Koiravideoita

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Zey » 16.07.2018 14:09:41

Väliaikalaskenta

Äänet:
1 Jitachi (justy)
1 justy (Mursumus)

Kuolemassa on Jitachi ensin saadulla äänellä. (Jitachin ääntä Vuhille ei lasketa, sillä ääni on kirjoitettava ++pelaajannimimerkki. Jos joku nyt sitä miettii... :D)

Poissaolot:
Jinmuru 16.-17.7.

Ensinnäkin yleinen sääntökysymys: jos pelissä on pahiserikoisrooli, sanotaan esimerkin vuoksi pahisroolinlukitsija, niin luetellaanko se alun roolilistalla tappaja- vai manipulaatiorooliksi vai molemmiksi?

Molemmiksi.

Päivä päättyy torstaina 19.7. kello 22:00.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 16.07.2018 14:12:26

Mä tartun myös vähän tohon justy vs Jita-väittelyyn, kukaan älköön pahastuko sanavalinnoistani, kun omaan silmään vähän näyttää kuin pahis!pelaaja yrittäisi jostain syystä tuupata pahispariaan "susilauman" eteen, en kylläkään käsitä miksi jos olen oikeassa.
Jitan pelinaloitus ei yllätä, vanhojen pelien ja kokemksien pohjalta väitän, että hän sanoo ajatuksensa ja siinä piste.

//mursumus, Ae, Zey-pj
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 16.07.2018 14:16:08

Olisi mielenkiintoista kuulla useammalta, keitä sijoittaisitte nyt hyviksiin, neutraaleihin ja pahiksiin? Mitä justy ajattelet tällä hetkellä Jitachista?
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Halima » 16.07.2018 14:17:15

Jitachi kirjoitti:++Vuh

Eihän tuo laulu edes pysy oikeassa rytmissä! Ja jos kaikki koirat ovat juosseet pois niin eihän meillä ole enää koiria koirankopin päällä kuolemassa :( Näköjään meillä on joukossamme hyvin ärsyttävä mediapuhuja :/ En ihmettelisi jos sattuisi vieläpä olemaan pahis.

Pyramidi kirjoitti:Mutta mielenkiintoinen roolilista pelissä varmasti on ja mediapuhujakin aktivoitui heti alussa. Tosin minun silmiini ei näytä kovin kehuttavalta mediapuhujalta.

Tässä on nyt kaksi tyyppiä jotka tuli haukkumaan/dissaamaan meidän mediapuhujaa. Minusta ei tuntuisi luontevalta haukkua mediapuhujaa, oli sitten hänen viestinsä mikä tahansa, jos en itse olisi se kyseinen mediapuhuja tai jollen olisi jutellut kyseisen mediapuhujan kanssa aiheesta tms. Niinpä tuli mieleen, että voisiko olla että nämä kaksi nuivasti mediapuhujan kirjoituksiin suhtautunutta voisivat olla pahis-mediapuhuja itse, sekä hänen pahiskaverinsa?

Aika kaukaa haettu ajatus ehkä, mutta mitä mieltä muut olette?

Itse asiassa nyt kun vähän pitemmälle luin Jitachin ja Pyramidin viestejä, niin Pyramidi vaikuttaa muutenkin pahismaiselta, ainakin tämä osa viestistä:
Pyramidi kirjoitti:
Halima kirjoitti:Ja mäkin sain kivan roolin, jee! :)

Jitachi kirjoitti:Itse olen myös innoissani omasta roolistani ^^


Olisikohan noiden kahden toivomat kivat roolit mahdollisesti pahiskaksikko? Vielä lähettävät viestinsä toistensa perään. Niin kovin epäilyttävää. :/

Aika köyhä pahisepäily, olisin kuvitellut Pyramidin pystyvän parempaan. Ja jos Pyra olisi Jitan pahiskaveri, niin juuri näin hän yrittäisi etäännyttää pelin alussa epäilemällä Jitaa jonkun toisen pahiskaveriksi.

Tämä mun ajatus jäi nyt tyngäksi kun en ehtinyt edes ajatuksella lukea kaikkia viestejä läpi, mutta palaan asiaan myöhemmin. Haluan tämän nyt kuitenkin ulos kun tuli mieleen.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 16.07.2018 14:46:42

Hiukan vastakommenttia Halimalle.

Halima kirjoitti:Aika köyhä pahisepäily, olisin kuvitellut Pyramidin pystyvän parempaan. Ja jos Pyra olisi Jitan pahiskaveri, niin juuri näin hän yrittäisi etäännyttää pelin alussa epäilemällä Jitaa jonkun toisen pahiskaveriksi.


Aika köyhä perustelu lähteä minua epäilemään pahikseksi tuon ensimmäisen viestin heiton perusteella. Ota huomioon, että kun laitoin tuon viestin aiemmat viestit olivat suurimmaksi osaksi pelkkiä parin rivin heräämisviestejä ja luulisi noin koneneen juonitteljan myös tietävän, että on vaikea lähteä noista viesteistä raapustamaan kovin kehuttavia ajatuksentynkiä.

Itse asiassa tuntuu minulle erikoiselta, että Halima lähtee parin viestin pohjalta kehittelemään epäuilyjään lukematta ensin muita. Tuntuu juuri sellaiselta, että Halima yrittää saada aikaan huomioon poiskohdistamista justysta ja kohdistaa huomion muihin.

Aelina kirjoitti:Olisi mielenkiintoista kuulla useammalta, keitä sijoittaisitte nyt hyviksiin, neutraaleihin ja pahiksiin?


Materiaalia ei ole tällä hetkellä kylliksi muodostaa useimmista kovinkaan suurta kuvaa. Itsellä tällä hetkellä ajatukset pyörivät Haliman viestin myötä justy-Halima pahiskaksikossa ja toki jotenkin kaukaa haettuna voisi olla kyseessä Jitachi-Halima-justy kolmikko. Ovat olleet hieman toistensa kintereillä, hiukan väitelleet ja sitten Halima etäännyttää toisten ajatuksia tästä ja kohdistaa huomiota minuun.

