Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.1. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 02.02.2018 10:51:19

Olen kylläkin itse sitä mieltä, että se on justy. Hänen oli käytännössä pakko vaihtaa ääni Geralle tuossa tilanteessa, jos hänen teki mieli selviytyä.

++justy
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.1. klo 22

ViestiKirjoittaja miina » 02.02.2018 13:32:30

Mie oon jotenkin immuuni noille justyn kilometriviesteille, en osaa lukea niistä sitä kaikista olennaisinta.

Mutta tuossa justyn viimeisessä viestissä ei miun mielestä oo kyllä järkeä, jossa yrittää jollakin tapaa saada minun toiminnan näyttämään epäloogiselta. Sitähän se on, mutta mielestäni tässä kyseisessä asiassa ei oo mitään epäselvää. Aiemmin jo sanoin, että minun mielestä violet voisi pahiskaverilleen tehdä tuollaisen ilmianto-tempun, jos ajattelee että sillä saisi edes toisen pysymään loppuun asti. Kaikesta epäilystä geraa kohtaan, violet kuitenkin äänestää Marzzuuta, mikä tuossa kuviossa myös epäilyttää.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja justy » 03.02.2018 12:17:44

Kumpi tahansa teistä se vika pahis onkaan, niin hyvin pelattu. Voi olla että olen vaan liian jumissa ajatukseni kanssa, mutta en vieläkään pysty näkemään pahis-Violetia heittämässä niin paljoa huomiota Geraldinen suuntaan kuin mitä Violet tässä pelissä teki - vieläpä tilanteesa, jossa Geraldinea ei muistaakseni epäilyt.

Miina puolestaan on pelannut eri tavalla kuin hän pelasi pahiksena Joulupukin kuumassa linjassa. Eli joko miina on kehittänyt peliään pahiksena, tai Violet nosti pahiskaverinsa framille tilanteessa, jossa hänen ei olisi tarvinnut sitä tehdä.

Miksei Marzzuu vaan voinut olla se meidän vika pahiksemme...

No, aloitetaan miinasta.

Miina aloittaa 3. päivänsä sanomalla näin:

miina kirjoitti:Just, juuri ennen päivän loppua olin kyllä varma että Lauchuo olis ollu pahis. Mutta mutta.. jotenkin nyt en usko violetin olevan pahis, jotenkin se yv keissi olis outo. Justy ei tunnu pahiksilta mutta se pelas niin käsittämättömän pahispelin myös sm-peleissä että ei pitäis unohtaa sitäkään, mutta ei silti. Sen on oltava geraldine ja marzzuu..


Eli jäljellä olevista pelaajista Violet vaikuttaa hyvismäisimmältä. Perusteluna yv-keissi. Justy vaikuttaa hyvismäieltä, mutta ilmeisesti vähemmän koska pelasi pahiksena vakuuttavasti SM-pelissä. Epäilee Geraldinea ja Marzzuuta pahiksiksi.


Miinan seuraava viesti sisältää äänen Geraldinelle. Tätä ennen Violet on kirjoittanut epäilevänsä myös miinan tavoin Marzzuu-Geraldine-paria.

Jos miina on pahis, hän päättää tässä kohtaa äänestää kaveriaan sen sijaan että yrittäisi saada tämän pelastettua äänestämällä Marzzuuta. Sinänsä ihan mahdollinen veto, jos pahikset olettavat että Geraldine lynkattaisiin joka tapauksessa Marzzuun jälkeen (ilmeisesti tämä on se, mistä Violet minuakin epäilee). Tuossa postissa on kuitenkin mielenkiintoista miinan perustelut:

miina kirjoitti:Mulla jotenkin hankala saada kiinni että kuka nyt voi olla pahis kun lauchuo olikin hyvis. Jotenkin ajattelisin että geraldinen on oltava toinen. Koska jos ei ole niin Justy tai violet, ellei jopa molemmat. Ja kuitenkin tällä hetkellä ajattelen että ne on kyläläisiä. Marzzuu nyt voi olla pahis tai sitten olla olematta, mutta jos ei ole niin siinäkin tapauksessa justy tai violet on pahis.. Eli tulen siihen tulokseen että geraldinen ja marzzuun on oltava pahikset. Geraldinen mahikset on nyt äänestää pariaan että sais luottoa loppupeliin..

