Pieni luolaseikkailu - Peli on päättynyt

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 18.03.2018 22:10:09

Satunnoitu kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:Miksi en ole lainkaan yllättynyt, että Jin äänesti mua.
Hm. Mun mutu-pahistutka tarkkailee jokaista.


Kerro sitten pls, mitä se sun mutu-pahistutka sanoo. Koska susta ei ole saanut mitään irti. Mä en vieläkään haluais lähteä äänestämään sua, koska on muita, jotka epäilyttää niin paljon enemmän. Mutta jossain menee se raja, jossa ei vaan oo hyödyllistä pitää sua mukana.
*Tekstiä poistettu*

Jostain syystä mua on alkanut kiinnostaa Violet-Jinmuru-? pahiskuvio, koska Jin on kahdesti(?) äänestänyt mua ja Violet...
Noh, ehkä mulla on nyt vaan paha tapa ruveta epäilemään Violet(t)ia. Se kolmas pahiskandiehdokas on vielä tutkinnassa, palaan kun olen levännyt eikä maha kierrä ympyrää (inhoan vatsapöpöjä).
// Violet väliytyi
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Jita » 18.03.2018 23:42:50

Jinmuru pyysi eilen pohdintaa, luultavasti kuolen ensi yönä.

++Marzzuu: raynillä hyvä pointti että ainakin on aktiivinen, pahiksena paha taipumus olla nukkuja. Ainoa pahisskenaario imo raynin kanssa, jossa rayn piiskaa Marsua olemaan aktiivinen nimenomaan koska tyypillinen Marsun pahispeli.

Tetra: Yleisesti kritisointia eikä mieleen tule muuta mitä olisi sanonut, tänään ei ole edes kirjoittanut sanaakaan. Olisi kiva kuulla lisää koska en osaa muodostaa mitään mielipidettä. Pahiksena tuskin kuitenkaan rupeaisi osoittamaan että 300 sanan sääntö ei ole pelipäivä- vaan irl-päiväkohtainen.

Unisieppari: Oli ensimmäisen päivän kipeänä, aivot tunnetusti toimii puoliteholla silloin. Toisen päivän ainoassa viestissä kritisoi omaa peliään ja hyvistelee hieman. Väittäisin ennemminkin tässä tapauksessa todennäköisemmin kokemattomaksi hyvikseksi kuin pahikseksi.

rayn: Myönnän suoraan. Mun on hyvin vaikeaa lukea häntä suuntaan tai toiseen. Vaikka hän pelaa mielestäni hyvismäistä peliä niin olen silti tietyllä tasolla skeptinen. Kommentit kylläkin antavat osviittaa, että hän olisi hyvisten puolella.

BF: Alussa pääsi lipsahdus erikoisten etsimisestä pahisten sijaan, ärsyyntyi lievästi kun Halima otti heti kohteeksi. Vähän kuin olisi sohaissut onnistuneesti muurahaispesää? Pistää silmään hyvinkin paljon, että sanoi arvanneensa Laun hyvikseksi mutta ei itse tehnyt yhtään mitään, eikä edes yrittänyt tehdä äänestystilanteen muuttamiseksi. Silmissäni pahiksen sanahelinää.

Jinmuru: Oli aika alussa hiljainen, ilmeisesti teki tismalleen saman virheen kuin minä eli luuli että 300 sanaa on pelipäiväkohtainen raja. Tuntuu aidon hyvismäiseltä ja viesteistä saa kuvaa että haluaa edistää peliä. Mikä on nykyinen suhtautuminen Marsuun, kun rayn jo selitti miten pahis!Marsu yleensä eroaa pelityyliltään? (Olen silti valmis laittamaan sen foliohatun päähän koska en täysin osta raynin esitystä)

Violet: En usko pelaamisesta että pahisarpa olisi tälläkään kertaa osunut kohdalle. Toisaalta hieman häiritsee että hän on ollut koko pelin ajan tavallista kiinnostuneempi siitä kuka äänestää ketäkin. En pidä mahdottomana pahiksena muttei ole ensimmäinen listallani.

Satunnoitu: Rupeaa jälkikäteen pyhimykseksi vaikka olisi hyvin voinut vaikuttaa lopputulokseen. Tuntuu silmissäni pahikselta joka yrittää pestä kätensä liittyen Lauchuon lynkkaamiseen.

(300 täynnä, huomiseen!)
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Black Fox » 19.03.2018 00:11:00

Satunnoitu kirjoitti: Ei sillä, Black Fox, oot itsekin edelleen epäilyttävä. Jos oon susta tällä hetkellä väärässä, koska se muuttuu? Seuraavaan päivään?

Satunnoitu, se muuttuu viimeistään siinä vaiheessa kuin minut lynkataan ja todistan sillä väitteesi vääräksi. Halusin vain muistuttaa, että pelissä on muitakin henkilöitä ja pelkästään minun syynääminen ei vie hyvisten peliä eteenpäin. Jos sinua häiritsee tuo minun hyökkääminen Halimaa kohtaan, niin siihen on syynsä aiemmista peleistä.

