007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikset!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 14.12.2018 20:51:34

Jäätävää ajatusvirtaripulii tulossa eilispäiväst. Varotan et mielipiteet joit esitän viestin alussa ei välttämättä päde enää lopussa :DD oon puhki, loppu ja ihmisraunio

Miina tuntuu epäilleen marzzuu aika pitkälti koko pelin ajan enemmän tai vähemmän, mutta tossa eilen päätyy äänestään hiljasii ja Violetia. Koko miinan asennoituminen marzzuun on kummallinen, miksei yritä aktiivisesti saada marzuu pois pelistä, jos epäilee tätä? Miina lähtee äänestää Marzzua vast Savun perässä ja tää jatkaa vaan tätä miinan ihmeellist hännystelyy mitä teki jo sillo ku äänesti justyy.

Justy kirjoitti:Mut jos Marzzuu on pahis, niin pilkkuvirheen Halima-ääni saa pilkkuvirheen näyttämään pahalta. Se tuli kuitenkin vasta tilanteessa, jossa Marzzuusta tuli kilpaileva wagoni Halimalle.


Tää on mielenkiintonen kommentti sen jälkeen, ku Justy on puolustanut marzuu. Marzu oli saanu kaks ääntä ja pahisJustylla ois voinu alkaa tuntuu paineet pahisMarzun puolest ja tää vois olla petailuu seuraavalle päivälle jossa marzu on paljastunu pahikseks.

AlPan ja miinan suhde on kyl outo. Toi AlPan vankkumaton usko miinan hyvikseyteen ja Justyn epäilyjen kyseenalaistaminen pistää miettiin et kehtaisko pahiskaveri oikeest heittää näi vahvaa hyvisvibaa toiselle. Sit taas, mietin ettei ois yhtää mahdotont et ovat pahischatissa päättäneet et tällane ois hyvä taktiikka, aatellen et näi kaverit ei ainakaa tekis. Tota imo tukee se et AlPa ei koskaan perustele kunnolla sen hyvisviboja miinalle, on vaan tosi in denial epäilyksist sitä kohtaa.

AlPa sanoo epäilevänsä marzua mut äänestää pilkkuvirhettä.

Sit marzuli äänestää Violetia.

Pilkkuvirheen ääni AlPalle on ihan perusteltu, en nää tos mitää ihmeellist.

Mm. Savu puolustaa AlPaa jopa vähä ärtynee olosesti, tää varsinki:

Savu kirjoitti:Niin no Alpasta on varmasti epäilyttävämpi fiilis koska Violet ei oo sanonu yhtään mitään :) Mitäs infoa luulet että Alpasta saisi? Onko sulla joku epäily hänen pahiskaveriksi? Jännä muuten että mietit jo nyt että kenestä sais eniten infoa, ku mulla kesti useampi peli et aloin ees miettiin infolynkkauksia. Sitä ennen äänestin vaan epäilyttävintä pelaajaa ja sillä siisti :D


Mut idk, saatto olla vaa sitäki et tuntu et Savu oli täs vaihees vakuuttunu pilkku-justy parista ja halus hakee reaktioo näilt kahelt.

Once again, Justy vois pohjustaa huomista:

Sit jos oot pahis niin sit saattaa olla eri juttu.


Jos Justy on pahis, tää ois aiks hauska kommentti:

 Vaikea kuvitella että pahikset bussaisivat tänään jos vaan voivat sitä välttää


Pahikselt joka ois atm viemäs petturia hirteen.

Marzzuu lähtee taas Justyn perässä, äänestää pilkkuu. Miksei AlPa? Tuntuu et marzu ignooraa alpan iha täysin.

Alpan äänest ja sen poistost pilkulle en oikei osaa sanoo juuta enkä jaata, vois olla taktikoitu tai sit vaan Alpast tuntu et sen on pakko poistaa toi ääni kun sen peruste tais alunperin ol vaa pilkun hiljasuus.

Mm. Jos Justy ja AlPa on pahiskavereit toi miina-keissi ois mielenkiintone. Justy ei sano miinast oikei mitää kunnollist ja AlPa puolestaa puolustaa miinaa jo siihe pisteesee asti et se on outoo. Miks pahis tekis noi ellei a) miina oo sen pahiskaveri ja täs on käytetty käänteispsykologiaa ettei pahiskaverit tekis näi tai sit ei oo vaa ajateltu mite outoo tollanen on tai b) täs yritetä freimaa miinaa pahiskaveriks. Toi Justyn ”jos oot pahis nii eri asia” tukee tota viimestä, varsinkin kun Justy toteutti sen käytännös ja on tänä päivänä lähteny epäilee miinaa.

Tää on outo:
AlPacino kirjoitti:Savu myös muualla kuin hyvispäässä edelleen. 


