Eläintarhassa - Ohi on!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Eläintarhassa 4.päivä päättyy to 12.3. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Zey » 12.03.2015 21:05:24

Päivä on päättynyt.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Eläintarhassa 4.päivä päättyy to 12.3. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Zey » 12.03.2015 21:32:25

4.aamu

Päivä oli hiljainen. Urhoollisen Vesinokkaeläimen kuolema painoi jokaisen mieltä. Tai ainakin melkein jokaisen. Eläintarhassa oli yksi eläin, joka nautiskeli rauhasta omalla jäisellä saarellaan keskellä hyytävän kylmää vettä. Mikä sen parempaa olikaan, kuin sulkea silmät ja ajatella rauhassa syviä ajatuksia.

Illan lähentyessä alkoi kuitenkin melu. Napakettu ärisi Muurahaiskarhulle, joka olisi mielellään sanonut muutaman valitun sanasen puoliksi torkkuvalle Seepralle. Muiden äänet kantautuivat Pingviinin rauhalliselle saarelle ja niistä ärsyyntyneinä Pingviini rupesi toimimaan. Kunnon jääpuikko kourassaan Pingviini meni muiden luokse ja... No, lopulta Pingviini oli enää yksin rauhallisella jäisellä saarellaan. Eikä mistään eläintarhan kolkasta kuulunut enää ääntä.

Äänet:
2 Muurahaiskarhu (++Pingviini, ++Napakettu)
0 Pingviini (++Muurahaiskarhu, --Napakettu)

Muurahaiskarhu kuolee saatuaan eniten ääniä.

Kuolleet:
1.päivä: Delfiini – tavallinen hyvis
1.yö: Sorsa – tavallinen hyvis
2.päivä: Kummituseläin - tavallinen hyvis
2.yö: Susi – tavallinen hyvis
Piikkisika – tavallinen hyvis (antiaktiivisuuskuolema)
3.päivä: Vuorikauris – pahis
3.yö: Vesinokkaeläin – tavallinen hyvis
4.päivä: Muurahaiskarhu – tavallinen hyvis
Seepra – tavallinen hyvis
Napakettu – tavallinen hyvis

Äänestyspakot:
Seepra, Pingviini, Muurahaiskarhu

Seepra ei suorittanut äänestyspakkoaan, mutta johtuen pelin loppumisesta, ei hänelle etsitä varapelaajaa.

Poissa:
Ei kukaan. :>

Peli on siis ohi, voittajina selviytyivät pahiskaksikko Pingviini & Vuorikauris! Onnea!

Uskoisin että monia kiinnostaa kuka onkaan minkäkin salatilin takana. Lähettelen listan muutaman päivän päästä, eli jos haluatte vielä yhdessä arvuutella henkilöllisyyksiä, niin nyt on se aika. :)

Sana on nyt vapaa. :>
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Vuorikauris » 12.03.2015 21:50:20

Rehellisesti sanoen vaikka lopputulos olikin pahiksena mieluinen, niin henkilökohtaisesti mua jäi kalvamaan toi että Pingviini meni unohtamaan päivän päättymisen, olisi voinut napata meille voiton viime hetkellä :P Joka tapauksessa onnittelen Muurahaiskarhua, jota pidän tässä pelissä moraalisena voittajana arvattuaan jäljellä olevan pahiksen identiteetin. Oli hauskaa ja Pingviini oli kiva pahispari. Kivaa pelata kerrankin aktiivisen pahisparin kanssa :3

Tästä olisi kiva jatkaa muuten Tahomana kun Zey ei paljastellut vielä nimiä ^^ Joka tapauksessa, Pingu, paljastetaanko pahischattimme?
Avatar
*Vuorikauris
Kyläläinen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 20.02.2015 15:46:44

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Napakettu » 12.03.2015 22:13:39

Oho, olin väärässä. :D Musta Pingviini tuntu koko pelin ajan hyvismäiseltä, vaikka lopussa rupesin arpomaan, että mitä mä teen kun mun äänellä ois voinut ratkaista Pingviinin ja Muurahaiskarhun välisen tilanteen. Päätin pysyä aiemmissa mietteissäni, enkä rueta "hyvin" valvotun yön jälkeen enää muuttamaan pohdintojani sekavana. Outoja viboja heräsi tuosta Karhun viimeisestä lauseesta, jonka nostin esille. Mietin puolituntia, että jokin mua häiritsee siinä, että onko tuo nyt puhtaasti hyviksen viimeiset sanat, jotain pahistaktiikkaa, vai mitä. :D

Pahiksille hatunnosto ja samoin Muurahaiskarhulle, joka oli oikeessa! Oli mukavaa pelailla. :) Pahoittelen, että en ollut aktiivisimmillani pelissä. Mulla tosiaan on opiskelupaikan siirto kesken lukukauden toiselle paikkakunnalle, koulu, työt, muuttamista, pakkaamista, muuttoavusta stressaamista ja en ole ollut mitenkään virkeimmilläni muutenkaan.

Arvaillaanko ja odotellaanko, että oikeat nimet paljastuu, vai?
Avatar
*Napakettu
Kyläläinen
 
Viestit: 25
Liittynyt: 20.02.2015 16:02:03

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Pingviini » 12.03.2015 23:29:23

Kauris: Menin unohtamaan ja olishan tuo ollut kanssa aika riskaabelia kun olit saanut jo yhden äänen päivän alkuun... Jos olisin päässyt täsmälleen samoihin aikoihin äänestää kanssasi jotain ennaltasovittua tyyppiä ja miinusäänestänyt sua niin ehkä sitten.. Mutta voitto kotiin kuitenkin, jee! :D Harmitti kyllä että sun piti kuolla noin lähellä voittoa, kaipa me jotenkin se voitto oltaisiin saatu taktikoitua puolellemme jos oltaisiin kummatkin oltu samaan aikaan Kylässä.
Mutta kiitos mainiosta pahispelistä Vuorikauriille, oli kivaa pelata välillä aktiivisen pahisparin kanssa! (ja yllättävän vaikeaa kun ei päässyt sooloilemaan :D)

Harmittaa kanssa omat kiireeni viimeiselle päivälle, olisi ollut kivaa jatkaa tuota tyyliä millä sain ihme kyllä irl-kiireistä huolimatta vedettyä koko pelin tuohon vikaan päivään asti. Muurahaiskarhua pitää kanssa onnitella oikeasta arvauksesta, ajattelin ettei vikana päivänä enää minuun kohdistuisi epäilyjä.. Eli hienoa aivotyötä, tai intuition kuuntelemista, tai jotain. :D

Itselläni oli todella mukavaa tämän pelin parissa vaikka vähän olikin hiljaisempi peli. Anonyymitilin suojissa sai paukutella menemään paljon vapaammin enkä edes yrittänyt arvailla - edes pahisparini - tilejä. :D Puolestani voidaan jatkaa Tahomalla!

Ja Vuorikauris, voidaanhan se chatti julkaista. :D
Avatar
*Pingviini
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 20.02.2015 15:01:55

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Piikkisika » 12.03.2015 23:52:42

Onnea pahiksille! Oma pelini sitten kaatui antiaktiivisuuteen, kun aikaa pelaamiselle ei yksinkertaisesti riittänyt. Pahoitteluni tästä. Mielestäni kuitenkin silti tuo ensimmäisen päivän ulostuloni oli erittäin hyvä pelin kannalta ja se sai kunnon keskustelua aikaiseksi ja peli lähti sen myötä hyvin käyntiin, vaikkei voitto meidän kohdallemme lopulta tullutkaan. Kiitos pelistä kaikille, ja Tahoma kuulostaa kyllä hyvältä!
Avatar
*Piikkisika
Kyläläinen
 
Viestit: 5
Liittynyt: 20.02.2015 14:37:40

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Pingviini » 13.03.2015 00:42:42

Arvaan Piikkisian Odoshiksi. Öhöhöhö. :D
Avatar
*Pingviini
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 20.02.2015 15:01:55

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Vesinokkaeläin » 13.03.2015 02:10:29

Eih, pahiksille se sit meni! :'D No, mulle iso voitto ku sain ees toisen pahiksen oikeen. Ei täsä voi oikeen harmistua, ku oli niin hyvää pahispeliä. Onnea!

Joo, Tahomaa :D Sellasta epävirallista kuitenki? Saanko vaan heitellä veikkaukseni? En kyllä pelin aikana erityisemmin miettiny, että kuka ois minkäki elukan takana, mutta muutama arvaus kyllä ois. En ehkä jaksa kyllä nyt kirjottaa pitemmästi, vaan meen nukkuun ja palaan huomena asiaan. Enkä jaksa pitää omaa rooliani (= lähinnä kirjotustapaa, murre ja hymiöt kunniaan <3) enää yllä, sori.
Avatar
*Vesinokkaeläin
Kyläläinen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 20.02.2015 15:05:58

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Napakettu » 13.03.2015 09:38:15

Mulla tuleekin olemaan kiire viikonloppu, kun kohta pitäs juosta kouluun (nukuin pommiin) ja tänään, että huomenna on töitä. Yritän nyt nää viimeiset hetken kuitenkin olla paikalla. Mitä tarkoittaa Tahoma? :D

Piikksika kirjoitti:Mielestäni kuitenkin silti tuo ensimmäisen päivän ulostuloni oli erittäin hyvä pelin kannalta ja se sai kunnon keskustelua aikaiseksi ja peli lähti sen myötä hyvin käyntiin, vaikkei voitto meidän kohdallemme lopulta tullutkaan.

Sun tempauksesta oli hyviksille hyötyä. Mun huomio kiinnittyi Vuorikauriiseen nimenomaan sen takia, että mulle tuli viba, että Vuorikauris tietää jotain rooleista enemmän kuin antaa ymmärtää ja myöhemmin tuli seurailtua sitten paljon tarkemmin. Paljastui tosin, että sä et ollut pahiskaveri, mutta alkusysäys sai tarkastelemaan Vuorikaurista tarkemmin. :)

Vuorikauris, ilmeisesti teillä pahiksilla ei kuitenkaan ollut tietoa anonyymeista mutta tiesitte kuitenkin omanne (siksi mulla tosiaan oli aika kovat epäilyt pahispariin Piikkisika&Vuorikauris). Mistä sulle tuli mieleen, että Piikkisika ei olisi välttämättä Odoshi? Jäi epäselväksi mitään mieltä olit oikeasti. Pidätkö Piikkisikaa edelleen "huijari"-Odoshina vai oliko epäily vain pahistaktiikkaa?
Avatar
*Napakettu
Kyläläinen
 
Viestit: 25
Liittynyt: 20.02.2015 16:02:03

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Muurahaiskarhu » 13.03.2015 11:22:08

Joo kiva peli, tykkäsin anonyymiydestä. Näitä voisi olla useamminkin.

Omaan pelaamiseen olen suht tyytyväinen. Tietysti harmittaa, että kolmas päivä meni rokuliin kun elämä tuli tielle, mutta minkä sille. Jäi kuitenkin hyvä mieli, kun onnistuin lopussa tunnistamaan Pingviinin pahikseksi. :)

Viimeisen peliviestin viimeinen lause oli puhtaasti tappioon alistumisen ilmaus. Ratkaisu kun jäi Napaketulle, joka aiemmin piti Pingviiniä hyviksenä, niin en enää uskonut Napaketun pään kääntyvän. Harmi sinänsä, ettei Napakettu kerinnyt koko päivänä juuri juttelemaan, niin ei oikein ollut paikkaa edes yrittää kääntää tämän päätä Pingviinin suhteen.
Avatar
*Muurahaiskarhu
Kyläläinen
 
Viestit: 25
Liittynyt: 20.02.2015 15:53:36

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Pingviini » 13.03.2015 14:54:15

Napakettu, tiesimme toisemme vain anonyymitilien nimillä, emme oikeilla nickeillä. :) Ja mulla ei ole mitään oppikirjavastausta Tahomasta, mutta periaatteena se, että kaikilla on anonyymitilit ja pelaajat yrittää arvailla toistensa oikeita persoonallisuuksia. Jos arvaa väärin, tippuu. En muista miten arvaus menee virallisessa Tahomassa, että oliko siinä jotain nimenboldauksia/vastaavaa. Ja rooleilla ei tosiaan ole mitään merkitystä (=niitä ei ole), tärkeintä on vain ettei paljastu. On kyllä kiva tämä(kin) anonyymipelien muoto, olen siinä vaan yleensä vähän huono. :D
Avatar
*Pingviini
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 20.02.2015 15:01:55

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja Zey » 13.03.2015 15:54:27

Virallisessa Tahomassa arvaus lähetetään yleensä PJ:lle, joka sitten ilmoittaa pelitopickiin kuka on tippunut ja hänen henkilöllisyytensä. Esimerkiksi herra Hattu lähettää PJ:lle viestin, että epäilee rouva Myssyn olevan oikeasti Zey. Mikäli arvaus on oikein, PJ tulee ilmoittamaan rouva Myssyn tippuneen ja hänen paljastuneen Zeyksi. Mikäli taas arvaus on väärin, PJ tulee ilmoittamaan herra Hatun tippuneen ja paljastaa hänen henkilöllisyytensä. Peli jatkuu niin kauan, kunnes enää on jäljellä kaksi pelaajaa, jotka ovatkin sitten pelin voittajia.

Ilmeisesti täällä ainakin osa haluaisi jonkinlaista Tahomaa. Mikäli haluatte, että paljastelen henkilöllisyyksiä sitä mukaan kun arvaatte oikein (tai väärin), niin sopii mulle. :)
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Vesinokkaeläin » 13.03.2015 16:15:28

Siis lähetetäänkö arvaukset Zeylle vai laitetaanko vain topaan?
Avatar
*Vesinokkaeläin
Kyläläinen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 20.02.2015 15:05:58

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Napakettu » 13.03.2015 16:36:28

Onko Tahomassa siis kanssa yö ja päivä, jolloin laitetaan yksi nimi?

Mulle kävis kyllä molemmat, että topaan tai Tahoma. Se vois olla jännä, mut mulla tosiaan konetta vähän huonosti käytettävissän tästä illasta alkaen...
Avatar
*Napakettu
Kyläläinen
 
Viestit: 25
Liittynyt: 20.02.2015 16:02:03

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Vuorikauris » 13.03.2015 17:51:30

Napakettu, olen oikeasti varma että sen tempun takana voi olla tasan yks pelaaja eikä se ole Odoshi, tuon tapaista temppua voisi yrittää vain mielessäni oleva pelaaja :P
Avatar
*Vuorikauris
Kyläläinen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 20.02.2015 15:46:44

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Vuorikauris » 13.03.2015 17:52:04

Ja laitoin arvaukseni Zeylle.
Avatar
*Vuorikauris
Kyläläinen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 20.02.2015 15:46:44

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja Zey » 13.03.2015 19:56:16

Napakettu, tahomassa ei ole yötä eikä päivää. Pelaajat laittavat arvauksiaan sitä mukaan, kun heistä niin tuntuu.

Ensimmäisen arvauksen johdosta paljastan Piikkisian olleen... Jii!
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja Violet » 13.03.2015 20:41:52

Voin sanoa, että tätä peliä oli aika viihdyttävää seurata näin ulkopuolisen näkökulmasta. Mitä tulee tahomaan, niin itsellänikin olisi pari vahvaa arvausta, tosin en ulkopuolisena taida osallistua tähän :)
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Napakettu » 13.03.2015 21:11:31

Minäkin kävin arvaamassa. :) En oo kyl yhtään varma mut kokeiltu on. :D
Avatar
*Napakettu
Kyläläinen
 
Viestit: 25
Liittynyt: 20.02.2015 16:02:03

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja Zey » 13.03.2015 21:22:23

On seuraavan paljastuksen aika! Muurahaiskarhumme on kukas muukaan kuin... Tetradynamia!
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Pingviini » 14.03.2015 01:39:29

Mitäs ihmettä Jii :D Aika... Hienoa?
Tähän asti arvaukseni (tai jonkinlaiset vibat) ovat menneet päin honkia. Uskaltaisikohan sitä arvata, kun ei tuo pelaaja-antenni tunnu nyt yhtään olevan kohdillaan.
Avatar
*Pingviini
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 20.02.2015 15:01:55

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Vesinokkaeläin » 14.03.2015 11:45:03

Jii, miksi? :'D Omat veikkaukset meni mönkään kans ku aattelin, että Vuorikauris ois ollu Tetradynamia ja Piikkisika Odoshi. Onneksi ei pelattu Tahomaa! Mitähän sitä nyt...
Avatar
*Vesinokkaeläin
Kyläläinen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 20.02.2015 15:05:58

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Pingviini » 15.03.2015 01:21:03

Itsehän olen luullut sinua Vesinokkaeläin Tetradynamiaksi... Ensimmäinen viestisi antoi sellaiset vibat. :D
Nyt aion kyllä veikata jotain. Ei kai siinä mitään menetäkään!
Avatar
*Pingviini
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 20.02.2015 15:01:55

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja Zey » 15.03.2015 01:30:16

Ja kolmas paljastus tapahtuu nyt! Meidän Pingviinimme on nimittäin... Horaaneko!
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Vesinokkaeläin » 15.03.2015 02:14:56

Ookko sää Horaa aina pahis vai kuvittelenko mää vaan? :'D

// Muokkaan ku en kehtaa tuplapostata. Jaa määkö vaikutin Tetralta? Oon otettu :'D
Avatar
*Vesinokkaeläin
Kyläläinen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 20.02.2015 15:05:58

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Vuorikauris » 15.03.2015 09:34:47

Hyvä luoja... Miten ihmeessä edes jolla kulla tuli mieleen että voisin olla Tetra :D Ja Pingviini näköjään meni arvaamaan väärin henkilöllisyyden... En ois kylläkään ikinä arvannut että kyseessä olisi Horaa.
Avatar
*Vuorikauris
Kyläläinen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 20.02.2015 15:46:44

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Vesinokkaeläin » 15.03.2015 11:13:54

Niin no, luulin Muurahaiskarhua piikkisiiliksi... XD Vaikeaa tämä. Ois muuten kiva lukea pahisten keskustelu, ku tuola aikasemmin siitä mainitsit :D
Avatar
*Vesinokkaeläin
Kyläläinen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 20.02.2015 15:05:58

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Pingviini » 15.03.2015 16:09:17

Kai saan puhua vaikka paljastuin? ;v; (en paljasta arvaustani)

Vesinokkaeläin, miusta tuntuu että oon aina pahis x'D Pahisrooli on kyllä ehdottomasti henk. koht. suosikkini mut pelaajaviestin saadessani kävi kyllä mielessä ajatus "ei voi olla totta".
Ja jotenkin sain Perry susta sellasia Tetra-viboja ::D

Ja Kauris, jännää kun kuitenki olin aika oma itteni tuolla meidän pahistopassa :D Onnistuinpas kerrankin anonyymiroolin kanssa, yleensä ihmiset arvaa heti kuka oon. :'D Ja hei haluatko paljastaa pahischatzyn nyt vai vasta sitten kun henkilöllisyytesi on paljastunut?
Avatar
*Pingviini
Kyläläinen
 
Viestit: 29
Liittynyt: 20.02.2015 15:01:55

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Vuorikauris » 15.03.2015 17:58:13

Vasta sen jälkeen kun oon paljastunu, niin porukat jopa sais arvailuun porkkanaakin :> Luulen että puhuninen on ok, koska tää ei oo virallista tahomaa, vaan pretty much post-game fun.
Avatar
*Vuorikauris
Kyläläinen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 20.02.2015 15:46:44

Re: Eläintarhassa - Ohi on!

ViestiKirjoittaja *Vesinokkaeläin » 15.03.2015 18:03:20

Pitää tähän joku aikaraja laittaa, ku eihän nuo antiaktiivit nyt todellakaan tuu mitään arvaileen :DD Pari päivää korkeintaan vois vielä jatkaa mun mielestä, sit haluun kyl jo tietää kaikki. Mut vois veikata kyl jotain, että tää etenis ees vähän.
Avatar
*Vesinokkaeläin
Kyläläinen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 20.02.2015 15:05:58

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 52 vierailijaa

cron