Mitä tänään syötäisiin? Peli on päättynyt!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Tube » 31.10.2018 15:46:29

Tässä kohtaa on tosi paha kommentoida pelaajia menemättä johonkin metapelaamiseen (vielä: mahdotonta, koska en ole paljoa pelannut teidän kanssa), joten eikö ole aika selkeää, että ekana päivänä pyörittelee peliteknisyyksiä? Ei ole oikeastaan noiden mainitsemieni juttujen lisäksi tarttunut kovin paljoa, niin en yritä väkisin kommentoida jokaista pelaajaa, vaan sanon sitten, jos on asiaa.
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 31.10.2018 18:24:23

Tube kirjoitti:Koska itse tiedän itseni hyvikseksi, niin Halima muuten vähän epäilyttää. Pedataan epäilyksiä mua kohtaan, muttei aivan vielä itse uskalleta lähteä ensimmäisenä junaan. Sitten, kun joku antaa ensimmäisen äänen, niin koetaan turvalliseksi hypätä mukaan junaan.

Nyt oon varautunut samanlaiseen kellonaikavääntöön kuin SM-kisapelissä tuli, mutta mähän en siis nähnyt Jinmurun äänestysviestiä ennen kuin olin kirjoittanut oman äänestysviestini. Eli se, että Jinmuru äänesti ensin, oli harmillinen sattuma, mä en sitä suunnitellut.

Cameron: kiva viesti! Tervetuloa mun hyvisjengiin. :) Oon sun listauksen kanssa hyvin pitkälti samaa mieltä. Se mistä oon eri mieltä on Savu. Tää viesti:
Savu kirjoitti:Musta tuo Marzzuun vastaus kuulosti vähän liian harkitulta Marzzuulle. Yleensä kun Marzzuun viesteissä ei ole yhtään mitään järkeä, mutta tuo vastaus oli hyvin selkeä. Vähän jäi sellanen maku että hänelle oli sanottu miten pitää vastata.

Tube kuulostaa siltä että keksii tikusta asiaa. Mutta jos jotku muutki on ollu huolissaan että ruoka-aineet liittyis jotenki peliin niin ehkä se olis sitte ihan ymmärrettävää :D Olis tossa voinu kyllä pelaajistakin ees jotain sanoa... En kiinnittänyt tohon hyvisten voittoehtojen miettimiseen kyllä mitään huomiota ensilukemalla, mutta kuulostaahan se kyllä lipsautukselta. Toki voisin kuvitella itsellenikin käyvän noin kun innostun miettimään eri skenaarioita.

Vampire meinas aluksi ajautua höpöttelemään vähän taas liikaa asian ohi mutta nyt tullut hyviä viestejä ja näyttää käyneen pelaajien viestejä läpi ihan ajatuksella. Muutamia hyviä huomioitaki siellä oli! Tuo Haliman ja Jinmurun välinen hyvistely on mielenkiintoinen kuvio. Samoin tuo että nopeasti tarttuivat yhdessä Tubeen.

Halimasta tulee aina melko ristiriitainen olo. Se että se listaa Jinmurun hyvismäisiin ilman mitään perusteluja vois hyvinkin olla sellaista mitä se tekee pahiksena. Musta tuntuu että se pelaa nimenomaan pahiksena tuolla tavalla "rennosti" että vaihtelee ääntään helposti, eikä aina perustele sanomisiaan tai muista edes huomioida kaikkia pelaajia.

Mä aattelin että ku mulla yleensä menee se 1-2 tuntia kirjottaa yks viesti, niin jos alkaisinki lähettään viestejä pala kerrallaan ja alottaa sitte seuraava viesti. Muuten nää menee niin myöhään että ehdin vasta keskiyöllä laittaa yhen viestin ja sit vasta seuraavana iltana lukemaan vastauksia. Olen muuten nyt työreissulla Helsingissä ja kun illallakin on vielä paljon menemisiä niin jää hyvin myöhäiseen nämä kirjoittelut.

++Marzzuu

// Epäilen miinaa!

Kuulostaa hyvin paljon siltä, että Savu ois Tuben pahiskaveri. Ja oon Vampiren kanssa samaa mieltä siitä, että en ymmärrä miten muka Marzzuun viesti oli parempi tai selkeämpi kuin edellisten pelien viestit. :D

Nyt teille muillekin tiedoksi (ettei jää mun salaisiin kansioihin), että Vampire on noussut listallani, ollen nyt lähempänä hyvispäätä.

Miina ei ensimmäisellä viestillään tehnyt samanlaista varma hyvis -fiilistä kuin joskus on tehnyt, mutta ei mikään siinä epäilytäkään. Keskikastiin.

Tuben puolustelut ei oo vakuuttaneet, ääneni pysyy siellä.

Horaaneko kirjoitti:Mmm Tuben viesti on outo. Toi alku kuulostaa silt et on ihan oikeesti harmissaan täst asiasta, jotenki aidonoloinen reaktio ja viestist välittyy rauhalline fiilis vaik Tubel täs kohtaa on jo äänii. Mut sit. Tube sai jo ekan viestin jälkee noottii siitä, ettei viesteis oikee oo sisältöö ja nää jatkaa iha samaa rataa. Jatkaa peliteknisyyksii, ja kommentoi Haliman metapelaamista. Ainoo mielipide pelaajista on Halimasta, lähinnä koska epäilee Tubee, ja Cameronist joka on ollu hiljaa. Tollanen vastaepäily on tosi helppoo ja varsinki pahikselle voi tulla ihan luonnostaan, kun ne epäilyt omas niskas alkaa painaa. Täst ei vaa millää jää kätee fiilis et Tube haluis ees edistää peliä mitenkää.

Tää on hyvää asiaa, ja nostaa Tuben epäilyttävyyttä mun silmissä. Koska jos Tube on pahis ja olettaa kuolevansa tänään, eihän sen kannata täysillä hyökätä kenenkään sellaisen kimppuun, joka muiden silmissä vois olla sen pahiskaveri. Mä olin se joka ton pahismaisen sanavalinnan huomas ja ns. "nosti Tuben parrasvaloihin", eli jos Tube paljastuu pahikseksi, ehkä muiden silmissä jo muutenkin hyvismäinen. Eli Tuben on turvallista epäillä mua, ja olla sanomatta mitään muista, ettei antais vinkkiä pahiskaveristaan. Ja munkin mielestä Tuben Cameron-epäily on aika laiha ja helppo.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Vampire » 31.10.2018 18:58:04

Halima kirjoitti:[--] että Savu ois Tuben pahiskaveri

Tää tuli kieltämättä mullekin mieleen, koska tällä hetkellä Savu on lähtenyt linkittymään Tubeen sen verran, että ne alkaa oikeesti näyttää vähän pahiskavereilta. Koska toi puolipuolustelu, jota edeltää kommentti siitä, että ihan kun vähän epäiltäis, mutta ei kuitenkaan.

miina mua vähän ihmetyttää, en oo ihan varma, minkä takia, mutta mun mielestä tää miina ei tunnu samalta kuin aikaisempien pelien miina. Ei oikein tunnu ottavan kantaa mihinkään, saatika sitten Tubeen (ja kannanotot on lähinnä tasoa "jännää" tai "jotain tässä on"). Ainoa vähän selvempi kanta tuli Niaciniin, jota piti pahismaisena - mikä mulle tuli täysin puskista. Eikä miina sillekään oikein antanut muuta perustetta kuin mahdollisesti jonkin aikaisemman pelin.

Tube kirjoitti:Pelaamissani peleissä aika usein yksi pahis on ollut hiljaa, ja jättäytynyt tahallaan vähän varjoon. Hiljaisena pystyy olemaan sanomatta mitään tyhmää, johon voitaisiin palata myöhemmin, ja jos se, että toinen pahis kontrolloi peliä riittää sillä hetkellä, hiljaisuus voi olla ihan hyvä strategia osalle pahiksista. Hyviksillehän täydestä hiljaisuudesta ei ole mitään hyötyä.

Mä koen tän silti vähän moot point. Joo, pahiksissakin on hiljaisia, mutta tässä kohtaa ehkä se metatieto tulee kuvioihin, koska Cam on mulle sen verran tuttu pelaaja, että olis tosi vaikea kuvitella, että Cameron päättäis yhtäkkiä käyttää hiljaisuutta pahistaktiikkana, kun ei ole tainnut sitä aikaisemminkaan tehdä. Cam on sen verran hyvä pelaaja, että osaa kyllä pelata aktiivista pahista. Eli en näe tämän "laskelmoitu hiljaisuus"-kommentin validisuutta tässä tapauksessa Cam-epäilyn suunnilleen ainoana perusteena. Hiljaisuus voi olla hyvä strategia, mutta ei sillon, kun peli on muuten aktiivinen.

