Ennustajapeli III on ohitse!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Ennustajapeli III 2.päivä päättyy 2.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 01.04.2015 01:42:35

Odoshi kirjoitti:
Lotazi kirjoitti:
Jinmuru kirjoitti:Oisko ihan hölmö idea, jos kaikki ennustais samasta henkilöstä seuraavana yönä? Toki joukosa on se yksi valehteleva pahis, mutta koska aika monella meistä on jo jokin idea omasta roolista (suurimmalla osalla taitaa olla kaksi vaihtoehtoa?), niin se vois auttaaki ja sen pahiksen vois jopa erottaa joukosta. Mitäs mieltä ootte?

Ketäs me ennustettais? Ja päättääkö se ketä ennustetaan niin oman ennustettavan vai päätetäänkö sekin yhdessä? :)

Mä mietin samaa, että ketä me ennustettas, vai ilmestyykö jostain vapaaehtoisia?


No joku pahismainen ois plussaa, mut jos sellasia ei oo (mun mielestä kukaan ei oo mitenkään pahismainen nyt) ni eihän sillä sitte oo väliä kenestä ennustetaan. Vaikka pahis sattuiski tappamaan yöllä sen, josta ollaan ennustettu, ni saadaan silti tulokset ja voijjaan päätellä ehkä rooleista jotain. Tokikaan pahis ei ehkä halua tappaa sitä, josta me kysytään, mutta näisä voi käyä mitä vaan. Esim. mua vaivaa Violetin tappaminen yöllä, ku hän oli niin radikaali päivällä, et varmasti siihen oltais myöhemmäsä pahisjahisa kiinnitetty huomiota. Antiaktiiviset pahikset? (Herkkuoone ei kylläkään ollu antiaktiivinen, mut ainakos sitä yhen yönimen unohtaa?) Vai oliko tuo vaan ovela pahistaktiikka: Herkkuoone muistaakseni oli jotenkin Violetia vastaan (pitää tarkistaa ku saan tän viestin laitettua, miks kirjotan tätä kännykällä puoli kolmelta yöllä, yhyy) ni oliko tuosa tarkotus saada se mielikuva, että eihän pahis nyt tappaisi sitä, jonka kanssa on topasa ollu vastakkain? Äh, emmää tiiä, jatkakaa lukemista, sielä on järkevämpää tekstiä tulosa! :'D

En lähtis ennustaan kestään vapaaehtosesta, kuulostais jotenki epäilyttävältä :D "Ennustakaa musta, ei mulla oo mitään salattavaa! *enkelihymy*", vaikka pahis sielä lurkkis... Jos joku taas ei halua, että hänestä kysytään, ni epäilyttävää ois seki. Hyviksellähän ei oo mitään hävittävää, koska järkevät pahikset ei tappais sitä, josta kaikki kysyy. :'D Hyviksellä ois sanottavaa ainoastaan ehkä se, että menee ennustus hukkaan, jos haluais tähätä pahikseen, mut ei vissiin kukaan oo ilmassu mitään epäilyjä nyt? Et kukaan ei vaikuta mitenkään universaalisti pahikselta? No, vaikeeta sanoa taas tästäkään. Jatkakaa edelleen lukemista, vannon, että tähän ajatuksenvirtaan tulee vielä selkoa.

Se, josta ennustettais, vois tehä niinku parhaaks kokee, mutta mietin sitä, että näillä näkymin Hagrid ei tuu äänestämään ja saattais kuolla antiaktiivisuuteen, joten jos me ennustettais Hagridista, me saatais heti tietää Hagridin rooli ja siis vois taas hyvällä tuurilla päätellä rooleista jotain. Toki voi tulla varapelaaja, mut sellaset taitaa olla aika kiven alla. :D (Ja kohta saadaan varapelaaja ihan vaan ku joku haluaa sotkea mun suunnitelman :'D) Toki parasta ois, jos Hagrid vaan heräis eikä kukaan putoais turhaan ja helpottais pahiksen voittoa (sori Herkkuoone, puhun niin ku oisit jo lynkattu :D)...

Mut nii, onko kellään ideoita? Voijjaan me toki kaikki ennustaa tahoillamme, jos se on parempi idea.

Yrittäkää, ihmiset, olla sekottamatta äänestämistä ja ennustamista... :'D Itelläki menee siis koko ajan sekasi, ja se hankaloittaa lukemista. Yhy.

Häpeän tätä viestiä varmaan huomena mut nyt on pakko mennä nukkuun.
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Ennustajapeli III 2.päivä päättyy 2.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Lilian » 01.04.2015 14:02:11

Mun puolesta voidaan kyllä tehä niinkin, että äänestetään äänestetään tahoillamme, mut toisaalta jos ennustetaan Hagridia, niin puh, tämä
tietysti herää ja äänestää paukauttaa samantien. (Joo, mun ei pitäis olla sarkastinen, sori)
Hrmph.
Mä väitän kuitenkin, että jos nyt ollaan massaamassa Herkkuoone pellolle, niin ehkä kannattas ennustaa Hagrid, koskapa tällä olisi muutenkin
todennäköisesti antiaktiivisuuskuolema edessä tässä pelissä.
Teresa -> Lilian
Lilian
Kyläläinen
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21.02.2015 19:02:19
Paikkakunta: Espoo

Re: Ennustajapeli III 2.päivä päättyy 2.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Lotazi » 01.04.2015 15:09:53

Mietin vaan että onko järkevää ennustaa heräämätöntä kun siitä ei oo mitään materiaalia ja lopulta vaikee niitä ennustustuloksia sitten vertailla muulla tavalla kuin oman roolinsa selvittämiseen. Kuitenkaan pelin idea ei oo oman roolin selvittäminen vaan pahiksien eliminointi, joten itse ehdottaisin että ennustetaan jotain jo herännyttä pelaajaa, jotta voidaan ennustustuloksia verrata henkilön käyttäytymiseen ja sanomisiin.
"Why should I sail with any of you? Four of you have tried to kill me in the past. One of you succeeded."
Avatar
Lotazi
Kyläläinen
 
Viestit: 20
Liittynyt: 02.11.2013 18:02:53
Palkinnot: 3

Re: Ennustajapeli III 2.päivä päättyy 2.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Vampire » 01.04.2015 15:40:52

Mä pidän ihan järkevänä sitä, että ennustettaisiin samasta henkilöstä - kenestä, sillä ei ole väliä - jolloin saadaan varmuutta itse kunkin variaatioon kuin myös selvyyttä tuon tarkistetun pelaajan rooliin. Koska kun pelaajat alkavat saada selvyyttä omaan variaatioonsa tai saavat vaihtoehdot rajattua yhteen, niin silloin tuloksista voidaan päätelläkin jo ehkä jotakin. Noin muuten mulla ei ole oikein mitään ajatuksia, aikaa mulla on edelleen vähän vähän, mutta ehkä se siitä sitten, kunhan pääsee lomille.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Ennustajapeli III 2.päivä päättyy 2.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Lilian » 01.04.2015 16:33:10

Eihän tuon henkilön ole tosiaan mikään pakko olla kukaan tietty, jos nyt lähdetään sille linjalle, että otetaan yhteinen yönimi.
Mulla ei vibata oikein kukaan juuri nyt, lähinnä mietin, että jos Hagrid olisi katsottu, voisi se ehkä toimia hänelle eräänlaisena
herätyksenä peliin.
Minuakaan ei juuri innosta ajatus siitä, että tulisi antiaktiivisuuskuolemia kun minullakin on viikon poissaolo tulossa, ja varapelaajia
ei ole ruuhkaksi asti. Möks, mun päässä on totaalinen tyhjyys.

