Pastalautasen kosto, pastaisa loppu!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Pastalautasen kosto, pv3 päättyy 4.3. klo 21.30

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 03.03.2016 19:01:38

Jaa éttä ennustajia oikein kaksin kappalein. Sangen mielenkiintoista on se.

Jäikö Zeyltä huomaamatta, että olen jo äänestänyt Arielia tässä pelissä viimeksi eilen, vai mistä tulee tuo: "ei ole pelkoa, että joutuisi äänestämään Arielia"?

Halima: Jos "pääepäiltyjä" on missä tahansa pelin vaiheessa niin monta, ettei kaikkia ehdi pelin kuluessa välttämättä edes äänestää, niin epäilykset on levitetty turhan ohuelti.
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 222
Liittynyt: 15.11.2013 08:24:15
Palkinnot: 5

Re: Pastalautasen kosto, pv3 päättyy 4.3. klo 21.30

ViestiKirjoittaja Tinppa » 03.03.2016 19:22:04

Ennustajia tuntuu nyt tosiaan riittävän tuplana.
Kumpaa uskoa. Zey jo tuli esiin, ja sitten tupsahtaa Ariel esittämään ennustajaa.
Arielia kyllä katsahdan nyt, mutta en vielä epäillen
Ääni ehkä menossa sinnepäin, tai sitten en äänestä nyt ollenkaan ja otan äänestyspakon.
Tinppa
 

Re: Pastalautasen kosto, pv3 päättyy 4.3. klo 21.30

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 03.03.2016 19:28:51

Tinppa: Kannattaa äänestää tänään, sillä huomista ei välttämättä tule
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 222
Liittynyt: 15.11.2013 08:24:15
Palkinnot: 5

Re: Pastalautasen kosto, pv3 päättyy 4.3. klo 21.30

ViestiKirjoittaja Zey » 03.03.2016 22:27:18

Tinppa kirjoitti:Jäikö Zeyltä huomaamatta, että olen jo äänestänyt Arielia tässä pelissä viimeksi eilen, vai mistä tulee tuo: "ei ole pelkoa, että joutuisi äänestämään Arielia"?

Hei, niinpä äänestitkin! Toi muuttaa tilanteen. En usko että Arielin pahiskaverina olisit tuota mennyt tekemään, sillä vaikka oli aika varmaan ettei Vam tai Halima ääntään vaihtaisi, niin kuitenkin oli useampi tunti päivää jäljellä, minkä aikana Horaa olis voinut tulla äänestämään pysyäkseen pelissä. Ja sanotaanko, että ehkä vähän turha riski pahiskaverilta, kun kerran Tetra ei ollut vielä mielipidettään määritellyt Arielin lisäksi Violetista tai Jinistä, joten sikäli ei olisi ollut mitenkään huomiota herättävää, vaikka Tetra olisi äänestänyt jotakin muuta. Toki Tetra voisi pahiksena ehkä ajatella, ettei Hora kuitenkaan äänestä, mut kallistuisin kuitenkin, etteivät he ole pahiskavereita.

Tällöin koska Tetra&Ariel eivät vaikuta olevan kimpassa, ja Vampire on hyvismäinen, niin jäisi vaihtoehdot Ariel&Halima ja Ariel&Jin->Tinppa. Koska Jin on hänestä ja Halimasta epäilyttävämpi, niin uskoisin ennemmin hänen olevan pahis. Lisäksi mä en jotenkin usko, että Halima olis ollut ihan ok tuon Arielin esille tulon suhteen, enkä toisaalta usko et Ariel olis ilman keskustelematta tota tehnyt. Tinpasta en taas tiedä, että pitäiskö tota hyvänä ideana vai ei, mutta todennäköisemmin kuitenkin kuin Halima.