Jitalla on hyvä pointti Marzzuusta ja raysta, ray voi piiskata Marzzuuta. Tämä kävi itselläkin mielessä, mutta en tiedä osaisiko Marzzuu olla kuitenkaan ihan noin ”normaali” piiskaamisesta huolimatta. Raylta voi kuitenkin odottaa ihan mitä tahansa, joten en uskalla luottaa mihinkään.

Violetista saan pientä hyvisvibaa nyt kun hän huomautti roolien olevan eri kuin hahmot. Rayta vastaan asettuminen ei olisi ehkä paras ratkaisu, jos Violet olisi pahis. Hyviksenä sillä ei olisi niin väliä vaikka tippuisikin tuollaisten epäilyjen takia.

Kaipailisin varsinkin vähemmän postanneita aktivoitumaan, hiljaisuuteen on hyvä piiloutua. Tällä hetkellä pahisjahdissa keskittyisin hiljaisempiin henkilöihin.

Marzzuu, mitä mieltä olet muista pelaajista? Avaa enemmän ajatuksiasi.

Tällä hetkellä mietityttää varsinkin Geraldine, sillä hänen hyvispelissään hän oli kovinkin aktiivinen ja postasi monta viestiä päivässä. Hänen pahispelissään viestejä tuli harvemmin, ei koskaan kahta viestiä päivässä, ja viestien välillä saattoi olla päiväkin. Silloin hänen hiljaisuudelle oli syy, kuten nytkin. Jos tätä sokeasti vertaisi tähän peliin, Geran olisi mahdollista olla pahis. Toisaalta hän voi myös puhua hyviksenä totta hiljaisuuden syystä. Mitä mieltä muut on?

Cameronin ristiriita hämmentää, toisaalta se voisi myös olla ajatuskatko. Cameron on myös kuitenkin noita hiljaisempia pelaajia, joten piiloutuminen on helpompaa.

En tiedä pääsenkö enää koneelle huomenna, joten laitan ääneni nyt ja luultavasti ääni pysyy loppuun asti. Haluaisin lähteä katsomaan Cameronin tai Geraldinen roolit tällä hetkellä oman mielenrauhan takia.

++Cameron ristiriidan ja hiljaisuuden takia + hänellä on jo yksi ääni minulle hyvisvibaa antavalta henkilöltä.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 19.03.2018 01:14:30

Marzzuu kirjoitti:Hm. Mun mutu-pahistutka tarkkailee jokaista.

Jaa näitä mutuja muillekin!

Rayn, Marzzuu ei ole vieläkään sanonut oikein mitään peliä edistävää, mitä nyt on epäillyt takaisin häntä äänestäneitä. Lauchuolla oli siis mielestäni pointti, vaikka vähän aikaisin sen totesikin. Mutta tästä voidaan toki olla ihan vaan eri mieltä :')
En nää noita syitä niin vastakkaisina ku oletat, koska Satunnoidun kohalla ongelma on enemmänki se ettei hän ottanu kantaa ollenkaan, sun puolustaminen taas alkaa oleen jo vähän vihamielistä (vaikkei varmaan tarkotuksella). En myöskään tiiä et ketkä pahiksia oikeesti enkä halua jumittua vaan yhteen ihmiseen --> yritän huomioijja mahollisimman monia erilaisia pahispareja. En välttis usko, et Marzzuu-ray-Satunnoitu on pelin pahistiimi.
Huomautan myös et säännöisä lukee et vaan pelipäivän (ei IRL-päivän) viimesenä tuntina saa kirjottaa vapaasti, sulla, ray, tuli täyteen joku 500 sanaa sunnuntain aikana :I

Satunnoidulta kaipaisin vastauksia mun kysymyksiin :')

Jitachi, selitys ei hirveesti muuttanu mun fiiliksiä, ääni pysyy edelleen sielä misä on. Tuo teoria et pahiskaveri (ei vättis rayn) potkis Marzzuuta aktiiviseks tuntuu aika hyvältä, koska vaikka Marzzuu postaa paljo ni asiaa ei oo --> näennäisaktiivisuutta.

Mulle jää vähän alle 100 sanaa maanantai-päivälle, illalla pääsen huonosti mukaan koska harrastukset. Katon viimesen kerran kuuen maisa et vaihanko ääntäni mut loppukahinoihin en välttis pääse mukaan.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Geraldine » 19.03.2018 04:22:25

Black Fox kirjoitti:Tällä hetkellä mietityttää varsinkin Geraldine, sillä hänen hyvispelissään hän oli kovinkin aktiivinen ja postasi monta viestiä päivässä. Hänen pahispelissään viestejä tuli harvemmin, ei koskaan kahta viestiä päivässä, ja viestien välillä saattoi olla päiväkin. Silloin hänen hiljaisuudelle oli syy, kuten nytkin. Jos tätä sokeasti vertaisi tähän peliin, Geran olisi mahdollista olla pahis. Toisaalta hän voi myös puhua hyviksenä totta hiljaisuuden syystä. Mitä mieltä muut on?

