Humanistit vs. tiedekunta 5. päivä päättyy 7.12. klo 21.00

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 16.11.2017 16:37:09

Näköjään muistin oikein -- Cameron syytti samaa postia kyllä mahdollisesta hyvistelevyydestä, mutta sellaista kohtaa siinä postissa minkä oikeasti jopa voi nähdä hyvistelynä. Lauchuo:lle tämä vastaus siis.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 16.11.2017 16:40:43

Voisitko muuten Lauchuo avata sanaista arkkuasi myös Anibald:in suhteen? Sain sen käsityksen aiemmin että ymmärsit, mitä hain takaa syytökselläni häntä kohtaan.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 16.11.2017 16:45:39

Slendie, Cameron viittasi siis tähän mun sanomaan

Ja lisäksi tällöin kakku voi päätyä jollekin muulle kuin hyvikselle, enkä tiiä miksi hyvis haluaisi sitä.

Ja tää oli siis samassa postissa sen Anblickin sanoman kanssa. Cameron siis täyttää ihan samat kriteerit kuin Anblick, eli syytti minua hyvistelystä tuon samaisen postin takia, mutta et kuitenkaan epäile Cameronia? Jätä tässä nyt huomiotta se, että Anblick ja Cameron olisi pahiskavereita, ajattele heitä yksilöinä.

Ja kai mä nyt sun mielestä tartun kaikkeen mikä voi mahdollistaa mun pidempään hengissä pysymistä, koska sä väännät kaikesta sellaista :D ihan kuin yrittäisit saada mut tahallaan näyttämään tosi huonolta. Minä tartun itselleni relevantteihin asioihin.

Niin ja tuommoinen filtteröintitapa oli joo olemassa, en muista enää miten se toimi mutta käy tsekkaamassa sieltä SMjuonarin topasta, siellä sitä kyseltiin ja neuvottiin.
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 16.11.2017 16:46:20

Nyt ihan oikeasti, oon kysynyt varmaan jo kolmesti, miten tuon kohdan postissani voi nähdä hyvistelynä??
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 16.11.2017 16:48:23

Ja voin avata kyllä, mutta en just nyt kun oon puhelimella. Kikoitan kun pääsen kotiin, oon lenkittänyt koiran ja syönyt. Voi mennä hyvä tovi.
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 16.11.2017 16:49:01

mie kirjoitti://Lauchuo. Jos Cam ei edes tarkentanut olevansa varovainen hyviksenä, voi hän tarkoittaa, että hän on varovainen jokaisessa roolissa. Jos oletamme hänen puhuvan totta (ja kuten rayn sanoi, hänellä ei ole syytä valehdella) ja hän valehtelee, johtopäätöksen pitäisi olla, että hänellä ei ole roolia tässä pelissä, eikö? Tätä tuskin on kuitenkaan tapahtunut, vaan todennäköisemmin varovaisuuden käsite poikkeaa siitä, mitä muut ajattelee sen olevan verrattuna mitä Cam ajattelee sen olevan.

Esitit tuon pointin aivan kuin se tekisi Camista entistä pahismaisemman, joten haluatko tarkentaa miten päädyit siihen, että jos Cam toteaa olevansa varovainen puolesta riippumatta, hän on vielä todennäköisemmin pahis kuin jos hän olisi vain hyviksenä varovainen.

Haluatko myös vastata kysymykseeni siitä, mikä muuttui ja sai Cameronin nousemaan Anblickin ylitse?

Haluutko Lauchuo vastata tähän?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 16.11.2017 16:55:45

Mulla on jotenki tosi hankala nyt löytää selkeää epäilystä ketään kohtaan. Cameron epäilyttää varovaisuudella kyllä selkeimmin. Mutta en halua vaan äänestää muitten perässä.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 16.11.2017 16:56:18

Zey kyllä, edelleen, kirjoitan tarkempaa viestiä kun pääsen koneelle. Oon töissä istunut klo 12 lähtien palavereissa ja neljän jälkeen pääsin lähtemään kotiin, enkä tosiaan ala kännykällä kirjoittamaan ja ettimään kaikkia mulle osoitettuja viestejä joihin pitää vastata.
Avatar
Lauchuo
Kyläläinen
 
Viestit: 273
Liittynyt: 12.10.2017 18:35:37
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 2

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 16.11.2017 17:00:17

miina kirjoitti:Mulla on jotenki tosi hankala nyt löytää selkeää epäilystä ketään kohtaan. Cameron epäilyttää varovaisuudella kyllä selkeimmin. Mutta en halua vaan äänestää muitten perässä.

