyöty hyvispelille on se, että peli käynnistyy räväkästi eikä keskustelu jää turhaan offtopicciin. Siksi pistin äänen heti ensimmäisellä perusteella minkä saatoin poimia ja kas kummaa, peli sähköistyi noepasti. Lisäksi sain reaktion, josta oli hieman apua. Se on hyöty varhaisista äänistä. Tartuin flawless-Lauchuoon, koska tuo flawlessin reaktio oli niin kova ja Lauchuo varsinkin hyökkää heti pistimet ojossa. Sitten hän on hautautunut jonnekin juoksuhaudan pohjalle eikä ole peliin osallistunut. flawless taas osallistui peliin jonkin verran ja hänellä oli ihan hyvää asiaa. Sen vuoksi epäilysten kiihko hieman lauhtui, mutta ei kuihtunut kokonaan. Eikö ole ihan luonnollista epäilysten elävän vielä pelin alussa ja nyt se on yhtäkkiä huono asia. Muutenkin on yllättävää tämä ääni ottaen huomioon kuinka hiljaa Odo on ollut. Minulle vain tulee tunne hyvisparin putoamista varmistamaan tulleelta pahikselta. Luotonannosta miina&Black Foxiin: minusta Black Foxin viimeisin viesti oli ihan hyvä ja siinä oli asiaa.

jeekakan touhu taas tuntuu menevän jo niin uskomattomaksi.
jeekaka kirjoitti:No ehk oon vaan pettynyt ettette ottaneet sitä vahvan johtajan roolia jota teiltä kaipasin, vaikka teillä on epäilyksillenne perusteita ja ainakin sun pari tuntuu uskovan äänillä painostamiseen ja siksi puukotan nyt selkään.


Onko tämä ihan tosissaan kirjoitettua vai sarkasmia. Koska tuntuu uskomattomalta lähteä syyttämään toista näillä perustein.

Itse nyt kaipaan useammilta kannottoja. Eikö olisi jo aika tuoda niitä ääniä ulos, kun vielä olisi aikaa vaihdellakin niitä.

/Odo, Zey, Meiz, jeekaka
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja flawless » 16.12.2018 18:43:40

Meiz kirjoitti:flawlessin osalta ihmettelen panostuksen puutetta tänään lupauksista huolimatta

Mä oon tulossa! :D Mulle tuli vähän muuttujia alkupäivästä, koska sama syy joka vei mun eileisen päivän hotkaisi myös mun tästä päivästä ison palan. Mä oon nyt ajatuksella lukenut multa ohi menneitä viestejä melkein pari tuntia ja samaan aikaan kirjoittanut viestiäni. Mä en ole sellainen pelaaja, joka on epäaktiivinen muusta kuin pakosta, mä inhoan epäaktiivisuutta ja pyrin aina olemaan niin aktiivisesti paikalla kun vaan voin. Odo tunteekin mut sen verran hyvin että sanoi sulle jo samaa, ja oikeessa oli, tulossa oon! :D Kirjoitan siis parhaillaan viestiä ja yritän kiriä itseni kärryille kaikesta mikä mulla on mennyt ohi. Oon paikalla päivän loppumiseen asti siis kyllä, mutta viesti on kesken ja kovasti koetan tässä kiriä lukemalla uusimpia sivuja läpi ja yritän rakentaa ajatuksiani kasaan.

(Jos jotakuta kiinnostaa mun kiireet niin mä siis oon ollut viettämässä joulua perheeni kanssa eilisen ja tänään aamupäivän, koska ne ketaleet lähtee kohta kolmeksi viikoksi Thaimaaseen ja meillä menee siksi yhteinen oikeajoulu ohi. Luulin että oltaisiin aiemmin kotona tänään, mutta jäätiinkin miehen kanssa yöksi kotiin koska mun kaukana asuva pappa tuli yllätysvisiitille eilen illalla ja halusin viettää sen kanssa aikaa tänään. Kotimatka kesti pari tuntia, koska poikkesin matkalla sairaalassa moikkaamassa mun mummiani, joka oli eilisissä juhlissa kovin väsähtäneen oloinen niin oli huoli hänen voinnistaan ja halusin siksi käydä tätä katsomassa ennen kuin tulen kotiin. Perhe ensin ja peli toiseksi, vaikka kuinka aktiivinen haluankin olla. :) Eli joo, mulla on ollut ihan oikeesti kiirettä.)
Avatar
flawless
Kyläläinen
 
Viestit: 15
Liittynyt: 11.12.2018 10:42:54
Kotiyhteisö: FinFanFun

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.12.2018 18:43:54

Yleisteemana tuntuu nyt olevan horaanekon säästäminen koska Jitachilta löytyy poissaolo. Myös Pyra toitottaa tätä privan puolella. En ole vakuuttunut jeekakan pahisroolista vaikka takaraivossa jyskyttääkin ajatus selkäänpuukotuksesta. flawlessille halutaan lisäaikaa. Cameron & Mair sekä miina & Black Fox paria en halua tänään äänestää. Niacin vaikuttanut hyvismäsieltä tuoreemmissa viesteissään. Aika hukassa tällä hetkellä äänen kanssa.

