Leikkirahan voimalla, päättynyt onnellisesti ^^

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Leikkirahan voimalla, päivä 3 -> 3.6. klo 22:30

ViestiKirjoittaja Ropsus » 03.06.2015 19:23:03

Huoh, tähänkin pitäs vissiin yrittää panostaa. Ensi alkuun haluan sanoa, että en ole tähän peliin hirveästi jaksanut keskittyä, koska miulla on ollut aika vaikeeta sopeutua takas tänne Englantiin -> peli ei ole ollut ensimmäisenä mielessä. Nyt kuitenkin yritän jotain saada aikaan, koska vika päivä ja on harvinaista et mie oon viel tässä vaiheessa elossa.

Eli siis, Zey ja Horaa jäljellä joista toinen on pahis. Ja miun pää sanoo, et ihan kumpi vaan voi se olla, mutta jostain syystä Zey vibattaa minuu enemmän (on vibattanu jo edellisestä pelipäivästä asti). Miun vibat ei kuitenkaan yleensä oo ollu oikeessa, joten en tosiaan tiedä kumpi ois suuremmalla todennäköisyydellä pahis.

Oon yrittäny lukea topaa läpi, mutta miulla ei ajatukset oikein pysy kasassa, muuten kun että molemmat on ollu suhteellisen aktiivisia ja hyvismäisiä koko pelin ajan. Molemmat on myös ollu aika rauhallisia vastaillessaan kysymyksiin ja myös kyselleet paljon. Zey on miusta vieläkin ollut jotenkin dominoiva, mutta se luultavasti johtuu siitä, että on ollut heti pelin alusta asti tosi aktiivinen ja täysin mukana pelissä.

Tulos: en tiedä yhtään ja pää on pyörällä kaikesta muustakin kuin pelistä. Kuitenkin miun vibat sanoo, että Zey se on, joten ++Zey (2500). Tää on nyt lähinnä sellane suurempi paha kahdesta tilanne ja voi olla, että metsään menee, mutta en halua ääntäni lähteä tässä vaiheessa jakamaan, koska en näe että siitä olisi mitään hyötyä.
Let's go poke it with a stick!
Avatar
Ropsus
Kyläläinen
 
Viestit: 91
Liittynyt: 15.11.2013 08:34:24
Paikkakunta: Joensuu

Re: Leikkirahan voimalla, päivä 3 -> 3.6. klo 22:30

ViestiKirjoittaja Jita » 03.06.2015 21:49:45

Game over, dudes!
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Leikkirahan voimalla, päivä 3 -> 3.6. klo 22:30

ViestiKirjoittaja Jita » 03.06.2015 22:47:37

Zey 0 + 2500 (Horaaneko) + 2500 (Ropsus)= 5000
Horaaneko 0
Ropsus 0 + 2500 (Zey)= 2500

"SHOW MUST GO ON!" Hyvin tuttu, viiksekäs mies pysäytti huudollaan jäljellä olevan kolmikon. Freddie Mercury huohotti kovaan ääneen sillä hän oli juossut suoraan Queenin keikalta Hitlerin sirkukseen. "Minulla on teille kahdelle hyvin tärkeä uutinen. Tiedän kuka teistä on Sirkushitlerin kätyri." Kolmikko katseli toisiaan ensin kummaksuen, sitten murhaavasti, ja lopulta epätoivoisesti. Zey huudahti: "Miten ihmeessä sinä voit muka tietää kuka meistä on petturi. Olisihan kuka tahansa voinut ottaa pestin Sirkushitlerin henkilöstörekrytoijana, vaikka hän tietäisikin hyvin että profetian mukaan Hitlerin sirkuksen valmistuttua maailmaa uhkaa paradoksi joka pysäyttää koko ajan, toisin sanoen aiheuttaa maailmanlopun." Muut kaksi katsoivat Zeytä todella tyhmänä. Ilmeisesti hän oli vahingossa onnistunut puhumaan sivu suunsa ja nyt oli myös paljastunut Hitlerin työntekijäksi.

Samaan aikaan neuvotteluhuoneessa Sirkushitler piti muun henkilökunnan kanssa tiimipalaveria. "Sirkusprojekti on hyvin lähellä valmistumista. Jos vielä saamme Horaanekon leijonankesyttäjäksi ja Ropsuksen tirehtööriksi, Zey saa kunnollisen palkankorotuksen." Samassa telttaan astui hyvin natsisaksan aikaiseen asuun pukeutunut natsisaksan sotilas pilaamaan ilon. "Mein führer... Itse asiassa... Zey on langennut Freddie Mercuryn näköisen miehen kehittelemään hyvin naurettavaan ansaan, ja puhunut ohi suunsa. Suunnitelma on paljastunut." Hitler otti lasit pois päältä, ja totesi kylmästi: "Kaikki jotka olivat jo alussa sitä mieltä, että suunnitelma tulee epäonnistumaan... Ulos teltasta ja heti." Suurin osa työntekijöistä lähti ulos teltasta, vain kolmen jäädessä paikalle.

