Mitä tänään syötäisiin? Peli on päättynyt!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Cameron » 01.11.2018 20:56:03

En oo ihan varma tuosta Tubesta kyllä nyt. Tai siis siitä että hän ois pahis. Tekiskö pahis tuollasta? En oikein usko. Olen valmis vaihtaan ääntä jos päästään yhteisymmärrykseen, kehen. Mieluummin ehkä lynkkaisin Marzuun kuin Savun, en oo ehtiny lukea Savun uusimpia viestejä (jos hän on kirjoittanut tänään).
//miljoona väliin
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Cameron » 01.11.2018 20:57:04

--Tube
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Tube » 01.11.2018 20:57:09

Kun tiedän itseni hyvikseksi, niin varmaan sikäli kannattaisi äänestää Marzuuta, mutta toisaalta itselläni ei ole mitään readiä siitä, niin tuntuu sikäli vähän hassulta äänestää sitäkin. Savu taas otti pikkasen liiaksikin etäisyyttä mun äänestämiseen, niin sitä pitäisin jopa jotenkin todennäköisenä pahiksena, vaikka en kovinkaan varmana. Tässä ajassa tuskin enää ehtii mitään koordinoimaan tosin... :/

//Neljä viestiä. No ehkä kerkee? --Cameron ++Savu
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 01.11.2018 20:57:51

Tube varmasti loistaa seuraavana päivänä ja löytää pahikset heti. :p

--Marzzuu
++Savu
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 01.11.2018 20:57:55

Mulle käy kyllä myös savu.

Ei savu oot tainnu kirjottaa tänään mitään. Mutta tais sanoa jotekin syystä tuohon poissaoloon.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 01.11.2018 20:58:18

Välipalan aika
1 Tube (Horaaneko)
3 Marzzuu (Savu, Niacin, miina)
3 Savu (Halima, Tube, Jinmuru)

Marzzuu on pudotusuhan alla.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 01.11.2018 20:58:28

Nyt alko pelottaa et entä jos Savu on erikoinen ku se ei oo täälä claimaamasa roolia. :DDD
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 01.11.2018 20:58:49

Mulle käy marzzuukin
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Cameron » 01.11.2018 20:59:06

Marsussa on ihan sama uhka Jin
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 01.11.2018 20:59:26

APUAAAAAAA! Ei tällasia loppuja.

// Nii ja marsua tullaan aina miettimään mikä se on.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 01.11.2018 20:59:43

No joo mut Marzzuusa nyt on se ettei siitä ota mitään selvää vaikka ois erikoinen tai pahis :D
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Tube » 01.11.2018 20:59:46

Mä en oo ainakaan erikoinen, joten jos sitä pelkäätte...
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Cameron » 01.11.2018 20:59:54

++Savu koska mun hyvismäisimmät pelaajat äänestää häntä. I count on you kun ite en oo perillä!
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 01.11.2018 21:00:00

Ääähähhh en mä tiiä mut marzun äänestäminen ei nyt jotenki inspaa, tuntuis jotenki, emmä tiiä päivän hukkaamiselt ku en saa siit vahvoi pahisviboi. se o vaa ollu hiljaa. vaik kyllähä se tuleeki sit kaivelee tulevin päivin.
en kyl saa savustakaa hirveemmi pahisreadei mut ehk kuitenki parempi vaihtoehto??? IDK

--Tube
++Savu
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 01.11.2018 21:00:09

Päivä on päättynyt.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 01.11.2018 21:08:48

ENSIMMÄINEN ILTA

Raskas ensimmäinen päivä takana… Olen syönyt jos jonkinlaista välipalaa, mutta en kunnon ruokaa. Kuka meille haluaisi antaa tämän päivän aterian pääraaka-aineen? Ahaa, Savu? Valitettavasti Savulle ei ole nimeensä rimmaavasti savulohta, vaan juustoa! Tehdäänpä näistä nopea salaatti!

