007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikset!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 07.12.2018 20:45:37

Marzzuu kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Kysymys kaikille: Kenet olisitte ajatelleet tappavanne N1 ja miksi?

Ömmm.... Jos mä oisin ollu pahis, oisin varmastikin äänestänyt Vamia, olkoonkin ettei Vampire epäilyttänyt mua kunnolla vaan epäily pohjautui jollekin-jota-en-osaa-nimetä.


Siis puhuin yötaposta!
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 07.12.2018 20:49:31

jeekaka kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Kysymys kaikille: Kenet olisitte ajatelleet tappavanne N1 ja miksi?

Ömmm.... Jos mä oisin ollu pahis, oisin varmastikin äänestänyt Vamia, olkoonkin ettei Vampire epäilyttänyt mua kunnolla vaan epäily pohjautui jollekin-jota-en-osaa-nimetä.


Siis puhuin yötaposta!

Joo. Tajusin
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 07.12.2018 20:53:19

Ah, aattelin vaan kun pohdit Vampirea äänestyskohteeksi jo silloin illalla.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja miina » 07.12.2018 22:06:16

Horaa vai kuka sanokaan mua aktiiviseks, muahhh.. puhelimella taas vastailen joihinkin ajatuksiin.

Mitä jeekaka haet tuolla yötappo-kysymyksellä? Että jos olisin pahis ja tietäisin kaikki muut hyviksiksi niin kenet ampuisin. Ja Jinmuru ja ketu tiedettiin vapareiksi? Olisin ehkä ampunu jonkun aktiivisen eli sinut tai justyn. TAi sit yrittäny ruletin vapareiden kanssa.

Marzzuun vastaus on tuohon jeekakan kysymykseen jännä, vaikka hyviksenä epäilee vanpirea niin äänestäisi pahiksena samaa? Hmm.

ja Horaa, kyllä todellakin unohin petturin. Tämähän oli hyvä juttu siis.

Ajattelen myös että joku kolmesta ainakin on hiljasissa. Violet myös hyvä vaihtoehto, yrittää siellä nyt kammeta pahiksiin strategiaa. Mutta justyn ehottomuus olla äänestämättä aktiivisia on kans aika jännä.

Pitäiskö meillä olla joku konsensus että seuraavana aamuna kaikki äänet jollekkin pahismaisimmista jos tänä päivänä lynkattava onkin hyvis? Onko se hullu idea?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja miina » 07.12.2018 22:25:58

Ainii ++Violet
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja pilkkuvirhe » 07.12.2018 22:38:47

jeekaka kirjoitti:Kysymys kaikille: Kenet olisitte ajatelleet tappavanne N1 ja miksi?

no vapareista varmaan keturinin. Oli aktiiviaempi ja tuntu olevan enemmän hyödyks
tai sit tyyliin justyn.

miina kirjoitti: Pitäiskö meillä olla joku konsensus että seuraavana aamuna kaikki äänet jollekkin pahismaisimmista jos tänä päivänä lynkattava onkin hyvis? Onko se hullu idea?

Tuli jotenkin tyhmä olo, mut en vaan ymmärrä tätä? :D oon kai liian väsyny

Jos meit hiljasempia lähetään äänestämään, niin kai se ob ++AlPacino
sun kai pitäis todellisuus kohdata; mun rikkinäistä sädekehää ei voi korjata
on nii vaikeet antaa valojen sammua, vetää vihdoin liipasinta ja ampua
Avatar
pilkkuvirhe
Kyläläinen
 
Viestit: 10
Liittynyt: 12.11.2018 20:32:41
Paikkakunta: Jyväskylä / Ristiina

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Savu » 08.12.2018 00:25:36

Jahas sieltähän tuliki jo kaksi hiljaista paikalle, hyvä!

mina kirjoitti:Pitäiskö meillä olla joku konsensus että seuraavana aamuna kaikki äänet jollekkin pahismaisimmista jos tänä päivänä lynkattava onkin hyvis? Onko se hullu idea?

...miks? :D Jos nyt lynkataan yks hyvis niin huomenna tilanne on 5v3 että ei kai siinä pitäs olla mitään kiirettä muodostaa konsensusta.

Jeekaka, varmaan Jinmuru ois ollu parempi kohde, koska keturin oli enemmän mukana pelissä ja todennäköisempi suojeltava. Meinasitko muodostaa näistä vastauksista jonku psykologisen profiilin vai? :D

++Marzzuu sanoppa nyt jotaki peliin liittyvää kun oot paikalla ja alussaki olit niin aktiivinen :) Tässä kysymyksiä!
- Ketä haluaisit äänestää "aktiivisista" ja miksi (Justy, Horaaneko, Miina, minä)
- Entä epäaktiivisista? (Pilkkuvirhe, AlPacino, Violet)
- Et oo kummankaan päivän lopussa äänestänyt ketään, miksi?

pilkkuvirhe kirjoitti:tai sit tyyliin justyn.

Mulla ois sullekki kysymyksiä!
- Miksi oisit pahiksena tappanut Justyn?
- Miksi äänestit AlPacinoa? Et oo sanonut hänestä mitään koko pelin aikana. Itsesuojeluako vaan?
- Entä jos sun pitäis nyt äänestää jotain ei-hiljaista niin ketä äänestäisit ja miksi?
- Miksi et eilen äänestänyt ketään? Ketä olisit äänestänyt?

Kyllä nyt tuli vahva tunne et pahis ois jossain näistä meidän hiljasista jotka käy pitämässä kuitenki minimaalista aktiivisuutta yllä. Mut sanoppa sit näistä ku toinen ei perustele toimiaan mitenkään ja toisen perustelut ja toimet on niin ristiriitaisia että niistä ei ota mitään selvää. :D Mä en muista Marzzuulta nähneeni tämmöstä peliä ettei se ees äänestä ketään, yleensä siltä kuitenki löytyy joku mielipide, mut nyt se täyttää vaan puhepakkonsa mutta ei äänestä ketään oikeasti. Pilkusta on hyvin vaikea sanoa mitään kun sen viesteissä on niin vähän sisältöä että voi olla ihan kummalla puolella vaan.
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja miina » 08.12.2018 10:27:19

Savu kirjoitti:--
mina kirjoitti:Pitäiskö meillä olla joku konsensus että seuraavana aamuna kaikki äänet jollekkin pahismaisimmista jos tänä päivänä lynkattava onkin hyvis? Onko se hullu idea?

...miks? :D Jos nyt lynkataan yks hyvis niin huomenna tilanne on 5v3 että ei kai siinä pitäs olla mitään kiirettä muodostaa konsensusta.



Aa, elikkä se tilanne on vasta huomenna. Ei yöllä jaksa laskeskella että miten monta meitä vielä pelissä. No mutta sitten seuraavana päivänä jos ei saada pahista alas niin kysyn samaa..

Savu kirjoitti:---Mä en muista Marzzuulta nähneeni tämmöstä peliä ettei se ees äänestä ketään, yleensä siltä kuitenki löytyy joku mielipide, mut nyt se täyttää vaan puhepakkonsa mutta ei äänestä ketään oikeasti. ---


Siis tämä! Yöllä mietin violetin äänen laitettuani, että eihän tässä oo mitään järkeä, että Marzzuu pelaa AINA samalla lailla. Ja nyt kun se ei pelaa niinku normaalisti niin kaikki tämän hyväksyy (myös minä). Vaikka Ketu on mitä mietlä siitä että vanhoja pelejä ei sais katella mutta nyt kyllä lähtee ääni sinne.

--Violet ++Marzzuu
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 08.12.2018 10:55:16

jeekaka kirjoitti:Hmm. No ehkä pahis!Marzzuu vaan pööpöilee et en mä haluu äänestää ketään ja en mä haluu että Halima kuolee samalla kun pahis!pilkkuvirhe viimeistelee Haliman :D


Siis jos Marzzuu on pahis tää hänen viestinsä missä tuo esiin Vampire-epäilyn on tosi outo. Kyse ei voi olla siitä että Marzzuu menis sekaisin aiemmista puheistaan, koska hän sanoo tuon viestin alussa että piti Vampirea hyviksenä.

Mun mielestä Marzzuun viestistä välittyy jotenkin aito turhautuminen/ahdistus siihen, kun ei osaa sanoa mitään noista kolmesta pelaajasta, mutta silti yrittää valita sen epäilyttävimmän. On toki mahdollista että hän kokee tuon tunteen pahiksenakin, kun ei haluaisi äänestää ketään noista mutta kokee että pahiksena pitäisi esittää jotain mielipiteitä. Mut jotenkin tuo ekan päivän loppu Marzzuulta on musta vaikeinta tulikita pahis-Marzzuun peliksi, ja suurin osa mun Marzzuu-pahisepäilystä perustuu enemmän siihen että vaihtehdot alkaa tuntua olevan vähissä. Eli jos Marzzuu oot pahis, niin hyvin pelattu tuo hetki.

Mut jos Marzzuu on pahis, niin pilkkuvirheen Halima-ääni saa pilkkuvirheen näyttämään pahalta. Se tuli kuitenkin vasta tilanteessa, jossa Marzzuusta tuli kilpaileva wagoni Halimalle.


jeekaka kirjoitti:
justy kirjoitti:Musta tää on outo kommentti, koska Marzzuu on ennen tätä viestiä puhunut jeekakasta vain kerran, ihan pelin alussa. Marzzuu, milloin sulle tuli tää jeekaka-hyvisreadi? Ja mikset tuonut tätä hyvisreadiasi muille tiedoksi?


Ainiin ja säästän vähän Marzzuun aikaa, 28.11.2018 kello 14:20 tuli hyvisreadi ja se tuotiin muille tiedoksi:

Marzzuu kirjoitti:Ja tuskin oon päässy sanomasta, että justy ja Vampire saa multa hyvispisteitä, kun jo lisään jeekakan samaan sakkiin :D


Joo, ton siis löysin. Mietin vaan miksei Marzzuu enää myöhemmin puhunut hyvisreadistaan sua kohtaan. Mut ehkä siihen ei ollut tarvetta, kun et ollut putoamisuhan alla tms.

Horaaneko kirjoitti:Sit tulee tää Justyn ekan päivän äänestyshässäkkä jost mullon edelleen outo fiilis. Kontrasti ton alun loogisuuden kanssa ei vaa täsmää mulle tässä. Tää:

Vampire ei näytä osallistuvan enää peliin, joten en usko sen wagonin tuovan tässä vaiheessa päivää mitään mielenkiintoista. Ehkä Savu toisi.


mietityttää. Tuntuu että tiesit jo ettei Vampire oo pahis. Tai niinku eiks täs kohtaa tullu mielee esim, että pahisVampiren pahiskaverit ois voinu tul huuteleen jotai. Eihän ite Vampiren hiljeneminen siihe vaikuttais? Mikset pitänyt ääntä Vampirella esim samalla syyllä millä äänestit Halimaa:

Justy kirjoitti:En äänestänyt halimaa päästäkseni pohtimaan kuka bussaa Halimaa, vaan mietin ääneni jälkeenmitä nopeasti noussut Halima-wagon voisi kertoa, jos Halima on pahis. Kun (minun näkökulmastani) kolme neljästä sun äänen jälkeen äänestäneistä oli hyviksiä, se oikeastaan osoitti vain Horaanekoon mahdollisena pahis-haliman kaverina, joka yrittää ottaa jotain hyötyä irti kaverinsa lynkkautumisesta.



