Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja jeekaka » 19.10.2018 12:30:57

Horaaneko kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Tuo miinan kolmanneksi realistiseksi lynkkausvaihtoehdoksi mun ja Marzzuun rinnalle. Eli vähän etäänpänä kuumasta perunasta, mutta tässä vaiheessa ääni miinalle on Marzzulle mahdollisuus pelastaa itsensä.


Totta, et heitti miinan top 3:een mut jos noit äänii nyt oikein kattelin, niin pelastusyritykseen asti toi ei ois toiminut. Tilantees jossa marzul oli 4 ääntä ja miinal 2, ja Cameron yks miinan äänestäjistä, ois marzu miinaa äänestämällä tehnyt tilanteest vaan 4-3. Jos miettii tota tilannetta pelastusyrityksen kannalta, pahiskaverin ois pitänyt melkein olla joku marzua äänestäneistä, koska marzu sai äänen ekana (eli 4-4 ei ois ees riittänyt, jonkun ois pitänyt ottaa ääni pois marzulta).


Joo, lopulliseen pelastukseen ei, mutta tossa tilanteessa Marzzuu ois vielä voinut siirtää miinan omalla äänellään 3-2 johtoon. Cameron ei kuitenkaan ois oikein mua voinut äänestää missään tilanteessa, kun oli listannut yhä lievästi hyvismäisiin.

Ehkä vähän kaukaa haettua, mutta toi oli todellakin aika kädenlämpöinen ääni.

Mut ai niin, unohdin, että annoin jo Camille krediitit pelin parhaasta äänestä :D Jos eka ääni Marzzuulle ois tullut pahiskaverilta, niin oisko se lähtenyt heittämään mulle sellaista ääntä kuin heitti? :D Kai se ois kumminkin ollut vähän paremmin koordinoitu setti...
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja jeekaka » 19.10.2018 12:33:48

Tai siis, toi tilanne vaikutti ilman sitä kuningasheittoakin siltä, että Cameronin ääni pisti Marzzun toimimaan. Jos se ois ollut pahisten etäännytystä, kai Marzzu ois siihen suhtautunut lunkimmin?
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Meiz » 19.10.2018 13:39:39

Jäin nyt miettimään sitä miksei Marzzuu sitten claimannut mitään roolia päivän päätteeksi. Jos pahiksilla olis tiedossa hyviskuningas, niin erityisesti sen claimaaminen olis käynyt järkeen. Miksei. Vaikeaa sanoa oisko miinalle tullut mieleen käskeä Marzzuuta tekemään näin vai ei, on hyviksenäkin vähän hukassa roolien kanssa. Jinmuru ja Cameron taas olivat sanojensa mukaan poissa, eivätkä olisi välttämättä olleet aidosti paikalla neuvomassa. Edelleen ihmettelen Jimnurun osalta miksi/mihin katosi loppupäiväksi, itse ainakin kuvittelen että olisi ollut hyviksenä kiinnostus palata ihmettelemään tuota kuningas lipsahdusta kun itsekin siihen reagoi aika vahvasti.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Meiz » 19.10.2018 13:42:30

jeekaka sanoit aiemmin että rooliviestin muotoilun perusteella sulla on veikkaus siitä että pahikset olisi tienneet hyviskuninkaasta. Tiedän ettei rooliviestejä saa kopsailla, mutta kuinka vahva hunch?
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja jeekaka » 19.10.2018 14:04:10

Mä tässä muistelen viime vuoden SM-peliä, jossa justy vahingossa möläytti olevansa pahis siinä vaiheessa kun olin hyviksenä käyttänyt kaks päivää sen vääntämiseen et justyn on melkein pakko olla hyvis :D Siinä vaiheessa mun reaktio oli että "mitä ihmettä justy" ja tavallaan tajusin, että mun ois pakko reagoida siihen johonkin, koska mun asema oli se että kaikki piti mua itsestäänselvänä vaihtoehtona justyn pahistoveriks :D Mut menin vaan johonkin ihme denial moodiin ja aattelin että ehkä justy jollain ilveellä on siitä slipistä huolimatta hyvis :D

Pahiksen tilannehan tossa on se, että se tietää, että kyseessä on oikea slippi.

