007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikset!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 09.12.2018 19:11:43

miina kirjoitti:
justy kirjoitti:
miina kirjoitti:
justy kirjoitti:Mä voisin itse asiassa --AlPacino ++Marzzuu. Sori Marzzuu, mutta musta tuntuu että susta on kaikista vaikeinta saada enää mitään irti. Mun ekan päivän hyvisreadit susta alkavat karista, kun en oikein mitenkään ymmärrä mitä sä oot tokana ja kolmantena päivänä tehnyt. :/

AlPacino on tullut pelaamaan, joten ehkä hänestä saa huomenna enemmän irti. En siis sano ettei susta AlPa vois jo nyt saada paljon irti, en vaan ihan kauhean ajatuksella oo ehtinyt uusimpia viestejäsi lukemaan. Mut Marzzuu on postannut aktiivisesti ja silti mä en saa siitä enää mitään otetta. Ehkä miina on oikeessa ja mä väärässä, ehkä petturin kannattaa pelata tässä pelissä jotenkin oudosti?


Aiia miun mielestä Marzzuun kannattaa pelata oudosti jos on petturi. Ei muitten. Koska marzzuun tyyli on melko omaperäinen jos sanoisin. Ja mahdollisesti olis tippumassa jokatapauksessa alkupeleissä niinku aiemminkin. Joten sen kannattaa vain ja ainoastaan petturina pelata uudella tavalla. Tietty jos on hyvis ja on vaan keksinyt uuden ja hienon tavan pelata aktiivisemmin, mutta miun mielestä se on nähty vain siinä pelissä missä Halima tutoroi.

Nyt saunaan ja sitten yövuoroon. Oon tyytyväinen Marzzuun tiputtamiseen.


Mut miks? Miks Marzzuu pelais eri tavalla pahiksena kuin petturina? En näe petturia niin erilaisena roolina kuin pahiksen, että sen pitäisi muuttaa kenenkään pelaamista mitenkään. Samaa asiaahan sä petturina haluat kuin pahiksenakin.


Mutta pahisten on helpompi voittaa jos petturi kuolee versus jos pahis kuolee.


No toki. Mut eiks Marzzuuta nyt pyrittäisi neuvomaan kumpana tahansa samalla tapaa, eli siten että hän säilyy mahdollisimman pitkään hengissä?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 09.12.2018 19:42:19

Mä en ny oikei Justy tajuu sua :''''D Ooks nyt samaa mielt vai eri mielt et marzu pelaa tahallaa oudosti, tos äske mietit et ehk miina on oikees ja nyt väittelet asiast sen kaa, häh ???
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 09.12.2018 19:52:17

Horaaneko kirjoitti:Mä en ny oikei Justy tajuu sua :''''D Ooks nyt samaa mielt vai eri mielt et marzu pelaa tahallaa oudosti, tos äske mietit et ehk miina on oikees ja nyt väittelet asiast sen kaa, häh ???


Mä oon sitä mieltä että Marzzu pelaa oudosti. En keksi että miksi Marzzuu pelais tahallaan oudosti petturina, enkä oikein ymmärrä miinan perustelujakaan. Mut aiempi pohdintani oli lähinnä sitä että kai se on mahdollista, vaikken tajuakaan.

Mun ääni Marzzuulla on siis siksi, etten ekan päivän jälkeen oo nähnyt Marzzuun pelaamisessa enää mitään erityisen hyvismäistä. Joten kun AlPacino on nyt aktivoitunut, niin aloin miettiä että ehkäpä mä mielummin yritän ottaa 4. päivänä selkoa AlPakan puolesta kun Marzzuusta en enää saa mitään otetta.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 09.12.2018 19:59:32

Muakin vähän toi justyn eipäsjuupas-juustonpala mun kohdalla vähän vaivaa, okei, justy perusteli Horaalle asian jo joten annetaan sen asian jo olla.
Täällä on jo mietitty ohjaileeko joku mua nyt. Noh, tätä ei kysytty multa mutta vastaan silti: Ei. :D Vaan olen ollut jopa turhautunut kun tuntui tulevan uusia viestejä sitämukaa kun sain ajatukseni johonkin järjästykseen. Ja kai alan oppia juonarien ytimen, vaikkei mua voi enää parhaalla tahdollakaan sanoa aloittelijaksi. :)
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 09.12.2018 20:10:12

Marzzuu kirjoitti:Muakin vähän toi justyn eipäsjuupas-juustonpala mun kohdalla vähän vaivaa, okei, justy perusteli Horaalle asian jo joten annetaan sen asian jo olla.
Täällä on jo mietitty ohjaileeko joku mua nyt. Noh, tätä ei kysytty multa mutta vastaan silti: Ei. :D Vaan olen ollut jopa turhautunut kun tuntui tulevan uusia viestejä sitämukaa kun sain ajatukseni johonkin järjästykseen. Ja kai alan oppia juonarien ytimen, vaikkei mua voi enää parhaalla tahdollakaan sanoa aloittelijaksi. :)


Mua siis hämää esim. tuo kun vaihdoit äänesi Pilkkuvirheeltä AlPacinolle. Mikä siinä oli takana? Eihän Pilkkuvirhe tehnyt mitään noiden kahden äänen välillä?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Savu » 09.12.2018 21:00:39

Ei näköjään oo tulossa Pilkku-junaa joten vaihdan ääneni. Mulla ei oo enää vahvoja readeja kenestäkään niin yritin vähän listata omia perusteitani:

AlPacinon äänestämisen puolesta
- Varovaiset epäilyt, vain hiljaiset listattu pahikseksi
- Readit Miinasta aika erikoiset, ja keskitty paljon siihen miten Justy mielestään jahtaa Miinaa. Ja miten Miina epäilee rohkeasti vaikka on tainnu äänestää aina jonkun muun perässä.
- Yllättävä aktivoituminen putoamisuhan alla.
- Ei hirveästi yritä ratkaista peliä, kunhan kirjottelee jotain ja mukailee yleisiä mielipiteitä.

AlPacinon äänestämistä vastaan
- Ei ainakaan vielä oo siirtänyt ääntään Marzzuulle, ei kiinnosta oma putoaminen?
- Aktivoitunut nyt joten voi saada lisää infoa D4
- Lynkkauksesta aika vähän infoa, jos on pahis niin linkittyy ehkä Miinaan?

Marzzuun äänestämisen puolesta
- Äänestyskäyttäytyminen aika outoa, vaihtelee ääniään ilman perusteita muiden perässä ja miettii lähinnä miltä omat äänet muille näyttävät.
- Sanoi että jätti äänestämättä D1 koska piti Halimaa hyvismäisenä, mutta ei tehnyt mitään estääkseen sitä, kuten että olisi äänestänyt Vampirea ajoissa, josta sai pahisreadeja.
- Pahismaisia lipsautuksia kuten "yritin keksiä jotain muka peliäedistävää"
- Ei myöskään vaikuta yrittävän ratkaista peliä vaan hengailee mukana.

Marzzuun äänestämistä vastaan
- Kummallisia hyvismäisiä heittoja kuten että ei osaa ajatella pahiksen näkökulmasta kenet olisi tappanut N1
- Marzzuulle ennenki ollu tyypillistä omituinen äänestyskäyttäytyminen ja yleinen sekavuus
- Vähän infoa. Ainoa johon näen linkittäytymistä on Pilkkuvirhe, pientä puolustelua D2 ja herättelyääni D1. Onko Marzzuu ikinä antanu herättelyääniä?

Musta tuntuu nyt että AlPacino on hyvis joka ei jaksa enää pelata, kun se ei oo ees siirtämässä ääntään vaikka vois pelastaa itsensä.

--pilkkuvirhe
++Marzzuu
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja AlPacino » 09.12.2018 21:00:48

Edelleen näen Marzzuun ihan hyviksenä, mutta jos mun pitää valita jompikumpi meidän väliltä, niin tietysti itse jatkan pelissä.

--pilkkuvirhe
++Marzzuu
AlPacino
Kyläläinen
 
Viestit: 17
Liittynyt: 19.11.2018 17:19:27

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 09.12.2018 21:04:47

--Marzzuu
++AlPacino


Argh :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 09.12.2018 21:06:27

justy kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:Muakin vähän toi justyn eipäsjuupas-juustonpala mun kohdalla vähän vaivaa, okei, justy perusteli Horaalle asian jo joten annetaan sen asian jo olla.
Täällä on jo mietitty ohjaileeko joku mua nyt. Noh, tätä ei kysytty multa mutta vastaan silti: Ei. :D Vaan olen ollut jopa turhautunut kun tuntui tulevan uusia viestejä sitämukaa kun sain ajatukseni johonkin järjästykseen. Ja kai alan oppia juonarien ytimen, vaikkei mua voi enää parhaalla tahdollakaan sanoa aloittelijaksi. :)


Mua siis hämää esim. tuo kun vaihdoit äänesi Pilkkuvirheeltä AlPacinolle. Mikä siinä oli takana? Eihän Pilkkuvirhe tehnyt mitään noiden kahden äänen välillä?

Aa :)
Esim. äänenvaihtoni AlPa:n ja pilkun välillä oli puhtaasti tasoitus kun tuntui että pilkkuvirhettä äänestäen olisin ikään kuin tehnyt sitä m-kirjaimella alkavaa ja us-tavuun loppuvaa peliin liittyvää joka saa mut näkemään melkein punaista niin siksi noin.

// Jaa, AlPa ja jeekaka etuilee
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Savu » 09.12.2018 21:07:10

Wtf 9 sekuntia kesti ennenku mun ajatukset meni taas sekasi :D No joo, nyt näyttää sen verran taktiselta pelastusyritykseltä että
--Marzzuu
++AlPacino
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 09.12.2018 21:09:45

Marzzuu kirjoitti:
justy kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:Muakin vähän toi justyn eipäsjuupas-juustonpala mun kohdalla vähän vaivaa, okei, justy perusteli Horaalle asian jo joten annetaan sen asian jo olla.
Täällä on jo mietitty ohjaileeko joku mua nyt. Noh, tätä ei kysytty multa mutta vastaan silti: Ei. :D Vaan olen ollut jopa turhautunut kun tuntui tulevan uusia viestejä sitämukaa kun sain ajatukseni johonkin järjästykseen. Ja kai alan oppia juonarien ytimen, vaikkei mua voi enää parhaalla tahdollakaan sanoa aloittelijaksi. :)


Mua siis hämää esim. tuo kun vaihdoit äänesi Pilkkuvirheeltä AlPacinolle. Mikä siinä oli takana? Eihän Pilkkuvirhe tehnyt mitään noiden kahden äänen välillä?

Aa :)
Esim. äänenvaihtoni AlPa:n ja pilkun välillä oli puhtaasti tasoitus kun tuntui että pilkkuvirhettä äänestäen olisin ikään kuin tehnyt sitä m-kirjaimella alkavaa ja us-tavuun loppuvaa peliin liittyvää joka saa mut näkemään melkein punaista niin siksi noin.

// Jaa, AlPa ja jeekaka etuilee


Eli siis et pidä kumpaakaan AlPacinosta tai pilkkuvirheestä pahiksena? Vaan yrität olla massaamatta.

Ketä sä äänestäisit jos miettisit ihan vain sitä, kuka epäilyttää eniten?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 09.12.2018 21:10:18

Savu kirjoitti:Wtf 9 sekuntia kesti ennenku mun ajatukset meni taas sekasi :D No joo, nyt näyttää sen verran taktiselta pelastusyritykseltä että
--Marzzuu
++AlPacino


Siis kuka pelastaa? AlPacino itseään? Eiks oo ihan luonnollista yrittää olla putoamatta?

PS. Mikäs meidän äänitilanne on?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 09.12.2018 21:14:50

justy kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:
justy kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:Muakin vähän toi justyn eipäsjuupas-juustonpala mun kohdalla vähän vaivaa, okei, justy perusteli Horaalle asian jo joten annetaan sen asian jo olla.
Täällä on jo mietitty ohjaileeko joku mua nyt. Noh, tätä ei kysytty multa mutta vastaan silti: Ei. :D Vaan olen ollut jopa turhautunut kun tuntui tulevan uusia viestejä sitämukaa kun sain ajatukseni johonkin järjästykseen. Ja kai alan oppia juonarien ytimen, vaikkei mua voi enää parhaalla tahdollakaan sanoa aloittelijaksi. :)


Mua siis hämää esim. tuo kun vaihdoit äänesi Pilkkuvirheeltä AlPacinolle. Mikä siinä oli takana? Eihän Pilkkuvirhe tehnyt mitään noiden kahden äänen välillä?

Aa :)
Esim. äänenvaihtoni AlPa:n ja pilkun välillä oli puhtaasti tasoitus kun tuntui että pilkkuvirhettä äänestäen olisin ikään kuin tehnyt sitä m-kirjaimella alkavaa ja us-tavuun loppuvaa peliin liittyvää joka saa mut näkemään melkein punaista niin siksi noin.

// Jaa, AlPa ja jeekaka etuilee


Eli siis et pidä kumpaakaan AlPacinosta tai pilkkuvirheestä pahiksena? Vaan yrität olla massaamatta.

Ketä sä äänestäisit jos miettisit ihan vain sitä, kuka epäilyttää eniten?

Joo mulla massaaminen menee jotenkin niin Oikeesti Tunteeseen että yritän välttää sitä lujasti.

Jos nyt unohdan muun ja mietin kuka epäilyttää eniten, niin todnäk se olisi miina, koska miinan viesteissä on jotain hassua.
//justy
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Savu » 09.12.2018 21:17:51

justy kirjoitti:
Savu kirjoitti:Wtf 9 sekuntia kesti ennenku mun ajatukset meni taas sekasi :D No joo, nyt näyttää sen verran taktiselta pelastusyritykseltä että
--Marzzuu
++AlPacino

Siis kuka pelastaa? AlPacino itseään? Eiks oo ihan luonnollista yrittää olla putoamatta?
PS. Mikäs meidän äänitilanne on?


Niin, AlPacino itseään. Musta suurin syy olla äänestämättä Alpaa oli se ettei se ees yritä pelastautua. Mut se että tuleeki siirtään äänensä just sopivasti ennen iltaa ku osa on jo varmaan lopettanu pelit tältä iltaa on aika erikoista.

Marzzuu, eihän toi tilanne ollu lähelläkään Pilkun massaamista vaan tasan? Siirtämällä äänes Alpalle Justyn perässä syntyi tilanne jossa AlPacinolla oli paljon enemmän ääniä eli "massaus" jota nimenomaan halusit välttää.
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 09.12.2018 21:19:57

Mietin oisko toi Savun ja AlPan äänenvaihto voinut olla suunniteltu juttu :D Jos pahikset ois muistanu päivän päättymisajan väärin niin aika tiukille ois kyllä menny pelastusliike. Muuten toi oli vähän ennenaikainen. Ellei jompi kumpi tai molemmat ollu estyneitä pääsemään paikalle myöhemmin >:O

//Savu on ainakin yhä täällä :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja AlPacino » 09.12.2018 21:22:19

6 AlPacino (Jinmuru, pilkkuvirhe, Marzzuu, Horaaneko, jeekaka, Savu)
3 Marzzuu (miina, justy, AlPacino)
AlPacino
Kyläläinen
 
Viestit: 17
Liittynyt: 19.11.2018 17:19:27

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 09.12.2018 21:22:54

Justy jos oikein laskin nii 6 AlPa ja 3 Marzzuu? Pilkul vissii yks ääni

Samaa mietin mäki tost savun heitos, imo ittensä pelastamisen yrittämine ei oo roolist riippuvaist, pelaaja joka haluu pysyy pelis obvs äänestää pelastaaksee ittesä :D

Ähhh en ny oikei tiiä mitä ajatel tästä ku noi iso osa äänist AlPal eikä kukaa tunnu sitä kunnolla puolustavan

//Savu
//Jeekaka hmhh mielenkiintone pointti mut vaik savu oiski aatellu et päivä päättyy ysilt en usko et ois jättäny tota viestii just siihe tasan ysii
//Ja sielt tuliki vähä nätimmi aseteltu väliaika :D
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja AlPacino » 09.12.2018 21:24:40

Savu kirjoitti:Niin, AlPacino itseään. Musta suurin syy olla äänestämättä Alpaa oli se ettei se ees yritä pelastautua. Mut se että tuleeki siirtään äänensä just sopivasti ennen iltaa ku osa on jo varmaan lopettanu pelit tältä iltaa on aika erikoista.


No tietysti nyt mä itseni pidän kentällä mieluummin. Kai tuo on ihan itsestäänselvyys! :'D

jeekaka kirjoitti:Mietin oisko toi Savun ja AlPan äänenvaihto voinut olla suunniteltu juttu :D Jos pahikset ois muistanu päivän päättymisajan väärin niin aika tiukille ois kyllä menny pelastusliike. Muuten toi oli vähän ennenaikainen. Ellei jompi kumpi tai molemmat ollu estyneitä pääsemään paikalle myöhemmin >:O


Ihan sattumaa vaan. Ois aika typerä yritys yrittää samaan vaihtaa samaan aikaan ääntä, kun vielä aikaa ihan reilusti. Eli lähes tunti.
AlPacino
Kyläläinen
 
Viestit: 17
Liittynyt: 19.11.2018 17:19:27

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 09.12.2018 21:27:40

Mun aivot on kyl niin solmussa XD Mitenkäs se miina sitten?
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 09.12.2018 21:33:53

No mä oon sanonu täs pitkin iltaa et miina ja AlPa on kummatki fine, miina mieluummi ku epäilen AlPaa lähinnä linkittymäst miinaan :D se vaa et mua kuumottaa tää hiljasten sakki ja jos miina ei ookaan pahis, on taas huomen edes se et pitää yrittää miettii pelaajii jost ei oo melkei mitää infoo. Öäähh en mä tiiä
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 09.12.2018 21:34:27

--AlPacio

++miina

//ja Horaa
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Savu » 09.12.2018 21:35:40

Horaaneko kirjoitti:Samaa mietin mäki tost savun heitos, imo ittensä pelastamisen yrittämine ei oo roolist riippuvaist, pelaaja joka haluu pysyy pelis obvs äänestää pelastaaksee ittesä :D

Mä en äänestänyt AlPacinoa vain siksi että se tuli pelastaan itseään, vaan siksi että mun tärkein syy olla äänestämättä sitä katosi yhtäkkiä ja käänsi vaa'an ihan toiseen asentoon. Kai se nyt on aika selvää jos vähänkään kattoo tota kontekstia eikä vaan yhtä viestiä :D Toisaalta Marzzuu tuli taas entisestään sotkemaan kuviota ja tekeen itsestään epäilyttävämpää. En tiiä, vihaan näitä loppuhässäköitä!
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Savu » 09.12.2018 21:36:17

Marzzuu sulla on typo äänen poistossa...
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 09.12.2018 21:36:42

Mua mietityttää miinassa toi et se on aika määrätietoisesti lynkkaamas Marzzua, ja mun mielikuva miinasta on et se on pahiksena määrätietoisempi. Mut en tiiä onks tää myös bias mikä syntyy siit että justy on aika paljon sitä haastanu asiasta.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 09.12.2018 21:39:04

Joo, älä Marzzuu nyt massaamista mieti. On ihan hyvä jos päivän lopussa on vain muutama kohde, joista jokainen valitsee sen epäilyttävimmän vaihtoehdon. Silloin väkisin äänet keräytyvät, eli massataan.

Toki sitten jos tilanne on vaikkapa 8-0 niin voi miettiä että hetkinen, onks kaikki pahiksetkin oikeesti tässä mukana...

--Marzzuu
++miina

Marzzuun vastaukset alkoivat taas käydä järkeen. Katotaas mitä tää tekee.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 09.12.2018 21:39:53

jeekaka kirjoitti:Mua mietityttää miinassa toi et se on aika määrätietoisesti lynkkaamas Marzzua, ja mun mielikuva miinasta on et se on pahiksena määrätietoisempi. Mut en tiiä onks tää myös bias mikä syntyy siit että justy on aika paljon sitä haastanu asiasta.


Mua miinassa häiritsee miten se tänään on äänestänyt Marzzuuta perustelematta ääntään oikein mitenkään. Komppaili Savua ja äänesti, eikä oo oikein tuntunut välittävän mistään vasta-argumenteista äänilleen.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Mair » 09.12.2018 21:40:09

Äänitilanne:
6 AlPacino (Jinmuru, pilkkuvirhe, Marzzuu, Horaaneko, jeekaka, Savu)
2 Marzzuu (miina, AlPacino)
1 miina (justy)

Marzzuun äänen perumista ei hyväksytä, koska se on kirjoitettu väärin :(

Poissa: ei kukaan

Puhepakko hoitamatta: (Violet ->)

Infoa: Violet on pudottautunut pelistä. Innokkaita varapelaajia kehotetaan heittämään Cameronia yksityisviestillä :>

Päivä päättyy tänään 9.12. kello 22.00 eli noin parinkymmenen minuutin kuluttua.
Avatar
Mair
Kyläläinen
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.12.2018 19:25:47

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 09.12.2018 21:41:03

Mut apua, miks pahis-miina ois ekana päivänä lähtenyt Zeyppä-wagonistaan rakentelemaan jotain uutta ja ihmeellistä? Miksei nostaa jalat pöydälle ja antaa virran viedä...
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 09.12.2018 21:41:46

Katoan kännykän varaan, mut yritän seurata päivän päättymisen...
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 09.12.2018 21:43:03

Savu kirjoitti:Marzzuu sulla on typo äänen poistossa...

Hups...

Siis
--AlPacino
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 74 vierailijaa

cron