007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikset!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Vampire » 26.11.2018 00:13:53

Onko tää raskas?

On :( oon ehkä itse vaan outo, koska mun mielestä pidemmät viestit on nimenomaan kevyempiä mukea (paitsi se joku yks mun viesti joskus vuosia sitten, jonka kyllä jaksoin kirjottaa, mutta en lukea itekään läpi enää uudelleen)
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Zey » 26.11.2018 00:16:42

Vampire kirjoitti:
Onko tää raskas?

On :( oon ehkä itse vaan outo, koska mun mielestä pidemmät viestit on nimenomaan kevyempiä mukea (paitsi se joku yks mun viesti joskus vuosia sitten, jonka kyllä jaksoin kirjottaa, mutta en lukea itekään läpi enää uudelleen)

No katotaan josko nää mun viestit sit pidentyis, kun pääsen mun suunnitelman kolmanteen osaan. :)
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 26.11.2018 00:32:35

Mää tykkään enemmän tällasista normaalimman pitusista viesteistä mut pitää niisä viesteisä silti olla asiaa eikä vaan sellasia "mitä kuuluu ootko pahis" :D

Marzzuu ei vakuuta hyvikseydestään.

Ootan innolla et Zeyn suunnitelma paljastuu!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Zey » 26.11.2018 00:42:44

Jinmuru kirjoitti:Marzzuu ei vakuuta hyvikseydestään.

Onko neutraali, vai vakuuttiko pahikseudestaan?

Jinmuru kirjoitti:Ootan innolla et Zeyn suunnitelma paljastuu!

Ei se mun suunnitelma mikään hieno suunnitelma oo. :D
Suunnitelma kirjoitti:1) Tee tikku.
2) Tee tikusta asiaa.
3) Pysy asiassa.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 26.11.2018 00:48:56

Hieno suunnitelma Hermanni :DD

Sanosin et tällä hetkellä Marzzuu on neutraali joka kallistuu pikkusen pahikseen.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Vampire » 26.11.2018 00:54:28

Meillä on selvästi Jinmurun kanssa eri käsitys viestien normaalista pituudesta :D
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 26.11.2018 01:02:46

En tarkota normaalilla Kylä-normaalia. :D Hankala reagoijja kilometriviesteihin ja vaivalloista lukea niitä uuelleen, tällanen keskustelevampi tahti on paljo mukavampi :D
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Vampire » 26.11.2018 01:04:19

En ole samaa mieltä :(
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 26.11.2018 07:41:33

Must ois kivempaa sen sijaa et väitellää mikä viestien pituus on se oikee, nii kirjotettais just sen pitusii viestei milt itest tuntuu :D Ei se et esim Zey tykkää yhen rivin viesteist tarkota et kaikkie tarviis. Esim jeekaka on kirjottanu jo pidemmän viestin, ei se mahdotonta täs pelis oo

En ehdi lukee nyt kaikkii viestei läpi mut silmii pisti Keturinin ääni - epäilet Zeytä petturiks ja joo, onhan se hyvä petturiki saada pois pelistä mut ensisijasesti kuitenki ne pahikset. Varsinki ekoin päivinä ettei tuu kiire sit loppupelistä. Miks ääni petturi!Zeylle?

Tho, Zey mietityttää muaki. Varsinki ku se vastas taas mun viestii kysymyksel kommentoimatta asiaa mitenkää :DD Tulee pakosti fiilis, et Zey yrittää pelaa tosi reteesti mut on silti tosi varautunu, idk.
Mut Zey kysyit tuntuuks Jin hyvismäiselt ja täl hetkel uskaltaisin varovasti sanoo et joo, on pelannu nii samal taval ku ennenki. Mut nää ekan päivän readit nyt on mitä on, pitää lukee topic läpi kunnol täs jossai vaihees ku vähä kaikist tosi ristiriitane kuva

Siis ei oo ehk mitää nii hirveet et joudut lähtee kouluu ku ulkon o viel pimee hsdfghjkl wish me luck
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Zey » 26.11.2018 09:41:33

Horaaneko kirjoitti: Varsinki ku se vastas taas mun viestii kysymyksel kommentoimatta asiaa mitenkää :DD

Arvaa mitä on tulossa. Aivan, kymmenen pistettä ja papukaijamerkki, kysmyshän sieltä! Mitä kommenttia sä sit odottaisit hyvis-Zeyltä asiaan?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja justy » 26.11.2018 09:47:00

Huomentapäivää.