Tää on vähän niin kuin tuo aiempi Haliman vastaepäily. Heti kun äänestän sua lähdet miettimään olenko pahis. :D Selitin viimeisimmässä viestissäni jo miksi olen hiljaisempi kuin yleensä.
Avatar
Geraldine
Kyläläinen
 
Viestit: 88
Liittynyt: 30.11.2017 07:52:55
Paikkakunta: Melbourne, Australia

Re: Pieni luolaseikkailu - 1. yö päättyy pe 16.3. klo 21.00

ViestiKirjoittaja Satunnoitu » 19.03.2018 07:49:37

Satunnoitu kirjoitti:Tilanne ei ois ollut yhtään parempi jos mä olisin äänestänyt jompaa kumpaa. On totta, että nyt en ottanut mitään vastuuta äänestyksen tuloksesta. Mä kuitenkin olin myös sitä mieltä, että molemmat Lauchou ja Marzzuu on hyviksiä. Ennemmin kuin lähden tappamaan joitain, joita pidän hyviksenä, mieluummin pidän ääneni jollakin, jota pidän epäilyttävänä. Ja yritän vakuuttaa muita siirtämän äänensä pois. Olin vähän yllättynyt miten harva tuli käymään paikalla päivän päätteeksi, joten sillä ei sitten ollut vaikutusta.

Kun huomasit ettei kukaan siirrä ääntään, mikset sitten tehnyt valintaa näitten kahen välillä? Nähäkseni sulla ois ollu pari minsaa aikaa, jos en ihan väärin kattonu. Entä jos sun ois ollu ihan pakko valita näitten kahen väliltä, kumman oisit valinnu?
[/quote]

Vastataan sitten kun pyysit. Mutta tosiasiassahan mä en edes ymmärrä, että miksi nää on edes kysymyksiä. En vaihtanut mun ääntä kummallekkaan, koska uskoin ainakin silloin, että kumpikaan ei ole pahis vaan että kyse on jostain foorumin sisäisestä typerästä riidasta, jolla ei pitäis olla mitään paikaa sotkemassa peliä. Paljon mieluummin mä yritän äänestää sellaista, jota edes epäilen. Ja kuten on sanottu, en oo aikaisemmin juuri pelannut foorumeilla. Elättelin toiveita, että joku vielä lähtis siirtämään. Livepeleissä on tottunut suurempaan aktiivisuuteen ja vuorovaikutukseen. Mulla olis tosiaan ollut vähän aikaa jäljellä mutta en selvästi osannut seurata sitä kun yllätyin kun aika loppui. Eikä sillä, mä itse lynkkaisin semmoset jotka pudottaa viimisellä minuutilla äänensä ja määrää kenet tapetaan.

Jos ois ollut ihan pakko valita, oisin äänestänyt Marzzua.
Avatar
Satunnoitu
Kyläläinen
 
Viestit: 33
Liittynyt: 01.03.2018 17:38:41

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja justy » 19.03.2018 07:56:45

Väliaikalaskenta

Luolasto levittäytyi laajaksi tunnelien verkostoksi, ja jouduitte välillä palaamaan takaisin omia jälkiänne etsiessänne reittiä eteenpäin. Lopulta löysittekin reitin, joka laskeutui laajana spiraalina yhä vain syvemmälle maan sisään. Tämä on varmasti oikea reitti, sen verran kalmalta, kuolemalta ja pahuudelta reitti haiskahtaa.

Mutta! Reittiä vartioi lauma jättiläishämähäkkejä. Teidän on taisteltava tienne niiden ohitse!

Kuva


Äänestystilanne:
2 Violet (Cameron, Satunnoitu)
2 Cameron (Violet, Black Fox)
2 Marzzuu (Jinmuru, Jitachi)
1 Black Fox (Geraldine)

Violet, Cameron ja Marzzuu ovat tasatilanteessa, eli putoaja arvoittaisiin heidän joukostaan.


Äänestyspakot:
Kaikki pelaajat ovat suorittaneet äänestyspakkonsa!


Päivä päättyy TÄNÄÄN klo 21.00.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Black Fox » 19.03.2018 08:04:02

Gera, viimeksi pahista pelatessa sinulla oli myös syy hiljaisuuteen. Jos alkaisin karttamaan kaikkia minua epäilleitä, en saisi kohta epäillä ketään. Se taas ei hyödyttäisi hyviksiä. Tuo reaktio ei kuitenkaan vakuuttanut. Sanat loppu.
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 19.03.2018 10:49:33

sulla, ray, tuli täyteen joku 500 sanaa sunnuntain aikana :I

Eikä tullut. Siksi jaoin viestini kahteen osaan (joka nyt on ihan pelleilyä). IRL-pelipäivä päättyy/alkaa klo 21.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 19.03.2018 10:51:30

Violet kirjoitti:
Tässä ajatuskuviossa mua hämäsi se, että epäilet rayn toimineen hyviksenä näin ja epäilet tätä siitä? :DD Koska pahiksenahan tää ois ollu rayn kannalta vain pluffia, mikä ei ois oikeasti sitten rajannut mahdollista erikoishyvisten joukkoa. Ja jos lähtökohtaisesti ajattelet, että ray pelaa hyviksenä näin, sun ei pitäis lähtökohtaisesti äänestääkään tätä, koska pidät sitä hyviksenä. Tulee mieleen, että pahiksena vois helposti kompastua tällaseen ajatuskuvioon kun tietää muiden olevan hyviksiä ja yrittää etsiä niistä vain pahismaista käytöstä.

