007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikset!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 03.12.2018 22:06:12

Hmm... Savu, justy, Zey vaiko joku muu miinus Ketu, Jin ja jee. Kolme varmaa hyvistä. Jos justy on pahis, niin komeastipa vedit mua nenästä :D Kun saan justysta vaan hyvistuntumaa.
++Eikukaanvielä kun en saa kunnon pahistuntumaa kenestäkään enkä yritäkään ymmärtää peliä enää.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Savu » 03.12.2018 22:39:40

Zey kirjoitti:Öö, et selittänyt mitään? Edelleenkään et oo vastannut miksi pitkät lainaukset on pahismaisia, vaan selitit miksi vanhoista asioista puhuminen on pahismaista.

Niin, koska kerroin sen jo ihan ensimmäisessä viestissä jossa epäilin sua: se tekee pelistä sekavan eli raskaamman seurata. Ei oo muuta kommentoitavaa siihen.

Zey kirjoitti:En myöskään huomannut nyt toisellakaan lukukerralla, että missä kohtaa olisit selittänyt miksi hyvis!Vamin olisi kuulunut suuttua

Pelasin pari peliä sitten Vamin kanssa ensimmäistä kertaa (Pelottomat), ja siinä Vampire alko temperamenttisesti vastustaan kaikkia häneen kohdistuvia epäilyjä. Hän myös sinnitteli läpi pelin hyviksenä vaikka toistuvasti sanoi ettei olis aikaa pelata.

Zey kirjoitti:tai miksi hyvis ei miettisi mihin vankkuriin hyppää mukaan.

Perustelin viestissäni miksi hyvis ei mielestäni miettisi tuossa vaiheessa vaan vankkureihin hyppäämistä ja peesaamista. Ja selitin kyllä miksi juuri pahis-Jeekaka olis mielestäni saattanut sanoa sen ääneen.

Ainoa validi pointti noista sun huomioista oli se, että en selittänyt auki Vampire-epäilyäni. Silti sanoit että en perustellut mitään. Mä oon melko varma että sun ääni on mulla lähinnä siksi että epäilen sua, ei siksi että mun epäilyt ois olleet erityisen huonosti perusteltuja. Olenko väärässä? :D

Justy on ollu tänään vähä varovaisempi eikä se oo musta yrittäny johdatella ääniä samaan tapaan ku miltä musta eilen tuntu. Tuntu että yritti vähän ottaa etäisyyttä Zeystä, mutta sen voi tulkita molemmin päin eli tietää/ei tiedä Zeyn olevan pahis eikä halua linkittyä enempää. Huomautteli Miinalle että mikset enää epäile Zeytä, mikä ei oikein vaikuta pahiskaverin käytökseltä. Se ei kuitenkaan oo tainnu vihjaistakkaan ketä se vois tänään äänestää, vaikka eilen tuli useaanki kertaan listaus. Toi sen pahisten etsintä näyttää kyllä niin hyvismäiseltä, mutta mä yritän lukea sitä rivien välistä, kun esim Meiz aina voittaa tolla tyylillä pahiksena.

Tässä ei oo nyt vuorokauden aikana ihan hirveenä tapahtunu. Ihan kiva sinänsä ku ei oo vielä pudonnu kärryiltä, mut on kyl ihan tylsää että puolet pelaajista ei oo sanonu tänään oikeestaan mitään ja enää vuorokausi äänestykseen. Tuun vielä ennen äänestystä käymään paikalla, mutta tällä hetkellä Zey tuntuu edelleen parhaalta vaihtoehdolta etenki jos Vampire on putoamassa muutenkin.
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja miina » 04.12.2018 00:34:23

Ääh. Ei pysty kirjottaa mitään muuta ku --justy ku oon niin viineissä. Just joo isot kirjasimet.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Savu » 04.12.2018 02:59:05

Itse asiassa jos Vampire on putoamassa muutenki, nii en sittenkään näe järkevänä äänestää Zeytä tänään. Äänestän mieluummin nyt jotain hiljaiseläjää. Pilkkuvirhe, AlPacino, Miina, Marzzuu, Horaaneko, Violet ketä ajattelitte äänestää ja miksi? Entäs meidän varmat hyvikset?

--Zey
++Pilkkuvirhe


Kuulostat vähän siltä ettet ehdi pelata mutta kävit silti suorittamassa puhepakon, ilman että kuitenkaan noteerasit kysymystäni tai Zeyn esittämiä huomioita. Onko sulla nyt tullu vielä mielipiteitä pelaajista? :)
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 04.12.2018 07:23:00

Mulla alkaa kans olla fiilis et meidän pahikset löytyvät hiljaisten joukosta. En kyllä Savun tavoin laske miinaa siihen joukkoon, tämä oli ekan päivän lopussa sen verran aktiivinen.

Ongelmahan tässä on se, että hiljaisen hyviksen putoamisesta saa tosi vähän tietoa. :/ Eli jos ammutaan huti, ollaan edistytty tosi vähän. Etenkin kun niitä keissejäkään hiljaisia vastaan on vaikea arvioida.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 04.12.2018 08:36:50

Tossa Pilkkuvirhe-keississä on se huono puoli, että Haliman äänestäminen ei oikeen tee järkeä muuten kuin jos pahiskamu on Marzzuu (Vampirellakin tais olla vielä vaan yks ääni tossa vaiheessa, pitää tarkistaa). En vaan oikeen nää saman pahistiimin jäsenenä varmaan elämänsä aktiivisinta peliä pelaavaa Marzzua ja hiljaista ja ahdistunutta Pilkkuvirhettä, koska luulen että Marzzuu ei ois noin osallistuva pahis ilman keskustelevaa pahistiimiä ja luulen että sellainen tiimi helpottais Pilkunkin peliä.

