"Pieni" peruspeli, pahikset vei, voi ei

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja Ariel » 27.06.2017 18:01:57

Meiz kirjoitti:Eilen vielä totesit ettet pidäkään kovin todennäköisenä Anblickin ja jiikareen pahiskaveruutta kun olin esittänyt huomioni siihen liittyen. Mutta oletkin nyt sitä mieltä että Anblick pisti pahiskaverinsa lähelle putoamisvaaraa sen jälkeen kun 5 muutakin pelaajaa (sinä mukaanlukien) on puhunut epäilevänsä jiikarea? Eikö pahikselle ole vähän turhaa ajaa oma pahiskamu lynkkausvaaraan jo tuossa vaiheessa suojan vuoksi? Minä väitän että pahisten tavoite ensimmäisenä päivänä on pitää kaikki tiimistään hengissä.

Ja noista viidestä mä olin ainoa, joka ei ollut äänestänyt. Siinä kohtaa tuskin vaikutti todennäköiseltä, että mä ilmestyisin äänestämään jiikarea, koska mä en ollut sanonut jiikaresta muuta ku kysynyt siltä miksi se äänesti Blckteria. Ja muutenkin mun mielestä toi ääni vaikutti siltä että Anblick äänesti vaan koska Halima kysyi miksei se äänestänyt, eikä Anblick keksinyt hyviä perusteluita äänestämättä jättämiselle.

Meiz kirjoitti:Uskoisin että hyviksenä miettisit sitäkin vaihtoehtoa että jiikare olisikin hyvis.

Oon mä miettinyt sitä. Mä en vaan usko siihen.

justy kirjoitti:Mutta tää ei silti tarkoita mielestäni sitä, ettei äänestämättömien joukossa ole pahiksia, tai että sinä et ole pahis.

Äänestämättömien joukossa voi olla pahiksia, mutta mä en usko että kaikki loput pahikset ois siellä, korkeintaan siellä olisi yksi pahis, mikä taas tarkoittaa mun näkökulmasta sitä, että vähintään yksi pahis äänesti Anblickia.

justy kirjoitti:Luulen, että hyvis-jiikareen tappaminen Anblickin sijaan olisi käynyt liian kalliiksi pahiksille. Eli heillä ei ollut aiemmin pelissä esitettyjä jiikare-epäilyksiä joiden perusteella he olisivat voineet äänestää jiikaretta Anblickin sijaan.

Pahikset ois vaan voinut olla äänestämättä Anblickia kun jiikarella oli jo ääniä, ja vaan odottaa että jiikare kuolisi.

Mursumus kirjoitti:Jiikaretta pidän tällä hetkellä hyviksenä. En hänen omien tekojensa johdosta, vaan enemmänkin hänen ympärillään olevien tapahtumien takia.

Just toi mua häiritseekin. Jiikare on mun mielestä pahismainen, ja musta tuntuu, että joku yrittää nyt kovasti saada sen vaikuttamaan hyvikseltä.

Mursumus kirjoitti:Pahikset eivät voineet "vain antaa jiikareen vaan kuolla", koska se oli liian iso riski varmistaa jiikareen kuolema äänestämällä häntä, varsinkin kun Anblickia kohtaan oltiin jo osoitettu epäilyjä.

Mutta pahikset ois voinut olla äänestämättä Anblickia. Mä en usko, että kummatkin pahikset ovat äänestämättä jättäneiden joukossa, joten jonkun pahiksen on ollut pakko äänestää Anblickia. Ainoa Anblickia äänestänyt, jonka ääni ei vaikuttanut tilanteeseen mitenkään, oli jiikare. Jos jiikare oli ainoa Anblickia äänestänyt pahis, jiikare on pahis. Jos pahis oli joku muu kuin jiikare (justy, Vampire, sinä, Meiz) niin silloin se pahis halusi tappaa Anblickin jiikaren sijasta, mitä se ei ois halunnut tehdä, jos jiikare olisi hyvis. Eli mä uskon jiikaren pahikseksi.

Mursumus kirjoitti:Ares, olit sanonut lukeneesi jo kaikki viestit ja suurimman osan ajatuksen kanssa. Et kuitenkaan ollut huomannut justyn viestiä, jossa hän selittää nimen perusteella hakemisen jo aikaisemmin foorumissa. Tämä viesti pitäisi olla helposti huomattavissa, koska sininen hyperlinkki ei kauhean monessa viestissä esiinny ja koska justy lähetti tästä vielä uuden viestin korjatulla hyperlinkillä. Haluatko selittää, vai pitääkö tässä uskoa, että kaikkien foorumin sivujen lukeminen oli epätovoinen valhe/et lukenutkaan kaikkia viestejä?

Täällä on 16 sivua viestejä, aika helposti joku asia jää huomaamatta jos on lukenut kerralla kaikki viestit. Ja mitä kukaan hyötyisi siitä, että valehtelee lukeneensa kaikki viestit, jos ei oikeasti ole lukenut?
Avatar
Ariel
Kyläläinen
 
Viestit: 38
Liittynyt: 27.09.2015 15:31:44

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja Ares » 27.06.2017 18:08:03

[quote=Meiz]Näin muuten olen samaa mieltä siitä että porkkanan yötappo oli virhe pahiksilta. Olin itse jo valmistautunut ehdottamaan porkkanan yhdeksi meidän pahiksista :D[/quote]
Tämä on ensimmäinen asia, jonka voin allekirjoittaa. Kun luin tätä ketjua ensimmäisen kerran, porkkana oli minunkin mahdollinen pahis -listalla. Allekirjoitan myös

[quote=Mursumus]Ja oikeastaan juuri huomasin jotain. Ares, olit sanonut lukeneesi jo kaikki viestit ja suurimman osan ajatuksen kanssa. Et kuitenkaan ollut huomannut justyn viestiä, jossa hän selittää nimen perusteella hakemisen jo aikaisemmin foorumissa. Tämä viesti pitäisi olla helposti huomattavissa, koska sininen hyperlinkki ei kauhean monessa viestissä esiinny ja koska justy lähetti tästä vielä uuden viestin korjatulla hyperlinkillä. Haluatko selittää, vai pitääkö tässä uskoa, että kaikkien foorumin sivujen lukeminen oli epätovoinen valhe/et lukenutkaan kaikkia viestejä?[/quote]
Luin jokaisen viestin, aivan varmasti. Sen voin myöntää, että osaa en välttämättä ajatuksen kanssa. Tuo kohta on mennyt selvästi ohi. Kaikki sivut olen lukenut, selvästi huolellisesti ja toiset epähuolellisemmin. En osaa selittää paremmin.

justyn neuvojen mukaan luin jiikareen ja Arielin viestit, mutta en osaa niiden perusteella muodostaa omaa mielipidettä; viimeaikaiset syytökset heitä kohtaan on kaikki hyvin perusteltuja. En löydä mitään, mihin tarttua, heidän aiemmista viesteistään. Kumpikin heistä on epäaktiivisuuden takia epäillyttäviä. Jos minulla jotain täytyy sanoa, Blckter-Jeku epäillyttää minua Blckterin viestien ja Jekun viimeaikaisen epäaktiivisuuden takia. Hän totesi äänestävänsä jiikaretta kompaten muiden perusteluja. Tämä tukee Ariel - Blckter-Jeku -pahiskaksikkoteoriaa, josta Meiz mainitsi.

// Ariel väliin.
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja Ares » 27.06.2017 18:26:04

Jotain pohdintaa kuitenkin 5. päivän äänestyksistä.

Ariel äänestää heti päivän alussa jiikaretta. Pahis-Anblick äänestää myös jiikaretta kolmen tunnin päästä. Vain kolme viestiä välissä; kaksi Meizin viestiä ja yksi hyvis-porkkanan, joka äänestää Anblickin jälkeen myöskin jiikaretta. Meiz ja justy äänestävät Arielia, justy peruu äänensä ja antaa sen Anblickille. Vampire äänestää Anblickiä, jonka jälkeen Meiz peruu äänensä ja äänestää Vampirea, ja peruu vielä senkin ja äänestää Anblickiä. Mursumus antaa äänensä välillä Anblickille. Päivän lopuksi jiikare toteaa hyvin lyhyesti:

[quote="jiikare]Jos mää lähen niin veikkaus pahiskolmikoksi : Ariel. Anblick <- pahiskaksikko, dzinni(aiempien päivien perusteella)

++Anblick[/quote]

Jos Ariel olisi pahis, olisiko Anblick äänestänyt jiikaretta pahiskaverinsa perään vain kolmen tunnin jälkeen? En tiedä, en usko. Ehkä? Sen lisäksi jiikare minuuttia ennen päivän loppua toteaa quoten mukaan ja osoittaa syyttävää sormea Arielia kohti.
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja justy » 27.06.2017 18:31:30

Ariel kirjoitti:
Meiz kirjoitti:Eilen vielä totesit ettet pidäkään kovin todennäköisenä Anblickin ja jiikareen pahiskaveruutta kun olin esittänyt huomioni siihen liittyen. Mutta oletkin nyt sitä mieltä että Anblick pisti pahiskaverinsa lähelle putoamisvaaraa sen jälkeen kun 5 muutakin pelaajaa (sinä mukaanlukien) on puhunut epäilevänsä jiikarea? Eikö pahikselle ole vähän turhaa ajaa oma pahiskamu lynkkausvaaraan jo tuossa vaiheessa suojan vuoksi? Minä väitän että pahisten tavoite ensimmäisenä päivänä on pitää kaikki tiimistään hengissä.

Ja noista viidestä mä olin ainoa, joka ei ollut äänestänyt. Siinä kohtaa tuskin vaikutti todennäköiseltä, että mä ilmestyisin äänestämään jiikarea, koska mä en ollut sanonut jiikaresta muuta ku kysynyt siltä miksi se äänesti Blckteria. Ja muutenkin mun mielestä toi ääni vaikutti siltä että Anblick äänesti vaan koska Halima kysyi miksei se äänestänyt, eikä Anblick keksinyt hyviä perusteluita äänestämättä jättämiselle.


Lukaisin sinun 1. päivän viestisi nopeasti läpi, ja jos niiden perusteella olisi pitänyt veikata ketä äänestät 1. päivänä, olisin veikannut että äänestät jiikaretta. Mielestäni olit kiinnittänyt häneen kaikista eniten huomiota.

Minusta Anblickin äänestysviesti sisälsi aineksia Halima-ääneen ja Nego-ääneen, ja nyt kun tiedän Anblickin olleen pahis, luulen että hän on noista kolmesta päättänyt 1. päivän äänensä uhrin. Zey oli jo Haliman kimpussa, joten jos pahikset halusivat hajauttaa äänensä, ei Anblickin kannattanut äänestää häntä. Se ettei Anblick valinnut Negoa vihjaa mielestäni taas siihen että dzinni-Ares voisi olla pahis (äänesti Negoa). Kuitenkin pidän epätodennäköisenä että Anblick olisi äänestänyt tuossa tilanteessa pahis-jiikaretta.

Ariel kirjoitti:
justy kirjoitti:Mutta tää ei silti tarkoita mielestäni sitä, ettei äänestämättömien joukossa ole pahiksia, tai että sinä et ole pahis.

Äänestämättömien joukossa voi olla pahiksia, mutta mä en usko että kaikki loput pahikset ois siellä, korkeintaan siellä olisi yksi pahis, mikä taas tarkoittaa mun näkökulmasta sitä, että vähintään yksi pahis äänesti Anblickia.


Eilen oli kolme äänestämätöntä: dzinni, Einari ja Jeku. Jos uskot että toinen pahis on näiden joukossa, niin sieltä olisi todennäköisempää osua oikeaan kuin Anblick-äänestäjien joukosta. Mielestäni dzinni on noista epäilyttävin, joten äänestän mielelläni Aresta jos joku muukin häntä vielä äänestää, jotta jiikare ei ole putoajan paikalla. Jekun ääni tänään oli hyvin epäilyttävä, mutta ei eroa merkittävästi mielestäni hyvis-Jekun aiemmasta pelistä, ottaen huomioon että hän on ilmeisesti yhä estynyt osallistumasta aktiivisesti.

Ariel kirjoitti:
justy kirjoitti:Luulen, että hyvis-jiikareen tappaminen Anblickin sijaan olisi käynyt liian kalliiksi pahiksille. Eli heillä ei ollut aiemmin pelissä esitettyjä jiikare-epäilyksiä joiden perusteella he olisivat voineet äänestää jiikaretta Anblickin sijaan.

Pahikset ois vaan voinut olla äänestämättä Anblickia kun jiikarella oli jo ääniä, ja vaan odottaa että jiikare kuolisi.


Paitsi jos pahikset ovat etäännyttämismielessä esittäneet epäilyksiä Anblickistä jo aiemmin. Olisi epäilyttävää jos tällainen pelaaja ei äänestäisi ketään, kun olisi mahdollisuus lynkata oma epäilty.

Ariel kirjoitti:
Mursumus kirjoitti:Pahikset eivät voineet "vain antaa jiikareen vaan kuolla", koska se oli liian iso riski varmistaa jiikareen kuolema äänestämällä häntä, varsinkin kun Anblickia kohtaan oltiin jo osoitettu epäilyjä.

Mutta pahikset ois voinut olla äänestämättä Anblickia. Mä en usko, että kummatkin pahikset ovat äänestämättä jättäneiden joukossa, joten jonkun pahiksen on ollut pakko äänestää Anblickia. Ainoa Anblickia äänestänyt, jonka ääni ei vaikuttanut tilanteeseen mitenkään, oli jiikare. Jos jiikare oli ainoa Anblickia äänestänyt pahis, jiikare on pahis. Jos pahis oli joku muu kuin jiikare (justy, Vampire, sinä, Meiz) niin silloin se pahis halusi tappaa Anblickin jiikaren sijasta, mitä se ei ois halunnut tehdä, jos jiikare olisi hyvis. Eli mä uskon jiikaren pahikseksi.


Ketä hyvis-jiikareen olisi sitten pitänyt äänestää? Äänesti hän ketä tahansa muuta kuin Anblickiä, hänet itsensä olisi lynkattu. Mielestäni jiikareen ääni on tästä syystä kaikista vähiten epäilyttävä, koska se on puhdasta itsepuolustusta.

Ariel kirjoitti:
Mursumus kirjoitti:Ares, olit sanonut lukeneesi jo kaikki viestit ja suurimman osan ajatuksen kanssa. Et kuitenkaan ollut huomannut justyn viestiä, jossa hän selittää nimen perusteella hakemisen jo aikaisemmin foorumissa. Tämä viesti pitäisi olla helposti huomattavissa, koska sininen hyperlinkki ei kauhean monessa viestissä esiinny ja koska justy lähetti tästä vielä uuden viestin korjatulla hyperlinkillä. Haluatko selittää, vai pitääkö tässä uskoa, että kaikkien foorumin sivujen lukeminen oli epätovoinen valhe/et lukenutkaan kaikkia viestejä?

Täällä on 16 sivua viestejä, aika helposti joku asia jää huomaamatta jos on lukenut kerralla kaikki viestit. Ja mitä kukaan hyötyisi siitä, että valehtelee lukeneensa kaikki viestit, jos ei oikeasti ole lukenut?


+1
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja Ares » 27.06.2017 18:36:00

Mun quotet ei koskaan onnistu... :D

Lisäyksenä vielä 5. päivän äänestystapahtumien pohdintaan. Neljäs pahis, Blckter-Jeku jätti äänestämättä.
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja justy » 27.06.2017 18:39:37

--Ariel
++Ares

Ehkä porkkanan tapon tarkoituksena oli saada Ariel lynkattua tänään jättämällä hänet ainoaksi epäselväksi jiikareen äänestäjäksi. Anblickin jiikare-ääni sopisi hyvin erottautumiseen Zeyn Halima-äänestä ja dzinnin Nego-äänestä. Tai siis Anblickhän äänesti ennen dzinniä, mutta pahikset ovat voineet sopia jaon etukäteen, tai sitten dzinni on äänestänyt Negoa (esitti epäilyitä myös Tetrasta) nähtyään ketä Anblick äänesti.

@Mursumus: mitä mieltä olet siitä, että Ariel oli äsken neljässä äänessä? Olet yleensä massauksesta huolestunut, tuntuiko Ariel-äänien kasvu luontevalta, vai epäiletkö että joku äänesti häntä epärehellisin perustein?

Ajantasainen äänestystilanne:

jiikare 2 (Ariel, Jeku)
Ariel 3 (Meiz, einari, Mursumus)
Ares 2 (Vampire, justy)
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja justy » 27.06.2017 18:55:56

Ares kirjoitti:Mun quotet ei koskaan onnistu... :D

Lisäyksenä vielä 5. päivän äänestystapahtumien pohdintaan. Neljäs pahis, Blckter-Jeku jätti äänestämättä.


Quoteihin pitää laittaa vielä lainausmerkit pelaajan nimen ympärille.

Eli epäilet pahiksia olevan Ariel ja Blckter-Jeku? Ei kyllä mitenkään mahdoton pari, Blckterin viestit olivat aika outoja, ja hänellä tuntui olevan kova tarve nähdä Ariel hyviksenä. Ariel sitten tätä hyviksenä näkemistä ihmetteli.

Nyt kun päivää on tunti jäljellä, sinun kannattaa varmaan äänestää?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja Ariel » 27.06.2017 19:06:31

justy kirjoitti:Eilen oli kolme äänestämätöntä: dzinni, Einari ja Jeku. Jos uskot että toinen pahis on näiden joukossa, niin sieltä olisi todennäköisempää osua oikeaan kuin Anblick-äänestäjien joukosta.

Mä uskon että kumpikin pahis äänesti Anblickia.

justy kirjoitti:Paitsi jos pahikset ovat etäännyttämismielessä esittäneet epäilyksiä Anblickistä jo aiemmin. Olisi epäilyttävää jos tällainen pelaaja ei äänestäisi ketään, kun olisi mahdollisuus lynkata oma epäilty.

Mun mielestä Meiz oli ainoa Anblickia äänestänyt, joka oli epäillyt Anblickia aiemmin. En oo varma, enkä jaksa tarkistaa, mutta jos se oli niin, se tarkottais että Meiz on pahis, eikä Meiz oo mun mielestä pahismainen.

justy kirjoitti:Ketä hyvis-jiikareen olisi sitten pitänyt äänestää? Äänesti hän ketä tahansa muuta kuin Anblickiä, hänet itsensä olisi lynkattu. Mielestäni jiikareen ääni on tästä syystä kaikista vähiten epäilyttävä, koska se on puhdasta itsepuolustusta.

En mä epäile jiikarea ton äänen takia. Se, että mä sanoin ton johtuu vaan siitä, että jos toinen pahis sattuis olemaan äänestämättä jättäneiden joukossa, toinen ois melko varmasti jiikare, koska muut Anblickia äänestäneet ei ois lähtenyt pelastamaan hyvis-jiikarea pahiskaverin kustannuksella. Mä uskon edelleen siihen, että kummatkin pahikset äänesti Anblickia.

justy kirjoitti:Se ettei Anblick valinnut Negoa vihjaa mielestäni taas siihen että dzinni-Ares voisi olla pahis (äänesti Negoa)

Tai siihen että sä oot pahis.
Avatar
Ariel
Kyläläinen
 
Viestit: 38
Liittynyt: 27.09.2015 15:31:44

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja Ares » 27.06.2017 19:09:31

5. päivän äänestyskäyttäytymisen vuoksi minusta Arielin ja Anblickin pahiskaveruus ei ole todennäköistä, koska Anblick olisi tällöin asettanut Arielin pahaan paikkaan. Voihan se toki olla mahdollista.

Äänestäisin Jekua, mutta se on turhaa, koska tämän päivän lynkkaus keskittynee Arieliin, jiikareen ja minuun. Uskon, että Jeku voisi olla niin Arielin ja jiikaren pahiskaveri. Haluaisin kuulla heiltä vielä jotakin, jiikarekaan ei ole sanonut vielä mitään. Sen lisäksi haluan odotella, äänestääkö joku minua; pitääkö minun puolustautua äänelläni.

//Ariel jälleen väliin.
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja justy » 27.06.2017 19:19:47

Ariel kirjoitti:
justy kirjoitti:Eilen oli kolme äänestämätöntä: dzinni, Einari ja Jeku. Jos uskot että toinen pahis on näiden joukossa, niin sieltä olisi todennäköisempää osua oikeaan kuin Anblick-äänestäjien joukosta.

Mä uskon että kumpikin pahis äänesti Anblickia.


Kuka olisi jiikareen kaveri? Sanoit että Meiz on mielestäsi hyvismäinen, jolloin jäljelle jäävät Mursumus, Vampire ja minä. Olet aiemmin epäillyt Mursumuksen eilistä ääntä jiikareen pelastusyritykseksi ja sanonut että minä yritän vääntää väkisin tilanteen niin ettei jiikare voi olla Zeyn pahiskaveri. Eli veikkaatko että Vampire on hyvis ja joko minä tai Mursumus on pahis? Kumpi todennäköisemmin? Minusta on vähän outoa ettet katso tilannetta jiikaretta pidemmälle, vaikka olet mielestäsi rajannut pahiskaksikon todennäköisesti viiteen pelaajaan.


Ariel kirjoitti:
justy kirjoitti:Se ettei Anblick valinnut Negoa vihjaa mielestäni taas siihen että dzinni-Ares voisi olla pahis (äänesti Negoa)

Tai siihen että sä oot pahis.


Näinpä juuri. Tosin äänestin Anblickiä sinun sijasta eilen, mitä minun ei olisi ollut pakko tehdä.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja Meiz » 27.06.2017 19:20:06

Ares kirjoitti:5. päivän äänestyskäyttäytymisen vuoksi minusta Arielin ja Anblickin pahiskaveruus ei ole todennäköistä, koska Anblick olisi tällöin asettanut Arielin pahaan paikkaan. Voihan se toki olla mahdollista.

Mitä tarkoitat tällä? Olisi outoa mikäli Ariel ei olisi äänestänyt jiikaretta hänen aiempien kommenttien perusteella, kun taas Anblickille jiikare taisi olla ainoa varteenotettava kohde äänestää.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja justy » 27.06.2017 19:22:03

Minua vähän huolettaa että jiikare on foorumin alalaidan mukaan käynyt täällä, mutta ei ole vielä kommentoinut mitään. Kävikö tarkastamassa ettei ole putoamisvaarassa ja päätti pysytellä hiljaa? Onko Vampire sittenkin oikeassa että jiikareen lynkkaus antaisi sen verran paloja tämän pelin ratkaisemiseksi että se kannattaisi tehdä riippumatta jiikareen puolesta?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja justy » 27.06.2017 19:28:20

Ares kirjoitti:5. päivän äänestyskäyttäytymisen vuoksi minusta Arielin ja Anblickin pahiskaveruus ei ole todennäköistä, koska Anblick olisi tällöin asettanut Arielin pahaan paikkaan. Voihan se toki olla mahdollista.

Äänestäisin Jekua, mutta se on turhaa, koska tämän päivän lynkkaus keskittynee Arieliin, jiikareen ja minuun. Uskon, että Jeku voisi olla niin Arielin ja jiikaren pahiskaveri. Haluaisin kuulla heiltä vielä jotakin, jiikarekaan ei ole sanonut vielä mitään. Sen lisäksi haluan odotella, äänestääkö joku minua; pitääkö minun puolustautua äänelläni.

//Ariel jälleen väliin.


Ääntä saa vaihtaa, eli jos sinun täytyy puolustautua voit tehdä sen. Suosittelen että yrität tehdä nyt valinnan sen pohjalta mitä he ovat kirjoittaneet.

Minusta Arielilla ja Anblickillä ei ollut kummallakaan paljoa vaihtoehtoja eilen ääniensä suhteen. Molemmat ovat epäilleet jiikaretta jo aiemmin. Anblick sanoi 4. päivänä että hänen täytyisi tutkia Arielia tarkemmin 5. päivänä, mutta hän ei tehnyt niin. Tämän voi mielestäni tulkita monella tapaa, joista yksi on se että kun Anblickin pahiskaveri Ariel olikin epäilyn alla 5. päivänä, Anblick hän ei ryhtynytkään lisäämään painetta vaan päätti äänestää jiikaretta, joka oli turvallinen vaihtoehto.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja Mursumus » 27.06.2017 19:34:49

@justy, ihmiset ovat äänestäneet melko monipuolisesti kolmen eri vaihtoehdon välillä ja jokaisen äänestämiselle on keksitty hyviä perusteluja ja perusteluilla taas vasta-argumentteja. Täten en ole huolissani pelin tämänhetkisestä tilasta. Arielia äänestäneistä Meiz on selvästi vähiten epäilyttävä, koska hän on ilmaissut epäilynsä jo aiemmin. Eniten epäilyttävä objektiivisesti olisi varmaan minun ääni ihan vain siksi, että se on viimeisin ääni ja koska en ole juuri epäillyt Arielia ennen.

@Ariel, sanoit että uskot molempien pahisten äänestäneen Anblickia. Sitä ennen sanoit, että äänestämättömissä on enintään yksi pahis. Mikä sai sinut varmistumaan kahdesta Anblickia äänestäneestä pahiksesta?
Mursumus Walruski, the self-proclaimed walrus king
Avatar
Mursumus
Kyläläinen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 23.05.2017 16:38:08

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja Ares » 27.06.2017 19:35:09

Tarkoitin lähinnä sitä, että Anblick äänesti jiikaretta heti Arielin perään, vain kolmen tunnin ja viestin jälkeen. Toisaalta Anblickillä piti äänestää joko jiikaretta tai Arielia, jompaa kumpaa sillä ja tällä hetkellä epäilyttävää, ja hän pahiskaverinsa sijaan äänesti jiikaretta. jiikareessa huolestuttaa se, että hän äänesti vähäsanaisesti Zeytä lähes päivän loputtua. Ja jos jiikare kävi äsken foorumilla sanomatta mitään, se lisää huolestuneisuuttani.

Äänestän, ainakin toistaiseksi, ++jiikare
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja Meiz » 27.06.2017 19:36:36

Minulle Arielin epäilyttävyyttä lisää Jekun toimet, erityisesti kuinaka Jeku ei keksi omin sanoin kertoa mikä jiikaren pelissä on ollut epäilyttävää. Aika moni seikka on jo esitetty siihen miksi jiikare ei välttämättä ole paras vaihtoehto pahikseksi, mutta nämä kaikki pointit ohitetaan niitä enempää kommentoimatta. Toki Jekun aiempi pelikään ei varsinaisesti häikäissyt, mutta koen tämän silti oudoksi ja luulen että taustalla voi olla pahiksen motivaatiota.

Blckterista taas minulle on jäänyt mieleen hänen äänestysviesti Cameronia vastaan, viewtopic.php?f=9&t=377&start=210#p5734 (sekä myöhemmin viewtopic.php?f=9&t=377&start=240#p5775)
Mainitsinkin jo listauksessani että viesti oli kuin eri henkilön kirjoittama. Aika suurella luotolla ääni vaikka aiemmin peli oli vaikuttanut todella epävarmalta. Epäilen josko aloittelijana Blckter ei keksinyt yhtikäs mitään epäilyjä pelissä, ja yön aikana hän olisi saanut pahiskavereiltaan neuvoja epäillä/äänestää Cameronia yötapon perusteella.

Nämä pointit viittaavat minulle siihen että meidän jäjelläoelva pahiskaksikko olisi nimenomaan Ariel + Blckter -> Jeku.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja justy » 27.06.2017 19:45:40

Ares kirjoitti:Tarkoitin lähinnä sitä, että Anblick äänesti jiikaretta heti Arielin perään, vain kolmen tunnin ja viestin jälkeen. Toisaalta Anblickillä piti äänestää joko jiikaretta tai Arielia, jompaa kumpaa sillä ja tällä hetkellä epäilyttävää, ja hän pahiskaverinsa sijaan äänesti jiikaretta. jiikareessa huolestuttaa se, että hän äänesti vähäsanaisesti Zeytä lähes päivän loputtua. Ja jos jiikare kävi äsken foorumilla sanomatta mitään, se lisää huolestuneisuuttani.

Äänestän, ainakin toistaiseksi, ++jiikare


Eli jos Anblick olisi äänestänyt Arielia jiikareen sijaan, et epäilisi jiikaretta vaan Arielia?

Tuo äänen nopeus Arielin äänen perään on minusta ihan ok, kun jiikare kuitenkin oli Anblickin ykkösepäilty jo aiemmilta päiviltä. Eli sisnänsä en tiedä olisiko pahis välttämättä halunnut pitää enempää hajurakoa toisen pahiksen ääneen.

Meiz kirjoitti:Minulle Arielin epäilyttävyyttä lisää Jekun toimet, erityisesti kuinaka Jeku ei keksi omin sanoin kertoa mikä jiikaren pelissä on ollut epäilyttävää. Aika moni seikka on jo esitetty siihen miksi jiikare ei välttämättä ole paras vaihtoehto pahikseksi, mutta nämä kaikki pointit ohitetaan niitä enempää kommentoimatta. Toki Jekun aiempi pelikään ei varsinaisesti häikäissyt, mutta koen tämän silti oudoksi ja luulen että taustalla voi olla pahiksen motivaatiota.


Toisaalta Jeku kirjoittaa viestin, jossa hän kertoo aikovansa äänestää jiikaretta muiden pointtien pohjalta ja sanoo olevansa valmis vastaamaan tästä herääviin kysymyksiin. Mielestäni tämä on vaarallinen taktiikka pahikselle, joka olisi vähän vaivaa käyttämällä voinut listata jotain jiikareessa epäilyttävää, vaikkapa pahiskaverinsa avulla. Eli Jekun pelaaminen vaikuttaa enemmän siltä ettei hän ole oikeasti ehtinyt paneutua peliin, mikä taas voi olla tilanne riippumatta Jekun puolesta.

[/quote="Meiz"]Blckterista taas minulle on jäänyt mieleen hänen äänestysviesti Cameronia vastaan, viewtopic.php?f=9&t=377&start=210#p5734 (sekä myöhemmin viewtopic.php?f=9&t=377&start=240#p5775)
Mainitsinkin jo listauksessani että viesti oli kuin eri henkilön kirjoittama. Aika suurella luotolla ääni vaikka aiemmin peli oli vaikuttanut todella epävarmalta. Epäilen josko aloittelijana Blckter ei keksinyt yhtikäs mitään epäilyjä pelissä, ja yön aikana hän olisi saanut pahiskavereiltaan neuvoja epäillä/äänestää Cameronia yötapon perusteella.

Nämä pointit viittaavat minulle siihen että meidän jäjelläoelva pahiskaksikko olisi nimenomaan Ariel + Blckter -> Jeku.[/quote]

Tämä vaikuttaa ihan hyvältä syyltä epäillä Blckteria. Jos Ariel paljastuu pahikseksi Blkter-Jeku on hyvä vaihtoehto hänen pahiskaverikseen. Toki teoriasi vaatii sen että pahiskaverit eivät ole auttaneet Blkckteria yhtään tämän Cameron-epäilyn yksityiskohtien kanssa, mutta tuskin he olisivat halunneet että Blkcterin peli muuttuu täysin yön jälkeen.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja jiikare » 27.06.2017 19:46:59

justy kirjoitti:Minua vähän huolettaa että jiikare on foorumin alalaidan mukaan käynyt täällä, mutta ei ole vielä kommentoinut mitään. Kävikö tarkastamassa ettei ole putoamisvaarassa ja päätti pysytellä hiljaa? Onko Vampire sittenkin oikeassa että jiikareen lynkkaus antaisi sen verran paloja tämän pelin ratkaisemiseksi että se kannattaisi tehdä riippumatta jiikareen puolesta?


Täällä ollaan, tämän päivän tapahtumia lueskellut juhannusten ja töiden jälkeen läpi. Epäillyt eivät ole muuttuneet juurikaan. Arielia pidän edelleen pahismaisena, koska hänen ja anblickin välillä on pelin aikana ollut tosi vähän kommunikointia. Voinee tosin johtua ei niin aktiivisesta tyylistäkin.
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja justy » 27.06.2017 19:48:06

Päivitys ääniin:

Ariel 3 (Meiz, einari, Mursumus)
jiikare 3 (Ariel, Jeku, Ares)
Ares 2 (Vampire, justy)

Ariel putoamassa koska sai ensimmäisenä 3 ääntä.

//jiikare ilmeisesti linjoilla ja viestin perusteella äänestäisi Arielia
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja Ares » 27.06.2017 19:52:08

justy kirjoitti:
Ares kirjoitti:Tarkoitin lähinnä sitä, että Anblick äänesti jiikaretta heti Arielin perään, vain kolmen tunnin ja viestin jälkeen. Toisaalta Anblickillä piti äänestää joko jiikaretta tai Arielia, jompaa kumpaa sillä ja tällä hetkellä epäilyttävää, ja hän pahiskaverinsa sijaan äänesti jiikaretta. jiikareessa huolestuttaa se, että hän äänesti vähäsanaisesti Zeytä lähes päivän loputtua. Ja jos jiikare kävi äsken foorumilla sanomatta mitään, se lisää huolestuneisuuttani.

Äänestän, ainakin toistaiseksi, ++jiikare


Eli jos Anblick olisi äänestänyt Arielia jiikareen sijaan, et epäilisi jiikaretta vaan Arielia?

Tuo äänen nopeus Arielin äänen perään on minusta ihan ok, kun jiikare kuitenkin oli Anblickin ykkösepäilty jo aiemmilta päiviltä. Eli sisnänsä en tiedä olisiko pahis välttämättä halunnut pitää enempää hajurakoa toisen pahiksen ääneen.

Jos Anblick olisi äänestänyt Arielia, se olisi viitannut enemmän Arieliin, mutta myös kylläkin jiikareeseen. Jälleen minun aiempien tapahtumien tunteminen on aika heikkoa. Täytyy äkkiä katsoa Anblickin viestejä. Se taas viittaa enemmän Arieliin.

Jäiks, en osaa päättää. Tosin jiikareelta aika lyhyt viesti..
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja Ares » 27.06.2017 19:56:10

Tosin äänelläni ei taida olla merkitystä, koska Ariel on tippumassa ja tarvittaessa jiikare äänestäisi Arielia. Miksiköhän jiikare ei vielä ole äänestänyt?
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja jiikare » 27.06.2017 19:57:18

Ares kirjoitti:Jäiks, en osaa päättää. Tosin jiikareelta aika lyhyt viesti..

Edellisen päivän epäilyni pysyneet samana, joten ++Ariel roolin avaaminen tuntuu kaikkein vaikuttavimmalta. Tämä päivä tosin avannut tuota toista epäilyä sitten enemmän kun tarkemmin pääsee tutkimaan läpi.
Avatar
jiikare
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 26.05.2017 18:47:47

Re: "Pieni" peruspeli (5. päivä päättyy 21.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja Violet » 27.06.2017 20:04:35

Ja päivä onpi päättynyt. Iltaviesti seuraa pian!

5. ilta

Ariel 4 (Meiz, einari, Mursumus, jiikare)
jiikare 3 (Ariel, Jeku, Ares)
Ares 2 (Vampire, justy)

Juhannuksen aikana kylä oli tavallista hiljaisempi. Jokainen kyläläinen ihaili mahtavia kokkoja käpylehmiensä kanssa. Et kuitenkaan voinut olla kiinnittämättä huomiota Arielin kokkoon, sillä se roihusi erittäin suurena ja kirkkaana. Olisikohan hän käyttänyt petroolia apunaan? Mokomalla tökötillä on kylässä lopetettu jo varsin monta viatonta käpylehmää. Vaikka Ariel kuinka vakuuttelee syyttömyyttään, olet päätöksesi tehnyt ja viet asian eteenpäin. Kohta palaa muutakin kuin hermot, tuumit rauhallisesti.

Kuolleet:
1. päivä: Nego - tavallinen kyläläinen
1. yö: Vampire - vapaamuurari
2. päivä: Jeku - tavallinen kyläläinen
2. yö: Halima - tavallinen kyläläinen
3. päivä: Zey - pahis
3. yö: mllna - vapaamuurari
4. päivä: Tingle - tavallinen kyläläinen
4. yö: Cameron - tavallinen kyläläinen
5. päivä: Anblick - pahis
5. yö: porkkana - tavallinen kyläläinen
6. päivä: Ariel - tavallinen kyläläinen


Äänestyspakot
Kaikki hoitivat äänestyspakkonsa, eli vaihteeksi ei haeta ketään!

Yö alkaa nyt, ja päättyy 28.6. klo 21:00, iltaviestit sitä ennen minulle sekä Jinmurulle.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: "Pieni" peruspeli (4. Päivä päättyy 16.6. 21:00)

ViestiKirjoittaja Violet » 27.06.2017 20:23:30

Pj pahoittelee sitä, että viidennen illan viestin päälle kopioitiin tämä viesti, tapahtui inhimillinen virhe puhelimen pienellä näytöllä. Edellisen yön viesti äänestystilanteineen löytyy edellisestä viestistä!

6. Aamu

Eilen kokossa paloi muutakin kuin vain käpylehmiä. Arielin kohtalo oli teille selvä. Kuitenkaan ette osanneet edes aavistaa, ettei hänen käpylehmänsä ollut ainut, joka paloi. Mursumus kyynelehti nyt auekalla, jossa hänen talonsa ja käpylehmänsä ennen seisoi. Nyt hänellä oli käsissään vain kasa tuhkaa.

Kuolleet
1. päivä: Nego - tavallinen kyläläinen
1. yö: Vampire - vapaamuurari
2. päivä: Jeku - tavallinen kyläläinen
2. yö: Halima - tavallinen kyläläinen
3. päivä: Zey - pahis
3. yö: mllna - vapaamuurari
4. päivä: Tingle - tavallinen kyläläinen
4. yö: Cameron - tavallinen kyläläinen
5. päivä: Anblick - pahis
5. yö: porkkana - tavallinen kyläläinen
6. päivä: Ariel - tavallinen kyläläinen
6. yö: Mursumus - tavallinen kyläläinen


Äänestyspakot
Laskujeni mukaan ei kukaan!

Päivä alkaa nyt, ja loppuu 2.7. klo 21:00.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: "Pieni" peruspeli (6. päivä päättyy 2.7. klo 21:00)

ViestiKirjoittaja Ares » 28.06.2017 21:39:13

Mursumus lynkattiin. Mielenkiintoista. Uskoinkin, että lynkattava löytyy joukosta Meiz, einari, Mursumus, justy tai Vampire, sillä edellispäivänä jiikare, minä ja hiukan Jeku olimme suurennuslasin alla. Tämän yön lynkkaus oli minusta siinä mielessä mielenkiintoinen, ettei esim. Meiziä lynkattu - hänet on leimattu aikalailla hyvikseksi. Miksi pahikset lynkkasivat suhteellisen epäaktiivisen kyläläisen?

Jäljellä on enää seitsemän kyläläistä: einari, (Blckter-)Jeku, jiikare, justy, Meiz, (Tetradynamia-Herkkuoone-)Vampire ja minä.

Mitä mietteitä hyvis-Ariel herättää teissä, jotka äänestitte Arielia? Entä mitä mieltä olette siitä, miksi pahikset lynkkasivat Mursumuksen?

Eilen, Arielin roolin paljastumisen jälkeen, rupesin ajattelemaan, että onkohan tässä keskitytty täysin vääriin henkilöihin? Ehkä tätä koko show'ta pyörittää einari, Meiz tai justy? Ehkä jiikarekaan, kuten Ariel, ei ole pahis. En tiedä. Silti Jeku ja jiikare ovat sen vuoksi epäillyttäviä, koska ovat niin vähäsanaisia. jiikaren ilmestyminen jälleen päivän lopussa, kaksi lyhyttä viestiä ja ääni Arielille; epäillyttävää.

Täytynee tarkastella huomenna Arielin ja Mursumuksen viime päivän viestejä, josko sieltä löytyisi jotain.
Avatar
Ares
Kyläläinen
 
Viestit: 227
Liittynyt: 14.06.2017 20:20:56

Re: "Pieni" peruspeli (6. yö päättyy 28.6. klo 21:00)

ViestiKirjoittaja justy » 29.06.2017 00:21:22

Nyt ovat kyllä pahikset hyvissä asemissa. Arielin paljastuminen hyvikseksi oli ikävä yllätys, ja Mursumuksen yötappoa en tajua ollenkaan. Ehkä pahikset halusivat tappaa jonkun, jonka kuolema kertoo mahdollisimman vähän? Mursumus ei ollut ottanut paljoa kantaa siihen kuka pahis olisi, eikä häntä ole kauheasti epäilty. Mutta silti Mursumus tapettiin kohdassa jossa hän olisi ollut edellispäivää epäilyttävämpi, samoin kuin porkkana.

Tekisi mieli äänestää Meiziä tai einaria ihan vain koska ovat yhä hengissä, mutta sitten tuntuu että pelaisin varmaan niin kuin pahis toivoisinkin. Sen sijaan äänen saa ++jiikare. Porkkana ja Ariel molemmat halusivat hänet lynkata, ehkä täyty nyt sitten luottaa heihin. Ares epäilyttää yhä drinkin vuoksi, mutta hän ainakin pelaa aktiivisesti ja tarjonnee jotain uutta tänäänkin. Parin edellisen päivän perustella sanaa ei voi odottaa jiikareelta.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: "Pieni" peruspeli (7. päivä 2.7. klo 21:00 asti)

ViestiKirjoittaja Meiz » 29.06.2017 09:11:16

Jaaha, pitääkö tässä tosiaan alkaa vetämään tinafoliohattua päähän? :D Oon justyn kanssa samaa mieltä siitä, että epäilemällä aktiivista pelkästään yötapon perusteella pelaa tässä tapauksessa juurikin pahisten suunnitelman mukaan. Mikäli joku kokee nyt aktiivisemman olevan pahis, perustelkaa mikä itse heidän pelissään viittaa siihen. Näin avaatte myös omaa peliänne muille hyviksille.

En ole itse ihan valmis heittämään hyvisvibojani roskiin tuon yötapon perusteella. Erityisesti justyn todella aktiivinen peli olisi mielestäni ennennäkemättömän hyvää pahispeliä, nostan hattua mikäli hän paljastuu pahikseksi. Mielipiteet ovat tulleet sen verran luontevasti ja hän on aktiivisesti pohtinut kaikkea pelissä tapahtunutta että tuskin olen äänestämässä häntä tämän pelin aikana. einarin viestit täytyy lukaista läpi ajatuksella että hän olisi Zeyn ja Anblickin pahiskaveri. Ulkomuistista Zey heitti epäilyä einaria kohtaan sen perusteella, että hänen hyvisviba Halimasta oli liian varma. Päätyi kuitenkin epäilemään minua vahvasti myöhemmin. Samoin Anblick päätyi epäilemään minua, eikä ottanut juurikaan kantaa einarin peliin muutamaa harmitonta kommenttia lukuunottamatta. Pelkästään näiden osalta totean että einari on potentiaalinen pahiskaveri heille.

En myöskään usko että olen valmis äänestämään jiikarea ulos. Erityisesti Anblickin toimet vaikuttavat tähän paljon (ks. alkuosa viestistäni viewtopic.php?f=9&t=377&start=390#p6079). Anblick ei vaikuta pelaajalta joka olisi noin innokkaasti äänestämässä pahiskaveriaan ulos jo alkupelistä. Mielestäni se on ristiriidassa sen kanssa, ettei hän taas Zeyn epäilyyn halunnut osallistua ollenkaan. En usko että Anblick alkoi putoamispäivänään etäännyttämään itseään pahiskaveri-jiikaresta, vaan pikemminkin tukeutui pelissä aiemmin esittämiinsä epäilyihin koska a) jiikare oli potentiaalisin ehdokas päivän lynkattavaksi b)ei tarvitse keksiä uusia epäilyja, c) ei anna lisävihjeitä hyviksille mikäli jiikare lynkataan ja hän paljastuisi hyvikseksi.

Jatkan tästä myöhemmin ajan kanssa.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: "Pieni" peruspeli (6. yö päättyy 28.6. klo 21:00)

ViestiKirjoittaja Meiz » 29.06.2017 09:12:36

justy kirjoitti:Ares epäilyttää yhä drinkin vuoksi

Vähän hitaalla käyn mutta tämä aiheutti hyvän repsahduksen :D
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: "Pieni" peruspeli (7. päivä 2.7. klo 21:00 asti)

ViestiKirjoittaja Meiz » 29.06.2017 09:14:36

Meiz kirjoitti: c) ei anna lisävihjeitä hyviksille mikäli jiikare lynkataan ja hän paljastuisi hyvikseksi.

Ajatuskatko tässä kohtaa, piti kirjoittaa c) ei anna lisävihjeitä hyviksille mikäli Anblick lynkataan ja hän paljastuu pahikseksi
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: "Pieni" peruspeli (6. yö päättyy 28.6. klo 21:00)

ViestiKirjoittaja Meiz » 29.06.2017 09:19:48

justy kirjoitti:Porkkana ja Ariel molemmat halusivat hänet lynkata, ehkä täyty nyt sitten luottaa heihin.

Kannattaisiko pahis-jiikaren valita Mursumus yötapoksi tämän viestin jälkeen? viewtopic.php?f=9&t=377&start=450#p6232
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 73 vierailijaa

cron