007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikset!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikse

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 20.12.2018 21:18:55

Jepjep, tässäpä tätä chattii discost kopioituna jos jotai kiinostaa lukee! Noi -- tarkottaa et sielt on katkottu viestei välistä (pelille ei nii relevanttei juttui/off-topicii), piti pätkii chattii ku kyläs näköjää on maksimimerkkimäärä, mut ei auttanu joten laitan tän chatin nyt kahtee viestii :'D

26.11.
Spoiler:
AlPacino
Savu ei ole vielä täällä
Mutta mulla ei ole kummemmin taktiikkaa. Ajattelin, että teillä olisi ja mä vaan sekotan pakkaa ja pysyn teistä irrallani muiden silmissä

Horaa
:D se o aiks kelpo taktiikka. Tho kannattaa myös jonku verra huomioida meitäki, se helposti huomataa jos pelaaja ignooraa iha täysii toisen
Ja joo huomasin, savu sua kaivataa :(

AlPacino
Näinpä. Savu ei mun silmissä vielä oo ollut äänessä ja sä oot perustellut kantas niin hyvin, niin ei oo vielä ollut saumaa. Nyt otin esille siellä 4 nimeä 14:sta

Horaa
Jea! Ton voi iha hyvi sanoo vaik pelissäki jos sult kysytää mikset huomioinu mua. Hmhmh kelasin kans et voisin täs pelin edetes listaa sua pikkuhiljaa hyvismäisemmäks mu silmis, yleensä ku näkee sitä et pahikset epäilee petturii oikei olan takaa. Mut katellaa mite tää etenee!

AlPacino
Joo katotaan miten etenee. Tietysti jos sä puhut musta liikaa hyvää, niin sekin herättää epäilyksensä :D Mut tilanteen mukaan! Mietin jossain vaiheessa myös, että voisin lyöttäytyä jonkun hyviksen rinnalle sen kelkkaan ja äänestellä aina niinku sekin tekee, niin se vois alkaa luottaa muhun. Sit alkaa sekoittamaan pakkaa, kun se jo luottaa muhun

Savu
Uuh kauheeta vauhtia etenee tuo peli :( Ehdin eilen jonku vartin lukasta noita viestejä enkä ehtiny ees kaikkia lukea, nyt niitä on sit tullu 4 sivua lisää ku pääsen töistä...
Noh pitää koittaa lukea minkä ehtii ja koittaa jotain ajatuksia muodostaa. Tää on kyl isoin peli missä oon koskaan ollu by far enkä oo koskaan ees ollu pahiksena et katotaan mitä tästä tulee :D

Horaa
Oho! Mullekki kyl aktiivisin peli pitkää aikaa mikä on aik overwhelming mut eiköhä tää täst :D Mun vinkki on yrittää vaa pelaa sillee mite yleensäki ja viestei kirjottaes yrittää vaa unohtaa et pelaa pahispuolel. Ja mennä vähä fiilikse mukaa, ehk ei tosiaa liikaa kannata miettii mitää taktikoimist (paitsi jos sellaselle tulee hyvä tilaisuus) Ja joo Al en ala iha suoraa heittää sua varmoihi hyviksii :D

Savu
Joo niin mä vähä aattelin kans! Nyt mua kyl vähä häiritsee etten vaan liikaa ala heittään samoja epäilyjä ku sä, ku yleensä meidän ajatukset on menny aika samaa rataa mitä jotku on välillä epäilllykki

Horaa
Totta muute :D Mut ei siitkää kannata liikaa alkaa stressaa, eihä se haittaa jos jossai asiois o samaa mielt (ja onha noi munki mielipiteet kulkenu nyt samaa rataa monie kaa)

AlPacino
Nii ja jos on mennyt ennenkin lähes aina ja nyt ei yhtäkkiä menekään, niin sittenhän se homma alkaakin olla epäilyttävää
Ehkä jonkun oman nyanssin ottaa siihen mukaan, mistä toinen on eri mieltä?

Horaa
Jep! Ja eiköhä sellasii tuu ihan luonnostaan, imo tollasii juttui ei kannata pakol alkaa vääntää kosk ne sit helposti kans näyttää pakotetuilt. Uskon et meil kaikil tulee eriävii mielipiteit iha naturally vaik pelataanki samaan tiimiin!

Horaa
tulee vaikeet päättää minä yönä Jinmuru pitäs tappaa (tuli siis äske esiin vaparina) kosk suojelija saattaa joko taktikoida ja jättää suojelun vast toisee yöhön (kosk saattaa ajatella et me ei uskalleta yrittää sen tappamist ekana yön) mut sit toisaalt saattaa pelkää et ajatellaa just nii ja suojella sit kuitenki.. tho täs vaihees pelii ku pelaajii on viel sen verra paljo (ei viel kriittist jos tulee tapoton yö) nii ehk kannattais vaa koittaa Jinmuu, tietääpähä sit seuraavana päivänä jos suojelija suojeli sitä.


27.11.
Spoiler:
Savu
Hmm nii totta :D Mitä pidempään vaparit on hengissä sitä todennäköisemmin epäilykset kääntyy meihin ku on varmoja hyviksiä. Toisaalta tekis mieli tässä alussa tiputtaa joku vaarallisempi pelaaja, esim Halima joka on aika tarkkaasilmäinen ja voi helposti johdatella muiden mielipiteitä jos sitä alkaa muut pitämään hyviksenä. Tai justy. Mut voihan se olla ihan hyvä yrittää vaan ampua Jin niin nopeasti ku mahdollista

Horaa
Jea, Justy tekis kyl ainaki mieli saada hengilt kosk tuntuu et kaikki luottaa siihe :'D tää on kyl oikeest aik paha paikka

AlPacino
Mustakin tuntuu että justy on aika vaarallinen pelaaja tällä hetkellä, vaikka en pitemmän päälle muita tunne
Tuleeko toinen serkku (vapari?) yleensä esiin ollenkaan?

Horaa
Jep samaa mielt, se on iha liia perillä asioista :DD Eipä noide erikoisroolien esiintuloist oikei voi etukäteen sanoa, kosk yleensä ne on taktikoituja. En usko et toinen vapari tulee ihan hetkeen esille ellei tuu jotai erikoisempaa tilannetta/oo pudotusuhan alla, kun Jin nyt tuli niin ajoissa esille
Btw mä uskon et huomio viimestään huomenna alkaa kääntyy hiljasempiin pelaajiin päin, joten ei kannata pelätä topiciin kirjottamista! Ja jos Al haluut apuu jossain, esim suhun kohdistuneisiin kysymyksii tms nii voidaa yhes miettii niit tääl :>

Savu
Oon sivulla 7 nyt lukemassa :D Ihan hyvältä näyttää so far ku horaa on suunnilleen kaikkien hyvislistalla, hyvin vedät!

Horaa
Kiitti! Pitää vaa varoo etten päädy olee liian hyvismäine, sit aletaa ihmettelee miks mua ei oo viel lynkattu :DD

--

Savu
Hei jos mä sanon näin niin kuulostaako se siltä et ajattelen liikaa pahiksen näkökulmasta? :D
"Jinmurulla oli aika korkealentoisia epäilyjä Zeystä kuten pahis joka esittää petturia :D Vähän tuntuu menevän jo siihen suuntaan et nyt yritetään vaan jotain keksiä Zeystä. En mä tiedä voiko tota sen vapaamuurariutta nyt kiistääkkään ku ainaki kaikki pelejä enemmän pelanneet tuntuu sen hyväksyvän. Ainoa mitä tulee mieleen on et se olis tyyliin itse petturi ja yrittää saada oikeat vapaamuuratit esille tai ennustajan suojeleen väärää henkilöä. Oisko siinä mitään järkeä?"
Ku en mä ite ois varmaan tajunnu tollasta ees miettiä jinmurusta jos en pahiksena miettis just miten vapaamuurareista pääsis eroon :D
Toisaalta oon mä varmaan paljo kaukaahaetumpiaki teorioita keksiny et silleen kai se kuulostaa jossain määrin sellaselta mitä mä normaalisti sanosin

Horaa
Ei toi mun mielest mitenkää hälyttävä oo, esiintuloi kyseenalaistetaa aik usei ja toi ei kuitenkaa ollu suora epäily vaa pelkkä teoria nii ei tunnu mun mielest epäluonnolliselt! Tho ku vähä aikaa järkeilee jos jin olis pahispuolel, aika varmaa et toine vapareist ois tullu jotai huutelee kosk tällee saatais kii pahis ja yks varma hyvis peliin. Mut niinku en koe et toi ois mitenkää liia outo :D

Savu
No hyvä :D Näköjään sitä nyt vähä tarkemmin miettii mitä tulee sanottua mut ei kuitenkaan varmaan liian varovainen kannata olla!

Horaa
Joo ei sekää oo hyvä, kannattaa vaa just pitää mieles et sanoisko näi ehk hyviksenäki
Hmhh mietin et pitäskö mun mennä sanoo toi topaan asti mitä kirjotin äsken (siis toi et ei ois hyvä pahistaktiikka kosk pahis saatais esii jos vapari tulis huutelee) mut en tiiä onks hyvä idea kiinnittää siihe liikaa huomiota, varsinki ku nyt oon monie silmis hyvismäinen nii mun mielipiteit kuunnellaan. Mut jos en tee siit epäilyy vaa pelkkää pohdintaa nii ehk menis
Tho eipä näköjää jin sitä mitenkää kummastellu joten tuskin tost hirveest pulttii otetaa, also toi su viesti on hyvä/ihmiset pitää sua yleens hyvismäisenä nii eiköhä toi mee pohdintana muide joukos

Savu
No joo, toisaalta se oli just se mun pointti et se olis pahistaktiikka et ainaki toinen vapari tulis huuteleen, siihen en ota kantaa kuinka huono taktiikka se ois :D
Mut sikäli se voi kyl olla ihan turvallinen aihe huomauttaa ku jossain välissä sun varmaan pitää mut noteerata :D Munki pitäis jotain alpacinosta alkaa keksiä huomiseksi

Horaa
Jep totta! En ota iha hirveest paineit tost noteeraamisest ku oon aiemmis peleis simply vaa pitäny sua hyvismäisenä läpi pelin mut hyvähä se o jotai keksii :D

--


29.11.
Spoiler:
Horaa Justy on kyl oikeest liian hyvä hommassaan :----D tbh en tiiä yhtää mitä tehä jos porukka lähtee enemmänki äänestää sua savu. Melkei tekis mieli sillee tahallaa-varovasti puolustaa sua kosk nii pahiskaverin ei oleteta tekevän (tai ainakaa mun tuski oletetaa tekevän) mut ähh pitää kattoo mite toi etenee

Savu
Taas! :D Yritän pelaa tätä peliä töiden ohella rennosti enkä omistaa tälle koko elämää nii heti ollaan lynkkaamassa ku on huonoja epäilyksiä :D
Mä en vielä käy sanoon mitään, koska se ei sovi kuvioon että seuraan topaa vaan töiden jälkeen ja herättäis vaan lisää epäilyksiä varmaa
Veikkaisin et joku edellisestä pelistä kyl huomauttaa että mut lynkattiin viime pelissäki D1 samasta syystä hyviksenä :D

Horaa
Joo siis ihmettelen kyl mite justy otti sut silmätikuks ku on moni muuki pelannu tätä pelii sillee, ei nii täysii :DD
Totta, ja uskon kyl et loppuje lopuks päädytää johki toisee pelaajaan ku oot yleensä aik hyvismäine poruka silmis. mun pitäs viel keksii ketä äänestää tänää, mut nii pitäs kirjottaa opinnäytetyötäki et.. saa nähä :DD

