"Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja Halima » 07.07.2017 21:54:33

Kissapeliin Anblick?
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja Halima » 08.07.2017 09:16:45

Jitachi kirjoitti:Yleisesti ottaen mitä olen tämän kyläinkarnaation pelejä lueskellut, niin valitettavan moni peleistä on päättynyt antiaktiivisten pahisten voittoon: pitäisikö asialle tehdä jotain, mun mielestäni se ei ole oikeasti ollenkaan hauskaa; pahisvoitot eivät sinällään haittaa mutta tykkäisin jos niiden eteen tehtäisiin hieman enemmän duunia.

Tähän varmaan auttaa vain se, jos saadaan pikku hiljaa käännettyä yleistä mielipidettä enemmän siihen suuntaan, että hiljaisuus on pahismaista. Silloin pahistenkin on joko juteltava enemmän tai otettava riski siitä että joutuvat epäilysten alle. Ja tottahan se on, että hiljaisista on vaikeampi saada kuvaa, jolloin he ovat tavallaan potentiaalisempia pahiksia.

Ainiin Cameron! Mulla jäi kokonaan kehumatta sun suoritus! Mutta siis Cam: mun mielestä tää oli sun paras pelisuoritus ikunakuunapäivänä! Pelasit tosi vakuuttavasti (mun mielestä) hyvistä, ja vaikka kuinka luin sun viestejä niin en vaan nähnyt sussa mitään pahismaisuutta - mitä ei tietysti pitänytkään löytyä, koska hyvishän sinä olit! :) Onnittelut hyvästä suorituksesta ja kehittymisestä pelaajana!

Mua kiinnostais nähdä mitä pahikset ja vapaamuurarit ovat jutelleet keskenään. Voisko näitä keskusteluja saada tänne näkyville? Ennen kaikkea kiinnostaa miten pahikset on neuvoneet Blckteriä (vai ovatko?), koska sitä ei kyllä ollut ketjusta nähtävillä. :D Myös se kiinnostaa, miksi kukakin päätyi pahisten yötappokohteeksi. Paljastakaa kaikki!
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja Halima » 09.07.2017 00:16:51

Lollahdin ääneen: Zey pahis-chatissa: "Halima ilman hiljaisia on sama kuin lynkattais itsemme" :DDDD

Mutta huhhuh ku ootte jutellu paljo, koko yö menee näitä lukiessa. :D Ja tässäkö oli vissiin vaan Zeyn kuolemaan asti?!? Mut olipa viihdyttävää, kiitos paljon tästä lukukokemuksesta! Saadaanko loput jossain vaiheessa?
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: "Pieni" peruspeli (2. päivä päättyy 6.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja Herkkuoone » 11.06.2017 16:32:16

Joo, hei vaan kaikille :> Olin niin innoissani, että pääsen pitkästä aikaa pelailemaan, mutta ilmeisesti joku minua suurempi voima päätti, että ”nope”, koska oon reilun viikon saanu tapella nettiyhteyden kanssa, kun se pätkii 5-10 minuutin välein. Hieman hankaloittaa topicin lukemista ja muistiinpanojen tekemistä/viesteihin vastaamista, kun koko ajan saa olla nykimässä johtoja ja sammuttelemassa laitteita (=ainakaan mun hermot ei piisaa kyseiseen hommaan) D:

Oon koittanu tässä tappelun lomassa topaa lukea, mutta mitään hienoa kokonaisvaltaista kuvaa mulla ei vielä ole. Muutamia yksittäisiä pelaajia kohtaan on epäilyksiä herännyt, mutta joudun kyllä topaa vielä selailemaan, ennen kuin saan neljä parasta palaa paikoilleen pahispalapeliin. Koitan saada puskettua vielä tämän pelipäivän puitteissa nuo epäilyt (tai ainakin osan niistä) tänne topicinkin puolelle, mutta ainakin tältä erää:

++Zey

//Tingle väliin
All magic comes with a price, dearie.
Avatar
Herkkuoone
Kyläläinen
 
Viestit: 11
Liittynyt: 15.11.2013 11:44:45

Re: "Pieni" peruspeli (2. päivä päättyy 6.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja Herkkuoone » 11.06.2017 19:54:48

//paljon populaa väliin ja viestin uudelleenkirjoitus

Kirjoitin jo kivan pitkän viestin, jossa poistin ääneni Zeyltä, mutta annetaanpa olla kun saatiin toinen erikoishyvisclaim.

Nyt kun Zey kerran tuli esiin toisena erikoishyviksistämme, en usko, että kumpikaan tällä hetkellä liipaisimella olevista (Zey & Cameron) on pahis. Cameron ei mua itseäni vibattanut kauheasti aiemminkaan ja lisäksi Cameron juuri poisti oman äänensä Zeyltä ja pudotti itsensä putoamisvaaraan - en millään jaksa uskoa, että pahis tekisi tässä vaiheessa vastaavaa, sillä kahden äänen pelastusoperaatio pahistovereiden toimesta tässä vaiheessa pelipäivää... se ei vain tunnu realistiselta.


(lupaan oikeaa pohdintaa seuraavana pelipäivänä)

//lisää viestejä väliin

Noh, mikäli nyt Zey on oikeasti vapari (en kylläkään tähän kovin vahvasti usko), ainakin sitten tiedämme, kuka lähtee huomenna...
All magic comes with a price, dearie.
Avatar
Herkkuoone
Kyläläinen
 
Viestit: 11
Liittynyt: 15.11.2013 11:44:45

Re: "Pieni" peruspeli (1. päivä päättyy 1.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja jiikare » 28.05.2017 21:16:46

Heip! Myöhäinen herätys kylään yön valvottua mahdollisten sabotöörien varalta >:(

justy kirjoitti:Jeku, onko Halima mielestäsi epäilyttävä koska hän tarttui yhteen sanaan ja äänesti nopeasti? Sanot että ymmärrät miksi Halima äänesti sinua, mutta tuo viestisi loppu vaikuttaa siltä että et kuitenkaan ymmärrä.


Itsellänikin pisti silmään tämä nopea ääni ja sitten nopea peruminen (mielestäni melko hatarin perustein)

Zey kirjoitti:
Halima kirjoitti:Nojoo, Jeku ei kyllä jatkoviesteissään vaikuta yhtään pahikselta, eli poistan ääneni sieltä.

Tarkoitatko siis, että Jekun viestit ovat vaikuttaneet hyvismäisiltä vai vain neutraaleilta?


Zey jo kerkesikin kysymään mihin itsekin haluan kuulla vastauksen, joten vielä mennään seuraten ennenkuin vibaa puoleen tai toiseen rupean antamaan.
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (1. päivä päättyy 1.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja jiikare » 29.05.2017 20:36:51

Meiz kirjoitti:
Halima kirjoitti:
einari kirjoitti:Tuntuu, että tosi usein aktiiviset pelaajat joutuvat "silmätikuiksi" ihan vaan sen takia, että ovat aktiivisia, mikä on harmi.

Tämä. Mä oon ollut äänessä -> oon saanut epäilyksiä osakseni. Justy on ollut äänessä -> epäilyttää minua ja vissiin joitakin muitakin. Vaikkakin justyn viimeisimmät viestit olivat kyllä aika vakuuttavat, enkä enää pidä justyä yhtä pahismaisena.

Tästä päästäänkin siihen ongelmaan, että mun seuraavat pahisvibat on aloittelevilta pelaajilta, joita en ehkä haluaisi ensimmäisenä päivänä hulluna painostaa, koska haluaisin että he tulisivat pelaamaan uudestaankin. Lisäksi aloittelevista pelaajista (varsinkin sen yhden ainoan viestin perusteella) on melko mahdoton sanoa onko siellä taustalla pahisrooli, vai onko se "pahismaisuus" vain sitä aloittelijan jännitystä ja sitä ettei vielä tiedä pelikulttuuria ja mitä pidetään pahismaisena. Toisaalta pakkohan näitä ensikertalaisia on ruveta painostamaan, jos ilman painostusta viestimäärä näyttää jäävän tosi pieneksi.

Joka tapauksessa sekä Blckterillä että jiikarella oli jossain määrin pahismainen aloitus mun mielestä. Tulkaapa juttelemaan lisää niin teistä voi saada jotain selkoa!

Oon tässä samoilla linjoilla ja oma ääni olisi tällä hetkellä menossa jiikaren suuntaan näistä kahdesta mainitusta. Aloituksessa pientä harmitonta epäilyä jota ei tarvitse jatkaa sen pidemmälle, jos muut pelaajat eivät näihin epäilyihin tarttuisi. Olisi tärkeää kuulla heiltä nyt mielipiteet pelin tapahtumiin.

Tuntuu että aktiiviksemmat koittaa saada nyt käännytettyä huomiota nyt meihin seurailijoihin(?). Itseni ainakin sellaiseksi tällä hetkellä lasken niinkuin ensimmäisessä viestissänikin mainitsin. Toki voipi olla, että halima ja meiz koittaa vain saada meitä sitten kirjoittelemaan enemmän :)

Zey ja einari tuossa avasivatkin jo paljon omia epäilyjäni mitä itse en osannut lähtä kyseenalaistamaan. Tästä syystä saan heistä hyvisvibaa jonninverran. Tosin täysin hiljaisten ja kaltaisteni seurailijoiden kommentit kiinnostavat. Auttaisiko etenemään ++Blckter Katsotaan mitä sieltä tulee.
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (1. päivä päättyy 1.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja jiikare » 30.05.2017 21:43:15

Huh, päivä töissä ja taas ziljoona luettavaa ja vastattavaa, katotaas :

Anblick kirjoitti:Jiikare sen sijaan saa mussa pahisviboja aikaan, koska viesti tuntuu niin ristiriitaiselta ja omituiselta. Hän myöntää itse olevansa seurailija, mutta haluaa enemmän viestejä muilta hiljaisilta. Lisäksi hän ilmeisesti epäilee, että pohjimmiltaan hiljaisten herättelyn tarkoituksena on epäilysten kääntäminen pois aktiivisista eikä niinkään pelin aktivointi. Musta tämä on vähän hassu ajatus, koska hiljaa oleminen on johonkin asti oiva tapa piiloutua huomiolta ja sitä kautta lynkkaukselta. Sikäli hiljaisten patistelu ei musta ole huono juttu, kunhan ei unohdeta aktiivisempien pelaajien tarkastelua (mitä ei varmaan helposti käy). Sitten hän peesaa einaria ja äänestää Blckteria, muttei oikeastaan perustele ääntään mitenkään. Blckter on nyt pudotusvaarassa, joten ääni oli sikäli huomattavasti radikaalimpi kuin jos jiikare olisi äänestänyt esimerkiksi jotakuta, joka ei ole laittanut yhtään viestiä. Tietääkö jiikare rooleista jotain, mitä hyvikset eivät tiedä?

Tämä blckterin ääni oli tosiaan täysin herättelyääni, joka tuskin jää voimaan loppuun asti. Tässä äänessä oikeastaan komppasin sinun aiempaa kirjoittamaa (Haluaako Blckter jo valmiiksi turvata selustaansa siltä varalta, että haparoi pelissä mahdollisen pahikseuden takia?) ja haliman hiljaisten herättelyä.

Zey kirjoitti:Mä en tiedä onko multa mennyt jotain ohi, mutta mitä epäilyksiä mä olen avannut?


Suurin "?" mielestäni pelin alusta lähtien ollut haliman tuuliviirimäisyys. Halimaa on nyt pommitettu tämän jälkeen monesta suuntaa ja hänen vastauksensa ovat olleet mielestäni ihan päteviä, joten epäilykseni ovat tuon suhteen pienenneet.

Meiz kirjoitti:@jiikare, viestisi ei vakuuttanut juurikaan vaan keskityit ennemminkin sympatian hakemiseen muilta hiljaisilta ("aktiiviset ovat meitä vastaan"). Kaipaan sinulta laajempaa pohdintaa pelin tapahtumista ja muista pelaajista. Ääni edelleen menossa suuntaasi nykyisellä tahdilla.


Mainitsin myös, että todennäköisesti herättelette tällä myös hiljaisia. Samassa viestissä sitten komppasinkin tätä ajatusta äänestäen herätysäänen. Pahisvibojen saaminen näin aikaisessa vaiheessa peliä yhden viestin perusteella tuntuu melko aggressiiviselta herättelyltä.

Olisiko sinulla jotain kysymyksiä joihin haluaisit seurailijoilta ja hiljaisilta kommentteja? Tai jotain aiheita? Joskus se että kysyy kysymyksen auttaa aktivoimaan toisen vastaamaan.

Summaisitko vielä omin sanoin, mikä Blckterissa epäilyttää?

Koitan huomenna selata ketjua ajan kanssa enemmän ja summata omia mielipiteitäni muista kyläläisistä. Niinkuin yllä quotesin niin blckterin ääni on herätysääni. Mutta en ole sitä vielä vaihtamassa poiskaan, koska se ei ole tuottanut tulosta & en tiedä toista äänen kohdetta vielä.

Ariel kirjoitti:jiikare, miks sä äänestit Blckteria heti einarin jälkeen? Mitä hyötyä sä ajattelit tosta äänestä olevan?

Haluaisin toisenkin aloittelijan tänne kirjoittelemaan. Tämä elävöittäisi ketjua hiukan, ettei olisi pelkästään kokemuksen ääntä täällä.
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (1. päivä päättyy 1.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja jiikare » 01.06.2017 18:57:47

Heippa. Lupailin analysoida pelaajia eiliseksi, mutta aamun optikkokäynti meni piilareiden opettelun kanssa sellaiseksi perseilyksi että illalla silmät veristivät, niin pahasti ettei voinut näyttöä vahdata :D
Nyt menee jo niin lähelle päivän loppua, että koitan tehdä tälläisen pariosaisen pika-analyysin

***

justy kirjoitti:Sellainen ajatus jiikare sinulle pohdittavaksi, että jos jollakulla pelaajalla on jo yksi herättelyääni, tuoko sinun herättelyviestisi lisätehoa herättelyyn? Tämä ei siis ole retorinen kysymys, vaan olen kiinnostunut kuulemaan mielipiteesi.

Nimenomaan toisella äänellä ajoin takaa tätä lisätehoa. Mielestäni tuolla ei loppujenlopuksi ollut vaikutusta.
Jonkin verran Blckter on kuitenkin ollut äänessä tämän jälkeen. Näiden viestien perusteella poistan ääneni --Blckter . Erikoista kuitenkin tarrautua meiz:n käpylehmään tuolla kommentilla "hyvisviboja antava | pahiksena hyvä heitto alkuun". Itse näen tuon hyvin suorana ilmaisuna "olen hyvis", mutta analysoidessani häntä pelaajana piilotan tuon viestin kokonaan.

Seuraavassa viestissä pika-analyysi ja mahdollinen ääni ->
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (1. päivä päättyy 1.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja jiikare » 01.06.2017 19:52:40

Aika loppumassa enkä mitään rakentavaa analyysiä kerkeä kyllä saada aikaiseksi. Tartun siin tähän tilanteeseen :

Tällä hetkellä Nego on tippumassa, jota ovat äänestäneet : Cameron, Halima, justy, dzinni & mllna

Äänestäjistä justy ja halima ovat olleet todella aktiivisia. justy:stä on jäänyt fiilis, että keräilee kysymyksillään ja kommenteillaan hyviksiä kasaan (hyvis). Halimaa taas alussa epäilin, mutta epäilyt ovat pienenneet pelin edettyä.

En osaa nyt ennen päivän päättymistä äänestää ketään ilman perusteluja, joten ääneni jää tämän päivän osalta käyttämättä. Toivottavasti kerkeän olla aktiivisempi seuraavina päivinä
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (2. päivä päättyy 6.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja jiikare » 06.06.2017 19:18:29

Cameron kirjoitti:Ketkä olisivat sinun veikkauksesi tällä hetkellä pahisnelikoksi?


Miksi päätit pohtia juuri Negon äänestäjiä, etkä esimerkiksi Negoa tai muita ääniä saaneita? Entä miksi valitsit juuri Haliman ja justyn Negon äänestäneistä pohdittavaksi, etkä kommentoinut Cameronia, dzinniä tai mllnaa?


Pohdin jo etukäteen mitä osaa tapahtumien kulkuun näillä Negoa äänestäneillä olisi, jos hän päätyisi lynkattavaksi. Nämä kaksi nappasin pohdittavaksi juurinkin tuon mainitsemani aktiivisuuden vuoksi. Cameron taisi olla ensimmäinen negoa äänestänyt. Hänellä oli siihen perusteet. Negon äänet ja vibat huopasivat aluksi paikasta toiseen. dzinni tarttui tähän myös ja mllnaa komppasi sitten muita. mllnaa tätä ääntänsä surkutteli jälkikäteen mutta dzinnistä ei ole tänään kuulunut, joten ++dzinni

Cameronin kysymykseen vielä : Halima & justy epäilyttää.
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (2. päivä päättyy 6.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja jiikare » 06.06.2017 19:23:58

Cameron kirjoitti:Miksi Halima ja justy epäilyttää?

Heidän äänensä olivat negolla, nyt jekulla. Täysin tuolla perusteella, en ole viestejä kerennyt tiirata tarkemmin läpi.
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (2. päivä päättyy 6.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja jiikare » 06.06.2017 19:40:56

dzinni kirjoitti:Näetkös muuten tämän mllnaan äänen surkuttelun erityisen hyvismäisenä vai miksi mainitsit tämän?


En näe. Vain reagointina tapahtuneeseen, mutta ei anna viboja mihinkään suuntaan. Täytyy tuota tilannetta analysoida tarkemmin, mutta tähän päivään en enää kerkeä.
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (2. päivä päättyy 6.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja jiikare » 06.06.2017 19:44:00

Halima kirjoitti:
jiikare kirjoitti:
Cameron kirjoitti:Miksi Halima ja justy epäilyttää?

Heidän äänensä olivat negolla, nyt jekulla. Täysin tuolla perusteella, en ole viestejä kerennyt tiirata tarkemmin läpi.

Eli epäilet niitä jotka pelaa? Ootko sä nyt varmasti ymmärtänyt tän pelin periaatteet? Päivisin äänestetään ja yritetään saada pahikset lynkattua? Minä ja justyko oltais vähemmän epäilyttäviä jos oltais jätetty äänestämättä. Musta tuntuu että sä oot joko pahis, tai sitte sulla on ajatukset pahasti päälaellaan.


Ja pahikset yrittävät saada hyviksiä lynkkaamaan toisiaan päivällä.
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (2. päivä päättyy 6.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja jiikare » 06.06.2017 19:56:48

Halima kirjoitti:Niin? Ja pointti oli mikä?

Että mulla on oikeus epäillä pelaajia, jotka ovat vaikuttaneet hyviksen lynkkaukseen?
Olen vähän ymmälläni mikä tässä hämmensi.
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (2. päivä päättyy 6.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja jiikare » 14.06.2017 01:16:38

Noniin! Täällähän on kerennyt tapahtua vaikka millä mittaa.

Eniten mua on epäilty halima/justy epäilyjen myötä. Jäikin haliman kanssa aiheesta kesken kun hänet lynkattiin yöllä. Nuo epäilyt heräsivät puhtaasti kun molemmat äänestivät Negoa ensimmäisenä päivänä ja Jekua seuraavana päivänä. Jekun tapauksessa etukäteen ennen päivän vaihtumista mietin jo "entä jos Jeku paljastuukin hyvikseksi?". "Miten todennäköisesti näistä 1. ja 2. päivänä samoja äänestäneistä olisi pahiksia?" Mutta sitten halima lähti yöllä heti Jekun perään ja paljastui hyvikseksi. Tuosta jäi sitten ajatus, että pakkohan tätä peliä on jotenkin rakentaa ja todennäköisesti pahikset haluavat pitää äänensä vähällä huomiolla.

Miksen poistanut dzinnin ääntä? Äänestyspakko, enkä tulokseen olisi voinut äänelläni enään mitenkään vaikuttaa.

jiikare ja Blckter, teistä ei ole kuulunut mitään koko 3. päivän aikana, mikä on mielipiteenne Zeyn pahikseksi paljastumiseen ja ketä epäilette tämän pahiskaveriksi?

Zeyn paljastuminen pahikseksi tuli kyllä yllätyksenä kun en 3. päivän aikana kerennyt nähdä muutakuin yöviestin. En vielä näitä mitenkään varmoiksi epäilyksi laita, mutta ainakin Anblickin, Arielin ja Tinglen viestejä aion tutkia tarkemmin ja laitan yhteenvedon näistä ja mahdollisesti muistakin tämän päivän aikana.

Kysykää vain lisää jos jäi jotain epäselvyyttä vielä. Töiden lomassa nyt hiljaisena aikana saattaapi keretä vastaileenkin. Nyt unille ->

// Cam väliin
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (2. päivä päättyy 6.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja jiikare » 14.06.2017 01:42:20

Pakko vielä ennen nukkumaanmenoa tarttua tähän

Zey kirjoitti:Kenen kanssa te uskotte jiikaren olevan pahiksia? Omasta mielestä jiikare sopi Meizin kanssa 1.päivän suhteen hyvin, mut en tiedä lähtiskö Meiz nyt mielummin jiikarea tappamaan kuin Cameronia. Vaikka Meiz olis Camin ja jiikareen pahiskaveri, niin tuskin, sillä moni on äänestänyt Camia, mikä vois hyvin uusiutua seuraavana päivänä ja sit voiskin olla kaks pahiskaveria poissa. Jos taas Meiz ja jiikare on pahiksia, mut Cam hyvis, niin siltikään Meizillä ei olis järkeä lähteä ajamaan jiikarea. Ellei sitten luota, ettei jiikarea lynkata, mut ei kyl mulle semmosta fiilistä tullut.


Tää oli hiukan ennen kun / samaan aikaan kun äänet alkoivat vaihtua zey:lle. Yrittänee kääntää painon vielä minuun äänestyksen loppuvaiheessa? Muilla mielipiteitä?

Mielestäni jompikumpi meizistä ja camista on hyvis tai molemmat.
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (4. päivä päättyy 16.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja jiikare » 16.06.2017 19:57:54

Hmh, kahden välillä arvuuttelen. Tingle vai Ariel? Mursumus vai Herkkuoone? Arielilta puolustelua Zeytä kohtaan ja ohjaamista ääniä minua kohtaan (sekä ääni minulle) kunnes vaihtoi äänensä zeylle kun vapaamuurari homma levisi käsiin. Arielista olisi ollut kiva kuulla tänään. Tinglestä en todellakaan osaa sanoa. Erilaista mitä tähän asti olen nähnyt. ++Tingle
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (4. päivä päättyy 16.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja jiikare » 16.06.2017 19:58:34

^ neljän siis :)
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja jiikare » 19.06.2017 02:28:35

Ensimmäistä kertaa kunnolla kerkeää pelailemaan sataisena sunnuntaina :D

Meiz
Aktiivista peluuta. Zeyn kanssa paljon napit vastakkain. Semisti pelottaa onko tässä jokin näytelmä takana.
Zey kirjoitti:No mua itteeni epäilyttää Cameronin lisäksi sinä, einari, jiikare, Mursumus ja Anblick. Eniten sinä ja einari.
Zey:n "epäillyt". Viesti oli kohdistettu meizille=sinä. Seassa varmasti hämäyksiä.

Ariel
Ariel kirjoitti:Eli sun ainoa syy äänestää Tingleä oli se, että tämä pelaa eri lailla ku muut? Eikö sun ois kannattanu äänestää jotain sellasta, jota sä epäilet? Ainakin mua sä vaikutit epäilevän, mutta Tinglestä et osannu sanoa mitään. Ja onko sulla jotain perusteluja sille miks sä epäilit Mursumusia ja Herkkuoonea?
Kaikki näistä vaikuttivat epäilyttäviltä zey-cam välisessä kamppailussa.
Ariel ollut pelissä melko vähäsanainen (ongelmien ja poissaolon takia)

Blckter -> Jeku
Edellinen viesti Blckteriltä 2. päivänä, jolloin piti Cameronia ja Halimaa pahismaisina (äänesti cameron) ja piti Arielia hyvismäisenä. Mahdollinen Arielin pahiskaveri? Vaikea kuitenkaan uskoa, että pahiskaverina aloittelijanakaan noin selkeästi tuo hyvismäisyyttä esille. Mielenkiintoista nähdä miten Jeku jatkaa (Tervetuloa takaisin!).

justy
justyllä oli pidempi tauko zey-episoodin aikana, joten tuohon asiayhteyteen vaikea mitään kommentoida. Ollessaan aktiivinen justyltä on tullut paljon asiaa enemmän rakentavassa tyylin kyselemällä asioita.

Mursumus
Kommentit roolien jakamisen arvonnasta ja äänestämiseen kehotus 4. päivän päättyessä hyvisvibojen keräämisenä(?). Zey-cam taistossa äänesti camia, tosin huomattavasti ennen vapaamuurarisekoiluja. Tosin tuo asia minkä näen vähän tuollaisena hyvismäisyyksien keräilynä ynnättynä cam ääneen epäilyttää.

porkkana
Aktiivista peluuta ja ensimmäisten joukossa nappaamassa pahista

einari
einari on ollut vahvasti esillä ja analysoinut pelaajat läpi moneen kertaan. En näe yhteyttä zeyn pahiskaveriksi.

dzinni
Hiljainen peluu. tasoitusääni cam-zey taistossa (camille), epäilyttää.

Tetradynamia -> Herkkuoone
Tetran aloituksesta en osaa sanoa puoleen tai toiseen. Herkkuoonen ääni zeylle ja ilmoittaminen, että oli poistamassa tätä ääntä. Hmm.

Anblick
Mua hiillostamassa päivästä toiseen, voinko eipäillä sen vuoksi? :D
Aktiivinen. Ollut epäillyttävien listalla monilla. Tosin kun aiempia viestejä selailee läpi, on vaikea saada pahiskaveri-yhteyttä Zeyhin.

_

Nyt pakko mennä unille.

// Anblick väliin
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja jiikare » 20.06.2017 11:18:27

einari kirjoitti:Listauksesta ei kuitenkaan ainakaan minulle oikein vieläkään selvinnyt, ketä jiikare epäilee?


Enemmän niitä jotka vaikuttivat epäilyttävästi Zey äänestyksessä tai välttivät tätä (Itse missasin myöskin koko kamppailun):
Ariel, Anblick, Mursumus, Herkkuoone, dzinni, Blckter->Jeku

Vähemmän epäilyttävät:
Meiz, einari, porkkana, justy

Korvaajista blckter->jeku, herkkuoone->vampire mielellään kuulisi ennenkuin heille lähtee ääntä laittamaan.
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja jiikare » 21.06.2017 19:50:07

Anblick kirjoitti:"semisti pelottaa", mutta kuitenkin myöhemmässä viestissäsi laitat Meizin vähemmän epäilyttävien listalle?

Tää on sellainen kutina vain. En usko tosin että meiz olisi niin aikaisessa vaiheessa Zey:tä lähtenyt äänestämään jos olisi tämän pahiskaveri.
Anblick kirjoitti:Mursumus ja Herkkuoone vaikuttavat täysin päälleliimatulta lisäykseltä, koska et ole perustellut epäilyjäsi heitä kohtaan laisinkaan ja aluksi vielä puhut kahden välillä arvuuttelusta (minkä myöhemmin korjasit neljäksi). Miksi ylipäänsä siis lisäsit heidät kaksi viestiisi?

Halusin tässä jo tuoda useamman epäilyjeni kohteen esille (jotka myöhemmin listasin), mutta kun kelloa katsoi niin oli 3 minuuttia päivän päättymiseen niin voipi näyttää äkkiseltään päälleliimatulta.
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja jiikare » 21.06.2017 19:59:15

Jos mää lähen niin veikkaus pahiskolmikoksi : Ariel. Anblick <- pahiskaksikko, dzinni(aiempien päivien perusteella)

++Anblick
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja jiikare » 27.06.2017 19:46:59

justy kirjoitti:Minua vähän huolettaa että jiikare on foorumin alalaidan mukaan käynyt täällä, mutta ei ole vielä kommentoinut mitään. Kävikö tarkastamassa ettei ole putoamisvaarassa ja päätti pysytellä hiljaa? Onko Vampire sittenkin oikeassa että jiikareen lynkkaus antaisi sen verran paloja tämän pelin ratkaisemiseksi että se kannattaisi tehdä riippumatta jiikareen puolesta?


Täällä ollaan, tämän päivän tapahtumia lueskellut juhannusten ja töiden jälkeen läpi. Epäillyt eivät ole muuttuneet juurikaan. Arielia pidän edelleen pahismaisena, koska hänen ja anblickin välillä on pelin aikana ollut tosi vähän kommunikointia. Voinee tosin johtua ei niin aktiivisesta tyylistäkin.
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja jiikare » 27.06.2017 19:57:18

Ares kirjoitti:Jäiks, en osaa päättää. Tosin jiikareelta aika lyhyt viesti..

Edellisen päivän epäilyni pysyneet samana, joten ++Ariel roolin avaaminen tuntuu kaikkein vaikuttavimmalta. Tämä päivä tosin avannut tuota toista epäilyä sitten enemmän kun tarkemmin pääsee tutkimaan läpi.
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (8. päivä 7.7. klo 21:00 asti)

ViestiKirjoittaja jiikare » 07.07.2017 19:43:51

Heip. En ole irl kiinnitysten takia päässyt pelailemaan yhtään. Eilen ketkesin tämän päivän viestit lukemaan läpi. Edelleenkin olen einaria ja justyä pitänyt läpi pelin hyvismäisenä. Mutta voipi hyvin olla mahdollista että toinen olisi tosi hyvin pelannut pahis.
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (8. päivä 7.7. klo 21:00 asti)

ViestiKirjoittaja jiikare » 07.07.2017 20:00:17

++vampire
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja jiikare » 07.07.2017 20:35:41

GG. Pahoittelut viime päivien epäaktiiviauudesta. Olisi ollut mukava osallistua enemmänkin mutta aina jäi viimetippaan...
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (1. päivä päättyy 1.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 29.05.2017 22:17:29

Väliaikalaskenta, käpylehmiä ja pullaa:

2 Blckter (einari, jiikare)
1 Ariel (justy)
1 justy (Halima)
1 Halima (Vampire)

Putoamassa on Blckter kahdella äänellä. 1. päivä päättyy torstaina 1.6. kello 21:00.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: "Pieni" peruspeli (1. päivä päättyy 1.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 30.05.2017 20:30:40

Väliaikalaskenta:

1 Blckter (jiikare)
1 Halima (Vampire)
1 Cameron (justy)
1 dzinni (Nego)
1 Nego (Cameron)
1 jiikare (einari)

Pakko sanoa, että teidän ääniä on hieman hankala seurata! Näiden pitäisi nyt olla siinä järjestyksessä, missä ne on annettukin. Putoamassa on Blckter ensimmäisenä saadulla äänellä. 1. päivä päättyy hieman alle kahden vuorokauden päästä eli torstaina 1.6. kello 21:00.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 81 vierailijaa

cron