Tarkoitatko Camin varovaisuudella sitä että Cam on varovainen vaiko rayn päättelyketjua Camin varovaisuuteen liittyen?

//Lauchuo, joo oottelen siihen.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 16.11.2017 17:05:46

Lauchuo: ei, Anibald täytti aivan eri kriteerit. En näkisi itse postiasi hyvistelynä -- mutta voin hyväksyä sen, että Cameron on nähnyt sen sellaisena.

Se mitä Anibald korosti postissasi erikseen, oli aivan eri asia kuin mitä Cameron korosti, ja siinä mitä Anibald korosti, ei ole mitään järkeä.

Ja en tarkoita vaikuttaa tylyltä epäilykseni kanssa -- tiedän että on täysin mahdollista, että olen vain tulkinnut asioita väärin. Niinhän näissä peleissä usein käy. Mutta postauksesi eivät tähän mennessä ole onnistuneet hälventämään epäilyjäni sinun suhteen, vaan vahvistamaan niitä jonkin verran.

Luotan kyllä siihen että jos olet kyläläinen, todennäköisesti onnistut sen jotenkin osoittamaan ketjuläsnäolollasi.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 16.11.2017 17:10:13

raynpelikoneet kirjoitti:Slendy ei ikinä ole mafia. Tää menee nyt ihan reisille. Melkein myöhästyin töistä. Neljältä on kaffi.

Nyt en rayn pysy enää kärryillä. Aluksi sanoit että Slendy ei ole mafia, sitten sanoit että Slendy on mafia. Nyt yhtäkkiä taas Slendy ei oo mafia. Mihin perustat nämä mielipiteet ja miksi ne muuttuu näin usein?
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 16.11.2017 17:15:31

Zey kirjoitti:
miina kirjoitti:Mulla on jotenki tosi hankala nyt löytää selkeää epäilystä ketään kohtaan. Cameron epäilyttää varovaisuudella kyllä selkeimmin. Mutta en halua vaan äänestää muitten perässä.

Tarkoitatko Camin varovaisuudella sitä että Cam on varovainen vaiko rayn päättelyketjua Camin varovaisuuteen liittyen?

//Lauchuo, joo oottelen siihen.


Tarkoitan sitä että yleensä Cameron on rohkeampi epäilyissään ja pahiksena reagoi ehkäpä hitaammin.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 16.11.2017 17:18:03

Halima kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Slendy ei ikinä ole mafia. Tää menee nyt ihan reisille. Melkein myöhästyin töistä. Neljältä on kaffi.

Nyt en rayn pysy enää kärryillä. Aluksi sanoit että Slendy ei ole mafia, sitten sanoit että Slendy on mafia. Nyt yhtäkkiä taas Slendy ei oo mafia. Mihin perustat nämä mielipiteet ja miksi ne muuttuu näin usein?


Mieki haluaisin tähän raynpelikoneilta vähän sen selvennystä. Ei halua ite tehä mitään kardinaalimokaa jos joku muu on tajunnu jotain oleellista minkä ite vielä missaa..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 16.11.2017 17:22:24

rayn:hän kertoi jo perustelunsa, joten eikö olennaisempaa ole että kertoisitte mitä mieltä itse olette minusta, jos olen olennainen keskustelunaihe teidän mielestänne? Varsinkin Halima, kun sun äänes mua vastaan oli nähdäkseni todella epäilyttävästi perusteltu.

miina, mitä tapahtui sun Anibald-epäilylle?
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 16.11.2017 17:24:48

Halima kirjoitti:Keskikasti:
Ariel
Niacin
Anblick

Pahikset/kultti:
Jeku
Slendie


Miksi Slendie on pahikset/kultti -kohdassa, mutta Niacin keskikastissa, vaikka kummastakin sulla on perusteena viba + heidän keskinäinen yhteys? Entä mikä tekee Jekusta sellaisen, että se menee jopa Niacinin ylitse tuonne pahikse/kultti -kastiin?