Siinä vaiheessa kun miina on kokonaan ignorannut aiheen, mä oon jo äänestänyt Marzzua slipin perusteella ja Savu ohittanut asian olankohautuksella, Jinmuru tarttuu Marzzuun heittoon (mut ei koskaan äänestä sen takia vaikka sanoo että vois sen tehdä). Mus ohittaa aiheen. Jinmurun kysyessä erikseen, Mus toteaa että epäilyttävää muttei 100% raskauttavaa ja miina ei aio uhrata sille ajatustakaan. Horaa pitää viestiä epäilyttävänä, äänestää Marzzua kun Mus alkaa epäilyttää tämän pahistoverina ja mä ja miina nostatetaan vähän hyvispisteitämme :D Meiz haluaa täsmennystä Marzzulta, äänestää Musia. Cameron tulee poistamaan äänensä Marzzuulta, ei pidä kuningasslippiä raskauttavana. Meiz vaihtaa äänensä Marzzulle.
Marzzun viesti topicciin, Musin mielestä pahismainen. Vähän ajan kuluttua siirtää äänensä Marzzulle. Keskustelua Marzzuun kans, ääni siirtyy sinne, vaikka miina käy esittämässä että Marzzuu vois olla narri (tai aiemmin, että kuningashahmosta tietävä rooli).

Että mikäpä näistä on pahismainen reaktio :D

Mä tietty reagoin heti vahvasti, koska tiiän että oikea slip :D

Savusta ja Cameronista voin kyllä kuvitella että haluaa kannustaa Marzzua aktiivisuuteen, joten katsoo sekoilua vähän läpi sormien.

Musistakin itseasiassa voin kuvitella, että se on jeekaka-tunnelissa ja haluaa uskoa että on oikeassa readissaan, kunnes Marzzuu tekee sen mahdottomaks :D

miinalta taas kunnon denial, kaikki muut selitykset käydään läpi kuin se että Marzzuu olisi pahis :D

Sinänsä Jinmurun, Horaan ja Meizin (tai Aelinankaan) ensireaktiot ei hirveesti poikkea toisistaan. Jin ei koskaan äänestä, Horaa ja Meiz puolestaan siinä vaiheessa kun Mus alkaa näyttäytyä tosi potentiaalisena pahiskamuna.

Ihmeellisin reaktio on kyl miinalla :D

//Meiz. Tein automaattisesti sen oletuksen, että pahiksilla on tieto voittomahdollisuudestaan, mutta kun toit ilmi että välttämättä ei ole niin ei sitä tosiaan suoraan sanota.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Meiz » 19.10.2018 14:09:55

Suht vainoharhainen olo myös Cameronista, peli tuntuu lähes identtiseltä edellisen pahispelin kanssa viewtopic.php?f=10&t=642
Aikaista listausta jossa mahdollisesti pussitetaan hyviksiä hitusen liian helpolla, kuten viimeksikin. Samoin deadlinen missaus voi olla hämäys ja syy olla vaihtamatta ääntä Marzzuulle siltä varalta että äänet keikahtaisivatkin eri suuntaan. Viime pelissä oli deadlinen pois myös kun pahiskaveri Halima oli mahdollinen äänien kohde, ja muutenkin vähän lurkkaili tien voittoon. Tää ajatus tosin sotii hieman sitä ajatusta vastaan, että kokenut pelaaja olisi neuvonut Marzzuuta claimaamaan, ja ehkä muutenkin laadukkaampiin viesteihin päivän lopussa.

Mutta, Marzzuuta ei siis lopulta haluttu lynkata koska pelasi normaalia aktiivisemmin. Eikö oleellisempaa kuitenkin olisi ollut se viestien laatu, eikä määrä? Marzzuu ei mitään järkevää tekstiä saanut aikaiseksi. Cameronilla nyt poissaolo sitten... :|
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Meiz » 19.10.2018 14:16:38

jeekaka kirjoitti://Meiz. Tein automaattisesti sen oletuksen, että pahiksilla on tieto voittomahdollisuudestaan, mutta kun toit ilmi että välttämättä ei ole niin ei sitä tosiaan suoraan sanota.

