Pieni luolaseikkailu 3 - Peli on päättynyt

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Savu » 18.10.2018 19:21:06

Miks meillä on nyt täällä kaks pelaajaa jotka ei osallistu peliin ollenkaan? Jinmuru ja Mus herätys -_-
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 18.10.2018 20:03:34

Horaaneko kirjoitti:Jinmuru back offas aika nopee Jeekakan epäilystä mikä tuntuu kyl vähän hassulta, useinhan käy niin että kun useammat alkaa epäileen yht pelaajaa, se loppujen lopuks kääntyy niit pelaajii vastaan kun aletaan syyttelee massaamisesta ja muiden mielipiteiden mukana ratsastamisesta. Oisko ennakoinut tällasta? Jinmurun pelaaminen on muutenkin tuntunut tosi varovaiselta.

- -

Tos vaihees kun vasta jeekaka oli marzuu epäilly kuningas-heitosta ois Jinmurun pahiksena kannattanut jättää mielipiteensä avoimemmaks, mutta sanoo suoraan uskovansa tuota legit lipsautukseks. Myös miettii Marzzuun äänestämistä, mikä ei tietenkää oo nii raskauttavaa ku itse äänestäminen, mutta kuitenkin ylimääräistä huomiota tätä kohtaan.


Käytin jeekakasta sanoja "vähän tulee sellanen viba". Ja se oli mun päivän eka viesti, niinku sanoin muistaakseni jo aiemmin et tuo oli sellasta tökkäilyä eikä mitään täyttä epäilyä :'D
Jälkikäteen ajateltuna ni ois pitänyki äänestää Marzzuuta heti, mut aattelin antaa hänelle mahollisuuen vastata mun kysymykseen (tarkentaa ajatustenkulkuaan kuninkaasta), mut no, sit en tullukaan enää pelaan loppupäivästä :L

Mitä enemmän luen muitten perusteluja ni sitä enemmän oon alkanu miettiin et oisko toka pahis kuitenki miina, mut ehkä enemmän tällä hetkellä tuntuu et miina ois joku kolmas osapuoli. Se selittäis, miks se ois niin outo? :'D Piän äänen Musilla toistaseks.

Sori hiljasuuesta, Savu (ja muut) :/
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja miina » 18.10.2018 20:19:37

En ole kolmas osapuoli. Ihan ku sitä kyllä kukaan uskois :D

Mulla tuli mieleen tuosta savun tasapainotus ajatuksesta että jättääkö jeekaka nyt vielä jotakin sanomatta?

Mua kans ahistaa tuo suojelijapohdinta kun niitä vaihtoehtoja on niin paljon.

Miun tekis mieli äänestää musia ihan vaan joska olihan sen toiminta eilen outoa. (Ei suostunu "muka" lukemaan pitkiä viestejä, vääränlaisia ääniä, liina vähän ääniä, ei vastaile kysynyksiin) mutta en halua äänestää sitä ennen kun se on päässy sanomaan edes sanasen toiminnastaan.

Miun mielestä Meiz nyt puskee mua kohti valtavalla voimalla, aelina toiminta kun oli taas erilaista kuin aiemmin niin tää herättää pientä epäilystä. Mutta ymmärrän kyllä noita Meizin syitä mua epäillä. Ja Meiz, kyllä miun mielestä ihan hyvinkin voi pohtia miksi pahis toimii miten toimii (eli miksi marzzuu ei äänestänyt mua), kuitenkin minun mielestä -hyviksenä- olis ollut aika luontevaa nähä se ääni mulle tulevan. Eli joku syy siinä oli miksi se ei mulle tullut. Oikeestaan oon sitä mieltä että jos olisin pahis niin siinäkin tapauksessa marzzuun olis kannattanu äänestää mua.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja jeekaka » 18.10.2018 20:37:50

miina kirjoitti:Mulla tuli mieleen tuosta savun tasapainotus ajatuksesta että jättääkö jeekaka nyt vielä jotakin sanomatta?


Jos jätän, niin teen sen hyvästä syystä ;D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja miina » 18.10.2018 20:57:10

jeekaka kirjoitti:
miina kirjoitti:Mulla tuli mieleen tuosta savun tasapainotus ajatuksesta että jättääkö jeekaka nyt vielä jotakin sanomatta?


