Pastalautasen kosto, pastaisa loppu!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Pastalautasen kosto, pastaisa loppu!

ViestiKirjoittaja Jita » 25.02.2016 20:10:59

Pastalautasen kosto

PJ: Jitachi
VPJ/APJ: Jinmuru
Pelityyppi: Kokeellinen peli
Pelaajamäärä: 10
Äänestystapa:
Pelimode:

"Kestääkö pelit mielestäsi liian kauan? Ehditkö tylsistyä, koska mitään ei tapahdu pelin aikana? Tänään on onnenpäiväsi, sillä pelinjohtajakin on asiasta aivan samaa mieltä ja haluaa tarjota kaikille juonittelupelien ystäville aivan uudenlaisen tuotteen: pelin, jonka ennätyslyhyiden päivien takia et ehdi odottamaan päivän päättymistä! Aivan, kuulit oikein! Kysytte varmasti hiljaa mielessänne, mitä täytyy tehdä, jotta peliin pääsisi mukaan? Vastaus on, että tämä peli on ilmainen näyte tulevasta Kylä Plus-palvelusta, jonka tilausmahdollisuus alkaa ensi vuonna mitättömään 29,99 euron kuukausihintaan."

Pastalautanen oli juonitellut KEPPI-gaalan jälkeen Sukan selän takana kokonaiset puolitoista vuotta. Hän oli havainnut Kyläläisten tuskastuvan pikkuhiljaa pelien hiljaisuuteen, ja päätti tehdä asialle jotain (ja kääriä siinä samalla hieman ylimääräistä tuohta omiin taskuihinsa). Siispä hän esitteli uuden nerokkaan pelinsä Kyläläisille ja antoi jopa ilmaisen näytteen saadakseen porukan koukuttumaan siihen. Mutta koska tästä ei muuten saisi hauskaa juonittelupeliä, ja koska Sukka on Kylän oikea pomo, Mafia ja muut kylän oikeamieliset aktiivit onnistuivat kuin ihmeen kaupalla tunkeutumaan Pastan peliin, pilaten nerokkaan suunnitelman. Ja koska tästäkään ei saisi muuten kunnollista peliä, Pasta päätti soluttaa peliin ylimääräisinä pelaajina pari myyntityön ammattilaista, joita voisimme tässä tapauksessa kutsua vaikka Pastanmielisiksi. Onnistuuko Pastalautanen tavoitteessaan? Pystyvätkö oikeamieliset kyläläiset estämään maksullisen ominaisuuden tulemisen? Onko Sukka edelleen Kylän paras jalanlämmitin?? Vastaukset kaikkiin näihin kysymyksiin ja pariin muuhunkin selviää tässä pelissä!

Ps. Ellei tullut jo selväksi, niin peli on täyttä fiktiota eikä pohjaudu tositapahtumiin. Pastalautanen puolestaan on PJ:n alter ego, joka saattaa tehdä pelin aikana muutamankin vierailun, muahahaha!!! (Niille, jotka eivät häntä ja hänen edesottamuksiaan vielä tunne, niin KEPPI-gaala 2014 on todella loistava tilaisuus tutustua häneen :>)

Päivä ja äänestys (UÄ):
Päivä kestää aina 2 vuorokautta.
Päivän aikana keskustellaan ja äänestetään pelitopicissa. Ääni merkitään boldattuna ja plussilla ++Nimi. Muuten merkittyjä ääniä ei lasketa. Ääntään saa vaihtaa päivän aikana niin monta kertaa kuin haluaa. Äänen peruminen merkitään boldattuna, mutta plussat ovat vaihtuneet miinuksiin --Nimi. Vain oikein kirjoitetut äänet lasketaan. Uutta henkilöä ei saa äänestää, ennen kuin aiempi ääni on poistettu. (Jos ette poista ensin ääntä edelliseltä henkilöltä, pelinjohtaja ei laske uutta ääntänne mukaan, vaan laskee vanhan äänen mukaan.) Äänitilanne selviää PJ:n tai APJ:n tekemistä väliaikalaskennoista.
Päivän lopuksi lynkataan se, jolla on sillä hetkellä eniten ääniä. Tasatilanteessa saman äänimäärän ensin saanut lynkataan. Jos ääniä ei ole, lynkattava arvotaan.
Viestien muokkaus on ehdottomasti kiellettyä.

Yö:
Yö kestää yhden vuorokauden. Kaikkien erikoishahmojen toivotaan laittavan nimet mahdollisimman pian yön alkamisen jälkeen. Erikoishahmot laittavat jokaiseen yöviestiinsä kaksi nimeä. Ensimmäinen on kyseisen yön kohde, seuraava varanimi. Tämä varanimi ei siis ole mikään virallinen, vaan mukana ainoastaan siltä varalta, että erikoishahmo ei jostain syystä pääse koneelle seuraavan yön aikana. Ensimmäisen yön varanimi annetaan PJ:lle pelin alussa vastaamalla hahmoviestiin.
Pelinjohtaja käyttää varanimeä vasta kun vuorokausi on umpeutunut (aiemmin vain siinä tapauksessa, että pelinjohtaja on yön alkaessa ilmoittanut, että kyseisen yön umpeutumisaika on lyhyempi). Varanimiä voidaan käyttää myös siinä tapauksessa, että erikoishahmo on ilmoittanut olevansa koko yön ajan poissa.
Mikäli varanimeäkään ei jostain syystä ole käytettävissä aamunkoittoon mennessä, menettely riippuu erikoishahmosta:
Pahikset: Tappavat sen, jota joku heistä viimeksi on äänestänyt.


Poissaoloja ja epäaktiivisuutta koskevat säännöt:

Kaksi kierrosta äänestämättä olleet poistetaan pelistä toisen päivän iltana sen päivän äänestetyn mukana, eli hänelle haetaan varapelaaja. Ellei varapelaajaa löydy, pelaaja tapetaan aamunkoitossa. Jos usealle pelaajalle tarvitaan varapelaaja eikä kaikille saada, aamulla lynkattavat antiaktiivit arvotaan.
Jos pelaaja korvataan varapelaajalla kesken päivän, säilyy pudottautuneen pelaajan ääni voimassa.
Poissaolo suojaa pelaajaa, jos hän ei ole puhunut voimassa olevan kierroksen aikana. Ilmoitetun poissaolon kierrokset vähennetään välistä. Siis esim. jos henkilö ei ole äänestänyt kierroksella 1 ja on kierroksen 2 poissa, hänen täytyy äänestää kierroksella 3 tai hän lentää pelistä ulos sen päivän iltana. Ilmoitettu poissaolo suojelee enintään 2 peräkkäisen kierroksen ajan.

Hahmot:

Hyvät eli Team Sukka:
1 Mafian jäsen, joka voi tarkistaa jonkun pelaajan kerran pelin aikana ja saa tietää onko tämä Sukan vai Pastalautasen puolella.
7 tavallista kyläläistä nukkuvat yöt ja yrittävät päivällä löytää joukostaan murhaajat ja äänestää nämä hirteen. Kyläläisten tavoite on saada kaikki pahikset pois pelistä.

Pahat eli Team Pasta:
2 pastanmielistä pahista tuntevat toisensa ja voivat puhua keskenään yksityisviestein. Joka yö he valitsevat yhden muista pelaajista tapettavaksi ja päivällä he yrittävät esittää viatonta ja saada samalla hyvikset äänestämään jonkun viattoman kuolemaan. Pahisten tavoite on tappaa niin monta hyvistä, että pahiksia on saman verran tai enemmistö kylässä.

Voittaminen:
Hyvikset voittavat, kun kaikki pahikset ovat kuolleet.
Pahikset voittavat, kun heitä on saman verran tai enemmän kuin hyviksiä.

Mukana: (Boldatut kuolleet)
Ariel
Halima
Horaaneko
Jinmuru
L'hui
Tetradynamia
Tinppa
Vampire
Violet
Zey
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Jita » 25.02.2016 20:39:01

1. aamu

Pastalautanen oli harvinaisen hyvällä tuulella. Kaiken Kyläbyrokratian jälkeen hän oli saanut viimeinkin johdettavakseen oman pelin. Ruokaisa ystävämme ei olisi ikinä uskonut tämän olevan mahdollista, etenkään koska hän ei ollut ikinä pelannut yhtäkään juonittelupeliä. Paremmaksi tilaisuuden teki se, että pelin jälkeen kylä tulisi maksulliseksi ja hän, Pastalautanen käärisi kaikki tuotot. Varmasti Sukkaa harmitti kun ei ollut keksinyt näin nerokasta ideaa itse: varmasti jalanlämmittimelläkin oli muutamalle (kymmenelle) ylimääräiselle eurolle käyttöä. Siemaillen kevytkolaansa hän luki osallistujalistaa... Onnekasta joukkiota, joka pääsisi etukäteen kokemaan uuden, paremman, maksullisen Kylän hienoa tarjontaa. Zey... Halima... Violet... Tetradynamia... Yhtäkkiä Pasta meinasi tukehtua kolaansa. "EI EI EI! Ei sen näin pitänyt mennä!" Hän raivosi ympäri asuntoaan tajuttuaan että kaikki osallistujat olivat tunnettuja Sukan kannattajia, ja hän tiesi myös että joku heistä oli vieläpä mafioso! Ilmiselvästi sabotoimassa suunnitelmia!

Tästä tuohtuneena Pastalautanen päätti kaapata parin aktiivin käyttäjätunnukset voidakseen korvata heidät Pastan pussiin pelaavilla kavereilla. Eikä edes tarvinnut enää arpoa roolejakaan ^^ Nerokas suunnitelma, vaikka hän itse sen ideoikin! Kun pelin alkamisen päivä koitti, Pasta ilmoitti Team Sukalle heti kättelyssä: "Ihmettelette varmaan, minne roolien arvonta jäi, ja missä roolit viipyvät. Sanotaan että... Tein pari 'viime hetken muutosta' osallistujalistaan ja pelin sääntöihin." Jinmuru, eräs aktiiveista ihmetteli: "Mutta minusta nämä näyttävät ihan normaaleilta." Ruokaisa vihollinen vain naurahti todeten: "Ensinnäkin... Tämä peli käydään teidän, ja minun edustajieni välillä. Voitatte, jos kykenette löytämään tilit joiden oikean pelaajan olen korvannut omalla kätyrilläni. Mutta jos kätyreitäni on elossa vähintään yhtä paljon kuin teitä, silloin voittaja olen minä. Ja jos voitan, syrjäytän Sukan Kylän ylipäällikkönä ja jumalana!" Osallistujat katsoivat toisiinsa. Ei Kylää pystynyt jättämään megalomaanisen italialaisherkun käsiin, vaikka pasta olikin herkullista ruokaa. Hän ei ollut Sukka, ja se riitti heille syyksi asettautua ruokaisan uhan tielle. Taistelu kylän herruudesta oli alkanut.

Äänestyspakossa
Ei kukaan!

Lounastauolla
Ei kukaan!

Päivä päättyy lauantaina 27.2. klo 21.00! (HUOM! Muistakaa, että päivä kestää vain 2 päivää!)

Peli alkaa!
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 25.02.2016 20:55:06

Iltaa kaikille. Tai huomenta. Tai päivää. Riippuu nyt ihan siitä mihin aikoihin tätä viestiä luet. Kiva kuitenkin päästä viimein pelaamaan!

Pelaajalistassa näyttää olevan uutta sekä vanhaa. Jopa niin vanhaa, että on minulle uutta. Roolilista vaikuttaa simppeliltä. Kahden päivän pituiset pelipäivät voivat kuitenkin iskeä päälle, joten suosittelen pikaista aktivoitumista kaikille.

++Ariel

#koskamävoin
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Tinppa » 25.02.2016 21:09:53

Hyvää iltaa joukko, saa nähdä mitä tästä tulee, roolilista tosiaan vaikuttaisi simppeliltä, kuten Violet sanoi. En kyllä takaa, että osaan pelata kummoisesti, mutta ainakin yritän parhasni. :)

Oho oho Violet, näin pikainen ääni Arielille? Hiukan kyllä hämmästyttää, en nyt vielä epäile, vaan seuraan tilannetta.

#hämmästyin
Tinppa
 

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 25.02.2016 21:46:13

Hello darkness my old friend...

En oo siis pitkään aikaan pelannu foorumilla. Saapa nähä, mitä tästä tulee! Superlyhyet päivät kuulostaa kivoilta. Toivottavasti kaikki muistaa käyä täälä tarpeeks usein.

Normikäytöstä Violetilta, ei voi vetää johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen. (#enihmettele) Timppa ei vissiin oo ennen pelannu täälä? Kovasti kuulostat kuitenki puolustavan Arielia. Mistä johtuu? Mää oon sitä mieltä, et näin nopeetemposesa pelisä nopeat äänet ei oo haitaks. Misään nimesä ei kannata päätyä arvontaan, eli jopa tuollanen ekan päivän randomääni on parempi vaihtoehto, jos vaikkapa aatellaan et Ariel ei herää misään vaiheesa. Eipähän ainakaan menetetä hyvismäisiltä vaikuttavia pelaajia. Mää ainaki meinaan äänestää jotain hiljasta ekana päivänä, jos ei mitään oikeita epäilyksiä synny.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 25.02.2016 22:13:26

Laskin muuten, että milloin viimestään pitää löytää pahis, jos halutaan voittaa. Jos ei kolmantena päivänä tai ennen sitä löyetä pahista, ni sillon on 5 pelaajaa, joista 2 on pahiksia, eli pahikset siis voittas yöllä. (Rautalangasta vääntö, jos on alottelijoita mukana. :D)
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Tinppa » 25.02.2016 22:19:50

Jinmuru, en ole aiemmin täällä tosiaan pelannut, mutta uskon oppivani pian homman nimen ja tavat.
Totta, arvontaan ei kannata päätyä, ite varmaan ottaisin mielummin jopa äänestyspakon pitkässä pelissä, mutta nyt kun peli on nopeatempoinen, hm. En tiedä onko parempi äänestää puheliaita vai hiljaisia kun molemmista periaatteessa voi löytyä pahis, mutta toisaalta jostain on pakko alkaa, joten varmaan itsekin äänestän jotain hiljaista.

En ainakaan tietoisesti aikonut Arielia puolustella, lähinnä yritin saada keskustelua aikaan, ja näköjään onnistuin siinä.
Tinppa
 

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 25.02.2016 22:34:40

Siis iiik! Vihdoinkin tää alkoi!

Violet kirjoitti:Pelaajalistassa näyttää olevan uutta sekä vanhaa. Jopa niin vanhaa, että on minulle uutta.

Viittasiko tämä minuun vai onko tässä pelissä muitakin uusvanhoja? Minähän pelasin viimeksi joskus yli 4 vuotta sitten, ja nyt oon kyllä niin innoissani kun pääsen pitkästä aikaa taas pelaamaan!

Lisäksi oon kans mielissäni näistä lyhyistä pelipäivistä. Ennen kyläuraani pelasin pari peliä lautapeliseuran foorumilla, ja siellä juonareita pelattiin aikataululla aamusta iltaan päivä ja yöllä yö. Siis yhdessä vuorokaudessa aina koko kierros läpi. Se oli kyllä ehkä vähän turhankin intensiivistä, mutta tämmöinen pari päivää saattaa olla ihan hyvä rytmi, saapa nähdä.

Joo jaapati jaa ja jorinat sikseen.

Violet päätti sitten heti ekassa viestissä äänestää. En katso pahalla, oon joskus itsekin puhunut tehokkaiden lähtöjen puolesta, ja mikäpä saisi paremmin pelin ja jutustelun käyntiin kuin äänestäminen. Mistä syystä valitsit Arielin?

Tinppa vissiin pelaa ekaa peliään? Vai ootko pelannut jossain muualla aikaisemmin?

Jinmuru onkin mulle tuttu nimi, tai ainakin melkein. Eikös se ollut ennen Jinmaru?
Jinmuru kirjoitti:Mää ainaki meinaan äänestää jotain hiljasta ekana päivänä, jos ei mitään oikeita epäilyksiä synny.

Ja mitäs jos epäilyksiä syntyy? Onko täällä nykyään yleisempää kuin muutama vuosi sitten että jo ekana päivänä tulee monta ääntä?

Hui muuten tuo huomio, että kolmantena päivänä viimeistään pitää löytää pahis! Ei todellakaan ole aikaa jäädä laakereilleen makaamaan, vaan heti vaan peli käyntiin ja toivottavasti kaikki heräävät pian ja käyttävät äänioikeuttaan ahkerasti!

Tinppa ehti vielä väliin, miksi ottaisit pitkässä pelissä mieluummin äänestyspakon?
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 25.02.2016 22:45:25

Halima kirjoitti:Jinmuru onkin mulle tuttu nimi, tai ainakin melkein. Eikös se ollut ennen Jinmaru?
Jinmuru kirjoitti:Mää ainaki meinaan äänestää jotain hiljasta ekana päivänä, jos ei mitään oikeita epäilyksiä synny.

Ja mitäs jos epäilyksiä syntyy? Onko täällä nykyään yleisempää kuin muutama vuosi sitten että jo ekana päivänä tulee monta ääntä?

Joo, oli ennen Jinmaru :'D Sit mua alettiin murutteleen ku oon ilmeisesti niin ihana. :D
Mun mielestä eka päivä on aina ollu hiljanen äänien suhteen. Toki jos joku käyttäytyy oudosti, ni äänestän, mut mää oon huono löytään ekana päivänä mitään epäilyttävää, koska mulle on yleensä helpompaa kattoa, et miten pelaajat kommunikoi keskenään. Siinä tosin on se huono puoli, et sen ekan pahiksen pitäs löytyä jostain, että voi sit ettiä sitä toista, jos ei jotku pelaajat jo heti alusa pistä silmään erikoisella kommunikaatiolla. Erikoishahmot on toinen sellanen keino, jolla osaan ettiä pahiksia tehokkaasti, mut täsä pelisä ei yhellä ennustajalla ei pitkälle pötkitä. (Oon siis tottunu nyt pelaamaan Town of Salemia, josa kaikki hahmot on erikoishahmoja. :D) No, toivottavasti ennustajaki kerkee ilmottaa jotain, ennen ku kuolee.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Tinppa » 25.02.2016 22:54:52

Halima, tää on tosiaan mun ensimmäinen juonari, jaiks... Pitkässä pelissä ottaisin siksi äänestyspakon, että mielestäni on turhaa koittaa tehdä epäilyksiä, jos niitä ei ole. Epäilyksiä kyllä varmasti syntyy muutenkin. Jopa tämä viestini voisi kai olla epäilyttävä, mitä en tosin itse huomaa.

//Jinmuru
Tinppa
 

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 25.02.2016 22:59:17

Jinmuru kirjoitti:Mää ainaki meinaan äänestää jotain hiljasta ekana päivänä, jos ei mitään oikeita epäilyksiä synny.

Jinmuru kirjoitti:Toki jos joku käyttäytyy oudosti, ni äänestän, mut mää oon huono löytään ekana päivänä mitään epäilyttävää, koska mulle on yleensä helpompaa kattoa, et miten pelaajat kommunikoi keskenään.

Näkeekö muutkin tässä jotain epäjohdonmukaista? Eli meinaat äänestää hiljaista, jos oikeita epäilyksiä ei synny, mutta sitten sanotkin että äänestät vaan jos joku käyttäytyy oudosti. Selvennäpä nyt vielä vähän?

Tinppa kirjoitti:Pitkässä pelissä ottaisin siksi äänestyspakon, että mielestäni on turhaa koittaa tehdä epäilyksiä, jos niitä ei ole. Epäilyksiä kyllä varmasti syntyy muutenkin.

No tästä mä oon vähän eri mieltä. Jos kukaan ei rupea tekemään epäilyksiä lähes tyhjästä, ei niitä kovin helposti kellekään tule. Tai siis jostakinhan pitää aloittaa. Ja juonarit nyt on laadultaan vähän sellaisia, että varmaa informaatiota on vähän ja pitää vaan uskaltaa tehdä siirtoja.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 25.02.2016 23:22:37

Halima kirjoitti:
Jinmuru kirjoitti:Mää ainaki meinaan äänestää jotain hiljasta ekana päivänä, jos ei mitään oikeita epäilyksiä synny.

Jinmuru kirjoitti:Toki jos joku käyttäytyy oudosti, ni äänestän, mut mää oon huono löytään ekana päivänä mitään epäilyttävää, koska mulle on yleensä helpompaa kattoa, et miten pelaajat kommunikoi keskenään.

Näkeekö muutkin tässä jotain epäjohdonmukaista? Eli meinaat äänestää hiljaista, jos oikeita epäilyksiä ei synny, mutta sitten sanotkin että äänestät vaan jos joku käyttäytyy oudosti. Selvennäpä nyt vielä vähän?

En sanonu misään välisä, et äänestään VAAN jos joku käyttäytyy ouosti, en vaan hoksannu vääntää ajatusmalliani tarpeeks rautalangasta. :P Eli:
Jos joku herättää epäilyksiä --> äänestän sitä
Jos kukaan ei herätä epäilyksiä --> äänestän jotakuta hiljasista, koska niitä ei täsä pelisä tarvita muutenkaan.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 25.02.2016 23:23:42

Hereillä onnellisena! Vihdoin peliä, tätä on odotettu! n___n

Hmm, Violet voi antaa äänen Arielille. Mitäs muuta sä voit tehdä? :>

Itse taas en nähnyt Tinpan kommentissa mitään Arielia puolustelevaa, ennemmin näen sen hämmästelevän, että näin aikaisin annettiin ylipäänsä ääni. Alkaa kiinnostaa miksi Jin sanoo Tinpan kuulostavan jopa kovasti Arielia puolustavan. Ehkäpä kenties haluaa, ettei kukaan alkaisikaan kyseenalaistamaan Arielille suunnattua ääntä? Voisiko johtua siitä, että äänen kyseenalaistaminen voisi johtaa pahiskaveri-Violetin tarkempaan tarkkailemiseen? Vai kenties Ariel olisi vain mukavan helppo pudotus?

Ilmeisesti Jin kannatat myös nopeatemposia ääniä. Jos ne ovat kerran mielestäsi hyödyllisiä, niin missä ++Jinmuru on omasi?

Halimalle tervetuloa takaisin! :)

Hmm, täällähän pohditaan äänestystä. Mun mielestä aina kannattaa äänestää. Mikäli ei ole mitään epäilyksiä, niin silloin kantsii äänestää vaikkapa jo äänestetyistä sitä vähiten hyvismäistä. Joku kuitenkin kuolee, joten parempihan se on tuoda omaa mielipidettään ilmi, vaikkei mitään varsinaisia epäilyksiä olisikaan. Jos ei muuta, niin onpahan muilla enemmän materiaalia, minkä pohjalta pohtia.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 25.02.2016 23:42:59

Zey kirjoitti:Itse taas en nähnyt Tinpan kommentissa mitään Arielia puolustelevaa, ennemmin näen sen hämmästelevän, että näin aikaisin annettiin ylipäänsä ääni. Alkaa kiinnostaa miksi Jin sanoo Tinpan kuulostavan jopa kovasti Arielia puolustavan. Ehkäpä kenties haluaa, ettei kukaan alkaisikaan kyseenalaistamaan Arielille suunnattua ääntä? Voisiko johtua siitä, että äänen kyseenalaistaminen voisi johtaa pahiskaveri-Violetin tarkempaan tarkkailemiseen? Vai kenties Ariel olisi vain mukavan helppo pudotus?

Tinpan viestissä puolustelevaa oli mun mielestä tää:
Oho oho Violet, näin pikainen ääni Arielille?

Hei, opiskelen suomen kieltä ja oon hyvä (tai liianki hyvä) lukemaan rivien välistä. Tuosa ei oo enää pelkkää hämmästystä, se menee mun mielestä jo hieman tuomitsevan puolelle. Sananmuodot Oho oho Violet ja näin pikainen kuulostaa mulle siltä, että Tinppa yrittää saada muita ajatteleen samalla tavalla ku hän. Tollasta manipuloivaa kieltä oon ite käyttäny livenä pelatuisa juonareisa, koska se toimii. Mutta Tinppa kuittas tuon keskustelun herättämisenä, ni aattelin et ehkä vähän ylitulkitsin. :D Teen sitä kuulemma usein. Miltä tuo mun ajattelutapa teille muille vaikuttaa?

Arielin pudottaminen ei sinänsä kyllä haittais mua yhtään, sillä edellisten pelien perusteella Ariel ei oo kaikista aikaansaavin pelaaja, ja häntä on vaikee tulkita. Jos Ariel ei herää, ni luultavasti äänestänki häntä. Aattelin kyllä tosin oottaa esimerkiks huomiseen tai lauantai-päivään, koska kaikki ei välttämättä käy ees joka päivä koneella eikä siis herää välttämättä heti.

Zey kirjoitti:Ilmeisesti Jin kannatat myös nopeatemposia ääniä. Jos ne ovat kerran mielestäsi hyödyllisiä, niin missä ++Jinmuru on omasi?

Sanoin, ettei ne ole haitaksi, mut just tällä hetkellä en nää kuitenkaan syytä äänestää (ks. aikaisempi ajatusmallikaavioni). Kukaan ei siis vielä epäilytä, ja hiljaisten äänestämisen voin jättää hyvin huomiseen tai lauantaihin! Eli tällä hetkellä siitä ei olis hyötyä.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Tinppa » 25.02.2016 23:48:03

++Jinmuru

Lähinnä tosiaan ihmettelin, että jo siinä vaiheessa annettiin äni kun Violet äänesti Arielia. Jinmuru jotenkin epäilyttää, joten nyt näin.

Jes, väki alkaa heräillä, huomaan mä. :)

// Ja Jin taas, kiitos kännykkä kun oot hidas :P
Tinppa
 

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 25.02.2016 23:53:56

Hmm, Tinppa lähtee seuraamaan Zeytä. Eikä ees oo perusteita. Miks mää oon epäilyttävä?
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 25.02.2016 23:56:08

Halima kirjoitti:Viittasiko tämä minuun vai onko tässä pelissä muitakin uusvanhoja? Minähän pelasin viimeksi joskus yli 4 vuotta sitten, ja nyt oon kyllä niin innoissani kun pääsen pitkästä aikaa taas pelaamaan!

Kyllä. Kymmenen pistettä ja virtuaalinen keksi/eväste sinulle tai tietokoneellesi. Muuten, muistan kun vanhassa oih, niin hienossa kylässä juuri ennen eläköitymistäsi lähetit minulle tervetuliaisviestin. Ennen kylän lopullista katoamista nappasin sen talteen!

Halima kirjoitti:Mistä syystä valitsit Arielin?

Aluksi meinasin ottaa ihan sattumanvaraisen pelaajan, mutta sitten muistelin viime peliä, jossa Ariel pelasi hiljaisen pahiksen taktiikalla loppuun asti. Otanta (yksi peli) ei ole kovinkaan kattava, mutta muut tutut pelaajat uskoin aktiivisemmiksi, aloittelijat ovat niin suloisia, etten heitä heti alkuun raaski äänestää ja sinä itse ilmoittauduit peliin viimeisenä, jolloin todennäköisesti tiedostat pelin alkavan (ja lisäksi vaivauduit kirjoittamaan tänne esittelytekstin -> todennäköisesti aiot oikeastikkin pelata).

Zey kirjoitti: Mitäs muuta sä voit tehdä? :>

Syödä pastaa vaikka aamupalaksi. Pahikset kaatuvat kuumon kun aseistaudun lävikköin ja haarukoin. Lisäksi voin väistellä kysymyksiä ironialla ja sarkasmilla herättäen suurta pahennusta, mihin pelaajat enemmän tai vähemmän tarttuvat.

//

Hmm. Jinmuru kerää ääniä. Pitänee miettiä mitä tämä meinaa näin kokonaisuuden kannalta. Ja muissa uutisissa: Pelin äänestysprosentti on korkeampi kuin seurakuntavaalien. Ihan hyvin näyttää alkavan.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Tinppa » 26.02.2016 00:10:34

Jinmuru kirjoitti:Hmm, Tinppa lähtee seuraamaan Zeytä. Eikä ees oo perusteita. Miks mää oon epäilyttävä?

Kuten sanoin, ääni voi vielä muuttua, ja mitä epäilyttävyuteen tulee, niin jokin siun viesteissä epäilyttää mua.
Violet kanssa mietitytti, mutta senkin uhalla, että vaikuttaisin lähteneen seuraamaan Zeytä, toimin noin kuin toimin ja äänestin Jiniä.
Tinppa
 

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 26.02.2016 00:11:40

Jinmuru kirjoitti: Tuosa ei oo enää pelkkää hämmästystä, se menee mun mielestä jo hieman tuomitsevan puolelle.

Vaikka se menisikin sinun mielestäsi jo hieman tuomitsevan puolelle, niin miten se silti on jopa kovasti Arielia puolusteleva? Mahdatkos yrittää tehdä sitä, mistä syytät Tinppaa, eli saada muut ajattelemaan samalla tavalla?

Jinmuru kirjoitti:Jos Ariel ei herää, ni luultavasti äänestänki häntä.

Meinaat äänestää pelaajaa, joka ei ole edes herännyt? Toisin sanoen aiot ottaa riskin äänestämällä pelaajaa, joka ei pystyisi edes kertomaan mahdollisesta ennustajuudestaan, sen perusteella, että tämä ensimmäisessä pelissään (jossa kaiken lisäksi pahisroolin, eli ei ainakaan omasta mielestä helpoin rooli), ei ollut kaikista aikaansaavin pelaaja, eikä tämä satu kahden irl -päivän jälkeen heräämään? Eikö olisi järkevämpää edes äänestää hiljaista herännyttä, josta voitaisiin tietää, ettei ole ainakaan ennustaja kuolemassa?

//Tinppa, Jin ja Violet väliin.

Tinppa lähtee äänestämään Jiniä. Hmm. Ei mitenkään noteeraa miksi Jin on epäilyttävä, toteaa vain asian. Tulee mieleen, että joko huomasi nopean äänestyksen olevan yleinen asia ja sen vuoksi turvallinen tapa (uudempi pelaaja olettaa, että ääniä tulee enemmänkin, jolloin tuntee turvalliseksi mennä massan mukana), tai sitten kyseessä on kostoääni Jinille.

Violet kirjoitti:Syödä pastaa vaikka aamupalaksi. Pahikset kaatuvat kuumon kun aseistaudun lävikköin ja haarukoin. Lisäksi voin väistellä kysymyksiä ironialla ja sarkasmilla herättäen suurta pahennusta, mihin pelaajat enemmän tai vähemmän tarttuvat.

Hyvältä kuulostaa suunnitelma, jään mielenkiinnolla seuraamaan toteutusta.

//Tinppa väliin.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 26.02.2016 00:23:13

Tinppa kirjoitti:
Jinmuru kirjoitti:Hmm, Tinppa lähtee seuraamaan Zeytä. Eikä ees oo perusteita. Miks mää oon epäilyttävä?

Kuten sanoin, ääni voi vielä muuttua, ja mitä epäilyttävyuteen tulee, niin jokin siun viesteissä epäilyttää mua.
Violet kanssa mietitytti, mutta senkin uhalla, että vaikuttaisin lähteneen seuraamaan Zeytä, toimin noin kuin toimin ja äänestin Jiniä.

Sinällänsä on huolestuttavaa, jos vain minä ja Jinmuru mietitytämme, sillä jätät silloin seitsemän pelaajaa kokonaan huomioimatta. Mutta positiivista on, että olet löytänyt kohteen, jota epäilet. Nyt jos vielä avaisit sitä, että miksi koet hänet epäilyttäväksi, olisit toteuttanut äidinkielen tekstitaidon juonittelupelin pelkistetyn esimerkkikaavion ohjeita täydellisesti. Havainto -> Esimerkki -> Päätelmä/Perustelu -> Ääni. Nyt on ensimmäinen päivä ja epäilyjä hankala raapia kokoon, mutta Jinmurun epäilyttävyyden selittäminen voisi olla eduksi. Mikä Jinmurussa nyt niin epäilyttää?
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Tinppa » 26.02.2016 00:36:24

Johon vastaan, että muut ovat toki mielessä, mun on vaan vaikea sanoa mitään kun vaan työ, Halima ja Zey ootte heränny.. Haliman mainitsema epäjohdonmukaisuus Jinmurun aiemmissa viesteissä kiinnosti muakin kun luin viestin uudestaan, kyllä, Jin perusteli/selitti, mutta silti.
Tinppa
 

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 26.02.2016 00:39:37

Zey kirjoitti:
Jinmuru kirjoitti: Tuosa ei oo enää pelkkää hämmästystä, se menee mun mielestä jo hieman tuomitsevan puolelle.

Vaikka se menisikin sinun mielestäsi jo hieman tuomitsevan puolelle, niin miten se silti on jopa kovasti Arielia puolusteleva? Mahdatkos yrittää tehdä sitä, mistä syytät Tinppaa, eli saada muut ajattelemaan samalla tavalla?

Puolusteleva sen takia, että Violet äänesti Arielia, ja siitä tuli se tuomitseva/hämmästelevä reaktio. Sitähän ei voijja nyt tietää, et miten Tinppa ois reagoinu, jos Violet oiski äänestäny jotaki muuta. Oisko sielä ollu ne samat sananmuodot? Tätäki voi paremmin analysoijja sitte, ku jonku täsä konfliktisa mukana olleen rooli on selvillä. Ja ei, en yrittäny saaja teitä aatteleen samalla tavalla, vaan perustelin näkemykseni, ku sitä kysyttiin. :D

Zey kirjoitti:
Jinmuru kirjoitti:Jos Ariel ei herää, ni luultavasti äänestänki häntä.

Meinaat äänestää pelaajaa, joka ei ole edes herännyt? Toisin sanoen aiot ottaa riskin äänestämällä pelaajaa, joka ei pystyisi edes kertomaan mahdollisesta ennustajuudestaan, sen perusteella, että tämä ensimmäisessä pelissään (jossa kaiken lisäksi pahisroolin, eli ei ainakaan omasta mielestä helpoin rooli), ei ollut kaikista aikaansaavin pelaaja, eikä tämä satu kahden irl -päivän jälkeen heräämään? Eikö olisi järkevämpää edes äänestää hiljaista herännyttä, josta voitaisiin tietää, ettei ole ainakaan ennustaja kuolemassa?

En muistanu, et Ariel oli pahis. :''D Vähän noloa, ku oli kumminki oma peli kyseesä. Se toki lieventää vähän sitä pahaa tunnetta, joka mulle Arielista jäi, mut silti, niinku Violet sano, Ariel ratsasti hiljasena pahiksena voittoon ja nii, en erityisemmin arvosta hiljasia pelaajia. Mut joo, sanoin jo aiemmin et äänestän jotaki hiljaista (eli luultavasti heräämätöntä, ois varmaan pitäny tarkentaa). Hiljaiset heränneet on ihan yhtä epävarmasti paikalla. Jostain kumman syystä kävijät tykkää Kyläsä myös piilottaa paikallaolonsa, eli ei pysty profiilistakaan kattomaan, että onko joku ollu paikalla vai ei. Näin nopeetemposesa pelisä hiljaset ja heräämättömät on samaa sakkia, eli ihan yhtä epätojennäkösesti ilmestyvät paikalle ilmottamaan ennustajuuestaan!

// Violet väliin.

// Halima väliin. Mun mielestä siinä ei ollu mitään epäjohdonmukaista. Käytännösä Halima lisäs omiaan joukkoon, ja ku selitin sen, että miten asian ajattelin, ni mun mielestä siinä ei enää oo mitään ongelmaa. Jos on, ni kysy vaan, ni avaan ajatuksiani lisää :)
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Tinppa » 26.02.2016 01:16:43

Hynkh, pakko vkielä kysyä, mitä Zey meinasit tuolla kostoäänellä Jinille? Sios, eihän Jin missän kohtaa äänestänyt mua?
Tinppa
 

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 26.02.2016 11:50:29

Jaa että tällaista täällä. On ainakin lähdetty kivan räväkästi liikkeelle. Tässä on tietysti se puoli, että räväkkä aloitus saattaa kannustaa pahiksia hiljaisuuteen, jos haukutaan väärää puuta.

Tinpan toiminta mietityttää vähän. Pitkässä pelissä ottaisi mieluummin vaikka äänestyspakon, mutta nyt näin? En ymmärrä. Missä menee pitkän ja lyhyen pelin raja? Mistä ero näiden välille edes syntyy? Etenkin jos ei ole pelannut aikaisemmin (kuten olen käsittänyt), niin mistä sen edes tietäisi?
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 222
Liittynyt: 15.11.2013 08:24:15
Palkinnot: 5

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 26.02.2016 12:08:54

Jinmuru kyllä tuntuu puhuvan itseään pussiin, jossain määrin epäilyttävää. Toisaalta puolustautuu ihan rauhallisesti, että en ole ainakaan vielä yhtymässä Jinin äänestäjäkuntaan.

Violet kirjoitti:Hmm. Jinmuru kerää ääniä. Pitänee miettiä mitä tämä meinaa näin kokonaisuuden kannalta.

Itsellä kävi mielessä, että tää vois tarkoittaa sitä että Ariel on pahis ja pahiskaverinaan joko Zey tai Tinppa. Zey voisi kokeneena pelaajana nimen omaan lähteä äänestelemään muuta kuin pahiskaveriaan, jotta vaikka Ariel ei heräisikään, olisi muilla pelaajilla muitakin vaihtoehtoja tiputettavaksi ja Ariel ei välttämättä kuolisi. Toisaalta tää on jossain määrin läpinäkyvää, joten ehkä Zey ei ois kuitenkaan tehnyt tuota, koska sitten jos Ariel kuolee ja paljastuu pahikseksi niin häntä tietysti epäillään.

Tinppa voisi uutena pelaajana olla ehkä vielä todennäköisempi Arielin pahiskamu, joka syöksyi heti käyttämään tilaisuuden hyväkseen ja pelastamaan Arielin äänestämällä Jinmurua Zeyn vanavedessä.
Tinppa kirjoitti:Violet kanssa mietitytti, mutta senkin uhalla, että vaikuttaisin lähteneen seuraamaan Zeytä, toimin noin kuin toimin ja äänestin Jiniä.

Tämä vahvistaa mun Tinppa-epäilystä, koska Violet mietityttää Tinppaa, ilmeisesti lähinnä Ariel-äänensä takia.

Tällä hetkellä eniten epäilyksiä minussa nostattaa Tinppa, joten ++Tinppa.

Jinmuru kirjoitti:Jostain kumman syystä kävijät tykkää Kyläsä myös piilottaa paikallaolonsa, eli ei pysty profiilistakaan kattomaan, että onko joku ollu paikalla vai ei.

Itelle ainakin jäi jo vanhassa kylässä tavaksi piilottaa aina paikallaolo, koska jossain pelissä tyypit sai epäilyksiä jo siitä, että oli paljon paikalla kylässä mutta ei kirjoittaneet peliin kovin usein. Ha - en halua että tiedätte kuinka paljon mä täällä hengaan!

Violet kirjoitti:Muuten, muistan kun vanhassa oih, niin hienossa kylässä juuri ennen eläköitymistäsi lähetit minulle tervetuliaisviestin. Ennen kylän lopullista katoamista nappasin sen talteen!

Voisitko mitenkään lähettää mulle tuon viestin? Mulla ei nimittäin oo mitään tallessa vanhasta kylästä, ja ois kyllä aika nostalgista saada ees jotain muistoja!
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Halima » 26.02.2016 12:14:17

Tetradynamia kirjoitti:Jaa että tällaista täällä. On ainakin lähdetty kivan räväkästi liikkeelle. Tässä on tietysti se puoli, että räväkkä aloitus saattaa kannustaa pahiksia hiljaisuuteen, jos haukutaan väärää puuta.

Jäisitkö itse tällaisessa tilanteessa pahiksena hiljaiseksi?

Ketäs meillä on muuten vielä heräämättä? Ariel, Horaaneko, L'hui ja Vampire. Toivottavasti ehtivät herätä tähän päivään, että saatais kaikista jotain materiaalia jo ekalta päivältä. (Puhumattakaan varapelaajien haun vaikeudesta, jos eivät herää ollenkaan...)
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 26.02.2016 12:20:15

Jinmuru kirjoitti:Näin nopeetemposesa pelisä hiljaset ja heräämättömät on samaa sakkia, eli ihan yhtä epätojennäkösesti ilmestyvät paikalle ilmottamaan ennustajuuestaan!

Olen erimieltä. Heräämätön ei välttämättä edes tiedä, että peli on alkanut, toisin kuin hiljanen pelaaja. Mikäli hiljainen pelaaja on edes jollakin tasolla kiinnostunut pelistä (ja itse ainakin olettaisin asian olevan näin, sillä onhan hän kuitenkin peliin ilmoittautunut ja sitten vielä herännytkin), on hän hyvin todennäköisesti katsonut koska päivä päättyy - ja näin ollen mielestäni on paljon suurempi todennäköisyys, että hän tulee myös katsomaan mitä on tapahtunut ennen kuin päivä päättyy. Se, miten nopeatempoinen peli on, ei mielestäni vaikuta tähän asiaan mitenkään.

Tinppa kirjoitti:Hynkh, pakko vkielä kysyä, mitä Zey meinasit tuolla kostoäänellä Jinille? Sios, eihän Jin missän kohtaa äänestänyt mua?

Ei, mutta heitti kuitenkin jonkin sortin epäilyksiä. Tunnut hieman pelästyneeltä mahdollisuudesta, että joku olisi voinut sinua äänestää.

Mikä muuten Tinppa, sai sut valitsemaan Violetin ja Jinmurun väliltä Jinin?

//Halima väliin, ja vielä toisenkin kerran. :D
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Tinppa » 26.02.2016 12:34:27

Äänitilanne näyrtäisi menevän niin, että Jinmuru putoais kahella äänellä jos miuu tai Arielia ei äänestä vielä joku tai mie en vaiha ääntäni, äänestyspakko nyt voisi jopa haitata omaa peliäni, joten ei.


Zey, kysyit miksi valitsin juuri Jinin Violetin ja Jinmurun välillä?
Siksi valitsin Jinmurun, että hän tuntui eilen epäilyttävämmältä, nyt olen kahden vaiheilla, jotenkin hirmu tylsän tuntusta äänestää jotain joka ei oo edes heränny ja ääh.
Tinppa
 

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 26.02.2016 12:39:37

Halima: Saattaisin hyvinkin jäädä (riippuen vähän siitä miten "hiljainen" tässä määritellään). Jos hyvikset syyttelevät pahiksen kannalta kivasti toisiaan heti alusta, niin en pahiksena (ehkä) lähtisi kovin suurta numeroa itsestäni tekemään. Vertailuna tilanne, jossa kukaan ei juuri epäile ketään, jolloin pahiksena saattaisin aktiivisemmin generoida epäilyksiä ja "edistää peliä".

//Tinppa väliin, ei vaivaudu vastaamaan esittämiini kysymyksiin.
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 222
Liittynyt: 15.11.2013 08:24:15
Palkinnot: 5

Re: Pastalautasen kosto, pv1 päättyy 27.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Tinppa » 26.02.2016 12:57:36

Tetra, tarkoitus ei ollut ignoorata sun kysymyksiä, tosisaan änestyspakko nyt voisi jopa haitata omaa peliäni, joten siksi näin. Taidan olla paraskin puhumaan, ja on totta, etyä pelaan ensi kertaa.
Miten uusi voisi helpommin olla jonkun pahiskamu? Miksei myös hoku kokenut?
Tinppa
 

Seuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 76 vierailijaa

cron