"MITÄ KETUNSYÖMÄÄ TÄMÄ OIKEIN ON?! Ensin aivopesemme leikkirahalla sen Jita-nimisen mafiapomon jotta saisimme värvättyä hänen joukoistaan idiootin joka aivopesee muut idiootit. Vastoin kaikkia odotuksia suunnitelma toimii, kunnes SE PAHUKSEN Freddie Mercury tulee pilaamaan päivän sillä aivan naurettavalla suunnitelmallaan. Siis Freddie Mercury, vaikka jätkähän on ollut kuollut ja kuopattu jo vuodesta 1991." Tähän väliin yksi työntekijöistä huomautti: "Tehän kuolitte itse vuonna 1945." Aatu järkyttyi. Seuraavaksi hän katosi savuna ilmaan. Tämän jälkeen sirkus hävisi kuin pieru Saharaan. Eihän Aatun sirkusta voinut edes olla olemassa sillä Hitler itse oli kuollut jo 60 vuotta sitten.

Mutta kuka tämä Freddie Mercury oikeastaan olikaan? Toisin kuin Hitler, hän seisoi edelleen kolmikon edessä. "No, näköjään minunkin tässä pitäisi lähteä tuonpuoleiseen." Michael Jackson tuli hakemaan Freddietä takaisin taivaaseen, moonwalkaten. Horaaneko kysyi kaksikon lähtiessä: "Herra Mercury, miten tiesitte petturista?" Tähän Freddie ei oikeastaan vastannut mitään. Sen sijaan Jackson totesi vain: "Ei hän tiennytkään, hän vain halusi kiusata vanhaa Aatua.

Zey pidätettiin, ja vietiin vankilaan. Kaikki palautui normaaliksi, ja Don Jitan mafia oli jälleen entisellään. Ainakin melkein. Don itse oli syystä tai toisesta mystisesti nykyisin pahvinen, tosin ei siitä oikeastaan ollut muuta haittaa kuin että hän ei vain voinut mennä enää sateisella ilmalla ulos. En tiedä mistä tarkalleen ottaen on kyse, mutta pidetään sitä tässä tapauksessa rangaistuksena maailmanlopun yrittämisestä. Ainiin, ja entä sitten Zey? Hän pelasi Vapaudut vankilasta-kortin heti ensimmäisellä vuorollaan, mutta Jitan mafia meni bongaamaan hänet ja nyt hän nukkuu aurajuustojoen pohjalla sementtisten kenkien kanssa. Niin muuten, ja herra Aurajuusto otti muuten lopputilin koska ei päässyt tämän tarinan kertojaksi... Sillä se olinkin minä, Pastalautanen, muahahaha HAHAHAHAHA!


Kuolleet:
- Violet, päivä 1, tavis
- Mus, yö 1, tavis
- Lotazi, päivä 2, tavis
- Vampire, yö 2, tavis
- Zey, päivä 3, pahis

Laittaa työhakemustaan Hitlerille: (äänestyspakot)

Horaaneko

Trés bien, äänestyspakko hoidettu.
Hetkinen, tässähän on toinenkin aplodien arvoinen paikka: Pelissä ei kukaan kuollut antiaktiivisuuteen ^^


Kauhistelee Pastan paluuta: (poissaolot)

Ei ole :3

Peli on nyt päättynyt. Sana on vapaa.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Leikkirahan voimalla, päivä 3 -> 3.6. klo 22:30

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 03.06.2015 23:05:54

Olinpa hyödytön APJ/VPJ, mittään en sanonu :DD Tätä oli kuitenki hauska seurata, kiitos!
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Leikkirahan voimalla, päivä 3 -> 3.6. klo 22:30

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 04.06.2015 05:32:28

Yaass :D

Pitää kyllä kuitenki onnitella Zeytä, tosi hyvää pahispeluuta o/ En olis ilman noita yötappoja varmaan ees osannut epäillä :D Lopussakin aloin vielä Zeyn viimeisen viestin jälkeen epäröimään, ehkä sit onni onnettomuudessa etten ehtinyt paikalle..

Juu, mutta kiitos pelistä kanssapelaajille ja PJ-ihmisille! Ingamet oli aika viihdyttäviä :D

Enpä oo muuten hetkeen selvinny hyviksenä loppuun asti...
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Leikkirahan voimalla, päivä 3 -> 3.6. klo 22:30

ViestiKirjoittaja Ropsus » 04.06.2015 17:30:17

Enpä ois pelin alussa uskonu, että selviän hyviksenä loppuun ja voittokin vielä. Huh. Kiitoksia kaikille pelistä, vaikka (taas kerran) en hirveästi ehtinyt siihen panostaa.

Zeylle onnea hyvästä pahistelusta! En vieläkään oikein tiedä mistä toi miun viba tuli, ehkä miun pahistutka on kehittymässä.
Let's go poke it with a stick!
Avatar
Ropsus
Kyläläinen
 
Viestit: 91
Liittynyt: 15.11.2013 08:34:24
Paikkakunta: Joensuu

Re: Leikkirahan voimalla, päättynyt onnellisesti ^^

ViestiKirjoittaja Zey » 05.06.2015 13:34:05

Vitsi, ei sitten. :D Mutta onnea nyt hyviksille, jotka kyllä oli hyvin perillä pahiksesta. :>

Voisin ehkä hieman availla yötappoja. Tosin ensimmäinen olikin varmaan kaikille aika selvä, eli Musin tapoin ihan siksi, että varmasti peli jatkuisi vielä 3.päivään ja tätä pelin riemua riittäisi hieman pidempään. Vamin tappoa suunnittelinkin sitten jo 1.yön aikana, jotenkin houkutti ajatus siitä, että lopussa olisi minä, Horaa ja Ropsus. Lisäksi kun Horaa vielä piti Vamia mua hyvismäisempänä, niin siksi en voinut pitää sekä Horaata että Vamia hengissä (aka tappaa 2.yönä Ropsusta). Horaasta ja Vamista kuoleva lopulta valikoitui sen takia, että Horaa oli enemmän kertonut mielipiteitään muista pelaajista, niin hän tuntui turvallisemmalta. Vaikka tosin myönnettäköön (toisin kuin Horaa tuossa pelin aikana oletti), niin epäröin tappaa Vamia juuri siksi, että hän epäili mua. :D Se oli oikeastaan se ainoa asia mulla mielessä, miksi olisin Vamin voinut hengissä pitää. Ajattelin, että jos lopussa olisi ollut minä, Ropsus ja Vam, niin olisin voinut vedota/odottaa että he ajattelevat, etten mä olisi kyllä Horaata tappanut, kun hän oli ainoa, joka mua hyvismäisenä piti. :P

Oikeastaan olen aika tyytyväinen peluuseeni, vaikka häviö tulikin. Ainoat mieleentulevat asiat, joita lähtisin muuttelemaan ovat 2.päivän loppu ja 3.päivä. 2.päivän lopussa mulla oli ajatuksena, kun Vamilta ja Ropsukselta oli äänet tulleet, että olisin vetänyt Lotazilta ääneni pois ja asettunut itse kuoleman vaaraan. Ideana olisi ollut se, että joku kiva olisi asian hoksannut ja päätellyt, ettei se Zey ole pahis. Mutta sitten vain tuli ne ylppäreistä soittelevat sukulaiset, jotka vei sen vähäisenkin ajan, joka mulla oli, niin eipä tullut tuota toteutettua. :D 3.päivässä taas olisin halunnut olla aktiivisempi. Harmittaa, että noi ylppärit ja työt tuli sotkemaan tätä, sillä olisin halunnut panostaa peliin kunnolla ihan loppuun asti.

Ja hienoa, että toi mun vika viesti sai vähän epäröimään, se siinä oli tarkoituskin. :D En halunnut antaa sellaista kuvaa, että "paniikissa" taistelisin voittoni puolesta, vaan enemmänkin hain rauhallista asennetta, yritin vaikuttaa hyödylliseltä ja saada samalla sellaisen kuvan aikaan, että nyt ollaan metsään menossa.

Kiitos Ropsus ja Horaa onnitteluista, vaikka ei tää pahispeluu ihan nappiin mennyt. ^^' Kiitos myös muille pelaajille, sekä PJ:lle ja muille siellä taaempana häärineille. :D
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Leikkirahan voimalla, päättynyt onnellisesti ^^

ViestiKirjoittaja Hupi » 22.08.2015 20:47:43

jee
Hupi
 

Edellinen

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 62 vierailijaa

cron