Humanistit vs. tiedekunta 5. päivä päättyy 7.12. klo 21.00

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 17.11.2017 14:26:11

raynpelikoneet kirjoitti:Melkein huvittaisi lynkata Halima, mä en oikein näe mitään päätä enkä häntää sen viesteissä, kyseessä on kuitenkin pelaaja joka on pelannut mafia champs pelissä. En ole samaa mieltä kanssasi Lauchuosta.



Tässä on oikeastaan sun Halima epäily. Tämän lisäksi on oli se sun haliman eka ääni, jolle ei suuremmin perusteluja ollu. Voi olla siis että missaan jotakin, mutta tällanen mielikuva mulla jäi jonka perusteella tuon kommentin laitoin, että sun halima-epäily ei ollu mitenkään kovin vahva. Oli tietty eka päivä, että eipä taida keltään löytyä mitään takuuvarmaa ajatusta. Ja kieltämättä, joitakin viestejä on saattanu jäähä pienemmälle huomiolle.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta, coming soon!

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 17.11.2017 15:16:21

Violet kirjoitti:Kuinka moneen tehtävään ehdit vastata, ennen kuin tiedekunta leikkaa sinut?

raynpelikoneet kirjoitti:Kolmeen.

Kun kerran lupasin:

1. Cameron
2. Jeku/(Anblick)
3. Lauchuo - ei ole kyllä pahis mutta kultisti saattaa hyvinkin olla.

No, joku noista on väärin, en vain tiedä mikä. Kaikki muut näyttävät enemmän tai vähemmän kaupunkilaisilta.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 17.11.2017 15:19:36

miina kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Melkein huvittaisi lynkata Halima, mä en oikein näe mitään päätä enkä häntää sen viesteissä, kyseessä on kuitenkin pelaaja joka on pelannut mafia champs pelissä. En ole samaa mieltä kanssasi Lauchuosta.



Tässä on oikeastaan sun Halima epäily. Tämän lisäksi on oli se sun haliman eka ääni, jolle ei suuremmin perusteluja ollu. Voi olla siis että missaan jotakin, mutta tällanen mielikuva mulla jäi jonka perusteella tuon kommentin laitoin, että sun halima-epäily ei ollu mitenkään kovin vahva. Oli tietty eka päivä, että eipä taida keltään löytyä mitään takuuvarmaa ajatusta. Ja kieltämättä, joitakin viestejä on saattanu jäähä pienemmälle huomiolle.

Tuohan on siis aivan kokonaisvaltainen lause. "Hänen pelissään ei ole mitään järkeä". Se ymmärtävätkö muut ihmiset mitä minä tuolla tarkoitan on aivan toinen asia, mutta kyllä minä olen ihan koko ajan epäillyt Halimaa, ihan alusta lähtien. Ja se miksi en puskenut Cameronia päivän lopussa johtuu ainoastaan siitä että minä näin jo ettei kukaan ymmärrä caseani -- tai ole siitä samaa mieltä, ja kaikki "vahvat" äänet (Zey + Slendy) olivat vahvasti hänen lynkkaustaan vastaan. Mitä järkeä minun on hakata loputtomasti päätäni seinään kun aika loppuu kesken? Pahimmassa tapauksessa ei saada mitään tehtyä.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 17.11.2017 15:28:52

Minäpä nyt ihan kokosin sinulle kaiken mitä olen halimasta sanonut.

raynpelikoneet kirjoitti:++Halima

raynpelikoneet kirjoitti:Kutsuit juuri kahta henkilöä mahdollisiksi pahiksiksi koska he mielestäai vaikuttavat hyvismäisiltä...

raynpelikoneet kirjoitti:Miksi Cameron vaikutti hyvismäiseltä?

edelliseen jatkoa myöhemmin....
raynpelikoneet kirjoitti:
Halima kirjoitti:
Slendie kirjoitti:Lauchuo, Zey ja Cameron on se kolmikko jonka pelinaloitus pisti silmään pahismaisesti.

