Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Ilta zombidiskossa päivä 3 päättyy 26.1. klo 21

ViestiKirjoittaja felarof » 26.01.2018 20:11:26

mua kyllä hämää sama kuin miinaa, tuo on jotenkin niin ilmiselvää että Marzzuu ei halua äänestää Geraa että alkaa jo melkein epäilemään, että voivatko he sittenkään olla pahispari.. mut ainakaan mä en oikeen keksi mitään muutakaan mahdollista selitystä
Just breathe. Dream.
felarof
Kyläläinen
 
Viestit: 128
Liittynyt: 21.01.2014 22:53:03

Re: Ilta zombidiskossa päivä 3 päättyy 26.1. klo 21

ViestiKirjoittaja felarof » 26.01.2018 20:53:29

nopeeta pelaajalistausta:

mä pitäisin miinaa kyllä kans hyvismäisenä, osittain luotan siihen mitä Halima sanoo (että miina pelaa liian eri tavalla nyt kuin aiemmissa pahispeleissään), osittain sen takia että hän tuntuu sekoilevan nyt liikaa ollakseen pahis. Jos oot pahis nyt niin kukaan ei kyllä kylässä enää usko sun olevan hyvis sillä perusteella että sekoilet liikaa :D teille jotka ovat pelanneet enemmän hänen kanssaan, oliko miinan pahispelaaminen samankaltaista molemmissa hänen pahispeleissään?

Marzzuu epäilyttää tällä hetkellä eniten, lähinnä oudon Violet-äänen takia + tuo haluttomuus pelastaa itsensä Geran kustannuksella. Tossa ei oo musta mitään järkeä jos Marzzuu on pahis ja Gera ei (paitsi jos pitää tuota mun esittämää kohtaa 6 vaihtoehtona). Ja kuten aiemmassa viestissäni totesin, en pidä mahdollisia hyvis-selityksiä kovin uskottavana.

Geraldinen epäilyt ovat olleet aika heikolla pohjalla ja samalla hän on lukenut/ymmärtänyt väärin paljon esimerkiksi justyn viesteistä. Vähän tulee sellainen olo, että lukisiko pahis huolellisemmin topicia kuin tuo.

Gera on ilmeisesti tällä hetkellä tippumassa? sinällään toi musta selventäisi peliä enemmän kuin Marzzuun puolen selvittäminen, koska en oikeen näe, että Marzzuu olisi pahis jos Gera ei ole.

Violetia en pidä niin selvästi hyvismäisenä kuin Halima, yritän ehtiä laittaa tästä tarkemmin vielä viestiä ennen päivän loppua. justysta mulla ei ole just nyt oikeen readia suuntaan eikä toiseen. On pohtinut hyvin ja edistänyt peliä, mutta toisaalta pelaa ilmeisesti myös pahiksena hyvin samankaltaisesti.

(mulla kummittelee tällä hetkellä melkoisen pahasti takaraivossa, että justy ja Violet ovat mafiaa ja hekottelevat pahischatissa sille kuinka pihalla me ollaan ^^')
Just breathe. Dream.
felarof
Kyläläinen
 
Viestit: 128
Liittynyt: 21.01.2014 22:53:03

Re: Ilta zombidiskossa päivä 3 päättyy 26.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 26.01.2018 20:54:49

justyn äänenvaihdos Marzzuulle sai minut vakuuttuneemmaksi siitä, että hän oikeasti etsii pahiksia. Marzzuu ja Gera pitäisi mennä oikein. Sori etten illalla päässyt peliin, kasasin uutta konettani ^^
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ilta zombidiskossa päivä 3 päättyy 26.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 26.01.2018 20:55:29

felarof kirjoitti:mua kyllä hämää sama kuin miinaa, tuo on jotenkin niin ilmiselvää että Marzzuu ei halua äänestää Geraa että alkaa jo melkein epäilemään, että voivatko he sittenkään olla pahispari.. mut ainakaan mä en oikeen keksi mitään muutakaan mahdollista selitystä

Pikaselitys ennen kuin pelikello kumahtaa, vaan samalla taitaa myös kumahtaa mulle puh pah pelistä pois - tai ei välttämättä. Tässä pelissä kaikki on mahdollista.

Eli siis mulla on Finin puolelta jäänyt vähän muisto, että äänenvaihtoa katsottiin kieroon, muttakun ääh!