Mutta se että kumpi kannattaisi tänään äänestää pois? Marzzuusta saisko huomennakaan mitään irti, olipa siten rooli mikä tahansa?

++Geraldine

Toisaalta, joku tökkii edelleen violetin pelissä. Justyn pelissä ei tökkäse samalla lailla kun SM-peleissä vaikka sillonkaan en osannu sanoa että miks aloin sellaseen ajojahtiin justyn kanssa..


Eli miina äänestää Geraldinea, koska uskoo että Marzzuu ja Geraldine ovat pari. Mutta lihavoimani kohta hänen viestissään tuntuisi enemmän perustelulta äänestää Marzzuuta. Yrittääkö miina tässä sekä kerätä hyvispisteitä äänestämällä kaveriaan, ja samalla kuitenkin etsiä syitä tämän pelastamiseen, mikäli yleinen mielipide kääntyy Marzzuun äänestämisen suuntaan?

Toinen mielenkiintoinen kohta on miinan pohdinta justysta ja Violetista. Nyt Violet onkin yllättäen näistä kahdesta epäilyttävämpi. Jokin tökkii Violetin pelissä, vaikka päivän ekassa viestissä tämä oli hyvismäinen yksityisviestijuttunsa vuoksi. Ja justy on nyt hyvismäinen, koska pelaa eri tavalla kuin pahiksena SM-pelissä.

Miinan kolmas viesti tuona päivänä ei herätä ajatuksia hänen puolestaan. Miina pohtii Geran ja Marzzuun välillä, mutta niin pohtivat kaikki muutkin tuossa kohdassa. Tuo oli samalla hänen vika viestinsä kyseisenä päivänä. Päivä päättyi 4-2 äänin Geran lynkkaukseen, eli mahdollinen miina/Gera-pahistiimi olisi joka tapauksessa tarvinnut vielä jonkun muunkin vaihtamaan ääntään.

Sitten tullaan neljänteen päivään. Näin jälkikäteen ajateltuna neljäs päivä oli meiltä kaikilta aika onneton (paitsi tietty pahikselta), koska unissakävelimme Marzzuu-lynkkaukseen. Käsi pystyyn virheen merkiksi.

No, joka tapauksessa tässä on miinan eka viesti tuolta päivältä:

miina kirjoitti:Joo, mie luulen että Marzzuun on oltava viimenen pahis. Jysty ja violet tuntuu nyt jotenkin niin kaukaiselta. Vähän selailin violetin ja justyn viestejä niin jos marzzuu paljastuukin hyvikseksi niin violetin viesteissä on enemmän viitteitä geran kaveruuteen, mutta pidän sitä kyllä epätodennäkösenä.

++Marzzuu


Tässä välissä miina on tutustunut justyn ja Violetin viestihistoriaan, ja todennut, että Gera-Violet toimisi paremmin kuin Gera-justy. Tää on sinänsä loogista jatkumoa edelliselle päivälle sen jälkeen kun miinan Violet-readi muuttui.

Seuraavassa viestissään miina vastaa minulle:

miina kirjoitti:
justy kirjoitti:
miina kirjoitti:Joo, mie luulen että Marzzuun on oltava viimenen pahis. Jysty ja violet tuntuu nyt jotenkin niin kaukaiselta. Vähän selailin violetin ja justyn viestejä niin jos marzzuu paljastuukin hyvikseksi niin violetin viesteissä on enemmän viitteitä geran kaveruuteen, mutta pidän sitä kyllä epätodennäkösenä.

++Marzzuu


Et siis näe Violetin huomiota Gerasta kirjoittamassa yksityisviestejä asiana, jota pahis ei kaveristaan sanoisi? Nimittäin jos Marzzuu ei olekaan pahiksenme, Mä olisin melkein valmis pelkästään tuon perusteella sanomaan että sä olet vika pahis.


Mie en tiiä miks Mie en nyt ymmärrä että mitä tarkotat tällä? Siis voitko tuon siun ensimmäisen lauseen vielä sanoa uudestaan toisella tavalla, kun en tajua että mihin nuo et ja ei sanat viittaa..