Vampire ehkä parempi pahiskamuehdokas Pilkulle, mut silloinkin aika reilu Vamilta dropata :D Mutta veikkaan että Vampire ois ehkä hillinnyt tota Haliman äänestämistä.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 04.12.2018 08:48:06

Ainiin ja Savun kysymykseen: mä äänestäisin mieluiten joukosta justy/Zey/Marzzuu koska tää on mun uus OTP :D

Ps. Sun äänessä on yks juttu... Toi alkukirjainsääntö oon kyl raaaah :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 04.12.2018 08:53:50

No Marzzuu on pelannut ennenkin aktiivisesti pahiksena - tosin voi olla että muistelen vain sitä Mentor-peliä, jossa oli siis halimalta apua saava pahis.

Jos Vampire on pahis, pahis-Marzzuun Vampire-epäily on järkevä ainoastaan jos Vampire päätti että ihan sama, en jaksa. Äänestäkää mua ja saakaa hyviskrediittiä. Jos Vampire on hyvis, en nää mitään järkeä pahis-Marzzuulle äänestää Vampirea jota oli pitänyt hyviksenä aiemmin. Tai siis näen järkeä, jos Marzzuu ajatteli saavansa noin oudosta liikkeestä hyviskrediittiä. En vaan usko että se on kovin todennäköistä.

Mä koetan lukea vielä Horaanekon tänään läpi, ja katsoa olisiko pahis-Horaaneko järkevä optio ilman pahis-Zeytä. Jos ei siltä vaikuta (ja vähän muistelen että kaikki mun Horaa-epäilykset oli luonteeltaan jos Zey on pahis, niin pahis-Hora...), päätynen äänestämään Zeytä. Se on ehkä inforikkain lynkkaus tänään, ja Zeykin tuntuu vähän niin kuin lyöneen hanskat tiskiin tän pelin suhteen (tai no, oikeestaan kaikki tuntuu lyöneen tokana päivänä hanskat tiskiin, minä mukaanlukien).
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 04.12.2018 10:44:48

miinasta aattelen edelleen että se ois ehkä pahiksena ollut just innokkaampi lähtemään tohon Savu-vankkuriin. Ellei nyt Savu ois sen pahiskaveri.

Nyt mietityttää myös se että haluaako Savu lynkata hiljaisia että voidaan taas jauhaa Zeystä yks päivä :D Mut Savusta myös hyvisvibaa tosta että osaa tarkastella kriittisesti readejaan (esim jos Zey ois valinnut pahistaktiikaks häiriköinnin niin loukkaantuisko se jos siitä arvostellaan).

AlPacino on musta hiljaisesta jengistä Jiin lisäks huolestuttavin, koska on jotenkin niin hajuton. Plus aina kun annan hyvisvibaa jollain tontyyppisellä syyllä oon kumminkin väärässä :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 04.12.2018 10:46:53

Siis sen tyyppisellä mitä sanoin AlPasta ja Horaasta tuolla aiemmin. Ehkei pitäis ihmetellä miksei ihmiset ymmärrä mitä yritän sanoa XD
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Zey » 04.12.2018 11:16:46

Violet kirjoitti:Moi Zey :)

Moi Violet :)

miina kirjoitti:Multa kysyttiin miksi en äänestäny Halimaa, niin vastasin, että siksi että haluan saada tosen ehdokkaan ja nähdä reaktioita. Pitääkö tässä pelissä valehdella vai häh :D

Siis on ok kertoa, kun asiasta kysytään, mutta sä puhuit asiasta jo ennen kun sulta mitään kysyttiin, mikä musta söi sun äänen idean.

jeekaka kirjoitti:ehkä jopa myöntäis että lähti vähän laukalle kun muut postaustyylistä häiriintyy, sen sijaan että reaktio on että "eksä tajuu että haluun vaan herättää keskusteluu!?!?!"

Mähän en tuonut tota mun suunnitelmaa esiin missään puolustautumistilanteessa? Tollonhan peliä oli kulunut vasta muutama hassu tunti ja Vam vaan yleisesti toivoi, että pelissä ois pitkiä viestejä, johon vastasin, että eiköhän niitä myöhemmin tule, kun oon päässyt suunnitelmassani eteenpäin (aka pelissä on enemmän oikeeta asiaa, josta niitä listauksia tehdä).

Savu kirjoitti:Ainoa validi pointti noista sun huomioista oli se, että en selittänyt auki Vampire-epäilyäni. Silti sanoit että en perustellut mitään.

Mennäänpäs kuule kertaamaan.
Zey kirjoitti:Ei vieläkään oo vastannut, että miksi pitkät lauseet on epäilyttäviä, aka miksi on todennäköisempää, että pitkien lauseiden takana on katala pahissuunnitelma pysäyttää koko topa niihin pitkiin lauseisiin verrattuna siihen, että henkilö on vaan laiska eikä jaksa leikata pois. jeekaka-äänikään ei vakuuta, koska musta siinä on vähän jäänyt ajattelu puolitiehen. Ts. voihan hyviskin miettiä mihin vankkuriin hypätä monesta eri syystäkin, esim. mistä sais eniten infoa, jos kukaan ei vielä oikeen epäilytä tai päivän lopussa täytyy paljon miettiä, että ketkä on ylipäänsä realisesti ajatellen mahdollista saada lynkattua ja sitten miettiä et kuka niistä on epäilyttävin. Enkä ymmärrä ihan Vampire-äänen perusteluakaan, kun en tiiä mistä Vam ois suuttunut?