//Slendie väliin. Nyt täytyy kyl huomauttaa, ihan vaan koska mulla alkaa olee jo liian hauskaa topaa lukiessa: se on Anblick, ei Anibald. :D
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 16.11.2017 17:30:37

Tänään oli tarkoitus julkaista tenttivtulokset, mutta eipä niitä näy missään. Löydät ainoastaan mallivastaukset, joita et uskalla lukea.

Väliaikalaskenta:

Lauchuo 1 ( Zey)
Anblick 1 (Slendie)
Cameron 2 (raynpelikoneet, Lauchuo)
Slendie 1 (Halima)

Putoamassa on siis Cameron kahden äänen äänienemmistöllä!


Päivä päättyy tänään 16.11. klo 21.00!
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 16.11.2017 17:32:30

raynpelikoneet kirjoitti:Melkein huvittaisi lynkata Halima, mä en oikein näe mitään päätä enkä häntää sen viesteissä, kyseessä on kuitenkin pelaaja joka on pelannut mafia champs pelissä.

Mitä tähän vois sanoa? Mun pelityyli sopi hyvin championship-peleihin, mutta täällä kylässä se on ihan vakio että mä oon epäilyksissä jos en suoranaisesti lynkkauslistan ekana ensimmäisenä päivänä. Ja tämähän siis enimmäkseen johtuu siitä, että hyviksenä en niin välitä siitä mitä kirjoitan siinä mielessä että minkälaisen kuvan se antaa musta, tärkeämpää on että saan itse jonkin kuvan muista ja kerron tämän saamani kuvan muille edes jollain lailla.

Ja kun Slendie mietti että miten en muista että hän äänesti Lauchuota, niin mulla on oikeasti huono muisti. Jos kiinnostaa tarkistaa niin tää oli ongelma myös Mafia Championships -finaalipelissä, kun en muistanut menneitä tapahtumia, vaikka olin kyllä lukenut joka viestin huolella läpi. Mun aivoihin ei vaan kaikki asiat rekisteröidy sillä tavalla että muistaisin niitä enää seuraavana päivänä - tai välttämättä edes tunnin päästä. Se ei silti tarkoita että olisin pahis - itse asiassa päin vastoin! Pahiksena harvemmin uskallan samalla lailla kirjoittaa muistin varassa (koska tiedän että se reistailee), vaan tarkistelen asioita alvariinsa. Hyviksenä olen sillä tavalla laiskempi, etten jaksa tarkistaa, koska oma henki ei ole niin arvokas.

Zey kirjoitti:Mitä mieltä Halima olet Camin ”puolustautumisesta” niihin seikkoihin, jotka nostin Camin hyvismäisyyden puolesta esille?

En mä oo ees tuommoista pannut merkille. En tiiä onko tää tapahtunut vitossivulla jota en oo vielä lukenut, vai enkö vaan oo ajatellut asiaa kun ne on ollut camin vastauksia sulle. Voin katsoa näitä tarkemmin illalla jos mulla on aikaa.

raynpelikoneet kirjoitti:Siis Halimalla on paljon noita. Esim myös toi cameron readi.
- luin ekan sivun
- cameronista tuli hyvismäinen vaikutelma
- itse asiadsa cameronin posteja luin enemmänkin kun ekan sivun

Woot woot????? Ihan kummallista.

Siis musta nyt tuntuu että sä et oo sisäistänyt ihan kaikkea mitä mä oon sanonut. Sanoin heti aloittaessani pelin, että olen lukenut ketjua jonkin verran jo matkan aikana, mutta en jokaista viestiä. Siis tämän harppomalla tehdyn lukemisen perusteella mulla oli jo Cameronista hyvisreadi, ja se on nyt vain vahvistunut kun olen lukenut kunnolla. Ymmärrän tavallaan miksi olet häntä lynkkaamassa, mutta olen eri mieltä.