-- Violet
++ Geraldine
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Ilta zombidiskossa päivä 3 päättyy 26.1. klo 21

ViestiKirjoittaja justy » 26.01.2018 20:56:00

Mä en vaan tajua, mitä pahistiimi Marzzuu/kuka-tahansa-paitsi-Geraldine hyötyisi siitä, että Marzzuu ei äänestä Geraldinea. Okei, jos Mä ja Marzzuu ollaan pahispari, ehkä me laskettiin sen varaan että onnistuisin pelastamaan Marzzuun tällä väliintulolla.

Mutta toi Marzzuun viesti kyllä viittaa siihen, että hänellä ehkä oli tarkoitus vielä pelastaa itsensä.

Mutta miksi hän silloin tulisi sanomaan tuon ketjuun? Hiljaa olemalla pahis Marzzuu olisi voinut toivoa että min väliintulo pelastaa hänet.

Äh.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Ilta zombidiskossa päivä 3 päättyy 26.1. klo 21

ViestiKirjoittaja justy » 26.01.2018 20:58:38

Joo. Geraldinen käytös mua kohtaan esittämiensä epäilyksen suhteen on kyl pahismaisempaa kuin Marzzuun käytös. Kai. Ehkä.

No, pysyn nyt tässä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Ilta zombidiskossa päivä 3 päättyy 26.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Jita » 26.01.2018 21:08:23

Päivä on päättynyt. Iltaviesti tulee myöhemmin.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 3 päättyy 26.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Jita » 26.01.2018 22:51:34

4 Geraldine (miina, Halima, justy, Marzzuu)
2 Marzzuu (Geraldine, Violet)

Epäonnisen haahuilun jälkeen joukkomme löysi viimeinkin jotain kättä pidempää, tässä tapauksessa siis haulikon. Johdatimme toisen turvazombeista yksinäiselle käytävälle jossa olin yksin sen kanssaan. Se tuli minua kohti. Mutta oli pakko kostaa menetettyjen toverieni puolesta. Ampuessani suljin silmäni pelosta ja toivoin osuvani. Laukaus. Suora osuma päähän kaatoi vartijan kuolleena maahan. Ehkä tästä kryptasta olikin mahdollista päästä takaisin sivilisaation pariin. Frederikin Titanic viiden kerran yön aikana alkoi pikkuhiljaa käydä mielenterveydelleni.

Halima 1.päivä - tavis
Vampire 1.yö - kuolleistaherättäjä
Lauchuo 2.päivä - tavis
raynpelikoneet 2.yö - tavis
Geraldine 3. päivä - pahis

Yö 3 on alkanut, ja päättyy 27.1. klo 21! Yönimet minulle ennen sitä.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 3 päättyy 26.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Jita » 27.01.2018 21:53:25

Yö 3

Halima kaatui yhtäkkiä maahan. Mikään ei ole ikuista: ei edes kuolleen kuolleistaherättäjän henkiinherätysloitsu. Haliman oli aika palata manan majoille, tällä kertaa lopullisesti. Tiesin että näin tulisi käymään, mutta silti silmistäni pääsi pieni kyynel. Elämä ei todellakaan ole reilua.

Halima 1.päivä - tavis
Vampire 1.yö - kuolleistaherättäjä
Lauchuo 2.päivä - tavis
raynpelikoneet 2.yö - tavis
Geraldine 3. päivä - pahis
Halima 3.yö - tavis

Päivä 4 on alkanut, ja päättyy 31.1. klo 22!
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 4 päättyy 31.1. klo 22

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 27.01.2018 22:14:13

Höh. Sainpas pitkän nenän kun aloin kinaamaan äänenvaihtoa vastaan, vaihdoin rakettivaihteella n. 16 minuuttia ennen pelin loppua ääneni ja äänen kohe olikin pahis. (Sori Violet hatarista epäilyistä)
Tarkoittaa sitä, että yksi pahis on jäljellä. Ja että hän on joko kokenut tai taitava pelaaja.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Ilta zombidiskossa päivä 4 päättyy 31.1. klo 22

ViestiKirjoittaja felarof » 27.01.2018 22:24:58

Marzzuu kirjoitti:Ja että hän on joko kokenut tai taitava pelaaja.