Jos jätän, niin teen sen hyvästä syystä ;D


Okke.
Mieki jätin viime pelissä sanomatta että rakastavaisten lisäks olin kulttipetturi, just saying..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Savu » 18.10.2018 21:01:20

Okei, noh mä oon aika vakuuttunu et Jeekaka on hyviskuningas. Mietin toista tuntia että voisko se olla pahiskuningas, mut nyt ehkä ymmärrän paremmin :) Toivottavasti se tasapainottava tekijä on suojelija joka voi suojella joka yö samaa, muutenhan tässä on aika lopun hetket käsillä.

Ei mitään Jinmuru, kiva ku tulit takasin :) Mut, mä en ky vieläkään saa sun viesteistä oikein mitään irti. Puolustelua ja vähän epäilyttää Miina. Lisää tekstiä kiitos :D

Hassua että Miina nyt ymmärtää Meizin epäilyjä itseään kohtaan. Yleensä Miina alkaa epäillä aina itseään epäilijöitä tosi voimakkaasti, kuten ekana päivänäkin nähtiin. Pelityyli tuntuu mukautuvan aina sen mukaan mistä häntä epäillään. Viimeksi kun Miina oli putoamassa hyviksenä, se reagoi siihen olemalla hiljaa. Nyt tulee hirveästi tekstiä ja puolustelua.

Onko mahdollista että Mus ois hiljaa jonkun erikoisvoiman takia? Voiko puhehäiritsijä hiljentää toisen kokonaan? Tai onko mahdollista että se valekuoli yöllä?
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Meiz » 18.10.2018 21:07:38

Savu kirjoitti:Onko mahdollista että Mus ois hiljaa jonkun erikoisvoiman takia? Voiko puhehäiritsijä hiljentää toisen kokonaan? Tai onko mahdollista että se valekuoli yöllä?

Ei perhana, ei tullut tällaiset mieleenkään. Ei nyt oo linkkiä käsillä, mikä tuo valekuolema siis on? Tuntuu kyl melko turhauttavalta ja epähauskalta voimalta jos pahis voisi hiljentää toisen koko pelipäiväksi.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja miina » 18.10.2018 21:14:21

Kyllähän Mie epäilen meiziä edelleen, tai siis lähinnä sitä että Aelina pelas erilailla kun hyvispelissään ja että se on outoa että Meiz on niin varma miun roolista.

Mun pakko suoltaa nyt tekstiä kun huomenna on töitä ja standuppia, ei todella varmasti kerkiä olla missään vaiheessa paikalla.

Mulla epäilyttää myös Jinmuru. Se pelaa niin samalla tavalla kuin kulttipelissä.

Cameron on nyt ollu ihan hyvismäinen mutta se ei poista sitä että edelleen se olis hyvinkin yksi kokeneimmista hääräämään marzzuun kuiskijana. Ja jostakin syystä kuvittelen että Cameron ottais miut melko helpoksi kohteeksi kun tietää että oon hirveen huono perustelemaan toimintojani.

Eli mulla epäilyttää Jinmuru, Cameron, Aelina/Meiz ja Mus. Mus siksi että ei oo ottanut kantaa mihinkään. Toisaalta, en usko että vielä ekan päivän aikana Mus olis tajunnu mitä sen pitää marzzuun kanssa tehä.

Äänestän nyt ++Jinmuru
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Savu » 18.10.2018 21:19:59

Meiz kirjoitti:Ei perhana, ei tullut tällaiset mieleenkään. Ei nyt oo linkkiä käsillä, mikä tuo valekuolema siis on? Tuntuu kyl melko turhauttavalta ja epähauskalta voimalta jos pahis voisi hiljentää toisen koko pelipäiväksi.

Valekuolija on yhden kerran yötaposta selviytyvä rooli. Jos valekuolijaa yritetään tappaa yöllä, hän lavastaa oman kuolemansa ja on poissa pelistä seuraavan päivän eikä saa mitenkään osallistua peliin sen aikana. PJ:n viestit yleensä antavat ingamen osalta ymmärtää hänen kuolleen, mutta pelaajan roolia ei kerrota eikä häntä lisätä kuolleiden listalle. Valekuolija herää "kuolleena" viettämänsä päivän jälkeen aamulla taas henkiin ja on sen jälkeen täysin tavallinen kyläläinen, joka toisella yötappoyrityksellä kuolee normaalisti.