Muut sijoittuvat sinne neutraaliin kastiin. Pientä hyvisvibaa voisi mennä jeekakalle, jonka muistan edellisestä kylästä. Toki hatarien muistikuvieni pohjalta yritän muodostaa kuvaa hänen pelityylistä, tämän kylän pelejä lukematta vaikea sanoa onko pelityyli muuttunut vuosien aikana. Kenties luen pari peliä tämän kylän puolelta vähän vilkaistakseni toisten pelityylejä.

Aelinasta on vaikea sanoa tällä hetkellä mitään. Lähtenyt mukaan peliin erittäin suurella aktiivisuudella mikä on erittäin iloista. Pitää lukea viestit vähän tarkemmin josko huomaisin jotain enemmän.
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Niacin » 16.07.2018 14:53:13

Heeeeiii!!

Viikonloppureissu venähti maanantain puolelle ja pelin alku unohtui siinä sivussa. Nyt olen junassa kotimatkalla ja meinaan voida pahoin kännykän liiasta tuijottelusta, joten tyydyn palaamaan asiaan vasta illemmalla loputkin viestit luettuani (jos nyt näiden VR:n teknisten vikojen ansiosta koskaan pääsen kotiin asti). Tämä nyt vain tiedoksi että heräilemässä ollaan! :)
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 16.07.2018 19:28:58

Pyramidi ja Marzzuu epäilevät siis (Halima-)Jitachi-justya. Minun mielestäni se voisi olla melko hyvä juoni. Tällä hetkellä mielestäni justy vaikuttaa pahikselta, eikä oikein auta asiaa perusteluillaan. Jitachi vaikuttaa hieman hyvismäiseltä (tai ainakaan ei kovinkaan pahismaiselta), mutta voisi sopia kuvioon. Myös Mursumus epäilee justyä.

Halima ja justy epäilevät Pyramidia. Minäkin epäilen hieman, mutta toisaalta olen Pyramidin kanssa myös osittain samaa mieltä (olisi pahikselle kannattavaa johdatella peliä).

Haliman kanssa olen samaa mieltä siitä, että pelissä voisi olla hyvis- ja pahis-mediapuhujat. Tämän takia Halima epäili Pyramidia ja Jitachia. Haliman kanssa olen samaa mieltä siitä, että nykyinen mediapuhuja voisi olla hyvis. Kolme koiraa kävisi hyvin pahiksiksi. Toki se voi olla pahiskin.

Jeekaka pohti, onko pahikset arvottu vai annettu toiveiden mukaan. Mielestäni tällä hetkellä asialla ei ole kummemmin väliä. Toiveita ei kaikkia välttämättä ole toteutettu ja voiton takia kannattaisi toivoa itselle sitä epätodennäköisempää roolia.

(En jaksanut etsiä lainauksia, sori ihmiset.)

No niin.

Jeekaka, epäiletkö ketään?
Justy, ketä uskoisit hyviksiksi?
Jitachi, ketä epäilet?
Halima, oletko mediapuhuja?
Mursumus, epäiletkö muita kuin justyä?

Marzzuu ja Pyramidi toivat epäilyjään pari tuntia sitten. Violetista, Niacinista ja miinasta haluaisin kuulla lisää.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Halima » 16.07.2018 19:35:16

Pyramidi kirjoitti:Aika köyhä perustelu lähteä minua epäilemään pahikseksi tuon ensimmäisen viestin heiton perusteella. Ota huomioon, että kun laitoin tuon viestin aiemmat viestit olivat suurimmaksi osaksi pelkkiä parin rivin heräämisviestejä ja luulisi noin koneneen juonitteljan myös tietävän, että on vaikea lähteä noista viesteistä raapustamaan kovin kehuttavia ajatuksentynkiä.

Mun suurin peruste sun epäilemiselle oli se, että dissasit Jitan perässä mediapuhujaa. Oliku sulla joku syy tälle? Miksi mediapuhuja ei näytä kehuttavalta?

Pyramidi kirjoitti:Itse asiassa tuntuu minulle erikoiselta, että Halima lähtee parin viestin pohjalta kehittelemään epäuilyjään lukematta ensin muita. Tuntuu juuri sellaiselta, että Halima yrittää saada aikaan huomioon poiskohdistamista justysta ja kohdistaa huomion muihin.

Itse asiassa olin töiden lomassa lukenut muutkin viestit läpi, mutta mulla ei ollut aikaa kommentoida. Sitten mulla oli hetki aikaa niin puutuin tuohon asiaan mikä mulla ekana oli osunut silmään.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Halima » 16.07.2018 19:43:41

Aelina kirjoitti:Haliman kanssa olen samaa mieltä siitä, että pelissä voisi olla hyvis- ja pahis-mediapuhujat. Tämän takia Halima epäili Pyramidia ja Jitachia. Haliman kanssa olen samaa mieltä siitä, että nykyinen mediapuhuja voisi olla hyvis. Kolme koiraa kävisi hyvin pahiksiksi. Toki se voi olla pahiskin.

Mä olin kylläkin sitä mieltä että meillä voisi olla pahis-mediapuhuja ja hänellä mediapuhumaton pahiskaveri. En tiedä mistä sait käsityksen että mä epäilisin meillä olevan sekä hyvis- että pahismediapuhujat tai että mun mielestä nykyinen mediapuhuja olisi hyvis. Voi ollakin, en mä sillä, mutta enemmän epäilisin Jitan ja Pyramidin dissausten perusteella mediapuhujaa pahikseksi.

Aelina kirjoitti:Halima, oletko mediapuhuja?