Savu
Joo, oot hyvin kyl pitäny nuo epäilyket kasassa, kaikkien hyvislistalla et tuskin sulla voi mikään mennä ihan lähiaikoina pieleen :D
Ei täst pelist kyl ikinä tiiä mitä hive mind päätyy tekemään :D Edellises pelis mulle ei ollu yhtään epäilyjä tai ääniä tuntia ennen päivän päättymistä ja sit kaikki lähti siitä et halima vaan heitti et "vielä ehtis äänestää savua"
Mä en tiiä tosiaan onko justy vaan niin hyvä vai onko toi vaan sattumaa :D

Horaa
Toivotaa :D Ja toi o kyl totta, pahimpii tilanteit o just noi iltahässäkät ku porukka panikoi, taisin mäki sua äänestää viimeks enk ees jälkeenpäi ollu varma et miks :DD

Horaa
Meen nyt aik riskil tätä pelii eteenpäi lmao toivon et toi ääni halimalle ei back flashaa mut parempi pelata ku pelätä i guess :D Also onks teil ajatuksii kuka toinen vapari ois? Mietin pitäskö yrittää osuu siihe tänää jinin sijaa
sehä on siis salee joku hiljasempi ellei Jin bluffaa et pahikset kiinnittäis huomion hiljasempiin. eli miina, Jii, pilkkuvirhe tai ehk jopa Vampire

Horaa
No selvispä se toinenki vapari sit iha itestää :D

Savu
Wat mitä tapahtuu Mä en tajua enää mitään!
Väliääntenlaskenta ois kova sana nyt

--

Savu
Mitähän tonne nyt uskaltais käydä sanomassa :D
Tuntuu et jos sanon nyt mitään niin kaikki muistaa taas et oon olemassa ja voitas oikeestaan lynkata savu mieluummin
Vampireki ollu vaan hiljaa niin kukaan sitä enää ees muista

Horaa
Totta :D en ikin haluu ehdottaa taktist hiljenemist mut.. ehk nyt ois taktisen hiljenemisen paikka :DD
Ei mut, uskon kyl et halima lynkkautuu tänää tai ainaki et huomio kiinnittyy vahvasti siihe

Savu
Joo nyt näyttää jo aika turvalliselta :D
Justyki tos jo sano et sitä melkein alkaa marsu epäilyttään kun hiljeni ku sitä ei enää epäillä

AlPacino
17 sivua!!
Oon kattonu viimeksi, kun 8 sivua puhetta
Meikästä justy kannattaa äänestää pois teidän yöllä. Mutta tehän te pahiksia ootta, niin en mee liikaa sanoon :D

--

AlPacino
kukahan on tippumassa?
Oon 9 sivulla xD

Savu
Mä en tiedä, kukaan ei laske väliääniä :DD
Marzzuu, Halima tai Vampire
Toivottavasti ei Marzzuu koska musta on oikeesti kiva et se pelaa vihdoinki plus se vois jatkaa sit hämmentämistä seuraavana päivänä :D

AlPacino
keturin on aika paha kans meille. Jinmuru ja Keturin on nyt serkukset ymmärtääkseni. Keturin pelaa hyvin. Muut luottaa heihin eikä kukaan heitä epäilemään. Heidän sanansa tulee olemaan kuin jumalan sana jatkossa. Kukaan ei voi nostaa epäilyksiä heidän roolistaan, koska se nostettaisiin framelle jo nyt toisten serkusten toimesta, jos he olisivatkin pahiksia. Mitä ei siis tietystikään ole :D
Mä luulen että keturinia suojellaan. jolloin kannattaisi jinmuru ehkä potkia? tai ne ennakoi ja suojaa jinmurua? Silloin justy ois vaihtoehto, sitä ei suojeltaisi samanlailla. Seuraavana yönä keturin pois? En tiedä....

Savu
Hmm, no toisaalta meillä on kuiteski aika arpapeliä kumpaa suojellaan vai suojellaanko kumpaakaan joten sikäli vois äänestää kettua niin et sen ainaki d2 sit sais pois. Justy ois kyl ihan oiva kohde myös mut en tiiä moniko sit päättää uskoa et justyn epäilemät pelaajat on pahiksia

Horaa
Mä voisin melkei veikkaa et suojelija suojelee ketuu, jin on ollu hiljasempi eikä nii hyödylline pelille. Toisaalt suojelija saattaa aatella et kelataa just näi ja suojella jinii. Tää on kyl vaikee tilanne :--D ois nii hito hyvä et toine saatais pois tänää et huomen ei ois kaks varmaa hyvistä pelissä

AlPacino
kolmessa yössä saadaan joka tapaukses molemmat pois

Horaa
Oon ite liikentees koko vklp nii en ehi nyt miettii tätä iha hirveesti, jos teil on ideoita yönimest nii heitelkää tänne ihmees!

--

Horaa
Siis joo totta. Vai oliks suojelija sellane et pysty kahten päivän suojelee peräkkäi samaa..? Pitää käydä tarkistaa

--

AlPacino
Mun mielestä ei pystynyt suojelemaan samaa peräkkäin

--

Horaa
Joo ei näköjää huh hyvä. Oiski ollu vähä liia epäreilu meille :D
Eli yritetää kuitenki vissii toista vaparii tänä yönä? Paras tilanne ois tietty saada suojelija pois pelist mut se menis vähä liia hakuammunnaks

AlPacino
Niin ois hakuammuntaa. Ja menetettäisiin mahdollisuus että ko. henkilö lynkataan seuraavana päivänä. Jin/ketorin pois vaan

Horaa
Jea! Hmm, mä lähtisin kuitenki kokeilee jinii mieluummi. Mitä ootte mieltä?

AlPacino
Joo passaa

Savu
Samoin!
Tosin voi tietenki harkita kuinka iso uhka se keturin on. Jos jin on tänään suojelussa niin me saadaan keturin pois kahden päivän päästä
Tai jos suojelija riskillä suojelee jotain muuta tänä yönä niin silti sama homma

AlPacino
Mm.. Mä en vieläkään oo kaikkea lukenut, mutta noinhan se suojelija voisi laskea myös, että ollaankin tappamassa sitten jiniä

Savu
Eli se ois vähä niinku safe bet äänestää nyt ketua niin saadaan se varmasti pois d2 jälkeen. Muuten on semi iso riski et se elää vielä d3 jos ennustaja suojelee tänään jinmurua tai jotain muuta ku keturinia
Mitäs mieltä? Oon avoin kyl kaikelle :D
Mulla on kyl suuri kutina et justy saa mut hengiltä d2, se on niin kova käännyttään muita
Ellei sit oo marzzuun vuoro

AlPacino
Joo kyllä mäkin keturinin puoleen siinä mielessä kääntyisin.. Mutta en kyllä tiedä.
Voinkohan mä jotenkin viedä susta pois epäilyjä? En haluais periaatteessa suojella, mutta joku toinen epäilyttävä henkilö vois olla hyvä tuoda esille

Savu
Paha sanoa! Olihan tos paljo potentiaalisia putoajia mun lisäks kuten marzzuu, zey ja vampire ja vielä jotain sivustaseursajia kuten toi pilkkuvirhe. Mahoton kyl sanoa kehen ne epäilyt huomenna kohdistuu.
Et ehkä mä vaan panikoin :D
Ei sillä tainnu mua vastaan olla mitään muuta ku et mun epäilyt on sen mielestä huonosti perusteltuja, mikä on ihan totta ku en muista mitä kukaki on sanonu 10 sivua aiemmin


30.11.
Spoiler:
Horaa Kyl mulle käy kokeilla kans Keturinia jos ootte sitä mieltä! Totta tuo, että jos ei kokeilla nyt se voi selvii kolmanteen päivään
Savu, kannattaa just korostaa marzulle tota et se epäilee sua vaan tosta. Ja AlPa jos haluut suojella Savuu nii just toi on hyvä et lähet epäilee jotain toista, ei ehk kannata hirveen suoraan puolustella Savua (joo mä tein sen jo mut :DD se tuntu luontevalt kosk oon aina luottanu savuun)
Mä yritän ain ku itel tulee epäilyksii nii ottaa eka hetken ja rauhottuu ettei tuu tosi agressiivista puolustusta, ja sit päässäni koittaa sillee ns "aliarvioida^ niit epäilyjä, luoda niistä ei nii vakavii ja vastaa niihin mahdollisimman kattavasti ja rennosti :D Se huomataa heti jos oot tosi puolustuskannalla/varautunu

Horaa
Onks kukaa laittanu yönimee?? Laitanks mä? Ja siis keturin?

Savu
Joo laita vaan, keturin sopii kyl mulle vaikka onki aika iso riski että se on suojeltu

--

AlPacino
Viimein pääsin threadin loppuun.. En odota mitenkään innolla seuraavaa päivää -_-
Ihan hulluna tekstiä. Ja kohta alkaa epäilyt miksi en ole ollut mukana keskustelemassa. Oon jo Zeyn listalla aika alhaalla
Sit kun ne jossain vaiheessa mut potkii pois, niin ne näkee että olin petturi. Sit ne jahtaa niitä, keitä en ole epäillyt... Eli mun kannattais varmaan epäillä jompaa kumpaa teistä. Ehkä Horaa. Mut Hora on pelannut niin loogisesti että vaikea päästä järkevää lokaa heittämään

Horaa
Mm, kannattaa ehk mennä sil periaatteella et jos meist löytyy jotai epäilyttävää nii nostat ne esii mut ei sillee keksimäl keksi mitää Yleensä pahispuolen pelaajan paljastues niit pahiskaveri readei vedetää oli sit epäilly tai ei, jos et oo tyylii saanu aikaseks sen pelaaja pudotusta nii et oo turvassa (etkä aina sillonkaa) oman kokemuksen puolest voin sanoo et sellaset lievät epäilyt yleens melkei pahentaa asiaa :'D
Also mun ja Savunkaa ei kannata lähtee esim yrittää pudottaa sua et saatais hyvispointsei kosk petturi ei oo nii tärkee rooli ja se voitais kattoo sit helposti suunnitelluks

Horaa
Noh, ei tullu yllätyksenä et ketu sai suojelun :'D mut tiietäänpähä ainaki et ens yön sen voi tappaa

--

Savu
--
En tiiä onks toi hyvä vai huono juttu et kaks hyvistä on nyt pois eikä varapelaajia oo vielä tiedossa

Horaa
--
Hyvä juttu siin mieles et meille vähemmän työtä jos varittajii ei löydy mut imo en tykkäis voittaa pelii sil et porukka tiputtautuu pois :'D Ja vaikeuttaa kans siin mieles et nyt meil on 2 pelaajaa joist ei kuulu mitää -> vähemmä porukkaa mist ettii pahiksii. Varapelaajat tietty voi tuoda omaa uutta twistii ja sekavuutta peliin et siin mieles "hyvä" jos tulee uusii pelaajii.. tai sit ei :'D paha sanoo etukätee

Savu
No nii, kertoo kyl jotain et mä en ees muistanu että Jii on pelissä ennenku sen tiputtautumisesta kerrottiin :D Harmi et Vampire lähti koska se ois ollu hyvinki potentiaalinen putoaja. En oo viel nähny et kukaan ois heti lähössä varapelaajiksi tulleita lynkkaamaan heti joten kyl toi varmaan tekee ainaki tästä päivästä vaikeemman jos niille tulee varapelaajia