-> Violetin mukaan rayn pitää olla pahis
Nimenomaan Violet. Minusta Ray olisi voinut tehdä noin niin hyviksenä kuin pahiksena, ns. "ingamettaa". Enkä näe, miksi koit sen pahismaisena, koska siitä ei olisi ollut hyötyä pahikselle (jos hän olisi pahis, erikoisten määrä ei olisi rajautunut ja jos hän olisi hyvis, sinun ei pitäisi olla äänestämässä häntä), joten sinun epäilysi häntä kohtaan sopii vain pahiksen ajatuksenjuoksuun.
Ray sai mut tuolla edellisellä viestillä vähän hälventämään epäilyjä itsensä suhteen.

-> Violetin mukaan ray voi olla hyvis tai pahis

Ristiriidan vuoksi

++Cameron

Ei tuossa ole mitään ristiriitaa.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 19.03.2018 10:51:45

Sinä itse KEKSIT ristiriidan...
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 19.03.2018 11:09:06

++Violet
En voi mitenkään käsittää sitäkään kuinka Violet ei tänään äänestäkään Marzzuuta. Ottaen huomioon ensimmäisen ja toisen päivän tapahtumat, hänen sanomisensa, ja hänen äänesnsä ekana päivänä pidän perin kummallisena että äänensä on missä on.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 19.03.2018 11:30:55

Okei. Violet ja Cam tasapelitilanteessa(?) ja Jita ja Jin äänestivät mua. rayn, miksi en saa kiinni hänen pelityylistään? Puolustaa minua, mutta jokin silti vaivaa mua tässä pelissä, täytynee kaivaa raynin vanhoja pelejä iltalukemisen kohdalle.
Äänestämisellä en pidä hoppuoa, koska tahdon nähdä esimmiten peli jatkuu Satunnoi(t)dun ja BF:n kohdalla. Halima vaikuttanu aika Halimamaiselta vielä ja Tetran ja Jinmurun kanssa en olekaan pelannut ennen joten täytynee vilkaista heidänkin aiempia pelejään.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Cameron » 19.03.2018 12:17:18

Violet mitä ihmettä? :D Eihän tuossa oo mitään ristiriitaa. Kerroin, että omasta miekestäni Ray olisi voinut tehdä noin hyviksenä tai pahiksena, mutta että sun äänessä Raylle ei ole mitään järkeä jollet ole pahis. Vielä epäilyttävämpää tästä tekee se että lähdet mua äänestämään sen takia että äänestän sua? Miksi tuo (sun keksimä ristiriita) tekee musta pahismaisen?
Ja BF komppaa hämmentyneenä perässä äänen kanssa? Olis jo vähän liian läpinäkyvää jos tässä ois pahiskaksikko.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu - 1. päivä päättyy to 15.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Halima » 19.03.2018 14:12:58

Unisieppari kirjoitti:++Lauchou on onnistunut jotenkin vibattamaan minulle pahista tähän mennessä.

Mua vibattaa tämä aika pahasti. Kun oli Marzzuu hyvis tai pahis, niin pahikset varmasti mieluummin tiputtivat ekana päivänä Lauchuon, koska Lauchuosta ois ollut enemmän hyötyä hyviksille jatkossa. Unisiepparin ääni Lauchuolle tuli 3-3-tilanteessa ja todella heppoisin perusteluin. Itseasiassa jos Marzzuu on pahis, tää ois ehkä liian silmiinpistävä pelastus, mutta jos Marzzuu on hyvis, niin tää on tosi ymmärrettävä pahisliike.

Violet kirjoitti:
4 Lauchuo (Tetradynamia, raynpelikoneet, Marzzuu, Unisieppari)
3 Marzzuu (Lauchuo, Jinmuru, Jitachi)
1 Black Fox (Halima)


++Marzzuu tässä tilanteessa. Yksikään Lauchuon äänestäjistä ei ole herättänyt minussa erityisen paljoa luottamusta, ray on edelleen hankalasti asetettavissa. Marzzuun äänestäjistä Jitachi on varma hyvis, ja Jinmuru ei vaikuta laisinkaan pahismaiselta.

Tää on mun mielestä hyvismäinen ääni. Lauchuohan oli hyvis, ja aktiivinen ja hyödyllinen sellainen. Pahiksen ei olisi kannattanut tulla yrittämään pelastusta kun olisi voinut vain pysyä hiljaa ja katsella kun Lauchuo lynkkautuu.