Hämmentävä lause, sillä mun mielestä Lauchuo ja Cameron on molemmat aloittaneet pelin hyvismäisesti ja Zey on varma hyvis (jos ei toisin todisteta).

Hämmentävä lause, sillä Slendyhän postasi tuon ennen kuin Zey oli varmistettu hyvis.

raynpelikoneet kirjoitti:Äääääääh Halimaaaaaaaaaa.... Mitä minä teen sinun kanssasi?
Joku nyt kertokaa pitääkä Halimaa äänestää tuosta? Oikeasti tuo on aivan hirveä kommentti, kaikilta osin.

raynpelikoneet kirjoitti:
Mä en itseasiassa edes muistanut että se olit sinä joka Lauchuota äänesti. Mulla ei ollut susta mitään ennakkokäsitystä, eli mulla ei todella ollut susta ekan sivun perusteella mitään hyvis-pahis-linjausta vielä.

Slendy käypä kattomassa käykö tämä yhteen Haliman aiemmin sanoman kanssa.

Slendy ei ikinä ole mafia. Tää menee nyt ihan reisille. Melkein myöhästyin töistä. Neljältä on kaffi.

raynpelikoneet kirjoitti:Melkein huvittaisi lynkata Halima, mä en oikein näe mitään päätä enkä häntää sen viesteissä, kyseessä on kuitenkin pelaaja joka on pelannut mafia champs pelissä.

...tässä alla sitä jatkoa:
raynpelikoneet kirjoitti:Siis Halimalla on paljon noita. Esim myös toi cameron readi.
- luin ekan sivun
- cameronista tuli hyvismäinen vaikutelma
- itse asiadsa cameronin posteja luin enemmänkin kun ekan sivun

Woot woot????? Ihan kummallista.

raynpelikoneet kirjoitti:Minä en ole koskaan sanonut pitäväni slendyä pahiksena.

ylläoleva oli siis kun Halima rupesi väittämään että olen sanonut slendyä pahikseksi. Jota en ole tehnyt, pidin hänen "lukutaidottomuuttaan" pahismaisena vaikken sitä nyt suoraan sanonutkaan.
ja vielä ylläolevaan:
raynpelikoneet kirjoitti:Ette ilmeisesti osaa lukea sanaa "jos", ettekä oikein muutenkaan tulkita miksi joku jotain sanoo.. näköjään

Tässä välissä äänestän Halimaa, mutta sitten on vielä tämä (joka jo tapahtui -- tai alkoi tapahtumaan aiemmin):
raynpelikoneet kirjoitti:
Halima kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Minusta tuntuu että Cameron pääsee kuin koira veräjästä, mutta en minä sille yksin mitään voi. :(

No siis jos se siitä on kiinni niin kyllä mä mieluummin lynkkaan Cameronin kuin itseni. Mut mieluummin lynkkaisin noista vaihtoehdoista Slendien tai Anblickin.

Niin ja hehän ei ät ole ikinä mafia yhdessä ja sinä et ole edes pyatynyt tekemmän päätöatä kumpi on mafia ja kumpi ei, haluat vaan lynkata molemmat. Tuo on erittäin epäilyttävää, koska jos on selvää että ainoastaan yksi heiatä voi olla mafia, pitäiai pikkaisen enemmän kiinnostaa että kumpi.



On kyllä aika perusteetonta väittää että minun viesteistäni ei kävisi ilmi että epäilinkö Halimaa vai en, ja kumpi pitää paikkaansa....
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Slendie » 17.11.2017 15:46:00

rayn:in ja Anblick:in vaihto nähdäkseni vastasikin jo siihen, mitä Anblick minulta kysyi. Tuo on tosi käsittämätön ajattelutapa minun mielestäni, mutta sivuutan sen loppupelin ajaksi koska se voi olla vain kulttuuriero.