Horaaneko kirjoitti:miinan viesti jäi mulle jotenki paljon selkeemmän oloseks ku viime pelis ja siin oli hyvis, joten en nyt tiiä mitä täst sanoo :D Nojoo, ehk miina on vaa nukkunu hyvin enk voi hirveesti perustaa metaan kun tosiaa vaa kerran miinan kaa pelannu. siel oli muutama hyvä pointtiki, oon kans samaa mielt etten lähtis sanoo Marzzuun viestii harkituks, enemmänki just rennommaks niinku taisinki jos aikasemmi mainita. On kans totta et Savu lähtee aika hepposil perusteil äänestää marzuu. Savu tosin on mulle iha mututuntumal tuntunu hyvismäiselt, pitää katella sen viestei läpi viel paremmin myöhemmi.

Ollaan näköjään vähän kaikesta eri mieltä, kun mä en tajua, miten miinan viesti on sun mielestä selkeä :D Tai siis, kun mun mielestä miinan viesti oli ehkä lähinnä latteahko, niin en välttämättä ole asiasta sun mielestä samaa mieltä :D

Horaa kirjoitti:Mä kyl syön pääni ennen ku uskon et Cameron käyttäis hiljaisuutta legit pahistaktiikkana

Amen.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Tube » 31.10.2018 20:49:04

Halima kirjoitti:Nyt oon varautunut samanlaiseen kellonaikavääntöön kuin SM-kisapelissä tuli, mutta mähän en siis nähnyt Jinmurun äänestysviestiä ennen kuin olin kirjoittanut oman äänestysviestini. Eli se, että Jinmuru äänesti ensin, oli harmillinen sattuma, mä en sitä suunnitellut.

Ei tartte mennä, mää uskon. (Noissa on tällä kertaa oikeastikin aika vähän väliä ajallisesti, joten oikeastaan aika epätodennäköistä, että olisi moista käynyt jollette sitten oikeasti ole molemmat pahiksia ja orkestroineet tuota.)

Toisaalta en ole ainut, joka teki yhteyden teidän äänestyskäyttäytymisen välille:
Jinmuru kirjoitti:Mää annoin ensin Halimalle hyvisvibaa, sit Halima mulle. Halima epäili ensin Tubea, mistä mää huomasin tuon oudon sanamuodon Tuben viestisä (ois menny ohi muuten). Mää äänestin Tubea ensin, sit Halima vaihto äänensä Tubelle myös. Vähän tulee sellanen fiilis, et jos Halima ois pahis, ni pahikset yrittäis saaja mut näyttään pahismaiselta, ku linkittyisin noin pahikseen :D



Mutta jooh, myönnän kyllä, että mä vaikutan aika epäilyttävältä tällä hetkellä, ja noita omia epäilyttävyyksiään on aika hankala pestä pois sen enempää kuin mitä olen jo nyt tehnyt. Jotkut näkivät mun puolen, jotkut eivät. Hyvisten puolella pelaaminen tarkoittaa nyt sitten vaan lähinnä muista asioiden esiin kaivamista.

Tähän asti ainoat readit ovat silti Halima (heikkeni entisestään hänen selitettyään asian auki) ja Cameron (vahveni hänen selitettyään asian auki). Näitä pelejä voi kuitenkin pelata monella tavalla, ja se, että on aiemmin pelannut aktiivista pahispelaajaa ja luonut itselleen sen maineen, ei tarkoita, etteikö voisi olla aivan hissuksiin tarkoituksella jossain pelissä, jotta voi hyödyntää tätä mainettaan. Tästä syystä tämä metapelaaminen saa mun mielestä teiltä nyt aivan liikaa painoarvoa.
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Cameron » 31.10.2018 22:29:44

Vampire kirjoitti: Sitä en kyllä tiedä, miten Savu saa tulkittua Marzzuun viestistä harkitun. Ihan samanlainen se musta on kuin yleensäkin.

*naur* tää meni tosiaan itellä kyllä ohi, mutta komppaan Vamia (ja Halia), en kyllä näe mitään suuria harkinnaisuuksia tuossa Marsun viestissä :D

miinan tämä viesti oli siitä mielenkiintoinen, että 8/9 pelaajista voisi kategorioida "minulla ei ole oikein vielä mielipidettä näistä pelaajista" :D
miina kirjoitti:Cameronin toisessa viestissä oli jotakin jännää.
--
Horaan viestit kovin samankaltaisia kuin viime pelissä. Mutta jos Marzzuu jostakin syystä paljastuu pahikseksia niin Horaa vois olla yks mitä kannattaa seurata.
--
Jinmurua on kyllä niin hankala lukea, voi olla kumpaa vaan.
--
Marzzuu -- Vielä en laittais kumpaankana suuntaan.
--
Niacin on vähän mysteeri.
--
Savu -- oot tarkkailun alla.
--
Tubesta en osaa oikein sanoa.
--
Ja vampiresta on hankala sanoa mitään.

(-- = viestä on pätkäisy)
En oikeen tiedä miksi kirjoittaa pelaajalistausta, jos ei kenestäkään oikein ole mielipiteitä? Teitkö sen omia ajatuksiasi selkeyttääksesi? Niacinista totesitkin, että jos pitäisi nyt päättää niin ajattelisit häntä pahismaisena. Eikö olisi ollut helpompaa vain sanoa se ja että pidät Halimaa hyvismäisenä ja muista et ota oikein selkoa. En tiedä miten esim. itse voisin sitten puolustautua tuollaiseen epäilyyn että mun viestissä oli jotain vialla tai jotain jännää, jos et kuitenkaan kerro mitä se oli. Eli se vuorovaikutuksellinenkin/vastauksista saatava hyötykin jää aika laihaksi. Noh, ainakin Horaa totesi saaneensa selkeän kuvan sun viestistä, joten ehkä tämä ei nyt vaan tällä kertaa auennut mulle... :D Jaa no Vampirellekaan ei oikeen auennut. En siis ollu ainut!

Tube kirjoitti:
Cameron kirjoitti:Tube ilmeisesti pahoitti mielensä kun en hoksannut häntä moikata alussa kun on heti äänestämässä :D Hei vaan Tube!

Hmm, eli ääni sinulle johtuu vain siitä, että pahoitin mieleni? Okei joo, luultavasti vaan vitsailet, mutta samalla yrität saada koko äänen vaan vaikuttamaan naurettavalta sen kummempia tekemättä. Hmm... Kuten todettua, epäaktiivisuus ei ole oikeasti mikään vahva read, mutta vahvin tällä hetkellä, koska...

Vampire kirjoitti:Hiljaisuus ei myöskään auta kumpaakaan puolta tässä pelissä, hyvisten on pakko puhua, jotta pahikset saa pois ja pahikset ei pystyis liikaa kontrolloimaan peliä, ja pahisten on pakko puhua, jotta ne ei paljastuis tai menettäis mahdollisuuksiaan edes yrittää vaikuttaa pelissä tehtäviin päätöksiin.

Pelaamissani peleissä aika usein yksi pahis on ollut hiljaa, ja jättäytynyt tahallaan vähän varjoon. Hiljaisena pystyy olemaan sanomatta mitään tyhmää, johon voitaisiin palata myöhemmin, ja jos se, että toinen pahis kontrolloi peliä riittää sillä hetkellä, hiljaisuus voi olla ihan hyvä strategia osalle pahiksista. Hyviksillehän täydestä hiljaisuudesta ei ole mitään hyötyä.

Joo, se oli vitsi :D Ymmärsin kyllä että äänesi oli herättelyääni tai että pidit epäaktiivisuuttani tarkoitushakuisena. Voin vakuuttaa, että en ikinä pahiksena (enkä kyllä hyviksenäkään) pelaisi tarkoituksenmukaisesti epäaktiivisesti. Kuten sanottu, se ei auta kumpaakaan puolta, ja mielellään tosiaan pelaan kun olen peliin kerran ilmoittautunut! En koe pelaamiseksi oikein sitä että hiiviskellään varjoissa, enkä tiedä voisiko sellaisesta voitostakaan oikein nauttia kummallakaan puolella jos on vain hädin tuskin aktiivisuusvaatimukset täyttäen pysynyt mukana läpi pelin. Miten pelaat muuten itse yleensä pahiksena? Tukeudutko paljon pahiskaveriin/kavereihin? Oletko aktiivinen/hyökkäävä/taka-alalle jäävä?

