Humanistit vs. tiedekunta 5. päivä päättyy 7.12. klo 21.00

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 21.11.2017 20:01:20

Eikun älkää unohtakokaan, boldasin vaan väärää kohtaa.
Tätä piti boldata ekassa quotessa:
Sekin piti sanoa, että en usko että Zeytä on käännytetty.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 21.11.2017 20:01:38

Varmaan sitä, että Niacin moneen otteeseen on antanut ilmi ymmärtävänsä säännön mutta sitten "unohitkin". Mutta mie pystysin kyllä unohtamaankin ihan oikeestikkin tuollasen asian, että sinällään en vielä tuohon pelkästään perusta Niacinin epäilyä..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 21.11.2017 20:01:46

Zey kirjoitti:En tiiä ray mikä sun pointti oli, mut tän nyt ainakin bongasin sun avulla:

Niacin kirjoitti:Aamun eka ajatus kun lukaisin eilisen läpi:

Minä näkisin erittäin loogisena, että oikea kultisti on heittänyt tarkoituksella kultisti-viittaa Lauchuon ylle, ja vielä kannustanut pahiksia kohdistamaan yötapon Lauchuoon/kultistiin. Kultistille kuitenkin oli ensiarvoisen tärkeää olla joutumatta itse kohteeksi eka yönä, jotta hänellä on minkäänlaisia mahkuja voittaa. Zeyhän se oli joka viimeisimpänä asiasta muistutteli, mutta kun Zeyn jättää laskuista niin muistaakseni ainakin jeekaka, rayn ja Slendie ovat puhuneet tästä kultisti!Lauchuosta (ja hänen yötapostaan?) Pahiksille siihen (Laun kultiksi väittämiseen) en niinkään motivaatiota näe, koska Lauchuolla oli jo niin monta epäilijää, että olisi varmaan ollut suht helppo harhalynkkayksen kohde seuraavana päivänä.

Sekin piti sanoa, että en usko että Zeytä on käännytetty. Pahikset kuitenkin hyvin luultavasti haluaa varman hyviksen hengiltä heti kuin mahdollista, joten olisi kai aika haaskausta käännyttää se? Paitsi että pahiksillakin pitäisi tuo kultti jo kuumotella, että ehkä varma hyvis voi ainakin tässä vaiheessa vielä olla pienenpi uhka kuin kultti. Mutta todennäköisempää minusta on vielä olettaa Zeyn olevan hyvis. PAITSI että jos kultisti haluaa varmasti onnistuneen käännytyksen, niin varma hyvishän on siihen tarkoitukseen paras. En tiiä, ei tämä sittenkään ollut ihan niin selvä juttu. :(

Palaan tässä päivän mittaan vielä kommentoimaan muitakin juttuja, kun oon paremmin orientoitunu (ja heränny).


Aka kesken viestin olisi unohtanut, että kultisti ei voinut käännyttää.

bingo!
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 21.11.2017 20:04:06

Ei, ei, ei. Itseasiassa ei.
Niacin ei ole kultisti.
Niacin ei koskaan tee tuollaista virhettä -- puhu tuosta tuolla tavalla, jos hän TIETÄÄ ettei voi käännyttää ketään N1. Minkää hän tietää jos on kultisti, vaikka olisi yrittänytkin.

Niacin siis ei ole kultisti.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 21.11.2017 20:07:12

Siis ajattele että olet kultisti. Vaikka olisit ollut typerä ja et olisi lukenut sääntöjä ja yrittäisit käännyttää jotain N1, saat todennäköisesti viestin "et pysty, koska juhlat". Miten sinä sen jälkeen tulet threadiin jauhamaan jostain että "ketä kultistin olisi kannattanut käännyttää N1". Tuo on niin epärealistista että se ei voi olla totta. Niacin ei voi olla kultisti -- tai no siis voi, mutta jos on niin nostan hattua vuosisadan kusetuksesta. :)
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 21.11.2017 20:13:41

Et siis usko (muistaakseni Slendien?) siihen tulkintaan, että kyseinen virhe voisi olla hämäysyritys miinahenkeen?

