Eläintarhassa - Ohi on!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja Zey » 15.03.2015 18:37:30

Puhukaa ihmeessä paljastumisen jälkeenkin, nythän on vain pelin jälkeistä löpinää menossa, eikä mikään oikea virallinen peli. :D Mun puolesta voitte vaikka tippumisen jälkeenkin veikkailla vielä ja paljastaa miksi paljastuitte (ketä veikkasitte miksikin). Tä kun on vain hauska tapa paljastaa pelaajien henkilöllisyydet, eli ihan rennosti. Ei tarvitse olla mitään sääntöjä, ellette itse niin halua. :D

Ja nyt onkin seuraavan paljastuksen aika. Vesinokkaeläimen takaa löytyy... pirteä Jinmuru!
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Vesinokkaeläin » 15.03.2015 19:28:41

Arvasko kukaan? :DD Mun poikaystävä luki tätä peliä, eikä sekään tunnistanu mua. Aatteli kuulemma, että enhän mää nyt alkais Perrystä puhuun ekasa viestisä. Niin vääräsä, raukka :DD
Avatar
*Vesinokkaeläin
Kyläläinen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 20.02.2015 15:05:58

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Pingviini » 16.03.2015 01:23:00

En kyl ois jotenki arvannu Perryä Jinmuruks :D Pelaajatutkani ei kyllä (edelleenkään) ole mikään mahtava.
No jos sitten paljastellaan kuolinsyyni: veikkasin Napakettua Lotaziksi :>
Avatar
*Pingviini
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 20.02.2015 15:01:55

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Vuorikauris » 16.03.2015 08:34:27

Lotaziksi? Itse totta puhuen jostain syystä arvelisin hänen olevan yksi antiaktiiveista.
Avatar
*Vuorikauris
Kyläläinen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 20.02.2015 15:46:44

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Vesinokkaeläin » 16.03.2015 11:31:31

Mää veikkasin Sorsaa Kayaraksi :D
Avatar
*Vesinokkaeläin
Kyläläinen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 20.02.2015 15:05:58

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Seepra » 16.03.2015 13:59:27

Miulta meni pahemman kerran toi viimenen pelipäivä ohi kun tuli yllättäviä menoja, enkä muutenkaan ehtinyt oikein olla aktiivinen, harmittaa.. Mutta hei onnea pahiksille!

Ja täällä onkin näköjään arvuuteltu kuka on kuka. Itelläni ei oo kyllä mitään hajua ketä työ voisitte olla, yllätyin jo noista paljastetuistakin :D
Avatar
*Seepra
Kyläläinen
 
Viestit: 7
Liittynyt: 20.02.2015 15:49:46

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Napakettu » 16.03.2015 16:31:06

Mä hoksasin Jiin, kun Vuorikauris sano, että vaan yksi pelaaja vois tehä tuollasen tempun. :D En tosin kerinnyt arvaamaan, kun Vuorikauris ehti ensin. Muuten on kyllä tullut yllätyksenä nää paljastukset. Pitäs ihan pohdiskella hetki ennen kun ite uskaltaisin lähteä arvailemaan uudestaan.
Avatar
*Napakettu
Kyläläinen
 
Viestit: 25
Liittynyt: 20.02.2015 16:02:03

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Pingviini » 16.03.2015 18:24:48

Vuorikauris, jotenkin pelityyli muistutti Lotazin tyyliä. :D Mulla olis kyllä itse asiassa vielä Napaketun varalle yksi hyvä veikkaus.. :D
Avatar
*Pingviini
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 20.02.2015 15:01:55

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja Jii » 16.03.2015 18:37:30

Voi ei, kiinni jäin. :( Musta toi oli kyllä ihan hauska temppu, mut oon jotenkin kyllä tosi ylpeä jos ollaan oikein sitä mieltä vaan mä voisin tommoista temppua yrittää. :D
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Napakettu » 16.03.2015 23:38:37

Kävin heittämässä arvauksen. :D Pingu/horaa, saat siis ehkä tietää osuiko sun arvaus oikeen mun suhteen. :D
Avatar
*Napakettu
Kyläläinen
 
Viestit: 25
Liittynyt: 20.02.2015 16:02:03

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja Zey » 16.03.2015 23:51:05

Taas on aika paljastaa yhden pelaajan henkilöllisyys. Napaketun takaa nimittäin paljastuu... Odoshi!
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Vuorikauris » 16.03.2015 23:55:24

Mä arvasin tän :D Olin kahden vaiheilla riskeeranko identiteettini paljastumisen tämän vuoksi mutta lopulta päätinkin että en halua paljastua oman käden kautta, mutta näemmä ois menny oikein. Odoshi, mitä sä oikein arvasit?
Avatar
*Vuorikauris
Kyläläinen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 20.02.2015 15:46:44