Tinppa, sun tosiaan kannattaa äänestää tänään, sillä tästä päivästä riippuu jatkuuko peli vai ei. En siis näe mitään hyötyä äänen panttauksella - paitsi ettet pahiksena joutuisi ottamaan kunnolla kantaa tilanteeseen ja näin mahdollisesti heikentäisi huomisia mahdollisuuksia.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pastalautasen kosto, pv3 päättyy 4.3. klo 21.30

ViestiKirjoittaja Tinppa » 03.03.2016 23:15:00

Okei, äänestän tänään.
Mä en ymmärrä ite, mitä auttaisi ketään esittää ennustajaa, jos ennustaja on jo tullut
esiin.
Mutta jostain syystä mun epäilys, kyllä, jo epäilys, Arielia kohtaan on yhä, joten hälle varmaan
menee ääneni.
Eli äänet näyttäisivät nyt menevän
3 Ariel
1 Zey
Jos Zeyn ääni menee mulle, niin sitten tilanne toki muuttuu, ja sama tietty pätee jos ja kun
muut äänensä antavat.
Tinppa
 

Re: Pastalautasen kosto, pv2 päättyy 1.3. klo 21:30

ViestiKirjoittaja Jita » 04.03.2016 11:34:05

Väliaikalaskenta!

Tilanne:
1 Zey (Ariel)
1 Ariel (Zey)

Kuolemassa siis tällä hetkellä Zey ensin saadulla äänellä.

Äänestyspakot:
Ei ole

Lounastauolla
Ei kukaan!

Päivä päättyy tänään kello 21:30!!
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Pastalautasen kosto, pv3 päättyy 4.3. klo 21.30

ViestiKirjoittaja Tinppa » 04.03.2016 13:30:05

++Ariel, nyt jo epäilen häntä, toi tuplaennustajajuttu hämmentää mua ja kunnolla.
Tinppa
 

Re: Pastalautasen kosto, pv3 päättyy 4.3. klo 21.30

ViestiKirjoittaja Ariel » 04.03.2016 14:22:25

Tinppa: ootko sä ees ajatellu sitä vaihtoehtoa et Zey on pahis?
Avatar
Ariel
Kyläläinen
 
Viestit: 38
Liittynyt: 27.09.2015 15:31:44

Re: Pastalautasen kosto, pv3 päättyy 4.3. klo 21.30

ViestiKirjoittaja Tinppa » 04.03.2016 18:58:52

Ariel kirjoitti:Tinppa: ootko sä ees ajatellu sitä vaihtoehtoa et Zey on pahis?

Mä en tässä tilanteessä tiedä kumpaa uskoa. Zey sanoo olevansa ennustaja. Ariel lätkäisee äänen Zeylle ja sanoo olevansa ennustaja.
Jompi kumpi ei ole ennustaja, Ariel epäilee Zeytä. Ja Zey äänestää Arielia. Hm.
Melkeen tekis mieli vaihtaa ääni, mutta odottelen vielä vähän aikaa.
Tinppa
 

Re: Pastalautasen kosto, pv3 päättyy 4.3. klo 21.30

ViestiKirjoittaja Zey » 04.03.2016 19:42:06

Onpas hiljainen päivä. Missäs kaikki oikein ovat? Vampireltakin olisi kiva kuulla mielipiteitä, kun kerran häneen luotan eniten. Haliman mielipiteet myös olisi kiinnostavaa kuultavaa.

Tinpalta ihan mielenkiintoinen ratkaisu äänestää Arielia - tosin en lähde vielä tekemään siitä johtopäätöksiä suuntaan taikka toiseen, sillä TIinppa voi vielä kuitenkin ääntään vaihtaa tai mahdollisesti jättää kokonaan äänestämättä.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pastalautasen kosto, pv3 päättyy 4.3. klo 21.30

ViestiKirjoittaja Halima » 04.03.2016 19:58:23

Jahas, kaksi ennustajaa. Ja silti näin kauhean hiljainen päivä, en ymmärrä. No tämä tarkoittaa varmasti sitä, että jompi kumpi ennustajaehdokkaista on pahis. Sitten pitäisi osata päättää kumpi.

L'hui->Zey ei ole tietenkään sanonut mitään ennen tätä pelipäivää. Lähtötilanne on siis nollassa, ei luottoa, ei epäilystä. Tänään heti ensimmäisessä viestissään Zey tulee esiin ennustajana. En ymmärrä mitä järkeä pahis-Zeyn olisi ollut tehdä noin. Tai no, ainoa syy olisi se, että pahiskaveri olisi tipahtamassa, mutta kuka tässä nyt oli tipahtamassa? Ei mun mielestä edellisen päivän perusteella ollut ketään ykkössyytettyä täksi päiväksi, joka olisi kannustanut Zeytä tähän temppuun.