Isoin ihmetys on sitten se, miksi Marzzuu heittäis kuninkaan perusteella epäilyä sua kohti, jos pahiksilla oli tiedossa hyvis-kuningas. Jos ei ollut tiedossa ni mun aikasemman viestin voi unohtaa ainakin puoliksi.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Meiz » 19.10.2018 14:45:58

En kyllä tiedä oisko pahis sitten kuitenkaan päätynyt poistamaan ääntä Marzzuulta sen jälkeen kun asiasta on noussut jo niin iso haloo (Cameronin viesti viewtopic.php?f=9&t=655&start=120#p20359), varsinkin mikäli tietää että kyseessä on slip. Tai edes taktikointi, koska tällöinkin olisi jo tiedossa että tuollainen kerää kuumotusta. Huomioi kuitenkin sisällöttömät viestit, ja ehkä loogisempaa peliä olisi ollut käyttää sitä perusteena bussaukseen ja kerätä hyvät krediitit jo ennen lispahdusta annetusta äänestä.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja miina » 19.10.2018 15:09:43

Mie en ois ikinä -IKINÄ- poistanu ääntäni marzzuulta tuossa tilanteessa pahiksena. Ja siis heti olisin äänestäny pois. Vaikka oonkin pihalla usein niin mulla ei ole mitään ongelmaa ampua kaveria alas, jos se mokaan noin pahasti, ja pahiksenahan olisin tiennyt sen tosiaan olevan slippi.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 19.10.2018 15:16:22

Meiz kirjoitti:Jinmuru ja Cameron taas olivat sanojensa mukaan poissa, eivätkä olisi välttämättä olleet aidosti paikalla neuvomassa. Edelleen ihmettelen Jimnurun osalta miksi/mihin katosi loppupäiväksi, itse ainakin kuvittelen että olisi ollut hyviksenä kiinnostus palata ihmettelemään tuota kuningas lipsahdusta kun itsekin siihen reagoi aika vahvasti.

Päivä loppu maanantaina ja oon aina yheksään asti larppihommisa maanantaisin. Oli tarkotus käy puhelimella selaan peliä mut se sit unohtu ku oli kivvaa. :') Niinku jo aiemmin sanoin ni ois pitäny äänestää Marzzuuta jo aiemmin, mut jäin ootteleen hältä vastausta.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 19.10.2018 15:22:11

Meiz kirjoitti:
Jinmuru kirjoitti:Mulla nyt ei vaan kertakaikkiaan riitä energia kaiken uuelleen läpi lukemiseen ja kommentoimiseen, anteeks siitä! Saatte nyt vaan ärsyttäviä, perustelemattomia mutuja, mitä on syntyny.

Musta tuntuu, että Mus on todennäkösin toinen pahis (jonku on ollu pakko ohjeistaa Marzzuuta tuohon temppuun), mut en rajais yli Cameronia (jota on ihan todella hankala aina lukea). Miina on toinen hankala tulkittava, joka myös vois olla pahis. Kuitenki pikkasen enemmän vibattaa hyvikseen. En rajais kuitenkaan täysin yli Aelina -> Meiziäkään (vaikka Aelina on uuehko pelaaja, ni mun mielestä se vaikuttaa aika ovelalta :D Tosin molemmat on vaikuttanu hyvismäisiltä). Tuosta porukasta lähtisin pahista ehtimään, Horaata tai Savua en nää pahiksina hyvismäisen käytöksen vuoksi (Horaa esim. vaikuttanu aidosti hämmentyneeltä). Luotan et jeekaka on hyviskuningas, tuo ois ollu pahikselta vaan lopulta todella höpö temppu ku ei ollu ees niin vahvasti epäilyt päällä :')

Järkkä pahismaisimmasta hyvismäisimpään:
Mus
Cameron
miina
Meiz
Savu
Horaa
jeekaka

Jinmuru kirjoitti:"Ei oo kovin suurta hätää pahisten löytämiseen" No en tiiä auttaako hoputtaminen mitään tai ketään :D Oon kyl hyvin tietonen siitä et päivä päättyy tänään ja et pahis pitäs löytää, tosin koska suojelija ei oo tullu esille ni voijjaan melko varmasti olettaa, että se voi suojella jeekakaa huomenakin. Tai jos onki rb eikä suojelija, ni voi rb saman ku viime yönä. Mut ei sekään mahotonta oo et peli loppuu jos pahista ei löydetä.