Hmm... tässä ei nyt kyllä täyty tuo että ingamessa ois kerrottu Musin kuolleen. Et ehkä se ainaki on rajattu pois.
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja miina » 18.10.2018 21:28:04

Mie luin rooleja enkä löytäny tuota valekuolijaa..

Ja ++Jinmuru
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja justy » 18.10.2018 21:43:08

Väliaikalaskenta

3 Mus (Jinmuru, Cameron, Savu)
1 miina (Meiz)
1 Jinmuru (miina)

Tulevat poissaolot:
Cameron 19.-21.10

Kaikki ovat suorittaneet äänestyspakkonsa.


2. päivä päättyy huomenna perjantaina 19.10. klo 21.00.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja jeekaka » 18.10.2018 21:47:23

Ei tää peli voi myöskään varmaan olla niin rigged, että ois kaks hyviskuningasta :---D Oon miettiny miinan mahdollisuutta olla suojelija, mutta sen kanssa ei käy järkeen olla noin epäluuloinen mun suhteen :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Savu » 18.10.2018 22:54:19

No ei kai nyt sentään kahta hyviskuningasta :D Välillä oon kyllä pohtinut kans oisko Miina joku erikoinen kun on noin ahdistunu, mutta kyllä niin moni seikka nyt vaan viittaa ++miinaan.

Mua nyt tosissaan mietityttää onko ton Musin hiljentymisen taustalla joku erikoishomma, tuon aktiivisen alun jälkeen en nää mitään pelillisesti järkevää syytä miksi se nyt olisi hiljaa pahiksena tai hyviksenä.
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 19.10.2018 00:01:32

Kävin vähän lueskelee noit roolei ja vaikee kyl uskoo et Mus ois roolin takia hiljaa. Puhehäiriöijäst sanotaan, että voi valita miten kohde puhuu seuraavana päivänä, mut en usko et on sallittuu kokonaan hiljentää pelaajaa enkä oo tällast kyl koskaa nähnykkää. Sit toi valekuolija, niinku Savu sanokin niin ei oo ollu mainintaa ingames, also mun on melkein mahdotonta uskoo että pahis ois yrittäny tappaa Musia yöllä, kun on niin validi pahisvaihtoehto. Kirottuun en usko näin pienessä pelissä.
Tietty jos mietitään et täs on mahdollisuus et rooleja on muuteltu jonkun verran, vois olla mahdollista että puhehäiriöijä sit voikin hiljentää pelaajan täysin. Mut sit tossaki tulee vastaan pelin pieni koko, jotenki tuntus epätodennäköselt et 9 pelaajan pelis PJ ois päättäny et tällane rooli on hyvä idea.
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja miina » 19.10.2018 05:09:50

Toisaalta, mus sais kaiketi äänestää. Joten Voishan se sillä ilmoittaa olevansa paikalla. En siis usko että sellainen rooli on nyt pelissä.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Meiz » 19.10.2018 08:28:52

Miina, miten siis näkisit että Jinmurun peli vastaa tässä kulttipeliä, ja mikä peli oli kyseessä? Jimuru on ainakin ollut tosi laiskanoloinen tässä pelissä, ei tuu sellasta fiilistä että olisi mitään kovin suurta hätää pahisten löytämiseen.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja miina » 19.10.2018 08:39:30

No just tuo mitä sanoitkin. Jos siis pelissä olis yksi pahis ja kultti. Tätä luultiin olevan siinä koiravideo-pelissä. Jos tässä olis yhden pahiksen lisäksi kultti, se selittäisi tapottoman yön. Mutta onko se normaalia että kultin lisäksi olis vielä tavallinen pahis yksin?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Meiz » 19.10.2018 09:25:06

Tän pelin setupissa kerrotaan suoraan että pahiksia on 2.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 19.10.2018 09:46:25

"Ei oo kovin suurta hätää pahisten löytämiseen" No en tiiä auttaako hoputtaminen mitään tai ketään :D Oon kyl hyvin tietonen siitä et päivä päättyy tänään ja et pahis pitäs löytää, tosin koska suojelija ei oo tullu esille ni voijjaan melko varmasti olettaa, että se voi suojella jeekakaa huomenakin. Tai jos onki rb eikä suojelija, ni voi rb saman ku viime yönä. Mut ei sekään mahotonta oo et peli loppuu jos pahista ei löydetä.