Ja miks olisin sen asian jälkeen vika pahis?

Se mitä ite tuolla tarkotan on että jotenkin tuntuis oudolta että pahis kaverilleen noin tekisi mutta jos marzzuu ei ole pahis niin alan uskoa että violet on. Ja että tekivät vaan todella ison pesäeron tuollasella kikkailulla. Tuossa omassa viestissäni siis tarkotin sitä että se on epätodennäköistä koska uskon että marzzuu on vika pahis. Äh, selkiääkö?


Tämän suhteen oli väärinymmärrystä. Yritin siis kysyä miinalta siitä, miten hän huomioi "Violet on pahis" -teoriassaan sen että Violet herätti epäilyitä Geraldinea kohtaan nostaessaan tämän "yksityisviesteilyn" esiin. Miinan vastaus on, että tuo toiminta oli pesäeron tekoa kahden pahiksen välillä.

Miina selventää kantaansa seuraavassa viestissään:

miina kirjoitti:Justy, en nyt puhelimella jaksa enkä varmaan löytäisikään tarkkaa kohtaa mutta ainakin parissa kohdassa violet on ehdotellut marzzuun pudottamista, jopa että ekaksi marzzuu jonka jälkeen vasta gera. Siinähän ei oo mitään ongelmaa jos marzzuu on vika pahis, mutta jos ei ookkaan niin sitten pidän kyllä
Violetia pahismaisempana kuin sie.


Tämä on päällisin puolin ihan järkevä vastaus. Jotenkin se kuitenkin tuntuu sisäisesti ristiriitaiselta. Miina kuittaa Violetin YV-paljastuksen Geraan liittyen pahisten välisenä etäännyttämisenä, mutta samalla kuitenkin näkee pahis-Violetin pelastamassa Geraa haluamalla että Marzzuu lynkataan ekaksi. Toimi, joka käytännössä nollaisi Violetin aiemman etäännyttämisen.

Mutta okei, tuossa vaiheessa me kaikki taidettiin olettaa/toivoa että Marzzuu paljastuu pahikseksi. Eli ehkä tässä oli vaan laiskaa pohdintaa tilanteessa, jossa miina uskoi pahiksen olevan jo kiikissä.

Sitten viides päivä. Miinalta tullut kaksi viestiä:

miina kirjoitti:Tässä ei oo mitään järkeeee! Joku koijaa täysillä! Violet, sen on oltava sie!

++Violet

Huomenna selaan tarkemmin..


Ekassa viestissä ääni Violetille sen kummempia pohtimatta, edellisen päivän epäilyiden pohjalta.

Tän viestin jälkeen Violet käy äänestämässä justyä. Sitten seuraa miinan viimeisin viesti:

miina kirjoitti:Mie oon jotenkin immuuni noille justyn kilometriviesteille, en osaa lukea niistä sitä kaikista olennaisinta.

Mutta tuossa justyn viimeisessä viestissä ei miun mielestä oo kyllä järkeä, jossa yrittää jollakin tapaa saada minun toiminnan näyttämään epäloogiselta. Sitähän se on, mutta mielestäni tässä kyseisessä asiassa ei oo mitään epäselvää. Aiemmin jo sanoin, että minun mielestä violet voisi pahiskaverilleen tehdä tuollaisen ilmianto-tempun, jos ajattelee että sillä saisi edes toisen pysymään loppuun asti. Kaikesta epäilystä geraa kohtaan, violet kuitenkin äänestää Marzzuuta, mikä tuossa kuviossa myös epäilyttää.


Tuolla ylempänä lainaamieni viestejen perusteella näen sun Violet-readissa kaksi epäloogisuutta:

1) Aloitit 3. päivän sanomalla, että YV-gate sai sua pitämään Violetia hyvismäisenä ja viestisi vaikutti siltä että pidit häntä minua hyvismäisempänä.
2) 3. päivän aikana ilman perusteluja nämä kaksi readiasi flippasivat. Nyt "jokin tökki" Violetin pelissä.
3) 4. päivän aikana sanoit lukeneesi Violetin ja justyn viestejä ja löytäneesi niistä viitteitä siihen että Violet/Gera on todennäköisempi pari. Perusteluna ilmeisesti se, että Violet halusi lynkata Marzzuun ennen Geraldinea. Kun kysyin että eikö Violet paljastamassa Geran yksityisviesteilyä puhu tätä readia vastaan, sanoit että se olisi ollut mahdollisesti etäännyttämistä. Tää kuulostaa kuitenkin epäloogiselta ajatukselta, koska miksi Violet ensin etäännyttäisi itseään Geraldinesta tilanteessa, jossa kukaan ei epäillyt Geraldinea ja sitten yrittäisi pelastaa Geraldinea äänestämällä Marzzuuta tilanteessa, jossa yleinen mieliala tuntui olevan että Geraldine ja Marzzuu lynkataan seuraavaksi.

Jos haluat väittää että toimintasi on ollut loogista Violet-äänesi suhteen, selitä mulle
1) mitä tapahtui 3. päivän alun jälkeen
2) miksi YV-gate muuttui syystä pitää Violetia hyviksenä syyksi epäillä tätä
3) miksi ihmeessä pahis-Violet etäännyttäisi tuolla tapaa 2. päivänä mutta sitten ei uskaltaisi äänestää kaveriaan 3. päivänä.


Luen Violetin viestejä vielä uudelleen läpi, mutta tällä hetkellä uskon vahvasti että ++miina on meidän vika pahiksemme. Hän on jo aiemminkin onnistunut sumuttamaan kylää muuttamalla pahiksena (oisko ollut Humanistit vs. tiedekunta missä pahis-miina sumutti kylää), joten pidän todennäköisempänä että miina on onnistunut taas muuttamaan tyyliään ja kehittämään sumutustaan, kuin että Violet olisi

1) paljastanut pahiskaverinsa kirjoittamassa yksityisviestejä
2) ollut bussaamatta kaveriaan tilanteessa, jossa tämän kuolema näytti varmalta sen jälkeen kun oli jo kerran herättänyt epäilyitä tätä kohtaan tilanteessa, jossa kukaan(?) ei epäillyt Geraldinea mistään.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 03.02.2018 19:02:23

Miina, eikö toimintasi sitten ole epäloogista justyn esittämien pointtien valossa? Olen nyt tilanteessa, jossa äänen vaihdolla saan asetettua sinut putoamisvaaraan, joten odottaisin sinulta nyt perusteluja sille, miksi olen niin paljon justyä epäilyttävempi?

Jos tällaisia perusteluja ei tule, mun on pakko siirtää ääni sulle. Tällä hetkellä sulla on vielä mahdollisuus vakuuttaa mut puolusteluissasi, vaikka justyn tekemä viesti asettaakin sinut aika huonoon valoon luomalla epäilyjä sinusta, ja vähentämällä epäilyjä itsestään, sillä hän tuntuu oikeasti tutkivan peliä.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja miina » 03.02.2018 20:28:39

Vastaan puhelimella tuohon justyn esittämään asiaan että violet olisi ekaksi tehnyt pesäeroa ja sitten vielä yrittäny saada marzzuuta tippumaan. Niin eikös se just oo niin ku pahisken kannattais tehdä, tehä kunnon ero ja sitten kuitenkin säästyä pahiksen kuolemalta. Ja Oisko ollu niin että jos marzzuu olis ekana kuollu niin pahikset olis voittanu? Eiku 2 vs 2, mitenkäs se menee?

Ja sitten se että se yv-gate sai violetin miun silmissä näyttämään pahismaiselta enemminkin mutta toiminta oli vaan erikoista pahikselle. Että sinällään kaikki missä justy sanot miun pitävän violetia hyvismäisempänä ei siis pidä suoraan paikkaansa. Mutta nyt! Kun justy väkisin keksii Miusta kaikkea "epäilyttävää" niin alan epäillä sitä.. toisaalta jos justy olis pahis niin miks se vaan ei äänestäis violetia, kun vaikuttaa että minä olen sitä äänestämässä?

Meillä on nyt viikonloppuvieraita niin en pääse oikein kunnolla vastailemaan..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja miina » 03.02.2018 20:34:44

Ja jompi kumpi teistä valehtelee!