Odo kirjoitti:++Pyramidi&Meiz perusteilla, jossa erityisesti Pyra herättää epäilykset äänien räiskämisellä. Finiläiselle ei kyseessä ole kulttuurishokki ja itsekin olen varhaisia ääniä harrastanut, mutta reaktionhaulla perustellut äänet ovat jääneet jokseenkin pointittomiksi, sillä en näe, mikä hyöty hyvispelille noista olisi lopulta ollut. Muutenkin tuntuu, että Pyra tarttui heppoisasti flawiiin & Lauhun ja lopulta tuntuu jopa hieman pehmittelevän omia epäilyjään paria kohtaan. Meiz tuntuu selittelevän jonkun verran Pyran toimintaa, ja kyseenalaistaa flawia, ketä tämä epäilee. Siinä vaiheessa, kun flawille mainitaan materiaalia olevan, ei kuitenkaan anneta itse pelille mitään. Muutaman pelaajan maininta helisi pelkkiä täytesanoja, joissa varsinaista epäilyä ei kuitenkaan esiintynyt oikeastaan ollenkaan. Sittemmin tuli ääni, joka vaikutti vähän perusteettomalta, ja pian sitä sitten muutettiinkin toiseen suuntaan ja jonkunlaisia perusteita koetettiin sitten lisäillä.

Tämä ääni tuli kyllä puskista. Oman pelini tiivistys täytesanoihin pistää irvistämään, kuten myös implikointi siitä etten itse olisi ollut valmis antamaan pelille materiaalia kun sitä vielä flawlessilta pyysin.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.12.2018 18:51:24

Pyramidi kirjoitti:jeekakan touhu taas tuntuu menevän jo niin uskomattomaksi.
jeekaka kirjoitti:No ehk oon vaan pettynyt ettette ottaneet sitä vahvan johtajan roolia jota teiltä kaipasin, vaikka teillä on epäilyksillenne perusteita ja ainakin sun pari tuntuu uskovan äänillä painostamiseen ja siksi puukotan nyt selkään.


Onko tämä ihan tosissaan kirjoitettua vai sarkasmia. Koska tuntuu uskomattomalta lähteä syyttämään toista näillä perustein.


Se oli itseironiaa :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Odo » 16.12.2018 19:00:06

Mä en ymmärrä, miten ääneni tuli puskista. On totta, että en ole osallistunut peliin aiemmin, mutta se ei mielestäni ole peruste sille, ettenkö nyt voisi äänestää. Mitä tulee tuohon, että joo flaw&Lau -parista saatiin irti jonkunlaista reaktiota, mutta ne aiemmat äänet ovat olleet jopa reaktionhauksi jokseenkin merkityksettömiä. Koskee Pyran kahta ensimmäistä ääntä ja Meizinkin ensimmäinen ääni oli jokseenkin puskista tullut, jos niin voidaan sanoa ja se peruttiinkin nopeasti poissaolon takia ja annettiin parille, jolla myös toisella on poissaolo. Logiikka?

Molemmilla tuntui menevän ääni tunteisiin tai molemmilla siinä vaiheessa, kun Pyra asiaan reagoi. Meiz tuntui höpöttelevän muuta välissä ja sitten vasta tajusikin, että ääni on lähtökohtaisestikaan tullut, vaikka luulisi sen huomanneen jo aiemmin. Ehkä tässä piti pohtia parin kanssa ensin yhdessä, miten reagoidaan, ettei vaan tule lipsahduksia? Tässä vaiheessa peliä on sanottava, että perusteeni eivät ole maailman vahvimmat, mutta ensimmäisenä päivänä harvoin ovat ja tällä hetkellä epäilykseni ovat enemmän teissä kuin muissa pelaajissa.
Avatar
Odo
Kyläläinen
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21.09.2014 13:24:38
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 16.12.2018 19:11:28

Mä olin valmistelemas jo superlistausta teille kunnes tajusin just äske et mun pitäs ol jo juoksemas bussiin :( imatral niit kulkee sillee, vuoden välein, nii ei auta pakko jättää tää tähän tällasena raakileena. en ehi uudelleenlukemaankaa nii anteeks jos siel o jotai aivopieruu
(ja tosiaa pääsin täs johki 3-4 sivulle)

--

No ei tost ruotsistakaa tuu kyl nyt yhtää mitää. Must tuntuu pahalt mun parin puolest ku oon vaa ragennu menemää (edellee imo ihan täysin aiheest mut.. jätetää toi aihe. Mä en jaksa. Elän 24/7 stressihelvetis en jaksa siihe päälle triggeröityy jostai foorumipelist. Must tuntuu et mair on vähän liian rakastunu sen ideaan must pahiksena joka keksi et !! tää ois hyvä tapa pelaa !! mut en voi väittää ettenkö ois ite koskaan epäilly porukkaa tökeröil perusteil enkä nähny ehk ihan sitä kokonaiskuvaa. Ja haluun viel pyytää anteeks jos sust mair tuntu et loukkasin sua jotenkin, mul ei oo mitää henkilökohtasesti sua vastaan, must ois vaan kiva jos nää pelit voitais pitää kaikille mielekkäinä ja mulle mielekkyys loppu siin vaihees, kun mun ei annettu enää pelaa tyylil mist tykkään ja sit epäiltiin niistä viesteistä, jotka sain raavittuu kasaan kiireist huolimatta. Toivoisin et osaisit kattoo tota munki vinkkelistä!)