Se vaan että en tiiä et onks pahis Mus vai miina vai onko joku muu saanu huijattua ihan täysin. Uskon tosin nyt, et Musilla on tullu joku irl-syy olla poijjes, ku ei siitä oo kuulunu mittään. Varmaan ois ees jotaki sanonu jos ois paikalla ollu... Valekuolija ja puhehäiriöijä on munki mielestä rajattu pois. Et sinänsä ei kerro sen roolista enää mitään tää hiljasuus, mun mielestä. Toki voi olla et se lurkkaa josain ja kahtoo ku me syytellään miinaa, mut ei tunnu kovin todennäköseltä musin käytökseltä :/

miina kirjoitti:No just tuo mitä sanoitkin. Jos siis pelissä olis yksi pahis ja kultti. Tätä luultiin olevan siinä koiravideo-pelissä. Jos tässä olis yhden pahiksen lisäksi kultti, se selittäisi tapottoman yön. Mutta onko se normaalia että kultin lisäksi olis vielä tavallinen pahis yksin?


"Katsokaa kuinka hyvis olen, en edes tiedä pahisten määrää 0:)" Pahis-miina esittää sekoilevansa niinku hyvis-miina?

--Mus
++miina
Jos mus nyt lopulta on se pahiskuningas ni kurjaa on, mut näillä mennään!

Ai nii, ja sen vielä huomautan, et jos oisin kulttilainen ni nimenomaan ois hätä löytää pahikset, käykää vaikka kattoon Koiravideoiden kulttichattia :'D Sori et totuus on niinki tylsä et oon hakemasa opetusvaihtoon enkä ehi pelata täysiä ennen ku hakemus on tiistaina lähetetty. :L
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja jeekaka » 19.10.2018 09:57:59

Joo en usko että setup on enää mitään muuta kuin kaksi pahista ja hyviskuningas, joka on se piilotettu voittoehto. Pahiksilla saattaa olla kuningas tai olla olematta, mutta sillä ei oo väliä enää kun pahiksia on muutenkin vain yksi jäljellä.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 1. päivä alkaa pe 12.10. klo 20

ViestiKirjoittaja jeekaka » 19.10.2018 10:16:05

miina kirjoitti:Nyt kun tarkemmin miettii tosiaan noita syitä tuohon Marzzuun ns. aktiiviseen otteeseen niin tuo selitys patistelevasta kaverista voi olla ihan todellinen. Toisaalta, itse kun olin Marzzuun pahis-pari joskus, niin ei sieltä kyllä patistelemalla saanut mitään irti. Mie mietin sitä että kun Marzzuu sekoili niitten hahmoluokkien kanssa että onko sen roolissa joku mikä viittais jotenkin niihin/aiempiin peleihin ja näissä taas olis jotakin kuningas viittausta. En osaa sanoa onko se suoraan pahismaista, mutta tuo Cameronin pointti siitä kaverista joka yrittää työntää Marzzuuta viestimään voi olla todellisempi. Mutta jos tosiaan halutaan änkeä se kuningas tähän, niin luulisin enemmän että Marzzuu on siis rooli joka on viestissään saanut kuulla jostakin kuninkaasta.


Oikeestaan tää kommentti on se, joka sai mut miettimään miinan suojelijuutta :D Eli miina vois itse olla rooli, joka on viestissään saanut kuulla jotain kuninkaasta, ja olettais vaikka että Marzzuu on hyviskuningas. Siihen vois myös sopia se, ettei miina halunnut siirtää ääntään Marzzuulle.

