Paluu Aikasotaan (PELI ON PÄÄTTYNYT)

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Paluu Aikasotaan (PELI ON PÄÄTTYNYT)

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 01.04.2014 14:36:48

Oisin varmaan mediapuhujana sortunut ingameen ja sit paljastunu. :DDDD
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Paluu Aikasotaan (PELI ON PÄÄTTYNYT)

ViestiKirjoittaja Raegan » 01.04.2014 20:52:15

Jooh, voivoi :D Aloin pohtimaan kyllä tossa pelin loppupuolella että mitäs jos se on sittenki Jita mutta... Onnea Jitalle! :)

Jinmuru kirjoitti:Raeganilta vielä kysyisin, että miks olit niin hiljanen mediapuhujana? :') En siis syyllistä, mut mietin vaan.

Sori. :( En oikeen keksinyt mitä kirjoittaa! Jos oisin kirjoittanut epäilyjä, oisin paljastunu kun nehän ois käyny yks yhteen omien epäilyjen kans.. ja jos oisin kirjoitellu enemmän omalla (kuulemma tunnistettavalla) tyylilläni niin olisin siinäkin tapauksessa paljastunu :D Ja mitään enempää "turhaa" en keksiny. :( En haluu enää ikinä olla mediapuhuja!

Muutenkin pahoittelen suuresti mun epätasaista pelaamista, en oo kyllä pitkään aikaan pelannut näin huonosti. :( Lupaan ens pelissä petrata...
“Do not spoil what you have by desiring what you have not; remember that what you now have was once among the things you only hoped for."
- Epicurus
Avatar
Raegan
Kyläläinen
 
Viestit: 103
Liittynyt: 17.11.2013 12:12:21
Palkinnot: 1

Re: Paluu Aikasotaan (PELI ON PÄÄTTYNYT)

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 01.04.2014 21:26:42

Niin no joo, on se varmasti silleen vaikeeta keksiä sanottavaa ilman, että jää kiinni... Mediapuhuja on onneks aika harvinainen rooli :'D
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Avatar
Jinmuru
Kyläläinen
 
Viestit: 1105
Liittynyt: 03.02.2014 17:06:38
Paikkakunta: Oulu
Palkinnot: 6

Re: Paluu Aikasotaan (PELI ON PÄÄTTYNYT)

ViestiKirjoittaja felarof » 02.04.2014 16:13:40

Jaa onnea Jitalle, mä menin ainakin ihan tyylikkäästi lankaan :D

Jitachi kirjoitti:Myönnän, että hermostuminen olisi kylläkin saattanut tapahtua mulle jopa hyviksenä, mutta vastaisuuden varalle: pahikseksi epäileminen on musta ok, järjettömillä kysymyksillä grillaaminen ei ;)

Mun kysymykset vastateorioista, väärin ymmärretyistä kysymyksistä ym oli ihan oikeasti sellaisia, joihin mielestäni ei oltu vastattu (ja joihin halusin vastauksen), en niinkään tarkoittanut niitä vain grillauksena.. ^^' Pois luettuna ehkä sellaiset kuin se Raeganille osoitettu, joka sekin oli tarkoitettu lähinnä aktivoinniksi eikä grillaukseksi (myönnettäköön, ettei ollut ihan paras mahdollinen aktivointiyritys..)

Kiitos kaikille pelistä :)
Just breathe. Dream.
felarof
Kyläläinen
 
Viestit: 128
Liittynyt: 21.01.2014 22:53:03

Re: Paluu Aikasotaan (PELI ON PÄÄTTYNYT)

ViestiKirjoittaja Ropsus » 02.04.2014 19:03:40

Onnea Jitalle hienosti pelatusta pelistä! Mie olin nimittäin ihan koko pelin aivan hakoteillä pahiksesta x)

Ite olin aika hiljanen, koska pelasin ekaa kertaa erikoisena, enkä oikein tienny miten suhtautuu toho roolii. Samoin noi yllytykset meni vähän harakoille... Mutta ehkä seuraavan kerran osaa erikoisena pelata paremmin :D

Kiitos kaikille pelistä! Katsotaan milloin ehdin seuraavan kerran pelaamaan, koska lukuloma, loppukokeet ja pääsykokeet vie miun ajan aika kokonaan :)
Let's go poke it with a stick!
Avatar
Ropsus
Kyläläinen
 
Viestit: 91
Liittynyt: 15.11.2013 08:34:24
Paikkakunta: Joensuu

Re: Paluu Aikasotaan (PELI ON PÄÄTTYNYT)

ViestiKirjoittaja felarof » 02.04.2014 19:55:38

^Ehditkö muuten yllyttämään ketään (ja jos ehdit niin ketä yllytit)?
Just breathe. Dream.
felarof
Kyläläinen
 
Viestit: 128
Liittynyt: 21.01.2014 22:53:03

Re: Paluu Aikasotaan (PELI ON PÄÄTTYNYT)

ViestiKirjoittaja Vampire » 02.04.2014 21:38:28

Tässä on pahisten ja yllyttäjien yönimiä:

Tohtori:
1. yö: (Violet ->felarof): Tätä ei käytetty, koska Violet kuoli samana yönä
2. yö: Raegan->Jinmuru

Pahikset:
1. yö: Violet (felarof): tämä yhteensattuma nauratti mua ja naurattaa mua edelleen.
2. Herkkuoone (Raegan)
3. yö: Jinmuru (Violet)
4. Lemni

Rooliviestejä saatte nähtäväksi, kunhan keksin miten saan ne järkevästi (koska jokaisessa on ingamepätkä alussa ja se oli kaikissa eri johtuen ingamenimistä...)
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: Paluu Aikasotaan (PELI ON PÄÄTTYNYT)

ViestiKirjoittaja Ropsus » 04.04.2014 10:55:23

Felarofin kysymykseen tulikin jo Vampirelta vastaus, eli siis ensimmäisenä yönä yllytin Violetia äänestämään felarofia. Tämä yllytys meni kylläkin varanimellä, laitoin ekat varanimet samalla kun kirjotin topaan ekan viestin ja siinä vaiheessa ei ollut vielä muita hereillä niin näillä mentiin. En enää muista miksi en laittanut ekana yönä sitten varsinaista nimeä, joten varanimi jäi voimaan. Oli vaan aika hassua tajuta, että Violet oli tapettu juuri samana yönä kun häntä yritin yllyttää x)

Toisena yönä sitten yllytin Raeganin äänestämään Jinmurua, koska epäilin Jinmurun olevan mediapuhuja ja halusin nähdä miten tähän ääneen reagoitaisiin. Epäilykseni osoittautui kuitenkin vääräksi, eikä tästä ollut loppupeleissä mitään hyötyä.

Enempää en sitten ehtinytkään koska kuolin :D
Let's go poke it with a stick!
Avatar
Ropsus
Kyläläinen
 
Viestit: 91
Liittynyt: 15.11.2013 08:34:24
Paikkakunta: Joensuu

Re: Paluu Aikasotaan (PELI ON PÄÄTTYNYT)

ViestiKirjoittaja Lemni » 04.04.2014 20:23:09

Wat. Joo, itse en toki luullut Jitachia mediapuhujaksi. Hitto mitä juksutusta. Onnea pahikselle, hienosti pelattu!

(Haluaako joku muuten selittää, miksi kaikki tuntuivat pelin loppupuolella pitävän mua varmana hyviksenä? Tuntuu että möhlin vähän joka välissä; lähettelin viestejä päivän päätyttyä ja autoin yllyttäjän tiputtamisessa.. naamupalmujen määrä oli melkoinen. :P)
Avatar
Lemni
Kyläläinen
 
Viestit: 92
Liittynyt: 05.01.2014 04:22:56
Palkinnot: 1

Re: Paluu Aikasotaan (PELI ON PÄÄTTYNYT)

ViestiKirjoittaja Jita » 04.04.2014 21:30:52

Lemni: Mun vastauksen varmaan pystyt arvaamaankin, eli sen että pahiksena menee huomattavasti uskottavuutta, jos ei uskalla 'luottaa' muihin pelaajiin, ja käytännössä se siis tarkoitti kohdallani sua, koska kaikista sählingeistä huolimatta pelasit mielestäni vähiten pahismaisesti.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Edellinen

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 71 vierailijaa

cron