Pieni luolaseikkailu 2 - Peli on päättynyt

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 3. päivä päättyy to 31.5. klo 2

ViestiKirjoittaja Hämähäkki » 31.05.2018 19:49:28

Aika nopeesti joo muuttuu miinan kanta. Ja en usko että sua syytettäis tästä heti huomenna, koska eihän BF oo tippumassa. Jos se paljastuis pahikseksi niin sitten ehkä, mutta se ei oo tänään tai huomenna tapahtumassa.

//Edit: korjasin Black Foxin nimen, oli väärin lyhennetty
Viimeksi muokannut Hämähäkki päivämäärä 31.05.2018 19:56:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Hämähäkki
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 20.05.2018 14:28:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 3. päivä päättyy to 31.5. klo 2

ViestiKirjoittaja Black Fox » 31.05.2018 19:55:48

Mä en miina ymmärrä miksi sua pelottaa niin paljon, että meidät "liitetään" yhteen? Jos olet hyvis niin se nyt on ihan sama toisaalta tiputko vai et, vaikka toki olisi kivempi onnistua lynkkaamaan ihmiset oikeassa kohdassa :D
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 3. päivä päättyy to 31.5. klo 2

ViestiKirjoittaja justy » 31.05.2018 20:00:10

Päivä on päättynyt.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 3. päivä päättyy to 31.5. klo 2

ViestiKirjoittaja justy » 31.05.2018 20:02:04

Äänestystulos
2 Ariel (Black Fox, Anblick)
2 miina (Jii, Hämähäkki)

Ariel putoaa helvettiin saatuaan äänimääränsä ensiksi.

Kahden onnistuneen valinnan jälkeen ryhmänne olikin kovan paikan edessä. Kuka olisi voinut olla Jinmurun pahiskaveri? Kenen ansiota oli Violetin taivaaseennousu? Väittely kävi kiivaana, kunnes sivummalla torkkunut Ariel kiskaistiin joukon keskelle.

”Oletkos pahis, häh?” Ai et, no olet kumminkin!”

Äkkiä keskustelu lakkasi, kun syvyydestä nousi kirskuva kasa piikkejä. Säikähditte ja viskasitte Arielin äkkiä piikkejen saaliiksi, säästääksenne itsenne.


Kuva


Ariel oli
Spoiler:
hyvis.



3. päivä on päättynyt.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 3. päivä päättyy to 31.5. klo 2

ViestiKirjoittaja justy » 31.05.2018 20:02:23

Led Zeppelin – Stairway to Heaven
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
And she's buying the stairway to heaven

- Led Zeppelin

Helvetti sulkeutuu jälleen, ja luolaan tulvii taas kirkasta valoa. Katsotte toisianne silmiä siristellen, pohtien kuka ansaitsisi päästä tänään taivaaseen.

Teillä on 48 tuntia aikaa valita seuralainen Violetille. Onnistutteko taas valitsemaan viisaasti, vai pääseekö käärme luikertelemaan sormienne lomasta?”

Kuva



Äänestyspakot:
Marzzuu



4. päivä on alkanut. Tämä on taivas-päivä, jonka päätteeksi enien ääniä saanut nousee taivaaseen. Päivä päättyy lauantaina 2.6. klo 21.00
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 3. päivä päättyy to 31.5. klo 2

ViestiKirjoittaja justy » 31.05.2018 20:03:29

Hämähäkki kirjoitti:Aika nopeesti joo muuttuu miinan kanta. Ja en usko että sua syytettäis tästä heti huomenna, koska eihän BF oo tippumassa. Jos se paljastuis pahikseksi niin sitten ehkä, mutta se ei oo tänään tai huomenna tapahtumassa.

//Edit: korjasin Black Foxin nimen, oli väärin lyhennetty


Viestejä ei saa koskaan muokata juonittelupelissä. Kirjoitusvirheet voi korjata postaamalla uuden viestin, jos ne haittaavat sanotun ymmärtämistä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 3. päivä päättyy to 31.5. klo 2

ViestiKirjoittaja Hämähäkki » 31.05.2018 20:06:07

justy kirjoitti:
Hämähäkki kirjoitti:Aika nopeesti joo muuttuu miinan kanta. Ja en usko että sua syytettäis tästä heti huomenna, koska eihän BF oo tippumassa. Jos se paljastuis pahikseksi niin sitten ehkä, mutta se ei oo tänään tai huomenna tapahtumassa.