Ariel on jutellut silloin tällöin joitain lyhyitä viestejä, mutta aika vähällä informaatiolla ollaan tältäkin puolelta. Pahis-Arielillekaan en kyllä ymmärrä mitä järkeä olisi ollut tulla esiin ennustajana, eli siltä osin ollaan aika lailla samalla viivalla. Tosin tuo Arielin ennustustulos (Jinmuru->Tinppa on hyvis) voisi vähän antaa selkeyttä tähän, nimittäin jos Ariel on Jinmuru->Tinpan pahiskaveri, niin he olisivat voineet hyvinkin kahdestaan Tinpan kanssa miettiä miten he voisivat saada Tinpan selviämään lynkkauksetta tästä päivästä. Kun lisäksi Jinmuru on herättänyt epäilyksiä läpi pelin, tämä kuulostaa enemmän mahdolliselta skenaariolta.

Ariel kirjoitti:Jinmuru ja Violet epäilyttää nyt eniten. Vampire vaikuttaa hyvismäiseltä. Muista en osaa sanoa mitään.

Violetissa epäilyttää kysymyksien väistely ja toi "pitänee miettiä mitä tämä meinaa", Jinmurussa ekan päivän selitykset siitä että Tinppa puolustelee kovasti.

++Violet

Mulla ei oo nyt aikaa kirjottaa enempää, yritän huomenna olla aktiivisempi

Tää ylläoleva viesti on nyt aika ratkaisevassa roolissa siihen, miksi epäilen Jinmuru->Tinpan ja Arielin olevan pahiskaverit. Kuten Zey sanoi:
Zey kirjoitti:Toisaalta aloin miettiä, että Ariel olisi voinut pelastaa itsensä äänestämällä Violetin sijaan Jiniä. Alkoi kiinnostaa miksi valitsi juuri Violetin – voiko syynä olla se, että Jin on hänen pahiskaverinsa?


Kyllä suurempi epäilys multa nyt lankeaa Arielin puoleen, ja koska ihan varmasti jompi kumpi on pahis, niin tällä mennään.
++Ariel
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pastalautasen kosto, pv3 päättyy 4.3. klo 21.30

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 04.03.2016 20:21:31

Miten ja missä kohdin Ariel olisi voinut pelastaa itsensä äänestämällä Violetin sijaan Jiniä? #tyhmäkysymys
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 222
Liittynyt: 15.11.2013 08:24:15
Palkinnot: 5

Re: Pastalautasen kosto, pv3 päättyy 4.3. klo 21.30

ViestiKirjoittaja Zey » 04.03.2016 20:23:20

Eikö eilen illalla ollut tilanne, että Arielilla, Jinillä ja Violetilla oli kaikilla yksi ääni, ja Ariel sai äänensä ensin -> oli tippumassa. Tällöin Ariel tuli ja kertoi epäilevänsä Jiniä ja Violetia, mutta äänesti Violetia pelastamalla itsensä.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pastalautasen kosto, pv3 päättyy 4.3. klo 21.30

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 04.03.2016 20:28:19

No niinpä oli. Kiitos selvennyksestä.
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 222
Liittynyt: 15.11.2013 08:24:15
Palkinnot: 5

Re: Pastalautasen kosto, pv3 päättyy 4.3. klo 21.30

ViestiKirjoittaja Vampire » 04.03.2016 20:33:05

Zey kirjoitti:Vampireltakin olisi kiva kuulla mielipiteitä, kun kerran häneen luotan eniten. Haliman mielipiteet myös olisi kiinnostavaa kuultavaa.

Minäpä tulen rustailemaan, vaikkei aikaa oikeastaan olisi, kun pitäs mennä tosi aikasin nukkuun, että saan itseni hereille klo 5 huomenaamuna (kiitos, opiskelut♥)

Käyn nyt läpi vaan sivut 4-5, koska aika ei riitä ja oon sitä aikaisemmin aika pitkälti käsitellyt nuo edeltävät sivut omasta mielestäni niin perusteellisesti, ettei ole oikeastaan siihen mitään lisättävää.

Jinmuru→Tinppa kummastuttaa, koska ensimmäisenä päivänä Jinmuru oli yksi pelin aktiivisimmista, mutta toisena päivänä jättäytyi täysin varjoihin ja tuli käytännössä lähinnä vain marttyrisoimaan. Muutenkin on tuntunut vähän siltä, että Jinmuru on lähtenyt marttyrisointilinjalle aina, kun on ollut vaarassa pudota. Enkä oikein ole järin vakuuttunut tuosta nurinasta siitä, että epäilemme häntä pelkän kirjoitusvirheen vuoksi. Mie koin tuon Jinmurun viimeisen viestin varsin jännänä reaktiona, koska Jinmuru jätti tyynen rauhallisesti huomiotta kaikki häneen kohdistuneet epäilyt ja nosti esille vain tuon kirjoitus-/ajatusvirheeseen takertumisen, jonka kyllä itse koen oikeasti lapsuksena. En nimittäin näe mitään järkeä sille, miksi hyvis edes voisi lipsauttaa puheissaan "oon pahis", koska sen ei pitäis olla mahdollista. Tinpan uudessa inkarnaatiossa taas tökkii pitkälti se, että ei tunnu sisäistävän, että hän ja Jinmuru ovat nyt sama henkilö. Mm:
"Mitä itse pikaluin kännykällä Jinmurun viestejä, niin mä en välttämättä nää, että tässä ei ole pahis irvimässä, vaan enemmänkin mä uskon, että hyvis vaan tuskastui jostain syystä rooliinsa/peliin. "
Selitti tätä toki sitten myöhemmin, mutta kun mun mielestä tätä samaa on tullut myöhemminkin Tinpan puheissa. Ainakin muistan jossain välissä Tinpan viestejä lukiessani olleeni ihan sillä fiiliksellä, että kohta tulee ihan sekava olo :D

Tinppa myös hyvistelee jotenkin kauheasti, mikä vois toki olla sitä, että pahis yrittää kaikin keinoin vakuutella, että katsokaa kuin oon hyvis. Puhun nyt tästä kohdasta:
"Nyt uudessa roolissani tiedän oman hyvikseyteni, ja edeltäjäni Jinin "Mä oon pahis"lausahdus tuntuu kyllä oudolta."

Ariel on jatkanut mitäänsanomattomalla linjallaan pelin alusta loppuun asti, äänestää Violetia (joka osoittautui sittemmin tavikseksi) eikä käytännössä kommentoi Jinmurua oikein mitenkään. Pahiskaverista kommentointina tää on ehkä niitä kaikista helpoimpia, koska usein pahisten on vaikeampi kommentoida pahiskavereitaan - ja koska Ariel on tullut esille myös ennustajana, oon jotenkin enemmän kallellani siihen suuntaan, että Ariel olis Jinmuru→Tinpan pahiskaveri. Tästä kuitenkin lisää hieman myöhemmin. Ariel ilmaantui ilmoittamaan olevansa ennustaja, mikä sattui niin kovin kätevästi paitsi sen jälkeen kuin L'hui→Zey oli ilmoittanut olevansa ennustaja, mutta myös sen jälkeen, kun Zey oli ensin ilmoittanut äänestävänsä todennäköisesti tänään Tinppaa. Ja kenet muun Ariel ilmoittaa tarkistaneensa hyvikseksi kuin Tinpan. Aika kätevä sattuma, sanoisinkos. Melkein ehkä jopa liian kätevä. Arielille pahiksena olis nimenomaan hyödyllistä tulla töksäyttämään olevansa ennustaja ja ilmoittaa ennustaneensa nimenomaan Tinpan, olettaen, että Tinppa on tämän pari, koska Tinppa olisi luultavasti ollut saamassa useammankin äänen (mm. Mie ja Zey) ja ilmoittautumalla ennustajaksi ja ennustaneena Tinpan pakka menee kivasti sekaisin ja lopputuloksena voi olla, että Ariel onnistuu vakuuttamaan muut ennustajuudestaan ja mahdollisesti oikea ennustaja (Zey) tippuu.

Horaanekon yötappoa oon pitänyt vähän kummana, koska olin aivan varma, että pahikset tappais minut, koska oon melko vakuuttunut siitä, että oon epäillyt oikeita henkilöitä tässä pelin aikana (etenkin Jinmurua). Pohjaan toki tämän ajatuksen sille perustalle, että yleensä itse pahiksena eliminoin ensimmäisenä nimenomaan ne pelaajat, joista on pelissä eniten uhkaa - eli ne, jotka ovat epäilleet oikeita kohteita eniten.

Oon tällä hetkellä hieman hämmentynyt tilanteesta (ja pienessä tokkurassa, koska oon jo ehtinyt ottaa nukahtamisessa auttavan melatoniinin, koska huomenna pitää herätä viideltä ja haluan nukahtaa nopeasti), koska toisaalta Ariel on melko varmasti pahis, mutta kun toisaalta Zeyn kohdalla on varsin helppoa pahikselle sanoa olevansa ennustaja, koska L'hui oli ollut hiljainen, jolloin pahiksen ei tarvis edes feikata ennustustuloksia. Toisaalta tässä tilanteessa sanoisin, että Zeyn tarina on Arielia uskottavampi.

Toki tuo Tinpan ääni Arielille on taas sellainen, että se ehkä sotkee asioita (mun ei pitäis kirjottaa näin tokkurassa, en tiedä onko mun höpinöissä mitään järkeä tän väsymystason kanssa :D). Toisaalta taas tällä hetkellä Tinpan tilanne on sellanen, että ei ole oikein enää mitään menetettävää, koska jos Ariel ja Tinppa on pahiksia, niin tilanne on joko se, että pahiskaveri tippuu tai sitten tippuu itse. Tosin pahiskaverin tippuessa myös Tinppa paljastuisi pahikseksi, koska Ariel sanoi ennustaneensa Tinpan hyvikseksi. Toinen vaihtoehto taas on, että Zey on pahis ja sitten taas ei ole pahiskaverista mitään käryä.

Gah, en jaksa edes ajatella enää tai alan mennä jo niin sekaisin. Oon kuitenkin aika vakuuttunut siitä, että Ariel ja Tinppa on pahiksia. Jinmuru→Tinppaa oon epäillyt koko pelin ja Ariel on mun mielestä todennäköisempi pahis kuin Zey.

++Ariel

Ja meikä menee nyt nukkumaan, pysyn hädin tuskin hereillä.

//Tetra, Zey ja Tetra väliin.

Ai niin, oli tuo pelastelujuttukin. Yyyh, aivolagi :D
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Pastalautasen kosto, pv3 päättyy 4.3. klo 21.30

ViestiKirjoittaja Tinppa » 04.03.2016 20:36:25

Jos en nerehdy, nyt näyttäisi äänet menevän

Zey 1 (Ariel)
Ariel 2 (Zey, Halima)

Mä en vieläkään tiiä mitä teen. Ariel kyllä epäilyttää, mutta melkeen tekis tosiaan mieli poistaa ääni, ja jättää äänestämättä, mutta kun tää voi olla
ratkaseva äänestys, eli huomista ei välttis tule.
Tinppa
 

Re: Pastalautasen kosto, pv3 päättyy 4.3. klo 21.30

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 04.03.2016 20:53:22

Väliaikalaskenta

4 Ariel (Zey, Tinppa, Halima, Vampire)
1 Zey (Ariel)

Kuolemassa on Ariel äänienemmistöllä.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Pastalautasen kosto, pv3 päättyy 4.3. klo 21.30

ViestiKirjoittaja Zey » 04.03.2016 21:03:59

Vamilta hyvä huomio, että Ariel tosiaan sanoi ennustaneensa Tinpan heti kun olin ilmoittanut olevani äänestämässä häntä. Tätä kohtaa en kuitenkaan ihan ymmärtänyt:
Toisaalta taas tällä hetkellä Tinpan tilanne on sellanen, että ei ole oikein enää mitään menetettävää, koska jos Ariel ja Tinppa on pahiksia, niin tilanne on joko se, että pahiskaveri tippuu tai sitten tippuu itse.

Mä en ihan ymmärtänyt että miten se olisi että joko Tinppa tai Ariel tippuu, kun mä ja Arielhan tässä käytännössä katsoen ollaan vaihtoehtoja?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pastalautasen kosto, pv3 päättyy 4.3. klo 21.30

ViestiKirjoittaja Jita » 04.03.2016 21:45:04

Äänet:
4 Ariel (Zey, Tinppa, Halima, Vampire)
1 Zey (Ariel)

Kylä oli hiljainen. Ainoastaan Zey ja Halima olivat autiossa kylässä, ja istuivat terassilla syöden jäätynyttä pastaa. Teloituksia oli tapahtunut tarpeeksi, ja Pasta julisti viimeinkin Team Pastan voittajaksi. Oikeasti hiljaista. Hyvin hiljaista. Halusivatko Pastanmieliset oikeasti kaiken päättyvän näin? Oli kuitenkin kai liian myöhäistä. Kaikki olivat kuitenkin jo kuolleet, ikävä kyllä. Ariel oli päätetty teloittaa, ja tästä intoutuneena Pastalautanen teki kotitekoista pastaa johon joka ikinen hyvis onnistui tukehtumaan. Oikein tylsää, mutta ei sille oikeasti voinut mitään. Vai pystyikö? Turha haikailla. Lopulta kaikki päätyi siihen, että Halima söi Pastalautasen. Jo valmiiksi hiljainen kylä hiljeni entisestään, sillä ei edes minkään näköistä pomoa ollut pompottamassa. Zeyllä puolestaan oli Sukka jalassaan. Hyvin hiljaista. Niin hiljaista ettei tästä ole enää mitään tarinoitavaa.

Kuolleet:
Ariel, ennustaja
Tinppa, tavis
Vampire, tavis
Tetradynamia, tavis

Voiton siis vei ihanat pahiksemme Halima ja Zey! Peli on nyt ohi, sana vapaa.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Pastalautasen kosto, pv3 päättyy 4.3. klo 21.30

ViestiKirjoittaja Zey » 04.03.2016 21:55:27

Jee! Mua onkin aina tehnyt mieli pitää Sukkaa jalassa. On kuulemma oikein hyvä jalanlämmitin. :>
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pastalautasen kosto, pastaisa loppu!

ViestiKirjoittaja Halima » 04.03.2016 22:00:05

:) Kiitokset kaikille pelistä!

Tää oli kyllä aika tylsä peli näin pahiksena, kun mulla oli aika hiljainen pahiskaveri. Onneksi sentään kolmanneksi päiväksi sain juttuseuraa! Muutenkin tuntui aika helpolta pelata pahista kun pystyi heränneistä epäilemään ja olemaan epäilemättä ihan ketä vaan, kun se pahiskaveri oli heräämätön.

Jatkossa kyllä sanoisin, että jos on näin lyhyitä pelejä, niin ehdottomasti joka päivälle vähintään puhumispakko. Koska tuo L'huin heräämättömyys vaikeutti hyvisten peliä tosi paljon.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pastalautasen kosto, pastaisa loppu!

ViestiKirjoittaja Tinppa » 04.03.2016 22:02:31

Kiitos kaikille pelistä, ja kiitos PJ! Ignamet olivat hyviä. :)
Halimaa en kyllä osannu epäillä, Zey vähän mietitytti, ja näköjään ois ollu oikeampaa vaihtaa ääni :D

//Halima, ja L'hui olisi saanut herätä.
Tinppa
 

Re: Pastalautasen kosto, pastaisa loppu!

ViestiKirjoittaja Violet » 04.03.2016 22:18:51

Äh. Meinasin eilen huomauttaa, että horaanekon/L'huin varittajan ennustajuuteen tulisi suhtautua skeptisyydellä. Jos nyt miettii pahispelaajien kynnystä esiintyä ennustajana, niin niin. Saa vielä hyvän syyn olla tuomatta ennustustulosta.

Mutta joka tapauksessa hyvä peli, vaikka katsomon puolella aloin jo hieman turhautumaan :> Onnittelut pahiksille! Kiitokset kanssapelaajille sekä pelinjohtajalle!

Oon muuten samaa mieltä tuosta puhumispakosta näin lyhyessä pelissä. Pelin tempo tuntuu vaativan sitä.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pastalautasen kosto, pastaisa loppu!

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 04.03.2016 22:26:39

Että semmoista peliä.

Huomaatteko kuinka oikeassa olin siinä, että L'huista olisi pitänyt hankkiutua eroon ja kun niin ei tehdä, niin ongelmia siitä seuraa? Jos et osaa ratkaista ongelmaa, yksinkertaista sitä. Vähennä vaikka muuttujia.

En sitten osannut Zeytä epäillä, mutta etumatka olikin tolkuton (mietin ja vähän kyllä ihmettelin ulostuloa ja sen ajoitusta, etenkin Arielin ulostulon jälkeen, mutta en saanut muodostettua kantaa ja jätin siksi äänestämättäkin). Halimaa aloin epäillä tässä illan aikana tosissaan ja hahmottelin pohdintaa ja perustelua, mutta en sitä sitten valmiiksi saanut, osin siksi, ettei sillä varsinaisesti ollut kiire. (ja kun mitään ihan raudanlujia perusteita ei ollut, vaikutelmia enimmäkseen vain)

En oikein tykännyt näistä lyhyistä päivistä, toivottavasti eivät liiaksi yleisty. Pelin teema oli minulle käsittämätön (ja ensimmäinen kerta koskaan, kun käsittämätön teema häiritsi :()

Kaiken kaikkiaan itseltä, jälleen kerran, surkea peli. Ties kuinka mones putkeen. En tykännyt siitäkään. Huokaus.

//Violet väliin. Ei mitään puhumispakkoja kyllä mihinkään. Kiitos.
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 222
Liittynyt: 15.11.2013 08:24:15
Palkinnot: 5

Re: Pastalautasen kosto, pastaisa loppu!

ViestiKirjoittaja Jita » 04.03.2016 22:46:47

Joo, mä totesin itsekin että puhepakko on pikapelissä aika välttis. Oon ite sitä mieltä, että vaikka tää oli kivaa, niin toivottavasti ei tuu tavaksi: pelimuoto vaatii tavallista enemmän pj:ltä tempon vuoksi :D Pahoittelen hämmentäviä ingameja, ne oli tarkotuksella hieman bizarre-alueella koska koen nauttivani niiden kirjoittamisesta eniten~
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Pastalautasen kosto, pastaisa loppu!

ViestiKirjoittaja Vampire » 05.03.2016 05:43:58

No voihan möh. Olus sittenkin pitänyt äänestää Zeytä, kun sitä jossain välikössä mietin. Mut en kuitenkaan osannut epäillä. Tosin siitä voin olla hyvilläni, että osasin sentään epäillä Halimaa, vaikka väärän pahisparin kanssa.

Noo, aina ei voi mennä ihan nappiin. Hyvää peliä pahikset ja oon edelleen hämmentynyt siitä, miten pitkiä viestejä rustailin. Se kyllä helpotti omaa peliä huomattavasti, koska pystyi kirhoittelemaan vaikka kerran pelipäivässä ja silti saamaan puhuttua hyvin, kun kaiken tunki samaan viestiin. Eli sopi varsin hyvin miulle, koska kiirekiirekiire..

Ja Jinmulle ja Tinpalle varittajana pahoittelut siitä, että lähdin tosi vahvasti perään :D Mut olin ihan loppuun asti varma, et työ oottwäe pahiksia ^^
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Pastalautasen kosto, pastaisa loppu!

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 05.03.2016 14:37:56

Harmittaa että peli meni omalta osalta ihan ohi kun olin tätä jo pitkään oottanut ;_; Oma vikahan se vaan oli totta kai. Mutta mukavaa oli peliä seurata, kiitos siitä ja onnea pahiksille!
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Edellinen

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 65 vierailijaa

cron