Ennustajapeli III on ohitse!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Vampire » 03.04.2015 23:58:43

Juuhkis, koitan kyllä puhua mahdollisimman paljon ja tyoda mielipiteitä esiin, vaikka mulla onkin ihan törkeän kiireinen pääsiäisloma (oon lemmikkivahtina ja kumppanin luona lähes koko loman - tai ainakin koko pelipäivän).

Mitä tällä hetkellä tulee mieleen, niin Liluan on kyllä pelannut itseään tavallaan pussiin. Hagridin tuplaennustus viittais vähän siihen suuntaan, että mitään ennustustuloksia ei edes olla saatu vaan ne pitää keksiä, jolloin virheitä syntyy helpommin, kun ennustustuloksilla ei ole varsinaisesti mitään merkitystä. Samalla tavalla nyt etenkin tämän päivän sekoilu ja sinkoilu saa kulmat kohoilemaan huomattavasti, koska jotenkin tuntuu opussiin puhumiselta.

Jinmuruun mulla on ollut koko ajan joku intuitiivinen luotto, tämä on pelannut jotenkin luotettavan oloisesti ja ainakin mun siilmääni vaikuttaa hyvikseltä.

Violet eli entinen Hagrid hämmentää lähinnä sen takia, että tuntuu ottaneen tavallaan dominoivan ottteen peloon, mikä olis aika kätsyä pahikselle, kun vois ohjailla peliä mite lystää. Samalla jotenkin tuo tulokset on sellainen, että vois ihan hyvin käydä järkeen, että Violet on pahis. Jos Hagrid ei ole nimiä lähettänyt, niin silloin kohteet on voitu arpoa tai Violet pääsee vapaasti taktikoimaan niiden kanssa ja päättämään tuloksensa. Violetin (?) ja Lilianin väitteet mielenvikaisen ennustajan roolista tuntuvar myös oudoilta, koska molemmat mielenvikaiset ovat jo kuolleet, joten se ei ole enää mahdollista.

Lotazi on oikeastaan ainoa, josta jopa intuitio ja mututuntuma on täysin hiljaa. Lotazi on tällä hetkellä ehdolla pahikseksi, nopakdi tai hyväuskoiseksi - jotenkin kallidtuisin vähän sille kannalle, etä Lotz on ennustaja pahiksen sijaan. Paljon yoki riippuu siitä, tuleeko niitä poikkeavia tuloksia vai ei. PJllä kuitenkin tuntuu olevan hyvä ketju itse kunkin noppaennustajan kohdalla heitoissa, kun sarjat ovat näinkin pitkiä.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Violet » 04.04.2015 00:29:45

Äsh, sanoinko tosiaan olevani mielenvikainen ennustaja? Mulla on nyt selvästi vaikeauksia omaksua tää uus ennustajatyyppi. Eli tarkoitin viime postissani mielenvikaisella sitä, mikä näkee kaikki pahiksina, eli vainoharhaista varmaankin, jos muistan nimityksen peliin. Taidan vaipua hetkeksi hiljaisuuteen, jotten sekoita peliä entisestään, ja lukea kunnolla nämä viestit. Mutta ensin nukkumaan.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Lilian » 04.04.2015 03:32:37

Hmph, koska nukkumatti näyttää häipyneen, laitan nyt sitten jotain viestiä.
Tosiaan, pahoittelut eilisestä, menin sekaisin omasta erehdyksestäni. :P

Anteeksi, eihän tämä ole rumasti sanottu, mutta en ota eilisestä
Hagrid-ennustuksestani mitään syntipukin roolia, vahinkoja
varmaan sattuu kaikille...

Njoo, yritän vielä nukkua ennen kuin palaan hetkeksi, mutta
nyt menen sulattelemaan tätä kaikkea, kuitenkin häpeän tätä
puolustuspuhetta päivällä..
Teresa -> Lilian
Lilian
Kyläläinen
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21.02.2015 19:02:19
Paikkakunta: Espoo

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 05.04.2015 16:42:27

#pettymys
Oletin, et täälä ois mulle monta viestiä luettavana ku tuun takas, mut ei sitte. :(

On vaikeeta sanoa, että kuka vois olla pahis, ku Lotazi on pelannu niin neutraalisti, Lilian perseilee ja Hagrid --> Violet on ollu suurimman osan pelistä hiljaa (Violet korvaajana on ollut aika neutraali myös, mitä nyt vähän sekoillut, mutta siitäkään ei oikein voi päätellä mitään). Eikö ketään kiinnosta puolustaa itteään? :'D
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Violet » 05.04.2015 17:18:26

Jinmuru: Voin periaatteessa puolustaa itseäni syytöksiltä, mutta mitään syytöksiä ei ole tullut. Vampire on "syyttänyt" minua dominoivasta asenteesta ja todennut, että ennustustulokseni sopivat hyvin pahiksille, mutta 1) Dominoiva päivänaloitus johtui siitä, että muistin tilanteen olevan yksinkertaisempi kuin se on (luulin, että pelissä on 2 varmaa hyvistä). Väärintulkitussa tilanteessa toimin väärällä tavalla ja 2) Hagridin (todennäköisesti) sattumalla valittuihin ennustustuloksiin en ole päässyt vaikuttamaan.

Itse odottelen tässä sitä, että Horaaneko tulee peliin, en halua lähteä toimimaan vielä ilman hänen näkemyksiään. Hän voi tosiaan joutua puolustautumaan joiltakin Lilianin sekoiluilta.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 05.04.2015 17:47:34

No syytös on se, että on 33,333... % todennäkösyys, että oot pahis. Sehän täsä onki ongelma, et ku ei oo mitään varsinaisia syytöksiä ketään kohtaan. :DD
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Violet » 05.04.2015 19:08:02

Jinmuru hei, toi ei taida olla kovinkaan rakentavaa, kun nyt yrität vaan saada muut tappelemaan keskenään likaamatta käsiäsi. Tuollainen käytös luo kuvaa pahiksesta, joka yrittää vähällä vaivalla saada muut hyvikset tappelemaan keskenään.

Lotazi: (Provosoiva kysymys): Miksi olet niin neutraali?
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Lilian » 05.04.2015 23:03:08

Komppaan Violetia.
En halua olla syyttäjä, mutta jos ei ole pahis, niin toi Jinmurun pelityyli
tuntuu kovin kiivaalta?

Hm.
Mun on vähän vaikea vastata syytöksiin, joita ei pahemmin
itseeni kohdistu?

Lähinnä olen saanut napinoita siitä äänestyksestäni, mutta se oli vain vahinko, kuten
olen jo sanonut
Vika viesti ennen lomaa (:
Teresa -> Lilian
Lilian
Kyläläinen
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21.02.2015 19:02:19
Paikkakunta: Espoo

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 05.04.2015 23:58:51

Ööö, Violet, miten saan sit teijjät "tappeleen" keskenänne silleen, että likaan käteni? ;) Mun mielestä ois vaan kiva, jos ees yrittäisitte kertoa mulle (ja Vampirea kiinnostaa vissiin myös), että miks joku muu on pahis. Ei se oo tappelua, se on juonittelupelin idea?

Lilian, sää et oo täsä pelisä muuta tehny ku sekoillu ja komppaillu muita. Väitin just että oot vaan perseilly, ja sekö on muka vaan "napinaa"? :DD Huomio: se oli provosointiyritys. Eikö sua saa millään sanomaan mitään omaa? Ja tiedokseks, että tää sun perseily on jatkunu kyl koko pelin ajan, en tarkottanu vaan "äänestämistä" (tarkoitat vissiin vieläki ENNUSTAMISTA, ARGH). Todella toivon, että Horaaneko saa tohon sun touhuun jotain järkeä.

