Kissan viikset! KOIRAT ON PAREMPIA KU KISSAT

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Kissan viikset! 3. päivä päättyy ti 25.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Hukka » 24.07.2017 15:56:02

Tämän keskustelun perusteella “omituisuuksia” on tosiaan selkeytynyt, mutta epäiltyni eivät juuri ole muuttuneet. Pahismaisimpina pidän, muiden syiden ohella tietysti, erityisesti keskusteluyritykseeni tarttumatonta (ja muidenkin kysymyksiin vakuuttamattomasti vastailevaa) Aresta, toisaalta vastakohtaisesti hyvin kärkkäästi puolustautuva Meiz on myös listallani sekä tosiaan hieman hyvismäistynyt porkkana, jonka omituista käytöstä nyt ymmärrän paremmin, joskin jota edelleenkin pidän epäilyttävänä. Jeku on muuttunut silmissäni hieman pahismaisemmaksi, sillä pahikselle voisi olla edullista jättäytyä puhumattomaksi, ja ilmoittaa vain topassa ilman oikeaa poissaoloilmoitusta. Samoin ihmetyttää edelleen Mursumus, josta emme ole kuulleet kolmantena päivänä vieläkään mitään.

Anblick, kommentoit Meizin väitettä faktojen muuntelusta mielenkiintoiseksi. Saisinko tähän vielä selvennystä: Onko tässä Meiz vai minä se mielenkiintoinen? Ja jos jaat Meizin epäilyn, eivätkö ajatukseni asioiden takana valjenneet? Kommentoit asiaa kuitenkin, kun jo omasta mielestäni olin selittänyt ajatusten kulkuni.
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: Kissan viikset! 3. päivä päättyy ti 25.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Hukka » 25.07.2017 17:45:14

Niacin kirjoitti:Tästä muotoilustasi kuitenkin tulee enemmän vaikutelma, ettet ole muuttanut mieltäsi minkään asian suhteen, mikä olisi kummaa ottaen huomioon missä määrin olet myöntänyt tehneesi päätelmiä "virheellisten" muistiinpanojen varassa.

Tietysti mielipiteeni ovat muuttuneet lisäinformaatiota saadessani, mutta todellakin tarkoitin, etteivät epäiltyni ole vaihtuneet. Edelleen epäilen erityisesti Aresta, Meiziä, porkkanaa, Jekua ja Mursumusta, kuten aiemminkin, vaikka väärinymmärryksiä on selvinnyt ja ymmärrän tilanteita paremmin.
Mursumuksen viestin ymmärrän oikein hyvin, itsellänikin tämä on ollut huomattavasti odottamaani ja toivomaani raskaampaa.
Meiz kirjoitti:Näen mahdollisena ettei hän yksinkertaisesti pitäisi pahispelaamisesta ja siihen liittyvästä epäilyjen väkisin keksimisestä, jolloinka myös kynnys hiljentymiseen pienenee.

Kuitenkin näen tämän Meizin kommentin totuuden aivan mahdollisena.
Zey kirjoitti:Hukalta mä haluaisin nyt kuulla, että näiden keskustelujen jälkeen kuka epäilyttää ja miksi.

Olenko mä todellakin näin epäselvä kirjoittaja? Mielestäni kerroin epäilyistäni keskustelun jälkeen jo aiemmin:
Hukka kirjoitti:Pahismaisimpina pidän, muiden syiden ohella tietysti, erityisesti keskusteluyritykseeni tarttumatonta (ja muidenkin kysymyksiin vakuuttamattomasti vastailevaa) Aresta, toisaalta vastakohtaisesti hyvin kärkkäästi puolustautuva Meiz on myös listallani sekä tosiaan hieman hyvismäistynyt porkkana, jonka omituista käytöstä nyt ymmärrän paremmin, joskin jota edelleenkin pidän epäilyttävänä. Jeku on muuttunut silmissäni hieman pahismaisemmaksi, sillä pahikselle voisi olla edullista jättäytyä puhumattomaksi, ja ilmoittaa vain topassa ilman oikeaa poissaoloilmoitusta. Samoin ihmetyttää edelleen Mursumus, josta emme ole kuulleet kolmantena päivänä vieläkään mitään.

Meiz kirjoitti:Tuntuu enemmän muiden komppailulta, Anblickin rennosta pelityylistä on ollut muutama maininta aiemminkin. Viba tuli kuitenkin aika tarkkaan tuosta reagoinnista korjaukseen, enkä näe miten hän olisi päätynyt tähän johtopäätökseen näin simppelin viestin perusteella

Haluaisin muistuttaa, että alkuperäiseen listaukseen kirjoitin:
Anblick vaikutti ensimmäisenä päivänä hyvin rennolta, tykkäsin hänen asiallisista kommenteistaan, erityisesti siitä, kuinka hän oli täysin ok, kun häntä korjattiin. Jotenkin pidän pahiksia hermostuvina tapauksina. Toisaalta Anblickin tyyli muuttui yhä neutraalimmaksi ja vaikuttaa olevan ehkä jopa liian neutraali olemalla ottamatta kantaa? Toisen päivän puolella hän takertui kuitenkin Violettiin, mikä vähän särki tuota niin neutraalia pintaa, en kuitenkaan sitä pitäisi pahismaisena. Ylipaltaista neutraaliutta ja varovaisuutta taas voisin pitää. Mahdollisena pahisparina voisin nähdä Zeyn, koska vaikka Anblick oli ensimmäisenä päivänä vakuuttunut Violet+Zey-pahisparista, äänesti vasta viimehetkillä Zeytä, kun miina oli jo menossa, vaikka Zey oli hänen kuvaamastaan pahisparista todennäköisemmin lynkkautuva. Tästä tosin keskusteltu jo ja syyt ovatkin ok, kuitenkin omituinen juttu mielestäni.

Minusta olet Meiz tehnyt noista parista virkkeestäni, joita itse en painottanut, valtavan suuren asian. Miksi sinulla on kova tarve tehdä Anblickista pahismainen?
Ares kirjoitti:Tällä hetkellä Monni-Hukasta on esitetty pahismaisia väitteitä. Sen lisäksi Cameron edelleen epäillyttää.

Minusta on esitetty pahismaisia väitteitä => epäilet minua? En ole varma tarkoitatko tätä, mutta minusta se kuulosti siltä.

Aresta pidän epäilyttävänä ensimmäisen päivän äänestyksen perusteella, vaikka siitä onkin jo kauan. Myös juuri tässä viestissä kommentoimani outo kohta mietityttää. Jotenkin myös tämän päivän vastailut kysymyksiin ja yleiseen keskusteluun ovat olleet lyhyenlaisia ja hätäisen oloisia? Tämän ajatuksen saan siitä, että tulee vastaamaan yhteen kysymykseen ja palaa sitten heti kohta vastaamaan toiseen, mutta kunnollista viestiä ei tunnu tulevan. Tähän voivat vaikuttaa tietysti myös irl-kiireet, joista maininnut, mutta silti asiaa ihmettelen. Lupailee tarkempaa perehtymistä tälle illalle, ja toivottavasti sellaisen saamme.

Jeku epäilyttää minua erityisesti lyhyillä viesteillään, ja vieläkin lyhyemmillä omilla pohdinnoilla. Kertoo syitä vain kysyttäessä ja peli tuntuu olevan yhtä vastausten antamista kysymyksiin ilman oikeaa asiaa.

Meiz on tänään ollut puolustautuessaan erittäin kärkäs, tietysti epäilyt voivat hermostuttaa hyviksen, mutta niin pahiksenkin. Meiz on mielestäni käyttäytynyt melko aggressiivisesti koko pelin ajan, mikä vaikuttaa minusta pahiksen toiminnalta.

Seuraavina listallani olisivat
porkkana (äänestyskäyttäytyminen, pahismaiset ajankohdat, tämän päivän hiljentyminen)
ja Mursumus. (varovainen pelaaminen, hiljentyminen)
Sitten Jitachi, (vaikea saada otetta, minkä koen todella hyväksi tavaksi pelata pahista, toisaalta vaikea saada otetta = hyvin neutraali)
jiikare, (varapelaajan täydellinen peliin osallistumattomuus)
Tetradynamia (kummalliset temput, vaikea saada otetta)
ja Anblick (neutraalius, äänestyskäyttäytyminen, hyvismäisyytenä järkevä listaus)
suunnilleen tässä järjestyksessä sanoisin.
Hyvismäisinä taas pidän yhä
Cameronia, (pelin edistävyys)
Niacinia (tuntuu käyttävän todella aikaa listaukseen ja pahisten etsintään)
ja Zeytä (pelin edistävyys kysymyksillä, järkevät kommentit).

Ääneni taitaa lähteä tällä kertaa Arekselle, vaikka Meizin reaktioherkkyys ja kärkkäys häiritseekin edelleen suuresti. Areksen kohdalla kuitenkin enemmän syitä, siis ++Ares. En oikeastaan olisi vielä valmis äänestämään, mutta koen kolmannen yön lähestyvän sen verran (aivan liian) nopeasti, että ääntä on alettava laittaa.

// Niacin, komppaan pohdintojasi Jekusta. Mutta en tosiaan ymmärrä, miten teistä vaikutan niin haahuilevalta kuin annatte ymmärtää. Toivottavasti tämä viesti avaisi ajatuksiani, vaikka sitä olenkin yrittänyt koko tämän ajan...
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: Kissan viikset! 3. päivä päättyy ti 25.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Hukka » 25.07.2017 20:14:58

Jitachi kirjoitti:On samalla tietoinen että alkutemppu ei ollut hyväksi byviksille, mutta toisin päin kun ajattelee riskin ottaminen on paljon isompi haitta pahikselle: pelissä on kuitenkin 14 hyvistä ja 3 pahista.

Mutta eikö pahisTetra haluaisi meidän ajattelevan juuri näin?

Ares kirjoitti:Hukka, kertoisitko vielä, mikä äänessäni epäillyttää sinua vielä? Olen vastaillut rutkasti siihen liittyviin kysymyksiin. Mikä sinulle on jäänyt epäselväksi?

En koe, että epäilyttävä ja epäselvä ovat aina synonyymeja. Monesti voivat olla, mutta mielestäni äänesi on edelleen epäilyttävä, minkä olen jo myös perustellut.

Ares kirjoitti:Epäilen sinua, koska allekirjoitan sinusta esitetyt väitteet. Hyvisten tarkoitus on vakuuttaa muut hyvikset omine perusteluineen pahiksista. Sinusta esitetyt väitteet ovat mielestäni hyvin faktoihin perustuvia.

Kiitos selvennyksestä, mutta olisit voinut kirjoittaa sen suoraan tekstiisi, etkä vain referoida peliä?

Meiz kirjoitti:En kommentoinut mitään Anblickin pahismaisuuteen, vaan sinun saamaan hyvisvibaan hänestä mille en itse nähnyt perusteita.

Minä taas ihmetten sitä, miksi tartuit Anblickista saamaani hyvisvibaan niin kovasti, kun mielestäni asia ei ollut mitenkään suuri, enkä sille antanut itse paljoakaan arvoa. En ymmärrä, miksi haluat tarttua yksityiskohtiin näin tiukasti. Olet niihin kuitenkin tarttunut jo aiemminkin pelissä. Epäilyttää.

Cameron kirjoitti:Eli oli Zey hyvis tai pahis niin minä olisin pahis ja kuitenkin luokittelit minut hyvismäisiin? :D

Listasin kaikki ajatukset mitä tuli mieleen :D Tämä oli siis se, että jos joku tuosta teidän väittelyporukasta olisi pahis, tällaisia ryhmiä sieltä saattaisi löytyä, mutta en kuitenkaan usko sinun tai Zeyn pahikseuteen ainakaan tällä hetkellä, mutta jätin pohdinnat näkyviin?

Cameron kirjoitti:lähinnä vaan epäilee mua ja Hunnia (MonniHukka).

Mä jotenkin olisin mieluummin Mokka mutta kai tuokin käy :D

Ares kirjoitti:Pääsyyni epäillä Camia on edelleen se, että hän tuli foorumille sanottuaan, että on treffeillä. Se ei sovi minun maailmankuvaani.

Mä nään tän jotenkin hyvin omituisena pääsyynä epäillä. Ihmettelin kyseistä asiaa itsekin, mutta että pääsyy epäilyyn, joka kuitenkin on niin vahva, että äänestää?

Ares kirjoitti:Mielestäni hän yrittää täyttää viestinsä kysymyksillä.

Mä tykkään kysellä, koska kysymyksiin saa yleensä vastauksia, ja tässä on kuitenkin tarkoituksena löytää pahikset. Tällä hetkellä saan selkeimmin kiinni ihmisistä esittämällä näitä kysymyksiä.

//
Anblick kirjoitti:Mun logiikkani on pitkälti se, että on epäilyttäviä ja ei-niin-epäilyttäviä, luokittelematta sen kummemmin esim. hyvismäisiin, lievästi hyvismäisiin, neutraaleihin ja niin edelleen. Eli jos en pidä pelaajaa erityisen epäilyttävänä, en koe kauhean tarpeelliseksi sanoa enempää kuin mihin olen kiinnittänyt huomiota toisen pelissä.

Miten tää oikein toimii? Kun itse näen pelin samanlaisena, mutta heti multa tullaan kyselemään, minne kukakin sijoittuu, vaikka itse mun on vaikea nähdä muuta kuin epäilyttävä ja vähemmän epäilyttävä. Yritetty kuitenkin lokeroida yleisön pyynnöstä.

Mä en todella tiedä tuosta äänestä, jonka Arekselle laitoin. Tai siis jotenkin vaikuttaa tosi pahismaiselta, mutta kuka tahansa voi olla? Selostatte aika hyvin, miksi mun pohdinnoissa ei ole järkeä, sitten porukka epäilee Cameronia, jota mä taas pidän hyvismäisenä? // Ja nyt näköjään Anblickiakin kunnolla, vaikka minusta hän oli neutraali? Mä oon todella hämmentynyt, mutta mä uskon, että mä voin pelissä oikeasti vielä olla hyödyksi.
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: Kissan viikset! 3. päivä päättyy ti 25.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Hukka » 25.07.2017 20:49:57

Ares kirjoitti:
Hukka kirjoitti:
Ares kirjoitti:Hukka, kertoisitko vielä, mikä äänessäni epäillyttää sinua vielä? Olen vastaillut rutkasti siihen liittyviin kysymyksiin. Mikä sinulle on jäänyt epäselväksi?


En koe, että epäilyttävä ja epäselvä ovat aina synonyymeja. Monesti voivat olla, mutta mielestäni äänesi on edelleen epäilyttävä, minkä olen jo myös perustellut.

Kursivoitu kohta on jo pilkunviilausta. Kerro uudestaan, mikä äänessäni on niin epäillyttävää. Jos olet perustelut, voit ohjata esim. linkillä siihen kohtaan, jossa perustelet, jos et uudestaan viitsi asiaa tiivistää.

Hukka kirjoitti:
Ares kirjoitti:Epäilen sinua, koska allekirjoitan sinusta esitetyt väitteet. Hyvisten tarkoitus on vakuuttaa muut hyvikset omine perusteluineen pahiksista. Sinusta esitetyt väitteet ovat mielestäni hyvin faktoihin perustuvia.


Kiitos selvennyksestä, mutta olisit voinut kirjoittaa sen suoraan tekstiisi, etkä vain referoida peliä?

Mielestäni tämäkin on aikalailla pilkunviilausta.

Hukka kirjoitti:
Ares kirjoitti:Pääsyyni epäillä Camia on edelleen se, että hän tuli foorumille sanottuaan, että on treffeillä. Se ei sovi minun maailmankuvaani.


Mä nään tän jotenkin hyvin omituisena pääsyynä epäillä. Ihmettelin kyseistä asiaa itsekin, mutta että pääsyy epäilyyn, joka kuitenkin on niin vahva, että äänestää?

Rinnalla on muita syitä. Minusta tuo on nyt vain epäillyttävää, niin kuin sinusta minun ääneni. Rinnalla on myös muut syyt, kuten Camin viestien tyylin muuttuminen. Tosin, kuten totesin, viimeisimmästä viestistä hyvisvibaa hänelle. Halusin tasoittaa tilanteen sinun ja Camin välillä, nyt rinnalla on myös Anblick.

Viilaan pilkkua, koska sinun sanoistasi on tullut minulle rutkasti pahisviboja viime aikoina. Tässä vielä perusteluja:

ensimmäinen viestini kirjoitti:Ares, antiaktiivien lynkkaaja, joka piti pintansa hyvin pitkään ja sitten vaihtaakin äänensä puun takaa? Lisäksi hänellä on mielestäni omituinen käsitys rationaalisesta äänestämisestä, mutta uskon, että päättäväisyydessään voisi hyvikselläkin olla tällainen, vaikka selitti asiaa pahismaisesti (hiljaisten lynkkaus myöhemminkin pelissä tärkeämpää kuin epäilyttävien), mutta ehkä olen vain eri mieltä tai taipuvaisempi itse pyörtämään pääni. Lähinnä kummastutti kuitenkin se, ettei muodostanut porkkanasta minkäänlaista mielipidettä ensimmäisenä päivänä, vaikka porkkana oli äänestänyt häntä? Voisiko tässä olla pahisjoukosta kaksi? Lisäksi, oliko Ronenin pudottautuminen todella ainoa kommentoitava asia toisena päivänä siinä vaiheessa, jossa kyselyä lähetit?
minä kysyttäessä kirjoitti:Meiz: “Miten tulkitset Areksen äänenvaihdon tulleen puun takaa? Toki et ollut aktiivisesti mukana ekana päivänä, mutta ainakin itselleni oli selkeää kokoajan että ääni tuskin tulee pysymään Tetralla.”

Minustakin Areksen ääni tuntui siltä, että se tulee vaihtumaan. Kuitenkin hän lähti puolustamaan ajatteluaan niin vahvasti ja jätti äänen hyvin pitkäksi aikaa, jolloin vaihto tuli mielestäni puun takaa, koska hän oli alkanut vaikuttamaan niin sitoutuneelta periaatteeseensa. Hän ei ollut valmis vaihtamaan ääntään, kun Violet painosti omalla äänellään, mutta vaihtoi kuitenkin lopulta äänensä.
minä taas kirjoitti:Meiz:“Mikä mielestäsi oli Areksen ensimmäisen päivän äänestyksen periaate?”

Hiljaisten lynkkaus? Herätysäänet? Hän seisoi päätöksensä äänestää Tetraa takana kauan ja oli sitäkin mieltä, että vain harkitsee äänen poistamista Tetran herätessä. Minun mielestäni tämä kuulostaa siltä, että hän ei aio vaihtaa ääntään kovin helposti. Eikä hän vaihtanutkaan painostettaessa, vaan vasta omalla päätöksellään. Tämä sinänsä ok. Tuen sitä, mutta sanoisin silti, että vaihtoi ääntään yhtäkkiä sen jälkeen kun oli tarkoitustaan puolustanut vahvasti lähes koko päivän.
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: Kissan viikset! 3. päivä päättyy ti 25.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Hukka » 25.07.2017 20:59:22

--Ares ++Anblick
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: Kissan viikset! KOIRAT ON PAREMPIA KU KISSAT

ViestiKirjoittaja Hukka » 19.08.2017 11:55:03

Meiz kirjoitti:Niinpä niin, eikai kukaan pahis nyt molempia kamujaan lynkkaisi :S. Olin kirjoittanut jo sepustuksen joka pohjustetaan sillä että Jita omin sanoin tykkää lynkata kamujaan, ja päätetään Phoenix Wright kuvalla :D Erityisesti äänenvaihto Niacinilta Tetralle tuona hiljaisena päivänä pisti hyvin silmään. Se tunne kun löysin itteni kuolleena aamulla :P

Oikeesti katoin koko ajan, että eikä sä olet meidän jäljillä! Tosi hyvää hyvispeliä sulta erityisesti!

Niacinia jo pahischatissä onnittelin, kun pelasi niin älyttömän hyvin. Jitasta mä taas tiesin, että kyllä sää tän vedät loppuun vaikka yksinkin :> Mutta oli kyllä kauhee kuumotus, kun ite näki teidän pahismaisuudet niin selkeästi... Varsinkin Jita kyllä näki mun ja Nian pahismaisuudet vähän liian tarkasti, mutta kukaan (elossa ollut) ei onneksi päässyt jäljille.

Vielä pakko pyydellä anteeksi omaa surkeaa pahispeliä :D Olin niin innoissani pelistä, että unohdin, että pitäisi yrittää näyttää hyvikseltä... (ja oli ihan älyttömän vaikeaa, etenkin kun hyvikset sekä omat pahiskaverit painostaa :P) Kiitos paljon, vaikka vain yhden päivän olin mukana, erittäin viihdyttävää seurata vierestä!
Avatar
Hukka
Kyläläinen
 
Viestit: 150
Liittynyt: 15.07.2017 18:34:03
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 3

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Jamsteri » 12.07.2017 21:33:24

Iltoja! Minäkin sain lopulta tähän kirjoitettua tällaisen moikkaamisviestin :D Töiden jälkeen tahtoo aika olla kortilla, mutta eiköhän täällä ehdi käydä katsomassa välillä. Joskus aiemmin olen pelannut liveversiota saman tapaisesta pelistä. Ihan mielenkiinnolla odotan miten toimii tällaisena foorumversiona.
Avatar
Jamsteri
Kyläläinen
 
Viestit: 5
Liittynyt: 09.07.2017 08:12:30

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Jamsteri » 15.07.2017 20:22:03

Moiks!

Vähän nuo paisuneet viestiketjut pelottivat pois tästä touhusta ja kun oikeankin elämän puolella on kaikkea jännää tekemistä :D Mutta minäpä vastailen vaikka näihin Ronenin kysymyksiin.


Eli: (Mielellään kaikkiin kuulisi vähän sitten perustelujakin.)
1. Pelaatteko mieluummin hyvisten vai pahisten puolella? (Tai jos kokemusta löytyy kovin vähän, kumman puolella mieluummin ajattelisitte haluavanne pelata?)

Vaikea sanoa tähän, mutta ehkä tällä kokemuksella sanoisin yleisestä mielipiteestä poiketen että ehkä pahisten puolella on siistimpi pelata. Veikkaisin, että siinä tulee enemmän haastetta kun koittaa olla jäämättä kiinni ja pelikenttä kapenee koko ajan.

2. Entä erikoisroolit? Pelaatteko mielellään sellaisia ja/tai pelejä, joissa niitä on, vai tykkäättekö enemmän "vaniljapeleistä" (eli sellaisista joissa on vain tavallisia kyläläisiä ja pahiksia)?

Erikoisroolit on minusta ihan ookoo. Niillä saa vähän lisää mielenkiintoa peliin. Toki vaniljapeli voi olla helpompi ja yksinkertaisempi.

3. Miten hiljaisia, juuri ja juuri aktiivisuusvaatimukset täyttäviä pelaajia pitäisi kohdella? Pitäisikö äänestää ulos vai jättää pyörimään jalkoihin?

Jätetään mieluummin pyörimään jalkoihin. Tässä on kyllä ihan oma lehmä ojassa kun deadline lähestyy ja nyt lopulta tulen lukemaan kaikki viestit kerralla ja äänestämään etten joudu pois :D

Sitten ihan mututuntumalla annan ääneni Zeylle, koska hänellä tuntui olevan epäilyttävän paljon vääntöä kaikesta.

++Zey
Avatar
Jamsteri
Kyläläinen
 
Viestit: 5
Liittynyt: 09.07.2017 08:12:30

Re: Kissan viikset! 2. pv päättyy to 20.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Jamsteri » 17.07.2017 14:29:50

Nyt kun "nerokkaasti" menin kertomaan rehellisiä mielipiteitä kummalla puolella mieluummin pelaisin, saatiin näkyviin että ainakin Tetradynamia ja Jitachi ovat heti lynkkaamassa minua. Heitä en aio itse siis ainakaan äänestää seuraavassa äänestyksessä, koska uskon heidän olevan hyviksiä. Pahikset tuskin olisivat lynkkaamassa minua jos hyvikset nyt olisivat tekemässä sen heidän puolestaan. Toki pistin itseni kyllä kovin riskialttiiseen asemaan temppuilullani. Pistän tiukempaa analyysiä kehiin myöhemmin, en viitsi työpaikan tietokoneella kirjoitella kovin pitkään vaikka lähtöä teenkin jo tässä.
Avatar
Jamsteri
Kyläläinen
 
Viestit: 5
Liittynyt: 09.07.2017 08:12:30

Re: Kissan viikset! 2. pv päättyy to 20.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Jamsteri » 17.07.2017 18:56:46

Ei minulla nyt mitään ansaa suoranaisesti ollut mielessä, en vain ajattele kovin tarkasti millä sanamuodoilla kirjoitan. En arvannut, että sillä olisi merkitystä muiden silmissä :D Mutta minun logiikkani nyt siihen että en tippuisi seuraavana yönä oli siis se, että moni vaikuttaa saaneen minusta pahisaavistuksia jolloin minun lynkkautumisen riski nousee suuremmaksi. Tästä taas seuraa se, että jos hyvikset äänestävät minut ulos, seuraavana yönä tippuu toinenkin hyvis ja pahikset ovat aavistuksen lähempänä voittoa. Sen mutuäänen kanssa myönnän kyllä, että ajatuksen kanssa mietitty olisi ollut parempi. Liveversiosta muistan kyllä sen, että kaikkein kärkkäimm
ät kommentaattorit olivatkin lopulta pahisten puolella. Toisaalta silloin oma taktiikkani (olin siis pahisten puolella) oli vedota osaamattomuuteen ja pelin uutuuteen ja pihalla oloon. Pari kaveria taisi olla näillä linjoilla liikenteessä. Cameron, Monni ja ehkä joku muukin?

Katsotaan saisinko jossain vaiheessa jotain oikeaa pohdintaa eri nimimerkeistä aikaan, mulla menee näköjään töiden jälkeen aina aivot ihan solmuun enkä jaksa keskittyä viestien lukemiseen ja perkaamiseen.
Avatar
Jamsteri
Kyläläinen
 
Viestit: 5
Liittynyt: 09.07.2017 08:12:30

Re: Kissan viikset! 2. pv päättyy to 20.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Jamsteri » 20.07.2017 20:54:09

Moro!

Käynpäs tänne vielä vähän huutelemassa. Meinasin jo tiputtautua ihan vapaaehtoisesti ja antaa varapelaajan tulla tilalle. En jotenkin tajunnut että tämä homma olisi vaatinut näin intensiivisesti huomiota. Tänäänkin vietin töi asioissa noin "kuudesta kuuteen" -välin, jonka jälkeen ei enää huvita tulla lukemaan kilometrin mittaisia ketjuja. Monni nyt sitten ehtikin astua sivuun ennen minua, mutta ei haittaa. Kohta kenties näette, mitä sekoilin :D Gg!
Avatar
Jamsteri
Kyläläinen
 
Viestit: 5
Liittynyt: 09.07.2017 08:12:30

Kissan viikset! KOIRAT ON PAREMPIA KU KISSAT

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 11.07.2017 22:37:54

Kissan viikset!

PJ: Jinmuru
VPJ: justy
APJ: Cameron
Pelityyppi: Peruspeli
Pelaajamäärä: 17
Äänestystapa:
Pelimode: justy

"Tule meille ja kato mun kaa
Kissavideoita, kissavideoita..."

On heinäkuinen, auringon paahtama päivä Kylässä. Rolle, George ja Badding pötköttelevät raja-aidan tuntumassa ja naapurin radio pauhaa ikkunalaudalla.

"Tule meille ja kato mun kaa
Kissavideoita, kissavideoita
Ne meitä hyväilee
eikä ne pääty milloinkaan..."

Rolle alkaa murista matalalta, George lyö tassut korviensa päälle rajusti ja Badding alkaa hivuttaa kepillä radiota alas ikkunalaudalta.
"Kissavideoita! Kissakuvia! Tuntuu että koko Kylä on mennyt sekaisin jostakin pahuksen kateista!" Rolle haukahtaa tuohtuneena.
"Kuulitteko että Sydänmetsillekin oli tullut kissa viime viikolla? Joku kauhean pitkäkarvainen!" George ulisee lohduttomana.
Badding saa viimein ujutettua kepillä radion alas ikkunalaudalta ja syöksähtää salamana alta pois radion räsähtäessä lujaa kiveyskeen. Laulu loppuu ja radion rätinäkin vaikenee hiljalleen. Myös koirien välille laskeutuu syvä hiljaisuus. Badding kääntää katseensa tovereihinsa ja virnistää pahaenteisesti.
"Olen samaa mieltä kanssasi, Rolle. Meidän on aika ryhtyä toimenpiteisiin."


Päivä ja äänestys (UÄ):
Päivä kestää aina 4 vuorokautta.
Päivän aikana keskustellaan ja äänestetään pelitopicissa. Ääni merkitään boldattuna ja plussilla ++Nimi. Muuten merkittyjä ääniä ei lasketa. Ääntään saa vaihtaa päivän aikana niin monta kertaa kuin haluaa. Äänen peruminen merkitään boldattuna, mutta plussat ovat vaihtuneet miinuksiin --Nimi. Vain oikein kirjoitetut äänet lasketaan. Uutta henkilöä ei saa äänestää, ennen kuin aiempi ääni on poistettu. (Jos ette poista ensin ääntä edelliseltä henkilöltä, pelinjohtaja ei laske uutta ääntänne mukaan, vaan laskee vanhan äänen mukaan.) Äänitilanne selviää PJ:n tai APJ:n tekemistä väliaikalaskennoista.
Päivän lopuksi lynkataan se, jolla on sillä hetkellä eniten ääniä. Tasatilanteessa saman äänimäärän ensin saanut lynkataan. Jos ääniä ei ole, lynkattava arvotaan.
Viestien muokkaus on ehdottomasti kiellettyä.

Yö:
Yö kestää yhden vuorokauden. Kaikkien erikoishahmojen toivotaan laittavan nimet mahdollisimman pian yön alkamisen jälkeen. Erikoishahmot laittavat jokaiseen yöviestiinsä kaksi nimeä. Ensimmäinen on kyseisen yön kohde, seuraava varanimi. Tämä varanimi ei siis ole mikään virallinen, vaan mukana ainoastaan siltä varalta, että erikoishahmo ei jostain syystä pääse koneelle seuraavan yön aikana. Ensimmäisen yön varanimi annetaan PJ:lle pelin alussa vastaamalla hahmoviestiin.
Pelinjohtaja käyttää varanimeä vasta kun vuorokausi on umpeutunut (aiemmin vain siinä tapauksessa, että pelinjohtaja on yön alkaessa ilmoittanut, että kyseisen yön umpeutumisaika on lyhyempi). Varanimiä voidaan käyttää myös siinä tapauksessa, että erikoishahmo on ilmoittanut olevansa koko yön ajan poissa.
Mikäli varanimeäkään ei jostain syystä ole käytettävissä aamunkoittoon mennessä, menettely riippuu erikoishahmosta:
Ennustaja: ei ennusta, jollei ole tätä erikseen ilmoittanut tekevänsä.
Pahikset: Tappavat sen, jota viimeksi on joku pahis äänestänyt. Jos jostain syystä nämä menettelyt eivät ole mahdollisia (pahikset eivät ole vielä äänestäneet ketään), yönimi arvotaan.

Poissaoloja ja epäaktiivisuutta koskevat säännöt:
Kaksi kierrosta äänestämättä olleet poistetaan pelistä toisen päivän iltana sen päivän äänestetyn mukana, eli hänelle haetaan varapelaaja. Ellei varapelaajaa löydy, pelaaja tapetaan aamunkoitossa. Jos usealle pelaajalle tarvitaan varapelaaja eikä kaikille saada, aamulla lynkattavat antiaktiivit arvotaan.
Jos pelaaja korvataan varapelaajalla kesken päivän, säilyy pudottautuneen pelaajan ääni voimassa.
Poissaolo suojaa pelaajaa, jos tämä on paikalla enintään yhden vuorokauden. Ilmoitetun poissaolon kierrokset vähennetään välistä. Siis esim. jos henkilö ei ole äänestänyt kierroksella 1 ja on kierroksen 2 poissa, hänen täytyy äänestää kierroksella 3 tai hän lentää pelistä ulos sen päivän iltana. Ilmoitettu poissaolo suojelee enintään 2 peräkkäisen kierroksen ajan.

Hahmot:

Hyvät:

Francesca
Tiedät sen porautuvan katseen... tuntuu, että kissa näkee sielusi läpi. Francescalla on juuri sellainen katse. Yön hämärässä näet vain välähtävät, tarkkaavaiset silmät. Pystyy kertaalleen pelin aikana tarkistamaan toisen pelaajan roolin yön aikana. Saa tietää tarkan roolin. (Kertakäyttöinen ennustaja)

Hektor & Koistinen
Nämä kaksi maatiaista tuntevat toisensa jo pentuajoilta ja tietävät toisensa varmoiksi hyviksiksi. Saavat keskustella vapaasti topicin ulkopuolella keskenään. (Vapaamuurarit)

Lucky
Tämä kissa on oikea onnenmyyräkissa! Lucky on onnekas, ja selviää yhdestä yötaposta hengissä. Jos Luckya yritetään tappaa, yötappo epäonnistuu, kukaan ei kuole kyseisenä yönä ja onnekas muuntuu tavikseksi. Onnekas ei kuitenkaan tiedä omaamastaan kyvystä, vaan kuvittelee autuaasti olevansa alusta asti tavallinen tavis. Tappoyrityksen jälkeenkään onnekas ei saa tietää olleensa onnekas.

Jenkins
Jenkins ei ole niin laiska kuin muut kissat. Se käy töissä! Työmatkalaisena se on poissa kylästä aina parilliset yöt, jolloin pahikset eivät häntä pysty löytämään eivätkä siis tappamaankaan. Parittomina öinä Jenkins sen sijaan kuolee normaalisti. Erikoishyvikset voivat käyttää kuitenkin voimiaan työmatkalaiseen kaikkina öinä.

9 tavallista kissaa (tavallista kyläläistä) nukkuvat yöt ja yrittävät päivällä löytää joukostaan koirat (pahikset) ja äänestää nämä ulos.

Kyläläisten tavoite on saada kaikki koirat (pahikset) pois pelistä.

Pahat:

Kurjat Koirat (3)

Rolle
Rolle on kylän koiravanhus ja kantaa huolta kylän koirakannasta. Viime aikoina elektroniset varashälyttimet, valvontakamerat ja turvalukot ovat tuntuneet sysäävän syrjään vanhan kunnon vahtikoirakulttuurin! Nykyään koirat tuntuvat olevan ihmisille vain velvollisuus, kun taas kissat ovat "niin helppoja" ja "ratkaisevat samalla hiiriongelman". Ja pah! Eivätkö ihmiset ole kuulleet hiirenloukuista???

George
Georgella oli onnellinen pentuaika. Hän eleli maaseutulähiössä mukavassa lapsiperheessä vanhemman koiran, Frankin kanssa. Eräänä surullisena päivänä Frank ei kuitenkaan enää noussut heidän yhteiseltä pediltään. George oli surun murtama. Iltalenkeille metsään lähdettiin enää vain isännän tai hänen poikansa kanssa, eikä heistä ollut kaivelemaan yhdessä vanhoja hiirenraatoja esiin tai merkkailemaan yhteistä reviiriä. Perhe huomasi Georgen alakulon ja perheen tyttö oli aina halunnut kissan. Niinpä eräänä aurinkoisena iltapäivänä pihaan rupsahti perheen mukana pieni teräväkyntinen karvapallo. Ja millainen riiviö siitä tulikaan! Sen päivän jälkeen Georgella ei ole ollut hetken rauhaa, sillä tämä Karate kid, tutummille pelkkä Kid, syöksähtelee jatkuvasti jostain nurkan takaa pahaa-aavistamattoman Georgen eteen ja toisinaan he joutuvat aina törmäyskurssille. Jatkuva varuillaan olo on ajanut Georgen jo hermoraunioksi, eikä tämä haluaisi mitään enempää kuin lähettää jokaisen kissan sinne mistä nämä ovat tulleetkin.

Badding
Badding ostettiin suoraan kasvattajalta siinä uskossa, että hän tulee hyvin toimeen perheen kahden vanhemman kissan kanssa. Baddingin tultua taloon kuitenkin mystisesti kissojen ruokakupit ovat usein tyhjillään, vesikupit kaatuneet ja kissat myös usein tuntuvat telkeytyvän kuin itsestään huoneisiin.

Kurjat koirat tuntevat toisensa ja voivat puhua keskenään yksityisviestein. Joka yö he valitsevat yhden kissoista tapettavaksi ja päivällä he yrittävät esittää viatonta ja saada samalla hyvikset äänestämään jonkun viattoman kisun kuolemaan. Koirien tavoite on tappaa niin monta kissaa, että koiria on saman verran tai enemmistö kylässä.

Voittaminen:
Hyvikset (kissat) voittavat, kun kaikki pahikset ovat kuolleet.
Pahikset (koirat) voittavat, kun heitä on saman verran tai enemmän kuin hyviksiä.


Osallistujat, elossa 4/17
Anblick- tavis, 4. yö
Ares - tavis, 8. päivä
Cameron - vapaamuurari, 3. yö
Halima - työmatkalainen, 1. yö
Jamsteri - tavis, 2. päivä
Jeku - vapaamuurari. 5. yö
Jitachi - pahis
Meiz - tavis, 6. yö
miina - ennustaja, 1. päivä
Monni -> Hukka - pahis, 3. päivä
Mursumus - tavis, 4. päivä
Niacin - pahis, 6. päivä
porkkana - tavis, 7. päivä
Ronen -> jiikare - tavis (antiaktiivisuuskuolema 3. yönä)
Tetradynamia --> Violet - tavis (onnekas)
Violet - tavis, 2. yö
Zey - tavis, 5. päivä

Varalla (jos haluat varalle, laita yksäriä!):
-
Viimeksi muokannut Jinmuru päivämäärä 18.08.2017 22:25:03, muokattu yhteensä 15 kertaa
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset!

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 11.07.2017 23:01:10

1. aamu

Yhdessä koirat keksivät nerokkaan suunnitelman. Ne sieppaisivat joka yö yhden kissan ja piilottaisivat ne Wichmannin perheen tilusten kaukaiseen vanhaan perunakellariin, joka ei ole ollut käytössä pitkiin aikoihin. Sieltä kukaan ei löytäisi niitä! IKINÄ!

Päivän pakollinen kissavideo

Kuolleet:
Ei vielä

Äänestyspakot:
Ei vielä

Poissaolot:
Ei

1. päivä alkaa nyt ja päättyy lauantaina 15.7. kello 23!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 14.07.2017 00:30:46

Zey kirjoitti:
Halima kirjoitti:Mä kans mieluummin päättäisin päiväni kymmeneen mennessä. Jos pyydettäis oikein nätisti Jinmurulta, voisikohan päivänpäättymisaikaa siirtää seuraaviksi päiviksi aikaisemmaksi?

Taitaa riippua ihan pj:n menoista, eikä mistään satunnaisesta mieliteosta laittaa ilta päättymään myöhemmin.


Päivän voi kyllä lopettaa milloin vain, mutta joka tapauksessa saatte odottaa yhteentoista tai kahteentoista asti, että ehdin päättämään päivän.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 14.07.2017 18:35:22

Väliaikalaskenta

Äänet
2 Zey (Violet, Jeku)
1 Cameron (Zey)
1 Tetradynamia (Ares)
1 Ares (porkkana)
1 porkkana (Meiz)
1 Meiz (Halima)

Putoamassa on Zey äänienemmistöllä.

Äänestyspakot
-

Tulevia poissaoloja:
Jitachi 21.-23.7.

Päivä päättyy lauantaina 15.7. klo 23. Tulevina päivinä päivät loppuvat aikaisemmin.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 15.07.2017 22:04:02

Päivä on päättynyt.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 15.07.2017 22:17:35

1. ilta

4 miina (Jitachi, Halima, Violet, Mursumus)
4 Zey (Jeku, Jamsteri, Monni, Anblick)
2 Ares (porkkana, Niacin)
1 Jeku (miina)

Miina putoaa ensiksi saaduilla äänillä.


Kissoille iski hätä, kun ne huomasivat naapurin mummon arvostetun kissavanhuksen, Viiru-Miisu-Mirri Kermasilakka III:n, kadonneen kuin kissa viljapeltoon. Koirat olivat varmasti tämän takana! Ja jotenkin ne olivat varmaan soluttautuneet kissoiksi! Tai siis, miten muutenkaan tämä menisi?

Sähistyään toisille päivän ajan kissat tulivat siihen tulokseen, että Francesca oli todella epäilyttävä tuijottavine katseineen. Niinpä kissat työnsivät sen lempilelut, ja kaiken varalta Francescan omistajan maljakonkin, alas hyllyltä ennen kuin käänsivät sille mielenosoituksellisesti selkänsä. Ei sitten!

Kuolleet
1. päivä: miina - kertakäyttöinen ennustaja

Äänestyspakot:
-

Poissaolot
Ronen 15.-16.7.
Jitachi 21.-23.7.

Yö alkaa nyt ja päättyy sunnuntaina 16.7. kello 21. Lähettäkää yönimet minulle!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 1. pv päättyy la 15.7. klo 23

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 16.07.2017 20:02:18

2. aamu

Yöllä Rolle käski Baddingia telkeämään perunakellariin kissan, joka ulisi koko yön surkeasti Francescan perään. Unohtikohan se mennä johonkin?

Kuolleet
1. päivä: miina – kertakäyttöinen ennustaja
1. yö: Halima – työmatkalainen

Äänestyspakot:
Ares, Cameron, Meiz, Ronen, Tetradynamia, Zey

Poissaolot
Ronen 15.-16.7.
Jitachi 19.-23.7.

Päivä alkaa nyt ja päättyy torstaina 20.7. kello 22.
Viimeksi muokannut Jinmuru päivämäärä 18.07.2017 17:11:00, muokattu yhteensä 1 kerran
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 2. pv päättyy to 20.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 19.07.2017 15:28:53

Väliaikalaskenta

2 Mursumus (Violet, Meiz)
1 Jamsteri (Tetradynamia)
1 Tetradynamia (Niacin)
1 Jeku (Mursumus)

Putoamassa on Mursumus äänienemmistöllä.

Äänestyspakot
Ares, Cameron, Meiz, Ronen, Tetradynamia, Zey

Poissaolot
Jitachi 19.-23.7.

Ronen on pudottautunut pelistä. Pyydän varapelaajaa ensin varapelaajalistalta, ilmoitan korvaajan myöhemmin. Varapelaajalistalle tahtovat voivat lähettää minulle yksityisviestiä!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 2. pv päättyy to 20.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 19.07.2017 21:38:38

Ronenia tulee korvaamaan jiikare!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 2. pv päättyy to 20.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 20.07.2017 22:29:17

2. ilta

Äänet

5 Jamsteri (Tetradynamia, Zey, porkkana, Mursumus, Jeku)
2 Mursumus (Violet, Meiz)
1 Tetradynamia (Niacin)
1 Cameron (Ares)
1 Anblick (Cameron)

Jamsteri tapettiin äänienemmistöllä.


"Mutta olen ihan normaali kissa! Koirat on ihan tyhmiä!" Pieni pentukissa itki, mutta ei itkeminen mitään auttanut.

Kuolleet
1. päivä: miina – kertakäyttöinen ennustaja
1. yö: Halima – työmatkalainen
2. päivä: Jamsteri - tavis

Äänestyspakot
Ares, Cameron, Meiz, Tetradynamia, Zey

Kaikki suorittivat äänestyspakkonsa.

Poissaolot
Jitachi 19.-23.7.
Cameron 21.-23.7.

Yö alkaa ja päättyy perjantaina 21.7. kello 21. Lähettäkää yönimet myös justylle!

Monni on pudottautunut pelistä. Varapelaajaa pyydetään listalta yön aikana.

Spoiler:
Meille on tullut kissanpentu eilen. :3 Sanokaa hei Valpurille!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 3. päivä päättyy ti 25.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 21.07.2017 20:12:25

Monnin korvaa Hukka!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 3. päivä päättyy ti 25.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 24.07.2017 21:25:19

Väliaikalaskenta

Ei ääniä.

Äänestyspakot¨
Anblick

Poissaolot
Jitachi 19.-24.7.

Päivä päättyy huomenna kello 22!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 3. päivä päättyy ti 25.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 25.07.2017 21:09:33

Päivä on päättynyt!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 3. päivä päättyy ti 25.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 25.07.2017 21:28:23

3. ilta

Äänet
6 Hukka (Anblick, Jitachi, porkkana, Niacin, Ares, Meiz)
3 Anblick (Cameron, Jeku, Hukka)
1 Ares (Zey)

Hukka putoaa äänienemmistöllä.


"Miau!"
"MAAAAU! MAAAAU!"
"MRÄÄÄH."
"Mau, miau."

"HAU HAU VUH HAU!"

Kissat järkyttyivät. Sehän oli Badding, kurja kapinen koira! Kaikki se maukuminen oli sille viimeinkin liikaa.


Kuolleet
1. päivä: miina – kertakäyttöinen ennustaja
1. yö: Halima – työmatkalainen
2. päivä: Jamsteri - tavis
2. yö: Violet – tavis
3. päivä: Monni --> Hukka - pahis

Äänestyspakot
Anblick

Äänestyspakot suoritettu!

Poissaolot
Ei ole.

Yö alkaa nyt ja päättyy keskiviikkona 26.7. kello 21. Lähettäkää yönimet myös justylle!

Ronen --> jiikare on pudottautunut pelistä. Varapelaajaa etsitään, halukkaat voivat laittaa yksäriä!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 3. yö päättyy ke 26.7. klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 26.07.2017 21:43:53

Anteeksi, vähän oli hätä ja unohdin. Justy aloittaa kohta päivän
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 4. päivä päättyy su 30.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 29.07.2017 19:36:44

Tetradynamia on pudottautunut pelistä. Varapelaajaksi tahtovat voivat ilmoittautua yksärillä mulle ja justylle!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 4. päivä päättyy su 30.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 30.07.2017 21:07:49

4. ilta

Äänet
1 Mursumus (Meiz)
1 Zey (Ares)
1 Tetradynamia (Jitachi)
1 Jitachi (Mursumus)

Mursumus lynkataan ensin saadulla äänellä.


Jälleen yksi kissaparka sai syyt niskoilleen. Koirilla tulisi olemaan hauska yö...

Kuolleet
1. päivä: miina – kertakäyttöinen ennustaja
1. yö: Halima – työmatkalainen
2. päivä: Jamsteri – tavis
2. yö: Violet – tavis
3. päivä: Monni -- > Hukka – pahis
3. yö: Cameron – vapaamuurari
3. yö: jiikare - tavis (antiaktiivisuus)
4. päivä: Mursumus - tavis

Äänestyspakot
Äänestyspakkoja ei ollut, sillä Tetradynamia pudottautui.

Poissaolot
Zey 27.-28.7. ja 30.-31.7.
Niacin 28.-30.7.
Jeku 29.-30.7.

Yö alkaa nyt ja päättyy maanantaina 31.7. klo 22.00. Yönimet mulla ja justylle!

Tetradynamialle etsitään varapelaajaa vielä ensi yön ajan!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 4. päivä päättyy su 30.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 31.07.2017 21:12:13

5. Aamu

Jälleen yksi kissa hiljennetty.

Kuolleet
1. päivä: miina – kertakäyttöinen ennustaja
1. yö: Halima – työmatkalainen
2. päivä: Jamsteri – tavis
2. yö: Violet – tavis
3. päivä: Monni -- > Hukka – pahis
3. yö: Cameron – vapaamuurari
3. yö: jiikare - tavis (antiaktiivisuus)
4. päivä: Mursumus - tavis
4. yö: Anblick - tavis

Äänestyspakot
Jeku, porkkana

Poissaolot
Zey 30.-31.7.

Päivä alkaa nyt ja päättyy perjantaina 4.8. klo 22.00.

Tetradynamiaa korvaa Violet!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Kissan viikset! 5. päivä päättyy pe 4.8. klo 22

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 03.08.2017 15:57:59

Zey on pudottautunut, varapelaajaksi tahtovat voivat ilmoittautua yksärillä!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 83 vierailijaa

cron