//ray väliin uudestaan ja vastaskin jo mun kysymykseeni.

Itselle noista viesteistä, mitkä Niacin päivän alussa lähetti, ei tullut teennäistä oloa. Lähinnä sellainen tunne, että jotain asiaan liittyvää muisti, mutta ei sit kuitenkaan mennyt kaikki yks yhteen. Oon raynin tulkinnan kanssa samaa mieltä.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 21.11.2017 20:14:36

Joo, kuulostas kyllä aikamoiselta pyöritykseltä.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 21.11.2017 20:15:54

Zey kirjoitti:Et siis usko (muistaakseni Slendien?) siihen tulkintaan, että kyseinen virhe voisi olla hämäysyritys miinahenkeen?


Mie ne kestä :D :D Vitsit, että kerään kunniaa näissä peleissä!
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Niacin » 21.11.2017 20:17:19

Lupaan, etten enää koskaan postaa mitään ennen aamukahvia. :D Kyllä mulla taisi tuossa alkuosaa kirjoittaessa olla vielä jotenkin hanskassa se, ettei kultisti tosiaan toimi juhlissa, en tiiä mitä tuossa välissä tapahtui mun aivoissa.

Jotain varmaan olis suotavaa tässä äänestelläkin kun olin ekan äänestyksen sivussa. Cameron ja JekuNego kun on vaihtoehtoina, niin kyllä ennemmin tänään laitan äänen ++Cameron, en osaa Negon pelistä näin nopeasti tehdä päätöstä mihinkään suuntaan.

//miina X'D
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 21.11.2017 20:21:16

Henkilöt joita teidän ei tule koskaan lynkata D3:

Slendie
miina
Zey
Niacin

Ensinnäkin kukaan näistä ei ole mafia. Toisekseen, on hyvin todennäköistä, että joku näistä henkilöistä on kulttilainen D3. Sillä ei valitettavasti ole mitään merkitystä. Se, että vaikka osuisittekin oikeaan, ei auta kaupunkia millään tavalla. Koska kukaan heistä ei ole kultisti. Jos lynkkaatte jonkun noista, jäätte samaan tilanteeseen kun missä oltiin D3 alussa, poislukien yksi kaupunkilainen jonka mafia tappaa yöllä (koska alkuperäinen kultisti recruittaa jokatapauksessa yön aikana). Älkää koskaan yrittäkö lynkata kulttilaisia ennen kun mafia ja alkuperäinen kultisti on pois pelistä. Ikinä.

Minä en suoraansanottuna tiedä, voisiko jeekaka pahiksena/kultistina vetää tuon D1 - D2 "usutetaan pahikset kultin kimppuun" juttunsa. Intuitioni sanoo ei. Jäljelle jäävät:

Cameron
Nego
Anblick

Uskon, että 2x mafiaa + Kultisti löytyvät tuolta. Haluan lynkata Cameronin koska olen kaikista varmin hänestä.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 21.11.2017 20:22:52

+ Ton Niacinin jutun tosiaan täytyis olla "tupla"huijaus, kun paitsi että huijataan, että unohdettiin asia, huijataan myös että unohdettiin asia kesken viestiä. Jos kultistille olis tullut mieleen, että huijaampa nyt tässä, niin todennäköisempi lopputulos olisi ollut se, että eka tulee viesti, jossa on täysin unohdettu juhlien vaikutus kultistiin ja sitten vasta olisi seuraavassa viestissä tullut pohdintaa, jossa olisi muistettu se vaikutus. Ja jos on kultisti niin tietää oman roolinsa toiminnan aika hyvin -> tuskin on vain puoliksi sisäistänyt asian, eli ei erehdy jättämään tuota "kultistin pakko selvitä voittaakseen" -juttua viestiin. Eli joo, ray on oikeessa.

//miina ja Niacin. :DD

//ray väliin. Miksi Niacin ei ole mafia?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 21.11.2017 20:28:50

Zey kirjoitti://ray väliin. Miksi Niacin ei ole mafia?