Kosk aiemmin alpa ei oo antanu oikei mitää syyt miks epäilis Savuu, sanonu vaan et tää on harmaa ja hajuton. Pahiskaverin neutraaliks jättäminen voi pelottaa joten tollanen eipäsjuupasnovähänehkpahis-kommentti vois tul mielee heittää toverist.

Mut AlPacino ja pilkkuvirhe ei kyl varmaan missään tapauksessa oo yhtäaikaa pahiksia, muuten tilanne ei ois tää.

Täst samaa mielt. En usko et AlPa ois petturina lähteny äänestään pilkkuu, varsinki ku tol äänellää tos vaihees niittas pilkun arkun ennen ku Justy äänesti taas Alpaa. Täs vois olla joku pahistrion taktiikkakikkailu mut imo ehk vähä liia hasardi kosk pahikset ei kuitenkaa keskenää tätä pelii pelaa, iltaäännestykset on aika arvaamattomii ja ois hulluu laittaa tollee sekä petturin et pahiksen päät pölkylle.

Sit marzu äänestää AlPaa, joko luullen tai esittäen et ratkasee äänestystilanteen mut oikeestihan Justy heitti naulat tos vaihees alpakan arkkuun.

Mä en iha täysii hiffaa vielkää miks miina pitää marzuu nimenomaa petturina eik pahiksena, siis vaan ton takiiko et ei oo nyt ollu ihan nii aktiivinen enää täs parin päivän aikana vai? :D Jatkan mielenkiinnol lukemist et mitä miina on marzust mielt nyt ku alpa paljastu petturiks (edit, jaha, iha samaa mieltä ???)

Toi on kyl mielenkiintone mite Savu ja AlPa heittää viestii legit samal minuutil samalle pelaajalle :D Mut niinku sanoin aiemmin mun o jotenki vaikee uskoo et tos ois ollu kyse erehdyksest päivänpäättymisajast mitä jeekaka mietti, kai nyt kolme pahista ois tajunnu lyödä viisaat päänsä yhtee ja tarkistaa millo päivä loppuu. Tai jos ei, en silti usko et tällasee ois lähdetty vaa petturin pelastamiseks. Imo toi savun ääni takas alpalle tuntuu luonnolliselt yllättyneelt reaktiolt, vaik Savun perusteet kuulostaa omaan korvaan hassuilt (kuka ei haluis pelastaa itteään) ymmärrän ton hämmennyksen, kun syy olla äänestämättä pelaajaa kumoutuu ko pelaaja tekee just sen jutun mist o päättäny ol äänestämättä :D

Mä olin eilen melkei satavarma et miina ja alpa on pahiskavereit, mut en oikeest tiiä enää nyt ku katon rauhas taaksepäi tota äänestyshässäkkää. Miks AlPa ois äänestäny miinaa? Porukka oli tos vaihees pikkuhiljaa kääntymäs miinan puolee jote imo aika iso riski.

Ehkä. Ehkä tähän kuvioon sopis et Justy ja AlPa ois pahiskavereit ja miina hyvis. Justy kääns viime hetkel tilanteen miinan hyväks. Jos miina ois kuollu ja paljastunu hyvikseks se ois näyttäny pahalt Justyn ja AlPan puolesta. Eri asia jos AlPa ois ollu pahis, mut AlPa oli petturi ja Justy oli jo kaavaillu miina-alpa pahisparii aiemmin ja saatto täs kohtaa miettii et pelille järkevämpää on lynkkaa AlPa ja lähtee rakentaa keissii miinast pahiskaverina seuraavalle päivälle.

jinmuru kirjoitti:Voi luoja ota minut jo pois tästä pelistä! :DD 


siis. I feel u

Savu kirjoitti:Noteeraa että Marzzuun ääni Miinalle on outo mutta äänestää silti mukana. Epäröi jostain syystä äänen siirtoa aika pitkään ja äänestää vasta kun kolme ääntä on jo Miinalla.


Hell yea se oli outo, tuli niin puskista. Mul oli pitkin päivää perusteit äänestää miinaa ja olisin alunperin halunnu mieluummin äänestää miinaa ko alpaa. Mul meni pasmat iha sekasi tos loppuillast ku pallottelin tos alpan ja miinan välil

Savu kirjoitti:Ensinnäki aivan ennenkuulumatonta että Marzzuu lähtis alottaan jotain uutta viimehetken junaa.

Tää on hyvä pointti. Marzu oli tosi hereil tos loppuillast, mikä tietty on iha ymmärrettävää käytöst nii hyviksilt ku pahiksilt itessää, mut kontrasti sen välil miten passiivinen oli ollu aiemmin on aiks iso. Plus toi, miten tuntuu kiertäen ja kaartaen saada junaa kääntyyn johonki toisee suuntaa ko alpaan.

