007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikset!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 25.11.2018 21:15:58

Ai jaahas.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Zey » 25.11.2018 21:18:37

Horaaneko kirjoitti:Kävin kurkkaa edellist sivuu ja tbh tos vaihees kelasin et toi "mietin ootko petturi" oli jeekakalt iha täyttä trollaamist mut kai sen voi actual mielipiteeks kans laskee, ku jeekaka tota pohdintaa viel myöhemminki jatkaa :D
Ja oot vääräs :( se oli iha puhtaasti vitsinjatke ja vähä kans provoo kosk mul ihmisten reaktiot kertoo yleensä enite

:( Oon pettynyt, ettet siirtynyt vielä kunnon mielipiteisiin. :<

--Horaaneko ++Jinmuru

Horaaneko kirjoitti:Also oot Zey kiva mut pakko kyl suoraa sanoo etten muista :--D Muistan enintään sen ku aloin pelaa et olit sillo tosi kiva kaikille ja kukaa ei koskaa epäilly sua ja sit tuli ain hirveen järkytyksenä ku olitki pahis :DD

:(
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Zey » 25.11.2018 21:19:00

Marzzuu kirjoitti:Ai jaahas.

Mitäs mietit? :>
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Zey » 25.11.2018 21:21:29

Saikko horaa muuten provoilustas jotain irti?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Halima » 25.11.2018 21:35:07

Zey kirjoitti:
Halima kirjoitti:En aatellu. Tehkää te muut ni mä tuun sitte kertomaan pahikset.

:( Olisin halunnut kuulla enemmän susta, kun nousit juuri mun mielestä toiseks hyvismäisimmäksi pelaajaksi.

No mut mähän oon kirjoittanut tarpeeks jos sait musta jo hyviskuvan. Ja kyllä mä tuun kirjoittamaan lisää sitte ku jaksan. Nyt jotenki ei huvita.

Marzzuu kirjoitti:Ai jaahas.

Äänestetään kaikki Marzzuuta, jooko?
++Marzzuu
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Zey » 25.11.2018 21:36:54

Halima kirjoitti:
Zey kirjoitti:
Halima kirjoitti:En aatellu. Tehkää te muut ni mä tuun sitte kertomaan pahikset.

:( Olisin halunnut kuulla enemmän susta, kun nousit juuri mun mielestä toiseks hyvismäisimmäksi pelaajaksi.

No mut mähän oon kirjoittanut tarpeeks jos sait musta jo hyviskuvan. Ja kyllä mä tuun kirjoittamaan lisää sitte ku jaksan. Nyt jotenki ei huvita.

Marzzuu kirjoitti:Ai jaahas.

Äänestetään kaikki Marzzuuta, jooko?
++Marzzuu

Joo, sopii. --Jinmuru ++Marzzuu

Tällä hetkellä fundeeraan näin:
Epäilyttävät
Jinmuru
Marzzuu
Vampire
Horaaneko
Halima
jeekaka
Hyvismäiset
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 25.11.2018 21:37:40

++Marzzuu

Haliman kaa samaa mieltä tästä. :D

En vieläkään hoksannu mitä outoa sanoin Zeyn mielestä, vaikka luin viestit läpi :D

// Zey väliin. Why must you hurt me so, Zey-rakas :'D
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Zey » 25.11.2018 21:41:50

Jinmuru kirjoitti:++Marzzuu

Haliman kaa samaa mieltä tästä. :D

En vieläkään hoksannu mitä outoa sanoin Zeyn mielestä, vaikka luin viestit läpi :D

// Zey väliin. Why must you hurt me so, Zey-rakas :'D

Älä rasita päätäsi sillä, pikku muruseni. Mä kyllä kerron sit kun se tuntuu musta fiksulta. :3
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja jeekaka » 25.11.2018 21:51:39

Horaaneko kirjoitti:Kävin kurkkaa edellist sivuu ja tbh tos vaihees kelasin et toi "mietin ootko petturi" oli jeekakalt iha täyttä trollaamist mut kai sen voi actual mielipiteeks kans laskee, ku jeekaka tota pohdintaa viel myöhemminki jatkaa :D


Ihan oikeasti mietin sitä, joskin en ihan vakavissani :D Kyllä mä oikeastaan uskon että toi pelinavaus olisi voinut tulla hyvis!Zeyltäkin. Ja siis jopa se, että Zey käytännössä kaikkea muuta paitsi suoraan sanoi olevansa petturi voisi vielä mennä (koska en itsekään ole aina jaksanut sanoa olevani hyvis, kun pelin henki kuitenkin on, että kaikki sanovat olevansa hyvis, ja se rooli on jokatapauksessa muiden tehtävä päätellä :D). Mutta nyt en taas tiedä, kuinka vakuuttunut olen näistä viesteistä:

Zey kirjoitti:
Horaaneko kirjoitti:No ohhoh :DD

Haluuks Zey avaa miks kyselit Jinilt noit kysymyksii ja mikä vaikutti äänenvaihtoo (muutaki ku se et oon 2011 kylälapsi.. bc that's just mean :(

Voinhan mä avata, ehkä vähän tosin epäselvästi Jinin kohdalta, koitapa kestää. :> Jiniltä on tullu viesti, joka on joko vähän ajattelemattoman hyviksen kirjoittama tai sit pahiksen. Ja Jinin historian perusteella pidän pikkasen epätodennäköisempänä sitä, että oisi ajattelematon hyvis. Sä taas ensisijaisesti lähdit maalaamaan musta pahista, etkä petturia (mikä mut tuntien ois paljon loogisempi ajatus ja vuoden 2011 kylälapsena tunnet kuitenkin suht hyvin mut :>), mikä saa mut ajattelemaan, että oot pahis ja tykkäisit saada mut lynkatuksi sen sijaan että olisit hyvis ja miettisit loogisesti. :>


Zey kirjoitti:jeekaka siis on tosiaan hyvis musta käänteisesti sen takia, miks Horaa pahis - lähti musta ihan loogisesti miettimään, että oon petturi, sen sijaan, että koittaisi saada mut päivällä lynkatuksi (koska petturia ei tarvi lynkata) -> kertoo mulle, että funtsii peliä oikeesti, eikä vain etsi jotain hyvistä lynkattavaksi itsensä ja pahiskavereidensa sijaan. :)


Tää on jo vähän liiankin vakuuttavaa, ja en tiedä olenko näistä johtopäätöksistä yhtään samaa mieltä XD

Oletan, että Jiniltä tullut "pahiksen tai ajattelemattoman hyviksen" viesti on täytynyt tulla ennen kuin Zey äänesti Jiniä, koska äänenvaihto vaikuttaa kuitenkin jollain tavoin harkitulta, jolloin se on joku näistä:

Jinmuru kirjoitti:Elosa (just ja just) ja hereillä o/

Zey... :DD


Jinmuru kirjoitti:Nii kivaa ku oiski olla jotain Jiin kaa ni ei täsä pelisä :'(


Jinmuru kirjoitti:En onneks :D Ookko ite? :3


Eli joko Zey ylitulkitsee tuon "Elosa" -kommentin liittyvän siihen, että Jiimuru on elossa tai sitten Zeyn mielestä tuo keskimmäinen on varomaton paljastus liittyen vapaamuurariuteen, mutta en kyllä näe sillä olevan hirveästi merkitystä yhtään mihinkään jos joku väittää, ettei ole vapari jonkun kanssa, kun se jättää kuitenkin kummankin pelaajan vaihtoehdot olla vapari kenenkä tahansa muun kanssa täysin avoimiksi :D

Mitä tulee väitteeseen siitä että Horaa maalaa Zeytä pahikseksi, se liittynee tähän:

Horaaneko kirjoitti:// Zey, oho ehk Zey onki petturi
// Zey taas, jjahas sitä yritetää pahiskaverii heittää pesäeroo?
// jeekaka oonks tosiaa näi hidas kirjottaa hasfbfjfk


Mun silmissä eka // liittyy mun ja Zeyn sananvaihtoon, jossa Zey tosiaan käytännössä vihjailee olevansa petturi, ja seuraava // äänenvaihtoon Jinmurulle, josta itsekin sanoin, että se on helppo lukea niin, että Zey heittää heti äänen "pahiskaverille" kun petturius paljastuu :D Kolmas // puolestaan vihjaa siihen suuntaan, että kyseessä on tajunnanvirta, joka oksennetaan topicciin tapahtumien myötä.

Mitä tulee mun hyvisreadeihin, ne oli ilmeisesti jo annettu, ennenkuin sanoin että petturijahtiin ei kannata laittaa liikaa paukkuja, jos se mitä Zey sanoi "yhden asian" olevan on oikeasti se mitä Zey ajatteli.

//Halima, Zey, Jinmuru, Zey TAI JOTAIN
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 25.11.2018 21:58:50

++Marzzuu

Zey kirjoitti:Saikko horaa muuten provoilustas jotain irti?