Minä uskon tähän:
raynpelikoneet kirjoitti:Itseasiassa minä otan takaisin mafiareadini Niacinista. Minulla oli jotenkin mielikuva, että Niacin olisi puhunut enemmänkin muista asioista kuin minusta, mutta näin ei ollutkaan kun juuri hänen postejaan tarkastelin uudemman kerran. Sanonpa sinulle vain sen, että sinun syytöksesi ovat mielestäni aivan typeriä, koska kun minä pelaan mafiana, minä teen sellaisia asioita joita teen hyviksenäkin. Eli se että teen jotain tässä pelissä, jota olen tehnyt jossin mafiapelissäni aiemmin, ei kerro minun joukkueestani yhtään mitään. Vain sillä on merkitystä miksi minä niitä asioita kussakin pelissä teen. Tuota minä aiemminkin tarkoitin kun puhuin sinusta ja erityisesti tuosta sinun readistani minua kohtaan ja sinun suhtautumistasi minun Cameron epäilyihin. Sinä et jostain syystä katso pintaa syvemmälle, eli siis ollenkaan näytä miettivän miksi joku sanoo mitä sanoo. Minä koen sen pahismaisena, koska jokaisesta lauseesta minkä kuka tahansa kirjoittaa on mahdollista vetää joku pahisteoria, ihan oikeasti, ihan jokaisesta. Mutta ehkä se menee vain kokemattomuuden piikkiin. Ainakin tässä vaiheessa olen valmis hyväksymään sen.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Nego » 21.11.2017 20:29:56

Mun pitää valitettavasti mennä, mutta ehin lukea miltei siihen asti, missä tulin ketjuun ekan kerran, joten kokonaishahmotelma tästä päivästä alkaa olemaan kuosissa. Tässä ajatuksia:

Anblick - En tykkää yhtään päivän aloituksesta ja viestistä Lauchuolle. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että pahiksen on helppo kirjoittaa yön aikana viestiä tapettavalle pelaajalle ja sitten esittää päivän alkaessa, että "oho, no ei kait mitään, postataan tää silti". Etenkin kun Lauchuon lisäksi vastaus tuli vain Slendielle. - Myöhemmin tosin vastaus Slendielle oli jo parempi. Slendie kyllä puhunee asiaa Anblickista.

Niacin - Niacinin päivän alotus on epäröivä, mikä ei itsessään ole ongelma. Kysymys Raylle siitä, miksi tämä luottaa Slendieen on aika outo, etenkin kun en ihan ymmärrä, miksei Ray olisi saanut kysyä Slendyltä erikseen sen mielipiteitä ilman Zeytä. Ollaan kuitenkin Rayn ja Slendien kanssa pelattu yhessä niin monta vuotta, että tollanen käytös on ihan normaalia. Cameron-tulkinta näyttää ainakin päällisin puolin olevan ihan ok-kamaa, joten annan siitä hieman plussaa.

Slendie - Vaikuttaa hyvikseltä ensilukemalta, enkä aio myöskään kiinnittää huomiota häneen liikaa. Syytä saa kysyä, mutta uskon ainakin Slendien itse ja ehkä Raynkin tietävän, minkä takia.

Cameron - Cameronin perustelu ekan päivän äänelleen ontuu, mutta hän ei ole täysin väärässä Rayn lähestymistavasta. Se nyt ei kerro mitään roolista, mutta pystyn ymmärtämään Cameronia. Muuten sitten saalis jää Cameronia lukiessa todella laihaksi.

Ray - Yhtä kivenkova kuin aina ennenkin. Palaan asiaan joku toinen päivä, jos muut pelaajat vain sallivat.

Miina - Jää aika vähälle huomiolle. Tuntuu enemmän kommentoivan keskustelua kuin osallistuvan siihen. Ajatukset muista pelaajista jää aika laihoiksi ainakin tokana päivänä lukuunottamatta kultistiepäilyään Cameronista.

jeekaka - Jeekaka maalailee vähän turhia uhkakuvia seinälle salaliittoteorioillaan. Useimmiten yksinkertaisin ratkaisu on oikea, enkä siten yhdy ollenkaan hänen teorioihinsa Slendiestä tai Raystä pahiksina. Täytyy tarkkailla, että onko tän teorisoinnin taustalla synkempää motiivia; ainakin Jeekaka koittaa puskea jonkinnäköistä epäilyä Raytä kohti.