Mä en muuten kauheasti tykkää tästä rayn ja Slendien kahdenkeskisestä "sopimisesta" että lynkataanko tuo vai tuo. Tai siis kun ihan vähän aikaa sitten vielä Slendie oli rayn mielestä pahis, niin mistä yhtäkkiä tällainen varmuus Slendien hyvyydestä, että olet varmis sheeppaamaan häntä?
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 16.11.2017 17:37:18

Halima kirjoitti:
Zey kirjoitti:Mitä mieltä Halima olet Camin ”puolustautumisesta” niihin seikkoihin, jotka nostin Camin hyvismäisyyden puolesta esille?

En mä oo ees tuommoista pannut merkille. En tiiä onko tää tapahtunut vitossivulla jota en oo vielä lukenut, vai enkö vaan oo ajatellut asiaa kun ne on ollut camin vastauksia sulle. Voin katsoa näitä tarkemmin illalla jos mulla on aikaa.

Tapahtui sivulla 7 tässä viestissä: viewtopic.php?f=9&t=523&start=180#p12065
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 16.11.2017 17:39:04

Miksi rayn mielipide minusta on sinusta olennaisempaa, Halima, kuin omat epäilyksesi (tai "epäilyksesi", niinkuin itse ne näen)? Tulee kovasti sellainen vaikutelma että toivoit vain pääseväsi äänestämään minua ensimmäisenä tilanteessa, missä pian sen jälkeen syntyisi Slendie-äänivaunu.

rayn sanoi tajunneensa, mitä tarkoitan AnbldfhaAnblick-syytökselläni. Se oli se pääpointti häneltä. Sain lisäksi vaikutelman että hän ymmärsi ketjuläsnäoloni olevan hyvin kyläläis!Slendie-mäistä tässä vaiheessa, mutten muista sanoiko hän sen erikseen.

Eikä se ole sopimista, se on keskustelua. Olemme kaksi äänestäjää muiden joukossa. Samaan tapaan me muutkin voimme keskustella, ja todnäk meidän myös kannattaisi.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja miina » 16.11.2017 17:46:59

Slendie kirjoitti:rayn:hän kertoi jo perustelunsa, joten eikö olennaisempaa ole että kertoisitte mitä mieltä itse olette minusta, jos olen olennainen keskustelunaihe teidän mielestänne? Varsinkin Halima, kun sun äänes mua vastaan oli nähdäkseni todella epäilyttävästi perusteltu.

miina, mitä tapahtui sun Anibald-epäilylle?



Selaan puhelimella niin pitääpä lukea viimeset sivut kotona uudestaan, en vielä siis oo rekisteröiny niitä perusteluja.

Öö, anblick-epäilyt. Niitä ei varsinaisesti ole, mielestäni toin sen esiinkin että mun tekis mieli epäillä sitä mutta en sitä oikein voi tehdä vain edellisen peli perusteella ja kaipaisin parempaa materiaalia. Mutta koska en tajua tuosta hyvistely-casesta mitään niin kaipaisin jotaki muuta.

Pakko kyllä sanoa että Cameron epäilyttää vielä lisää. Se on kyllä lukenut topaa, muttei ole vastannut epäilyksiin. Ja tiedän että sillä tulee motivaatiopula pahiksena jos sitä epäillään. En tiiä onko tää kyllä oikea syy epäillä.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Slendie » 16.11.2017 17:47:38

Halima: mitä tulee huonoon muistiisi, tiedän kyllä tunteen koska siihen minäkin usein sorrun. :) Mutta en koskaan unohda tuollaisia mielipiteeseen olennaisesti vaikuttavia asioita -- koska, niin, ne asiat muodostavat sen mielipiteen. En usko että sinäkään kovin helposti pystyt tahattomasti skippaamaan alkupelin olennaista kohtaa, varsinkin kun myöhemmin annoit Lauchuo-mielipiteelleni painoarvoa (siinä mielessä, että se kertoo joukkueestani jotain). Niin tottakai sen silloin pitäisi kiinnittää huomiosi heti ekaa sivuakin lukiessasi.

Vai miten itse selität sitten, että miten ekasta sivusta vaikutelma minusta oli vain ja ainoastaan "Slendie on kokenut pelaaja"? Kuitenkin noteerasit samassa hengenvedossa, että Lauchuo:ta on epäilty. Ja kun olen aika paljon ketjuun postaillut, mikset osannut osoittaa posteistani sellaisia kohtia, missä anti-kylämotivaationi paljastuisi? Vai pystytkö väittämään, että se jatkumo, minkä postini muodostavat, on ollut kauttaaltaan anti-kyläläismäistä?