Satunnoitu kirjoitti:Luin juttuja vielä uudestaan ja haluun sen perusteella perustella lisää. Mähän en lähtenyt mukaan tähän Lauchuo/Marzzu kalabaliikkiin joka nyt tuntuu määräävän tän päivän äänestystä. Mä ehdottaisin tähän väliin, että jos nyt ei kuitenkaan mentäis vaan tällä?

Tämä kappale kuulostaa myös mun korvaan enemmän hyvismäiseltä kuin pahismaiselta. Kun itsekin ajattelen, että meillä todennäköisesti oli kaksi hyvistä eilen vastakkain, niin miksipä ei pyrkiä saamaan liikettä jotakuta pahismaisempaa vastaan. Joo, Satunnoitu ois voinut siirtää äänensä vielä pari minuuttia ennen päivän päättymistä Marzzuulle ja pelastaa Lauchuo, mutta en ihmettele ettei se ekakertalaisena foorumipelaajana enää tullut mieleen.

Black Fox kirjoitti:Uskallatko luottaa siihen, että pelin avaus oli samanlainen kuin edellisessä pelissä? Ottaen huomioon, että olet pelannut kanssani kaksi kertaa: kun olin aloittelijana hyvis ja hyvin pihalla kaikesta. Toinen pahispeli, jossa olin hieman enemmän kartalla. Tuo vertaaminen aiempiin peleihin on aika huono lähtökohta, kun pelejä ei ole takana kuin kaksi ja kokemusta niiden verran.

En uskalla luottaa siihen, että nyt pelaisit hyviksenä hyvin samankaltaisesti kuin viimeksi pahiksena. Vaikutat enemmän pahikselta, viimeksi mun viba susta oli oikea -> hyvin mahdollisesti mun viba on nytkin oikeassa. Miksi jättäisin tämän viban nyt kuuntelematta? Se olisi paljon pahempi riski jos jättäisin oman fiilikseni kuuntelematta ja laittaisin sut jostain syystä hyvislistaan.

Geraldine kirjoitti:
Halima kirjoitti:Mitenhän mä en oo yhtään yllättynyt.

Mikset ole? Meinaatko että Violet on Black Foxin pahiskaveri?

Viittaan siihen, että mua yleisesti aina epäillään jostain ekana päivänä.

Äänestystilanne on nyt:
3 Violet
2 Cameron
2 Marzzuu
1 Black Fox

Mä haluaisin lynkata tänään joko Black Foxin tai Unisiepparin, sillä heistä mulla on vahvimmat pahisfiilikset. Violetia taas en missään nimessä haluaisi lynkata, sillä mun mielestä Violetin käytös ekan päivän lopussa oli hyvismäistä. En ymmärrä nyt tätä Violetia kohtaan tullutta epäilyvyöryä. Äänestän nyt ++Black Fox, mutta jos ehdin vielä loppupäivästä paikalle ja voin äänelläni pelastaa Violetin niin saatan sen tehdä.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Violet » 19.03.2018 15:12:04

ray kirjoitti:++Violet
En voi mitenkään käsittää sitäkään kuinka Violet ei tänään äänestäkään Marzzuuta. Ottaen huomioon ensimmäisen ja toisen päivän tapahtumat, hänen sanomisensa, ja hänen äänesnsä ekana päivänä pidän perin kummallisena että äänensä on missä on.

Valinnassa Lauchuon ja Marzzuun välillä käännyin Marzzuun äänestämiseen, en vain siksi, koska Lauchuo oli hyvismäisempi, vaan koska Marzzuun odotettavissa oleva hyöty tässä pelissä lähenee nollan raja-arvoa.

Cameron kirjoitti:Violet mitä ihmettä? :D Eihän tuossa oo mitään ristiriitaa. Kerroin, että omasta miekestäni Ray olisi voinut tehdä noin hyviksenä tai pahiksena, mutta että sun äänessä Raylle ei ole mitään järkeä jollet ole pahis. Vielä epäilyttävämpää tästä tekee se että lähdet mua äänestämään sen takia että äänestän sua? Miksi tuo (sun keksimä ristiriita) tekee musta pahismaisen?
Ja BF komppaa hämmentyneenä perässä äänen kanssa? Olis jo vähän liian läpinäkyvää jos tässä ois pahiskaksikko.


1. rayn teki jotain, mistä ei tule olemaan edelleenkään mitään hyötyä hyviksille
2. Kuten osoitit, ei siitä ole suoraa hyötyä pahiksellekaan, kuten osoitit.
3. Annoin tästä äänen, sillä hyviksenä oman hahmon paljastus ei ole järkevää, ja oletan, että rayn ei näin hyviksenä toimisi. Mielestäni riittävä peruste ensimmäisen päivän äänelle.

