Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Hupi » 09.11.2015 20:03:08

Jaa.
Zey putoamassa ekana saadulla äänellä.
Nyt olisi sitten Horaa, Tetra, Ariel ja Zey
äänestettävinä, ellen sitten itseäni äänestä.
Mulla ehkä vähän viime hetken paniikki
astunut kuvaan mukaan. Siksi sähläys.
(Hupi, keskity)
Ääh. Ja tunti aikaa päättää
Hupi
 

Re: Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 09.11.2015 20:12:54

Horaaneko: Ei minulla mitään Livingstonea vastaan ole! Tuo lainaamasi kohta oli sellaista (nokkelaa) sanailua ja ihan oikeasti toivoin Livingstonen "potkivan minua persuksille" Zeyn suhteen, kun Zey on niin hankala.

++Zey Meneepä tämä nyt sitten syteen tai saveen. En näe järkeä äänestää muita (Hupia), kun hajaäänillä pahikset voittavat kuitenkin. Lisäksi pitäisi oikeasti harrastella nyt kvanttimekaniikkaa....
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 222
Liittynyt: 15.11.2013 08:24:15
Palkinnot: 5

Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Hupi » 09.11.2015 20:16:25

No, menköön nyt näin

++Hupi
//Tetradynamia etuilee
Hupi
 

Re: Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 09.11.2015 20:24:04

Hupilta hieman outoa mielipiteen vaihdosta. Päivän alussa Tetra oli vielä hyvismäinen pelaaja ja nyt sitten on yhtäkkiä muuttunut viban takia pahismaiseksi. Huomasi, ettei tuo kaikki äänestää samaa -idea ollutkaan niin hyvä, vaan hänen tarvitsee jopa saada joku syy äänestää jotakuta?

Hupi kirjoitti:Koska äänestämätön olisi melko varma pahis
joka ei äänestä itseään.

Miksi hyviskään äänestäisi itseään? Tällä hetkellähän hyviksen kuolema vie voiton pahiksille.

Horaa kirjoitti:En kyllä ymmärrä mistä tuo Liv tuohon pomppasi, kun ei häntä koko päivänä edes pohtinut.

Liv pomppasi siihen ihan sillä, että joko hänellä taisi olla 2 ääntä ja Jitachilla 2 ääntä, ja Jita oli kuolemassa saatuaan äänensä ensin. Koska Jita oli musta hyvismäinen, kun taas Livistä en tiennyt, niin halusin hänen kuolevan mielummin kuin Jitan.

Horaa kirjoitti:Tetra oli mun mielestä tuossa vaiheessa tehnyt paljonkin kommentoinnin arvoisia asioita, joten miksi päätyy vaan toistamaan samaa mantraa, eli varovaista luottoa ja että Tetra on vienyt peliä eteenpäin?

Omasta mielestäni Tetran huomionarvoiset asiat olivat pelin herättely ja siitä seuraavat keskustelut, sekä suhteellisen lempeä lähestymistapa Hupiin. Herättelyä sun muuta kommentoin juurikin tuolla, että on vienyt peliä eteenpäin. Lähestymistapaa Hupiin taas en nähnyt mitään järkeä kommentoida, kun kerran Hupin roolia ei tiedetty ja tiedettäessäkin lähestymistapa on suhteellisen neutraali. En siis nähnyt mitään syytä lähteä sitä listauksessa pohtimaan, kun kerran en osaisi loppujen lopuksi sanoa asiasta suuntaan taikka toiseen, eikä kyseiset pohdinnat edes liittyisi vain Tetraan vaan olisivat myös riippuvaisia Hupin roolista (=pohdinta sisältäisi todella paljon muttia).

Horaa kirjoitti:Arielista oonkin jo jotain heittänyt eikä kuva ole muuttunut koska Ariel ei ole puhunut.

Eli Ariel on edelleen pahismainen, huolimatta eilisestä äänestyksestä? Miksi et sitten pohdi enää Arielin äänestystä tai edes siitä, että Ariel&minä olisi järkeenkäypää, kuten vielä eilen oli?

Horaa kirjoitti:Tetra tai Zey. Uskon, että jommankumman on pakko olla pahis. Tai siis en usko vaan tiedän, ihan noiden yötappojen takia.

Haluatko avata tätä? Tai siis siinä olen samaa mieltä, että alusta asti ei ole mitään kahta aloittelijapahista ollut, kun eivät varmaankaan lähtisi hiljaisia tappamaan, mutta miten päädyit siitä siihen, että joko minä tai Tetra ollaan pahiksia? Mikset epäile Hupia, olihan hänen paikallaan aikaisemmin kokenut Raegan, joka on voinut olla tappojen takana?

//Hupi, Tetra, Hupi väliin. Hupin ääni itselleen kyllä kummastuttaa, miten ihmeessä mikään puoli hyötyy tuosta yhtään mitään?

