Kapteeni käskee - laiva on kaapattu!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Kapteeni käskee - laiva on kaapattu!

ViestiKirjoittaja miina » 27.08.2018 23:14:59

Nukahdin vielä lopuks! Onnittelut Halima ja Meiz! todennäkösesti olisin vielä vaihtanu ääneni jommalle kummalle lopussa koska odotin että jompikumpi kyllä tajuais etten voi olla pahis viimesen äänenvaihtoni kanssa ja riippuen reaktioista (joista en siis nukkumiseltani tienny ja joita ei kauheesti tullutkaan) olisin sitten äänestäny. Mutta ei se silti ois ehkä ollu Meiz. Viimenen savun viesti jo vähän meinas saada miut äänestämään sitä.

Mulla tulee hankala vikan päivän paniikki joka saa miut aivan hervottomaks :D Hirvittävän poissaoloinen peli multa. Ällöttävää.

Ja olipa Savulta tosi hieno paikkaus!
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Kapteeni käskee - laiva on kaapattu!

ViestiKirjoittaja Savu » 27.08.2018 23:22:13

No voi pallo! :D Onnea Meizille ja kiitos pelikavereille!

Oli kyllä jännä peli ja jännemmäksi vaan meni. Meiz sai manipuloitua ainaki mun peliä kyllä ihan huolella. Loppua kohden olin kyhäilly kaikista niin paljon ideoita etten osannu oikein punnita niiden välillä. Lopulta asiaan vaikutti varmaan eniten se että Meizin tyyli on niin lähellä omaani, ja Miina taas on niin hassu että kaikki mitä se sanoo vaikuttaa epäilyttävältä :D Tulipahan opittua että vaikka jollain olis tosi loogiset perustelut niin se ei silti tee siitä hyvistä. Paljon on vielä opittavaa... Harmi että Marzzuu joutu jättäytymään pois!

Tuli kyllä vietettyä tän parissa aivan liikaa aikaa ja yöunetkin vähän kärsi :P Ehkä seuraavan pelin vois ottaa vähä rennommin. Muta tosi kivaa oli joka tapauksessa ja varmasti pitää ottaa uudestaan!
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: Kapteeni käskee - laiva on kaapattu!

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 27.08.2018 23:30:33

Onnea Meiz & Halima! :)
Kiitos kaikille pelistä (Savu, ei ollut tarkoitus ignoorata sua pelissä, anteeksi...
@Meizille pahoittelut kun en koskaan vastannut kysymykseesi) valitettavasti Elämä niminen juonarientuhooja esti mun pelaamisen lopulta niin, että päätin suosiolla jättäytyä taka-alalle.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Kapteeni käskee - laiva on kaapattu!

ViestiKirjoittaja Meiz » 27.08.2018 23:58:23

Savu kirjoitti:Tulipahan opittua että vaikka jollain olis tosi loogiset perustelut niin se ei silti tee siitä hyvistä. Paljon on vielä opittavaa...

Tuli kyllä vietettyä tän parissa aivan liikaa aikaa ja yöunetkin vähän kärsi :P Ehkä seuraavan pelin vois ottaa vähä rennommin. Muta tosi kivaa oli joka tapauksessa ja varmasti pitää ottaa uudestaan!

Ensi kerralla sitten äänestämään sitä keneltä löytyy loogisimmat perustelut :D Tän takia nää pelit jaksaakin viehättää, joka peli tuntuu aivan erilaiselta ja harvemmin löytyy sitä maagista pahiksen pelitapaa :)

Jälkimmäiseen pakko sanoa että helpommin sanottu kuin tehty. Joudun itse valikoimaan pelien ajankohdat edelleen hyvin tarkkaan, koska muu elämä kärsii liikaa sivussa :P
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Kapteeni käskee - laiva on kaapattu!

ViestiKirjoittaja Mursumus » 28.08.2018 03:04:27

Kiitos pelistä ja hyvin pelattu pahikset. Hieman harmi että alkuperäinen pelaajamäärätavoite ei toteutunut, koska silloin olisi ollut enemmän rooleja ja kapteenilla suurempi vaikutus, mutta oli kivaa näinkin. Olisi pitänyt kirjoittaa vähän enemmän Meizinvastaisella retoriikalla tuossa lopussa, koska olisin jinmurun jälkeen hän vaikutti mahdollisemmalta pahikselta kuin muut, nyt se ei kaiketi tullut kauhean selkeästi mainittua. Savu oli kyllä erittäin hyvä varapelaaja, koska näihin kesken kaiken on vaikeaa.
Mursumus Walruski, the self-proclaimed walrus king
Avatar
Mursumus
Kyläläinen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 23.05.2017 16:38:08

Re: Kapteeni käskee kolmas päivä päättyy 27.8. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Halima » 28.08.2018 08:43:39

Hyvin pelattu Meiz, varsinkin viimeinen päivä oli tosi vahvaa peliä! Onnittelut voitosta!