(Mietin nimittäin itsekin, oisko Marzzuu voinut olla joku rooli joka tietää kuninkaasta, eli todennäköisesti joku suojelushahmo :D Tulin aika nopeesti siihen tulokseen et ei, koska jos tietäis hyviskuninkaasta niin miks syyttäis mua kuninkaaksi jos pitää pahiksena :D)

Mutta miks suojelija yrittäis jauhottaa peliä kyseenalaistamalla mun kuninkuutta ja yhtäkkiä alkamalla vetää kulttia mukaan tähän, kun eilen vielä oli mielellä että ylimääräisiä voittoehtoja voi alkaa miettiä siinä vaiheessa kun niistä on jotain viitettä :D Nyt kun on viite kuninkaasta niin se ei kelpaa, mut kultti vois kumminkin olla :D

Mitä tulee Musiin, niin uskon et hiljaisuuden taustalla IRL-syyt, mut toisaalta jos peli menee huonosti niin se kyl sitten voi syödä vielä entisestäänkin motivaatiota osallistua :D Been there, done that.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja jeekaka » 19.10.2018 10:23:59

Jos miina oot kumminkin suojelija, niin kannattaa ehkä claimata jo tässä vaiheessa niin ei tuu mitään harkitsematonta päivän loppuun. Ootte Musin kans kumminkin top 2 -lynkattavat tänään, ja jos pahis ampuu sut yöllä, niin sit pitää löytää enää pahis joukosta Jinmuru-Meiz-Horaa-Savu :D Jos sulla ois vielä varma hyvistulos tosta joukosta niin sekin auttais :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Meiz » 19.10.2018 10:52:19

Jinmuru kirjoitti:Mulla nyt ei vaan kertakaikkiaan riitä energia kaiken uuelleen läpi lukemiseen ja kommentoimiseen, anteeks siitä! Saatte nyt vaan ärsyttäviä, perustelemattomia mutuja, mitä on syntyny.

Musta tuntuu, että Mus on todennäkösin toinen pahis (jonku on ollu pakko ohjeistaa Marzzuuta tuohon temppuun), mut en rajais yli Cameronia (jota on ihan todella hankala aina lukea). Miina on toinen hankala tulkittava, joka myös vois olla pahis. Kuitenki pikkasen enemmän vibattaa hyvikseen. En rajais kuitenkaan täysin yli Aelina -> Meiziäkään (vaikka Aelina on uuehko pelaaja, ni mun mielestä se vaikuttaa aika ovelalta :D Tosin molemmat on vaikuttanu hyvismäisiltä). Tuosta porukasta lähtisin pahista ehtimään, Horaata tai Savua en nää pahiksina hyvismäisen käytöksen vuoksi (Horaa esim. vaikuttanu aidosti hämmentyneeltä). Luotan et jeekaka on hyviskuningas, tuo ois ollu pahikselta vaan lopulta todella höpö temppu ku ei ollu ees niin vahvasti epäilyt päällä :')

Järkkä pahismaisimmasta hyvismäisimpään:
Mus
Cameron
miina
Meiz
Savu
Horaa
jeekaka

Jinmuru kirjoitti:"Ei oo kovin suurta hätää pahisten löytämiseen" No en tiiä auttaako hoputtaminen mitään tai ketään :D Oon kyl hyvin tietonen siitä et päivä päättyy tänään ja et pahis pitäs löytää, tosin koska suojelija ei oo tullu esille ni voijjaan melko varmasti olettaa, että se voi suojella jeekakaa huomenakin. Tai jos onki rb eikä suojelija, ni voi rb saman ku viime yönä. Mut ei sekään mahotonta oo et peli loppuu jos pahista ei löydetä.

Se vaan että en tiiä et onks pahis Mus vai miina vai onko joku muu saanu huijattua ihan täysin. Uskon tosin nyt, et Musilla on tullu joku irl-syy olla poijjes, ku ei siitä oo kuulunu mittään. Varmaan ois ees jotaki sanonu jos ois paikalla ollu... Valekuolija ja puhehäiriöijä on munki mielestä rajattu pois. Et sinänsä ei kerro sen roolista enää mitään tää hiljasuus, mun mielestä. Toki voi olla et se lurkkaa josain ja kahtoo ku me syytellään miinaa, mut ei tunnu kovin todennäköseltä musin käytökseltä :/

miina kirjoitti:No just tuo mitä sanoitkin. Jos siis pelissä olis yksi pahis ja kultti. Tätä luultiin olevan siinä koiravideo-pelissä. Jos tässä olis yhden pahiksen lisäksi kultti, se selittäisi tapottoman yön. Mutta onko se normaalia että kultin lisäksi olis vielä tavallinen pahis yksin?