1.12.
Spoiler:
Horaa Jea, jos saadaa varittajat täl päivälle jo nii tod näkösempää et ne ei viel tänää kuole :'D
Also keturin on kyl aikamoine vekkuli toi suojelijan esiintulo on silt tosi hyvää päättelyy
Sanosin et lahdataan sit ens yön joko suojelija kosk se o suht vaaralline rooli tai sit keturin. Suojelija ei voi saada enää varmistettuu hyvist pelii nii ei oo nii paha et se ois elos viel yhen yön et periaattees ketu ois ehk parempi saada pelist pois, mut kattoo ny

AlPacino
Tietysti peliliike on mahdollinen...
Jos ilmottaudun suojelijaksi ja otan random hyvis pelaajan mukaan
Hyvis pelaaja tietää olevansa hyvis, joten se vois uskoo mua?
Meitä ois sitten muka 4 hyvistä. Oikea suojelija joutuisi tulemaan esiin
Mut en tiiä. Jos ne puottais mut, niin oikeeta suojeliaja ei puotettais... Ei ehkä kannata

Horaa
Jea, mut sit oikee suojelija vaa tulis esiin oikeen nimensä kaa, sut lynkattais ja tiiettäs aik varmasti et se sun nimeemä pelaajaki on hyvis :'D

--

Horaa
Suojelija tulee varmaa esii anyway

AlPacino
Toisaalta, mistäpä ne tietää oonko minä oikia suojelija vai se toinen oikia suojelija? Sit pitäis vaan lynkkaa oikein
Niin tulee.. Sepä. Ei tarvi hakee näin
Mut ei se kannata muutenkaan. Sit kun lynkkautuis oikea suojelija, kukaan ei enää uskois yhtään mitään mitä sanon :D Oisin turha koko pelissä

Horaa
Toisaalt ois epic jos nimeisit mut tai savun, saatettais saada varman hyviksen titteli. Mut en tiiä onks worth the risk :D

--

Horaa
Yleensä se joka claimaa roolin ekan esiintulon jälkee pidetää topas uskottavampana voisitha sä tietty siin vaihees alkaa kikkailee ku suojelija tulee esiin, mut en tiiä
Ollaanks me viel nii ahtaal et tarviis tehä näi radikaalei juttui :DD

AlPacino
Ehkä ne ois uskottavampia, kun tekee silloin kun ei ole vielä niin ahtaalla
Mutta ei oikeesti kyl kannata. Me ollaan hyvässä tilanteessa nyt. Mulla ehkä pieni mahdollisuus lynkkautua tänään. Muutama piti mua aika epäilyttävänä

Horaa
Joo ei ehk :D toivon et tää päivä kääntyis justyn tai miinan metsästykseen, niil ois kans aik hyvät mahikset tippuu. Ite aattelin ainaki miinaa epäillä

--

Savu
Mä kirjottelin kans eilen pitkät pätkät jysty-epäilyjä mut en viel postannu mitään, aattelin et justy-zey on aika helppo maalata pahiskavereiksi
Mä en tiedä miks suojelija tulis esiin ellei se oo putoamassa. Jos joku meistä on tippumassa niin sit varmaan meidän kannattaa tulla suojelijana esiin nii saadaan ainaki sen oikeen nimi selville jos se tulee ite esiin? Ku jos seuraavana yönä tapetaan ketu niin me ei tiedetä ketä suojelija suojelee ja sit ois aika riski yrittää jinmurua seuraavana yönä
Mä en tajuu yhtään tota keturinin järkeilyä suojelijasta. Jos se tulee esiin niin me voidaan silti tappaa seuraavana kahtena yönä keturin ja suojelija missä tahansa järjestyksessä enkä mä tiiä mitä suurta dilemmaa siinä meille ois
:DD Musta ois hiton hyvä meille jos se suojelija tulee nyt esiin nii tiietään kenet tappaa ketun jälkeen ja sen jälkeen jinmuruki ois vapaata riistaa
Ainoo että se tekee tästä päivästä vähä vaarallisemman

Savu
Jaa justy käviki sen jo sanomas. Eli keturinin pointti on se että se ite on mielestään niin hyvä pelaaja et kannattais yrittää uhrata suojelija että se ite sais elää pidempään. Ymmärsinkö oikein? :D

Horaa
Tyylii :DD en kyl iha täysii hiffaa miks se haluu suojelija noi kovasti esiin ja "tasavertanen mahis kuolla" ois parempi ku suojelija suojelemassa jotai mut oh well, ku nyt mietin tätä nii parempi meille et suojelija tulis nyt esiin :---D
Hetkine mis välis justy o laittanu nyt viestii mul ei näy mitää 0:

Savu
Justy kävi eilen illalla sanoon jotain suojelijasta, ei se muuta oo nyt sanonu
Tuliko muille olo et jeekaka ois suojelija tosta sen viestistä? :D Se vaikuttaa jotenki loukkaantuneelta siit että ketu ehottaa ennustajan uhraamista

Horaa
Aa joo totta
Ja joo oon miettiny kans et jeekaka ois potentiaaline, en usko et se o joku hiljasist ku hiffas ton et ketuu kannnattaa suojel
Veikkaisin et jeekaka, pilkkuvirhe tai justy. Pilkku on ollu hiljaa mut luulen et kuitenki seuraillu pelii. Justy on pelannu ehk vähä liia riskii pelii mut en näkis mahdottoman et ois suojelija :D zeyn kaa vähä sama ku justyn, en tiiä lähtiskö suojelija noi riskiin peliin. Eli jeekaka ois aika hyvä veikkaus!


2.12.
Spoiler:
Horaa Siis nyt meni kyl nopee sun lynkkaukseen tää :'D tho päivä vast alus nii ei kannata viel heittää pyyhettä kehään
En kyl yhtää tiiä mitä mun pitäis täs tehä. En ainakaa aio äänestää sua kosk yleens noi vikana äänestäneet saa sit epäilyt niskaan

Savu
Joo :DD Tosin tällä hetkellä näyttäs et marzzuun ääni on mulla vaan for lulz ja justyki hyvin mahdollisesti vaihtaa ääntään. Zey nyt ei näyttäny tykkäävän siitä että epäilen sitä et se saattaa kyl pitääkki äänensä mulla

Savu
Et ei tässä vielä kyl mitään hätää oo. Tää mun pelitapa ei kyl oo pahiksena ihan optimaalinen ku jos mut kuitenki lynkataan niin Zey saa ihan hitosti hyvispisteitä :D
Pitäs pysytellä enemmän varjoissa mut en mä osaa oikein pelata muulla tavalla :D

Horaa
Jea totta, ton takii o ain vähä riskii vetää pahiksena tosi vahvoi readei muista :D mut idk must o kivempi et lähtee siin mieles rohkeesti peliin eik käytä neutraalina pysymist taktiikkana
Hyvä puoli on se jos sä tänää tiput et ainaki marzu jää sit epäilyttävään valoon, ehk jopa jeekaka mut joo zey kyl varmaa nousee hyvislistoil

Savu
Jep! Noh onneks niitä voi sit yöllä tappaa pois vaikka toi suojelija tekeeki siitä kohteen arpomisesta vähän vaikeaa.

Horaa
Haaa osuit Savu oikeesee :D jeekakaha se suojelija oliki

Savu
No kappas! Jeekaka on kyl hassu ku se vahingossa vähä lipsauttelee noita roolejaan :D
Tänään toi ei kyl hyvisten peliä auta hirveästi ku ei Jeekaka ollu kovin varteenotettava putoaja. Huomenna ehkä vähän kun on edelleen kaks varmaa hyvistä mut sen jälkeen kaikki onki sitte vapaata riistaa.

Savu
Oikeestaan erittäin hyvä homma meille koska nyt vasta luin että Justy alko pitään Jeekakaa mun pahiskaverina :D
Huomasitko muuten Horaa et Justy kyseli sulta tosta sun Halima-äänestä?
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikse

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 20.12.2018 21:20:15

3.12.
Spoiler:
AlPacino Sori jätkät en oo ollut mukana ollenkaan :(
Oon aivan poikki edes ajatuksesta, että lähden lukemaan mitä tällä kertaa on juonittu ketäkin vastaan. Toi alun 18 sivua vei eka voimat. Kirjailin wordiin asioita joita tuli mieleen ja ne ois vieläkin tallessa. Mutta mulla ei oo voimia enää mennä lukemaan noita, mihin nyt ollaan päädytty

Savu
Joo ei mitään, etkä todellakaan oo ainut :D Ýli puolet pelaajista ei oo jaksanu sanoa oikein mitään tässä toisen päivän aikana.

--

Savu
Ei mulla tällä hetkellä oo ääniä muuta ku Zeyltä joka otti itteensä siitä ku äänestin sitä, eikä kukaan muu oo ainakaan ääneen sanonu että aikois äänestää mua.
Lähinnä tossa on jahkailtu Zeystä. Sit Justy kävi läpi mua ja Miinaa ja totes että vaikutetaan sittenki hyvismäisemimltä kuin se muisteli
Ei missään nimessä haittaa jos jotain käy sanomassa, kuhan koittaa pitää yhteneväisenä sen kanssa mitä eilen tuli sanottua. Että jos nyt epäilee / ei epäile jotain muuta niin perustelee jotenki että miksi mieli muuttu.


4.12.
Spoiler:
Savu Jos nyt tipahtaa sekä Zey että Vampire niin sitte huomenna kaikki on taas vapaata riistaa ja ainaki Jeekaka alko jo vähä miettiin AlPacinon hajuttomuutta.

--

Horaa
Katotaa nii saan iha salee epäilyi tost viestist ku toi oli niiii mitääsanomaton mut tbh en ois hyviksenäkää pystyny yhtää parempaa :'''D

Savu
No en usko :D Oli kyllä taas sellanen viesti et sä voittasit tän varmasti yksinki. Jos justy saa siitä jotain epäilyksiä revittyä niin muut voi uskoa sitä, mutta enpä usko et muut alkas tota epäileen!
--

Savu
--
Mut tuhannen taalan kysymys, Keturin vai Jeekaka? Kumpiki tuntuu siltä että ne vois äänestää huomenna ketä vaan. Keturin ehkä vähä todennäköisemmin meitä?


5.12.
Spoiler:
Savu Teoriassa joku tiputetuista voi tulla varittaan vampirea, ja pilkkuvirhekki voi tiputtautua, että jos oikein hienosti käy niin jeekaka ja keturin voi herää kuolleista

Horaa
--
Mm mä mietin samaa et kumpi.. ketu saattais lähtee justyn perää mikä ois hyvä meille, mut toisaalt justy on nyt aik ally sun kans et voisitte melkei yhes lähtee jonku perää. Se vaa sit et kenen, ku kaikki o nii hiljaa

Savu
Niinpä, vähä vaikee ku Vampire ois ollu tavallaan mun ykkösreadi mut nyt ku se on pois nii kukaan ei halua äänestää sitä. Mä vähän sekoilin tos loppuillasta ku luulin et Vampire tippuu nyt yöllä epäaktiivisuuten mutta en nyt kyl tiiä enää et millon se tippuu? :D
Ainaki Marzzuulle ja Miinalle sais varmaan kans kerättyä helposti ääniä.