Tässä oli ne mun pointit, eli a) mielestäni et selittänyt miksi laiskuus ei käy syyksi ja musta laiskuus olisi paljon todennäköisempi syy pitkiin lainauksiin. b) Mielestäni hyviksellekin olisi monta syytä miettiä vankkureita, minkä takia jeekaka-äänesi ei vakuuta. c) Vampire-äänikään ei vakuuta, kun en tiedä mistä Vam ois ees suuttunut tässä pelissä.
Tän jälkeen kritisoit mua:
Savu kirjoitti:Toi on ihan hauska miten sä listaat syitä mun pahikseudelle, sit luet mun uuden viestin jossa selitän asian, ja sit ainoo kommentti sulta on siihen et "ei muuta mun mielipidettä"

Ilmeisesti siis sun uudessa viestissä (siinä listausviestissä) olisi pitänyt olla jotain, minkä ois pitänyt selittää mulle miksi noi on hyviä perusteita epäillä. Kuitenkaan et kyseisessä viestissä mielestäni avaa mitenkään noita asioita, joista olin eri mieltä ja joita ihmettelin. Turha siis vedota nyt mihinkään aikaisempiin viesteihin, kun väität, että mä ohitin sun perustelusi tietyssä viestissä. Joo, oot noita juttuja aikaisemmin jollain tapaa avannut, mutta ne avaukset ei mua vakuuttaneet kuten selitin. En siis tiedä miten sun uuden viestin, jossa et kyseisiä asioita käsittele, pitäisi vakuuttaa mut siitä, että joo, noi oli sittenkin ihan hyviä epäilyjä?

Savu kirjoitti:Mä oon melko varma että sun ääni on mulla lähinnä siksi että epäilen sua, ei siksi että mun epäilyt ois olleet erityisen huonosti perusteltuja. Olenko väärässä? :D

Sori, oot. Kostoepäilyitä opin välttelemään unissanikin roolista riippumatta jo heti vuonna 2010 kun silloin toitotettiin koko ajan miten epäilyttävää kostoepäileminen on.

Savu kirjoitti:Itse asiassa jos Vampire on putoamassa muutenki, nii en sittenkään näe järkevänä äänestää Zeytä tänään.

Häh? Siis, etkö sä epäile, että pahistiimit on joko minä/justy/Horaaneko tai sit Vampire/Marzzuu/joku. Miten siis Vampiren tipahtaminen vaikuttaa mun äänestämiseen? Miks pilkkuvirhe vaikuttaa paremmalta kohteelta, kun et ilmeisesti häntä edes epäile?

justy kirjoitti:Se on ehkä inforikkain lynkkaus tänään, ja Zeykin tuntuu vähän niin kuin lyöneen hanskat tiskiin tän pelin suhteen

Joo, mustakin alkaa tuntua, että mä olisin ihan ok lynkkaus (sori Halima!). Ei kuitenkaan tunnu siltä, että ihmiset pääsee mun yli, joten parempi pudottaa ajoissa, verrattuna että olisin vielä hengissä lylon aikoihin. Lisäksi jos verrataan esim. sun lynkkaukseen, ni uskon, että oot hyvis ja sulla tuntuu kuitenkin olevan enemmän intoa pelata, jolloin susta on enemmän hyötyä.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 04.12.2018 11:39:09

Zey kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:ehkä jopa myöntäis että lähti vähän laukalle kun muut postaustyylistä häiriintyy, sen sijaan että reaktio on että "eksä tajuu että haluun vaan herättää keskusteluu!?!?!"

Mähän en tuonut tota mun suunnitelmaa esiin missään puolustautumistilanteessa? Tollonhan peliä oli kulunut vasta muutama hassu tunti ja Vam vaan yleisesti toivoi, että pelissä ois pitkiä viestejä, johon vastasin, että eiköhän niitä myöhemmin tule, kun oon päässyt suunnitelmassani eteenpäin (aka pelissä on enemmän oikeeta asiaa, josta niitä listauksia tehdä).


Siis joo tästä on ihan turha jauhaa, koska luultavasti ei vaan tajuta toisiamme ja tällä hetkellä toi alkaa olla mulle aika epärelevantti syy epäillä sua :D Lähtökohtaisesti tarkoituksellinen huomion kerääminen on huono idea sekä hyvikselle ja pahikselle, ja täysin henkilökohtainen mielipide on että jos niin käy niin "teen tän tahallaan" on pahismainen selitys koittaa puhua sitä negatiivista huomiota pois. Ja oon tosiaan ennenkin kiehahtanut vastaavassa tilanteessa ja ollut väärässä, mut kunhan nyt halusin että mun näkökanta tulee selväksi :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Savu » 04.12.2018 13:01:55

Zey kirjoitti:Häh? Siis, etkö sä epäile, että pahistiimit on joko minä/justy/Horaaneko tai sit Vampire/Marzzuu/joku. Miten siis Vampiren tipahtaminen vaikuttaa mun äänestämiseen? Miks pilkkuvirhe vaikuttaa paremmalta kohteelta, kun et ilmeisesti häntä edes epäile?

Koska meillä tais olla kolme harhalynkkausta yhteensä eli edes huomenna ei tarvi osua vielä pahikseen. Sä oot sentään vielä pelissä aktiivisesti mukana, joten optimaalinen tilanne ois mun mielestä tarkistaa ensin Vampire ja samalla joku joka ei osallistu peliin. AlPacino vois kyl olla myös potentiaalinen vaihtoehto, se eilen yritti vähän osallistua ja jäin siihen käsitykseen että tulis tänäänki puhumaan mutta ei ole tullut.