Hedelmäinen juustosalaatti

Kastike
1prk (200 g) Valio Eila® kevyt crème fraîchea laktoositon
2rkl mangochutneya
½tl chilijauhetta
½dl Valio 3 hedelmän mehua

Salaatti
1 ruukku jääsalaattia
1 ruukku rucolaa
1dl cashewpähkinöitä
pala (300 g) hunajamelonia
100 - 150 g Valio Oltermanni® juustoa
1tlk (312/175 g) säilykemandariineja
1 banaani

Sekoita kastikkeen ainekset. Anna kastikkeen maustua jääkaapissa sillä aikaa, kun teet salaatin.
Huuhdo ja linkoa tai kuivaa salaatit.
Paahda pähkinät puhtaalla, kuivalla pannulla keskilämmöllä. Anna niiden jäähtyä.
Kuutioi meloni tai kurkku ja juusto. Valuta mandariinit. Viipaloi banaani.
Ravi salaatti ja kerrostele muiden ainesten kansssa laakealle tarjoiluvadille.
Tarjoa kastike erikseen.

Äänet
5 Savu (Halima, Tube, Jinmuru, Cameron, Horaaneko)
3 Marzzuu (Savu, Niacin, miina)

Kuolleet
1. päivä: Savu, psykiatri (juusto)

Jäljellä
7 hyvistä
2 ei-hyvistä

Poissaolot
-

Äänestyspakot
-

1. yö alkaa nyt ja päättyy huomenna perjantaina 02.11 kello 20:00. Mahdolliset yönimet ennen sitä minulle.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. yö päättyy pe 02.11 klo 20:00

ViestiKirjoittaja Jii » 02.11.2018 20:01:17

TOINEN AAMU

Hyvää huomenta! Hyvin nukutun yön jälkeen kelpaa tuhti aamupala! Kukas meillä kuoli yöllä, jotta saadaan vähän inspiraatiota? Mitä? Ei kukaan? Öö… No, kaipa minun täytyy sitten keksiä jotain aivan itse…

Kaurapuuropannukakut

2 dl kaurajauhoja
2½ dl (täysjyvä) vehnäjauhoja
2 rkl sokeria
2 tl leivinjauhetta
vajaa 1 tl suolaa
3 rkl Arla Meijerivoita sulatettuna
5 dl Arla Vanhanajan luomutäysmaitoa
2½ dl kylmää kaurapuuroa
1rkl hunajaa
2 kananmunaa

Sekoita kuivat aineet keskenään. Toisessa kulhossa vatkaa pallovispilällä sekaisin voisula, maito, kaurapuuro, hunaja ja munat. Kääntele kostea seos kevyesti kuivien joukkoon ja sekoita sekaisin, varo vaivaamasta taikinaan sitkoa. Kuumenna lettupannu ja paista voissa taikinasta molemmin puolin kauniin kullanruskeita pannukakkusia. Tarjoile heti vaahterasiirapin ja hillon kera.

Kuolleet
1. päivä: Savu, psykiatri (juusto)
1. yö: Ei kukaan

Jäljellä
7 hyvistä
2 ei-hyvistä

Poissaolot
-

Äänestyspakot
Marzzuu, Vampire

2. päivä alkaa nyt ja päättyy maanantaina 05.11 kello 22:00.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. yö päättyy pe 02.11 klo 20:00

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 02.11.2018 20:05:37

SAVU OON NIIN PAHOILLANI :D

Mut ei yötappoa, tarkottaa et joko suojelija osu tai sit meijjän sarjamurhaajalla on tappoja vaan joka toinen yö tms (oispa julmaa). Nythän on varmaa et on sarjamurhaaja koska Savu oli psykiatri, ja musta ois vähän outoo jos meillä ois sarjamurhaaja + yksittäinen pahis. Eli veikkaan, et meillä on sarjamurhaaja ja joku muu kolmas osapuoli.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. yö päättyy pe 02.11 klo 20:00