Se vaan että en tiiä et onks pahis Mus vai miina vai onko joku muu saanu huijattua ihan täysin. Uskon tosin nyt, et Musilla on tullu joku irl-syy olla poijjes, ku ei siitä oo kuulunu mittään. Varmaan ois ees jotaki sanonu jos ois paikalla ollu... Valekuolija ja puhehäiriöijä on munki mielestä rajattu pois. Et sinänsä ei kerro sen roolista enää mitään tää hiljasuus, mun mielestä. Toki voi olla et se lurkkaa josain ja kahtoo ku me syytellään miinaa, mut ei tunnu kovin todennäköseltä musin käytökseltä :/

miina kirjoitti:No just tuo mitä sanoitkin. Jos siis pelissä olis yksi pahis ja kultti. Tätä luultiin olevan siinä koiravideo-pelissä. Jos tässä olis yhden pahiksen lisäksi kultti, se selittäisi tapottoman yön. Mutta onko se normaalia että kultin lisäksi olis vielä tavallinen pahis yksin?


"Katsokaa kuinka hyvis olen, en edes tiedä pahisten määrää 0:)" Pahis-miina esittää sekoilevansa niinku hyvis-miina?

--Mus
++miina
Jos mus nyt lopulta on se pahiskuningas ni kurjaa on, mut näillä mennään!

Ai nii, ja sen vielä huomautan, et jos oisin kulttilainen ni nimenomaan ois hätä löytää pahikset, käykää vaikka kattoon Koiravideoiden kulttichattia :'D Sori et totuus on niinki tylsä et oon hakemasa opetusvaihtoon enkä ehi pelata täysiä ennen ku hakemus on tiistaina lähetetty. :L

Mikä muuttui miinan suhteen, tuo yksi lause? Miksi miina vibatti hyvismäiseen suuntaan alkuun?

Ei yks lause, ihan vaan kaikki tuntuu mättävän. Mietinhän jo aiemmin et oisko miina joku kolmas osapuoli :D
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Savu » 19.10.2018 16:51:17

Mä oon siskon tupareissa nyt illan, joten harvakseltaan luen viestejä.

Mua vaivaa että oon jostain syystä pitäny poissaoloja ja kiireitä hyvismäisenä, koska aattelin että se ois pahikselta halpamaista peliä. Mutta jos jinmu ja cam on sellaista peliä vetäneet pahiksenakin, niin oon vähän turhaan antanut hyvispisteitä heille.

En kuitenkaan juuri nyt näe syytä olla äänestämättä Miinaa.
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja miina » 19.10.2018 17:32:29

Noni, mulla alkaa tasalta standuppi joten mun viestittely jää pitkälti tähän. Ja ajattelen että oon varmaan ihan ok kohde kun en varmasti huomennakaan osais karkottaa epäilyjä. Mutta miettikää vielä ennen lynkkausta että kenet lynkkaisitte jos tietäisitte miut varmaks hyvikseksi.

Mulla epäilyttää Jinmuru, Cameron ja luonnollisesti Mus, mutta se nyt vois hälvetä jos se olis jotakin tehnytkin tänään.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja miina » 19.10.2018 17:39:44

Sitten tietty voi olla että savu tai Meiz vaan pelaa hyvin pahista.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja miina » 19.10.2018 17:40:52

Ja en tule claimaamaan mitään roolia.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja justy » 19.10.2018 17:46:26

Laskeudutte kylän alle katakombeihin. Kaivamisen kalke kuuluu nyt voimakkaana, lurkit ovat jo lähellä katakombin seiniä. Kuka kumma on antanut heille niin tarkat ohjeet kaivamiseen?! Selvästi joku pahispetturi on vielä elossa.

Kuva


Väliaikalaskenta
3 miina (Meiz, Savu, Jinmuru)
1 Mus (Cameron)
1 Jinmuru (miina)

Tulevat poissaolot:
Cameron 19.-21.10

Kaikki ovat suorittaneet äänestyspakkonsa.


2. päivä päättyy TÄNÄÄN perjantaina klo 21.00.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja miina » 19.10.2018 17:58:03

Pahispetturi? Mitäs se tarkottaa?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Meiz » 19.10.2018 18:01:56

Skeletorin kätyri
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Savu » 19.10.2018 18:45:36

No pelin teeman mukaan kaikki pahikset on pettureita hyvisten joukossa, eiköhän se sitä vaan tarkoita...
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja justy » 19.10.2018 18:55:02

miina kirjoitti:Pahispetturi? Mitäs se tarkottaa?