Musta alkaa tuntua ikävältä äänestää aktiivista pelaajaa tällasessa tilanteessa missä 50% pelaajista ei puhu mitään, jos sitä voi lykätä tai välttää kokonaan. Toisaalta jos te molemmat putoaisitte nyt niin päästäis mitä todennäköisimmin heti pahistiimin jäljille, mutta jos sun lynkkaamisen voi välttää kokonaan niin menisin mieluummin sitä polkua. Mutta jos sua ei enää edes kiinnosta pelata ja oot monen muunki epäilysten kärjessä, niin taitaa se olla viisainta äänestää sua jo nyt. >_>
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Savu » 04.12.2018 13:04:33

--Pilkkuvirhe / --pilkkuvirhe
++Zey
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Keturin » 04.12.2018 15:48:16

Ääääöööäää hirvee hässäkkä kaikkee muuta. Mun readit on zeyssa tai justyss aika lujaa. Menkää sinne.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Niacin » 04.12.2018 16:04:36

Äänitilanne:
2 Zey (Savu, Keturin)
1 justy (jeekaka)
1 Savu (Zey)

Tipahtamassa tällä haavaa Zey äänienemmistöllä.

Poissa:
Ei kukaan

Puhepakot:
Kaikki puheltu!

Jännittävää tietoa varapelaajista:
Pudottautuneelle Vampirelle etsitään edelleen varapelaajaa.

Päivä päättyy tänään tiistaina 4.12. kello 23.00!
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 04.12.2018 16:48:38

++Zey

Saa nähdä ehdinkö enää sitä Horaa lukemaan, joten mennään info edellä. Istun seuraavat x tuntia kokouksessa, jos jaksan niin tuun sen jälkeen vielä pelaamaan. Huomenna kuitenkin duunipäivä, eli saas nähdä.

En tänään lynkkaisi:
Savu, Miina

En ainakaan ilman uudelleenlukua: Horaa, Marzzuu

Ehkä, tosin huti mennessä infoa vähän: Pilkkuvirhe, Violet, AlPacino

Lynkkaisin jos ei ois jo putoamassa: Vampire
Eeh, miksipä ei infon vuoksi: Zey
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Violet » 04.12.2018 17:30:42

Yritin olla tyhjää tuolia parempi, mutta ylityö ja muut yllättävät tekijät ovat estäneet minua toistaiseksi. Huomisen tentin jälkeen toivon voivani perehtyä peliin tarkemmin. Skimmailun perusteella en tappaisi varmistettuja hyviksiä enkä justyä, vaikuttaa hänen hyvispeliltä.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 04.12.2018 19:20:08

En nää erityisen pahismaisena ketään ääniä saaneista... Mut ++Zey jos näillä mennään. Veikkaan et yks pahiksista ainaki on hiljanen (pilkkuvirhe tai Alpacino) koska en saa pahisviboja äänekkäimmistä, mut hankala alkaa sohia sinne. :')
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 04.12.2018 20:24:33

En tiiä mitä tästä pitäis aatella. Joko justy bussaa tai sit tää ei oo hyvä :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja pilkkuvirhe » 04.12.2018 20:38:45

Savu kirjoitti:Kuulostat vähän siltä ettet ehdi pelata mutta kävit silti suorittamassa puhepakon, ilman että kuitenkaan noteerasit kysymystäni tai Zeyn esittämiä huomioita. Onko sulla nyt tullu vielä mielipiteitä pelaajista? :)


Sori, en huomannu sitä kysymystä.
Zeyn huomioon en jaksanu vastata mitään, koska olisin jopa vähän onnellinen siitä et mut äänestettäis pihalle. - Tiedän itekkin kuinka hyödytön oon, kun en osaa kunnolla epäillä yhtään ketään, ja kun oon ahistunu etten osaa vastaillakkaan mihinkään mitään.
Zey kirjoitti:Kun en kuitenkaan suoraan nää, miks hyvis!pilkkuvirhe ei olisi äänestänyt? Kuitenkaan hänellä ei ilmeisesti ollut muita epäiltyjä, niin ei oo semmostakaan funtsittavaa, että kumpi näistä nyt epäilyttää enemmän, eikä hän toisaalta vaikuttanut olevan mitenkään ristiriitaisissa fiiliksissä Haliman kanssakaan, vaan piti ihan epäilyttävänä. Et en tiedä mitä hän jäi asiassa funtsimaan, varsinkin kun ääntä on mahdollista siirtää.

Mä jäin enimmäkseen miettimään sitä, äänestänkö ollenkaan. Pidin Halimaa sillä hetkellä epäikyttävimpänä henkilönä, mut en siltikään osannu epäillä kunnolla.
(Edit: Lisäks tapana on et pelkään usein sanovani tai tekeväni jotain typerää)

Savu kirjoitti:Entäs mitä Pilkkuvirheelle kuuluu? :) Tää on kyllä ensimmäiseksi peliksi aika massiivinen, että älä säikähdä, yleensä koko peli mahtuu noin kymmeneen sivuun! Mitäs mieltä olet nyt pelaajista, ketä pidät pahismaisena ja ketä hyvismäisenä? Jeekaka, Jinmuru ja Keturin ovat jo varmoja hyviksiä. Jii pudottautui ja hänet korvasti Violet. Vampire pudottautui eikä häntä ole vielä korvattu, mutta häntäkin voi äänestää.

