Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Violet » 19.03.2018 20:39:47

Tetra ei ole postannut tämän pelipäivän aikana. Viimeksi hän puolusti erittäin paljon Marzzua. Tetran kohdalla hiljaiseksi jääminen saattaisi olla häneltä vain strateginen veto - ei ole ensimmäinen kerta. Viimeksi hän kylläkin oli hyvis tämän tehdessään. Mä en oikeasti uskalla sanoa suuntaan taikka toiseen, sillä muistan Tetran olevan erittäin ovela pahispelaaja.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Cameron » 19.03.2018 20:40:54

Violet kirjoitti:Marzzuun ääni on positiivinen yllätys, mutta voi olla, että pahiskaveri on vaan selän takana käskenyt äänestämään Black Foxia. Marzzuu ja Black Fox eivät kyllä keskenään ole kavereita, se on aika varmaa.

Tästä samaa mieltä. Violetin peli on hyvismäistä poislukien tuon ajatusvirheen ja mun äänestämisen sen jälkeen ihmeperusteilla. Ehkä se otti Violetin kunnian päälle.

Black Fox voisi olla pahis silloin, jos hänen parinsa on kokematon tai vaihtoehtoisesti kokenut, joka ei neuvo häntä juurikaan. Muuten luulisin että hänen pahiskaverinsa olisi esimerkiksi vinkannut, ettei ehkä kannata vaan suoraan äänestää jotain toisen pelaajan perusteilla.

Jita: totuttaudun juuri ajatukseen. :D Juonarit ois liian helppoja jos sais pahiksen aina vaan tuollasella kiinni. Laajennan parhaillaan näkökantaani, pahiksia on kuitenkin kolme eikä yksi.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Cameron » 19.03.2018 20:43:54

--Violet ++Marzzuu
Viime pelissä kun olin Marsun pari ja ehdotin hänen äänestävän tiettyä pelaajaa, hän hyvin samantyylisesti heitti äänen kuin nyt BF:lle. Myös BF:n tiputtaminen käy minulle. Missä Ray muuten on? Olin ihan varma että se tulis iltakahinoihin.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Violet » 19.03.2018 20:45:56

Unisiepparista ei jää käteen juurikaan mitään. Olisiko hän kuitenkaan noin hiljaisena antanut Lauchuolle äänen noin kevein perustein, ja aloittanut seuraavan päivän puhumalla siitä, kuinka harkitsi äänen vaihtamista? Ja tämän jälkeen puhelee siitä, kuinka voi todistaa oman hyvismäisyytensä vain kuolemallaan? Yksi asia näistä saisi minut epäilemään häntä, mutta kaikki yhdessä ei tunnu mahtuvan yhteen pahikseen.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja justy » 19.03.2018 20:47:51

Äänestystilanne:
4 Black Fox (Geraldine, Halima, Marzzuu, Violet)
3 Marzzuu (Jinmuru, Jitachi, Cameron)
2 Violet (Satunnoitu, raynpelikoneet)
1 Cameron (Black Fox)
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Violet » 19.03.2018 20:51:32

-- Black Fox
++ Marzzuu


Marzzuua äänestää Jitachi ja Jinmuru, joista toiseen luotan ja toista en epäile, ja Black Foxin jätettyä pelastautumismahdollisuutensa käyttämättä näyttää Marzzu entistä pahemmalta. Kuten aikaisemmin jo mainitsin, hänen antamansa ääni ei ole vakuuttanut minua.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Violet » 19.03.2018 20:54:00

En kyllä olisi uskonut, että minä ja Cameron päädytään äänestämään vielä samaa henkilöä :D
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 19.03.2018 20:54:34

Tasatilanne. No, onnea peliin muut :) jos on mun vuoro sanoa
"Arpa on heitetty".
//Violet
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Cameron » 19.03.2018 20:57:56

Joo tätä ei ehkä ois nähny tulevan Violet :D
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja justy » 19.03.2018 21:00:30

Päivä on päättynyt!
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja justy » 19.03.2018 21:04:35

Äänestystulos

4 Marzzuu (Jinmuru, Jitachi, Cameron, Violet)
3 Black Fox (Geraldine, Halima, Marzzuu)
2 Violet (Satunnoitu, raynpelikoneet)
1 Cameron (Black Fox)

Marzzuu putoaa suurimmalla äänimäärällä.


Taistelu hämähäkkejä vastaan oli hurjaa, ja onnistuitte harventamaan niiden rivejä tehokkaasti. Lopulta jäljellä oli vain pelottava skorpionihämähäkki, jonka puraisu tappaisi kenet vain. Taistelu tuota hirvittävää otusta vastaan olisi lähes varma itsemurha, joten päätitte antaa tehtävän epäilyttävimmälle joukossanne.

Hetken neuvoteltuanne lykkäsitte Marzzuun hämähäkkiä vastaan. Marzzuu hyökkäsi urheasti, ja onnistui tappamaan hämähäkin. Harmi vain, että se samalla puraisi häntä kuolettavasti.



Marzzuu oli
Spoiler:
tavallinen hyvis



2. yö on alkanut ja päättyy tiistaina 20.3. klo 21.00.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. yö päättyy ti 20.3. klo 21.00

ViestiKirjoittaja justy » 20.03.2018 21:00:25

3. aamu koittaa. Joukostanne on jo kaksi poissa, eikä tälle luolastolle näy loppua. Puratte leirinne, mutta jostain syystä Jitachi ei liikahdakaan makuusijaltaan. Tarkastatte tilanteen, ja huomaatte että Jitachi on kuollut nukkuessaan viiteenkymmeneen veitseniskuun.

Jitachi kuoli yön aikana. Hän oli tutkimusmatkailija.

Äänestyspakot: Tetradynamia, Unisieppari
Poissaolot: Jinmuru 23.-26.3.


3. päivä on alkanut ja päättyy perjantaina 23.3. klo 21.00
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu - 3. päivä päättyy pe 23.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 20.03.2018 22:56:50

Äh, en oottanu tätä. Pitää kattella tarkemmin ainaki Unisiepparia, Geraldinea, Halimaa, BF:ää, Violetia ja Cameronia vielä tän pelipäivän aikana. Rayn ja Satunnoitu ei tunnu enää niin epäilyttäviltä. Tetralta toivoisin jotain matskua!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu - 3. päivä päättyy pe 23.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Satunnoitu » 21.03.2018 07:51:18

Edellisen päivän lopulta Violetin käytös häiritsee mua todella paljon. Violetin äänestämisessä ei ollut mitään muuta pointtia, kuin että pelasti itseään. Ensin ääni siirrettiin Black Foxille, jotta saisi tasatilanteen päälle. Foxia vastaan on kuitenkin myös esitetty erinäisiä epäilyjä, joten on voinut toivoa, että jos sinne tulisi lisä-ääni. Mutta heti kun Marzzu tuli myös tasoihin, heilahti ääni sinne varmistamaan, että Marzzu tippuu. En oikeen usko, että Violetille oli henkilökohtaisesti paljoa väliä siitä, kumman se tiputtaa. Kumpaakin, Marzzua ja Foxia on epäilty sen verran, että niistä voi lähteä väittelemään seuraavana päivänä. Tosin tämä on ehkä vielä parempi tilanne kun argumentit Marzzua vastaan ovat olleet "Ei siitä kuitenkaan ois ees mitään hyötyä" ja Foxia vastaan kuitenkin edes "siitä tulee pahisvibat".

++Violet
Avatar
Satunnoitu
Kyläläinen
 
Viestit: 33
Liittynyt: 01.03.2018 17:38:41

Re: Pieni luolaseikkailu - 3. päivä päättyy pe 23.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Black Fox » 21.03.2018 11:44:06

Oho, nähtävästi olen edelleen pelissä mukana. Musta tuntuu, että pahikset toimivat tällä hetkellä taka-alalla. Heitä hyödyttää hiljaisuus ja tuo 300 sanaa/irl-päivä antaa mahdollisuuden tuohon epäaktiivisempaan pelaamiseen. En näe Violetia pahiksena, kuten en nähnyt myöskään Marzzuuta. Jos me halutaan saada pahikset kiinni, olisi parempi miettiä myös niitä, jotka eivät ole antaneet niin paljoa itsestään tähän peliin. Jos hyvikset syyttelevät sekä äänestävät toisiaan ja pahikset naureskelevat taka-alalla, niin pahikset voittavat pelin. Jos vähemmän postanneilla henkilöillä ei ole viestejä mihin tarttua, on vaikeaa jäädä kiinni tai saada pahisviboja osakseen. Mikäli hyvikset taas postaavat ja yrittävät aktiivisesti löytää pahiksia esimerkiksi äänestämällä (esim. Laun tapaus) siitä voi nähtävästi helposti saada pahisviboja osakseen, oli sitten kuinka hyvät aikeet olleet taustalla.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu - 3. päivä päättyy pe 23.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Violet » 21.03.2018 13:08:43

Satunnoitu kunnianarvoisesti ohittaa kaiken tekemäni analysoinnin muista pelaajista, ja päätyy johtopäätökseen, että pelastin itseni. Jos minulle ei ollut väliä kuka putoaa, miksi käytin noin paljon aikaa eri pelaajien arviointiin ja lopulta vielä vaihdoin ääneni? Ei kyllä vakuuta, ja kantaaottamattomuus muihin pelaajiin häiritsee minua. Eikä satunnoidun johtopäätös siitä, ettähyvis-Violetin tulisi olla pelastamatta itseään epäilyttävän pelaajan kustannuksella ole validi.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Halima » 21.03.2018 13:31:49

Black Fox kirjoitti:Nähtävästi olen tiputuksen alla tällä hetkellä ja luultavasti myös ysiltä. Ehkä jopa parempi, jos tipahtaminen osuisi minuun kun en tiedä miten paljon energiaa mulla tulisi olemaan tulevina päivinä pelailla.

Aikamoista marttyrointia, ei kuulosta hyvismäiseltä mun korviin.

Joko tänään?
++Black Fox

*************************************

Cameron kirjoitti:Black Fox voisi olla pahis silloin, jos hänen parinsa on kokematon tai vaihtoehtoisesti kokenut, joka ei neuvo häntä juurikaan. Muuten luulisin että hänen pahiskaverinsa olisi esimerkiksi vinkannut, ettei ehkä kannata vaan suoraan äänestää jotain toisen pelaajan perusteilla.

Cameron kirjoitti:--Violet ++Marzzuu
Viime pelissä kun olin Marsun pari ja ehdotin hänen äänestävän tiettyä pelaajaa, hän hyvin samantyylisesti heitti äänen kuin nyt BF:lle. Myös BF:n tiputtaminen käy minulle.

Cameron alkaa vaikuttaa mun mielestä potentiaaliselta Black Foxin pahiskaverilta. Cameron oli tosi vahvasti Violetin kimpussa ja yritti muakin kääntää epäilemään Violetia (Black Foxin sijaan). Kuitenkin päivän lopussa kun rupesi näyttämään siltä, että Violet ei ehkä lynkkaudukaan, Cameron kirjoittaa ylläolevat ja äänestää Marzzuuta.

****************************************

Satunnoitu kirjoitti:Edellisen päivän lopulta Violetin käytös häiritsee mua todella paljon. Violetin äänestämisessä ei ollut mitään muuta pointtia, kuin että pelasti itseään.

Hyviksenhän kyllä kannattaa pelastaa itsensä, sillä kuka tahansa muu voi olla pahis, itse tietää että ei ole. Ja mun mielestä Violetin toisenkin päivän loppu oli kyllä enemmän hyvis-Violetin näköistä peliä kuin pahis-Violetin.

**************************************

Black Fox kirjoitti:Jos me halutaan saada pahikset kiinni, olisi parempi miettiä myös niitä, jotka eivät ole antaneet niin paljoa itsestään tähän peliin. Jos hyvikset syyttelevät sekä äänestävät toisiaan ja pahikset naureskelevat taka-alalla, niin pahikset voittavat pelin.

Ketkä pelaajat sä laittaisit tähän vähemmän antaneiden listaan?
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - 3. päivä päättyy pe 23.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Black Fox » 21.03.2018 14:01:19

Tällä hetkellä mua harmittaa todella paljon, että sä Halima keskityt vain yhteen henkilöön. Mikäli olet hyvis, niin sillä et pitkälle pärjää. Pahiksena en usko, että sä äänestäisit noin itsepintaisesti mua päivä päivältä. Marttyrisoinnista en tiedä, mutta kieltämättä ketuttaa olla joka päivä vastaamassa samoihin asioihin ja nähtävästi sokaisemassa sun peliä. Voin kertoa, että hieman on alkanut ärsyttää olla pelissä mukana ja siitäkin syystä mulle on ihan sama jos olisin tippunut.

Vähiten mielestäni itsestään ovat antaneet esimerkiksi Gera, Tetra, Cameron ja Unisieppari. Viestejä ei ole kovin montaa tai ne eivät ole kovin pitkiä. Raylla on paljon viestejä, mutta hän on normaalia vähäsanaisempi, joka hirvittää mua. Tänään en sen suuremmin ehdi perehtymään viesteihin, mutta toivottavasti huomenna olisi aikaa.

Toivoisin teiltä kaikilta jotakin listausta pelaajista, jotkut sellaista on osittain antaneet, toiset eivät oikeastaan minkäänlaista.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu - 3. päivä päättyy pe 23.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 21.03.2018 22:41:54

Mä en pääse pelin ääreen kun vasta huomenillalla. Elämä tuli eteen valitettavasti tällä viikolla. :(
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - 3. päivä päättyy pe 23.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Satunnoitu » 22.03.2018 07:54:40

Violet kirjoitti:Satunnoitu kunnianarvoisesti ohittaa kaiken tekemäni analysoinnin muista pelaajista, ja päätyy johtopäätökseen, että pelastin itseni. Jos minulle ei ollut väliä kuka putoaa, miksi käytin noin paljon aikaa eri pelaajien arviointiin ja lopulta vielä vaihdoin ääneni? Ei kyllä vakuuta, ja kantaaottamattomuus muihin pelaajiin häiritsee minua. Eikä satunnoidun johtopäätös siitä, ettähyvis-Violetin tulisi olla pelastamatta itseään epäilyttävän pelaajan kustannuksella ole validi.


Kyllä mä olen lukenut myös sun analysoinnit. Ja mun mielestä ne oli just sellaset mitä olettaiskin kun on pudotusuhassa. Jotain millä koittais vakuuttaa muut. Ja tää on ihan parasta. Black fox ei oo sun mielestä pahis koska ei käyttänyt pelastautumismahdollisuuttaan ja sä et oo pahis koska käytit sun pelastautumismahdollisuuden? Mä alan uskoa että te ootte molemmat pahiksia. Mieluummin näkisin Violetin tippumassa tänään. Pitää katsoa, että joudunko tyytymään lohdutuspalkintoon.
Avatar
Satunnoitu
Kyläläinen
 
Viestit: 33
Liittynyt: 01.03.2018 17:38:41

Re: Pieni luolaseikkailu - 3. päivä päättyy pe 23.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Violet » 22.03.2018 15:12:45

Satunnoitu kirjoitti:
Violet kirjoitti:Satunnoitu kunnianarvoisesti ohittaa kaiken tekemäni analysoinnin muista pelaajista, ja päätyy johtopäätökseen, että pelastin itseni. Jos minulle ei ollut väliä kuka putoaa, miksi käytin noin paljon aikaa eri pelaajien arviointiin ja lopulta vielä vaihdoin ääneni? Ei kyllä vakuuta, ja kantaaottamattomuus muihin pelaajiin häiritsee minua. Eikä satunnoidun johtopäätös siitä, ettähyvis-Violetin tulisi olla pelastamatta itseään epäilyttävän pelaajan kustannuksella ole validi.


Kyllä mä olen lukenut myös sun analysoinnit. Ja mun mielestä ne oli just sellaset mitä olettaiskin kun on pudotusuhassa. Jotain millä koittais vakuuttaa muut. Ja tää on ihan parasta. Black fox ei oo sun mielestä pahis koska ei käyttänyt pelastautumismahdollisuuttaan ja sä et oo pahis koska käytit sun pelastautumismahdollisuuden? Mä alan uskoa että te ootte molemmat pahiksia. Mieluummin näkisin Violetin tippumassa tänään. Pitää katsoa, että joudunko tyytymään lohdutuspalkintoon.


Tosi vakuuttavaa. Miten olisi jos ++Satunnoitu? Jos muuten yrität vakuutella ketään mitenkään, se on vaan pahiksen pelastautumisyritys.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - 3. päivä päättyy pe 23.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Violet » 22.03.2018 15:16:25

Pahiksen ei kannata missään nimessä luovuttaa ja pudottautua. Niin hyviksen kuin pahiksen kannattaa pelastaa itsensä, joten näkemyksesi siitä, että oma äänestykseni itseni pelastamisen vuoksi on ontuva.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - 3. päivä päättyy pe 23.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Halima » 22.03.2018 19:34:23

Pikalistaus:

Jinmuru on hyvis, koska kaikki viestit vaikuttaa tosi aidoilta.

Violet on hyvis, koska äänesti ekana päivänä Marzzuuta kun pahikselle ois ollut parempi tiputtaa Lauchuo. On myös muuten pelannut hyvismäisesti. Älkää ihan tosissaan lynkatko!

raynpelikoneet toi hyviksille hyvän suunnitelman heti esiin. Väänsi myös Violetin kanssa tosi hyvis-hyvis-näköisesti.

Geraldine on ollut tosi hiljainen, mutta häneltä löytyi kuitenkin hyvin sanottavaa jokaisesta pelaajasta. Kaipaan lisää, mutta hän ei ole näistä hiljaisista ollenkaan epäilyttävin mun mielestä.

Tetradynamia oli ekana päivänä hyvismäinen, toisena ei tainnut sanoa mitään. Alkaa epäilyttää yrittääkö Tetra vaan ekan päivän hyvällä maineellaan lennellä helppoon voittoon. Lisää materiaalia kaivataan!

Unisieppari on hiljentynyt alun jälkeen tyystin. En osaa sanoa suuntaan tai toiseen.

Satunnoitu on hankala. Ekan päivän Marzzuu-Lauchuo-väännöstä sivuun jäänti vaikutti hyvismäiseltä, mutta toisaalta siellä oli kaks hyvistä vastakkain, eli pahikselle varmaan ihan sama. En usko että on pahis Black Foxin kanssa, mutta jos olen väärässä Black Foxissa niin Satunnoitu voi ihan hyvin olla pahis.

Cameron on ottanut koko pelissä kantaa lähinnä Violetiin ja rayniin, sekä Black Foxiin eilen loppupäivästä nopeasti. Tää on kannattava taktiikka pahikselle, sillä silloin jos joutuukin lynkatuksi, häntä on vaikea yhdistellä muihin pelaajiin kun ei ole niistä mitään sanonut. Tämän lisäksi epäilen edellispäivän äänestyksen perusteella Cameronia Black Foxin pahiskaveriksi.

Black Foxia epäilen pahikseksi, koska alun erikoistenetsintälipsahdus ja niiden syyttely ketkä syyttävät häntä. Yrittää kääntää huomiota pois itsestään ja marttyrisoi kun meinaa tulla lynkatuksi. Olen pahoillani jos vien sinulta peli-iloa, mutta en halua tehdä samaa virhettä kuin viime pelissä, että jätän sua kohtaan olevan alkupelin vibani myöhemmin huomiotta ja päästän sut pälkähästä.

******************************

Oon reissun päällä, nyt pääsin koneelle mutta seuraavasta koneajasta ei ole tietoa. Varmaan kännykällä pääsen lukemaan ja lyhyesti kommentoimaan, mutta pitemmät kirjoitukset jää ainakin tän pelipäivän osalta todennäköisesti tähän.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - 3. päivä päättyy pe 23.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Black Fox » 22.03.2018 23:10:28

Halima kirjoitti:Geraldine on ollut tosi hiljainen, mutta häneltä löytyi kuitenkin hyvin sanottavaa jokaisesta pelaajasta. Kaipaan lisää, mutta hän ei ole näistä hiljaisista ollenkaan epäilyttävin mun mielestä.

Oletan, että jokainen pelaaja tarkoittaa jokaista pelaajaa. Voitko kaivaa minulle kohdan, missä Geralta on löytynyt ”hyvin sanottavaa” esimerkiksi Unisiepparista, Satunnoidusta tai Cameronista. Itseltähän tällainen on mennyt täysin ohi. Täytyy arvioida sut uudelleen, luulisi hyviksen huomanneen kolmen pelaajan puuttuvan Geran listasta.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu - 3. päivä päättyy pe 23.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Geraldine » 23.03.2018 02:22:57

Joo tosiaan ihmisiä puuttui mun listasta koska sanamäärä tuli täyteen sille päivälle (enkä ole vielä heitä ehtinyt käsitellä listassani).
Tän viestin tarkoitus on siis pahoitella hiljaisuuttani - elämä on tullut pahasti väliin eikä viime päivinä ole ollut yhtään aikaa tälle pelille. :( Yritän aktivoitua enemmän ja tehdä listani loppuun tässä joskus.
Avatar
Geraldine
Kyläläinen
 
Viestit: 88
Liittynyt: 30.11.2017 07:52:55
Paikkakunta: Melbourne, Australia

Re: Pieni luolaseikkailu - 3. päivä päättyy pe 23.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 23.03.2018 03:40:51

Juuuuh elikkäs mulla meni tosi hienosti viime tippaan tää larppiin valmistautuminen, en oo ehtiny oikeen herätä tähän pelipäivään sen takia eikä mulla enää oo mitään hajua siitä, kuka vois olla kenenki pahiskaveri. Mut katoin et ketä on jälellä ja alko tuntua siltä, että ++Unisieppari vois olla pahis. Melko varmasti ainakin yksi pahiksista olisi osannut pysyä neutraalina/huomaamattomana.

Nähään maanantaina!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu - 3. päivä päättyy pe 23.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja justy » 23.03.2018 10:59:15

Äänestystilanne

1 Violet (Satunnoitu)
1 Black Fox (Halima)
1 Satunnoitu (Violet)
1 Unisieppari (Jinmuru)

Äänestyspakot: Tetradynamia, Unisieppari

Poissaolot: Jinmuru 23.-26.3; Unisieppari 22.3.-31.3.

Koska Unisieppari on ollut läsnä yli 1 vuorokauden kuluvana pelipäivänä, ei hänen poissaolonsa suojaa häntä antiaktiivisuusputoamiselta.


3. päivä päättyy TÄNÄÄN klo 21.00!
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu - 3. päivä päättyy pe 23.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 23.03.2018 11:56:53

Black Fox kirjoitti:Raylla on paljon viestejä, mutta hän on normaalia vähäsanaisempi, joka hirvittää mua.

Tämä on jo niin huono vitsi että tekee melkein mieli äänestää pelkästään tällä perusteella. Henkilö joka kirjoittaa normaalisti about 50 VIESTIÄ irl-päivään on hiljaisempi pelissä jossa on 300 sanan rajoitus/päivä. Olen kuitenkin "täyttänyt sanarajoitukseni" varmaan joka päivä paitsi tällä viikolla.

Ei mitään uutta sanottavaa Violetista. Puolustautuminen ei merkkaa mitään.

Violet/Cameron kuvio on hämärä edelliseltä päivältä. Something seems fishy here. Tuo vaikutti ihan Breaking Badin yhdeltä seasonilta (joka oli ihan peestä) jossa Walt ja Jesse haluaa joka toisessa jaksossa murhata toisensa ja joka toisessa jaksossa ovat suurinpiirtein avioliitossa. Voitte analogiasta vetää johtopäätöksenne.

Unisieppari on täysin kadonnut kartalta.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - 3. päivä päättyy pe 23.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 23.03.2018 12:48:30

Ehhh... luettuani D2 lopun uudestaan teknisesti ottaen paras lynkkaus on aina Violet/Cameron koska yhden heistä ON OLTAVA mafia mutta ego sanoo "lynch mafia instead of best play". Koitan lukea vielä uudelleen töissä, suoraan sanottuna en tiedä ketä minun pitäisi äänestää tällä hetkellä, koska Black Fox + Unisieppari näyttävät objektiivisesti epäilyttävimmiltä, mutta logiikka sanoo Violet tai Cameron.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - 3. päivä päättyy pe 23.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Black Fox » 23.03.2018 13:37:52

raynpelikoneet kirjoitti:Koitan lukea vielä uudelleen töissä, suoraan sanottuna en tiedä ketä minun pitäisi äänestää tällä hetkellä, koska Black Fox + Unisieppari näyttävät objektiivisesti epäilyttävimmiltä, mutta logiikka sanoo Violet tai Cameron.

Voiko sinun mielestäsi minä tai Unisieppari näyttää epäilyttäviltä siitä syystä, että olemme aika tuoreita tapauksia foorumilla ja juonarimaailmassa?

Ja tuohon sanamäärään/viestimäärään liittyen se sisältö on tässä pelissä se tärkein.

raynpelikoneet kirjoitti:Tää 300 sanna on ihan kuraa, ei mulla ole tarpeeksi sanoja kirjoittaa mitä haluan, joten voitte sitten olettaa että kirjoitan vaan mitä haluan sanoa (aka lynkkays) ja kaikki muu mitä pitäisi sanoa jää sanomatta. Jos joku kysyy minulta miksi minulla ei ole mielipidettä pelaajasta X, niin tough luch, no words mate. Jos joku lynkkaa jonkun tuon takia ikinä niin...

En tiedä kuinka paljoa peliä hyödyttää sanamäärästä jauhaminen, jonka voi myös käyttää esimerkiksi yhden pelaajan lyhyeen miettimiseen. Tästäkin olisi saanut 59 sanaa johonkin fiksumpaan, jos kerran sanat eivät riitä.

Itse voisin edelleen lähteä Gera tai Cameron akselille ääneni kanssa.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 72 vierailijaa

cron