Olennaisin minua kiinnostava kysymys tällä hetkellä on että onko Cameron pahis -- jos on, se antaisi selvyyden siihen mitä pahis!perspektiivistä ekan pelipäivän lopussa tapahtui. En ole vielä paneutunut tähän kysymykseen uudella energialla, sanon vain että minusta Cameron:in joukkue on olennainen pointti ja suosittelen muitakin miettimään asiaa erityisen huolella. Ennenkaikkea Anblick selviäisi sitä kautta.

miina: tietenkin olen epävarma. Miten tuo sinusta edes voi olla ihmettelemisen arvoinen asia?
Olen pelannut Kylä-pelejä tarpeeksi kauan havaitakseni että mahdoton onkin yllättävän usein mahdollista. Mutta se ei tarkoita, että vainoharhailemalla peliä ainakaan voittaisi. (Joten en lähtenyt ääntäni vaihtamaan -- varsinkaan kun Halima:n lynkkauksen tiedostavat viestit eivät kuulostaneet pahis-keplottelulta.) Joskus vain on väärässä vaikka perustelut olisivat omasta mielestä kuinka vahvoja.

Ja Jeku:a ei olisi koskaan pitänyt lynkata ekana pelipäivänä. Meidän on tässä setupissa tosi tärkeää osua pahiksiin heti, joten inaktiivilynkkauksiin ei ole aikaa. Ollaan nyt jo altavastaajan asemassa, ja jos ei tokana päivänä osuta, peli on todnäk täysin menetetty. Lauchuo olisi varmaan ollut se oikea vara-lynkkaus Anblick:in ja Halima:n rinnalle, jos jossittelemaan halutaan lähteä.

rayn on ilmiselvästi kuolemassa tänä yönä joten kysykää häneltä ajoissa kaikki mitä haluatte kysyä.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 17.11.2017 15:50:48

Jekun lynkkaaminen olisi siksi ollut mielestäni "hyvä" idea, että Jekun käytös - tai pikemminkin se että koko käytös puuttuu poissaolollaan - on ihan oikeasti pahismaista. Kaupunkilaispelissään Jeku edes tulee sanomaan että sori on nyt vähän enemmän kiire kuin ennen, pahispelissään Jeku ei tule sanomaan yhtään mitään puhepakon jälkeen. Toki sample tästä on yksi peli molempia joukkueita mutta silti. Mutta kuten sanoin, vetoan henkilökohtaisiin syihin siinä, miksi en halunnut Jekua eilen lynkata. :p
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Slendie » 17.11.2017 15:56:51

Mullakin on itseasiassa yks juttu mitä haluan sulta kysyä, rayn: onko aihetta lähteä uudelleenarvioimaan mielipidettä miina:sta? Ei tarvitse haaskata aikaa erikseen uudelleenlukuun jos lonkalta sanoisit ettei ole aihetta, mutta haluan kuulla, onko mielestäsi mikään muuttunut.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 17.11.2017 16:01:49

Slendie kirjoitti:Olennaisin minua kiinnostava kysymys tällä hetkellä on että onko Cameron pahis

On.

Teepä nämä asiat:

- Lue minun postini uudestaan ja sitten mene lukemaan Cameronin posti ja readi sinusta. Ajattele että olet Cameron, ja lue mitä hän itsestään ja pelistään sanoo. Sen jälkeen lue millä perustein hän antaa readin sinusta, mutta ei kykene antamaan readia minusta tai Lauchuosta. Ajattele tekisitkö itse noin jos olisit Cameron. tärkeät asiat:
1) ota huomioon mitä hän tietää sinusta, ja mitä ei tiedä
2) ota huomioon että hän on pelannut minun ja Lauchuon kanssa, mutta ei sinun kanssasi. Onko omasta mielestäsi tuiki tuntematonta pelaajaa helpompi (tai siis öö.. "more confident in reading") lukea, kuin niitä joiden kanssa on pelannut? Ihan sama kuinka vaikealukuinen Cameron ajattelee esim minun olevan, sillä ei ole tässä yhtään mitään merkitystä koska sinun tulisi AINA olla vaikealukuisempi lähtökohtaisesti, koska mitään aiempaa otantaa ei ole olemassa.
3) ota ERITYISESTI huomioon se, millä perustein tuo readi tulee ja peilaa sitä kohtaan (1)