Säikähdin jo. Ja jooh. Mulla ei oo oikeen vieläkään mitään mielipidettä kenestäkään.
sun kai pitäis todellisuus kohdata; mun rikkinäistä sädekehää ei voi korjata
on nii vaikeet antaa valojen sammua, vetää vihdoin liipasinta ja ampua
Avatar
pilkkuvirhe
Kyläläinen
 
Viestit: 10
Liittynyt: 12.11.2018 20:32:41
Paikkakunta: Jyväskylä / Ristiina

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 04.12.2018 21:09:54

Joo siis mä en vaa mitenkää saa enää tän päivän puolel käytyy kaikkii pelaajii läpi, meil on koulus viel huomisee asti iha hullu aikataulu ja opinnäytetyö tulee nyt kaiken edelle. Torstain pitäis helpottaa vähä et ehk oon sillo vähä skarpimpi. Kiireine irl ja ylikuormittunu peli ei oo kiva yhdistelmä

Aattelin ny kuitenki postaa tähän sen viestin mitä alottelin eilen mutten sit jaksanu kirjottaa loppuun! Iha tosi ajatusvirtaa, ei riittäny keskittymine mihkää muuhu. Yritän viel täs illan aikana lukee nopeesti ainaki tän päivän viestei ja päättää kenelle ääni ois lähös.

--
(lowkey offtopic:
Tost pelityylikeskustelust, idk mut must tuntuu et se on tuonu vähän pahaa verta tähän peliin ja täs on ollu jotenki sellane fiilis et monii ei huvita enää pelatakkaa (mikä kyl johtuu varmasti kans sivumääräst). Imo koko aihee vois jättää pelinjälkeisii löpinöihin, ihmisten preferenssit ku ei kuitenkaa oo pelillisesti relevanttei. Johtopäätökset pelityyleist sit eri asia. Ja siis oon itekki syyllistyny tähän samaan keskuteluun et ei oo tarkotus tekopyhästi täs sortaa kaikkii ketkä täst on puhunu.

miina kirjoitti:Joo savu-wagon viimemetreillä olis kyllä niin eilistäpeliä että Huhhuh. Onko savu hyviksenä niin paha vastus pahiksille että kannattaa puskea se ulos rytinällä ja huomenna sanoa että Hups mitenkäs tässä näin?


Tää kiinnitti huomion. Miina ei muistaakseni oo antanu Savulle mitää kovin varmoi hyvisreadei, mist tällanen yhtäkkinen sataprosenttinen luottamus? Tulee mielee mite täs yhes pelis jos Savu päätettii illast lynkkaa ja paljastu erikoiseks ja seuraavana päivänä sit syyteltii lynkkaajii, et miina pahiksena ennakoi tällasen tilanteen toistuvan ja päätti korjaa hyvispisteet ajoissa kotiin.
Tost syyttäväst sävyst tuli mielee kyl kans pahispari-keissi, mut en tiiä uskaltaisko pahis lähteen noin radikaalisti puolustelee kaveria, varsinki ku Savu-wagon oli vasta syntyny eikä näennäistä tippumisvaaraa. En kyl jätä totakaa pois laskuist kosk justy on yleisesti hyvismäisenä pidetty pelaaja ja miina saatto säikähtää

Mulle tulee jotenki hirvee outo fiilis Justyn pelist tos päivän loppupuolel. Se on legit iha valmis niittaa kenet vaa (paitsi ok ehk Zeyn) ja tuntuu et vaik se onki tos paljon äänes nii ei hirveemmi välii mitä tapahtuu. Sit toi ääni Halimalle. Ensin miettii mont rivii viestis et joo kyl Halima hyvismäine o ollu mut sit kuitenki päätyy äänestään tätä? Ääni ei kuitenkaa pitkää pysy vaa vaihtuu Vampirelle. Aktiivisesti äänien heittäminen ei itessää oo pahismaist mut joku Justyn meiningis tos illas on vaa off, miten tuntuu ettei ees mieti mitään niit äänii heitellessään.
Toisaalt:
Oon kans miettinyt tuota Marzzuun äänestämistä. Lähinnä ongelma on se, että jos Marzzuu on hyvis, saadaanko me mitään kauhean oleellista tietoa? Tuntuu, että peli on huomenna samassa tilassa kuin mitä se oli ennen kuin Marzzuu tuli ketjuun. Eli Halima on huomenna varmaan taas pölkyllä Zeyn kärkkyessä olan takana.


Miks tuoda pahiksena tällast esille, pahiksen ois tos kohtaa kannattanu ol vaa hyshys. Ellei marzu ja justy oo pahispari. Pitääki käydä lukeen mite nää kaks o bondannu tän pelin aikan.

Pilkkuvirheest ois kyl kiva kuulla enemmän, vaik ymmärrän täysii et tänkokone peli saa alottelevan pelaajan kattoo topaa kaks sekuntii ja toteen et it ain't worth it, roolist riippumatta :DD Vähän mua häiritsee tos eilisillan viestis et käyttää Zeyt miettiessää tyylii samoi sanoi ku mä (enemmän hämmentävä kuin epäilyttävä), mielipide Vampirest tulee Zeyn kautta ja toteaa saman ku tyylii kaikki, et epäilyttävää kui varma read Halil on Zeystä. Mut, sama ku AlPan kaa tos aiemmi, pelei alotelles voi ol vaikeet lähteen muodostaa omii mielipiteit. Se vaa et varsinki alottelevana pahiksen se o varmasti viel vaikeempaa.