Että jos (hyvis)-violet vaihtaa äänen minuun (pahis)-justyn perustelujen takia niin ääääääää.. tai jos (hyvis)-justy äänestää mua ja (pahis)-violet saa päättää tippuvan niin vielä enemmän ääää!

Kannattaako miun nyt siirtää ääneni justyyn ihan vaan sen takia etten ite oo sitten tippumassa?

Mie en enää tiiä kumpi teistä on pahempi!

Justy, eikä violetin toiminnassa oo mitään tarkasteltavaa?

Teen nyt näin --Violet
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 04.02.2018 19:31:04

miina: Pahikset eivät olisi voittaneet, jos olisimme tappaneet Marzzuun ennen geraldinea. justy teki käytännössä myös eroa Geraldineen, sillä Marzzuun kuolema oli joka tapauksessa sinetöity - tapahtuu joko ennen tai jälkeen Geran kuoleman, ja vaihtamalla kohteen Geraan justy toteuttaisi tehokkaasti pesäeron.

miina, haluaisitko hieman selittää tuota äänesi pudottamista? Ja kysymyksenasettelusi on vähän huono, sillä korostat siinä omaa putoamistasi, mistä pahiksena olisit kiinnostunut.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja miina » 04.02.2018 20:50:29

Otin äänen sulta pois ihan vaan sen takia ettei sulle mahdollisena hyviksenä tule painetta äänestää mua muun kuin oman pelastumisen takia. Jos oot pahis niin en myöskään halua että äänestät mua..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja Cameron » 05.02.2018 04:01:16

Väliaikalaskentaa :>

Äänet
1 justy (Violet)
1 miina (justy)

Tippumassa on justy ensin saadulla äänellä.

Poissaolot
~

Puhepakot suorittamatta
~

Päivä päättyy tänään 5.2. klo 22! Keep on Rocking! ^.^
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja justy » 05.02.2018 16:04:24

miina kirjoitti:Vastaan puhelimella tuohon justyn esittämään asiaan että violet olisi ekaksi tehnyt pesäeroa ja sitten vielä yrittäny saada marzzuuta tippumaan. Niin eikös se just oo niin ku pahisken kannattais tehdä, tehä kunnon ero ja sitten kuitenkin säästyä pahiksen kuolemalta. Ja Oisko ollu niin että jos marzzuu olis ekana kuollu niin pahikset olis voittanu? Eiku 2 vs 2, mitenkäs se menee?


Mun näkemykseni taas on, että jos Violet on pahis, hän otti todella ison riskin menettää Geran epäilyttävän toiminnan esiinnostamansa saamansa hyvispisteet äänestämällä Marzzuuta Geran sijaan. Toki jos Marzzuun tippuminen olisi taannut pelin voiton, tilanne olisi eri. Mutta niin kuin Violet sanoi, tuossa tilanteessa näytti siltä että Marzzuu ja Gera putoavat seuraaviksi, kyse on vain järjestyksestä.

Tämä nyt kyllä vähän hämää mua. Pahis-miina kyllä tietäisi ettei pahikset olisi peliä voittaneet vaikka Marzzuu olisi lynkattu Geran sijaan. Plus jos pahis-miina on tehnyt päätöksen pahiskaverinsa tiputtamisesta hyvispisteiden toivossa, hänen pitäisi ymmärtää tämä argumentti mielestäni paremmin. Toisaalta, hyvis-miinankin luulisi ymmärtävän pelin voittoehdot ja sen, miksi pahikset mahdollisesti äänestäisivät toisiaan.

miina kirjoitti:Ja sitten se että se yv-gate sai violetin miun silmissä näyttämään pahismaiselta enemminkin mutta toiminta oli vaan erikoista pahikselle. Että sinällään kaikki missä justy sanot miun pitävän violetia hyvismäisempänä ei siis pidä suoraan paikkaansa. Mutta nyt! Kun justy väkisin keksii Miusta kaikkea "epäilyttävää" niin alan epäillä sitä.. toisaalta jos justy olis pahis niin miks se vaan ei äänestäis violetia, kun vaikuttaa että minä olen sitä äänestämässä?