Tämmöisiin kysymyksiin ei mun mielestä kannata vastata varsinkaan ekana päivänä. Yleensäkin ihmisten rooleja ei kannata miettiä ainakaan ääneen ketjussa, itsekseen mielessään voi miettiä jos tuntee sen auttavan pahisten metsästyksessä. Rooleja voi paljastaa ajallaan, mutta liian aikaiset roolipaljastukset helpottaa pahisten elämää liikaa.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 16.07.2018 19:52:02

Halima kirjoitti:Mä olin kylläkin sitä mieltä että meillä voisi olla pahis-mediapuhuja ja hänellä mediapuhumaton pahiskaveri. En tiedä mistä sait käsityksen että mä epäilisin meillä olevan sekä hyvis- että pahismediapuhujat tai että mun mielestä nykyinen mediapuhuja olisi hyvis. Voi ollakin, en mä sillä, mutta enemmän epäilisin Jitan ja Pyramidin dissausten perusteella mediapuhujaa pahikseksi.


Sori, mä ajattelin tässä väärin! Oletin, että ajattelit pahismediapuhuja käyvän hyviksen kimppuun, mutta ymmärrän nyt. Mutta kyllä, sulla on logiikka. Oikeasti tuolla mediapuhujalla ei ole mitään väliä, koska peliin se ei vaikuta. Häiritseepä kuitenkin. :D Mediapuhuja, pidä toki ohjelma itsestäsi ja elämänvaiheistasi! (Kasvoitko kieroon ja kenen kanssa ystävystyit?)

En mä oikeasti odota vastausta roolikysymyksiin, kunhan vähän heittelen. Mutta ymmärrän tuon jälkimmäisen. :) Osaatko tehdä jonkinlaista hyvis, neutraali, pahis jakoa?
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Violet » 16.07.2018 19:55:07

Ensimmäiset viestit eivät ole herättäneet tunteita juurikaan suuntaan tai toiseen. Mediapuhujasta ilahduttiin kovasti, mutta kukaan ei asettanut häneeen kovinkaan paljoa luottoa - ja ehkä hyvä niin.

justy on pelannut peliä edistävästi, ja voin yhtyä hänen epäilyihinsä Jitachia sekä miinaa kohtaa. Kumpi tahansa näistä tuntuu mielestäni pelaajilta, jotka voisivat valita pahisroolin aika helposti, joten ++Jitachi. Henkilökohtaisesti minua ei haittaisi jos päivä rajautuisi ensimmäisenä päivänä Jitachin ja Justyn väliseksi kamppailuksi, mutta esimerkiksi. Mursumuksen ääni justylle herättää mielessäni epäilyksiä, sillä justy on yrittänyt peliä kaikkein eniten edistää, vaikkei hän välttämättä ole parhaalla mahdollisella tavalla tätä toteuttanut.

Aelina on aloittanut pelin mukavasti, ja sisältöä on tullut aika paljon. Mielestäni hän näyttää pikemminkin hyvikseltä etsimässä pahiksia kuin pahikselta sumuttamassa hyviksiä.

Saatte vähän enemmän kun palaan tietokoneen ääreen kännykältä.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Halima » 16.07.2018 20:04:47

Aelina kirjoitti:En mä oikeasti odota vastausta roolikysymyksiin, kunhan vähän heittelen. Mutta ymmärrän tuon jälkimmäisen. :) Osaatko tehdä jonkinlaista hyvis, neutraali, pahis jakoa?

Joo, ja olin meinaamassa tehdäkin, mutta mulla on täällä yks äiti kylässä ja se puhuu mulle koko ajan niin en pysty keskittymään. :D Mä koitan tehdä huomenna.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 16.07.2018 20:15:06

Mulle on periaatteessa ihan sama tällä haavaa putoaako nyt Jita vaiko joku muu, mu laskelmien mukaan nyt tilanne olisi
Jitachi 2 (justy, Violet)
justy 1 (mursumus)
Eli hm. Jita-justy kaksikko saa mun epäilyt osakseen joten joten.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 16.07.2018 20:22:03

Päivän päättymiseen on vielä 3 vuorokautta, joten en ajatellut vielä äänestää. Epäilyksiä kyllä on, mutta tässä on 3 vuorokautta aikaa tilanteen muuttua.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Zey » 16.07.2018 20:58:07

Väliaikalaskenta

Äänet:
2 Jitachi (justy, Violet)
1 justy (Mursumus)

Kuolemassa on Jitachi suurimmalla äänimäärällä.

Poissaolot:
Jinmuru 16.-17.7.

Vuh kirjoitti:Varastan taas huomionne tuosta jännittävästä kuunnelmasta, koska tuumin olevan aika antaa teidän nauttia taas laatuviihteestä, jota teille tarjoilen ihan ilmaiseksi. Jatketaan tätä viidekattauksen hienoa tarjoilua parhailla koira-aiheisilla vitseillä. Mikä oiva tapa keventää illan tylsyys kuin kuuntelemalla hienoja vitsejä, joita keksii kauasnäköinen ja rakastettu toimittajananne Vuh. Ottaen huomioon päätoimittajan ahdasmielisyyden ja suuret epäilyt toimittajansa huumorintajua kohtaan olen joutunut lainaamaan myös muualta.

Mitkä ovat susikoiran vanhemmat? Koira ja susi.

Vaimo ja koira ovat ovella. Kumman päästät sisään ensiksi?
Tietenkin koiran, koska ainakin se lopettaa haukkumisen sisään päästyään.

Naapuri väitti, että kiusaan hänen koiraansa. Ja kattia kanssa.

Naapuri väitti, että koirani raapii hänen uuden puiset huonekalunsa pilalle. Ei se niitä raavi, se vain tutustuu niihin ja sen jälkeen uudelleenmuotoilee. Uskoisin, että ihmiset sanovat tätä ammattia myös puusepäksi.