Zey - Zeyn ajatukskappale Raystä sivun 18 alussa on melkoinen pettymys. Olisi ollut kiva lukea jotain epäilyistä, mutta Zey keskeyttää asiansa ennen kuin ehtii sitä kunnolla aloittaa. Osin ymmärrettävistä syistä, osin taas pähkäilen, että olisiko taustalla vain laiska keino olla kirjoittamatta enemmän kuin tarvitsee. Uskon itse, että Slendie on hyvis, mutta en usko siihen, että Zey uskoo siihen vain siksi, että Ray uskoo. Oma mielipide Slendiestä puuttuu siis täysin.





Ja pari vastausta vielä:

@Miina - Raytä ei kannata uskoa, kun se sanoo osaavansa lukea mua. Se on aika monta kertaa lynkannut mut, kun oon ollut hyvis ja meidän viime pelistä on jo vuosia.

@Zey - Ainakaan tänään. Muina päivinä riippuu ihan mun työtilanteesta, mutta koitan lukea pelin alunkin jossain vaiheessa.

@Ray
raynpelikoneet kirjoitti:
Violet kirjoitti:Halima 6 (Zey, raynpelikoneet, jeekaka, Lauchuo, Cameron, Anblick )
Anblick 3 (Slendie, miina, Halima)

Kiitos. Halusin nähdä tän suurimmaksi osaksi Niacinin takia. Se kun oli jännittynyt sun kaa pelaamisesta, joten aattelin, että jos se olis pahis, se olis hypännyt Halima-kelkkaan. Etenkin kun Halima pelas hienosti ittensä Mafia Championshippien finaaliin.

Katson tota tarkemmin huomenna.







Koitan tulla takas ennen deadlinea, mutta epäilen onnistunko. Äänestän Cameronia ihan vaan antaakseni ittelleni lisää aikaa, mutta mielelläni näkisin jeekakan tai Anblickin lynkattuna. Miinaa pitäis hiillostaa enemmän.
Avatar
Nego
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 04.04.2017 07:41:44
Palkinnot: 1

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Nego » 21.11.2017 20:30:31

++Cameron
Avatar
Nego
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 04.04.2017 07:41:44
Palkinnot: 1

Re: Humanistit vs. tiedekunta BILEET! päättyvät 17.11. klo 2

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 21.11.2017 20:31:00

Ja tähän:
raynpelikoneet kirjoitti:
Zey kirjoitti:
rayn kirjoitti:Itseasiassa minä otan takaisin mafiareadini Niacinista. Minulla oli jotenkin mielikuva, että Niacin olisi puhunut enemmänkin muista asioista kuin minusta, mutta näin ei ollutkaan kun juuri hänen postejaan tarkastelin uudemman kerran.

Tää meni ohi. Miksi Niacin on hyvismäisempi, kun ei olekaan puhunut niin paljoa muista kuin sinusta?

Mä uskon että Niacin ihan rehellisesti epäilee minua, eikä vain yritä vääntää jotain casea jostain (niinkuin mafia tekee). Aiemman puolesta puhuu se, että hän on oikeasti lähes kaikissa viesteissään joko kommunikoinut minun kanssani tai sitten pohtinut minun joukkuettani joko yksin, tai suhteessa muihin. Toulla perusteella hänen readinsa näyttää mielestäni rehelliseltä, eikä keksityltä. Aiemmin minulla oli jostain syystä sellainen käsitys että Niacin oli enemmän puhunut muista kun minusta, tämä käsitys oli väärä.

Mua vähän ärsyttää kun mä olen missannut aika paljon asioita, syytän iltavuoroa kun en muutenkaan saa koko iltavuoroviikon aikana koskaan tehtyä mitään. :(
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 21.11.2017 20:36:53

Nego kirjoitti:Cameron - Cameronin perustelu ekan päivän äänelleen ontuu, mutta hän ei ole täysin väärässä Rayn lähestymistavasta.