Tätä en nyt ymmärrä. Oletko siis sitä mieltä, että kun kirjoitat näin:

miina kirjoitti:Just, juuri ennen päivän loppua olin kyllä varma että Lauchuo olis ollu pahis. Mutta mutta.. jotenkin nyt en usko violetin olevan pahis, jotenkin se yv keissi olis outo. Justy ei tunnu pahiksilta mutta se pelas niin käsittämättömän pahispelin myös sm-peleissä että ei pitäis unohtaa sitäkään, mutta ei silti. Sen on oltava geraldine ja marzzuu..


3. päivän aluksi, minun olisi pitänyt tuosta ymmärtää, että et pidäkään Violetia hyvismäisempänä kuin minua? Sanot että et pidä meistä kumpaakaan pahiksena, mutta sitten sanot minusta että ei pidä unohtaa minun pelanneen käsittämätöntä pahispeliä.

Plus en nyt ole varsinaisesti kiinnostunut siitä, miten pidät tuossa Violetia minua hyvismäisempänä. Eniten mua kiinnostaa se, että tuossa kohdassa vielä pidit Violetin YV-keissiä syynä pitää häntä hyviksenä (ellen sitten lue tuota viestiäsi täysin väärin). Mutta sitten myöhemmin tuo keissi unohtuu, ja näet vieläpä enemmän linkkejä jotka yhdistävät Violetin ja Geran pahispariksi kuin linkkejä jotka yhdistävät minut ja Geran pahispariksi.

Minusta tuo ei nyt ole mitenkään väkisin keksitty epäilys, ja jos olet hyvis, voisit yrittää selittää itseäsi sen sijaan että väität minun väkisin vääntävän juttuja sinua vastaan.


miina kirjoitti:Ja jompi kumpi teistä valehtelee!

Että jos (hyvis)-violet vaihtaa äänen minuun (pahis)-justyn perustelujen takia niin ääääääää.. tai jos (hyvis)-justy äänestää mua ja (pahis)-violet saa päättää tippuvan niin vielä enemmän ääää!

Kannattaako miun nyt siirtää ääneni justyyn ihan vaan sen takia etten ite oo sitten tippumassa?

Mie en enää tiiä kumpi teistä on pahempi!

Justy, eikä violetin toiminnassa oo mitään tarkasteltavaa?

Teen nyt näin --Violet


Violetin toiminnassa ei ole samanlaista epäloogista aukkoa, jota hänen pitäisi selittää. Varmasti hänen pelistään löytäisi kyseltävää, mutta nyt käytettävissä oleva peliaikani on sen verran vähäistä, että olen valmis riskeeraamaan tän pelin sen varaan, että Violetin tapa pelata Geran ympärillä olisi järjetöntä pahikselle, kun taas sun toimintasi voisi hyvin olla Geran pahiskaverin toimintaa. Lisäksi mun mielestäsi sun Violet-readisi kehittyminen ei ole luonnollista, etkä ole myöskään osannut sitä selittää vaan olet käynyt vastahyökkäykseen ja uhkaillut äänestäväsi mua jos en vedä epäilyitäni pois.

Nyt myös vedät äänesi pois, jotta Violet ei äänestäisi sua. Veikkaan, että ennen päivän loppua seuraa ääni mulle, jota perustelet sillä että epäilen sua.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja justy » 05.02.2018 16:09:08

Violet kirjoitti:miina: Pahikset eivät olisi voittaneet, jos olisimme tappaneet Marzzuun ennen geraldinea. justy teki käytännössä myös eroa Geraldineen, sillä Marzzuun kuolema oli joka tapauksessa sinetöity - tapahtuu joko ennen tai jälkeen Geran kuoleman, ja vaihtamalla kohteen Geraan justy toteuttaisi tehokkaasti pesäeron.


Tästä olen samaa mieltä. Olisin todennäköisesti äänestänyt pahiksena Geraldinea ennen Marzzuuta. Mielestäni oli aika selvää, että Marzzuu ja Gera ovat kaksi seuraavaa putoajaa. Tästä syystä mun on myös vaikea nähdä Violetia pahiksena - miksi äänestää Marzzuuta, kun mikään ei viitannut siihen että ennen Geraa olisi mahdollista lynkata ketään muuta? Helpot pisteet jäivät saamatta.