"Katsokaa kuinka hyvis olen, en edes tiedä pahisten määrää 0:)" Pahis-miina esittää sekoilevansa niinku hyvis-miina?

--Mus
++miina
Jos mus nyt lopulta on se pahiskuningas ni kurjaa on, mut näillä mennään!

Ai nii, ja sen vielä huomautan, et jos oisin kulttilainen ni nimenomaan ois hätä löytää pahikset, käykää vaikka kattoon Koiravideoiden kulttichattia :'D Sori et totuus on niinki tylsä et oon hakemasa opetusvaihtoon enkä ehi pelata täysiä ennen ku hakemus on tiistaina lähetetty. :L

Mikä muuttui miinan suhteen, tuo yksi lause? Miksi miina vibatti hyvismäiseen suuntaan alkuun?
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja jeekaka » 19.10.2018 10:55:59

Savu kirjoitti:Tuossa ekana päivänä Meiz ei pahemmin kommentoi Marzzuun kuningas-puheita, heitti äänen Musille mutta sanoi voivansa äänestää myös Miinaa tai Marsua. Puheissaan Meiz vaikuttaisi epäilevän toiseksi eniten Miinaa, mutta muutaman tunnin päästä vaihtaakin äänensä Marzzuulle ilman mitään perusteluja. Tästä reilu tunti eteenpäin ja Marzzuu tulee möläyttelemään itsensä lynkatuksi. Aika mielenkiintoisesti ajoitettu äänenvaihto, tulee hieman sellainen olo että Meiz tiesi että Marzzuu tulee varmasti tippumaan. Tänään onkin sitten jyrännyt näitä helpoimpia kohteita eli Miinaa ja Musia, mikä ei ainakaan lisää hyvispisteitä mun silmissä. Mutta ihan tunnepohjalta tulee sellainen olo että Meiz on oikeasti innoissaan siitä että uskoo löytäneensä oikean pahiksen ja kerää siihen todisteita.


Savu kirjoitti:Eiku multa jäi nyt kyllä kokonaan yks Meizin viesti lukematta joka käsittelee pelkästään Marzzuun kuningas puheita.


Mä en löydä kuningaspuheviestiä? :D Mullakin on kyllä lievä vainoharha Meiziä kohtaan. Toisaalta antoi ratkaisevan äänen Marzzuulle, mut toisaalta niin kuin olin juuri päässyt sanomasta, jos Marzzuu ois ollut rivipahis niin tollasen lipsautuksen jälkeen toisen ois kannattanu vaan bussata. Toisaalta, aika kova pokka heittää ääni pahiskaverille just sen jälkeen kun mä oon sanonut että niin kantsis tehdä :D

viewtopic.php?f=9&t=655&start=90#p20324
Tässä viestissä Jinmuru vähänniinku suolaa kaikki vaihtoehdot edistää Marzzuun tilannetta. Toisaalta, ei kyllä tee mitään konkreettista sen huonontamiseksikaan. Mahdollinen pehmobussaus? :D

Cameron, hmm... Toi suojelijajuttu ehkä suurin kysymysmerkki :D

viewtopic.php?f=9&t=655&start=120#p20359
Tässä viestissä ei usko Marzzuun lipsautuksen olevan merkitsevä, syyttää mua kostoäänestä ja sanoo että se laskee mun hyvispisteitä. Seuraavassa viestissä ääni miinalle. Tuo miinan kolmanneksi realistiseksi lynkkausvaihtoehdoksi mun ja Marzzuun rinnalle. Eli vähän etäänpänä kuumasta perunasta, mutta tässä vaiheessa ääni miinalle on Marzzulle mahdollisuus pelastaa itsensä.

(Unohdin Cameronin kokonaan tosta edellisestä viestistä :D Ei tää peli nyt sit ookkaan ihan helposti menossa.)