Marzzuusta saan hyvisvibaa. Hän vaikuttaa tässä ärsyyntyneeltä Haliman päätöksestä äänestää Marzzuuta pelin alusta asti (mitä Halima taisi ajaa viime pelissäkin?). Muistan Marzzuun osoittaneen ärtymystä muiden pelaajien suhtautumiseen häneen aiemminkin hyviksenä (Koiravideot ainakin), pahiksena hän on muistini mukaan kuitenkin mielistelevämpi.

@Marzzuu, mainitsetko pari pahispeliäsi viime ajoilta? Muistan luolaseikkailu kolmosen, mutta entä sitä ennen?


++Vampire saa tässä vaiheessa ääneni. Ainoa pelillinen sisältö tähän mennessä näyttäisi olevan Marzzuu-äänten kommentointi, eikä siinäkään oikein ota mitään kantaa. "En usko että Marzzuu on pahis mutta ymmärrän että häntä äänestetään ja hänen pudottamisensa on minulle ok" on kanta, joka sopii pahiksen suuhun paremmin kuin hyvin.

@Jeekaka, milloin oot viimeksi ollut pahis? Olen samaa mieltä hänen kanssaan joka sanoi saavansa pelityylistäsi hyvisvibaa, mutta haluaisin varmistaa että pelaatko näin tyylikkäästi myös pahiksena.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja justy » 26.11.2018 09:50:28

Horaaneko kirjoitti:Must ois kivempaa sen sijaa et väitellää mikä viestien pituus on se oikee, nii kirjotettais just sen pitusii viestei milt itest tuntuu :D Ei se et esim Zey tykkää yhen rivin viesteist tarkota et kaikkie tarviis. Esim jeekaka on kirjottanu jo pidemmän viestin, ei se mahdotonta täs pelis oo


Täsmälleen samaa mieltä. Antaa kaikkien kukkien kukkia. :) <3 Preferenssejä on varmasti kaikilla, mutta asiasta on turha käydä pitkää debattia ainakaan nyt pelin aikana.


Horaaneko kirjoitti:Tho, Zey mietityttää muaki. Varsinki ku se vastas taas mun viestii kysymyksel kommentoimatta asiaa mitenkää :DD Tulee pakosti fiilis, et Zey yrittää pelaa tosi reteesti mut on silti tosi varautunu, idk.


Mä taas odotan Zeyltä varautunutta peliä (muistini mukaan se on hänen tyylinsä), minkä vuoksi tää uudempi Zey on mulle tutumpi. En kyllä sanoisi että se kertoo mitään hänen puolestaan.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Zey » 26.11.2018 09:58:28

justy kirjoitti:Marzzuusta saan hyvisvibaa. Hän vaikuttaa tässä ärsyyntyneeltä Haliman päätöksestä äänestää Marzzuuta pelin alusta asti (mitä Halima taisi ajaa viime pelissäkin?). Muistan Marzzuun osoittaneen ärtymystä muiden pelaajien suhtautumiseen häneen aiemminkin hyviksenä (Koiravideot ainakin), pahiksena hän on muistini mukaan kuitenkin mielistelevämpi.

Mielenkiintonen pointti, täytyy selkeesti mennä tutkimaan Marzzuun pelejä vähän pidemmältä ajalta!
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja jeekaka » 26.11.2018 10:22:09

justy kirjoitti:@Jeekaka, milloin oot viimeksi ollut pahis? Olen samaa mieltä hänen kanssaan joka sanoi saavansa pelityylistäsi hyvisvibaa, mutta haluaisin varmistaa että pelaatko näin tyylikkäästi myös pahiksena.