ViestiKirjoittaja Vampire » 02.11.2018 20:22:16

Mä en siis tajua, että miksi pirussa Savu lynkattiin? Okei, joo, Savua mietittiin vähän, että olisko se Tuben pahiskaveri, mutta ainakin omat kommentit siitä oli lähinnä sellasta "nää nyt linkittyy, mutta tuskin kuitenkaan", jonka perusteella en olis lähtenyt ite lynkkaamaan Savua. No, sentään tästä saatiin se tieto, että meillä luultavasti on sarjamurhaaja pelissä, koska psykiatri.

Ärh, mä saatan olla tällä hetkellä lievästi sanottuna turhautunut tuohon eiliseen lopputulokseen (enkä edes ehtinyt paikalle, koska jäin kiinni nanoni kanssa *eye roll*, no, sentään nanossani on nyt 7000 sanaa), joten palailen asiaan, kunhan saan luettua eilisen tapahtumat ja saan ajatukseni jäsenneltyä. Fair warning, thoug, en välttämättä pääse huomenna tai sunnuntaina niin aktiivisesti puhumaan, koska poikaystävä on käymässä enkä halua nyhjöttää koneella sillon. Koitan kuitenkin keretä käymässä kommentoimassa edes lyhyesti jotain. Tällä hetkellä ehkä koitan lähteä vähän kohdistamaan huomiota tuohon iltasählinkiin ja Savun äänestäjiin. Tubea en sanois 100% hyvikseks, vaikka käyttäytyminen eilisiltana tuntuiskin vähän enemmän siihen kategoriaan sopivalta, koska eilisen sähläys olis ollut niin hyvä pelastusoperaatio Tubelle. Savua äänestäneissä todennäköisesti on pahis - tai vaikka molemmat, mutta toi koko kuvio eilen oli sen verran sekava, että sen osalta se sinällään voisi olla pelastusoperaatio. Mä oon tällä hetkellä vaan niin vainoharhainen ton koko tilanteen kanssa, että tarvis oikeasti vain lukea se vielä ajatuksella läpi ja tulla sen jälkeen löpisemään.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. yö päättyy pe 02.11 klo 20:00

ViestiKirjoittaja Cameron » 02.11.2018 21:01:13

No niiiin...pahoittelut munkin puolesta! Tämähän alkaa kohta mennä yhtä hyvin ku #kungastraumat -peli x) Tulin just 12h työpäivän jäljiltä kotiin ja linnottaudun nyt tuohon sohvalle että saan luettua tän pelin kunnolla ja pääsen kärryille. Mutta joo, oon samaa mieltä että eiköhän meillä oo sarjamurhaaja + 3. osapuoli (oisko kultti? tai sitte joku ihan oma voittoehto). Yksittäisessä pahiksessa ei ois oikeen mitään mieltä sarjamurhaajan rinnalla + kun oli psykiatri niin ei taida edes saada olla.
Eli Vamille kysymys: Miten ajattelet että Tubella olisi ollut joku pahiskaveri pelastamassa kun vaikuttaa tällä hetkellä aika selvältä että ainakin 1. päivänä täällä pelaa ei-hyviksissä vain yksittäisiä pelaajia?
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. yö päättyy pe 02.11 klo 20:00

ViestiKirjoittaja Vampire » 02.11.2018 21:07:25

Cam kirjoitti:Eli Vamille kysymys: Miten ajattelet että Tubella olisi ollut joku pahiskaveri pelastamassa kun vaikuttaa tällä hetkellä aika selvältä että ainakin 1. päivänä täällä pelaa ei-hyviksissä vain yksittäisiä pelaajia?

Tästä huomaa, kuinka kasassa mun ajatukset tällä hetkellä on :D Eli unohdin tossa kohtaa ihan totaalisesti, että jos kerran on sarjamurhaaja mukana, niin siitä jää jäljelle vaan yks... Eli oon vaan kujalla enkä osaa laskea kahteen.