Toivottavasti tämän jälkeen illan tylsyys on hieman parantunut. Ennen kuin palaamme kuunnelman pariin, jonka nimeä päätoimittaja Zey ei edelleenkään suostunut vaihtamaan (en voi uskoa, että jonkun pomo voikin olla niin mielikuvitukseton), on hieman ilmoitus asiaa kuunnelmasta, joka tällä hetkellä etenee hyvin suotuisasti pahiksille.

Haluaisin täten julistaa, että henkilöt jotka haluavat lynkata mediapuhujaa voivat siinä hyvinkin onnistua ketään mainitsematta. Lisäksi muutamat henkilöt osoittavat ihmeellistä kykyä poimia merkityksiä tyhjästä viestistä ja sitten suurentelevat ne koskemaan koko kaavaa. Lisäksi haluaisin huomauttaa, että en ole hyvis enkä pahis. Toimittajanne Vuh on täysin puolueeton pelistä ja on täällä vain viihdyttämässä teidän ankeata päiväänne.

Nyt palatkaamme takaisin kuunnelmaan Koiravideoita, jossa on alkamassa jännät hetket. Koiraradio-kanavan toimittaja kiittää ja kuittaa ja toivottaa oikein hyvää päivänjatkoa.


Hau kirjoitti:Älyllisen ylemmyyteni nimessä aloitan pelini toteamalla heti alkuun, jos tämä ei jokaiselle peliä seuraavalle yksilölle ole itsestäänselvää todetakseni, että olen meistä mediapuhujista se huomattavasti korkeatasoisempi sekä ehdottomasti hyveellisempi. Nyt kun luottamuksenne on saatu tällä merkillisen esimerkinomaisella esimerkillisen merkillisellä avauskappaleella ja vähä-älyiset epäilyksenalkunne ovat tukahdettuja sille tasolle jolle ne luonnollisesti kuuluvat, voimme ottaa ensimmäiset lapsenkengissä olevat astahtelumme kohti huomattavasti hedelmällisempää keskustelua, jonka toivon tuottavan enemmän kuin vain omenia ja appelsiinejä, sillä omenat ovat epähedelmiä enkä itse juurikaan ole koskaan pahemmin välittänyt appelsiineista. Appelsiineista saa kuitenkin mehua ulos puristettua, kuin myös totuuden saa ennen pitkää puristettua ulos epävireisestä feikkiglamourintäytteisestä mediapuhujantekeleestä, joak on kehdannut astua minulle oikeutetusti kuuluvalle reviirille. Vaikka en tavisten kärhämöinneistä juurikaan välitä, sillä pienet murheenne eivät estradille asti kulkeudu ja vaikka kulkeutuisivat niin olen aivan liian kiireellinen välittämään, keskityn vain tärkeisiin asioihin kuten itseeni ja omaan laulamiseeni ja lavakarisman käyttöön ja yleisön haltuunottoon, niin oeln silti iloinen Jitachin hyökättyä valepuhujan kipsivedosversion kimppuun varsin kovin sanankääntein ja toivottavasti lopettaneen hänen säälittävän esityksenkaltaisen vingutuksensa pelkistä jättäen teidät vain minulle.

Nyt kun asiat ovat siinä tärkeysjärjestyksessä jossa kuuluvat, minä ensin ja kylä perässä, niin lienee aika silmäillä pelilaudalla olevien nappuloiden sijainteja ja tekoja. Tämä ylenpalttisen rasittava argumentointi ei kuitenkaan sovi herkälle ja salamavaloista aristuneelle iholleni, joten ehdotan ainoastaan miinan lynkkaamista tänään, sillä ihan täysin rehellisesti sanottuna en usko että meistä tulisi ylimpiä ystäviä.


Päivä päättyy torstaina 19.7. kello 22:00.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 16.07.2018 21:03:58

No niin, arvasinpa oikein!

Miinan nimeäminen häiritsee. Temppuhan tuo on, mutta onko tuossa totuutta vaiko ei?
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.07.2018 21:14:15

Aelina, epäilen justya. Sen valossa myös Violetin ääni Jitachille herättää mielenkiintoa.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Niacin » 16.07.2018 21:18:45

Noniin! Uskon tästä pelistä tulevan ainakin itselleni hyvin vaikea ja hämmentävä, koska ei tiedä minkä kaiken varalta silmät pitäisi pitää auki. Tavallaan tykkään ideana siitä, että pelissä voi olla paljon erikoishahmoja, mutta se vaikeuttaa kovasti erilaisten motivaatioiden hahmottamista.

miina kirjoitti:Hah! Enpä menis vannomaan. Minä en ainakaan saanu lähellekkään sitä mitä toivoin. Piti nimittäin varmaan miljoonasti lukea viesti että onko tämä oikeesti tullu mulle kun tosiaan otti huomioon ne toiveet :D kiitti Zey! Ja kaikenlisäksi, Halima voittaa aina pahiksena.

Tämä hämmentää mua suuresti, koska oon siinä käsityksessä, että miina pelaa mielummin hyvisten kuin pahisten puolella. (?) (Varsinkin kun on viime peleissä ollut aika usein pahis) Jos muistelen tätä oikein, niin en keksi yhtään syytä miksi hyvis!miina olisi näin pettynyt omaan rooliinsa, mutten toisaalta keksi myöskään miksi ihmeessä pahis!miinakaan näin avoimesti harmittelisi rooliaan. Oliko tällä kommentilla tarkoitus vain jotenkin hämmentää pakkaa vai mitä ihmettä? Minusta tämä oli niin outo kommentti miinalta, että oon vähän kummissani myös siitä miksei siihen kiinnittänyt kukaan muu kuin Aelina mitään huomiota, vaikka varmasti moni muu tuntee miinan roolimieltymykset paremmin.