Koitan raapii tähän jonku listauksen pareist, tuski mitää tajunnanräjäyttävää mut et oisin ees vähän paremmin kartal. Otan varmaan poissaolon jos tän päivän yli elän, ei mitenkää aikaa kahelle pelille täl hetkel.

Aelina & Odo

Odo heräilee ja alottaa pelin aik tyypillisel ekan sivun ”epäilyllä”. Tbh kun myöhemmin tos mainitsit reaktionhausta, en ees tajunnu ottaa tota viestii niin et mun pitäis siihen jotenki reagoida :'D

Marzzuu & Justy

Marzzuu on ollu kryptinen ton claimifeikkausidean kanssa, eipä muut sit oo tullukkaa :D Lisää marzuu ja Justyy ootelles!

Niacin & Savu

Niacinist mullon jääny hyvä ensivaikutelma. Peli tuntuu rennolt ja jotenki, idk, rehelliselt? :D Ei mitää tajunnanräjäyttävää todistetta hyvikseydest mut ei mitää syyt epäilläkkää.

miina & Black Fox

Foxist oonki jo jotai jubaillu, toi toinen viesti listauksen jälkee jätti hyvät fiilikset! Miina tuntuu miinamaiselt itseltään, ei viel oikei mitää mielipidettä

Meiz & Pyramidi


Pyramidin alotus on mun mielest hyvä, mut ihan neutraaleis määreis. Automaattisesti jää hyvä fiilis pelaajast joka ekana lähtee viemään pelii eteenpäi kaikkien heräämiskiireviestien seast, mut uskon et Pyramidi kokeneena pelaajana pystyy tällaseen oli rooli mikä tahansa. Itse asias jos Pyramidi kerta oikein tunnetaan tällasest tyylist (Halima tos sellast vihjaili myöhemmil sivuil) nii varmasti pahisPyramidi pyrkisi samantapaseen käytökseen.

Pyramidi kirjoitti:Ai Flawless lähti etsimään pahiksia? Minusta hänen viestinsä oli pikemmin kehoitus olla etsimättä niitä vielä.


Jos sul oli rehellisesti vibat et flawless kehotti olla nappaamatta pahiksii (mikä näi itessää on aiks pahismaist), mikset äänestänyt flawlessia? Uskois et se ois paljon painavampi syy äänestää flawlessii jeekakan sijaan, jota äänestit kosk olit eri mieltä sen kaa flawlessist.

Meizilt on tullu iha perushyvää kommenttii peliin liittyen mut jotkut kohdat pistää silmään. Kommentti Niacinista

Niacin ollut toistaiseksi ihmeen vaisu, samoin tuore viesti ei tuonut peliin juurikaan lisää. Pahikselle otollinen taktiikka pysyä tuossa välissä neutraalina rauhoittelemassa tilannetta.


Tuntuu tosi väkisinväännetyltä epäilyltä. Niacin ilmotti muistaakseni, kuten kaikki muutkin, että kiirettä pitää joten ei kai sen pitäs ihmeellist ol et on vaisu. Vai tarkotiks vaisul enemmän sisällöllisesti köyhää ko hiljast? Lisäks hassuu et Meiz puhuu välien rauhottelust just ku on käyttäny koko viestin pyramidin puolusteluun :D

Olin just sanomassa et alkaa pikkuhiljaa mietityttää Pyramidin flawless-keskeisyys, mut tuleeha sielt muistaki mielipiteit! Paitsi et eeeiii, Pyramidihan vaan lyttää siin kaikki noi pelaajat maanrakoon kosk niil ei oo tarpeeks mielipiteit :DD Tää tuntuu vaa yksinkertasesti hypokriittiselt ku ottaa huomioon miten paljon Pyra on tuonu peliin. Joo, se alotti pelin aktiivisesti mut sen jälkeen focus on ollu pääasiassa flawlessis.

vaikuttaa muutenkin aika ymmärtäväiseltä molempia osapuolia kohti. Lopputulema vaikuttaa olevan se ettei kumpikaan pareista epäilytä suuresti vaikka pieniä yksityiskohtia epäilyyn molemmista löytyykin. Itseäni hieman kutkuttaa onko Pyran ja flawlessin roolit jo tiedossa ja sovittelu pahiksen taktikointia.

En mielestäni antanu tos ymmärtää etten ois kumpaakaa parii epäilly, mun mielest toi väittely ei vaan johtanu mihinkää kosk kummanki pelaajan lähtökohdat tuntu samankaltasilt eikä imo ollu enää pelille kovin hyödyllist et kolme pelaajaa vänkää keskenään :D

Mm, voisin veikkaa et meizidi ja jeekavirhekkää ei oo tän pelin pahisposse ton jeekan ja meizin väittelyn takii

Halima & Jinmuru

Cameron & Mair


Mair alottaa pelin kivasti tökkimällä vähän joka suuntaan. Täst:

Jos ovat pahiksia, niin aika rytinätaktiikan ovat valinneet. Ainakin heistä saa materiaalia, mitä analysoida tätä tahtia... 