Pelinjohtajan ingame ei sisällä vinkkejä pelin rooleista, voittoehdoista tai muustakaan oikeasti merkityksellisestä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 19.10.2018 18:58:42

Savu kirjoitti:Mua vaivaa että oon jostain syystä pitäny poissaoloja ja kiireitä hyvismäisenä, koska aattelin että se ois pahikselta halpamaista peliä. Mutta jos jinmu ja cam on sellaista peliä vetäneet pahiksenakin, niin oon vähän turhaan antanut hyvispisteitä heille.


Mun mielestä poissaoloista ei kannata tehdä minkäänlaisii johtopäätöksiä, ihmisillä kun voi olla kiireitä roolista riippumatta. Tietty useemmin näkee pahiksilta sitä, että kiireistä huolimatta yrittää tulla ees päivänloppuu seuraamaan (täs taas yks syy miks Mus epäilyttää, kun aktivoitu selkeesti päivän loppuu kohden sanomalla mm. että nyt ois hyvä idea lynkkaa jeekaka). Mä toivon ettei kukaan käytä epäaktiivisuutta pahistaktiikkana (täst tais olla jotai beeffii sm-pelissä, en kyl pelii hirveemmi lueskellu et en tiedä tarkkaan. Toivon et poissaoloja/pudottautumista ei aleta käyttää taktiikkana kosk jfc kui alhaalt voi aidan alittaa)

Aattelin nyt vähän lueskella Cameronin ja Jinmurun viestei, kun heist atm kaikkein epäselvin kuva.

Marzzuu kirjoitti:Cameron
Unohda, lähinnä mietin että selkeyttäisi omaa pelinlukuani
(Seli seli)


Täst tulee ainaki mulle tunne et Marzu pelkää kaikkee itteesä kohdistuvaa huomiota, jotenki säikähtäny fiilis u know. Mietin, et olisko reaktio tällainen jos Cam ois pahiskaveri, ja oltaisko tällasta keskusteluu ylipäätään käyty pelin puolel. Tietty taktiikkana mahdollinen, et jo alkuvaihees linkittyy, mut tää on niin epämääräinen ja Marzun vastaus niin outo et en usko et olis etukäteen suunniteltu. Marzun kohdal tällasii johtopäätöksii tietty vaikeuttaa se, että vaikuttaa tosi arvaamattomalta pelaajalta. Mutta huomioimpa nyt kuitenkin.

Öhh ähh kelaan edelleen tota Aelinan pudottautumista, ja joo sanoin just et tollasist ei pitäis hirveemmi vetää johtopäätöksii mut on vaa jotenkin outoo et Aelina kävi pudottautumassa laittamatta ees lyhyttä viestii, et sori kaverit tilanne on nyt tää. Mut en haluis olettaa et päätti lähtee pahiskaverin mokan takii koska vaikutti kivalt tyypiltä eikä oo kivaa epäillä tollasest :( Täs on nyt vaa pakko pikkuhiljaa alkaa rajaa epäilyjä ja meiz nyt ei ainakaa oo epäilyttäny, nii ehk nyt vaan unohdan ton ja jos Aelina/Meiz paljastuu pahikseks nii not cool, not cool at all.
(also, Meizin ois ollu pahiksena järkevämpää vaa heittää ääni suoraan Marzulle tos ku tuli peliin mukaan, ku alko näyttää aika selvästi et enemmistö kääntyy Marzuu vastaan. Jotenki se että ei oo tyytynyt menemään massan mukana ja epäilemään enemmistön suosikkei, tuntuu hyvismäiseltä. Pahistaktiikkahan sekin voi olla, mut tos kohtaa ja tos äänitilantees imo pahisMeizin puolest epäedullinen).