Totesit aiemmin, että sinusta on vaikeampaa löytää syyllisiä kuin kyläläisiä. Niin luulisi silloin, että mun suhteen sulla pitäis olla jotain suhteellisen painavaa perusteluakin.
Avatar
Slendie
Kyläläinen
 
Viestit: 237
Liittynyt: 10.11.2017 22:09:53

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Cameron » 16.11.2017 17:49:14

Zey kirjoitti:Hassua Cam, että puolustaudut niihin syihin, joiden takia pidän sua hyviksenä. :D

En kokenut sitä puollusteluna vaan halusin tarkentaa noita kohtia :D Kun en ollut mielestäni lukenut huolimattomasti topiccia, mutta näköjään kuitenkin olin.
Yritän ennen treenejä vähän koota mielipiteitäni pelaajista tähän asti ettei koko päivä vaan menisi muiden kommenttien vastailuun.

Lauchuo kirjoitti:Cameron ei kuitenkaan kommentoinut, millä tapaa tuo hänen lainauksensa minun viestistäni oli hyvistelyä (kun tätä kysyin). Eikä hän muuten koskaan vastannut rayninkään kysymykseen siitä, miten Slendien viestit ovat olleet peliä edistäviä.

Nyt bongasin tän tuolta kun lueskelin viestejä uudestaan. En kyllä vielä löytänyt alkuperäistä kysymystäsi missä tätä kysyit mutta eihän sillä ole niin väliä. Nimenomaan tuo "hyviksen" mainitseminen joka käänteessä ja vielä tuollainen päivittelevä sävy "enkä tiiä miksi hyvis haluaisi tällaista". Mutta ehkä tämä aihe on jo koluttu luita ja ytimiä myöten?
Slendien viestit ovat olleet peliä edistäviä minusta sillä tavoin, että hän kertoo kattavasti omia mielipiteitään pelaajista ja pohdiskelee näitä aika monisyisesti, esim. näissä viesteissä:
http://juonittelupelit.foorumi.eu/viewtopic.php?f=9&t=523&sk=a&start=180#p11933 (pohdiskelu miinasta)
http://juonittelupelit.foorumi.eu/viewtopic.php?f=9&t=523&sk=a&start=180#p11980 (pohdiskelu Niacinista)
http://juonittelupelit.foorumi.eu/viewtopic.php?f=9&t=523&sk=a&start=180#p12072 (pohdiskelu sinusta)

Ja tiedän että nämä viestit ovat tulleet ainakin osittain tuon minun viestin jälkeen. Mutta olen edelleen sitä mieltä että hänen pohdiskelunsa eri pelaajista on raikasta ja niistä saa hyviä näkökulmia eri pelaajiin. Voi olla, että tämä on vain hänen pelityylinsä, mutta ainakin tällä hetkellä koen hänen tuottamansa sisällön ja huomiot hyödyllisemmiksi kuin pahiksille.

Tällä hetkellä pidän:

Hyvimäisinä
Zeytä
miinaa - kuten useampi pelaaja onkin jo sanonut täällä, hänen kommentinsa vaikuttavat todella rehellisiltä kyläläisen pohdinnoilta, hän ei sovi minusta oikein mitenkään päin pahikseksi tai kultistiksi.
Slendietä -tästä puhuinkin jo tuossa ylempänä

Neutraalina
Halimaa - vasta päässyt peliin mukaan, alkupeli vaikuttaa jopa aika rauhalliselta verrattuna Haliman muutamaan edelliseen peliin, mutta ymmärrän erittäin hyvin että näin aktiiviseen peliin kärryille pääsy vaatii aika paljon aikaa. En ehdi nyt lukea hänen viestejään yksittäin läpi.
Niacinia - aika neutraali mielikuva jäänyt. Ehkä jopa vähän vähemmän-hyvismäinen kuin mitä hän oli pahiksena pelatessaan, joten voiko se olla hyvä asia? :D Ei ehkä. Sama kun Haliman kohdalla, en ehdi enää lukea kaikkia hänen viestejään läpi putkeen, yritän saada (peli)huomenna tämän yksittäispelaaja-analyysin tehtyä jos oon vielä hengissä sillon :D

raynpelikoneita - muuten voisin pitää pelin vuoksi jopa hyviksenä pelin muista hyvistä huomioista, mutta en näe pointtia miksi hän jatkoi nuista mun posteista jauhamista ihan järkyttävän pitkään :D Pahikselle voisi olla kätevää tuollainen yhdestä asiasta pitkään huopaaminen. Toki tämä voi olla vain raylle tyypillinen tapa pelata.

