Salemin kylä II - 3. päivä päättyy ti 26.6. kello 21

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 14.06.2018 15:12:41

Marzzuu kuiskasi Jiille! 15:37

Jii kuiskasi Marzzuulle! 16:00
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Halima » 14.06.2018 15:28:47

Tyl-sää.

Jiillä on varmaan tosi kivaa, mut mua vähän tympii tää kuiskiminen. Ois kivempi spekuloida täällä ketjussa julkisesti, mutta joo, ymmärrän kyllä että tässä vaiheessa on hyvä salata suuri osa asioista.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 14.06.2018 16:47:17

Marzzuu kuiskasi Jiille! 17:44
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Jii » 14.06.2018 16:52:10

No jaa, mun täytyy myöntää että haluaisin itsekin jo toisen päivän tulevan. :D En haluaisi peliketjun kuitenkaan kokonaan kuolevan, normaaleja epäilyjähän voi heitellä kaikki.

Tässä pientä teoriointia, mitä oon raapustanut. Tässä on siis kaikki mahdolliset kombinaatiot, mitä pahikset/narri voi esittää, sekä niitä vastaavat ennustustulokset.

Mahdollisuudet
1) Sheriffi = Lavastaja, Vanginvartija = Kummisetä, Tohtori = Narri
2) Sheriffi = Lavastaja, Vanginvartija = Narri, Tohtori = Kummisetä
3) Sheriffi = Narri, Vanginvartija = Lavastaja, Tohtori = Kummisetä
4) Sheriffi = Narri, Vanginvartija = Kummisetä, Tohtori = Lavastaja
5) Sheriffi = Kummisetä, Vanginvartija = Lavastaja, Tohtori = Narri
6) Sheriffi = Kummisetä, Vanginvartija = Narri, Tohtori = Lavastaja

Tutkija

1
feikkiSheriffi: Lavastaja tai Sheriffi
feikkiVanginvartija: Vanginvartija tai Kummisetä
feikkiTohtori: Tohtori tai Narri


2
feikkiSheriffi: Lavastaja tai Sheriffi

feikkiVanginvartija: Tohtori tai Narri
feikkiTohtori: Vanginvartija tai Kummisetä


3
feikkiSheriffi: Tohtori tai Narri
feikkiVanginvartija: Lavastaja tai Sheriffi
feikkiTohtori: Vanginvartija tai Kummisetä


4
feikkiSheriffi: Tohtori tai Narri
feikkiVanginvartija: Vanginvartija tai Kummisetä
feikkiTohtori: Lavastaja tai Sheriffi

5
feikkiSheriffi: Vanginvartija tai Kummisetä
feikkiVanginvartija: Lavastaja tai Sheriffi

feikkiTohtori: Tohtori tai Narri

6
feikkiSheriffi: Vanginvartija tai Kummisetä
feikkiVanginvartija: Tohtori tai Narri
feikkiTohtori: Lavastaja tai Sheriffi



Sheriffi

1
feikkiSheriffi: pahis
feikkiVanginvartija: hyvis
feikkiTohtori: hyvis


2
feikkiSheriffi: pahis
feikkiVanginvartija: hyvis
feikkiTohtori: hyvis


3
feikkiSheriffi: hyvis
feikkiVanginvartija: pahis
feikkiTohtori: hyvis

4
feikkiSheriffi: hyvis
feikkiVanginvartija: hyvis

feikkiTohtori: pahis

5
feikkiSheriffi: hyvis
feikkiVanginvartija: pahis
feikkiTohtori: hyvis

6
feikkiSheriffi: hyvis
feikkiVanginvartija: hyvis

feikkiTohtori: pahis

Tuleeko kenellekään mieleen mitään pomminvarmaa suunnitelmaa näihin liittyen? :)

Se, mitä nyt olen pohtinut jokaisen kanssa kuiskutellen ja itsekseni, on että miten saataisiin ensimmäisen yön jälkeen tietoon mahdollisimman tarkasti, mikä kombinaatio meillä on kyseessä. Tämä auttaa meitä todella paljon löytämään pelaajat ja kaikkia erikoisrooleja miettimään, kenet on järkevintä tarkistaa/suojella/blokata.