//Edit: korjasin Black Foxin nimen, oli väärin lyhennetty


Viestejä ei saa koskaan muokata juonittelupelissä. Kirjoitusvirheet voi korjata postaamalla uuden viestin, jos ne haittaavat sanotun ymmärtämistä.


Okei, muistan tästedes!

++miina
Avatar
Hämähäkki
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 20.05.2018 14:28:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 4. päivä päättyy la 2.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Anblick » 31.05.2018 20:10:38

Hämähäkki, äänestit miinaa äsken helvettiin ja nyt taivaaseen?
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 4. päivä päättyy la 2.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Hämähäkki » 31.05.2018 20:12:30

Anblick kirjoitti:Hämähäkki, äänestit miinaa äsken helvettiin ja nyt taivaaseen?


Äh, mulla menee taas nää päivät sekasin. Oon liian väsyny keskittymään :')

--miina
Avatar
Hämähäkki
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 20.05.2018 14:28:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 4. päivä päättyy la 2.6. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 31.05.2018 21:03:45

Ainii, eihän miun nyt tarvii ketään vakuutella kun äänestetäänkin tänään hyvismäisintä.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 4. päivä päättyy la 2.6. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 01.06.2018 10:34:28

En keksi ketään kuka vaikuttais hyvismäisimmältä. Violet oli jotenkin helppo sinne äänestää. Alotan kuitenkin rohkeesti.

++Anblick
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 4. päivä päättyy la 2.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 01.06.2018 11:40:05

Okei, täällä taas. Eilinen oli vähän hassu. Tyypit tuntui vähän kummaksuvan miinan käytöstä, mutta silti tuli mieleen että Ariel äänestettiin pois miinan pelastamiseksi. miinan ja Black Foxin välillä on ollut nyt paljon väittelyä, mutta silti kumpikaan ei ole äänestänyt toista. Joko he eivät siis ole pahiksia yhdessä, tai tällä käytöksellä he haluavat luoda eroa toiseen.

Yksistään hyvismäisimmältä omaan silmään vaikuttaa tällä hetkellä Black Fox, mutta kuten sanottua, yhteys miinaan on edelleen nähtävissä. Anblick vaikutti eilen jokseenkin ristiriitaiselta. Marzzuu on edelleen hiljainen.

Jotenka nyt toistaiseksi ++Hämähäkki.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 4. päivä päättyy la 2.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 01.06.2018 11:59:20

Putosin hetkellisesti tän pelin kyydistä, mutta siis, Anblick vaikutti aiemmin hyvismäiseltä omaan silmään, itse en hahmota tuota ristiriitaisuutta. Möh ja äänestyspakkokin pitäs täyttää.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 4. päivä päättyy la 2.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Anblick » 01.06.2018 17:49:44

Miinan ääni on vähän hämmentävä, kun ensin hän sanoi, ettei keksi kuka olisi hyvismäisin, ja sitten kuitenkin antoi mulle taivasäänen :D Haluutko avata tätä enemmän?

Jii kirjoitti: Anblick vaikutti eilen jokseenkin ristiriitaiselta.
Millä tavalla?

Ariel paljastui hyvikseksi, mutta pysyn edelleen kannassani, ettei miinan äänestäminen eilen olisi ollut multa rationaalista sen valossa, etten osaa hänen peliään tulkita. Jos tänä viikonloppuna kerkeän, aion tosiaan plärätä vähän hänen viimeisimpiä pelejään, jos sieltä löytyisi apuja.