Pilkkuvirhe näytti olevan paikalla äänestyksen lopulla muttei reagoinut. Hyvispiste AlPacinon äänestämisestä ja koska ei vaihtanut junaa lopussa?

Mitä mielt oot tost alkuillan äänestystilanteest jos sekä pilkku et alpa oli menos hyvää vauhtii hirteen? Oisko tällanen tilanne mahdollist jos kummatki ois pahiksii? Tos kohtaa pilkkuvirheen ääni oli alpal ja alpan pilkul.

Horaaneko, miksi epäröit äänestää Miinaa uudestaan? Miksi päädyit valitsemaan vain Miinan ja AlPacinon väliltä, vaikka sulla tuntui olevan eniten perusteluja Marzzuun äänestämiseen? 

Niinku sanoin tos yläpuolel, en oikei tienny mitä kelaa tost päivänlopust – also mietin oisko äänien hajauttaminen hirvee järkevää tilantees jos on kolme pahista elossa. Mä koin tosi vahvasti et miina ja alpa on kavereit joten halusin äänestää jompaakumpaa, sitä selitinki jo tos eile

@Jinmuru, ei AlPalla ollut eilen vaihtoehtoa miinan äänestämiselle. Oli jo aiemmin sanonut äänestävänsä Marzzuuta ihan vaan pelastaakseen itsensä. Jossei ois samasta syystä äänestänyt miinaa, ois saanut miinan tosi huonoon valoon tänään. 

Tää on muuten hyvä pointti mikä vähä vavisuttaa mun mielipidettä nyt tänää hyvismiinasta.

Justy kirjoitti:eli voisi ehkä ajatella ettei AlPa halunnut tässä vielä nimetä ketään kaveriaan epäilyttäväksi.

Hienosti sniikkailtu johdattelu porukkaa kelaan ettet oo pahis ?

miina kirjoitti: tänään äänestän niitä ketkä lähtee vetämään mua ulos, se on nimittäin niin nähty!


Sori mut tää ei oo hirvee pelii edistävää :D Et voi mitenkää tietää satavarmaks et kaikki mahdolliset sua äänestävät ois pahiksia, eli tuntuu et katot tätä nyt enemmän henkilökohtasest vinkkelist ku pelillisest. Joo on ikävää et sua ollaa usei tiputtamas mut sen ei pitäis ol syy äänestää ketää.
Justy kirjoitti:Taidat myös pitää mua aika sydämettömä, jos uskot että päätin ottaa eilisen tehtäväkseni ajaa AlPan bussin alle. Mä kuitenkin olin ihan eka joka AlPa-lynkkausta rummutti.


Tää tuntuis vakuuttavammalt jos AlPa ei ois sanonu, et tää on sen eka ja vika peli tääl ja osottanu selkeest et sitä ei huvita pelaa :D Mä en usko että Justy on pelaaja joka käyttää kaverin tappamist ensisijasesti taktiikkana mut tilantees jos alpa ei selkeesti halunnu pelaa, en näkis mahdottomana et olisivat päättäneet yhdessä heittää alpan pois pelistä niin et Justy hyötyy siit jotenkin. Toisaalt, tähän kuvioon ei sovi se et AlPa tuntu oikeest haluuvan loppupelist pysyy mukana, mut voi ol et täs on vaa tullu rehelline mielenmuutos, alpa sai topaa luettuu läpi ja peli-into palas mut vahinko oli jo tehty. Ehk tarkotuksena oli alunperin myös saattaa hyvis!miina pahaan valoon potentiaalisena pahiskaverina, mutta loppupaniikissa alpa haistatti suunnitelmalle ketut ja päätti mieluummin yrittää pelastaa ittensä äänestämäl miinaa. Jeekaka ja Justy äänesti samalla minuutilla, tossa vaihees pahisJustysta ois saattanu näyttää alpan pelastuminen toivottomalta ja heittää sinne viime hetken pelastuksen itelleen, ei oo takeita et Justy näki jeekakan äänen. Alanks mä hakee tätä taas liian kaukaa? Ehkä?? :DD Mut niinku pointtina, imo justy/alpa pahispari ei oo mahdoton vaik Justy niin kovasti väittää

Savu kirjoitti:Pilkkuvirhe muuten piilotti paikallaolonsa, kun sanoin täällä että huomasin hänen olleen paikalla äänestyksen lopulla. Sehän on toki ihan normaalia piilottaa, mutta vähän hassua että näyttäisi kyllä lukevan viestejä eikä silti osallistu peliin, vaikka niitä suoria kysymyksiäkin on esitetty. Sen sijaan yrittää tehdä itsensä huomaamattomaksi.