Tätä on vaikea selittää, mutta yleisesti ottaen musta on ikävää pitää painetta pelaajalla, joka tuntuu olevan lähellä pelistä pudottautumista. Ensinnäkin tää on vaan peliä, eli jos jonkun fiilistä voi parantaa antamalla tälle vähän hengitystilaa, niin miksipä ei. Toiseksi, yleensä kun pelaaja postaa tollasen motivaatio-ongelma/ahdistuspostin kuin Vampire teki, ei se keskustelu kyseisen pelaajan ympärillä yleensä oo hirveen hedelmällistä pelaajien puolen selvittämisen kannalta. Kun enemmän se menee siihen että pelaajaa tsempataan, tai sitten pohditaan kertooko asia jotain pelaajan puolesta (mistä se mun kokemuksen mukaan hyvin harvoin kertoo). Joten ajattelin mielummin etsiä kohteen, josta vois saada jotain pelillistä infoa.


Horaaneko kirjoitti:
Horaaneko kirjoitti: Sit toi ääni Halimalle. Ensin miettii mont rivii viestis et joo kyl Halima hyvismäine o ollu mut sit kuitenki päätyy äänestään tätä

-en oo pitänyt Halimaa hyvismäisenä, se on ollut mun epäiltyjen tai semi-epäiltyjen joukossa pitkin ekaa päivää

Mua epäilytti Haliman Marzzuu-suhde, joka tuntui vaihtelevan periaatteellisen äänen (herätellään Marzzuuta tai lynkataan epävarma tekijä) ja pahisreadiin perustuvan äänen välillä. Tästä Haliman kanssa keskusteltiin ja hän vastaili ihan fiksuja juttuja mulle, minkä takia en nyt Halimaa olisi ekana pudottamassa - ainakaan ennen kuin esim. Savusta tai miinasta sais samalla tapaa fiksuja juttuja irti.


Joo tää oli mun moka, en ollu lukenu viestei ajatuksen kanssa (also mä tykkään kärjistää mu sanomisii mikä on ehk vähä paha tapa juonareis :D) mut toi mun pointti on edellee relevantti. Pidit Halimaa pahismaisena alkupelist joo, mut must tuntuu vaa absrudilt et samas viestis jossa et haluu äänestää Halimaa, päädyt äänestään tätä. Tai lähinnä se, miks "Tosin ehkä Halima vähän enemmän yrittää ratkaista peliä viime pelissä? Eli se pahisreadien ja pahisjahdin puute mikä tässä pelissä on mua välillä häirinnyt on kyllä eroa tuohon edelliseen" menee Savu- ja miina-epäilyjen edelle?
Emmä tiä, kaikille tulee mielijohteit ja mielipitee muutoksii ja ne voi ol yhtäkkisii (oon malliesimerkki) mut ehk mikä mua itteeni täs hämää on se miten se ei sovi sun muuten tosi pitkällevietyy pelityyliin.


Ei Halima mua enemmän epäilyttänyt kuin miina tai Savu. Mutta päivän edetessä musta alkoi tuntua etten sais miinaa tai Savua lynkattua. Tarjolla olevista vaihtoehdoista (Zey, Halima, Marzzuu, ehkä Vampire) Halima tuntui todennäköisimmältä pahikselta.

Horaaneko kirjoitti:Tää Justy/miina/Savu trio on mielenkiintonen. Justy on hanakasti kumpaaki epäilemässä, mutta mieluummin äänestää Halimaa koska tämä "ei yhtä hanakasti yritä saada pahiksia kiinni". Savu saa äänen mut se lähtee melkein heti. Miinan tuntuu kyl olevan aidosti turhautunu ku hää ei tajuu Justyn pointtii et en sit tost tiiä. Mut en näe Justy-Savuu iha mahdottomana


Jäiks sulle ekasta päivästä sellainen olo, että miina tai Savu ois ollut putoamisvaarassa? Mulle ei jäänyt, mutta saattaa olla että tulkitsin tilannetta väärin - pelasin nimittäin päivän lopun töissä pienissä pätkissä.


Horaaneko kirjoitti:
en oo pitänyt Zeytä hyvismäisenä, se on ollut neutraaleissa pitkin peliä


Totta. Sun vankkumaton Zey-myönteisyys hämäs mua, varsinkin kun osa sun Zeykommenteist on niiiiin rajal et ne vois melkee laskee hyvisviboiks. Mun piti mennä iha tarkistaan taaksepäi su kommenttei Zeyst ja itse asias nyt mua häiritsee enemmän sun pettämätön tarkkuus siit ettet vaa anna Zeyst minkäänlaist mielipidettä :DD Iha viimesee asti puolustelit sitä, muttet loppuje lopuks jaksanu lukee Zeyn viestei kunnol läpi ja muodostaa siit mielipidettä ja tää tuntuu mulle ristiriitaselta. Olkoonki sitte että ne puolustelut liitty Zeyn pelityyliin mikä on neutraali aihe, mut kuitenki pyörsit niil pelaajien epäilyjä ja must on kummallista ettet missää vaihees miettiny näit ihmisten epäilyjä kaks kertaa ja menny itekki legit lukee Zeyn viestei.


Mun vankkumaton Zey-myönteisyys kohdistui hänen pelityyliinsä, joka ei ollut mun mielestä trollaava eikä peliä sotkeva - ja ihan Zeyn puolesta riippumatta musta oli ikävää että se sellaiseksi maalattiin. Plus kun 80 % Zey-readeista tuntui perustuvan hänen pelityyliinsä, niin halusin pistää sitä argumenttia käyttävät koville. Pahiksille on kovin helppoa äänestää hyviksiä joiden pelityyli herättää ihmetystä/ärtymystä - silloin ei tarvii feikata mitään pahisepäilyitä, kun riittää että ratsastaa vaan ärtymyksen/ihmetyksen tunteella.

Kyl mä mielestäni aika hyvin Zeyn posteista olin ajan tasalla, ja niistä 20 % epäilyistä jotka liittyivät johonkin muuhun kuin hänen pelityyliinsä (tai no, nyt äkkiseltään en kyllä muista muuta kuin jeekakan epäilyt Zeyn hyvisreadeista puolustuksena + Marzzuu-epäilystä puolustuksena). Mut joo, eihän eilinen putkeen mennyt ja jos ois ollut aikaa ois pitänyt lukea myös Zey uudestaan läpi.


Horaaneko kirjoitti:Savu on monee kertaa nostanu nyt esille mite kivaa ku marzzuu on !! kirjottanu enemmän !! :) (ei mut oikeest.. se on tosi kivaa), melkei voisin nähdä tällasen sellasti hellänä painostuksena et älkää nyt hemmetti marzua äänestäkö ku silt kerranki saadaa sisältöö, mut toi Marzun Savu-ääni ei sovi kuvaan, en usko että olis Savun pahiskaverina tehny tollee. Ellei sit kolmikko oo Marzzuu/Savu/Justy mut... Mä en jotenki nää tätä :D


Jos Marzzuu ja Savu ovat pahiskavereita, saattoivat he yrittää ottaa etäisyyttä toisistaan tokan päivän alussa. Eli tuo Marzzuun Savu-ääni, samoin kuin Savun tokana päivänä vahvemmin ilmaistut Marzzuu-epäilyt (joiden valossa tämän ois voinut kuvitella äänestäneen Marzzuuta ekana päivänä) olivat pyrkimys tuoda vähän hajurakoa kahden pahiksen välille.


Horaaneko kirjoitti:Tbh mun tekis mieli miinan pelinalotusviestin perusteel sanoo jo suoralt kädelt et se o hyvis :D Kosk niinku... Kelle ois tullu mielee tollane pahiksena. en vaa nää tota mitenkää. Ellei tällast keksitty yhes pahischatis mut emmä tiä.
Mut sit taas... Hm. Miina ei olevinaa tienny ees et pelissä on suojelija. Se ettei oo lukenu pelinavausviestei ees kertaallee läpi tuntuu vaa uskomattomalt, kai ne roolit nyt ees jotenki ois sinne mielee jääny. miina on kuitenkin suht skarppina sen epäilyksien kaa joten en tiiä vakuuttaaks tää sekoilu mua.


Mun mielestä miina on ihan hyvin voinut pelin alussa postata petturi=narri-sekoilun, jos se on esim. ollut hänen käsityksensä ennen pelin alkua, tai jos hän on kysellyt miten petturi toimii pahischatissa. Sit on tullut sellainen "lol, olinpas sekava, käytänpä tätä hyväkseni hyvispisteiden keräämiseen" -idea.


Horaaneko kirjoitti:Miinan toisen päivän alotus on outo, eka on sillee !! NONNI ja nyt se suojelija ja suojeltu esii, sit nopeest korjaa ku porukka o ollu sillee no ei ny hitos, et joo tietty vaa jos suojelija suojeli jotai muut ku vaparia. Toi Justyn ääni tulee jeekakan perään ilman _mitään_ perustelui. Idk tulee tollane ihme hännystely-fiilis et kulkee vaa ihmisten lahkeesta toisee.


Toi "suojelija ja suojeltu esiin" meni multa muuten ihan ohi. Annoin aiemmin miinalle hyvispisteitä kun tää tuntui vastustavan suojelijan esiintuloa, mutten ollut huomannut että hän ekaks kannattikin sitä. Hmm.


Horaaneko kirjoitti:Tost Marzzuun Haliman puolustelusta, en tällee uudestaa näit viestei läpi lukies oikei näe mite tost nii moni on saanu hyvisviboi. Tuntuu et moni ajattelee täs ettei marzzuu osaa ajatella omil aivoillaa, et joo totta kai marzu hyppää mukaan kaikkei aktiivisimpaan junaan. Miks? Miksei marzu pahiksena osais taktikoida ja esim ajatella että koska tietää Halin hyvikseksi, ei lähde siihen junaan koska ennakoi et seuraavana päivänä Haliman äänestäjii syynätään. Pahiksen ois tos tilanteessa iha järkevää äänestää ei nii todennäköistä kärryy ja hajuttomampaa Vampirea.


En tiedä keistä puhut, mutta mä olen siis ainakin saanut hyvis-viboja siitä, että tilanteessa jossa pudotusuhan alla on kolme hyvistä (Zey, Vampire ja Halima), Marzzuu päättää nimetä epäilyttävimmäksi sen ainoan kolmesta, jota on alkupelistä pitänyt hyviksenä. Miksi Marzzuu tekisi elämänsä niin hankalaksi? Miksei a) keksisi epäilyitä Zeystä tai Halimasta tai b) jättäisi äänestämättä niin kuin Marzzuu usein tekee (esim. eilen). Marzzuu ei itse ollut tossa kohtaa saanut vielä yhtään ääntä, eli kyse ei ollut edes mistään itsepuolustuksesta.

Horaaneko kirjoitti:
päivästä_turhautunut_hyvis!Marzzuu_äänesti-ja-perui_turhatuneean-annetun_äänenssä.


Tästä tulee mulle taas fiilis, et käytetään hyväksi puolusteluita mitä Marzzuu on aiemmin pelissä saanu, eli just tota turhautumista josta marzun kohdal puhuttii paljon pelin alussa.


Mun mielestä Marzzuun viesteistä on ihan pelin läpi huokunut turhautuminen.



Horaaneko kirjoitti:Noh, AlPastakaa ei oo kyl paljoo sanottavaa. Toi Zey ääni oli aluks vähän öhh kosk siit ei selkeest tullu esille et pitää Zeytä petturina enk käsitä miksei sanonu sitä jo ekas viestissä, mut perusteli imo hyvin seuraavassa viestissää kaikkee. AlPa tuntuu pelaajalt jost vois saada paljonkin irti jos se vaa, nii, laittais jotai viestii :---D Ajatuksii tuntuu olevan mut tyhjäst o paha nyhjästä.


Tän vuoksi AlPakka sai multa ääneni. Hän on noista hiljaisista se, jonka hiljaisuus vaikuttaa kaikista selvimmin strategiselta. Kun niistä vähistä viesteistä vois päätellä, että hän pystyisi sanomaan pelaajana enemmän.