En pidä tuota ajatusta mahdottomana että Savu ja Tube olisivat pahiskavereita. Savun kommentti tuohon raaka-ainejuttuun oli nimittäin juuri sellainen, mitä olisin voinut itse pahiskaverina yrittää säveltää... Mutta katsoisin kuitenkin ensin mielelläni rauhassa Tuben kortit ennen kuin alan suurempia klikkejä miettimään.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 31.10.2018 22:47:45

Horaa. Se että miun viesti vaikutti selkeämmältä johtu varmaan kahdesta syystä: 1. Tulin peliin kun pitäis olla jo jotakin sanottavaa ja sanoinkin jotakin toisin kuin edellisessä pelissä vaan älisin alkuun ja keräsin epäilyksiä. 2. Kirjoitin ja luin viestit koneella jota en tehny varmaan viime pelissä kertaakaan.

Ja se että vampire näkee miun viestit sekavana tai latteana johtunee siitä ettet muista enää miten sekava normaalisti oon.

Miun mielestä tube on perustellut tuon yhden sanan moan ihan ok:sti, mutta se mikä on outoa on tuo cameroniin tarttuminen. Okei, se voi olla pahis ja ehkä onkin mutta ei se hiljaisuus saa olla ainut syy, oliko siis joku muukin syy kuin vaan aattelit sen oottelevan pahiksena poterossaan?

// Cameron. Jep, eipä noissa nyt oikein mitään kauheen spesifiä näyttänyt mulla olevan. Itelleni kirjoitin. Itseasiassa alussa mulla olikin siinä lause : kirjotan nyt näitä pienen läpiluvun jälkeen.. mutta otin sen sitten kuitenkin pois.

En oikein tiiä mikä siinä siun tokassa viestissä häiritsi. Ehkä se ei ollu täysin aidon kuuloinen? En tiiä. Tai sit se oli just aito ja pahiksena olit harmissaan ensimmäisen päivän pidentämisestä..

Mutta siis. Kyllä mulla on epäilyjä, ehkä ne ei tosiaan välittyny, mutta ei vaan oikein uskalla sanoa että joku on erityisen pahismainen tai hyvismäinen. Kaikki voi vielä olla mitä vaan. Mutta jos pitäis nyt äänestää jotakin niin se saattais olla Cameron. marzzuu tai savu.Mutta sen verran populistisesti leikkasit tuota miun listaa että sait epäilyt niskaasi. Nyt en äänestäis halimaa, vampirea tai Horaa..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 31.10.2018 22:49:26

Ainii ja voisin äänestää myös niacinia!
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 31.10.2018 22:51:01

Mikset sitten miina äänestä jotain?
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 31.10.2018 23:03:04

Tässähän on vielä huominen aikaa? Ajattelin vielä lukea uusiks viestit. En kyllä yleensä oo mitenkään kauheen varovainen äänestelyssä, mutta nyt tekee mieli vielä miettiä kun vasta eilen tulin mukaan.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 31.10.2018 23:04:16

Haluaisin vähän kuulla miten ihmiset reagoi miun ekoihin viesteihin.

Ja nyt pistän nukkumaan.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 31.10.2018 23:28:11

Savu kirjoitti:
Jinmuru kirjoitti:Jännä miten Savulla on noin erilainen kuva Haliman pahispelistä ku mulla :D Mun mielestä Halima hyviksenä on paljo höpöttävämpi, koska se aina aattelee ettei sillä oo mitään menetettävää!


Nyt ku tarkemmin miettii nii enhän mää ees koskaan oo nähny Halimaa hyviksenä :D Samalta se nyt siis kuitenki tuntuu!

Nii eli hyvikseltä vai pahikselta tuntuu?

Tube kirjoitti:Joo kappas, olihan se voittokeino myös siellä rooliviestissä. Skannasin vain tuota avausviestiä läpi melko väsyneenä, ja vaikka oli sellainen olo, että pahikset pitää tappaa, niin koska aloitusviestissä ei siitä mitään lukenut, niin löi tyhjää. Taisin tuoda tässä samalla vähän kuin vahingossa paljastaa hyvisten voittokeinon samalla. >_> En voi edes väittää, että yritin vain piilotella sitä, että hyvikset tietävät voittokeinonsa, vaan ihan oikeasti oli vaan huti. :/

En nyt ihan tiiä meneekö tää muhun läpi. Koska ei oo parempaakaan äänestettävää tullu ni en ainakaan nyt vaiha ääntä.

Tube kirjoitti://Jinmuru, Savu: Eikö Halima ole aiemmin metapeleistä huolimatta pärjännyt ihan hyvin pahiksena ja hyviksenä, joten onko niiden pohtiminen nyt oikeasti niin hedelmällistä? Mun mielestä on jotenkin outoa, että muusta kuin pelaajista puhuminen on epäilyttävää, mutta sitten taas joku tosi heikkoja tuloksia antava vertailu aiempiin peleihin on hyvää pelaamista.

Ei meta täsä mikään pääargumentti ookaan, mut tukee kyl muuten fiiliksiä Halimasta... :D Parempi kuitenki puhua pelaajista ku jostain muusta, imo.

Mulle tulee miinan viesteistä sellanen olo, et se yrittää kovasti kuulostaa rennolta :D Kaikki nuo "Sie sekotat miun pään" jne. (Tiiän kyl et oon ihana, ei sitä aina tartte kertoa :p) Mut ei voi tietää et onko täsä pahis joka yrittää olla rento ja hyvismäinen, vai hyvis, joka oikeesti pelaa rennolla otteella?

Savu ja Tube tuntuu kyl sopivan yhteen, mut oisko pahikset noin ilmiselviä?
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 01.11.2018 00:12:06

Välipalan aika

Riisimurosuklaat kaurahiutaleilla

2dl Myllyn Paras Kaurahiutaleita
1l riisimuroja
2 ½dl tomusokeria
1dl tummaa kaakaojauhetta
2tl vaniljasokeria
200g kookosrasvaa
100g tummaa suklaata

Paahda kaurahiutaleisiin hiukan väriä puhtaassa ja kuivassa paistinpannussa liedellä. Kaada hiutaleet kulhoon, mittaa riisimurot, tomusokeri, kaakaojauhe ja vaniljasokeri joukkoon, sekoita.
Sulata kookosrasva, lisää paloiteltu suklaa joukkoon ja sekoita hyvin. Jäähdytä kookosrasva-suklaaseos haaleaksi ja sekoita se riisimuroihin.
Annostele seos pieniin leivosvuokiin (24 kpl) ja levitä loput seoksesta vuokaan (17 x 20 cm) leivinpaperin päälle.
Säilytä jääkaapissa.

Äänet
4 Tube (Jinmuru, Halima, Cameron, Horaaneko)
1 Cameron (Tube)
1 Marzzuu (Savu)

Poissaolot
-

Tube on pudotusuhan alla. Päivä päättyy huomenna to 01.11 klo 21:00.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Savu » 01.11.2018 01:21:29

Okei no jos jotain kolme neljä pelaajaa on sitä mieltä ettei ymmärrä mun näkökulmaa Marzzuun viestistä, niin kai sitä pitää selittää auki. Yleensä kun luen Marzzuun uuden viestin, niin mun kulmat kohoaa kattoon asti. Lukekaa nyt vaikka toi sen eka viesti... Mua ihmetytti tuo toinen vastaus koska:
- Se on järkevä ja kuulostaa minun korvaan siltä että hän on kovasti miettinyt, tai joku on sanonut, mitä kysymykseen pitäisi vastata.
- Marzzuu sanoo olevansa hämmentynyt kysymyksestä, mistä saan vaikutelman että joku on hänelle sanonut että tuo kysymykseni ei ollut ihan viaton.

Täällä on jotku jo niin varmoja Tuben pahikseudesta että on alettukin jo etsimään sille kaveria :) En mä tiedä miten näitä juonareita ratkaistaan, kun ikinä en osaa äänestää oikeita pahiksia. Mut yritän nyt kovasti nähdä vähän pidemmälle, kuin että epäilisin aina sitä pelaajaa joka tekee eniten stereotypisen pahismaisia asioita. Se ei oo tähän mennessä kertaakaan toiminut joten pitää nyt yrittää kattoa vähän laatikon ulkopuolelta tätä peliä.

Halima kirjoitti:Mutta siis. Koska nyt näyttää että mun suunnitelma ei toimi, koska a) Marzzuu ei tule puolustautumaan ja b) muut ei lähde mun mukaan, siirrän ääneni sille joka eniten epäilyttää eli --Marzzuu ja ++Tube.