Justy kirjoitti:Eiks me voitas lynkata Savu tai miina?


Siis?? Tää??? :DD Idk toi tuntuu nii absurdilt sen jälkee ku Savult on tullu imo tosi hyvää pohdintaa (also iha relevanttii epäilyy Justyy kohtaan) ja sit Justy joka on nyt täs vikan sivun puhunu siit et joo Halima pitää saada pelistä pois että huomenna ei sit Halikuviot jää vaivaan, on nyt iha valmis tappaan Savun tai miinan :D

Justy kirjoitti:No oikeestaan siksi että oon tehnyt tässä töitä samalla...


Mä en iha osta tätä? Jos oli kuitenki aikaa kirjotel viestei nii miksei sit äänestää, varsinki ku Justy ei tunnu hirveest laittavan painoarvoo sen äänille.

Keturin kirjoitti:Ei pahikset voi claimaa suojelija :)


Nääh, mul kävi täs mieles et jos suojelija ois ollu joku hiljasempi pelaaja (näitähä täs pelis o ollu) nii päivän päätteeks jos joku ei ois claimannu suojelijaa pahiksil ois ollu pienempi poppoo mist arvailla suojelijaa. Tho ku ton kirjoti nii en ottanu huomioon et iha mahollist ois ollu et suojelija ei ois kans vaa halunnu tul esille jote eipä tost sen enempää :D

Jeel oli kyl hyvä pointti tos miks suojelija ois kannattanu pitää piilos enk mäkää oikei enää hiffaa mite ketu näki kaikki erikoiset samanarvosin mut oh well :'D

Huvittaa vähän et Savu sanoo Zeyn perustelui marzuäänelle laiskoiks, imo noi Savun perustelut Zeyn epäilyyn o aik hito laiskoi :D Tai siis toi, et ensin sanot et Zeyn takii monet tippu kärryilt, mut sit toteat et samaa teki myös justy ja jeekaka? Miten tää ei pyörrä epäilyy pois Zeyltä, jos kerta muutki sitä teki? (Vai oliks tää sun epäilemä pahiskolmikko täs vaihees? Nythä se ei oo enää mahdollinen ku jee claimas)
(edit: myöhemmin savu selittää tätä kyl iha vakuuttavasti, tho imo tota epäilyksen ns. validiutta laskee se et loppuje lopuks ketu, jee ja justy ainaki postas tyylii iha yht paljo)

... Jaa no se mun hieno ajatusvirtailu loppu sit siihe :'D Muistelin et kirjotin viel enemmä mut jaha. Emmä kehtaa tätä tällee lähettää, lueskelen viel näit uusimpii viestei ainaki johonki asti. Opparii ehtii kirjottaa aamuyölki lmao.

Komppailen Savuu marzun ja Vamin suhteen. Toi Marzun eilisiltanen Vampiren epäily oli tosi outo, enkä vielkää oikei oo päässy yli siit Vampiren marzuhässäkäst. Nää kaks linkittymää on niin vahvoi, mut ei kuitenkaa liian obvious, et mä näen tän ihan mahdollisena parina. Marzun pelityylin kehitys on kans tapahtunu nii yhtäkkii (vaik siis, mustki on tosi kiva et puhut enemmän nykysin!) et ku alan tätä kelaa, se et siel ois joku auttamas tuntuu todennäköselt. Vampire on kokenu pelaaja ja jos Marzua on kerta ennenki tuutoroitu, tää kaksikko alkaa hälyttää.

Justy kirjoitti:Pari kysymystä:
- Miksi Vampire ei epäilytä, hän on kuitenkin ainoa pelaaja, jota pohtiessasi olet päätynyt lopputulemaan että Vampire vaikuttaa pahismaiselta. Ainakin ainoa niistä, joita tossa vikana päivänä oli äänestelty?
- Kehen olit ajatellut vaihtaa äänesi ”jos tulee jotain häsellystä?” Et ilmeisesti epäillyt tuossa vaiheessa yhtäkään niistä pelaajista, joilla oli ääniä – et edes Halimaa?


Siis jos ollaa rehellisii nii en oikei enää tiiä mitä ajattelin tos päivän lopus heittäes Halille ääntä. Ketun perusteet ainaki vakuutti mut :'D Mun pakkaa sekotti toi Vampiren iltaviesti jost sil hetkel tuli vibat et tää ei oo pahisVam. nyt en tosin oo enää nii varma. Häsellyksel tarkotin sitä, jos Halima oiski ollu suojelija ja tullu esiin tai jos ois syntyny joku selkee pahiskaverin pelastusyritys tms.
SIis mä myönnän et toi mu ääni Halimalle ei ollu mikää maailmanluokan upein mut imo vähä hassuu mite kyseenalaistat porukan Halimaäänii ku sun omas oli iha yht epämääränen :D
Mut siis tää:
Mä tavallaan ymmärrän tän äänen haluna luoda toinen wagon zey-wagonin rinnalle. Mut samalla musta tuntuu että sun pitäisi tappamismielessä haluta lynkata Zey ennemmin kuin Halima, kun kuitenkin sanot aiemmassa viestissäsi että Halima on epäilyttävää vain jos Zey on pahis.

on ihan totta. sille oli ehk joku syy miks en halunnu lynkkaa zeyt tos kohtaa mut en kyl muista. Mun puolustukseks sanottakoo et juoksin tos vaihees keskel kampin jouluhelvettii enkä hirveemmi ajatellu
miina kirjoitti:Itseasiassa se oli vähän hätänen ääni ja enää en kunnolla keksi että mikä syy oikeastaan oli. Otan sen pois. En tiiä mitä ajatella enää tästä pelistä. On niin hakuammuntaa. --Justy

