007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikset!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Keturin » 29.11.2018 15:21:25

@Justy mitkä on sun hyvis/pahisriidit Halimasta? Musta alkaa tuntuun siltä, että Zey ois kuitenki hyvis jonka Halima on jotenki menny pussittaan heti kättelys.

//Horaaneko
Keturin
Kyläläinen

Palkinnot: 1

ViestiKirjoittaja Keturin » 29.11.2018 15:22:03

Halima/Zey tasapeli ois vielä ihan mahdollinen.
Keturin
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 29.11.2018 15:27:35

Multa ei kysytty, mutta mietin tässä kanssa oisko justy ja Halima tässä vaan "pelastusyrityksillään" viimeistelemässä Zeyn niittaamisen :D
jeekaka
Kyläläinen

Palkinnot: 3

ViestiKirjoittaja Keturin » 29.11.2018 15:28:55

jeekaka kirjoitti:Multa ei kysytty, mutta mietin tässä kanssa oisko justy ja Halima tässä vaan "pelastusyrityksillään" viimeistelemässä Zeyn niittaamisen :D

Nii, lähekkö mun kans Halima-wagonii?
Keturin
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Keturin » 29.11.2018 15:30:00

En nää mitään syytä miks Justy ja Halima haluais niittaa Miinan enkä nää miks kukaan lähtis mukaan siihen wagoniin.
Keturin
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 29.11.2018 15:32:01

Ok.
--Zey ++Halima

Jos tän jälkeen Zey tuut topiciin quoteamaan kaikki viestit ajasta ikuisuuteen, kuristan sut omin käsin.
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 29.11.2018 15:32:43

Iltalypsy, toivottavasti kerkeen vielä takas ->
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 29.11.2018 15:33:55

Mun on kyl ihan mahdotonta uskoo et Haliman tarkotus ois ollu alust asti vaa niittaa Zey :D imo kaukaa haettu teoria eik sovi halin tosi fiilispohjaseen pelaamisee

// jeekaka
voi veljet
Horaaneko
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Keturin » 29.11.2018 15:36:26

Jes, --Zey ++Halima

//Horaa, en usko et Halima on yrittäny ite niittaa Zeyta millään tavalla, on vaan yrittäny vakuuttaa sitä hyvikseks mut ei oo tehny yhtäkään sellasta liikettä jolla se vois pelastaa Zeyn. Musta tuntuu, et pahis!Halima on hyväksyny nyt sen vaihtoehdon et Zey ois menossa hirteen ja koittaa sit kapitalisoida itelleen town creduja pääsemällä sanomaan "mitäs minä sanoin".
Keturin
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 29.11.2018 15:41:14

Tos on muute perää. Se selittäis kans miks Halima on ollu niin hiton oudon varma Zeyn hyvikseydestä.

Atm Vampire eikä Zey epäilytä nii paljoo. Mut toisaalt keturin joka ehotti halin äänestämistä epäilyttää et :--D Halimakaa ei itessää epäilytä mut en käsitä tota varmuutta Zeystä. öh. No mä hyppään bändikärryyn kosk uskon et pääsen viel ennen päivänloppuu paikalle ja tarvittaessa vaihtaa äänen jos tulee jotai häsellystä

++Halima
voi veljet
Horaaneko
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 15:54:19

Keturin, mä jotenkin toivon että kaikki pelaajat tulevat vielä äänestämään, minkä vuoksi uskon että uusia vaunuja olis vielä aikaa rakennella. Okei, Zey on neljässä äänessä, mutta mulla on sen verran toivoa tähän rosteriin että luotan siihen ettei 4 ääntä 14 pelaajan pelissä vielä riitä kenenkään kuolemaan. Siksi oot musta vähän liian aikaisin liikkeellä "Halima ja justy tappaa Zeyn" -syytöstesi kanssa, varsinkin kun Zeyn pelastaminen ois vaatinut 2 ääntä Vampire-wagoniin

Onks miina sun mielestä siis hyvismäinen? Tai mahdoton saada lynkattua? Mun mielestä miina ei oo pelannut kauhean hyvismäisesti, eikä kyllä kauhean monelta pelaajalta ole saanut hyvisluottoakaan. Joten jos Vampire-wagon ei oo kahden irl-päivän aikana edennyt mihinkään, kokeilen mieluusti jotain muuta. Ja nyt kun Vampire tuli postaamaan motivaatio-ongelmistaan, en ihan mielelläni häntäkään ehkä kuitenkaan lynkkaisi. Mun mutun perusteella pahikset ei niin herkästi koe motivaatio-ongelmaa jos heidän näkemyksiään kritisoidaan kuin hyvikset.