Sanottakoon vielä, että tapasi tarrautua ensimmäisenä päivänä annettuun ääneen kaiken muun kustannuksella ei ole herättänyt luottamusta - yleensä sinulta saa laajempaa perspektiiviä, ainakin hyviksenä. Tulee vähän sama fiilis kuin Suomi 100 toripelistäsi.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja justy » 19.03.2018 15:22:31

Sain kysymyksen siitä miten IRL-päivä määritellään. IRL-päivä on 24 tuntia. Ensimmäinen IRL-päivä alkaa pelipäivän alkamishetkestä. Eli jos 2. pelipäivä alkaa perjantaina klo 21, ensimmäinen IRL-päivä päättyy lauantaina klo 21, toinen sunnuntaina klo 21 ja kolmas maanantaina klo 21. Mutta koska maanantai on pelipäivän viimeinen IRL-päivä, maanantaina klo 20 alkaen saa puhua vapaasti ilman sanamäärärajoituksia.


Äänestystilanne:
3 Violet (Cameron, Satunnoitu, raynpelikoneet)
2 Cameron (Violet, Black Fox)
2 Marzzuu (Jinmuru, Jitachi)
2 Black Fox (Geraldine, Halima)

Violet putoamassa korkeimmalla äänimäärällä.



Päivä päättyy TÄNÄÄN klo 21.00.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Cameron » 19.03.2018 16:41:04

Violet kirjoitti:
Cameron kirjoitti:Violet mitä ihmettä? :D Eihän tuossa oo mitään ristiriitaa. Kerroin, että omasta miekestäni Ray olisi voinut tehdä noin hyviksenä tai pahiksena, mutta että sun äänessä Raylle ei ole mitään järkeä jollet ole pahis. Vielä epäilyttävämpää tästä tekee se että lähdet mua äänestämään sen takia että äänestän sua? Miksi tuo (sun keksimä ristiriita) tekee musta pahismaisen?
Ja BF komppaa hämmentyneenä perässä äänen kanssa? Olis jo vähän liian läpinäkyvää jos tässä ois pahiskaksikko.


1. rayn teki jotain, mistä ei tule olemaan edelleenkään mitään hyötyä hyviksille
2. Kuten osoitit, ei siitä ole suoraa hyötyä pahiksellekaan, kuten osoitit.
3. Annoin tästä äänen, sillä hyviksenä oman hahmon paljastus ei ole järkevää, ja oletan, että rayn ei näin hyviksenä toimisi. Mielestäni riittävä peruste ensimmäisen päivän äänelle.

Sanottakoon vielä, että tapasi tarrautua ensimmäisenä päivänä annettuun ääneen kaiken muun kustannuksella ei ole herättänyt luottamusta - yleensä sinulta saa laajempaa perspektiiviä, ainakin hyviksenä. Tulee vähän sama fiilis kuin Suomi 100 toripelistäsi.

Rayn teki jotain mistä ei ole mitään hyötyä hyviksille, mutta jos se ois tehny sen pahiksena, se ei edesauttais millään lailla pahisten peliä, joten tilanne on plusmiinusnolla. Sen takia musta on mielenkiintoista että äänestit häntä sillä perusteella, etkä suostu myöntämään olleesi väärässä vaan lähet vääntään kättä jostain ristiriidassa mun puheista ja äänestään mua siitä -> ei paljon herätä luottamusta sekään :D
Mun oli alunperin tarkoitus lukaista topa läpi ja kommentoida nää pari juttua ja lähteä sitten skaalaan koko pelaajakunta läpi, mutta kun näytit reagoivan tähän niin mielenkiintoisesti niin jäin tarkastelemaan tätä pidemmäksi aikaa. Tää rajoitettu sanamäärä ei näytä mahdollistavan molempia vaihtoehtoja ja ihan mielenkiintoista on kokeilla tällaista vaihtoehtoista pelitapaakin :D Mutta tänäänhän saa taas kahdeksalta puhua niin paljon kuin huvittaa! Koitan saada siihen mennessä tehtyä vähän koontia pelistä.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Violet » 19.03.2018 16:56:51

Rayn teki jotain mistä ei ole mitään hyötyä hyviksille, mutta jos se ois tehny sen pahiksena, se ei edesauttais millään lailla pahisten peliä, joten tilanne on plusmiinusnolla. Sen takia musta on mielenkiintoista että äänestit häntä sillä perusteella, etkä suostu myöntämään olleesi väärässä vaan lähet vääntään kättä jostain ristiriidassa mun puheista ja äänestään mua siitä -> ei paljon herätä luottamusta sekään :D

Koska hyvisten on rajatulla sanamäärällä oikeasti etsittävä ne pahikset, et voi rehellisesti väittää sen olevan plusmiinusnolla.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Cameron » 19.03.2018 17:02:25

No yhden sanan käyttämisen ingamettamiseen kolmestasadasta voi ehkä uhrata :D
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Halima » 19.03.2018 19:53:45

Ei ketään enää kiinnostais tiputtaa Black Foxia? Mites Satunnoitu? Eilenhän äänestit häntä, kiinnostaisko tänään?