Ensinnäki, SAME. Toiseks, mä en muista nähneeni miinalt näin varovaist pelii ennen? Miina on tuntunu muutenki mulle vibapohjal erilaiselt nyt ku näit uusii viestei oon lukenu, jotenki vakavammalt ja varovaiselt. Oon miinan kaa pelannu aiemmin vaa nii et se o ollu hyvis nii tää ny mietityttää. Tän viestin nopee back offaus ku ääntä kyseenalaistetaa o outo

Jaha miina kans selittää tota Savu-kommenttii mist mä mainitsin aiemmi. Eli käsitinks nyt miina oikei et toi oli puhdast teoriaa eikä toho liittyny mitää mielipidettä Savusta..? Also epäileks Justya ton takia?

jeekaka kirjoitti:Ja myöntäkää nyt että mun päivän avausviesti sai vähintään miettimään että voisinko olla..? :D Horaa ja AlPa saa miedot hyvisvibat siitä että hirveemmin ajattelematta kommentoi sitä, pahikset ei välttis haluais tuoda esiin noteeranneensa sitä mitenkään, koska pahisten unelma et niillä on melko varma veikkaus mutta en claimaa :D

Siis kiitti hyvisviboist mut mun on pakko myöntää et mul ei ollu mitää hajuu et oisit suojelija :------D

Mun pitää kyl lukee kaikki pelaajat alust loppuu läpi (HUH HEIJAA), siin mis Justylle näköjää miinan läpiluku sai sen näyttää paremmalt, mul miina näyttää vaa kokoaja pahemmalt ku meen tätä topaa eteenpäi :D
Idk mul o jotenki tosi sellane fiilis et pelaan tätä pelii iha tyhjän pääl, koko toi eilispäivä tuntuu sekavalt klöntilt jota ei ees huvita lähtee purkaan ja mun readit kenestäkää on iha olemattomii äähhh. En tykkää olla näi pihalla pelistä mut minkäs teet

JJjahas, en oikee tiiä mitä aatel tost Justyn Zey-äänestä. Toisaalt ymmärrän et Justy haluu infoo ja ton perusteen et aukaisis linkkei pelaajie välil tms, mut sit taas tuntuu nii absurdilt ku pari sivuu aiemmi kirjotteli pitkät pätkät siit miten pitää Zeytä hyvismäisenä, tyylii tähä vikaan sivuun asti väitelly Savun kaa Savun Zey-epäilyistä ja ylipäätää puolustellu Zeytä koko pelin ajan. Niinku mielipiteet muuttuu I guess mut silti outoo. Also ymmärtäisin tän paremmin jos Justy olis käyny kaikki pelaajat läpi ja todennu et kukaa ei epäilytä -> infonhaku ääni parempi ku ei mitää, mut just tos totes ettei oo mua käyny läpi et öh.

Ääh mä en nyt jotenki fiilaa tätä Zeyn äänestämistä? Joo oon vähä ulkon pelist mut must tuntuu et sen roolin selvittäminen ei selvittäis peliä mulle yhtää :D En koe et ois hirvee radikaalisti linkittyny kehenkää, tai ainaki täs o pelaajii jotka tuntuu linkittyvän useemman pelaajan kohdal ku Zey. Also Zeyn meininki on nii luovuttanutta, et ei vaa jotenki huuda pahista. Zey tuntuu iha legit vaa kyllästynee peliin enkä uskos et pahis iha vaa tiiminsä puolest haluis ol tollane. Ellei pahiskaverit sit oo näit antiaktiivei/hiljasii pelaajii jolloi ymmärtäsin pahisZeyn luovuttamisen paremmin mut tää ei mul kyl riitä syyks äänestää

Mua kutkuttais enite miina, marzu tai Justy. Justys on ollu paljo juttui mitkä mua hämmentää, mut sit taas se selittää kaiken ain nii rationaalisesti ja sillee et kaikki käy järkee et idk man :D Also. hmm. en tiiä oisko pahiksen tost vaa kannattanu hylkää pahisreadejaa, nythä Justy ei enää Savun ja miinan viestit käytyää heit enemmi epäile. Mul ei oo nyt aikaa miettii tätä tän enempää mut en haluis lynkkaa Zeyt (ja saan täst varmaa nyt jotkut pahiskaverireadit mut menköön)

mennää nyt täl, ++miina

Olisin toivonu ehtiväni lukee ees marzun viestit läpi tänään kosk täl hetkel mun pohja sen epäilylle on pääasias linkittyminen vamiin, mut jos siin oli jotai muutaki vamin potentiaalinen putoominen ei sit välttämät poista kaikkii epäilyi jos vam o hyvis. mut ei auta, näil mennää ja miina kuitenki mietityttää yht lailla

Must tuntuu et tää viesti ei tee mitää järkee mut oon liia väsyny välittää atm :'D Muistelkaa mua hyväl ku hajoon tähä opinnäytetyöripuliin
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 04.12.2018 21:41:58

Mä repeen aina tolle Horaan ”voi veljet” -allekirjoitukselle. Varsinkin tokana päivän se on kyl kuvannut hyvin mun omiak fiiliksiäni tosi hyvin kirjoitettuani viestin tänne.