Miksi sun mielestä jäljellä oleva pahis on kokenut tai taitava?
Just breathe. Dream.
felarof
Kyläläinen
 
Viestit: 128
Liittynyt: 21.01.2014 22:53:03

Re: Ilta zombidiskossa päivä 4 päättyy 31.1. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 28.01.2018 12:35:40

Eilen vielä mietin, että justy saattaisi olla pahis Geran tai Marzzuun kanssa, mutta tuo äänenvaihdos Geralle kyllä on vakuuttanut minut melko lailla siitä, että hän on hyvis. miina ei myöskään epäillytä tällä hetkellä aikaisemmin mainitsemistani perusteista johtuen. Marzzuun epäilyttävyys on kylläkin noussut eilisen äänestyskäytöksen perusteella, ja Geran kommentit Marzzuusta olivat myös sen suuntaisia, että sopivat pahiksiksi. Gera puuttui vahvasti minun Marzzuu ääneen, ja pyrki linkittämään minua Marzzuun, jotta jos Marzzuu putoaa, voidaan minua epäillä.

++Marzzuu
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ilta zombidiskossa päivä 4 päättyy 31.1. klo 22

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 28.01.2018 19:56:00

felarof kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:Ja että hän on joko kokenut tai taitava pelaaja.

Miksi sun mielestä jäljellä oleva pahis on kokenut tai taitava?

Ihan vaan mutuilen, että voi olla kokenut tai taitava. Toki on mahdollisuus, että paasaan mitä paasaan ja olen väärässä.

//Ohh, Violet ja Violetin pikaäänet
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Ilta zombidiskossa päivä 4 päättyy 31.1. klo 22

ViestiKirjoittaja justy » 29.01.2018 09:57:00

Joo, ++Marzzuu on oikein hyvä ääni tälle päivälle. Tää on nyt vähän laiskaa, mutta suoraan sanottuna pidän Geraldine/Marzzuuta sen verran todennäköisenä, etten oikein jaksaisi aloittaa Violetin ja miinan kaivelua kun se on todennäköisesti turhaa työtä.

Yötapossakaan ei ollut mitään ihmeellistä. Vähän mietin että eikö felarof olisi ollut parempi kohde, sillä hän oli muistaakseni Halimaa aktiivisempi 3. päivänä. Mutta kyllähän Halimakin osallistui, ja toisaalta sitten tuo aktiivisuus taisi mennä 2. päivänä toisinpäin. Ja jos Marzzuu on vika pahis, niin sekä Halima että felarof pitivät häntä epäilyttävänä (felarof taisi pitää epäilyttävimpänä, mutta oli Marzzuu Halimallakin tokana Geraldinen jälkeen).

Marzzuu kirjoitti:Höh. Sainpas pitkän nenän kun aloin kinaamaan äänenvaihtoa vastaan, vaihdoin rakettivaihteella n. 16 minuuttia ennen pelin loppua ääneni ja äänen kohe olikin pahis. (Sori Violet hatarista epäilyistä)
Tarkoittaa sitä, että yksi pahis on jäljellä. Ja että hän on joko kokenut tai taitava pelaaja.


Felarof tarttuikin jo tuohon kokenut/taitava. Mä voisin kysyä siitä, että etkö siis enää epäile Violetia pahikseksi, kun pahoittelet hataria epäilyitäsi? Vielä eilen sanoit, että Violet ja Gera ovat mahdollinen pari.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Ilta zombidiskossa päivä 4 päättyy 31.1. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 29.01.2018 10:43:38

Marzzuu kirjoitti:
felarof kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:Ja että hän on joko kokenut tai taitava pelaaja.

Miksi sun mielestä jäljellä oleva pahis on kokenut tai taitava?

Ihan vaan mutuilen, että voi olla kokenut tai taitava. Toki on mahdollisuus, että paasaan mitä paasaan ja olen väärässä.

//Ohh, Violet ja Violetin pikaäänet


Ohh ja kauttaviivat osoittamaan kiilausta on vähän väärä reaktio viestiin, jonka lähetin seitsemän tuntia ennen viestiäsi.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ilta zombidiskossa päivä 4 päättyy 31.1. klo 22

ViestiKirjoittaja miina » 29.01.2018 14:25:12

Joo, mie luulen että Marzzuun on oltava viimenen pahis. Jysty ja violet tuntuu nyt jotenkin niin kaukaiselta. Vähän selailin violetin ja justyn viestejä niin jos marzzuu paljastuukin hyvikseksi niin violetin viesteissä on enemmän viitteitä geran kaveruuteen, mutta pidän sitä kyllä epätodennäkösenä.

++Marzzuu
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 4 päättyy 31.1. klo 22

ViestiKirjoittaja justy » 29.01.2018 15:14:02

miina kirjoitti:Joo, mie luulen että Marzzuun on oltava viimenen pahis. Jysty ja violet tuntuu nyt jotenkin niin kaukaiselta. Vähän selailin violetin ja justyn viestejä niin jos marzzuu paljastuukin hyvikseksi niin violetin viesteissä on enemmän viitteitä geran kaveruuteen, mutta pidän sitä kyllä epätodennäkösenä.