- Sitten mene lukemaan se posti jossa Cameron scumreadaa minut koska "raynpelikoneita - muuten voisin pitää pelin vuoksi jopa hyviksenä pelin muista hyvistä huomioista, mutta en näe pointtia miksi hän jatkoi nuista mun posteista jauhamista ihan järkyttävän pitkään :D Pahikselle voisi olla kätevää tuollainen yhdestä asiasta pitkään huopaaminen. Toki tämä voi olla vain raylle tyypillinen tapa pelata."
Sen jälkeen lue tämä: "toki tämä voi olla...."
Niinpä niin, kun sinä niin tykkäät noista vanhojen pelien muisteluista ja niiden peilaamisesta nykyiseen niin etpä sitten muistanut kuitenkaan että JooJoossa minä tunneloin Violetia ensimmäisenä päivänä noin 95,5 tuntia.... Jos tuo on sinun mielipiteesi, siis että minä olen sinua tunneloinut (niinkuin olenkin, koska olet pahis hyvin suurella todennäköisyydellä), niin kyllä kumman äkkiä loppui muistaminen vanhoista peleistä kun joku muukin esitti samankaltaisia mielipiteitä minusta." tärkeät asiat:
1) katso kuinka usein Cameron muita pelaajia käsitellessään tukeutuu aikaisempien pelien kokemukseen
2) sen jälkeen mieti, miten tämä korreloi sen kanssa että viime pelissä kun olin hyvis (jossa Cameron pelasi ja ihan varmasti muistaa pelin), tunneloin Violetia oikeasti varmaan 90% viesteistäni D1.
3) mietipä sen jälkeen uudestaan kuinka tuo readi käy järkeen
4) sitten voit vielä miettiä että kuinkas nyt sattuikaan tuollainen "pikku unohdus" juuri tässä kyseisessä tapauksessa

- Sitten lue vielä tämä:
raynpelikoneet kirjoitti:
Cameron kirjoitti:Lueskelin nuita Haliman pelin aiempia viestejä ja täytyy sanoa että ++Anblick. Mää en vaan nää sitä, että Halima pahiksena perustelis ääntään viballa, vastailisi vähän puolivillaisesti ja muutenkin tuntuu pelaavan tosi rennosti. Tai ehkä se johtuu vaan siitä että se on ollu lomalla? :D


Cameron kirjoitti:Ei mutta sehän voi olla kyllä se kulttikin! Olin unohtanu koko homman. --Anblick ++Halima


Halima ei kyllä ole pahis! HEEEI MUTTAA JOO SEHÄN VOI OLLA KULTTI JOTEN ÄÄNTÄ VAAN SINNE!

tärkeät asiat:
1-x) Jos et ymmärtänyt pointtia lue jumankekka niin monta kertaa uudestaan että ymmärrät....

-----------------------------------------

Ajatelkaa itse, nuo ovat ne syyt miksi Cameron on pahis. Piste.

Mullakin on itseasiassa yks juttu mitä haluan sulta kysyä, rayn: onko aihetta lähteä uudelleenarvioimaan mielipidettä miina:sta? Ei tarvitse haaskata aikaa erikseen uudelleenlukuun jos lonkalta sanoisit ettei ole aihetta, mutta haluan kuulla, onko mielestäsi mikään muuttunut.

En usko että on aihetta.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 17.11.2017 16:04:00

Annan pienen vinkin kohtaan (3).
"Slendy on hyvismäinen koska 5 vuotta pelanneelle pelaajalle on tosi hyvismäistä se että hän puhui pelimekaniikoista ja äänestipä vielä Lauchuota perustein "en perustele" ".
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 17.11.2017 16:24:17

Ja pyydän jo ennakkoon anteeksi, älkää ajatelko että olen tahallani kettumainen jotain kohtaan, ei ole tarkoitus. Minusta nyt vain tulee hyvin sarkastinen kun minua ärsyttää tai kun olen mielestäni pelannut huonosti. Minua potuttaa eniten itseni ja se, että peli alkoi iltavuoroviikolla.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 17.11.2017 16:46:53