Jos kenellekään tulee lisäksi mieleen taktiikoita tämän varmistamiseksi seuraavana yönä, muttette halua puhua siitä äänen, aina voi kuiskutella.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Jii » 14.06.2018 17:05:49

Se, minkä takia oon halunnut miettiä ja ehdottaa omia mielipiteitä muille salaisesti, on aika yksinkertaista. Jos pahikset saavat tietää, millä tavalla kaikki todennäköisesti tulevat toimimaan öisin, on heidän mahdollista lavastaa tilanne joksikin toiseksi. Siksi mun mielestä on järkevää, että tämä pohdinta tehdään salassa. Voisi toki toimia niinkin, että kaikki miettii nimensä myös itsekseen (enkä ole siis missään nimessä tarkoituksella halunnut ottaa ns. "johtajan" roolia :D) että miten toimivat, mutta musta on siltikin ehkä ihan fiksua, että kun meillä nyt kuitenkin on varma hyvis, että tällä on jonkinlainen kokonaiskäsitys tilanteesta. Mikäli kaikki menee hyvin, saadaan toisena päivänä ainakin yksi varma hyvis lisää.

Halima kirjoitti:(itseasiassa sun listaan vois lisätä myös että Hämähäkki on hyvis, koska niinhän se ois jos mä oisin pahis. Mutta mun mielestä Hämis on kyllä selkeä pahis, että mietipä vielä :D )

Itse asiassa mun listaan voisi lisätä myös kohdan, että Marzzuu on pahis ja Lauchuo on pahis, ihan samalla logiikalla. ;p

Edellisiin viesteihini liittyen, Lauchuota pitäisin todella kovana lavastaja-ehdokkaana. Ihan vain, koska hän nyt vaikuttaa silmääni pahismaiselta (ja Black Fox hyvismäiseltä), sekä hän halusi kovasti tietää mun yönimen kohteen, ennen kuin muita lavastaja/sheriffi ehdokkaita oli edes paikalla. Tämä rajottaisi mahdollisia kombinaatiota seuraaviin:

1) Sheriffi = Lavastaja, Vanginvartija = Kummisetä, Tohtori = Narri
2) Sheriffi = Lavastaja, Vanginvartija = Narri, Tohtori = Kummisetä

Eli mikäli tämä on totta, olisi meidän tilanne aika hyvä.

Yhdestä asiasta ei olla hirveästi puhuttu, pitäisikö ottaa se spekulaation alle tänne topickiin?

Ketä sä ehdottaisit mun tutkivan seuraavana yönä? :)
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Halima » 14.06.2018 18:46:54

Mä en tiiä kannattaako sitä täällä julkisesti kauheesti spekuloida, mutta toisaalta jos vaan muut spekuloi ja sä et ota hirveästi kantaa niin ei se lavastusriski välttämättä kovin paljoa nouse.

Mä ehkä ehdottaisin että tutkisit Hämähäkin, koska häntä epäilen kummisedäksi ja nimenomaan tutkijan tulos tässä tapauksessa ois se joka tois esiin sen mitä Hämähäkki oikeasti on.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Jii » 14.06.2018 18:53:17

Itsehän juuri halusit jotain, mitä spekuloida? ;) Se, että näkee vähän mitä muut tekisi ja mitä muut ajattelee, ei välttämättä auta mua kohteen valinnassa niin paljoa, mutta näiden pohdintojen pohjalta voidaan sitten miettiä ja pelaajia ja niiden rooleja. Ja saadaan ainakin jotain puhetta.