No joo, nyt kun mietin asiaa niin en ole kyllä varma olisinko pahiksena vaihtanut Geraan. Muistaakseni ainakin Halima ja felarof pitivät mua epäilyttävimpänä Marzzuu/Gera-duon ulkopuolelta - samoin kuin Violet. Eli periaatteessa olisin saattanut koettaa pahiksena tehdä jotain muuveja siirtääkseni huomiota pois Gerasta ja Marzzuusta. Tosin tuskimpa mulla olisi siihen aika riittänyt, kun pelaaminen on ollut näin vähän aikaa ja paukkuja käytettävissä...
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 05.02.2018 17:35:16

--justy
++miina


Tällä hetkellä miinan toimimattomuus tilanteessa, jossa justy on selkeästi putoamassa on pahikselle edullista pelaamista. Hyviksen tulisi tässä tilanteessa olla pitämättä peliä paikallaan, ja luulisin ettei miina hyviksenä olisi niin peloissaan oman putoamisensa suhteen, että pudottaisi äänensä.

Lisäksi tilanteessa, jossa jokainen meistä epäili toista huomattavasti enemmän kuin toista jäljellä olevaa pelaajaa alkuasetelmassa, oli miina ensimmäinen, joka alkoi kääntymään justyä vastaan, aika lailla syystä "keksii perättömiä epäilyjä minusta". Tässä tilanteessa yksi hyvis epäili hyvistä, pahis epäili hyvistä ja yksi hyvis epäili pahista -> suurin voittaja kohteenvaihdossa on pahis, joka littoutuu hyvistä epäilevän hyviksen kanssa.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja miina » 05.02.2018 21:26:43

Apua mulla on menny koko ilta makkarakurssilla (oon vieläpä kasvissyöjä) nii en oo kerenny pelata.

Nyt alan ajatella että justy on pahis, niin nerokasta käännyttämistä on tehty.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja miina » 05.02.2018 21:28:52

Ja violet, tässä tilanteessahan sinä teit sen että liittouduit mahdollisesti hyvistä epäilevän hyviksenä kanssa?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja miina » 05.02.2018 21:29:56

Mutta jos olet pahis niin miksi vaihtaa ääni pois hyvisjustylta kun se tippumassa enivei olis?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja justy » 05.02.2018 21:35:31

Huh, kerkesin vielä ennen päivän päättymistä.

Ja huh, Violet on vaihtanut äänensä. En usko että pahis-Violet olisi tehnyt tuota(kaan) liikettä, koska hänen ei olisi tarvinnut. Tai no, ehkä Violet tykkää leikkiä saamillaan jo voitettuaan pelin (mitä pahis-Violet olisi käytännössä jo tehnyt).

Uskon että tää menee nyt oikein. Mutta hyvin pelattu peli miina.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22feal

ViestiKirjoittaja miina » 05.02.2018 21:35:42

Kirjottelen nyt varmaan ihan tyhjää mutta teen sen silti.

Jos justy olis pahis niin kannattaako sen alkaa tekemään casea mua kohtaan joka on jo yleisesti varmistettu hyvis. Ei ehkäpä. Joten saattaisi olla että pahisken kannattaa alkaa tekemään ennemmin viimestä lynkattaisiin justystä tai violetista kummin päin vaan, tämän takia siis violet vieläkin epäilyttää. Lisäksi se outo yötappo-sanaselkkaus, sekä se että geraldinea etä halunnut tiputtaa. Tämän lisäksi, kyllähän se nyt olIs violetin vuoto välillä olla pahis. Joten

++Violet
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja miina » 05.02.2018 21:36:22

Justy, en minä oo pahis.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja justy » 05.02.2018 21:36:39

miina kirjoitti:Mutta jos olet pahis niin miksi vaihtaa ääni pois hyvisjustylta kun se tippumassa enivei olis?


Koska Violet oli ilmaissut että pallo on sinulla sinuun kohdistuvien epäilyiden hälventämiseksi?

//pari miinaa väliin
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja justy » 05.02.2018 21:38:05

justy kirjoitti:
miina kirjoitti:Mutta jos olet pahis niin miksi vaihtaa ääni pois hyvisjustylta kun se tippumassa enivei olis?