Nyt kun mietin, että miks AlPa eikä Violet, niin varmaan siksi että Violetista tiedän että hän pystyy pahiksenakin diibadaabaan sisältöä, joten uskon että AlPan hiljaisuuden takana on todennäköisemmin pelkoa siitä että sanoo jotain epäilyttävää tai puhdasta laiskuutta kun hyvikset ovat nyt kuitenkin kaksi päivää tappaneet toisiaan.



Horaaneko kirjoitti:MMm. Mä oon yleisesti hiljasten äänestämist vastaa, mut toi hiljaste joukko kyl alkaa lowkey ahistaa :D Jos tänää lynkataa joku aktiivisempi pelaaja ja se osottautuu hyvikseks, huomisest tulee aik arpapeliä. Jos tänää lähtee yks hiljane ja se osottautuu hyvikseks, huomenna ollaa sit hiljaiste kaa 50-50 tilantees, oletuksel et kumpikaa ei oo tullu tuomaa topicii mitää materiaalii. Ja sit mua täs samal kalvaa ajatus et joku Justy o täs nyt yrittämäs hiljaste massamurhaa et katseet siirtyis muista pelaajista niihi. Mut sit ku jos Justy o pahis sil o melkei pakko olla hiljanen pahiskaveri ::DD ÄÄÄähähäh. Mä en osaa ajatella enää, oon käyttäny tähän listauksee jonku kaks tuntii. Meen nyt ottaa shotin.


Mulla hiljaisten äänestäminen on 50 % sitä että mun pahisreadit aktiivisemmista (sinä, miina, Savu) ovat aika heikkoja, plus usein sellaisia "jos X on pahis, niin tääkin saattaa olla) -tyylisiä. Sit 50 % on ihan vaan sitä, että mielummin häviin pahistiimille, joka koostuu aktiivisista kuin tiimille joka lurkkaa tiensä voittoon. Mun mielestä AlPakka sopii kolmesta hiljaisesta (AlPa, pilkku, Violet) parhaiten lurkkaavaksi pahikseksi.

Sit on Marzzuu, joka on jossain tossa aktiivisten ja lurkkaavien välissä. Ekana päivänä Marzzuu teki mun mielestä enemmän kuin odottaisin pahis-Marzzuulta, mut nyt tää tokan ja kolmannen päivän Marzzuu alkaa vaikuttaa siltä ettei hän enää koeta edistää toimillaan peliä. Mut kun sekään ei vielä hänen kohdallaan oo välttis pahismaista, vaan ehkä vaan vaikeutta saada otetta pelistä.


jeekaka kirjoitti:Jos justy on pahis, AlPacino ei oo, koska justy tuuttais hiljaisista täysillä sitä joka ei oo pahis koska ne voittais huomenna.

Oon aika varma et kolmikko löytyy joukosta AlPa/Savu/miina/Violet. Ei toi AlPa/Violet/pilkkukaan oo ihan mahdoton koska Violetkin on ollu noin duck it -meiningillä :D


Eivät kai pahikset vielä huomenna voita? Huomenna meillä pitäis olla vielä enemmistö hyviksiä. Vasta 5. päivä on 3 vs 3 jonka pahikset todnäk voittavat kun voivat koordinoida massauksensa meitä paremmin.


jeekaka kirjoitti:Ehhhkä Marzzuun hyvikseyden puolesta puhuis myös se, että mä olin aika juszzuuu meiningeillä eilen, ja Ketu kumminkin kuoli yöllä ja se epäili vaan justya. Jos siis pahiksilla on ollu joku sellanen suunnitelma hihassa. Viime hetken suojelija-claimia ootellessa :-------D


Mä oon alkanut miettiä, että oisko Ketu-tappo ollut vaan varman päälle pelaamista? Eli siltä varalta että oisitkin feikkisuojelija, he päättivät tappaa Ketun joka on varma nakki koska tätä suojeltiin edellisenä yönä.


Savu kirjoitti:Mitäs meinasitte tehdä jos hiljaset ei tule tänäänkään puhumaan ja on putoamassa epäaktiivisuuteen? AlPacino on käyny paikalla viimeks 4. päivää sitte ja Pilkkuvirhekki on vaan lurkannu siitä asti. Periaatteessa voidaan hävitä jo tänään jos kolme hyvistä tippuu kerralla. Imho pitäis varmaan yrittää äänestää niin että korkeintaan 2 pelaajaa tippuu tänään. Jos menee huti niin huominen on vielä jäljellä mutta saatiin rajattua joukkoa pienemmäksi. Eli jos kaks pelaajaa on tippumassa epäaktiivisuuteen, niin ois varmaan hyvä äänestää niistä toista.

Että sinällään mulla ei nyt oo yhtään motivaatiota pelaajien analysoimiseen ku näyttää ettei tässä voi tehdä mitään valintaa kuitenkaan. Vähän ikävää mutta jos joku näistä hiljasista nyt tuleeki avaamaan suunsa ja sanoo et “en oo ehtiny pelata sori" niin sitä on vaikea olla näkemättä muuna ku kaverien painostamana aktiivisuuskiintiön täyttämisenä. Että jos tuutte niin sanokaa sitte ees jotaki järkevää x)


No joo, toivotaan ettei peli mee siihen että pelaajat putoaa sen takia etteivät saa suutaan avattua. Sinänsä oon kyl samaa mieltä että jos joku niin putoaa, on todennäköisemmin hyvis kun pahiksella ois sentään se pahischatti tsemppaamassa että tuu sanomana jotain.

Mut kyllä kai meidän silti kannattaa yrittää pelaajia käydä läpi? Koska jos tänään tapetaan pahis, niin sitten sekään ei haittaa niin paljoa jos joku putoaa epäaktiivisuuteen.

Savu kirjoitti:Mulla ei nyt oikeen raksuta muuta ku että Horaaneko ja Miina ei voi olla pari koska eilinen ois voinu vielä kääntyä Miinalle. Justy vois olla oikeestaan kenen tahansa pari. Miina ei sovi oikeastaan kenellekkään (paitsi ilmeisesti mulle), koska melkein kaikki on sitä ollu lynkkaamassa. Horaaneko ja Justyki vois olla ihan mahdollinen pari, en oo nähny mitään todellista äänestyshalua kumpaankaan suuntaan.. Ja sit kuka tahansa hiljainen vois olla kenen tahansa aktiivisen pari.


Joo, en mäkään usko että pahistiimi koostuu pelkästään aktiivisista. Joten mielummin kuin yrittää raapia esiin sitä mahdollisesti aktiivista pahistiimin jäsentä, koettaisin onneani tuolla hiljaisten joukossa - nyt kun siihen on vielä vähän aikaa. Plus koska mielummin häviän aktiivisille pahiksille. :/


jeekaka kirjoitti:Kysymys kaikille: Kenet olisitte ajatelleet tappavanne N1 ja miksi?


Jomman kumman vapareista. Ei tässä pelissä pahiksilla ole järkeä pitää varmoja hyviksiä hengissä - mielummin sitten missata yks yötappo jos menee vaparin valinta pieleen.


Horaaneko kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Ehhhkä Marzzuun hyvikseyden puolesta puhuis myös se, että mä olin aika juszzuuu meiningeillä eilen, ja Ketu kumminkin kuoli yöllä ja se epäili vaan justya. Jos siis pahiksilla on ollu joku sellanen suunnitelma hihassa. Viime hetken suojelija-claimia ootellessa :-------D


Mm joo voi ol et tää on ollu ajatuskaari, tho ehk ite kallistusin siihe enemmä et keturinin lynkkauksen takan o ollu vaa se et ketu oli aktiivisempi ja enemmän peliä eteenpäi puskeva pelaaja. Jinil on (paha) tapa mennä usei massan mukana ja sen päätä on varmasti helpompi käännyttää. Mene ja tiedä, mut siis wow mä kyl näkisin suojelijaclaimin täs vaihees aiks hiton hasardina :DD


Mä en kyllä tätä allekirjoita. Jos oisin eilen pudottanut pelaajan aktiivisuuden perusteella, oisin pudottanut jeekakan. Ketuhan käytti 80 % energiastaan oman hengissäpysymisensä edistämiseen.

Jos Ketun ja jeekakan pahisreadit D1 ja D2 ei olis niin samankaltaisia, siellä vois olla jotain mahdollisia syitä. Mut nyt luulen että joko haluttiin pelata varman päälle, tai pelättiin Keturinilla olevan jokin ässä hihassa mitä ei vaan ehtinyt eilen käyttämään.


Marzzuu kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Kysymys kaikille: Kenet olisitte ajatelleet tappavanne N1 ja miksi?

Ömmm.... Jos mä oisin ollu pahis, oisin varmastikin äänestänyt Vamia, olkoonkin ettei Vampire epäilyttänyt mua kunnolla vaan epäily pohjautui jollekin-jota-en-osaa-nimetä.


Miksi olisit halunnut pahiksena pudottaa pelaajan, jota esitit epäileväsi pelissä?


Savu kirjoitti:Kyllä nyt tuli vahva tunne et pahis ois jossain näistä meidän hiljasista jotka käy pitämässä kuitenki minimaalista aktiivisuutta yllä. Mut sanoppa sit näistä ku toinen ei perustele toimiaan mitenkään ja toisen perustelut ja toimet on niin ristiriitaisia että niistä ei ota mitään selvää. :D Mä en muista Marzzuulta nähneeni tämmöstä peliä ettei se ees äänestä ketään, yleensä siltä kuitenki löytyy joku mielipide, mut nyt se täyttää vaan puhepakkonsa mutta ei äänestä ketään oikeasti. Pilkusta on hyvin vaikea sanoa mitään kun sen viesteissä on niin vähän sisältöä että voi olla ihan kummalla puolella vaan.


Ekana päivänähän Marzzuu äänesti ainakin kahdesti. Ja musta hän on nimenomaan pelaaja, joka äänestää nihkeästi. Esim. äänestyspakkopeleissä yleensä vain kun on se pakko päällä. Vai onks sulla mielessä jokin viimeaikainen peli, jossa Marzzuu on hyviksenä ollut aktiivisempi äänestäjä?


miina kirjoitti:
Siis tämä! Yöllä mietin violetin äänen laitettuani, että eihän tässä oo mitään järkeä, että Marzzuu pelaa AINA samalla lailla. Ja nyt kun se ei pelaa niinku normaalisti niin kaikki tämän hyväksyy (myös minä). Vaikka Ketu on mitä mietlä siitä että vanhoja pelejä ei sais katella mutta nyt kyllä lähtee ääni sinne.

--Violet ++Marzzuu


Sama miinalle: anna mulle joku esimerkki pelistä, jossa Marzzuu äänestää hyviksenä aktiivisemmin kuin tässä. Mielellään peli jossa ei oo äänestyspakkoa.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 08.12.2018 11:23:35

Savu kirjoitti:Meinasitko muodostaa näistä vastauksista jonku psykologisen profiilin vai? :D


Tietysti XD justysta mulla olikin psykologinen profiili jo valmiina, ja justyn vastaus kysymykseen on oikeestaan sellainen jota odotinkin joten se ei varmaan valehtele X) Ei vaan, Keturin puhui eilen, että yötappokohteen tietäminen auttais sitä pohtimaan pahiksia, ja meinasin kartoittaa että oisko Ketun valikoituminen yötappokohteeks oikeesti mitenkään pahistiimistä riippuvainen. Suoraan sanottuna arvelin, etten saa näistä vastauksista mitään irti vaan kaikki on enemmän tai vähemmän joku variaatio tästä:

Horaaneko kirjoitti://jeekaka
Ööööääähh. Varmaa keturinin? Kosk se oli paljo aktiivisempi ja isompi uhka. Mut olisin kans saattanu kikkailla ja päätyy Jiniin kosk olisin ajatellu et suojelija ajattelee just noi :D


Mut sitten sainkin oikeesti pari mielenkiintoista vastausta :D

Marzzuu kirjoitti:Ömmm.... Jos mä oisin ollu pahis, oisin varmastikin äänestänyt Vamia, olkoonkin ettei Vampire epäilyttänyt mua kunnolla vaan epäily pohjautui jollekin-jota-en-osaa-nimetä.