Mää oon kiivas, koska mua veetuttaa pelata peliä, josa kolme pahisehokasta on hiljaa ja/tai neutraaleja eikä ees yritä pelata. Joo, hiljasuus/neutraalius on yks pahistaktiikka, mut onhan tää ny vaan ihan hemmetin tylsää pelata ku kukaan ei sano mitään.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 06.04.2015 02:54:28

Lilian

Herää. Sai yöllä pahistuloksen, ei tiiä onko se hyvä vai ei (no ei tiiä kukaan muukaan ekana päivänä, että onko ennustus oikeen vai ei). Sanoo, ettei kannata sanoa kaikkea heti, on oppinu tän Vuotiksen peleistä. "Haittaakohan jos kaksi ennustaja on kysyny samaa nimeä?" Tyhmät kysymykset osa 942. Komppaa muita siitä, että ei tuoda ennustustuloksia vielä esille. "Sama kai se on, millä sivulla huutelee, aiempi oli vaan mun mielipide. En ole pahis, aiempi oli ihan mutupuhetta" oli vastaus siihen, että mitä eroa olisi muka sillä, että pelaako Kyläsä vai Vuotiksesa. Heti, kun kaksi muuta kertoo ennustustuloksensa, Lilian kertoo myös omansa (Odoshista pahistulos). "Hyvä kysymys: kuinka äänestää, jos ei tiedä onko pelaaja tavis vai pahis? :)" Siis... hyvä kysymys? Kai tuo oli sarkasmia? Ensinnäkään täsä pelisä ei oo taviksia. Toisekseen juonareitten idea on vähän niinku löytää ne pahikset........

2. päivänä kysyy, että onko äänestyspakossa, vaikka onkin poissaolo. Kertoo olevansa kiireinen ja vastaa Lotazin kysymykseen ("Jotenkin sekava viesti, eli tarkoititko että et halua nimiä esille ja se on sun mielipide asiasta? Sanot ettet ole pahis, vähän pahismainen sanonta tässä kohtaa peliä. Mikä aiempi oli mutupuhetta?) näin: "Eli kyseessä oli komppaus, miksi nimiä ei pitäisi sanoa, ihana huawei kirjoitti vaihteeksi omiaan ja viesti sekosi. Haha, näköjään puhun kuin pahis, vaikka olisin tavis. :D" Edelleenkään täsä pelisä ei oo taviksia. On sitä mieltä, että "oman roolinsa voisi halutessaan kertoa niin saadaan varma pahis pois pelistä? Tai ihan miten vaan." Mitä ihmettä. Mikä varma pahis sillä saadaan pois, jos kaikki tulee topaan ilmottamaan, että on ennustaja *enkelihymy*????? Kamalaa sekoilua tällanen. Sai Hagridista tuloksen pahis. Kukaan ei vibata mutta epäilyjä ilmeisesti on. Vibattaminen tarkottaa tuntemusta, joten se on heikompi asia ku epäileminen. Outoa, jos tuosa vaiheesa peliä ei ole pieniä tuntemuksia pahiksista vaan ihan oikeita epäilyksiä on! Lilian haluaa kuitenkin pitää siirtonsa salassa ja äänestää kunnon koneen ja ajan kanssa – vaikka samalla kaikki muut äänestävät satavarmaa pahista Herkkuoonea. Mitäs veetua. Vastaus kyseenalaistuksiin roolin paljastamisesta varman pahiksen nappaamisesta: "Ja joo, unohtakaa toi mitä sössötin roolinsa paljastamisesta. Antakee anteeksi aloittelijan tunarointi..." Sanoo suorittavansa äänestyspakon huomenna, koska ei luota puhelimeen. Lupaa kertoa ajatuksiaan myöhemmin, koska tyyliin kuuluu harkita ja miettiä ennen suun avaamista. No, näiden sekoilujen perusteella ei kyllä siltä vaikuta. Puhelimessa ei toimikaan netti. Äänestää Herkkuoonea, koska äänestyspakko koputtelee ovelle. Haluaa "äänestää" samasta seuraavana yönä (ENNUSTAA samasta). Kertoo hakevansa varapelaajaa poissaolon ajaksi. Vaihtaa nickiä. Ei kuulemma löydy vapaaehtoisia yönimeksi (jos ennustettaisiin siis samasta), ja Lilianin puolesta joku muu saa sen yönimen päättää. "Mun puolesta voidaan kyllä tehä niinkin, että äänestetään äänestetään tahoillamme, mut toisaalta jos ennustetaan Hagridia, niin puh, tämä tietysti herää ja äänestää paukauttaa samantien. (Joo, mun ei pitäis olla sarkastinen, sori)" ENNUSTETAAN tahoillamme kenties? Hagridin heräämistä pitäisi tuosa tilanteesa huonona asiana? Eihän se sitä ole. Kuvailee varman pahiksen lynkkaamista pellolle massaamiseksi ja jotenkin ihmeellisesti liittää sen Hagridin oletettuun antiaktiivisuuskuolemaan (sanoo myöhemmin, ettei Hermione ja Hagrid liity toisiinsa, vaan otti vain Hagridin nimen sattumalta esille ja pahoittelee sekavuutta). Yhteisen yönimen ei tarvitsisi olla "kukaan tietty". Kyllä se siinä vaiheesa kuule on joku tietty, ku joku nimi päätetään. Kukaan ei vibata (mihin ne epäilyt jäi???). Hagridin ennustaminen voisi kuulemma olla hänelle herätys peliin. Komppailee sitä, ettei halua antiaktiivisuuskuolemaa, kun hänelläki on poissaolo tulosa eikä oo vielä varapelaajaa. Pääsä on kuulemma totaalinen tyhjyys. "Jotenkin mulla on sellanen olo, että jos lähetään vaan heittelemään nimiä, käy äkkiä niin, että meillä on yönimi, enustetaan hänet ja pum - osuttiinkin hyvikseen. Hieno homma pahiksille. No, ehkä en maalaile tämän enempää uhkakuvia." Ei, pahisten ei oo helpompi voittaa, vaikka meijjän yönimi osuiski hyvikseen (niinku hän myöhemmin tätä ajatusta jolleki selvitti). Miettii, että kuka on yönimi, ajatus ei kuulemma toimi. "Mua kukaan hereilläolioista ei hirveesti vibata, ja itsekin olen lähinnä pihallaoleva aloittelija, joka yrittää oppia foorumin tavoille ja pelata hyvin. :D" Epäilykset on siis vaan hävinny. Sanoo kattovansa Hagridin (eikä hän tai kukaan muukaan tajunnu, että katto Hagridin jo edellisenä yönä.