En ehdi tosiaan tänään enää kirjoittaa oikeestaan varmaan mitään muuta kun yksittäisiä pieniä puhelinkommentteja, jos ehdin peliä seurata. Mut haluan kysyä rayniltä yhden kysymyksen, jos rayn kuolee tän yön aikana: rayn, kannattaako mun sheepata Slendietä äänestämisessä jos on kaks mun mielestä epävarmaa vaihtoehtoa joita äänestää? (Olettaen tietysti, että minä en ole kumpikaan niistä vaihtoehdoista)
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 17.11.2017 16:55:18

Lauchuo kirjoitti:En ehdi tosiaan tänään enää kirjoittaa oikeestaan varmaan mitään muuta kun yksittäisiä pieniä puhelinkommentteja, jos ehdin peliä seurata. Mut haluan kysyä rayniltä yhden kysymyksen, jos rayn kuolee tän yön aikana: rayn, kannattaako mun sheepata Slendietä äänestämisessä jos on kaks mun mielestä epävarmaa vaihtoehtoa joita äänestää? (Olettaen tietysti, että minä en ole kumpikaan niistä vaihtoehdoista)

Minun mielestäni sinä voisit tehdä enemmän itse jos olet kaupunkilainen. Minä pidän sinua tosi mahdollisena kultistina juurikin siitä syystä että sinun pelisi vaikuttaa siltä, että haluat vältellä night killiä (kultistillehan tämä on heti kuolema jos kuolee esim N1 -- ja muutenkin vähentää voiton mahdollisuuksia myöhemmin). Se häiritsee minua sinussa, olit mielestäni paljon aggressiivisempi SM-pelissä, mutta en oikein näe sinua tässä pelissä pahiksenakaan.

Mutta viime kädessä joo. Jos Slendy paljastuukin mafiaksi niin voin ottaa täyden vastuun omasta mokastani, mutta en usko että hän on mafia, ja hän on myöskin oikeasti ehkä yksi fiksuimmista ihmisistä joita tunnen, eli ainakin lue hänen postinsa huolella ja oikeasti mieti mitä hän tarkoittaa.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 17.11.2017 17:11:47

Juu ei sentään ollut tarkoitus jättää kaikkia omia ajatuksia kokonaan pois sillä perusteella, että rayn käski kompata Slendietä :P tarkoitin tosiaan tuolla kysymykselläni juuri sitä, että jos on lynkkausuhan alla kaksi pelaajaa, enkä syystä tai toisesta osaa sanoa kumpi on todennäköisemmin ei-hyvis, niin kannattaako mennä samaan äänivaunuun Slendien kanssa.
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Slendie » 17.11.2017 17:19:33

Okei joo, alan ymmärtämään Cameron-pointtisi. Toi Halima-äänen 1min sisään tapahtunut perustelu on ennenkaikkea tosi omituinen, tietenkin. (Eli jos Anblick ei ole yötappaja, se ei olekaan hyvä merkki Cameron:in kannalta. Aiemmin lähestyin tilannetta yötappaja!Anblick-näkökulmasta.) Ja taidat olla oikeassa siinäkin että Cameron on tässä pelissä nojautunut meta:an (eli aiempiin kokemuksiin pelitovereista) siten kuin tilanteeseen on sattunut sopimaan. Olen ehkä ollut itse sokea sille, että pelinalkuni (tottunut nopeatempoisuuteen) olisi tullut herättää tässä kulttuurissa (hitaammat pelipäivät) enemmän ihmetystä. Lähinnä siis tarkoitan Lauchuo-ääntäni ilman perusteluja. Toisinsanoen sen olisi pitänyt vaikuttaa epäilyttävältä jonkun muunkin kuin Zey:n mielestä.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 17.11.2017 17:45:02

Miikä hitto on yötappaja?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Slendie » 17.11.2017 17:54:28

Ilmeisesti kun ihmiset puhuvat pahiksista, he viittaavat sekä kulttiin että yötappajiin. Eli mafioso on yötappaja.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Anblick » 17.11.2017 18:11:04

Slendie kirjoitti: rayn on ilmiselvästi kuolemassa tänä yönä joten kysykää häneltä ajoissa kaikki mitä haluatte kysyä.