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Napakettu » 17.03.2015 00:08:55

Kauris, veikkasin sua kayaraksi. :D Oli aika hatusta heitetty arvaus, pakko myöntää. Siitä on yli vuosi, kun oon viimeksi pelannut Kylässä joten yllätyin, että edes ensimmäinen arvaus meni oikein. Mietin kyllä kanssa itekin, että kun oon yhden arvauksen jo tehnyt niin kannattaako tässä vaiheessa lähteä kuolemaan oman käden kautta, mutta päätin sit kokeilla syteen tai saveen -periaatteella. Ei osunut arvaus ei. :D

Ja ei ihme, jos mut arvattiin. Mä toivoin pelissä, että mut tunnistettaisiin ja Piikkisika arvattaisiin sen takia pahikseksi (sen suhteen olin tosin väärässä). En halunnut suoraan paljastaa henkilöllisyyttä mutta luoda sellaista vibaa, tiedättehän? :D
Avatar
*Napakettu
Kyläläinen
 
Viestit: 25
Liittynyt: 20.02.2015 16:02:03

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 17.03.2015 00:27:59

Napakettu, olisin veikannut sua Herkkuooneksi. x'D Ja itellä ei kyllä käyny missään vaiheessa mielessä et Kettu olis Odoshi... Pakko kysyä et mikset paljastanut Piikkisikaa(Jiitä) tämän teeskentelystä? :D
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 17.03.2015 01:04:52

Haluun myös tietää, että miks Jii teki niinku teki. :'D (Hyvästi, Perry, nyt oon taas mää!)
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Napakettu » 17.03.2015 11:31:58

Halusin pitää anonyymipelin henkeen itteni piilossa. :D Tiesin kyllä, että se ei välttämättä ole hyvispeliä edistävää, mutta luotin aika vahvasti siihen, että Piikkisika/Jii lynkattaisiin joka tapauksessa. Ja melkein se onnistuikin, mutta mun ääni Delfiinille myöhästyi niiden pirun Simpsoneiden takia. :D Toinen syy oli se, että mä mietin itekin sitä, että oisko pahikselle fiksua väittää olevansa joku muu koska tilanne menisi siihen, että olisi kaksi Odoshia. Muistin, että oon pelannu pelissä jossa heti pelin alkuun joku (mulle tuli hämärä muistikuva sitten Vuorikauriin sanoista pelin jälkeen että se olisi ollut Jii, pitääkö paikkaansa?) ilmoitti olevansa hyvis/pahis kovaan ääneen ja ajatus siitä, että tää ois samanlainen temppu kävi mielessä.

Mut täh, Herkkuoone? :D Miksi? Niin ja pahiksille kysymys: sain ihmeen paljon hyvisluottoa pelin aikana ja mietin, miksi mua ei tapettu yöllä?
Avatar
*Napakettu
Kyläläinen
 
Viestit: 25
Liittynyt: 20.02.2015 16:02:03

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Vuorikauris » 17.03.2015 15:19:55

Koska käytännössä pelasit koko ajan meidän pussiimme luottaessasi Pingviiniin. Jos pelaaja on hyvismäinen mutta täydellisesti hakoteillä niin eihän häntä silloin tarvitse tapattaa :D Ja olihan oikeesti muille tapoille niitä motiivejakin oikeesti olemassa mutta niistä en puhele... Vielä :P
Avatar
*Vuorikauris
Kyläläinen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 20.02.2015 15:46:44

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja Violet » 17.03.2015 16:48:34

Näköjään en itsekkään ollut hakoteillä napaketun suhteen, rajasin hänet joko Odoshiin tai Lotaziin. Itse olen saanut yhden anonyymitilin selville niitten lisäksi, jotka on täällä jo mainittu. Kauhean paljon pitemmälle en kuitenkaan arvauksissa uskalla lähteä hiljaisten määrän vuoksi.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 18.03.2015 01:17:12

Napakettu, syynä oli - niinkun Kauris tuossa mainitsi - osittain sun mielipiteet ja myöskin se, että kaikkina öinä löydettiin vaan ns. "parempi" vaihtoehto. Mietittiin kyllä sun tappamista useaan otteeseen. :D
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja Odo » 18.03.2015 04:36:01

Nojoo, totta, olin kyl Pingviinin suhteen hakoteillä, kun epäilin ensimmäistä kertaa vasta siinä vaiheessa, kun mun piti ratkasta tilanne Pingun ja Karhun välillä. :D Ja sekin viimehetken mietintä päätty väärin, mutta noh. :D