Eiiii taas tätä aihetta XD

Olin pahis yhdessä discord-popparissa ja mut ammuttiin ekana :D Nykyisessä kylässä en siis ole pelannut pahista.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja jeekaka » 26.11.2018 10:44:01

justy kirjoitti:
Horaaneko kirjoitti:Tho, Zey mietityttää muaki. Varsinki ku se vastas taas mun viestii kysymyksel kommentoimatta asiaa mitenkää :DD Tulee pakosti fiilis, et Zey yrittää pelaa tosi reteesti mut on silti tosi varautunu, idk.


Mä taas odotan Zeyltä varautunutta peliä (muistini mukaan se on hänen tyylinsä), minkä vuoksi tää uudempi Zey on mulle tutumpi. En kyllä sanoisi että se kertoo mitään hänen puolestaan.


Itellä on vähän samanlaiset fiilikset kuin Horaalla. Se ei suoranaisesti oo pelityylikysymys, vaan fiilis tulee siitä, että Zey tuntuu saavan vahvempia readeja kuin mun mielestä olisi perusteltuja, tai siis ne perusteet mitkä Zey sanoo readeilleen ei vaan ihan täysin täsmää. Myös toi tarttuminen Marzzuun on IMHO vähän turhan helppoo ja sopii petturiteoriaan.

Joo ja muistan sen yhden casen jossa höyhenet pöllyten taistelin jonkun hyviksen kaa siitä että voiko trollailu olla osa jotain suurempaa hyvissuunnitelmaa jne, mutta tosiaan mun mielestä Zey ei oo niin rento kuin tällaiselta pelityyliltä odottaisi :D

Näin vahva Marzzuun painostus ei mun mielestä ole pelillisesti järkevää, koska vaikka Marzzuu olisikin pahis niin mitä pahikset nyt voi tällaisessa tilanteessa tehdä kuin toivoa että kelkka kääntyy :D Itse varovasti pidän Marzzua hyviksenä, mutta toivon kyllä että M tulee vielä täsmentämään mitä ajatteli ja missä vaiheessa.

Jos Marzzuu on pahis niin kieltämättä Vampire voisi tuolla kommentillaan sopia pahiskaveriksi :D Muuten en tiedä kertooko se Vampiresta juuta tai jaata.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Vampire » 26.11.2018 10:49:48

jeekaka, mie oon samaa mieltä ollut Marzzuusta oikeestaan aina. Niin hyviksenä kuin pahiksenakin. Marzzuu on aina helppo kohde, koska se on aika varma ulos pelattava, joten tiputus on pahiksille helppo keino saada hyvis ulos + hänet myös saa helposti ulos, mutta toisaalta siinä on se näkökulma, että kuinka iso haitta tai etu Marzzuun pito pelissä on hyvispelille.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja jeekaka » 26.11.2018 10:53:04

Vampire kirjoitti:jeekaka, mie oon samaa mieltä ollut Marzzuusta oikeestaan aina. Niin hyviksenä kuin pahiksenakin. Marzzuu on aina helppo kohde, koska se on aika varma ulos pelattava, joten tiputus on pahiksille helppo keino saada hyvis ulos + hänet myös saa helposti ulos, mutta toisaalta siinä on se näkökulma, että kuinka iso haitta tai etu Marzzuun pito pelissä on hyvispelille.


Jep muistelisin että olet puhunut ihan samaa jossain muussakin pelissä.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 26.11.2018 10:56:06

Zey kirjoitti:
Horaaneko kirjoitti: Varsinki ku se vastas taas mun viestii kysymyksel kommentoimatta asiaa mitenkää :DD

Arvaa mitä on tulossa. Aivan, kymmenen pistettä ja papukaijamerkki, kysmyshän sieltä! Mitä kommenttia sä sit odottaisit hyvis-Zeyltä asiaan?