Anblickia - josta en ole nyt yhtään varma. Toisaalta musta tuntuu, että Anblick on nyt aika rauhallinen ja ottaa moneen asiaan kantaa, mitä hyviksenä tekee. Toisaalta tuo viimeinen viesti oli tosi outo - kuten hän itsekin sanoi, lähti hän epäilemään häntä itseään eniten epäilleitä pelaajia :D Tällainen ns. "suppeampi", puolustelevampi pelityyli on muistaakseni enemmän pahis-Anblickille tyypillistä. Tällä hetkellä ei kuitenkaan äänestyslistani kärjessä aiempien viestien ansiosta, joissa minusta kattavasti mielipiteitä pelaajista ja paljolti hyvää asiaa.

Arielia - ei vielä postauksia

Ei-kyläläismäisinä
Jekua - koska tästä ei ole taaskaan kuulunut yhtään mitään järkevää ja tämä voi olla ihan yhtä hyvin ei kyläläis-Jekun kuin kyläläis-Jekun pelaamista. Joka tapauksessa tällainen pelaaminen ei edistä hyvisten peliä.

++Lauchuota - alkuhyvistelyjen jälkeen peli on ollut jotenkin vähän tempoilevaa ja puollustelevan oloista. En ole nähnyt Lauchuolta pahispelaamista, joten hanakala sanoa onko se hänelle tyypillistä pahispelaamista. Yritän treenien jälkeen ehtiä vielä tänne ennen päivän päättymistä että kerkeäisin kunnolla loppusäpinöihin. Harmittaa että en ole ehtinyt kunnolla peliin paneutua vielä ja jos en olisi itse tipahtamassa, en varmaankaan äänestäisi näin hataralta pohjalta.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 16.11.2017 17:50:04

Minä en ole koskaan sanonut pitäväni slendyä pahiksena.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Niacin » 16.11.2017 18:02:21

Töissä kun olen, niin en kykene ajatuksen kanssa tarkkaan lukemaan ja kommentoimaan tämän päiväistä keskustelua, se jääköön myöhemmäksi.

Tähän mennessä lähinnä raynpelikoneet on aiheuttanut mulle enemmälti mietintää ja muutamat asiat muistuttaa kovasti raynin pahispeliä SM:ssa. Esimerkiksi tuo "Slendy, mitä haluat tehdä?" on juttu jota rayn käytti silloin kysyäkseen "muilta hyviksiltä" kenet äänestettäisiin ulos. Oon vähän kahden vaiheilla ääneni kanssa, ei oikein tee mieli äänestää ketään kun on niin hatarat fiilikset kaikesta enkä koe olevani riittävän hyvin kartalla tällä hetkellä. Raynin äänestämiselle mulla olisi edes jonkunlaiset perusteet esittää, mutta yksittäinen ääni sinne ei taida tällä hetkellä joka tapauksessa paljoa painaa.
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 16.11.2017 18:06:11

Zey kirjoitti:Miksi Slendie on pahikset/kultti -kohdassa, mutta Niacin keskikastissa, vaikka kummastakin sulla on perusteena viba + heidän keskinäinen yhteys? Entä mikä tekee Jekusta sellaisen, että se menee jopa Niacinin ylitse tuonne pahikse/kultti -kastiin?

Tajusin että epäilen Niacinia hyvin pitkälti sen takia, että Slendie puolusteli häntä. Ja koska tähän ei Niacin voi tietenkään vaikuttaa (jos ei ole Slendien pahiskaveri), niin en voi häntä Slendien tekemisten takia syytellä. Niacin on vähän pahismainen omien viestiensä perusteella, mutta ei niin paljon että pääsisi mun lynkkauslistan kärkeen.