Jos sä Halima et halua miettiä tätä, niin mitä sun mielestä olisi kivaa spekuloida? Etkö keksinyt mitään sanottavaa noista mun pähkäilyistä? :)
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Jii » 14.06.2018 19:05:23

Sanot nyt siis, että Hämähäkki on sun mielestä kummisetä. Olet aiemmin myös maininnut, että Black Fox tai Lauchuo on mielestäsi narri. Joten tämä jättää jeekaka/Marzzuun lavastajaksi. Tällöin:

2) Sheriffi = Lavastaja, Vanginvartija = Narri, Tohtori = Kummisetä

feikkiSheriffi: Lavastaja tai Sheriffi
feikkiVanginvartija: Tohtori tai Narri
feikkiTohtori: Vanginvartija tai Kummisetä

Tällöin saan pahistuloksen siis sekä feikkiVanginvartijasta, että feikkiTohtorista. Miksi sun mielestä mun kannattaa tutkia Hämähäkki? Siis joo, Hämähäkki on sun silmissä pahis, jos kaikki lähtisi mietimään mun mahdollista yökohdetta tuon perusteella, niin saisint vain kuusi eri vaihtoehtoa, kun kaikki käskevät tarkistamaan toisen. :D Sanoisin muutenkin, että varmaksi hyvikseksi tiedetty vanginvartija on paljon hyödyllisempi tietää, kuin varma tohtori. Vai? :)
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Halima » 14.06.2018 19:57:47

Jii kirjoitti:Jos sä Halima et halua miettiä tätä, niin mitä sun mielestä olisi kivaa spekuloida? Etkö keksinyt mitään sanottavaa noista mun pähkäilyistä? :)

No mä yritin katella noita sun värikoodauksia, mut tulin siihen lopputulokseen että ne on symmetrisiä. Tai siis jos ei oo mitään ennakko-odotusta niin minkä tahansa tutkimisella saa yhtä hyvän tai huonon tuloksen.

Jii kirjoitti:Sanot nyt siis, että Hämähäkki on sun mielestä kummisetä. Olet aiemmin myös maininnut, että Black Fox tai Lauchuo on mielestäsi narri. Joten tämä jättää jeekaka/Marzzuun lavastajaksi. Tällöin:

2) Sheriffi = Lavastaja, Vanginvartija = Narri, Tohtori = Kummisetä

feikkiSheriffi: Lavastaja tai Sheriffi
feikkiVanginvartija: Tohtori tai Narri
feikkiTohtori: Vanginvartija tai Kummisetä

Tällöin saan pahistuloksen siis sekä feikkiVanginvartijasta, että feikkiTohtorista. Miksi sun mielestä mun kannattaa tutkia Hämähäkki? Siis joo, Hämähäkki on sun silmissä pahis, jos kaikki lähtisi mietimään mun mahdollista yökohdetta tuon perusteella, niin saisint vain kuusi eri vaihtoehtoa, kun kaikki käskevät tarkistamaan toisen. :D Sanoisin muutenkin, että varmaksi hyvikseksi tiedetty vanginvartija on paljon hyödyllisempi tietää, kuin varma tohtori. Vai? :)

Lauchuo voi ihan hyvin olla myös lavastaja. Ja tällöin jeekaka/Marzzuu ois narri. Ja tottakai mä haluaisin että tutkisit Hämiksen, jotta sä sitten uskoisit että mä oon hyvis. En halua tulla lynkatuksi huomenna.

Hmm, vanginvartija on joo tärkeämpi kuin tohtori, koska vanginvartija voi toisesta yöstä lähtien tappaa yöllä. Se ei silti muuta sitä että tää on musta kiva peli enkä haluais kuolla. :D

Ja joo, sähän tän päätöksen lopulta teet ja mun mielipiteellä ei sinänsä oo merkitystä. Enkä mä tiedä mistä mä haluan jutella täällä, on vaan tylsää kun on kiva peli menossa ja kaikki vaan kuiskii. Ois kiva kun muutkin kirjoittelis tänne enemmän niin vois paremmin päätellä tyyppien puolia.