Halima mitä sä ajattelit saavuttavasi tolla äänen siirrolla? Oishan tossa ollut kaks vuorokautta vielä aikaa hiillostaa Marzzuuta. Mitä hyötyä oli siirtää ääni tossa kohtaa, eikä vasta myöhemmin? Huomasit et muutkin alkaa äänestään sitä, ja halusit päästä mukaan tarpeeksi ajoissa ettei se näyttäis muiden komppaamiselta?

Cameron listasi pelaajat järjestykseen, mut en yhtään tajua millä logiikalla hyvikset ja neutraalit on valikoitunu. Vissiin ihan tunnetasolla ja aiempiin peleihin verrattuna? Hyvä ku mulle annoit aiemmin kauheena kritiikkiä aiempiin peleihin vertailusta ja sun omat ajatukset tässä perustuu käytännössä pelkästään aiempiin peleihin :D

Niacin ja miina on molemmat olleet tosi varovaisia. Lisää viestejä kaipaisin molemmilta ja rohkeampia kannanottoja! Miina on kyllä yleensä helposti keksinyt epäilyjä vaikka sitten ihan tuulesta ja äänestänyt nopeasti, mut nyt ei osaa sanoa kenestäkään mitään. Vaikea tulla varapelaamaan vai vaikea keksiä pahiksena epäilyjä?

// Kyläilin tänään Niacinilla ja huomenna illallakin käydään yhdessä tapahtumassa, joten meidän suunnalta voi olla aika vähäistä loppupäivän osallistuminen.
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Tube » 01.11.2018 03:56:55

Cameron kirjoitti:Miten pelaat muuten itse yleensä pahiksena? Tukeudutko paljon pahiskaveriin/kavereihin? Oletko aktiivinen/hyökkäävä/taka-alalle jäävä?

Tarkemmat strategiat vaihtelevat pelistä peliin. Pahischattiä pyrin aina hyödyntämään, mutta viime aikoina on pahista tullut pelattua enemmän kyllä livenä, jolloin tämä ei ole ollut mahdollista niin vahvasti. Joskus tykitän suoraan pahiskavereiden kanssa samaa peliä, joskus pyrin ottamaan mahdollisimman paljon pesäeroa. Ei oikeastaan mitään yleistä strategiaa, vaan yritän kaikkea erilaista pelistä peliin, jotta homma pysyy kiinnostavana, yrittäen kuitenkin näyttää samalta kuin hyvispeleissäni. Ja mun hyvispelit ovat nyt täällä Kylässä kyllä nyt ainakin olleet reaktiivista itseni puolustamista, eli jos ensi kerralla saan pahiksen paperit, niin on varmaan pakko luovuttaa heti kärkeen, jos mun tapa viestitellä on oikeasti näin epäilyttävä. :D

Cameron kirjoitti:
miina kirjoitti:--

En oikeen tiedä miksi kirjoittaa pelaajalistausta, jos ei kenestäkään oikein ole mielipiteitä? Teitkö sen omia ajatuksiasi selkeyttääksesi? Niacinista totesitkin, että jos pitäisi nyt päättää niin ajattelisit häntä pahismaisena. Eikö olisi ollut helpompaa vain sanoa se ja että pidät Halimaa hyvismäisenä ja muista et ota oikein selkoa. En tiedä miten esim. itse voisin sitten puolustautua tuollaiseen epäilyyn että mun viestissä oli jotain vialla tai jotain jännää, jos et kuitenkaan kerro mitä se oli. Eli se vuorovaikutuksellinenkin/vastauksista saatava hyötykin jää aika laihaksi. Noh, ainakin Horaa totesi saaneensa selkeän kuvan sun viestistä, joten ehkä tämä ei nyt vaan tällä kertaa auennut mulle... :D Jaa no Vampirellekaan ei oikeen auennut. En siis ollu ainut!

Mua oikeasti huolettaa paljon enemmän ne pelaajat, joilla on jo tässä kohtaa jotain 100 % varmoja readejä kenestäkään kuin vähän varovaisemmat. Ei siksi, että he olisivat välttämättä pahiksia, vaan siksi, että tuollaisten mielipiteiden taakse on vähän liian helppo lukkiutua, ja samalla menee sitten sitä epäilyttävämpää kamaa ohi. Toki tuollainen iso lista sanomatta mitään hieman epäilyttää ja häiritsee. Kuten itsekin totesit (ja miina vahvisti), saattaa kuitenkin hyvin olla enemmän omaa itseään varten ajattelemista helpottamaan tehty, joten en vedä kovin vahvoja johtopäätöksiä siitä.

miina kirjoitti:Okei, se voi olla pahis ja ehkä onkin mutta ei se hiljaisuus saa olla ainut syy, oliko siis joku muukin syy kuin vaan aattelit sen oottelevan pahiksena poterossaan?

Aluksi se oli tuo hiljaisuus, mutta sen jälkeen mun mielestä se jatkoi aika epäilyttävästi vastauksellaan syytökseeni. Toisaalta taas nyt viimeisimmät viestit tuovat vähän parempaa fibaa, niin en oikein edes enää tiedä.

Oonko mä muuten ainut, jonka mielestä miinan viesti vaikutti tarpeettoman vahvasti puolustelevalta, kun hänen viestiään oltiin kritisoitu? Tunnistan miinassa kuitenkin jonkun verran samankaltaisia ajattelutapoja kuin itselläni on, joten en välttämättä menisi sen perusteella vielä sanomaan, että hän on pahis.

Savu kirjoitti:Täällä on jotku jo niin varmoja Tuben pahikseudesta että on alettukin jo etsimään sille kaveria :)

Joo, tämä harmittaa itseänikin. Käyttäkää nyt aikanne johonkin parempaan, kun mä tosiaan en ole pahis. Tässä kohtaa mun kohtalo on varmaan jo sinetöity tämän päivän osalta, mutta yrittäkää nyt katsella tyyppejä, jotka ovat ihan oman itsensä kannalta pahiksia. Myös, ketkä ovat pahiksia sillä oletuksella, että mä en ole pahis? Tämän päivän aikana voi jo tehdä aika paljon kaikkea kivaa ja luoda pohjatyötä huomiselle, mutta tältä tulee ikävä kyllä putoamaan pohja pois kokonaan, kun mä tuun flippaamaan hyviksen. Tämä muuten ei tarkoita, että Savu olisi hyvis, vaan voi aivan hyvin olla myös pahis, joka kerää tässä nyt pisteitä sitä varten, että mä tulen flippaamaan hyvis.

Miinasta tuli monta pientä juttua, jotka eivät yksinään olisi kovin epäilyttäviä, mutta alkoivat kasautumaan. Cameron on onnistunut vähän puhdistamaan mainettaan minun silmissäni, eikä tuo alun read ollut vahva sekään. --Cameron ++miina
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Niacin » 01.11.2018 07:04:22

Nopsasti ennen töihinlähtöä:

Tube ei minusta tunnu pahikselta, aivan samaan tapaan pelaa kuin SM-pelissä. En siis oo nyt innostunut siihen junaan hyppäämään. Ei oo mitään vahvaa ehdokasta heittää kilpailemaankaan nyt, joten heitän ääneni lepäämään:

++Marzzuu

-> Aivan tyystin kadonnut puskiin lymyilemään parin melkolailla sisällöttömän alkuviestin jälkeen. Edellinen pahispeli meni Marzzuun osalta sillä lailla hassusti, että olisko nyt sen takia varovainen sanomaan yhtään mitään, ettei lipsauta taas jotain?

Toivottavasti kerkeän tänään vielä lukea ja miettiä vähän paremmin ennen iltarientoja, mutta en usko että mitään menetetään jos ääni tähän helppoon pikavalintaan jäiskin.

miina kirjoitti:Mutta jos pitäis nyt äänestää jotakin niin se saattais olla Cameron. marzzuu tai savu. *leikattu* Ainii ja voisin äänestää myös niacinia!

Say whaat :D Voisit siis oikeesti äänestää mua ihan vaan siksi että oon joskus yli vuosi sitten onnistunu huiputtaan sua pahiksena? :D Oisko mitään tästä pelistä mikä ois kiinnittäny huomion? Tuntuu vähän hassulta, kun itsellä tuntuu aina eka päivänä todella niihkeeltä lähtä äänestään ketään kun on vielä vähän tietoa eikä pahisreadit herää niistä, mutta miina olis heti valmis lahtaamaan joka toisen pelaajan. Vaikuttaa vähän pahikselta, joka pitää ovia auki moneen suuntaan että voi tilanteen mukaan hypätä siihen sopivimpaan junaan.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Vampire » 01.11.2018 08:21:26

Edellinen pahispeli meni Marzzuun osalta sillä lailla hassusti, että olisko nyt sen takia varovainen sanomaan yhtään mitään, ettei lipsauta taas jotain?