No en hirveemmi ku sun ainoo reaktio siihe oli vastakysymys mulle :D Mikä yksissään pistää mietityttään et osuinks arkaan paikkaan, mut Jin ei kyl atm tunnu pahismaiselt. Zeyst en osaa viel sanoo ku sen pelaamine on huidellu nii nollast sataa

//Jeekaka, nyt ei kyl aivotoiminta riitä enää tän lukemisee
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja jeekaka » 25.11.2018 21:59:43

Vampire kirjoitti:En oo täysin varma tykkäänkö näist lyhyistä viesteistä :D En saa vielä otetta paljon mistään, koska se tarttumapinta on niin hirmu hatara, kun viesteissä on 1 rivi :D Pahikselhan se on vaan näppärää, jos ei pysty tarttuun mitenkään, koska sillon pysyy piilossakin paremmin.


Halima kirjoitti:En tykkää tän pelin alusta. Aktiivista joo, kaks sivua jo nyt joo, mut ei tästä saa yhtään mitään irti. Voisitteko pelata silleen ees vähän enemmän pelaavasti ja vähemmän popcornisti?


En myöskään usko, että kaks pahista tulis molemmat sanomaan käytännössä saman asian :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja miina » 25.11.2018 22:00:46

Jösses. Jos miun aivot ei oo ollu ihan perillä niissä metriposteissa nii eipä mittään, mulla ei oo mitään hajua mitä täällä on tapahtunu. Jeekaka on taas melko hyvismäinen,, ihan vaan koska vie peliä eteenpäin. Zeystä ne ota yhtään tolkkua, vois olla jopa petturi. ++Zey
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja miina » 25.11.2018 22:07:46

Ou mai gaad. Mie oon taas pihalla. Siis eihän petturi oo sama asia ku narri. Ja jos se oli narri niin eihän sitä nyt pitäis äänestää.. lähenpä tästä lukemaan sääntöjä.

Meinasin jo poistaa ääneni zeyltä mutta en tee sitä koska Zey on outo.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Zey » 25.11.2018 22:09:04

jeekaka kirjoitti:Mun silmissä eka // liittyy mun ja Zeyn sananvaihtoon, jossa Zey tosiaan käytännössä vihjailee olevansa petturi, ja seuraava // äänenvaihtoon Jinmurulle, josta itsekin sanoin, että se on helppo lukea niin, että Zey heittää heti äänen "pahiskaverille" kun petturius paljastuu :D Kolmas // puolestaan vihjaa siihen suuntaan, että kyseessä on tajunnanvirta, joka oksennetaan topicciin tapahtumien myötä.

En oo vihjannut mitään. :< Mut joo, luulin tosiaan että noi // on tosia ja ekan "//Zey, oho ehk Zey onki petturi" perusteella Horaa ilmeisesti epäili mua petturiksi ja ehkä vähän oli epäillyt aikasemminkin (koska onki viittais siihen, että on miettinyt jotain muuta ennen ku ajatteli petturia) ja tokassa // miettisin, että palasko Horaa takasin pahisteoriaan.

jeekaka kirjoitti:Mitä tulee mun hyvisreadeihin, ne oli ilmeisesti jo annettu, ennenkuin sanoin että petturijahtiin ei kannata laittaa liikaa paukkuja, jos se mitä Zey sanoi "yhden asian" olevan on oikeasti se mitä Zey ajatteli.

Joo, oli annettu jo. Luulin että ihan täysin tosissasi epäilit mua siinä tokassa viestissäs petturiksi. :( Mut ei silti, vaikkei täysin tosissaan oiskaan, niin ei muuta mun mielipidettä, koska se petturijahtiviesti vaan vahvisti sitä.

Oon pettynyt miten vähän ootte puhunu tosissaan. :(
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Zey » 25.11.2018 22:10:50

Horaaneko kirjoitti:++Marzzuu

Zey kirjoitti:Saikko horaa muuten provoilustas jotain irti?