Siis oisko Marzzuu pahiksena oikeesti onnistunu feikata näin clueless kommentin jossa se ei ajattele peliä pahiksen näkökulmasta niinku... yhtään. Miks pahis äänestäisi epäilyttävää pelaajaa? Miks pahis ees epäilis ketään koska pahis tietää että hyvikset on hyviksiä??? :D Epäillyt Vampirea suojelijaksi? Mut aikasemmin Marzzuu sanoi että se oli aavistellut mua suojelijaksi. Siis tää on mun mielestä "vois lynkata jeekakan koska se on varmaan kuningas" -lipsahduksen täydellinen vastapari :D Tai sit Marzzuun ajatuksenjuoksu menee ihan yli mun hilseen XD

[quote="miina"
Mitä jeekaka haet tuolla yötappo-kysymyksellä? Että jos olisin pahis ja tietäisin kaikki muut hyviksiksi niin kenet ampuisin. Ja Jinmuru ja ketu tiedettiin vapareiksi? Olisin ehkä ampunu jonkun aktiivisen eli sinut tai justyn. TAi sit yrittäny ruletin vapareiden kanssa.[/quote]

Niiin tästä tuli tosiaan mieleen, että pahiksethan todellakin tietää, että ketkä ei oo pahiksia, jolloin jos tähän kysymykseen vastaa rehellisesti enempiä miettimättä, ei sano pahiskaverinsa nimeä :D Tää siis tarkoittais, että miina ja pilkkuvirhe käytännössä sanoo, ettei justy oo niitten pahiskaveri :D Tää nyt vois olla bluffaamisen rajoissa toki vielä.

Ja olihan se näköjään ihan toimiva small talk -kysymyskin :D

Ja joo justy, en tiiä miks odotan koko ajan lylon olevan aikasemmin kuin se onkaan :D Varmaan siksi kun suurin osa pelaajista on ollut niin hiljaa etten ees tajua että meitä onkin aika monta X)
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja jeekaka » 08.12.2018 11:42:08

justy kirjoitti:
Horaaneko kirjoitti:Miinan toisen päivän alotus on outo, eka on sillee !! NONNI ja nyt se suojelija ja suojeltu esii, sit nopeest korjaa ku porukka o ollu sillee no ei ny hitos, et joo tietty vaa jos suojelija suojeli jotai muut ku vaparia. Toi Justyn ääni tulee jeekakan perään ilman _mitään_ perustelui. Idk tulee tollane ihme hännystely-fiilis et kulkee vaa ihmisten lahkeesta toisee.


Toi "suojelija ja suojeltu esiin" meni multa muuten ihan ohi. Annoin aiemmin miinalle hyvispisteitä kun tää tuntui vastustavan suojelijan esiintuloa, mutten ollut huomannut että hän ekaks kannattikin sitä. Hmm.


miina kirjoitti:Että jos olisin pahis ja tietäisin kaikki muut hyviksiksi niin kenet ampuisin. Ja Jinmuru ja ketu tiedettiin vapareiksi? Olisin ehkä ampunu jonkun aktiivisen eli sinut tai justyn. TAi sit yrittäny ruletin vapareiden kanssa.


Nää on muuten aika hyvin linjassa sen kans, että miina osti sen Ketun teorian siitä, että pahikset ei uskalla mennä vapareihin, ja että on jopa todennäköistä että suojelun kohde on jostain vapareiden ulkopuolelta. Pahiksenahan miina ois tienny, että suojeltu on vapari. IMHO jos bluffi niin hyvä sellainen :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Niacin » 08.12.2018 12:09:35

Äänitilanne:
4 AlPacino (justy, jeekaka, Jinmuru, pilkkuvirhe)
2 Marzzuu (Savu, miina)

Poissa:
ei kukaan

Puhepakko hoitamatta:
AlPacino, Violet

Päivä päättyy sunnuntaina 9.12. kello 22.00
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja AlPacino » 08.12.2018 12:51:28

Morjens, vilkuilin viimeisen sivun. En tiedä mistä on puhuttu, mutta mua äänestetään näköjään.
Ilmeisesti koska olen hiljaa? Se on varmaan ihan ok juttu. Mulla meni ehkä vähän maku tästä, kun tuntui, että kaikki puhuu niin hulluna niin en pysy perässä. En sitten jaksanut tulla edes koko foorumeille lukemaan. Nyt sit kun katon, niin eihän ekan päivän 18 sivun jälkeen ole tullut kuin 6 sivua lisää!! Toi on tosi paljon vähemmän kuin aiemmin ja nyt sit ehkä vähän kaduttaa. Noh, päätösten kanssa on elettävä. Ja kun tässä sairastuin päälle, niin energiaa asioiden pohtimiseen ei ole liiemmin.
Olen tässä siis empinyt pitäisikö jättäytyä pois, jos tilalle tulisi vaikka varahahmo. Toisaalta peli on jo niin pitkällä, että olisiko se jo outoa? Sanokaa te, jotka pelaatte enemmän.
AlPacino
Kyläläinen
 
Viestit: 17
Liittynyt: 19.11.2018 17:19:27

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 08.12.2018 13:04:48

AlPacino kirjoitti:Morjens, vilkuilin viimeisen sivun. En tiedä mistä on puhuttu, mutta mua äänestetään näköjään.
Ilmeisesti koska olen hiljaa? Se on varmaan ihan ok juttu. Mulla meni ehkä vähän maku tästä, kun tuntui, että kaikki puhuu niin hulluna niin en pysy perässä. En sitten jaksanut tulla edes koko foorumeille lukemaan. Nyt sit kun katon, niin eihän ekan päivän 18 sivun jälkeen ole tullut kuin 6 sivua lisää!! Toi on tosi paljon vähemmän kuin aiemmin ja nyt sit ehkä vähän kaduttaa. Noh, päätösten kanssa on elettävä. Ja kun tässä sairastuin päälle, niin energiaa asioiden pohtimiseen ei ole liiemmin.
Olen tässä siis empinyt pitäisikö jättäytyä pois, jos tilalle tulisi vaikka varahahmo. Toisaalta peli on jo niin pitkällä, että olisiko se jo outoa? Sanokaa te, jotka pelaatte enemmän.


Jos tiedät ettet ehdi pelata enempää kuin tän yhden viestin per 5 vrk, niin suosittelen pudottautumista. Tosin en tiedä saako pj sulle kuitenkaan mistään varapelaajaakaan kun Vampirellekaan ei saanut. Mut yleisesti ottaen parempi pudottautua ja säilyttää peli-ilo myöhempiin peleihin kuin vääntää veren maku suussa ja menettää fiilis koko pelaamiseen.

Mut jos päätät jatkaa ja sairaudelta pystyt, ois kiva jos jaksaisit edes pari uusinta sivus käydä läpi. Siellä on aika pitkäänkin pohdintaa esim. multa, Horaanekolta, jeekakalta ka Savulta, joiden perusteella voit saada vähän kiinni tapahtumista. Tai edes jotain hyvis/pahisviboja kuka vois pohtia peliä aidosti ja kuka vois olla pahis joka feikkaa.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 08.12.2018 13:07:34

Vielä tuohon Oisko pudottautuminen outoa: periaatteessa pudottautumisen ajankohdan pitäisi riippua siitä että milloin sulle tulee tarve poistua pelistä, ei siitä mitä mieltä muut siitä on. SM-pelissä oli puhetta pudottautumisesta pahisstrategiana. Jos oot pahis, varmista pj:ltä saatko pudottautua sen vuoksi että sua epäillään tänään. Mut jos tuo ei oo se syy, älä mieti mikä on outoa vaan mieti tarviiko sun poistua pelistä välittämättä siitä mitä muut miettivät.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja AlPacino » 08.12.2018 15:56:48

Jaa en näköjään antanut mitään pelille äskeisessä viestissä. Kertoo hyvin ajatuksenjuoksusta tällä hetkellä.
Mut ei tsemppiviestejä kiitos! :D Tää on mun eka ja varmaan vika peli täällä, niin laitetaan nyt ajatuksia ulos vain oksennuksena.

Samaa mieltä Keturinin kanssa, vanhoihin peleihin vertaaminen on suolesta.

Samanlailla toimii ajatukset Jeekakan kanssa. En tee listaa yskittäisestä pelaajasta wordissa, vaan mietin kokonaisuutta ja hahmottelen maailmaa siten. Se ehkä nyt vaikeuttaa tätä peliä tietysti, kun ei ole kärryillä :D

Justy on pelannut hyvin! Epäilytti sen ja Zeyn yhteisyys. Mutta Zey osoittautui hyvikseksi kuitenkin, joten ajatukset Justyn suhteen on enemmän positiiviset.

Katos heti kolmelle mua äänestäneelle mielistelyviestit. Ja siitähän riemu repeää! *doh*

Justyn ja Miinan väittely pitkin peliä on huvittavaa. Justy syytti Miinaa muun muassa siitä, että Miina äänesti Zeytä, kun Zey pelasi eri tavalla kuin yleensä. Kuitenkin Mun mielestä samaa ootte tehneet suurin osa. Verranneet edellisiin peleihin ja katsonut onko ollut niissä hyvis tai pahis. Marzzuuta, vampirea, ketorinia, savua kaikkia vertasitte samanlailla edellisiin peleihin.

Horaaneko, mun puhetyyli on siis semmoinen, että mua epäilyttää asiat. Ei ollut pehmentelyä ollenkaan, vaan selvennys, kun kaikki tuntui tekevän mun ekasta kommentista jo ison numeron. Ääni Zeylle N1 ei ollut roolista riippumaton, koska halusin petturin pois pelistä. Myöhemmin en äänestänyt häntä, kun Zey alkoi kirjoittamaan järkevämmin pidempiä viestejä.
Lol toi sun pitkä viesti, jossa erottelit kaikki pelaajat ja parit ja kolmikot :DD Nice work. Mut unohdit ittes! Katotaanpa jos luen vielä noi sun pelaaja-analyysit läpi myöhemmin.

Jeekaka kysyi kenet olisin tappanut N1, jos oisin pahis. Varmaan Keturinin. Hyvää pohdintaa paljon ja sai rivejä kasaan. Justyn samasta syystä.

Miina miten määrittelet pahismaisimman? :D Musta näyttää, että syyttelyt lentelee sinne tänne. Ja se seuraava päivä vasta taitaa olla se milloin tarvii noin tehdä.

Justy ihan aiheellinen ääni mulle, hyvin perusteltu. Siis toi, että hiljaisuus vaikuttaa strategiselta. Mitäpä tuohon voi muuta sanoa, kuin edellinen viestini kuvaa laiskuuttani ja miksi olen ollut hiljaa. Pelkoa suun avaamisesta ei kyllä ole ollut, ei oo mun tapa pelata/elää. Mut ymmärrän ihan hyvin ja no hard feelings.

Jaaha, mennäänpä edelliselle sivulle (23) sitten. 3. kuppi kahvia tekee näköjään tehtävänsä ja kiinnostaakin, mitä muilla mun äänten takana on.