Miksi juuri hän olisi kuolemassa?

Oon jättänyt ihan viimeisimmät viestit lukematta, kun oon käynyt viestejä läpi pelaajakohtaisesti, mutta tässä seuraa aakkoston alkupäätä ja palailen asiaan mahdollisesti myöhemmin!

Cameron on mun mielestäni pelannut aika rennosti eivätkä hänen viestinsä herättäneet mussa suurempaa ihmetystä ekana päivänä ja esimerkiksi eilispäivän äänestyspohdinnat tuntuvat ihan loogisilta, jos ei huomioida äkillistä kulttisyytöstä ja äänenvaihdosta Halimalle. En kyllä keksi pahismotivaatiotakaan äänenvaihdokselle, joten ehkä se on sitten laitettava loppupäivän nopeatempoisuuden piikkiin. Kävin myös lukemassa JooJoota, missä Cam oli tavis, ja pikaisella silmäyksellä Cameronin tyyli näytti aika samalta kuin tässäkin pelissä. Pahispeliä en häneltä äkkiseltään löytänyt vertailtavaksi, mutta näillä tiedoilla en erityisemmin epäilisi Camia pahikseksi.

Jeekaka tuli ihan vasta peliin mukaan ja ajattelin ensin, että eipä hänen viesteistään varmaan vielä mitään löydy, mutta löytyihän sieltä :D
Toisaalta jos Lauchuo on kultisti, voisi jättää ihan hyvin pahiksille :D

Tätähän on muutama muukin jo kommentoinut, mutta pidän kyllä vähän hassuna heittona. Ekassa viestissäänhän jeekaka vaikutti epäilevän Lauchuota ja sanoi, että lynkkaisi tämän ennemmin kuin Camin, minkä jälkeen hän sitten alkaakin perua kommenttiansa sanomalla, että jätetään Lauchuo lynkkaamatta? Hänellä ei kuitenkaan ilmene mitään erityisiä perusteita, miksi Lauchuo olisi nimenomaan kultisti eikä pahis. Jos Lauchuo ja jeekaka olisivat pahiksia, tässä kuviossa olisi musta järkeä, joskin se olisi aika räväkkä veto heti kärkeen.

Sittemmin Lauchuo äänestää Halimaa ”opportunistisen äänestelyn” takia, kun Halima koittaa pelastaa itsensä äänestämällä mua, mikä on musta hassu peruste ja vähän tuulesta temmattu. Kyllä musta tuntuu, että useimmat haluavat ensisijaisesti pelastaa itsensä ja jatkaa pelaamista uhrautumisen sijaan.

Jekulta odottelen edelleen parempaa peliviestiä, jota hän lupaili 13. päivä. Jeku ei yleensäkään ole puheliain, mutta mulla on jäänyt jostain pelistä sellainen muistikuva, että hän olisi pahiksena ollut ihan superhiljainen ja viestit pelin kannalta sisällöttömiä. En nyt just jaksa/ehdi kaivella hänen pelejään läpi, muistankohan väärin?

Lauchuosta olen kirjoittanut ennenkin ja mulla on edelleen epäilyttävä kuva hänestä. Hän on kovin hyökkäävä monesti, kun häntä kohtaan esitetään epäilyjä, ja toisaalta tuntuu, että hän koittaa mennä yleisen mielipiteen mukana. Hän itsekin sanoo, että ”en nyt tiiä pitäskö mun sheepata raynia vai Slendietä”, mikä yhtäältä on äänestystilanteessa ihan rationaalista pohdintaa (koska äänien keskittäminen voi olla fiksua), mutta toisaalta myös tuntuu kuvastavan hänen pelitapaansa, jossa äänet ja mielipiteet vaihtelevat yleisen näkökannan mukaan :D Nyt hän on näköjään myös ihan just kysellyt raynilta, kannattaisiko äänestää Slendien mukana, vaikka kuulemma aikoo itsekin ajatella. Pidän aika outona, että hän a) pitää raynia tällaisena auktoriteettina (siis siitäkin huolimatta, että rayn toki tuntee Slendien paremmin kuin muut) ja b) pitää Slendietä sikäli merkittävänä, että oman äänestyspäätöksen kannattaisi perustua Slendien ääneen tavalla tai toisella :D