Sitä en tiedä, että onko tässä vaan hullu+pahis vai joku kolmonen siellä mukana. Koska mun logiikan perusteella kolmososapuolikin ois ei-hyvis. ja kun niitä on vaan kaks. Mene ja tiedä, ehkä oon vaan miettimättä koko peliteknisyyttä ollenkaan, keskityn vaan löytämään ne ei-hyvikset.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. yö päättyy pe 02.11 klo 20:00

ViestiKirjoittaja Vampire » 02.11.2018 21:09:34

Eli toi mun pahiskaveriajatus ei päde, vaikka se sinällään sopiskin niin hyvin... Mutta koska pahiksia varmaan tässä kohtaa 1, niin paha yhden pahiksen on järjestää itselleen olemattoman kaverin kanssa pelastusoperaatiota. Toki teoriassa olis mahdollista, että pahis taktikoisi itsestään tiputusuhan alla hyvismäisen päätämällä äänestää itseään, mutta siinä on niin isot mahdollisuudet siihen, että se pissii omaan nilkkaan, niin suhtaudun epäillen. Suhtaudun silti Tubeen hieman varauksella, en uskalla antaa 100% hyvis -leimaa kenellekään tässä vaiheessa.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Cameron » 02.11.2018 22:51:14

Tube kirjoitti:Mua oikeasti huolettaa paljon enemmän ne pelaajat, joilla on jo tässä kohtaa jotain 100 % varmoja readejä kenestäkään kuin vähän varovaisemmat. Ei siksi, että he olisivat välttämättä pahiksia, vaan siksi, että tuollaisten mielipiteiden taakse on vähän liian helppo lukkiutua, ja samalla menee sitten sitä epäilyttävämpää kamaa ohi. Toki tuollainen iso lista sanomatta mitään hieman epäilyttää ja häiritsee. Kuten itsekin totesit (ja miina vahvisti), saattaa kuitenkin hyvin olla enemmän omaa itseään varten ajattelemista helpottamaan tehty, joten en vedä kovin vahvoja johtopäätöksiä siitä.

Hmm toivon että kellään ei ole 100% readeja vielä kun yhtään pahista tai suurempia erikoisten esiintulomarsseja ei ole vielä esitetty. Eikä 100% varmat readit taida muutenkaan olla Kylässä kovin yleisiä, rayn taitaa olla yks harvoista joka ruukaa esittää mielipiteensä niin? :D

Vampire kirjoitti:Savu, kukaan tuskin on varma siitä, että Tube on pahis, mutta pahikset ei kuitenkaan pelaa yksin tätä peliä - eli jos Tube olisi pahis, niin tällä on pahiskaveri.

No niin tää onkin nyt sitten mielenkiintoinen kommentti. Vampire ei siis tänään -eikä eilenkään- ollut ottanut huomioon sitä vaihtoehtoa, että kaksi "ei-hyvistä" voisi tarkoittaa kahta eri puolella tai yksittäin pelaavaa henkilöä. Kirjoittaisiko hän näin silloin jos pelaisi toisena näistä pelaajista? Vielä tänäänkin? Oli ainakin tosi hyvin bluffattu jos näin on. Eli tästä tällä hetkellä Vamille vähän hyvispointseja.

miina kirjoitti:Mie en osaa linkata viestejä mutta Savun viesti http://juonittelupelit.foorumi.eu/viewtopic.php?f=9&t=666#p20965 (yritys hyvä kymmenen? Voisko joku neuvoa sen oikean tavan?) on erikoinen.