Toinen mikä pisti silmään oli myöskin tuo Jitachin ja Pyramidin mediapuhujaan suhtautuminen, minkä joku muukin toi jo esille. Jitan viestin ymmärrän kevyenä heittona ja ehkä se olisi roolista etäännyttämisenä vähän liian läpinäkyvää. Pyramidista sen sijaan ihmettelen kommenttia, että mediapuhuja olisi jotenkin huonosti suoriutunut. Miksi olet sitä mieltä? Eikai ennen pelin alkua mediapuhujalla voi oikein ollakaan mitään painavaa asiaa välitettävänä, joten eikö ole ihan ymmärrettävää, että puhelee vain jotain pelin teemasta yleisesti?

Asia mitä mietin kovasti jo ennen peliä, oli mitä Violet toivoo rooliksi, koska on niin pitkään sanonut toivansa pahisroolia, mutta se voisi olla nyt liian odotettavissa kun oikeasti saa toivoa. :D Sen paljastumista odotan kaikkein eniten! Se oli tosin joltakin hyvä pointti, että saattaa olla että pahikset on jouduttu ainakin osittain arpomaan, jolloin on turha miettiä kuka haluaisi olla pahis.

//Jaha, viesti jäi lähettämättä ennen uimaanlähtöä, mutta lähetän sen nyt kuitenkin sellaisenaan vaikka tuli monta viestiä sillä aikaa väliin.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.07.2018 21:20:40

Ja oon taas puhelimen varassa, siksi aika puolivilllaisia viestejä tarjolla :D Aion joskus perustellakin epäilyni.

//Niacin
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 16.07.2018 21:28:39

jeekaka kirjoitti:Aelina, epäilen justya. Sen valossa myös Violetin ääni Jitachille herättää mielenkiintoa.

Olen samaa mieltä. Ajattelin käydä myöhemmin koneella kommentoimassa enemmän, mutta käytetään nyt puhelinta, kun kävin lukemassa keskustelua.

Mielestäni justy-Jitachi on mahdollinen, mutta näistä kahdesta epäilen justya. Justy lähti vääntelemään Jitachin sanoja, joten on vaikeaa ymmärtää, miksei Violet ymmärrä Mursumuksen ääntä justylle. Ja tämän takia on vaikea ymmärtää, miten justy olisi vienyt erikoisemmin peliä eteenpäin. Toki justy on ollut ahkera, mutta Pyramidillä ja minulla oli aiemmin sama ajatus - pelin viejänä on helppo johdatella peliä. Justyn epäilyt perustuvat hyvin paljon sanihen vääntelyyn, mikä ei kerro, mitä henkilöt oikeasti sanoivat.

Violet, haluaisin enemmän perusteluja, että miksi Jitachi? Voisin myöhemmin käydä katsomassa, onko Jitachia vastaan muuta kuin yksi lause. (Ja tässä vaiheessa on hyvä huomauttaa, että olen miettinyt Jitachin kommenttia hänen halustaan olla pahis. Eli ei kummemmin halua olla, mutta pakkohan jonkun. Tässä vaiheessa en vielä laske sille painoarvoa kamalasti, mutta olen huomannut tuon.)

/jeekakan kommentin jälkeen muut väliin
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 16.07.2018 21:42:53

Niacin kirjoitti:Tämä hämmentää mua suuresti, koska oon siinä käsityksessä, että miina pelaa mielummin hyvisten kuin pahisten puolella. (?) (Varsinkin kun on viime peleissä ollut aika usein pahis) Jos muistelen tätä oikein, niin en keksi yhtään syytä miksi hyvis!miina olisi näin pettynyt omaan rooliinsa, mutten toisaalta keksi myöskään miksi ihmeessä pahis!miinakaan näin avoimesti harmittelisi rooliaan. Oliko tällä kommentilla tarkoitus vain jotenkin hämmentää pakkaa vai mitä ihmettä? Minusta tämä oli niin outo kommentti miinalta, että oon vähän kummissani myös siitä miksei siihen kiinnittänyt kukaan muu kuin Aelina mitään huomiota, vaikka varmasti moni muu tuntee miinan roolimieltymykset paremmin.

Niacin onnistui nostamaan tämän nyt esiin Haun kommentin jälkeen, mikä tietysti sai minut vähän yhdistelemään asioita. Joko miina mokasi pahiksena, jolloin muut päättivät heittää hänet riskillä esille tai miina on hyvis, joka sanoi omituisesti, ja minkä pahikset nyt hyödynsivät. Mun on nyt ylipäätään vaikea tulkita miinan kommenttia, koska en ole koskaan (yllätys!) miinan kanssa pelannut. Käytännössä se kuitenkin voi tarkoittaa mitä vaan. Toivottiin hyvistä, tuli pahis. Toivottiin pahista tuli hyvis. Toivottiin jotain hienoa ja erikoista, tuli tavis. Toivottiin mitä tahansa ja tuli muuta. Mutta tietysti tämä on silmiinpistävää.

Tämän perusteella on edelleenkään ole valmis sijoittamaan miinaa hyviksiin tai pahiksiin, mutta ajattelen tätä takuulla myöhemminkin.
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.07.2018 22:01:26

Halimalta kyllä hyvä huomio Pyran ja Jitan suhtautumisesta mediapuhujaan, ja mielenkiintoista että Aelina tulkitsi johtopäätöksen tarkoittavan hyvis- ja pahismediapuhujaa.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Aelina » 16.07.2018 22:10:31

jeekaka kirjoitti:Halimalta kyllä hyvä huomio Pyran ja Jitan suhtautumisesta mediapuhujaan, ja mielenkiintoista että Aelina tulkitsi johtopäätöksen tarkoittavan hyvis- ja pahismediapuhujaa.