3. päivä: "Jaha, pahiksmaisuus näköjään tulee osakseni vaikka olisin hyvis. :D" Niin no, se pahismaisuus ei vaan roiku jonku yllä, se aiheutetaan omalla käytöksellä. Sai Hagridista taas pahistuloksen ja arvelee olevansa mielenvikainen ennustaja (joka on jo kuollu, tarkoitti vissiinki vainoharhasta). "PJ muuten, päteekö mun katsominen varapelaajaan kun Hagrid pudottautui pelistä pois?" Mitä veetua nyt taas? Ihan niinku varapelaajan myötä vaihtuis rooliki :DDDD "Vastaan Jinmurun kysymykseen miksi ennustin Hagridia kahdesti. Nyt olen hieman hämmentynyt. Olenko ennustanut tuplasti? Se ei ole ollut mitenkään harkittu teko, vakuutan. (Hölmö minä jos noin on käynyt :P ) Joo, antakaa anteeksi aloittelijan sekoilu.." Aloittelijan sekoilujen piikkiin siis tämäkin kämmi, selevä. Niinku (Hagrid -->)Violet sano, ni hyviksen osassa ennustamisella on iso merkitys täsä pelisä, eli vaikuttais aika keksityltä tuo tulos. "Pahoittelut kömmähdyksestäni, se ei tule toistamaan. Ehkei pelinjohto huomannut aiempaa puhettani Hagridin tupla ään estämisestä. Luulen, että ääni mitätöidään." Ja JÄLLEEN yksi mitä veetua nyt taas -hetki. Mistä sää hyvä ihiminen puhut? PJ ilmottaa, että Horaaneko tulee varapelaajaksi Lilianin poissaolon ajaksi. "Anteeksi, eihän tämä ole rumasti sanottu, mutta en ota eilisestä Hagrid-ennustuksestani mitään syntipukin roolia, vahinkoja varmaan sattuu kaikille..." Ei tarvi ottaa syntypukin roolia, ei peli tähän kaatunu, mutta jos oot hyvis, ni miettisit vähän ennen ku toimisit, kerta se sun tyyli kuulemma oli. "– – kuitenkin häpeän tätä puolustuspuhetta päivällä.." Siis kopioitko sää mua tahallaan vai vahingosa? :DD (Ite sanoin 2. päivänä näin: "Häpeän tätä viestiä varmaan huomena mut nyt on pakko mennä nukkuun.") Komppaa Violetia esim. kaikesa: mun pelityyli on kuulemma kiivas (mistäköhän johtuis) eikö voi vastata syytöksiin, jotka ei kohdistu itseen. Täsä niitä Lilian ois! Mut ilmeisesti tuo nyt oli vika viesti ennen lomaa, eli saa nähä, mitä Horaaneko sanoo. (Jos kerkeää sanoa mitään, koska täsä on aika monta hyvää syytä äänestää Liliania...)

Sekoilua, hyvistelyä, ei omia mielipiteitä (joissa olisi järkeä), epäilyksiä ja ajatuksia, joita ei voikaan jostain kumman syystä kertoa... Lilianin pelityyli on niinku jonku, joka on laitettu pelaamaan juonareita ilman sääntöjä tai termistöä ja käteen on vaan lyöty ohjekirja "1 000 ja 1 asiaa, jotka voit sanoa juonittelupelissä", ja sieltä hän sitte huutelee randomeja asioita eikä tiiä yhtään, että mitä tapahtuu. En haluais puhua tällä tavalla alottelijalle, mut sun pitää Lilian tajuta tää asia. Ei hyviksenä voi pelata noin. Ja jos oot pahis, ni voit pelata noin, mut et siltikään viittis, jooko. Pahismaisimmaltahan Lilian vaikuttaa nyt, mut tää voi oikeesti olla alottelijan kömpelyyttä. Ei vaan voi tietää. Noh, kattoo mitä Horaaneko sanoo huomena...

Hagrid --> Violet

Hagrid on antiaktiivi eikä suorita äänestyspakkoaan 2. päivänä ja putoaa. Violet tulee tilalle 3. päivänä. Antaa Hagridin ennustuksen kohteet (Herkkuoone pahis, Vampire pahis, Lotazi pahis). Arvelee olevansa mielenvikanen (tarkotti vainoharhasta ja edellinen rooli jäi päälle) tai voisi olla myös noppaennustaja. Väittää, että pelisä on kaks varmaa hyvistä, vaikka oikeesti on vaan yks (Vampire): muisti Lotazin äänestystulokset väärin. Ääni ois menosa Lilianille (mikä tilanne nyt, kun spekuloitkin väärin varmat hyvikset jne?) Kertoo Vampirelle, ettei voi olla hyödyksi, koska aiemmat ennustustulosten kohteet ovat jo kuolleet. Pitää Lilianin kömmähdystä pahismaisena: "– – pahikset joutuvat keksimään ennustustuloksiaan, jolloin he eivät joudu aidosti pohtimaan omia ennustuskohteitaan tai saa tuloksia, jolloin tuon tyyppinen kömmähdys saattaa tapahtua. Toisaalta Lilian puhui jo viime päivänä Hagridin ennustamisesta, vaikka oli jo ennustanut tämän. Kummallista, ettei tähän puututtu silloin. En edes tiedä mitä kaikkea tästä pitäisi ajatella." Tarjoaa syvimmät pahoittelut siitä, että muisti Lotazin ennustustulokset väärin. "Huomionarvoista kuitenkin on, että jos olette molemmat hyviksiä, niin toisen teistä on pakko olla herkkäuskoinen- ja toisen noppaennustaja. Jos laskin oikein, niin pelissä on tällä hetkellä 3 vain pahistuloksia saanutta ja 2 vain hyvistuloksia saanutta. Pahis voi siis olla missä tahansa ryhmässä riippuen noppaennustajan sijainnista." Juurikin näin. Jos mää paljastun noppaennustajaks, ni Lotazi on hyvis, mut jos kuka tahansa muu on, ni Lotazi on pahis. Violet pitää mun kursiiveja huvittavina ja kokoamisviestiäni hyödyllisenä (auttaa pysymään kärryillä). Komppaa mua siitä, että Vampiren kannattaa tehä nyt kaikkensa. Pohtii sitä, että saavatko Lilian ja hänen varapelaajansa viestitellä keskenään (eivät saa, paitsi yönimistä). Vampire huomauttaa, että mielenvikaset ennustajat on jo kuollu, ja Violet sanoo, että uutta ennustajatyyppiä on vaikea omaksua ja vaipuu hiljaisuuteen, ettei sekota peliä (eihän ny yks sekaannus vielä mitään sekota, älä liiottele! :D) ja lukee viestit kunnolla. Kysyin, että eikö ketään kiinnosta puolustaa itseään: Violet sanoo voivansa periaatteessa puolustautua syytöksiltä, mut niitä ei oo tullu: "Vampire on 'syyttänyt' minua dominoivasta asenteesta ja todennut, että ennustustulokseni sopivat hyvin pahiksille, mutta 1) Dominoiva päivänaloitus johtui siitä, että muistin tilanteen olevan yksinkertaisempi kuin se on (luulin, että pelissä on 2 varmaa hyvistä). Väärintulkitussa tilanteessa toimin väärällä tavalla ja 2) Hagridin (todennäköisesti) sattumalla valittuihin ennustustuloksiin en ole päässyt vaikuttamaan." Haluaa odottaa, että Horaaneko tulee peliin, koska ei halua toimia ilman hänen näkemyksiään. Horaaneko voi joutua puolustautumaan "joiltakin Lilianin sekoiluilta". Joo-o, aikaa on yks päivä ja tosta listasta tuli aika pitkä. Sori, Horaa. Sanoin, että syytös on se, että on 33,333... % todennäkösyys, että hän on pahis. Violet väitti tämän olevan epärakentavaa ja luovan kuvaa "pahiksesta, joka yrittää saada muut hyvikset tappelemaan keskenään". Kysyy Lotazilta provokysymyksen "Miksi olet niin neuraali".

Vähän sekoilua, mutta ei mitenkään kamalan häiritsevällä tavalla. Pelaat eri tavalla kuin pelin alussa, kun et ollut varapelaaja, vähemmän aggressiivisesti. (Vaikka viimeisimmät viestit olivatkin jo enemmän samaa tyyliä). Onko rooli muuttunut hyviksestä pahikseksi, vai onko vain vaikeaa tulla 3. päivänä mukaan? Ainakin josain vaiheesa sanoit, että luet aikasempia viestejä ajatuksen kaa, onko näin tapahtunu? Mitä mieltä oot Lotazista, ku et oo hänestä puhunu?