Ahaa, okei :D Täällähän asiat toisinpäin! Jeekaka antaa kotiläksyt Justysta ja Marzzuusta.
Sitten Justyn ja Jeekakan draamaa SM-kisoista :'D
VAU! Siis vau, mikä kokoelma Justylta! Huhhuh.. Hienoa pohdintaa toi eka päivä ja tosta mä tykkään IRL peleissä! Ei mitään, miten joku pelasi edellisessä pelissä. (Mut on potkittu pois, koska pelijalka tärräs. Olin hyvis, mutta innoissani, kun pääsin pelinjohtajan pallilta pois pelaamaan xD)
Kyllä, tokana päivänä puhuin pelkästä suojelijasta. Ja sanoin, ettei kannata tulla esille. Kuten Miinakin, mutta hän sai hyvispisteitä ja mä en? No samapa toi, ei taida siitä olla kiinni sun mun äänestäminen, vaan epäaktiivisuudesta. Omasta mielestä en ollut epäaktiivinen ennen viimeistä IRL-päivää kuten kirjoitit. Silloin vain thread lähti laukalle ja olin epäaktiivisempi kuin muutamat erittäin aktiiviset. Kuitenkin ekana päivänä lähdin tuomaan pohdintoja ulos.
Pojoja sinänsä tuosta pitkästä listauksesta! *peukku* Hieman häiritsee se, että muiden äänenvaihtoja oot perustellut/pohtinut siinä, mutta omat ajatuksesi äänestämisissä jäävät taka-alalle. Tällöin laiska pelaaja voi helposti lukea tuon läpi ja lähteä mukaan miettimättä muita selityksiä tapahtumille.
Mut mun ja Miinan yhdistäminen on outoa. Miina on pelannut mun mielestä järkevää loogista peliä muutamilta "hups"-tilanteita lukuun ottamatta. Mua lähinnä mietityttää, miksi sä Miinaa ajat takaa koko ajan.

Sitten Jeekaka ja Jysty tekee sovinnon. Tai ainakin Jeekaka antaa uuden mahdollisuuden <3 :DD Hauskaa. Vaikka mun ääni tulikin sieltä sitten.
Perusteluna ilmeisesti, että voin olla usean eri tyypin kanssa pahiskaveri? Tai koska Justy äänestää mua? I'm disappoint :(
Ja kolmas ääni Jinmurulta hiljaisuudesta tai seuraten Justya.

Eiiih, seuraava kilometriviesti Horaanekolta :'DD Eih... Eiku jaaha, tekstieditorin alla näyttää enemmän viestejä kuin vikalta sivulta ja toi olikin sama kuin aiemmin.
Noh, voisin sit käsitellä sitä vaikka: Heti.
Samaa mieltä siitä, että Justyn selkeä agenda on viedä peliä eteenpäin. Enpä ole ajatellut edes Miina/Justy/Savu comboa. Mun mielestä Justy kurmottaa niin paljon Miinaa, että vaikea nähdä parina.
Savu perusteli Zeyn epäilyt, kuten minäkin. En näe outona. Mun mielestä Justya ja Jeekakaa ei voi syyttää samasta, kuin Zeytä. He esim. vastaavat joka kerta, kun heiltä kysytään jotain. Mä en rehellisesti pysy perässä Horaanekon ajatuksenjuoksussa Savusta :D Ehkä aivot ei sit toimi nyt.
Miinan kohdalta ihan uusia ajatuksia mullekin. Totta, että vaikea nähdä Miinan laittavan äänen Justylle ilman ajatuksia. Nyt vielä vähemmän näen Justya ja miinaa pahiskavereina, päinvastoin. Mut en mä niin selkeästi näe Miinaa pahiksena noiden perusteella vieläkään. En kyllä Justyakaan.
Marzzuusta en saa Horaanekon viestistä juuri mitään irti.
Toistan, että sun listauksessa puuttui sun oma nimi. Sama homma kuin Justylla sen pitkässä viestissä. Kyl mä näkisin, että vaikka ootte olleet viemässä hyvisjengin ajatuksia eteenpäin, niin ootte mun silmissä silti epäilylistalla. Jokainen joka ei oo confirmed-hyvis, on mun ajatuksissa mahd. pahis.

Luetteloinpa vaikka omia ajatuksia nyt tähän sitten pelaaja kerrallaan (LYHYESTI), vaikka olen sanonut jo kaksi kertaa, ettei mun aivot toimi niin.
Hyvismäisimmät: (Ryhmän sisällä ollessa järjestyksellä ei väliä)
Jeekaka ja Jinmuru hyviksiä. Enough said.

Justy: Vie peliä eteenpäin. Muistettava vaan, ettei lueta kuin raamattua, ettei mahd.pahis pääse kontrolloimaan peliä. Jostain syystä targetoi Miinaa. Hyvisviba.
Horaaneko: Vie peliä eteenpäin, kuten Justykin. Ja sama homma. Toisaalta en ihan pysy aina Horaanekon ajatuksenjuoksussa perässä. Hyvisviba.
Miina: Sekoilua välillä, mutta uskaltaa avata suunsa tai äänestää toisia, mitä muut ei uskalla. En ole nähnyt pahismerkkejä sinänsä, mutta välillä joutuu vähän miettimään, miksi äänestää tai sanoo niinku tekee. Hyvisviba.

Savu: Savu ei voi olla savuton, buhahahaa (oisinpa isä, niin voisin aina kertoo dad-jokeja). Mut on hieman silti! Puhunut ilmeisesti useaan otteeseen, mutta mulla on jäänyt kuva hänestä on aika harmaa. Ei varmaan ole hypännyt mitään silmille, kuten ei Jeekakassakaan hypännyt alkupelistä puhuttaessa (mun edellisiä viestejä). Muistan että äänesti Zeytä ja perusteli samoin kuin minä. Ehkä täytyisi lukea tekstit läpi hänen osalta. Neutraali.

Marzzuu: Savuton, hajotun, mauton. En saa kiinni pelaajasta. Epäilykseni on.
Pilkkuvirhe: Vielä vähemmän saan mitään irti. Epäilyä.
Violet: Tervehdys tullut ilmeisesti tähän mennessä. En siis saa mitään irti. Epäilyä.
Pahismaisimmat.

Meitähän on yllättävän vähän jäljellä! Äänestän vaikka ++pilkkuvirhe. En kostoksi, vaan saadakseni eloa keskusteluun. Jos nyt laittaisin Marzzuu, niin tää olisi huomiseen mennessä kahden kauppa ja keskustelu loppuisi siihen.
AlPacino
Kyläläinen
 
Viestit: 17
Liittynyt: 19.11.2018 17:19:27

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja AlPacino » 08.12.2018 16:01:39

justy kirjoitti:Jos tiedät ettet ehdi pelata enempää kuin tän yhden viestin per 5 vrk, niin suosittelen pudottautumista. Tosin en tiedä saako pj sulle kuitenkaan mistään varapelaajaakaan kun Vampirellekaan ei saanut. Mut yleisesti ottaen parempi pudottautua ja säilyttää peli-ilo myöhempiin peleihin kuin vääntää veren maku suussa ja menettää fiilis koko pelaamiseen.

Mut jos päätät jatkaa ja sairaudelta pystyt, ois kiva jos jaksaisit edes pari uusinta sivus käydä läpi. Siellä on aika pitkäänkin pohdintaa esim. multa, Horaanekolta, jeekakalta ka Savulta, joiden perusteella voit saada vähän kiinni tapahtumista. Tai edes jotain hyvis/pahisviboja kuka vois pohtia peliä aidosti ja kuka vois olla pahis joka feikkaa.


Päätin hypätä vielä mukaan ja jatkaa peliä! Oksennettuna ulosantina, kuten edellisestä viestistä näet :D

justy kirjoitti:periaatteessa pudottautumisen ajankohdan pitäisi riippua siitä että milloin sulle tulee tarve poistua pelistä, ei siitä mitä mieltä muut siitä on. SM-pelissä oli puhetta pudottautumisesta pahisstrategiana. Jos oot pahis, varmista pj:ltä saatko pudottautua sen vuoksi että sua epäillään tänään. Mut jos tuo ei oo se syy, älä mieti mikä on outoa vaan mieti tarviiko sun poistua pelistä välittämättä siitä mitä muut miettivät.

Enpä oo miettinytkään, että noin voi tehdä. Ois jo törkeetä tietoisesti kenenkään tehdä!
AlPacino
Kyläläinen
 
Viestit: 17
Liittynyt: 19.11.2018 17:19:27

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 08.12.2018 16:59:08

Justy kirjoitti:Jäiks sulle ekasta päivästä sellainen olo, että miina tai Savu ois ollut putoamisvaarassa? Mulle ei jäänyt, mutta saattaa olla että tulkitsin tilannetta väärin - pelasin nimittäin päivän lopun töissä pienissä pätkissä.

Miten toi putoamisvaara liittyy tohon? En tiiä onks vaa väsy vai miksen tajuu :D

Jos Marzzuu ja Savu ovat pahiskavereita, saattoivat he yrittää ottaa etäisyyttä toisistaan tokan päivän alussa. Eli tuo Marzzuun Savu-ääni, samoin kuin Savun tokana päivänä vahvemmin ilmaistut Marzzuu-epäilyt (joiden valossa tämän ois voinut kuvitella äänestäneen Marzzuuta ekana päivänä) olivat pyrkimys tuoda vähän hajurakoa kahden pahiksen välille.


Mä näkisin tän ehk mahdollisena jos pahistrio ois sä, Savu ja Marzzuu, mut jos oot hyvis en tiiä oisko marzzuu lähteny noi hasardiin pesäeron heittoon, varsinkaa ku kumpaakaa ei hirveemmi mun mielest oo linkitetty toisiinsa. Sä oot aktiivinen ja hyvä pelaaja ja sun mielipiteet otetaa vakavasti joten jos marzu ja savu ois pahiksii ois ollu mun mielest aik villi veto lähtee heittää ääntä heti sun perään. en tiiä mut mä nään täs liian ison riskin et porukka ois innostunu äänestään Savuu ja pesäeron otto ois päätyny lynkkaukseen.
Mä en kyllä tätä allekirjoita. Jos oisin eilen pudottanut pelaajan aktiivisuuden perusteella, oisin pudottanut jeekakan. Ketuhan käytti 80 % energiastaan oman hengissäpysymisensä edistämiseen.

Oof totta, unohin jotenki jeekakan iha kokonaa. Tol perusteel joo, jeekaka ois ollu järkevämpi yötappo

Justy kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Kysymys kaikille: Kenet olisitte ajatelleet tappavanne N1 ja miksi?


Ömmm.... Jos mä oisin ollu pahis, oisin varmastikin äänestänyt Vamia, olkoonkin ettei Vampire epäilyttänyt mua kunnolla vaan epäily pohjautui jollekin-jota-en-osaa-nimetä.



Miksi olisit halunnut pahiksena pudottaa pelaajan, jota esitit epäileväsi pelissä?


Tähän mäki haluun vastauksen :D

Mmm. Miina äänestää Savun peräs Marzzuu ja AlPal on äänienemmistö. Toi peruste marzzuun epäilylle on tosi köyhä, tuntuu et tässä tartutaan nyt viimeseen oljenkorteen. Kun ollaan niin lähel vikaa harhalynkkauspäivää, en usko et pahikset haluu bussaa tai pudottaa kavereit, vaan sinnitellä nii et kaveri ei putoais ja tää sopis aik täydellisesti tohon kuvaan.

jeekaka kirjoitti:Niiin tästä tuli tosiaan mieleen, että pahiksethan todellakin tietää, että ketkä ei oo pahiksia, jolloin jos tähän kysymykseen vastaa rehellisesti enempiä miettimättä, ei sano pahiskaverinsa nimeä :D Tää siis tarkoittais, että miina ja pilkkuvirhe käytännössä sanoo, ettei justy oo niitten pahiskaveri :D Tää nyt vois olla bluffaamisen rajoissa toki vielä.