No en hirveemmi ku sun ainoo reaktio siihe oli vastakysymys mulle :D Mikä yksissään pistää mietityttään et osuinks arkaan paikkaan, mut Jin ei kyl atm tunnu pahismaiselt. Zeyst en osaa viel sanoo ku sen pelaamine on huidellu nii nollast sataa

//Jeekaka, nyt ei kyl aivotoiminta riitä enää tän lukemisee

Tuntuuko Jin hyvismäiseltä?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Zey » 25.11.2018 22:13:50

jeekaka kirjoitti:
Vampire kirjoitti:En oo täysin varma tykkäänkö näist lyhyistä viesteistä :D En saa vielä otetta paljon mistään, koska se tarttumapinta on niin hirmu hatara, kun viesteissä on 1 rivi :D Pahikselhan se on vaan näppärää, jos ei pysty tarttuun mitenkään, koska sillon pysyy piilossakin paremmin.


Halima kirjoitti:En tykkää tän pelin alusta. Aktiivista joo, kaks sivua jo nyt joo, mut ei tästä saa yhtään mitään irti. Voisitteko pelata silleen ees vähän enemmän pelaavasti ja vähemmän popcornisti?


En myöskään usko, että kaks pahista tulis molemmat sanomaan käytännössä saman asian :D

Pidän ei-mahdottomana. Halima kuitenkin on mun käsitykseni mukaan vähän popcornejakin vastaan, ettei niin hirveästi tykkää niiden tyylistä, joten uskoisin Haliman sanovan samaa, vaikka pahiskaveri olisikin aikasemmin valitellut asiasta (koska valittelu olisi täyttä Halimaa, eikä tippaakaan roolia).
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Zey » 25.11.2018 22:15:37

miina kirjoitti:Ou mai gaad. Mie oon taas pihalla. Siis eihän petturi oo sama asia ku narri. Ja jos se oli narri niin eihän sitä nyt pitäis äänestää.. lähenpä tästä lukemaan sääntöjä.

Meinasin jo poistaa ääneni zeyltä mutta en tee sitä koska Zey on outo.

:D
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja jeekaka » 25.11.2018 22:26:58

Zey kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Mitä tulee mun hyvisreadeihin, ne oli ilmeisesti jo annettu, ennenkuin sanoin että petturijahtiin ei kannata laittaa liikaa paukkuja, jos se mitä Zey sanoi "yhden asian" olevan on oikeasti se mitä Zey ajatteli.

Joo, oli annettu jo. Luulin että ihan täysin tosissasi epäilit mua siinä tokassa viestissäs petturiksi. :( Mut ei silti, vaikkei täysin tosissaan oiskaan, niin ei muuta mun mielipidettä, koska se petturijahtiviesti vaan vahvisti sitä.

Oon pettynyt miten vähän ootte puhunu tosissaan. :(


Mutta en siinä tokassa viestissäni mitenkään implikoinut, ettei petturia kannattaisi lynkata.

Ja ihan tosissani pohdin kyllä, voisitko olla petturi! :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Zey » 25.11.2018 22:34:18

jeekaka kirjoitti:
Zey kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Mitä tulee mun hyvisreadeihin, ne oli ilmeisesti jo annettu, ennenkuin sanoin että petturijahtiin ei kannata laittaa liikaa paukkuja, jos se mitä Zey sanoi "yhden asian" olevan on oikeasti se mitä Zey ajatteli.

Joo, oli annettu jo. Luulin että ihan täysin tosissasi epäilit mua siinä tokassa viestissäs petturiksi. :( Mut ei silti, vaikkei täysin tosissaan oiskaan, niin ei muuta mun mielipidettä, koska se petturijahtiviesti vaan vahvisti sitä.

Oon pettynyt miten vähän ootte puhunu tosissaan. :(


Mutta en siinä tokassa viestissäni mitenkään implikoinut, ettei petturia kannattaisi lynkata.

Ja ihan tosissani pohdin kyllä, voisitko olla petturi! :D

Et implikoinut, mutta aattelin sen olevan ilmiselvä juttu, koska voittosäännötkin sanoo, ettei petturia tartte lynkata hyvisten voittoon, vaan ne pahikset. :D
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 25.11.2018 22:56:00

Zey kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:Ai jaahas.

Mitäs mietit? :>

Mietin, että aha, Halima ehdottaa mun "lynkkausta"? :D Eipä yllätä eikä pelota kun tiiän olevani hyvisten riveissä.
Noh, vastahan peli alkoi ja mä pahoittelen, ettei musta saa nyt kovin järkevää viestiä irti, nuhanenä-Marsu kuittaa ja painuu juomaan lämmintä teetä, hrr...
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Halima » 25.11.2018 23:03:34

Marzzuu kirjoitti:
Zey kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:Ai jaahas.