Lotazi

Herää. Kertoo pelanneensa vanhasa Kyläsä ennustajapeleisä. Hyviä muistoja. Kertoivat sillon päivän alusa ennustustulokset. Horaanekosta viaton-tulos. Herkkuoonesta ja Horaanekosta hyvisvibaa (Herkkuoone oli pahis). Listasi ihmisten tulokset ja kertoili kivasti omia mielipiteitä. :) Kyseli Lilianilta kysymyksiä, kyseenalaisti viestien pituuden ja sisällön ja sanoi neutraaliksi. Musta hyvismäinen fiilis ja surullinen kysymys siitä, että miksi en oo enää vanhalla nickillä :'D (Mutku oon tällanen muru!) Vampire kuulemma neutraali. Hagrid(--> Violet) ei ollut herännyt. Odoshi neutraali/hyvismäinen, (vanha) Violet neutraali/pahis, (Lotazi sekoilee ennustamisen/äänestämisen kanssa, hyviä kysymyksiä ja pointteja kuitenkin Violetille). Horaanekon lynkkaus mietitytti, koska hänestä oli hyvismäinen kuva. Herkkuoonesta sai vahvimman hyvisviban. Mielenkiintoista... Mutta Herkkuoone pelasi kyllä oikeasti hyvin, eli Lotazi vois olla erehtyny hyvis tai pahiskaveri, joka alkupelisä päätti antaa luottoa. Toisaalta oisko pahis antanu toiselle noin vahvaa luottoa? Nää on näitä kysymyksiä... :DD

2. päivä: "En kyllä tiiä miten mun pahistutka on näin hakoteillä tauon jälkeen." Violetista viaton-tulos. Lotazi vaikutti aika vastaanottavaiselta sille, että ennustettaisiin kaikki samasta, kysyi vain että ketäs ennustettaisiin ja että päättääkö ennustettava oman ennutuksen kohteensa silti. Ei tykänny Lilianin nimimerkinvaihosta kesken pelin. Ei ole kuulemma järkevää ennustaa heräämättömästä, koska ei ole muuta materiaalia pelaajasta. "Kuitenkaan pelin idea ei oo oman roolin selvittäminen vaan pahiksien eliminointi, joten itse ehdottaisin että ennustetaan jotain jo herännyttä pelaajaa, jotta voidaan ennustustuloksia verrata henkilön käyttäytymiseen ja sanomisiin." Ja kun sanoin, että jos saa oman roolin selville, ni seuraavat ennustukset (tai edellisetki?) voiski sit paljastaa pahiksen, niin vastaus: "No itellä on vaihtoisina rooleina herkkäuskonen- tai noppaennustaja, jotenkin tuntuu ettei mun omat tulokset kauheesti auta pahisnappaukseen." Mut jos sun rooli selviää ni selviää munki. Aina vähän eteenpäin. :'D ¨

3. päivä: Korjas Violetia siitä, että on myös saanu vaan hyvistuloksia. Eipä muuta. Nyt äkkiä puhumaan, oot niin kovin neutraali ja äh :I Mitä mieltä oot Violetista ja Lilianista?

Ohhoh, tän tekemiseen meni melkeen 3 tuntia. Anteeksi aikamuotojen heittely, en jaksa enää todellakaan käyä koko viestiä läpi ja korjata niitä. Äänestän huomena, todennäkösesti Liliania, koska no, lukekaa tää viesti. Katon kuitenki ensin, että mitä Horaaneko sanoo.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 06.04.2015 03:21:01

Hähää, ettepä päässeet musta niin helpolla >:D (Oli kyllä aikamoista tuuria tuon Herkkuoonen kanssa!) Tulin kuitenki nyt vaan ilmottamaan että oon kaikissa elämänvoimissani (ja seurannut peliä haudankin takaa) joten tuun huomenna (eli tänään) heti aamu/iltapäivästä kommentoimaan, nyt väsyneenä ei aivot enää riitä.
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Violet » 06.04.2015 13:39:05

Jinmuru: Ai mitäkö mieltä olen Lotazista. Ugh. Lotazi on ollut suht. aktiivinen, mutta silti minusta tuntuu, että hän on syrjässä. Ensimmäisenä päivänä hän antoi luottoa Herkkuoonelle, mikä saattaa olla pahisten lähentely-yritys, mutta en voi sanoa varmasti. Ensimmäisen päivän jälkeen Lotazin juttujen taso laski. Lotazi voi olla hyvis, joko yrittää varovaisesti rakentaa mielipiteitään tai pahis, joka punoo juoniaan varjoissa. Jos Teresa/Lilian/Horaaneko hybridi ei ole pahis, niin kohdistaisin katseeni todennäköisesti Lotaziin.

Lotazi: Samalla kun pohdit minun ja Lilianin tilannetta (jos siis aiot vastata Lotazin kysymykseen), niin pyytäisin kohdistamaan huomion myös Jinmuruun itseensä.

Horaaneko: Odotan selityksiä Lilianin toimiin, sillä niiden perusteella minulla on monta hyvää syytä äänestää sinua.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 06.04.2015 15:52:20

Tota tota. Mää oon kuuesta yheksään aika lailla varattu (mitä ny välillä kerkeen stalkata kännykällä, et mitä täälä tapahtuu), mut tuskin kerkeen hirveesti alkaa kirjotella. Siks äänestän "jo" nyt. Oishan täsä voinu jo aikasemminki äänestää, mut aattelin antaa aikaa vastailla. No, nyt on vielä tunti aikaa silleen, että oon paikalla koko ajan, jos tulee jotain ongelmia.

++Horaaneko
Kai mää nyt äänestän Horaanekon nimellä, ku hän varapelaa Liliania? :D Ilmottakaa mulle äkkiä, jos ei, ni kerkeen korjata asian vielä. Perusteluja on aika paljo edellisesä viestisä. En vaan jaksa enää uskoa, että kukaan hyvis vois olla noin pihalla ku Lilian on ollu. Ja jos menee huti, ni huomena on sit vielä yks päivä aikaa saada pahis kiinni.

Ja mietin taas näitä ennustusjuttuja:
Jos nyt kuolee Lilian --> Horaaneko, joka oiski vainoharhanen ennustaja tai noppaennustaja, ja yöllä sit Vampire, joka on myös joko vainoharhanen ennustaja tai noppaennustaja, ni huomena ois tosiaan 3 pelaajaa: mää, Lotazi ja Violet. Näin mää oletan tän menevän, koska en nää mitään muuta yötappoa järkevänä pahiksen kannalta, ku määki oon täsä saanu epäilyjä. Toki päivällä voi lynkkautua joku toinen ku Lilian --> Horaaneko... Anyway. Jos vaikka Vampire ois toinen vainoharhanen ja Lilian --> Horaaneko noppaennustaja, ni jäljelle jäis herkkäuskonen (mää), toinen vainoharhanen (Violet) ja pahis (Lotazi). Helppoa lynkata pahis.

Jos Lilian --> Horaaneko ja Vampire ois molemmat vainoharhasia, ni jälelle jäis noppaennustaja, herkkäuskonen ja pahis. Tuosta oiski vähän vaikeempi lynkata pahis, jos ei yöllä selviä noppaennustaja (Zey pliiiiis, älä heitä taas samaa, tuhoat mun mielenterveyden :DDDD). Jos yöllä ei selviä, ni mää voisin olla edelleen herkkäuskonen tai noppaennustaja; Lotazi vois olla herkkäuskonen, noppaennustaja tai pahis; Violet vois olla noppaennustaja tai pahis. Vaikee tilanne siis, varsinki jos pahis pääsee äänestämään ensin ja toinen hyvis lähtee siihen mukaan.

Jos täsä käyki jostain syystä niin, että mut lynkataan tai kuolen yöllä: Lotazi on hyvis (herkkäuskonen) vaan, jos mää oon noppaennustaja. Edellisellä sivulla on mun pähkäily aiheesta. Eli jos mun rooli onki herkkäuskonen, ni Lotazi on viimenen pahis. Jos oon noppaennustaja, ni Lotazi on herkkäuskonen, ja sit Violet ois viimenen pahis. (Jos mennään edelleen tällä oletuksella, että Lilian --> Horaaneko lynkataan tänään ja hän onki hyvis ja Vampire lynkataan yöllä.)