++Marzzuu


Et siis näe Violetin huomiota Gerasta kirjoittamassa yksityisviestejä asiana, jota pahis ei kaveristaan sanoisi? Nimittäin jos Marzzuu ei olekaan pahiksenme, Mä olisin melkein valmis pelkästään tuon perusteella sanomaan että sä olet vika pahis.

Kuulisin myös mielelläni felarofin ajatuksia tästä - hän kun ei todennäköisesti ole asiasta huomenna keskustelemassa. Jos siis oletetaan että huominen koittaa, mihin en kyllä kauheasti jaksa uskoa.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Ilta zombidiskossa päivä 4 päättyy 31.1. klo 22

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 29.01.2018 16:36:49

justy kirjoitti:Joo, ++Marzzuu on oikein hyvä ääni tälle päivälle. Tää on nyt vähän laiskaa, mutta suoraan sanottuna pidän Geraldine/Marzzuuta sen verran todennäköisenä, etten oikein jaksaisi aloittaa Violetin ja miinan kaivelua kun se on todennäköisesti turhaa työtä.

Yötapossakaan ei ollut mitään ihmeellistä. Vähän mietin että eikö felarof olisi ollut parempi kohde, sillä hän oli muistaakseni Halimaa aktiivisempi 3. päivänä. Mutta kyllähän Halimakin osallistui, ja toisaalta sitten tuo aktiivisuus taisi mennä 2. päivänä toisinpäin. Ja jos Marzzuu on vika pahis, niin sekä Halima että felarof pitivät häntä epäilyttävänä (felarof taisi pitää epäilyttävimpänä, mutta oli Marzzuu Halimallakin tokana Geraldinen jälkeen).

Marzzuu kirjoitti:Höh. Sainpas pitkän nenän kun aloin kinaamaan äänenvaihtoa vastaan, vaihdoin rakettivaihteella n. 16 minuuttia ennen pelin loppua ääneni ja äänen kohe olikin pahis. (Sori Violet hatarista epäilyistä)
Tarkoittaa sitä, että yksi pahis on jäljellä. Ja että hän on joko kokenut tai taitava pelaaja.


Felarof tarttuikin jo tuohon kokenut/taitava. Mä voisin kysyä siitä, että etkö siis enää epäile Violetia pahikseksi, kun pahoittelet hataria epäilyitäsi? Vielä eilen sanoit, että Violet ja Gera ovat mahdollinen pari.

Komento takaisin Violet-epäilyissä hetkeksi, Geran putoaminen omalla tavallaan kyllä tukee mun epäilyjä jos pahis(!)-Violet olisi ajatellut, että porukka kuitenkin kääntyy mua vastaan.
Mutta taas toisaalta, kuitenkin ei.
(Mä kyllä väitän, että peli alkaa olla pelattu, mutta pelataanpas ensi loppuun asti ja pölistään lopusta sitten)
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Ilta zombidiskossa päivä 4 päättyy 31.1. klo 22

ViestiKirjoittaja felarof » 30.01.2018 13:30:46

Mä sanoisin, et Geran paljastuminen pahikseksi tekee epätodennäköiseksi, että Violet olisi pahis. Sinällään tota paikallaolijoiden stalkkaus ei musta kerro mitään siitä, onko hyvis vai pahis (mä ainakin vilkuilen sitä joskus sillä, onko joku kirjoittamassa just viestiä ketjuun, jolloin luultavasti kannattaa tulla kohta vilkaisemaan pelitopicia uudelleen), mutta en usko, että Violet olisi tuonut pahiskaveristaan tuollaista esiin ainakaan tuossa muodossa (että on kysynyt modelta voiko jatkaa pelissä). Samoin miina pitäisin edelleen hyvismäisenä, mutten ihan yhtä vahvasti kuin Violetia.

Marzzuu on musta edelleen pahismainen, lähinnä siksi etten hahmota mikä hänen motiivinsa olisi hyviksenä ollut noin vahvasti olla vaihtamatta ääntään pelastaakseen itsensä. Lisäksi seilaa mielipiteineensä aika lailla suuntaan ja toiseen ja perustelut ovat hataria. justyn viestit mun pitäisi vielä lukea uudelleen, jotta osaisin hänestä sanoa varmemmin mitään.