Zey :DDD
No siis, mä diggaan et ku pelaajaa kohtaa esitetää kysymyksii/epäilyi nii niihin reagoidaa jollai taval, en saa hirveest itelleni infoo siit et mun kommenttiin vastataan vaan kysymyksel ja siirrät huomion itestäs muualle. Mut niinku sanoin aiemmin en hirveemmi muista su pelityylii eli mul ei oikei oo metaa. Mut tällee yleisesti mun mielest hyvispelaamisest kertoo sekä toisten kommenttien huomioon ottaminen et sit toisilt kyseleminen tms, sul jää vähän puolitiehen enkä oikei tiiä mitä aatella siit.

Uskaltaisin ehk antaa Jeekakalle täs vaihees varovaista hyvisvibaa, jos ei oo pelannu pitkää aikaa pahist uskois et siin näkyis ees jotai eroo mut tähä mennes o pelannu aik samal taval ku aiemmis peleis. Tho Jee on kokenu pelaaja nii en uskalla antaa tälle liikaa painoarvoo, mut tällane aikane mutu sinnepäi

// Jeekaka ja Vampire
Ymmärrän Vampiren kantaa täs Marzun suhteen, toi on hyvä kysymys esittää et onks marzun pitämine pelis kannattavaa vai ei. En tällast miettis kenenkää muun pelaajan kohdal, mut Marzust materiaalin saamine tuntuu olevan vaa mahdotont. Tosin toiki on totta, et Vampiren kommentointi marzust oli tosi ympäripyöree, tulee fiilis ettei uskalla seisoo oikei minkää mielipiteen takana.
//Jeekaka
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Vampire » 26.11.2018 11:01:42

Mutta tässä pelissä näen Marzzuun ennemmin hyvismäisenä, joyen suhtaudun lievästi pahismaisena siihen, että tätä ollaan massaamassa joukolla ulos. Plus tässä saattaapi olla taustalla turhautuminen siihen, että tää on aina tätä. Turhautuminen on ehkä se vahvimmin ”lynkataan vaan”-kannalla oleva osa, vaikka toki siinä on edelleen silti se ajatus, että Marzzuun lynkkaamisessa ja lynkkaamattomuudessa on se pahispeliä ja hyvispeliä edistävä

Jeekakalle antaisin vähän hyvisvibaa, koska a) on ehkä ainoa, johon on pystynyt tarttumaan yhtään mitenkään, koska monet muut on olleen niin poppari-painotteista. En menis liikaa nojaamaan tän päälle, mutta tän hetken fiilis on varovainen hyvisvibatus.

Koitan tulla pölöttämään lisää ja muihinkin tarttuen, kunhan pääsen luennolta ja takaisin kotiin.

//jeekaka väliin, mie jauhan samaa asiaa aivan jokaisessa pelissä, ei ole uusi asia tämä mun mielipide.

//Horaa väliin

Mun fiilis Marzzuusta tällä hetkellö on hyvis. Toki sitä on oikeesti vaikea sanoa, koska se materiaalin saaminen tuntuu olevan pitkälti mahdotonta, eli harvoin saan Marzzuusta muutenkaan pahisvibaa (paitsi sen kannalta, että viestit on mitä on). Usala kullä seisoa milipiteiden takana, mutta kun Marzzuun kohdalla tilanne on yleensä aina se, että mulla ei ole kovin suurta mielipidettä.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja justy » 26.11.2018 11:26:53

Vampire kirjoitti:Mutta tässä pelissä näen Marzzuun ennemmin hyvismäisenä, joyen suhtaudun lievästi pahismaisena siihen, että tätä ollaan massaamassa joukolla ulos. Plus tässä saattaapi olla taustalla turhautuminen siihen, että tää on aina tätä. Turhautuminen on ehkä se vahvimmin ”lynkataan vaan”-kannalla oleva osa, vaikka toki siinä on edelleen silti se ajatus, että Marzzuun lynkkaamisessa ja lynkkaamattomuudessa on se pahispeliä ja hyvispeliä edistävä


Osaatko yhtään sanoa ketä epäilisit siinä Marzzuuta massaavassa joukossa eniten?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja justy » 26.11.2018 11:41:36

Zey kirjoitti:
justy kirjoitti:Marzzuusta saan hyvisvibaa. Hän vaikuttaa tässä ärsyyntyneeltä Haliman päätöksestä äänestää Marzzuuta pelin alusta asti (mitä Halima taisi ajaa viime pelissäkin?). Muistan Marzzuun osoittaneen ärtymystä muiden pelaajien suhtautumiseen häneen aiemminkin hyviksenä (Koiravideot ainakin), pahiksena hän on muistini mukaan kuitenkin mielistelevämpi.