Horaa
--
Pitäskö sit kuitenki ketu lynkkaa?
haluisin aatel tätä atm lähin sillee et ketkä pelaajat pitää topan aktiivisena kosk tylsää jos toi peli kuolee iha kokonaa. Mut jee ja ketu o ollu aik samois tos aktiivisuudes et ehk sillee ei välii

Savu
Joo kelpaa mulle ja samaa vähä itekki mietin. Mulle jäi ainaki viime päivästä sellanen kuva et ketu ei paljoa puhunu

Horaa
Jep! Oke mä heitän yönimen sit ketul, täs nii vähä aikaa et sori AlPa en oota nyt sun mielipidettä :'D

--


6.12.
Spoiler:
Horaa Ähh voi muna, päivä on kyl vast aik alussa et ei mikää kivee hakattu juttu et alpa tippuu, mut jos käyki sillee en oikei tiiä mitä tehä täs kohtaa
Kosk jos äänestän alpaa täs vaihees se katotaa iha salee huomen pahistaktiikkana
Parast täl hetkel ois et AlPa pääsisit ees jotai mielipiteit heittää topaan vaik ymmärrän kyl jos ei huvita :')
Mut sillee saatais sut ehk viel pidettyy elos kosk atm sua epäillää vaa siit et oot hiljaa

Savu
Joo aika vaikee munkaan on keksiä perusteita sitä vastaan Oon aikalailla ignorannu alpan topicissa joten paha alkaa puolustelemaankaaan. Tietty vois yrittää saaha vaikka pilkkuvirheen sen edelle sillä varjolla että se on osallistunu vielä vähemmän

Savu
Alpa aioks pelata vielä? Mietin vaan että jos et, niin kantsii tiputtautua heti niin voi ehkä löytyä vielä varapelaaja.

AlPacino
Joo oon mä nyt jääny kyllä aika pahasti pois
Periaatteessa vaan yhen päivän
Mut huomaan ettei mitään inspistä

Savu
Harmi :(
Ei tonne tietenkää mitää metriviestejä tarvi kirjottaa, voi pelata ihan rennostikki, kyllähän sitä monet tekee :)

AlPacino
Nii se ollu mulla tarkotus
Mutta en oo nyt jaksanut sitten lähtä puhumaan kun sairastuinkin niin oon ihan dead


7.12.
Spoiler:
Horaa Ymmärrän :\ Imo seki saattais parantaa meidä asemaa jos kävisit sanoo ton topicii, et sul ei oo mitää motii pelaa ja oot kipee tms nii et jaksakkaa
Kosk usein seki saatetaa kattoo ettei pelaa pahistiimii jos ei oo mitää motii
Mä lähin nyt kokoo listaa pelaajist, menee varmaa huomiselle mut justy ainaki käyty läpi jo ja jfc jos oisin hyvis saisin siit kyl nii major pahisvibat

Savu
Jep, se ois kyllä bueno jos nyt tippus vaikka pilkkuvirhe alpan sijaan ja huomenna justy :D
Kirjottelen huomenna topaan, tänään meniki suunnitelmat vähä eri lailla ku kuvittelin nii en ehtinykkään

Horaa
Huhhhhuh nyt o kilometriviesti siel :D tbh mua vähä pelottaa ketä lähtee äänestään ton jälkee. Onneks tuol o noi miina ja marzu jotka o aik hyvii vaihtoehtoi

--

Savu
Mietin vaan et jos tässä nousee joku savu-juna niin miten meinasit olla äänestämättä mua ku oon kahdessa kolmesta sun todennäköisimmässä pahiskombossa :D
Vaikka sehän vois olla ihan hyvä et bussaat mut ihan yllättäen huomenna niin saat sit yksin pelata loppupelin ilman epäilyjä :D

Horaa
No siis joo mul tuli sama mielee.. :----D Ja toivon etten ny herättäny ihmiste savuepäilyi, toisaalt justy ei ainakaa enää pidä sua pahismaisena mikä on hyvä juttu
Enkä tykkää bussaa pahiskavereit se o nii tylsä taktiikka ; ; mut pakkoha siihenki o ehk ryhtyy jos tulee sellane tilanne
Mut imo en usko et sua ollaa äänestämäs näide kahden päivä aikana ku ihmisii arveluttaa nyt noi hiljaset enemmä. Ja voisin yrittää viedä tota miinan lynkkausta ainaki eteenpäi

Savu
Joo vaikeepa tota on nähä, tosin huomisesta ei kyl tiiä yhtään. Jos alpa nyt putoaa niin en tiiä mitä linkityksiä Justy saa kaivettua. Mä oon ainaki ite ehkä epäilyttävän vähä käsitelly Alpaa. Mut veikkaan että jos meitä pidetään hyvismäisinä niin voidaan aika hyvin vaikuttaa peliin :D
--

Horaa
Jea, sepä se. Mua vaa pelottaa just et mitä readei tänää vedetää jos alpa tippuu, justy saa ainaki melko varmasti varman hyviksen paikan. Pliiiiiiiis alpa jos sullon yhtää aikaa ja jaksamist nii käy kirjottaa ees jotai topaan saattais helpottaa meidä pelii tosi paljon :'D ois iha tosi ideaali tilanne et tänää saatais esim pilkkuvirhe tiputettuu
--

Savu
Mä en oo varma kantsiiko tässä vaiheessa enää käydä mitään puolivillasta heittään, että jos käyt niin kirjota jotain vähän oikeelta näyttävää :D Olin nimittäin just laittamas että jos joku hiljanen tulee nyt sanoon että "sori ei oo ollu aikaa pelata" niin äänestän sitä heti koska se ois niin läpinäkyvä aktiivisuuskiintiön täyttäminen.

Horaa
Joo totta tuoki .voi hitsi

Savu
Mä mietin että ton Justyn alpan äänestämisen vois kääntää myös sitä vastaan. Alpa on käyny foorumilla viimeks 4. päivä joten sen vois kääntää ihan vaan niin et Justy ties ettei se oo enää tulossa joten halus vaan bussata kaverin hyvispisteiden takia. Et ei siitä välttämättä varmaa hyvistä tuu :D
Sitä en tiiä kantsiiko tuo mahdollisuus sanoa ääneen jo nyt vasta huomenna

Savu
Jahas pilkkuvirhekki tuli juttelemaan eli ei oo putoamassa automaattisesti


8.12.
Spoiler:
Savu No nyt ku pilkku ja marzzuuki on käyny täyttään aktiivisuuskiintiön niin hyvin vois AlPacinoki nyt käydä sanomassa mitä vaan eikä se poikkeais tosta muiden hiljasten joukosta :)

Horaa
Hmm jos alpa tippuu tänää, miina ois aik hyvä vaihtoehto pahiskaveriks ku äänesti marzuu must tuntuu et jos alpa et lähe sanoo mitää topaan munki on pakko alkaa puskee sun äänestämistä
Paitsi et. Hmm. Ehk kuitenki saatan päätyy äänestää miinaa, alpan äänestämine täs vaihees voitais kattoo bussauksena ja ois aik amatöörivirhe. Toisaalt porukka saattais ajatella et en menis pahiksena nii halval taktiikal mut en pistä ehk luottooni siihe :D

Alpacino
--
Mä varmaan tipun, ja musta tuntuu, että ei kannata lähtä liikaa osoittelemaan ketään
Koska ne vaan laskee sit 1+1 ja lähtee teidän perään. Mulla ei tällä hetkellä ole energiaa lähtä tohon peliin niin, että kävisin kaikki viestit läpi ja miettisin

--

AlPacino
Mä tässä kirjailen seuraavaa
Mietin että kannattaakohan

Horaa
Jos sua huvittaa nii kirjota vaa! Juonareis ei kannata miettii liikaa sitä "kannattaako" kirjottaa, kuitenki ne o vaa pelei ja jos joku viesti saa aikaa epäilyy nii ei sille sit vaa voi mitää :'D Mut jea kirjottelee vaa if u feel like it
Mut also jos haluut pudottautuu nii no hard feelings ymmärrän milt tuntuu ku o iha ulkon pelist ja se sivumäärä vaa ahistaa :D

Savu
Joo jos yhtää huvittaa kirjottaa niin todellaki kannattaa :)

AlPacino
Joo kilometriviesti tulossa

AlPacino
Oksennettu. Toivottavasti ei tullut liikaa epäilyjä teidän suuntaan. Musta olis ollut outoa, jos oisin ignoorannut teidän loppuun asti täysin

Horaa
Nice! Hsvjdkfl laitoin kans viestii ja vähä itkettää kui nurkkaan oon itteni ajanu mu epäilysten kaa :'D
--
En vaa keksi oikei enää ketää muut ketä epäillä ku tyylii sua, miinaa, violetii ja pilkkuvirhettä. Porukka nostaa marzustaki kokoaja hyvismäisii juttui esii nii oh well

--

Savu
Joo aika hankala tilanne ku alpasta kaikki keksii niin paljo helpommin epäilyjä ku pilkusta tai violetista koska kumpikaan ei oo sanonu oikeestaan mitään. Mä kehittelin nyt muka teorian että justy suojelee pilkkuvirhettä, että sain ees jonku argumentin olla äänestämättä alpaa :D Se voidaan nähä huomenna pelastusyrityksenä mut olkoot Alpa kyl alusti jo hyvän casen jolla voi äänestää miinaa huomenna.
Jos siis alpa lynkataa
Voithan sä äänestää alpacinoa ja sit vaan toivotaan et pilkkuvirhe keräis orgaanisesti hyvisten ääniä? :D Lol se näyttäis oudolta jos me kolme vaan äänestettäis pilkkua :D

Horaa
Jea, miinalle multki löytyy perusteit. Ja siis jepp must tuntuu et mun on melkei pakko lähtee alpajunaan, ellen äänestä sit taas miinaa. Pilkkuvirheesee mäki olisin saanu ehk jotai pohjaa mut siin oli joku syy miks se ja justy ei voi ol pahiskavereit ja kehittelin jo ton miinaAlpa casen nii tässä mä nyt pyörin omas paskassani ja koitan saada selvää ketä kannattais äänestää :DD
Voisin olevinaa provoo sua ja heittää toho nyt heti perää äänen alpalle
Mut sit pitäis vastaa muihinki viesteihi enkä kyl jaksa atm :'D

Savu
Joo ei oo kyl kadehtittava tilanne :D Noi meidän hyviksetki on niin jusytyn taskussa etten tiiä saako niiden päätä käännettyä mihinkään

Horaa
Sepä :'D Justy on just tos mieles paha pelaaja et saa helposti porukan päät kääntyy omaa suuntaan ja tätä viel boostaa hiljentyny peli ja ku monii ei tunnu kiinnostavan ees pelaa enää :DD
No mut hei. Jos hävitää nii ainaki yritettii parhaamme lmao

Savu
Kyl! Ja vaikka alpa nyt tippuis niin ei tarvi enää ku D4 pudottaa miina ja sit D5 joku hiljanen tai justy. Ei mikää mahdoton tehtävä vaikka tää alpa-tilanne tekee kyl huomisesta melko vaarallisen.