Mites pitkään myö jatketetaan tätä arvailua? Ois toisaalta jo kivaa tietää muidenki oikeet henkilöllisyydet. :D
Avatar
Odo
Kyläläinen
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21.09.2014 13:24:38
Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Vesinokkaeläin » 18.03.2015 12:02:18

Niinpä, varsinkaan ku ei voi enää ite arvata :'D
Avatar
*Vesinokkaeläin
Kyläläinen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 20.02.2015 15:05:58

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 18.03.2015 12:58:28

Zey kyl sano tuolla ylhäällä et paljastumisenlin jälkeen voi vielä arvailla o/ En oo vaan uskaltanu ku noista antiaktiivisista on paha lähtee arpomaan :'D
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja Zey » 18.03.2015 19:22:00

Heitetään nyt sitten takarajaa. Eli perjaintaina joskus illalla laitan listaa tulemaan, jos siis vielä joku haluaa veikata, niin nyt alkaa olla aika!
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Vuorikauris » 18.03.2015 22:46:30

http://us23.chatzy.com/38737209775135

Annetaan tässä hieman lisää työstettävää materiaalia :D Jos aika kerran loppuu kesken niin olishan se epäreilua että pahiskeskustelun käyttö vihjeenä on pelkästään Horaan yksinoikeus :'D
Avatar
*Vuorikauris
Kyläläinen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 20.02.2015 15:46:44

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Vuorikauris » 18.03.2015 22:53:25

JA menen tietenkin unohtamaan, että tästä näkeekin vain ton keskustelun loppuosan :P
Avatar
*Vuorikauris
Kyläläinen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 20.02.2015 15:46:44

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 18.03.2015 23:28:18

Laitan tän chatzyn ihan topaan kun ei tuo linkki kerran halua näyttää kaikkea keskustelua c:

Pingviini: Onpas nostalgista jutella täällä pitkästä aikaa :D
Vuorikauris: Joo, siit on aikaa kun mulla on aktiivinen pahispari :D

Pingviini: Totta :D ite tykkään pahista pelata, joten harvoin tulee pelattua laiskasti pahiksena o/ Mut voi niitä aikoja kun pahiksia oli kolmesta neljään ja chatzyssakin saattoi tulla ruuhkaa/aina oli joku jonka kanssa jutella :D
Pingviini: Meinasin muuten jo alkaa teorisoida susta topiciin pahiksena koska hienosti unohdin koko meidän pahispariuden :'D Niin oon tottunut pelaamaan yksin pahista että vaikeeta varoa! Mut aika hyvin sain nyt viime viestissä summailtua tuon meidän välisen sananvaihdon ja siirryttyä muihin juttuihin ^^'
Pingviini: En oo huomisesta äänestämisestä yhtään varma, että olisko liian rohkee liike äänestää piikkisikaa ja pitäskö antaa vaan muiden äänestää niitä heräämättömiä yms.. Ootko ite miettiny huomista äänestämistä? :)
Pingviini: :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) hahaa rakastan näitä hymiöitä xD

Vuorikauris: Muistan itsekin sen ajan :D Itse asiassa mun mielestä show oikeastaan olisi vain ollut hauskempi jos oisit teorisoinu musta pahiksena. Se ei oo ees hulluin pahistaktiikka jolla oon voittanut :D

Vuorikauris: Nyt ku mietin niin ainakin itse ajattelin tänään pysyä hiljaa äänestämisen suhteen, ehkä pidän kokonaan hiljaisuutta jos työt eivät salli kommentoimaan tulemista.
Vuorikauris: B-)

Pingviini: Joo on tota pahiskaverin epäilemistä tullu harrastettua, se on vaan paha jos sen alottaa jo ekana päivänä koska sit pitäs aina olla joku suurempi epäily, ettei kaveria tartteis epäillä :'D muutaman kerran oon pahiksena sovitusti myös aiheuttanu kaverin lynkkauksen, mut sekin on jo vähän kulunu idea ^^
Pingviini: *tai siis ettei kaveria tarviis äänestää
Pingviini: Mulla rajotti topiciin kirjottamisen netti, joka ei suostunu päästää mua kyläilemään :'D vihdoinki kun pääsin nii kello oli minuuttia vaille yhdeksän..
Pingviini: Ihan hyvä toisaalta, koska huomennahan tota iltaa sit syynätään :>​

Vuorikauris: Siispä pitää keksiä joku täysin uusi pahispahistemppu... Muistan itse olleeni ainaki kertaalleen uhri toverilynkkauksessa, vanha suosikkini antiaktiivileikki ei myöskään oikein ole näin aktiivisen oloiseen peliin sopiva taktiikka.
Vuorikauris: Mitenköhän sekottais pakkaa? Odoshin tappaminen olis musta vaan tylsää, vaikka temppu mua ärsyttää, Muurahaiskarhuun taas en mielelläni koskisi koska mul on fiilis että saattaa viedä muut pelaajat käytöksellään harharetkille :P