Mielenkiintonen pointti, täytyy selkeesti mennä tutkimaan Marzzuun pelejä vähän pidemmältä ajalta!


Kerro sitten mitä löysit. Kuulisin myös mielelläni mikä sua epäilytti Marzzuussa kun teit [url]tätä listausta[/url].
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja justy » 26.11.2018 11:49:22

Halima kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:Mietin, että aha, Halima ehdottaa mun "lynkkausta"? :D Eipä yllätä eikä pelota kun tiiän olevani hyvisten riveissä.
Noh, vastahan peli alkoi ja mä pahoittelen, ettei musta saa nyt kovin järkevää viestiä irti, nuhanenä-Marsu kuittaa ja painuu juomaan lämmintä teetä, hrr...

Miten pystyit miettimään sitä, että mä ehdotan sun lynkkausta, kun tuolla mietintä (eli "Ai jaahas") -hetkellä sitä ehdottamista ei ollut vielä tapahtunut?

Ja miten niin ehdotan sun "lynkkausta"? Kyllä mä ehdotan ihan tosissaan sun lynkkausta ellet pysty vakuuttamaan mua siitä että oot todennäköisemmin hyvis.


Viimeiseen virkkeeseen liittyen: Oliko sulla siis äänesi antaessasi jokin syy uskoa, että Marzzuu on todennäköisemmin pahis? Lähtökohtaisestihan jokainen pelaaja on todennäköisemmin hyvis, sillä pelissä hyviksiä on selvä enemmistö.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja justy » 26.11.2018 11:52:39

Jinmuru kirjoitti:Sanosin et tällä hetkellä Marzzuu on neutraali joka kallistuu pikkusen pahikseen.


Mikä kallistaa hänet pahikseuteen?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja justy » 26.11.2018 11:59:31

jeekaka kirjoitti:
justy kirjoitti:
Horaaneko kirjoitti:Tho, Zey mietityttää muaki. Varsinki ku se vastas taas mun viestii kysymyksel kommentoimatta asiaa mitenkää :DD Tulee pakosti fiilis, et Zey yrittää pelaa tosi reteesti mut on silti tosi varautunu, idk.


Mä taas odotan Zeyltä varautunutta peliä (muistini mukaan se on hänen tyylinsä), minkä vuoksi tää uudempi Zey on mulle tutumpi. En kyllä sanoisi että se kertoo mitään hänen puolestaan.


Itellä on vähän samanlaiset fiilikset kuin Horaalla. Se ei suoranaisesti oo pelityylikysymys, vaan fiilis tulee siitä, että Zey tuntuu saavan vahvempia readeja kuin mun mielestä olisi perusteltuja, tai siis ne perusteet mitkä Zey sanoo readeilleen ei vaan ihan täysin täsmää. Myös toi tarttuminen Marzzuun on IMHO vähän turhan helppoo ja sopii petturiteoriaan.


Tarkoitatko readien perusteilla pohdintojasi tässä viestissäsi? Vai onko jotain muutakin mikä Zeyn perusteluissa mättää?

jeekaka kirjoitti:Joo ja muistan sen yhden casen jossa höyhenet pöllyten taistelin jonkun hyviksen kaa siitä että voiko trollailu olla osa jotain suurempaa hyvissuunnitelmaa jne, mutta tosiaan mun mielestä Zey ei oo niin rento kuin tällaiselta pelityyliltä odottaisi :D