Lowkey peliin liittymätön asia mut mun mielest on ikävää huomioida tällasii topicin ulkopuolisii juttui. Täst on ollu aiemminkin kyläs keskustelui et onks tällane porukan paikallaolon seuraaminen ok. Mun mielest ei. Esim, mul ei toimi kyläs toi paikallaolon piilottaminen mikä välil häiritsee itteeni iha roolist riippumatta ja saatan käydä vaihtaa itteni näkymättömäks (mikä toimii sit vaa seuraavaan kirjautumisee asti kosk idk miks se ei pysy krääh). Mut niinku pointtina et voitaisko vaa jättää tällaset asiat huomioimatta, varsinkin kun kyseessä uus ja selkeest pelist ahdistunu pelaaja

Ois tosi mielenkiintoista kuulla mitä Horaa on eilisestä ja tämän päivän löpinöistä poiminut.


Ja must ois mielenkiintost tietää mitä mielt oon näist löpinöist mitä oon poiminu :DD Idk oon käyny tätä topaa ny läpi ja ajatukset ihan solmussa, en vaa osaa jotenkaa yhtää nyt yhdistellä pelaajii ja tapahtumii toisiinsa. Huhhuhh.

miina kirjoitti:Horaa tekee pitkän postin jossa ei sano käytännössä muutamaa sanaa enemmän minusta mutta lopulta kuitenkin äänestää mua.


Mä oon kyl mielestäni sust ihan kohtuullisesti puhellu ja mun eilinen readi sust oli vahva, ei se imo aina kaipaa hirveet romaanii et äänestää jotakuta jos fiilis on vahva ja perustelee ytimekkäästi :D
Jos justy on hyvis, niin sitten Horaa on vaan todella kylmästi luovuttanut jossain vaiheessa päivää alpacinon bussin alle


Mä en iha hiffaa tätä? Miks mä oon pahis jos Justy on hyvis?

Justy kirjoitti:Eli päätin päivän alussa yrittää pudottaa pahiskaverini, tein vain pari mutkaa matkaan saadakseni kaverini näyttämään pahalta? Ja tekisin tän pelaajalle, joka pelaa ekaa foorumipeliään? Auts. No, kai tää on ihan mahdollinen paranoian taso hyviksellekin, kun Jinmuru tuntuu ajattelevan suunnilleen samalla tapaa...


Kun sanot ton noin nii tuntuu pahalt et aloin kelaa tollast skenaarioo mut täs on ne pari asiaaa jotka mun silmis ois voinu ns lieventää tollasen tempun kamaluutta mist selitin aiemminki. AlPan haluttomuus pelaa, se et alpa oli petturi (tällane suunnitelma ois imo voinu tul siis ihan alpalta itseltäänki, ei välttämättä justyn idea eli ei mun mielest confirmaa sitä et pahisjusty ois joku alottelijoidentappajamonsteri :D)
Mun ongelma Horaanekon kanssa on tällä hetkellä se, että koska hänkin epäilee miinaa, en oikein usko häntä pahikseksi


:''''D En kyl näe miinaa minään varmana hyviksenä mut mun on tosi vaikee nähdä toi loppuillan tilanne niin et sekä miina että alpa ois pahiksii. Mut mun pitää todellaki käydä tota iltaa ja miinan viestei viel tarkemmin läpi ennen ku vedän mitää lopullist arvioo kosk täl hetkel ajatukset on vähä all over the place tän keissin kaa

Also toi pointti alpan äänest miinalle mitä lainasin aiemmin oli aiks validi. Damn.

Mut jos jotai yhteenvetoo täst viestinmittasest aivopierust.

Justy – mahdollinen pahispari? kai? Kuitenki, mun on vaikeet hahmottaa kokonaiskuvaa Justyst ja siit, kuka vois ol se kolmas pyörä tähän poppooseen.
Savu – Savun ja Alpacinon välinen touhu oli aik hajutonta. Savu äänesti AlPaa niin ettei se kunnol ratkassu mitään ja alpan kommentit savust oli tosi harmait. Savu on kuitenki varsinki tänää tuntunu iha mututuntumal hyvismäiselt, also savu aiemmin eilen puolusteli alpaa, miksei ois pahiskaverina lähteny myöhemmäs vaihees pelastaan tätä
Miina – emmä tiiä??? Mun pitäis lukee alpan ja miinan väliset jutut viel kerran läpi mut kello näyttää sitä et kokeisiinluku oottaa. Mut niinku overall, en ehk kuitenkaa enää usko tähän pahispariin. Iha hulluu toi eilinen meininki, vaik pointti siit et alpan olis ollu vähän ”pakko” äänestää miinaa oli ihan hyvä. Mut toisaalt ois voinu vaan esittää ettei oo paikal ja jättää äänestämättä, kai ny kuitenki petturi ois halunnu mieluummi kuolla pahiksen sijaan?
Pilkkuvirhe – en iha usko tähän ton eilisen äänestyksen takii, mut mun pitäis tutkailla totaki viel tarkemmin.. Anyway, ehk näist epätodennäkösin imo
Marzzuu – eilisen perusteella, ei mahdoton pahispari? Once again, mun kokonaiskuva marzust ja oikeestaa koko pelist vähä harittaa, mut täl hetkel tuntuu et marzu ois ihan potentiaalinen pari? Ehkä?