En ole aiemmin pelannut hänen kanssaan, joten siltä kantilta en osaa arvioida.
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 17.11.2017 18:15:50

Mä ainakin viittaan pahiksista puhuessani noin yleisesti nimenomaan pahiksiin. Jos puhun ei-hyviksistä, silloin viittaan pahiksiin + kultistiin.
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Slendie » 17.11.2017 18:23:52

Mitä Cameron:in Halima-äänenvaihtoon tulee, sille on erittäin simppeli pahis!motivaatio jos Anblick on kyläläinen: hän tiesi että molemmat vaunut ovat todennäköisiä kyläläisiä, joten hän ajatteli että pitää yrittää vaikuttaa vihreämmältä seuraamalla varman kaupunkilaisen (Zey) ääntä. Selittäisi myös miksi hän aiemmin vaivautui puolustamaan Halima:a samalla kun äänesti Anblick:ia.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 17.11.2017 18:25:13

Minähän en äänestänyt enkä edes sanonut äänestäväni Halimaa siksi, että hän äänesti sinua. Mistä keksit tuon? Tai ennemminkin... MIKSI keksit tuollaisen perusteettoman (valheellisen) väitteen?
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 17.11.2017 18:30:17

Ja mitä tulee tuohon miksi kysyin raynilta, kannattaako mun sheepata Slendietä. Pidän rayniä hyviksenä tässä pelissä ja koska olen huomannut hänen olevan hyvä pelaaja = luotan häneen. Jos rayn luottaa siihen, että Slendie löytää pahikset ja kultistin ja että hän on hyvis, en näe syytä olla luottamatta myös Slendieen siinä tilanteessa, jos itse olen epävarma.

Rayn muuten, onko susta kuinka todennäköistä, että Slendie oliskin kultisti, vai ootko varma että se on hyvis?
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Slendie » 17.11.2017 18:33:07

En halua erikseen lähteä haaskaamaan ketju-tilaa siihen keskusteluun, kuka kuolee tänä yönä ja miksi, joten totean vain että mielestäni rayn kuolee melkein aina tänä yönä, ja se olennainen pointti on että nyt on todnäk viimeinen tilaisuus kysyä häneltä yhtään mitään tärkeää.

Tietenkin Zey on tarpeeksi mahdollinen targetti myös että hänellekin kannattaa viimeiset tiedustelut jättää jos sellaisia on. Mutta veikkaan että häneltä on vielä pitkä testamentti-posti tulossa. :)

Lauchuo: voin vastata rayn:in puolesta tuohon. Rayn:in ensimmäisten kolmen päivän tärkein pointti minuun liittyen hänen posteissaan oli selvittää, olenko kultisti. Hän saavutti varmuuden siitä, etten ole.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Slendie » 17.11.2017 18:39:54

Anblick: mitä muuten tapahtui sun epäilyksilles mun suhteen? Nähdäkseni et varsinaisesti ole missään vaiheessa yrittänyt "saada minusta selvyyttä", olet vain heittänyt päälleni irtoäänen.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 17.11.2017 18:44:15

Zey ei kyllä ikinä ole yötapon kohde tänä yönä, tiedät varmaan itsekin miksi, Slendie :D
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 17.11.2017 18:55:07

Lauchuo kirjoitti:Rayn muuten, onko susta kuinka todennäköistä, että Slendie oliskin kultisti, vai ootko varma että se on hyvis?

Ei ole kultisti, olen jo kertonut miksi.