Tää on kyl mielenkiintone ja oon lowkey samoil linjoil, ehk pahis ei ois antanu tähän kaverinsa nimee.
Must alkaa tuntuu et oon liian rakastunu ideaan et Justy ois pahis :'D Tai siis, iha vaa jos tarkastelen Justyy itteää saan sit edellee major pahisviboi, kosk on aik hyvi manipuloinu äänestyksiä etc etc mut... Se ei vaa sovi pahiskaveriks tyylii kenenkää kaa :---D Oikeest Justy jos oot pahis nostan sulle hattuu enk varmaa luota suhun enää koskaan

AlPacino kirjoitti:Tää on mun eka ja varmaan vika peli täällä

Harmi et sulle o jääny sellane fiilis ettet haluu jatkaa :( Tää on kyl ollu vuosisadan epäkylämäisin peli imo ton alun takii, et jos vaa viel joskus tulee fiilist, nii suosittelen antaa kylälle uuden mahdollisuuden!

Toistan, että sun listauksessa puuttui sun oma nimi. Sama homma kuin Justylla sen pitkässä viestissä. Kyl mä näkisin, että vaikka ootte olleet viemässä hyvisjengin ajatuksia eteenpäin, niin ootte mun silmissä silti epäilylistalla. Jokainen joka ei oo confirmed-hyvis, on mun ajatuksissa mahd. pahis.

Niinku... Mitä meidän ois tos kohtaa pitäny sanoo :^D Tyylii: hyvismäiset pelaajat: no minä :) mahdollisia pahispareja: minä - en kenenkään kanssa :) Niinku mä en tajuu mitä haet täl takaa :D Totta kai hyviksen näkökulmast kaikki on mahdollisii pahiksii paitsi varmat hyvikset, mut mitä se auttaa jos lisään itteni sinne listaan hyvikseks, uskoks sä muka siin vaihees oikeest et oon sit hyvis :D Sit viel listaat mut ja Justyn hyvismäisiks nii ööh äähh??
Mut mun ja Miinan yhdistäminen on outoa. Miina on pelannut mun mielestä järkevää loogista peliä muutamilta "hups"-tilanteita lukuun ottamatta. Mua lähinnä mietityttää, miksi sä Miinaa ajat takaa koko ajan.

Haluuks viel avaa tätä? miks sun ja miinan yhdistäminen on outoa ja miten se et pidät miinaa hyvismäisenä (?vissiin) liittyy siihen?

AlPa näköjää unohti miinan tuolt listauksen lopusta, kaikille muille pelaajille antaa kyl jonkun tittelin

Mul alkaa ol aika vahva fiilis miina/AlPa parist, mut ei kyl hajuukaa kuka siihe vois sopii kolmanneks. Violet ja Savu ainaki periaattees, en ehk usko pilkkuvirheesee nyt ku AlPa äänesti sitä. Marzzuu/miina tuntuu epätodennäköselt jote ei sekää. Justy ei ainakaa ku on kärventäny kumpaakii pelaajaa.
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 08.12.2018 17:11:46

Savu kirjoitti:++Marzzuu sanoppa nyt jotaki peliin liittyvää kun oot paikalla ja alussaki olit niin aktiivinen :) Tässä kysymyksiä!
- Ketä haluaisit äänestää "aktiivisista" ja miksi (Justy, Horaaneko, Miina, minä)
- Entä epäaktiivisista? (Pilkkuvirhe, AlPacino, Violet)
- Et oo kummankaan päivän lopussa äänestänyt ketään, miksi?

Täällä! :)
Jos olisi tällä sekunnilla pakko äänestää jotakuta aktiivista, niin todennäköisesti ääni menisi ++justy suuntaan, koska tunnen, että justy pystyisi pahiksena jopa näinkin mahtavaan hyvis suoritukseen.
Ja hiljaisista ääneni menisi ++Violetin suunnalle, koska täyshiljaisuus voi olla harkittua? ( Ymmärrän jos on kiire tms)
Äänestysasiaan, ekana päivänä en halunnut olla äänestämässä Halia koska aavistin Haliman viesteistä, että nyt juna on ajamassa ojaan että paukkuu kuten kävikin ja kaunis tulos oli, että saatiin kaksi hyvistä ryskeellä pois pelistä kun Zeykin oli lopulta hyvis ja tokana päivänä rehellisesti sanoen unohdin koko pelin kun olin ihmettelemässä suuren maailman (Helsingin) hiljenemistä itsenäisyyspäivän viettoon.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 08.12.2018 17:13:06

Ja oikeastaan
++Violet, kukkuu? Minne katosit?
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja pilkkuvirhe » 08.12.2018 18:33:53

Savu kirjoitti:Mulla ois sullekki kysymyksiä!
- Miksi oisit pahiksena tappanut Justyn?
- Miksi äänestit AlPacinoa? Et oo sanonut hänestä mitään koko pelin aikana. Itsesuojeluako vaan?
- Entä jos sun pitäis nyt äänestää jotain ei-hiljaista niin ketä äänestäisit ja miksi?
- Miksi et eilen äänestänyt ketään? Ketä olisit äänestänyt?

Ihanaa! Osaan ehkä jopa sanoa jotain kun kysellään.

- justy esitti alusta asti aika paljon kysymyksiä, osallistu aktiivisesti yms.
Lisäks justya ei kauheesti epäilty silloin (muistaakseni, en paa päätäni pantiks tästä), niin ei olis lähteny kukaan, joka veis huomiota muualle.
- AlPaa äänestin, kun tuntuu et joku meist hiljasista nyt lentää ulos (Mustakin kyl tuntuu et joku hiljasemmista on pahis, en vaan osaa epäillä ketään äänekköistä). Ite lasken hiljasiks mut, Violetin ja AlPacinon, ja meistä kolmesta mulla on epäilyttävin fiilis AlPasta. Ja musta tuntuu, et siitä vois saada ees vähän enemmän n foa kuin Violetin lynkkauksesta.
- hmm.. Varmaankin miina. Se on jotenkin hämmentävä, ja tuntuu välillä tekevän tai sanovan jotain, ja vetää sen sit pois. Saa mut epäilemään jonkin verran.
- Mulla ei sillonkaan oikeen ollu epäilyksiä kehenkään, niin tuntu helpommalta jättää äänestämättä ettei tuu sit fiilistä et oon sotkenu jotain
sun kai pitäis todellisuus kohdata; mun rikkinäistä sädekehää ei voi korjata
on nii vaikeet antaa valojen sammua, vetää vihdoin liipasinta ja ampua
Avatar
pilkkuvirhe
Kyläläinen
 
Viestit: 10
Liittynyt: 12.11.2018 20:32:41
Paikkakunta: Jyväskylä / Ristiina

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Savu » 08.12.2018 19:55:19

Justy on kyl oikeassa siinä että Marzzuu on näköjään ennenki jättäny äänestämättä, ja usein sillä perusteella ettei halua osallistua massaamiseen kuten aiemmin sanoi. Toi oli herättelyääni mutta nyt sain kyllä lisää aihetta epäillä Marzzuuta. Hauska että Miina hyppäs heti mukaan :D Tuo Miinan pointti että Marzzuu pelais eri tavalla ei oo täysin validi, koska nyt D2 ja D3 marsu on palannu aika normaaliin pelityyliinsä.

Marzzuu kirjoitti:Äänestysasiaan, ekana päivänä en halunnut olla äänestämässä Halia koska aavistin Haliman viesteistä, että nyt juna on ajamassa ojaan että paukkuu kuten kävikin

Miksi et sitten äänestänyt epäilemääsi Vampirea jotta Halima-juna olisi saatu pysäytettyä? Musta tuntuu että sä enemmän mietit miltä sun äänestäminen näyttää kuin että yrittäisit oikeasti pudottaa pahista :D

Horaaneko kirjoitti:Tai siis, iha vaa jos tarkastelen Justyy itteää saan sit edellee major pahisviboi, kosk on aik hyvi manipuloinu äänestyksiä etc etc mut... Se ei vaa sovi pahiskaveriks tyylii kenenkää kaa :---D

Miksei Justy sovi kenellekkään? Onhan meillä tässä vielä 4 enemmän tai vähemmän hiljasta joista kuka tahansa vois olla sen kaveri. Sinä oot tommosten kommenttien jälkeen vielä potentiaalisempi kaveri Justylle :D Saat muka pahisviboja mutta kas kummaa se ei sovi pariks kenellekkään niin ethän sä sitä sitte voi äänestää.

Horaaneko kirjoitti:AlPa näköjää unohti miinan tuolt listauksen lopusta, kaikille muille pelaajille antaa kyl jonkun tittelin

Ei unohtanu, Miina on listattu hyvikseksi.

Justy kirjoitti:uskon että AlPan hiljaisuuden takana on todennäköisemmin pelkoa siitä että sanoo jotain epäilyttävää tai puhdasta laiskuutta kun hyvikset ovat nyt kuitenkin kaksi päivää tappaneet toisiaan.

Miksei Pilkkuvirhe täytä näitä kriteereitä? Se on tarkkaan varonu sanomasta mitään mikä vois kertoa sen roolista. Jos Alpa on kerran kokeneempi, miksi just Alpa pysyttelis pois ettei sano mitään epäilyttävää, eikä kokematon Pilkkuvirhe?

Mua häiritsee hieman miten Justy näyttää jättävän Pilkkuvirheen huomiotta kun äänestää AlPacinoa persuteilla jotka pätee hyvin myös Pilkkuun. Tätä yhteyttä vähän lisää se että molemmat äänestää AlPacinoa.

Pilkkuvirhe kirjoitti:Ite lasken hiljasiks mut, Violetin ja AlPacinon, ja meistä kolmesta mulla on epäilyttävin fiilis AlPasta. Ja musta tuntuu, et siitä vois saada ees vähän enemmän n foa kuin Violetin lynkkauksesta.

Niin no Alpasta on varmasti epäilyttävämpi fiilis koska Violet ei oo sanonu yhtään mitään :) Mitäs infoa luulet että Alpasta saisi? Onko sulla joku epäily hänen pahiskaveriksi? Jännä muuten että mietit jo nyt että kenestä sais eniten infoa, ku mulla kesti useampi peli et aloin ees miettiin infolynkkauksia. Sitä ennen äänestin vaan epäilyttävintä pelaajaa ja sillä siisti :D

Jeekaka mietti että Miinan ja Pilkun peli ois ovelaa bluffaamista mutta imho pahiskaverin nimeäminen hyvismäisimmäksi pelaajaksi ois ensimmäinen asia mikä kokemattomalle pelaajalle tulis mieleen. Nyt myös AlPacino nimesi Justyn potentiaaliseksi N1 tapoksi.

AlPacinon viesti on kyllä erikoinen. Siinä on niin paljon kummallisuuksia ettei oo ees aikaa käydä niitä kaikkia läpi.

Sanoo että N1 ois tappanu Keturinin tai Justyn. Mihin Jinmuru unohtu? Miksi Keturin muttei Jinmurua? Miksi ihmeessä kaikki ois muka tappanu Justyn??? :D
Listaa Justyn ja Miinan hyvikseksi mutta samalla ihmettelee moneen kertaan miksi Justy jahtaa Miinaa.
Musta ei keksinyt mitään epäilyttävää mutta listas jostain syystä neutraaliksi
Kaikki hiljaset listattu pahikseksi

Eli lopputulema vähän sama ku Pilkkuvirheellä. Aktiiviset pelaajat ei epäilytä, hiljaset epäilyttää koska ovat hiljaa. Ehkä yllättävin tossa oli nuo hyvispisteet Miinalle järkevästä pelistä. Miina tekee itsensä aina niin epäilyttäväksi sekavalla pelillä että se on yleensä sekä hyvisten että pahisten pahislistalla, etenki uusien pelaajien jotka ei tunne Miinaa.

Mua kiinnostais nyt äänestää Pilkkuvirhettä tai AlPacinoa koska sellanen kutina että Violet ei oo tulossa ja Marzzuun puolesta on tässä noussu esiin aika hyviä pointteja. Pilkku ja Alpa on molemmat pysytelly aika piilossa, näistä Pilkku selvästi enemmän. Pilkussa vois olla jonkinlainen kytkös Marsuun ja Justyyn, Alpassa taas Miinaan.