Mä en sanoisi Zeyn alkupeliä trollailuksi. Mun mielestä Zey vaikutti spämmissään määrätietoiselta ja hänen viestinsä pyrkivät mun mielestä viemään peliä eteenpäin (esim. ne lukuisat äänet eri henkilöille, kärkkät kysymykset pelaajille jne). Jos vertaa esim. Kylässäkin usein nähtyyn käydään läpi kaikki pelin roolit ja pohditaan montako harhalynkkausta pelissä on -aloituksiin, Zeyn viestit ovat olleet timangia.

jeekaka kirjoitti:Näin vahva Marzzuun painostus ei mun mielestä ole pelillisesti järkevää, koska vaikka Marzzuu olisikin pahis niin mitä pahikset nyt voi tällaisessa tilanteessa tehdä kuin toivoa että kelkka kääntyy :D Itse varovasti pidän Marzzua hyviksenä, mutta toivon kyllä että M tulee vielä täsmentämään mitä ajatteli ja missä vaiheessa.


Vaikea sanoa onko kyse painostuksesta vaiko ei - ainakin Halima, Zey ja Jinmuru väittävät Marzzuun epäilyttävän heitä. Jos kyse on siitä että feikataan epäilyitä paineen lisäämiseksi, on kyse aika kehnosta hyvistaktiikasta imho. Feikkaaminen olisi syytä jättää pahiksille (ja joskus erikosrooleille).
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Zey » 26.11.2018 12:06:25

Spoiler:
"Pieni" peruspeli, Marzzuu oli ensin hyvis, sitten pahis.
Hyviksenä reagointi epäilyihin:
Marzzuu kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:Sen kummemmin selittelemättä tuo "soritteluni" oli vain yleisesti sanottu kommentti, mutta toisaalta ymmärrän Haliman nopean äänen..

Kun tässä pelissä on pakko epäilyksiä olla.

Pahiksena ei joutunut epäilyjen kohteeksi.

Joojoon kummalliset harharetket, Marzzuu oli pahis.
Ei viestejä, ei reagointia.

Undertale, Marzzuu oli hyvis.
Ei viestejä, ei reagointia.

Kissan viikset!, Marzzuu oli hyvis.
En ainakaan löytänyt mitään selkeää reagointia, joten oletan, ettei selkeää epäilyäkään häntä kohtaa ollut.

Derivointia, Marzzuu oli hyvis.
Ei viestejä, ei reagointia.

Leppäkertut II, Marzzuu oli hyvis.
Marzzuu kirjoitti:Ah, Violetilta lennähtikin jo herättelyääni, tai oikeammin kannustusääni mulle: hereillä ja aiemmilla pudottautumisillani ei tosiaan ole ollut roolini kanssa tekemistä, vaan työelämä on ollut yllättävän kiireinen itsellä, josko nyt ehtisin oikeasti pelatakin. :D


Humanistit vs. tiedekunta, Marzzuu oli pahis.
Ei varsinaisia epäilyksiä (tai ainakaan niihin reagointeja).

Joulupukin kuuma linja, Marzzuu oli hyvis.
Ei viestejä, ei reagointia.

Ilta zombidiskossa, Marzzuu oli hyvis.
Marzzuu kirjoitti:Violetin reaktio äänestää mua nopeahkosti ehkä vähän yllätti, tätä jo kerettiinki miettiä mutta koska tykkään näytellä robottia, kysynkin nyt motiivia nopealle äänen annolle?
Koska siis ite olisin miettinyt, että annanpa tuolle aikaa herätä ennen äänestystä josko tulisi mitään viestiä.


Eläimellinen vallankumous, Marzzuu oli hyvis.
Käsittääkseni ei epäilty, tai ei ainakaan niihin selkeästi reagoinut.

Pieni luolaseikurlkailu, Marzzuu oli hyvis.
Marzzuu kirjoitti:Höhöö, ensimmäinen painostus/herättely(?)ääni annettu - näköjään minulle.


Euroviisut, Marzzuu oli hyvis.
Ei viestejä, ei reagointia.

Pieni luolaseikkailu 2, Marzzuu oli pahis.
En huomannut reagointeja.

Salemin kylä II, Marzzuu oli pahis.
Enpä huomannut reagointeja.