++Horaaneko, kuten aikaisemmin perustelin.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 09.11.2015 20:31:52

Zey, sie tai Tetra siks, että jo ekan yön yötaposta (minä) voi päätellä et siellä oli kokenut pelaaja taustalla. Kokeneet pelaajat jäljellä -> sinä ja Tetra. Tämän takia en nyt lähde äänestämään Arielia joka on epävarmaa aluetta, koska uskon vahvasti että pahis ok joko sinä tai Tetra.
Askdjfjflö multa loppuu akku ihan just. Häiritsee kun Tetra nyt äänestää Zeytä miun perässä. Mikset edes harkitse minun äänestämistäni? Argh. ;_; kummatkin Tetra ja Zey epäilyttää yhtä paljon, mutta en tiiä uskallanko vaihtaa nyt Tetralle koska niin, hajaäänet on vaarallisia. Harmittaa kyllä jos miun takii hävitään. Blöhh.
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 09.11.2015 20:37:11

Horaa: Kyllähän minä sinun äänestämistäsi harkitsin ja päädyin sitten tähän ratkaisuun. En nyt vain ehdi tai jaksa jaaritella. Se kvanttimekaniikka.
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 222
Liittynyt: 15.11.2013 08:24:15
Palkinnot: 5

Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 09.11.2015 20:39:17

Hm okei tuo Tetran viimonen viesti vakuutti ehkä vähän hyvikseydestä, koska olisko pahiksena noin välinpitämätön.. En tiä. Miunki pitäis olla oikeesti tekemässä jotai iha muuta ko tätä, joten en nyt enää lähe noita ääniä muuttelemaan. Syteen tai saveen! (mistähä tuoki sanonta on oikee saanu alkunsa.. ihan typerä)
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 09.11.2015 20:39:58

Horaa, ymmärrän, että pidät mua ja Tetraa vahvempina pahiskandidaatteina, mutten silti ymmärrä miksi koko Arielin mahdollinen pahikseus jäi pohtimatta näin viimeisenä päivänä, kun kerran eilen olit vielä sitä mieltä että hän on epäilyttävä. Etkä vastannut siihen, muuttuiko mielipiteesi eilisestä äänestyksestä, tai siihen mikset epäile Raegan->Hupia yhtälailla kokeneen pahiksen paikalle.

//Tetra väliin.

//Horaa väliin.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Hupi » 09.11.2015 20:41:39

--Hupi
++Tetradynamia

Jostain syystä mun pahistutka hälyttää Tetran suuntaan.
Epäili mua, vaikka sinänsä en ollut epäiltyjen listalla.
Itseä äänestämisen perustelen sillä, että nyt on teoriassa sama kuka putoaa
koska meiltä voi kuitenkin yhä pudota hyvis.
En osaa tuolle teolle nimetä järkevää syytä..

//Tetra, Horaa, Zey
Hupi
 

Re: Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 09.11.2015 20:45:31

Hupi: Mitä tarkoitat tuolla "Epäili mua, vaikka sinänsä en ollut epäiltyjen listalla"? Eikä tässä nyt ole se ja sama kuka putoaa, vielä on mahdollisuus vaikuttaa siihen, joten ihan turha lyödä hanskoja tiskiin.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 09.11.2015 20:46:24

Hupi: Olet kyllä ollut "epäiltyjen listalla" ihan peliin uudelleen tulosi jälkeen. Harmi, että se jäi epäselväksi, olen selvästi ilmaissut itseäni epäselvästi.

//Zey
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 222
Liittynyt: 15.11.2013 08:24:15
Palkinnot: 5

Re: Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Hupi » 09.11.2015 20:56:56

Hupi: Mitä tarkoitat tuolla "Epäili mua, vaikka sinänsä en ollut epäiltyjen listalla"? Eikä tässä nyt ole se ja sama kuka putoaa, vielä on mahdollisuus vaikuttaa siihen, joten ihan turha lyödä hanskoja tiskiin.

Ainakaan. Itse en hoksaa missä olen epäilty.
Tetra epäili koko ajan, myönnän sen.
Katsotaan mikä on päätös pelille, vielä en
heitä hanskoja naulaan.
Hupi
 

Re: Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 09.11.2015 20:59:15

Hmm. Ilmeisesti Horaaneko ei ole muiden mielestä tarpeeksi epäilyttävä. Joten --Horaaneko ++Tetradynamia

//Hupi väliin.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Ariel » 09.11.2015 20:59:36

++Tetradynamia
Avatar
Ariel
Kyläläinen
 
Viestit: 38
Liittynyt: 27.09.2015 15:31:44

Re: Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 09.11.2015 21:11:49

Päivä on päättänyt. Iltaviesti tulee piakkoin.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 09.11.2015 23:29:41

Äänet
3 Tetradynamia (Hupi, Zey, Ariel)
2 Zey (Horaaneko, Tetradynamia)

Tetradynamia kuolee äänienemmistöllä.

