"Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja Halima » 08.07.2017 09:16:45

Jitachi kirjoitti:Yleisesti ottaen mitä olen tämän kyläinkarnaation pelejä lueskellut, niin valitettavan moni peleistä on päättynyt antiaktiivisten pahisten voittoon: pitäisikö asialle tehdä jotain, mun mielestäni se ei ole oikeasti ollenkaan hauskaa; pahisvoitot eivät sinällään haittaa mutta tykkäisin jos niiden eteen tehtäisiin hieman enemmän duunia.

Tähän varmaan auttaa vain se, jos saadaan pikku hiljaa käännettyä yleistä mielipidettä enemmän siihen suuntaan, että hiljaisuus on pahismaista. Silloin pahistenkin on joko juteltava enemmän tai otettava riski siitä että joutuvat epäilysten alle. Ja tottahan se on, että hiljaisista on vaikeampi saada kuvaa, jolloin he ovat tavallaan potentiaalisempia pahiksia.

Ainiin Cameron! Mulla jäi kokonaan kehumatta sun suoritus! Mutta siis Cam: mun mielestä tää oli sun paras pelisuoritus ikunakuunapäivänä! Pelasit tosi vakuuttavasti (mun mielestä) hyvistä, ja vaikka kuinka luin sun viestejä niin en vaan nähnyt sussa mitään pahismaisuutta - mitä ei tietysti pitänytkään löytyä, koska hyvishän sinä olit! :) Onnittelut hyvästä suorituksesta ja kehittymisestä pelaajana!

Mua kiinnostais nähdä mitä pahikset ja vapaamuurarit ovat jutelleet keskenään. Voisko näitä keskusteluja saada tänne näkyville? Ennen kaikkea kiinnostaa miten pahikset on neuvoneet Blckteriä (vai ovatko?), koska sitä ei kyllä ollut ketjusta nähtävillä. :D Myös se kiinnostaa, miksi kukakin päätyi pahisten yötappokohteeksi. Paljastakaa kaikki!
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja Meiz » 08.07.2017 09:27:51

Halima kirjoitti:Ainiin Cameron! Mulla jäi kokonaan kehumatta sun suoritus! Mutta siis Cam: mun mielestä tää oli sun paras pelisuoritus ikunakuunapäivänä! Pelasit tosi vakuuttavasti (mun mielestä) hyvistä, ja vaikka kuinka luin sun viestejä niin en vaan nähnyt sussa mitään pahismaisuutta - mitä ei tietysti pitänytkään löytyä, koska hyvishän sinä olit! :) Onnittelut hyvästä suorituksesta ja kehittymisestä pelaajana!

Mua kiinnostais nähdä mitä pahikset ja vapaamuurarit ovat jutelleet keskenään. Voisko näitä keskusteluja saada tänne näkyville? Ennen kaikkea kiinnostaa miten pahikset on neuvoneet Blckteriä (vai ovatko?), koska sitä ei kyllä ollut ketjusta nähtävillä. :D Myös se kiinnostaa, miksi kukakin päätyi pahisten yötappokohteeksi. Paljastakaa kaikki!

Joo samaa mieltä Cameronin pelistä, myös erittäin hyvin pahisten jälkillä.

Mua kiinnostaa erityisesti neuvottiinko Blcteria Cameronin epäilyssä, se kun kovasti vaikutti siltä mielestäni :)
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja justy » 08.07.2017 11:50:53

Joo, ei kyllä oltu edes kauhean lähellä voittoa tässä pelissä. Omassa pelissäni olen tyytyväinen oikeastaan vain siihen, että onnistuin välittämään itsestäni hyvismäisen kuvan suurelle osalle pelaajista. Sen sijaan pahistenjahtaaminen meni minulta penkin alle. Muistaakseni olin varmin Nego-äänestä ja Ariel-äänestä, jotka molemmat paljastuivat hyviksiksi. Myös Areksen luulin saaneeni kiinni pahismaisesta toiminnasta kun hän ei äänestänyt jiikaretta (tai Jekua).

Vähän ehkä yleisesti kaivelee se, että usein pelissä tapahtui asioita vasta hyvin lähellä päivän päättymistä. Esim. Areksen kohdalla olisi voinut käydä eri tavalla, jos keskustelu jota hänen kanssa kävin olisi tapahtunut vaikkapa 12 tuntia ennen päivän päättymistä. En kyllä tiedä onko tähän mitään ratkaisua, Ares oli kuitenkin aktiivisesti pelissä mukana, ja useinhan päivän lopun läheisyys vaaditaan siihen että pystytään löytämään se konsensuslynkkaus. Viimeisenä pelipäivänä meillä ei kyllä näin jälkikäteen tarkasteltuna ollut mitään mahdollisuuksia voittoon. Minua epäilytti einari ja Vampire, Vampirea epäilytti justy ja jiikare. Kun jiikare ei pelannut ennen kuin aivan päivän viime hetkillä, olisi pelin jatkumiseen vaadittu melkein se, että minä ja Vampire oltaisiin päästy yli toistemme epäilyistä ja sitten vielä oltu yhtä mieltä siitä että Jeku tai einari olisi hyvä lynkkauskohde. Sitten vielä jiikareen olisi pitänyt olla samaa mieltä, mikäli einari ja Jeku olisivat ottaneet riskin ja yhdessä äänestäneet jompaakumpaa meistä.

Anblick kirjoitti:Niin ja sivumennen mun on pakko vielä kommentoida, että mun kuolemani tuli mulle ihan puskista :D Äänestystilannehan muuttui ihan totaalisesti yhden iltapäivän/illan aikana ja huomasin tämän vasta, kun tulin päivän jo päätyttyä topiciin. Vähän nauratti, miten jälkikäteen topicissa puhuttiin, että mut olisi päätetty uhrata ja että olin jo ihan luovuttanut pelin, kun tosiasiassa olin ollut vaan jo ihan rennoin mielin ja autuaan tietämätön koko härdellistä :DD


Olisi kiva tietää mitä einari mietti tuossa tilanteessa, kun Anblickiä äänestettiin. Muistaakseni hän ei äänestänyt ketään kyseisenä päivänä.

Mun äänestysanalyysit menivät ihan metsään tässä pelissä, koska oletukseni siitä miten pahikset äänestävät ei pitänyt lainkaan paikkaansa. Esim. Anblick ja einari äänestivät samaa pelaajaa ensimmäisenä päivänä, mikä on jotain mitä pahikset yleisen kokemukseni perusteella välttävät. Muutenkin pahikset tuntuivat välttelevän sekä Zeyn että Anblickin pelastusta. Tästäkin olisi kiva kuulla että kävittekö pahischatissa keskusteluja aiheesta, vai tekikö jokainen pelaaja omat ratkaisunsa?

Jitachi kirjoitti:Toiseksi, kuten Halima jo totesikin, niin viimeisen päivän lopputunnit olivat oikeastaan todella tylsää katsottavaa, omasta mielestäni suoraan sanoen jopa jotain tragikoomista. Jekun viimeisen päivän 'haluan katsoa jiikaren kortit lylo-tilanteessa' laittoi mut tilanteeseen että mun olisi tehnyt mieli huutaa hyviksenä hänelle että yrittääkö hän vain pelata aikaa koska harhalynkkauksellahan peli päättyy. Einari kuitenkin oli omasta mielestäni viimeiseen asti hyvin viihdyttävää luettavaa ja olisi mennyt myös mun silmissä hyviksestä läpi ellen olisi omistanut roolilistaa :D Yleisesti ottaen mitä olen tämän kyläinkarnaation pelejä lueskellut, niin valitettavan moni peleistä on päättynyt antiaktiivisten pahisten voittoon: pitäisikö asialle tehdä jotain, mun mielestäni se ei ole oikeasti ollenkaan hauskaa; pahisvoitot eivät sinällään haittaa mutta tykkäisin jos niiden eteen tehtäisiin hieman enemmän duunia. Kolmanneksi, pelissä oli kivasti aloittelijoita mukana, en rupea nyt jokaista erikseen listaamaan mutta yhteisesti jokaiselle: kiitos Kylään saapumisesta. Mä haluan pelata teidän kaikkien kanssa jossain vaiheessa kunhan tilaisuus tulee ^^


Mielestäni koko viimeinen päivä oli tragikoominen (tai ehkä vain traaginen). Enkä tiedä oliko tämä peli antiaktiivisten pahisten voitto: kolme neljästä pahiksesta oli kuitenkin aktiivisia. Ennemminkin tässä ehkä hävittiin siksi, että hyviksiä ei peli kiinnostanut tarpeeksi, tai he eivät vaan ehtineet pelata. Jos en olisi tappanut Aresta ja Vampire olisi lynkattu, olisi lopputulos ehkä ollut toisenlainen, jos Ares olisi saanut vakuutettua minut ja jiikareen siitä, että toinen pahiksista on epäaktiivinen.

Yleisemmin paras lääke antiaktiivisia pahiksia vastaan on mielestäni vigilante-roolit hyviksille. ;) Päivän aikana voidaan keskittyä pahisjahtiin sen sijaan että periaatteesta lynkattaisiin epäaktiivisa pelaajia, ja sitten vigilante-roolit voivat yötappaa epäaktiivisia jos niin haluavat. Mutta toisaalta myös uusille pelaajille haluaisi antaa mahdollisuuksia päästä peliin mukaan sen sijaan että heidät tappaa hiljaisuuden vuoksi heti pelin alkuun.

Minusta oli hauskaa pelata teidän kaikkien kanssa, suurimman osan kanssa en ollut aiemmin pelannut. Toivottavasti nämä pelit kiinnostavat pelaajia jatkossakin, niin pääsen pelaamaan mahdollisimman monen kanssa uudestaan. :)

Halima kirjoitti:Ainiin Cameron! Mulla jäi kokonaan kehumatta sun suoritus! Mutta siis Cam: mun mielestä tää oli sun paras pelisuoritus ikunakuunapäivänä! Pelasit tosi vakuuttavasti (mun mielestä) hyvistä, ja vaikka kuinka luin sun viestejä niin en vaan nähnyt sussa mitään pahismaisuutta - mitä ei tietysti pitänytkään löytyä, koska hyvishän sinä olit! :) Onnittelut hyvästä suorituksesta ja kehittymisestä pelaajana!

Mua kiinnostais nähdä mitä pahikset ja vapaamuurarit ovat jutelleet keskenään. Voisko näitä keskusteluja saada tänne näkyville? Ennen kaikkea kiinnostaa miten pahikset on neuvoneet Blckteriä (vai ovatko?), koska sitä ei kyllä ollut ketjusta nähtävillä. :D Myös se kiinnostaa, miksi kukakin päätyi pahisten yötappokohteeksi. Paljastakaa kaikki!


Mä olen tyytyväinen etten ollut pelissä mukana kun Zey lynkattiin - olisin varmaan pitänyt Cameronia epäilyttävämpänä... Samaa mieltä tuosta, että olisi kiva lukea pahisten keskinäistä kommunikaatiota!
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja Zey » 08.07.2017 18:50:15

Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja Halima » 09.07.2017 00:16:51

Lollahdin ääneen: Zey pahis-chatissa: "Halima ilman hiljaisia on sama kuin lynkattais itsemme" :DDDD

Mutta huhhuh ku ootte jutellu paljo, koko yö menee näitä lukiessa. :D Ja tässäkö oli vissiin vaan Zeyn kuolemaan asti?!? Mut olipa viihdyttävää, kiitos paljon tästä lukukokemuksesta! Saadaanko loput jossain vaiheessa?
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja Zey » 09.07.2017 02:29:19

Joo, on tosiaan vaan mun kuolemaan asti ja tuokin vain osittain. :P Kuten tarkkasilmäisimmät varmaan huomas, niin osa 7 tosiaan uupuu, kun siinä vaiheessa en muistanut napata talteen ja chatzy oli jo ne niellyt siinä vaiheessa kun tuli mieleen. :(

Mun kuoleman jälkeiset tekstit onkin sitten toisten harteilla. :D En tiedä, että miten paljon niitä on tallella, varsinkin kun chatzy ei tosiaan säilytä kaikkea vaan näyttää vaan osan.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja Meiz » 09.07.2017 11:11:55

Oon itse käyttänyt pahis chateissa quick topiccia, https://www.quicktopic.com

Viestit säilyvät ja pelin jälkeen voi vaan heittää linkin topicciin.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 09.07.2017 11:22:00

Joo, en itekään tajunnut pelastaa viestejä, joten osa on nyt bittiavaruuteen hävinneitä, eipä minä ja einari mitään ihmeitä jutusteltu, mietittiin kuka olisi järkevintä pudottaa yöllä ja miksi ja minä ehdotin jossain kohtaa, et einari olis alkanu epäillä mua jostain. :D
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja einari » 09.07.2017 13:10:02

Kiitos minunkin puolestani pelistä! ^_^ Oli tosi kiva pelailla taas, vaikkei aikaa pelaamiselle jostain ilmaantuneen kesätyön vuoksi sitten niin paljoa ollutkaan. Varsinkin Zeyn lynkkaus ja esiintulo vapaamuurarina jäi mieleen, oli sen verran jännät paikat. Kiitos kivoille pahistovereille! :3 Oli tosi kiva myöskin, kun oli uusia vähemmän tuttuja naamoja pelaamassa. Toivottavasti ekaa kertaa pelanneet uskaltavat osallistua vielä uudestaankin!

En muistanutkaan, miten tuhottoman hankala pahiksena on keksiä asiaa! Yritin totta kai huomioida mahdollisimman paljon sellaisia seikkoja kuin hyviksenäkin tulee huomioitua, mutta lähinnä tuntui että piti väkisin keksiä tikusta asiaa ja epäilyjä. Olis kiva pelata tähän sellainen palauttava peli tavishyviksenä, harmi ettei mulla taida olla oikein aikaa (eikä rooliaan saa valita >:( ).

Vika päivä oli kyllä aikamoinen antikliimaksi. :D Aattelin että ois tullu tiukemmat paikat ja oisin päässyt enemmänkin taistelemaan, mutta aika helpolla sitten menikin.

Halima kirjoitti:Ennen kaikkea kiinnostaa miten pahikset on neuvoneet Blckteriä (vai ovatko?), koska sitä ei kyllä ollut ketjusta nähtävillä. :D

Haha! Ei taidettu neuvoa Blckteria juuri mitenkään, mikä selvästikin kääntyi meidän eduksemme. Oli kyllä hauska lueskella niitä "eiköhän kokeneemmat pahistoverit ois neuvonu" -viestejä. :'DD

justy kirjoitti:Omassa pelissäni olen tyytyväinen oikeastaan vain siihen, että onnistuin välittämään itsestäni hyvismäisen kuvan suurelle osalle pelaajista.

Minua kyllä aloit tuossa viimeisinä päivinä epäilyttää ja olin melkein jo äänestämässäkin. >:(((( Ei mutta, pelasit mun mielestä tosi hyvin ja olit koko ajan pelin syrjässä kiinni. Mua kuumotti oikeen kunnolla, että kuinka isolla draivilla lähdet lynkkaamaan mua. :D

justy kirjoitti:Olisi kiva tietää mitä einari mietti tuossa tilanteessa, kun Anblickiä äänestettiin. Muistaakseni hän ei äänestänyt ketään kyseisenä päivänä.

Einari oli töissä, eikä seurannut sinä iltana peliä lainkaan. Sen sijaan einari avasi pahaa aavistamatta pahiskeskustelun päivän loppumisen jälkeen ja huomasi tyrmistyksekseen, että Anblick oli yhtäkkiä lynkattu. :D
Avatar
einari
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:30
Palkinnot: 9

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja einari » 09.07.2017 13:27:55

Ainiin, noista yötapoista vielä!

Porkkanan yötappo oli tilanteessa, jossa en ollut ehtinyt lukea päivän loppua kunnolla, eikä ollut Jekukaan. Käytiin vaan joku nopea "porkkana vois olla hyvä kohde, ei kai se tehny mitään epäilyttävää illalla?" -keskustelu ja päädyttiin siihen, että menköön. Olin vielä töissä silloin (shocker) ja unohdin lähettää yönimen, mutta porkkana oli onneksi varanimenä.

Mursumus lähti, koska ei haluttu tappaa aktiivista pelaajaa, ja Mursu ei ollut saanut kovinkaan paljoa epäilyjä osakseen lähiaikoina. Tarvitsin toki aktiivisia ja hyviksinä pidettyjä pelaajia (Meiz ja justy) bufferiksi ympärilleni, mutta lähinnä motiivina oli saada peli pidettyä edes jotenkuten aktiivisena.

Meiz nyt oli aika looginen yötappo tuossa vaiheessa, koska hän oli saanut sen verran hyvisvibaa ja lisäksi meitä epäiltiin yhdessä. Pohdittiin justyakin, koska tosiaan pelkäsin, että justy lähtee täyttä häkää lynkkaamaan mua, mutta se vasta ois kääntänyt huomion muhun, kun justy saa lähtöpassit heti mua epäiltyään. Jälkikäteen ajatellen oli ehkä hyvä jättää Meizin yötappo ihan viimetinkaan, koska jos hyviksinä pidettyjä pelaajia olisi tapettu jo aiemmin ja vain minä olisin jäänyt jäljelle, se olisi ollut vielä epäilyttävämpää. Nyt taisin saada jotain epämääräistä hyvisvibaakin Meizin kuoltua.
Avatar
einari
Kyläläinen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:30
Palkinnot: 9

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja Anblick » 09.07.2017 18:10:42

Mullakaan ei valitettavasti ole tallessa pahiskeskusteluita enempää :/ Mutta eipä siellä tosiaan mitään ihan ihmeellistä puhuttu Zeyn ja mun lynkkauksien välillä, ainakaan muistaakseni. Kiivaimmat keskustelut oli ehdottomasti sinä päivänä, kun Zey tuli vaparina esille :D Se päivä oli kyllä ihan tän pelin kohokohta mun mielestäni, hahah. Mutta kiitos vielä pahistiimille, oli kiva pahistella yhdessä >:)

justy kirjoitti:Tästäkin olisi kiva kuulla että kävittekö pahischatissa keskusteluja aiheesta, vai tekikö jokainen pelaaja omat ratkaisunsa?

Zeyn myöhemmin linkkaamista screenshoteista toki voi lukea tarkemmin, mutta vastaan nyt kuitenkin, kun en ainakaan itse hyviksenä varmaan jaksaisi lukea koko pahisketjua :D Puhuttiin jonkun verran siitä, ketä epäiltäisiin ja äänestettäisiin, ainakin jos kyse oli jostakusta pahiksesta. Zeyn lynkkauspäivänä aiheesta oli paljonkin puhetta. Sen sijaan muista epäilyistä ja äänistä (esim. mun jiikare-jahtini) ei taidettu yleisesti ottaen jutella juuri ollenkaan. Kaikilla taisi olla sen verran omia kiireitä, että olisi ollut varmaan hankalaa koordinoida enempää sitä, ketä epäillään ja mistä ja milloin ja ketä lopulta äänestetään.
Viimeksi muokannut Anblick päivämäärä 09.07.2017 20:13:36, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Anblick
Kyläläinen
 
Viestit: 127
Liittynyt: 27.05.2017 21:25:27

Re: "Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

ViestiKirjoittaja Violet » 09.07.2017 19:34:39

Anonyymiä palautetta tuli hieman, ja tässä kerättynä tulokset. Pelin arvosanan keskiarvo oli neljä, joten peli meni varsin onnistuneesti. Pientä kehitettävää tässä vielä on, esimerkiksi väliaikalaskentoja olisi voinut järjestää useammin. Tasapainoa pidettiin varsin hyvänä, vaikka olikin ehkä hieman pahiksille kallellaan. Alun perin tarkoitus oli tehdä tästä mafia championshipsien kaltainen peli ilman mitään erikoishahmoja, mutta pelin koko vaati jonkinlaista tasapainoitusta. Jatkossa tasapainoitetaan vielä vähän enemmän. Pelin tarinan oli myös alun perin olla rinnasteinen mafian championshipseihin tarinassa. Aloituspostin "pieni kylä" tarkoitti foorumiamme, paikallinen lahjakkuus, jonka osallistuminen kisoihin herätti kylän henkiin oli Halima ja käpylehmien rakentaminen taas oli viittaus juonittelutaitoihin. Kiire kuitenkin myöhemmin pakotti minut kirjoittamaan viestejä rajatussa ajassa, ja en saanut ajatusta aina kunnolla välittymään. Varsinaisesta palautteesta on kuitenkin nyt hairahduttu sivuraiteille, joten annetaanpa ruusut niitä ansainneille pelaajille:

Pelaajista ruusuja sai eniten einari hyvästä pahispelistään. Kehuja saivat monet muutkin pelaajat, mm. Ares, joka astui uutena pelaajana hienosti varapelaajan asemaan, Zey einarin tapaan hyvästä pahispelistä sekä Justy ja Meiz hyvispelaamisestaan.

Mihin itse kiinnitin pelissä huomiota, niin Cameron sai listattua melko alussa kolme pelin neljästä pahiksesta pahismaisiin, mikä on erittäin hyvä suoritus. Toisen hyvän peliliikkeen teki vapaamuurari Miina, joka nopealla toiminnallaan esti Zeyn vapaamuurariväittämät. Jos Zey olisi päässyt tästä läpi, olisi päivällä kuollut ylimääräinen hyvis ja yöllä toinen. Zeyn elossa oleminen seuraavana päivänä olisi varmasti ollut hämmentävää, ja ehkä vaatinut vielä erikoisen esiintulon, jotta hänet tapetaan. Joka tapauksessa nopea reagointi pelasi hyviksille aikaa.

Lisäksi täytyy vielä sanoa, että kaikki uudet pelaajat selvisivät pelistä kunnialla läpi. Ajanpuute voi joskus johtaa siihen, ettei aina pysy kärryillä, ja tämä on ihan okei. Silloin täytyy vain ottaa seuraavaksi päiväksi kiinni. Asennetta teillä vaikutti löytyvän!

Kiitokset vielä kerran teille kaikille pelistä, toivottavasti pääsemme seuraavaksi juonittelemaan yhdessä!
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Edellinen

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 78 vierailijaa

cron