Ähh sori et mult ei irtoo nyt tän kattavampaa pohdintaa, oon taas ihan eksyny tän pelin kaa ja tuntuu samaa aikaa et kaikki on potentiaalisii pahiksii ja sit taas et jokaises on jotai mikä ei tee niist pahiksii :'''D

++Marzzuu

Kosk en keksi parempaakaa. Marzu tuntuu parhaiten loksahtavan pahismuottiin, kaikki muut pelaajat atm vähän sillee et kaipais syvempää pohdiskeluu
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Niacin » 14.12.2018 20:55:39

Äänet:
3 Marzzuu (miina, Savu, Horaaneko)
2 miina (justy, Marzuu)
1 justy (Jinmuru)

Marzzuu on putoamassa suurimmalla äänimäärällä.

Puhepakot suoritettu:
Kaikki hoideltu!

Poissa:
Jinmuru 14.-16.12.

Päivä päättyy tännään perjantaina 14.12. kello 22.00
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 14.12.2018 21:24:48

No voi nenä. Sä olit mun vika toivo Horaa et saatais Miina pudotettua. Jännä nähdä huomenna kun savu ja Miina alkaa spinnaa justy/pilkkua. Miina tod näk sanoo että justy on epäilyttänyt sitä koko pelin.

No, ainakin saavat pohtia yötappoaan. Voisi säästää Jinin, kun se on ihan justy-junassa. Mut jos tappaa jonkinnäkösen muun, osoittaako se heihin liikaa?

Meen nyt juomaan kaljaa.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja miina » 14.12.2018 21:34:22

Justy: Mie en enää jaksa vääntää tästä asiasta. Vaikka sanoin että marzzuun kannattaa käyttäytyä noin petturina niin nytkun se ei sitä olekaan niin silti on todennäköisempää että se toimii noin pahiksen akuin yviksenä. Turhautta, luitko ollenkaan mitä kirjotin?

Ja tottakai sitä edellistä viestiä sävyttää se että ajattelen marzzuun olevan se todennäköisin pahis. Mutta en herrajestas pysty tekemään samanlaisia pohdintoja jokaisesta. Ja se miksi äänestän nyt marzzuu on just se että sen on todennäköisin pari kaikissa mahdollisissa komboissa, minusta. Toinen vaihtoehto on horaa (tämäkin luki justy siinä minun viestissä lopussa mutta jätit sen selvästi huomioimatta) jonka parina marzzuu voisi olla, ja tällöin horaa olisi tehnyt myös hyvin kylmän tempun (niinkun ajattelen että sinäkin olisit tehnyt) petturikaverilleen.

Voin äänestää tänään myös justya mutta uskon että justysta on huomenna rehellisesti isompi hyöty kuin marzzuusta.

Horaa:
Sori mut tää ei oo hirvee pelii edistävää :D Et voi mitenkää tietää satavarmaks et kaikki mahdolliset sua äänestävät ois pahiksia, eli tuntuu et katot tätä nyt enemmän henkilökohtasest vinkkelist ku pelillisest. Joo on ikävää et sua ollaa usei tiputtamas mut sen ei pitäis ol syy äänestää ketää.


Ja mitä tulee tähän, niin totta että ei olekaan vielä se päivä että olis lylo. Yleensä lylo-päivänä nämä vahvat pahispelaajat ovat ottaneet minut kynsiinsä jo päättäväisesti työntäneet reunan yli vieden tiensä voittoon. ne tietää että olen heikko. Mutta vasta huomenna. Ja en siis automaatisesti äänestä mua äänestänyttä mutta pidän mielessä että pahiksella saattaa olla tällainenkin motivaatio.

Ja siis justy. Oot tehny älytöntä hommaa pelin edistämiseksi, ymmärrän että turhauttaa kun joku jankkaa tällalailla, erityisesti jos oot hyvis. Ymmärtänet että mulla on samanlainen olo kun ei vaan tajuta mitä tarkotan.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja miina » 14.12.2018 21:35:54

Ihan kaikille mietittävää

Jos marzzuu onkin pahis niin ketä äänestät huomenna?