Aiempiin perusteluihini vedoten

++ Jii.
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 4. päivä päättyy la 2.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Black Fox » 01.06.2018 19:05:42

Ei mennyt eilinen putkeen. Jottei mulle tule paha mieli niin ajattelen, että näitä sattuu :D

Jii kirjoitti: Mielenkiintoinen pelisysteemi, muistuttaa tuollaisen "käänteisen pelin" (kaikki haluaa kuolla) ja peruspelin välimuotoa, jossa kaikki haluavat kuolla, mutta ainoastaan parillisina päivinä. Helpompaa kuitenkin löytää pahiksia, kun parittomina päivinä systeemi on peruspelin kaltainen, eli kunnon pahisjahtiin siis päästään. Se, mikä tekee tästä myös tietyllä tapaa helpotetun on se, ettei kaikkia pahiksia tarvitse välttämättä tappaa (eli lähettää helvettiin) ja kun pahiksia on suhteellisen suuri osuus pelaajista, luulisi olevan helpompaa huomata linkittymiä heidän välillään. Toki sama pätee myös jollain tavalla hyviksiin, että ei ihan huolettomasti voida lähettää pelaajia taivaaseen tai peli voi olla todella nopeasti ohi.

Haluaisitko Jii avata mitä ajattelit tuolla viimeisellä lauseella kun en ihan saanut kiinni?

Katselin tuossa ensimmäisen päivän ääniä ja sen perusteella luulen, että miina on kuitenkin hyvis. Jinmuru on häntä äänestänyt Violetin kanssa ja siinä ei ole mitään järkeä (nyt kun Violet oli hyvis), että miina olisi ollut pahis. Ymmärrän hyvin, että luottamus minua kohtaan miinan puolustajana on hyvinkin pohjilla, mutta katsokaa sitä ensimmäisen päivän äänestystä itsekin. Violet äänestää miinaa -> Jinmuru yhtyy tähän ilman vastaväitteitä/ei yritä saada ketään muuta äänestykseen. Ei tossa vain ole mitään järkeä. ++miina

Pahisten pitäisi alkaa saamaan kohta puoliin toinen heistä taivaaseen. Jos me onnistutaan taivaspäivänä ja epäonnistutaan helvettipäivänä, on tilanne 2-2.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 4. päivä päättyy la 2.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Black Fox » 01.06.2018 19:13:35

Jos miina ei saa kannatusta, voisin ehkä uskaltaa lähteä äänestämään myös Marzzuuta tänään.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 4. päivä päättyy la 2.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 01.06.2018 19:17:16

Se mikä Anblickissa nyt siis mietityttää, on se, että hän on kyllä epäillyt miinaa, mutta silti äänesti kuitenkin hiljaista pelaajaa kenestä ei ollut juurikaan infoa saatavilla ja tällä äänellä auttoi miinaa putoamiselta. Se näyttää omaan silmään vähän ristiriitaiselta. Näin tässä vaiheessa peliä muutenkin on todella vaikeaa luottaa kehenkään. :D

Jii kirjoitti:Toki sama pätee myös jollain tavalla hyviksiin, että ei ihan huolettomasti voida lähettää pelaajia taivaaseen tai peli voi olla todella nopeasti ohi.

Black Fox kirjoitti:Haluaisitko Jii avata mitä ajattelit tuolla viimeisellä lauseella kun en ihan saanut kiinni?

Tällä siis tarkoitin ihan sitä, että mikäli pahikset äänestetään taivaaseen, päättyy tämä heidän voittoon. :D Siksi tässä vaiheessa peliä jo etenkin pitää alkaa miettimään kunnolla sitä ketä äänestää. Sama pätee kyllä myös helvettipäiviin.