Marzzuu toisaalta pelaa aina samalla tavalla - eli laittaa silloin tällöin viestejä, jotka lähinnä toistavat muiden sanoja, eivät tuo mitään uutta, ovat muuten vaan yleisesti hämmentäviä tai eivät liity peliin oikein mitenkään ja katoaa sen jälkeen jonnekin teille tietymättömille. Että tässä ei oikein pysty sanomaan, että onko kyseessä hyvis vai pahis!Marzzuu. Koska samanlaista se on joka tapauksessa.

Savu, kukaan tuskin on varma siitä, että Tube on pahis, mutta pahikset ei kuitenkaan pelaa yksin tätä peliä - eli jos Tube olisi pahis, niin tällä on pahiskaveri. Kukaan tuskin myöskään lähtee mallailemaan ketään kenenkään pahiskaveriksi, ne linkit vaan tulee näkyviin pelin edetessä + on ihan luonnollista, että jos joku epäilyttää, niin samalla katsellaan myös niitä, jotka omalta osaltaan voisivat olla niitä pahiskavereita, jos epäilyjen kohde sattuisi olemaan se pahis. Kauhean harmissasi tunnut olevan siitä, että a) Tubea epäillään ja b) siitä, että juuri siut on nostettu esiin mahdollisena pahiskaverina, ikään kuin tässä olisi kyse suurestakin hyökkäyksestä teitä kohtaan.

Tube hämmentää sen sijaan edelleen, vaikka vähän mietityttää, että olisko pahis noin itsestäänselvä. Tuntuu myös jostain syystä ehkä vähän ottaneen itseensä siitä, että on ekan päivän pääepäilty. Tube myös tuntuu seilaavan ihan totaalisesti mielipiteidensä kanssa. Mutta kirjottelen enemmän ja paremmin, kunhan pääsen kämpille. Nyt mulla alkaa luento ja tarvis ehkä keskittyäkin.

Miina, muistan kyllä, miten oot normaalistti pelannut, ei mulla niin huono muisti oo. Se ei kuitenkaan muuta mun fiilistä sun sekavuudesta. Mä oon usein saanut susta siht nopeasti hyvismäistä fiilistä, mut tällä kertaa se ei oo välittynyt mulle asti. Mutta paneudun paremmin, kunhan pääsen koneelle, vaikka syvällisempi syyni saa jäädä sen jälkeen, kun oon saanut nykerrettyä tänpäiväsen oppimispäiväkirjanakin. (Yritän kuitenkin olla antamatta nanon vaikuttaa aktiivisuuteen)
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 01.11.2018 10:48:00

Laitan ylös nyt kun vielä muistan. Aika yllättävä ääni tubelta mulle. Käytännössä ei lainkaan epäilyjä ja silti äänestää mua.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 01.11.2018 17:30:28

Mie lähen käymään viestejä alusta läpi.

Jinmuru kirjoitti:
Pelin säännöt kirjoitti:Molempien puolten joukossa voi olla erikoisrooleja ja eri osapuolia, joista kaikki löytyvät Kylän roolilistasta.

Tästä saa sen kuvan et on kaks puolta, joisa on sit erilaisia voittoehtoja sisällä? :D Hämmentävää. Ekana tuli mieleen tämä:
Kirottu

Kirottu on pelin alussa hyvisten puolella oleva hahmo, jolle yleensä kerrotaan hänen olevan tavallinen kyläläinen. Jos pahikset hyökkäävät kirotun kimppuun yöllä, hän ei kuitenkaan kuole vaan kääntyykin pahisten puolelle täysivaltaiseksi pahikseksi. Tällöin näyttää syntyneen yötapoten yö.


Mut ei sekään oikein täsmäis siihen ku Kirottu on aluks kuitenki hyvisrooli ja on tiedosa et kaks ei-hyvistä on. Toki toinen ei-hyvis voi olla vaikka kulttilainen ja toinen joku vahva erikoispahis, sarjamurhaaja tai joku vastaava :D


Mitä tarkotat tällä viestillä. En ymmärrä miten tuo kirottu liittyy tuohon? Tai jos tarkotat sitä että kirottu voi olla hyvistenkin puolella niin onhan kaikenlaisia muitakin rooleja.

Vampire kirjoitti:Lähdetään vaikka herättelemään keskustelua kysymällä, mikä on juuri sinun (yleisesti) taktiikkasi tässä pelissä?

Vasstaanpa tähän minäkin jos se yhtään selventää muille mua. Yritän näyttää oman puoleni muille mahdollisimman hyvin, ettei sitä tarvihtis miettiä sen kummemmin. Mutta näköjään mulla on hieman ongelmallinen tilanne, että jos oon selkeä niin olen pahis, jos sekoilen niin oon hyvis. Tää ei nyt oo kovin hyvä tietenkään siltä kannalta, että jos yrittäsin vaikka pysyä kärryillä tällä kertaa.

Savu kirjoitti:Mullakin pisti heti silmään tuo että PJ ei puhu pahiksista vaan ei-hyviksistä. Tuntuu et pahikset muutenki voittaa kaikki pelit, niin tuntuis jotenki liian vaikealta hyviksille jos ois kaksi pahista + joku hyviksiä vastaan toimiva hahmo :D Tuo kultti taas kuulostaa niin monimutkaiselta että en ees jaksais ajatella sellasta ennenku on pakko...


Tuo alleviivattu ei oikein sovi Savulle. Minä en ikinä lähtis selvittämään mitään mitä ei oo pakko, mutta Savu vaikutta henkilöltä joka ottaa kaikesta selvää jos vaan voi. Jotenkin tulle olo että halutaan vaikuttaa siltä ettei tiedetä asiasta.

Mie en osaa linkata viestejä mutta Savun viesti http://juonittelupelit.foorumi.eu/viewtopic.php?f=9&t=666#p20965 (yritys hyvä kymmenen? Voisko joku neuvoa sen oikean tavan?) on erikoinen. Lähinnä siinä on ehkä sama ongelma kuin miun listausviestissä. Paljon puehttu mutta ei kunnon epäilyjä kenestäkään. Yleensä savu on siis ollu miun mielestä hyvin selkeä ja epäilykset ei oo ollu tuollasta mutuilua.

Tube kirjoitti:Etenkin voittoehtojen salaisuus voi hyvinkin tuoda jotain mielenkiintoista tuohon mukaan, koska ne saattavat olla pahiksille jotain "hankkiutukaa eroon ananaksesta ja sinihomejuustosta" -tasoista. Toisaalta hyviksilläkin on salaiset voittokeinot. Voisivatkohan nuo ainesosat liittyä siihenkin jotenkin? Oletan, että pahisten lynkkaaminen on kuitenkin vähintään yksi voittokeinoista hyviksille, vai voiko salainen voittokeino olla pahiksille hankkiutua lynkattavaksi? Miten villejä noiden suhteen ollaan oltu tapauksissa, joissa voittokeinot ovat salaisia pelin alkaessa, ja onko niille ylipäätään jotkut foorumin asettamat rajoitukset?

Tämä on outo. Siis kyllä hän tuolla säännöissä sanotaan että voittoehto on hyviksilläkin salainen, mutta kyllä se mulla ainakin rooliviestissä luki. Piti kyllä omakin käydä tarkistamassa tämän keskustelun jälkeen mutta oletin sen olevan se sama vanha. Mutta voisin kuvitella että Tube suhteellisen uutena pelaajana olisi tarkistanut rooliviestin useasti ja lukenu tarkkaan. Tämän takia nyt ++Tube

Vampire pohti pitkälti sitä että onko se raaka-aine hässäkkä vaan ajatusten pois viemistä pelaajista, mutta itsehän ekassa pelissäni ajattelin samaa että ingamella on suurempikin merkitys joten sinällään on uudelle pelaajalle tällä foorumilla miun mielestä ihan ok huomio. Nimittäin jos niillä ruoka-aineilla olis joku merkitys niin kyllä hän sillä nyt olis isokin hyöty pahiksille jos ne sais tietää että minä olen KANAAAA! (en oo siis ikinä kanaa syönyt että niin..)

Halima kirjoitti:
Savu kirjoitti:Horaanekosta tulee taas sellanen rento ja itsevarma fiilis kuin viime pelissä. Tuntuu että se kirjottaa vaan mitä ajattelee eikä yritä punnita jokaista lausettaan, mikä vaikuttaa hyvismäiseltä.

Note to self: Tarkkaile Savua jos Horaa paljastuu pahikseksi. Ja sama toisinpäin.