Jotenkin mulla on sellanen olo, että jos lähetään vaan heittelemään nimiä, käy äkkiä niin, että meillä on yönimi, enustetaan hänet
ja pum - osuttiinkin hyvikseen.
Hieno homma pahiksille. No, ehkä en maalaile tämän enempää uhkakuvia.

Parempi olisi päättää yksi nimi, ennustaa ja katsoa mitä tapahtuu. Ja taas palaan tuttuun kysymykseen: kuka tämä yönimi sitten on?
Ääääh, mun ajatus ei toimi tänään yhtään.
Teresa -> Lilian
Lilian
Kyläläinen
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21.02.2015 19:02:19
Paikkakunta: Espoo

Re: Ennustajapeli III 2.päivä päättyy 2.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 01.04.2015 17:26:07

Lilian kirjoitti:Mun puolesta voidaan kyllä tehä niinkin, että äänestetään äänestetään tahoillamme, mut toisaalta jos ennustetaan Hagridia, niin puh, tämä
tietysti herää ja äänestää paukauttaa samantien. (Joo, mun ei pitäis olla sarkastinen, sori)
Hrmph.
Mä väitän kuitenkin, että jos nyt ollaan massaamassa Herkkuoone pellolle, niin ehkä kannattas ennustaa Hagrid, koskapa tällä olisi muutenkin
todennäköisesti antiaktiivisuuskuolema edessä tässä pelissä.

Kaikki täsä viestisä häirihtee mua :DDD Sehän on vaan hyvä, jos Hagrid herää ja äänestää, eipähän tulis turhia antiaktiivisuuskuolemia!
Lisäks en kyllä kutsuis Herkkuoonen lynkkausta massaamiseks, ku hän on varmasti pahis. Massaaminen on jotain, mitä pahikset tekis (ja vetäis mukaan hyviksiä). Miten Herkkuoonen (heh, meinasin kirjottaa Hermionen :DD) lynkkaus ees liittyy Hagridiin?

Lotazi kirjoitti:Mietin vaan että onko järkevää ennustaa heräämätöntä kun siitä ei oo mitään materiaalia ja lopulta vaikee niitä ennustustuloksia sitten vertailla muulla tavalla kuin oman roolinsa selvittämiseen. Kuitenkaan pelin idea ei oo oman roolin selvittäminen vaan pahiksien eliminointi, joten itse ehdottaisin että ennustetaan jotain jo herännyttä pelaajaa, jotta voidaan ennustustuloksia verrata henkilön käyttäytymiseen ja sanomisiin.

Mut jos saa oman roolin selville, ni seuraavat ennustukset (tai edellisetki?) voiski sit paljastaa pahiksen. :D Mut ennustetaan vaan jostaki pahismaisesta/heränneestä. Kuka se sit olis?
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Ennustajapeli III 2.päivä päättyy 2.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Lilian » 01.04.2015 18:37:40

Jinmuru kirjoitti: Miten Herkkuoonen (heh, meinasin kirjottaa Hermionen :DD) lynkkaus ees liittyy Hagridiin?

En tarkoittanut, että liittyisi, vaan otin nyt vaan sattumalta Hagridin esille, että hänet voisi ennustaa.
Ehkä puhuin hiukan sekavasti, pahoittelut.

Niinpä; kenet me valitaan yönimeksi?
Mua kukaan hereilläolioista ei hirveesti vibata, ja itsekin olen lähinnä pihallaoleva aloittelija, joka yrittää oppia foorumin
tavoille ja pelata hyvin. :D
Teresa -> Lilian
Lilian
Kyläläinen
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21.02.2015 19:02:19
Paikkakunta: Espoo

Re: Ennustajapeli III 2.päivä päättyy 2.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Lotazi » 01.04.2015 22:00:21

Jinmuru kirjoitti:
Lotazi kirjoitti:Mietin vaan että onko järkevää ennustaa heräämätöntä kun siitä ei oo mitään materiaalia ja lopulta vaikee niitä ennustustuloksia sitten vertailla muulla tavalla kuin oman roolinsa selvittämiseen. Kuitenkaan pelin idea ei oo oman roolin selvittäminen vaan pahiksien eliminointi, joten itse ehdottaisin että ennustetaan jotain jo herännyttä pelaajaa, jotta voidaan ennustustuloksia verrata henkilön käyttäytymiseen ja sanomisiin.

Mut jos saa oman roolin selville, ni seuraavat ennustukset (tai edellisetki?) voiski sit paljastaa pahiksen. :D Mut ennustetaan vaan jostaki pahismaisesta/heränneestä. Kuka se sit olis?

No itellä on vaihtoisina rooleina herkkäuskonen- tai noppaennustaja, jotenkin tuntuu ettei mun omat tulokset kauheesti auta pahisnappaukseen. Mutta ne joilla on parempia mahdollisuuksia löytää pahis ennustamalka, niin ehdottakaa jotain mitä voitais ennustaa. Jos vaan ehdin niin voisin huomenna lukea topiikkia paremmin läpi, mutta huominen on kauheen kiireinen niin en tiiä miten ehdin itse seuloa epälyttäviä/pahismaisia.
"Why should I sail with any of you? Four of you have tried to kill me in the past. One of you succeeded."
Avatar
Lotazi
Kyläläinen
 
Viestit: 20
Liittynyt: 02.11.2013 18:02:53
Palkinnot: 3

Re: Ennustajapeli III 2.päivä päättyy 2.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 02.04.2015 17:20:11

Hmm, kerta ei kukaan sano mitään ni kannatan Hagridin kattomista. En pakota ketään samaan tietenkään, eli ennustakaa miten haluatte :') Meillä on kumminki vissiin ihan hyvä tilanne, ku on jo yks pahis kiinni. (Joku fiksumpi voi käyttää harhalynkkauskaavaa, mut matemaattiset taijjot ja keskittymiskyky ei riitä...)
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Ennustajapeli III 2.päivä päättyy 2.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Lilian » 02.04.2015 17:45:45

Kylä näyttää mykistyneen, liekö pääsiäinen hiljentänyt pelitantereen?
Mulle on periatteessa sama, katotaanko Hagrid vai kttooko jokanen tahollaan kenet kattoo, ite varmaan katon Hagridin.
Joo, aika hyvin menee tosiaan; yksi pahis jo kiikissä.
Teresa -> Lilian
Lilian
Kyläläinen
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21.02.2015 19:02:19
Paikkakunta: Espoo

Re: Ennustajapeli III 2.päivä päättyy 2.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Odo » 02.04.2015 19:28:18

Lilian kirjoitti:Jotenkin mulla on sellanen olo, että jos lähetään vaan heittelemään nimiä, käy äkkiä niin, että meillä on yönimi, enustetaan hänet
ja pum - osuttiinkin hyvikseen.
Hieno homma pahiksille. No, ehkä en maalaile tämän enempää uhkakuvia.

Täh, mä en nyt tajua tätä? Miten pahikset hyötyy siitä, jos me ennustetaan hyvistä?
Avatar
Odo
Kyläläinen
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21.09.2014 13:24:38
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Ennustajapeli III 2.päivä päättyy 2.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Odo » 02.04.2015 19:30:15

Niin, ja en tänäkään pelipäivänä oo ehtinyt pahemmin käyä läpi noita ykköspäivän viestejä. :/ No huominen onneks kokonaan vapaa, samoin sunnuntai.
Avatar
Odo
Kyläläinen
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21.09.2014 13:24:38
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Ennustajapeli III 2.päivä päättyy 2.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Lilian » 02.04.2015 19:37:25

Odoshi kirjoitti:
Lilian kirjoitti:Jotenkin mulla on sellanen olo, että jos lähetään vaan heittelemään nimiä, käy äkkiä niin, että meillä on yönimi, enustetaan hänet
ja pum - osuttiinkin hyvikseen.
Hieno homma pahiksille. No, ehkä en maalaile tämän enempää uhkakuvia.

Täh, mä en nyt tajua tätä? Miten pahikset hyötyy siitä, jos me ennustetaan hyvistä?

Lähinnä ajatuksissani oli, että pahisten olisi teoriassa helpompi voittaa, jos kävis niin, että meijän ennustus osuukin hyvikseen.
Teresa -> Lilian
Lilian
Kyläläinen
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21.02.2015 19:02:19
Paikkakunta: Espoo

Re: Ennustajapeli III 2.päivä päättyy 2.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Zey » 02.04.2015 20:02:29

Päivä on päättynyt.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Ennustajapeli III 2.päivä päättyy 2.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Zey » 02.04.2015 21:55:22

2.ilta

Tervetuloa taas Ennustajapeli III:n seuraan! Meillä on vielä seitsemän upeaa kilpailijaa näyttämässä ennustajan taitojaan ja tavoittelemassa titteliä Ennustajien ennustaja 2015! Numerolla yksi kilpailee kanojen sisälmyksistä ennustava Odoshi ja numerolla kolme ennustaa Teresa planeetoista. Kissojen mielenliikkeitä tarkasteleva Jinmuru kilpailee numerolla neljä, kun taas numerolla viisi kilpailee ”Viisi askelta tehokkaaseen hampaidenpesuun” -teoksesta ennustava Vampire. Numerolla kuusi Lotazi seuraa kilpikonnien selkäkuvioita ja numerolla seitsemän on tv-sarjojen suurkuluttaja Hagrid. Viimeisenä, muttei vähäisempänä, on numerolla yhdeksän kilpaileva herkkusuu Herkkuoone.

Tällä kertaa tehtävä on kiperääkin kiperämpi, sillä on seikoituksen aika! Tällä kertaa jokainen kilpailijamme joutuu ennustamaan jonkun toisen kilpailijan ennustusvälineillä. Tämä tarkoittaa, että kilpailijat vuorotellen valitsevat ennustusvälineensä, jolla aikovat suorittaa tämänkertaisen tehtävän, sekä seuraavaksi valitsevan kilpailijan. Koska Teresa voitti edellisen kilpailun hän saa aloittaa valinnan. Ole hyvä, Teresa! Hmm, Teresa nappaa kilpikonnat ja kuka saakaan valita seuraavaksi... Jahas vuorossa on Jinmuru! Mitäs Jinmuru valitseekaan? Sinne meni herkut! Ja seuraavaksi vuorossa on... ooh, Hagrid. Hagrid ottaakin ”Viisi askelta tehokkaaseen hampaidenpesuun” -opuksen kainaloonsa ja tarjoaa seuraavan vuoron Odoshille. Ja mitäs Odoshi tuumaa? Sinne meni planeetat! Ja seuraavaksi vuorossa onkin Lotazi, joka nappaa äkkiä tv-sarjat. Entäpä mikä on Herkkuoonen valinta? Aah, sinne meni kissat. Viimeisenä saakin sitten Vampire kanojen sisälmykset. Mahtoikohan Vampiren voitto ensimmäisessä kilpailussa aiheuttaa viimeiseksi jäännin?

No, katsotaanpas sitten mikä ennustus kilpailijoiden tulee suorittaa valitsemillaan välineillä. Tällä kertaa ennustuksen kohteena on ennustaa numerosarja, jonka tanssitähti Hilme Haive kirjoittaa ohjelman loppupuolella. Aikaa on selvittää asia on puoli tuntia ja tuttuun tapaan tuona aikana kilpailijoiden tulee kirjoittaa oma ennustuksensa paperille ja laittaa paperi kirjekuoreen. Aika tehtävän suorittamiseen alkaa... NYT!

Numerolla yksi kilpaileva Odoshi on jo planeettojen kimpussa. Meno näyttää suhteellisen varmalta, mahtaakohan planeetoista ennustaminen olla tuttua? Vielä ei ainakaan mitään ongelmia näy, mikä on hieno asia Odoshin faneille! Mutta muistakaa kuitenkin, että vain äänestämällä voitte varmistaa suosikkinne jatkopaikan!

Numerolla kolme kilpaileva Teresa vaikuttaa olevan pienissä vaikeuksissa siitä huolimatta, että sai valita ensin. Kilpikonnien selkäkuvioista ennustaminen on harvinaista, eikai Teresa vain haukannut liian ison palan halutessaan näyttää omia kykyjään? Mutta mikäli sinä olet sitä mieltä, että Teresasta on ainesta Ennustajien ennustajaksi 2015, niin äänestä häntä nyt!

Kilpailija numero neljä, eli Jinmuru vaikuttaa olevan hyvässä vauhdissa. Herkkuja on mutusteltu jo sieltä täältä ja entäs miltä paperi näyttää? Ennustusta on tullut, ennustusta on tullut, hienoa! Jinmurun jatkon voitte varmistaa vain ja ainoastaan äänestämällä häntä!

Numerolla viisi kilpaileva Vampire vaikuttaa olevan todellisissa vaikeuksissa! Täällä työpisteessä kanat vain juoksevat kotkottaen ympäriinsä, eikä Vampire ole saanut edes ensimmäistäkään kiinni, saati että olisi päässyt sisälmyksiä tutkimaan. Pidä kiirettä Vampire! Voit kuitenkin auttaa Vampirea äänestämällä hänet jatkoon!

Lotazi, kilpailija numero kuusi, katsoo juuri Maajussille morsian -ohjelmaa, mitäköhän siellä kerrotaan numerosarjasta? Paperilla ei kuitenkaan näy vielä numeron numeroa, oi voi. Kiire voi tulla tännekin! Muistakaa kuitenkin, että vain te katsojat päätätte kuka tippuu ja kuka joutuu kotimatkalle!

Mites Hagridilla menee? Ongelmia täälläkin! Oi voi, onpa tämä haastava tehtävä selvästikin. Hagrid ei selvästikään ole löytänyt paksusta opuksesta oikeaa sivua ja paperi on täysin tyhjä. Nyt todellakin alkaa olla aika kortilla, Hagrid! Numerolla seitsemän kilpailevaa Hagridia kannattaa äänestää, jos haluat nähdä hänet jatkossa!

Viimeisenä muttei vähäisimpänä on Herkkuoone, joka... Jopas jotakin! Paperi on kirjekuoressa ja kirjekuori on suljettu! Onko Herkkuoone tämän päivän tähti tässä haastavassa tehtävässä? Tehokkaalta ainakin näyttää! Nyt äänestämään numerolla yhdeksän kilpailevaa Herkkuoonea, mikäli haluat hänet jatkamaan ennustusta!

Viimeiset hetket on käsillä, enää kaksikymmentä sekunttia aikaa! KYMMENEN, YHDEKSÄN, KAHDEKSAN, SEITSEMÄN, KUUSI, VIISI, NELJÄ, KOLME, KAKSI, YKSI, AIKA! No niin, kerätäänpä kuoret pois, niin pääsee Hilme Haive laittamaan numeroita peräkkäin! No niin, ole hyvä Hilme Haive!

Tässä välissä onkin hyvä esitellä uskomattoman lahjakkaat tuomarimme Jo Ennustin, Frede Silmä ja Turma Tulevaisuus! He tulevatkin kommentoimaan kilpailijoidemme tuloksia, mutta muistakaa, että vain äänet ratkaisevat kuka joutuu kotimatkalle!

Katsotaanpas sitten, kiitos Hilme, numerosarja on... 7 2 39 8 ja 4. Katsotaanpas mitäs kilpailijat ovat saaneet aikaan, Odoshin kuori ensin. Jaahas, täällä on 7 23 9 9 4. Oi voi, ei ihan täysin oikein ole! Mutta mitä tuomarit mahtavat tuumia? Ole hyvä Jo Ennustin.
”Tarkkuus! Missä on kaipaamani tarkkuus? Ymmärrän toki, että ennustusväline voi olla nyt vieraampi, mutta aikaa oli sentään puolisen tuntia! Kyllä siinä ajassa pitäisi ehtiä tarkistamaan. Ymmärrän että numeroiden välejä voi olla hankala hahmottaa, mutta se on silkkaa huolimattomuutta ollut, että kahdeksan on muuttunut yhdeksiköksi!”
Aivan, mutta mitä sinä tuumit, Frede Silmä?
”Olen aivan samoilla linjoilla. Ensi kerralla olisi hyvä kiinnittää huomiota juurikin tarkistukseen, sillä sen tärkeyttä ei voi koskaan korostaa liikaa. Jopa kokeneille tulee välillä virheitä, mutta tarkistuksen tehtävä on juuri poistaa virheet. Siihen siis olisi hyvä kiinnittää huomiota ja säästää ihan aikaakin sitä varten.”
Hyviä neuvoja tulee Fredeltä. Entä Turma Tulevaisuus, mikä on sinun näkökantasi asiaan?
”Hyvä yritys! Oikein mahtava yritys! Virheitä tulee kaikille, sille nyt ei voi mitään! Niistä tarvitsee vain oppia ja sitten rohkeutta mukaan taas uuteen yritykseen!”
Aivan loistavia sanoja Turmalta!

Jatketaanpas sitten, Teresan kirjekuori on seuraavana.

*Näytetään ennustuksia ja tuomareiden tiukkoja (tai vähemmän tiukkoja kommentteja), minkä jälkeen siirrytään katsomaan mainoksia lentävistä autoista ja juoksevista jalavista.

Sitten onkin aika katsoa äänestyksen tulokset! Kilpailijat tulkaapas tännepäin. Kolme seuraavaa kilpailijaa ovat jatkossa. Lotazi, Odoshi ja... Lilian. Hagrid ja Jinmuru, te saitte eniten ääniä, joten toinen teistä on voittaja ja saa uskomattoman edun seuraavassa kilpailussa! Ja voittaja on... Jinmuru, onneksi olkoon! Tämä tarkoittaa, että te molemmat olette jatkossa.

Vampire ja Herkkuoone, toinen teistä joutuu tänään lähtemään kotiin. Vampire, sinä et saanut yhtään kanaa kiinni ja vedit numerot omasta päästäsi, mikä näkyi ennustuksesta. Herkkuoone, sinä olit valmiina aikaisin, mutta olit sulkenut vahingossa tyhjän paperin kirjekuoren sisälle. Molemmat virheet ovat erittäin vakavia. Katsojat ovat päättäneet, että tällä kertaa kotiin lähtee... Herkkuoone. Tämä kuitenkin tarkoittaa sitä, että Vampire, sinä olet jatkossa.

Tällaista tänään, ensi viikolla taas seuraava kilpailu menossa! Herkkuoonen mietteet putoamisesta voitte käydä katsomassa nettisivuiltamme. Hyvää lauantai-illan jatkoa ja ensi viikolla muistakaa taas katsoa Ennustajapeli III:a!

Äänet:
5 Herkkuoone (Odoshi, Lotazi, Vampire, Jinmuru, Lilian)

Herkkuoone tippuu saatuaan ainoastaan ääniä.

Poissa:
Jinmuru 4.4.-5.4.

Äänestyspakot:
Odoshi, Lilian, Jinmuru, Lotazi, Hagrid, Herkkuoone

Herkkuoone ja Hagrid eivät suorittaneet äänestyspakkoaan. Varapelaajia haetaan kuitenkin vain yksi Herkkuoonen putoamisen takia.

Kuolleet (3/9):
1.päivä: Horaaneko – oikea ennustaja
1.yö: Violet – mielenvikainen ennustaja
2.päivä: Herkkuoone – pahis

Yö alkaa nyt ja päättyy huomenna kello 21.00. Yönimet minulle viimeistään tuntia aikaisemmin eli kello 20.00.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Ennustajapeli III 2.yö päättyy 3.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Zey » 03.04.2015 19:59:59

3.aamu:

Tervetuloa taas seuraamaan Ennustajapeli III:a!Tänään on luvassa erittäin jännittäviä hetkiä, mutta ennen kuin menemme seuraavaan kilpailuun, on aika kertoa eräs käänteen tekevä seikka! Ehkäpä annamme Hagridin kertoa asiasta itse.

*ruutuun ilmestyy kuva Hagridista, joka kertoo karmaisevasta ennustuksestaan, jonka seurauksena hänen täytyy jättää kilpailu kesken*

Joten aivan kuten Hagrid itsekin sanoi, valitettavasti hän jätti kisan kesken. Toivotaan kuitenkin onnea Hagridille, toivottavasti ennustuksesi ei nyt sitten toteudu! Hagridin koko haastattelun voitte kuitenkin käydä katsomassa nettisivuiltamme.

Jatketaanpa sitten, tällä kertaa meillä on muitakin... Anteeksi, odottakaas hetkinen.



Valitan pientä odottelua, mutta olemme juuri saaneet tiedon toisestakin käänteestä. Nimittäin Odoshi ei ole kykenevä jatkamaan kisassa kanojen kanssa tapahtuneen pienen sattumuksen takia. Hänet on nyt viety hyvään hoitoon ja hänen tilanteestaan raportoidaan nettisivuillamme.

Koska kaksi pelaajaa on yllättäen tiputtautunut kisastamme, on vielä yhden käänteen paikka! Nimittäin, tällä kertaa ette tule näkemään tiukkaa kisaa, jonka seurauksena yksi kilpailijoista tippuu. Sen sijaan, olemme kutsuneet jo tippuneet kilpailijat takaisin kisaamaan! Tarjolla on yksi paikka kilpailussa, mikä tarkoittaa, että yksi heistä saa uuden mahdollisuuden kilpailla tittelistä Ennustajien ennustaja 2015! Tervetuloa takaisin, Horaaneko, Violet ja Herkkuoone!

Tuomareina meillä on tälläkin kertaa Jo Ennustin, Frede Silmä ja Turma Tulevaisuus, tervetuloa! Älkää kuitenkaan unohtako, että vain te katsojat, voitte äänestämällä päättää, kuka heistä kolmesta pääsee takaisin kilpailuun! Numerot ovat samat kuin aikaisemminkin, eli numerolla kaksi kilpailee Violet, numerolla kahdeksan taistelee Horaaneko ja Herkkuoonella on numero yhdeksän.

Tällä kertaa kilpailijoidemme tehtävänä on ennustaa taitoksien lukumäärä. Olemme nimittäin saaneet paikalle taitelija Terkku Heikkilän, joka on kuuluisa paperin taittelusta. Tällä kertaa Terkku Heikkilä aikoo taiteilla hienon taideteoksen paperista suoran lähetyksemme loppupuolella. Kilpailijoiden tuleekin ennustaa seuraavan viidentoista minuutin aikana – aivan, vai viisitoista minuuttia aikaa! - kuinka monta taitosta Terkku Heikkilä tekee. Tämän viidentoista minuutin aikana kilpailijoiden ei tule vain ennustaa, vaan myös kirjoittaa vastauksensa paperille ja sulkea se kirjekuoreen. Aika kyseiseen tehtävään alkaa... NYT!

Violet vaikuttaa ottaneensa opiksi, sillä kaikki kortit ovat hänen työpisteellään järjestyksessä. Violet vetelee lisää kortteja pöydälle ja tutkii niitä tarkkaan. Mitäköhän niistä mahtaa löytyä? Toivotettaan nyt kuitenkin onnea Violetille tähän kisaan, tosin mihinpä hän sitä onnea tarvitsisi? Te katsojathan päätätte siitä, pääseekö Violet takaisin kisaan!

Horaaneko taas on kristallipallonsa ylle kumartunut. Mitäköhän hän näkee siinä? Aah, ja siinä menee pesuainetta kristallipalloon ja muutama nopea puhdistus erityisen pehmeällä sienellä. Vaikuttaa hieman pahalta, että jo näin alkuvaiheessa joudutaan pesemään kristallipalloa! Jos kuitenkin haluat nähdä Horaanekon palaavan takaisin kilpailuun, äänestä häntä!

Herkkuoonen työpiste taas on aivan hirveässä sotkussa. Kermavaahtoa on roiskunut sinne tänne ja muutama mansikkakin on eksynyt kakun päältä. Onko tämä vain tehokasta toimintaa, vai onko Herkkuoone pulassa? Katsojat, te voitte varmistaa äänestämällä, ettei Herkkuoone lähde tänään takaisin kotia kohti! Aikaa on vielä hiukan äänestää, joten käyttäkää se hyväksenne!

No niin, kilpailu päättyy aivan pian... KYMMENEN, YHDEKSÄN, KAHDEKSAN, SEITSEMÄN, KUUSI, VIISI, NELJÄ, KOLME, KAKSI, YKSI, AIKA! Tulen nyt keräämään kirjekuoret, minkä jälkeen näette Terkku Heikkilän taidokkaan taittelun.

*Katsotaan Terkku Heikkilän taittelevan pienen ruusunnupun paperista*

Jos nyt oikein laskin niin siinä oli kuusitoista taitosta, oletteko samaa mieltä? Hienoa, oikea vastaus siis on kuusitoista! Katsotaanpa sitten kilpailijoiden vastauksia, ensimmäiseksi vuorossa on Violetin kirjekuori... 16! Täysin oikein! Onko Jo Ennustimella jotain kommentoitavaa tähän?
”No, se on hienoa kun tulee nappisuoritus juuri oikeaan aikaan. Tosin tehtävänanto oli tällä kertaa hyvin yksinkertainen... Hienoa kuitenkin.”
Samaa mieltä! Entä Frede Silmä, mitä sinä tuumit?
”No olen samoilla linjoilla. Tulevaisuudessa tosin tulee olemaan paljon haastavampia kilpailuita, milloin tulee uusia haasteita.”
Aivan, kilpailuhan kovenee mitä lähemmäs finaalia mennään! Entä Turma Tulevaisuus?
”Aivan kerrassaan loistava ennustus! Loistava ennustus! Jatka samaan malliin vain!”
Oikein innostavaa kommentointia! Mennäänpäs seuraavaan kuoreen sitten, joka onkin Horaanekon kirjekuori.

*Näytetään ennustukset ja niiden kommentointia, minkä jälkeen siirrytään suklaamunien ja pääsiäispupujen mainoksiin*

Ja nyt onkin aika katsoa äänestyksen tulokset! Violet ja Herkkuoone, te molemmat saitte täysin oikean vastauksen. Horaaneko, sinä taas sait ennustukseksesi 17, mikä meni yhdellä pieleen. Vain yksi teistä kolmesta voi palata takaisin, kun taas kaksi teistä palaa takaisin kotiin. Herkkuoone, sinä olet... menossa takaisin kotiin. Tämä tarkoittaa, että toinen teistä, Violet ja Horaaneko, on takaisin kilpailussa ja taistelemassa tittelistä Ennustajien ennustaja 2015. Violet... Horaaneko... Teistä kahdesta jatkoon pääsee... Violet! Tämä kuitenkin tarkoittaa Horaaneko sitä, että sinä lähdet takaisin kotiin.

Tälläista tällä kertaa, ensiviikolla nähdään taas uudelleen! Hyvää lauantai-illan jatkoa!

Kuolleet (4/9):
1.päivä: Horaaneko – oikea ennustaja
1.yö: Violet – mielenvikainen ennustaja
2.päivä: Herkkuoone – pahis
2.yö: Odoshi – mielenvikainen ennustaja

Äänestyspakot:
Ei kellään. :>

Poissa:
Jinmuru 4.4.-5.4.
Lilian 6.4.-12.4.

Hagridia varapelaamaan tulee Violet. Violet hyväksyttiin edellisestä roolistaan huolimatta varapelaajaksi, sillä hänen edellisessä roolissaan suorittamien ennustusten ennustuskohteet ovat jo kuolleet, eikä hänellä ole näin ylimääräistä tietoa pelistä.

Päivä alkaa nyt ja päättyy tiistaina 7.4. kello 21.00.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Vampire » 03.04.2015 20:38:20

Odoshi siis paljastui mielenvikaiseksi ennustajaksi ja tämä olikin ennustanut 1. yönä minut (saanut tuloksen pahis, eli mielenvikaisuuden takia oikeasti hyvis) ja Herkkuoonen (tuloksena viaton eli toisin sanoen pahis)... Itse ennustin viime yönä Lilianin ja sain tulokseksi pahis eli alan kovasti vaikuttaa vainoharhaiselta ennustajalta. Toki noppa on mahdollinen edelleen, mutta uskoisi, että silloin olisi edes osa näistäkin ennustuksista jo ollut viatonta. Niin ei kuitenkaan ole käynyt, joten vähän vaikuttaa vainoharhaiselta - eli en tiedä käytännössä, miten mun tuloksista pystyy päättelemään yhtään mitään, jos pääsääntöisesti saan kaikista todellisuudesta riippumatta tulokseksi pahis.

Lilianin ennustin puhtaasti siitä syystä, että mulle Lilian on näyttäytynyt kevyesti pahismaisena, joten halusin ennustaa omasta mielestäni mahdollisen pahiksen ja katsoa saanko tulokseksi kerrankin viaton. No, niin ei käynyt, joten... En tiedä kostuiko tästä mitään.

Mun pitäis kahlata topa läpi taas antaumuksella ja katsoa, ketä Violet mielenvikaisena ennustajana oikein ennustikaan ja päästiinkö siitä mihinkään suuntaan ja katsella alkaako joku epäilyttää erityisemmin.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Lilian » 03.04.2015 20:51:06

Ennen kuin minusta tulee poissaolevainen, jätän
kuitenkin jonkin viestin.

Jaha, pahiksmaisuus näköjään tulee osakseni vaikka olisin
hyvis. :D No, tähän mennessä kaikista olen saanut tuloksen
pahis, joten olenko siis mielenvikainen ennustaja.

Katsoin yöllä Hagridin kuten lupailin, tulos oli pahis.

PJ muuten, päteekö mun katsominen varapelaajaan kun
Hagrid pudottautui pelistä pois?

Luen aiemmat viestit kunnolla jos ehdin, ja yritän
kommata jotain ennen maanantaita, nyt painun syömään. :D
Teresa -> Lilian
Lilian
Kyläläinen
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21.02.2015 19:02:19
Paikkakunta: Espoo

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Lilian » 03.04.2015 20:52:57

*pahismaisuus
Teresa -> Lilian
Lilian
Kyläläinen
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21.02.2015 19:02:19
Paikkakunta: Espoo

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Violet » 03.04.2015 21:17:06

Heh, eli tulin siis jälleen viihdyttämään teitä korttiennustuksillani tällä kertaa Hagridin tilalle. Hagrid ei ymmärtääkseni ollut laittanut ennustusnimiään, joten hänen ennustuksen kohteensa olivat sattumanvaraiset. Tulokset olivat:

yö 0: Herkkuoone, pahis
yö 1: Vampire, pahis
yö3: Lotazi, pahis

Näiden tulosten perusteella uskoisin olevani mielenvikainen ennustaja, tosin voisin myös olla nopalla ennustaja.

Omien laskujeni mukaan pelissä on tällä hetkellä kaksi varmaa hyvistä: Vampire (odoshin ennustus) ja Jinmuru (ainut, joka on saanut vain hyvistuloksia. Varmaankin hyväuskoinen ennustaja). Olen valmis sulkemaan kummatkin (lähes) täysin epäilyjeni ulkopuolelle, Vampiren jopa täysin. Jinmurua alkaisin epäilemään vain, jos joku väittäisi myös saaneensa vain hyvistuloksia ja valehdelleensa aiemmin tuloksistaan, mutta miksi kukaan tekisi niin?

Tällä hetkellä ääni olisi menossa Lillianille. Pelissä on mukana vain kaksi pelkästään pahistuloksia saavia ennustajia, mutta minun lisäkseni kaksi pelaajaa on saanut vain pahistuloksia ja näistä kahdesta Vampire on epäilysten ulkopuolella. Tietenkin joku meistä voi olla noppaennustaja, jolloin Lotazi on ehdottomasti pahis (pelissä on enää yksi ennustaja, jonka tulokset vaihtelevat, ja jos se ei ole hän, niin hän on valehdellut tuloksistaan = todennäköinen pahis). En kuitenkaan lähde enää äänestämään samalla tavoin pelkän ennustustiedon varassa, vaikka tiedot ovatkin nyt kattavemmat, (ja vaikka toisaalta viimeksi tulos oli ihan hyvä. Horaanekon kuolema edisti peliä, tosin ei tavalla, jolla ajattelin sen edistävän :P). Yritän lukea aikaisemmat postit ajatuksella läpi.

Vampire: Jos aamuviestiä lukee oikein tarkkaan, niin siinä lukee, että kaikki ex-Violetin ennustuskohteet ovat kuolleet, eli valitettavasti en voi tämän suhteen olla hyödyksi.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 03.04.2015 21:29:10

Sain Hagrid --> Violetista tuloksen viaton. Zeyllä on jo todella hyvä noppakäsi (jos ois heittäny mulle näin monta kertaa putkeen tuloksen viaton) tai sit mää oon herkkäuskonen ennustaja, niinku varmaan oonki. :D

Molemmat mielenvikaset ennustajat on kuollu, samoin oikea ennustaja. Jäljellä on kaks vainoharhasta ennustajaa (näkee kaikki pahiksina), herkkäuskonen ennustaja (näkee kaikki hyviksinä), nopalla ennustaja ja sit vielä yks pahis. Koska Odoshi, eli viimenen mielenvikanen ennustaja kuoli, ni meijjän lopuilla ennustustuloksilla ei oo mitään väliä. Mutta Odoshin aikasemmat tulokset meni näin: Vampire pahis (eli oikeasti hyvis), Herkkuoone viaton (oikeasti napattu pahis). Eli on meillä yksi varma hyvis, Vampire. Tämä on jo vähän eteenpäin!

Jäljelle jää siis Teresa -> Lilian, Lotazi ja Hagrid -> Violet. Hmm...

Katon nyt joka tapauksesa teijjän ennustustulokset läpi, jos vaikka sattus löytyyn se, joka valehtelee. :'D (Tuskin, mutta tekee aina hyvää lukea topaa uusiksi!) Kursiivilla olevat ennustukset ovat pitäneet paikkansa.

Lotazin tulokset: Horaaneko viaton, Violet viaton, _____
Vampiren tulokset: Odoshi pahis, Herkkuoone pahis, Lilian pahis
Lilianin tulokset: Odoshi pahis, Hagrid pahis, Hagrid pahis (HETKINEN???)
Hagridin --> Violetin tulokset: Herkkuoone pahis, Vampire pahis, Lotazi pahis
Mun tulokset: Horaaneko viaton, Violet viaton, Hagrid (--> Violet) viaton

Jos nyt pitäisi äänestää, niin äänestäisin Lotazia. Vampire on saanut pahistuloksia ja voisi siis olla vainoharhainen ennustaja (lisäksi on varma hyvis). Myös Lilian on saanut pahistuloksia, eli voisi olla toinen vainoharhainen. Oon melko varma siitä, että mää oon herkkäuskonen ennustaja. Jäljelle jää mysteerinen Hagrid --> Violet (Hagrid nähtävästi on käynyt Kylässä pelin alkamisen jälkeen, eli Violetilla saattais hyvällä tuurilla olla äänestystuloksia? // Violet väliin, joten muokkasin listaan) ja Lotazi, joka on saanut hyvistuloksia, niin kuin minäkin. Toki Lotazi vois olla noppaennustaja tai mää voisin olla noppaennustaja, mut ei tunnu todennäköseltä... Ja koska ite tiiän itteni hyvikseksi (KAMALAA HYVISTELYÄ HYI!11) niin toinen tuollainen pelkkiä hyviksiä ennusteleva vaikuttaa tietenkin epäilyttävältä. Sitä paitsi Lotazin olisi pahiksena helppo ollut saada nuo tulokset, kun toisen pahiksen tietää jo. Ja joo, tiiän, että sama pätee muhun, äläkää alkako. :DD Perustelen tätä nyt itteni kannalta.

// Vampire väliin.

// Lilian väliin ja nyt hämmennyin kovin. Sanotko sää Lilian, että tarkistit Hagridin kahtena yönä??? Okei, kai niin voi tehä, mut... mitä? Miksi? Unohitko vai onko tää nyt pahiksen sekoilua? Vai aloittelijan sekoilua? Oon niin kovin hämmentyny, koska Lilian vaikuttaa niin pahismaiselta. :I En tiiä, onneks ei tarvi äänestää vielä! Mut en oikeen usko enää poissaolevaan pahikseen (= Hagrid), sillä Odoshin tappaminen yöllä oli järkevä ratkasu. Hän oli ainoa jäljellä olevista, joka sai vaihtelevia tuloksia, eli oli siis joko nopalla ennustaja tai sit suurin uhka oikean ennustajan kuoltua eli mielenvikanen ennustaja. Toki Odoshi ois voinu olla vaan randomina varanimenä, mut tuo tappo oli kyllä niin fiksu, että en usko siihen. TAI sitten Violet varalle tullessaan laittoi yönimeksi Odoshi? En tiiä, äh, pakenen kolooni.

Tällä hetkellä haluaisin tietää, että 1) onko Violetilla mitään äänestystuloksia kerrottavana ja 2) miksi Lilian ennusti uudelleen Hagridista.

Nii ja pelin kesto. Meitä on nyt 5, jos tänään harhalynkataan hyvis niin 4. Yöllä kuolee yksi (mitä luultavimmin varma hyvis Vampire, joten nyt Vampire kaikki mielipiteet tiskiin!), jollon pelaajia on jäljellä 3, joista kaksi on hyviksiä ja yksi on pahis. Peli siis ratkeaa tänään (hyvisvoitto) tai ingame-huomenna.

// Violet väliin! Tuloksiahan sieltä tuliki. Hämmentäviä sellasia, sillä sieltähän tuliki taas yks kolmen suora. Pahissuora.

Kiitos Violet luottamuksesta, mutta näillä tiedoilla myös Lotazi on saanu vaan hyvistuloksia. Ootan kovasti, että hän tulee kertoon viime yön ennustuksestaan... Vaikka eihän se mitään auta, koska vaikka Lotazi tulis nyt kertoon saaneensa pahistuloksen ja olevansa siis noppaennustaja, niin eihän sitä voi uskoa täsä vaiheesa. :I

Eli joo, nyt Lotazi, Hagrid --> Violet ja Lilian on taas kaikki yhtä epäilyttäviä mun silmisä. :'D Ehkä mää ny oikeesti lopetan tän viestin kirjottamisen (oon säätäny tän kans heti päivän alusta asti eli... :DD)
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Lotazi » 03.04.2015 21:37:42

Violet kirjoitti:Omien laskujeni mukaan pelissä on tällä hetkellä kaksi varmaa hyvistä: Vampire (odoshin ennustus) ja Jinmuru (ainut, joka on saanut vain hyvistuloksia. Varmaankin hyväuskoinen ennustaja). Olen valmis sulkemaan kummatkin (lähes) täysin epäilyjeni ulkopuolelle, Vampiren jopa täysin. Jinmurua alkaisin epäilemään vain, jos joku väittäisi myös saaneensa vain hyvistuloksia ja valehdelleensa aiemmin tuloksistaan, mutta miksi kukaan tekisi niin?

Ei Jinmuru ole ainoa joka on saanut hyvistuloksia. Itse sain ekana yönä horaanekosta viaton ja toisena Violetista viaton, kolmantena yönä sain Lilianista myös viaton.

Violet kirjoitti:Tietenkin joku meistä voi olla noppaennustaja, jolloin Lotazi on ehdottomasti pahis (pelissä on enää yksi ennustaja, jonka tulokset vaihtelevat, ja jos se ei ole hän, niin hän on valehdellut tuloksistaan = todennäköinen pahis).

Miten niin ehdottomasti pahis? :D millä perusteella? Olen saanut vain hyvistuloksia eli olen kuten jo aiemmin sanoin herkkäuskoinen tai noppaennustaja.

//Jinmuru väliin
"Why should I sail with any of you? Four of you have tried to kill me in the past. One of you succeeded."
Avatar
Lotazi
Kyläläinen
 
Viestit: 20
Liittynyt: 02.11.2013 18:02:53
Palkinnot: 3

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Lilian » 03.04.2015 21:40:14

Vastaan Jinmurun kysymykseen miksi ennustin Hagridia kahdesti.

Nyt olen hieman hämmentynyt.
Olenko ennustanut tuplasti? Se ei ole ollut mitenkään
harkittu teko, vakuutan.
(Hölmö minä jos noin on käynyt :P )
Joo, antakaa anteeksi aloittelijan sekoilu..

Luen viestit tänään ajatuksella läpi ja mietin samalla ääntäni.

// Lotazi väliin
Teresa -> Lilian
Lilian
Kyläläinen
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21.02.2015 19:02:19
Paikkakunta: Espoo

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Violet » 03.04.2015 21:45:25

Okei, näköjään muistin Lotazin tulokset väärin. Spekulaationi Lotazista ja Jinmurusta viime viestissäni ei siis ole täysin validi.

Hmm. Lilianin kömmähdys vaikuttaa minusta aika pahismaiselta, sillä pahikset joutuvat keksimään ennustustuloksiaan, jolloin he eivät joudu aidosti pohtimaan omia ennustuskohteitaan tai saa tuloksia, jolloin tuon tyyppinen kömmähdys saattaa tapahtua. Toisaalta Lilian puhui jo viime päivänä Hagridin ennustamisesta, vaikka oli jo ennustanut tämän. Kummallista, ettei tähän puututtu silloin. En edes tiedä mitä kaikkea tästä pitäisi ajatella.

// Lotazi väliin, syvimmät pahoitteluni, muistin ennustustuloksesi väärin. Huomionarvoista kuitenkin on, että jos olette molemmat hyviksiä, niin toisen teistä on pakko olla herkkäuskoinen- ja toisen noppaennustaja. Jos laskin oikein, niin pelissä on tällä hetkellä 3 vain pahistuloksia saanutta ja 2 vain hyvistuloksia saanutta. Pahis voi siis olla missä tahansa ryhmässä riippuen noppaennustajan sijainnista.

// Lilian väliin. Ennustaminen on kuitenkin hyviksen osassa melko oleellista tässä pelissä Kömmähdyksesi on hämmennystä herättävä.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Violet » 03.04.2015 21:50:16

Jinmuru: Toteat, että ennustustuloksillamme ei ole mitään väliä, mutta silti näet vaivaa oikeiden ennustusten kursivoimiseen? Pidän tätä jokseenkin huvittavana, tosin tuskin tästä mitään johtopäätöksiä kyetään tekemään. Kiitokset kuitenkin kokoamisviestistäsi, auttaa kärryillä pysymisessä :)

Komppaan Jinmurua siinä, että Vampiren kannattaa sanoa/puhua/toimia tänään mahdollisimman paljon.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Lilian » 03.04.2015 22:04:17

Pahoittelut kömmähdyksestäni, se ei tule toistamaan.
Ehkei pelinjohto huomannut aiempaa puhettani Hagridin
tupla ään estämisestä.
Luulen, että ääni mitätöidään.
Teresa -> Lilian
Lilian
Kyläläinen
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21.02.2015 19:02:19
Paikkakunta: Espoo

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 03.04.2015 22:33:48

Argh, menkää nyt kaikki pois :DD Zey varmaan hihittelee tälläki hetkellä yksin josain nurkasa ja harjottelee heittään nopalla joko väliä 1-3 tai 3-6. Ei tää oo hei todellista. :'D

Mutta täsä hienoa pähkäilyäni. Tulee etäisesti mieleen lukion filosofian tunnit...

Vampire ja mää ei olla pahiksia.

Jos mää oon herkkäuskonen, ni Lotazi, Violet tai Lilian on pahis.
Jos mää oon noppaennustaja, ni Lilian tai Violet on pahis. (Lotazi ois herkkäuskonen.)

Jos Vampire on vainoharhanen, ni Violet tai Lilian on pahis.
Jos Vampire on noppaennustaja, ni Lotazi on pahis. (Koska mää oisin herkkäuskonen.)

Jos Violet on vainoharhanen, ni Lilian on pahis.
Jos Violet on noppaennustaja, ni Lotazi on pahis. (Koska mää oisin herkkäuskonen.)

Jos Lilian on vainoharhanen, ni Violet on pahis.
Jos Lilian on noppaennustaja, ni Lotazi on pahis. (Koska mää oisin herkkäuskonen.)

Jos Lotazi on herkkäuskonen, ni Violet tai Lilian on pahis.
Jos Lotazi on noppaennustaja, ni Violet tai Lilian on pahis

Lotazi on pahis -lause esiinty 4 kertaa.
Lilian on pahis -lause esiinty 6 kertaa.
Violet on pahis -lause esiinty 6 kertaa.

Se, että Lotazin nimeä esiintyy noisa vähiten, johtuu kai siitä, että Lotazi ei tappele vainoharhasen paikasta Vampiren kaa, toisin ku Violet ja Lilian.

Jos mää oon noppaennustaja, ni sillon Lotazi ois toinen hyvistuloksia jatkuvasti saava eli herkkäuskonen ennustaja. Jos kuka tahansa muu ku mää ois noppaennustaja, ni Lotazi on pahis.

// Lilian väliin. Saako Kyläsä kiroilla? :DD Koska nyt tekis mieli kysyä että mitä veetua. MITEN voi unohtaa, kestä kysyy? Miten voi olla tarkistamatta ennen yönimen lähettämistä? Ymnmärrän, että alottelijana voi olla vaikeeta, mut eiks se nimenomaan ois syy olla huolellinen? ÄÄÄH

Mietin tosin sitäki, et Violet ei tarkistanu asiaa, ennen ku väitti, et mää oon ainut hyvistuloksia saanu. :I Huolellisuutta, ihmiset, niin säästytään monelta vaivalta...

// Violet väliin. Siis joo, hävettää, ku en jo tuollon Hagridia ennustaessani kattonu, et oliko siitä jo muut kahtonu. :/ Mut toisaalta ei oo mun velvollisuus muistaa Lilianin ennustustuloksia, mut se ON Lilianin velvollisuus. En siis ota liikaa syyllisyyttä omaan niskaani... ("Eihän kukaan muukaan huomannu ;__;"

// Violet väliin taas. Joo, kursivointi tuntu jostain syystä kivalta idealta, vaikka ei siitä mitään hyötyä varmaan irti saa. Selkeytti sitä kuitenki.

// Lilian väliin taas. What the actual fff... Siis oikeesti. Mistä sää ees puhut? Mikä ääni? Mikä tuplaäänestys? Mikä mitätöinti, minkä äänen mitätöinti kun et oo tänään äänestäny??? Ennustaminen ja äänestäminen on täsä pelisä kaks eri asiaa, ihan jos et oo huomannu? Ei ennustuksia voi mitätöidä, ku oot jo saanu sen ennustustuloksen? Lilianin puolustuksena on tällä hetkellä se, että Odoshin tappaminen yöllä oli fiksua, enkä tiedä, että olisiko Lilian tajunnut tehdä niin.......... En halua kuulostaa ilkeältä, anteeksi, mut eihän tosa sun hommasa ny oo mitään järkeä.

Joo-o, tällasta. Painun nyt siivoon, et voin huomena lähtee hyvillä mielin larppaamaan. Palataan sunnuntaina asiaan ja yrittäkää ny saada joku järki tähän touhuun, koska mää oon niin turhautunu et hajotan kohta jotain :DDD
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Zey » 03.04.2015 22:40:47

Tiedotus:

Liliania tulee hänen poissaolonsa ajaksi (6.4.-12.4.) varapelaamaan Horaaneko. Horaaneko hyväksyttiin edellisestä roolistaan huolimatta varapelaajaksi, sillä hänen edellisessä roolissaan suorittamansa ennustuksen ennustuskohde on jo kuollut, eikä hänellä ole näin ylimääräistä tietoa pelistä.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Violet » 03.04.2015 22:50:56

Kysymys: Mikä on käytäntö tämäntyyppisissä varapelaajatilanteissa? Saavatko Lilian ja Horaaneko nyt viestitellä keskenään? Horaanekon on muuten hankala toimia Lilianin toivomalla tavalla ja vaikea selittää Lilianin toimia; suoraan sanottuna hän joutuisi jatkamaan aika hankalasta tilanteesta.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Ennustajapeli III 3.päivä päättyy 7.4. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Zey » 03.04.2015 23:12:33

Mikä on käytäntö tämäntyyppisissä varapelaajatilanteissa? Saavatko Lilian ja Horaaneko nyt viestitellä keskenään? Horaanekon on muuten hankala toimia Lilianin toivomalla tavalla ja vaikea selittää Lilianin toimia; suoraan sanottuna hän joutuisi jatkamaan aika hankalasta tilanteesta.

Pelaaja ja varapelaaja eivät saa viestitellä keskenään, vaan kumpikin toimii omana aikanaan parhaakseen katsomalla tavalla. Poikkeuksena tästä on mahdolliset yönimet, sillä niin halutessaan voi pelaaja ennen poissaoloaan antaa yönimet poissaolemiaan öitä varten.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 72 vierailijaa

cron