Mutta kyllä mulle Halimakin passaa, ainakin näin ilman uudelleenluentaa todettuna. Zeystä ja Halimasta on Zey mielestäni hyvismäisempi.
justy
Kyläläinen

Palkinnot: 12

ViestiKirjoittaja Keturin » 29.11.2018 16:01:09

Nonii okei :D:D:D:D:D:D Mä ehdotin Jinmurulle pelin alussa et toinen tuli vaan esiin, koska en muistanu et suojelija ei saa suojella kaks kertaa peräkkäin. Tajusin tän predicamentin vasta myöhemmin ja inspiroiduin Zeyn alkupelin suunnitelmasta.

Zey kirjoitti:
Suunnitelma kirjoitti:1) Tee tikku.
2) Tee tikusta asiaa.
3) Pysy asiassa.

Pakko myöntää, et jos mä olisin ollu petturi niin olisin aivan täysiä huutanu muuraria ja väittäny jotain mun kaveriks jos Jinmurun kaveri ei ois koskaan tullu esiin, harmi et

Minä ja Jinmuru ollaan pelin vapaamuurarit

WitH the light of thirty- three thousAnd suns,
    Freemasonry Illuminates the darkest corners of the earth;
    The benevoLence of our gentle craft,
    Is a blessing from the Great Architect Of The Universe.

To all mankind
    Beyond the boundaries of limits
    Set only by crippled feeble minds
    Through the perils of endless time

Our MAsonic brotherhood perseveres
    Quietly serving others, someTimes out of sight
    For breAking the darkness
    Is the illumiNated brightness of Masonic Light

Halima on kyl oikeesti legit pahis mun mielestä. Täl mennää.
Keturin
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 29.11.2018 16:01:34

With the light of thirty- three thousand suns,
    Freemasonry illuminates the darkest corners of the earth;
    The benevolence of our gentle craft,
    Is a blessing from the Great Architect Of The Universe.

To all mankind
    Beyond the boundaries of limits
    Set only by crippled feeble minds
    Through the perils of endless time

Our Masonic brotherhood perseveres
    Quietly serving others, sometimes out of sight
    For breaking the darkness
    Is the illuminated brightness of Masonic Light

(Haluan huomauttaa että tää teksti ei oo mun käsialaa. :DD)

--Zey
++Halima

Keturin selittää, mää en nyt ehi -->
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Jinmuru
Kyläläinen

Palkinnot: 6

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 29.11.2018 16:02:35

Justyllaki kyl hyvä pointti tost et Vampire-Zey ääniasetelma ei kovi kaukana toisistaa. Äähh. Mut en kyl usko miinankaa pahikseutee iha vaa sil et se luuli pelis aluks olevan narri, ei kai pahis (ees miinapahis) tollast sekottais

// keturin MITÄ :DDDD
voi veljet
Horaaneko
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 16:03:48

Keturin kirjoitti:@Justy mitkä on sun hyvis/pahisriidit Halimasta? Musta alkaa tuntuun siltä, että Zey ois kuitenki hyvis jonka Halima on jotenki menny pussittaan heti kättelys.

//Horaaneko

Mua epäilytti Haliman Marzzuu-suhde, joka tuntui vaihtelevan periaatteellisen äänen (herätellään Marzzuuta tai lynkataan epävarma tekijä) ja pahisreadiin perustuvan äänen välillä. Tästä Haliman kanssa keskusteltiin ja hän vastaili ihan fiksuja juttuja mulle, minkä takia en nyt Halimaa olisi ekana pudottamassa - ainakaan ennen kuin esim. Savusta tai miinasta sais samalla tapaa fiksuja juttuja irti.

Haliman laiskanpulskea mutta särmikäs pelityyli näyttää äkkiseltään myös samalta, kuin mitä hällä on ollut ainakin viime pelissä, ehkä jo aiemmin. Musta tuntuu että Halima on löytänyt tavan jolla hän nauttii pelaamisesta. Viime pelissä hän oli hyvis ja hänen viestinsä siinä pelissä voi käydä lukemassa tän linkin takaa. Aika samanlaista rentojen readien heittelyä tuollakin. Tosin ehkä Halima vähän enemmän yrittää ratkaista peliä viime pelissä? Eli se pahisreadien ja pahisjahdin puute mikä tässä pelissä on mua välillä häirinnyt on kyllä eroa tuohon edelliseen - ainakin pikavilkaisun perusteella.