Mitäs mietit? :>

Mietin, että aha, Halima ehdottaa mun "lynkkausta"? :D Eipä yllätä eikä pelota kun tiiän olevani hyvisten riveissä.
Noh, vastahan peli alkoi ja mä pahoittelen, ettei musta saa nyt kovin järkevää viestiä irti, nuhanenä-Marsu kuittaa ja painuu juomaan lämmintä teetä, hrr...

Miten pystyit miettimään sitä, että mä ehdotan sun lynkkausta, kun tuolla mietintä (eli "Ai jaahas") -hetkellä sitä ehdottamista ei ollut vielä tapahtunut?

Ja miten niin ehdotan sun "lynkkausta"? Kyllä mä ehdotan ihan tosissaan sun lynkkausta ellet pysty vakuuttamaan mua siitä että oot todennäköisemmin hyvis.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Zey » 25.11.2018 23:13:32

Marzzuu kirjoitti:
Zey kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:Ai jaahas.

Mitäs mietit? :>

Mietin, että aha, Halima ehdottaa mun "lynkkausta"? :D Eipä yllätä eikä pelota kun tiiän olevani hyvisten riveissä.
Noh, vastahan peli alkoi ja mä pahoittelen, ettei musta saa nyt kovin järkevää viestiä irti, nuhanenä-Marsu kuittaa ja painuu juomaan lämmintä teetä, hrr...

Tää reaktio ei vakuuta. Viimeksi hyviksenä reaktio oli "Tulihan se eka ääni miulle :D", mikä on musta rento tapa suhtautua. Emt. musta tästä vaan tulee enempi semmonen olo, että nyt pahiskaveri on keskusteluissa sanonut, että älä Marzzuu välitä noista äänistä, et ei ne oikeesti koita lynkata sua (mitä tuli sitten viestiin "lynkkausta" hipsuilla), vaan koittaa saada vaan reaktiota irti. Et oot vaan fine asian kanssa, ni vaikutat hyvismäiseltä.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Niacin » 25.11.2018 23:24:48

Äänestystilanne:
4 Marzzuu (Halima, Zey, Jinmuru, Horaaneko)
1 Zey (miina)

Puhepakot:
AlPacino, Jii, justy, Keturin, pilkkuvirhe, Savu.

Poissaolot:
Ei ketään

Päivä kestää torstaihin 29.11. klo 20 asti.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Vampire » 25.11.2018 23:40:17

Pelkkään chattailuun on vähän vaikea tarttua, vaikka se sinänsä ihan hauskaa onkin, ja petturi on otollinen rooli siihen, että saadaan keskustelu pyörimään jossain epäolennaisuudessa.

Komppaan jeekakaa siinä, että pelkkään chattailyyn on vaikea tarttua, mutta toisaalta en itse koe sen linkittyvän millään tavalla petturiin roolina. Tällä hetkellä ainoa fiilis, mikä mulla on chattailyviesteistä tullut on se, että jos pelit menee siihen, niin ei oo kyllä sitten enää mun homma.

Tällä hetkellä fundeeraan näin:
Epäilyttävät
Jinmuru
Marzzuu
Vampire
Horaaneko
Halima
jeekaka
Hyvismäiset

Zey, mikä mua tipautti alemmas listalla? :(

Marzzuu-jahtia pidän sinällään mielenkiintoisena, että se lähti pelkästään ”Ai jaahas”-viestistä. Joo, uskon tietäväni, mikä tässä on taustalla, mutta eikö ideana oo jahdata pahiksia, joten mikä tässä viestissä on pahismaista. Toki se ei tuo yhtään mitään peliin, kuten ei oikein muutkaan Marzzuun viestit, mutta en menis väittään pahikseks yhden viestin pohjalta. Tbh, musta Marzzuu luultavasti on hyvis, koska pelaa aina samalla tavalla, siinä ei oo mitään eroa pahiksena ja hyviksenä oikeestaan, vaikka hyviksenäkään Marzzuusta ei kyllä saa paljoa irti. Toisaalta toi sen vastaus ”mitäs mietit”-kyssäriin ei vakuuta, koska tbh, et sie voi tuossa vaiheessa vielä ajatella Haliman ajavan sun lynkkaamista, kun se ei oo ees tapahtunut viel!

miina, mitä sie oikein sekoilet?
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Zey » 25.11.2018 23:50:19

Vampire kirjoitti:
Tällä hetkellä fundeeraan näin:
Epäilyttävät
Jinmuru
Marzzuu
Vampire
Horaaneko
Halima
jeekaka
Hyvismäiset

Zey, mikä mua tipautti alemmas listalla? :(

Muut. :( Halima heräs ja osottautu hyvismäiseks. Horaa epäilyt osottautu ylitulkinnaks, joten tipahti sun kanssa neutraaliksi, mut tykkäsin Horaan provoyrittämisistä, ni pääsi sitten sun hyvismäiselle puolelle.