En oo ihan samaa mieltä, joo pyramidi ja meiz aik pitkälti pisti pelin käyntiin mut imo ei mitenkään rytinällä, varsinkin kun pyramidin eka ääni oli aika hepposil perusteil heitetty ja otti sen melkein heti pois. Ehk enemmän rytinää mun mielest tähän alkuun aiheutti flawless ja Launchuo.

Cameron tuntuu aik omalta itseltään tos listaukses. Sanon tän joka pelis mut mun on vaikee ottaa Cameronist selkoo, jossai täs lähimenneisyydes pelas sarjamurhaajaa ja mul ei ollu mitää käryy. Sanosin et hyväntuntust pelii mut en luota :(

mairin ennustaja-idea on hyvä! Saat siit hyvispointsei, en näkis syytä miks pahis ehottais tällast topaan. Imo toi toinen idea ois oikeesti hyvä, tietty tilannekohtanen ja varmaan ainoo mahdollisuus toteuttamiseen tänään mikäli claimi tulee? Jos käsitin oikei

jeekaka & pilkkuvirhe

Jeekalt hyvin jeekamainen alotus :D Tost alust sanoinki jo et tuli iha mutul hyvisvibat, sellast samanlaist reteet ja rentoo pelii millast oon nähny nyt täs jeekakalt jo hetken aikaa ja kaikis peleis ollu hyvis. Mullahan ei oo siis minkäänlaist muistikuvaa miten jeekaka pelaa pahiksena, mutta en jaksa metailla esihistoriaan ja toi alun mutu siis pysyy. Tosin nyt ku katon tota jeekakan hyvisvibaa Jitalle tohon pelin alkuun nii se on aikas erikoinen :D Myönnät ensin, että kun paripelii pelataan niin motivaationpuutepuheet voi ol roolist riippumattomii, mut päätät silti antaa Jitalle hyvisvibaa..?

Jeekaka postaa paljon lyhyit viestei ja ottaa kantaa kaikkii hot topicceihin, ei oikeestaa jää mitää ihmeellist mieleen. Mun aivot ei nyt jotenki kietoudu ton pyramidin ja jeekakan flawless-keissin väittelyn ympärille, et mikä siin alunperinkää oli pointti :D

Tost ehk lowkey hyvisvibaa et jeekaka sanoo eka ettei aio äänestää ketää top kolmosest ja sit tekee nii heti seuraavas viestis :---D mun mielest tää on jotai mitä pahis miettis kaks kertaa, ja puhuu enemmän mun tuntemast hyvisjeekakast. Pointti meizist ennustajan suhteen on kans hyvä

Launchuo & flawless

Mieluummin annan pelin edetä että voi jotain perusteita sitten ylipäätään ollakin, mulla ei ole tarvetta antaa ääntä vielä alle vuorokausi ekan päivän alusta kun lähes kaikki materiaali on heräämisviestejä. En sitten tiedä, mikä tuli sun takapuolen alla on, että ääniä pitäisi näin pikaisesti antaa ja perustella?

Mul ei ehk ois varaa sanoo kenenkää triggeröitymisest täl hetkel mut tää viesti tuntuu kyl oudon loukkaantuneelta. En näe täs oikein mitää muut motivaatioo ku vastareaktion haku, kosk miks flawless ottais näi itteesä sen et pyramidi äänestää aikases vaihees.

Englanninkieliset sanat tekstin seassa on ihan ok kunhan se ei mene niin pitkälle että kuulostaa Joni Hesselgreniltä ;D


AMEN.

Meiz kirjoitti:Mäkin uskon että flawlessin turhautuminen on aitoa, Pyramidilta tuli aika vahva tulkinta siitä mitä hän olisi ajanut takaa enkä usko että se ajatus oli flawlessin päässä. En vain usko että turhautuminen viittaisi hyvikseenkään, pahis turhautuisi luultavasti samasta asiasta. Tästä tuskin täytyisi valehdella roolista riippumatta. Ajattelin itse vain ohittaa nuo viestit jatkossa tätä rooliä miettiessä.


Mut mikä mua mietityttää täs keissis on se, miten flawless tuntu turhautuneelta jo ennen kun pyramidi alko tulkitsee sen viestei. Siis siinä kohtaa, kun flawless ekan kerran kyseenalaisti pyramidin ääntä ja mitä tohon lainasinkin jo. En oo tosiaa flawlessin kaa ennen pelannu et ehk tää on pelityylillist mut mun mielest mielenkiintost, miks flawless tuntuu olevan nii varpaillaa just pyramidin kaa.

Joo nyt o iha pakko juosta, kukaa ei epäilytä kunnol, oon iha kujal. pääsen ehk viel jotai nopeet viestii heittää, saa nähä
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.12.2018 19:14:14

Odo kirjoitti:Mä en ymmärrä, miten ääneni tuli puskista. On totta, että en ole osallistunut peliin aiemmin, mutta se ei mielestäni ole peruste sille, ettenkö nyt voisi äänestää.

