Murha kylässä, murhaajat saatu kiinni :3

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Murha kylässä 5.päivä loppuu 4.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 04.04.2016 19:12:50

Huups --Halima ++Xanie anteeks Zey! ;-;
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Murha kylässä 5.päivä loppuu 4.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja Violet » 04.04.2016 19:17:19

Siis tällä hetkellä äänet Xanien ulkopuolella ovat minun ääneni, Xanien ääni ja Horaanekon ääni. Xanie nyt tuskin äänestää itseään, Horaaneko oli myös aika vastahakoisen oloinen.

// Horaaneko väliin, ei siinä sitten mitään.

Jos nyt laskin oikein (Xanie 5, Halima 1, Horaa 1), niin pahikset voivat vielä massata jonkun muun kuin Xanien pois, jos kaikki pahikset ovat äänestäneet Xanieta ja voivat siirtää äänensä. Toisaalta tälläisessä skenaariossa Xanie ei ole pahis (sillä hän ei ole äänestänyt itseään), joten peli olisi joka tapauksessa menetetty.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Murha kylässä 5.päivä loppuu 4.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja Cameron » 04.04.2016 19:18:26

Enhän mää oo mitään päättäny :( Musta einari ois pahismaisin, mutta päädyin Xanieen, joka ois musta toisiksi pahismaisin vaihtoehto. Lisäksi kuten tuolla aiemmin totesinkin niin mieluummin häviäisin einarin loistavan pahispelin jälkeen ku melko hiljaselle Xanielle. Sen lisäksi musta kuulostaa että jos nyt lähdettäis vaihtaan ääniä niin mahdollisuuksia ois Horaa, Violet, Halima ja einari joteeen näyttää epätodennäköiseltä että päädyttäis kuitenkaan sellaseen loppuratkasuun mihin kaikki ois tyytyväisiä.

Haliman varasuunnitelma ois varmaanki ihan toimiva, mutta tällä hetkellä tilanne vaikuttaa ihan vakaalta kun Horaakin siirsi äänensä Xanielle :)

//Violet väliin
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Murha kylässä 5.päivä loppuu 4.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja Cameron » 04.04.2016 19:21:25

Ja vaikka päästäisiin yhteisymmärrykseen että jollekulle vaihdettaisiin äänet, se tarkoittaisi että kaikkien pitäisi päästä paikalle vaihtamaan äänensä jottei tule jälleen pahiksille mahdolliseksi massata... Pitäydytään Xaniessa?
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Murha kylässä 5.päivä loppuu 4.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja Violet » 04.04.2016 19:24:14

Oon sitä mieltä, että Horaaneko. Pelaajat on kuitenkin aika aktiivisia nyt, joten en usko, että pahikset kykenevät massaamaan ketään siinä välissä. Porkkanakin vaikutti nyt epäilevän enemmän Horaata, perustellen Xanien valintaa lähinnä auktoriteetillasi, mikä olikin näemmä virheellistä.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Murha kylässä 5.päivä loppuu 4.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 04.04.2016 19:24:51

No täl hetkel 11 paikalla eli aika varmasti kaikki pääsis vaihtaa äänensä. Mulle alkaaa kyl olla melkei iha sama ketä äänestetään (kamala ko nää iltasekoilut on stressaavia? En muistanukkaa). Kukaan ei oo siis einarin, porkkanan tai Violetin tiputtamisen kannalla?

//Violet väliin..
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Murha kylässä 5.päivä loppuu 4.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja Halima » 04.04.2016 19:25:37

Voisitko Cameron vielä pikaisesti kertoa miksi einari on epäilyttävä? Löytynee varmaan aiemmista viesteistä, mutta mietin että jos nyt lynkataan pahis, niin huomenna ois kiva tietää sun mielipiteet vielä näin loppuillasta.

Mun mielestä Xanie tai Violet, Horaata luulen petturiksi, eli sillä ei ole niin kiire.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Murha kylässä 5.päivä loppuu 4.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja porkkana » 04.04.2016 19:26:14

Ei kai muuta suunnitelmaa tarvita. Toisaalta oon aika sekaisin äänitilanteesta myös enkä tiedä kuinka monella on äänet muualla. :D Jos Violet vielä vaihtaa äänensä Xanieen (siihen suuntaan ainakin jutteli) ja Horaanekokin äänesti Xanieta. Toisaalta Halimalla taitaa olla vielä yksi ääni Xanielta, johon pahikset voivat massata jos Halima on hyvis.

Jos äänet johonkuhun pitää vaihtaa jostain syystä niin Violet ja Horaaneko on mun mielestä varteenotettavia vaihtoehtoja.

Horaaneko, otitko Halima-äänesi jossain vaiheessa pois? :D
Avatar
porkkana
Kyläläinen
 
Viestit: 93
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:29

Re: Murha kylässä 5.päivä loppuu 4.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja porkkana » 04.04.2016 19:27:05

Siinä tuli ihan tosi monta lyhyttä viestiä välissä joita en tajunnu lukea, mut joo Cameronilta olisi kiva kuulla lyhyt tiivistelmä ajatuksista vielä ennen kuin päivä loppuu!
Avatar
porkkana
Kyläläinen
 
Viestit: 93
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:29

Re: Murha kylässä 5.päivä loppuu 4.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 04.04.2016 19:28:08

Miks muuten Violet oot Xanien tiputtamista vastaan? Ootko perustellut sitä missään vaiheessa? Ja onko ainoa syy mun tiputtamiselle se, etten osannu laskea? :D

//Halima väliin

//porkkana väliin. Joo otin sen pois toisessa viestissä, unohin :D
//porkkana väliin uudestaan...
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Murha kylässä 5.päivä loppuu 4.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja porkkana » 04.04.2016 19:30:07

Hei ei me mitään ääniä lähdetä vaihtamaan! :D Luin nyt nuo viestit vähän paremmin ajatuksella. Siinä vasta pahiksille tulee mahdollisuudet alkaa äänestellä ihan muita kun kaikki eivät välttis ole paikalla vaihtamassa ääntään. Eli pitäydytään Xaniessa ellei mitään kummempaa tapahdu sitä ennen.

(täällä muuten on ihan tosi paljon porukkaa, onpa hauskaa! :-D)
Avatar
porkkana
Kyläläinen
 
Viestit: 93
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:29

Re: Murha kylässä 5.päivä loppuu 4.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja Cameron » 04.04.2016 19:31:38

Noh oon lähössä töihin kahden minuutin päästä että tästä tulee todellakin tiivistelmä :D
En ehi tähän enää faktoja lateleen, mutta musta einari on ollu koko pelin melko aktiivisen oloinen, tehnyt hyviä huomioita pelaajista, mutta epäilyt ovat olleet melko vähissä. Toisaalta mun einarin epäily nojas pitkälti siihen että porkkana ois pahis, mutta viime aikoina porkkana on epäilyttäny aika paljon vähemmän. Aiemmista viesteistä löytyy lisää einariepäilyjä, mutta tosiaan tällä hetkellä uskoisin että einari-Violet(petturi)-Xanie ois pahiskolmikko.

Menee melkeen ircpeliksi ku on väkeä hyvin paikalla. Mutta lähen nyt ajeleen töihin niin ei vaiheta enää ääniä mihinkään pliis :D
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Murha kylässä 5.päivä loppuu 4.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 04.04.2016 19:33:11

Nnnghhh kuumottelee kyl tosi pahasti tuo Xanien lynkkaaminen nyt koska pidän Haliporkkanaa aika vahvana parivaihtoehtona. Mut on totta että puolessa tunnissa voi tulla hässäkkä jos aletaan ääniä vaihtelemaan. Entä jos kaikki paikalla olevat laittais viestiä niin tiiettäis oisko tarpeeks porukkaa?

//Okke no Cameron ainakaa ei oo sit paikalla. Voihan kökkö
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Murha kylässä 5.päivä loppuu 4.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja Cameron » 04.04.2016 19:33:38

Ja ai niin kiitos kaikille pelistä, luulen että huomenna oon joka tapauksessa kuollut. Ekstrakiitos Halimalle joka puhui pitkästä aikaa mut pelaan! :)) Oli mukava peli!
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Murha kylässä 5.päivä loppuu 4.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja Violet » 04.04.2016 19:34:23

Hmm. Näköjään omalla hipsterimielipiteelläni ei ollut mitään väliä. Pakko näköjään olla mainstream. ugh

--Horaaneko
++Xanie
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Murha kylässä 5.päivä loppuu 4.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja porkkana » 04.04.2016 19:39:40

Ei vaihdeta ääniä jos Cameron ja Xanie ovat molemmat poissa, pahikset pääsevät massaamaan siinä tapauksessa. Ja hyvä että Violet vaihdoit kans äänesi, olin siitä just sanomassa että jos olet hyvis niin vaihda ääni. :D

Ja jos netti ei kuole yms. niin mun pitäis olla suht aktiivisena paikalla. :D
Avatar
porkkana
Kyläläinen
 
Viestit: 93
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:29

Re: Murha kylässä 5.päivä loppuu 4.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 04.04.2016 19:42:53

Mun pitää mennä nyt, elekee tehkö mitää tyhmää
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Murha kylässä 5.päivä loppuu 4.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja porkkana » 04.04.2016 19:56:01

Ääh nyt kyllä jännättää vähän liikaa :( Menikö meillä nyt sittenkin väärin kun hirveää pahisten pelastusjoukkoa ei ole saapunut paikalle..
Avatar
porkkana
Kyläläinen
 
Viestit: 93
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:29

Re: Murha kylässä 5.päivä loppuu 4.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja Halima » 04.04.2016 19:57:22

Eipä ne voi mitään kun hyvikset on yhdessä linjassa. :) Toivotaan että osutaan oikeaan.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Murha kylässä 5.päivä loppuu 4.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja Violet » 04.04.2016 19:58:37

Se olisi kyllä aika mukavaa vaihtelua tällein vaihteeksi.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Murha kylässä 5.päivä loppuu 4.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja Zey » 04.04.2016 20:01:32

Päivä on päättynyt.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Murha kylässä 5.päivä loppuu 4.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja Zey » 04.04.2016 21:35:18

5.ilta:

Zey katseli ympärilleen. Seitsemän ihmistä. Niin paljon oli vielä epäiltyjä. Kai hän nopeasti löytäisi siitä joukosta Charlesin tappajan. Ei tässä enää paljon vaihtoehtoja ollut.

Violetista Zey ei moista tekoa saattanut uskoa, porkkana taas olisi varmastikin aivan liian ujo ja hermostunut moiseen hommaan. einari ei varmaan olisi saanut suunniteltua murhaa, hänen ajatuksensa kun pyöri aina kissoissa. Noista kahdesta kylähullusta nyt ei tiennyt mitään, Zey mietti katsellen Horaanekoa ja Halimaa. Eli Xanie tai Cameron jäi jäljelle. Cameron oli hiljainen tapaus, joka tuntui ihailevan kaikkea, mikä maan päällä vähänkin liikkui. Tai no, ei siihen sitäkään tarvittu, kun kerran tyttö ihaili kirjojen henkilöitäkin. Xanie taas vaikutti älykkäältä. Manipuloivalta. Sellaiselta, joka olisi voinut tehdä murhan. Zey käänsi katseensa Xanieen, joka tuijotti silmiään räpäyttämättä takaisin.
”Nyt me jutellaan vähän”, Zey totesi mennessään Xanien luokse. Vaivoin hän sai mentyä istumaan tuolille, niin paljon hän olisi vain halunnut tarttua Xanieen ja ravistella tätä. Xanie ei rikkonut katsekontaktia, aivan kuin nainen olisi koittanut vakuuttaa, ettei hänellä ollut mitään salattavaa. Mutta katsekontaktissa mitataan myös valtaa. Ja sitä tuolla naisella oli liikaa, jos niin vain tappoi ihmisen.
”Miksi?” Zey kysyi hiljaa ääni täristen.
”Mitä miksi?” Xanie vastasi viattoman näköisenä.
”Miksi Charles? Mikä voi olla niin sairaan tärkeetä, että toisen elämä ei paina sen rinnalla pennin vertaa?”
”Mä en nyt kyllä ymmärrä.”
porkkana oli varmaan ensimmäistä kertaa elämässään valahtanut kalpeaksi kuunnellessaan keskustelua.
”Mä”, Jinmuru keskeytti ja piti pienen tauon. Zey oli ehtinytkin unohtaa koko tarjoilijan olemassa olon. Näköjään itku oli keskeytynyt ainakin hetkeksi, mutta kyyneleet näyttivät silti olevan todella lähellä tuloaan. ”Mä en tiedä liittyykö tä mihinkään, mut Xanie soitti täältä eilen illalla… Ja mä kuulin, että Charlesin nimi mainittiin.”
”Se olit sä”, Zey sihisi pompaten ylös tuolista. Ennen kuin hän huomasikaan, olivat einari ja Violet jo kiinni hänen käsissään, jotka olivat lähteneet tavoittelemaan Xanieta. ”Se olit sä!”
”Mä en tiedä, tarkoittaako se mitään”, Jinmuru sopersi, tällä kertaa itkien.
”Mutta mä tiedän!” Zey karjui sanat. ”Sä olit se, joka soitti Charlesille. Sä olit se, joka sopi tapaamisen. Sä olit se joka tappoi mun enon!”
Xanie räpsäytti silmiään ja kohotti sitten silmälasejaan. Hetken aikaa Zey ja Xanie katsoivat toisiaan, Zey vihan vallassa, Xanie kylmästi arvioiden.
”Mä en tappanut Charlesia”, Xanie aloitti ja nosti käden pystyyn, ennen kuin sai Zeyltä uuden ryöpyn niskaan. ”Teknisesti. Mä sovin tapaamisen ja olin paikalla kun se tapahtu. Mut et kai sä tosissaan luullut, että mä olin ainoa, joka halus sun enon katoavan ja vähän äkkiä. Oli pari muutakin. Mut mä kerron heidän nimet vain, jos mä saan lääkkeen.”
Zey tuijotti vihaisena ja hämmentyneenä Xanieta. Violetin ja einarin pitelemät kädet rentoutuivat hieman. Oli muitakin? Tämä ei ollut yhden ihmisen päätös? Enon murha oli vieläkin suunnitelmallisempi kuin Zey oli uskonut.

Äänet:
6 Xanie (Halima, Cameron, einari, porkkana, Horaaneko, Violet)
1 Halima (Xanie)

Xanie tippuu saatuaan eniten ääniä.

Äänestyspakot:
Ei ollut.

Poissa:
Ei ole.

Kuolleet:
1.päivä: Halima – tavallinen kyläläinen
1.yö: flyra – kertakäyttöinen ennustaja
2.päivä: Meiz – tavallinen kyläläinen
2.yö: Lenune - vapaamuurari
3.päivä: Vampire – tavallinen kyläläinen
3.yö: Ariel – vapaamuurari
4.päivä: Cameron – tavallinen kyläläinen
4.yö: keira – tavallinen kyläläinen
5.päivä: Xanie – pahis

Yö alkaa nyt ja päättyy huomenna 5.4. kello 22.00. Yönimet viimeistään kello 20.00.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Murha kylässä 5.yö loppuu 5.4. kello 22, yönimet kello 2

ViestiKirjoittaja Zey » 05.04.2016 21:01:13

6.aamu:

”Oli muitakin”, Zey lopulta kuiskasi. ”Se ei ollut vaan yks häiriintynyt ihminen, vaan porukka, joka suunnitteli kaiken.”
”Niin”, Xanie myönsi hymyillen pienesti. Miten hän pystyi hymyilemään? Miten joku voi hymyillä myöntäessään, että oli suunnittelemassa ja toteuttamassa murhaa?
”Mä haluan tietää kaiken”, Zey vastasi vastentahtoisesti. Hän olisi halunnut eroon tuosta naisesta samantien. Mutta eikö hän ollutkin täällä saadakseen tietää mitä enolle oli käynyt? Eikö hän halunnutkin jonkinlaista oikeutta?
”Lääkkeet ensin”, Xanie vastasi nyökäten Zeyn suuntaan.
”Älä luulekaan. Heti kun saat lääkkeet, sä lähdet, etkä kerro mitään. Ei, sä kerrot mitä tapahtui ja ketkä oli mukana ja sitten mä annan sulle lääkkeet. Mutta vasta, kun mä oon varma, että sä puhut totta.”
Xanie kallisti päätään, aivan kuin pohtien tilannettaan. Lopulta hän nyökkäsi ja siirsi katseensa muihin ihmisiin. Kun Xanien katse kohtasi einarin, Xanie avasi suunsa kuin sanoakseen jotain. Sitä hän ei kuitenkaan ehtinyt tekemään ennen kuin einari jo alkoi hätääntyneenä puhumaan: ”Mä en oo tehnyt mitään, ihan oikeesti! Mulla on salaisuus joo, muttei mitään karmivaa.” Nyt einarin alahuuli alkoi väpättää, kuin itku olisi lähellä. ”Se oli Pinkki. Mä en vaan pystynyt… Se oli niin vaikeeta silloin kun oli töitä. Mä en ehtinyt huomioimaan sitä tarpeeksi, ja mä näin että se oli onneton. Mä… Mä myin sen. Mun oman Pinkkini! Mut en mä ketään oo tappanut.” Ja sitten se itku tuli.
”Rauhoitu nyt, en mä sua ollut edes nimeemäs”, Xanie sanoi laiskasti kynsiään katsellen.

Kuolleet:
1.päivä: Halima – tavallinen kyläläinen
1.yö: flyra – kertakäyttöinen ennustaja
2.päivä: Meiz – tavallinen kyläläinen
2.yö: Lenune - vapaamuurari
3.päivä: Vampire – tavallinen kyläläinen
3.yö: Ariel – vapaamuurari
4.päivä: Cameron – tavallinen kyläläinen
4.yö: keira – tavallinen kyläläinen
5.päivä: Xanie – pahis
5.yö: einari – tavallinen kyläläinen

Äänestyspakot:
Ei ole.

Poissa:
Ei kukaan.

Päivä alkaa nyt ja päättyy lauantaina 9.4. kello 21.00.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Murha kylässä 6.yö loppuu 9.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 05.04.2016 21:15:38

Ööööwhaaaaat. Ensinnäki mun Halima-epäilyltä hävis aika paljon pohjaa Xanien pahikseks paljastumisen myötä. Toiseks, olisin pitäny einaria ihan varteenotettavana pahiskaverikandidaattina Xanielle ja muistaakseni einaria ei oo kuitenkaa listattu sinne ihan hyviseliittiin täs pelissä PLUS cameron on edelleen elossa varmana hyviksenä joten uskosin et a) pahis trollaa tahallaan peliä (mikä myös tarkottaa tod näk. sitä että pahis on ahtaalla) tai b) pahis ei ole seurannut peliä ollenkaan (en pidä todennäköisenä koska kaikki ollu aika aktiivisia) tai c) pahis unohti yönimen ja käytettiin varanimeä -> pahis ei ollut paikalla eilenillalla. Tosin, kaikki oli mun mielestä suht hyvin paikalla. Eli ehkä sitten tuo trollaus? nythän pelissä on jälellä 1 pahis, 1 petturi, 1 varma hyvis ja 2 hyvistä; osumismahollisuudet aika korkeet.
Mut, once again, joudun koluumaan topicin TAAS läpi koska olin oikeesti aika varma Haliman pahikseudesta ja haluun nyt ottaa selvää voiko XaniHalissa olla enää mitään järkeä, ja tottakai tutkii muitakin Xanie-kytköksiä. Miks miust tuntuu et tää peli ei suostu millään ottaa minuu kärryille vaan potkii kokoajan persheelle??
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Murha kylässä 6.yö loppuu 9.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja porkkana » 05.04.2016 21:25:37

Oho! Mahtoivatko pahikset missata yön ja mentiin varanimen kanssa vai mitä tässä tapahtui? :D Toiset vaihtoehdot ovat että einarin pahisarvaukset menivät lähemmäs kuin Cameronin tai pahikset tykkäävät jännityksestä...

No, miltä teidän listat näyttää tänään? Eilisen valossa lista on ainakin minulle aika selkeä:

1. Violet
2. Horaaneko
3. Halima

Violet ja Horaaneko olivat molemmat ensin Xanien äänestystä vastaan, kun taas Halima oli heti aamusta mukana äänestämässä Xanieta. Tämä voi toisaalta olla Haliman ansa saada ajattelemaan juuri noin, mutta keskittyisin ennemmin Violet-Horaaneko-akselille tänään.

Eli Violetin äänestyksen kannalla olen! Voin tulla perustelemaan enempi ja paremmin jos joku haluaa, mutta nyt menen tästä shokeeraantuneena nukkumaan. :D
Avatar
porkkana
Kyläläinen
 
Viestit: 93
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:29

Re: Murha kylässä 6.yö loppuu 9.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja Cameron » 05.04.2016 21:42:49

STILL ALIIIVEEE!! :D Ja osuttiin pahikseen! Jee! Oon hämmentyny että oon vielä elossa, mutta luulen että pahikset on vaan unohtanu lähettää yönimen ja edellisen yön varanimi otettiin käyttöön. Mutta mites muut, mustakin Violet eilisen perusteella vois olla ainakin hyvä petturikandidaatti.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Avatar
Cameron
Mafioso
 
Viestit: 744
Liittynyt: 08.03.2016 11:38:51
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

Re: Murha kylässä 6.yö loppuu 9.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja Halima » 05.04.2016 21:49:29

Ihan täysin samaa mieltä kuin porkkana ja Cameron, eli mun lista näyttää tänään tältä:
1. Violet
2. Horaaneko
3. porkkana

Ja mitäpä sitä turhaan pihtailemaan ääntään, antaa mennä:
++Violet
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Murha kylässä 6.yö loppuu 9.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja Violet » 05.04.2016 21:56:18

Ookei. Oletin jotenkin, että suojelija ei selviäisi tästä yöstä. Enkä nyt oikein tiedä einarin tapon järkevyydestä, sillä häntähän Cameron juuri epäili eilen? Varmaan voi lähteä sillä oletuksella, että kyseessä oli vahinko? Hyötyisikö kukaan pahispari ylenmäärin einarin valitsemisesta Cameronin sijaan? Ehkä tälle polulle on vaarallista puikkelehtia.

Oma epäilyttävyyslistani näyttäisi tällä hetkellä tältä:

1. Horaaneko
2. Halima
3. porkkana

Eli tällä hetkellä ++Horaaneko

Yritän huomenna katsoa näitä Xanien suhteita vähän pidemmältä aikaväliltä kun vaan eilisillan kohdalta, koska eilen aika moniin kohdistu painetta äänestää Xanieta. Tällä hetkellä kombinaatio Xanie-Horaaneko-Halima on se, mikä on päälimmäisenä mielessä. Olisin jotenkin uskonut, että kombinaatio uhraisi mielummin petturin, mutta kyllä pahiskin kävisi.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Murha kylässä 6.yö loppuu 9.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja porkkana » 06.04.2016 08:46:03

Äh, nyt mua alkoi epäilyttää. :/ Mietin että vaikka jos Horaaneko ja Violet olisi pahispari, ja jos äänestettäisiin sittenkin Horaaneko ulos ensin. Tämä sopii jotenkin paremmin sekä Haliman että Violetin pahispariksi, vaikka Violetin äänestyssyyt ovatkin aika selkeät. Violet on kuitenkin ennen vaikuttanut petturilta, mutta eilisen pelastuskäyttäytymisen vuoksi ehkä enempi pahikselta ja Horaaneko olisi petturi. Toisaalta Violet oli eilen äänestämässä Horaanekoa ennemmin kuin Halimaa..

Toisaalta taas en näe mahdottomana, että Halima on yksi pahiksista ja tämä kertoo että "näin tehdään että me voitetaan". :D Eli Xanien lynkkaus tuo luottoa, tänään lynkkaukseen petturi-Violet ja koska pohjat Horaanekon äänestykselle löytyy niin huomenna olisi tämän vuoro, ja hävittäisiin. Toinen vaihtoehto on, että Halima-Horaaneko on pahiksia ja Violet on hyvis, ja nyt kun minä ja Cameron todettiin Violet pahismaisimmaksi Halima aloitti äänestyksen siihen suuntaan.

En kuitenkaan voi olla huomaamatta Xanien ja Horaanekon välistä yhteyttä yhdessä asiassa: Molemmat kommentoivat hiljaisten painostamiseen eilen. Samoin sanoin ja molemmat hieman kiukkuisella tyylillä. Tai no, Xanien viesti oli kiukkuinen ja Horaaneko enempi nuhteleva. :D Mutta mulle tuli sellainen olo, että pahikset ovat keskenään jutelleet ja valitelleet kun me vaan painostetaan puhumaan. Kolmas pahis on pakostakin aktiivinen, ja jos olisi aikaa niin olisi ihan mielenkiintoista käydä peliä läpi ja katsoa jos joku aktiivinen on lopettanut hiljaisten painostuksen. :D

Horaaneko kirjoitti:Oon kyl sillee semiloukkaantunut että ihmiset luulee et tekisin tuonkaltasia typoja pelatessani pahista.

Tämä nyt sitten oli aika kiukkuisella tyylillä kirjoitettu sen jälkeen kun huomasin Horaan varsin erikoisen laskuvirheen. Tästä + muista viesteistä tulee sellainen olo, että alkaa hermostuttaa kun pahiskaveri kuolemassa.

Horaaneko kirjoitti:Minuu turhauttaa aivan älyttömästi miten vahvasti saan tällä hetkellä Halimasta pahisviboja ja miten kukaan muu ei tunnu näkevän sitä ja aaarrrgh.

Tästä tulee sellainen olo, että "kattokaa nyt tota Halimaa kuin pahismainen se on, älkää tappako mun pahiskaverii :(!"

Horaaneko kirjoitti:Kukaan ei oo siis einarin, porkkanan tai Violetin tiputtamisen kannalla?

Tämä oli vielä puoli tuntia ennen päivän päättymistä. Äänien vaihto sinänsä on jo erittäin riskialtista tuohon aikaan, mutta miksi et listannut Halimaa tässä vaihtoehdoksi? Einari nyt paljastui hyvikseksi, minä tiedän olevani hyvis ja Violet voisi olla myöskin hyvis tai sitten petturi, minkä mieluummin uhraa kuin pahiksen.

Tänään Horaaneko on sitten pyörtänyt mielipiteensä ettei Halima nyt enää olekaan pahismainen, mutta ei kerro kuka epäilyttää eniten.

Eli Violet ja Horaaneko on mulle nyt tasoissa ja hämmentää ihan todella paljon, ja nyt Halima äänestää Violetia ja Violet taas Horaanekoa. :D Eli äänestän Cameronin kanssa samaa tietty, mutta minä en kuitenkaan ole vielä valmis lyömään päivän kohdetta lukkoon.
Avatar
porkkana
Kyläläinen
 
Viestit: 93
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:29

Re: Murha kylässä 6.yö loppuu 9.4. kello 21.00

ViestiKirjoittaja porkkana » 06.04.2016 19:19:43

Siis missä kaikki on? :D Miksi kaikki tekee tämän ihan todella helpoksi pahiksille, että kukaan ei puhu? Mitä enempi porukka puhuu ja tietty mitä enempi pahikset puhuu kans niin sitä helpommin ne jää kiinni. Ja jos taas kolme puhuu ja kaksi on ihan hiljaa, niin siitäkin voidaan päätellä yhtä sun toista.

Eli tulkaas nyt kaikki takaisin höpöttelemään ettei mun tarvi yksin jutella, tässä nyt muutenkin 11h mun kahden viestin välissä.. :D
Avatar
porkkana
Kyläläinen
 
Viestit: 93
Liittynyt: 10.03.2016 11:23:29

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 75 vierailijaa

cron