Ja siis mä ehdotin että nimenomaan sä tutkisit Hämiksen, koska oletan hänen olevan kummisetä, jolloin sheriffin tutkimus ei kertois hänestä paljoakaan. Sheriffi vois mun puolesta sitten tutkia vaikka jonkun vanginvartijaa esittävän.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Jii » 14.06.2018 20:41:35

Joo, en ole kyllä sillä kuiskinut, että toivon topan hiljenevän täysin.. :D Eli ymmärrän kyllä hyvin että ärsyttää. Musta olis kivaa jos muutkin kuiskailisi keskenään, mutta se saattaisi olla kyllä vähän epäilyttävää kun ei voi koskaan tietää että kuiskutteleeko nyt pahikset jotain. :D

Mä oon itseasiassa miettinyt, että mitä, jos ei edes tapettaisi ketään seuraavana päivänä? Tämä taas vaatii aikalailla sen, että saataisiin tänään tapoton yö ja vanginvartija pysyy hengissä. Nimittäin, päivällä tappamisessa on aina se vaara, että narri kuolee. Mikäli jätettäisiin tapot vanginvartijalle, ei olisi pelkoa myöskään narrin voitosta.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 14.06.2018 20:51:56

Jii kuiskasi Marzzuulle! 18:09
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 14.06.2018 22:05:20

Mä olen ollut tän päivän kiinni töissä ja muutenkin huomenna olen 20.00 asti kaverin seurassa ja ylihuomenna olen Lohjalla/Hangossa eli koitan päästä vähän kurkistelemaan peliä kun en kehtaa koko aikaa puhelimen ruutua reissussa vahdata. :)

Mun mielestä kuiskiminen on ihan hyvä idea mutta ymmärrän kyllä myös Halimaa.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 14.06.2018 22:33:53

Jii kuiskasi Marzzuulle! 23:16
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 14.06.2018 23:02:15

Marzzuu kuiskasi Jiille! 23:43
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Hämähäkki » 15.06.2018 09:38:33

Nyt sitten sitä tarkempaa analyysiä:

Halima on pahis ja esittää narria. Narrina hän tuskin claimaisi tohtoria, kuten jo sanottiin, ja narrin esittäminen on hyvä keino välttää lynkatuksi tulemista. Halima pon sen verran kokenut pelaaja, että uskon että hän narrina kehittelisi sille roolille suotuisamman strategian. Halima on siis mun silmissä pahis.

Marzzuu on narri. Tässä vähän samaaperustelua kui Haliman pahismaisuudessa - Marzzuu tuntuu esittävän tyhmää ja uskon että hyviksenä pelaisi paremmin. Marzzuu myös vastusti erikoisroolien paljastusta, kun lähes kaikki muut kannattivat sitä.

Jeekaka tuntuu hyvikseltä. Miks pahis olis noin innokkaasti toivonut roolien paljastamista? Ja os Marzzuu on narri, silloinhan Jeekaka on joka tapauksessa se oikea vanginvartija.
Avatar
Hämähäkki
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 20.05.2018 14:28:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Hämähäkki » 15.06.2018 09:38:56

*jos
Avatar
Hämähäkki
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 20.05.2018 14:28:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 15.06.2018 13:12:03

Lauchuo kuiskasi Jiille! 13:50
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 15.06.2018 13:58:23

Äh voi hitto mulla oli jo aloitettu viestin kirjoittaminen mutta kun oon kännykällä ja piti välissä mennä tekemään muuta niin se katosi :( yritän vielä ehtiä ennen päivän päättymistä koneellekin mutta mun täytyy kohta lähteä menoille ja illalla on vielä 18:30 treenit joten tuskin kovin aikaisin ehdin. Mutta lyhyesti:

Jii, mähän alunperin tiedustelin ootko miettinyt yönimen kohdetta ja koetin keksiä miten voitaisiin tehdä yhteistyötä. Tuntui aika epätodennäköiseltä että pahis olisi ihan ensimmäisenä paikalla kertomassa "rooliaan" joten siksi uskoin aika nopsaan, vaikka niinkuin sanoinkin en voinut olla 100% varma. Missään vaiheessa en kuitenkaan tiedustellut mikä sun yönimesi on :D

Halima, puolustelin sitä etten ole narri syytteidesi perusteella koska ne (varsinkin se hyvistely-pahistelu juttu) oli typeriä juttuja vetää ylipäätään mitään johtopäätöksiä ja en käsitä miten pelistä toiseen ihmiset kiinnittyy johonkin puhetyyliin sen sijaan että etsisi niitä oikeita juttuja.

Marzzuu vaikuttaa edelleen kaikkea muuta kuin hyvikseltä. Voisi olla pahista feikkaava narri tai sitten pahis.