En viitannut puskista tulemisella ajankohtaan, vaan siihen millä perusteilla ne annoit. Yliyksinkertaistettua logiikkaa, mikä ei mielestäni täsmää tapahtumien kanssa.

Odo kirjoitti:Mitä tulee tuohon, että joo flaw&Lau -parista saatiin irti jonkunlaista reaktiota, mutta ne aiemmat äänet ovat olleet jopa reaktionhauksi jokseenkin merkityksettömiä. Koskee Pyran kahta ensimmäistä ääntä ja Meizinkin ensimmäinen ääni oli jokseenkin puskista tullut, jos niin voidaan sanoa ja se peruttiinkin nopeasti poissaolon takia ja annettiin parille, jolla myös toisella on poissaolo. Logiikka?

Syy äänestää Jinmurua johtui siitä, ettei häneltä ollut tullut mitään materiaalia vielä peliin. Halusin tökkäistä hereille koska kuvittelin hänen olevan normaalisti pelissä mukana, mikä ei ollutkaan totta. Olin samassa viestissä perustellu epäilyni horaanekoa kohti ja myös erikseen maininnut kuinka horaanekolle ääni lähtisi ilman hiljaisen tökkäisyä. Tällä perustelulla ei ollut mitään tekemistä hiljaisuuden kanssa. En pidä tavasta jolla nyt yksinkertaistat ääneni siirron horaanekolle, kuten myös aiemman pelini tiivistämisen sisällöttömäksi.

Odo kirjoitti:Molemmilla tuntui menevän ääni tunteisiin tai molemmilla siinä vaiheessa, kun Pyra asiaan reagoi. Meiz tuntui höpöttelevän muuta välissä ja sitten vasta tajusikin, että ääni on lähtökohtaisestikaan tullut, vaikka luulisi sen huomanneen jo aiemmin. Ehkä tässä piti pohtia parin kanssa ensin yhdessä, miten reagoidaan, ettei vaan tule lipsahduksia? Tässä vaiheessa peliä on sanottava, että perusteeni eivät ole maailman vahvimmat, mutta ensimmäisenä päivänä harvoin ovat ja tällä hetkellä epäilykseni ovat enemmän teissä kuin muissa pelaajissa.

Mulla meni tunteisiin, myönnetään. Alkureaktiona lähennä masennus uudesta äänestä sen enempää asiaa miettimättä.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.12.2018 19:47:51

Horaaneko kirjoitti:Meizilt on tullu iha perushyvää kommenttii peliin liittyen mut jotkut kohdat pistää silmään. Kommentti Niacinista

Niacin ollut toistaiseksi ihmeen vaisu, samoin tuore viesti ei tuonut peliin juurikaan lisää. Pahikselle otollinen taktiikka pysyä tuossa välissä neutraalina rauhoittelemassa tilannetta.


Tuntuu tosi väkisinväännetyltä epäilyltä. Niacin ilmotti muistaakseni, kuten kaikki muutkin, että kiirettä pitää joten ei kai sen pitäs ihmeellist ol et on vaisu. Vai tarkotiks vaisul enemmän sisällöllisesti köyhää ko hiljast? Lisäks hassuu et Meiz puhuu välien rauhottelust just ku on käyttäny koko viestin pyramidin puolusteluun :D

Muistelen Niacinin maininneen ettei kiirettä ole, vaikkei myöskään halukkuutta käyttää kaikkea aikaa tänne. Jos puhe oli kiireistä niin luulisin tulleen tämän viestini jälkeen. Siinä mielessä odotin tuossa vaiheessa jo enemmän pelaajamietintöjä häneltä, jolloin tuo kevyt rauhoittelu epäilytti.

Mä taidan pitää äänen nyt kuten on, pari saa taipua ja toivotaan parasta. Toivottavasti flawlessilta tulee erinomainen viesti joka vakuuttaa hänet hyvikseksi. Näen edelleen kontrastin horaanekon erinomaiseen hyvispeliin verraten tähän hieman epämääräiseen tapaan jossa kunnon kannanottoja ei edelleenkään tule. Tiedän että syy ei ole ehkä se reiluin, mutta paras arvaukseni nyt pahikseksi. Pahiskaveriksi veikkaisin Odon kumppaneineen.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja flawless » 16.12.2018 19:55:23

Horaaneko kirjoitti:Jos pyramidi tosissaan uskoo teitä pahiksiks (minkä tos nyt varmistiki äsken ettei ääni ollu vaan reaktionhakuu) niin totta kai se alkaa ettii linkittymii, vaik vähän väkisin vääntäen. Eletää kuitenki ekan päivän puoltavälii, täs vaihees jos sul on vahva pahisviba niin se ettimäl ettiminen on ehk iha sallittuu. Tho en tajuu vielkää miten pyramidi on voinu saada noi vahvan pahisreadin näi aikases vaihees pelii :D