Yrittämättä nyt selitellä, mä ajattelin Vuhin hyvikseksi (hieman sinisilmäisesti), joten Haliman kommentti pahismediapuhujasta yhdistyi päässäni kahdeksi mediapuhujaksi. (Ja lisäksi tämä taitaa olla merkki siitä, että juonittelupelejä on nyt luettu liikaa.) :D
Avatar
Aelina
Kyläläinen
 
Viestit: 1005
Liittynyt: 14.06.2018 12:18:04
Paikkakunta: Oulu
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 16.07.2018 22:56:37

Niacin kirjoitti:Pyramidista sen sijaan ihmettelen kommenttia, että mediapuhuja olisi jotenkin huonosti suoriutunut. Miksi olet sitä mieltä? Eikai ennen pelin alkua mediapuhujalla voi oikein ollakaan mitään painavaa asiaa välitettävänä, joten eikö ole ihan ymmärrettävää, että puhelee vain jotain pelin teemasta yleisesti?

Halima kirjoitti:Mun suurin peruste sun epäilemiselle oli se, että dissasit Jitan perässä mediapuhujaa. Oliku sulla joku syy tälle? Miksi mediapuhuja ei näytä kehuttavalta?


Tuo ensimmäisen viestin heittoni oli vain pientä mielipiteen heittoa mediapuhujalle, koska se oli vain minun makuuni hieman liian mukahauska, tuntui, että mediapuhuja yritti kovasti olla niin hauska ja juuri siksi se vain jätti minut kylmäksi. Ehkäpä en yksinkertaisesti ymmärtänyt ensimmäisen mediapuhujan huumoria, jonka vuoksi tuli tuollainen kommentti.

Nyt tämä toinen mediapuhuja taas nostaa heti pahisviboja kehiin. Ehkä epäilen turhaan Hauta, mutta tuollainen viesti älyllisystö ylemmyydestä ja itsensä alustalle laittamisesta. Muutenkin sai minut värähtämään ehdottamalla suoraan miinan lynkkausta. Josko tässä on kyseessä pahismediapuhuja, joka yrittää saada viatonta lynkattua tai sitten kyseessä on pahismediapuhuja, joka ehdottomalla miinan lynkkaamista antaa hänelle pientä luottoa. Ah, juonittelupelien suolahan tämä on. Yhdestä asiasta saa argumentin toisen puolesta ja vastaan. Mutta arvaisin kahden mediapuhujan pelin ollessa kyseessä, että toinen on hyvisten puolella ja toinen pahisten. No, toivottavasti kaksi mediapuhujaa onnistuvat tarjoamaan tuplaten hauskuutta tähän peliin.

Violet tuolla viestillään on hyvin mielenkiintoinen tapaus. Valitsee pudotettavan kahdesta pelaajasta, jotka voisivat valita pahiksen roolin mielellään. ja sitten katsoo kumpi heistä on postannut enemmän peliä edistävää asiaa.

Violet kirjoitti:Mursumuksen ääni justylle herättää mielessäni epäilyksiä, sillä justy on yrittänyt peliä kaikkein eniten edistää, vaikkei hän välttämättä ole parhaalla mahdollisella tavalla tätä toteuttanut.


Minulle jäi yleisesti tästä kohdasta sellainen soutaa-huopaa tyylinen olo. Myöntää, ettei justy ole edistänyt peliä välttämättä parhaalla mahdollisella tavalla, mutta silti epäilyttää ääni tämän perusteella.
Avatar
Pyramidi
Kyläläinen
 
Viestit: 228
Liittynyt: 13.11.2014 11:14:22
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja miina » 16.07.2018 23:26:23

Hau, olen samaa mieltä, että meistä ei välttämättä tulisi ylimpiä ystävyksiä, mutta pyrin siitä huolimatta tulemaan kaikkien kanssa toimeen. Eiköhän tämä tästä.

Violet, mursumus, Aelina, ketä teitä nyt olikaan..

Se, että toivoin jotakin roolia ja sain jotakin muuta ei tarkota ettenkö vois olla hyvinkin tyytyväinen rooliini, en vaan tienny, että mitä kaikkea huippua vois toivoa. Sävy ei ehkä tullu viestistä läpi. Olen oikeasti tyytyväinen. Ja! Kaikki spekuloinnit miun mieltymyksistä ja nykyisestä roolista voi jatkua: minähän siis kyllä tykkään pahisroolista, koska siinä on yleensä kaveri kenen kanssa jutella mutta en tykkää siitä että pitää valehella. Mun tekis niiiiin mieli vielä selittää tätä kun tälle ois niin järkevä peruste mutta en viiti enempää paljastaa.

Nyt täytyy nukkua. Huomenna taas töitä, mutta yritän lueskella.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Violet » 16.07.2018 23:30:05

Aelina kirjoitti:Mielestäni justy-Jitachi on mahdollinen, mutta näistä kahdesta epäilen justya. Justy lähti vääntelemään Jitachin sanoja, joten on vaikeaa ymmärtää, miksei Violet ymmärrä Mursumuksen ääntä justylle. Ja tämän takia on vaikea ymmärtää, miten justy olisi vienyt erikoisemmin peliä eteenpäin. Toki justy on ollut ahkera, mutta Pyramidillä ja minulla oli aiemmin sama ajatus - pelin viejänä on helppo johdatella peliä. Justyn epäilyt perustuvat hyvin paljon sanihen vääntelyyn, mikä ei kerro, mitä henkilöt oikeasti sanoivat.