// Black Fox väliin. Etkä voisi siis äänestää miinaa, mikäli muut eivät häntä äänestä?
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 4. päivä päättyy la 2.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 01.06.2018 19:28:36

++Jii kun kerran vaikutti aiemmin jo musta hyvismäiseltä, kenties en älynnyt sitä sanoa kun huomenna pitäisi ehtiä kutsuvieraaksi yksiin ylppäreihin jaja. Mutta siis, mietin Anblickin ja Jiin välillä, ääni voi muuttua jos jotain radikaalia tapahtuu.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 4. päivä päättyy la 2.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 01.06.2018 19:30:03

Hiis, huomenna mua ei 14.00 eteenpäin näy kun en yo-juhlissa kehtaa koko aikaa tuijottaa puhelinta :)
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 4. päivä päättyy la 2.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Black Fox » 01.06.2018 21:01:31

Jii kirjoitti:Miksi kukaan pahis haluaisi taivaaseen? Pahiksen taivaaseen joutuminen vain hidastaa tuomiopäivän tapahtumista ja vaikeuttaa pahisten voittomahdollisuuksia, eivätkä he voi edes äänestää tuomiopäivänä. Itse ajattelisin enemmänkin niin, että henkilöt ketkä eivät taivaaseen halua ovat pahismaisia, koska tämä on kuitenkin hyvisten tavoite taivaspäivinä.

Mitä tarkoitit sitten tällä viestillä, joka tuli tuon aiemman viestin jälkeen josta kysyin? Mielestäni tämä on ristiriitaista jos ensin tiesit pelin säännöt ja sitten et tiennytkään. Sinua en tällä hetkellä aio äänestää taivaaseen. Alan kääntyä Hämähäkin mietteisiin Jii-Anblick yhdistelmästä.

Ja voin äänestää miinaa, mutta mikäli se ei hyödytä tilanteen kannalta mitään niin miksi häntä lopulta äänestän? Varsinkaan, jos voin äänelläni pelastaa mielestäni hyvismäisen?
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 4. päivä päättyy la 2.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 01.06.2018 21:28:47

Black Fox kirjoitti:
Jii kirjoitti:Miksi kukaan pahis haluaisi taivaaseen? Pahiksen taivaaseen joutuminen vain hidastaa tuomiopäivän tapahtumista ja vaikeuttaa pahisten voittomahdollisuuksia, eivätkä he voi edes äänestää tuomiopäivänä. Itse ajattelisin enemmänkin niin, että henkilöt ketkä eivät taivaaseen halua ovat pahismaisia, koska tämä on kuitenkin hyvisten tavoite taivaspäivinä.

Mitä tarkoitit sitten tällä viestillä, joka tuli tuon aiemman viestin jälkeen josta kysyin? Mielestäni tämä on ristiriitaista jos ensin tiesit pelin säännöt ja sitten et tiennytkään.

Se taas oli ihan puhdas aivopieru. :p Melkein jokaisella pelissä nyt olevalla on tapahtunut virheitä pelisysteemiin tottuessa, koska kukaan ei ole tällaista peliä ennen pelannut. En ole missään vaiheessa sanonut tai edes väittänyt, etten tiedä sääntöjä. Ensimmäisessä viestissä on mun mielestä mukavaa ja hyödyllistä analysoida miten pelin kulku muuttuu kun systeemi on niin erilainen, mutta kun on tottunut tavallisiin peleihin, on erikoiset säännöt helppo unohtaa hetkittäin. :D

Se, että vaihtaa äänensä johonkin toiseen sen takia, että muut eivät häntä äänestä, kuulostaa mun korvaan kuitenkin oudolta. Toki jos tilanne oikeasti on sellainen, että sun mielestä pahismainen pelaaja on tippumassa, niin totta kai muutat äänesi pelastaaksesi jonkun hyvismäisemmän pelaajan. Mutta jos jo ennalta suunnittelet, että äänesi ei tule pysymään koska tämä ei saa kannatusta muilta, ei se kuulosta ainakaan hyväsmäiseltä käytökseltä. Jos miina on sun mielestä hyvismäinen pelaaja, äänestät tätä, mutta tuollainen "en kyllä äänestä jos ei muutkaan" saa sen kuulostamaan enemmän siltä kuin pelkäisit muiden reaktiota eriävään mielipiteeseen.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 4. päivä päättyy la 2.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Black Fox » 01.06.2018 22:20:50

Miten ihmeessä saat aivopierun, jos edellisenä päivänä olet hienosti osannut kertoa pahisten voittavan, jos pääsevät taivaaseen. Seuraavana päivänä et enää ymmärräkään miksi pahis haluaisi taivaaseen. Kun Anblick ystävällisesti kertoo syyn siihen, miksi pahis haluaisi taivaaseen sinä vastaat näin:
Jii kirjoitti:... :D Aivan, myönnän tyhmyyteni.