Kun Goten viimeinkin toipui sen verran, että pystyi syömään ja puhumaan, Gohan pyysi Videliä jättämään heidät hetkeksi kahdestaan.
"Luotathan sinä minuun, Goten?" Hän kysyi vakavana ja katsoi veljeään silmiin. Goten nyökkäsi varovaisesti. Gohan hymyili hänelle rohkaisevasti.
"Kuririnin ja 18:n täytyy olla ne pahikset. Minä tunnen sinut ja Videlin niin hyvin, että tiedän, että te ette voi olla niitä. Meidän kolmen täytyy pitää yhtä."
Goten näytti pelokkaalta mutta nyökkäsi. Totta kai hän luotti isoveljeensä.

***

He istuivat pöydän ääressä juomassa teetä, kun Gohan kertoi että hän, Videl ja Goten epäilevät Kuririnia ja 18:a. Kuririn puri hampaitaan yhteen.
"Hassua, me kun juuri epäilimme teitä..." Hän katsoi Gohania ja Videliä. Tunnelma oli kireä.
"Meillä on kuitenkin enemmistö", Gohan sanoi. Kuririn katsoi Gotenia, joka valui hieman alemmaksi tuolillaan piiloon katseilta.

Kuririn tiesi, että he olivat hävinneet.

Hän kuitenkin taisteli vastaan, kun Gohan hyökkäsi hänen kimppuunsa. 18 hyppäsi puolustamaan miestään, mutta samassa Videl iski hänen kimppuunsa. Videl jäi nopeasti alakynteen androidia vastaan, jolloin Gohan heitti Kuririnin seinään ja repi 18:n irti tyttöystävästään. Gohan lukitsi 18:n kädet hänen selkänsä taakse, ja samalla Videl kurotti keittiön laatikkoon, otti sieltä puukon ja iski sen salamannopeasti 18:n vatsaan. Verta roiskui Videlin päälle, Goten ja Kuririn huusivat yhteen ääneen – 18 vain katsoi järkyttyneenä kun Videl virnisti ja löi puukon seuraavaksi 18:n vatsaan. Kuririn yritti päästä vaimonsa luo, mutta Gohan löi hänet tajuttomaksi ja kääntyi sitten katsomaan Gotenia.

"Sori, veli, nyt kävi näin", Gohan, joka muuttui samassa pidemmäksi ja siniseksi, totesi. Videl pyyhki verta kasvoiltaan, mutta hän ei enää ollut Videl, vaan mies, sentään ihmisen näköinen.

Goten katsoi heitä silmät suurina ja täynnä kyyneliä.

Yhtäkkiä kaikki pimeni ja sitten kirkastui.

***

Udon avasi silmänsä ja näki sinisen taivaan. Hän nousi istumaan ja huomasi vierellään tajuttoman Daman ja jonkun matkan päässä ne yhdeksän henkilöä, joiden kanssa hän vietti oudossa huoneessa neljä päivää, mutta lisäksi hän näki Gohanin ja Videlin, joita he olivat esittäneet. Hekin makasivat valkoisella marmorilla, ja Udon huomasi, että tämä outo paikka leijui ilmassa.

"Tämä on Jumalan palatsi", hän kuuli Wanmun äänen takaansa. Hän nousi ylös ja herätteli Damaa kiinnittämättä Wanmuun huomiota. Dama heräsi ja hymyili nähdessään rakkaansa. Nyt Udon vasta katsoi Wanmuun.

"Me olemme ansainneet vapautemme."
"Niin, aivan varmasti", Wanmu totesi ja katseli kynsiään, "tai sitten taistelette heitä vastaan todellisessa maailmassa."
Udon puristi kätensä nyrkkiin ja Dama nousi ylös seisomaan hänen rinnalleen.
"Mitä sitten...?"
"Unta, tietenkin. Se sinitukkainen nainen oli melkein oikeassa", Wanmu vastasi huvittuneena ja napsautti sormiaan, jolloin muutkin heräsivät.

Syntyi hetken sekasorto, kun kaikki tajusivat, että missä he ovat ja mitä on tapahtunut. Jumalan palatsista astui ulos Dende ja Herra Popo sylissään Marron. Kuririn ja 18 ryntäsivät lapsensa luokse, perheet ja ystävät tapasivat uudelleen. Gohan ja Videl eivät tienneet, mitä tapahtuu. Kukaan ei ensin kiinnittänyt huomiota kolmeen vieraaseen mieheen. Pikkuhiljaa he kuitenkin huomasivat.