Mitä mieltä oot nyt tästä kun aika moni muukin on julistanut Horaan hyvikseksi?

http://juonittelupelit.foorumi.eu/viewtopic.php?f=9&t=666&start=30#p20983 Tämä Niacinin viesti on kuitenkin ehkä aika hyvismäinen. Sellasta tyypillistä hyvispohdintaa. Ja jossain vaiheessa kun mietit että epäilisin sua vain vanhan pelin perusteella niin sehän ei pidä paikkaansa, vaan sanoin että olet mysteeri ja näin alkuun väittäisin pahikseksi. JA siihen lisäsin sarkastisesti että johtuiskohan siitä että oot viilannu mua. Oioit siis vähän mutkia suoraks.

Äh, nyt loppuu aika kesken kun harkat alkaa. Mutta epäilyttää Tube ja Savu erityisesti. Marzzuun äänestystä en pistä vastaan. Cameron tulee siellä perässä sitten kans tuolla mun viestin oikomisella tahalteen.

Tube kirjoitti:--
Oonko mä muuten ainut, jonka mielestä miinan viesti vaikutti tarpeettoman vahvasti puolustelevalta, kun hänen viestiään oltiin kritisoitu? Tunnistan miinassa kuitenkin jonkun verran samankaltaisia ajattelutapoja kuin itselläni on, joten en välttämättä menisi sen perusteella vielä sanomaan, että hän on pahis.

---
Miinasta tuli monta pientä juttua, jotka eivät yksinään olisi kovin epäilyttäviä, mutta alkoivat kasautumaan. Cameron on onnistunut vähän puhdistamaan mainettaan minun silmissäni, eikä tuo alun read ollut vahva sekään. --Cameron ++miina

Nämä lauseet samassa viestissä ei oikein täsmää. Onko joku kertonu sulle, että oon helppo kohde? :D

Tuun vielä illasta takasin, mutta menee vähintään kasiin.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Tube » 01.11.2018 19:04:46

Vampire kirjoitti:Tuntuu myös jostain syystä ehkä vähän ottaneen itseensä siitä, että on ekan päivän pääepäilty.

En mä sitä itseeni ota sen enempää kuin että tästä positiosta pelaaminen on aina jossain määrin turhauttavaa.

Hmm, miinan defenssit tuntuu olevan vielä raskaammat kuin aiemmin, vaikka hänen ylleen ei olla vielä heitetty edes kovin paljoa painetta. Hän leikkasi minun viestistäni pois myös toisen pätkän, jolla hänelle heitin varjoa hänen ylleen. Ääneni vielä perustui siihen, että oli monta pientä juttua, jotka olisi helppo selittää vaan pois, mutta yhteensä se on vähän vaikeampaa. Nyt tosi vahvasti sitä ääntä miinalle. Hän sivuutti myös kokonaan pohdiskeluissaan tuon kohdan, jossa tyyliin kaikki muut pelaajat olivat jo käyneet samalla perusteella minulle antamansa äänen läpi ja minä olin siihen vastannut. Tuliko oikeasti luettua koko ketju läpi?

Näillä näkymin mut kyllä lynkataan, että rip vaan. Älkää luottako liian sokeasti niihin, jotka eivät ekana päivänä epäilleet minua tai yritä saada minua hengiltä, koska vaikuttaa siltä, että ykköspäivän pahikset ovat saaneet olla aivan kaikessa rauhassa, kun heihin ei ole osunut mitään suurempia epäilyksiä. Jalat pöydälle ja otetaan rennosti. En nyt voi oikein mitään erikoisrooliakaan tässä kohtaa ruveta claimaamaan, vaikka salaisella roolilistalla se tietysti olisi helppoa, mutta toisaalta myös normaalia paljon tehottomampaa. Tuntuisi myös paskalta yrittää saada moista aikaiseksi valehtelemalla.
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Tube » 01.11.2018 19:07:18

Toisaalta kyllä tuntuisi oudolta, että pahis voisi olla noin pihalla siitä, että millä perusteella päivän pääsyyllistettyä on syyllistetty. Vai osaisiko miina esittää noin hyvin? En usko. --miina

Mihinkäs sen äänen oikein tuuttaisi?
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 01.11.2018 19:07:49

Savu kirjoitti:
Halima kirjoitti:Mutta siis. Koska nyt näyttää että mun suunnitelma ei toimi, koska a) Marzzuu ei tule puolustautumaan ja b) muut ei lähde mun mukaan, siirrän ääneni sille joka eniten epäilyttää eli --Marzzuu ja ++Tube.

Halima mitä sä ajattelit saavuttavasi tolla äänen siirrolla? Oishan tossa ollut kaks vuorokautta vielä aikaa hiillostaa Marzzuuta. Mitä hyötyä oli siirtää ääni tossa kohtaa, eikä vasta myöhemmin? Huomasit et muutkin alkaa äänestään sitä, ja halusit päästä mukaan tarpeeksi ajoissa ettei se näyttäis muiden komppaamiselta?

Jos mä oisin jatkanut vielä paljon pitempään Marzzuun painostamista ja muiden mukaan kutsumista olisin saavuttanut lähinnä sen, että mua oltais ruvettu epäilemään. Ei varmaan kovin moni ois hypännyt mukaan kelkkaan, sua ehkä lukuunottamatta. Ja nyt kun äänestän Tubea, joka epäilyttää oikeasti, toivon saavuttavani pahiksen lynkkauksen. Kaikelle on aikansa, ja kun tuntui ettei mun Marzzuu-painostukseen lähdetty mukaan, siitä oli aika luopua.

Tuo pieni epäilys mua kohtaan siitä, että siirsin ääneni sille, ketä epäilin, on kyllä tosi epäilyttävää. Tällä viestillä Savu pääsi mun pahislistan kakkoseksi ihan ilman mitään Tube-yhdistelyitäkään.

miina kirjoitti:
Halima kirjoitti:
Savu kirjoitti:Horaanekosta tulee taas sellanen rento ja itsevarma fiilis kuin viime pelissä. Tuntuu että se kirjottaa vaan mitä ajattelee eikä yritä punnita jokaista lausettaan, mikä vaikuttaa hyvismäiseltä.

Note to self: Tarkkaile Savua jos Horaa paljastuu pahikseksi. Ja sama toisinpäin.

Mitä mieltä oot nyt tästä kun aika moni muukin on julistanut Horaan hyvikseksi?

Hmm. Horaa ei oo enää mun ihan terävimmässä pahispäässä. Mietitään tätä sitten jos jompi kumpi paljastuu pahikseksi. Tällä hetkellä parittaisin Savua ennemmin Tuben kanssa. On ihan mahdollista, että Savu yritti pahiksena lavastaa Horaanekoa pahiskaverikseen.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 01.11.2018 19:30:09

Mulla tulee Tubesta nyt sellanen fiilis, et pahis on tarkkaan miettiny mikä on hyvismäisin tapa reagoijja siihen et on putoamasa. Mutta pahis ois melko varmasti yrittäny väittää olevansa joku erikoishyvis, ei pahiksen ois mitään järkeä luovuttaa noin, eli ehkä täsä ongelmana on enemmän se, etten mää vaan osaa lukea Tubea.

--Tube
++Marzzuu
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 01.11.2018 19:31:29

Marzzuu, koska loppupeli lienee helpompi ilman Marzzuuta.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Savu » 01.11.2018 19:34:05

Halima kirjoitti:Tuo pieni epäilys mua kohtaan siitä, että siirsin ääneni sille, ketä epäilin, on kyllä tosi epäilyttävää.

Mua epäilytti sun äänen ajoitus ja se ettet oikeastaan perustellut sitä, ei se että "siirsit äänen epäilemällesi pelaajalle". Miksi laitat sanoja toisten suuhun? Mulle tulee susta hyvin samanlainen olo kuin sun pahispelissä Pelottomissa jossa vaan päätit ketkä on pahiksia ja keskityit vaan keksimään epäilyjä.

Mulle tulee Tuben uusimmista viesteistä hyvismäisempi olo, mikä saa mut kyseenalaistamaan miksi muutama pelaaja on niin innokkaana hänen kimpussaan. Se on hyvä keino vetää huomio itsestä ja pahislaverista pois.
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 01.11.2018 19:46:50

Jinmuru kirjoitti:Mulla tulee Tubesta nyt sellanen fiilis, et pahis on tarkkaan miettiny mikä on hyvismäisin tapa reagoijja siihen et on putoamasa. Mutta pahis ois melko varmasti yrittäny väittää olevansa joku erikoishyvis, ei pahiksen ois mitään järkeä luovuttaa noin, eli ehkä täsä ongelmana on enemmän se, etten mää vaan osaa lukea Tubea.