Koska Violet oli ilmaissut että pallo on sinulla sinuun kohdistuvien epäilyiden hälventämiseksi?

//pari miinaa väliin


Sori, luin väärin. Tää olikin pohdintaa Violetista, ei puolustusta.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja miina » 05.02.2018 21:38:23

justy kirjoitti:
miina kirjoitti:Mutta jos olet pahis niin miksi vaihtaa ääni pois hyvisjustylta kun se tippumassa enivei olis?


Koska Violet oli ilmaissut että pallo on sinulla sinuun kohdistuvien epäilyiden hälventämiseksi?

//pari miinaa väliin


Mutta siis jos se on pahis, niin miks sillon?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja justy » 05.02.2018 21:41:53

Miina, jos olet hyvis niin selitä se miksi sanoit eka pitäväsi Violetia hyviksenä YV-viestijutun vuoksi ja sitten myöhemmin kun ilmoitit epäileväsi Violetia sanoit, ettet ymmärtänyt miksi epäilin readiasi sen vuoksi, kun Violet oli nostanut ne viestit esiin. Miksi näkemyksesi YV-hatusta muuttui niin paljon?

Sori sekava viesti, oon puhelimella.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja miina » 05.02.2018 21:43:35

Pahisviolet ois noin varmistanut voiton kun justy kuitenkin oli melko satavarma miusta. Mutta joutu violet nyt aika hepposin epäilyksin vaihtamaan äänen mulle.

//justy. Eti ihan eka viesti sen yv-keissin jälkeen jossa mielestäni kyllä heti sanon että se on epäilyttävää ja pesäeron hakua.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja miina » 05.02.2018 21:44:24

Mirki puhelimella, että hankala siks ite ettiiö viestiä mutta kokeilen..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja justy » 05.02.2018 21:46:26

miina kirjoitti://justy. Eti ihan eka viesti sen yv-keissin jälkeen jossa mielestäni kyllä heti sanon että se on epäilyttävää ja pesäeron hakua.


Mutta ekassa viestissäsi 3. päivänä annoit Violetille hyvispisteitä siitä YV-keissistä?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: Ilta zombidiskossa päivä 2 päättyy 21.1. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 05.02.2018 21:47:45

miina kirjoitti:
Violet kirjoitti:miina on alimpana, syitä tähän on tullut itseltäni, justyltä ja raylta. Ainut asia, mikä oikeastaan puhuu miinan puolesta on, että hänellä ei oikein ole pahiskaverikandidaatteja pian jäljellä.


Miten tän voi tulkita niin että puhut vaan jostakin päivästä?

En oikein ymmärrä miks violet pahiksena ilmottais nähneensä Geran kirjottelemassa viestejä? Varsinkin jos gera on sen kaveri? Voisko olla mahdollinen irtiotto, koska jos gera nyt olis pahis niin eihän kukaan ikinä uskois violetin tehneet tuollasta paljastusta kaverina?


Tuoosa, vähänkään tuo huteralta kuulostaa mutta en ole pitänyt sitä hyvismäisenä.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja miina » 05.02.2018 21:49:19

justy kirjoitti:
miina kirjoitti://justy. Eti ihan eka viesti sen yv-keissin jälkeen jossa mielestäni kyllä heti sanon että se on epäilyttävää ja pesäeron hakua.


Mutta ekassa viestissäsi 3. päivänä annoit Violetille hyvispisteitä siitä YV-keissistä?


Oliko sillon marzzuu äänestyksessä? Se nyt vaan tuntu kaikista täydellisimmältä, että vertasin sillon varmaan siihen..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja miina » 05.02.2018 21:50:29

Justy, jos se et oo sinä niin se on violet.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja miina » 05.02.2018 21:51:11

Ja jos oot pahis, niin voit ihan yhtä hyvin äänestää violetiakin..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Ilta zombidiskossa päivä 5 päättyy 5.2. klo 22

ViestiKirjoittaja justy » 05.02.2018 21:51:46

Mä lainaan sitä viestiäsi tällä sivulla ylempänä. Se oli Lauchuon kuoleman jälkeinen aamu. Totesit että Violet on hyvismäinen koska YV-keissi olisi outo.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 74 vierailijaa

cron