Euroviisut - 2984 edition

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Euroviisut - 2984 edition 1. päivä pääättyy 18.4. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.04.2018 23:08:27

Minä en usko Jinmurun olevan pahis koska suoraan sanottuna en usko haliman ja black foxin (tai ylipäätänsä kenenkään) olevan niin huonoja että onnistuvat äänestämään AINOASTAAN kahta pahista tässä pelissä D1. :D

Se olis jo oikeasti pohjanoteeraus mun mielestäni.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Euroviisut - 2984 edition 1. päivä pääättyy 18.4. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 19.04.2018 01:58:06

On varmasti nähty pohjanoteerauksiakin näissä peleissä. :D Mie oon kans sitä mieltä että black fox vois olla pahis, sen äänestys vampirelle oli sen verta optimistinen yritys..

Ootko ihan tosissas Rayn että kukaan ei saattais sanoa että ei ymmärrä kunnolla jotakin ja tekee silti? Mie en lainkaan taas tajua että miten rakennat koko casen tuon varaan. Mutta ei siinä, ihan samaa mieltä oon siitä että black foxia en äänestä.

Paljonhan meilä nyt on ääniä taas, jos muistais vaikka laittaa ne numerot? Nyt kokeilen taas sitä geraldinea kunhan tämä selviää..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Euroviisut - 2984 edition 1. päivä pääättyy 18.4. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 19.04.2018 05:54:59

Vampire kirjoitti:Yksityisviestit saa poistettua, mikäli niitä ei toinen ihminen ole vielä lukenut. Tällön se viesti leijuu Lähtevät-kansiossa, ja poiston jälkeen siitä jää vastaanottajalle merkintä, jossa käytännössä lukee suunnilleen ”Tämä viesti on poistettu”. Eli mun ymmärtääkseni tuon ei pitäis vaikuttaa mitenkään, tuon virheviestin saaja ei luultavasti tiedä Jinmurun roolia eikä luultavasti oo sitä ehtinyt lukea, koska toi viestin poistaminen toimii tuolla tavalla. Uskoisin, että jos viesti olis ollut siellä Lähetetyt-kansiossa (indikoiden, että viesti on luettu), PJ olis ryhtynyt mahdollisesti eri toimiin kuin viestin poistoon ja uudelleenlähetykseen.

Mutta joo, oon hereillä ja yritän vielä vähän kääriä aivojani tän pelikonseptin ympärille. Oon varmaan vähän anti tämän ja huomisen päivän, koska yhden isomman projektin deadline on huomenna. Sen jälkeen kyllä varmaan pääsen aktivoitumaan ihan kunnolla.

Sitä en kyllä tajua, miten justyn mielestä Jinmun pohdinta pahisten määrästä on enemmän hyvistä kuin pahista. Koska pahisten määrän pohtiminen ei oikeestaan mun mielestä kerro roolista mitään. Sen sijaan tuo linkittymispohdinta on mun mielestä järkevämpää, vaikka silti liikkuu vähän siellä itsestäänselvän puolella. Mutta sekään ei ole mun mielestä pahisten määrän pohtimista, jota justy käytti perusteenaan heittää Jinmurulle täysi potti pisteitä ja julistaa tämä sitä kautta hyvismäisemmäksi pelaajaksi.

justy ei sano mitään välissä.
Vampire kirjoitti:
Jinmuru kirjoitti: Kaks ihmistä ei nimittäin voi oikeen massata ketään, varsinkaan ku itteään ei saa äänestää :D

Isommassa pelissä ehkä, mutta tässä pelissä on 8 pelaajaa, joten pahikset muodostavat tästä jo neljäsosan, joten sanoisin, että se mahdollistaa ainakin jollain tasolla sen, että pahiksille muodostuu massausmahdollisuus. Ei se vaatisi kuin sen, että äänet jakautuu ja osa pelaajista on hiljaisia. Mä en näe sitä, miksi tämä peli eroaisi merkittävästi siitä normaalista syystä välttää hajaääniä (=mahdollisuus pahisten massaamiseen). Ihan yhtä vähän pahiksia on niissä muissakin peleissä, mutta silti niissä yleensä tuntuu olevan melkein itsestäänselvyys, että pyritään välttämään tilanteita, joissa mahdollisesti syntyisi tilanne, että pahikset pääsisivät massaamaan. Eli en nyt ihan näe, mikä Geraldinen kommentissa on sellaista, että puhuisi sen puolesta ettei Gera hoksaa pahiksia olevan vain kaksi (ja siten warrantoisi hyvisvibaa).

Mutta en kyllä itsekään lähtisi jakamaan käytettävissä olevaa pistemäärää kovin monelle. Pisteiden hajauttaminen vähentää niiden impaktia ja mun mielestä tavallaan myös osaltaan hävittää sen tehon niiden taustalla. Toisaalta niiden avulla voi skaalata hyvisvibojaan jakamalla pisteet isoon könttään hyvismäisimmälle ja pienempään könttään seuraavaksi hyvismäisimmälle.

Tällä hetkellä pelistä on vähän hankala lähteä vetämään sen suurempia johtopäätöksiä, mutta sen verran vois veikata, että Jinmuru ja justy tuskin on ainakaan pahiksia yhdessä. Olisi nimittäin varsin iso riskiliike pahis!justyltä heittää koko pistesumma pahis!Jinmurulle heti ekana päivänä. Toki siinä on huomioitava se aspekti, että todennäköisesti tilanne elää päivän aikana sen verran, että eka ääniensaaja ei välttämättä putoa, mutta ei sen varaankaan täysin voi nojata. Jolloin päästään siihen, minkä takia mun miestä olis pahikselle aika iso riski lähteä tekemään tällaista peliliikettä pahiskaverinsa kanssa heti ekan päivän aikana. Tällä hetkellä melkein siis olisin ennemmin sitä mieltä, että joko molemmat tai ainakin toinen on hyvis. Tällä hetkellä olisin valmiimpi sanomaan, että justy on hyvis.

Gaah, että osaakin olla hankalaa kääntää aivot ympäri vastaamaan tämän pelin voittosääntöjä, kun on tottunut jahtaamaan pahiksia ja nyt pitäs välttää äänestämästä pahiksia. Pitänee siis tutustua vielä syvemmin Erilaisiin Kyliin, jos sais ne aivotkin ymmärtään tän konseptin.

Miksi te äänestitte tätä? Miksi miksi miksi?
Joku joka antoi edes yhdenkin äänen Vampirelle on pahis.

Tuo ensimmäinen alleviivaus on käytännössä scumreadi. Halima, SINÄ erityisesti, miksi?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Euroviisut - 2984 edition 1. päivä pääättyy 18.4. klo 21

ViestiKirjoittaja Black Fox » 19.04.2018 10:37:44

raynpelikoneet kirjoitti:Perse. Mä en tajunnut että päivä päättyyä tänään.
Perseen perse!!!!

Miksi et tajunnut, tuossahan se jokaisen viestin yllä lukee? Kuitenkin syyllistät muita siitä, jos he eivät jotakin huomaa. Itse voin ainakin sanoa, että kovin paljoa en ole ehtinyt peliin panostaa niin ihan varmasti minulta jää asioita huomaamatta, mitä luultavimmin en ole ainoa.

raynpelikoneet kirjoitti:
Jinmuru kirjoitti:Raylta ja miinalta kaipaisin perusteluja esim. kaikkeen :'D Mikä Vampiressa epäilyttää? Ja ray, miksei ääniä saisi jakaa?

Miksi ääniä pitäisi jakaa?
Jos yksi pelaaja putoaa, miksi sinä ikinä äänestäisit kahta hyvismäisintä yhden sijaan? Sinun humanistin matikallakin yksi hyvis pitäisi olla helpompi löytää kun kaksi ja jos jaat äänesi kahdelle (ja jos muut tekevät niin), on suurempi mahdollisuus osua väärin. Tuo on ihan perus logiikkaa.

Mikä minun BF perustelussa oli vikana? Hän sanoi ettei ymmärrä miten äänestys toimii mutta ymmärsi silti äänestää, vielä jopa kahta pelaajaa. Miten sinä oletat molempien "väittämien" olevan totta? Koska minun mielestäni, jos et ymmärrä kuinka äänestys toimii, et voi silloin mitenkään ymmärtää tarpeeksi äänestääksesi.

Olet siis sitä mieltä, että ääniä ei saisi jakaa, mutta samalla sanot, että olen täydellisesti ymmärtänyt äänestyksen. Luulisi sinun rayn olevan fiksumpi, mikäli olet oikeasti hyvisten puolella. Nyt kehittelet vain minulle jotakin pahisroolia syyllä, jossa ei ole edes mitään perää. Tiedät, että minun on todella vaikea aloittelijana vastata sinun väitteisiin ja sitä kautta saat helposti muokattua ihmisten mielipiteet minua vastaan.

raynpelikoneet kirjoitti:Miksi te äänestitte tätä? Miksi miksi miksi?
Joku joka antoi edes yhdenkin äänen Vampirelle on pahis.

Miksi näet, että Vampirelle annettujen äänten takana pitää olla pahis? Miksi Jinmurun äänistä ottaneista joku ei ole pahis? Ai niin, eihän sitä itseään kannata suolata. Jinmurun äänimäärän tippuminenhan lopulta laittoi Vampiren putoamaan. Jo ray sinun ääniesi poistaminen Jinmurulta olisi riittänyt Vampiren putoamiseen, mutta miina myös seurasi perässä. Tiedän että olet ray todella kova pelaaja ja varmasti saat puhuttua itsesi tästä ulos jollakin syyllä erittäin helposti, mutta toivottavasti porukka jäisi myös miettimään tätä näkemystä.

Viimeksi pelissä ihmiset tarttuivat minun ’en osaa löytää erikoisia’-ajatukseen. Nyt vuorostaan porukka jauhaa tuosta yksityisviestiin liittyvästä ihmettelystä ja laittaa mut taas pahiksen kastiin. Tälläkään kertaa en ole pahis.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Euroviisut - 2984 edition 1. päivä pääättyy 18.4. klo 21

ViestiKirjoittaja Black Fox » 19.04.2018 10:45:46

raynpelikoneet kirjoitti:Koska Black fox on mafia.
Ja varmaan Vampire, toi Halima, koska en ymmärrä kuinka Halima voi ikinä ajatella Vampiren olevan kaupunkilainen tässä pelissä.

Jos näet minun ja Vampiren olevan mafia, miksi siirsit äänesi pois Jinmurulta? Eikös siinä tapauksessa hänen olisi pakko olla hyvis, joka kannattaa äänestää ulos?
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Euroviisut - 2984 edition 1. päivä pääättyy 18.4. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 19.04.2018 16:17:00

En tajunnut sitä koska en ole ollut pelissä mukana alusta asti enkä muista koska päivä alkoi. En lue tuota postin "otsikkona" olevaa osaa kovinkaan usein, "tiedän" sen olevan siinä, mutta ei rekisteröi, koska en ole tottunut systeemiin. Viime pelissä luulin ensimmäisen päivän kestävän neljä päivää kolmen sijaan ja olin ihmeissäni kun päivä loppui.. Tämä on systeemi johon olen tottunut:
Spoiler:
On April 17 2018 04:29 Fecalfeast wrote:
[center]Day 4[/center]


[blue]ExO_ the Parity Cop has been killed

[countdown]1230pdt April 18 2018 [/countdown] until deadline[/blue]

Joka näyttäytyy näin:
On April 17 2018 04:29 Fecalfeast wrote:
Day 4


ExO_ the Parity Cop has been killed


X days, X minutes, X seconds until deadline

Ymmärrän että sinun mielestäsi on mahdollista, että poistin ääneni Jinmurulta koska halusin Vampiren lynkattavan. Minä replacesin peliin eilenaamulla, teen yövuoroa tämän viikon, ja kerkesin postaamaan vain ne mietteet jotka minulla oli siitä mitä peliä luin edeltävänä päivänä. Sitten nukuin ja kun heräsin, tein mitä tein. Minä en keskity PJ:n posteihin (muutakun äänestys). Minä keskityn pelaajien posteihin, kun ketjua luen. En väitä, ettei se mitä sanot ole mahdollista, mutta en tiedä uskonko sinun oikeasti uskovan että se on todennäköisempää kuin se, mitä juuri sanoin.

Ymmärrän myös linkittäytymisargumentin, joka varmaan seuraavaksi suustasi tulisi. Eli "saatiin Vampire eli pahis pois pelistä itse äänestämättä sitä". Tuossa olisi järkeä, mikäli oikeasti olisi ollut JOTAIN syytä äänestää Vampirea. Mutta ihan aikuisten oikeasti ei ollut yhtäkään hyvää syytä äänestää Vampirea. AINUT asia mitä vampire sanoi, oli että "en ymmärrä kyllä yhtään miten justy voi kutsua jinmurua hyvikseksi", kirjoitti vielä oikein pitkäån kappaleen siitä, ja seuraavassa postissa sanoo että "joo justy on kyllä varmemmin hyvis kun jinmuru". Tuossa ei ole yhtään mitään järkeä. Ja sitten se äänestyshomma josta puhuin. Ihan oikeasti jos olet sitä mieltä ettet tajua, tai tajua kunnolla miten äänestys toimii, silloin et rupea siitä vinkkejä jakelemaan TAI äänestämään. Molemmat, sinä ja Vampire teitte käytännössä ainoastaan filleripostausta pelimekaniikoista ja sitten teitte jotain muuta mitä sanoitte teidän ajatuskulkunne alunperin olevan. Minä pidän sitä pahismaisena.

Miksi sinä et ole kiinnostunut selvittämään minulle ja muille, miksi sinä sanoit:
Äänisysteemi on minulle täysin vieras ja varmasti menee hetki ennen kuin sen kunnolla hoksaan. Peli on mielenkiintoinen, täysin erilainen kuin olen tottunut. Katsotaan miten aivot pääsevät peliin mukaan.

Äänestän nyt näin ja katsotaan sitten uudelleen lähempänä äänestystä.

++Jinmuru 5
++Vampire 5

Miksi äänestit kun et kunnolla ollut hoksannut äänestyssysteemiä?
Miksi sanoit katsovasi uudelleen lähempänä äänestystä, mutta et sitten katsonutkaan?
Miksi äänestit Vampirea (tämä nyt on kysymys kaikille jotka häntä äänestivät)? Mikä oli hyvismäistä? Koska minä en pidä tätä minkäänlaisena argumenttina:
Syy tähän on vertaaminen heidän hyvispeliin, mutta toisaalta minulla ei ole kyllä kokemusta heidän pahispelistään.

..varsinkin kun itse oman argumenttisi kumoat lauseen lopussa.

Lisäksi, jos sinä uskot minun (tai miinan) olevan pahis, mitä viestisi antavat nyt toisena päivänä olettaa, miksi sinä et äänestä ketään?

Minä yksinkertaisesti näen että Vampirea äänestäneissä on oltava pahis koska tiedän itseni olevan hyvis ja miina yksinkertaisesti teki virheen. Mitä sinun mielestäsi minun pitäisi olettaa hyviksenä, kun miinalla on aivan samat ajatukset kun minullakin? Se, mitä sinä sanot, on se, että jokin teoria jonka sinä keksit (joka ei ole edes linjassa kun sitä peilaa siihen mitä ketjussa tapahtui) on todennäköisempi kun se, että joku Vampirea äänestäneistä (ilman yhtäkään millän tavalla järkevää syytä).

Mutta okei, se on minulle ihan sama äänestetäänkö minut ulos vai ei, kunhan vaan loput kapunkilaiset ei facepalmaa taas. Saan kuitenkin tehdä päätösken lylossa kunhan vaan äänestän ensin. :)

++miina 10
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Euroviisut - 2984 edition 2. päivä pääättyy 22.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Black Fox » 19.04.2018 19:16:29

Jos itse tulisin kesken peliin, varmistaisin ensimmäisenä päivän päättymisen ajankohdan. Toki virheitä tapahtuu, luulinhan itsekin päivän päättyvän myöhemmin.
Miksi rayn et jättänyt ääntäsi Jinmurulle kun sinullahan oli jo pahisepäilyt valmiina (joihin Jinmuru ei kuulunut)? Kaikkien muidenhan olisi ollut pakko olla hyviksiä, jotka kannattaa tiputtaa, jos listaasi on uskominen. Mikä oli perustelu sinun äänen vaihtamiselle? Tätä minä en vain ymmärrä ja tähän kysymykseen en löytänyt kunnollista vastausta, vaikka kysymyksen jo aiemmin esitin. Puhut vain ymmärtäväsi minun näkemykseni + jotakin selittelyä omista mietinnöistä (eli Vampiresta, minusta ja Halimakin taisi jossakin pyörähtää).

raynpelikoneet kirjoitti:Miksi äänestit kun et kunnolla ollut hoksannut äänestyssysteemiä?
Miksi sanoit katsovasi uudelleen lähempänä äänestystä, mutta et sitten katsonutkaan?
Miksi äänestit Vampirea (tämä nyt on kysymys kaikille jotka häntä äänestivät)? Mikä oli hyvismäistä? Koska minä en pidä tätä minkäänlaisena argumenttina:
Syy tähän on vertaaminen heidän hyvispeliin, mutta toisaalta minulla ei ole kyllä kokemusta heidän pahispelistään.

..varsinkin kun itse oman argumenttisi kumoat lauseen lopussa.

Äänestin, koska ajattelin voivani harjoitella systeemiä. Oma käyttäytymismallini ei ole tämän kaltainen: en osaa -> en tee. Mieluummin pyrin käyttäytymismalliin: en osaa -> yritän.

En katsonut äänestystä uudelleen ihan omien kiireiden takia. En ole ehtinyt kunnolla pelaamaan viime päivinä. Myönnän, että en ole lukenut vielä tulleita viestejä kovin useasti läpi ajatuksen kera. Eilen minulla piti illasta olla aikaa, mutta takaiskujen takia kotiutuminen oli kuuden sijaan puoli kymmenen aikoihin. Tuli sitten huomattua, että päivä oli loppunut ja oli myöhäistä tehdä mitään äänestyksen suhteen.

Äänestin Vampirea siitä syystä, että hän vastusti äänien jakamista kovin pieniin osiin ja lyhyen pelikokemukseni perusteella hän tuntui hyvismäiseltä. Pyrin ajattelemaan monelta kannalta asioita, joten hyvin usein huomaan ajattelevani ’tämä voisi olla näin, mutta toisaalta…’.
Eilen illalla kotiuduttuani olin järkyttynyt Jinmurun äänten vähenemisestä ja ensimmäinen ajatus oli siirtää Vampirelle antamani äänet Jinmurulle. Syynä tähän olisi ollut, että hyviksenä Vampire on todella hyvä keskusteluissa ja argumentoinnissa. En todellakaan olisi osannut löytää noin pientä eroa Vampiren puheissa, joten hän olisi mennyt itselleni läpi edelleen hyviksenä. Kyllä, tein virheen ja saattaisin tehdä sen vielä tänäänkin, mikäli hän olisi vielä mukana.

raynpelikoneet kirjoitti:Minä yksinkertaisesti näen että Vampirea äänestäneissä on oltava pahis koska tiedän itseni olevan hyvis ja miina yksinkertaisesti teki virheen. Mitä sinun mielestäsi minun pitäisi olettaa hyviksenä, kun miinalla on aivan samat ajatukset kun minullakin? Se, mitä sinä sanot, on se, että jokin teoria jonka sinä keksit (joka ei ole edes linjassa kun sitä peilaa siihen mitä ketjussa tapahtui) on todennäköisempi kun se, että joku Vampirea äänestäneistä (ilman yhtäkään millän tavalla järkevää syytä).

Eli toisin sanoen miina voi yksinkertaisesti tehdä virheen, kunhan ajattelee samalla tavalla kuin sinä, mutta kukaan muu ei saa tehdä virheitä, mikäli ei ajattele samalla tavalla? Kuitenkin Vampirea äänestäneitä oli kolme ja heistä kaikki eivät voi olla pahiksia. Jonkun on siis pakko olla tehnyt virhe, ellei kaikkien. Ensimmäisessä pelissäni vähättelit minun teoriaani pelaajista ja varsinkin sinuun itseesi kohdistuvista väitteistä, paljastuitkin pahikseksi. Nyt minusta tuntuu, että aletaan olla samassa tilanteessa kuin silloinkin.

Miksi rayn äänestät miinaa? Onko syy edelleen ”koska Black Fox on mafia”? Mitäs sitten, jos olet erehtynyt minusta? Vähän paremmat syyt olisivat paikallaan, sillä minun roolistani olet kyllä täysin hakoteillä.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Euroviisut - 2984 edition 2. päivä pääättyy 22.4. klo 22

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 19.04.2018 20:11:34

Mitä väliä sillä on ketä minä äänestän kun olen pahis?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Euroviisut - 2984 edition 2. päivä pääättyy 22.4. klo 22

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 19.04.2018 20:13:39

Black Fox kirjoitti:Eilen illalla kotiuduttuani olin järkyttynyt Jinmurun äänten vähenemisestä ja ensimmäinen ajatus oli siirtää Vampirelle antamani äänet Jinmurulle. Syynä tähän olisi ollut, että hyviksenä Vampire on todella hyvä keskusteluissa ja argumentoinnissa. En todellakaan olisi osannut löytää noin pientä eroa Vampiren puheissa, joten hän olisi mennyt itselleni läpi edelleen hyviksenä. Kyllä, tein virheen ja saattaisin tehdä sen vielä tänäänkin, mikäli hän olisi vielä mukana.

Ei kiinnosta, koska et kuitenkaan näin tehnyt.
Eipä tainnut käydä mielessä sitten äänten siirtäminen kuitenkaan, sanojesi mukaan kävit lukemassa ketjua muttet "kerennyt" kirjoittaa viestiä jossa on about 20 merkkiä.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Euroviisut - 2984 edition 2. päivä pääättyy 22.4. klo 22

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 19.04.2018 20:17:26

Black Fox kirjoitti:Kuitenkin Vampirea äänestäneitä oli kolme ja heistä kaikki eivät voi olla pahiksia. Jonkun on siis pakko olla tehnyt virhe, ellei kaikkien.

Niinpä, siksi minä kysyinkin miksi jokainen teistä kolmesta häntä äänesti.
Sinun syysi eivät olleet hyvät. Sanoit vielpä äänestäväsi mahdollisesti uudestaan jos hän olisi pelissä mukana tänään mutta samaan aikaan sanoit että olisit ottanut äänesi pois häneltä ja siirtänyt ne Jinmurulle koska sinua pelotti että Vampire saattaakin olla mafia.

En minä näitä sinun ristiriitojasi kirjoita, ihan itse ne viesteisihi laitat.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Euroviisut - 2984 edition 2. päivä pääättyy 22.4. klo 22

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 19.04.2018 20:21:32

Minä yksinkertaisesti äänestin hyvismäisintä pelaajaa koska luulin että minulla on aikaa vakuuttaa muut pahisreadeistani ja saada hyvismäisin pelaaja lynkatuksi kummankin, Vampiren ja Jinmurun sijaan. Jinmuru oli jo äänestänyt Vampirea ja vaikka minulla oli kaksi pahisreadia en ollut hänestä varma, en koskaan yhtä varma kun miinasta.

Kuinka pirun vaikeata tuo voi olla tajuta??
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Euroviisut - 2984 edition 2. päivä pääättyy 22.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Black Fox » 19.04.2018 21:30:56

Jos sinua ei kiinnosta, miksi edes kysyt? En tiedä onko sallittua kirjoittaa peliin mitään, jos päivän on pitänyt loppua klo 21 vaikka pelinjohtaja ei ole stopannut peliä. Siksi en laittanut viestiä, koska en voi olla asiasta varma. Ja mikäli jokin asia ei kiinnosta niin jotakin muuta se voi kiinnostaa. Et ole pelissä yksin, joten voisit ajatella myös muita.
Vääristelit taas sanojani siinä suhteessa, että minua olisi pelottanut Vampiren olevan mafia. Pidin häntä hyviksenä, ja hänestä on yleensä hyviksenä paljon apua. Siinä oli syy miksi olisin vaihtanut äänet. Sanoin myös, että hän olisi mennyt minulle läpi edelleen hyviksenä. Mutta tokihan sinä voit väännellä sanojani miten haluat, kuten koko pelin ajan olet tehnytkin.

Nyt sain vastauksen viimein esittämääni kysymykseen äänen vaihdosta. Mikä siinä oli niin vaikeaa vastata?

raynpelikoneet kirjoitti:Kuinka pirun vaikeata tuo voi olla tajuta??

Voin olla vaikka älyllisesti hidas/vajaa/valitse oma adjektiivi, joten ehkä jotkut asiat tarvitsee vääntää rautalangasta? Tai ehkä olen kiinnostunut sinun näkemyksistä ja syistä tavoitteena päästä sinne sun pään sisään. Anteeksi kovasti, että tunkeuduin sun yksityiselle alueelle. Tietenkin vastauksesi pelkästään olisi ollut minulle riittävä ilman tuota viimeisintä kysymystä. Vastasinpa nyt siihenkin, kun se minulle oli osoitettu. Oliko vastaukseni tarpeeksi selkeä, vai pitäisikö sinun jotenkin sitä väännellä itsellesi sopivaksi?

Olen hillinnyt itseäni, mutta nyt en voi olla enää hiljaa. Viime pelissä teit oloni todella kurjaksi kommenteillasi. Jättäydyttyäni pelistä pois et edes jättänyt asiaa siihen vaan jaksoit vielä huomauttaa asiasta lopettamiseni jälkeen. Minulle tuli todella paha olo siitä, että mielestäsi viestini olivat turhia ja myönnän, että kommenttisi teki todella kipeää ja sai minut itkemään. Jättäydyin edellisestä pelistä pois koska turhauduin sinun käytökseesi. Et pyytänyt asiaa missään vaiheessa anteeksi, vaikka itse yritin hieman tulla loppukeskusteluissa vastaan.

Nyt olet tehnyt muutamalla kommentilla minut todella vihaiseksi, mutta olen yrittänyt jättää kommenttisi omaan arvoonsa ja onnistunutkin mielestäni suht hyvin tähän asti. Ymmärrän, että sinun tapa pelata on hyökkäävä. Kuitenkaan ei ole kiva saada kommentiksi ”ei kiinnosta” tai että eivät tämä ja tämä voi olla niin huonoja, että löytäisivät kaksi pahista ja äänestävät niitä. Asiat voi sanoa nätistikin. Ehkä otan sun kommentit liian henkilökohtaisena vastaan, sillä muita tuo aggressiivisuus ei tunnu häiritsevän.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Euroviisut - 2984 edition 2. päivä pääättyy 22.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 20.04.2018 00:46:24

BF, kyllä muaki häiritsee, siks en oo saanu laitettua viestejä tän pelipäivän aikana. :|
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Euroviisut - 2984 edition 2. päivä pääättyy 22.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Geraldine » 20.04.2018 05:50:01

Black Fox, oot tosi mukava ja sun kanssa on kiva pelata. Älä pudottaudu pois <3

Munkin mielestä raynin käyttäytyminen on vähän turhan aggressiivista. Kuten BF viisaasti sanoi, asiat voi sanoa nätisti (tai olla kokonaan sanomatta). Ei tarvitse mennä henkilökohtaisuuksiin.
Kylän pelaajien määrä ja aktiivisuus on pudonnut vuosien varrella ja pelejä on vaikeaa saada täyttymään, joten meidän kaikkien pitäisi saada uudet pelaajat tuntemaan olonsa tervetulleiksi täällä, eikä päinvastoin.
Avatar
Geraldine
Kyläläinen
 
Viestit: 88
Liittynyt: 30.11.2017 07:52:55
Paikkakunta: Melbourne, Australia

Re: Euroviisut - 2984 edition 2. päivä pääättyy 22.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Black Fox » 20.04.2018 09:18:09

Ihana kuulla, että en ole asian kanssa yksin. Pelkäsin tänä aamuna tulla katsomaan tänne mitä viestini on saanut aikaan. Täytyy myöntää, että kannatti käydä, saitte mut paremmalle miellelle :) Kiitos <3
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Euroviisut - 2984 edition 2. päivä pääättyy 22.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 20.04.2018 16:51:12

Tällä hetkellä Geraldine tuntuu turvallisimmalta.

++Geraldine 10
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Euroviisut - 2984 edition 2. päivä pääättyy 22.4. klo 22

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 20.04.2018 17:04:37

Black Fox kirjoitti:Jos sinua ei kiinnosta, miksi edes kysyt? En tiedä onko sallittua kirjoittaa peliin mitään, jos päivän on pitänyt loppua klo 21 vaikka pelinjohtaja ei ole stopannut peliä. Siksi en laittanut viestiä, koska en voi olla asiasta varma. Ja mikäli jokin asia ei kiinnosta niin jotakin muuta se voi kiinnostaa. Et ole pelissä yksin, joten voisit ajatella myös muita.

Palaan tähän myöhemmin.
Vääristelit taas sanojani siinä suhteessa, että minua olisi pelottanut Vampiren olevan mafia. Pidin häntä hyviksenä, ja hänestä on yleensä hyviksenä paljon apua. Siinä oli syy miksi olisin vaihtanut äänet. Sanoin myös, että hän olisi mennyt minulle läpi edelleen hyviksenä. Mutta tokihan sinä voit väännellä sanojani miten haluat, kuten koko pelin ajan olet tehnytkin.

En tehnyt niin. Tein virheen ja oletin, että sinä oletat Vampiren olevan hyvä argumentoinnissa myös pahiksena jos hän on sitä myös hyviksenä, etkä ole nähnyt hänen pelaavan pahista (koska en ymmärtänyt muuta johtopäätöstä). Minä teen paljon johtopäätöksiä myös sen suhteen mitä muut ihmiset eivät sano, enkä ainoastaan sen suhteen mitä he sanovat. En voinut ymmärtää että sinä ajattelisit Vampiren olevan AINOASTAAN hyvä argumentoinnissa hyviksenä (eikä pahiksena). Koska minun mielestäni siinä ei ole oletusarvoisesti järkeä, jos sinulla ei ole analysoitavaa dataa molemmilta puolilta -> jos joku on hyvä argumentoinnissa hyviksenä, hän suurella todennäköisyydellä on sitä myös pahiksena.

Niinsanotusti, sinun kommenttisi kävi minulle ainoastaan järkeen mikäli oletat hänen olevan hyvä argumentoinnissa MYÖS pahiksena, koska se nyt vaan on todennäköisempää että asia on myös niin.
Toinen seikka oli se, että hän ei kyllä ollut millään tavalla hyvä argumentoinnissa tässä pelissä....

Nyt sain vastauksen viimein esittämääni kysymykseen äänen vaihdosta. Mikä siinä oli niin vaikeaa vastata?

raynpelikoneet kirjoitti:Kuinka pirun vaikeata tuo voi olla tajuta??

Voin olla vaikka älyllisesti hidas/vajaa/valitse oma adjektiivi, joten ehkä jotkut asiat tarvitsee vääntää rautalangasta? Tai ehkä olen kiinnostunut sinun näkemyksistä ja syistä tavoitteena päästä sinne sun pään sisään. Anteeksi kovasti, että tunkeuduin sun yksityiselle alueelle. Tietenkin vastauksesi pelkästään olisi ollut minulle riittävä ilman tuota viimeisintä kysymystä. Vastasinpa nyt siihenkin, kun se minulle oli osoitettu. Oliko vastaukseni tarpeeksi selkeä, vai pitäisikö sinun jotenkin sitä väännellä itsellesi sopivaksi?

En ole sitä mieltä että kukaan on älyllisesti hidas/vajaa. Syy miksi minä turhaudun on se, että mielestäni ihmisten pitäisi osata lukea posteja sillä tavalla, että he näkevät myös sen mitä henkilö EI sano, ja osaavat tehdä siitä johtopäätöksiä. Miina syytti Vampirea pahikseksi D1. Miksi minä en ajattelisi hänen olevan hyvis?

Otetaan esimerkki. Kärjistetty, mutta kuitenkin. Minä olen ennustaja ja minulla on 3 pelaajan lylossa ennustus että "black fox on mafia". Kun minä äänestän sinua tuolla syyllä sinä tulet kysymään, että "miksi sinä olet sitä mieltä että tuo toinen pelaaja ei ole mafia?" Tämä on vähän niinkun sama tilanne mitä minä yleensä ajattelen, tai miten ajattelen. Onko tuossa mielestäsi mitään järkeä? Minä tapaan viedä asian pidemmälle koska tässä pelissä asiat eivät ole noin yksinkertaisia. Ja kyllä, teen usein vääriä johtopäätöksiä. Mutta teen myös joskus oikeita. Oikeilla syin, koska jos vain luet ja townreadaat "hyvistä postauksista" katosmatta sen syvemmälle mitä ihmiset oikeasti sanovat tai yirttävät sanoa et tule saamaan kiinni hyviä pelaajia koskaan.

Olen hillinnyt itseäni, mutta nyt en voi olla enää hiljaa. Viime pelissä teit oloni todella kurjaksi kommenteillasi. Jättäydyttyäni pelistä pois et edes jättänyt asiaa siihen vaan jaksoit vielä huomauttaa asiasta lopettamiseni jälkeen. Minulle tuli todella paha olo siitä, että mielestäsi viestini olivat turhia ja myönnän, että kommenttisi teki todella kipeää ja sai minut itkemään. Jättäydyin edellisestä pelistä pois koska turhauduin sinun käytökseesi. Et pyytänyt asiaa missään vaiheessa anteeksi, vaikka itse yritin hieman tulla loppukeskusteluissa vastaan.

Anteeksi nyt taas kerran mutta en koskaan sanonut että sinun viestisi olivat turhia. Sanoin että sinulla oli monta viestiä jotka olivat turhia pahisten löytämisen kannalta, koska sinulla oli. En edes valehdellut. Minä todella harvoin valehtelen mafiana, ihan oikeasti. Jätin vain sanomatta sen, miten sinä asian otit (väärin, koska oikeasti en niin sanonut KOSKAAN), koska olin mafia, ei minulla ollut mitään syytä korjata sinua. Toisekseen voin sanoa sen, että tämä on peli jossa erityisesti mafia yrittää saada sinut tapettua syillä jotka eivät tee sinusta mafiaa, ja pyrkivät olemaan siinä vakuuttavia. Minä en mennyt henkilökohtaisuuksiin, vaikka se sinusta saattaa siltä tuntua. Minä puhuin ainoastaan viesteistä jotka kirjoitit peliin. Jos se sinusta tuntuu pahalta niin ihan suoraan sanottuna minä en voi sille mitään, koska en oikeasti ollut ilkeä. Minä voin vaikka keksiä että "black fox on mafia koska hän kävi tänään ostamassa punaisia ruusuja", ja jos muut minua uskovat, ei se ole minun "vikani". Voin myöntää virheeni, ja sen teenkin, mutta erityisesti tuossa tilanteessa, ja pelissä, en ollut ilkeä, enkä mennyt henkilökohtaisuuksiin.

Nyt olet tehnyt muutamalla kommentilla minut todella vihaiseksi, mutta olen yrittänyt jättää kommenttisi omaan arvoonsa ja onnistunutkin mielestäni suht hyvin tähän asti. Ymmärrän, että sinun tapa pelata on hyökkäävä. Kuitenkaan ei ole kiva saada kommentiksi ”ei kiinnosta” tai että eivät tämä ja tämä voi olla niin huonoja, että löytäisivät kaksi pahista ja äänestävät niitä. Asiat voi sanoa nätistikin. Ehkä otan sun kommentit liian henkilökohtaisena vastaan, sillä muita tuo aggressiivisuus ei tunnu häiritsevän.

Ymmärrän, että olen hyökkäävä, ja sinulle (no oikeastaan aika monelle muullekin) voisin sanoa, että kun syytät jotain mafiaksi, et voi oikein sanoa nätisti. Siis siten, että sillä oikeasti vakuutetaan muitakin pelaajia. Koska, kuten itsekin sanoit, se nätisti sanominen yleensä sisältää myös sen, että annat sille toiselle sen mahdollisuuden puolustautua syillä jotka itse annoit (voisi olla näin, mutta myös näin). Jos sinä sanot, että "uskon rayn olevan mafia koska X mutta voi olla myös että hän onkin kaupunkilainen jos hän tekeekin Y", mitä sinä sitten teet jos minä sanon että "joo mä tein Y". Et voi enää argumentoida sen puolesta, ja annoit minulle "täydellisen syyn" ollakin kaupunkilainen mafioson sijaan.

En minä kenenkään halua lopettavan pelaamista, mutta en myöskään ymmärrä miksi joku ottaa itseensä siitä että joku kutsuu hänen postauksiaan (tai osaa niistä) huonoiksi. Se on tämän pelin idea!! Yritä olla ottamatta itseesi siitä. Jos kuitenkin otat, niin olen pahoillani mutta minä en voi sille asialle tehdä mitään, koska tämä peli on mitä on. En rehellisesti sanottuna yksinkertaisesti pysty, jos haluan tätä peliä pelata. Minä en tietääkseni kuitenkaan kutsu täällä ketään idiootiksi tai millään muillakaan sanoin jotka oikeasti ovat "pahoja". Minä yritän yksinkertaisesti vakuuttaa muut siitä että minun readini ovat oikeita, tai näyttää siltä, että teen niin. Ja btw... olen mafiana paljon "kiltimpi" kun kaupunkilaisena (joka on muuten pirun huono piirre, koska häviän pelejä sen takia etten puske ihmisiä huonoista posteista koska "i feel bad for them").

-----------------------------

Anyways, en usko Black foxin olevan mafia. En usko että hän lähtisi tähän "post raceen" lähtökohtaisestikaan mafiana.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Euroviisut - 2984 edition 2. päivä pääättyy 22.4. klo 22

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 20.04.2018 21:16:36

Black Fox kirjoitti:Ihana kuulla, että en ole asian kanssa yksin. Pelkäsin tänä aamuna tulla katsomaan tänne mitä viestini on saanut aikaan. Täytyy myöntää, että kannatti käydä, saitte mut paremmalle miellelle :) Kiitos <3

Mitä sinun viestisi sai aikaan?
Mikä viesti?

Jos olette sitä mieltä että minä olen vittumainen paska niin sanokaa se sitten älkääkä sanoko sitä vain kun joku toinenkin.
Boo Jinmuru.. boo...
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Euroviisut - 2984 edition 2. päivä pääättyy 22.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 20.04.2018 21:29:39

Et sää ees oo, sehän täsä outoa onki ku oot livenä niin hellunen ja kiva, mut sit netisä niin pelottava! :I (Lisäks pelkään ihan hulluna konflikteja, mut ku huomasin kuinka paha mieli BF:llä oli ni en halunnu olla enää hiljaa.)

Nii oliko tää buuaus mun äänelle vai...?
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Euroviisut - 2984 edition 2. päivä pääättyy 22.4. klo 22

ViestiKirjoittaja miina » 20.04.2018 22:23:44

Jinmuru- miks et halua äänestää mua? Miunkin äänet on geraldinella, mutta se on kertaalleen tässä jo surutta mafiana sumuttanut mua niin ennemmin poistan omat ääneni ja tiputan itteni kuun että tiputan geraldinen. En koe että olisin niin hyödyksi kaupungille.

BF, oot hyvä pelaamaan! Eiku vaan pökköä pesään. Itsehän otin aina alkuun stressit kun joku vaan kysy multa jotakin, hypin seinille ja kirosin kun aloin pelaamaan. Ajattelin kaikkien vaan valehtelevan mulle ja ymmärtävän tahallaan väärin (osa niin tekeekin, ihan vaan pelin vuoksi). Pikkuhiljaa helpottaa ja alkaa erottamaan pelin tosielämästä.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Euroviisut - 2984 edition 2. päivä pääättyy 22.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 20.04.2018 22:30:45

Koska en oo varma luotanko suhun :D Sun äänestyssekoilut ja moneen kertaan toistettu "en halua että Vampire tippuu" ei herätä oikeen luottamusta.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Euroviisut - 2984 edition 2. päivä pääättyy 22.4. klo 22

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 21.04.2018 02:26:17

Jinmuru kirjoitti:Et sää ees oo, sehän täsä outoa onki ku oot livenä niin hellunen ja kiva, mut sit netisä niin pelottava! :I (Lisäks pelkään ihan hulluna konflikteja, mut ku huomasin kuinka paha mieli BF:llä oli ni en halunnu olla enää hiljaa.)

Nii oliko tää buuaus mun äänelle vai...?

on.........
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Euroviisut - 2984 edition 1. päivä pääättyy 18.4. klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 21.04.2018 08:25:23

raynpelikoneet kirjoitti:tota sit semmonen homma että mulla on erikoiskyky. sillä ei ole mitään väliä "blokkaako" mafia mut jotenkin jos pystyvät vai ei, joten en nää mitään syytä miksi en sitä sanoisi. se, kannattaako mun kertoa mikä se on, ei oo mulle vielä ihan varmaa. käyn aamusta muutaman skenaarion läpi ja päätän sitten kerronko mikä se on vai en.

Ilmeisesti päätit olla kertomatta?

Mullakin on erikoiskyky ja se on juhlat. Saan siis jonkin pelipäivän aikana kutsua haluamani ihmiset "juhliin" (siis yksityiseen keskusteluketjuun). Nämä ihmiset jotka olen kutsunut, saavat sen päivän äänestyksessä +5 pistettä.

raynpelikoneet kirjoitti:Koska ei ole olemassa "saatan ymmärtää". Joko ymmärrät tai et, eli jos et ymmärrä kunnolla, et ymmärrä.

Tää on rayn se juttu, jonka takia sut koetaan liian hyökkääväksi. Normaalit ihmiset on jossain määrin epävarmoja itsestään ja mielipiteistään, ja sen takia laimentavat sanomisiaan tuollaisilla "saatan ymmärtää", "minusta alkaa pikkuhiljaa tuntumaan siltä että" jne. Sä et tällaisia käytä, koska oot aina niin supervarma itsestäsi ja mielipiteistäsi, ja tästä tulee suuria väärinymmärryksiä ja ristiriitoja.

raynpelikoneet kirjoitti:
Vampire kirjoitti:Sitä en kyllä tajua, miten justyn mielestä Jinmun pohdinta pahisten määrästä on enemmän hyvistä kuin pahista. Koska pahisten määrän pohtiminen ei oikeestaan mun mielestä kerro roolista mitään. Sen sijaan tuo linkittymispohdinta on mun mielestä järkevämpää, vaikka silti liikkuu vähän siellä itsestäänselvän puolella. Mutta sekään ei ole mun mielestä pahisten määrän pohtimista, jota justy käytti perusteenaan heittää Jinmurulle täysi potti pisteitä ja julistaa tämä sitä kautta hyvismäisemmäksi pelaajaksi.

justy ei sano mitään välissä.
Vampire kirjoitti:Tällä hetkellä pelistä on vähän hankala lähteä vetämään sen suurempia johtopäätöksiä, mutta sen verran vois veikata, että Jinmuru ja justy tuskin on ainakaan pahiksia yhdessä. Olisi nimittäin varsin iso riskiliike pahis!justyltä heittää koko pistesumma pahis!Jinmurulle heti ekana päivänä. Toki siinä on huomioitava se aspekti, että todennäköisesti tilanne elää päivän aikana sen verran, että eka ääniensaaja ei välttämättä putoa, mutta ei sen varaankaan täysin voi nojata. Jolloin päästään siihen, minkä takia mun miestä olis pahikselle aika iso riski lähteä tekemään tällaista peliliikettä pahiskaverinsa kanssa heti ekan päivän aikana. Tällä hetkellä melkein siis olisin ennemmin sitä mieltä, että joko molemmat tai ainakin toinen on hyvis. Tällä hetkellä olisin valmiimpi sanomaan, että justy on hyvis.

Miksi te äänestitte tätä? Miksi miksi miksi?
Joku joka antoi edes yhdenkin äänen Vampirelle on pahis.

Tuo ensimmäinen alleviivaus on käytännössä scumreadi. Halima, SINÄ erityisesti, miksi?

Ei tuo minusta ollut scumreadi. Nuo sun alleviivaamat kohdat joo, mutta mä vähän lyhensin noita lainauksia ja alleviivasin lisää niin ei siinä olekaan ristiriitaa. Vam sanoi että Jinmurun ja justyn välillä sanoisi ennemmin justyä hyvikseksi, ei että pitäisi justyä hyviksenä.

Ja joo, nyt kun noita Vampiren viestejä luen, niin ei niissä kyllä mitään välttämättä hyvikseen viittaavaa ole, mutta siihen mennessä pelissä Vam oli kuitenkin keskimääräistä enemmän ottanut kantaa pelaajiin ja koska olin helppouskoinen ja väsynyt, uskoin sen merkiksi hyvismäisyydestä. Mä oon siis tosiaan kaks viikkoa sitten aloittanut uuden työn, ja mulla on iltaisin ollut kaikenlaista, niin en ehtinyt kauheen syvällisesti tähän peliin panostamaan. Mikä nyt kostautui sillä että äänestin pahiksen pihalle. Odotan tästä tulevan mulle pitkä peli (kerrankin)! :D

***************************************************

Black Foxin "kamppailu" raynin kanssa vaikuttaa enemmän hyvismäiseltä. Toisaalta nuo samat tunteet voisi tulla pahiksenakin ja Fox äänesti Vampirea mun perässä aika kepoisilla perusteluilla. En ole valmis äänestämään tänään.

Geraldinesta mulla ei oo jäänyt oikein mitään mieleen. Hyvin neutraali siis.

Jinmuru on pelannut hyvismäisesti ja itselleen ominaisesti. Lisäksi mä en jotenkin nää Jinmurua antamassa 7 pistettä pahiskaverilleen. Uskon että Jinmuru on hyvis.

Marzzuu on ominaiseen tapaan hiljainen, joskin vielä hiljaisempi kuin normaalisti. Tämä voisi olla merkki pahikseudesta. En äänestä tänään.

miina ei anna mulle samanlaisia varman hyviksen viboja, mitä monesti miinan pelissä koen. Tuo ääntensiirtoyritys, josta numerot jäi pois, voi olla vahinko, mutta se voi olla myös ovelan pahismiinan juoni. En tiedä, mutta en ole valmis äänestämään tänään.

rayn on hyökkäävä oma itsensä. Rayniin ei voi koskaan luottaa (paitsi silloin kun oon sen pahiskamu :P ), joten en oo valmis äänestämään tänään.

Jinmuru on nyt ihan selkeästi mun mielestä hyvismäisin, eli sinne menee mun äänet.
++Jinmuru 10
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Euroviisut - 2984 edition 2. päivä pääättyy 22.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 21.04.2018 09:35:35

Haliman perustelut on kyllä niin spot on, ainoo ero on vaan se et mää en voi äänestää itteeni ni tyydyn toisiks parhaaseen vaihtoehtoon eli Geraldineen :'D
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Euroviisut - 2984 edition 2. päivä pääättyy 22.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 21.04.2018 09:58:28

Halimasta saan ehkä enemmän hyvis- ku pahisvibaa, mut se mitä rayn sano Vampire-äänestyksestä kummittelee mielesä :D
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Euroviisut - 2984 edition 2. päivä pääättyy 22.4. klo 22

ViestiKirjoittaja miina » 21.04.2018 20:00:50

Vähän hankala kommentoida mitään tällä hetkellä kunnolla mutta pakko puolustautua että Mie en ikinä pystyis pahiksena huijaamaan tuolla lailla äänissä. Mun mielestä normipeleissä se on muutenkin aivan hömppähommia että äänet voi olla väärin kirjoitettu. Tässä pelissä ymmärrän että luvut olis pitäny muistaa.

Joko se siis selvis että minkä verran meillä oli ääniä?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Euroviisut - 2984 edition 2. päivä pääättyy 22.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 21.04.2018 20:17:26

Se lukee tuola päivän alotusviestisä, 10 ääntä per nuppi :)
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Euroviisut - 2984 edition 2. päivä pääättyy 22.4. klo 22

ViestiKirjoittaja miina » 21.04.2018 21:17:08

Jinmuru kirjoitti:Se lukee tuola päivän alotusviestisä, 10 ääntä per nuppi :)


Öh. Kiitos. Oonhan Mie tainnu jo ite äänestääkin että sinällään..
tässä syy miksi esim Rayn ei kannattais ikinä perustella sillä että mitä kukin sanoo ja jättää sanomatta/tekee tai jättää tekemättä - en Mie itekkään tiiä mitä sanon tai teen, puhumattakaan siitä mitä jätän sanomatta..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Euroviisut - 2984 edition 2. päivä pääättyy 22.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Geraldine » 22.04.2018 11:39:21

rayn kirjoitti:Mutta okei, se on minulle ihan sama äänestetäänkö minut ulos vai ei, kunhan vaan loput kapunkilaiset ei facepalmaa taas. Saan kuitenkin tehdä päätösken lylossa kunhan vaan äänestän ensin. :)

Onko tää nyt siis joku erikoiskyky vai häh?

miina kirjoitti:Jinmuru- miks et halua äänestää mua? Miunkin äänet on geraldinella, mutta se on kertaalleen tässä jo surutta mafiana sumuttanut mua niin ennemmin poistan omat ääneni ja tiputan itteni kuun että tiputan geraldinen. En koe että olisin niin hyödyksi kaupungille.

Käsittääkseni et ole äänestänyt mua tänään joten en tiedä mistä toi "mun äänet on Geraldinella" oikein tulee..
miinahan on tällä hetkellä putoamassa ensimmäiseksi saaduilla äänillä. Onko tää pahis-miinan manipulointiyritys jossa hän yrittää esittää marttyyria ja päästä putoamaan?

Black Fox tuntuu nyt mun mielestä hyvismäiseltä, lähinnä hänen ja raynin keskustelun perusteella. Musta tuntuu että pahis ei olisi välttämättä ottanut raynin sanoja henkilökohtaisesti vaan todennäköisemmin ajatellut "se tarttuu mun viesteihin koska oon pahis ja yritän esittää hyvistä". En osaa selittää paremmin mutta siis BF:n viestit vaikuttaa mun mielestä aidon hyviksen sanomilta.
Avatar
Geraldine
Kyläläinen
 
Viestit: 88
Liittynyt: 30.11.2017 07:52:55
Paikkakunta: Melbourne, Australia

Re: Euroviisut - 2984 edition 2. päivä pääättyy 22.4. klo 22

ViestiKirjoittaja Geraldine » 22.04.2018 11:45:37

Niin ja miinan tämän päivän äänestämisestä äänestämisen puuttumisesta vielä:

Miten ihmeessä sä miina voit claimata että oot äänestänyt tänä päivänä, kun edellisessä viestissäsi sanot näin:
Joko se siis selvis että minkä verran meillä oli ääniä?
Avatar
Geraldine
Kyläläinen
 
Viestit: 88
Liittynyt: 30.11.2017 07:52:55
Paikkakunta: Melbourne, Australia

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 81 vierailijaa

cron