Jeekaka on musta pelannut tyypillistä hyvispeliään ja uskoisin Jeekakan olevan oikea vanginvartija.

Hämähäkki ei ole pelissä tuntunut oikein vieläkään tekevän mitään kunnollista, toistelee jonkun verran edellisiä ja on pari kysymystä tainnut esittää muttei juurikaan mitään uutta ja omaa. Voisi olla pahis. Ehkä myös narri mutten usko siihen koska vaikuttaisi vähän turhan läpinäkyvältä tavalta feikata pahista.

Halima voisi sitten olla se oikea tohtori. Ei oikeastaan vaikuta niin pahismaiselta, en oikein osaa sanoa miksi mutta tuntuu että Halima yrittää tehdä pelissä jotain ja saada peliä eteenpäin.

Jii nyt obviously on hyvis, en näe syytä miksi oikea tutkija ei olisi tullut kertomaan olevansa tutkija.

Sitten on Black Fox joka on mulle vielä kysymysmerkki. Pahis tai narri tietysti, mutta kumpi. Mun tarvii vielä miettiä ja lukea Black Foxin viestejä koska tuntuu etten oo saanut niistä irti oikein yhtään mitään vaikka niidenhän just pitäis olla niitä mist saan eniten kun tiiän Black Foxin huijariksi. Mä palaan tähän tarkempien mietteiden kanssa kunhan saan aikaa sen verran että ehdin pohtia.

Mitä tulee narrin voittoon niin eikö se mennyt niin että kylä/pahikset jatkaa narrin voiton jälkeen vielä pelaamistaan ja toinen puoli vielä voittaa lisäksi? Vai muistanko väärin. Ja mitä taas tulee huomisen lynkkaukseen, tietysti huomenna pyritään lynkkaamaan joku, jos jäädään odottelemaan että Vanginvartija saa voimansa ja pystyy tappamaan niin aika varmasti pahikset voittaa, koska a) ne voi tappaa vanginvartijan ja b) ne on aina yhen yötapon eellä ja c) Vanginvartija voi myös tappaa vahingossa hyviksen (ja oliko tässä se vielä että jos niin käy niin vanginvartija menettää voimansa? Voisko joku tsekkaa?). Kylän täytyy lynkata tässä(kin) pelissä tai muuten pahikset voittaa suht varmasti, ainakin mun laskujen mukaan.
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja jeekaka » 15.06.2018 17:11:00

Huah pari työpäivää ja syntiset monen tunnin päiväunet takana, ei oikein ajatus kulje.

Lauchuo kirjoitti:Ja mitä taas tulee huomisen lynkkaukseen, tietysti huomenna pyritään lynkkaamaan joku, jos jäädään odottelemaan että Vanginvartija saa voimansa ja pystyy tappamaan niin aika varmasti pahikset voittaa, koska a) ne voi tappaa vanginvartijan ja b) ne on aina yhen yötapon eellä ja c) Vanginvartija voi myös tappaa vahingossa hyviksen (ja oliko tässä se vielä että jos niin käy niin vanginvartija menettää voimansa? Voisko joku tsekkaa?). Kylän täytyy lynkata tässä(kin) pelissä tai muuten pahikset voittaa suht varmasti, ainakin mun laskujen mukaan.


Riippuu siitä käyttääkö pahikset yötapponsa joka yö, osuuko tohtori tai vangitsenko kummisedän ja kuinka pitkään säilyn hengissä. Ja joo, vanginvartija menettää voimansa hyvikseen osuessaan, mutta ei ainakaan ensimmäistä tappoaan käytä hyvikseen, se on varma >:)

Lauchuo/BF ja Halima/Hämis -akseleilta on jotain ajatuksia, mutta ehkä keräilen niitä vielä vähän aikaan.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 15.06.2018 17:23:19

jeekaka kuiskasi Jiille! 18:14
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Jii » 15.06.2018 17:41:40

Mun aivot ei oikeasti kykene tällaiseen ajatteluun. :D Haluisin vaan, että on on jo ohi.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Hämähäkki » 15.06.2018 18:22:52

Lauchuo kirjoitti:Hämähäkki ei ole pelissä tuntunut oikein vieläkään tekevän mitään kunnollista, toistelee jonkun verran edellisiä ja on pari kysymystä tainnut esittää muttei juurikaan mitään uutta ja omaa. Voisi olla pahis. Ehkä myös narri mutten usko siihen koska vaikuttaisi vähän turhan läpinäkyvältä tavalta feikata pahista.