Silleen miina että [url=linkki]se mitä haluat siinä lukevan[/url] :)

Tube kirjoitti:Hmm, miinan defenssit tuntuu olevan vielä raskaammat kuin aiemmin, vaikka hänen ylleen ei olla vielä heitetty edes kovin paljoa painetta. Hän leikkasi minun viestistäni pois myös toisen pätkän, jolla hänelle heitin varjoa hänen ylleen. Ääneni vielä perustui siihen, että oli monta pientä juttua, jotka olisi helppo selittää vaan pois, mutta yhteensä se on vähän vaikeampaa. Nyt tosi vahvasti sitä ääntä miinalle. Hän sivuutti myös kokonaan pohdiskeluissaan tuon kohdan, jossa tyyliin kaikki muut pelaajat olivat jo käyneet samalla perusteella minulle antamansa äänen läpi ja minä olin siihen vastannut. Tuliko oikeasti luettua koko ketju läpi?

Tämä jäi kyllä eilen lukematta :D Vaikka 1. päivän illan perusteella olen kallistumassa siihen että Tube olisi hyvis, tää on erikoinen viesti :D "tuliko oikeasti luettua koko ketju läpi?" kuulotaa semmoselta kolmannen asteen kuulustelulta...

Tykkäsin Horaan tästä viestistä tosi paljon. Pelaajia oli pohdiskeltu monelta kantilta pohjamutija myöten sopivan itsekriittisesti. Nosti kyllä Horaan pisteitä mun silmissä.

Tube kirjoitti:
Halima kirjoitti:Niin ja siis kuten joku ja Tube sanoi, Tuben lynkkauksesta saadaan eniten tietoa vaikka hän oiskin hyvis. Hän on ylivoimaisesti eniten käsitelty pelaaja tänään, ja jos ei tänään lynkata, häntä mietitään uudestaan huomenna.

Joo, tää. Saatte tästä infoa huomiselle. Pelatkaa hyvin ja ottakaa voitto kotiin.

++Tube

Nyt kun aloin tätä kunnolla miettimään niin Tube, olitko näin varma ettei Marsu olisi pahis? Miksi äänestää itsensä ulos ennemmin kuin toinen pelaaja, jonka roolista et voi kuitenkaan olla 100% varma? Koitko, että olet hyviksille hyödyttömämpi kuin Marzzuu? Itse nimittäin olisin niin hyviksenä kuin pahiksena äänestänyt tuossa tilanteessa Marsua (jos siis olisin ollut tippumassa), joten en oikein tiedä miten tämä pitäisi tulkita.
Näin siis vastasit myöhemmin:
Tube kirjoitti:Kun tiedän itseni hyvikseksi, niin varmaan sikäli kannattaisi äänestää Marzuuta, mutta toisaalta itselläni ei ole mitään readiä siitä, niin tuntuu sikäli vähän hassulta äänestää sitäkin. Savu taas otti pikkasen liiaksikin etäisyyttä mun äänestämiseen, niin sitä pitäisin jopa jotenkin todennäköisenä pahiksena, vaikka en kovinkaan varmana. Tässä ajassa tuskin enää ehtii mitään koordinoimaan tosin... :/

//Neljä viestiä. No ehkä kerkee? --Cameron ++Savu

Tube ottaa kyllä tosi lunkisti tuon mahdollisen oman tippumisensa tässä vaiheessa. En oikein tiiä pysyiskö ei-hyviksenä ajatus noin selkeänä loppuun asti jos ite on tippumassa :D Eli ehkä kuitenkin kallistun tämän eilisen iltahässäkän jälkeen siis siihen että Tubekaan ei ole 3. osapuoli/pahis.