En nyt jaksa alkaa käymään jokasta skenaariota läpi, mitä täsä voi käyä, tuosa tais olla ne todennäkösimmät. Ihan mielettömän ahistavaa vaan oottaa muita pelaajia kirjottaan ja äänestään, ku haluais jo ite tietää, et mitä täsä käy. :'D Vähän harmittaa äänestää Horaanekoa heti, ku hän tulee varapelaajaks, eikä ees kerkee sanoa mitään, anteeks siitä :/
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 06.04.2015 17:17:36

Tässä onkin hyvää aikaa kirjotella kun onnistuin tiputtamaan pepsitölkin varpaille enkä kykene tekemään mitään...

Violet, ja kaikki muutkin, en usko että pystyn selittään Lilianin perseilyä mitenkään. :D Jos nyt ollaan ihan rehellisiä niin joo halusin takas peliin varittamalla Liliania, mutta aattelin myös ilmotessani miten hauskaa olisi haastaa omat pahistelutaidot ja yrittää saada Lilianille taas puhtaat jauhot pussiin, koska olin ainakin yhtä epäileväinen kuin te hänen viattomuutensa suhteen. No olin väärässä, enkä todellakaan tiedä mitä Lilian on ajatellut pelatessaan tätä peliä. Mutta jos ootte yhtään nähnyt Lilianin pelin ulkopuolisia viestejä, niin nekin on todella sekavia. Näyttää siis vaan siltä että Lilianin kirjoitustyyli on tosi sekava (kertokoon siitä vaikka se että luulin häntä aluksi trolliksi, anteeksi vaan).

No se siitä. Koitan nyt tässä hupenevassa ajassani (taas kerran :'D) vähän pohtia pelaajia.
Eka vähän ennustajista (lähinnä omaa päätä selventääkseni)

2 vainoharhaista ennustajaa: Lilian-> Horaaneko/ Vampire/ Hagrid->Violet
Herkkäuskoinen ennustaja: Jinmuru/ Lotazi
Nopalla ennustaja: .... Joku näistä?

Elikkäs, sekä Jin että Lotazi on saanut vaan hyvistuloksia, ja kaikki kolme (minä, Vam ja Violet) ei voi olla vainoharhaisia ennustajia. Tietäen Vamin roolin ja oman roolini, olen joko toinen vainoharhaisista tai nopalla ennustaja, ja Violet on joko vainoharhainen, noppa tai pahis.

Jinmurusta olen saanut läpi pelin hyvismäisen kuvan. On panostanut peliin sellaisella rehdin tuntuisella otteella ja ottanut rohkeasti kaikkeen kantaa. En siis usko, että Jinmuru valehtelee tuloksistaan (ollen näin pahis).
Vampirehan ei ole pahis Odoshin ennustuksen ansiosta.

Jäljelle jää siis Violet ja Lotazi, joista uskoisin jommankumman olevan siis pahis (tai sitten Jin on pelannut ihan helkutin hyvän pahispelin P:).
Lotazihan kommentoi Herkkuoonea näin:

Sai pahistuloksen. Pelitaktista jutustelua. Ensimmäinen ja ainoa pelaaja jolla on ollut oikeasti sanottavaa toisesta pelaajasta, tässä kohtaa Violasta joka tuntuu vaihtavan nopeasti mielipidettä. Hyvä pointti ettei kannata alkaa äänestämään pelkästään ennustustuloksen perusteella.

Yhdessä ainoassa viestissä oli paljon asiaa ja kysymyksiä muille. Viesti tuntui siltä kuin Herkkuoone haluaisi viedä peliä eteenpäin. Saan hänestä vahvimman hyvisviban.


Ja tuo lausahdus "vahvimman hyvisviban" saa miettiin että sanosko pahis noin kaveristaan? Tästä sain ehkä vähän hyvisviboja. Toisaalta sitten tuo seuraavan päivän "oho pahistutkani taitaa olla sökönä"-kommentti (okei ei sanasta sanaan) vaikutti jotenkin teennäiseltä. Sen jälkeen on ollut aika ultimaattisen väritön ja hajuton.

Violetin reinkarnaatio taas.... Jaa, yhtä epäselvä ku Lotazi. Tuntuu olevan ehkä vähän pihalla (yleensä olen tottunut näkemään Violetin niin kiinni pelissä kun olla ja voi) mikä voisi tietysti kieliä pahisroolista (en oo pitkään aikaan nähny Violetia pahiksena niin en muista millainen pahistyylinsä on, eli vertaan siis lähiaikoina pelaamiinsa hyvisrooleihin). Mut sitten niin, ollut vaan tosi neutraali. P: Mä en oikeesti nyt yhtään saa kiinni teistä kahesta /o\

En nyt tiiä pelastiko kämänen puolustuspuheeni Liliania, mutta uskon nyt siis anyway että pahis löytyy joko Violetista tai Lotazista. Nyt on pakko mennä mut ehdin ehkä vielä illalla pohtimaan näitä kahta vähän paremmin---->
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 06.04.2015 19:53:40

Wheee tajusin just että päivä loppuuki vasta huomenna. :D Eli ehkä en nyt yritä sairailla aivoilla enempää tänään pohtia vaan jätän suosiolla huomiseen
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 06.04.2015 20:24:15

Heeei, niinpä loppuuki! Olin ihan varma, että päivä päättyy tänään! :'D Sen siitä saa, ku valvoo larppikrapulasa aamuviiteen ja kattoo et peli päättyy huomenna, mikä on nukkumisen jälkeen tietenkin "tänään" :DDD Oon ääliö, sori. Mut tää on hei vaan hyvä, kerkee miettiä vielä.

Horaanekolla on kyllä hyvä pointti esim. tuosa, että Lilianin tyyli on tuollainen sekava muutenkin. Luulin kans häntä aluks trolliks...

Horaaneko kirjoitti:Tietäen Vamin roolin ja oman roolini, olen joko toinen vainoharhaisista tai nopalla ennustaja, ja Violet on joko vainoharhainen, noppa tai pahis.

Eihän Vamin roolia tiietä silleen. Varma hyvis joo, mut voi olla noppaennustaja tai vainoharhanen.

En oo vielä ainakaan toistaseks perumasa ääntäni. Haluan kuulla ensin myös Violetista ja Lotazista.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 06.04.2015 21:47:05

Nii joo ei tietenkään voi tietää Vamin ennustajaroolia (hänhän liittyy kans tähän pahistulostrioon) muttei tosiaan ainakaan ole pahis. Tuo lause oli vähän väärin muotoiltu, paremmin "tietäen Vamin roolin ja oman roolini, kummallakin on kaksi ennustajaroolivaihtoehtoa: vainoharhainen tai noppa" olisi ajanut sitä mitä ajattelin. :)
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 06.04.2015 21:56:07

Juu, aattelin vaan varmistaa :)
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 07.04.2015 14:55:42

Jinmuru kirjoitti:Jos täsä käyki jostain syystä niin, että mut lynkataan tai kuolen yöllä: Lotazi on hyvis (herkkäuskonen) vaan, jos mää oon noppaennustaja. Edellisellä sivulla on mun pähkäily aiheesta. Eli jos mun rooli onki herkkäuskonen, ni Lotazi on viimenen pahis. Jos oon noppaennustaja, ni Lotazi on herkkäuskonen, ja sit Violet ois viimenen pahis. (Jos mennään edelleen tällä oletuksella, että Lilian --> Horaaneko lynkataan tänään ja hän onki hyvis ja Vampire lynkataan yöllä.)

Tuosa boldatusa kohasa on virhe, en tiiä mitä oon taas aatellu. :DD Pointtina oli siis se, että jos mut lynkattais päivällä ja Vampire yöllä ni jälellä ois Lilian --> Horaaneko, Hagrid --> Violet ja Lotazi. Jos mää paljastusin herkkäuskoseks, ni Lotazi ois pahis. Jos mää paljastusin noppaennustajaks ni Lotazi ois herkkäuskonen ja pahis ois sit Horaaneko tai Violet, ja toinen ois vainoharhanen ennustaja, eikä vois tietää, että kumpi on kumpi.

Kellään ei oo äänestyspakkoa, joten en tiiä, että tuleeko ääniä ees tän enempää (hiljasta on...), eli tällä hetkellä näyttäis siltä, että Horaaneko --> Lilian putoaa. Ei ainakaan vielä tunnu siltä, että pitäis muuttaa ääntä (vaikka koko ajanhan sitä jossittelee...) Mut hei tulkaa ny muutki sanoon jotain, on tylsää kytätä Kylää viien minuutin välein ku mitään ei ikinä tapahu :DD
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 07.04.2015 15:27:03

Lisää spekulaatiota: Jos nyt lynkattais Hagrid --> Violet ja yöllä kuolis Vampire, ja molemmat ois vainoharhasia, jälelle jäis mää (herkkäuskonen tai noppa), Lotazi (herkkäuskonen, noppa tai pahis) ja Lilian --> Horaaneko (noppa tai pahis). Siitä oiski sit vaikee sanoa, jos noppaennustaja ei saa aikasemmista poikkeavia ennustustuloksia yöllä. Mut jos Violet ois vaikka noppaennustaja ja Vampire vainoharhanen, ni jälelle jäis mää (herkkäuskonen), Horaaneko (vainoharhanen) ja Lotazi (pahis).

Jos nyt lynkattais Lotazi ja yöllä kuolis Vampire, ni jälelle jäis mää, Horaaneko ja Violet. Jos Lotazi ois herkkäuskonen ja Vampire vainoharhanen, ni mää oisin noppaennustaja, jollon Horaaneko ja Violet vois kumpiki olla pahis tai vainoharhanen, ei vois tietää. Jos Lotazi ois noppaennustaja ja Vampire vainoharhanen, ni mää oisin herkkäuskonen, Horaaneko ois pahis tai vainoharhanen ja Violet ois pahis tai vainoharhanen, ei vois tietää. Ei oo mahollista, että Lotazi ois herkkäuskonen ja Vampire noppaennustaja.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Lotazi » 07.04.2015 17:46:19

Ööm, aika on ollu aika puitteilla viime päivinä. Mutta siis, Itse olen hyvis ja Vampire kanssa Odoshin ennustuksen tuloksena. Eli jäljellä olevista pelaajista Jinmuru, Hagrid->Violet, tai Lilian->Horaaneko on jäljellä oleva pahis.

2 vainoharhaista ennustajaa = Vampire, Hagrid->Violet, Lilian->Horaaneko
1 herkkäuskoinen ennustaja = Lotazi, Jinmuru
1 nopalla ennustaja = Lotazi, Jinmuru, (Vampire, Hagrid->Violet, Lilian->Horaaneko)
1 pahis = Jinmuru, Hagrid->Violet, Lilian->Horaaneko

Vampire voi siis olla joko vainoharhainen tai noppa, jotenkin uskon enemmän että hän on vainoharhainen. Itse olen joko herkkäuskoinen tai noppa. Jinmuru voi olla mikä vaan paitsi vainoharhainen, hän on ainut joka on saanut lisäkseni vain hyvituloksia. Kuitenkaan en Jinmurua tänään tappaisi, sillä ensi yö kertoo että onko hän hyvis (tietenkin riippuu Zeyn noppatuloksista). Epäilen kuitenkin eniten että joko hän tai minä on herkkäuskoinen tai noppa. En kuitenkaan sulje kokonaan pois pahismahdollisuutta, sillä muitelen, että Jinmuru on hyvä pelaamaan pahista. Eli ensiyön ennustuksien perusteella saan tähän paremman käsityksen.

Tällä hetkellä näen että joko Hagrid->Violet tai Lilian->Horaaneko on viimeinen pahis. Lilian on ollut kovin sekava koko pelin kenties oman pelityylinsä takia, mutta myös se että unohti että on jo ennustanut Hagridin, ei pitäisi hyvikseltä unohtua. Pahis kun ei oikeasti ennusta, niin on minusta helpompi unohtaa ketä on "ennustanut". Myös se puhuu Lilianin pahismaisuuden puolesta, että viime yönä kuoli Odoshi joka oli jotenkin varma tappokohde enkä usko että heräämätön Hagrid olisi siihen pystynyt (tottakai voidaan aina miettiä, että Zeyllä on ollut hyvä arpa jos Hagrid onkin pahis). Hagridista ei ollut mitään näyttöä pelissä sillä hän ei herännyt. Violetin tullessa peliin mukaan tuntuu kuin Violetin pelitapa olisi muuttunut, se voi johtua eri roolista eli pahisroolista tai sitten siitä että hän haluaa saada viimeisen pahiksen kiinni. En oikein osaa sanoa.

Tällä hetkellä siis epäilyttää Lilian->Horaaneko eniten.

Zey, Jinmaru on äänestänyt Lilian->Horaanekoa, onko hän merkinnyt äänensä oikein?
"Why should I sail with any of you? Four of you have tried to kill me in the past. One of you succeeded."
Avatar
Lotazi
Kyläläinen
 
Viestit: 20
Liittynyt: 02.11.2013 18:02:53
Palkinnot: 3

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Violet » 07.04.2015 18:03:58

Tilannetta pohdittuani olen valmis pudottamaan Lilian -> Horaanekon, sillä vaikka Lilian on ollut muissakin viesteissään hieman sekava poikkeuksellisen tyylinsä ansiosta, niin en siltikään uskalla kuitata kaikkea ihan sen piikkiin. Viimeisenä tikkinä toimii Hagridin tuplaennustus, mikä on mielestäni hyvin outo kämmi hyvikselle, eli ++Horaaneko

Mitä todennäköisin skenaario menee niin, että Lilian kuolee tänään. Hänen olessaan pahis peli päättyy, mutta hänen ollessa hyvis peli jatkuu. Yöllä kuolee todennäköisesti vampire (varman hyvisstatuksen vuoksi) ja sen takia, että potentiaalinen pahis (Lotazi tai Jinmuru) ei halua pudottaa toista vain hyvistuloksia saanutta pelaajaa (jos pahis tappaa herkkäuskoisen ennustajan, niin hän voi väittä enää olevansa nopallaennustaja, mikä heikentää tämän asema). Lotazin ja Jinmurun suhteen olen taipuvainen äänestämään Lotazia, mutten lähde sillä oletuksella, että Jinmuru on hyvis.

Horaanekoa suosittelisin laittamaan kaikki mielipiteet pöytään, sillä jos hän paljastuu hyvikseksi, niin annan niille arvoa.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Zey » 07.04.2015 18:48:38

Väliaikalaskenta:

Äänet
2 Horaaneko (Jinmuru, Violet)

Kuolemassa siis Lilian/Horaaneko äänienemmistöllä.

Poissa:
Lilian 6.4.-12.4.
Jinmuru 17. - 19.4.

Zey, Jinmaru on äänestänyt Lilian->Horaanekoa, onko hän merkinnyt äänensä oikein?

Ääni on oikein.

Päivä päättyy tänään kello 21.00. eli n. tunnin päästä.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 07.04.2015 19:55:41

Eipä mulla ole oikein muuta sanottavaa ku että uskon et Violet tai Lotazi on pahis. Ja edelleen jos se on Jinmuru niin onneksi olkoon hienosta pahispeluusta, mutta jostain on lähdettävä rajaamaan pois.
En osaa enää puolustella Lilianin tekoja mitenkään koska no, niissä ei oikeesti ole järkeä, enkä ehdi laittaa parempia pelaajapohdintojakaan joten pikavisiittivarittamiseni taisi olla tässä. :D
Mutta niin, Violetin ja Lotazin välillä ei oikein oo hajuakaan kumpi olis pahis. Viimeinen viesti sai ehkä violetin vähän pahisvibattamaan koska lausemuotoilu sai sellaisen fiiliksen aikaan että on varma pelin jatkuvuudesta (koska pahis tietää sen jatkuvan). Mutta tosiaan kun kummatkin on olleet niin helkutin neutraaleja, niin en ihan oikeasti osaa sanoa. :D (en ole pitkään aikaan ollut näin pihalla mielipiteideni kanssa, tää on turhauttavaa).
Mutta joo, jään mielenkiinnolla odottamaan miten tässä käy ja sori kun en voinut paremmin olla hyvisten eduksi /o\
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Zey » 07.04.2015 20:02:31

Päivä on päättynyt.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Zey » 07.04.2015 20:56:04

3.ilta:

Tervetuloa seuraamaan Ennustajapeli III:a! Tällä kertaa näemme viisi kilpailijaa suorittamassa täpärää kilpailua. Mukana ovat vielä numerolla kolme kilpaileva Teresa, joka ennustaa planeetoista, numerolla neljä kissoista ennustava Jinmuru, ”5 askelta tehokkaaseen hampaidenpesuun” -opuksesta ennustava ja numerolla viisi kisaileva Vampire, numerolla kuusi kilpikonnien selkäkuvioita tarkkaileva Lotazi sekä viime jaksossa yllättävän paluun tehnyt Violet, joka ennustaa korteista numerolla kaksi. Meillä on mukana myös ihastuttavat tuomarimme Jo Ennustin, Frede Silmä ja Turma Tulevaisuus.

Tällä kertaa kilpailu kisataan pareittain. Jinmuru, joka viimeiseksi voitti tämän uskomattoman edun itselleen, on siis tällä kertaa turvassa putoamiselta! Olemme arponeet parit, joten nyt näemme Vampiren ja Teresan muodostavan parin, sekä Lotazin ja Violetin. Kilpailun aiheena on tänään onnenpyörä! Kuten näette olemme hankkineet tänne ison onnenpyörän, jonka jokainen sektori on eri värinen ja jokainen sektori on vielä numeroitu huolellisesti. Ohjelman loppupuolella pyöräytämme onnenpyörää ja kilpailijoidemme tehtävänä onkin arvata mikä väri taikka numero sieltä tulee! Aika tähän on vain – koska onhan meillä tässä jo kärkiviisikko menossa! - kymmenisen minuuttia! Välineet ovat jokaisella omat. Oletteko valmiit? Aika alkaa... NYT!

Vampire ja Teresa työskentelevät kumpikin omalla tahollaan, Vampire opuksensa parissa ja Teresa taas planeettoja tarkastellen. Hiljaista on täällä. Toivottavasti he muistavat ottaa hyödyn siitä, että tekevät parina tehtävää, eivätkä yritä yksin tehtävää ratkaista! Tuttuun tapaan äänestämällä Vampirea tai Teresaa, äänestät samalla koko paria! Eniten ääniä saanut pari on jatkossa, kun taas vähitän ääniä saaneesta parista toinen tippuu.

Violetilla ja Lotazilla on aivan toinen meininki! Hiljainen pulina käy koko ajan Lotazin tiiraillessa kilpikonnia ja Violetin vahtiessa kortteja. Mutta mitenköhän mahtaa olla tulosten tila? Vielä ei näy mitään paperilla, mutta nopeastihan sen saa kirjoitettua! Mikäli haluat nähdä tämän kaksikon jatkossa, äänestä jompaa kumpaa kilpailijoista. Tai vaikka kumpaakin!

Nyt alkaa aika olla kortilla. Kolmekymmentä sekunttia enää aikaa. Viisitoista... KYMMENEN, YHDEKSÄN, KAHDEKSAN, SEITSEMÄN, KUUSI, VIISI, NELJÄ, KOLME, KAKSI, YKSI, AIKA! Nyt tulen ja nappaan teidän kirjekuorenne!

Ja sitten onkin aika pyöritää onnenpyörää! Jo Ennustin, voisitteko te kenties pyöräyttää? Ah, kiitoksia! Katsotaanpas sitten mikä sieltä tulee... Sininen, numero 13. Tämä on siis se, minkä toivomme ennustajiemme jo tienneen! Katsotaanpa sitten Vampiren ja Teresan kuorta. Aijai jai, täällä lukee numero 12. Oi voi. Sininen se myöskin on, mutta hieman eri sävyinen, kuten näette. Ja entäpä mitä on Lotazin ja Violetin kuoressa... Fazerin sininen. Onko tuo nyt sitten Fazerin sininen vai? En minä vain tiedä... Ei kun hetkonen! Onhan tänne pienellä sulkuihin laitettu numerokin, se on hyvä, ei tarvitse kutsua ketään värieksperttiä selventämään! Kyllä, suluissa on numero... 13! Tässä oli tämänpäivän ennustukset, mitä mieltä olette, tuomarit?

*Jokainen tuomari kertoo hyvin tarkkaan mielipiteensä, jossa Jo Ennustin painottaa yksityiskohtia, Frede Silmä komppailee ja antaa neuvoja tulevaa varten ja Turma Tulevaisuus kehuu sydämensä pohjasta kilpailijoita. Tämän jälkeen siirrytään mainoksien maailmaan, jossa tällä kertaa seitsemän kanaa istuu orrella ja laulaa mustaa multaa, ja muromainoksessa on nelihenkinen perhe kultaisennoutajansa kanssa syömässä aamupalaa.

Ja nyt onkin sitten äänestysaika päättynyt, joten katsotaanpa sitten tulokset! Kisan voittaja on... Lotazi! Sinä saat aivan huikaisevan upean ja uskomattoman edun ensiviikon kilpailuun. Tämä tarkoittaa samalla sitä, että Violet, sinä olet myös jatkossa. Vampire ja Teresa sen sijaan ovat vaarassa pudota, mutta vain toinen lähtee kotimatkalle. Yhteistyö puuttui nyt kyllä tältä parilta aivan kokonaan, mikä kyllä näkyikin tuloksessa! Vampire... sinä olet... jatkossa! Tämä tarkoittaa, että Teresan aika on lähteä kotiin.

Tällaista oli tällä kertaa, ensi viikolla uudet kuviot! Pudonneen Teresan mietteitä voitte käydä katsomassa nettisivultamme. Hyvää lauantai-illan jatkoa!

Äänet:
2 Horaaneko (Jinmuru, Violet)

Kuolleet (5/9):
1.päivä: Horaaneko – oikea ennustaja
1.yö: Violet – mielenvikainen ennustaja
2.päivä: Herkkuoone – pahis
2.yö: Odoshi – mielenvikainen ennustaja
3.päivä: Lilian (/Horaaneko) – vainoharhainen ennustaja

Äänestyspakot:
Ei ollut. :>

Poissa:
Lilian 6.4.-12.4.
Jinmuru 17. - 19.4.

Yö alkaa nyt ja päättyy huomenna kello 21.00. Tuttuun tapaan yönimet minulle viimeistään tuntia aikaisemmin eli kello 20.00.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Ennustajapeli III 3.yö päättyy 8.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Zey » 08.04.2015 20:00:08

4.aamu:

Tervetuloa seuraamaan Ennustajapeli III:a! Mukana meillä on enää neljä lahjakasta kilpailijaa. He ovat numerolla kaksi kilpaileva korteista ennustava Violet, numerolla neljä kissoja tutkiva Jinmuru, numerolla kuusi kilpikonnien selkäkuvioita tarkasteleva Lotazi ja numerolla viisi ”Viisi askelta tehokkaaseen hampaidenpesuun” -opusta tutkiva Vampire. Tuomareilla meillä on ihastuttavat Jo Ennustin ja Turma Tulevaisuus, sekä eilen vuoden hyperoitsijaksi palkittu Frede Silmä! Onneksi olkoon eilisestä palkinnosta, Frede!

Tämä onkin ratkaiseva ilta tänään, sillä nyt päätetään ketkä kolme kilpailijaa pääsevät ensiviikon finaaliin ja kilpailemaan viimeisessä tehtävässä Ennustajien ennustaja 2015 -tittelistä! Muistakaa siis äänestää suosikkianne, jotta hän pääsee finaaliin kilpailemaan!

Tänään meillä on erittäin haastava kilpailu edessä, sillä kilpailijoilla on vain 10 minuuttia aikaa suorittaa tehtävä – eikä tämä nyt ole parihaaste! Lisäksi – nyt todella erotetaan jyvät akanoista – kilpailijoiden ei ole sallittu käyttää tässä tehtävässä minkäänlaisia apuvälineitä, vaan nyt keskitytään siihen sisäiseen silmään! Muistatteko muuten vielä ensimmäisen kilpailun, johon kilpailijamme joutuivat?

*Näytetään pätkiä ensimmäisestä kilpailusta.*

Nyt palaamme taas samaan maailmaan. Tällä kerttaa pelaajat joutuvat siis ennustamaan nostamani pelikortin numeron ja maan. Koska nyt ollaan kuitenkin jo sen verran pitkällä kilpailussa, että nostetaanpa hieman rimaa. Haluan siis sittenkin yhden pelikortin sijaan tietää kolme nostamaani pelikorttia. Pelikortin kuvitusta ei tällä kertaa tarvitse kuvailla, lyhyen ajan vuoksi. Tuttuun tapaan työpisteeltä löytyy kynä, paperi ja kirjekuori. Kaikki selvä? Okei, aloitetaanpa sitten. Aika alkaa... NYT!

Kaikilla kilpailijoilla tuntuu olevan jokin tekniikka, millä he parantavat sisäistä silmäänsä. Lotazi laulaa hiljakseen, Violet huitoo joka puolelle, Jinmuru tasapainottelee kynää nenänpäänsä päällä ja Vampire letittää hiuksiaan. Nyt todella vaaditaan keskittymiskykyä kilpailijoiltamme! Hetkinen! Nyt Jinmuru kirjoittaa jotain kynällään paperille! Mahtoikohan hän jo saada kaikki selville, vai kirjoittaako hän osissa ennustuksensa? Sen näemme ohjelman loppu puolella, aivan kuten myös senkin, että kuka lähtee kotiin ja ketkä pääsevät finaaliin! Muistakaa äänestää, sillä vain niin voit auttaa suosikkiasi pääsemään jatkoon!

Aika alkaa olla kortilla tämän tehtävän suhteen! Vampire vielä kiivaasti kirjoittaa jotain, muut ovatkin taittelemassa paperia ja laittamassa kirjekuoreen ennustustaan. Kaksikymmentä sekunttia enää aikaa! KYMMENEN, YHDEKSÄN, KAHDEKSAN, SEITSEMÄN, KUUSI, VIISI, NELJÄ, KOLME, KAKSI, YKSI, AIKA!

Katsotaanpas sitten minkälaista tulosta haluamme. Hmm, mihin laskinkaan sen... Ah, tässä! Ensimmäinen kortti on... pata ässä! Ja toinen... hertta seitsemän! Kolmas on taas... hertta viisi! Tällaista vastausta siis kaipaamme, mutta katsotaan mitä kilpailijamme ovat vastanneet. Violet ensin.

*Luetaan vuoronperään ennustuksia ja välissä kuullaan tuomarien tuttuun tapaan esitettyjä kommentteja. Tämän jälkeen siirrytään mainoskatkolle, jossa mainostetaan uutta Maidox tuotetta (utareen muotoinen maitopullo, joka pitää maidon pidempään tuoreena!) ja uutta ”Näin Vappu valmistautuu vappuun!” -sarjaa.*

Katsotaanpa sitten tulokset! Nyt selviää, ketkä pääsevät finaaliin kilpailemaan Ennustajien ennustaja 2015 -tittelistä! Violet, Vampire, Jinmuru ja Lotazi. Kolme teistä jatkaa kisassa, kun taas yksi joutuu lähtemään kotimatkalle. Violet. Sinä ennustit aivan oikein nostamani korttini ja sait kehut tuomareilta. Tästä huolimatta olet vaarassa pudota, joten jää paikoillesi. Jinmuru, sinä erehdyit luulemaan toista herttaa ruuduksi. Tuomarit eivät kuitenkaan pitäneet tätä pahana virheenä... eikä pitänyt katsojatkaan, sillä sinä olet jatkossa ja yksi finalisteista! Onneksi olkoon! Vampire, sinä teit saman virheen ja yhtä lailla olet katsojien mielestä jatkossa! Onnea! Tämä kuitenkin tarkoittaa että Lotazi ja Violet, toinen teistä lähtee kotiin ja toinen pääsee finaaliin. Lotazi, sinä erehdyit luulemaan hertta seitsemän olevan hertta kahdeksan. Tämä virhe... koitui kohtaloksesi, sillä valitettavasti sinä lähdet kotiin. Tämä kuitenkin tarkoittaa, että sinä Violet olet jatkossa! Onnea!

Tälläiset kisat oli tällä kertaa ja viikon päästä onkin finaali, muista katsoa! Netistä löydät pudonneen Lotazin haastattelun, sekä finalistien fiilikset! Hauskaa lauantai-illan jatkoa!

Kuolleet (6/9):
1.päivä: Horaaneko – oikea ennustaja
1.yö: Violet – mielenvikainen ennustaja
2.päivä: Herkkuoone – pahis
2.yö: Odoshi – mielenvikainen ennustaja
3.päivä: Lilian(/Horaaneko) – vainoharhainen ennustaja
3.yö: Lotazi – herkkäuskoinen ennustaja

Äänestyspakot:
Vampire

Poissa:
Jinmuru 17. - 19.4.

Päivä alkaa nyt ja päättyy sunnuntaina 12.4. kello 21.00.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Ennustajapeli III 4.päivä päättyy 12.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Violet » 08.04.2015 20:10:35

Mitäh? Olin aika varma siitä, että Lotazi olisi ollut viimeinen pahis. Ja siitä, että Vampire kuolisi viime yönä. Pitää alkaa analysoimaan tilannetta uudelleen.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ennustajapeli III 4.päivä päättyy 12.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Violet » 08.04.2015 20:12:31

Niin joo, ja Vampire on varma hyvis, joten ++Jinmuru
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ennustajapeli III 4.päivä päättyy 12.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 08.04.2015 20:15:11

Mitä? :DD Selevä, tääpä oli mielenkiintosta. Olin täysin sitä mieltä, että Lotazi ois ollu pahis. Mut no, Lotazi oli herkkäuskonen, joten mää oon noppaennustaja ja Vampire on vainoharhanen. Luulen, et Violet tappo Lotazin sen takia, että Vampire joutuis nyt miettiin, että oonko mää sitteki pahis.

++Violet

// Violet väliin. Ei mee läpi :''''D Vampire on varma hyvis, joten sun näkökulmasta ainoa järkevä teko ois yrittää syyttää mua.

// No heräshän se ;) Hieno analyysi, hermanni.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 78 vierailijaa

cron