Kerro lisää.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 21.11.2017 20:37:58

Nego jos et viimesen 20min aikan mitään muuta tee niin kerro lisää.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 21.11.2017 20:40:59

Miekin olen vakuuttunut ettei Niacin ole kultisti, mutta ihan hyvin vois olla miun mielestä mafia.

Oon melko varma että Cameron on kultisti.

Mafiaksi epäilen Anblickia ja Niacinin. Nego nyt on vähän hälventänyt Jekun aiheuttamaa pahisleimaa, mutta ei täysin. Voisin hyvin ajatella Negon olevan pahiskin. Mutta joku näistä kolmesta ei ole mafia. Miksi ihmeessä oon vakuuttunut että slendie ja Rayn olis kyläläisiä?? JOku niiden viesteissä on niin rehellisen kuuloista, että olette saanu miut uskomaan niin..

//paljon väliin. mm. nego joka epäilee mua, pyh. Negolla ihan hyviä pointteja, mutta toisaalta haluaa lynkata mm. jeekakan joka taas ei oikein käy miun logiikkaan mitenkään.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 21.11.2017 20:41:42

Minä suoraan sanottuna uskon, että Nego valehtelee.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 21.11.2017 20:44:28

raynpelikoneet kirjoitti:Minä suoraan sanottuna uskon, että Nego valehtelee.


Minkä suhteen?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 21.11.2017 20:45:58

ray: Eikös toi vaan sano, että sun alkuperäiset epäilykset Niacinia kohtaan olivat vääriä, muttei sinänsä vielä kerro Niacinia hyvikseksi?

Nego kirjoitti:Osin ymmärrettävistä syistä, osin taas pähkäilen, että olisiko taustalla vain laiska keino olla kirjoittamatta enemmän kuin tarvitsee.

Itse asiassa mä olin jo kirjoittanut wordiin jokaisesta pelaajasta miksi rayn olisi/ei olisi kannattanut häntä tappaa. Tajusin kuitenkin, että ne toimii aika hyvin ohjenuorana pahiksille jatkossa, joten päätin poistaa koko kohdan.

Negon ajatukset tuntuu hieman oudoilta, mutten sitten tiedä miten paljon johtuu siitä, ettei ole alkupään viestejä lukenut.

//Nego, ray, ray, ray.

Nyt raylta tulikin viesti, joka voi jo vähän selittään Niacinin hyvikseyttä.

Tällä hetkellä Cameronilla taitaa olla neljä ääntä ja kolme ääntä on sitten Negolla, minkä mukaan kaksi olisi vielä äänestämättä.

Jos joku haluaa lähteä vaihtamaan ääntänsä, niin Anblick olisi kanssa mahdollisuus.

//miina ja rayn väliin. Ray, ääntä Negolle?

//miina
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 21.11.2017 20:46:47

Slendy, D3:

Nego sanoi:
Cameron - Cameronin perustelu ekan päivän äänelleen ontuu, mutta hän ei ole täysin väärässä Rayn lähestymistavasta.


Selvä, Nego myös sanoo:
Alotin suoraan 2. päivän alusta vailla aikomustakaan lukea sitä edeltäviä viestejä


Tässä on Cameronin ainoa viesti D2:
Cameron kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Kukaan ei IKINÄ kaupunkilaisena tee tuota. Ei koskaan.

Siis tarkoitatko että kukaan tavis ei ikinä vaihda ääntään viime minuuteilla? :DD Kyllä vaihtaa! Jos olisin ollut pahis, niin enkö olisi silloin tyytyväisenä pitänyt vain Anblickin ääneni? Välttyen suuremmalta hässäkältä. Jos Anblick olisi ollut pahis, olisin saanut aika hyvin luottoa kerättyä sillä, ja jos olisin pahis, niin mitä väliä minulle olisi ollut kumpi olisi tipahtanut?

raynpelikoneet kirjoitti: Se on mielestäni ihan sama mitä Cameron selittää, mutta vieläkään hän ei ole antanut yhtäkään syytä miksi hän todella vahvasti ajattelisi, että Halima oli kultisti.

