Leppäkertut II Peli on ohi

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Leppäkertut II 4.aamupäivä päättyy 30.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Niacin » 30.09.2017 17:17:29

Lukaisin nyt vielä molempien viestit uudelleen, kun jotain keskustelua kaipaisin vielä ennen päätöksentekoa. Yksi hälyttävä asia mikä pisti silmään, oli se että miina äänestit Cameronin toiselle kierrokselle, mutta sitten iltapäivällä vaihdoitkin äänen Jeekakalle. Käsittääkseni et sitä ennen ollut Jeekakaa ollenkaan epäillyt, ellei mulla mennyt joku viesti ohi. Sen jälkeen et mitenkään perustellut miksi näin, et vaikka huomautin asiasta jo aiemmin. En mitään suoraa kysymystä asiasta silloin muotoillut, mutta nyt kun katsoo niin näyttää vähän oudolta ettet sanallakaan selittänyt mielenmuutostasi. Hassua myös ettei kukaan muukaan asiaa noteerannut. :D

Toinen mikä vaivasi, oli miinan kirjoitustyyli alkupelissä. Tuntui, että miina oli vaivaavan paljon "pihalla" peliteknisyyksistä ja toisteli sitä miten on aiemmissa peleissä huonosti menestynyt. Kyseli esimerkiksi miten suojelija oikein toimii, vaikka minusta se on aika simppeli ja kysymyksesi oli käytönnössä kopio pelin säännöistä. Samoin ehdotukset pahisten ohjaamisesta "vahingossa" tappamaan suojeltua oli outo.

Sen jälkeen ihan ok peliä ja ei mitään kummoista pahismaisuutta ole myöhemmin ollut.

Mikään miinan ja Cameronin viesteissä ei sodi sitä vastaan, etteivätkö voisi ollakin pahispari. Tänään taas olisi pahis-miinalta vähän turha alkaa miettimään minun epäilemistä, kun nyt saisi helposti Jiin lynkattua ilman pelin pitkittämistä. Mutta toisaalta se voi myös olla vain hyvä taktiikka varmistella, etten minä nyt viimemetreillä alakin epäillä miinaa.

Jiin viestit aktiivisena aikana oli hyvin perusteellisia ja ajatuksella kirjoitettuja. Kaiken kaikkiaan vahvaa pelaamista ja loogista äänestelyä. En näe oikein mitään mikä huutaisi pahista, eikä Cameroniinkaan mitään kummoisia kytköksiä näy. Monen päivän hiljaisuus vaivaa todella paljon, mutten tiedä kertooko se roolista mitään. Ainakin se vaikeuttaa huomattavasti Jiin analysointia.

Mitenhän miina reagoit jos sanon:
--Jii
++miina
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Leppäkertut II 4.aamupäivä päättyy 30.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Zey » 30.09.2017 20:02:42

Päivä on päättynyt.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Leppäkertut II 4.aamupäivä päättyy 30.9. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Zey » 30.09.2017 20:39:54

4.ilta:

”Mä en kyllä jaksa tätä enää”, miina puuskahti.
”Mitä et jaksa?” Niacin ihmetteli.
”No tätä kauppaa. Ei täällä mikään toimi”, miina kiukutteli.
”No ei kai, jos ei ole henkilökuntaa”, Jii totesi. ”Ei kai auta kuin odotella poliisia, että saadaan henkilökunta takaisin.”
”Mut mitä jos ne joutuu vankilaan?” miina kysyi. ”Eihän ne sitten tule takaisin. Me kuollaan nälkään kaikki. Miljardettain lapsia kuolee koko ajan nälkään, mä kuulin niin teeveestä.”
”Musta kyllä tuntuu, että känkkäränkkä tarttui miinaan”, Niacin mietti.
”Eikä!” miina vastusti. Se ei kuitenkaan auttanut, vaan sohva matkalle oli taattu. Juuri kun miinaa oltiin laittamassa sohvalle istumaan, lasten leikki kuitenkin keskeytyi.
”No niin, nyt on päikkäreiden aika”, Zey muistutti.
”EIKÄ!” lapset huusivat kuorossa.

Äänet:
1 miina (Niacin)

Koska miina sai ainoan äänen, ei iltapäivää tule ja miina lynkataan.

Äänestyspakot:
Jii

Jii ei hoitanut äänestyspakkoaan. :(

Poissa:
Ei kukaan.

Kuolleet (7/9):
1.päivä: Viuhti, tavallinen kyläläinen
1.yö: Jeku, suojelija
2.päivä: Cameron, pahis
2.yö: jeekaka, tavallinen kyläläinen
3.päivä: Violet, tavallinen kyläläinen
3.yö: Sahe, tavallinen kyläläinen
4.päivä: miina, pahis

Onnittelut siis hyviksille, jotka voittivat!
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Leppäkertut II Peli on ohi

ViestiKirjoittaja miina » 30.09.2017 20:44:03

Hienosti pelattu loppuun asti niacin! Mie unohin päivän päättymisen ja tulin paikalle taas 21.05! Kylläpä harmitti ku näin miten meille cameronin kanssa kävi..
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Leppäkertut II Peli on ohi

ViestiKirjoittaja jeekaka » 30.09.2017 20:49:49

Hyvä Niacin!! :D Ja olipa tsägä että miina unohdit päivän päättymisen, muuten ois voinut käydä vielä ihan miten vaan X) Hyvin kyl vedetty myös miinalta, sua olisin viimeiseksi epäillyt!

Ja kylläpä harmitti tippua yöllä, vaikkei se mitenkään yllätyksenä tullut. Aloin just vasta päästä vauhtiin :D

Ai niin ja tokana päivänä olin kauheissa morkkiksissa kun olin pitänyt Jekua hyvismäisenä ja sitten Cam ja miina tapoittekin Jekun joka osoittautui suojelijaksi :D Toivottavattavasti ette oikeasti saaneet ajatusta multa... Ja tosiaan sitten oikeastaan saman tien kun päivä päättyi, tajusin että mun ois pitänyt käyttäytyä vähän niin kuin olisin ollut varma siitä ettei Viuhti ole suojelija, niin olisin ehkä päätynyt tapetuksi oikean suojelijan sijaan :>

Toivottavasti kumminkin hyvitin ekan päivän mokailut kun osasin valita oikean vastustajan seuraavana päivänä :D En yhtään ollut varma valinnastani aluksi, mutta siitä eskaloituikin oikein hyvä väittely ja itselleni pelin hauskin hetki. Sahea muuten aloin pitää aika vahvasti hyvismäisenä, koska oletin että äänesti mua siksi että toivoin Sahen äänestävän siksi että oli epäillyt Cameronia, ja Sahe tuntui ihan tosissaan epäilevän ja haluavan mut hengiltä :D Oikeasti olin vaan aika hädissäni siitä että Cameron on hyvis ja Sahe tippuu antiaktiivisuuteen, jolloin peli olisi päättynyt saman tien. Jiiltä ois muuten kiva kuulla miks et sitten lopulta äänestänytkään mua vaan Cameronia?
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Leppäkertut II Peli on ohi

ViestiKirjoittaja Niacin » 30.09.2017 22:03:55

Huuuhhh! Onneks jaksoin vielä viime tunneilla vähän kaivella, niin ei miina enää ihan niin selvältä hyvikseltä enää tuntunutkaan. Olin myös hyvin kiitollinen ettei kukaan tullukkaan enää kommentoimaan mun äänenvaihtoa, ku olin ite taas irl lautapeli-illassa ja seuralaiset meinas hermostua mulle jo sen yhden viestin kirjottamisesta niin en ois kovin viittiny enää enempää säätää vaikka miina ois tullukki puolustautuun. :'D Ja oli kyllä vaikea valita kun ei Jiistä ollut oikein materiaalia, ainut miksi alunperin meinasin Jiitä äänestää oli se että Sahe vaikutti niin arvotulta yötapolta. Hurjan hyvin pelattu miina!! Oli hyvin lähellä!

Mulla meinas olla semmonen hassu ongelma, että unohdin pelata hyvismäisesti, enkä tajunnu kauheesti miettiä miten epäilyttävältä ite vaikutan. :D Edellinen peli oli niin intensiivistä pahistelua, että jäi vähän sama moodi päälle, tyyliin "pitää lynkata Violet, ettei se pääse lynkkaamaan mua". Anteeksi Violet!! Onneksi loppu hyvin kaikki hyvin, vaikka viime päivinä alkoi kuumottaa että kaikki varmaan epäilee mua. x)
Avatar
Niacin
Mafioso
 
Viestit: 728
Liittynyt: 03.07.2017 08:49:32
Palkinnot: 4

Re: Leppäkertut II Peli on ohi

ViestiKirjoittaja Violet » 30.09.2017 22:19:11

Jos miinan ja Niacinin roolit olisivat olleet toisin päin, niin olisin pitänyt heidän suorituksiaan ihan hyvinä. Toisin päin ne olivat kuitenkin erinomaiset! miina onnistui pysymään erittäin hyvin pelissä mukana hiljaisena pahiksena, josta saatiin pitkään hyvisvibaa, pitäen melko matalaa profiilia. Tärkeää oli, että hän ei jäänyt mielipiteillään aloilleen, vaan mukautui pelin tilanteiden muuttuessa. Niacin taas huomasi miinan pahismaisuuden, mikä itselläni oli mennyt ohi vielä pelatessani, ja voitti pelin hyviksille. Onnittelut hyvästä pelistä molemmille!

miinalta haluaisin kyllä vielä kysyä, että mikä sai sinut tappamaan Sahen yöllä? Niacinin tappo olisi varmaan herättänyt epäilyjä sinun suuntaasi, mutta Jiin tappaminen Sahen sijaan olisi luonut Sahesta kohteen seuraavalle päivälle.

Ja Niacin, jälkimainingeissa ei tarvitse pahoitella, vaikka se hyviin tapoihin kuuluukin :) Kyse on kumminkin vain pelistä, ja toimit tilanteessa parhaaksi näkemälläsi tavalla - peliliikkesi todennäköisesti vaikutti hyvisten voittoon.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Leppäkertut II Peli on ohi

ViestiKirjoittaja miina » 30.09.2017 23:07:50

Mullakin koitui lautapelit nyt kohtaloksi, niihin keskittyy niin täysillä ettei muista mitään muuta!

Sitä yötappoa mietin pitkään ja tulin lopulta siihen tulokseen että jos jätän sahen miun kaveriks ja se pysyy edelleen hiljaisena niin se tekee minusta liian pahismaisen niacinin tai jiin silmissä, koska olis ns. helppo valinta. (Ja violet oli mukavasti pohjustanut epäilyjä niacinin sekä jiin suuntaan) Helpompi oli jättää eloon aktiiviset joista pahis vois olla kuka vaan. Ja kaikista suurin syy oli että Sahe oli jollakin tapaa cameronin ja myöskin minun jäljillä siinä ainoassa fiilispohjaisessa listassaan ja vaikutti pelaajalta joka saattaa äänestää melko arvaamattomasti ilman loogisia perusteluja.. Mutta kyllä tuota yötappoa kauan pohdin ja sekä jiin että niacinin tappo vaikutti lian läpinäkyvältä.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: Leppäkertut II Peli on ohi

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 01.10.2017 00:15:00

Äh, Cam, höynäytit minua! :D No ei, pilailin. Olin varma Cameronin hyvikseydestä, ja näköjään vain miina pahiskandidaattina olis menny oikein.
Ja hyvin pelattu Niacin ja kiitos kaikki ynnä itse Zey pelistä! :)
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Edellinen

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 75 vierailijaa

cron