Ja jos marzzuu onkin hyvis niin ketä äänestät sitten?

Mietin tässä että olisko esim minun tiputus siis oikeasti parempi, koska jos minä olen molempiin huomenna vastaus niin mietitään uusiks.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja miina » 14.12.2018 21:36:26

Ihan kaikille mietittävää

Jos marzzuu onkin pahis niin ketä äänestät huomenna?
Ja jos marzzuu onkin hyvis niin ketä äänestät sitten?

Mietin tässä, että olisko esim minun tiputus siis oikeasti parempi, koska jos minä olenkin useimmilla vastaus molempiin.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 14.12.2018 21:44:07

Mä kyl Miina luin sen sun viestin, ja vastasin siihen. Marzzuu ei oo aina aktiivinen pahiksena, joten en tiedä miksi tää aktivoituminen on sun mielestä just seurausta pahistsempistä eikä yleisesti tsemppaamisesta täällä ketjussa. Ja miks vaikka eilen olit sitä mieltä että tää kertoo just siitä petturuudesta tää Marzzuun neuvominen kun kyselin et miksi juuri pettturi eikä pahis - mut nyt se sama perustelu sopii pahis-Marzzuun ilman että sun mielipide muuttuu mitenkään.

Mut sinänsä toi sun turhautuminen tuntuu aidolta. Sä oot voittamassa, Marzzuu on lynkkautumassa. Miksi turhautua?

Voinks Mä olla tässä väärässä?

--miina
++pilkkuvirhe
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 14.12.2018 21:47:29

miina kirjoitti:Ihan kaikille mietittävää

Jos marzzuu onkin pahis niin ketä äänestät huomenna?

Ja jos marzzuu onkin hyvis niin ketä äänestät sitten?

Mietin tässä että olisko esim minun tiputus siis oikeasti parempi, koska jos minä olen molempiin huomenna vastaus niin mietitään uusiks.



Jos Marzzuu on pahis kuolenen huomenna. Mut jos näin on, sä et ainakaan ole pahis. Muut ovat vapaata riistaa. Jos Marzzuu on hyvis niin sit en enää tiedä. Varmaan suhun, koska savu ja Horaa näyttävät pahoilta oikeestaan vain sun mahdollisina auttajina.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 14.12.2018 21:49:05

--pilkkuvirhe
++miina

Miksei Savu voi olla pahis Marzzuun kanssa? Tai Pilkku?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja miina » 14.12.2018 21:51:32

justy kirjoitti:--pilkkuvirhe
++miina

Miksei Savu voi olla pahis Marzzuun kanssa? Tai Pilkku?


Huh jos pahisporukka ois ollu alpa, pilkku ja marzzuu. Ihan vaan että tervetuloa vaan uuset pelaamaan :D

Jos minä tipun, ja olen hyvis niin ketkä justy sitten?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Savu » 14.12.2018 21:53:45

miina kirjoitti:Jos marzzuu onkin pahis niin ketä äänestät huomenna?

Todennäköisimmin Horaaneko olis pahispari, mutta pitää katsoa sitten tarkemmin.

miina kirjoitti:Ja jos marzzuu onkin hyvis niin ketä äänestät sitten?

Varmaan Justyä tai Pilkkuvirhettä. Sä et ole kyllä poissuljettu vaihtoehto mutta näistä viesteistä ainaki tulee sellanen olo että yrität ihan rehellisesti miettiä miten selvitään huomisesta vaikka niin että uhraat itsesi.

Justy miksi sä kuolet jos Marzzuu on pahis? Ei kai sua oo epäilly Marzzuun todennäköisimmäksi kaveriksi muuta ku Miina.
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja miina » 14.12.2018 21:55:41

Mulla tuntuu että kaks hyvistä vänkää keskenään. Onko oikeesti hyödyllisempää jos miut tiputetaan?

--Marzzuu
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 14.12.2018 21:55:54

miina kirjoitti:
justy kirjoitti:--pilkkuvirhe
++miina

Miksei Savu voi olla pahis Marzzuun kanssa? Tai Pilkku?


Huh jos pahisporukka ois ollu alpa, pilkku ja marzzuu. Ihan vaan että tervetuloa vaan uuset pelaamaan :D

Jos minä tipun, ja olen hyvis niin ketkä justy sitten?


Jos sä olet hyvis, Horaa ja Marzzuu ovat parhaat kandidaatit, kun äänestivät sua eivätkä AlPaa

/Savu no Mä taidan olla ainoa joka ei tänään halua Marzzuuta pudottaa...
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 14.12.2018 21:56:28

miina kirjoitti:Mulla tuntuu että kaks hyvistä vänkää keskenään. Onko oikeesti hyödyllisempää jos miut tiputetaan?