Cameron kirjoitti:Useampikin on ihmetellyt mun ääntä Marzzuulle. Totesin tosiaan että mukavaa, että hän on kirjoittanut aktiivisemmin tähän peliin kuin moneen muuhun edelliseen yhteispeliimme, mutta viestien sisältö oli aika tyhjää täynnä. Miksi kirjoittaa monta viestiä pelitopaan jos niissä ei ole mitään asiaa? Olen joskus pelannut Marzzuun kanssa vapaamuurareina ja silloin hän otti usein vinkistä kirjaimellisesti vaarin ja jos nyt pahiskaveri on sanonut että "käy kirjoittamassa tiheästi topicciin", Marzzuu on voinut käydä useasti kirjoittelemassa ilman että olisi kauheasti pohtinut peliä.
Toivoin siis Marsulta jotain mielipiteitä ja ajatuksia, ja nyt niitä ainakin vähän saatiin, joten
--Marzzuu. En koe tuota kuningasheittoa itse mitenkään ihmeellisenä, luulen sen enemmän olleen Marsun kielikuva pahikselle. Kuningashan on siis hyvisten rooli.
Ja tästä


Mä en jotenki täysii osta tota että Cameronin eka ajatus kuningas-heitosta oli, et se ois kielikuva pahikselle. Kaikille muille tuli kuitenkin mieleen et ois roolislippi tai sellasta tietoo ingamest mitä normihyviksen ei kuuluis tietää. On kans jännää että konkreettisesti perustelee miks marzu vois täs pelis olla pahis, mut sit perään heittää äänen pois, koska "saatiin mielipiteitä ja ajatuksia" (vaik imo noi mielipiteet putoaa edelleen tohon, että viestien sisältö aika tyhjää täynnä). Lieventää kuitenkin tuota äänenpoistoa pistämällä marzun edelleen epäilyttäväks, mutta ei halua että sitä ainakaan sinä päivänä lynkataan.

Väliin miinasta:

miina kirjoitti:itse kun olin Marzzuun pahis-pari joskus, niin ei sieltä kyllä patistelemalla saanut mitään irti.


Mietin, et kun tässä on nyt läpi pelin puhuttu siit et joku ohjailis marzun peliä, niin voisko miina heittää tällasen kommentin vähän vihjaamalla, ettei hän sit ainakaan voi olla marzun pari, kun ei tämän patistelu johtanut mihinkään. Tähän tekee sit hyvää jatkoo toisen päivän alussa heitetty kommentti:

miina kirjoitti:Ja nyt vois tehä johtopäätöksen (ehkä) että Marzzuulla on ollut pari joka on sitä buustannu.


Hmhmh. Tää nyt meni taas miinan pohtimiseen vaik mu piti keskittyy iha muihin pelaajii mUT. Jos miina ja marzu on pahiskavereita, ois voinu kuvitella että marzu ois äänestänyt miinaa ja keränny täl ees vähän hyvispisteit miinalle. Ellei pahiskuningas oo olemassaoleva rooli ja miina siis se kuningas (mikä ois hauskaa ku miettii tätä kohtaa:

miina kirjoitti:Mus vois kyllä ollakkin pahiskuningas, mitä se sitten lie onkin.


marzu ois voinu pelkää et viel joku lähtee tohon bändikärryyn mukaan äänestämäl miinaa ja miina kuolee -> pahisten peli loppuu. Mut sit, oisko kukaa oikeesti lähteny, nii selvästi oli enemmistö tappamas marzuu ja miinaa äänestävii ois pidetty pelastusyrityst tekevinä pahiksina. Joten ehkä, ehkä vähän hyvisvibaa tästä? Ehkä???
(mä oon oikeesti ihan hukassa, kaikki paitsi jeekaka tuntuu potentiaalisilta pahiskavereilta)

miina kirjoitti:Heti kun marzzuu paljastu pahikseks ajattelin että oonpa nyt huonossa jamassa kun en suostunu äänestämään marzzuuta. Veikkaan sen olleen ihan tarkoituksellista ja pahisparin ajatusta ettei marzzuu äänestä siinä lopussa minnuu niin saa miut näyttämään sen parilta.


Tää on kyl niin outo. Ei mulle ainakaan ekana ajatuksena tullu tällanen mieleen ekan illan tapahtumist, oikeestaan en tiiä oisko tullu mielee jos miina ei ois sitä ite tuonu esiin. Must tuntuu et kaikkien huomio oli ekan päivän jälkeen musissa. Tulee fiilis, että miina stressaa ihan sikana omasta tilanteestaan.