Vampire kirjoitti:Marzzuu-jahtia pidän sinällään mielenkiintoisena, että se lähti pelkästään ”Ai jaahas”-viestistä. Joo, uskon tietäväni, mikä tässä on taustalla, mutta eikö ideana oo jahdata pahiksia, joten mikä tässä viestissä on pahismaista. Toki se ei tuo yhtään mitään peliin, kuten ei oikein muutkaan Marzzuun viestit, mutta en menis väittään pahikseks yhden viestin pohjalta. Tbh, musta Marzzuu luultavasti on hyvis, koska pelaa aina samalla tavalla, siinä ei oo mitään eroa pahiksena ja hyviksenä oikeestaan, vaikka hyviksenäkään Marzzuusta ei kyllä saa paljoa irti. Toisaalta toi sen vastaus ”mitäs mietit”-kyssäriin ei vakuuta, koska tbh, et sie voi tuossa vaiheessa vielä ajatella Haliman ajavan sun lynkkaamista, kun se ei oo ees tapahtunut viel!

Onko sulla mielessä joku parempi kohde ku Marzzuu?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Keturin » 25.11.2018 23:51:14

Moi Zey mikä meininki?
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Keturin » 25.11.2018 23:53:20

Mietin täs et hirveen näppärää tehä ketjusta ihan sairaan raskas tällä popkornispämmillä ja saa puhepakonki suoritettua. Tosi otollista esim petturille.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Keturin » 25.11.2018 23:55:21

Zey kirjoitti:Mitäs Jiimuru? :3


Zey kirjoitti:Niin Jin? :> Onko kiva olla pahiksia Jiin kanssa?


Zey kirjoitti:Vam, mä oon valmis lähtee äänestää Jiitä! Tuutko messiin? :>


Täs nää meidän resident :3-hymistelijän kolme ekaa viestiä. ++Zey
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Vampire » 26.11.2018 00:00:20

Zey, ei tällä hetkellä. Kyllä mulle siis Marzzuukin kelpaa, koska ei oo parempiakaan vaihtoehtoja. En vaan ihan täpöil usko, että olisi pahis, mutta veikkaan, et Marzzuu tulee kyllä oleen lähinnä hämmentävä jatkossakin. Että se on vähän 50:50 sen suhteen, että mitä mieltä oon tilanteesta. Henk.koht. fiilis on mallia ”anti mennä”, mutta se strategisemmin orientoitunut fiilis on mallia ”en ihan usko pahikseuteen, joten ei huvittais heittää pahiksille ilmaista harhalynkkausta, mutta toisaalta hengissä pitämisestä tuskin on sen suurempaa hyötyä”. Eli vähän ristiriitaset fiilikset tällä hetkellä.

Mä en oo vaan vielä oikein päässyt tyypeistä jyvälle, kun tää on ollut niin chattipainotteista. En tykkää chattaamisesta.

//Keturin kiilasi. Okei?
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Zey » 26.11.2018 00:09:26

Keturin kirjoitti:Moi Zey mikä meininki?

Aika hyvä!

Keturin kirjoitti:Mietin täs et hirveen näppärää tehä ketjusta ihan sairaan raskas tällä popkornispämmillä ja saa puhepakonki suoritettua. Tosi otollista esim petturille.

Onko tää raskas? :( Mä kun muistan, et ihmiset on nimenomaa valittanut niistä superpitkistä kilometripostauksista, joita ei jaksa erkkikään lukea loppuun, minkä takia kaavailtiinkin lyhyiden viestin pelejä, että kaikilla ois kivaa pelata. Täytyy sit varmaan vielä funtsia viestien pituutta. :(

Keturin kirjoitti:
Zey kirjoitti:Mitäs Jiimuru? :3


Zey kirjoitti:Niin Jin? :> Onko kiva olla pahiksia Jiin kanssa?


Zey kirjoitti:Vam, mä oon valmis lähtee äänestää Jiitä! Tuutko messiin? :>


Täs nää meidän resident :3-hymistelijän kolme ekaa viestiä. ++Zey

No niin näyttää olevan! Haluutko vielä laittaa ne neljäkymmentä muutakin? :>
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 123 vierailijaa

cron