Seepranlihaa sipulipedillä WORLD END

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Lemni » 28.01.2014 18:03:22

Päivää on jäljellä vielä vähän päälle vuorokausi ja minulla ei ole tällä hetkellä ketään, joka epäilyttäisi niin paljon että tahtoisin antaa äänen. Zey nyt taitaa olla ainoa johon olon olet saanut jonkinlaista näppituntumaa, mutta... ääh, en pistäisi Zeytä luotettavien listalle, mutta en oikein osaa epäilläkkään. Toinen joka on pikkuisen pistänyt silmään on Felarof - toivoo lähes jokaisessa viestissään pelin lähtevän käyntiin, mutta ei tunnu itsekään tekevän sen kummemmin aloitetta.

Meillä on tässä vielä päivä aikaa, toivottavasti homma ei mene arpomiseksi.
Avatar
Lemni
Kyläläinen
 
Viestit: 92
Liittynyt: 05.01.2014 04:22:56
Palkinnot: 1

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 28.01.2014 18:42:05

Jotenkin kaikki tuntuvat niin neutraaleilta, etten osaa oikein sanoa mitään. Kaikki on tällä hetkellä melko lailla vibapohjaista täälläpäin.

Kysymyksenä kaikiille: Miten ajattelit edistää peliä? Ja ketä äänestäisit, jos sinulla olisi nyt äänestyspakko?

Vastauksena ensimmäiseen kohtaan: Heittämällä herättelykysymyksiä. Toiseen en osaa vielä vastata, palaan asiaan (jos aika sallii) huomenna.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja felarof » 28.01.2014 19:51:05

Lemni kirjoitti:Toinen joka on pikkuisen pistänyt silmään on Felarof - toivoo lähes jokaisessa viestissään pelin lähtevän käyntiin, mutta ei tunnu itsekään tekevän sen kummemmin aloitetta.

Olen yhdessä viestissä toivonut, että porukka heräisi, jotta peli lähtisi käyntiin (ja toisessa näköjään viitannut, että hyvä kun Zey heittää epäilyä jo tässä vaiheessa koska tämä edistää peliä). Eli en nyt sanoisi, että jokaisessa viestissä ;)

Mun aloite(yritykset) pelin edistämisen suhteen on lähinnä liittyneet noihin kysymyksiin, mitä olen esittänyt sekä suoraan toisille pelaajille, että yhden yhteiseksi tarkoitetun kysymyksen (joka tosin oli hieman hassusti "osoitettu" Musille). Tässä tarkoituksena oli saada materiaalia ja reaktioita, mistä sitten mahdollisesti voisi päätellä jotain. En oikein tiedä miten muuten tässä vaiheessa peliä oikein voisi hyvin edistää, kun tuota materiaalia ei juuri vielä ole. En siis ihan ymmärrä mistä nuo epäilysi kumpuavat? :)

Edellinen myös vähän vastauksena tuohon Violetin ensimmäiseen kysymykseen. Vielä se yhteiseksi tarkoitettu kysymys, jos joku innostuisi vastaamaan:
felarof kirjoitti:Mikä olisi omasta mielestäsi paras tapa edistää peliä näin ekana päivänä?


Yritän huomenna joskus päivällä ehtiä tulla esittämään jotain pohdintaa ja vastata tuohon Violetin toiseenkin kysymykseen, nyt on aivot liian puuroa minkään vakavamman pohdinnan esittämiseen..
Just breathe. Dream.
felarof
Kyläläinen
 
Viestit: 128
Liittynyt: 21.01.2014 22:53:03

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Arokiuru » 28.01.2014 20:39:17

Äöäööööh, ensimmäinen päivä melkein pulkassa ja vain osa on edes herännyt. Ei sillä, en ole kyllä itsekään tehnyt juuri mitään pelin edistämiseksi. Luin tuossa topan läpi mutta en saanut tarttumapintaa juuri kenenkään suhteen. Zey heittää itseni suuntaan heti pientä epäilyä, mutta se on tässä vaiheessa peliä vain hyvä, ainakin on mahdollisuus että keskustelua herää. En kyllä osaa myöskään ottaa kantaa, yrittääkö Zey ohjailla Lemniä, tai mitä voisi päätellä siitä, Lemni ei haluaisi käyttää herätysääntä. Suoraan sanoen en koe asialla olevan tässä vaiheessa niin suurta merkitystä että kokisin aiheelliseksi sitä lähteä analysoimaan. Pitääkin lukea topaa tarkemmin, jos jotain vaikka osuisi silmään. Ja odottaa lisää materiaalia postattavaksi. Hmm.
We're all stories in the end. Let's make it a good one. -The Doctor
Avatar
Arokiuru
Kyläläinen
 
Viestit: 72
Liittynyt: 04.12.2013 14:40:47
Paikkakunta: Villa Auditore a Monteriggioni
Palkinnot: 1

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Arokiuru » 28.01.2014 20:45:05

Unohdin vastata Violetin kysymyksiin. Eli: peliä edistääkseni aion ensinnäkin kirjoittaa enemmän, vaikka ei mitään mullistavaa sanottavaa olisikaan. Tökin ihmisiä pikku kysymyksillä jos jotain osuu silmään. Vaadin tarkennuksia. Kyseenalaistan. Tai ainakin yritän.

Ja jos minulla olisi äänestyspakko, äänestäisin jotakin nukkuvaa. Herätelläkseni. Ihan että saisin 1. äänestyspakon pois 2. mahdollisesti herätettyä jonkun peliin 3. koska kenenkään suuntaan ei ole epäilyjä. Tosin voisihan sitä kokeilla sohia muurahaispesää ja katsoa mitä löytyy.
We're all stories in the end. Let's make it a good one. -The Doctor
Avatar
Arokiuru
Kyläläinen
 
Viestit: 72
Liittynyt: 04.12.2013 14:40:47
Paikkakunta: Villa Auditore a Monteriggioni
Palkinnot: 1

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja felarof » 28.01.2014 20:50:17

Arokiuru: Säilyttäisitkö herättelyäänesi loppuun asti, jos näyttäisi, että joku tippuu sen perusteella, vaikka äänestetty ei olisi tullut paikalle puolustautumaan?
Just breathe. Dream.
felarof
Kyläläinen
 
Viestit: 128
Liittynyt: 21.01.2014 22:53:03

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Lemni » 28.01.2014 21:07:27

felarof kirjoitti:Olen yhdessä viestissä toivonut, että porukka heräisi, jotta peli lähtisi käyntiin (ja toisessa näköjään viitannut, että hyvä kun Zey heittää epäilyä jo tässä vaiheessa koska tämä edistää peliä). Eli en nyt sanoisi, että jokaisessa viestissä ;)


Muistaakseni käytin sanapartta "lähes jokaisessa". Olet kirjoittanut pelitopaan viisi viestiä, joista kolmessa toteat odottavasi pelin lähtevän käyntiin tai toivot muiden heräävän. Myönnettäköön että yksi näistä viesteistä on heräämisviesti, jonka olen valmis sivuttamaan, koska aika moni on lähinnä moikannut ja puhunut jotain lämpimikseen. Aloitusviesteissään, siis. Sen jälkeen on kyllä tullut muutakin juttua.

felarof kirjoitti:Mun aloite(yritykset) pelin edistämisen suhteen on lähinnä liittyneet noihin kysymyksiin, mitä olen esittänyt sekä suoraan toisille pelaajille, että yhden yhteiseksi tarkoitetun kysymyksen (joka tosin oli hieman hassusti "osoitettu" Musille). Tässä tarkoituksena oli saada materiaalia ja reaktioita, mistä sitten mahdollisesti voisi päätellä jotain. En oikein tiedä miten muuten tässä vaiheessa peliä oikein voisi hyvin edistää, kun tuota materiaalia ei juuri vielä ole. En siis ihan ymmärrä mistä nuo epäilysi kumpuavat? :)


Tuo Musille heittämäsi kysymys kieltämättä meni silmieni ohi, pahoittelen. Sen lisäksi olet kyselly Zeyn käytöksestä ja tästä paljon kohutusta herätysääni-politiikasta, mutta vasta sen jälkeen kun Mus ja Violet olivat ehtineet kysyä aikalailla samat kysymykset. Zey sen sijaan vastasi minun "grillaamisestani". Saattaa toki olla että sinulla vain kävi huono säkä ja muut ehättivät kysyä ensin?

En sanonut epäileväni, totesin vain että pistin merkille ;)


Violet näköjään jätti tänne muutaman kysymyksen. Vastauksia kehiin.

Violet kirjoitti:Kysymyksenä kaikiille: Miten ajattelit edistää peliä?


Toivon mukaan olemalla aktiivinen ja kertomalla ääneen mahdollista epäilyistä ja havainnoista. Olen myös herättänyt jo 1. päivän aikana keskustelua, olkoonkin että vahingossa, ja veikkaisin pystyväni samaan myös 2. päivän aikana.

Violet kirjoitti:Ja ketä äänestäisit, jos sinulla olisi nyt äänestyspakko?


Jos olisi pakko äänestää... Keikkuisin luultavasti sinun, Felarofin tai Zeyn välillä. Kumpikaan teistä (Violet ja Felarof) ei vastannut ketä äänestäisitte jos teillä oli äänestyspakko. Harmittaa että kukaan ei uskalla nimetä ketään äänestettävää. Syitä Felarofin äänestämiseen löytyy hitusen tästä sekä aikaisemmasta viestistäni, kiinnostus sinua kohtaan heräsi vasta kuin luin peliketjun uudelleen läpi. Olet ollut äänessä jonkin verran, mutta olet lähinnä kysellyt muiden motiivien perään paljastamatta omia aatoksiasi. Tai sellainen kuva minulle on ainakin tullut. Yrittänyt lukea muiden pokerinaamoja ja samalla olla paljastamatta omia korttejasi, jos sallitte. Minkälaisista herättelykysymyksistä puhuit?

Ja jos näistä syistä äänestäisin sinua, olisi aika loogista että minun täytyisi myös harkita Zeyn äänestämistä. Mus tokaisi Zeyn pelityylin poikkeavan normaalista, mikä on minusta mielenkiintoinen huomio.

//Arokiuru ja Felarof kiilasivat väliin. Ei kannata katsella youtube-videoita samalla kun nakuttelee pelitopaan, meno hidastuu huomattavasti.
Avatar
Lemni
Kyläläinen
 
Viestit: 92
Liittynyt: 05.01.2014 04:22:56
Palkinnot: 1

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Arokiuru » 28.01.2014 21:22:52

Felarof: luultavasti vetäisin ääneni pois jos näyttää siltä ettei herätelty tee mitään puolistautuakseen ja näyttää siltä että antamani ääni on ratkaiseva. Nukkuvan pelaajan tappaminen ei kuulu tapoihini. Mieluummin sitten vaihtaisin ääneni jollekin, joka on jo puhunut ja jonka puheista herää edes jonkinasteista pahisvibaa.
We're all stories in the end. Let's make it a good one. -The Doctor
Avatar
Arokiuru
Kyläläinen
 
Viestit: 72
Liittynyt: 04.12.2013 14:40:47
Paikkakunta: Villa Auditore a Monteriggioni
Palkinnot: 1

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Lemni » 28.01.2014 21:35:03

Arokiuru kirjoitti:Felarof: luultavasti vetäisin ääneni pois jos näyttää siltä ettei herätelty tee mitään puolistautuakseen ja näyttää siltä että antamani ääni on ratkaiseva. Nukkuvan pelaajan tappaminen ei kuulu tapoihini. Mieluummin sitten vaihtaisin ääneni jollekin, joka on jo puhunut ja jonka puheista herää edes jonkinasteista pahisvibaa.


Oletko saanut kenestäkään pelaajasta vielä vibaa, suuntaan tai toiseen? Kenelle antaisit äänesi jos herättely ei auttaisi ja äänestyspakko painaisi päälle?
Avatar
Lemni
Kyläläinen
 
Viestit: 92
Liittynyt: 05.01.2014 04:22:56
Palkinnot: 1

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja felarof » 28.01.2014 22:48:51

Lemni kirjoitti:Saattaa toki olla että sinulla vain kävi huono säkä ja muut ehättivät kysyä ensin?

Kysyin niistä asioista, mitkä oli mulla kiinnittänyt huomiota/mistä keksin kysyttävää.

Kumpikaan teistä (Violet ja Felarof) ei vastannut ketä äänestäisitte jos teillä oli äänestyspakko. Harmittaa että kukaan ei uskalla nimetä ketään äänestettävää.

Jos mulla olisi äänestyspakko nyt (eli päivä loppuisi tänään), lukisin topan tänään läpi väsyneenä ja päättäisin sitten ketä äänestäisin. Koska mulla ei ole, teen sen vasta huomenna, jolloin siitä on luultavasti kaikille enemmän hyötyä. Mä voin mieltää oikeestaan kaikki enemmän puhuneet pahiksiksi, mutta koska mun vibat perustuu tällä hetkellä lähinnä mielikuviin/muiden huomautuksiin en koe, että niiden sanomisesta ääneen olisi hyötyä.
Just breathe. Dream.
felarof
Kyläläinen
 
Viestit: 128
Liittynyt: 21.01.2014 22:53:03

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 29.01.2014 14:27:28

Jes, tänään on aikaa muuhunkin kuin vain kokeisiin lukuun kun kerran huomenna vain matikan koe. :)

Violet kirjoitti:Miten ajattelit edistää peliä? Ja ketä äänestäisit, jos sinulla olisi nyt äänestyspakko?

Ajattelin edistää peliä tuomalla aktiivisesti mielipiteitä ja huomioita esille. Lisäksi koitan kysellä ja kyseenalaistaa. Mikäli minulla olisi nyt äänestyspakko niin ääni lähtisi Lemnille, perustelut alla.

felarofin samantapaiseen kysymykseen taas sanoisin, että näin ensimmäisenä päivänä parhain tapa edistää peliä on puhua kaikkea mitä mieleen vain tulee (tai no, ei ihan kaikkea, jäätelömaut sun muut voi kyllä jättää pois :D) ja tuoda esiin kaikkia pienimpiäkin huomioita muiden viesteistä.

Lemni kirjoitti:En sanonut epäileväni, totesin vain että pistin merkille ;)

Et siis pidä mainitsemiasi seikkoja epäilyttävänä? Miksi sitten kuvitteellista ääntäsi perustellessasi viittasit näihin seikkoihin?

Arokiuru:
Muutama viesti tullut, joissa lähinnä on vastauksia muiden kyselyihin, eikä niinkään pelin edistystä, minkä hän itsekin tuntui huomanneen. Aluksi oli innoissaan, mitä perusteli tavalla, johon on vaikea väittää vastaan. Innostuksesta huolimatta on kuitenkin pysynyt hiljaisena – pahis joka halusi ottaa pari askelta taaksepäin ja pysytellä nurkassa, kun oli jo heti alkuvaiheilla saanut huomiota? En nyt ihan sanoisi epäileväni häntä, mutta pientä pahispotentiaalia siellä on näkyvissä.

felarof:
Kirjoitellut ihan kivasti. Kuten Lemni jo sanoikin, on hän usein toivonut pelin käyntiinlähtemistä, mutta siinä asiassa olen erimieltä, etteikö felarof olisi peliä auttanut lähtemään käyntiin. Hänen viestinsä kun tuntuvat koostuvan lähinnä mielipiteistä, kysymyksistä sekä kysymyksiin vastailuista, joista erityisesti pidän arvossa hänen esittämiä kysymyksiään. Mielestäni hän on esittänyt hyviä kysymyksiä, jotka ovat järkeviä ja tuntuvat kohdistuvan pahisten etsintään. Hänen vastauksensa Lemnin epäilyksiin tuntui luontevalta ja rauhalliselta. Lievästi hyvismäiseltä tuntuu.

Lemni:
Puhui ettei halua herätysäänestää ja selitti sen sitten, ettei halua koska ei pidä sitä toimivana ratkaisuna. Itsestä ei tuo alkuperäinen viesti tunnu kauhean luontevalta, jos ajattelee että tuota toimivuutta sillä tarkoitettiin (eli selitys ei tunnu oikealta), mutta Lemnin puhuessa miksi herätysäänestys ei ole toimiva ratkaisu, viestin sävyn takia tuntuu että asia on hänelle tavallaan periaatekysymys ja näin ollen uskoisin, että hän ei herätysäänestäisi oli hänen roolinsa sitten mikä vain.
Lemnissä häiritsee kuitenkin se, miten hän korostaa että häntä saa epäillä ja se on hänelle okei (”Kyllä minua saa epäillä ihan suorastikin, en minä pure.” ”Ja hei, epäilyt on okei.” ”Minun sanomisiini saa tarttua”), mikä pistää mietityttämään että onko se sittenkään ihan okei hänestä, vai yrittääkö hän vain luoda rennon, hyvismäisen kuvan itsestään.
Lisäksi hänellä oli pieni epäloogisuus epäilyissään felarofia kohtaan, mistä ylempänä jo kyselinkin. Hieman tuntuu siltä, että epäillään kun epäilyksiä tarvitsee sanoa, mutta muuten taas haluaa olla epäilemättä, että voi ns. kaveerata mahdollisimman monen kanssa.
Lievästi pahismainen.

Mus:
Musista ei ole oikeastaan mitään sanottavaa, pari neutraalia viestiä tullut, toivottavasti pääsee kirjoittamaan pian lisää.

Ropsus:
Heräili edellispäivänä ja lupaili tulevansa myöhemmin pohtimaan paremmin kunhan ehtii. Sitä odotellen.

Violet:
Ollut perus Violet kommentoiden ja kysellen. Eipä oikein voi muuta sanoa.

Pahismaiset: Lemni
Välimaastossa: Arokiuru
Neutraalit: Violet, Mus, Ropsus
Hyvismäiset: felarof

Heräämättömät: Jii, Horaaneko, Hagrid, Ardee

Oikeastaan kun tuli nyt hyvin pohdittua ja päiväkin päättyy tänään, niin miksipä sitä ei sitten samantien äänestäisi. ++Lemni
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Lemni » 29.01.2014 16:40:39

Zey kirjoitti:
Lemni kirjoitti:En sanonut epäileväni, totesin vain että pistin merkille ;)

Et siis pidä mainitsemiasi seikkoja epäilyttävänä? Miksi sitten kuvitteellista ääntäsi perustellessasi viittasit näihin seikkoihin?


Violet kysyi ketä äänestäisin jos minulla olisi tänään äänestyspakko ja koin että on ihan reilua mainita kaikki pelaajat joiden roolista en tahdo ottaa selvää. Felarof ei epäilytä niin paljon kuin sinä tai Violet. Osa tuosta Felarofin epäilystä on lievän ärsyyntymisen siivittämää, kun kumpikaan ei millään tahtonut kertoa ketä äänestäisi jos olisi pakko. Pieni virhearvio ehkä, sen myönnän.

Zey kirjoitti:Lemnissä häiritsee kuitenkin se, miten hän korostaa että häntä saa epäillä ja se on hänelle okei (”Kyllä minua saa epäillä ihan suorastikin, en minä pure.” ”Ja hei, epäilyt on okei.” ”Minun sanomisiini saa tarttua”), mikä pistää mietityttämään että onko se sittenkään ihan okei hänestä, vai yrittääkö hän vain luoda rennon, hyvismäisen kuvan itsestään.


Tästä voidaan vääntää kättä vaikka iltaan asti, mutta pysyn näiden sanojen takana edelleen. Minusta vain tuntuu turhalta pihdata omia epäilyksiä. Saman ajan voisi käyttää asiasta keskustelemiseen, jota kautta epäilijä saa joko lisämateriaalia epäilyilleen tai syitä harkita äänensä poistamista. Tässä pelissä ei ole mahdollista lukea muiden kortteja muuten kuin äänestämällä, ja jos joku minua äänestää tai epäilee, en näe mitään syytä yrittää rimpuilla siitä irti. En yritä sanoa että olen alistunut kohtalooni ja jään odottamaan lynkkaustani. Hitto, tässähän on iltaan asti aikaa katsoa miten tilanne kehittyy. Kävi miten kävi, minulla on siihen asti aikaa koettaa kääntää sinunkin päätäsi tai jättää materiaalia muille pelaajille.

Zey kirjoitti:Lisäksi hänellä oli pieni epäloogisuus epäilyissään felarofia kohtaan, mistä ylempänä jo kyselinkin. Hieman tuntuu siltä, että epäillään kun epäilyksiä tarvitsee sanoa, mutta muuten taas haluaa olla epäilemättä, että voi ns. kaveerata mahdollisimman monen kanssa.
Lievästi pahismainen.


Olen yrittänyt kaveerata ja olla epäilemättä? Minulla taas on sellainen olo että olen sohinut vähän liiankin ahkerasti aika monen pelaajan suuntaan, jopa nimennyt kolme joita harkitsisin äänestäväni jos olisi äänestyspakko. Jos olisin tahtonut kaveerata mahdollisimman monen pelaajan kanssa, olisin luultavasti lähtenyt komppailemaan siinä vaiheessa kun herätysäänigaten aikoihin ihmiset epäilivät sinun yrittävän ohjailla minua.

Zey kirjoitti:Oikeastaan kun tuli nyt hyvin pohdittua ja päiväkin päättyy tänään, niin miksipä sitä ei sitten samantien äänestäisi. ++Lemni


Pointsit kuitenkin siitä että epäilit jotain pelaajaa, miinuksia siitä että se olin minä :P
Avatar
Lemni
Kyläläinen
 
Viestit: 92
Liittynyt: 05.01.2014 04:22:56
Palkinnot: 1

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 29.01.2014 17:27:33

Lemni kirjoitti:Violet kysyi ketä äänestäisin jos minulla olisi tänään äänestyspakko ja koin että on ihan reilua mainita kaikki pelaajat joiden roolista en tahdo ottaa selvää. Felarof ei epäilytä niin paljon kuin sinä tai Violet. Osa tuosta Felarofin epäilystä on lievän ärsyyntymisen siivittämää, kun kumpikaan ei millään tahtonut kertoa ketä äänestäisi jos olisi pakko. Pieni virhearvio ehkä, sen myönnän.

Eli muiden rooleista olet jo ottanut selvää, vai? Mut siis sun vastauksesi meni vähän ohi, sillä et vastannut siihen oliko felarofista aikaisemin mainitsemasi seikat (toivoo pelin lähtevän käyntiin tekemättä mitään) mielestäsi epäilyttäviä? Mikäli oli, miksi kielsit mainitsemasi pointtien epäilyttävän sinua kun felarof ihmetteli asiaa ja jos taas ei, niin miksi kuitenkin antaessa kuvitteellisen äänen pidit niitä epäilyttävinä? Tai siis okei, olit ärsyyntynyt kun felarof ei suostunut sanomaan ketä äänestäisi, mutta muuttiko se ärsyyntyminen sitten suhtautumisesi aikaisempiin huomioisiin vai mitä ihmettä? En ymmärrä.

Lemni kirjoitti:Olen yrittänyt kaveerata ja olla epäilemättä?

Kyllä, sellainen kuva mulle on tullut tuosta felarofin jutusta, kun kerran kiellät aluksi epäilyttämisen, sitten kun sinut laitetaan kertomaan epäilyttäviä asioita, niin sanot sen olevan epäilyttävää ja nyt taas peruuttelet.

Lemni kirjoitti:Minulla taas on sellainen olo että olen sohinut vähän liiankin ahkerasti aika monen pelaajan suuntaan, jopa nimennyt kolme joita harkitsisin äänestäväni jos olisi äänestyspakko.

No jos nyt esimerkiksi katselaan tätä, niin kun kerran pyydetään sanomaan kenelle antaisi äänen, niin silloinhan etsitään yhtä henkilöä. Nimeämällä kolme mahdollisuutta lievennät tavallaan epäilyksiäsi eikä kukaan tule "suuttumaan" tultuuan nimetyksi kun kerran muutkin tulivat. Lisäksi tuosta on oikeastaan aika helppo lähteä toimimaan suuntaan taikka toiseen, kun pitää montaa ovea auki eikä näin voi tulla tilannetta että saisi kuulla toimineensa päin vastoin kuin sanoo (sanoo että äänestäisi henkilöä A, mutta äänestääkin henkilöä B). On hienoa että pohdit useita henkilöitä, muttet kuitenkaan sanonut kelle se ääni sitten lähtisi.

Lemni kirjoitti:Jos olisin tahtonut kaveerata mahdollisimman monen pelaajan kanssa, olisin luultavasti lähtenyt komppailemaan siinä vaiheessa kun herätysäänigaten aikoihin ihmiset epäilivät sinun yrittävän ohjailla minua.

Miksi? Nythän tyydyit sanomaan että se voi olla mahdollista, muttet kuitenkaan suoraan asettunut mielipiteen taakse, etkä vastaan, milloin et ole kenenkään kanssa täysin erimieltä.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 29.01.2014 17:33:01

Olen nyt yrittänyt miettiä, kuka tässä tilanteessa on pahismaisin, ja päädyin Arokiuruun. Hän on mielestäni pysytellyt aika lailla syrjässä eikä ole esittäny paljoakaan pohdintoja tai omia mielipiteitä. ++Arokiuru
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Zey » 29.01.2014 17:36:07

Violet: Miten Arokiuru eroaa esimerkiksi Musista, aka miksi äänestät juuri Arokiurua, sillä mielestäni nuo perustelut sopisi yhtä hyvin myös Musiin?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 29.01.2014 17:53:41

Zey: Mus on ollut epäaktiivinen, kun taas Arokiurulta on tullut useampia kantaaottamia viestiejä, jotka eivät sisällä paljoakaa omia mietteitä. Arokiuru siis tuntuu olevan sisällä pelissä, mutta ei jostain syystä tunnu haluavan kertoa mielipiteitään. Mus on ollut vain epäaktiivinen mahdollisesti ajanpuutteen takia.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja felarof » 29.01.2014 17:59:53

Jotain analyysiä tähän väliin, en varmaan ehdi nyt kirjoittaa kaikista, mutta yritän ehtiä tulla myöhemmin kirjoittamaan lisää. Tämä on kirjoitettu ennen neljää tulleiden viestien pohjalta (koska olin ilman nettiä enkä nyt ehdi muuta kuin nopeasti lukaista ne läpi).

Mus: Ollut hiljainen, vain kaksi viestiä. Mikä hieman herättää epäilyksiä on, että hän ei ole käynyt vastaamassa hänelle esitettyihin kysymyksiin, varsinkin kun hän on paikalla näkynyt useampaankin kertaan tuon jälkeen ja pelkkä kysymykseen vastaaminen ei vie niin paljon aikaa, ainakaan jos ei sanojaan tarvitse ihan liikaa miettiä. Pahis, joka ei halua antaa muille liikaa materiaalia, jonka perusteella epäillä häntä? Vai vain kiireinen hyvis, jolla on kylässä ja irl muutakin tekemistä kuin kytätä yhtä peliä? Pientä pahismaisuutta herättää.

Violet: Tuntuu vaikealta saada juuri tarttumapintaa. Kysynyt kysymyksiä, mikä on vienyt peliä eteenpäin, mutta tuntuu jollain tapaa pysyttelevän kuitenkin hieman syrjässä. Neutraali/lievästi pahismainen.

Ropsus: Heräilyviesti, vaikea saada mitään irti.

Arokiuru: Muutamia viestejä, joissa lähinnä vastauksia muille. Tuntuu jollain tapaa yrittävän olla korostetun neutraali. Pahis joka ei halua epäilyjä päälleen epäilemällä muita, vai kokematon(?) hyvis? Itse kallistuisin hieman ehkä jälkimmäisen puoleen.

Piti lähettää tämä jo aiemmin, mutta mulla ei ollut nettiä paikassa, jossa oletin. Yritän ehtiä kirjoittamaan illemmalla lopuistakin jotain.
Just breathe. Dream.
felarof
Kyläläinen
 
Viestit: 128
Liittynyt: 21.01.2014 22:53:03

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Lemni » 29.01.2014 18:08:54

Zey, vastaan viestiisi piakkoin. Ennen sitä sekoitan näköjään omaa pakkaani vähän lisää. Violet nimittäin teki jännän tempun ja pisti äänen Arokiurulle. Oletko pahis joka yrittää hienovaraisesti tarjota minulle mahdollisuuden pelastaa itseni vai epäiletkö Arokiurua ihan tosissasi?

++Violet
Avatar
Lemni
Kyläläinen
 
Viestit: 92
Liittynyt: 05.01.2014 04:22:56
Palkinnot: 1

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 29.01.2014 18:17:09

Lemni: Miksi välittäisin pahiksena siitä, putoatko sinä vai Arokiuru tänään? Pahiksena olisin voinut olla hiljaa päivän loppuun, antaa sinun tippua ja valitella seuraavana päivänä koeviikon kiireitä.

Ja mitä tulee Arokiurun epäilemiseen, niin epäilen häntä, ja niin sinunkin pitäisi. Vai onko sinulla varmaa näyttöä hänen hyvismäisyydestä?
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Lemni » 29.01.2014 19:05:11

Zey kirjoitti:
Lemni kirjoitti:Violet kysyi ketä äänestäisin jos minulla olisi tänään äänestyspakko ja koin että on ihan reilua mainita kaikki pelaajat joiden roolista en tahdo ottaa selvää. Felarof ei epäilytä niin paljon kuin sinä tai Violet. Osa tuosta Felarofin epäilystä on lievän ärsyyntymisen siivittämää, kun kumpikaan ei millään tahtonut kertoa ketä äänestäisi jos olisi pakko. Pieni virhearvio ehkä, sen myönnän.

Eli muiden rooleista olet jo ottanut selvää, vai?


Kärjistelyä. En tietenkään, kaikki eivät ole vielä edes hereillä. Muut ovat jäänet niin neutraaleiksi että en ole saanut heistä viboja suuntaan tai toiseen.

Zey kirjoitti:Mut siis sun vastauksesi meni vähän ohi, sillä et vastannut siihen oliko felarofista aikaisemin mainitsemasi seikat (toivoo pelin lähtevän käyntiin tekemättä mitään) mielestäsi epäilyttäviä? Mikäli oli, miksi kielsit mainitsemasi pointtien epäilyttävän sinua kun felarof ihmetteli asiaa ja jos taas ei, niin miksi kuitenkin antaessa kuvitteellisen äänen pidit niitä epäilyttävinä? Tai siis okei, olit ärsyyntynyt kun felarof ei suostunut sanomaan ketä äänestäisi, mutta muuttiko se ärsyyntyminen sitten suhtautumisesi aikaisempiin huomioisiin vai mitä ihmettä? En ymmärrä.


Eivät, mutta ne olivat menneet ohi silmien ensimmäisellä kerralla pelitopaa lukiessani ja uteliaisuus iski sen verran että päätin niistä mainita. Pientä epäilystä tuli siinä vaiheessa kun kaikki tuntuivat vastaavan siihen Violetin kysymykseen niin ympäripyöreästi. Ja kyllä, se ärsyyntyminen muutti asioita. Mielestäni Violetin kahdesta kysymyksestä tärkein oli juuri tämä äänestystä koskeva, ja Felarof kiersi sen kahdesti. Tuo kysymyksen välttely ärsytti ja epäilytti. Jälkeenpäin kyllä harmittelin itse sitä että olin ikäänkuin yrittänyt leikata ja liimata viestini alku- ja loppuosat yhteen (puhuin Felarofin peli-innosta ja viittasin näihin pohdintoihin epäilyissäni). Eli mielestäni en ole kieltänyt epäilyjä, olen vain yrittänyt selvittää niitä. Sanoin että Felarof ei epäilytä niin paljon kuin sinä tai Violet, tämä ei ole mielestäni peruuttelua.

Zey kirjoitti:
Lemni kirjoitti:Minulla taas on sellainen olo että olen sohinut vähän liiankin ahkerasti aika monen pelaajan suuntaan, jopa nimennyt kolme joita harkitsisin äänestäväni jos olisi äänestyspakko.

No jos nyt esimerkiksi katselaan tätä, niin kun kerran pyydetään sanomaan kenelle antaisi äänen, niin silloinhan etsitään yhtä henkilöä. Nimeämällä kolme mahdollisuutta lievennät tavallaan epäilyksiäsi eikä kukaan tule "suuttumaan" tultuuan nimetyksi kun kerran muutkin tulivat. Lisäksi tuosta on oikeastaan aika helppo lähteä toimimaan suuntaan taikka toiseen, kun pitää montaa ovea auki eikä näin voi tulla tilannetta että saisi kuulla toimineensa päin vastoin kuin sanoo (sanoo että äänestäisi henkilöä A, mutta äänestääkin henkilöä B). On hienoa että pohdit useita henkilöitä, muttet kuitenkaan sanonut kelle se ääni sitten lähtisi.


Olen käyttänyt ääneni tänään (ei, en sen takia että onnistuit johdattelemaan minua :P), mutta koska en äänestänyt ennen kuin kirjoitit viestisi, oletan että tahdot silti vastauksen?

Minusta näissä "avoimissa ovissa" ei ole periaatteessa mitään pahaa, jos konteksti on oikea. Ei sillä ettenkö ymmärtäisi, miten niitä voi pitää epäilyttävinä (poliisilla on varaa jahkailla monen pelaajan välillä ja massata kaikeassa hiljaisuudessa joku pois). Ensimmäisenä päivänä ei oikeasti voi olla satavarma oman kohteen olevan pahis, joten totaalinen ehdottomuus, varsinkin jos jokin tilanne on muuttunut, tuntuu liian jyrkältä. Minun kohdallani tilanne on muuttunut siinä suhteessa, että äänestän Violetia sinun tai Felarofin sijaan. Jos tuossa vaiheessa viestejä olisi ollut yhtä paljon kuin niitä nyt on, olisin ollut kenties ollut varmempi.

Zey kirjoitti:
Lemni kirjoitti:Jos olisin tahtonut kaveerata mahdollisimman monen pelaajan kanssa, olisin luultavasti lähtenyt komppailemaan siinä vaiheessa kun herätysäänigaten aikoihin ihmiset epäilivät sinun yrittävän ohjailla minua.

Miksi? Nythän tyydyit sanomaan että se voi olla mahdollista, muttet kuitenkaan suoraan asettunut mielipiteen taakse, etkä vastaan, milloin et ole kenenkään kanssa täysin erimieltä.


Lemni kirjoitti:Muutama muu täällä havaitsi ensimmäisessä kysymyksessäsi vähän johdattelun makua, mikä voi sinällään olla mahdollista, mutta mitä itse en ainakaan toistaiseksi kokenut tajuttoman epäilyttävänä. En ole vieläkään varma mistään mahdollisista johdatteluyrityksistä, mutta tässä alkoi olla ehkä pientä epäsuoraa vihjailua.


Näin kirjoitin tilanteen ollessa vielä ajankohtainen. Totesin että "johdatteluyritykset" eivät epäilytä minua, joten viestini ei ole minusta niin neutraali kuin väität sen olevan. Kiinnostukseni heräsi vasta siinä vaiheessa kun aloit teorioimaan "epäilyttävistä motiiveista" kertomatta mitä ne olivat. Sen jälkeen tunnuit hiukan puolustelevasti kysyväsi miksi tahdoin tietää näistä teorioistasi.
Avatar
Lemni
Kyläläinen
 
Viestit: 92
Liittynyt: 05.01.2014 04:22:56
Palkinnot: 1

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Lemni » 29.01.2014 19:13:06

Violet kirjoitti:Lemni: Miksi välittäisin pahiksena siitä, putoatko sinä vai Arokiuru tänään? Pahiksena olisin voinut olla hiljaa päivän loppuun, antaa sinun tippua ja valitella seuraavana päivänä koeviikon kiireitä.

Ja mitä tulee Arokiurun epäilemiseen, niin epäilen häntä, ja niin sinunkin pitäisi. Vai onko sinulla varmaa näyttöä hänen hyvismäisyydestä?


Jos ottaa huomioon esimerkiksi sen, että Zey on epäillyt minua tänään varsin rankalla kädellä, pahiksille olisi hyödyllisempää pitää minut kehissä. Helpompaa kuin yrittää piilotella neutraalien pelaajien joukossa, eikö? Ei, minulla ei ole näyttöä Arokiurun hyvismäisyydestä, mutta nuo perustelusi vaikuttavat minun silmiini ihan tajuttoman ympäripyöreiltä ja sopivat muutamaan muuhunkin pelaajaan.
Avatar
Lemni
Kyläläinen
 
Viestit: 92
Liittynyt: 05.01.2014 04:22:56
Palkinnot: 1

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Violet » 29.01.2014 19:27:11

Lemni: Selitin jo Zeylle miksi pidin Arokiurua pahismaisempana kuin Mus musia, johon voisin iskeä samoilla syytteillä. Keihin muihin pelaajiin viittaat? Ja kysynpä vielä, että millaisia ääntenperusteluja odotat ensimmäiseltä päivältä? Huomioisin vielä, että ei sinun äänestysviestissäsi ollut niitä perusteluja kovinkaan paljoa. (ihmettely -> kysymys -> ääni niskaan, Kuole, Kuole!) Vaikuttaa hieman siltä, että yrität pelastaa itsesi, muttet halua tehdä siitä liian ilmiselvää äänestämällä Arokiurua (tai sitten olette ehkä pahiskavereita; en poissulje vaihtoehtoa).
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Lemni » 29.01.2014 19:53:52

Violet kirjoitti:Lemni: Selitin jo Zeylle miksi pidin Arokiurua pahismaisempana kuin Mus musia, johon voisin iskeä samoilla syytteillä. Keihin muihin pelaajiin viittaat? Ja kysynpä vielä, että millaisia ääntenperusteluja odotat ensimmäiseltä päivältä? Huomioisin vielä, että ei sinun äänestysviestissäsi ollut niitä perusteluja kovinkaan paljoa. (ihmettely -> kysymys -> ääni niskaan, Kuole, Kuole!) Vaikuttaa hieman siltä, että yrität pelastaa itsesi, muttet halua tehdä siitä liian ilmiselvää äänestämällä Arokiurua (tai sitten olette ehkä pahiskavereita; en poissulje vaihtoehtoa).


Minusta nuo perustelusi sopivat siitä huolimatta Musiin. Toinen on Felarof, koska oletan että pidät häntä neutraalina (et ole hänestä pahemmin puhunut).

Olen epäillyt sinua aiemminkin, koska tunnut kovasti kysyvän muiden ajatuksia paljastamatta juurikaan omiasi, eli ääneni ei tule pelkästä ihmettelystä. Lisäksi olet onnistunut pysymään kohtalaisen piilossa uteluistasi huolimatta. Reaktiosi on minusta kovin kärkäs, varsinkin jos ottaa huomioon että päivää on hieman päälle tunti jäljellä + pelaajien aktiivisuus on aika heikoilla jäillä, eli loppumetreillä tapahtuva massaäänestys vaikuttaa kovin epätodennäköiseltä. Et ole välittömän pudotusuhan alla. Tahdonko jatkaa huomiseen? Ilman muuta. Varmin mahdollisuuteni selviytyä olisi vaihtaa ääneni Arokiuruun ja toisena pelipäivänä keksiä syy, miksi massasin hänet ulos. Näin en ole kuitenkaan tehnyt.
Avatar
Lemni
Kyläläinen
 
Viestit: 92
Liittynyt: 05.01.2014 04:22:56
Palkinnot: 1

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Lemni » 29.01.2014 20:58:54

Hmm, loppu näköjään häämöttää. Onnea matkaan, arvon kuriirit. Kyllä te ne kytät kiinni saatte!
Avatar
Lemni
Kyläläinen
 
Viestit: 92
Liittynyt: 05.01.2014 04:22:56
Palkinnot: 1

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Jita » 29.01.2014 21:03:21

Päivä on ohitse. Iltaviesti tulee, kun äänestystulos on varmistettu.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 1 =>29.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Jita » 29.01.2014 21:11:31

Ensimmäisen kierroksen äänet on nyt annettu. Eniten ääniä saanut lynkataan välittömästi.
1 Lemni (Zey)
1 Arokiuru (Violet)
1 Violet (Lemni)

Lemni siis kuolee saatuaan äänen ensimmäisenä.

Auran Panimon kokoushuoneessa kuhisi luvattoman paljon. Seepranlihaliigalaiset yrittivät saada selville, ketkä heistä olivat oikeita liigalaisia ja ketkä soluttautuneita poliiseja. Lopulta päätettiin yksimielisesti, että Lemni erotetaan välittömästi. Liigalla valitettavasti tuli heti eteen vastaan seuraava ongelma, nimittäin se, miten hänestä päästäisiin nopeimmin eroon. Zey ehdotti, että Lemni karkoittettaisiin Turun valtakunnasta. Arokiuru puolestaan oli sitä vastaan, ja ehdotti tiputtamista Aurajuustojokeen. Olisi ainakin herkullinen tapa kuolla. Pari liigalaista vastusti sitä, koska kuolema olisi liian lopullinen, ja ehdottivat ampumista... Kuuhun. Raketilla. Ikävä kyllä tähän ei liigalla ollut varaa, joten he päätyivät tylsästi sitomaan Lemnin, pistämään sipulin hänen suuhunsa, ajamaan poliisiasemalle, ja jättämään hänet poliisien huostaan. Se olisi sen jälkeen sinivuokkojen päänsärky.

Pari päivää myöhemmin seepranlihaliiga sai ikävästi tietää pullopostin välityksellä, että he olivat onnistuneet karkoittamaan yhden omistaan.

In memoriam
- Lemni, seepranlihakuriiri, päivä 1

Kuolemanuhan alla olevat (äänestyspakot)
Ei ollut :3

Vapaata pitämässä
Ei ketään.

Ensimmäinen yö alkaa nyt, ja päättyy 30.1. klo 21. Toivon yönimet ja varanimet ennen sitä.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Seepranlihaa sipulipedillä YÖ 1 =>30.1. klo 21

ViestiKirjoittaja Jita » 30.01.2014 21:12:27

Seepranlihaliiga oli taas aloittelemassa kokoustaan, kun he huomasivat, että yksi joukosta sattui kuin sattuikin olemaan myöhässä. Jii. Hän ei tavannut olla myöhässä, joten Mus soitti hänelle. Ei vastausta. Toinen yritys. Ei vieläkään vastausta. Vasta 42 minuutin yrittämisen jälkeen Jii vastasi. "Ai, moi. Ehehe, totaa... mut pidätti itse poliisiylipäällikkö, eikä mulla ole hajua, mistä mua syytetään. Hän sattui kuitenkin mutisemaan jotain Foijasta, seepranlihasta sipulipedillä, ja Monopolista. Miten se lautapeli oikein liittyy ravintolaamn, ihmettelen." Kaikki oli nyt selvää. Poliisit veivät Jiin, ja heillä on ilmeisesti joku idea Monopoliin liittyen, mahdollisesti aikomus ostaa Monopolinnoikeudet seepranlihalla?

In memoriam
- Lemni, seepranlihakuriiri, päivä 1
-Jii, seepranlihakuriiri, yö 1

Selviytyjiä: 9
Karkoitetut: 2

Omaa hengenvaarallisen motiivin äänestää <3 (äänestyspakot)
Hagrid, Arokiuru, Ardee, Mus, Horaaneko, Ropsus, felarof

Lintsaamassa luvan kanssa
Nope <3

Toinen päivä alkaa nyt, ja päättyy 3.2. klo 21.
You'll see that my mind is too fast for eyes
Avatar
Jita
Kyläläinen
 
Viestit: 804
Liittynyt: 15.11.2013 07:02:40
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä/pkmn.eu
Palkinnot: 7

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 2 =>3.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Arokiuru » 30.01.2014 23:36:06

Jaahas, kun kerran hengissä vielä heilutaan, on parasta vähän pohtia tilannetta ja esittää muutama kysymys.

Aloitan itsestäni. Viikonlopun innostus vähän kuoli tuossa koeviikon aikana, ja huipentui siihen että tietokoneeni söi kolmen tunnin kirjoitustyön megatärkeästä esseestä, jonka deadline on huomenna. On siis ollut hieman muuta ajateltavaa kuin peli.

Ja sitten tästä tilanteesta. Lemni kysyi minulta, ketä äänestäisin jos herättely ei auta ja äänestyspakko painaisi päälle. Lemnin kannalta vastaus tulee liian myöhään, mutta vastaan silti: mitään erityisiä viboja minulla ei edellisenä päivänä ollut ehtinyt muodostua. Olisin luultavasti äänestänyt joko häntä Zeytä: kumpikin tuntui suhtautuvan vakavasti heidän väliseensä "väittelyyn". vaikka en täysin allekirjoittaisi väitettä hänen Lemniin kohdistuvasta ohjailusta, tuntuu etenkin Zey ottavan syytökset vakavasti. Tottakai myös hyvis voisi toimia näin, mutta tämä on ainut asia, jonka pohjalta olisin osannut tehdä yhtään mitään.

Tänään epäilyttävämmältä kuitenkin vaikuttaa Violet. Tässä syitä:
- ei halunnut kommentoida, ketä äänestäisi jos hänellä olisi äänestyspakko
- vaikka ymmärrän miksi hän päätyi minun ja musin välillä äänestämään minua, tuntuvat hänen perustelunsa hieman heppoisilta. Äänestysviestissään kirjoittaa muutamalla rivillä, miksi minä olisin pahismainen. Tarkentaa vasta pyydettäessä - ei vakuuta.
- yrittää saada Lemnin epäilemään minua. Pientä ohjailun makua.

Toisaalta jos Violet olisi ollut pahis, olisi hänelle voinut olla otollisempaa äänestää Lemniä, jolla oli jo yksi ääni alla. Näin olisi ollut varmempaa saada pelaaja pudotettua. Lisäksi mainitsemani ohjailun voisi tulkita myös siten että hän on hyvis ja vain oikeasti epäilee minua ja yrittää käännyttää Lemnin puolelleen, jotta saisi minut mielestään epäilyttävänä pois pelistä.

Mutta sitten taas toisaalta tämä saattoi olla suunniteltua, ja Violet äänesti minua koska pahiksellehan ei juuri tässä vaiheessa liene väliä kuka tippuu ja koska ääniä oli jo annettu (Lemnille), oli jo nähtävissä että joku (Lemni) oli jo tippumassa. Asiaa voisi käännellä ympäri vaikka kuinka pitkään, mutta ei. Katson, haluaako Violet kommentoida.

Felarof on puolestaan hyvismäisen oloinen: häneltä on tullut paljon asiaa, ja hän vaikuttaa rehelliseltä ja avoimelta.

Tarkempaa pohdintaa (muidenkin pelaajien kannalta) luvassa myöhemmin, mutta nyt nukkumaan. :D
We're all stories in the end. Let's make it a good one. -The Doctor
Avatar
Arokiuru
Kyläläinen
 
Viestit: 72
Liittynyt: 04.12.2013 14:40:47
Paikkakunta: Villa Auditore a Monteriggioni
Palkinnot: 1

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 2 =>3.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Arokiuru » 30.01.2014 23:40:38

Hups, olin kirjoittanut viestini alussa "esittää muutama kysymys". Jäi oikolukuessa huomaamatta ja poistamatta. :p Tietysti toivon että osaisin oikeasti esittää kysymyksiä, mutta en ole saanut ajatuksiani jäsenneltyä niin hyvin että mitään kysymyksiä olisi herännyt. Toivottavasti myöhemmin.
We're all stories in the end. Let's make it a good one. -The Doctor
Avatar
Arokiuru
Kyläläinen
 
Viestit: 72
Liittynyt: 04.12.2013 14:40:47
Paikkakunta: Villa Auditore a Monteriggioni
Palkinnot: 1

Re: Seepranlihaa sipulipedillä PV 2 =>3.2. klo 21

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 30.01.2014 23:41:01

Ohoo tämähän olikin jo alkanut! Luen topan ja tulen sitten tarinoimaan.
voi veljet
Avatar
Horaaneko
Kyläläinen
 
Viestit: 449
Liittynyt: 15.11.2013 11:34:05
Paikkakunta: Voi pojat
Palkinnot: 3

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron