JooJoon kummalliset harharetket - päättynyt hyvisvoittoon!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.08.2017 22:43:24

Xatalos kirjoitti:Esimerkkinä siitä miten olen hyviksenä aiemmin arvioinut raynia olkoon tämä (melko viimeaikainen):

http://www.teamliquid.net/forum/mafia/5 ... age=37#739

Jos olet laiska, niin tässä kriittiset kohdat:

I'm not confident that he's scum, but usually when he's adamant about pushing weak cases he's scum. That's what triggered my lingering suspicion after his big case post.

- - -

I didn't explain this well. When I say "force" I'm not referring to confidence - ray always has this in spades.
What I mean is that he tends as mafia to treat people like total morons if they dissent from him, whereas you can see here that he's not being degrading or demeaning toward people who disagree

Hienoa että osasit valita pelin missä olit väärässä. :p
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 15.08.2017 22:51:07

Huomio!

Peli on ollut ihanan aktiivinen ja sujunut pääasiassa hyvin. Puutun nyt kuitenkin hieman pelikulttuureissa oleviin eroihin, jotta peli sujuisi jatkossakin ja olisi kaikille mukava. Koska Kylässä on myös nuorta porukkaa, pidetään kielenkäyttö mielessä. Myös muilla kielillä pelaamista olisi syytä vältellä, sillä kaikkien kielitaito (varsinkin juonittelupeleihin liittyvä sanasto) ei välttämättä ole tarpeeksi hyvä ymmärtääkseen toisilla kielillä olevia tekstejä. Pidetään kaikki topickissa oleva teksti sellaisena, että kaikilla on sama informaatio tarjolla.

~Zey, pelimode
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 15.08.2017 22:52:16

raynpelikoneet kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Ehkä ollaan puhuttu jostain pelityylisi yksityiskohdasta aiemmin, mutta en nyt muista kaikkea, ja vähintään osa siitä varmaan muutenkin on vanhentunutta tietoa (tai alunperinkin väärää jos se on tullut pelaajalta itseltään, koska itse ei yleensä ole paras arvioimaan omia ominaisuuksiaan). Ehkä jokin mitä sanoin oli virheellistä/vanhentunutta/väärinymmärrettyä, mutta miten se liittyy mihinkään? Sanoin koko ajan että se tuskin oli tarkka kuvaus pelityylistäsi ja oli vain irrallista pohdiskelua lähinnä vastauksena siihen kun pelityyliäsi kysyttiin. Luultavasti olin sitä paras täällä arvioimaan, vaikka en silti kovin hyvä, joten kerroin mitä mieltä olin. Ihan samat havainnot olen laittanut useammassa aiemmassakin pelissä hyviksenä.

Yhtä hyvin voisin sanoa, että on aivan potaskaa sanoa minua pahikseksi pelityylini perusteella. En ole koskaan, koskaan mennyt aktiivisesti sinua vastaan pahiksena. Aina olen käytännössä joko nuoleskellut sinun egoasi tai vähintään pysynyt taustalla. Se vain on liian vaarallista touhua ja riski lipsahdukselle on suuri. Eikä oikeastaan mitään hyötyjä ole, sinunkin lynkkauksesi vain näyttäisi hirveältä pahis-Xatan näkökulmasta jälkeenpäin. Suurin bullshit tässä pelissä tähän asti on siis tuo että olisin pahis koska olen ollut anti-rayn tai "vääristellyt metaasi" tai mitä nyt väitätkään. Ei ole ihan hirveän selvää. Joka tapauksessa se olisi itsemurhaa pahiksena enkä käsitä miksi olisit tuota mieltä hyviksenä. Pahiksena toki puhuit samanlaista potaskaa siinä VS-pelissä.

Miksi se olisi huono idea pahiksena? Sinä teet sen joka ikisessä pelissä hyviksenäkin, mutta tässä pelissä et ole ollenkaan OIKEASTI ollut kiinnostunut miksi minä olen syyttänyt Violetia. Olet täysin sivuuttanut sen miksi mä olen/olin sitä mieltä että Violet on pahis, ja sanoit jotain, joka ei ollenkaan pidä paikkaansa, musta. Mitä mun pitäisi ajatella? (Pahoittelut kiroilusta GM:lle). Tämän jälkeen annat ymmärtää ettei tämä oikeastaan ollutkaan niin paha asia. Mutta äänesi ei muuteu mihinkään. Oletko siis sitä mieltä että olen mafia, ja jos olet, miksi?


Kuten sanoin, se olisi suuri riski (vetäisin huomiota vahvasti itseeni ja todennäköisesti paljastaisin olevani pahis jossain välissä hetken huumassa) ja hyödyt olisivat melko vaatimattomia (parhaimmillaan tulisit lynkatuksi, mikä ehkä säästäisi yhden tapon, mutta olisin sitten itse pahasti tulilinjalla seuraavaksi.. tai todennäköisemmin tulisin vain itse lynkatuksi). Monessa pelissä olen sitä harkinnut mutta en koskaan laittanut täytäntöön, edellä mainituista syistä. Kymmenen kertaa helpompaa on mielistellä sinua ja välttää huomiota alussa, sitten tappaa sinut nopeasti ja alkaa ajaa pahisten asioita sen jälkeen. Niin olen aina tehnytkin ja se toimii, koska ilmeisesti iso määrittelyperuste hyvyydelle on sinulla "kuka ei ole idiootti" (= kuka orjallisesti seuraa mitä keksit) :P Sen sijaan hyviksenä olen aina epäluuloinen ja hyvästä syystä, kuten nytkin.

Olen kyllä ollut hyvinkin kiinnostunut miksi syytit Violetia, sekä miksi lopetit äänestämästä tätä aiemmin, sekä miksi aloit taas äänestää tätä, sekä miksi hän nyt on hyvis. Tuossa on kokoelma pelin suurimpia mysteereitä joita olen pähkäillyt ja kysynyt moneen kertaan. Valitettavasti sinusta ei saa logiikkaa helpolla irti joten olen puoliksi luovuttanut.

Tällä hetkellä kallistun jonkin verran sen puolelle että olet pahis. Kuten sanoin, en ole hyvä lukemaan pelityyliäsi. Luulisin kuitenkin että olisit jotain vakuuttavaa tehnyt tähän mennessä hyviksenä, ja mitään sellaista ei ole ollut näkyvillä. Ei myöskään rakentavaa asennetta tai perusteltua ajatuksenkulkua. Jos olet hyvis, niin voit helposti korjata tilanteen ennen kuin kuolet. Jos et, niin tervemenoa.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 15.08.2017 23:01:47

raynpelikoneet kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Esimerkkinä siitä miten olen hyviksenä aiemmin arvioinut raynia olkoon tämä (melko viimeaikainen):

http://www.teamliquid.net/forum/mafia/5 ... age=37#739

Jos olet laiska, niin tässä kriittiset kohdat:

I'm not confident that he's scum, but usually when he's adamant about pushing weak cases he's scum. That's what triggered my lingering suspicion after his big case post.

- - -

I didn't explain this well. When I say "force" I'm not referring to confidence - ray always has this in spades.
What I mean is that he tends as mafia to treat people like total morons if they dissent from him, whereas you can see here that he's not being degrading or demeaning toward people who disagree

Hienoa että osasit valita pelin missä olit väärässä. :p


Kuten sanoin, olen usein pitänyt sinua pahiksena kun olet ollut hyvis ja hyviksenä kun olet ollut pahis. Joitakin kertoja sentään olen myös ollut oikeassa. Tästä syystä en kuitenkaan ole pitkään aikaan sanonut sinusta mitään varmoja mielipiteitä, vaan pelkästään kevyitä lukemia ja ylläpidän jatkuvaa tarkkailua.

Tuossa ei ollut pointtina se, että voin olla epäileväinen myös hyvis-raynia kohtaan (sanoisin kyllä että enemmänkin syypäänä tuossa tapauksessa oli hyvis-rayn..). Pointtina oli se, että pelini on ollut aika identtistä kuin tuossa pelissä ja lisäksi mielipiteeni pelityylistäsi eivät ole mitään vääristelyjä vaan aitoja mielipiteitäni (vaikka niissä olisikin ehkä jotain korjattavaa myös). Kuka vain voi käydä siellä katsomassa jos jaksaa.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.08.2017 23:08:13

Xatalos kirjoitti:Kuten sanoin, olen usein pitänyt sinua pahiksena kun olet ollut hyvis ja hyviksenä kun olet ollut pahis. Joitakin kertoja sentään olen myös ollut oikeassa. Tästä syystä en kuitenkaan ole pitkään aikaan sanonut sinusta mitään varmoja mielipiteitä, vaan pelkästään kevyitä lukemia ja ylläpidän jatkuvaa tarkkailua.

Tämähän ei ole kyllä totta. Sanopa peli jossa olet pitänyt minua hyviksenä tämän Vendetta Strada pelin jälkeen? Eikä mitään aikaisin D1 vaan IKINÄ.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.08.2017 23:09:08

Sinä
AINA
olet
sitä mieltä
että olen pahis.

piste.

Miksi väität muuta?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 15.08.2017 23:13:03

raynpelikoneet kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Kuten sanoin, olen usein pitänyt sinua pahiksena kun olet ollut hyvis ja hyviksenä kun olet ollut pahis. Joitakin kertoja sentään olen myös ollut oikeassa. Tästä syystä en kuitenkaan ole pitkään aikaan sanonut sinusta mitään varmoja mielipiteitä, vaan pelkästään kevyitä lukemia ja ylläpidän jatkuvaa tarkkailua.

Tämähän ei ole kyllä totta. Sanopa peli jossa olet pitänyt minua hyviksenä tämän Vendetta Strada pelin jälkeen? Eikä mitään aikaisin D1 vaan IKINÄ.


En sanonut viime aikoina. En ole kyllä tainnut pitää sinua sen jälkeen hyviksenä muuten kuin kai siinä Resistance-pelissä? Mutta siinä olinkin toki pahis.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.08.2017 23:14:40

Xatalos kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Kuten sanoin, olen usein pitänyt sinua pahiksena kun olet ollut hyvis ja hyviksenä kun olet ollut pahis. Joitakin kertoja sentään olen myös ollut oikeassa. Tästä syystä en kuitenkaan ole pitkään aikaan sanonut sinusta mitään varmoja mielipiteitä, vaan pelkästään kevyitä lukemia ja ylläpidän jatkuvaa tarkkailua.

Tämähän ei ole kyllä totta. Sanopa peli jossa olet pitänyt minua hyviksenä tämän Vendetta Strada pelin jälkeen? Eikä mitään aikaisin D1 vaan IKINÄ.


En sanonut viime aikoina. En ole kyllä tainnut pitää sinua sen jälkeen hyviksenä muuten kuin kai siinä Resistance-pelissä? Mutta siinä olinkin toki pahis.

Mites ne pari muuta peliä?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 15.08.2017 23:15:45

No, en tosin ole ihan varma oliko sekään ennen vai jälkeen VS-peliä. En ole pelannut parin viime vuoden aikana kuin muutamia pelejä joten ehkä vaikeaa löytää esimerkkiä. Parin vuoden takaisista peleistä ainakin kuitenkin kaikki mitä sanoin oli totta.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 15.08.2017 23:16:55

raynpelikoneet kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Kuten sanoin, olen usein pitänyt sinua pahiksena kun olet ollut hyvis ja hyviksenä kun olet ollut pahis. Joitakin kertoja sentään olen myös ollut oikeassa. Tästä syystä en kuitenkaan ole pitkään aikaan sanonut sinusta mitään varmoja mielipiteitä, vaan pelkästään kevyitä lukemia ja ylläpidän jatkuvaa tarkkailua.

Tämähän ei ole kyllä totta. Sanopa peli jossa olet pitänyt minua hyviksenä tämän Vendetta Strada pelin jälkeen? Eikä mitään aikaisin D1 vaan IKINÄ.


En sanonut viime aikoina. En ole kyllä tainnut pitää sinua sen jälkeen hyviksenä muuten kuin kai siinä Resistance-pelissä? Mutta siinä olinkin toki pahis.

Mites ne pari muuta peliä?


Mitkä pari muuta?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 15.08.2017 23:18:06

raynpelikoneet kirjoitti:Sinä
AINA
olet
sitä mieltä
että olen pahis.

piste.

Miksi väität muuta?


(hyviksenä tuo varmaan päteekin, ainakin siinä mielessä että epäilen - ei varmana vakuutena että olet pahis - mutta pahiksena taas päinvastoin)
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 15.08.2017 23:18:37

En nyt ihan tajua mitä muuta väitin.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.08.2017 23:19:09

Xatalos kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Kuten sanoin, olen usein pitänyt sinua pahiksena kun olet ollut hyvis ja hyviksenä kun olet ollut pahis. Joitakin kertoja sentään olen myös ollut oikeassa. Tästä syystä en kuitenkaan ole pitkään aikaan sanonut sinusta mitään varmoja mielipiteitä, vaan pelkästään kevyitä lukemia ja ylläpidän jatkuvaa tarkkailua.

Tämähän ei ole kyllä totta. Sanopa peli jossa olet pitänyt minua hyviksenä tämän Vendetta Strada pelin jälkeen? Eikä mitään aikaisin D1 vaan IKINÄ.


En sanonut viime aikoina. En ole kyllä tainnut pitää sinua sen jälkeen hyviksenä muuten kuin kai siinä Resistance-pelissä? Mutta siinä olinkin toki pahis.

Mites ne pari muuta peliä?


Mitkä pari muuta?

no esim tämä:
http://www.teamliquid.net/forum/mafia/5 ... los&page=4
Voisitko näyttää pelin jossa pidit minua hyviksenä D1? Kun minä en satu löytämään sellaista.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 15.08.2017 23:19:46

Sitä paitsi viimeksi kun olit hyvis (Generic?) epäilin sinua kyllä aluksi mutta myöhemmin vakuutuin että olit hyvis. Muistaakseni.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 15.08.2017 23:22:01

Vaikka teidän kahen keskustelua on kiva seurata vierestä, niin tällä hetkellä keskustelu painottuu ihan liikaa teihin kahteen. Kanavoikaa osa energiastanne muuhunkin kuin toistenne pohtimiseen, mä vähän pelkään, että kaksilla yötapoilla tästä pelistä voi tulla sen verran lyhyt, että hyviksillä ei ole varaa takertua yhteen pelaajaan.

Sanon jotain rakentavempaa, kunhan en enää ole kännykän varassa. Öitä!
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 15.08.2017 23:22:46

raynpelikoneet kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Kuten sanoin, olen usein pitänyt sinua pahiksena kun olet ollut hyvis ja hyviksenä kun olet ollut pahis. Joitakin kertoja sentään olen myös ollut oikeassa. Tästä syystä en kuitenkaan ole pitkään aikaan sanonut sinusta mitään varmoja mielipiteitä, vaan pelkästään kevyitä lukemia ja ylläpidän jatkuvaa tarkkailua.

Tämähän ei ole kyllä totta. Sanopa peli jossa olet pitänyt minua hyviksenä tämän Vendetta Strada pelin jälkeen? Eikä mitään aikaisin D1 vaan IKINÄ.


En sanonut viime aikoina. En ole kyllä tainnut pitää sinua sen jälkeen hyviksenä muuten kuin kai siinä Resistance-pelissä? Mutta siinä olinkin toki pahis.

Mites ne pari muuta peliä?


Mitkä pari muuta?

no esim tämä:
http://www.teamliquid.net/forum/mafia/5 ... los&page=4
Voisitko näyttää pelin jossa pidit minua hyviksenä D1? Kun minä en satu löytämään sellaista.


Sellaisen löytämiseen pitää mennä takaisin aikaan ennen sitä peliä jossa olit pahis Acrofalesin kanssa. Sitä ennen ainakin muutamia kertoja luotin sinuun heti alusta. Sen jälkeen olen aina ollut vähintään hieman epäluuloinen aluksi hyviksenä. Pahiksena taas olen kokenut sinusta "hyviä viboja" tms. :P
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.08.2017 23:23:00

Meinaan siis että sinä et KOSKAAN pidä minua hyviksenä, riippumatta siitä mitä sanon.
Ja sitten sinä julistat minun "metaani" täällä muille?
Hauskaa vappua vaan. ^^

Tässä vaiheessa se "annoyance" alkaa iskeä.... Jostain syystä...
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.08.2017 23:23:58

Violet kirjoitti:Vaikka teidän kahen keskustelua on kiva seurata vierestä, niin tällä hetkellä keskustelu painottuu ihan liikaa teihin kahteen. Kanavoikaa osa energiastanne muuhunkin kuin toistenne pohtimiseen, mä vähän pelkään, että kaksilla yötapoilla tästä pelistä voi tulla sen verran lyhyt, että hyviksillä ei ole varaa takertua yhteen pelaajaan.

Sanon jotain rakentavempaa, kunhan en enää ole kännykän varassa. Öitä!

Sanoisitpa jotain joskus heti.... Etkä vasta viikon päästä.
Anteeksi, mutta silti.
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 15.08.2017 23:24:43

raynpelikoneet kirjoitti:Meinaan siis että sinä et KOSKAAN pidä minua hyviksenä, riippumatta siitä mitä sanon.
Ja sitten sinä julistat minun "metaani" täällä muille?
Hauskaa vappua vaan. ^^

Tässä vaiheessa se "annoyance" alkaa iskeä.... Jostain syystä...


"Pidin" sinua kyllä hyviksenä ainakin siinä Resistance-pelissä ja parissa muussakin (suhteellisen) viimeaikaisessa pelissä :P
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 15.08.2017 23:25:15

Tosin niissä kaikissa olin kyllä pahis.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 15.08.2017 23:27:00

Sorry, mutta en vain pysty luottamaan sinuun heti kättelystä. Siis jos en tiedä mikä olet. Koska tiedän että olet hyvä pahispelaaja.. Joten please, tee jotain muuta kuin sekavia meta-syytöksiä minusta jos haluat vakuuttaa minut (tai ketään muutakaan).
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.08.2017 23:27:45

Xatalos kirjoitti:Tosin niissä kaikissa olin kyllä pahis.

Anna mulle hetki aikaa ajatella.... :D
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 15.08.2017 23:28:36

raynpelikoneet kirjoitti:
Violet kirjoitti:Vaikka teidän kahen keskustelua on kiva seurata vierestä, niin tällä hetkellä keskustelu painottuu ihan liikaa teihin kahteen. Kanavoikaa osa energiastanne muuhunkin kuin toistenne pohtimiseen, mä vähän pelkään, että kaksilla yötapoilla tästä pelistä voi tulla sen verran lyhyt, että hyviksillä ei ole varaa takertua yhteen pelaajaan.

Sanon jotain rakentavempaa, kunhan en enää ole kännykän varassa. Öitä!

Sanoisitpa jotain joskus heti.... Etkä vasta viikon päästä.
Anteeksi, mutta silti.


Point taken, mutta väsyneenä ja ilman tietokonetta tää on väsyttävää. Nyt kun ei tarvitse enää johtaa Undertalea, pääsen osallistumaan aktiivisemmin.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 15.08.2017 23:29:33

raynpelikoneet kirjoitti:
Xatalos kirjoitti:Tosin niissä kaikissa olin kyllä pahis.

Anna mulle hetki aikaa ajatella.... :D


Suomeksi: vain pahiksena olen pitänyt sinua hyviksenä heti alusta lähtien, koska olen tiennyt sen ja se on ollut "poliittisesti järkevintä".
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 15.08.2017 23:31:42

Violet kirjoitti:Vaikka teidän kahen keskustelua on kiva seurata vierestä, niin tällä hetkellä keskustelu painottuu ihan liikaa teihin kahteen. Kanavoikaa osa energiastanne muuhunkin kuin toistenne pohtimiseen, mä vähän pelkään, että kaksilla yötapoilla tästä pelistä voi tulla sen verran lyhyt, että hyviksillä ei ole varaa takertua yhteen pelaajaan.