"Minun täytyy sanoa, että te olitte harvinaisen tylsää katseltavaa", Wanmu totesi. "Lisäksi hävisitte. Surkea esitys."
Goku astui eteenpäin ja vilkaisi nopeasti Udonia ja Damaa, mutta jäi tuijottamaan Wanmua. "Mitä sinä haluat?"
"Viihdettä, Goku! Ja koska aikaisempi esityksenne oli niin surkea, ehkä voisit taistella vielä Udonin ja Daman kanssa tässä", Wanmu virnisti.
"Hei, me emme ole hänen kanssaan!" Dama älähti kiinnittäen huomion itseensä ja Udoniin. He saivat uhkaavia katseita osakseen. Udon nosti kätensä ilmaan antautumisen merkiksi.
"Wanmu pakotti meidät tähän, me halusimme vain selviytyä", Udon selitti rauhallisesti, "hän on meidän yhteinen vihollisemme."

Syntyi hetken hiljaisuus, sitten Goku nyökkäsi Udonia ja Damaa katsoen, ja alkoi lähestyä Wanmua.
"Todellinen pettymys", Wanmu totesi ja katosi savuna ilmaan. Kaikki jäivät hämmentyneenä katselemaan hänen peräänsä. Udon ja Dama puristivat toistensa käsiä: he selvisivät.

***

Pelissä mukana (kursivoidut kuolleet):
Ariel
Horaaneko — tavis (Trunks)
Hupi — tavis (Bulma)
Jii — marttyyri (Goku)
Jitachi --> Livingstone — tavis (Chi-Chi)
Livingstone — tavis (Vegeta)
Raegan --> Hupi
Ropsus --> Horaaneko
Tetradynamia — tavis (18)
Violet — tavis (Piccolo)
Zey

Peli päättyi pahisten eli Arielin ja Zeyn voittoon!

Kiitos pelistä. Lisäilen jossakin vaiheessa rooliviestejä sun muuta hauskaa topaan.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 10.11.2015 00:09:27

Nonnih, ainaki arvaukseni et Ariel on pahis ja tällä on aktiivinen pahiskaveri meni oikein. Ja jopa Zey! Harmi et lopussa kävi noin :c En kyl tykänny nyt yhtään Arielin pahispelistä, ei pahista pelata nuin >:c saakeli! No ei, ymmärrän kyl jos oli kiireitä yms. Mut silti! :D grah.
Zeyltä taas hyvää pahispeluuta, vaikket loppuun asti meikän silmissä viattomana pysynytkään. Ja kiitoksia kaikille pelistä, oli mukavaa! Ja erityiskiitokset Jinmurulle mahtavasta teemasta \o/
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 10.11.2015 00:13:55

Otan mielellään vastaan palautetta ingamesta! Loppupuolella iski kyl kyllästyminen, ku peliki oli niin hiljasta. Josain vaiheesa tullee vielä sellanen "Mitäs nyt sitte tehhään jumalauta" -pätkä pelin jälkeisistä tapahtumista. :DD
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Hupi » 10.11.2015 00:49:20

Häh? Ariel oliki pahis? :D
Nyt en voi kuin sanoa, että meillä oli tosi taitavat pahikset
mitä nyt Ariel olisi voinut olla aktiivisempi.
Oli kyl hauska pelata, kiitos kaikille, ja kiitos PJ! :)
Ignamet olivat hyviä. :)

(Lopussa mulle tuli vähän haloo herätys tunne :D)
Hupi
 

Re: Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 10.11.2015 11:01:05

Että sellaista peliä. Oma peli oli kehnoa, pahoittelut tästä, kurjalta tuntuu itsestäkin. Vaan sain sentään Zeyn lopulta oikein. Arielia en varmaan olisi saanut kiinni mitenkään. Itselle peli tuntui hankalalta, koska oli pitkiä pätkiä jolloin ei tapahdu mitään, aika paljon pelaajia jotka eivät oikein osallistuneet ja korvattiin toisilla. Aktiivisuus tuntui keskittyvän lähinnä päivien viimeiseen tuntiin, mikä itselle hankaloitti asiaa myös.

Mutta valitukset sikseen. Oma on syy, jos huonosti pelaa. :(
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 222
Liittynyt: 15.11.2013 08:24:15
Palkinnot: 5

Re: Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Jita » 10.11.2015 13:38:59

Noniin, nyt voikin vapaasti puhua siitä pudottautumiskuviosta ja spekulaatiosta mitä oikein kävi. En yrittänyt minkään laista temppua enkä varsinkaan tiennyt edes joutuvani pudottautumaan siinä vaiheessa. Tapahtui vaan yhtäkkiä niin että parille viikolle sattui kasautumaan kaikki mahdolliset deadlinet joten keskittyminen oli mahdotonta. Lopulta tilanne onnistui ajautumaan niin pahaksi että opiskelut olisivat kärsineet hyvinkin radikaalisti jos en olisi antanut täyttä huomiota niille.

Mitä itse peliin tulee Zey ja Violet epäilyttivät koko ajan, mutta itseäni tuskastutti se, että todisteet puuttuivat. Violetin huomaamat merkkivirheet taas johtui puhtaasti siitä etten vastoin yleistä tapaani ehtinyt oikolukemaan tekstejäni. Eniten tässä harmittaa että ois menny Zey oikein mutten käytännössä kyennyt tekemään hänelle mitään. Mauh. Ingamesta tykkäsin loppua lukuun ottamatta, se oli ehkä vähän antikliimaksi. Mut toisaalta, ehkä tää peli muutenkin oli hieman tylsä koska kaikki tapahtumat pakkautui viimeiseen vuorokauteen; ehkä kokeilen vetää piruuttani jossain vaiheessa peliä jossa päivä on päivän mittainen :D Mut onnea pahiksille!
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 10.11.2015 17:33:36

Hyviksiltä hyvää peliä, olivat tosi hyvin perillä pahiksista! Piditte kyllä mua varpaillani, vikana päivänäkin pelkäsin koko ajan, että jos se Hupi sittenkin vielä vaihtaa äänensä mulle...

Yötapot taitaa olla aika selvät kaikille, eli Horaa tapettiin, koska oli ainut heräämätön (sori Horaa, et ollut käynyt pelin alkamisen jälkeen pelissä, ni tapettiin varmuuden vuoksi ^^' kyllä mä tiesin, että jos vaan muistat pelin ja heräät, ni oot aktiivinen, ja onneksi pääsitkin sitten varapelaajaksi :>), Jii tapettiin siksi että sattui tippumaan antiaktiivisuuteen (en muista mitään syytä miksi Jii, eikä Ropsus tai Raegan, joten todennäköisesti tuli vain joku valittua) ja Jitachi->Livingstone sitten vikana yönä sen takia, että Jita oli kuitenkin niin hyvismäinen kaikkien silmissä + Liv ei herännyt ekan päivän aikana, niin sopi siksikin tapettavaksi (ja arvatkaa vaan pelkäsinkö, että joku tajuaa sen, että Ariel ei kuollut 3.yönä, vaikka kaavaan olisi sopinut :D).

Tohon mun turhaan Hupi ääneni vielä: oikea syy, miksi annoin äänen, vaikka tiesin sen mahdollisesti tekevän musta epäilyttävän, oli se, että hyviksenä en olisi tossa kohtaa edes epäröinyt Hupin äänestyksessä. Joten oikeastaan ajattelin, että jos en äänestä, niin joku voi huomata poikkeavan käytöksen ja epäillä, ja sitä olisi vaikeampi sitten selitellä. :P

Kiitos kaikille pelaajille ja pj:lle kivasta pelistä! Tykkäsin. :3
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Ropsus » 10.11.2015 18:09:16

Onnea pahiksille hienosta voitosta :)

Itteeni harmittaa ku menin tippumaan antiaktiivisuuteen, ku miulla oli jo mietitty ketä äänestän ja millä perustein, mutta sitten avasin telkkarin ja vasta yheksän jälkeen tajusin, että ei hitto miuha piti käyä äänestämässä. Mutta ei voi mitää, näitä sattuu x) Oli siinä toki se hyvä, et Horaa pääs miun tilalle pelaamaan ja olemaan aktivisempi ku mitä mie oisin ollu (kouluhommia rysähti yllättävän paljon viime viikolle).

Kiitos kuitenkin pelistä kaikille! :D
Let's go poke it with a stick!
Avatar
Ropsus
Kyläläinen
 
Viestit: 91
Liittynyt: 15.11.2013 08:34:24
Paikkakunta: Joensuu

Re: Re: Varo, Son Goku!! 4. päivä --> 9.11. klo 21

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 26.06.2018 01:42:21

Ryhyin lukemaan tätä ingamea uusiks (oon vieläki aika tyytyväinen osaan ingamea, mikä on aika harvinaista ku yleensä vihaan vanhoja tekstejäni :D) ja huomasin, etten ikään postannu rooliviestejä enkä "mitä sitten tapahtui!" -osiota! En jaksa ainakaan vielä kirjottaa uutta, mut täsä on rooliviestit (joisa on vähän selitystä pahisten taustoille :D).

Rooliviestit

Spoiler:
Udon – Zey

Kirottu Wanmu…

Sinä vietit melkein puolet elämästäsi vankilassa planeetalla, jonne et kuulunut. Paikalliset eivät ilmeisestikään suhtautuneet kovin hyvin kuninkaallisen perheen palkkamurhausyritykseen. Kun edellinen sellikaverisi ”kuoli tapaturmaisesti”, niin kuin vartijat sinulle virnistellen kertoivat, uusi vanki Dama muutti samaan selliin kanssasi. Vielä tähänkään päivään mennessä et tiedä, että mitä hän teki, hän on niin nuorikin, mutta se ei estänyt sinua rakastumasta häneen. Hän tietää sinusta kaiken, ja silti on päättänyt rakastaa sinua.

Eräänä aamuyönä hälytykset alkoivat soida ja vartijat huutaa ja juosta kohti ovia. Kuulitte taistelun ääniä ja valmistauduitte siihen itsekin, vaikka ilman aseita olittekin heikoilla. Pian hälytys loppui ja hiljaisuus kaikui käytävillä. Sellinne eteen ilmestyi mies, pitkä ja elegantti ja liskonkasvoinen. Hän katseli hetken sinua ja Damaa ja lupasi sitten pelastaa teidät vankilasta, jos vain tulette hänelle töihin…

Kun seuraavan kerran heräsit, olit pienessä kylpyhuoneessa ja makasit kylpyammeessa nainen sylissäsi. Hän näytti täysin vieraalta, mutta jotenkin aistit, että se oli sinun Damasi. Ammeen heijastuksesta näit omat kasvosi, mutta ne eivät olleet oikeasti sinun. Vihreä mies kävi herättämässä teidät ja kutsui sinua Gohaniksi ja Damaa Videliksi, ja näit hämmennyksen Daman silmistä.
Wanmun esittäydyttyä tiesitte, että teidän täytyisi yrittää esittää näitä ihmisiä, joiksi muut teitä luulivat. Onneksi Wanmu otti myöhemmin yhteyttä telepaattisesti ja kertoi teille kaikkea olennaista… Gohan ja Videl ovat myös rakastavaisia, joten kukaan ei ihmettele sitä, että olette läheisiä.

Silti, teidän täytyy selvitä tästä, ja Wanmu teki selväksi, että te ette tule pääsemään huoneesta ikinä pois, jollette te tapa muita huoneessa olevia. Tappaminen ei kyllä ole sinulle mitään uutta, ja sinä haluat vain päästä vapauteen Daman kanssa.


Roolisi on Udon, toinen pelin pahiksista. Peiteroolisi on Gohan. Toinen pahis on Ariel eli Dama, jonka peiterooli on Videl.

”2 pahista, Udon ja Dama eli Zey ja Ariel, tuntevat toisensa ja voivat puhua keskenään yksityisviestein. Joka yö he valitsevat yhden muista pelaajista tapettavaksi ja päivällä he yrittävät esittää viatonta ja saada samalla hyvikset äänestämään jonkun viattoman kuolemaan. Pahisten tavoite on tappaa niin monta hyvistä, että pahiksia on saman verran tai enemmistö kylässä.”

Udon on Zarbonin rotua.


Spoiler:
Dama – Ariel

Nuoren elämäsi paras teko oli tappaa mies. Et halua kutsua sitä miestä isäksesi enää sen jälkeen, kun sait tietää, mitä hän teki äidillesi…

Sellissä kohtasit sinua vanhemman erirotuisen miehen. Hän yritti palkkamurhata kuninkaallisen perheenne, mikä ei sinun mielestäsi olisi ollut kovin suuri suru. Et ole kertonut omasta rikoksestasi hänelle: et pysty puhumaan äidistäsi vielä. Sitä paitsi Udon rakastaa sinua, vaikkei tiedäkään. Ja häntä on niin helppo rakastaa.

Eräänä aamuyönä hälytykset alkoivat soida ja vartijat huutaa ja juosta kohti ovia. Kuulitte taistelun ääniä ja valmistauduitte siihen itsekin, vaikka ilman aseita olittekin heikoilla. Pian hälytys loppui ja hiljaisuus kaikui käytävillä. Sellinne eteen ilmestyi mies, pitkä ja elegantti ja liskonkasvoinen. Hän katseli hetken sinua ja Damaa ja lupasi sitten pelastaa teidät vankilasta, jos vain tulette hänelle töihin…

Kun seuraavan kerran heräsit, makasit jonkun sylissä pienessä kylpyhuoneessa ja vihreä mies herätteli teitä. Hän kutsui sinua Videliksi ja allasi olevaa miestä Gohaniksi. Kun katsoit häntä, tiesit hänen olevan sinun Udonisi.

Wanmun esittäydyttyä tiesitte, että teidän täytyisi yrittää esittää näitä ihmisiä, joiksi muut teitä luulivat. Onneksi Wanmu otti myöhemmin yhteyttä telepaattisesti ja kertoi teille kaikkea olennaista… Gohan ja Videl ovat myös rakastavaisia, joten kukaan ei ihmettele sitä, että olette läheisiä.

Silti, teidän täytyy selvitä tästä, ja Wanmu teki selväksi, että te ette tule pääsemään huoneesta ikinä pois, jollette te tapa muita huoneessa olevia. Olet tappanut ennenkin, ja sinä haluat vain päästä vapauteen Udonin kanssa.

Roolisi on Dama, toinen pelin pahiksista. Peiteroolisi on Videl. Toinen pahis on Zey eli Udon, jonka peiterooli on Gohan.

”2 pahista, Udon ja Dama eli Zey ja Ariel, tuntevat toisensa ja voivat puhua keskenään yksityisviestein. Joka yö he valitsevat yhden muista pelaajista tapettavaksi ja päivällä he yrittävät esittää viatonta ja saada samalla hyvikset äänestämään jonkun viattoman kuolemaan. Pahisten tavoite on tappaa niin monta hyvistä, että pahiksia on saman verran tai enemmistö kylässä.”

Dama on ihmisen näköinen.


Spoiler:
Chi-Chi – Jitachi

Jo lapsena unelmasi oli saada ihana mies ja älykkäitä ja menestyviä lapsia. Goku ei ehkä aina ole ollut sellainen kuin toivoit, mutta rakastat häntä silti paljon. Gohan menestyy koulussa täydellisesti ja Gotenkin oppii kyllä vielä. Hänet sinä olet opettanut taistelemaan, sillä Goku oli kuollut ensimmäiset seitsemän vuotta Gotenin elämästä. Osaat kyllä taistella ja puolustaa itseäsi; lisäksi olet maailman vahvimman miehen vaimo, eli siis maailman vahvin!

Roolisi on tavis.
”8 tavallista Z-soturia nukkuvat yöt ja yrittävät päivällä löytää joukostaan pahikset ja äänestää nämä pois. Z-soturien tavoite on löytää ja tappaa pahikset.”


Spoiler:
Goku – Jii

Sinä olet maailman vahvin. Olet voittanut hirviön toisensa jälkeen, saanut monia hyviä ystäviä, kuollut kahdesti ja palannut aina takaisin, mennyt naimisiin Chi-Chin kanssa ja saanut kaksi poikaa, Gohanin ja Gotenin, ja treenannut. Aina ja paljon.

Sinuun luotetaan, vaikket ole porukan fiksuin. Olet kuitenkin luotettava ja huolehdit ystävistäsi ja perheestäsi. Sitä sinä aiot tässäkin kriisissä tehdä: vaikka et voi taistella perinteisin keinoin, aiot huolehtia kaikista parhaasi mukaan saiyalaisen ylpeydellä, josta Vegetakin olisi ylpeä.


Roolisi on marttyyri.
”Goku on maailman vahvin, moraalisin ja ehkä myös uhkarohkein mies. Gokun molemmat kuolemat johtuivat siitä, että hän uhrautui suojellakseen muita. Tämä peli ei ole poikkeus: Goku voi valita (tai olla valitsematta) itselleen suojeltavan, jonka puolesta hän kuolee, mikäli suojeltava tapetaan päivällä tai yöllä. Goku voi vaihtaa suojeltavaa missä vaiheessa peliä tahansa (sekä päivällä että yöllä) ja niin monta kertaa kuin haluaa. (Marttyyri)”


Spoiler:
Kuririn – Raegan

Tapasit Gokun nuorena, kun treenasitte yhdessä Muten Roshin oppilaina. Jouduit moniin vaikeuksiin ja kuolitkin muutaman kerran, mutta kaikki päättyi lopulta hyvin. Tapasit Androidi 18:n, jonka sisällä oli pommi. Toivoit pommin kuitenkin pois lohikäärmekuulilla, ja jonkun ajan kuluttua te rakastuitte. Nyt teillä on 4-vuotias tyttö, Marron. On huolestuttavaa, että hän ei ole täällä, hänhän saattaa olla yksin jossain, peloissaan... Myös 18 on huolissaan, mutta vain sinä huomaat sen: muille hän pitää yllä pokerinaamaansa. Toivottavasti pääsette pian pois täältä…

Roolisi on tavis.
”8 tavallista Z-soturia nukkuvat yöt ja yrittävät päivällä löytää joukostaan pahikset ja äänestää nämä pois. Z-soturien tavoite on löytää ja tappaa pahikset.”


Spoiler:
18 – Tetradynamia

Sinä et oikeastaan ole androidi, vaikka sinua sillä nimellä kutsutaankin. Oikeasti olet kyborgi: olit ennen ihminen, mutta Tohtori Geron kokeilujen takia koit jo menettäneesi ihmisyytesi. Tapahtui kuitenkin ihme: sinun ja veljesi sisällä olleet pommit poistettiin lohikäärmekuulilla, ja sitten sinä rakastuit Kuririniin. Nyt teillä on 4-vuotias tytär, Marron. Hän ei ole nyt teidän kanssanne ja olet valmis repimään ihmisiä kappaleiksi, jos vain saat hänet takaisin.

Roolisi on tavis.
”8 tavallista Z-soturia nukkuvat yöt ja yrittävät päivällä löytää joukostaan pahikset ja äänestää nämä pois. Z-soturien tavoite on löytää ja tappaa pahikset.”


Spoiler:
Piccolo – Violet

Olit ennen paha. Sitten Goku voitti sinut taistelussa ja vannoit kostoa. Kun Gokun veli tuli Maahan, tapoit heidät molemmat (uskottelet itsellesi ettei Goku uhrautunut, vaan sait vain heidät molemmat hengiltä…) ja veit Gokun lapsen. Vahingossa Gohanista tulikin elämäsi tärkein henkilö ja sinusta hänen opettajansa. Muut eivät näytä ymmärtävän tilanteen vakavuutta, mutta sinä onneksi tunnet Ajan ja mielen huoneen kuin oman turbaanisi.

Roolisi on tavis.
”8 tavallista Z-soturia nukkuvat yöt ja yrittävät päivällä löytää joukostaan pahikset ja äänestää nämä pois. Z-soturien tavoite on löytää ja tappaa pahikset.”


Spoiler:
Trunks – Horaaneko

Sinä olet jo yhdeksän vuotta vanha, eli paljon aikuisempi kuin paras ystäväsi Goten, joka on vasta kahdeksan, eli siis täysin vauva vielä. Sinun isäsi on prinssi ja äitisi maailman rikkain nainen, eli sinäkin olet aika tärkeä. Lisäksi olet todella vahva, koska olet treenannut isäsi kanssa. Kun muutuit ensimmäisen kerran supersaiyalaiseksi, hän vei sinut huvipuistoon. Se oli paras päivä ikinä. Ajan ja mielen huone ei ole ihan huvipuisto, mutta ehkä täällä voi treenata…

Roolisi on tavis.
”8 tavallista Z-soturia nukkuvat yöt ja yrittävät päivällä löytää joukostaan pahikset ja äänestää nämä pois. Z-soturien tavoite on löytää ja tappaa pahikset.”


Spoiler:
Goten – Ropsus

Sinä olet vasta kahdeksan vuotta vanha, mutta olet todella vahva! Olet melkein yhtä vahva kuin paras ystäväsi Trunks, joka on vuoden sinua vanhempi. Te tykkäätte treenata yhdessä. Trunksin kanssa on paljon hauskempaa kuin äitisi Chi-Chin, jonka kanssa treenasit pienempänä. Isoveljesi Gohanin kanssa treenaminen on myös kivaa. Ja nyt kun isäsi on herännyt kuolleista, voit treenata hänenkin kanssaan! Ehkä voitte treenata Ajan ja mielen huoneessakin!

Roolisi on tavis.
”8 tavallista Z-soturia nukkuvat yöt ja yrittävät päivällä löytää joukostaan pahikset ja äänestää nämä pois. Z-soturien tavoite on löytää ja tappaa pahikset.”


Spoiler:
Bulma – Hupi

Sinä olet nero. Sen takia tapasitkin nuorena Gokun, ja tempauduit ihmeellisiin seikkailuihin hänen mukanaan. Kaikki ei ole aina mennyt hyvin, mutta tapasithan sinä kuitenkin lopulta nykyisen miehesi ja lapsesi isän Vegetan. Ajan ja mielen huone on pelottava, etkä välttämättä voi luottaa läheisiisi – sinun täytyy siis vain käyttää älyäsi. Sitä sinulla riittää.

Roolisi on tavis.
”8 tavallista Z-soturia nukkuvat yöt ja yrittävät päivällä löytää joukostaan pahikset ja äänestää nämä pois. Z-soturien tavoite on löytää ja tappaa pahikset.”


Spoiler:
Vegeta – Livingstone

Sinä olet tuhoutuneen rotusi prinssi. Puhtaita saiyalaisia on jäljellä vain kaksi: sinä ja Kakarot, jota Maassa kutsutaan Gokuksi. Tulit Maahan tuhotaksesi Kakarotin ja koko planeetan, mutta toisin kävi: Kakarot voitti sinut ja monien vaiheiden jälkeen päädyit asumaan tälle hyödyttömälle mutapallolle. Asuit Naisesi Bulman luona ja saitte lapsen, Trunksin, mutta vasta viime aikoina olet uskaltanut myöntää itsellesi, että välität heistä. Ja aiot varmistaa, että he pääsevät täältä ulos turvallisesti.

Roolisi on tavis.
”8 tavallista Z-soturia nukkuvat yöt ja yrittävät päivällä löytää joukostaan pahikset ja äänestää nämä pois. Z-soturien tavoite on löytää ja tappaa pahikset.”
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Edellinen

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 82 vierailijaa

cron