Ääh. Mun ajatukset alkaa mennä jo solmuun. Nyt oon kuitenki jo lukenu kaikki viestit (osan useampaankin kertaan). Tässä tiivistettynä mitä jäi tältä lukukierrokselta mieleen:
Hyvismäiset: Horaaneko, Vampire
Neutraalit: Tube, Jinmuru
???: Halima, Niacin, Marzzuu, miina

??? tarkoittaa että en ole yhtään varma enää mihinkään suuntaan. Seuraavaksi pitäis varmaan alkaa lukea näiltä pelaajilta vanhoja viestejä läpi tai toivoa uusia luettavaksi että saisin muodostettua selkeämmän mielipiteen :D Haliman peli vaikuttaa vähän vähemmän rennolta, joka pistää miettimään oliko eilinen pelin rento aloitus vain näyteltyä, vai innostuiko Halima aiottua enemmän pahisjahdista :D Niacin taas tuntuu hiljentyneen melko tavalla.
Miinan oisin luokitellu lievästi pahismaisiin, mutta sitte tuli tämä:
miina kirjoitti:Mulla tulee aina tässä vaiheessa se olo että väärä pelaaja on tippumassa. --Tube

Miksi? Miksi pahis ois tehny noin? En nää siihen mitään syytä jos kerran ei ollut edes pahiskaveria ketä pelastaa. Paitsi sen jos tykkää että iltahässäkät on kivoja :> :D Voihan sillä olla myös joku "pidä Tube hengissä 3. päivään" -tehtävä :'D
Mutta siis tuon äänen poiston takia miina hyppää mun lievästi pahismaisista ??? kastiin. Olettaisin, että sielä löytyy nyt ainakin toinen ei-hyviksistä, toinen voi piileskellä ihan yhtä hyvin neutraaleissa. Mutta jotain jäi sentään käteen: tällä hetkellä oon aika varma mun hyvismäisistä että ne on hyviksiä. :D

//ot. Kaurapuuropannukakut kuulostaa hyvältä! Pitää kokeilla joskus <3.<3 Nyt nukkumaan!
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. yö päättyy pe 02.11 klo 20:00

ViestiKirjoittaja Tube » 02.11.2018 23:01:41

Voisiko olla kaksi sarjamurhaajaa?
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. päivä päättyy to 01.11 klo 21

ViestiKirjoittaja Tube » 02.11.2018 23:07:02

Cameron kirjoitti:Nyt kun aloin tätä kunnolla miettimään niin Tube, olitko näin varma ettei Marsu olisi pahis? Miksi äänestää itsensä ulos ennemmin kuin toinen pelaaja, jonka roolista et voi kuitenkaan olla 100% varma? Koitko, että olet hyviksille hyödyttömämpi kuin Marzzuu?

Enemmän pelkona vaan se, että osun erikoiseen, koska Marzuu ei tuntunut yhtään pahikselta. Yksinään tämä ei olisi riittänyt, mutta kun minun ympärillä oltiin pyöritty niin paljon, niin ajattelin, että mun kuolemasta tulisi aika paljon matskua, joka auttaisi kylää. Ehkä väärä valinta, mutta siten mä sen eilen vähän niin kuin järkeilin. Osuttiin nyt silti kuitenkin erikoiseen. >_>
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. yö päättyy pe 02.11 klo 20:00

ViestiKirjoittaja Niacin » 03.11.2018 00:16:05

Savujuustokiatri! Kun siis pelissä ilmeisesti nyt on sarjamurhaaja, niin tuntuisi loogiselta että ei sitten ole toista hyviksiä tappavaa roolia (aka normipahista), vaan ehkä ennemmin kultisti tai joku muu vieraampi hokkuspokkusveikko, koska muuten näin pieni peli saattaisi loppua aika lyhyeen. Tuleeko kellään erikoisroolit paremmin tuntevilla mieleen minkälainen muu kolmas osapuoli vois sopia kuvioihin? En löytänyt sitä Kylän roolilistaa mistään kun yritin penkoa arkistojen syövereistä.

Niin joo tosiaan, on ollut parina iltana muuta ohjelmaa ja vapaa-iltoina taas on ollut niin kova väsy, etten oo oikein jaksanu osallistua. Sori siitä! Mutta koitan nyt jotain sekalaisia kommentteja raapustella kasaan ennen nukkumaanmenoa! Lauantai menee hyvin pitkälti sukujuhlissa. Sunnuntaille voisin uskaltaa luvata jotain järkevämmän näköistä listausta tai muuta.