AlPacino
Joo ei mua haittaa vaikka tipun. Mut nähdään nyt aika hyvin Miinan kans kaverina, niin se sit varmaan äänestetään huomenna pois, jos tipun
Ja tietysti Hora äänestät mua! Mutta mä just tuossa yritin vähän avaa peliä, että muitakin vielä mietittäis eikä menis minä vs marzzuu
Mä toivoin tavallaan, että hyvikset oli vaan mua äänestämässä, että saavat mut puhumaan ja nyt sitten voivat kattoa tilannetta uudelleen. Jeekaka ja Jinmuru on aika pitkälle Justyn kans kimpassa. Jos Justy kattoo mua uudelleen, ja vaihtaa äänensä, niin silloin noi muutkin saattaa niin tehdä
Ens yönä tietysti tiputatte Jeekakan. Sitten Miina lähtee pois. Seuraavana yönä joko Jinmuru tai Justy. Justy vaarallisempi pelaaja, mut Jinmuru varma hyvis, jolloin sekavaa. Toisaalta kyllä Violet ja pilkkuvirhe varmaan saa oman huomionsa Justylta. Tosin jos mä kuolen, niin näkevät että olin petturi, niin en tiiä kiinnostaako niitä enää muita hiljaisia tappaa


9.12.
Spoiler:
AlPacino Miten mä uskallan sanoa mitään, ilman että tiputan nyt Savua mukanani
Voi perse

Savu
Oho, tilanne on nyt vissiin alpa 3 - pilkku 4 :D
Mielenkiintosta nähä mitä tässä tapahtuu ja etenki mitä justy tekee

AlPacino
Justy pisätä mulle äänen takaisin
Musta tuntuu että kun tipahdan niin säkin tipahdat

Savu
No jaa, onhan se mahdollista mutta tuleepahan jännä päivä huomenna :D Sut voi linkittää myös miinaan, ja koska moni on linkittäny miinaa myös muhun niin miinan lynkkaaminen huomenna ja hyvikseksi paljastuminen voi vielä pelastaa mut.
Toisaalta jos nyt vaihdan ääneni sulle niin mitenköhän se nähtäis
Noh mut sano ihan mitä haluut, ei se niin vakavaa oo :D

AlPacino
Joo meni taas kilometri tekstiä

--

Savu
Haittaako jos määki äänestän sua? Vaikee nähä miten tää vois onnistua ku horaa ei voi enää auttaa ja toi justyki vaan kattelee että mitä tapahtuu :D
Tai no en tiiä, jos tuo jeekakaki ehkä siirtää äänensä

AlPacino
Ei mua haittaa tietystikään. Pääasia on pahistiimin voitto, ei mun elossa pysyminen
Tuossa varmaan vielä ääniä lentelee eri suuntiin

Savu
Joo :D Kaikista paras ois jos jengi orgaanisesti äänestäis mieluummin pilkkua nyt ku oot alkanu puhumaan. Jos siirrän ääneni sulle niin se vois jopa auttaa tilannetta, jottei näyttäis että kaikki haluaa äänestää pilkkua.

Horaa
Joo mäki varmaa äänestän nyt alpaa mut mietin tota miinaaki, justy saattais innostuu äänestää sitä. Mut miina ois sen verra passeli pahiskaveri sulle alpa et sun kuolemine miinan sijaa ois melkei kannattavaa. Kaikkei paras tilannehan ois tietty jos pilkku saatais päivilt, mut epäilen et siihe junaa tänää porukka lähtee :\ mut onha täs viel aikaa!

AlPacino
Kannattaa pysyä nyt vaan linjassa, eikä muuttaa ääntänsä tilaisuuden tulle
Horan siis ainakin kannattaa äänestää mua
Mutta hyvikset voi ihan hyvin kääntää vielä mielipiteensäkin

Horaa
Jea.. mua vaa jännittää ton huomisen puolest et onks parempi ol syytettynä bussauksest vai siit ettei äänestäny :D Yritän nyt vaa pelaa mahd rehellisesti ja avoimesti tuol topan puolel, onneks oon iha hyvä selittää itteni ulos tilanteist jos tulee tiukka paikka :D

AlPacino
Siks mietin että parempi että sinä ja savu ette samanlailla äänestäisi

--

AlPacino
Ah se on jo 2vs5
Ei mua enää voi pelastaa :D
Musta näyttää jo siltä, että Savu tippuu mun mukana, koska äänesti pilkkua. Vaikka hyvin kokonaisuuden otitkin haltuun, mutta mä kuitenkin oon petturi ja ne näkee sen kun tipun
Jos vaihdat äänen muhun, niin se näyttää vaan epäilyttävältä vaihdolta, kun tippuminen on varmaa

Horaa
Mm, toisaalt kosk oot vaan petturi voi toi kääntyy savun edukskin, kosk petturin puolustelu ei oo usei hyvä pahistaktiikka
Vaikeeha näit o iha täysii ennustaa etukätee, huomen sit nähää kui kuses ollaa :'D

--

AlPacino
--
Tietoisesti en oo ottanut isommin kantaa vaan yrittänyt just niputtaa kavereihin keihin luotan ja keihin en. Parempi sit kun tipun luulisin
Oletusarvo mulla oli alussa , että oisin tippunut jo paljon aiemmin

Savu
Toi vaikeuttaa tosi paljon ku on niin paljo varmoja hyviksiä että meidän kädet on sidottu yötappojen suhteen vielä kaks yötä...

AlPacino
Mä näkisin, että Marzzuu, Miina ja Savu on tulilinjalle mun tippumisen jälkeen

--

AlPacino
Jep. Pakko tappaa jeekaka tietysti, kun se suojelee muuten
Jinmurua ennen en näkis pahana, että myös Justy voidaan puottaa. Ehkä.. En tiiä

Savu
Mietin et pitäskö niitata jeekakan jälkeen justy ku siitäki tulee nyt melkein varma hyvis ellei aleta epäileen että se bussas alpan...

AlPacino
Mut siis puotetaan. Sit puotatte jeekakan. Sitten putoais Miina/Savu/Marzzuu. Sit justyn/jinmuru. Sitten ois mun mielestä parhaimmillaan jäljellä Hora, Savu, Jinmuru, Marzzuu/Miina, Pilkku. Sekoittavia ja epävarmoja pelaajia olis paljon. Pahimmillaan mun mielestä siinä voisi olla: Hora, Justy, Marzzuu, Miina ja Pilkku. Porukka lähtis helposti Justyn pikkurillin ympärille. Ja siinä pitäisi saada monta vielä alas, ennen meidän voittoa :D

Savu
Sääliksi käy kyl horaata jos me molemmat tiputaan tänään ja huomenna :DD
Mut luulen et tästä pelistä tulee aika helppo heti ku justy on tapettu, selvisin mä huomisesta tai en

AlPacino
Jep :D

Horaa
Joo-o :DD kattoo ny mitä porukka o mielt tost mu uusimmast viestist, yolotin sit kuitenki äänen miinalle
Mul o omat epäilykseni et tullaan voittaa tää lmao mut eihä sitä koskaa tiiä

Savu
--
Justy vaihto äänen marzzuulle
Tää menee liian jännäksi :D
Kiva ku oon jokasessa jeekakan pahsikombossa mitä se keksii

Horaa
--
Ja joo katoi just et vittu et jeekakal menee nää lähelle :----D
vitsi, ois kyl aiks ideaalii jos marzzuu tippuis ja se ois justyn aikaansaamaa mut saa nähä innostuuks porukka tost

Savu
Joo, siinä mielessä hyvä ettet äänestäny alpaa niin vielä ihan mahdollista että tästä tulee vielä joku uus juna
Tbh meillä kaikilla taitaa olla enemmän perusteita äänestää marzzuuta kuin ketään muuta mut ei uskalla vaihtaa ääntä ku sit justy kuitenki kattoo että jaha osu värään ku sen valitsema kohde alkaa kerätä ääniä muilta aktiivisilta
Noni jeekaka vaihto marzzuun justyn perässä alpa 3 - marzzuu 3

Horaa
Oho totta! Ja joo mä en uskalla iha heti ainakaa back offaa tost miinast.

Savu
Oisko peliliike että alpa siirtäs äänensä marzzuulle ihan vaan itsesuojeluna ja mä siirrän ääneni alpalle koska pilkkuvirhe juna kuoli? Tilanne pysyis tasan, mä en enää näyttäis niin pahalta vaikka alpa putoaiski, ja jos jinmuru/horaa vaihtaa äänensä marzzuulle niin alpa pelastuu?

Horaa
Mä taas täs just mietin et oisko dick move jos äänestäisin alpaa, se sopis siihen et pidän miinaa ja alpaa pahiskaverein et haluisi mieluummi jommankumman pois pelist :DD
Mut ois kyl kiva jos alpa ei putois tänää
--

Savu
Nii sä kyl puhuit jo et äänestät miina tai alpaa vaikka perustelitki miks marzzuu ois myöz pahis

Horaa
--
Olisko sul mitää perusteluit sit äänestää alpaa

Savu
No tavallaan yhtä vähän ku äänestää pilkkua :D Keksin vaan ton justy linkityksen mut sekään ei oo enää validi

Horaa
--
Must tuntuu et mu o melkei pakko äänestää koht alpaa ku toi miinan ääni tuol yksinää tuntuu vähä turhalt

Savu
Joo, ja alpan on melkein pakko äänestää marsua jos yhtään arvostaa omaa henkeään pelissä
Sit mä voisin valita kumman puolen vaan

--

Horaa
Äähh
No kai mä kuitenki äänestän alpaa? :D mu ei oo kuitenkaa mahdotont vaihtaa sijhe marzuunkaa ku oon sitä epäilly

Savu
Siitä vaan :DEn tiiä tarviiko vielä ku on 4 tuntia aikaa
Mut @AlPacino vois varmaan kuitenki vaihtaa äänensä marsulle jossain välissä?

Horaa
Jea mut mietin et ton mu viimesimmän viesti jälkee ois hyvä et tekisin jotai ton äänestystilantee etee asap

Savu
--
Ja hyvä alottaa nyt jo siirteleen ääniä ettei ne kaikki tapahu sit peräkkäin :D

Horaa
--
Noni sinne meni :D hyi vähä jännittää mite täs käy

--

AlPacino
:DDD
Mitä täällä tapahtuu
Hyvä meininki

Horaa
:''''''D
Mä en tiiä
Sori mä bussaan sua iha täysii. Alko kaduttaa jälkeenpäi kyl kosk tos ois ollu hyvä sauma jättää sut eloon hsvshl sori mä en ny iha händlää tätä pelii

AlPacino
Samahan tuo :D
Savun kans lähes yhtäaikaa viestit

Savu
Joo sehän meni hyvin :DD

--

AlPacino
Eiiii
Savu vaihto ääntä
MIKSIIII
Tosin Jeekakakin vaihtoi joten olen tippumassa

Savu
Jotenki hätäännyin vähä ku kumosit heti sen tärkeimmän syyn olla äänestämättä sua :D luulin oikeesti ettet oo enää tulossa paikalle :D

Horaa
:D jännä nähä kyl mitä porukka on mielt täst iltahässäkäst taas huomen

AlPacino
Jos molemmat vaihdatte äänen, niin sen jälkeen mulla 4 ääntä ja marzzuulla 5
eiku 4
argh
siis Mulla 4 ääntä ja marzzuulla 5. Se olis epäilyttävää kyllä.
Paitsi savu on vaihdellut niin paljon, että se ei enää muuttais epäilyksiä mun mielestä :D
Jos marzzuu tippuisi, olisi pelaajia jälellä 8. Yöllä jeekaka pois, jolloin 7. Sitten olisi minä, savu, hora + justy, jinmuru, miina, pilkku. Siitä yksi pitäisi saada pois, niin se olisi voitto
Toisaalta, jos tipahdan seuraavana päivänä epäilyksien alla, ketä sitten epäillään? Justya, Horaa? Savua? Miinaa?

Horaa
Jeaa, mut mä en tiiä kehtaanks enää vaihtaa ääntä :'D seurailen täs mitä tos topas tapahtuu ja jos näyttää silt et se ei ois epäilyttävää nii vaihdan sit

AlPacino
Joo niin mä ajattelin kans. Se on fiksua.
Savu pystyy vaihtamaan äänen, jos haluu. Esim perustelulla: "Totta, kyllähän jokainen itsensä pelastaa"
Tai en mä tiedä :D Omat päätökset tietysti, en haluu painostaa :D

Savu
Nyt sieltä alko tuleen jo miina-junaa :DD

Savu
Tää ei menny ihan suunnitelmien mukaan :D
Justy äänesti miinaa

AlPacino
Miten alpa-junaa voi kukaan kuvitella voittavansa muilla tyypeillä, kun eihän tässä riitä aika

Savu
Jos marzzuu korjaa äänensä ja jeekakaki hyppää mukaan niin se on jo Alpa 4 - Miina 3
Sit viel horaa mukaan? :D

AlPacino
Jeekaka ei välttämättä tule edes paikalle

--

Horaa
Ääää mä en tiiä onks kannattavaa vaihtaa miinaan, alpan kuolemast sais nii hyvii pahisreadei huomisee
Mut toisaalt haluisin pitää meidät kaikki pelis
Joo kyl mä meen vaihtaa

Savu
Miinan ylläritaposta saa kyl aika herkullisia pahisreadeja kans :D

--

Savu
Justy sen ainaki alotti ja on ollu "miinan perässä" läpi pelin

AlPacino
--
Ja on parempi että ollaan 3 elossa

Horaa
Joo vitut heitän miinalle sen ääne

AlPacino
Miinan äänestämisen oot jo perustellut aiemminkin ni toihan on helppo

Savu
Vittu ku siirsin sen äänen alpalle, nyt en voi enää siirtää sitä marzzuunkaan oikein
Jeekaka do it
My faith is in you

AlPacino
Paljonko ne äänet nyt siis on

Horaa
Joo hei pls jeekaka :D do something

Savu
Oisko Alpa 5 - Miina 4 ?

AlPacino
4-4

AlPacino
Miinan ääni marzzuulla
Mä tipahdan koska eka äänet mulle

Horaa
Mmmmm jeekaka ei sillee mitää paineit mut voisko tul äänestää

Horaa
Mä tuun nii saamaa tost äänest pahisreadit huomen mut ei jaksa kinee täs vaihees :D

AlPacino
Haha nii saat
Mut toisaalta perustelit tuota jo aiemmin hyvin

Horaa
Savu pystysitköhä mitenkää poistaa äänt

--

Horaa
Toisaalt saattais vaikuttaa pelastukselt

Savu
Jeekaka teki sen!

--

AlPacino
Se ois kyllä ilmiselvä jos savu poistais äänen :D

Savu
Justy vaihto takas

Horaa
EI JUSTY

Savu
Ei jumalauta :DD

Horaa
Pitäsköhä mun sit niitata alpa

AlPacino
xD
En tiiä onko sillä merkitystä

--

AlPacino
Jos tippuu alpa/miina joka tapauksessa

Horaa
Ehk mennää täl

AlPacino
Justy niiiiin pelas vaan :DD

Horaa
Justy perkele
Voikoha miinastakaa vetää enää pahisreadii tos vaihees

--

Horaa
Siis huomen
Tän takii justy ois ollu kiva saada alus pois pelist :D

AlPacino
Emt, mä näkisin että pelastin vaan omaa nahkaa :D

Savu
No nyt jeekaka äänesti miinaa ja epäilee justyä jostaik tempusta

--

Horaa
Voi muna

AlPacino
Oli kiva pelata!

--

Horaa
Joo hei kiitti sulle, oli kiva pelaa vaik oliki aik kaoottista :D

Savu
Kiitos kans :D

AlPacino
Marzzuu on edelleen epäilyttävä. Miina on kans. Pidin niiden puolta kuitenkin
Kiitos takaisin
Jaksoitte potkia perseelle

Horaa
--
Joo miinast ja marzust voi ehk jotenki saada tehtyy epäilyttävii
Ja mun pitää pelastaa itteni tost paskast huomen, en oota innol

AlPacino
--
Sä sanoit jo aiemmin, että miinaa voit kaataa. Kyl sä pelastut

--

Horaa
Jea enköhä mä jotenki saa itteni selvitettyy tost :D mut salee en oo enää nii hyvismäine poruka silmis
--

AlPacino
Ois Jeekaka antanut ajoissa vaan ton äänen! Perkele

Horaa
Jooo älä :D liippas kyl lähelt tää
Vihaan justyy ikuisesti :D

Savu
No älä :D

AlPacino
Se vaihteli aika paljon tuota mielipidettään. Oli aika selkeetä tavallaan jälkikäteen katottuna
Nyt ainakin yks päivä pitempään pitäis teidän selvitä
Hmm.. Noi laskee salettiin nyt, että Miina ja Marzzuu on hyviksiä, koska olin valmis äänestämään niitä. Koska oon kuitenkin petturi, niin en haluis pahiksia äänestää mieluummin kuiten itteäni. Ellei sitä lasketa, että yritin vain saada peliä muutettua

Savu
Se on kyl paha jos marzzuu saa hyvisviitan. Se kuitenki hyppäs ekana miina-junaan ilman et sillä on mitään perusteluja sille niin ois ollu ihan obvious ääni huomiselle
Voihan ton ehkä nähä niin että yrititte marzzuun kans ensin äänestää pilkkua mut sitte ku se ei onnistunu niin marzzuu lähti bussaan sua, etäännytit itteäs marzzuusta äänestämällä sitä, ja sitte hyppäsitte heti tilaisuuden tullen miina-junaan.

Horaa
Pitää kyl huomen lukee tota iltahässäkkää ajatuksen kanssa et saaks sielt oikeest enää ketää vedettyy pahismaiseks :'D pahalt näyttää mut voiha tää viel hyväkski kääntyy


10.12.
Spoiler:
Horaa Yönimeks varmaanki jeekaka?

Savu
Joo! Tekis kyllä niin mieli tappaa Justy ku sillä on kuitenki heti päivän alkaessa kaikkia selvää :D Mut eipä tota uskalla ku on vielä suojelija

Horaa
Jepp sepä se. Mut melkei pakko mennä nyt tol suojelijal

--

Savu
Noniin nyt sitte kauhulle odotetaan mitä justy tästä tilanteesta tuumaa :D

Horaa
Joo älä :DD onneks alpa ny oli vaa petturi et tilanne ei oo toivoton (pettureit ku usei uhraillaa) mut pitää tosiaaa huomen kattoo tota eilist ajatuksen kans jos sielt sais jotai epäilyksii raavittuu

Savu
Joo :D Mun on pakko epäillä nyt jonku verran suaki mut ottaisin kyllä ykkösreadiksi marzzuun. Mut haluan nähä eka mitä jysty sanoo. Jos se epäilee meitä pahiksiksi niin se että otan heti marzzuun kohteeksi näyttää vielä pahemmalta
Toisaalta ton voi vääntää myös niin että alpa halus pelistä pois ja sopivat että justy bussaa sen, ja samalla sit justy teki tuon yöhämmingin että sais toiset näyttään pahiksilta ku tiesi että vaihtaa itse äänensä takas alpaan. Onko liian kaukaahaettua? :D
Noh mun teoriat on aina
Ei sillä nyt varmaan saa ketään äänestään justyä mut kuhan sais vähän siltä sitä hyviksen viittaa pois


11.12.
Spoiler:
Savu
Jaa Justy keksi jostain että Miina on pahis :D I'm okay with that
Tai sit se taas kusettaa meitä
Mut ainaki näyttäs et ei se meitä ainakaan keksiny yhdistää eli toivo elää :D

AlPacino
Se NIIIIN pelaa :D:D

Savu
Mitehä siihen pitäs reagoida :D

AlPacino
En tiiä. Se kyllä hyvin perusteli tuon oman viestinsä. Ei sinänsä näytäkään pelaamiselta (siis että yrittäisi huijata jotain paljastamaan jotain), vaan ihan vain selkeältä johdonmukaiselta peliltä
Paitsi toi ++miina on kysymysmerkki. Aika alussa pisti. En kyllä tiedä miten olette aiemmin pelanneet
Ainakin mä pelasin oikein siinä mielessä, että mä tipuin ennen teitä Ootte tärkeämpiä ja ootte vielä hyvin kahdessa eri porukassa tuolla.
Mä luulen että jos pitää äänestää savu/miina, niin justy yrittää saada savuun äänen
Ja taas Hora/marzzuu niin horaan äänen
Ootte paljon pahempia pelaajia sitä vastaan, kuin Miina tai Marzzuu
Huomattavasti mielenkiintoisempi peli nyt, kun on vähän porukkaa

--

Savu
Näyttää kyllä ihan hyvältä meille mutta mua vähän kuumottelee riittääkö meillä yötapot Tyyliin jos nyt tapetaan vaikka marzzuu ja yöllä justy niin miten ikinä kukaan vois huomenna uskoa että mä ja horaa oltais hyviksiä :D

--


12.12.
Spoiler:
Horaa
Rakastan justyy, se työntää miinaa iha täysii pahismaiseks :D ja mulle on annettu viel hyviscreditteiki mitä saatanaa luulin et oisin paljo pahemmas tilantees
Pitää kattoo jos tänää sais jotai viestii kokoon, en voi uskoo et oon atm kahes pelis samaa aikaa voi jeesus

--

Savu
:DJoo tää tilanne on kyllä tosi hämmentävä hyvällä tavalla :D Luulin että oltais ihan pulassa mutta nyt saatiin näköjään justyki näyttään huonommalta

Horaa
Jep :D Saa nähä mihi sit kääntyy ku mä saan viestin väkerrettyy, toivon et saan jonku ees freimattuu pahikseks :D miina ja marzu ainaki aiks potentiaalisii atm

Savu
Mä aattelin epäillä marzzuu ja vähä justyä :D Mulla on sellanen tunne että justy on epäilevinään aluksi miinaa mutta vaihtaaki sitte päivän lopulla kohdetta mutta kattoo nyt :D

--


14.12.
Spoiler:
--
Horaa
Sinne meni jäätävä sanaoksennus :D
Mä ihmettelen mite en oo viel saanu epäilyksii niskaa lmao nää mun viestit on iha kusetust :D niinku sitä legit asiaa on tuol joku 20% kaiken paskan seas

Savu
Kaikki peräkkäin hajoilee :D

Savu
Noniin kenet tapetaan? :D
Onhan toi Justy vähän pelottava pitää vieläki hengissä mutta onhan se ollu aika hakoteillä tänään :D Veikkaan että huomenna se ei enää Miinaa halua äänestää joten luultavasti se targetoi sitte meitä.

Horaa
Mitä ihmettä justy oikei sekos tos loppuvaihees :D:D
Joo kyl mun mielest kannattaa heittää jinmuru tänä yön hengilt, justyst voi saada viel revittyy pahiksen tai ainaki sekottaan pakkaa. veikkaan et me ollaa tulilinjal huomen mut se näyttäis vaa pahemmalt jos tapettais nyt justy :'D

Savu
Joo eiköhän Miina ja Jinmuru laskis vaan 1+1 jos Justy tapetaan yöllä :D
Ja kiva ku se jaksaa puhua

--


15.12.
Spoiler:
Horaa
Huhhels sit vaa toivotaan et justy vakuuttuu miinast tän päivän aikan enemmä ku susta :'''D mä en ny oikei tiiä ketä lähtee epäilee ees

Savu
Jooh Mä vähän pelkään et miina alkaa äänestään mua ja justy vakuuttuu että se on hyvis

--

Savu
Vähä ihme tilanne ku voi olla että tänään ja huomenna pilkkuvirheen ääni ratkasee, jos se ees käy pelaamassa

Horaa
Mä toivon et saan luettuu topaa huome ja keksin jonku validin parivaljakon tuolt. Vois yrittää tyylii miinapilkkuvirhettä parittaa, tai sit sua ja miinaa mut sillee etten äänestäis sua :D oikeestaa se ois jopa luontevaa koska oon miinaa epäilly aiemmin ja ainoo peruste mul sun epäilylle on et linkityt hyvin pelaajiin
Siis kui? 0:

Savu
Esim jos justy ja miina päättää äänestää jompaa kumpaa meistä. Sikäli vois heittää jo nyt aikasen äänen jos tulee tasatilanne eikä se pilkkuvirhe tuukkaan äänestään

Horaa
Daamn totta. Mut näyttäiskö se pahalt jos äänestät tyylii miinaa täs vaihees? Justylt saattaa mennä usko suhun ja miinaan. Vai ketä kelasit äänestää

Savu
Mä varmaan äänestän justyä, ei tota pilkkua kukaan kuitenkaan ala äänestään ja se saattaa vaikka heittää kostoäänen mulle jos epäilen sitä

Horaa
Joo tru, epäilen et pilkkuu aletaa äänestää :D


16.12.
Spoiler:
Horaa
Sori mun oli pakko äänestää sua, en tienny mitä muutakaa tehä ku justy flippas tollasen :'D Yritän huomen käydä pelii läpi ja keksii justyst tai miinast pahiksen

Savu
Ei haittaa yhtään :DD Tuskin mua voi enää pelastaa. Pitää vaan miettiä miten ton loppupäivän pelais
Btw mäki oon aina luullu et se ekana annettu ääni ratkasee :D
Jos ton ois tienny nii oltas vaan voitu äänestää justyä
Ja toivoa että pilkku ei tuu

Savu
Oishan tossa ollu ennen Miinaa pari tuntia aikaa :(

--

Horaa
Mäki oon koittanu täs miettii mite saatais tää viel pelastettuu :'D ongelma se et justy ei ainakaa vaiha ääntään
Haluisin kyl viel keksii keissin justyst tai miinast inhoon bussaa pahiskaverii

Savu
1. Pitäis saada Miina uskomaan että Justy/Pilkku tai sinä/Pilkku ootte pahiksia ja saada se vaihtaan äänensä. Sit äkkiä vaihtaa äänet Justylle tai Miinalle. 2. Äänestää molemmat Miinaa ja toivoa että Pilkku tulee äänestään sitä myös 3. Mennä vaan näin ja yritän saada Miina näyttään mun kaverilta koska huomenna ootte jäljellä vaan sinä, Miina ja Pilkku joten Pilkun ääni voi ratkaista jos se ees tulee äänestämään.
Justy ei hyvin todennäkösesti vaihda enää ääntään millään. Pilkkua on hyvin vaikee saada pahikseksi enää koska ois ihan typerää ottaa poissaolo lylo-päivälle pahiksena :D Jos taas sinä+miina oisitte pari niin Justy ei enää ehdi vaihtaa ääntään. Jos se taas vakuuttuis että miina on pahis niin se pitää mua silti sen parina joten ei tarvi vaihtaa ääntä.
Ja ei tarvi kyllä olla äänestämättä mua jos se on paras ratkasu! Musta ei tunnu yhtään pahalta olla lynkattavana ku tiedän että oon pahis :D Hyviksenä se tuntuu niin ikävältä mut nyt oon vaan et (kuvittele shrug-emoji tähä lol t. editointihoraa)

Savu
Ainaki tota sun ääntä mulle voi käyttää hyödyksi, että älä ota sitä ainakaa nyt pois ellei sit joku siirrä ääntään hyvikselle
On niin monimutkanen tilanne etten saa nyt millään viestiä aikaseksi
:D


17.12.
Spoiler:
Savu
Miina äänesti sua :D
Nyt ois taas kaikki mahdollisuudet äänestää miinaa tai justyä

Savu
Ootko valmis äänestään justyä? Jos saadaan sille tänään 2 ääntä niin ollaan vahvoilla mutta luultavasti paljastutaan samalla :D Kannattaako ottaa riski?
Ku jos en keksi miksi sä et voi olla pahis justyn tai pilkun kanssa, niin ei oo mitään syytä miks en hyviksenä äänestäis sua miinan perässä vaan yrittäisin justyä

Horaa
Hmmmmm Justyst vois kyl viel saad jollai keinol pahismaisen riskinä täs on se jo pilkku tuleeki äänestää.. riittäiskö kaks ääntä justylle voittoon. Jos äänestetää kummatki justyy miina luultavasti vaihtaa äänen sulle ja sit ollaa niitattu. Ehkä..? En oikeest tajuu miten toi äänestyssysteemi menee enää :D

Savu
Se menee niin että nyt jos me molemmat vaihdetaan äänet vaikka justylle, niin tilanne on Justy 2 - Savu 1. Vaikka miina äänestäis mua sen jälkeen niin Justy tippuu ku se sai ratkaisevan äänen ensin. Riskinä on se että Pilkku tulee äänestään vielä mua tai sit esim Justy ehtii äänestää sua ennenku ollaan molemmat äänestetty Justyä
:D

Horaa
Mm pitäskö toi kikkailla sit ihan päivän loppuun? Jos siis oletetaa et äänestystilanne pysyy tällasena pilkku tuskin ainakaa iha vikoil minuuteil paikal. Miina on riski, ois hyvä jos sais sen vaihtaa ääntä. Onneks täs on pari päivää viel aikaa! Mä yritän nyt kirjottaa viestii jossa teen justyst mahollisen pahiskandidaatin kans

Savu
Nii ehkä. Siinä on se riski että justy tajuaa jotain ja päättääki nyt äänestää sua jollon sä saitki ne 2 ääntä ensin ellei Miina vaihda uudestaan ääntä.
Taaaai sit miina vaihtaa takas muhun
Vaikea sanoa, aika uhkapeliä teki kummin tahansa :D
Kaikista paras ois saada miina äänestään ite justyä. Muuten me paljastetaan korttimme jos heitetään nyt kaks ääntä äkkiä jollekki
:D Ja sit se on vaan pilkusta kiinni


18.12.
Spoiler:
Horaa
Mä lähin nyt uhkapelil miinan kimppuun :'D Justyst on oikeest iha mahotont saada enää pahist, yritin kyl lukee viestei siit vinkkelist mut se on vaa ollu liia hyvis :D:D yritän pelaa tos nyt sil näkökulmal et miina linkittyy pelaajii paremmi ja sun äänel alpalle. mut saas nähä

Savu
Mä aion kyl vääntää justystä pahiksen :D
--
Oon kyll ihan alussa, pitäskö vaihtaa suuntaa? :D

Horaa
:DD toisaalt sult se varmaa onnistuu ku oot sitä epäilly aiemminki

Savu
En tiiä miten saan miinasta pahiksen ku mun näkökulmasta se on eniten hyvis :D

Horaa
Mmm paha sanoo, sun on kyl pakko tehä joko miinast tai justyst pahis
pilkun saa ehk jotenki heitettyy kaveriks
Paitsi et älä muute epäile miinaa mun ja justyn epäilyilt menee pohjat :D
Tosin sit justy uskoo entist enemmä teihi mut.. :D voi ol et se kääntyis viel miinajunaan


19.12.
Spoiler:
--
Horaa
--
Voi perkele miina tekee täst vaikeet. Jos ois pitäny äänensä mulla oltais voitu illan loppuu pelastaa sut jos oisin äänestäny justyy, mut nyt äänii on sul 3 ja vaik vaihtasin justyyn nii vissii sulle annettu ääni lasketaan ekana..?
Tietty jos sut tapetaa nii tarviis tehä enää yks tappo mut mikä mua pelottaa siin on se et justy ei uskokkaan enää miinan pahikseuteen ja äänestää mua :')
Varsinki ku miina äänestää sua nyt.. tho sen saa viel seliteltyy bussaukseks

Savu
Joo ei auta vaihtaa jos Miina ei vaihda ääntään pois :D
Mut siis jos mä nyt kuolen ja tapetaan justy niin sullehan jää kaveriksi huomenna vaan Miina ja Pilkkuvirhe :D Siitä tuleeki varmaan mielenkiintonen

AlPacino
Jos savu vaihtaa äänensä horaan, niin miina tai justy saattaa vaihtaa kans
Sitten kun toinen vaihtaa, niin te laitatte omat äänenne justyyn
hora pitää siihen asti savussa

Horaa
Toi vois toimii, mut pitäs ol tosi tarkkana ton vaihon kaa. plus en usko et justy vaihtaa ääntään enää
ja oho totta savu. Jos pilkku ei tuu paikalle huomennakaan voitan jos äänestän miinaa eka

AlPacino
Eiks sen pitäis olla niin, että jos joku on poissaolevana, niin ei kai se saa äänetääkään?
--

Horaa
Mun mielestä poissaolonki aikana saa äänestää.. pitää tarkistaa säännöist
Säännöis ei lue mitää mut kysyin suoraa cameronilt. Tosin pilkun poissaolo loppuu 20. päivä eli seuraavana päivänä saa äänestää. Sit pitää vaa toivoo, et äänestää miinaa eikä mua :')
oispa miina vaa pitäny sen hemmetin äänen mulla menee tosi vaikeeks tällee :D
Okei cam vastas ja saa äänestää ja puhuu poissaolonki aikana

Savu
Miltähän se näyttäs jos nyt äänestän horaa
Ei noi justyn jututkaan nyt kyllä kovin järkeviä oo, miksi mun muka pitäs äänestää pilkkua ennemmin ku justyä jos pidän ketä vaan teistä kolmesta pahisparina :D
Mut joo toi horaan äänestäminen vois olla peliliike
Mut pitää varoa ettei justy ja miina molemmat äänestä sitä :D

Horaa
Hmm se vois ol iha hyvä idea. justy tuskin vaihtaa susta enää mihkää. Miina vois hyppää kyl äänestään sua.
Eiku siis mua lol
Sit tilanne ois järjestykses Savu 1 (Justy), Savu 1 (minä), Horaa 1 (sä) Horaa 1 (miina). Eli tasatilanne jossa sä tippusit. Mut jos päivän lopussa äänestettäis vaik Justyy, tilanne menis Savu 1 (Justy) Horaa 1 (miina) Justy 2 (me). Jos miina ei poista sen ääntä sulta meil ei mun tietääkseni oo enää mahdollisuuksii voittaa nii et kummatki selvii?
Eli periaattees sun ehk kannattais äänestää mua? Siin ois pienet mahikset et miina vaihtais äänensä ku on mua ennenki äänestäny. Sit vaa pitää ol iha helvetin skarppina tyylii puolta minuuttii ennen päivänloppuu et kumpiki vaihtaa sairaa nopee äänet :'D

Savu
Just niin :D Mä vähän toivoin että Miina ois innostunu äänestään Justyä ku se on sitä vähän epäilly läpi pelin. Mut ehkä se vaihtais takas suhun.

Horaa
Jep, toivotaan! Ois meille kaikkei helpoin keissi, toi huominen menee muute iha arpapeliks ja periaattees jää pilkun varaan voitetaaks tää vai ei :'D
Mä kirjotan täs uutta viestii ja koitan vähän työntää pilkkuukin sun pariks, koska miinan ei ois sun parina ollu ehk järkee äänestää sua tos vaihees ja hyväl tuuril miinaki saattais sit äänestää huomen pilkkuu jos siihen mennää

Savu
Joo, nyt näyttää ihan ok:lta :D
Ellei miina tee itestään taas pahiksen näköstä :DD

Horaa
miina miettii taas mun äänestämist.. jos se äänestää mua nii eiks meil sit oo mahollisuus voittaa. Jos vaan pilkku ei äänestä ja justy pitää äänensä. Kuumottaa vaa ku justy on tosi skarppina iltasin paikalla ja saattais saada äänen sujautettuu sinne väliin kun/jos me tullaan illan päätteeks heittää äänet vaik sille justylle. Krääh

Savu
Jep, se täs vähä pelottaa :D
Justy ei kyl oo sun suuntaan heittäny juuri mitään epäilyä niin en tiedä vaihtaako se. Voihan se luulla että mä ja miina yritetään taivutella sitä eikä lähde siihen.

Horaa
Ainoo vaihtoehto miten justy voi sillon kääntää ton hyvisten voittoon on äänestää mua.. vissiin? Joo. Kosk miinal on sillo oletetusti ääni mulle
Joo mä veikkaan edellee et justy pitää äänen sulla nyt ellei kerkii sit meidä viime hetken äänenheittoon mukaan
Epäilen kyl vähä sitäki et miina saa aikaseks vaihtaa ääntä :'D mä nyt pysyn sil kannal et sut pitää lynkkaa ellei tuu mahiksii tol viime hetken äänestelylle. Mut ollaa skarppina sit ennen kymment!

Savu
Jea! :D Saa nähä kääntyskö tää vielä ihan itestään Pilkkuunki. Se tuntus vaan jotenki niin väärältä äänestää sitä

Horaa
Joo älä hitsi ois kyl sairaa jees jos justy vaihtais äänensä viel pilkkuun

Savu
Nonii Miina äänesti pilkkua :D

Horaa
Hetkine eiks me voitas nyt stormaa pilkku alas?
Vaik miina poistais äänensä nii jos saatais pilkulle nyt kaks ääntä nii eiks se ois siin?

Savu
Kyl :D

Horaa
Vai hetkine. Jos miina äänestää savuu nii meneeks se sit siihe et sut kuitenki pudotetaa?
Mä en tajuu tätä äänijärjestystä :((((

Savu
Sii ei mun käsittääkseni :D
Jos nyt äänestetään pilkkuu, ja miina myöhemmin vaihtaa äänensä takas niin sillon pilkku sai tarvittavat äänet ensin
Uskaltaako vielä? Toi ääni on väärin kirjotettu :D:D
Ja oo sit tarkkana et kirjotat pilkkuvirheen pienellä ja savun isolla :D

Horaa
Okei. Jos oot iha varma?? :DD totta kosk nyt savul on kaks ääntä, koht yks tilantees jos pilkul on kaks ääntä. Miina äänestää mut kaks ääntä saatii eka
Okei jos se on kirjotettu vääri nii sit ei missää nimes :D
Joo just mietin samaa et voi muna kuitenki tulee kirjotusvirhe

Savu
En tiiä mitä tosta sanotaan että sillä on välilyönti tossa äänessä? En tiiä kuinka natseja meidän PJ:t on :D

Horaa
Kysyn camilt!

--

Horaa
--
hitto menee taas jännäks tää :D
Okei cam vastas et lasketaa
Äänet tulille ????

Savu
Laitoin oman :D
Noni
Justy ei aio vaihtaa :D

Horaa
Okei mäki laitan
Pitääks tota perustella jotenki
Ei kai

Savu
En mä tiiä, kuinka pahalta haluat näyttää xD

--

Savu
Nyt on kriittinen hetki et kumpi ehtii ensin, sinä vai miina :D
Ois pitäny mun oottaa et saat viestiä valmiiks hups :D
Mut vähä jännitystä hei
Ja miinan ei pitäis pitää kovin pahana et mä seuraan sitä

Horaa
Huhhhuh sinne meni
Mä paljastuin kyl nii just pahikseks lmao

--

Horaa
Nyt rukoillaa et pilkku ei tuu :----D
--

Savu
Vähän kyl meinaa kuumotella :D

Horaa
Mä nyt vaa toivon et tää on aukoton sil oletuksel et pilkku ei pääse paikalle. Mut kaiken järjen mukaa joo meiän pitäs voittaa tasatilantees!
--

Horaa
Voi ei käy justyy vähän sääliks. Mut pelas kyl sairaa hyvää pelii loppuu asti et ilman tällasii äänestyssääntösysteemei ois saanu varmast pahiksen pihalle

Savu
Joo sama. Justy pelas kyl tosi hyvin ja tossa lopussaki hiillosti mua ihan oikeista syistä.

Horaa
Jep! Jos miina ei ois siirtäny ääntää pilkulle tai justylle ei oltas kumpiki selvitty. Et täs ollu kyl hyvää tuuriiki mukana :D
anyway haluisin sanoo jo nice work us mut pelkään edellee et pilkku hyökkää jostai jote en sano kyl viel :D

Savu
No kyllä :D Ei millään ois selvitty kumpiki jos ois ollu viel joku aktiivinen hyvis mukana.
Oltaishan me voitu vaihtaa äänet jo sillon ku miinan ääni oli sulla pari päivää, mut se ois ollu aika meh ja tietty pilkku ois voinu tehä comebackin joten aika riski ois ollu.

Horaa
Totta muute.. en tiiä ees miks ei tullu ajateltuu tota? :D mut joo paljo kivempi tällee viime hetkel nii pysy peli jännempänä loppuu asti!

Savu
Joo, ois voinu tota sun äänenvaihtoaki pitkittää viimeselle minuutille ja pitää jännitys yllä :D
Kyl mä vähän mietin sitä äänen siirtoa jo sillon mutta se tuntu väärältä ku ei meidän epäilykset muutenkaan ollu yhteneväiset niin ois varmaan paljastuttu heti jos oltais siirretty äänet ja loppupäivä ois ollu aika tylsä.

--

Savu
Noni, voitto kotiin. Hyvin pelattu koko tiimi :)
Olihan tää pahiksena pelaaminen ihan hauskaa näin ensimmäistä kertaa, varsinki ku oli tämmönen mukava chatti täällä!

Horaa
Niceee hyvä me! Joo oli kyl loppuje lopuks kiva peli vaik toi alku oliki aik hirvee ton viestimäärän takii :''D mut erityisesti tää chatti teki täst kivan !! Ja hyvin vedetty eka pahispeli teilt kummaltaki!

--
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikse

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 20.12.2018 21:23:28

jeekaka kirjoitti:Horaa ;_____;


OON PAHOILLANI :'''''''''D
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikse

ViestiKirjoittaja jeekaka » 20.12.2018 21:34:53

Tunnet tän vielä nahoissasi.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikse

ViestiKirjoittaja Zey » 12.01.2019 23:56:24

Discordissa juttu luisti ja pelin traumoja purettiin! (Peliin liittymättömiä välikommentteja muruista, punaisista väreistä sun muista on poistettu.)

jeekaka: 007 pelissä justy kysy varmaan miljoona kertaa että miks se zey nyt onkaan pahis vaik se oli aluks vaan heitto :D
jeekaka: sit kun olin koittanu vääntää sitä rautalangasta justylle koko alkupelin halima tulee kysymään että niin miks se zey olikaan sun mielestä pahis XD
Zey: No mut jeekaka!
Zey: Mä kerron sulle salaisuuden!
jeekaka: koskaanhan ei tunteet vaikuta mitenkään mun analyyttisiin äänestyspäätöksiin
Zey: Ainoa oikea vastaus tohon kysymykseen on aina, et Zey ei oo sun mielestä pahis! 0:>
jeekaka: jaahas!
justy: Tuotahan se pelaaminen on. Korostuu erityisesti noissa kovatempoisissa peleissä, joissa tulee niin paljon viestejä ettei kukaan oikein koskaan muista kunnolla mitä joku sanoi.
justy: Mua esim. ärsytti kun kaikki sanoi että pidin Bonsissa Zeytä hyviksenä vaikka lähinnä sanoin että häntä epäillään ihan huonoista syistä.
Zey: Joo justy, sit ärsyttää, et tuntuu, et muut vääntelee sun sanoja
jeekaka: joo tosiaan sitähän se on ja no hard feelings :D
Zey: Koska se alkuperäinen pointti unohtuu, jos täytyy vaan toistaa, et miks joku on pahismainen jossain yhdessä kohtaa tms. :D
Zey: Ja unohtuu, että alkuperäisessä yhteydessähän tosiaan sano, että muuten on ollu hyvismäinen tms. :D
jeekaka: kun pelin lähtöasetelma on myös tosiaan se et pitää epäille niitä taka-ajatuksia koko ajan :D
Zey: Mut mäkin justy vähän fiilistelin, että saattaisit pitää mua hyviksenä!
Zey: Ja olin kans Haliman kanssa siinä käsityksessä et se oli me kolme hyvistä vastaan muu maailma! x)
Zey: Sit petyin, ku paljastu, että et ollutkaan vielä vakuuttunut mun hyvikseydestä :(
Zey: Ja mun kolme muskettisoturia fiilikset hävis :(
Zey: Mut sain sentään olla Haliman BF siinä!
Zey: Urheasti seistiin toistemme rinnalla!
Zey: Se oli ihan pirun siistiä, kun oli niiiiiiin varma, että toinen on hyvis :D
jeekaka: mä sentään käänsin mietteeni siihen et oot hyvis ja justy tai Halima vaan koittaa taskuttaa to the max :DDD
Zey: Ja vielä ekana päivänä!
Zey: Joo, käänsit kelkkasi!
Zey: Olin yllättynyt silloin :D
justy: Kieltämättä se Haliman pettynyt reaktio mun ääneen oli jälkikäteen ajateltuna akka hyvismäinen. :(
Zey: Mut pettynyt siihen, että olit sitä mieltä et justy tai Hali on pakosti pahiksia :D
jeekaka: mut! se ei ollutkaan paripeli! vaan olin kirjottamass Zey/justy/Marzzuuu fikkiä siit ekan päivän lopusta
jeekaka: mut en sit jaksanutkaan
Zey: Koska olin kans aika varma et jee oot hyvis :D
justy: Mut Jeekaka, sä tylytit mun ”lynkataanko Miina tai savu” -kysymystä. Siinä ois kuitenkin ollut yks pahis.
jeekaka: joo sori siitä :-----D
Zey: Ja sit otti päähän, et tyyppi, josta oon aika varma, että on hyvis, jahtaa niistä joista oon 100 % ja 99,9 % varma et on hyviksiä x)
jeekaka: siinä ois kyl ollut ihan hyvät mahkut Savu-vankkurille
Zey: Ja sit kun oma asema ei ollut hyvä, ni en saanut hakattua kenenkään päähän, et piru vieköön, älkää tappako mun hyvisreadeja :DDDD
jeekaka: olin liian ihastunut keturiniin
jeekaka: mut se oli kyl myös oikeesti aika opportunistinen Savu-vankkuri jos oisitte ollu pahiksia :D
jeekaka: ois kyl kivaa jos kaikista peleistä ois tällaset post-gamet
Zey: Joo :D
Zey: Ihana jälkeen päin rennosti muistella ja keskustella :D
Zey: Ku on tunteet jo vähän rauhottunut ja näkee asioita eri valossa :P
Zey: Tai siis heti tiputtuani ni en ois kyl halunnut keskustella :D
Zey: Yleisesti siis
Zey: Angstasin kyllä tehokkaasti Halille, Camille, Jitalle ja ties kenelle muulle x)
Zey: Mut hei!
Zey: Muille angstaus auttaa!
Zey: Suosittelen lämpimästi kaikille!
Zey: Erityisesti pj ja pelimode on oivia kohteita :P
jeekaka: hhhhh ok tätä taustaa vasten ymmärrän miks cam ja jita varmaan pitää mua ihan mulkkuna :D
Zey: Ei pidä :P
Zey: Eikä ne ees niin angstannut mun kanssa, lähinnä vaan lohdutti ja taputti olkapäähän ja sano, että kyllä se siitä
Zey: Mut sekin autto :D
jeekaka: joo kyl se auttaa <3
justy: Joo, on kyl kiva päästä vähän tuulettelemaan välillä.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Edellinen

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 74 vierailijaa

cron