Slendy zey ei voi kuolla tänä yönä.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Slendie » 17.11.2017 19:00:45

Niinjoo. Derp derp :)
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 17.11.2017 19:14:17

Lynkatkaa Cameron pliidetskii. Mä lähenny saunaa (ja kuningasalkomahooliaottaan.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Zey » 17.11.2017 19:15:00

Mun koko päivä on nyt mennyt koulujuttujen parissa, koska jotkut puhuvat puuta heinää. Oon nyt koko päivän juoksennellut etsimässä tietoja harkkatyön selostukseen, jonka ohjaaja sanoi löytyvän MAOLista (ei löytynyt) sekä eräästä kirjasta, joka löytyy myös netistä (ei ollut netissä ja kun lähdin alle 4 tunnin yöunien jälkeen yliopistolle selailemaan sitä parintuhannen sivun opusta, niin eipä löydy sieltäkään). Tän lisäksi onnistuin olemaan kolme kertaa vastaamatta lääkärille, joka yritti mulle soittaa (ja olin puhelimen vieressä sen soidessa täysin tietoisena siitä, että se soi), mun kattolampun kaikki kolme lamppua on palanut ja mulla on mieletön päänsärky. Mä haluan lynkata jonkun.

Lauchuo kirjoitti:rayn, jos aiotte Slendien kanssa äänestää jotakuta järkevää, niin mä voin lähteä mukaan. Cameron, Anblick, Jeku nyt ainakin vois olla niitä tässä kohtaa järkeviä vaihtoehtoja, joita voisin äänestää. Ehkä myös Niacin. En oo vielä ehtinyt muodostaa oikein mielipidettä Halimasta, kun en oo ehtinyt lukea hänen posteja niin tarkasti, joten oon vähän epävarma siitä.

Tämä siis eilen kello 20.11. Sen jälkeen ei mitään kommenttia Halimasta ennen tätä:
Lauchuo kirjoitti:Äh voi hitto en nyt tiiä pitäskö mun sheepata raynia vai Slendietä :( miksette voinu äänestää samaa tyyppiä!
--Cameron
++Halima

Miksi päädyit äänestämään Halimaa, vaikka pidit järkevämpänä Cameronin lynkkausta vielä alle tunti aiemmin. Mitään mielenmuuton osoitustakaan ei missään viestissä näkynyt ja kirjoitit tossa välissä olleessa 40minuutissa neljä muuta viestiä -> en usko, että ehdit Halimankaan viesteihin perehtyä.

Raylta mä toivoisin kuulevani vielä miten varma on mistäkin pelaajasta.

//Ray väliin. Pöh, jos mä nyt myöhästyin.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 17.11.2017 19:24:04

Zey

Slendy
Miina
Niacin

jeekaka

Lauchuo

Jeku/anblick






Cameron
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja Zey » 17.11.2017 19:27:29

Lauchuon viimeinen kysely rayltä on kyllä outo. Raynin varmuus Slendien hyvikseydestä on ymmärrettävää, mutta kysymys siitä kannattaako Slendietä sheepata on todella outo. A) Miten ihmeessä ray sen tietää kannattaako jossain hamassa tulevaisuudessa Slendietä sheepata vai ei? Vaikka Ray olisikin/onkin satavarma siitä, että Slendie on hyvis, niin se ei vielä tarkoita sitä, etteikö Slendieltä voisi joku juttu jäädä huomaamatta, minkä takia ray ei siinä tilanteessa kannattaisi Slendien sheeppaamista. B) Miten tommoseen kysymykseen päädytään? Miksi Lauchuo tuli siihen tulokseen, että nyt kannattaa kysyä tästä jutusta raynilta, ihan vain siltä varalta, että joskus tulee sellainen tilanne, ettei mulla ole mielipidettä? Koska oikeasti, ray on taitava pelaaja, mutta miten ihmeessä raykään voi tietää kannattaako Slendietä sheepata mielipiteessä X liittyen asiaan Y, jos ray ei tiedä X:ää, eikä Y:tä? Eihän kukaan voi antaa tuohon mitään järkevää vastausta, ellei sitten omista kristallipalloa ja kurkkaa siihen.

//ray, jees.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 66 vierailijaa

cron