Tubelta oli sellaiset marttyyrisetit edellispäivänä että huhhuh. :D Jotenkin tuommoinen ”äänestän vaikka itse itseni pihalle sitten” tuntuu jo vähän liioittelulta, vaikka varmasti turhauttaa jos saa heti alkuun monien epäilyt niskaansa. Viesteistä välittyi kuitenkin ehkä enemmän semmoinen oikea lannistunut fiilis, kuin mikään laskelmoitu pelastussuunnitelma? Varsinkin kultisti jos olisi, niin yrittäisi ehkä ainakin ekan päivän selvitä keinolla millä hyvänsä, että saa kultin siemenen itämään ja jäisi jotain mahiksia voittaa vaikka itse kuolisikin sitten heti.

miina kirjoitti: jossain vaiheessa kun mietit että epäilisin sua vain vanhan pelin perusteella niin sehän ei pidä paikkaansa, vaan sanoin että olet mysteeri ja näin alkuun väittäisin pahikseksi. JA siihen lisäsin sarkastisesti että johtuiskohan siitä että oot viilannu mua. Oioit siis vähän mutkia suoraks.

Hmm okei, käsitin että se heitto aiemmista peleistä oli sun peruste epäilyille, koska et maininnut mitään muutakaan perustetta ja olit silti valmis äänestämään. :P

Vampire kirjoitti:Mä uskon, että tämä "kirjoittaa muut pyörryksiin"-efekti tulee siitä, että mä olen taustaltani ficcari/kirjoittaja ja kirjoitan tooodella paljon. Mun kirjoitustyyli on normaalisti koristeellinen ja jopa vähän jaaritteleva, joten en ylläty siitä, että se heijastuu juonittelupeleihinkin. Samalla tyylillä kirjoitan aina, jos mulla vaan on aikaa, koska se tulee luonnostaan ja olisi lähinnä väkinäistä, jos lähtisin omaa kirjoitustyyliäni muuttamaan. Tää kommentti on kuitenkin ehkä vähän sellanen +-0, kun toteat, että et pidä sitä erityisen pahismaisena (ie. maininta siitä, että tyyli ollut sama ennenkin eikä ollut merkki pahisroolista), mutta kuitenkin backpedalaat ja toteat, ettei se poissulje pahisroolia - eli pitkälti päädytään siihen samaan pisteeseen, jossa oltiin alun alkaenkin :D 

Tuo mun juttu oli lähinnä tarkoitettu kommentiksi siihen, kun Horaaneko piti tuota sun tyyliä epäilyttävänä filleröintinä, joten koin hyväksi tuoda oman näkökantani siihen ilmi vaikka lopputulos olikin omalta osaltani +-0.

Vampire kirjoitti:Marzzuu toisaalta pelaa aina samalla tavalla - eli laittaa silloin tällöin viestejä, jotka lähinnä toistavat muiden sanoja, eivät tuo mitään uutta, ovat muuten vaan yleisesti hämmentäviä tai eivät liity peliin oikein mitenkään ja katoaa sen jälkeen jonnekin teille tietymättömille. Että tässä ei oikein pysty sanomaan, että onko kyseessä hyvis vai pahis!Marzzuu. Koska samanlaista se on joka tapauksessa.

Jep, Marsun tyyli on tuttu. :)

++Marzzuu tseh tseh, tulehan pistäytymään täällä topassakin kun käyt Kylässä!
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. yö päättyy pe 02.11 klo 20:00

ViestiKirjoittaja miina » 03.11.2018 00:20:46

Heippa vaan yövuorosta.