Et vastannut esimerkiksi ’ai niin’ tms.

Mulla on ainakin varaa vaihtaa ääntä johonkin muuhun, sillä mulla ei ole pahiskaveria, jota pitäisi saada taivaaseen. En ole sanonut, että mun ääni ei pysyisi miinalla, heitän kuitenkin mahdollisuuden muille saada minua mukaan muihinkin vaihtoehtoihin. En tiedä yritätkö saada mut näyttämään huonommalta muiden silmissä, jotta itse näyttäisit paremmalta? :D Mulla kun ei ole mitään pelättävää muiden mielipiteiden kanssa, tiputtakoot mut jos haluavat.

Sanat loppumassa.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 4. päivä päättyy la 2.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 01.06.2018 22:39:44

Sitä, miksi mulle tulee aivopieru, en tiedä. Kuten sanottua, sellaisia on tapahtunut melkein kaikille muutenkin koko pelin ajan. :D En myöskään pidä mun sanavalintoja tuossa tilanteessa mitenkään erikoisena. "Aivan, myönnän tyhmyyteni" tarkoittaa ihan yhtälailla sitä, että säännöt on hetkittäin unohtuneet kuin "ai niin", ainakin minulle. :)

Ei, en yritä saada itseäni näyttämään paremmalta muiden silmissä. Kiinnitin vain huomioni sanomiseesi, muiden sanomisiin takertuminen nyt on vain pelin pointti, enkä näe miksi hyvis ajattelisi tuolla tavalla, koska mikäli olet valmis äänestämään useampaa pelaajaa eikä lopullisen äänen kohteella ole niin paljoa väliä, antaa se sulle helpon tekosyyn äänenvaihtoon ja samalla myös todennäköisyys osua pahikseen kasvaa. Joten kyllä, mielestäni tuollainen ajatusmalli on pahismainen. Kuten jo aiemmin kuitenkin kerroin, sun käytös eilen oli mun silmään hyvismäistä, joten et missään nimessä ole mun ykköskohde helvettiin lähetettäväksi (etkä toisaalta kyllä myös taivaaseenkaan).
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 4. päivä päättyy la 2.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Anblick » 02.06.2018 09:52:48

Jii kirjoitti:Se mikä Anblickissa nyt siis mietityttää, on se, että hän on kyllä epäillyt miinaa, mutta silti äänesti kuitenkin hiljaista pelaajaa kenestä ei ollut juurikaan infoa saatavilla ja tällä äänellä auttoi miinaa putoamiselta.

No eihän se juu hyvältä näytä tuossa valossa :D Mutta kuten sanottua, niin koen, että mulla oli yhtä vähäiset valmiudet arvioida miinan puolta kuin hiljaisempien pelaajien, koska en ole ennenkään osannut häntä lukea. Tässä tilanteessa epäaktiivisen pelaajan äänestäminen tuntui paremmalta ajatukselta.

BF kirjoitti: Jos miina ei saa kannatusta, voisin ehkä uskaltaa lähteä äänestämään myös Marzzuuta tänään.

BF kirjoitti: Alan kääntyä Hämähäkin mietteisiin Jii-Anblick yhdistelmästä.

Nämä molemmat ovat sellaisia kommentteja, että tarkemmat perustelut kyllä kiinnostaisi. Hämähäkin Jii-Anblick-mietteisiin viittaaminen on musta vähän hämmentävää, koska Hämähäkki on vissiin kahdessa viestissä linkannut meidät yhteen, mutta ei kuitenkaan ole pitänyt meitä uskottavimpana pahiskaksikkona tai ruotinut sen ihmeemmin. Lisäksi hänen epäilynsä meidän pahikseutta kohtaan liittyi ilmeisesti lähinnä siihen, että meillä molemmilla oli epäilyjä Violetia & miinaa kohtaan. Huomauttaisin, että sulla oli ihan sama pahiskaksikko mielessä siihen aikaan :b
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 4. päivä päättyy la 2.6. klo 21

ViestiKirjoittaja justy » 02.06.2018 10:51:02

Äänestystilanne
2 Jii (Anblick, Marzzuu)
1 Anblick (miina)
1 Hämähäkki (Jii)
1 miina (Black Fox)

miina Jii on nousemassa taivaaseen

Kaikki ovat suorittaneet äänestyspakkonsa.