Justy sanoikin että tässä vaiheessa peliä pahisten äänien koordinoinnilla alkaa olla jo merkittävä vaikutus, ja nyt meillä onki jo lähes puolet äänistä Alpalla.

--Marzzuu
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Savu » 08.12.2018 20:41:50

Näköjään puolet Alpan äänistä onki meidän hyviksiltä, että jos niitä ääniä on pahikset koordinoinu niin jäljelle jää sitten vaan Justy ja Pilkkuvirhe. Mikä sopis yhteen sen kanssa miten Pilkku katosi mystisesti Justyn "voisin äänestää" listalta yön jälkeen. Myös Horaaneko kuulosti siltä et aikoo äänestää AlPacinoa joten siinä oiski sopiva pahiskolmikko.

++pilkkuvirhe
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja miina » 08.12.2018 21:50:42

Alpacino,tuosta justyn jahdista jota harrastaa (tai harrasti) mua kohtaan. Sillon kun oon hyvis, niin pahikset alottaa miun jahdin jossain vaiheessa. Siihen ei yleensä tarvita kuin yks pelaaja jolla on sana hallussa ja Im out! Oon niin huono puolustamaan itteäni että tipun melko varmasti näissä tilanteissa.

Mutta totta tuo savun (?) sanoma että mitenhän kummassa alpacino on ajatellu että miun peli on loogista! Kiitos tästä hyvästä mielestä edes hetkeksi :S

Jos nyt käykin niin että marzzuu ois hyvis niin kyllähän tuo miun äänen vaihto violetista jolla ei ollu yhtään ääntä, marzzuulle on huolestuttava. Mutta nyt oon sitä mieltä että joku neuvoo marzzuuta pelaamaan.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 08.12.2018 23:55:54

Horaaneko kirjoitti:
Justy kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Kysymys kaikille: Kenet olisitte ajatelleet tappavanne N1 ja miksi?


Ömmm.... Jos mä oisin ollu pahis, oisin varmastikin äänestänyt Vamia, olkoonkin ettei Vampire epäilyttänyt mua kunnolla vaan epäily pohjautui jollekin-jota-en-osaa-nimetä.



Miksi olisit halunnut pahiksena pudottaa pelaajan, jota esitit epäileväsi pelissä?


Tähän mäki haluun vastauksen :D

Heitin vain jotain mukapeliäauttavaa silloin päivällä.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Savu » 09.12.2018 00:58:52

miina kirjoitti:Mutta totta tuo savun (?) sanoma että mitenhän kummassa alpacino on ajatellu että miun peli on loogista! Kiitos tästä hyvästä mielestä edes hetkeksi :S

Sori jos pilasin sun hyvän mielen x) Mutta kyllähän me kaikki tiedetään että sää oot paljon järkevämpi ku annat ymmärtää!
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja Cameron » 09.12.2018 08:39:33

Väliaikalaskentaa ja sunnuntai-aamun toivottuja!:

Skyfall (James Bond 007 - Skyfall)

Äänet:
4 AlPacino (justy, jeekaka, Jinmuru, pilkkuvirhe)
1 Marzzuu (miina)
1 pilkkuvirhe (Savu)
1 Violet (Marzzuu)

Poissa:
ei kukaan

Puhepakko hoitamatta:
(Violet ->)

Infoa:
Violet on tiputtatutunut pelistä! Varapelaajaa etsitään. Innokkaat laittakaa yv mulle! :)

Päivä päättyy tänään 9.12. kello 22.00! :)
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 09.12.2018 12:32:03

jeekaka kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:Ömmm.... Jos mä oisin ollu pahis, oisin varmastikin äänestänyt Vamia, olkoonkin ettei Vampire epäilyttänyt mua kunnolla vaan epäily pohjautui jollekin-jota-en-osaa-nimetä.


Siis oisko Marzzuu pahiksena oikeesti onnistunu feikata näin clueless kommentin jossa se ei ajattele peliä pahiksen näkökulmasta niinku... yhtään. Miks pahis äänestäisi epäilyttävää pelaajaa? Miks pahis ees epäilis ketään koska pahis tietää että hyvikset on hyviksiä??? :D Epäillyt Vampirea suojelijaksi? Mut aikasemmin Marzzuu sanoi että se oli aavistellut mua suojelijaksi. Siis tää on mun mielestä "vois lynkata jeekakan koska se on varmaan kuningas" -lipsahduksen täydellinen vastapari :D Tai sit Marzzuun ajatuksenjuoksu menee ihan yli mun hilseen XD


Joo, tää on ihan hyvä pointti. Joko Marzzuu ukottaa meitä ihan kympillä tai sit hän ei tosiaankaan mieti tätä peliä pahisnäkökulmasta.


AlPacino kirjoitti:Kyllä, tokana päivänä puhuin pelkästä suojelijasta. Ja sanoin, ettei kannata tulla esille. Kuten Miinakin, mutta hän sai hyvispisteitä ja mä en? No samapa toi, ei taida siitä olla kiinni sun mun äänestäminen, vaan epäaktiivisuudesta. Omasta mielestä en ollut epäaktiivinen ennen viimeistä IRL-päivää kuten kirjoitit. Silloin vain thread lähti laukalle ja olin epäaktiivisempi kuin muutamat erittäin aktiiviset. Kuitenkin ekana päivänä lähdin tuomaan pohdintoja ulos.
Pojoja sinänsä tuosta pitkästä listauksesta! *peukku* Hieman häiritsee se, että muiden äänenvaihtoja oot perustellut/pohtinut siinä, mutta omat ajatuksesi äänestämisissä jäävät taka-alalle. Tällöin laiska pelaaja voi helposti lukea tuon läpi ja lähteä mukaan miettimättä muita selityksiä tapahtumille.
Mut mun ja Miinan yhdistäminen on outoa. Miina on pelannut mun mielestä järkevää loogista peliä muutamilta "hups"-tilanteita lukuun ottamatta. Mua lähinnä mietityttää, miksi sä Miinaa ajat takaa koko ajan.


Joo, multa oli mennyt se miinan eka viesti jossa kehotti suojelijaa tulemaan kohteineen esiin ohi. Sen valossa miinan suojelijapohdinnat eivät näytä mitenkään erityisen hyvismäisiltä. Noin yleisesti pidän miinaa kuitenkin lievästi hyvismäisenä. Lähinnä sen ekan päivän lopun aktiivisuuden vuoksi.

Omat äänenvaihtoni oon selittänyt kun kirjoitin postia tokan päivän alkupuolella ekasta päivästä. En sitä tohon enää jaksanut juurikaan toistaa, kun se ei tietty ollut se itseäni kiinnostava asia. Mutta jos sulla on mielessä jokin tietty äänenvaihto mistä haluat kysyä, niin kysy ihmeessä.

Enkä tosiaan miinaa tällä hetkellä mitenkään erityisesti jahtaa, en haluaisi häntä tällä hetkellä lynkata. Mun suhun ja miinaan liittyvät pohdinnat olivat enemmän sellaisia "voisiko tuolle äänenvaihdolle olla jokin pahismotivaatio" -luonteisia. Eli vaikka sen pahismotivaation keksisin, se ei tarkoita että pitäisin sitä todennäköisimpänä. Olisi varmaan pitänyt selvemmin ilmaista itseäni jos sulle jäi kuva että haluaisin miinan lynkata tänään.

Sit jos oot pahis niin sit saattaa olla eri juttu.


AlPacino kirjoitti:Miina: Sekoilua välillä, mutta uskaltaa avata suunsa tai äänestää toisia, mitä muut ei uskalla. En ole nähnyt pahismerkkejä sinänsä, mutta välillä joutuu vähän miettimään, miksi äänestää tai sanoo niinku tekee. Hyvisviba.


Avaisitko vähän tätä miina-vibaasi. Mita tarkoittaa "äänestää toisia, mitä muut ei uskalla?" Entä miten miinan suun avaus eroaa esim. Savusta? Siis miksi Savu on harmaa ja miina uskalias?

AlPacino kirjoitti:Marzzuu: Savuton, hajotun, mauton. En saa kiinni pelaajasta. Epäilykseni on.
Pilkkuvirhe: Vielä vähemmän saan mitään irti. Epäilyä.
Violet: Tervehdys tullut ilmeisesti tähän mennessä. En siis saa mitään irti. Epäilyä.
Pahismaisimmat.

Meitähän on yllättävän vähän jäljellä! Äänestän vaikka ++pilkkuvirhe. En kostoksi, vaan saadakseni eloa keskusteluun. Jos nyt laittaisin Marzzuu, niin tää olisi huomiseen mennessä kahden kauppa ja keskustelu loppuisi siihen.


Ja tässäkään en ihan ymmärrä mitä tarkoitat tuolla viimeisellä virkkeelläsi? Jos Marzzuu tippuisi tänään, olisi huomenna vaikea tehdä ero a Pilkkuvirheen ja Violetin välillä? Miten tähän vaikuttaa se että pudotatko Marzzuun tänään vai huomenna, miksi se ero on tänään helpompi tehdä?


Horaaneko kirjoitti:
Justy kirjoitti:Jäiks sulle ekasta päivästä sellainen olo, että miina tai Savu ois ollut putoamisvaarassa? Mulle ei jäänyt, mutta saattaa olla että tulkitsin tilannetta väärin - pelasin nimittäin päivän lopun töissä pienissä pätkissä.

Miten toi putoamisvaara liittyy tohon? En tiiä onks vaa väsy vai miksen tajuu :D


Vai ymmärsinkö minä väärin? Mulle jäi käsitys että ihmettelit miksi äänestin Halimaa enkä Savua tai miinaa. Mä yritin selittää sitä sillä, että en uskonut Savun tai miinan pudottamisen (lynkkaamisen) olevan mahdollista ekana päivänä, minkä vuoksi päädyin äänestämään Halimaa. Halusin vain varmistaa, että oliko sun tulkinta ekasta päivästä erilainen, eli piditkö jossain kohtaa Savua tai miinaa potentiaalisena lynkattuna.

Horaaneko kirjoitti:
Jos Marzzuu ja Savu ovat pahiskavereita, saattoivat he yrittää ottaa etäisyyttä toisistaan tokan päivän alussa. Eli tuo Marzzuun Savu-ääni, samoin kuin Savun tokana päivänä vahvemmin ilmaistut Marzzuu-epäilyt (joiden valossa tämän ois voinut kuvitella äänestäneen Marzzuuta ekana päivänä) olivat pyrkimys tuoda vähän hajurakoa kahden pahiksen välille.


Mä näkisin tän ehk mahdollisena jos pahistrio ois sä, Savu ja Marzzuu, mut jos oot hyvis en tiiä oisko marzzuu lähteny noi hasardiin pesäeron heittoon, varsinkaa ku kumpaakaa ei hirveemmi mun mielest oo linkitetty toisiinsa. Sä oot aktiivinen ja hyvä pelaaja ja sun mielipiteet otetaa vakavasti joten jos marzu ja savu ois pahiksii ois ollu mun mielest aik villi veto lähtee heittää ääntä heti sun perään. en tiiä mut mä nään täs liian ison riskin et porukka ois innostunu äänestään Savuu ja pesäeron otto ois päätyny lynkkaukseen.


Oikeestaan ainoa syy minkä näkisin pahis-Marzzuulle ja pahis-Savulle tähän etäännyttämiseen ois se, ettei Savu äänestänyt Marzzuuta ekana päivänä, vaikka oli aiemmin sanonut että vois pudottaa Marzzuun jos hänellä ei olisi hyvää kohdetta äänelleen.