--Tube
++Marzzuu

Tuo oli varmasti taktikoitua. Tube odotti juuri sunlaisia reaktioita siihen ettei claimaa mitään roolia.

Ja Jin, jos et halua lynkata Tubea, niin minusta Savu on parempi vaihtoehto kuin Marzzuu. En toki kauheasti pistä vastaan Marzzuutakaan, uskon että hän on hyvis, mutta joo, loppupeli on helpompi kun kaikista pelaajista on mahdollisuus ottaa selvää.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 01.11.2018 19:53:06

Tube, kyllä Mie luin sen selityksen ja miun mielestä se olis hyvä jos kyse olis jostakin muusta. Mutta sitä en usko että olisit jättäny rooliviestisi lukematta ja epähuomiossa ajatellut ettei hyvisten voittoehtoa tiedetä.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 01.11.2018 19:53:50

Halima kirjoitti:
Jinmuru kirjoitti:Mulla tulee Tubesta nyt sellanen fiilis, et pahis on tarkkaan miettiny mikä on hyvismäisin tapa reagoijja siihen et on putoamasa. Mutta pahis ois melko varmasti yrittäny väittää olevansa joku erikoishyvis, ei pahiksen ois mitään järkeä luovuttaa noin, eli ehkä täsä ongelmana on enemmän se, etten mää vaan osaa lukea Tubea.

--Tube
++Marzzuu

Tuo oli varmasti taktikoitua. Tube odotti juuri sunlaisia reaktioita siihen ettei claimaa mitään roolia.

Ja Jin, jos et halua lynkata Tubea, niin minusta Savu on parempi vaihtoehto kuin Marzzuu. En toki kauheasti pistä vastaan Marzzuutakaan, uskon että hän on hyvis, mutta joo, loppupeli on helpompi kun kaikista pelaajista on mahdollisuus ottaa selvää.

Miksei pahiksen ois sama vaan claimata? Sitä ei voi kukaan todistaa virheelliseks paitsi jos hyviksillä sattuu oleen ennustaja, ja sitte ois ainaki säästyny kakkospäivään. :D
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 01.11.2018 19:58:12

Eilen meni myöhää et en oo välttämättä iha täysis ruumii ja sielun voimissani mut katotaas saisko jotai listaust aikaseks :D

Jinmuru

Jin alottaa pelin aik letkeesti ja melkei heti antaa Halimalle hyvisvibaa, samoin Savulle kosk tää on ”herttanen”. Kelasin, et pahis ei ehk uskaltais antaa noin randomisti hyvisvibaa toiselle pelaajalle iha irrelevantil syyl. Sit kelasin kans et toi ois aik hyvä interaction pahiskavereiden välil. Mut ehk kuitenkin voisin kuvitella et tää ois jotain mikä vois tul enemmän hyvisJinmurun suusta. Jinmuru on eka joka heittää epäilystä Tubelle ja kans eka, joka tätä äänestää. Toi ääni kallistuu mun silmis enemmän reaktionhakuun ku actual lynkkausääneen, mut jos Tube paljastuu pahikseks, Jinmuru jää kyl mulle häntäpäähän pahiskaveriehdokkaaks (paitsi ei jääkää ku otti näköjää just äänensä pois :D)
Sit kolmannel sivul miettii viel miinaa vähän ympäripyöreesti ja mahdollist Savu-Tube -kaksikkoo.
Jinmuru on tuntunu mulle mutul hyviksel mut nyt ku mietin näit kaikkii viestei, aika vähän Jinist on saatu mitää kunnollisii mielipiteitä. Jotai hatarii hyvis/pahisviboi sinne tänne eikä äänikään oo mitenkään satavarmalla pohjalla. Jinin viesteist tulee edellee mulle sellane kiva rento fiilis, mut mikää ei konkreettisesti puhu Jinmun hyvikseyden puolest joten heitän nyt hyvistittelist neutraaleihi.

Savu

Noh, ainaki vaikee uskoo et Savu ja marzzuu ois pahispari, ku heti tokas viestissää ilmottaa et haluu marzun ulos pelistä :D Täs samas viestis tulee jo pient listauksenpoikastakin, mikä ehk itelle tuntuu vähä hassult ku ollaa menos tyylii ekan sivun puolvälissä, mut iha mukavaa settii sielt löytyy et ei tunnu sillee väkisin väännetylt. Tho, nyt ku luen tätä uudestaa nii tää ehk vähän tökkii:

Joo hyvin te ootte päätelleet että olen joko pahis joka yrittää selvittää onko Marzzuu erikoisrooli, tai hyvis joka yrittää selvittää lipsauttaisiko se taas olevansa pahis :D Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki kaikille nokkeluudesta!

Kosk täs o aika hyvin piilotettuu hyvistelyy, ja tulee jotenki lowkey sellane alentava viba, et ”totta kai oon hyvis, ootteks te nyt iha tyhmii :D”

mistä saan vaikutelman että joku on hänelle sanonut että tuo kysymykseni ei ollut ihan viaton.

No siis tässä vaiheessahan sun kysymystä oli jo topicissa ihmetelty, joten uskosin et Marzzuu nappas ton ajatuksen iha täält pelist jos ei ite sitä tajunnu :D

Savul tuntuu kyl olevan täs pelis joku fiksaatio Marzzuun, mut toisaalt se et ei back offaa sen epäilyist vaik niit ihmetellään puhuu mulle savun hyvikseyden puolesta. Tosin, jos Tube lynkkautuu tänään ja paljastuu pahikseks, vois Savu kyl olla iha validi pahispari. Muistaakseni Vampire tota jo nostikin esille, et aika ympäripyöreesti Savu kommentoinu Tubee.

Täl hetkel mun fiilikset Savust on aik ristiriitaset, muutamat jutut tuntuu hyvismäisilt mut must tuntuu ettei oo ihan nii mukana täs pelis, tuntuu et viesteis ei loppuje lopuks oo ollu hirveesti sisältöö. Nyt kuitenki mennää vast ekaa päivää ja Savul o kuitenki ollu jotai fiiliksii muutamist pelaajist, nii en lähtis viel tän perusteel tuomitsee. Sanosin et mun mielipide Savust perustuu varmaa aika paljo sille, mikä Tuben rooli on jos se tänää paljastuu.

Tube

Ääni pysyy kuitenkin Cameronilla, koska tässä kohtaa hiljaisuus alkaa tuntua jo laskelmoidulta. Paikalla heti pelin alussa, sen jälkeen aivan hissuksiin. Toisaalta ymmärrän vähän, koska itsekin piti jo nyt tiistaina kirjoittaa viesti päivällä, mutten ehtinyt, eli mikään varma readi tämä ei tietenkään ole.

Must tuntuu vaa jotenkin iha uskomattomalt et Tube epäilee Cameronii hiljaisuuden takii mut myöntää kuitenki et on itekki ollu hiljaa eli periaattees vie sen ainoon syyn epäillä Cameronii, mut kuitenki pitää sen äänen :D

Mua kans häiritsee tää toistuva hyvispuolen painottaminen:

Koska itse tiedän itseni hyvikseksi, niin Halima muuten vähän epäilyttää


Hyvisten puolella pelaaminen tarkoittaa nyt sitten vaan lähinnä muista asioiden esiin kaivamista.


eli jos ensi kerralla saan pahiksen paperit, niin on varmaan pakko luovuttaa heti kärkeen, jos mun tapa viestitellä on oikeasti näin epäilyttävä. :D


Käyttäkää nyt aikanne johonkin parempaan, kun mä tosiaan en ole pahis.


mutta tältä tulee ikävä kyllä putoamaan pohja pois kokonaan, kun mä tuun flippaamaan hyviksen.


Toisaalt äähhähh mun pää on helppo kääntää ku oon nii tunnepohjanen ihminen ja toi Tuben vika viesti (edit: ku kirjotin tätä se oli viimesin, ei oo enää lol) kyl vetos muhun, kosk tuntuu et on oikeesti turhautunu tilanteestaan. Mut kun turhautuminen on jotai, mitä voi tul sekä hyvikselt et pahikselt. Mut tällä hetkellä, oli miten oli, kun päivän puhe on suurimmaks osaks liittyny Tubeen, tuntuu sen roolin selvittäminen melkei välttämättömält kosk nii moni pelaaja linkittyy siihen ja mua helpottais monien pohtiminen jos tietäsin Tuben roolin. Ja kun Tuben pelaaminen ei oo oikeest puhunu mulle mitenkään hyvisroolin puolest, viestit koostuu suurimmaks osaks vaan selittelyst, vastaepäilyst ja mielipiteist jotka seilaa vähän ees ja taas. Must ois esim kiva, kun sanoit meille et kannattaa pohtii pelaajii sen perusteel miten ollaan käyttäydytty sua kohtaan, et olisit itekki vaik tehny jonkun listan – kun omia sanojas lainaten, ittes tiiät hyvikseks – et miten tulkitset kenenkin äänet tms.