Oon pahoillani ettei musta oikein irtoa matskua, oon liian tyhmä kehittelemään omia teorioita joten varastan ne muilta :') Ei mut oikeesti, yritän aktivoitua. Mua vaivaa "onko-tämä-vain-foliohattuilua" -syndrooma.

Lauchuo kirjoitti:Mitä tulee narrin voittoon niin eikö se mennyt niin että kylä/pahikset jatkaa narrin voiton jälkeen vielä pelaamistaan ja toinen puoli vielä voittaa lisäksi? Vai muistanko väärin. Ja mitä taas tulee huomisen lynkkaukseen, tietysti huomenna pyritään lynkkaamaan joku, jos jäädään odottelemaan että Vanginvartija saa voimansa ja pystyy tappamaan niin aika varmasti pahikset voittaa, koska a) ne voi tappaa vanginvartijan ja b) ne on aina yhen yötapon eellä ja c) Vanginvartija voi myös tappaa vahingossa hyviksen (ja oliko tässä se vielä että jos niin käy niin vanginvartija menettää voimansa? Voisko joku tsekkaa?). Kylän täytyy lynkata tässä(kin) pelissä tai muuten pahikset voittaa suht varmasti, ainakin mun laskujen mukaan

Jos narri voittaa niin muut jatkaa peliä ja hyvikset/pahikset/sarjamurhaaja voittaa myös. Ja joo, jos vanginvartija tappaa vahingossa hyviksen niin silloin menettää voimansa.
Avatar
Hämähäkki
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 20.05.2018 14:28:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 15.06.2018 19:57:31

Jii kuiskasi jeekakalle! 18:31

Jii kuiskasi Halimalle! 18:34

Jii kuiskasi Hämähäkille! 18:35

jeekaka kuiskasi Jiille! 19:04

Jii kuiskasi jeekakalle! 19:15

Hämähäkki kuiskasi Jiille! 19:19

Jii kuiskasi Hämähäkille! 19:24

jeekaka kuiskasi Jiille! 19:24
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 15.06.2018 20:24:47

1. ilta
Ingamen tyyli: Finglish

"Siis help, mitä me voidaan tehdä?" JD, kylän paras ja ainoa tohtori, panikoi.
"Kaikki on ihan fine, muista hengittää, sä oot tän kylän one and only lääkäri", Bennett kannusti ja lohdutti häntä niinku truu frendi.
"Hei, kun sä oot metsästänyt zombeja niin ei tunnu enää missään jotku mafiosot", Rick uhosi. "We got this!"

Äänet:
tänään ei saanu votettaa

Kuolleet:
ei oo ketään dedannu vielä

Poissa:
kaikki on here

Päivä on päättynyt. Yö alkaa tunnin päästä kello 22:30. Sitä ennen voitte vielä keskustella.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Hämähäkki » 15.06.2018 20:38:35

Höh, luulin et klikkiotsikkoteema jatkuis. "TÄMÄ ÄÄNESTYKSEEN LIITTYVÄ SEIKKA SAATTAA YLLÄTTÄÄ!" (klikinsäästäjä: vielä ei äänestetä) "NÄYTTÄÄKÖ TÄMÄ LISTA TYHJÄLTÄ? SYY SAATTAA OLLA YKSINKERTAINEN" (klikinsäästäjä: kuolleiden lista on tyhjä koska kukaan ei ole kuollut), "KATSO TÄSTÄ, KUKA LOISTI POISSAOLOLLAAN MURHAN SELVITTELYSSÄ!" (klikinsäästäjä: kompakysymys; ei kukaan).
Avatar
Hämähäkki
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 20.05.2018 14:28:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Black Fox » 15.06.2018 21:21:55