--miina
++Halima

//Keturin. No öh. Toivottavasti sait ees siitä tikusta jotain asiaa irti. :D
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 16:04:44

Tosin nyt ei tarvii enää murehtia että ehkä Keturin vaan yritti savustaa suojelijaa paljastamaan vahingossa itsensä tolla vaparihärdellillään.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 29.11.2018 16:05:17

No ainaki olin oikees siin et keturin bluffas et ei ois nähny jinin esiintuloo :----D

//justy
voi veljet
Horaaneko
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 29.11.2018 16:05:36

Mä oon koko ajan ollut tietoinen siitä, että pääsen paikalle päivän päättyessä siirtämään ääneni kenelle tahansa se nyt pitää siirtääkään Zeyn pelastaakseni. Siksi en oo nähnyt kauheeta hätää siirtää ääni aina just sille toiselle isoimmalle vankkurille. Nyt kylläkin näyttää siltä, että se oon minä joka pitää pelastaa. Mikä ei tietenkään oo mulle ihan ok, vaikkakin voin myöntää että tää peli on mennyt aika rasittavaksi kun kukaan ei tajua miks mä vaan voin olla niin varma Zeystä. Mä tunnen Zeyn, mä oon nähnyt sen livenä ja keskustellut sen kanssa netissä vuosikaudet. Mä tunnen ja tiedän, ja mun fiilis on vaan tositositosi vahvasti sillä kannalla, että ei Zey pahiksena pelais niin ku se on tässä pelissä pelannut.

Eli mä puolustan sitä, ja samalla yritän tökkiä eri vaihtoehtoja lynkattaviksi. Teen hienon listan ja löydän kolme potentiaalista pahista.

Sitten mä totean että ok, lynkatkaa vaan Zey, ja mitä sitten tapahtuu? No mä joudun ite lynkkausuhan alle. Tää on jotenki ihan absurdia. :D

Ja nyt Keturin sitte tulee esiin toisena vapaamuurarina. Sen kaiken naurettavan Jin-ei-ehkä-oo-vapari-pelleilyn jälkeen. Tuoko ei sun mielestä oo pelin sotkemista? Minusta oli paljon pahemmin kuin mikään mitä Zey on tehnyt.

Mut ok. Mä taidan olla mielipiteineni vähemmistössä niin antaa mennä. Mua ärsyttää ja jos lynkkaudun niin eipähän tarvi tapella täällä teidän kanssa enää huomenna.
Halima
Ylläpitäjä

Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 16:13:21

Horaaneko kirjoitti:Justyllaki kyl hyvä pointti tost et Vampire-Zey ääniasetelma ei kovi kaukana toisistaa. Äähh. Mut en kyl usko miinankaa pahikseutee iha vaa sil et se luuli pelis aluks olevan narri, ei kai pahis (ees miinapahis) tollast sekottais

Miina veti mm.tämmöistä pohdintaa kun pelasi kultin puolella olevaa petturia, joka oli rakastavainen ei-kultistin kanssa (Koiravideot). Mun mielestä miina on hyvä pahiksena hyödyntämään sitä omaa "aina pihalla" -imagoaan (johon siis kyllä vetoaa hyviksenäkin). Joten en tuon alun pohdinna perusteella häntä hyviksenä vielä pitäisi, etenkin kun tuo voi olla jotain mitä hän esim. ajatteli petturi-roolista ennen pelin alkua ja päätti sitten vaan käyttää sitä apunaan.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 29.11.2018 16:17:22

Ketulla oli kyllä ihan oikea suunnitelma et miks näin tehtiin, ei ihan huvikseen vaan. :D (Nyt oikeesti palaan gradun pariin, illalla takas!)
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Jinmuru
Kyläläinen

Palkinnot: 6

ViestiKirjoittaja Keturin » 29.11.2018 16:21:09

Halima kirjoitti:Mä tunnen Zeyn, mä oon nähnyt sen livenä ja keskustellut sen kanssa netissä vuosikaudet. Mä tunnen ja tiedän, ja mun fiilis on vaan tositositosi vahvasti sillä kannalla, että ei Zey pahiksena pelais niin ku se on tässä pelissä pelannut.

Eli onks Zey vaan huono näissä peleissä sitte jos sä voit vetää noin vahvoja riidejä perustuen siihen miten hyvin sä tunnet jonku? Mä ainaki pelkään ja epäilen eniten mun vanhimpia frendejä jotka on pelannu juonareita yhtä kauan kuin minä.

Halima kirjoitti:Ja nyt Keturin sitte tulee esiin toisena vapaamuurarina. Sen kaiken naurettavan Jin-ei-ehkä-oo-vapari-pelleilyn jälkeen. Tuoko ei sun mielestä oo pelin sotkemista? Minusta oli paljon pahemmin kuin mikään mitä Zey on tehnyt.

Nii, tajusin oman strategiavirheeni Miinan ihmettelystä, että miks Jin tuli yksin esiin ja päätin sillä kapitalisoida pelin sellaseen suuntaan josta mä voin saada irti jotain. Nyt mun omat henk. koht. readit on paljon paremmin kalibroituna, mä oon lähes täysin varma et sä oot pahis. Te voitte kyl analysoida samaanaikaan pelaajien aikaisempia pelejä ja yrittää muodostaa niistä jotain käsitystä, mut se on mun mielestä tosi höpsöö.

//Justy en luota niinku pätkääkään tähän otantaan, että miina ois pahis koska löysit yhen viestin jossa se on "yhtä pihalla". Eiks me nyt SM-pelissä opittu et kuka tahansa voi ottaa jonku omalle asialleen edullisen samplen pelin ulkopuolelta ja esitellä sen tääl pelissä eikä kukaan jaksa tutkia pidemmälle.

Huhhels jos oon koskaan GM niin menneistä peleistä suoraan puhuminen on kyl eksplisiittisesti bännissä.

//Jinmuru
Keturin
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 29.11.2018 16:22:57

Justy, okei. En tosiaa miinaa oo koskaa nähny pahiksena nii ei mitää pohjaa mut joku muuki tainnu sanoo et se käyttää sen pihal olemist taktiikkana. Mun pitäs kyl lukee kaikki miinan viestit viel läpi mut saa nähä ehdinks

Halima, öö, miks otat juonarin näi henkilökohtasesti :D Miten ihmees me voidaan tietää et tunnet zeyn nii hyvin kun et sitä ikin ota puheeks, sanot vaa et zey on varma hyvis!! etkä perustele mitenkään. Niinku kato tota sun luottamust zeyt kohtaa toisen vinkkelist: sanotaan vaiks et mä väittäisin pelin alust asti et jinmuru on salee hyvis ja et olisin siit satavarma mut en antais sille mitää syytä. Eiks se nyt sustaki ois vähä outoa?

// Jin. Joo mäki taisin ainaki osittain tajuu mikä tos oli takana
// Keturin
voi veljet
Horaaneko
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 16:24:20

Keturin kirjoitti://Justy en luota niinku pätkääkään tähän otantaan, että miina ois pahis koska löysit yhen viestin jossa se on "yhtä pihalla". Eiks me nyt SM-pelissä opittu et kuka tahansa voi ottaa jonku omalle asialleen edullisen samplen pelin ulkopuolelta ja esitellä sen tääl pelissä eikä kukaan jaksa tutkia pidemmälle.

Lueksä mun viestejä? Mä oon mielestäni aika monta kertaa sanonut miksi miina on mielestäni pahis. Tuo löytämäni viesti oli lähinnä vasatus Horaan hyvisreadiin, joka perustuu siihen että pahis-miina ei puhuisi pihallaolevasti petturi-roolista.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 16:26:08

Keturin kirjoitti:
Halima kirjoitti:Mä tunnen Zeyn, mä oon nähnyt sen livenä ja keskustellut sen kanssa netissä vuosikaudet. Mä tunnen ja tiedän, ja mun fiilis on vaan tositositosi vahvasti sillä kannalla, että ei Zey pahiksena pelais niin ku se on tässä pelissä pelannut.

Eli onks Zey vaan huono näissä peleissä sitte jos sä voit vetää noin vahvoja riidejä perustuen siihen miten hyvin sä tunnet jonku? Mä ainaki pelkään ja epäilen eniten mun vanhimpia frendejä jotka on pelannu juonareita yhtä kauan kuin minä.