Marzzuu

No marzultahan on tullu ne huikeet kaks viestii :D Tuli mieleen, et kun marzu varmasti tietää et huomio kiinniittyy häneen helposti, et oisko hiljaisuus tarkoituksellista. Hiljaisuusepäilyt lähtökohtasesti ärsyttää mua kosk tiiän et suurin osa pelaajist kyläs ei käyttäis sitä taktiikkana iha jo periaatesyist, mut marzun kohdal en ois niinkään varma. Ja sit taas kosk marzu on nii.. outo (ei pahal), en ihmettelis vaik taktikois tällee hyviksenäki vaa kosk haluu pysyy pelis.
Mun on pakko myöntää et harmittaa vähän et osaltani pilasin ton Haliman marzun äänestysyrityksen, kosk kieltämättä turhauttaa et siit ei oo saatu tän enempää materiaalii :D Melkein haluisin heittää marzulle viel ääntä jos sielt tulis tällee päivän lopun iltapaineis jotai matskuu, mut toisaalt en tiiä pääsenks enää ennen päivänloppuu kattoon pelii ja haluun kuitenki loppuje lopuks äänestää jotai joka oikeesti epäilyttää.

Vampire

Mun on tosi vaikee saada mitää selkeet kuvaa Vampirest. Viestit läpi luettua vahvistu ainakin se fiilis, et asiaa niis on paljon vähemmän mitä ekal vilkaisul vois olettaa. Oon Vampirest jo aika paljon jubannu mun viesteis ja ne mielipiteet säilyy nyt tällee läpiluvunki jälkee. Filleröinti ihmetyttää. En nyt kuitenkaan lähtis tuomitsee tätä suoraan pahismaiseks piirteeks, kosk niinku Vam on itekki sanonu, referointi tuntuu olevan haastavaa. (Also tällee off topic mut jotenki hauskaa ku oon siis itekki ihminen joka kirjottaa paljon, novellei ja parii kirjaa, mut must taas on ihanaa tällee ns. ei nii vakavas tekstis referoida ja esittää asiat yksinkertasesti ja puhekielel, iha hiton vapauttavaa vaihteluu :D)

Halima

Halima alotti pelin tosi kevyesti heittämäl hyvis/pahisviboja sinne tänne lähinnä perusteetta. Mul ei oo mitään muistikuvaa miten Halima pelaa pahiksena, mut tost marzzuun äänestämisjutust jäi loppujen lopuks hyvismäinen vaikutelma vaik aluks soittiki hälytyskelloi. Ois aiks uhkarohkee veto pahikselle, koska tollanen et yllytetää muit äänestään tiettyy henkilöö, viel salaisen roolilistan pelis, pakosti herättää hämmennyst.
Sen jälkeen Halima onkin käyttäny aikansa Tubeen. Jos Tube paljastuis pahikseks, voin aika suorilt heittää Haliman hyvismäisimpiin pelaajiin, tollases ei ois mitää järkee pahiksena (tai ehk järki ois just siin ettei ois järkee, mut pahiskaverin uhraus iha vaan uhrauksen ilost on vähä meh nähty juttu eik mun mielest sopis Haliman tyyliinkään). En heittäis Halimaa myöskään pahiskastiin jos Tube paljastuis hyvikseks, mun mielest Haliman perusteet on tuntuneet aidoilta ja jää fiilis et täs nyt oikeest etsitään pahista.

Niacin

Niacinilt ei olla viel montaa viestii saatu, mut niis on ollu ihan hyvin asiaa. Huomioinu kaikkii pelaajii ja tuntuu ihan mutul jotenki aidolta. Äänesti marzuu mut en tän takii lähtis viel väittään tubee ja niacinii pahiskavereiks, täs tilantees jos niacin ois pahis ja tietäis tuben pahikseks, varmaa älyis miten huonolt ääni täs kohtaa marzulle näyttäis. Parempi ois vaan lähtee kelkkaan mukaan tai olla hiljaa, tai ees perustella ääntään vähän paremmin. En tosin sulje viel mitää mahdollisuuksii pois ja tarviin kyl Niacinilt lisää materiaalii ennen ku osaan muodostaa mitää kokonaist mielipidettä, mut täl hetkel tuntuu lähin fiilispohjal hyvismäiselt.

Miina

Vampire kirjoitti:Ollaan näköjään vähän kaikesta eri mieltä, kun mä en tajua, miten miinan viesti on sun mielestä selkeä :D Tai siis, kun mun mielestä miinan viesti oli ehkä lähinnä latteahko, niin en välttämättä ole asiasta sun mielestä samaa mieltä :D 


Selkee siin mieles etten saanu siit päänsärkyy niinku viime pelis, jos en ottanu mitää selvää miinan viesteistä :DD Must miina on ollu paljon selkeempi ja johdonmukasempi tässä pelis, mut en oikein tiiä mitä ajatella siit, kosk tosiaa miina oli viimeks hyvis. Taisin kyl kans viime pelis sanoo miinalle et ehk ei kannata sekoilla nii paljo, oisko ottanu neuvosta vaarin :D
En oikeest tiiä viel mitä mielt olla miinast, paitsi et tykkään sen otteest tähän pelii nyt paljon enemmän, viesteis on ollu iha perusteltui mielipiteit ja tällee. Tuntu et viime peli meni miinalt pelkkään self defenceen, enkä oikei saanu otetta et minkälainen pelaaja miina ylipäätään on. Mä en siis haluu liikaa perustaa atm mun mielipidettä metaan, ku sitä ei käytännös oo.
Tosin mustakin on outoo miten montaa pelaajaa miina on iha valmis äänestään tosta vaan :D
En tosiaa näil eväil osaa sanoo enempää, miinan peli on lähteny iha mukavasti käyntiin ja intoo tuntuu riittävän, jään oottaan lisää materiaalii. Täl hetkel neutraali, mut ehk pieni hyvismutu?

Cameron

Cameronilt on tullu vaan pari viestiä jos ois legit asiaa, mut niis sitä asiaa on sit ollu ihan mukavasti. Cam on kyl yks niistä pelaajist joist en fiiliksen pohjalt osaa sanoo yhtää mitää, must tuntuu et tyylii jokaises pelis oon luokitellu sen läpi pelin neutraaliks :DD Tähä mennes ei pistä mikään silmään, mut Cam on kokenu pelaaja joten, vähän sen omii sanoi lainaten, uskon et pystyy tällaseen tyyliin pahiksenakin.

Eli vähän tiivistettynä tää hirviölistaus jonka kirjottamisee meni iha liia pitkää:

Hyvismäiset: Halima, Niacin
Siin rajoil: Vampire, miina
Neutraali: Marzzuu, Cameron, Savu
Pahismaiset: Tube

Ja sit äähhh kiva tällee kaiken tän krjottamisen jälkee alkaa kyseenalaistaa omaa pääepäilyää mut Jinmurul on kyl hyvä pointti et Tube tos periaattees seales iteltää viimesen pelastautumismahdollisuuden ettei claimannu erikoisroolii. Toisaalt, joku jo pelin alus sano et kaikki erikoisrooli claimaukset kannattaa ottaa varauksella, et voiha olla et Tube vaa koki sen liian riskiks. Tai, kokee et sen pahiskaveri on turvassa vaik kuoliski, eli se ois sit joku jota ei olla ollenkaa epäilty (eli tyylii Halima).
Apua mun pitää kyl hetki miettii tätä

//ÄÄähhh ei Halimast Jinmuruu väliin ja Halima sekottaa mua vaa entisestää :DD
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 01.11.2018 19:58:34

Ei oo mitenkään sanottua että siirrettäis ääniä vaikka Tube claimais mitä. Just siksi, että on odotettavaa että pahis claimaa kuitenkin jotain, ja tässä pelissä ei oo mitään muuta keinoa varmistua roolista kuin just joku ennustaja (josta ei oo tietoa löytyykö sellaista, eikä että voiko siihen luottaa) ja lynkkaaminen.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 01.11.2018 20:03:22

Heitin kyl Haliman hyvismäisii, mut toi sen varmuus Tuben pahikseudest on vähän outoo. Tai siis se et luki ton viestin heti et se on pahiksen taktikointia, ok ihmiset ajattelee eri taval mut se et ei ees lähde kyseenalaistaa ja punnitse sitä mahdollisuutta ettei oiskaa pahis ihmetyttää?
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 66 vierailijaa

cron