Heti kun näin että savu oli hyvis niin tajusin että tuo savun lynkkaus oli varmaan pahiksille (tai mitä nyt ovatkaan) aivan huippu homma! Peliin jäi vielä mystisiä pelaajia ja yhestä melko selkeästä pelaajista pääs eroon. Kuitenkin sekä tube että marzzuu on herättäny epäilyksiä ja ne varmasti epäilyttää kunnes tippuvat. Tietenkin eilen ois pitäny tiputtaa marzzuu! Sen takia halimaa täytyy kyllä esim. miettiä uusiks. Kuitenkin Haliman ykkös vaihtoehto oli pitkään marzzuu, mutta yllättäen äänestitkin savua.

Mutta jotakin hyvääkin, tiedetään että meillä on sarjamurhaaja!

//niacin väliin.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. yö päättyy pe 02.11 klo 20:00

ViestiKirjoittaja Tube » 03.11.2018 00:36:47

Haliman ykkösvaihtoehto ei kyllä missään kohtaa ollut Marzuu, vaan halusi sille herättelyääniä.
Avatar
Tube
Kyläläinen
 
Viestit: 106
Liittynyt: 23.09.2018 10:44:48
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Resetti.net
Palkinnot: 1

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. yö päättyy pe 02.11 klo 20:00

ViestiKirjoittaja miina » 03.11.2018 01:12:36

Tube kirjoitti:Haliman ykkösvaihtoehto ei kyllä missään kohtaa ollut Marzuu, vaan halusi sille herättelyääniä.


No joo, näinhän se sano, mutta jos haluaa herättelyäänen antaa niin miks pitää pyytää muitakin mukaan? Ja tekikö marzzuu jotakin mikä vei epäilykset pois? Tai siis yritän kysyä sitä että miksi loppujen lopuksi savu oli järkevämpi kohde kuin marzzuu? Huono miun tietty puhua kun itekki epäilin savua.. mutta sama kysymys melkeinpä tubelle? Miks marzzuu ei olis voinu kahdella viestillään olla ihan mahdollinen pahis?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Mitä tänään syötäisiin? 1. yö päättyy pe 02.11 klo 20:00

ViestiKirjoittaja Vampire » 03.11.2018 09:09:34

Savun lynkkaushan on ollut pahiksille edullinen siinäkin mieleessä, että sillä saatiin pois pelaaja, josta oli ihmisillä jo jotain mielipidettä, mutta erityisesti päädyttiin taas samaan tilanteeseen kuin missä oltiin eilen. Okei, nyt meillä on edes vähän informaatiota, mutta suuri riski siihen, että tämäkin päivä pyörii samojen ihmisten ympärillä (aka Marzzuu), minkä ainakin pikaisesti vois olla olleen mahdollisesti ajatuskin. Mutta koska pahis todennäkösesti toimii yksin (tässä tapauksessa pahis=se, joka ei ole sarjamurhaaja, mikä ikinä se onkaan) tai sarjis ovat joutuneet kannustamaan muitakin lähteen mukaan touhuun, koska jos toimii yksin, niin ei ole automaattista tukea mistään, vaan joutuu puhumaan muut omalle kannalleen.

Haluankin siis kysyä kaikilta Savua äänestäneiltä, että miksi juuri Savu, miksi ei esim. Marzzuu, joka tuossa vaiheessa oli toisena äänissä ja siten olisi ollut potentiaalinen pudotettava?

Mä olen edelleen vaiheessa eilisen iltasählin lukemisessa, eli tuun kommentoimaan taas myöhemmässä vaiheessa. Tällä hetkellä kuitenkin mua epäilyttää enemmän tai vähemmän kaikki Savua äänestäneet. Tube ehkä inasen vähemmän, vaikka en olekaan valmis mallailemaan varman hyviksen viittaa Tuben harteille vielä. Paneudun siis seuraavaksi paitsi iltasähliin myös Savun pudottamiseen psallistuneisiin.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 71 vierailijaa

cron