--Marzzuu


Marzzuu ei tällä tipu, kun sai äänensä ekaks.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Savu » 14.12.2018 21:57:36

Siis nytkö Miina sitten kannattaa tiputtaa? Äh miksi aina näin viime hetken juttuja
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja miina » 14.12.2018 21:57:55

Nii ei, mutta ajattelin että haluaako joku muu vielä mahkuja kokeilla mun äänestämistä.

// en tiiä, panikoin taas.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 14.12.2018 21:58:16

Mut okei. --miina ++Savu
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja miina » 14.12.2018 21:58:55

häh. Nyt en kyllä taas pysy perässä?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 14.12.2018 21:59:13

Tai no --Savu ++pilkkuvirhe
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 14.12.2018 21:59:33

Ei täällä muita taida olla
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja miina » 14.12.2018 22:00:07

paitsi horaa :D
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Niacin » 14.12.2018 22:00:28

Päivä päättynyt on! Iltaviestiä hetkisen kuluttua.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.pv 14.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Niacin » 14.12.2018 22:18:05

4. Ilta

Päällisin puolin kaikki oli juhlapaikalla edelleen juuri niin kuin pitikin. Vastaanoton lattialle ilmestyneet ruumiit kannettiin kaikessa hiljaisuudessa pois näkyvistä henkilökunnan toimesta, eikä enää muutaman tunnin kuluttua kukaan vaikuttanut olevan poissa tolaltaan tapahtumien johdosta, vaikka James Bondin menetys horjutti rankasti yleistä turvallisuudentunnetta. Jokainen vieras piti kuitenkin visusti huolen virheettömän elegantin olemuksensa säilymisestä ja jatkoi tavalliseen tapaan hillittyjä keskusteluja uusimmista iltapukujen leikkausten trendeistä ja herkullisen juustovalikoiman monipuolisuudesta. Vain hyvin tarkkaavainen katselija huomasi pinnan alla kuplivan jännityksen pienen pienissä hermostuneissa eleissä ja aavistuksen kiristyneissä äänensävyissä.

Tuollainen tarkkailija oli muuan Luciano Conti, nuorukainen, joka työskenteli hotellissa tarjoilijana. Hän oli työnsä ohella pitänyt vieraita silmällä jo useamman päivän ajan ja painanut merkille lukuisia yksityiskohtia, jotka saattaisivat myöhemmin tulla tarpeeseen. Tuona iltana hän oli jo täysin vakuuttunut löytäneensä ainakin yhden vieraan, joka ei missään nimessä voinut kuulua kunniallisen juhlaväen joukkoon. Miehen moitteettoman tyylikkään tumman puvun vasemmassa hihansuussa oli nimittäin yksi nappi enemmän, kuin oikeassa hihassa. Tälle räikeälle tyylivirheelle ei voinut olla muuta selitystä, kuin napiksi naamioitu mikrofoni rikostoverin kanssa viestintää varten.

Luciano tunsi vastuun painavan taskussaan vieraiden turvallisuuden takaamiseksi annetun Beretta-käsiaseen muodossa. Hän odotti koko päivän sopivaa tilaisuutta, kunnes illalla vieraiden hiljalleen vetäytyessä huoneisiinsa asteli miehen luo ja sanoi hiukan hermostuneesti: ”Suokaa anteeksi, että häiritsen arvon Herran illanviettoa, mutta Teille olisi puhelu takahuoneessa. Soittaja pyysi viipymättä saada keskustella kanssanne erityisen kiireellisestä asiasta.” Mies näytti hieman jännittyneeltä, mutta nyökkäsi ja seurasi tarjoilijaa takahuoneeseen. Puhelimen luona hän vilkaisi vielä kerran tarjoilijaa ennen kuin kääntyi ja tarttui kuulokkeeseen - ja se oli viimeinen asia jonka hän näki, ennen kuin nuoren tarjoilijan hätäisesti laukaiseman aseen luodit lävistivät hänen vartalonsa kahdesta kohtaa.


Äänet:
2 Marzzuu (Savu, Horaaneko)
1 miina (Marzzuu)
1 justy (Jinmuru)
1 pilkkuvirhe (justy)

Kuolleet
1. päivä: Halima - tavallinen vieras
1. Yö - ei ketään
2. Päivä - Zey - tavallinen vieras
2. Yö - Keturin - serkus (vapaamuurari) & Vampire - tavallinen vieras
3. Päivä - AlPacino - Bod-tyttö (petturi)
3. Yö - jeekaka - James Bond (suojelija) ja Violet - tavallinen vieras (antiaktiivisuuskuolema)
4. Päivä - Marzzuu -tavallinen vieras

Puhepakot:
Kaikki suoritettiin!