No tuo viimeisen lauseesi juttu tässä mua kaihertaakin, koska musta linkittymien väkisin vääntäminen siinä vaiheessa kun ei ole varma pahisrooli tai satavarma readi on enemmän pahismaista kuin hyvismäistä. Tai en ainakaan tajua mitä hyvis siitä voisi kostua, että ns. keksii väkisin linkittymiä tällaisessa tilanteessa. Toki sitten jos Pyramidi on varma että ollaan pahiksia niin tuo on perustelua, mutta mun ymmärrys ei riitä varmuuteen vielä tässä vaiheessa peliä enkä oo Pyramidista itsestäänkään saanut sellaista kuvaa että pitäisi meitä varmoina pahiksina vaikka epäileekin. Mutta tästä sanavalintoihin tarttumisesta höpisinkin jo aiemminkin, joten en nyt toista itseäni ja jaarittele tähän perään samoja juttuja sen tekemisen motiivista.

jeekaka kirjoitti:Totuus että mua "epäilyttää" eniten Meizidi ja flauchuo, just kun mietin tota Pyramidin tarvetta löytää niitä epäilyttäviä kaksikoita, ja Lauchuo tuntuu olevan aika hyökkäys on paras puolustus -asemissa. Silti en oikeesti usko, et kumpikaan näistä kaksikoista on pahiksia, koska helpolla hyviksistä syntyy just näitä "taistelupareja" eka päivänä varsinkin. Mieluummin äänestäisin jotain vaisumpaa kaksikkoa, mutta en oo katsonut peliä silleen kokonaisuutena että todellakaan tietäisin kuka se vois olla.

Mua vähän ihmetyttää tämä. Siis en toki ole harmistunut siitä että et halua äänestää mua ja Lauchuota, mutta siis näin niinkuin ulkopuolisena jos asiaa katsoo niin tää logiikka on vähän omituinen. Epäilet näitä kahta paria eniten mutta et kuitenkaan "oikeesti usko" että kumpikaan olisi pahiksia. Miksi sä sitten leikisti epäilet, jos et oikeasti usko? :D Ymmärrän pointin siitä että näihin kahteen pariin liittyvät asiat on osunut sunkin silmiin ja kiinnittänyt sun huomion, mutta jos sulla ei oo yhtään hajuakaan kuka oikeasti olisi pahis niin eikös silloin tilanne ole se että sä et epäile pahikseksi ketään? Idk voi olla että mulla meni sun logiikka ihan ohi mutta musta sä puhut tässä ihan ristiin, ikään kuin haluat jotakuta mainita epäileväsi ilman että oikeesti tarvii epäillä.

Horaaneko kirjoitti:
flawless kirjoitti:Mieluummin annan pelin edetä että voi jotain perusteita sitten ylipäätään ollakin, mulla ei ole tarvetta antaa ääntä vielä alle vuorokausi ekan päivän alusta

Tän vois tulkita kehotuksena et älkää nyt herran jestas viel äänestäkö (=ettikö pahiksia), mut on kyl totta et toi oli Pyralt aik pirun kaukaa haettuu ihan jo siit lähtökohdast et ei äänestäminen tarkota aina suoranaisesti pahisten ettimistä, herätysäänet on esim tällane äänestämisen sivujuonne joka ei varsinaisesti oo "pahisten ettimistä"

Tästä jankkaaminen alkaa jo varmaan ärsyttämään kaikkia mutta herranjeesus kun en vaan ymmärrä miten tän voi tulkita noin. Multa kysyttiin että onko mulla parempia perusteita äänestää ja vastasin että MINÄ haluan antaa pelin edetä ennen kuin annan ääneni, niin miten mä tässä käsken muita olemaan äänestämättä :D Siis tää vaan on niin kaukaa haettua että naurattaa. Mä periaatteessa ymmärrän että mistä tää tulkinta kumpusi alunperin mutta en kyllä enää ymmärrä miten senkin jälkeen kun oon sanomisiani avannut niin niistä edelleen saa väännettyä tämmöstä. Tää on niin ontuvaa logiikkaa. Mutta joo kerta kiellon päälle ja silleen, en jaksa vääntää tästä enää.

miina, musta se ei ole mikään ongelma että sä vastailet sulle esitettyihin kysymyksiin. Totta kai niihin kannattaa vastata. Ja mä ainakin oon pelityyliltäni semmoinen, että kommentoin tosi herkästi muhun liittyviin juttuihin ja jos yhtään voin jotain tekemääni selittää, niin mulla on tapana se tehdä. Mä inhoan tulla väärinymmärretyksi ja totta kai haluan tarttua itseeni liittyviin epäilyksiin ja puolustautua. Se ei ole se ongelma, vaan se ongelma on se, että jos sun ainoa pelaajiin/epäilyksiin liittyvä sisältö on suhun itseesi liittyvää niin susta on tosi vaikeeta saada mitään otetta. Jos sä et kerro yhtään ketä sä epäilet tai mitkä jutut sua epäilyttää, niin sun kontribuutio pelin edistämiseen on aika pieni, ja siitä ainakin mä olen sua nyt epäillyt. Musta vastaileminen ja peliteknisyyksistä puhuminen on ihan sataprosenttisen ookoo, mutta se ei ole jos sisältö jää vain ja ainoastaan niihin.