Ei kyllä käy kateeksi Jiitä, tuo fiksuna olo ei ole mitään helppoa :) Hyvin oot mun mielestä kuitenkin vetänyt, jatka samaan malliin niin pitkään kuin mahdollista! Oon kyllä ylpeä susta, ei musta olis tohon :D

Oon itse myöskin aika varma, että jeekaka on oikea vanginvartija. Tiedän myös itse olevani seriffi, joten Lauchuo on feikki. Halima/Hämähäkki akselilta sinänsä Halima näyttää pahemmalta. Halimaan en uskalla luottaa, sillä hän on aiemminkin onnistunut puhumaan itsensä voittoon. Lauchuo on sitä mieltä, että Halima olisi hyvis, mutta en tiedä olisiko pahiskaveriin fiksuinta linkittyä noin, luultavasti ei.

Lavastajaa/Kummisetää/Narria en osaa laittaa paikoilleen, sillä en tiedä miten he käyttäytyisivät pelissä. Tämä peli on täysin erilainen kuin aiemmin pelaamani, enkä siihen juurikaan ole päässyt sisälle muuten kuin kuiskausten kautta. Kaikki muu onkin sitten pimennossa :D
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 15.06.2018 21:31:23

No niin, Marzzu linjoilla hetken ennen kuin nukku-ukolla on asiaa kiitos kukonlaulun aikaan soivan herätyksen. :D

Hui! Täällä onkin kuiskittu ja lätkitty mielipiteitä, Jiin "puheenjohtajan" roolin ottoa en voi kuin kehua. Muutenkin peli tuntuu alkaneen kivasti, saa nähdä mitä yö tuo tullessaan kun ekana iltana ei pudonnut ketään.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Salemin kylä II - 1. päivä päättyy pe 15.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 15.06.2018 21:33:49

"Pitäkää varanne yöllä, who knows jos mafia iskee uudelleen", Sherlock käski pettyneenä siihen, ettei päivän aikana ollut ollut mitään murhaisaa häppeninkiä.
"Joo, se ois tosi awkwardii jos joku muukin tässä vielä delais", Vito ja Henry lauloivat not-at-all-epäilyttävässä kuorossa.

1. yö alkaa nyt ja päättyy sunnuntaina 17.6. kello 21. YÖNIMET, TESTAMENTIT JA MUUT ZEYLLE JA JINMURULLE VIIMEISTÄÄN KELLO 20! PJ aloittaa kaikki yökeskustelut mahdollisimman pian.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Salemin kylä II - 1. yö päättyy su 17.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Zey » 17.06.2018 20:00:38

2. aamu
Ingamen tyyli: lyriikat

"Mä olen mies, jolle ei koskaan tapahdu mitään", Sherlock valitti. Kylä oli hiljaa, niin hiljaa. Sherlock vihasi sitä. Miksei mitään tapahtunut?

"Mä tuntee voin sen, tää on kaunis päivä! Mä oon onnellinen!" Jack, Jokerinakin tunnettu mies, käkätti. Muut pyörittelivät silmiään. Ei tuota hullua kannattanut kuunnella.

"Kuulkaa, mä saan levittää ilosanomaa! Viime yönä minä pelastin maailman!" JD huudahti, ja mutisi sitten:"Tai ainakin yhden henkilön..."

"Sinä pelastit meidät!" Kyläläiset huusivat kuorossa. JD paistatteli kunniassa hetken, kunnes uppoutui unelmiinsa, joissa hänet valittiin Salemin pormestariksi.

Kuolleet (0/7):
0. yö: James Bond, yleinen moraali
1. päivä: Ei saanut lynkata.
1. yö: Kukaan ei kuollut.

Puhepakot:
Ei kellään!

Poissaolot:
Kukaan ei ole poissa!

2. päivä alkaa nyt ja päättyy keskiviikkona 20.6. kello 21.00.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Salemin kylä II - 2. päivä päättyy ke 20.6. kello 21

ViestiKirjoittaja Jii » 17.06.2018 20:03:03

Mielenkiintoista.

Kertokaa mulle mitä teitte yöllä/tulokset/jos tulitte vangituksi/yms. ennen kuin ne kerrotte täällä. :)
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron