Penaalissa, peli on ohi!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Penaalissa, 4.päivä päättyy 8.5. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Zey » 08.05.2014 20:02:05

Päivä on päättynyt.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Penaalissa, 4.päivä päättyy 8.5. kello 21.00.

ViestiKirjoittaja Zey » 08.05.2014 20:32:26

4.ilta:

"Oli ilta, joka tulisi ratkaisemaan kaiken. Kynät olivat piirissä, liian jännittyneinä puhumaan. Kukin yritti miettiä kuka heistä jäljellä olevista oli kumi, millä perustein syytöksen voisi lausua ilmaan. Sillä ilman päteviä perusteita ei suuta kannattanut avata - sehän johtaisi vain todennäköisesti häätöön penaalista. Lopulta, yksi kynistä avasi epävarmana suunsa ja kuiskasi nimen. Tästä alkoi mainitun kynän suuri vastustus, mutta nimen lausunut kynä perusteli hiljaa ja tarkkaan valintansa. Niinpä nimetty häädettiin."

"No, oliko se kumi vai kynä?"

"Shhh... Kynät menivät nukkumaan toivoen kaiken olevan vihdoin takana päin. Kävi kuitenkin niin, että aamulla kaksi kynää heräsivätkin kylmässä maailmassa penaalin sijaan, ja yksi kumi hekotteli penaalin onkaloissa."

"Ooo! Se oli kumi!"

"Shhh... Kävi kuitenkin lopulta niin, että tytön äiti huomasi päivällä huoneessa vallitsevan sekasotkun. Tiukasti tytön käskettiin siivota jälkensä, vaikka tyttö väittikin olevansa syytön moiseen sotkuun. Äidin edessä ei auttanut kuitenkaan tehdä muuta kuin totella ja niinpä tyttö keräsi kaikki kynät ja kumin ja laittoi ne takaisin penaaliin."

"Olipas huono loppu."

"Ei se tähän loppunut. Eivät kynät ja kumit toisiaan siedä, se on fakta. Ei, ei, vielä oli monta sotaa heillä edessä... Mutta ne ovatkin toisia tarinoita. Koitapas nyt mennä nukkumaan, valo pois. Hyvää yötä."

"Hyvää yötä."


Äänet:
1 veivi (Hagrid)
1 Hagrid (veivi)

veivi siis tippuu saatuaan äänen ensin.

Äänestyspakot:

veivi

Poissa:
Ei kukaan.

Kuolleet:
1.päivä: Yut – lyijykynä (tavis)
1.yö: Lemni – lyijykynä (tavis)
2.päivä: Vampire – pyyhekumi (pahis)
2.yö: Violet – lyijykynä (tavis)
Fizel – lyijykynä (tavis), antiaktiivisuus kuolema
Kimera – lyijykynä (tavis), antiaktiivisuus kuolema
3.päivä: Kuma - lyijykynä (tavis)
3.yö: Janus -> Lemni - pyyhekumillinen lyijykynä (petturi)
4.päivä: veivi - lyijykynä (tavis)
Naletao - lyijykynä (tavis)
felarof - lyijykynä (tavis)


Jäljelle jäi iloisesti tanssimaan Raegan -> Hagrid - pyyhekumi (pahis)

Peli siis päättyi pahisten voittoon, onnea pahiksille ja petturille! Oli hauska seurata peliä (vaikka aktiivisen alun jälkeen peli hieman hiljenikin :<), kiitos siis teille tästä. Kiitokset myös pelimodena toimineelle Jitachille, sekä avuliaalle Jinmurulle, joka hoiti apj/vpj:n hommia. :>
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Penaalissa, peli on ohi!

ViestiKirjoittaja Hagrid » 08.05.2014 21:30:26

HEHEEE >:)
Avatar
Hagrid
Kyläläinen
 
Viestit: 71
Liittynyt: 16.11.2013 18:47:38

Re: Penaalissa, peli on ohi!

ViestiKirjoittaja Lemni » 08.05.2014 22:56:43

Kerrankin arvasin pahiksen identiteetin oikein! Harmi vain, että tipahdin yöllä enkä päässyt leikkimään petturia pidempään. Ja juuri kun olin selvinnyt edellisestä päivästä. Arvatkaa vain, hypähtikö sydän kurkkuun kun Nalle yritti tulla viime hetkellä lynkkaamaan. Olin niin varma että selviäisin yöstä, mutta selkeästi liika itsevarmuus ei kannata :P

Olisin tahtonut jatkaa hyvisten huomion rohmuamista pitempään, mutta väliäkö hällä. Kauan eläköön pyyhekumit!
Avatar
Lemni
Kyläläinen
 
Viestit: 92
Liittynyt: 05.01.2014 04:22:56
Palkinnot: 1

Re: Penaalissa, peli on ohi!

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 08.05.2014 23:37:23

Ole hyvä, Zey! Tätä peliä oli hauska seurata. :3
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Penaalissa, peli on ohi!

ViestiKirjoittaja Vampire » 09.05.2014 11:00:04

Hehee! Kiva voittaa välillä pahiksenakin >:) Tosin mua ärsyttää tippua sillain, että ei oo oikeen perusteita epäilylle (koska mä en koe sitä hyväksi perusteeksi, että äänestin Nallea, koska olisin äänestänyt hyviksenäkin). Jossain vaiheessa peliä alko tulla vähän fiilis, että olisko Janus->Lemni petturi. Tosin se ei johtunut oikeestaan mistään muusta, kun mystisestä intuitiosta ja vaan tunteesta.

Noi pari antiaktiivisuuskuolemaa kyllä tais auttaa pahiksia aika paljon :) Mut HAHAA! :3
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Penaalissa, peli on ohi!

ViestiKirjoittaja Lemni » 09.05.2014 13:05:13

Niin joo hei, haluasivatko pahikset myös avata noita yötappoja? Olen utelias jo pelkästään siitä syystä että jouduin peräti kahden yötapon kohteeksi :P
Avatar
Lemni
Kyläläinen
 
Viestit: 92
Liittynyt: 05.01.2014 04:22:56
Palkinnot: 1

Re: Penaalissa, peli on ohi!

ViestiKirjoittaja Vampire » 09.05.2014 14:48:41

Muista yötapoista en oikeen osaa sanoo kun tosta ekasta (jonka itse laitoin), että tapettiin sut, koska ei Nalleakaan viitsinyt kun se oli ollut kuitenkin aktiivinen eikä haluttu rankasta siitä. Ja lähdit vähän Raen perään, niin oli sikskin hyvä eliminoida sut. Violet oli meillä tokan yön varanimi, joten voipi olla että se meni sillä, mutta en osaa kun arvata, koska tipuin ennen toista yötä.
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Penaalissa, peli on ohi!

ViestiKirjoittaja Violet » 09.05.2014 15:14:19

Nyyh. Minut tapettiin, kun olin matkalla, enkä ollut laittanut itseäni varapelaajaksi. Sniff. No, onnea voittajille! Ja kiitokset pelinjohtajalle.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Penaalissa, peli on ohi!

ViestiKirjoittaja Hagrid » 09.05.2014 17:40:31

No itekkää en voi sanoa yötapoista mitään muuta ku tosta viimesimmästä.

3. yö: Tapoin Lemnin ja varanimeks felarof. Syynä oli, että Lemni oli pelottavan agressiivinen ja sillee, mut en sit tajunnu miettii sitä petturina :D
Avatar
Hagrid
Kyläläinen
 
Viestit: 71
Liittynyt: 16.11.2013 18:47:38

Re: Penaalissa, peli on ohi!

ViestiKirjoittaja veivi » 10.05.2014 15:58:13

Ärh, arvasin että se olit sinä Hagrid >.<

Tosiaan tämä oli aivan ensimmäinen foorumi peli johon osallistuin, ja pakko sanoa, että oikein mukava kokemus se kaikin puolin oli :). En olisi tosiaan uskonut selviäväni näin pitkälle, kun tunsin olevani aivan hukassa, enkä tiennyt mitä minun pitäisi sanoa. Vasta lopussa tajusin kuinka pahismaisen olin itsestäni tehnyt ja ymmärsin, kuinka minun olisi aiemmin pitänyt toimia. Noh nyt hieman kokeneempana kohti uusia haasteita.

Kiitokset pelin järjestäneille ja kaikille osallistuneille! =)
Avatar
veivi
Kyläläinen
 
Viestit: 8
Liittynyt: 17.04.2014 18:06:07

Edellinen

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 69 vierailijaa

cron