Jos ei muu auta niin oon valmis tiputtamaan mieluummin Marzzuun/Cameronin kuin Violetin. Violetista mulla on oikeasti vahva hyvisfiilis.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Cameron » 19.03.2018 20:05:48

Mitä sää oot Halima mieltä tuosta Violetin ajatusvirheestä Rayn äänen kanssa? Ajatteletko että hyvis-Violetille vois käydä noin? Entä mitä mieltä oot sen tämän päivän äänestä mulle? Tunnut pohjaavan hänen hyvisperustelunsa vain eiliseen.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 19.03.2018 20:07:17

++Black Fox, nyt näin.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Halima » 19.03.2018 20:10:22

Cameron kirjoitti:Mitä sää oot Halima mieltä tuosta Violetin ajatusvirheestä Rayn äänen kanssa? Ajatteletko että hyvis-Violetille vois käydä noin? Entä mitä mieltä oot sen tämän päivän äänestä mulle? Tunnut pohjaavan hänen hyvisperustelunsa vain eiliseen.

No siis hyviksille voi tulla ajatusvirheitä, ja musta tuntuu että se on Violetille ominaista, että virheitä ei myönnetä vaan niistä jäädään jankkaamaan. Ei se mun mielestä näytä pahis-Violetilta. Ja Violetin perustelut sun äänestämiselle ei ehkä oo parhaat (en oikeesti ees just nyt muista mitkä ne on), mut sä oot kyllä ollut huomattavan hiljainen tässä pelissä, eli voit hyvinkin olla pahis. Mun mielestä sä oot todennäköisempi pahis kuin Violet, eli en ainakaan nyt Violetia aio äänestää.

Jee Marzzuu! :)
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja justy » 19.03.2018 20:14:10

Äänestystilanne:
3 Violet (Cameron, Satunnoitu, raynpelikoneet)
3 Black Fox (Geraldine, Halima, Marzzuu)
2 Cameron (Violet, Black Fox)
2 Marzzuu (Jinmuru, Jitachi)


Tällä lopputuloksella putoaja arvottaisiin Violetin ja Black Foxin väliltä.



Päivä päättyy TÄNÄÄN klo 21.00.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Violet » 19.03.2018 20:20:09

Itsestäni tuntuu oudolta tuo Haliman puolustelu minua kohtaan. Mun on vaikea nähdä, että hän pahiksena lähtisi tälläistä tekemään, ellei kyseessä ole jokin pahisstrategia, jossa pahikset pyrkii linkkiytymään toisiinsa todella vähän. En pidä häntä pahismaisena.

Satunnoidun kertomus siitä, että miksi jätti äänensä Black Foxille meni läpi, aikaisempi kokemus aktiivisista livepeleistä voi johtaa tuohon ajatukseen. Tämän jälkeen satunnoitu ei näytä silmissäni voimakkaan pahismaiselta.

Marzzuun ääni on positiivinen yllätys, mutta voi olla, että pahiskaveri on vaan selän takana käskenyt äänestämään Black Foxia. Marzzuu ja Black Fox eivät kyllä keskenään ole kavereita, se on aika varmaa.

Itse saan pahisviboja Geraldinesta, sillä jotenkin hänestä välittyy hyvin samanlainen kuva kuin viime pahispelissä ja tällä kertaa hän lienee piilottanut läsnäolonsa, joten häntä ei yllätä lukemasta yksityisviestejä. Tällä otannalla Geraldinen viboja on kuitenkin todella paha arvioida.

Mä haluan nyt käyttää hetken Jinmurun ja Black Foxin tarkkailuun. Unisieppari ja Tetrakin ovat olleet tutkani kantamattomissa tähän asti, joten yritän vilkaista heitäkin.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - 1. yö päättyy pe 16.3. klo 21.00

ViestiKirjoittaja Violet » 19.03.2018 20:29:09

Black Fox kirjoitti:En kyllä ole kovin yllättynyt Laun paljastumisesta hyvikseksi, joten harmittaa kun en ehtinyt koneelle ennen päivän loppua.

Tässä olisi omia mietelmiä pelaajista:
Ray kertoi roolinsa, kukaan ei sanonut hänen valehtelevan. Voisin häntä siis ajatella hyviksenä, mikäli mitään uutta ei ilmene.
Jitachi kertoi olevansa tutkimusmatkailija, kukaan ei haastanut.
En tiedä millainen Marzzuun pahispeli on, sillä en sellaista häneltä ole lukenut. Kuitenkin Marzzuu vaikuttaa pelaavan samalla tavalla kuin aiemmin hyviksenä. Erehtymisen mahdollisuus on olemassa.

Pahikset löytyisivät tämän perusteella heistä:

Halima
Halima kirjoitti:Sinun komppaamisesi eroaa Violetin komppaamisesta siinä, että olen nähnyt sinun avaavan samalla lailla pahiksena.

Uskallatko luottaa siihen, että pelin avaus oli samanlainen kuin edellisessä pelissä? Ottaen huomioon, että olet pelannut kanssani kaksi kertaa: kun olin aloittelijana hyvis ja hyvin pihalla kaikesta. Toinen pahispeli, jossa olin hieman enemmän kartalla. Tuo vertaaminen aiempiin peleihin on aika huono lähtökohta, kun pelejä ei ole takana kuin kaksi ja kokemusta niiden verran.
Unisieppari, mikä laittoi Laun vibattamaan sinulle pahista?
Violet, ääni raylle oli hieman kummallinen. Ääni tuntui lähtevän enemmän sen takia, että rayn paljasti oman roolinsa. Miksi hyvis toimisi näin?
Satunnoitu, tiedän roolini eli uskallan lähteä epäilemään Halimaa ilman paineita. Suosittelen sinulle keskittyä muihinkin vaihtoehtoihin, sillä tällä hetkellä olet väärässä suhteeni. Ketkä ovat mielestäsi epäilyttävimpiä minun lisäkseni?
Tetradynamia, vaikeaa saada otetta. Hämmentävää on Lauchuoon kohdistuva painostaminen ja Marzzuun puolustaminen. Ketä nyt epäilet?
Geraldine, Jinmuru ja Cameron neutraaleja


Tässä Black Foxin viestissä häiritsee vähän se, että hän pitää rayta aluksi varmana hyviksenä paljastuksen perusteella (ja Black Fox myöhemmin myönsi erehtyneensä), ja kun minä äänestän hänen näkökulmastaan varmaa hyvistä, niin hän antaa siitä aika vähän epäilyjä minua kohtaan. Lisäksi pahiksella roolien ja hahmojen sekoittuminen on todennäköisempää, sillä hyvikset joutuvat miettimään, onko pelaaja hahmopaljastuksesta huolimatta hyvis vai pahis, kun taas pahiksille on selvää, että muut "hahmo" ovat rooliltaan hyviksiä.

--Cameron
++Black Fox
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Violet » 19.03.2018 20:35:48

Jinmuru kirjoitti:Eräs viisas ihminen sano et hyviksen pitäis äänestää joka päivä tai toimii omia voittoehtojaan vastaan. Vielä kukaan ei oo mulle selkeästi pahis, mut äänestän sitä, jonka poistuminen selkiyttäis mun ajatuksia eniten. Kukaan muu ei oikeen vibata, vaikkaki Black Fox vs. Halima .-kuvio vaikuttaa jännittävältä!


Tämän ensimmäisen päivän lausahduksen perusteella en pidä lainkaan ihmeellisenä sitä, että Jinmuru keskittyi tänä pelipäivänä satunnoituun, joka ei äänellään peliin juurikaan enää vaikuttanut. En ainakaan usko, että kyseessä olisi vain tuulesta temmattu pahiksen tekemä epäily. Käsitellyt pelaajia tasaisesti, mikä on plussaa. Ei ole mielestäni epäilyttävä.

En tee nyt mitään isoja koostelistoja, vaan laitan viesti kerrallaan, niin ehditte ehkä reagoida niihin paremmin.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Black Fox » 19.03.2018 20:36:11

Nähtävästi olen tiputuksen alla tällä hetkellä ja luultavasti myös ysiltä. Ehkä jopa parempi, jos tipahtaminen osuisi minuun kun en tiedä miten paljon energiaa mulla tulisi olemaan tulevina päivinä pelailla.

Tällä hetkellä miellän Violetin, Marzzuun ja jopa tämän päivän perusteella Haliman hyvismäisiksi. Gera ja Cam epäilyttävät tällä hetkellä eniten.

Tehkää parhaanne pahisten nappaamiseksi, haluaisin katkaista tän tappioputken jo! :)
Avatar
Black Fox
Kyläläinen
 
Viestit: 229
Liittynyt: 06.12.2017 22:16:17
Palkinnot: 1

Re: Pieni luolaseikkailu - 2. päivä päättyy ma 19.3. klo 21.

ViestiKirjoittaja Jita » 19.03.2018 20:38:58

Cameron on mielestäni ollut ehkä jopa turhan rakastunut omaan ideaansa, että Violet on pahis, jotenkin hänen pelinsä tuntuu oudosti pyörivän siinä. Mitä sitten jos olet väärässä?

Geraldine: Unohdin hänen olemassaolonsa kokonaan ja jouduin tarkistamaan pelaajalistan ollakseni varma! Mielipiteet yleisesti hieman mitäänsanomattomia, mutta kommentti BF:n pahisnappauskompleksista on vahva mielipide.

Halima: Ainakin tällä hetkellä aika neutraali, epäilyttävin juttu on että on vieläkin elossa: no ei, oikeasti pahisten oli pakko hyökätä mun kimppuuni. Ei herätä erityisesti pahismaisia fiiliksiä.

Oon edelleen sitä mieltä että Marsu on pahismainen, mutta myös BF epäilyttää. Olisin kuitenkin myös Haliman ja raynin suhtern varuillani.

Onnea peliin, uskon että kykenette nappaamaan kaikki pahikset!
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 72 vierailijaa

cron