Eli listani hyvismäisimmästä pahismaisimpaan:
Violet
miina
justy
Marzzuu

++Marzzuu
Just breathe. Dream.
felarof
Kyläläinen
 
Viestit: 128
Liittynyt: 21.01.2014 22:53:03

Re: Ilta zombidiskossa päivä 4 päättyy 31.1. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 30.01.2018 22:45:42

Jos Marzzuu ei ole viimeinen pahis, niin olen oikeasti aika ihmeissäni. justyn äänenvaihto Geralle ei ole pahisnäkökulmasta järkevä, mutta toisaalta miinalla oli tuo erehtyminen pahisten määrästä. Toisaalta jos pahispari justy&Gera huomasivat, miten huonossa semassa he olivat, oli Geraldinen uhraus oikeastaan järkevin peliliike tälle parille, sillä Gera olisi kuollut Marzzuun jälkeen välittömästi. Hyviksen kuoleminen eilen kun ei olisi johtanut lyloon.

Marzzuu pahismaisin, tämän jälkeen listalla justy, ja hyvismäisin miina.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ilta zombidiskossa päivä 4 päättyy 31.1. klo 22

ViestiKirjoittaja miina » 31.01.2018 09:52:56

justy kirjoitti:
miina kirjoitti:Joo, mie luulen että Marzzuun on oltava viimenen pahis. Jysty ja violet tuntuu nyt jotenkin niin kaukaiselta. Vähän selailin violetin ja justyn viestejä niin jos marzzuu paljastuukin hyvikseksi niin violetin viesteissä on enemmän viitteitä geran kaveruuteen, mutta pidän sitä kyllä epätodennäkösenä.

++Marzzuu


Et siis näe Violetin huomiota Gerasta kirjoittamassa yksityisviestejä asiana, jota pahis ei kaveristaan sanoisi? Nimittäin jos Marzzuu ei olekaan pahiksenme, Mä olisin melkein valmis pelkästään tuon perusteella sanomaan että sä olet vika pahis.


Mie en tiiä miks Mie en nyt ymmärrä että mitä tarkotat tällä? Siis voitko tuon siun ensimmäisen lauseen vielä sanoa uudestaan toisella tavalla, kun en tajua että mihin nuo et ja ei sanat viittaa..

Ja miks olisin sen asian jälkeen vika pahis?

Se mitä ite tuolla tarkotan on että jotenkin tuntuis oudolta että pahis kaverilleen noin tekisi mutta jos marzzuu ei ole pahis niin alan uskoa että violet on. Ja että tekivät vaan todella ison pesäeron tuollasella kikkailulla. Tuossa omassa viestissäni siis tarkotin sitä että se on epätodennäköistä koska uskon että marzzuu on vika pahis. Äh, selkiääkö?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 4 päättyy 31.1. klo 22

ViestiKirjoittaja justy » 31.01.2018 10:42:12

miina kirjoitti:
justy kirjoitti:
miina kirjoitti:Joo, mie luulen että Marzzuun on oltava viimenen pahis. Jysty ja violet tuntuu nyt jotenkin niin kaukaiselta. Vähän selailin violetin ja justyn viestejä niin jos marzzuu paljastuukin hyvikseksi niin violetin viesteissä on enemmän viitteitä geran kaveruuteen, mutta pidän sitä kyllä epätodennäkösenä.

++Marzzuu


Et siis näe Violetin huomiota Gerasta kirjoittamassa yksityisviestejä asiana, jota pahis ei kaveristaan sanoisi? Nimittäin jos Marzzuu ei olekaan pahiksenme, Mä olisin melkein valmis pelkästään tuon perusteella sanomaan että sä olet vika pahis.


Mie en tiiä miks Mie en nyt ymmärrä että mitä tarkotat tällä? Siis voitko tuon siun ensimmäisen lauseen vielä sanoa uudestaan toisella tavalla, kun en tajua että mihin nuo et ja ei sanat viittaa..

Ja miks olisin sen asian jälkeen vika pahis?

Se mitä ite tuolla tarkotan on että jotenkin tuntuis oudolta että pahis kaverilleen noin tekisi mutta jos marzzuu ei ole pahis niin alan uskoa että violet on. Ja että tekivät vaan todella ison pesäeron tuollasella kikkailulla. Tuossa omassa viestissäni siis tarkotin sitä että se on epätodennäköistä koska uskon että marzzuu on vika pahis. Äh, selkiääkö?