Horaaneko kirjoitti:
Mä en kyllä tätä allekirjoita. Jos oisin eilen pudottanut pelaajan aktiivisuuden perusteella, oisin pudottanut jeekakan. Ketuhan käytti 80 % energiastaan oman hengissäpysymisensä edistämiseen.

Oof totta, unohin jotenki jeekakan iha kokonaa. Tol perusteel joo, jeekaka ois ollu järkevämpi yötappo


Onks sulla jotain ajatuksia siitä, miksi Keturin valikoitui mahdollisesti kohteeksi jeekakan sijaan? Ja ketä itse pidit toisena vaihtoehtona yötapolle, Jinmuruako?



Horaaneko kirjoitti:Tää on kyl mielenkiintone ja oon lowkey samoil linjoil, ehk pahis ei ois antanu tähän kaverinsa nimee.
Must alkaa tuntuu et oon liian rakastunu ideaan et Justy ois pahis :'D Tai siis, iha vaa jos tarkastelen Justyy itteää saan sit edellee major pahisviboi, kosk on aik hyvi manipuloinu äänestyksiä etc etc mut... Se ei vaa sovi pahiskaveriks tyylii kenenkää kaa :---D Oikeest Justy jos oot pahis nostan sulle hattuu enk varmaa luota suhun enää koskaan


No onneks en oo. Mulle riittää jo toi jeekaka, joka nykyään epäilee mua periaatteesta joka pelissä. :D


Marzzuu kirjoitti:Jos olisi tällä sekunnilla pakko äänestää jotakuta aktiivista, niin todennäköisesti ääni menisi ++justy suuntaan, koska tunnen, että justy pystyisi pahiksena jopa näinkin mahtavaan hyvis suoritukseen.
Ja hiljaisista ääneni menisi ++Violetin suunnalle, koska täyshiljaisuus voi olla harkittua? ( Ymmärrän jos on kiire tms)
Äänestysasiaan, ekana päivänä en halunnut olla äänestämässä Halia koska aavistin Haliman viesteistä, että nyt juna on ajamassa ojaan että paukkuu kuten kävikin ja kaunis tulos oli, että saatiin kaksi hyvistä ryskeellä pois pelistä kun Zeykin oli lopulta hyvis ja tokana päivänä rehellisesti sanoen unohdin koko pelin kun olin ihmettelemässä suuren maailman (Helsingin) hiljenemistä itsenäisyyspäivän viettoon.


Osaatko sanoa mitkä miinan, Horaanekon ja Savun teot tekevät heistä silmissäsi hyvismäisiä?

Ihan looginen ääni Violetille. Mites nyt kun hän on pudottautunut pelistä? Kannattaako häntä silti äänestää pois? Entä kumpaa Pilkkuvirheestä tai AlPacinosta äänestäisit mielummin?

pilkkuvirhe kirjoitti:- AlPaa äänestin, kun tuntuu et joku meist hiljasista nyt lentää ulos (Mustakin kyl tuntuu et joku hiljasemmista on pahis, en vaan osaa epäillä ketään äänekköistä). Ite lasken hiljasiks mut, Violetin ja AlPacinon, ja meistä kolmesta mulla on epäilyttävin fiilis AlPasta. Ja musta tuntuu, et siitä vois saada ees vähän enemmän n foa kuin Violetin lynkkauksesta.


Jos ehdit katsoa AlPacinon viestejä vielä, niin mitä uskoisit niiden kertovan meille jos hän on pahis/hyvis? Vai tarkoititko jotain muuta kun sanoit että hänen lynkkauksestaan voisi saada enemmän infoa?

Savu kirjoitti:Justy on kyl oikeassa siinä että Marzzuu on näköjään ennenki jättäny äänestämättä, ja usein sillä perusteella ettei halua osallistua massaamiseen kuten aiemmin sanoi. Toi oli herättelyääni mutta nyt sain kyllä lisää aihetta epäillä Marzzuuta. Hauska että Miina hyppäs heti mukaan :D Tuo Miinan pointti että Marzzuu pelais eri tavalla ei oo täysin validi, koska nyt D2 ja D3 marsu on palannu aika normaaliin pelityyliinsä.


Avaatko tätä vielä? Mun pointti oli nimenomaan se, että Marzzuu jättää mun mielestä herkästi äänestämättä puolesta riippumatta. Mikä sai sut näkemään tän lisäsyynä epäillä Marzzuuta - etenkin kun itsekin sanot että Marzzuu pelaa normaalilla pelityylillään?



Justy kirjoitti:uskon että AlPan hiljaisuuden takana on todennäköisemmin pelkoa siitä että sanoo jotain epäilyttävää tai puhdasta laiskuutta kun hyvikset ovat nyt kuitenkin kaksi päivää tappaneet toisiaan.

Miksei Pilkkuvirhe täytä näitä kriteereitä? Se on tarkkaan varonu sanomasta mitään mikä vois kertoa sen roolista. Jos Alpa on kerran kokeneempi, miksi just Alpa pysyttelis pois ettei sano mitään epäilyttävää, eikä kokematon Pilkkuvirhe?

Mua häiritsee hieman miten Justy näyttää jättävän Pilkkuvirheen huomiotta kun äänestää AlPacinoa persuteilla jotka pätee hyvin myös Pilkkuun. Tätä yhteyttä vähän lisää se että molemmat äänestää AlPacinoa.[/quote]

AlPa on vähissä viesteissään osoittanut pystyvänsä analysoimaan peliä ja ottavansa siihen kantaa. Plus hän on pelannut aiemmin livenä. Pilkkuvirhe on aloittelija, joka tuntuu tuskailevan tän peln oppimisen kanssa. Jos mun näistä kahdesta pitäisi valita todennäköisemmin strategisesti (tai ainakin taktisesti) hiljaisuuden valitseva, kallistuisin kokeneemman pelaajan kannalle. Musta hänen hiljaisuutensa ja kantaaottamattomuutensa vaikuttaa enemmän tietoiselta valinnalta.

Mut oikeesti, mä pohdin näitä hiljaisia lähinnä siksi etten oikein osaa sanoa susta, miinasta tai Horaanekosta mitään konkreettista syytä äänestää ketään teistä. Marzzuu vaikuttaa musta AlPa-pilkkuvirhe-Marzzuu joukosta selvästi hyvismäisimmältä. Jos sulla on jotain hyviä argumentteja Pilkkuvirheen pahikseudelle (tai Horaan tai miinan pahikseudelle), joiden vuoksi oisit heitä valmis äänestämään, niin kuulen ne argumentit mielelläni. Jos oot jo ne johonkin postannut, niin arvostaisin kertausta, tai linkkiä siihen postiin.

Savu kirjoitti:Näköjään puolet Alpan äänistä onki meidän hyviksiltä, että jos niitä ääniä on pahikset koordinoinu niin jäljelle jää sitten vaan Justy ja Pilkkuvirhe. Mikä sopis yhteen sen kanssa miten Pilkku katosi mystisesti Justyn "voisin äänestää" listalta yön jälkeen. Myös Horaaneko kuulosti siltä et aikoo äänestää AlPacinoa joten siinä oiski sopiva pahiskolmikko.


Jos oisin pahis pilkkuvirheen kanssa, en kyllä pudottaisi häntä tuolla tapaa listaltani. Mut joo, olet ihan oikeassa että Pilkkuvirhe olisi pelityyliltään kuulunut AlPacino, Marzzu ja Violet -listan jatkoksi. Ja jos tekisin "voisin äänestää" -listan tällä hetkellä, niin siellä olisivat oikeastaan vain AlPacino ja Pilkkuvirhe. Violet on nyt pudottautunut, ja Marzzuu vaikuttaa musta epäaktiivisista hyvismäisimmältä. Selitin tuossa ylempänä miksi AlPacino Pilkkuvirheen sijaan.

Sinänsä tuo pointtisi koordinoinnista on ihan hyvä. Vaikea kuvitella että pahikset bussaisivat tänään jos vaan voivat sitä välttää. Tosin tää tilanne on aika erikoinen, kun meillä on niin selvä fokus epäaktiivisissa pelaajissa. Jos siellä joukossa onkin 2/3 pahista, voivatko he välttää bussaamista? Tai yrittäisikö yksinäinen aktiivinen pahis mielummin kerätä krediittiä pahiskaveriensa niittaamisesta jos pitää heidän selviämistään loppuun epätodennäköisenä?

Mun näkökulmasta tuo AlPacino-vankkuri ei tietty ole erityisen huolestuttava - ainoastaan Pilkkuvirhe on siellä tuntematon tekijä, joten ainakaan koko pahistiimi ei oo nyt Pacinoa äänestämässä.


miina kirjoitti:Jos nyt käykin niin että marzzuu ois hyvis niin kyllähän tuo miun äänen vaihto violetista jolla ei ollu yhtään ääntä, marzzuulle on huolestuttava. Mutta nyt oon sitä mieltä että joku neuvoo marzzuuta pelaamaan.


Eli aktiivisissa on joku hyvis? Onko sulla ajatuksia siitä, kuka se olisi?

Marzzuu kirjoitti:
Horaaneko kirjoitti:
Justy kirjoitti:Miksi olisit halunnut pahiksena pudottaa pelaajan, jota esitit epäileväsi pelissä?


Tähän mäki haluun vastauksen :D

Heitin vain jotain mukapeliäauttavaa silloin päivällä.


Tarkoittaako tää ettet tiedä kenet olisit pudottanut ekana yönä, mutta sanoit jotain kun kerran kysyttiin?

Jos oot hyvis tässä pelissä, niin ei kyllä kannata valehdella tai heittää "mukapeliäauttavaa" kommenttia. Kerro rehellisiä ajatuksiasi, ja jätä pahisten tehtäväksi muka auttaa peliä. Koska muuten susta tulee vilpillinen kuva hyviksenä, ja haittaat oman tiimisi pelin voittoa.


@Horaanekoo, nyt alkais olla aika kertoa että ketä mahtaisit tänään harkita äänestäväsi.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 09.12.2018 12:40:09

miina, Horaaneko ja Savu: te ootte mun mielestä kaikki vihjannut epäilyitä aktiivisten pelaajien suuntaan. Jos teillä on mielessä joku keissi, jonka perusteella meidän kannattaisi tänään pudottaa aktiivinen pelaaja hiljaisen sijaan, niin ois kiva että esittäisitte sen ihan konkreettisena keissinä: kuka epäilyttää ja miksi. Lähinnä tää siksi, että mun on aika vaikea uskoa kaikkien kolmen pahiksen olevan epäaktiivisissa - käytännössä tää tarkoittaisi AlPacinoa, Pilkkuvirhettä ja Violetia - Marzzuuta en oikein usko. Mut kun en oikein nää teistä ketään erityisen epäilyttävänä.

JOS mun pitäisi äänestää aktiivista pelaajaa, äänestäisin varmaan miinaa. Mun mielestä miinan tää päivä on ollut lähinnä Savun perässä hiihtämistä. Viesti on ollut että Marzzuu pelaa oudosti, mutta ei oo osannut sanoa mikä siinä on nyt niin erilaista kuin Marzzuun pelissä yleensä. Sit ainakin parissa viestissä tuntuu pohjustavan epäilyitä mua kohtaan, muttei tänään vaivaudu vielä tekemään asian eteen mitään. Vähän puskee vainoharhaa, että pahis-miina uskoo tänään tulevan harhalynkkauksen (eli AlPa ois hyvis), ja valmistelee huomista ääntään - vaivautumatta kuitenkaan vielä tänään oikeasti esittämään epäilyitään mua kohtaan koska huomenna varmaan joku muu toisi ne esiin ja miina vois vaan komppailla.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 3.pv päättyy 9.12. kl

ViestiKirjoittaja justy » 09.12.2018 12:40:59

--AlPacino
++Pilkkuvirhe

Tehdääs tilanteesta vähän tasaisempi.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 69 vierailijaa

cron