ÄÄäähhh mä en tiiä. Mus for the love of god voiks tulla sanoo jotain peliin :----D
Miinas on täl hetkel monii asioit jotka mietityttää, mut sit taas välissä on kohtii jotka tuntuu hyvismäisilt. Mus epäilyttää, mut on tosi paha sanoo tän päivän hiljasuuden takii. Koska en usko Musin kiireiden takii olevan kokonaista pelipäivää poissa (olis kai ottanut poissaolon?) niin tos on pakko olla joku toinen syy takana. Ja veikkaan et se on joko se, että kyllästy siihen miten päin mäntyy pahiksil meni, tai sit oikeest loukkaantu siit et arvosteltiin sen pelityyliä tai jotai sentyylist. If so, not cool enkä kyl jotenkaa näe musimaisena käytöksenä. Joten jäljelle jää imo todennäkösin vaihtoehto, et vaan luovutti pahispelin suhteen.

Cameron ja jinmuru on sitten toiset vaihtoehdot (joita lupasin pohtii täs viestis lmao mut ei niist saanu oikei mitää irti ja miina distractas huolella). Jinmurus häiritsee toi miten etäinen on, enkä nyt vaan puhu siit miten paljon ollut poissa vaan viestien sisältökin jää jotenkin viileeks, tuntuu ettei oo motii mennä mihinkään pohdintoihin hirveen syvälle. Cameron sopis Marzun kaveriks siin et on kokenut pelaaja ja olis voinut ohjailla tätä, sekä ton äänestyskäyttäytymisen puolesta. Cameronin peli tosin fiilispohjalt tuntunu tän päivän aikana hyvismäiselt.

Näil fiiliksil meen nyt täl:

++Mus

//Justy väliin
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja jeekaka » 19.10.2018 19:14:59

Mä en osaa päättää, toisaalta Mustin hiljentyminen on tosi epäilyttävää, toisaalta taas miinan pelille on tosi paljon sellaisia kohtia jotka selittyis jos se on pahis, toisaalta kyl hyvismiinan juttuja ja nyt se kyllä vetoaa kovasti mun tunteisiin :D

Super huono hetki vielä mulle keskittyä :<
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 19.10.2018 19:15:15

Pahiksellaki voi olla kiireitä, emmää Koiravideoisa sanonu että on kiire ja sitte käkkiny koneella nauramasa et sielä ne hyvikset nyt pelaa =_= Alkaa mennä tää meininki sellaseks et pitäs lopettaa opiskelu ja muut harrastukset et voi juonitella, melekosen kurjaa ku oon aika monesti ilmonnu peleihin sillä ajatuksella et saatais nyt ees pelejä täälä pyörimään.

// täsä välisä kävin syömäsä ja rauhottumasa :d

Miina tai mus, menee nyt hakuammunnaks. Kumpiki passaa. Mistä vetoa ni oikeesti tyyliin Horaa on onnistunu huijjaamaan meitä kaikkia? :D
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 19.10.2018 19:32:51

Jinmuru kirjoitti:Pahiksellaki voi olla kiireitä, emmää Koiravideoisa sanonu että on kiire ja sitte käkkiny koneella nauramasa et sielä ne hyvikset nyt pelaa =_= Alkaa mennä tää meininki sellaseks et pitäs lopettaa opiskelu ja muut harrastukset et voi juonitella, melekosen kurjaa ku oon aika monesti ilmonnu peleihin sillä ajatuksella et saatais nyt ees pelejä täälä pyörimään.


No siis täähän oli aikoinaa mul syy miks halusin ottaa taukoo, enkä sen takii ite haluu ketää painostaa liikaa puhuun tai lähtee miettiin syytä poissaolojen taustalle. Kuitenki ollaan kaikki aikuisii ja kaikil on menoi eikä pelaamisen pitäs ol mikää prioriteetti minkä takii lähtee peruun muit menoi, en kans usko et kukaa sitä vaatii :D Se kuitenki pitää kestää jos itel o kiireit, et toiset tekee johtopäätöksii sun hiljaisuudest. Eikä kukaan tääl oo ollu sille pUHU !!! Mulle nyt vaan on tullu sun viesteist outo fiilis ja se liittyy enemmän viestien sisältöön kun siihen, että olisit ollu hiljaa.
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Meiz » 19.10.2018 19:34:41

Sori jos oon antanu sellasen kuvan että näiden pelin on mentävä IRL:n edelle, ei ole tarkoitus enkä halua ketään syyttää siitä että on ollut jotain menoja jonka takia postaukset jääneet vähäisemmiksi :/ Tiedän kuitenkin omakohtaisesta kokemuksesta, että ne kiireet alentavat pahiksena vielä tavallista enemmän kynnystä olla postaamatta peliin. Ei tarvitse tehdä sitä aitoa pelin selvitystä kuitenkaan. Tää nyt on varmaan tapauskohtaista anyway enkä siitä sen enempää aio puhua.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 19.10.2018 19:37:03

Jinmuru kirjoitti:Mistä vetoa ni oikeesti tyyliin Horaa on onnistunu huijjaamaan meitä kaikkia? :D


Joo tääl mä räkäsesti nauran teidän sokeelle luottamukselle

Mul jotenki tulee kokoajan vahvempi fiilis et miina ei oiskaa pahis mut äähh en tiiä. Onks meil nyt siis legit varaa tehdä yks harhaheitto vai onks peli täs jos ei saada pahista kiinni? Vissiin suunnitelma oli, et suojelija ei tuu esiin jos pystyy suojeleen jeekakaa viel toisen yön?

//Meiz
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Meiz » 19.10.2018 19:41:10

Ei mullakaan ole mikään supervarma read, koska miinalla on tapana olla epäilyttävä myös hyviksenä. Muutama seikka puhuu kutienkin tosi vahvasti sen puolesta että olisi pahis enkä haluu aliarvioida hänen kykyä esittää olevansa pihalla pelistä. Jos nyt on tosiaan niin että pahikset voi voittaa tän pelin ens yönä tappamalla kuninkaan, pidän ihan mahdollisena pahistaktiikkana totaali hiljentymistäkin. En tosin halua nyt sen enempää alkaa arvailemaankaan mitkä kaikki syyt siellä taustalla voi olla ettei tähän päivään ole tullut yhtäkään pohtausta. Vähän sellanen fiilis et jos tähän taktiikkaan häviää niin menköön.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 19.10.2018 19:50:57

Horaaneko kirjoitti:Mulle nyt vaan on tullu sun viesteist outo fiilis ja se liittyy enemmän viestien sisältöön kun siihen, että olisit ollu hiljaa.

Joo, sisältötki vaan kärsii ku ei vaan pysty esim. lukemaan topaa uuelleen ni pitää mennä tunteella ja luottaa enemmän muihin ku ehkä haluais :/
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 19.10.2018 19:52:21

Tulos taitaa olla 3 miina, 2 mus, eli vielä ehtis muuttaa mieltään. Oisko hyvis-miina ottanu näin rauhallisesti putoamisuhan?
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Meiz » 19.10.2018 19:54:19

Horaaneko kirjoitti: Jos miina ja marzu on pahiskavereita, ois voinu kuvitella että marzu ois äänestänyt miinaa ja keränny täl ees vähän hyvispisteit miinalle. Ellei pahiskuningas oo olemassaoleva rooli ja miina siis se kuningas (mikä ois hauskaa ku miettii tätä kohtaa:

miina kirjoitti:Mus vois kyllä ollakkin pahiskuningas, mitä se sitten lie onkin.


marzu ois voinu pelkää et viel joku lähtee tohon bändikärryyn mukaan äänestämäl miinaa ja miina kuolee -> pahisten peli loppuu. Mut sit, oisko kukaa oikeesti lähteny, nii selvästi oli enemmistö tappamas marzuu ja miinaa äänestävii ois pidetty pelastusyrityst tekevinä pahiksina. Joten ehkä, ehkä vähän hyvisvibaa tästä? Ehkä???
(mä oon oikeesti ihan hukassa, kaikki paitsi jeekaka tuntuu potentiaalisilta pahiskavereilta)

Itse kuitenkin mietin että miksi Marzzuu päättäisi lähteä laittamaan ääntä Cameronia kohti lopussa (koska miina mainitsi että jokin Cameronissa epäilyttää), sen sijaan että laittaisi äänen hyvis-miinalle ja parantaisi merkittävästi mahdollisuuksiaan selvitä päivästä. Cameronia kohti ei ollut paljoakaan epäilyä tuossa vaiheessa. Toki tuossa voisi olla joku viimehetken kömpelö etäännyttämisyritys pahis-Cameronista, mutta todennäköisempänä pidän sitä ettei halunnut pudottaa miinaa itsensä pelastaakseen.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 85 vierailijaa

cron