Ekalla lauseella tarkoitin sitä, että kun sanot että Violetin viesteissä on enemmän viitteitä Geran kaveruuteen, tunnut olevan eri mieltä kuin monet muut siitä, ettei pahis-Violet kiinnittäisimuiden huomiota siihen, että pahis-Gera lukee/kirjoittaa yksityisviestejä. Ainakin itselleni tämä on selkein asia, joka osoittaa nimenomaan siihen suuntaan etteivät Geraldine ja Violet ole pahispari.

Okei, jos tarkoitit sitä että Violet on seuraavaksi epäilyttävin, ymmärrän sua paremmin (tosin silloinkin selvästi et pidä merkittävänä Violetin kommenttia Gerasta merkittävänä). Alkuperäisessä viestissäsi kuitenkin näytit sanovan että näet linkin Villetin ja Geran välillä, mikä on mielestäni outoa. Toki kuulisin miellläni lisää tästä linkistä, jos sellaisen näet.

@felarof: Olen samaa mieltä ettei Violet lukemassa läsnäolijalistaa tee hänestä hyvistä. Mutta nyt kun tiedämme että Geraldine on pahis, Violetin postaus Geran yksityisviesteilystä on mielestäni vahva viittaus siihen, ettei Violet ole pahis.

No, toivotaan että ollaan oikeassa ja Marzzuu on vila pahiksemme.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Ilta zombidiskossa päivä 4 päättyy 31.1. klo 22

ViestiKirjoittaja miina » 31.01.2018 20:37:07

Justy, en nyt puhelimella jaksa enkä varmaan löytäisikään tarkkaa kohtaa mutta ainakin parissa kohdassa violet on ehdotellut marzzuun pudottamista, jopa että ekaksi marzzuu jonka jälkeen vasta gera. Siinähän ei oo mitään ongelmaa jos marzzuu on vika pahis, mutta jos ei ookkaan niin sitten pidän kyllä
Violetia pahismaisempana kuin sie.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 4 päättyy 31.1. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 31.01.2018 20:49:20

Tää kuvio, jossa minä epäilen justyä, justy miinaa ja miina minua on kyllä lievästi koominen, jos/kun Marzzuu paljastuu viimeiseksi pahikseksi.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ilta zombidiskossa päivä 4 päättyy 31.1. klo 22

ViestiKirjoittaja miina » 31.01.2018 20:57:45

Voisko se kertoa siitä ettei kukaan meistä oikeesti ole pahis :)
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 4 päättyy 31.1. klo 22

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 31.01.2018 21:36:02

Arpa on heitetty. Taas kerran.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Ilta zombidiskossa päivä 4 päättyy 31.1. klo 22

ViestiKirjoittaja Jita » 31.01.2018 22:03:22

Päivä on päättynyt.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 4 päättyy 31.1. klo 22

ViestiKirjoittaja Jita » 31.01.2018 22:10:16

4 Marzzuu (Violet, justy, miina, felarof)

Kryptassa oli hiljaista. Liian hiljaista. Kuin varkain Marzzuu päätyi zombien uhriksi.

Halima 1.päivä - tavis
Vampire 1.yö - kuolleistaherättäjä
Lauchuo 2.päivä - tavis
raynpelikoneet 2.yö - tavis
Geraldine 3. päivä - pahis
Halima 3.yö - tavis
Marzzuu 4. päivä - tavis

Yö 4 alkaa nyt ja päättyy 1.2. klo 22, yönimet minulle ennen sitä!
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 4 päättyy 31.1. klo 22

ViestiKirjoittaja Jita » 01.02.2018 22:09:56

Kristallipallo hajosi. Se oli varmasti felarofin. Vanhan kansantarun mukaan kristallipallon hajoaminen tarkoitti, että ennustaja on kuollut. Felarof oli siis ennustaja jos sitä oli uskominen. Porukka ja toivo alkoi käydä vähiin. Ja alkaa olla nälkäkin...

Halima 1.päivä - tavis
Vampire 1.yö - kuolleistaherättäjä
Lauchuo 2.päivä - tavis
raynpelikoneet 2.yö - tavis
Geraldine 3. päivä - pahis
Halima 3.yö - tavis
Marzzuu 4. päivä - tavis
felarof 4. yö - ennustaja



Päivä 5 alkaa nyt ja päättyy 5.2. klo 22!
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.1. klo 22

ViestiKirjoittaja miina » 01.02.2018 23:37:24

Tässä ei oo mitään järkeeee! Joku koijaa täysillä! Violet, sen on oltava sie!

++Violet

Huomenna selaan tarkemmin..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 73 vierailijaa

cron