Horaaneko ja Savu on sellaisia pelaajia, joissa mua ei oikeastaan epäilytä juuri mikään :D

//Meiz
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Meiz » 19.10.2018 11:04:36

@jeekaka, Savu viittaa mun avauspostiin jossa käsittelin aihetta (Savu alkuun totesi etten käsitelly)
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja jeekaka » 19.10.2018 11:11:45

Ok, kiitos :D Et tosiaan omin sanoin hirveesti käsittele, mutta toistat Jinmurun kommentin johon ei välttis olekaan paljon lisättävää.

viewtopic.php?f=9&t=655&start=120#p20369

Tossa toi mun viesti mihin aika luontevana jatkona tulee Meizin äänenvaihto. Jos Meiz on pahiksena vaan päättäny lähteä bussaamaan niin ajoitus 10 pistettä ja papukaijamerkki :D Mulle tuli tossa tilanteessa olo, että Meiz ostaa mun ja horaan casen ja liittyy vankkuriin.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Meiz » 19.10.2018 11:13:51

Juurikin näin + Marzzuun katoaminen ja outo syy sinun äänestämiseen, joten halusin pistää ihan oikeaan pudotusvaaraan.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Meiz » 19.10.2018 11:16:45

Koiravideoita - peli, viewtopic.php?f=10&t=627

Sen verran yhtäläisyyksiä, että Jinmuru selittele paljon kiireillä vähäistä inputtia, tismalleen kuten tässä pelissä. Eli ainakin pahiksena voisi helposti käyttää vastaavaa syytä vähäiseen osallistumiseen. Lurkkaaminen käy jopa järkeen sikäli kun pahiksille riittää kuninkaan tappo, ei tarvitse selvitä loppukolmikkoon asti.

Miina on tässä samassa pelissä kultisti, joten voi aidosti keskittyä pahisten etsimiseen. Aika paljon konkreettisemman oloista viestittelyä kuin tässä pelissä. Kuinkahan paljon tuosta oli privana coachattua? Muistelen kuitenkin että miina hyviksenä on yrittänyt selvittää peliä paremmin, ei vasta kun siitä erikseen kysyy. Enkä meinaa millään päästä yli tosta Marzzuun identtisestä viestistä...
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja miina » 19.10.2018 12:10:28

Mie olin viime pelissä myös rakastavainen aelinan kanssa jos sillä on mitään merkitystä, eli pystyin voittamaan myös ilman kulttia. Ja en koe että olisin ihan hulluna kulttichatissa saanu mitään vinkkejä, kyllä me paljon höpöteltiin mutta ei oikeestaan mitään toistemme tekstien tarkastelua tms.

Jep, täytynee lukea säännöt ennen kun alan mitään roolipohdintoja uusiks tekemään.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 3 - 2. päivä päättyy pe 19.10. klo

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 19.10.2018 12:22:03

jeekaka kirjoitti:Tuo miinan kolmanneksi realistiseksi lynkkausvaihtoehdoksi mun ja Marzzuun rinnalle. Eli vähän etäänpänä kuumasta perunasta, mutta tässä vaiheessa ääni miinalle on Marzzulle mahdollisuus pelastaa itsensä.


Totta, et heitti miinan top 3:een mut jos noit äänii nyt oikein kattelin, niin pelastusyritykseen asti toi ei ois toiminut. Tilantees jossa marzul oli 4 ääntä ja miinal 2, ja Cameron yks miinan äänestäjistä, ois marzu miinaa äänestämällä tehnyt tilanteest vaan 4-3. Jos miettii tota tilannetta pelastusyrityksen kannalta, pahiskaverin ois pitänyt melkein olla joku marzua äänestäneistä, koska marzu sai äänen ekana (eli 4-4 ei ois ees riittänyt, jonkun ois pitänyt ottaa ääni pois marzulta).

Jinmurus häiritsee kyl toi, et tuntuu aktivoituvan aina heti sen jälkeen kun hänestä on jubailtu ja mul on joku hämärä muistikuva et Jin on aiemminkin vetäny hiljasii pahisroolei. Pitää käydä viel tänää kurkkailee Jinin aiempaa pelii/pelei.

Kivat tän pelin kannalt etten rahanpuuttees pääse viettää perjantait mitenkää :^D Et enköhä ehi viel hyvin illal olee paikal

//miina
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 75 vierailijaa

cron