Mair kirjoitti:Eli tulee mieleen, että tämä viestien määrä ja runsaasti viljellyt :DDD voisivat olla tulosta siitä Horaan mielestä kivasta pahisroolista ja/tai ihan tietoinen yritys osua tuohon jeekakan kuvailemaan Horaan hyvismäiseen pelityyliin. Silloin alun innonpuute olisi joku ollut ihan peliin liittymätöntä (ja kiva rooli sitten kumonnut sen) tai mahdollisesti harhaan johtamista.

Tuossa on musta pointti, että Horaaneko voisi yrittää tietoisesti osua juuri siihen aiemmin mainittuun hyvismäiseen tyyliin ja vaikuttaa siksi mahdollisimman rennolta, että joku muu on jo tuonut esiin sen että hän pelää hyvismäistä ja rentoa peliä. Mutta sitten taas toisaalta, eikö tuossa vähän mene pointti sen osalta, että Horaaneko ilmeisesti pelaa tuolla mainitunkaltaisella viattoman oloisella tyylillä myös pahiksena? Musta tää vaikuttaa vähän sellaiselta damned if you do, damned if you don't -tilanteelta siinä mielessä, että pelasi Horaa sitten tuota tyyliä hyviksenä tai pahiksena niin aina voi syyttää tarkoituksellisesta pelityylistä ja näinollen siitä pelityylistä ei oikeen voi tehdä päätelmiä. Plus tuossa ei oo mitään järkeä että kiva rooli kumoaisi innonpuutteen, kun se kiva rooli on ollut tiedossa jo silloin kun sitä innonpuutetta on podettu, kuten joku muu jo sanoikin.

Meizin reaktio ennustajaskenaarioon on musta varsin outo. Tuossa on vastakkain kaksi skenaariota, joissa kahden päivän jälkeen päädytään kuitenkin samaan tulokseen (pahispari on kuollut ja ennustajapari on kuollut), mutta sillä erolla että kakkosskenaariossa on saatu ennustajaparin tulos ja ykkösessä ei. Mitäpä tuossa on miettimistä, kakkonen on selkeästi järkevämpi valinta. Koska pahispari saadaan kuitenkin selville joko yhden harhalynkkauksen kautta tai suoraan (tokana päivänä esiintuleva on joko oikea ennustajapari tai mafia joka valehtelee jotta oikeat harhalynkattaisiin, mutta kun toinen pari kuolee niin saadaan mafia kiinni joka tapauksessa -> alkuvaiheessa peliä yksi harhalynkkaus ei ole iso hinta siitä että saadaan kiinni varma pahis) ja kakkostilanteessa lisäksi saadaan ennustustulos. Eli kakkonen on ykkönen! :D Linkittymiä voi kuitenkin pohtia myös rinnakkain ennustajaparien kesken valitessa, koska silloin on selvästi kaksi ehdokasta joista toinen on pahis.

Black Fox kirjoitti:Vaikea kysymys kun en pahiksena ole pelannut kuin kerran, enkä osaa sitä kautta miettiä miten pahis tässä tilanteessa käyttäytyisi.

Mun tekisi hirveesti mieli tarttua tähän koska oon se ärsyttävä joka aina vetää esiin tikkua hyvistelystä jossain vaiheessa :D Ajattelin ohittaa tämän, mutta tää oli niin räikeää hyvismielikuvan luomista että oli nyt kuitenkin pakko.

Halima kirjoitti:Lauchuo ja flawless menee sinne hitusen epäilyttävien listalle. Yritin selata tuota Laun viestiä läpi, mut en nyt väsyneenä jotenkin osaa selvittää ees itelleni mikä siinä on. Kuitenkin listan pahispäähän selittämättömistä syistä.

Mua nyt kuitenkin kiinnostaisi se epäilyksien syy, joku syy siihen kuitenkin on, ja toivottavasti muukin kuin mutu? :D

Odo kirjoitti:Haliman viesteissä en näe mitään järkeä, jos rehellisiä ollaan. Hyvis- ja pahisvibat tuntuvat perustuvan heräämisviesteihin, joista on napattu irralliset kohdat, jotka eivät kerro millään tavalla rooleista. En osaa edes epäillä, kun tuntuu niin tuulesta tempaissulta, mutta odotan sieltä tulevan vielä jonkunlaista perusteellisempaakin pohdintaa.

Komppaan, ihan samat fiilikset jäi mullekin.

Horaaneko kirjoitti:
flawless kirjoitti:Mieluummin annan pelin edetä että voi jotain perusteita sitten ylipäätään ollakin, mulla ei ole tarvetta antaa ääntä vielä alle vuorokausi ekan päivän alusta kun lähes kaikki materiaali on heräämisviestejä. En sitten tiedä, mikä tuli sun takapuolen alla on, että ääniä pitäisi näin pikaisesti antaa ja perustella?

Mul ei ehk ois varaa sanoo kenenkää triggeröitymisest täl hetkel mut tää viesti tuntuu kyl oudon loukkaantuneelta. En näe täs oikein mitää muut motivaatioo ku vastareaktion haku, kosk miks flawless ottais näi itteesä sen et pyramidi äänestää aikases vaihees. --- Mut mikä mua mietityttää täs keissis on se, miten flawless tuntu turhautuneelta jo ennen kun pyramidi alko tulkitsee sen viestei. Siis siinä kohtaa, kun flawless ekan kerran kyseenalaisti pyramidin ääntä ja mitä tohon lainasinkin jo.