Pingviini: Tuota antiaktiivisuutta oon itekkin "käyttänyt" joskus, tosin yleensä tahattomasti oon ollut vaan niin kiireinen, että ihmiset on ajatellu etten voi olla pahis kun oon niin hiljaa :D mieluummin kyllä pelaan dominoivaa/aktiivista pahista, joskin siinä harvoin onnistuen, koska aina joku on aktiivisempi :'D
Pingviini: Mm joo itekkään en lähtisi noista kumpaakaan tappamaan, enkä sen puoleen Vesinokkaeläintä, Sutta ta Seepraa (Perry on aktiivinen, kaks viimeistä taas mahdollisia lynkattavia). Ketäs sinne sitten ees jääkään... :'D Mut ehkä jonkun hiljasen?
Pingviini: Se ei kyl toisaalta sit sekota sitä pakkaa hirveesti.
Pingviini: Napakettuhan olis yks vaihtoehto, mut toisaalta en tiiä kehtaisko tappaa noin aktiivista pelaajaa.
Pingviini: En nyt yhtään tiiä. Mitä oot ite mieltä? :')
Pingviini: Hiljasen tappamisessa on se hyvä puoli että jengi luulee pahisten olevan varovaisia = ei yhdistetä helposti topicissa aktiivisesti kommentoiviin. Paljon puhuneen tappamisessa on omat aina omat riskinsä kun ihmiset saattaa alkaa spekuloida liikaa, mut toisaalta sitäkään ei usein odoteta. Ite tykkään kans tappaa vähän randomisti välillä aktiivisia ja väliin sitten tosi hiljaisia. Mut niin, en tiiä. :D

Vuorikauris: Joo, ja toisaalta nyt ku Napaketun kämmiä tuli porukka todistettua, sitä voisi oikeastaan käyttääkin hyväkseen sen sijaan että hänet vain hiljennettäisiin. Täs on mun mielestä kivasti kasassa kaaoksen aineksia :D
Vuorikauris: joten toisin sanoen mua kiinnostaisi nähdä kaikki joita ollaan syytelty elossa kaikkien syyttelijöiden seassa :->​ sen puolesta olisin siis valmis tappamaan kummituseläimen, mutta haluaisin itsekin suoda sille mahdollisuuden; parasta olisi täs vaiheessa hieman väritön persoona, hyvällä tuurilla joku jonka kuolema tuo lisää vettä myllyyn jo vireillä olevassa katastrofikomediassa =D>​
Vuorikauris: rehellisesti sanoen mun mielestä delfiinin kuolema oli ikävää.

Pingviini: Mm, harmi että kaikki värittömätkin kuuluu tähän hienoon soppaan josta saa keiteltyä vaikka mitä. Eli pitäisikö sitten tappaa joku hiljainen, eli kummituseläin tai sorsa? kannatan sorsaa sen takia että kummitukselle saatiin uusi pelaaja eli tulee varmaan puhumaan. :)
Pingviini: Ens yöks pitää sit kehitellä jotain hienoa \o/
Pingviini: Sun kannattas varmaan huomiseks suunnitella jtn kattavaa listausta/vastaavaa kun porukka kiinnitti tuohon sun ensimmäiseen katsaukseen huomiota. Ite menisin simppelisti sillä kannalla huomenna, että ollaan aktiivisia ja hyviksiä. :D mitäs oot ite mieltä?

Vuorikauris: Nii mihin listaukseen, myönsin jo sen ettei ollu ees tarkoitus olla hyödyllinen vaan "tarkistaa näkökantaa" eli provosoida tahallisesti väärillä näkökannoilla tekemään harhaanjohtavia tulkintoja. Mulla ei varsinaisesti oo intressejä yrittää väkisin pysyä pelin loppuun asti elossa jos kuolemalla saa pakkaa pahemmin sekaisi..
Vuorikauris: Varmaan se on pakko kuitenki tappaa sorsa vaikka on nii laiskan pahiksen veto :D ku ei farssista muuten nii hauskaa tuu
Vuorikauris: Tuli kans mieleen et jos tilanne näyttää siltä, voisin kanssa "tyhmänä" temppuna "unohtaa" että tää on pnä eikä uä. Jos sen tekee ovelasti on mahdollista käytännössä äänestää äänestämättä mitään :D mut mites menis oikeesti läpi (lol)

Pingviini: Vastaan sulle hetikohta ku pääsen kotiin, hirvee kiire eli kehtaisitko laittaa yöääntä? :') toivottavasti näet tän!
Vuorikauris: Ehdin laittaa, tulin just kotiin
Vuorikauris: nonii laitettu
Vuorikauris: tosta "kämmistä" et periaatteessa haluttaisi kokeilla koska anonyymitili eikä se ikinä menisi läpi jos käyttäisin oikeaa nimeäni O:-) mut sit taas se saattaisi olla hyvisten silmissä vain ajantappoa suurella todennäkösyydellä jos väärin onnistun ajoittamaan?