Pari pikaista kommenttia:
-en oo pitänyt Halimaa hyvismäisenä, se on ollut mun epäiltyjen tai semi-epäiltyjen joukossa pitkin ekaa päivää
- en oo pitänyt Zeytä hyvismäisenä, se on ollut neutraaleissa pitkin peliä

Noissa molemmissa tapauksissa sä sotket mun pelityylianalyysiä hyvis/pahisreadeihin. Oon kyllä molempia koettanut selittää tässä pitkin peliä, ilmeisen huonosti kun et oo eka pelaaja joka noi tulkitsee noin. Mut jatketaan jos ollaan huomenna hengissä ja oot saanut luettua mun postit aiheesta uudestaan (tai voin mä asian selittää uudestaankin jos tarvii. Nyt ei oo energiaa, uniaika lähestyy. )

-Miina ja Savu epäilytti mua ekana päivänä enemmän kuin Halima. Ei oo tietty pakko uskoa, mut Halima oli lähinnä mun valinta niist päivän lopun wagoneista (Halima, Zey, Marzzuu) sen jälkeen kun Vamin pudottaminen ei enää napannut.

-en laittanut ihan hirveästi painoarvoa mun äänille siinä mielessä, että kaipasin ennen kaikkea actionia kun 3/4 IRL-päivää oli junnattu Zeytä ja Vamia. Mut en Mä kertaakaan äänestänyt ketään jonka putoaminen mua ois haitannut.


Joo, nähdään D3 jos nähdään.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Niacin » 04.12.2018 22:42:28

Päivitetty äänitilanne:
4 Zey (Savu, Keturin, justy, Jinmuru)
1 justy (jeekaka)
1 Savu (Zey)
1 miina (Horaaneko)

Putoamassa Zey äänienemmistöllä.

Poissa:
Ei kukaan

Puhepakot:
Kaikki puheltu!

Tietoa varapelaajista:
Pudottautuneelle Vampirelle etsitään edelleen varapelaajaa.

Päivä päättyy aivan pian, tänään tiistaina 4.12. kello 23.00!
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 04.12.2018 22:54:12

Unohin päivän päättymisen :D Tuntuu et nyt mennään pieleen.
--Zey
++miina
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Zey » 04.12.2018 22:59:21

Ainoa, mitä haluun vielä sanoa, on se, että justy oikeesti tuntuu hyvikseltä, joten en lähtis tappaa.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Cameron » 04.12.2018 23:00:30

Päivä on päättynyt! Iltaviestiä seuraa.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja Cameron » 04.12.2018 23:40:08

2. Ilta
Tässä oli ingame :>

Äänet:
3 Zey (Savu, Keturin, justy)
2 miina (Horaaneko, Jinmuru)
1 justy (jeekaka)
1 Savu (Zey)

Poissaolot:
-

Kuolleet:
1. päivä: Halima - tavallinen vieras
1. Yö - ei ketään
2. Päivä - Zey - tavallinen vieras


2. Yö alkaa nyt ja päättyy 5.12. klo 22.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.yö päättyy 5.12. kl

ViestiKirjoittaja Cameron » 05.12.2018 22:05:04

3. Aamu
Aamun sarastaessa Bond asteli aamutakissaan ja tohveleissaan espressoa hörpiskellen juhlasaliin. Huomasi että palvelusväki oli korkealuokkaista, sillä juhlien parista ruumiista tai kahakoiden jäljistä ei ollut enää jälkeäkään. Vain muutama hieman huolimattomasti paikattu luodinreikä seinässä kertoi että eilen oli ollut tavallista railakkaammat cocktail-kutsut. Bond asteli suuren lasioven ohi ja huomasi sohvakaluston vieressä olevan verhon olevan hieman sivussa. Olikohan laukulla pätkitty mies löytänyt salaoven?
Bond vilkaisi nopeasti ympärilleen ja livahti verhon taakse. Kuvakudos oli hieman vinossa. Bond nosti sen suoraan ja astui ovesta sen takaiseen käytävään. Toinen sarana oli hieman vääntynyt - edellisellä kulkijalla oli selvästi ollut kiire.
Bond kaivoi kellonsa sisältä kertakäyttöisen minipistoolin ja eteni ripeästi aamutohveleissaan portaita alas risteykseen, johon oli edellisenä iltana jättänyt serkukset, valiten nyt ulos suuntaavan reitin. Hänen ei tarvinut edetä kovin pitkälle kun hän jo näki maassa liikkumattomana makaavan möykyn.
Hän kumartui ruumiin ylle ja käänsi tämän ympäri - toinen serkuksista, se kiharahiuksinen. Mutta missä toinen serkus oli? Hän olisi selvästi vaarassa, jos vielä ylipäätään oli hengissä. Bondin täytyi löytää hänet. Hän kiristi aamutakkinsa nyöriä ja lähti harppomaan portaita päättäväisenä eteenpäin. Pihalta kuului kovaa huutoa, ilmeisesti joku oli yrittänyt paeta paikalta ja jäänyt sille tielleen.


Poissaolot:
-

Puhepakot:
Kaikki

Kuolleet:
1. päivä: Halima - tavallinen vieras
1. Yö - ei ketään
2. Päivä - Zey - tavallinen vieras
2. Yö - Keturin - serkus (vapaamuurari) & Vampire - tavallinen vieras


3. Päivä alkaa nyt ja päättyy sunnuntaina 9.12. klo 22.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 2.pv päättyy 4.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 05.12.2018 22:06:56

Zey kirjoitti:Ainoa, mitä haluun vielä sanoa, on se, että justy oikeesti tuntuu hyvikseltä, joten en lähtis tappaa.


Zey miksi sanoit näin, tiiäthän että tää tarkoittaa vain sitä että meidän on lynkattava justy.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 76 vierailijaa

cron