Kissan viikset! KOIRAT ON PAREMPIA KU KISSAT

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Kissan viikset! 3. päivä päättyy ti 25.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 25.07.2017 20:57:14

Meiz kirjoitti:@Zey, mielipiteesi Hukasta nykyisten viestien perusteella?

Näin nopsaan ilman tarkempaa viestien lukemista sanoisin, että hämmentävä, mut en kyllä luokittelisi niin pahismaiseksi, että tiputtaisin. Intuitio sanoisi, että enemmin hämmentävä hyvis, joka vain on innoissaan vähän puoli huolimattomasti lukenut topaa. Pahiksen voisin ajatella olevan tarkempi. Eli en ehkä virheitä nää pahismaisina juttuina, sen sijaan vähän pahismaisena näkisin sen, että nuo epäilyt tuntuu pysyvän, vaikka lähtökohtaisesti niitä perusteluita on jo kumottu. //Nyt jäi kirjotus kesken, kun Cam ja Jeku tuli esiin. --Cameron ++Ares

//Cam väliin jatkan pian kirjoittamista mut haluan tän muutoksen äkkiä topaan :D
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Kissan viikset! 3. päivä päättyy ti 25.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 25.07.2017 20:59:29

Mä en Anblickia lynkkais, kun ei oo mulle niin vahvasti pahismainen. Mutta en lähtis kyllä Hukkaakaan lynkkamaan, varsinkin kun näin iso joukko on niin iloisesti Hukkaa lynkkaamassa, niin epäilyttää.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Kissan viikset! 3. päivä päättyy ti 25.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 25.07.2017 21:00:06

Meiz, pääsin just töistä. :D
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Kissan viikset! 4. päivä päättyy su 30.7. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 29.07.2017 17:51:07

Ares kirjoitti: Zey: "Miten viestien rentous liittyi prosenttilaskuihin?" (Cameronista kyse)
Nyt en ymmärrä, mitä haet tällä. :D Camin viestit vaikuttivat rennoilta, kun te keskustelitte. Camin väärin lasketuista prosenteista annoin aluksi hänell3 hyvisvibaa. Nyt mielipiteeni on muuttunut hänestä täysin.

Mä haen tällä sitä, että kun kysyin, miksi sait hyvisvibaa Camin väärin lasketuista prosenttilaskuista, vastasit, että Camin viestit olivat rentoja (enkä ymmärrä miten vastauksesi liittyi mun kysymykseen. Ilmeisesti jotenkin, joten asiasta kysyin, tai sitten muuten vain päätit vastata ohi kysymyksen). Edelleenkään et ole selittänyt, että mitä hyvismäistä niissä väärin lasketuissa prosenteissa on.

Ares kirjoitti: // Zey väliin

Perustelisitko? Viimeistään huomenna :D

Mun äänen perustelut tuli oikeastaan jo siinä viestissä, jossa annoin Camille äänen. Arvoin siinä jo teidän kahden väliltä ja koska Cam paljastui hyvikseksi niin siirryin suhun.

Meiz kirjoitti:Olisin toivonut häneltä aktiivisempaa osallistumista tähän päivään joka on ainakin minusta vaikuttanut todella koomaiselta (tietenkin tätä loppukahinaa lukuunottamatta). Oudosti pois loppukahinoista. Voi sanoa että odotan enemmän hänen hyvispeliltään.

Mä vedin jo kaks ekaa päivää niin, että peli tuli ennen nukkumista ja kun peli hieman hiljeni, niin lähinnä olin tyytyväinen, että pystyn vihdoin nukkumaankin edes normaalin mittaisia yöunia. Valitan, mut niin se vain meni. Ja mitä tulee loppukahinoihin, niin mähän puhuin siitä jo ensimmäisenä päivänä, että ei olisi mitenkään puskista pitänyt tulla: mulla on paljon iltatöitä, joten välillä jos päivä päättyy kymmeneltä, niin kerkeän ehkä viimeiset 20minuuttia osallistumaan, missä ei paljoa mitään kerkeä tekemään, kun siinä ajassa ei yleensä saa edes kaikkia viestejä luettua, mitä töiden aikana on tullut.

Jitachi kirjoitti:Zeyn viimeinen viesti jäi loppupelissä mun mielestäni hyvin epäselväksi: mulle jäi fiilis että hän potentiaalisesti pesi kätensä liittyen Hukkaan. Mikä bandwagonissa epäilytti?

Se, miten helposti äänet siirtyi Hukalle. Oma kuva oli, että Hukkaa oltiin lähinnä epäilty, koska ihan kaikki faktat ei ollutkaan oikeita, mitä en pitänyt mitenkään varmana perusteena: juuri tulleelle hyviksellekään 10 sivun sisäistäminen ei ole mikään pikkujuttu. Lähinnä siis tuo epäily tuntui todella heikolta, joten ihmisten yksimielisyys ihmetytti. Varmat hyvikset eivät äänestäneet Hukkaa, joten kyse ei ollut heidän seuraamisestaan ja Hukka ei musta ollut niin syvissä vesissä, että olisi ollut itsestään selvää, että pahiksienkin olisi kannattanut unohtaa Hukka. Näistä seikoista tuli tunne, että pahiksetkin on nyt ilosesti hyvisHukkaa lynkkailemassa.

Jitachi kirjoitti: Erityisesti luettuani viestejä hieman enemmän pidän omituisena sitä, että toisen päivän aikana olisi ollut valmis pudottamaan Monnin, mutta nyt kun Hukkaa oltiin iloisesti massalynkkaamassa, kanta on ei.

Luitko mun syitä miks olin valmis pudottamaan Monnin? Kun mun ykkössyy pudottaa Monni oli vankka uskomus siitä, että Jamsteri ja Monni on pahiskeskusteluissaan keskustellut mun äänestämisestä. Tää perustelu menetti aikalailla pohjansa kun Jamsteri paljastu hyvikseksi. Tän lisäksi mun syyni epäillä Monnia oli se, että asetti oman henkensä erikoisten edelle, mut kuten siinäkin kerroin, niin aloittelijoille ne epäilyt voi tuntua pelottavina -> tää asia yksistään on korkeintaan lievästi pahismaisiin laittava.

Meiz kirjoitti:pääasiassa ymmärrän vaikeudet tässä pelissä mikäli hän kokisi pahisroolin vaikeaksi ja epämiellyttäväksi pelata

Kyllä niitä motivaatio ongelmia tulee helposti muustakin. Esim. itse olin suunnitellut, että olisin tänään tehnyt vaikka yöunien kustannuksella uutta listausta ja tarkastellut muiden suhtautmista MonniHukkaan ja MonniHukan suhtautumisia muihin. Mut kun on tän pelin ajan on aikalailla kaiken hereillä olo ajan, jolloin ei ole ollut töissä, niin käyttänyt tähän peliin ja useasti vielä karsinut niistä yöunistakin, että on saanut aikaa lisää ja sitten lukee topasta kommentteja, että on todella hiljainen, ei ole sanonut mitään kunnollista tai panostanut peliin, niin olo on kyllä se, että mieluummin viettäisin aikani vaikka hämähäkkien kanssa kuin lukisin lisää topaa. Ja mulla sentään on aikamoinen hämähäkkifobia, että on täytynyt ihan pari vuotta terapiassakin käydä sen takia, eli ei mikään pieni motivaation laskija.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Edellinen

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 69 vierailijaa

cron