Pingviini: H mmm, en tiiä tosta kämmistä. : D Toisaalta joo haluttais kyl nähdä ihmisten reaktiot, mutta meniskö se oikeesti läpi, kun kuitenkin pnä on ollu keskusteluissa mukana ja oot itekin aktiivinen = yleinen uskomus että tietäsit olevas tietoinen tästä. Mutta toisaalta niin tietty, vahinkoja sattuu. :D
Pingviini: Elikkäs en tiiä... Ehkä? Mutta toisaalta näin heti pelin alussa toisen pahiksen kuolema (varmasti sun putoamisriski kasvaa, varsinkin jos ajotat tuon väärin eikä mene läpi ihmisille) tekee itselle tukalat olot loppupeliin :'D Vaikka onhan tässä tietty ennenkin yksin selvitty... En vaan tiiä kun meinasin just kirjottaa viestin jossa antaa sulle hyvisvibaa.. Et en tiiä onko se nyt sit järkevää :'D
Pingviini: Äää en osaa päättää mitään xD liian tottunu pelaa yksin!

Vuorikauris: Joo, ehkä ei todellakaan menis läpi koska seuraan peliä liian hyvin joten kannattaa vaan unohtaa koko juttu :D Oon todella ylpeä tästä päivän avausviestistäni, keksin monenmoista tarinaa kuolemaan liittyen vaikka todellisuudessa tiiän mistä on kyse :D
Vuorikauris: Ku enhän mä vaan voi päin naamaa sanoa että kaikki ovat jääneet eloon sen takia koska lulz.
Vuorikauris: Huomasin muuten näin jälkeenpäin analyysissäni virheen, laskutoimitukset oli oikein, mutta totesin virheellisesti että yöllä elossa olleita antiaktiiveja oli vain 1, onneksi toi ei kaada teoriaa vaan itse asiassa tappo tukee sitä... Jos siinä ei olisi pientä "virhettä". Milloinkohan porukat mahtavat tajuta sen että siitä puuttuu skenaariot joissa antiaktiiveja yht aikaa on vähintään kaksi, sillä se muuttaa hieman algoritmiä :))
Vuorikauris: joo mä varmaan stressaan turhasta mutta kun kaikkea mitä tietää ei vaa voi sanoa ääneen :/

Pingviini: En usko että kukaan tuota kämmiä tajuaa, en ainakaan itse huomannut ja luin viestin suht tarkasti. Ehkä myöhemmin pelissä, mutta toivottavasti sille ei laiteta hirveesti painoarvoa. :D
Pingviini: Mut joo ehkä tuota "virhettä" äänestyssysteemin kanssa ei kannata toteuttaa., olis kyllä ollu hauskaa. : D Ite nyt oon ottanu sellasen "mahdollisimman aktiivinen ja kaikista pelaajista asiaa tasapuoleisesti viesteihin" -linjan. Se on aika turvallinen pahistaktiikka mut kiva pelata välillä näinkin. ^^

Pingviini: Muurahaiskarhu kävi aika agressiiviseks kummituseläimen kanssa ja äänesti tätä, epäili sitten samaan syssyyn minuakin.. Oikeastaan se on ihan hyvä juttu jos epäilee vähän minua ja kummituseläin tippuisi tänään, koska se saa muurahaiskarhun sitten tosi huonoon valoon, kun kummituseläin paljastuu hyvikseksi. En vaan tiedä, kun pitäisi itsenikin tänään äänestää jotakuta... Jos äänestän Muurahaiskarhua ja joku muu tarttuu siihen mukaan ja päivänpäätteeksi kuolee karhu, voi epäilykset kääntyä seuraavana päivänä mun ja kummituseläimen suuntaan, ja pahimmassa tapauksessa jengi saattaa haluta lynkata mut. Eli olisi parasta jos kummituseläin kuolisi tänään..
Pingviini: Yks vaihtoehto olis että lähtisit äänestämään kummituseläintä muurahaiskarhun kanssa, niin voisin turvallisemmin äänestää esim. muurahaiskarhua, mutta siinä on sitten se riski, että ihmiset kääntyy enemmän sua kuin muurahaiskarhua vastaan seuraavana päivänä. Tietysti jos ajoittaisin tuon ääneni Muurahaiskarhulle ihan päivän loppuun, niin kummituseläin kuolisi hyvällä säkällä..
Pingviini: Kiva jos muutkin tulis puhumaan niin tietäisi vähän mitä mieltä kukin on kenestäkin, ja saattaishan sieltä löytyä joku toinen äänestettävä. :\
Pingviini: Anteeksi, hirveä tekstimuuri xD

Vuorikauris: Mä tiiän hyvin, mutta jos olisin hyvis olisin hieman epävarma ton Kummituseläimen kanssa, vaikka se onkin tossa tilanteessa edullisinta. Suurin ongelmani on että jos lähden bandwagoniin ilman hyvää selitystä miksi olen samaa mieltä Muurahaiskarhun kanssa, seuraavaksi kohteeksi saatan joutua mä. Itse asiassa tilanne on sellainen, että käytännössä jos muurahaiskarhu joutuu huonoon valoon niin todennäköisesti pariksi asetellaan sitä kaveria joka osallistui lynkkaamiseen tai vaihtoehtoisesti jopa muurahaiskarhun sijaan. Tän takia en oikeastaan uskalla iskeä ainakaan vielä. Mutta sit jos taas kummituseläimen lynkkaus sattuukin epäonnistumaan, mitenköhän tappoon pahisten toimesta reagoitaisiin? Se ei oo sama asia, ja sen voisi oikeestaan esittää keskisormen näyttönä Muurahaiskarhulle, mutta senkin suhteen pelkään että porukka alkaa nähdä muurahaiskarhun hyviksenä, koska eihän pahis tappaisi pääepäiltyään :D Mietin itse siirtoani, en haluaisi oikeesti äänestää Kummituseläintä, en halua antaa luottoa Muurahaiskarhulle enkä varsinkaan halua joutua epäilemään sua... Muurahaiskarhun lynkaamisyritys viime hetkellä on sekin aika tyhmää... Ja lupasin kaiken kukkuraksi sen listauksen viikonlopun aikana, mutta sukulaispojan synttärit sekoitti hieman aikataulua, unohdin et ne oli tänään
Vuorikauris: Ja sä et näemmä oo ainoa joka osaa tekstimuurin :D Viitaten muurahaiskarhun tapaukseen, paitsi että mä oon harjottanut jopa sitä oman epäillyn yötappotemppua :)) Jotenki tuntuu että tässä saatetaan kaivata kaikkia mahdollisia pahistemppuja oppikirjasta

Vuorikauris: Mitäs suunnitelmia yöksi?

Pingviini: Sori en ehtiny vastailee päivemmällä :D Aiempiin viesteihisi: mielestäni tuo loppupäivä meni ihan hyvin, kummituseläimen lynkkaus onnistui vakuuttavasti etkä ainakaan mun silmään korottanut pahispointsejasi. Tosin 2/3:sta toteutu, äänestit kummituseläintä ja epäilit mua xD Mua vähän pelottaa tulevan kannalta jos jompikumpi meistä kuolee, koska päädyin laittaa sut listauksessani neutraaleihin kun en vaan keksinyt kumpaan olisin tunkenut sut vaikuttamatta oudolta, ja se tiedetään et jälkeenpäin syynätään just näitä, jotka sen pahiksen on laittanut neutraaleihin. Eli en nyt tiiä kannattaisko mun alkaa topicissa luottaa suhun vai epäillä sua. p: toisaalta se epäilykin saattais vaikuttaa väkisinväännetyltä jos en kuitenkaan päätyis äänestää sua. Enkä keksi oikein mitään "ahaa oletkin hei hyvis" -perusteluja, ellet sit tee jotain tosi hyvismäistä. :'D Mut sitä pitää katella huomenna, ja hyvällä tuurillahan me ei kumpikaan kuolla. (Miten monta päivää tässä muuten pitää vielä selvitä jos piikkisialle löytyy varapelaaja?)

Pingviini: Yösuunnitelmaksi mietin vähän Napakettua, koska hän on saanut hyvispointseja ainakin meiltä kummaltakin ja liekkö jotain muiltakin ->​ luonteva tappo, koska yleisesti hyvismäinen pelaaja. Toisaalta sitten voisi mennä ja trollata peliä tappamalla vaikka jonkun yleisesti epäillyn Suden tai vastaavan. :D Mitäs oot ite mieltä?

Vuorikauris: Tärkeintä on ettei kuolla :D en oikee tiiä, Napakettu on tosiaan luontevin mutta kanssa tuo trollaus on jotain mitä en usein oikeassa persoonassani usein uskalla koska temppu on yleisesti ottaen juuri mua B-) Kuten laskin tänään, maksimissaan 2 päivää pitäis molempien selvitä, jos toinen kuolee niin kolmannen. Pelkäsin jo et mua aletaan syyttämään hiljaisuudesta, turhaan. Mul oli tosiaan sukulaisen synttärit, turnaus, luokkakokous ja unohdin läppärin töihin :D
Vuorikauris: Kaikki tää tän pelipäivän sisällä

Pingviini: Kuulostaa hyvältä xD
Pingviini: Pitäiskö sit kuitenkin tappaa Susi tänään? Peli on jo muutenkin sekaisin kun suuri osa on antiaktiivisia ja Muurahaiskarhun pitää keksiä uudet teoriat? Haluisin nähdä miten ihmiset reagoi :D
Vuorikauris: Joo, olisi aika lailla keskisormen näyttämistä Muurahaiskarhulle :D Ja haluun nähdä oikeesti miten peli muuttuu sen takia
Pingviini: Alright, laitan yönimen! o/

Vuorikauris: Tosiaan aika hiljaista, jos ei iltapäivään mennessä oon mitään fiksua tullu nii varmaan pakko laittaa jotain, ainakin se vastaus vesinokkaeläimelle kun termit meni mulla ihan oikeesti sekasi :D
Pingviini: Jep, hiljasta on. : P pääsen tänään ite kommentoimaan peliä vähän paremmin ja ajattelin listailla mahdollisia pahispareja yms jotain hienoa. Perry nyt sitten näköjään äänesti sua... Mitä oot mieltä, laitanko epäilykseni johonkin toiseen pelaajaan vai epäilenkö sua? Toisaalta olis hyvä odottaa mitä muut pelaajat on susta (ja Perrystä) mieltä, toisaalta taas jos äänestän sua viimeisenä saan helposti pesäeronottajan leiman. Yksi taktiikka olis myös jos äänestäisit mua, mutta saisitkohan tarpeeks vakuuttavia perusteluja. :D Vähän ahdistaa oikeasti koska alkaa nuo epäilykohteet loppumaan, Seepra ja sä olette vähän niinkuin ainoita koska en keksi Muurahaiskarhulle tarpeeks hyviä perusteluja (pelaa niin järjettömästi että vaikea pitää pahiksena) ja Vesinokkaeläimelle menin antamaan eilen luottoa, enkä sitä paitsi halua epäillä häntä koska luottoäänesti mua (se luotto voi mennä siinä sivussa jos alan epäilemään).

Pingviini: Sut lynkkaamalla saatais helposti Muurahaiskarhu syylliseksi (ja ainakin Seepra olisi toinen mahdollinen pahispari), mutta toisaalta jos tänään päästäis tappamatta meitä kumpaakaan, peli olis siinä. p:
Pingviini: Pitää muuten Napakettuakin vähän syynäillä jos sieltä löytyis jotain epäilemisen arvoista
Pingviini: Toivon nyt vaan et ehdin tänään tekasee sen viestin kun hirvee kiire kaiken muun kanssa /o\

Vuorikauris: Mie en oikeen tiiä, jos tilanne menee pahaksi niin lynkataan mut, jos ei pystytä tän päivän aikana taikamassaamaan, niin ainakin haluun että pahiksen lynkkaus ja epäilyt pysyvät mieluummin mussa. Jos haluut seurata mun järjenjuoksua niin koitan saada Perrystä epäilyttävän, ts. pahiksen jos sä paljastut.
Vuorikauris: Mut sanoisin ite että äänestä ei kannata ottaa stressiä jos joku muu tekee virhe-epäilyn. Kuten sanoin julkisesti, pahiksina meillä on mahdollisuus kontrolloida peli hyväksemme jos sen tekee tarpeeksi myöhään :D

Pingviini: Mm joo, voisin listailla sua epäilyttäväks mutta yritän ettii muitakin epäilyttäviä niin että tuntuu vaan luonnolliselta etten tiiä ketä äänestää. Munhan ei tänään edes tarvitse äänestää ketään eli voin myös esittää loppupäivästä antiaktiivista yms (vaikkei se olekaan kiva pahistaktiikka, mut ainakin toimii).
Pingviini: Tää on vaan niin vaikeeta koska keksisin susta varmaan eniten epäilyksenaiheita :''D

Vuorikauris: Pahiksen epäily pahiksena on liian helppoa joten :P

Pingviini: Pitäisköhän mun nyt äänestää muurahaiskarhua... Voisin sun puolelle pistää luottoa tuosta yönimen analysoimisesta josta annoin aiemmin luottoa... Äää en tiiä. Tai sit vois vaan esittää hiljaista, mutta sitten luultavasti sä kuolet... ._.

Vuorikauris: Tässä on vähän päälle tunti, jos tilanne näyttää siltä että peli on voitettavissa, voitaisiinkin yhtäkkiä iskeä molemmat ääntä pöytään, mutta se pitäis tehdä sitten oikeastaan niin ettei jengi ehdi kunnolla enää reagoimaan, ts. siinä vaiheessa kun roolien paljastuminen ei ole oikeasti enää kovin merkittävää.
Vuorikauris: Okei, todennäkösesti oon kuolemassa, mä teen nyt siirtoni.
Vuorikauris: Uskon, että pystyt ratkaisemaan pelin meidän eduksemme.

Pingviini: Voi hitto, muistin pelin tunnin liian myöhään. :p
Pingviini: tuo hymiö on liian iloinen xD
Pingviini: : P noin, nyt parempi
Pingviini: Mutjoo, enpä tiedä oltaisko saatu enää peliä tänään voitettua tuolla yhdessä äänestämiselläkään kun kettu perhana tuli äänestämään vielä sua. p: kiitos kuitenkin kivan aktiivisesta pahistelusta, on pitkä aika siitä kun oon oikeesti saanu pelata jonkun kanssa pahiksena tälleen!
Pingviini: ja parhaani yritän loppupelissä :'D

//muoks, tuo viimeinen kohta näyttää vähän älyttömältä, puhuin siis chatzyn kielihymiöstä joka on liian ilonen xD
Viimeksi muokannut Horaaneko päivämäärä 18.03.2015 23:44:36, muokattu yhteensä 1 kerran
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 18.03.2015 23:43:00

Kauris miusta tuntuu että tiiän kuka olet kun lueskelin tota meidän chattia... x) Uskaltaiskohan sitä arvatakin :D
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja Jii » 19.03.2015 16:18:57

Hmm, miksi tein näin? :D En mä tiiä. Tai no siis joo, halusin tehdä jotain radikaalia millä saisi peliä käyntiin ja yhä oon sitä mieltä että onnistuin siinä tosi hyvin, tuskin olis ollut noin järkevää keskustelua ekana päivänä, jos en olisi sanonut "kuka oon". Odoshin esittämisen taas keksin ihan viime hetkillä, henkilöllisyyden paljastamista taas suunnittelin jo pitkään ennen kuin peli edes alkoi. En tiiä, Odoshin esittäminen oli ehkä vaan semmonen hetken mielijohde, en halunnut paljastaa myöskään kuka itse oon, koska se olis vähän pilannut pelin ideaa. ;) Eli halusin saada muut luulemaan, että olisin paljastanut kuka oon, vaikka oikeasti en niin tehnytkään. Se oli ehkä tosiaan vähän riskaabeli teko, kun esim. oikean Odoshin epäilyt sain niskaani, mutta sinällään en sitä kuitenkaan niin pahismaisena tekona pidä, enhän mä hyödy Odoshin esittämisestä juuri mitään. :D Kaikkia sääntöjä ja normeja ja odotuksia on kivaa rikkoa, on kiva pelata ja tehdä asioita vähän erilailla kuin yleensä.
Avatar
Jii
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 372
Liittynyt: 15.11.2013 00:26:35
Palkinnot: 11

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja Zey » 19.03.2015 17:51:26

On jälleen paljastuksen aika! Vuorikauriin takaa löytyy... Jitachi!
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja Jita » 19.03.2015 19:16:28

Jaaha, kissa on näköjään ulkona matkalaukusta joten voin puhua viimeinkin täysin vapaasti. Henkilökohtasesti mua rupesi Tetran paljastumisen myötä hirveesti naurattamaan se, että olen onnistunut ottamaan juuri hänen kanssaan yhteen tavalla tai toisella joka ikisessä pelissä missä olemme olleet osallisina :D Näköjään edes anonyymitilit eivät vaikuttaneet siihen asiaan mitenkään. Oon Jiin kanssa kyllä samaa mieltä että kaikkia odotuksia ja normeja on todellakin kiva rikkoa, kuten pahiskeskustelustakin tuli ilmi; Suden tappamiseen trollausmielessä tarvittiin kuitenkin molempien suostumus :D ja rehellisesti sanoen mun teki kanssa mieli ilmottautua myös Odoshiksi sen jälkeen kun Jii ilmoittautui Odoshiksi ihan puhtaasti sen vuoksi että ois vaan ollu niin lol, koska oikeakin Odoshi odotti. En oikeen tiiä miksi en tehnyt loppujen lopuksi sitä.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 77 vierailijaa

cron