Slendie sen sijaan epäilyttää eniten sen takia keitä hän epäilee ja minkälaisista asioista. Mä oon vaan kaikessa niin eri linjalla, että on vaikea uskoa että nuo ois kyläläisen mielipiteitä. Tässä voi hyvinkin olla kyse vain kulttuurierosta, mutta tällä hetkellä Slendie epäilyttää eniten joten sillä mennään.

Jeku on lynkkauslistan toisena siksi, että mieluummin lynkkaisin tänään hänet kuin ketään ylempänä olevista. Epäilen että Jeku ei kovin paljon enempää mielipiteitään paljasta myöhempinäkään päivinä, eli parempi lynkata ennen kuin ollaan lylossa.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 16.11.2017 18:09:12

Zey kirjoitti:
Halima kirjoitti:
Zey kirjoitti:Mitä mieltä Halima olet Camin ”puolustautumisesta” niihin seikkoihin, jotka nostin Camin hyvismäisyyden puolesta esille?

En mä oo ees tuommoista pannut merkille. En tiiä onko tää tapahtunut vitossivulla jota en oo vielä lukenut, vai enkö vaan oo ajatellut asiaa kun ne on ollut camin vastauksia sulle. Voin katsoa näitä tarkemmin illalla jos mulla on aikaa.

Tapahtui sivulla 7 tässä viestissä: viewtopic.php?f=9&t=523&start=180#p12065

No nyt luin uudestaan, mutta en mä edelleenkään tuossa kyllä paljoa mitään puolustautumista huomannut. Mun mielestä Cameron vastaili asioihin jotka koski häntä, ei kaikki sellainen oo välttämättä puolustautumista. Ei nostanut Cameronin pahismaisuutta mun silmissä tuo viesti. Olin siis kyllä lukenut tuon jo aiemmin, mutta en tosiaan ajatellut sitä puolusteluna vaan vastailuna. :)
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 16.11.2017 18:12:34

Slendie kirjoitti:Miksi rayn mielipide minusta on sinusta olennaisempaa, Halima, kuin omat epäilyksesi (tai "epäilyksesi", niinkuin itse ne näen)? Tulee kovasti sellainen vaikutelma että toivoit vain pääseväsi äänestämään minua ensimmäisenä tilanteessa, missä pian sen jälkeen syntyisi Slendie-äänivaunu.

Rayn mielipide on yhtä tärkeää ja olennaista kuin mun oma mielipide. Ja koska tiedän oman mielipiteeni (vaikken välttämättä ole sitä saanut kovin hyvin selitettyä), kysyin rayn mielipiteenmuutoksesta, joka oli mulle epäselvä.

Mun mielestä ois muuten kätevää, jos jokainen laittais vaikka listaa mielipiteistään tai vähintään kertoisi kenet olisi valmis lynkkaamaan tänään. Mähän laitoinkin listani jo jokin aika sitten, mutta toivoisin siis lynkattavaksi tänään Slendietä tai Jekua, kovasti en vastustaisi myöskään Anblickia tai Niacinia.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 16.11.2017 18:13:36

Halima kirjoitti:
Zey kirjoitti:
Halima kirjoitti:
Zey kirjoitti:Mitä mieltä Halima olet Camin ”puolustautumisesta” niihin seikkoihin, jotka nostin Camin hyvismäisyyden puolesta esille?

En mä oo ees tuommoista pannut merkille. En tiiä onko tää tapahtunut vitossivulla jota en oo vielä lukenut, vai enkö vaan oo ajatellut asiaa kun ne on ollut camin vastauksia sulle. Voin katsoa näitä tarkemmin illalla jos mulla on aikaa.

Tapahtui sivulla 7 tässä viestissä: viewtopic.php?f=9&t=523&start=180#p12065

No nyt luin uudestaan, mutta en mä edelleenkään tuossa kyllä paljoa mitään puolustautumista huomannut. Mun mielestä Cameron vastaili asioihin jotka koski häntä, ei kaikki sellainen oo välttämättä puolustautumista. Ei nostanut Cameronin pahismaisuutta mun silmissä tuo viesti. Olin siis kyllä lukenut tuon jo aiemmin, mutta en tosiaan ajatellut sitä puolusteluna vaan vastailuna. :)

Minkä eron näet tuossa Camin mulle vastailussa verrattuna Anblickin raynille vastaamisessa? Kumpikin koitti sanoa vääräksi perusteluja pitää heitä hyvismäisinä.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 16.11.2017 18:20:52

jeekaka on saapunut Arielin varapelaajaksi, toivottakaa hänet tervetulleeksi peliin! Varapelaaja otettiin varapelaajalistan ulkopuolelta listalla olleiden pelaajien aikarajoitusten vuoksi.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Humanistit vs. tiedekunta 1. päivä päättyy 16.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 16.11.2017 18:22:33

Slendie kirjoitti:Halima: mitä tulee huonoon muistiisi, tiedän kyllä tunteen koska siihen minäkin usein sorrun. :) Mutta en koskaan unohda tuollaisia mielipiteeseen olennaisesti vaikuttavia asioita -- koska, niin, ne asiat muodostavat sen mielipiteen. En usko että sinäkään kovin helposti pystyt tahattomasti skippaamaan alkupelin olennaista kohtaa, varsinkin kun myöhemmin annoit Lauchuo-mielipiteelleni painoarvoa (siinä mielessä, että se kertoo joukkueestani jotain). Niin tottakai sen silloin pitäisi kiinnittää huomiosi heti ekaa sivuakin lukiessasi.

Vai miten itse selität sitten, että miten ekasta sivusta vaikutelma minusta oli vain ja ainoastaan "Slendie on kokenut pelaaja"? Kuitenkin noteerasit samassa hengenvedossa, että Lauchuo:ta on epäilty. Ja kun olen aika paljon ketjuun postaillut, mikset osannut osoittaa posteistani sellaisia kohtia, missä anti-kylämotivaationi paljastuisi? Vai pystytkö väittämään, että se jatkumo, minkä postini muodostavat, on ollut kauttaaltaan anti-kyläläismäistä?

Totesit aiemmin, että sinusta on vaikeampaa löytää syyllisiä kuin kyläläisiä. Niin luulisi silloin, että mun suhteen sulla pitäis olla jotain suhteellisen painavaa perusteluakin.

No siis sä nyt voit ajatella mun muistista ihan mitä tahansa, mutta en todellakaan muistanut sun äänestäneen Lauchuota alkupelissä ennen kuin siitä nyt tuli puhe. Ekan sivun epäilyt ja äänestykset on kyllä muutenkin mun mielestä vähän sellaista höpöhöpö-epäilyä vielä, että en pistä niille ihan kauheasti painoarvoa, eli siinä mielessä en edes ihmettele vaikken ois rekisteröinyt kuka sitä Lauchuota epäili, vaikken ollut epäilyn syystä samaa mieltä.

Sun postien jatkumo... hmm. Mulla on vähän sellainen ominaisuus, että kun saan jostain pelaajasta pahisvibaa, niin jos ei jotain hyvin kyläläismäistä tapahdu niin se viba vaan kasvaa ja tuntuu että jokainen viesti on vain vahvistus sen toisen pahismaisuudesta. Eli siinä mielessä voisin ehkä jopa sanoa että sun postit on olleet aika pitkälti anti-kyläläismäisiä. Lisäksi kun mä tiedän/luulen että sä oot hyvä ja kokenut pelaaja, niin jos joku viesti vaikuttaakin jossain määrin hyvismäiseltä, mä vain ajattelen että se on sun hyvää pahispeliä.

Joo tää ei oo mikään optimaali pelitaktiikka, enkä tosiaan väitä olevani huippupelaaja vaikka satuinkin championshipseissä pärjäämään ihan hyvin.

Ja niin, sun suhteen on yhtä vaikeaa löytää mitään painavaa kuin muidenkaan suhteen, koska mun pahistennappaus tässä pelissä on toistaiseksi vielä karsinta-periaatteella. En epäile muutamia pelaajia ollenkaan, ja niistä jotka jäivät jäljelle, sinä olet epäilyttävin. En yleensäkään kovin usein tee mitään pitkiä "caseja" toisia vastaan, varsinkin ekana päivänä kun epäilyni ovat pitkälti fiilispohjaisia.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 67 vierailijaa

cron