Violet, haluaisin enemmän perusteluja, että miksi Jitachi? Voisin myöhemmin käydä katsomassa, onko Jitachia vastaan muuta kuin yksi lause. (Ja tässä vaiheessa on hyvä huomauttaa, että olen miettinyt Jitachin kommenttia hänen halustaan olla pahis. Eli ei kummemmin halua olla, mutta pakkohan jonkun. Tässä vaiheessa en vielä laske sille painoarvoa kamalasti, mutta olen huomannut tuon.)


justyn peliä edistävä toiminta on mielestäni hyvismäistä, ja Mursumuksen antama ääni siihen voi olla aika selkeä pahiskaverin tökkäys Jitachin puolesta. Jitachin puolustelussa haittaa se, että hän lähetti monta peräkkäistä viestiä liittyen lausejärjestyksiin, joita hän yritti nimetä epäilyjensä syyksi, kun kyseessä oli lähinnä pointti siitä, että hän oli heti hyssyttämässä Haliman hyvismäisyyttä pelissä. Mun ainakin on itse hankala uskoa Haliman valitsevan pahisroolia. Nämä tekijät yhdessä riittävät minulle äänen antamiseen näin varhaisessa vaiheessa päivää.

Tuo toinen mediapuhuja on pahempi kuin edellinen, mutta ainakaan hänen tavoitteena ei taida olla luottamuksen herättäminen. Luulen, että osaan paikantaa molemmat mediapuhujat, mutta en kyllä halua sitä julkisesti sanoa.

Pyramidilta tulee erittäin kiinnostavasti havaintoja, mutta hän ei näytä lähtevän voimakkaisiin toimiin näiden havaintojen pohjalta. Voiko kyseessä olla varovainen pahispeli hiljaisen pahiskaverin kanssa?
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Jita » 17.07.2018 00:16:28

Aelina: kuten olen aikaisemmin jo maininnut, niin tällä hetkellä mun silmissäni justy on selvästi pahismaisin, mutta joissain määrin häiritsee myös Halima etenkin nyt kun paljastui että mediapuhujia onkin yhtäkkiä kaksi kappaletta. Ymmärrän toki pienen harmistuksen siitä että mie ja Pyra ei olla kumpikaan kovin ilahtuneita mediapuhujan olemassaolosta ja rupesi kaukaa hakemaan myös miten mä ja Pyra saatetaan ollakin pahispari. Myöhemmin, kuinka ollakaan paikalle tupsahtaa toinenkin mediapuhuja joka mitä ilmeisimmin onkin eri henkilö, sopii aika sopivasti Haliman skenaarioon. Jos meillä on kaksi mediapuhujaa, hyvin suurella todennäköisyydellä ainakin toinen heistä on pahis. Aivan kuin hän olisi etukäteen tietänyt asiasta jotain. Mieleeni tulee parikin mahdollista skenaariota jos hän tiesi siitä etukäteen, ja muukin vaihtoehto on mahdollinen kuin skenaario "Halima on itse paha mediapuhuja/samassa tiimissä pahispuhujan kanssa". Jos Halima tiesi itse etukäteen pahiskaksosen olemassa olosta, oma hypoteesini on että hän on itse hyvä mediapuhuja joka on aloitusviestissään saanut tiedon että hänellä on pahiskollega. Joissain määrin mua hieman mietityttää myös Violet, joka mielestäni pelaa suoraan sanoen huonointa peliään hetkeen. Justyn jo alkujaan heikot epäilyt ovat silmissäni vielä heikompaa tavaraa Violetin uudelleen lämmitteleminä. Vastaan sinullekin uudestaan, kuten sanoin jo justylle: en ole hyssyttelemässä Haliman hyvismäisyyttä tai pahismaisuutta, vaan totesin yksinkertaisesti että luultavasti Halima ei ole valinnut ainakaan tavallista pahista. Koska tällaisissa peleissä oikeasti saattaa ihmiset toivot mitä tahansa niin pidän tavallista pahista mahdollisena juttuna roolilistassa. Hieman ympäripyöreältä Violet vaikuttaa mun makuuni muuten: on totta, että justy on koittanut aloittaa peliä ja heittänyt ensimmäisen "konfliktin" ilmaan, jos koko epäilyä voi tässä vaiheessa konfliktiksi edes sanoa. Ehkä olen ollut poissa liian kauan kuvioista ja muistan Violetin pelityylin yksinkertaisesti väärin. Koska justy ja Violet ovat oletettavasti molemmat kimpussani, pidän tässä vaiheessa päivää hieman omituisena että kaksi pahista olisi liittoutumassa jo näin aikaisin yhtä pelaajaa vastaan: täten uskon että vähintään yksi heistä on hyvis, ja tarkemmin peliä miettiessäni uskoisin että Violet on epätodennäköisemmin hyvis. Ja mitä niihin peräkkäisiin viesteihin tulee, niin jos viestejä saisi muokata olisin mieluusti muokannut sen sijaan että postaan perään uuden. Mutta kun Kylän säännöt sanoo ei joten tein niin.

Joka tapauksessa, tapaus kaksi mediapuhujaa. On siis käynyt ilmi että meillä on luultavasti toinenkin mediapuhuja (ugh, ihanaa :/) joista oletettavasti toinen on lisäksi todellakin pahis. Olen samaa mieltä Violetin kanssa, että Vuh on todennäköisesti paha mediapuhuja, Haun puolestaan ollessa hyvä mediapuhuja. Tai sitten vaihtoehtoisesti Vuh onkin mediapuhuja joka suorittaa tehtävää kolmantena osapuolena. En kylläkään keksi ihan heti mikä se tehtävä ylipäätään voisi olla: jos tavoite on saada miina lynkatuksi niin tuolla menolla se ainakin selvästi epäonnistuu.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Mursumus » 17.07.2018 00:53:43

Aelina kirjoitti:Mursumus, epäiletkö muita kuin justyä?


Pyramidin Kiva-rooli-puhe-epäilyttävää-ajatuksenjuoksu on mielestäni aika mysteeri, varsinkin kun Marzzuu heti perään myös sanoo omaavansa kivan roolin mutta mitä ei huomioida viestissä mitenkään. Ehkä pyramidi ei vain huomannut tätä, tai ehkä hänellä oli vain todella kova kiire vyöryttää epäilyjä jonkun päälle ja tarttui heti mahdollisuuteen.