Aelina pelas myös tosi hyvin, sulla oli tosiaan jo ihan alkupelissä molemmat pahikset järkeiltynä. Miksiköhän sä kuolit yöllä... :D

Ja Savu! Mikä suoritus ekassa pelissä! Ihan mahtavaa analyysiä, ja vaikka tällä kertaa ääni päätyi väärälle, älä anna sen lannistaa. Sä pelasit oikeasti ihan tosi hyvin. Tuuthan meille vakkaripelaajaksi?

Kiitokset myös muille pelistä. Mua vaan ahdistaa että jouduin taas pahikseksi. Tavallaan onni että tipahdin niin aikaisin, eikä siinä oikeasti ollut paljoa tehtävissä kun olin paljastanut roolini. :/ Jos oisin ekana iltana pysynyt rauhallisena ja ollut paljastamatta rooliani, peli ois voinut mennä mun osalta toisin, mutta nyt meni näin ja ihan hyvä näinkin. Jospa mä jo ensi pelissä saisin pelata hyvistä! :D

Mutta kun kerran pahikseksi jouduin niin onneksi oli kiva pahiskaveri, kiitokset siis Meizille pahistelusta, oli mukava jutella ja pahistella!

justy kirjoitti:Omasta pelistä sen verran, että ei olisi näköjään kannattanut ottaa riskiä ja puhua erikoisrooleista niin paljoa. Plus turhaan temppuilin ääneni kanssa, ei siitä edes seurannut kummempaa keskustelua.

Itse asiassa me ei justy epäilty sua erikoiseksi. Ennemmin ajateltiin että sä oisit tavis, mutta olit niin vahva pelaaja, että ajateltiin tiputtaa sut heti ekana yönä kun Mursu oli vartioitu. Ja Meiziä ei itsestäänselvistä syistä haluttu tappaa. :D

justy kirjoitti:Mä kyllä toivon että te kaikki ilmoatte kylän edustajiksi sm-kisoihin. Olis hienoa päästä äänestämään tollasesta kaartista meille edustajaa.

Ja tästä 100% samaa mieltä. Kaikki te huiput pelaajat, mukaan vaan! Häviän mielelläni äänestyksessä teille, olitte ihan huikeita tässä pelissä. :)

Pyramidi kirjoitti:Halima, ihan mielenkiinnosta. Miksi claimasit olevasi roolinvartija juuri ennen päivän päättymistä? Minulla oli kuitenkin äänet tulleet ensin ja aikaa vain hetki jäljellä.

Mä panikoin. Olin kirjoittanut viestin valmiiksi ja istuin sormi liipasimella. Sitten kun Mursu vaihtoi äänensä, en kestänyt kauempaa, kun millä hetkellä hyvänsä joku ois voinut tulla äänestämään ja yks ääni ois riittänyt mun kuolemaan. Eihän se ois kannattanut, ja kyllä yöllä sitten harmitti, mutta minkäs teet.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kapteeni käskee - laiva on kaapattu!

ViestiKirjoittaja Halima » 28.08.2018 08:58:38

[10:29, 8/15/2018] Halima: viewtopic.php?f=9&t=633&start=30#p17781 tämän viestin perusteella sanoisin että justy ei varmaankaan ole ennustaja
[10:30, 8/15/2018] Meiz: Mä en jotenkin nää justyä nyt erikoisena

Nämä kommentit pisti naurattamaan nyt kun luin uudestaan tuota meidän pahiskeskustelua läpi! :D Onneksi kuitenkin tähdättiin justyyn. :)
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Kapteeni käskee kolmas päivä päättyy 27.8. klo 23.00

ViestiKirjoittaja Savu » 28.08.2018 15:02:27

Halima kirjoitti:Ja Savu! Mikä suoritus ekassa pelissä! Ihan mahtavaa analyysiä, ja vaikka tällä kertaa ääni päätyi väärälle, älä anna sen lannistaa. Sä pelasit oikeasti ihan tosi hyvin. Tuuthan meille vakkaripelaajaksi?


Kiitos paljon! :) Harmittaa kyllä vieläki mutta pitää vaan pelata lisää ja paremmin eli varmasti tuun kyllä lisää pelaamaan!
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: Kapteeni käskee - laiva on kaapattu!

ViestiKirjoittaja Aelina » 28.08.2018 16:03:17

justy kirjoitti:Mä kyllä toivon että te kaikki ilmoatte kylän edustajiksi sm-kisoihin. Olis hienoa päästä äänestämään tollasesta kaartista meille edustajaa.

Joo, toivottavasti tästäkin porukasta moni ilmoittautuisi! Toivottavasti tulee hyvä ja aktiivinen peli. :)

Mun kuolema ei tullut mitenkään yllätyksenä. Mun viimeisistä viesteistä varmaan huomaa, että yritin kaiken saada kirjoitettua ennen päivän loppua. :D
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Edellinen

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 78 vierailijaa

cron