Joo siis reaktionhakua tuo lähinnä oli, halusin provota takaisin. Tartuin tuohon tökkiäkseni, koska noin pelin alussa halusin vähän pökköä pesään.

Niacinista on jäänyt suht neutraali kuva, se on ihan hyvä pointti mitä joku sanoi että ei ota mitenkään tulisimmin kantaa mutta ymmärrän hiljaisen lämpenemisen juonareissa. Esittää kuitenkin musta joitain hyviä pointteja ja pohtii kummiskin pelaajia, ei takerru liialti tiettyihin kohteisiin. Meizistä suht neutraali kuva höystettynä parilla epäilyttävällä jutulla. Joitain outouksia on ollut, mm. tuo alun kommentti parin löytämisestä miinalle oli musta vähän ihmeellinen enkä ymmärrä miksi paripelin luonnetta pohtiessa piti ottaa yltiöpositiivinen kuva jos se kuitenkaan ei vastaa täysin todellisuutta. Ei nyt siis kuitenkaan mitään kovin järisyttävää. Sen lisäksi, että suhtautuminen Mairin ennustajaskenaarioon oli musta varsin outo ja pisti vähän vibatusta liikkeelle. Ymmärrän jeekakan pointin Pyramidi&Meiz-parin äänestyskäyttäytymisestä, mutta toisaalta Meizillä oli siihen myös ihan looginen vastaus, ei sen suhteen kummempaa sanottavaa. Pyramidi tuntuu hutkivan vähän ympäriinsä ja edelleen mua kaivelee pari alkupelissä vibatusta aiheuttanutta asiaa, mutta mua vaivaa myös se että katsonko tätä asiaa liian puolueellisesti koska en jaksaisi vaan vastaepäillä. Pyramidi&Meiz vibattaa. jeekakan peli muuttui loogisesta ja keskustelevasta ja siksi hyvisvibaa herättävästä vähän hämmentäväksi, vaikka edelleen ymmärrän pointteja niin silti kaikista jutuista en tavoita punaista lankaa ja ihmettelen tuota lainaamaani juttua. Black Fox vaikuttaa musta neutraalilta, ja listausviestistä jäänyt fiilis näennäisaktiivisuudesta on mennyt ohi, esittää hyviä pointteja. Tästä parista kuitenkin vibatusta aiheuttaa miina sillä, että tuntuu jo oikein välttelevän kannan ottamista yhtään mihinkään mikä liittyy kiinteästi peliin ja epäilyksiin. Marzzuu on yhtä kummastuttava kuin aina... Mairista on jäänyt mulle vähän vaikeasti hahmotettavissa oleva kuva; toisaalta on järkeviä pointteja ja sitten taas toisaalta esim. tuo ylläoleva oli taas ihan muuta luokkaa. Vaikuttaa kuitenkin haluavan edistää peliä ja on esittänyt musta hyviä pointteja, mulle atm neutraali. Muakin vähän ihmetyttää, miksei Odo näe että Pyramidin äänestä olisi ollut hyötyä, kyllähän tuo jupakka sai pelin käynnistymään ainakin. Horaanekosta on jotenkin tosi vaikeeta saada otetta, ja mun pää alkaa olla jo ihan puuroa, joten tbh en enää edes jaksa tehdä mitään sen kummempaa analyysia kuin se että en saa otetta. Oon yrittänyt lukea peliä kiinni ja vääntää viestiä tässä jo kolmatta tuntia ja nyt loppuu puhti. Perse puutuu! Oiskohan tässä jo kaikki. Tai ees se mihin nyt pystyn.

Tl;dr: ei ikävä kyllä liian vahvaa vibaa kenestäkään, mikä ei ekalle päivälle oo mitenkään kummallista mutta silti aina niin pettymystä aiheuttavaa. Eniten vibattaa Meiz ja Pyramidi ja koska parini on samaa mieltä niin laitan ääneni sinne, vaikka vähän pelottaakin että jos tää menee vikaan niin menetetään vahva pari. Jos tulee esiin jotain hyviä pointteja vielä niin oon valmis vaihtamaankin. jeekaka on sanonut joitain vibattavia asioita, miinaa en haluaisi pudottaa vielä koska vaikka epäilen "sisällöttömyydestä" niin haluaisin antaa mahkun ja pari vaikuttaa ookoolta, Horaanekosta ymmärrän joitain pointteja mutta kokonaiskuva häneen kohdistuneista epäilyksistä on vähän meh. Tää loppuviesti on sekava koska oon ihan sairaan väsynyt ja harmittaa kun en saanut kuitenkaan mitään kauheen järisyttävää irti. No näillä mennään. Ja ps. jos tässä on jotain typoja tai muuta niin ignoratkaa, oon liian väsynyt lukemaan tätä sanaoksennusta enää uudelleen läpi. :D

++ Meiz & Pyramidi
Avatar
flawless
Kyläläinen
 
Viestit: 15
Liittynyt: 11.12.2018 10:42:54
Kotiyhteisö: FinFanFun

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 66 vierailijaa

cron