Lenune kirjoitti:Kiitos PJ kivasta pelistä, vaikka oonkin vähän katkera, etten päässy aluks ingameihin ollenkaa :D
Mä oon pahoillani. ;__; Teitä oli vain niin hirveästi, ja myönnettäköön, että aina en ollut niin innoissani ingamenkirjoittamisesta, että olisin mitään hehtaaria jaksanut kirjoittaa. :D Mutta ens kerralla annan sulle ingamessa kunniapaikan! :3
Mut joo, toi ingame takkusi kyllä niin pahasti, että. :'D Alkoi takkuamaan jo heti siinä 1.aamun kirjoittamisessa. Mulla kun oli hienot suunnitelmat, että kerrankin kirjoitan vakavamman ingamen, enkä "ja sitten jumalat hyppivät auringossa" -tyyppistä. Mutta eipä sitten tullut suunniteltua, että mitä tässä hienossa ingmessa sitten oikein tapahtuu. x) Kiitos siis serkulle, joka keksi sydänlääkkeet syyksi, miksei koko ihmismassa poistu kuppilasta saman tien. Toinen apu olikin sitten kaveri, joka sanoi sanan kissa kun pohdin minkälainen einari oikein voisi olla.
Mut joo, peliänne oli oikein hauska seurata, varsinkin 1.päivänä sai mukavat naurut erikoisten marssiessa esiin. :D Niin hienot suunnitelmat oli, mutta kuten juonittelupeleissä yleensä, ei se toteutus niin helposti onnistukaan.
Mutta joo, sitten uuteen kuumaan
perunaan aiheeseen. Tuo vakavuus on tosi usein nostettu ongelmaksi, enkä ihmettele. Kuka nyt haluaisi muutenkin yleensä vähäiselle vapaa-ajalleen jotain sellaista, joka tuntuu vaativalta, hermoja riistelevältä ja painostavalta. Mutta miten me saataisiin tätä vakavuutta pois peleistä? Jotain ideoita? Itselle tulee mieleen K2:ta miettiessä lähinnä ingametuspelit ja tarkastajan silmää kauhistuttavat pelit. Voisiko näistä löytyä sitä vastausta? Toisiko ingametus peleihin leppoisamman asenteen, kun ei voisi edes perustella "tuo pelasi 10 vuotta sitten näin ja oli pahis, onkohan nytkin?" -tyyppisillä tavoilla ääntä, vaan vain ingametukseen liittyvillä asioilla? Vai tekisikö se entistä hankalemmaksi pelaamisen? Entäpä sitten nuo tarkastajan silmää kauhistuttavat pelit. Voisiko piristystä tuoda uudet (tai vain vähemmän tunnetut) kokoonpanot, äänestyssysteemit yms, milloin ei olisi niin niitä normaaleja kaavoja, vaan voisi mennä enemmän sinne ihmettelyn puolelle ainakin ensimmäiset päivät? Vai olisiko nopeammat pelit tähän ratkaisu? Jos peli pelattaisiinkin yhtenä iltana ja kestäisi vain tunnin kaksi, niin auttaisiko se ongelmaan? Tai sitten jotain ihan muuta? Joskus myös on taidettu pohtia, että viestit saisi olla vain tietyn mittaisia, milloin voisi lähteä paineet siitä, minkä mittainen viesti on. Mielipiteitä, kannattaisiko kokeilla?