Poissa:
Jinmuru 14.-16.12.

4. Yö alkaa nyt ja päättyy 15.12. klo 22. Yönimet klo 20 mennessä Cameronille, Niacinille ja Mairille!
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.yö 15.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja Cameron » 15.12.2018 22:05:11

5. Aamu
Aamuauringon ensisäteet valaisivat kartanon ääriviivat, kun eräs kokeista meni tyhjentämään laskisankoa takapihan tunkiolle. Hän kiinnitti huomiota outoon tummaan möykkyyn tunkion reunamalla. Hän lähestyi varovasti möykkyä ja tunnisti sen elottomaksi ihmishahmoksi. Ilmeisesti toinen serkuksista oli jäänyt odottamaan sopivaa hetkeä paikalta pakenemiseen ja elänyt ruoantähteillä, kunnes mafian jäsenet olivat löytäneet hänet.


Puhepakot:
Kaikki

Poissaolot:
Ei kellään

Kuolleet:
1. päivä: Halima - tavallinen vieras
1. Yö - ei ketään
2. Päivä - Zey - tavallinen vieras
2. Yö - Keturin - serkus (vapaamuurari) & Vampire - tavallinen vieras
3. Päivä - AlPacino - Bod-tyttö (petturi)
3.Yö - jeekaka - James Bond (suojelija) & Violet (tavallinen vieras) (antiaktiivisuuskuolema)
4. Päivä - Marzzuu -tavallinen vieras
4. Yö - Jinmuru - serkus (vapaamuurari)

Päivä alkaa nyt ja päättyy 19.12. klo 22.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.yö 15.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 15.12.2018 22:06:43

++miina
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.yö 15.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 15.12.2018 22:08:14

Ihan vaan siltä varalta että Pilkkuvirhe ei tänäänkään päätä pelata. Jos Miina ja Savu on pahikset, näin pelin jatkuminen on mahdollista kahdellakin äänellä. Jos nyt Horaa vaikka ehtii ketjuun ennen Miina/Savu -duuoa.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.yö 15.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 15.12.2018 22:12:35

Miina, miks Savu ja Pilkku ovat hyviksiä AlPa-äänensä vuoksi, mut mä oon omastani huolimatta se pahis.

Horaa, miksi Marzzuu epäilytti eilen enemmän kuin Miina? En oikein ymmärrä mikä sun mielestä muuttui edellisestä päivästä, jolloin äänestit miinaa Marzzuun sijaan?

Savu, miks et kysynyt Marzzuulta eilen yhtään kysymystä, vaan käytit enemmän energiaa Pilkku/justy -äänesi pohjustamista kuin Marzzuu-epäilysi oikeellisuuden tutkimiseen?

Pilkku, tänään on pakko lynkata pahis tai hävitään. Ootko pahis vai hyvis? Pystytkö pelaamaan tänään?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.yö 15.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 15.12.2018 22:13:06

Nyt men zzz.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.yö 15.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja justy » 15.12.2018 22:26:10

--miina
++Savu

Oikeestaan näin. Savu vois olla pari kenen kanssa tahansa. Pilkku on ehkä kuitenkin hyvismäisin, koska äänesti suorilta AlPaa eikä ensin Violetia, kun totesi että sinä päivänä lynkataan hiljaista. Mut Savu/Miina ja Savu/Horaa ovat ihan mahdollisia, toisin kuin Miina/Horaa - paitsi ehkä eilisen perusteella. Mut toissa päivänä Horaa ois halunnut pudottaa miinan AlPan sijaan.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla - 4.yö 15.12. 22 asti

ViestiKirjoittaja miina » 15.12.2018 22:38:04

Äh. Mie oisin toivonu että pahisket olis tappaneet miut yöllä ihan vaan koska hävettää tulla ketjuun enää mitään sanomaan. Sori marzzuu!

Pilkku ja savu ei varmaan ole pahiksia keskenään.

Eilen otin ääneni pois marzzuulta että josko esim savu tai Horaa jotka ainakin jossain vaiheessa oli paikalla, olisivat halunneet vaihtaa. Se olis kertonu paljon jos marzzuu olis ollu pahis. Muta eipä niillä ollu tarvetta vaihdella kellään ääniä kun tippumassa oli kaks hyvistä.

Miks justy vaihdoit oman äänes miulta pois?

Uskallanko äänestää ketään, ku jos äänestän ja ne pahisket onkin just ne kaks muuta niin nehän saa äänet ekaks? Paitsi onhan niillä nytkin samat mahkut jos pahis ei oo savu? Eiku meitähän on viis..


Äh. Nyt nukun.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 61 vierailijaa

cron