4. päivä päättyy TÄNÄÄN klo 21.00.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 4. päivä päättyy la 2.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Hämähäkki » 02.06.2018 13:32:13

justy kirjoitti:Äänestystilanne
2 Jii (Anblick, Marzzuu)
1 Anblick (miina)
1 Hämähäkki (Jii)
1 miina (Black Fox)

miina on nousemassa taivaaseen

Kaikki ovat suorittaneet äänestyspakkonsa.


4. päivä päättyy TÄNÄÄN klo 21.00.


Eikö taivaaseen oo nyt nousemassa Jii eikä miina?

En luota Jiihin, en halua häntä taivaaseen. Samoin kuin en miinaakaan. ++Anblick
Avatar
Hämähäkki
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 20.05.2018 14:28:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 4. päivä päättyy la 2.6. klo 21

ViestiKirjoittaja Black Fox » 02.06.2018 13:55:26

En luota Anblickiin johtuen yhteyksistä Jiin ja hänen välillä. Mielellään en Hämähäkkiäkään äänestä, joska Jii on häntä äänestänyt.

Jii kirjoitti:Anblick
On pelannut edelleenkin omaan silmääni hyvismäisen rennosti, mutta nyt tänä pelipäivänä on harmittavan vähän ottanut kantaa mihinkään muuhun kuin Violetiin ja miinaan. Haluaisin kuulla lisää.

--Anblick, en uskalla äänestää kun susta ei ole nyt juuri mitään kuulunut.


Seuraava viesti:
Jii kirjoitti:
justy kirjoitti:Äänestystilanne
1 Violet (miina)

Violet on tippumassa nousemassa taivaaseen.


2. päivä päättyy huomenna tiistaina klo 21.00.

Missä on minun Anblickille antama ääni? :)

Poistit sen itse?
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu 2 - 3. päivä päättyy to 31.5. klo 2

ViestiKirjoittaja Jii » 02.06.2018 13:58:17

Hämähäkki, haluaisitko avata mikä mussa siis epäilyttää? Viimeisin asia (ja melkeinpä ainoa) mitä olet minusta sanonut, on seuraava:
Hämähäkki kirjoitti:Jii ja Anblick epäilyttää edelleen mm. just sen takia että toivat esiin ton Vioelt-miina-Jinmuru -jutun

Missään vaiheessa peliä et ole selittänyt, mitä tämä sun "mm." tarkoittaa. :D Tämän lisäksi epäilet itse kuitenkin samalla miinaa, joka on mun mielestäkin ollut melkeinpä koko ajan Violetia epäilyttävämpi, sekä et ole halunnut äänestää Violetia tai miinaa "ihan vain varmuuden vuoksi".
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 1. päivä päättyy su 27.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Jii » 02.06.2018 14:01:33

En kyllä tiedä, mistä äänenpoistamisesta Black Fox puhut? :D Olin äänestänyt Anblickia, eikä ääneni hänelle näkynyt tuolloin äänenlaskussa, mitään ääntä en ollut ennen tätä poistanut.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Pieni luolaseikkailu 2. 1. päivä päättyy su 27.5. klo 21

ViestiKirjoittaja Black Fox » 02.06.2018 14:08:06

Jii kirjoitti:En kyllä tiedä, mistä äänenpoistamisesta Black Fox puhut? :D Olin äänestänyt Anblickia, eikä ääneni hänelle näkynyt tuolloin äänenlaskussa, mitään ääntä en ollut ennen tätä poistanut.

Totta, kone sekoili.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 79 vierailijaa

cron