Koiravideoita, Marzzuu oli hyvis.
Marzzuu kirjoitti:Tutusta kaavasta ei näköjään pääse yli eikä ympäri, että mie olen epäilyttävä vaikka olisin itse PJ (mutta jäntän sen kunnian Zeylle) :D


Kapteeni käskee, Marzzuu oli hyvis.
En huomannut reagointeja.

Pelottomat, Marzzuu oli hyvis.
Marzzuu kirjoitti:Haha, mie voisin vaikka saada (syystä kielletyn) super-mävoinkaikkea-tyypin roolia ja mua epäiltäis :D

Marzzuu kirjoitti:Jinmurun kommentit mulle, höö! :/ En tiiä pitäisikö ottaa itseensä vai nauraa. Toisaalta ymmärrän, en ala inttämään, mutta
A.
Minulla ei tosiaan ollut aiemmin aikaa ja resursseja sanoa edes "Ammuu!" koska ++työ.
B.
Heräämiseni samaan aikaan mun pudottamisen keskustelu tuli, oli sattuma.


Pieni luolaseikkailu 3, Marzzuu oli pahis.
Marzzuu kirjoitti:Miksi en ylläty uudesta äänestä.
Pahiksena olisin jo tässä kohdassa "Ääk-apua-ei-tän-näin-pitäny-mennä" mutta nyt lähinnä mietin, voiko olettaa pelaajan X pelaavan AINA samoin (anteeksi Caps)? Tai siis mä ajattelen, että pelityyli voi muuttua vuosien varrella


Mitä tänään syötäisiin?, Marzzuu oli hyvis.
Marzzuu kirjoitti:Tulihan se eka ääni miulle :D


Summarum, Marzzuu on pelannut 6 kertaa pahiksena, joista viidestä en löytänyt reagointeja ja yhdestä löysin ei-niin-rennon reagoinnin. Hyviksenä Marzzuu on pelannut 14 kertaa ja seitsemässä ei reagoinut. Muuten reaktiot hyviksenä olivat rentoja, lukuunottamatta kahta vähemmän rentoa reaktiota, jossa toisessa epäiltiin takaisin ja toisessa tunnuttiin vähän ottavan henkilökohtaisesti epäilyt. En siis näiden perusteella näe, miten Marzzuu pahiksena reagoisi yleensä mielistelevästi epäilyihin, nyt niitä oli kyllä musta enemmän hyviksenä. Haluiskohan justy selventää miten päätyi eri lopputulokseen?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Zey » 26.11.2018 12:11:18

jeekaka kirjoitti:Se ei suoranaisesti oo pelityylikysymys, vaan fiilis tulee siitä, että Zey tuntuu saavan vahvempia readeja kuin mun mielestä olisi perusteltuja, tai siis ne perusteet mitkä Zey sanoo readeilleen ei vaan ihan täysin täsmää.

Haluukko kertoa lisää mikä ei täsmää? :>

jeekaka kirjoitti:Itse varovasti pidän Marzzua hyviksenä, mutta toivon kyllä että M tulee vielä täsmentämään mitä ajatteli ja missä vaiheessa.

Et mun nähdäkseni oo aikasemmin Marzzuuta kommentoinut, joten haluukko kertoa miksi pidät häntä hyviksenä? :>
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja justy » 26.11.2018 12:17:51

Zey kirjoitti:Summarum, Marzzuu on pelannut 6 kertaa pahiksena, joista viidestä en löytänyt reagointeja ja yhdestä löysin ei-niin-rennon reagoinnin. Hyviksenä Marzzuu on pelannut 14 kertaa ja seitsemässä ei reagoinut. Muuten reaktiot hyviksenä olivat rentoja, lukuunottamatta kahta vähemmän rentoa reaktiota, jossa toisessa epäiltiin takaisin ja toisessa tunnuttiin vähän ottavan henkilökohtaisesti epäilyt. En siis näiden perusteella näe, miten Marzzuu pahiksena reagoisi yleensä mielistelevästi epäilyihin, nyt niitä oli kyllä musta enemmän hyviksenä. Haluiskohan justy selventää miten päätyi eri lopputulokseen?


En puhunut varsinaisesti Marzzuun reaktiosta siihen että häntä äänestetään, vaan hänen reaktiostaan Haliman tapaan kohdella häntä (äänestetään pelin alusta asti periaatteesta, kuten viime pelissäkin). Mulle tuli mieleen miten Marzzuu vaikutti ärtyvän "Marzuu on Marzzuu" -ajattelutavasta Koiravideoissa. Kävin etsimässä viestin, kyse on tästä. En muista että Marzzuu olisi tuolla tapaa pahiksena ärtynyt muiden suhtautumisesta häneen. Tosin tuo löytämäsi quote Pieni luolaseikkailu kolmosesta on kyllä aika lähellä Marzzuun reaktiota tässä pelissä, eli ehkä teoriani ei pidä vettä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Zey » 26.11.2018 12:18:27

Horaaneko kirjoitti:
Zey kirjoitti:
Horaaneko kirjoitti: Varsinki ku se vastas taas mun viestii kysymyksel kommentoimatta asiaa mitenkää :DD

Arvaa mitä on tulossa. Aivan, kymmenen pistettä ja papukaijamerkki, kysmyshän sieltä! Mitä kommenttia sä sit odottaisit hyvis-Zeyltä asiaan?


Zey :DDD
No siis, mä diggaan et ku pelaajaa kohtaa esitetää kysymyksii/epäilyi nii niihin reagoidaa jollai taval, en saa hirveest itelleni infoo siit et mun kommenttiin vastataan vaan kysymyksel ja siirrät huomion itestäs muualle.

No oisikko saanut enemmän infoa, jos oisin sanonut "No voi harmi. :( Tuntuuko Jin hyvismäiseltä?"? :> Kun en tiiä mitä muuta kommentoitavaa mulla ois siihen, ettet tiiä mitä mä oon, Jin ei tunnu pahismaiselta ja muista et saanut provollasi mitään irti. :D
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Zey » 26.11.2018 12:22:46

Vampire kirjoitti:Mun fiilis Marzzuusta tällä hetkellö on hyvis. Toki sitä on oikeesti vaikea sanoa, koska se materiaalin saaminen tuntuu olevan pitkälti mahdotonta, eli harvoin saan Marzzuusta muutenkaan pahisvibaa (paitsi sen kannalta, että viestit on mitä on).

Perustuuko tää fiilis siis vieläkin siihen, että Marzzuulla nyt on vaan suuremmat todennäköisyydet saada hyvisrooli kuin pahisrooli, vai onko sulla jotain pelinsisäistä syystä pitää Marzzuua hyviksenä?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Zey » 26.11.2018 12:25:47

justy kirjoitti:
Zey kirjoitti:
justy kirjoitti:Marzzuusta saan hyvisvibaa. Hän vaikuttaa tässä ärsyyntyneeltä Haliman päätöksestä äänestää Marzzuuta pelin alusta asti (mitä Halima taisi ajaa viime pelissäkin?). Muistan Marzzuun osoittaneen ärtymystä muiden pelaajien suhtautumiseen häneen aiemminkin hyviksenä (Koiravideot ainakin), pahiksena hän on muistini mukaan kuitenkin mielistelevämpi.

Mielenkiintonen pointti, täytyy selkeesti mennä tutkimaan Marzzuun pelejä vähän pidemmältä ajalta!


Kerro sitten mitä löysit. Kuulisin myös mielelläni mikä sua epäilytti Marzzuussa kun teit [url]tätä listausta[/url].

Kyseisellä hetkellä Marzzuu oli neutraali Vampiren kanssa, mut sijoittui Vampiren epäilyttävämmälle puolelle ihan vaan siks, että Marzzuun lynkkaisin mieluummin kuin Vampiren, ihan vaan koska Vampiren pitäminen läsnä pidempään on musta hyödyllisempää, koska sieltä voi tulla infoa, jolla voidaan kokonaan välttää harhalynkkaus mikäli Vam on hyvis.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 122 vierailijaa

cron