*Syvä huokaus* Ray, luetko sää mun viestejä ollenkaan? Lainaus edellisestä viestistä:
Cameron kirjoitti:Halimalla oli siis vähän ei-Halimamainen pelin alku, jossa vähän tuntui pelailevan vähän puolivillaisesti. Hyviksenä olen tottunut häneltä aika terävään, analyyttiseen ja rationaaliseen peliin, mutta myös tuollainen "rennonleppoisasti" pelaileva Halima on ollut joissakin peleissä. Pahikseksi en uskonut häntä siksi että pahiksena hän todennäköisesti olisi pelannut tarkemmin, sillä silloin on aina kyse kuitenkin koko joukkueen selviämisestä. Eteenkin kun pahiksia on näin vähän, vastuu kasaantuu niille kahdelle. Sitten huomasin että itse asiassahan kultti on vastuussa vain itsestään, jolloin pelin sössiessään häviää vain oman itsensä puolen, eikä ole myötäkärsiviä pahisjoukkuelaisia. Tähän sopisi hyvin tuollainen Haliman ei-niin-hyvismäinen muttei myöskään kovin tarkka pelaaminen.


Ja rayn, luulen että kaikille on selvää että pidät mua pääpahisepäilynäsi, joten keitä muita epäilet?

Niacin kirjoitti: Cameron, oliko Halima siis susta todennäköisempi kultisti kuin Anblick? Ja mitä mieltä olet Anblickistä nyt?

Kyllä Halima ois minusta ollut todennäköisempi kultisti kuin Anblick. Tämä sopiikin hyvin kun aloin tekemään vihdoin tätä pelaajalistausta että saisin vähän otetta tästä pelistä.

Anblick
Ensimmäisessä viestissään kommentoi mm. että Lauchuo ensin hyvisteli ja sitten myöhemmin sanoi että hyvistely tulee hyvikseltä luonnollisesti, mutta liian vähän materiaalia epäilyksiin ja että ray on aggressiivinen, mutta ei epäile tätä siitä.
Nyt uudelleen lukiessa mietin että sanoisko pahis näin:
Anblick kirjoitti:
Zey kirjoitti:Kakun säännöissä sanotaan, että juhlien pitäjää ei voida tappaa ilman että hänet tappanut pahis paljastuisi, eli PJ paljastaisi kyseisen pahiksen.

No hupsista, näköjään!

Eli siis Anblick ei tiennyt (tai esitti ettei tiennyt), että PJ ilmoittaa tässä tapauksessa tappajan. Luulisi että pahikset olisivat tästä keskustelleet jo keskenään tuossa vaiheessa päivää, tai että Anblick olisi tätä kysynyt pahiskavereiltaan...
Toisessa viestissä totesi että Lauchuo ei hyvistellytkään, ihmettelee Slendien ja rayn pelikulttuuria (readeja yhden lauseen perusteella), sitten vastailee kysymyksiin ja pohtii hyvistelyä. Neljännessä kommentoi miinaa, josta on ristiriitaiset fiilikset. Myöhemmin toteaa, että Lauchuo ja Slendie epäilyttävät häntä eniten, koska he epäilivät häntä hassuin perustein (ja totesikin sen ehkä vähän vaikuttavan vastahyökkäykseltä).
On mielenkiintoista lukea, että kuten Anblick itsekin jossain vaiheessa viestejä toteaa, hänellä ei ole juurikaan mielipiteitä muista pelaajista, vaikka näitä kommentoikin. Lisäksi hän toteaa että ainakin osasyynä hänen Lauchuo-syytökset hyvistelystä olivat muiden viestit, jotka olivat asiasta huomauttaneet. Myöhemmin äänestää Slendietä ja vaihtaa sitten äänensä Halimalle. Bileiden aikana tekee alun pelaajista hyvää listausta, jossa epäilee eniten Lauchuota, joka kuoli sittemmin ekana yönä. Tästä tulikin mieleen että olisiko pahiksen ylipäätään järkevää yötappaa pelaajaa, jonka epäilyksiin hänellä tuntuu olevan eniten "kättä pidempää" sillä hetkellä? Ei tunnu loogiselta. Jolleivat pahikset ajatelleet Lauchuota kultiksi...eli ei voi vetää johtopäätöstä oikein suuntaan eikä toiseen. Viimeisessä viestissään Anblick epäilee Slendietä, ja luokittelee Niacinin ja miinan neutraaleiksi. No jaa-a. Paljon pointteja, jotka sopisivat pahisAnblickin peluuseen (alun mielipiteettömyys, muiden peesissä meneminen, periaatteessa yötappokin), mutta toisaalta ei mitään superepäilyttävää pelaamista. Myöskään mitenkään erityisen hyvismäinen olo ei ole tullut, vaikka hyvispointtejakin on (tuo ettei tiennyt miksi pahis paljastuisi kakunomistajan taposta, toteaa itse että peesasi pelaajia ja että on hankala muodostaa mielipiteitä), joten tällä hetkellä luokittelen neutraaliksi.

jeekaka
Ensimmäisessä viestissä kokee, että en perustellut Lauchuon epäilyjäni pahismaisesti. Kommentoi Slendietä ja Halimaa, toteaa että lynkkaisi mieluummin Lauchuon kuin minut. Myöhemmässä viestissä yrittää selventää Slendien sanomisia ja äänestää Halimaa opportunisen äänestämisen vuoksi.
jeekaka kirjoitti:
Halima kirjoitti:jeekaka, sun mielestäkö ei pitäis pelastaa itseään jonka tietää varmasti hyvikseksi?


No en itse pelastaisi ainakaan sellaisen pelaajan kustannuksella jota en itse edes epäile.....

Ihan oikeastikko? :DD Koska itsehän olet ainoa pelaaja, jonka roolin tiedät 100% varmasti. Miksi siis uhraisit ennemmin varman hyviksen kuin jonkun joka-ei-todennäköisesti-ole-pahis?
Tänään jeekaka on lähinnä pohdiskellut eilisen äänestyksiä ja tullut lähinnä siihen tulokseen, että pahis!Cameronin ei olisi kannattanut vaihtaa ääntä Anblickilta pois. jeekaka tuli aika myöhään peliin mukaan, joten hänestä ei vielä niin paljon ole kertynyt materiaalia kuin muista, jonka vuoksi mitään kovin vankkoja mielipiteitä ei oikein synny kumpaankaan suuntaan. jeekaka tuntuu tuovan kuitenkin aika paljon "raakoja" ajatuksia peliin, siis sellaisia joita ei ole suuremmin pohtinut etukäteen, mikä sopisi ennemmin hyvismäiseen peliin, joten tällä hetkellä lievästi hyvismäinen. Mitä mieltä jeekaka olet raysta?

Jeku
Jekusta ei kyllä ole kuulunut paljon mitään. Neljä viestiä koko peliin, joista peliin liittyvää asiaa on että kaikki peliin liittyvä on ruodittu, hän on lukenut säännöt ja kertonut ketkä pelaajat tuttuja ja ollut että "häh" Lauchuon yötaposta. Näistä mikään ei kerro kyllä yhtään mitään Jekun roolista, tuo viimeisin olisi helppo feikki, jonka pahiskaveri voisi vinkata heittämään.

Tällä hetkellä tuntuu että ++Jekusta ois kiva saada lisämatskua. Huomenna oon taas enemmän ku kellonympäri töissä, joten ehdin ehkä vähän lukemaan peliä mutta pääsen vasta tiistaina paremmin takaisin pelin ääreen.

Missä Cameron puhuu minun "lähestymistavastani"? Ei missään.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 21.11.2017 20:48:32

Zey kirjoitti://miina ja rayn väliin. Ray, ääntä Negolle?

Ei, valitan.
Kuten sanoin en koskaan vaihda ääntäni.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Anblick » 21.11.2017 20:50:59

En kerkeä kunnolla lukea kaikkia viestejä, muttamutta.

Nego kirjoitti: En tykkää yhtään päivän aloituksesta ja viestistä Lauchuolle. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että pahiksen on helppo kirjoittaa yön aikana viestiä tapettavalle pelaajalle ja sitten esittää päivän alkaessa, että "oho, no ei kait mitään, postataan tää silti". Etenkin kun Lauchuon lisäksi vastaus tuli vain Slendielle.

En tiedä, miksi hyviksen olisi yhtään sen vaikeampi kirjoittaa yön aikana tapettavalle henkilölle, vaikkei tietäisikään tämän kuolevan :D Ja vastasin vain Lauchuolle ja Slendielle sen takia, ettei mulla ollut erityisempää vastailtavaa muille.
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Cameron » 21.11.2017 20:53:41

Jahah päivä päättyy tänään eikä huomenna! Tulin just tanssireeneistä kotiin, joten puollustuspuhe taitaa jäädä pitämättä. Mua itseä vähän mietityttää tuo Slendieray -kaveeraus, voisivat pahiksina pitää tuolleen yhtä. Kannattanee siis pitää niitä silmällä. Mutta jos heitän pahisveikkaukset loppupeliin niin luulisin että Niacin, Nego tai Anblick -joukosta voisi löytyä.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 21.11.2017 20:55:03

Niacinista oon tällä hetkellä vielä vähän epävarma. En oikein tiedä, että jos Niacin on pahis, niin ku ei ole pahis. Uskon että Cameron on kultisti, jostakin syystä oon koko ajan tästä vakuuttuneempi. Nego/Jeku on pahis melko varmasti. EI niinkään Negon sisältö mua huoleta, mutta Jekun tuotokset, sekä tiputtautuminen. Mutta onko sitten toinen pahis Anblick vai Niacin.. Tästä syystä en vielä lähtisi Anblickia kuitenkaan lynkkaamaan, vaikka ääneni eilen sillä olikin. Ennemmin jompikumpi näistä ketkä tuntuu mun mielesstä varmoilta.

//Anblick ja cameron väliin.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Cameron » 21.11.2017 20:59:38

Miina täytyy vielä sanoa että oon niin ylpeä ku pelaat niin hyvin! :) Vaikka se ei mitenkään minun ansiota oo :D Mutta silti!
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 21.11.2017 21:00:24

Cameron kirjoitti:Jahah päivä päättyy tänään eikä huomenna! Tulin just tanssireeneistä kotiin, joten puollustuspuhe taitaa jäädä pitämättä. Mua itseä vähän mietityttää tuo Slendieray -kaveeraus, voisivat pahiksina pitää tuolleen yhtä. Kannattanee siis pitää niitä silmällä. Mutta jos heitän pahisveikkaukset loppupeliin niin luulisin että Niacin, Nego tai Anblick -joukosta voisi löytyä.

Jos olen väärässä niin pahoittelen.
Olet oikeassa siinä että Nego + Anblick on varmaan toinen pahis/kultti. Nego on sinun pahiskaverisi, veikkaan.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 21.11.2017 21:01:13

Ja päivä on päättynyt, iltaviesti seuraa pian!
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Humanistit vs. tiedekunta 2. päivä päättyy 21.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 21.11.2017 21:05:49

Toinen päivä

Tenttisalissa kuuluu edelleen jotakin sinne kuulumatonta. Laskin on jollakulla erittäin vilkkaassa käytössä. Kukaan ei puutu tilanteeseen, vaikka se hermostuttaa kaikkia. Lopulta ette kerta kaikkiaan enää kestä tilannetta, ja kohtaatte kyseisen opiskelijan, joka Aristoteleen sijaan lueskelee MAOL:in taulukkokirjoja. Kaikesta päätellen hän oli vain väärässä paikassa, ja ohjasitte hänet opetusneuvojan luokse, jotta hän pääsee oikeille kursseilleen.

Cameron 4 (Slendie, raynpelikoneet, Niacin, Nego)
Nego 3 (miina, Cameron, Zey)

Toisena päivänä kuoli Cameron, ja hän oli rooliltaan Kultisti!

Kuolleet:

Päivä 1. Halima - vannoutunut humanisti
Yö 1. Lauchuo - tavallinen hyvis
Päivä 2. Cameron - kultisti

Yö alkaa nyt, ja päättyy 22.11. klo 21:00! Yönimet tätä ennen minulle.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 68 vierailijaa

cron