Ei vielä vahvoja tunteita puoleen tai toiseen kenellekään. Halimaan olisin valmis alustavasti luottamaan, koska niin moni muu on sanonut hänen kyllästyneen pahisrooliin.

Violet kirjoitti: justy on pelannut peliä edistävästi, ja voin yhtyä hänen epäilyihinsä Jitachia sekä miinaa kohtaa. Kumpi tahansa näistä tuntuu mielestäni pelaajilta, jotka voisivat valita pahisroolin aika helposti, joten ++Jitachi. Henkilökohtaisesti minua ei haittaisi jos päivä rajautuisi ensimmäisenä päivänä Jitachin ja Justyn väliseksi kamppailuksi, mutta esimerkiksi. Mursumuksen ääni justylle herättää mielessäni epäilyksiä, sillä justy on yrittänyt peliä kaikkein eniten edistää, vaikkei hän välttämättä ole parhaalla mahdollisella tavalla tätä toteuttanut.


Tietyssä mielessä olen samaa mieltä siitä, että justy on pelannut peliä edistävästi, ja juuri justyn viestin kaltaiset viestit vievät keskustelua voimakkaimmin eteenpäin. Mutta kun ottaa huomioon, että sekä Justyn ensimmäisen sisällä on ristiraataisuutta että ensimmäisen ja toisen viestin sisällä on ristiriitaisuutta (ensimmäisessä samotaan Jitachilla olevan kova tarve epäillä Halimaa, toisessa hän sanoo ettei muista väittäneensä Jitachin epäilevän mafiaa), niin mielestäni jotain on mennyt solmuun ajatuksissa. Ei tietenkään mikään varma merkki pahismaisuudesta, mutta haluaisin ainakin kuulla vähän lisää asiasta ennen kuin päätän, pysyykö vai lähteekö ääni.

Violet kirjoitti:justyn peliä edistävä toiminta on mielestäni hyvismäistä, ja Mursumuksen antama ääni siihen voi olla aika selkeä pahiskaverin tökkäys Jitachin puolesta. Jitachin puolustelussa haittaa se, että hän lähetti monta peräkkäistä viestiä liittyen lausejärjestyksiin, joita hän yritti nimetä epäilyjensä syyksi, kun kyseessä oli lähinnä pointti siitä, että hän oli heti hyssyttämässä Haliman hyvismäisyyttä pelissä. Mun ainakin on itse hankala uskoa Haliman valitsevan pahisroolia. Nämä tekijät yhdessä riittävät minulle äänen antamiseen näin varhaisessa vaiheessa päivää.


Vaikka en itse aluksi saanut Jitachin viesteistä Halimaa mustamaalaavaa sävyä, nyt luettuani viestit uudestaan voin ymmärtää logiikkasi ja myöntää tämän olevan mahdollisuus. Oma alkuperäinen vibani tilanteesta on kuitenkin, että Jitachi ei tarkoittanut sanoilla "veikkaisin, että Halima ei ole peruspahis" mitään erityisen syvällistä, ja että tunnustuksessa siitä, ettei luota Halimaan täysin ei ollut mitään pahismaista. Tässä vaiheessa olen valmiimpi lynkkäämaan justyn kuin Jitachin, mutta tietysti jäljellä olevat kaksi päivää tuovat uutta tietoa.

Muuten Violet, mitään mielipiteitä mediapuhujien pahis/hyvismäisyydestä?

Jitachilta näyttää tulleen jonkin aikaa sitten viesti, ehkä jotain tärkeää, mutta siihen en ehdi reagoida, aikaisehko herätys aamulla.

En myös pääse huomenna todennäköisesti pelaamaan, joten nyt mentyäni nukkumaan voi kestää hetki että voin puhua taas.
Mursumus Walruski, the self-proclaimed walrus king
Avatar
Mursumus
Kyläläinen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 23.05.2017 16:38:08

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Zey » 17.07.2018 07:02:49

Väliaikalaskenta

Äänet:
2 Jitachi (justy, Violet)
1 justy (Mursumus)

Kuolemassa on Jitachi suurimmalla äänimäärällä.

Poissaolot:
Jinmuru 16.-17.7.

Hau kirjoitti:Pyramidi kulta, dementiasi näkyy. Huipulla olen vain minä, ja sinä olet lähinnä kolmion kanta. Tee siis kuten pyydän ja äänestä Violettia, kaikki tietää sen olevan pahisten väri.

Kuva


Päivä päättyy torstaina 19.7. kello 22:00.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Koiravideoita 1. päivä päättyy to 19.7. klo 22:00

ViestiKirjoittaja Halima » 17.07.2018 08:15:46

miina kirjoitti:Se, että toivoin jotakin roolia ja sain jotakin muuta ei tarkota ettenkö vois olla hyvinkin tyytyväinen rooliini, en vaan tienny, että mitä kaikkea huippua vois toivoa. Sävy ei ehkä tullu viestistä läpi. Olen oikeasti tyytyväinen. Ja! Kaikki spekuloinnit miun mieltymyksistä ja nykyisestä roolista voi jatkua: minähän siis kyllä tykkään pahisroolista, koska siinä on yleensä kaveri kenen kanssa jutella mutta en tykkää siitä että pitää valehella. Mun tekis niiiiin mieli vielä selittää tätä kun tälle ois niin järkevä peruste mutta en viiti enempää paljastaa.

Miina on hyvis. Täytyy olla. En näe pahis-miinaa kirjoittamassa tuota viimeistä lausetta.

Tää peli on aivan ihanan aktiivinen ja monitahoinen, ja mua ärsyttää kun nyt kun ois käynnissä näin kiva peli, mulla ei oo aikaa keskittyä. Saatte nyt tyytyä näihin pikkuhippusiin mitä ehdin kirjoittelemaan. Toivottavasti aikatauluni antaa myöten kunnon analyysillekin tämän ensimmäisen päivän aikana.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron