Euroviisut - 2984 edition

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Euroviisut - 2984 edition

ViestiKirjoittaja miina » 05.05.2018 23:46:04

No just! Jotenkin olin kyllä melko varma että geraldine olis ollu pahis. Ärh. Sitten ku lukittautuu johonkin ajatukseen niin siitä ei näköjään pääse irti!
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Euroviisut - 2984 edition

ViestiKirjoittaja Halima » 07.05.2018 09:38:44

Halima kirjoitti:Jee ja hups :) Palaan asiaan myöhemmin.

Noniin, nyt voisin vähän avata sanaista arkkuani.

Ensinnäkin: taas pahis! Mä en kestä enkä halua olla enää yhtään kertaa tänä vuonna pahis. :D Miksi mä saan kaikki pahisroolit ja Violet joka niitä haluaa, ei saa yhtään? Vampirelle joka tapauksessa kiitokset, meillä oli mukavat keskustelut ekana päivänä, ja onneksi saatiin sut heti alkuun pois, muuten peli ois ollut paljon haastavampi.

Toisekseen: tää käänteinen pelisysteemi ei ollut mun suosikki. Tulee paljon vähemmän vääntöä ja keskustelua, kun joka päivä pitää tietää vain yksi varma hyvis, eikä tavallaan ole pitkään aikaan mikään kiire etsiä niitä pahiksia. Toisaalta sitten taas pahiksena tämä peli oli vähemmän stressaava kuin normaalit, koska mulla ei ollut mikään kiire mihinkään. Ehkä jos Vampire ei ois kuollut ekana päivänä, tää ois ollut hankalampi ja stressaavampi, mutta nyt kun puolivahingossa Vam kuoli ekana päivänä niin mulla oli aika helppoa vain kirjoitella silloin tällöin jotain ja kerätä luottoa. Eli siis pahiksena tää peli oli sinänsä mun mielestä helpompi kuin tavallinen.

raynpelikoneet kirjoitti:Perse. Kusin, ekana päivänä. En Koskaan pelaa enää kylässä. Te ette pelaa mafiaa ihan suoraansanottuna.
Ja jos ette niin ei ole minun pelini. Voitte vetää kuukauden "en halua vai haluanko" shittia, ei oo mun juttu.
Kiitos miina, halima, jin ja cameron. Toivottavasti nähdään. :) Mutta pelaaminen on ihan ********* *********.....

Kylän pelityyli on erilainen kuin monissa muissa paikoissa, myönnetään. Ei minusta silti ole reilua tulla mollaamaan toisten pelaamista ja sanoa että täällä ei pelata mafiaa. Peliä voi pelata monella eri tavalla, ja täällä ei yleensä haluta pelata veren maku suussa. Tämä voi olla myös mukava höntsäilypeli, ei aina tarvi kaikkea ottaa niin vakavasti.

Toivoisin että sua näkis täällä vielä myöhemminkin peleissä, mutta jos tää ei tunnu sun paikalta pelata niin eihän se pakko ole. Toivottavasti nähdään vielä, jos ei Kylässä niin jossain muualla sitten! :)

Jii: sä pelasit mun mielestä tosi hyvin! Tulit varapelaajaksi ja heti otit homman haltuun ja lähdit vielä herättämään keskustelua. Ihan oikeassahan sä olit siinä ajatuksessas, että tuntuu menevän liian hyvin niin kaikki ei voi mennä oikein. :)
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Euroviisut - 2984 edition

ViestiKirjoittaja Black Fox » 07.05.2018 11:38:16

Onnittelut pahiksille! Harmitti kun en silloin ensimmäisenä päivänä ehtinyt vaihteleen mun ääniä ja varsinkaan kun en tiennyt saanko vaihtaa ääntäni päivän loputtua ennen PJ:n lopetusta. En myöskään muistaakseni saanut siihen pelin aikana vastausta niin enpä tiedä edelleenkään :D

Nähtävästi ollaan Halima aina eri puolilla kun yhdessä pelataan :D Tästä lähtien jos olen hyvis niin sä olet pahis :'D Täytyy myöntää, että tuli vähän puskista :D Jiille nostan kyllä hattua hyvästä yrityksestä, hiljentyminen on vaarallista ja pointsit aktivoinnin yrityksestä.

Oli ihan kiva pelata taas vähän eri konseptilla, mutta kyllä se normaalimpi peli tuottaa enemmän mielenkiintoisia käänteitä kuin tämä. Vaihtelu on kuitenkin välillä mukavaa :) Kiitos pelistä!
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Euroviisut - 2984 edition

ViestiKirjoittaja Halima » 07.05.2018 15:38:29

Black Fox kirjoitti:Onnittelut pahiksille! Harmitti kun en silloin ensimmäisenä päivänä ehtinyt vaihteleen mun ääniä ja varsinkaan kun en tiennyt saanko vaihtaa ääntäni päivän loputtua ennen PJ:n lopetusta. En myöskään muistaakseni saanut siihen pelin aikana vastausta niin enpä tiedä edelleenkään :D

Yleensä päivän päättymisen jälkeen ei saa edes kirjoittaa mitään, saati vaihtaa ääntään. Oletan että sama sääntö päti tässäkin pelissä.

Black Fox kirjoitti:Nähtävästi ollaan Halima aina eri puolilla kun yhdessä pelataan :D Tästä lähtien jos olen hyvis niin sä olet pahis :'D Täytyy myöntää, että tuli vähän puskista :D

No nähtävästi. Seuraavaksi on kyllä taas sun vuoro olla pahis, mä en jaksa pelata koko ajan pahista! :D
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Edellinen

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 67 vierailijaa

cron