Sanon jotain rakentavempaa, kunhan en enää ole kännykän varassa. Öitä!


Voisi kyllä olla sinänsä hyvä. Ei tässä kuitenkaan ole paikalla kuin me kaksi joten näin siinä vähän kävi.. Ja on vähän vaikeaa keskustella muista pelaajista kun rayn pitää(?) mua pahiksena ja itsekin epäilen häntä. Ei siitä tulisi hirveän rakentavaa dialogia.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 15.08.2017 23:35:46

Tbh pidän ääneni sinussa kunnes annat jotain syytä poistaa sen, mutta sisimmässäni epäilen jonkin verran lähestyisitkö tilannetta näin pahiksena. Jotenkin ei tunnu että alkaisit kaivaa vanhoja pelejäni ja miten suhtauduin sinuun hyviksenä. Tai tiedä häntä. Parasta olisi vain jos tekisit jotakin hyödyllistä vaihteeksi, kuten selittäisit ajatusprosessisi Violetin suhteen tai vaikka mitään muita mielipiteitäsi?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.08.2017 23:36:34

Okei okei Xatalos. Mä en usko että sä olet mafia. Joten voitko KERRANKIN auttaa mua löytämään mafian, ilman että me tapellaan 100 päivää ja rikotaan peli kaikilta muilta?

Mä en ole mafia, ja mun case Violetia vastaan oli aivan täysin looginen. Mä en vaan usko että se on mafi, koska "DMA". En usko että se olis vetänyt itsensä roolikeskusteluun kun on ollut tekemässä rooleja itse. Se näyttää mafialta muuten, mutta en vaan usko siihen.

Kuka sitten on mafia? En oo keskittynyt muihin, koska olin site mietä että löysin jo mafian. Jos ja kun olen väärässä, mihin katson huomenna?
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 15.08.2017 23:37:17

--unvote
Out of order
Avatar
raynpelikoneet
Kyläläinen
 
Viestit: 1669
Liittynyt: 08.08.2017 09:37:10
Paikkakunta: Vaasa
Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 15.08.2017 23:45:03

Hmmm... kieltämättä meillä kyllä on historiaa useammastakin pelissä jossa ollaan tapeltu ekat päivät hyvis vs hyvis. Tai se taitaa olla ainoa mahdollisuus silloin kun ollaan molemmat oltu hyviksiä :P Sen sijaan jos olen ollut pahis, olen lähinnä sheepannut sinua alussa, ja jos sinä olet ollut pahis... on kyllä silloinkin alkanut tappelu? Ainakin VS-pelissä.

Olen kyllä valmis tekemään ekan päivän jotain muuta jos mahdollista. Varmaan se olisi rakentavampaa kaiken kaikkiaan. Ensin tahtoisin kuitenkin vastauksen pariin juttuun:

1) Miksi muutuin hyvikseksi tässä vaiheessa?

2) Miksi on mahdotonta että Violet olisi hyviksenä päättänyt jakaa roolipohdintansa pelin balansointiprosessista auttaakseen hyvisrooleja mahdollisesti toimimaan paremmin?

3) Mikä on DMA ja miksi Violet ei olisi pahiksena keskustellut rooleista? Eikö se juuri ollut se mitä aiemmin väitit että balansoituaan rooleja lähti keräilemään pisteitä keskustelussa sillä tai jotain?

4) Oletko yhä sitä mieltä että einari on varmasti hyvis ja miksi?
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

Re: JooJoon kummalliset harharetket 1.pv -> 16.8. klo 21

ViestiKirjoittaja Xatalos » 15.08.2017 23:47:00

Btw oikea formaatti olisi kait --Xatalos, ei --unvote.
TL (Team Liquid) Mafia
- aina oikeassa, paitsi aina väärässä raynpelikoneet:n suhteen
Avatar
Xatalos
Kyläläinen
 
Viestit: 824
Liittynyt: 09.08.2017 20:13:32
Palkinnot: 3

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 54 vierailijaa

cron