Tää on ihan hyvä pointti.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Keturin » 29.11.2018 16:32:21

justy kirjoitti:
Keturin kirjoitti://Justy en luota niinku pätkääkään tähän otantaan, että miina ois pahis koska löysit yhen viestin jossa se on "yhtä pihalla". Eiks me nyt SM-pelissä opittu et kuka tahansa voi ottaa jonku omalle asialleen edullisen samplen pelin ulkopuolelta ja esitellä sen tääl pelissä eikä kukaan jaksa tutkia pidemmälle.

Lueksä mun viestejä? Mä oon mielestäni aika monta kertaa sanonut miksi miina on mielestäni pahis. Tuo löytämäni viesti oli lähinnä vasatus Horaan hyvisreadiin, joka perustuu siihen että pahis-miina ei puhuisi pihallaolevasti petturi-roolista.

@miina, oot pahismainen kun tunnut äänestävän Zeytä lähinnä koska tää pelaa eri tavalla kuin yleensä. Ok, et pidä hänen tyylistään mut miks se on pahistyyli? Sun äänesi oli tosi vanhentunut kun tulit takas ketjuun ja oletin edes jotain pohdintaa sen pätevyydestä tai muista pelaajista, mut ei: olit ihan tyytyväinen äänesi. Tää sopii pahikselle, joka nyt vaan haluu äänestää koska niin tässä pelissä kuuluu tehdä. Pelaajien puolien selvittäminen ei kiinnosta, kun ne on jo tiedossa.

Emmä oikeen löytäny mitään muutako tän.

Tää sopii muuten myös pahis!justylle tosi hyvin, oot ollu tosi herkästi yrittämäs pykätä kasaan erilaisia wagoneja tän ekan päivän aikana, toistaseks tuloksetta.
Keturin
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Niacin » 29.11.2018 16:33:04

Äänet:
5 Halima (jeekaka, Keturin, Horaaneko, Jinmuru, justy)
2 Zey (miina, AlPacino)
1 Vampire (Zey)
1 Keturin (Marzzuu)
1 jeekaka (Savu)
1 miina (Halima)

Poissaolot:
Ei ketään

Päivä päättyy tänään klo 20.
Niacin
Mafioso

Palkinnot: 4

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 16:39:30

Keturin kirjoitti:
justy kirjoitti:

@miina, oot pahismainen kun tunnut äänestävän Zeytä lähinnä koska tää pelaa eri tavalla kuin yleensä. Ok, et pidä hänen tyylistään mut miks se on pahistyyli? Sun äänesi oli tosi vanhentunut kun tulit takas ketjuun ja oletin edes jotain pohdintaa sen pätevyydestä tai muista pelaajista, mut ei: olit ihan tyytyväinen äänesi. Tää sopii pahikselle, joka nyt vaan haluu äänestää koska niin tässä pelissä kuuluu tehdä. Pelaajien puolien selvittäminen ei kiinnosta, kun ne on jo tiedossa.

Emmä oikeen löytäny mitään muutako tän.

Tää sopii muuten myös pahis!justylle tosi hyvin, oot ollu tosi herkästi yrittämäs pykätä kasaan erilaisia wagoneja tän ekan päivän aikana, toistaseks tuloksetta.

No mut eihän tossa oo mitään edellisten pelien metaa mistä mua syytit?
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 16:40:54

Niacin kirjoitti:Äänet:
5 Halima (jeekaka, Keturin, Horaaneko, Jinmuru, justy)
2 Zey (miina, AlPacino)
1 Vampire (Zey)
1 Keturin (Marzzuu)
1 jeekaka (Savu)
1 miina (Halima)

Poissaolot:
Ei ketään

Päivä päättyy tänään klo 20.

Jos Halima on pahis, joko siellä joku bussaa? Horaa ois oikeastaan ainoa vaihtoehto, tai sit tosi huonotuurinen jeekaka.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Keturin » 29.11.2018 16:43:21

Siis mä oon muutenki sun kanssa täysin eri mieltä Miina-readeista :D

//Justy tai sinä.
Keturin
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 16:46:41

Keturin kirjoitti:Siis mä oon muutenki sun kanssa täysin eri mieltä Miina-readeista :D

//Justy tai sinä.

Okei, et vaan oo tainnut koskaan kommentoida mun miina-readia muuten kuin siitä näkökulmasta että hänen äänestämisessä oli Zeyn bussaamista. Ehkä on mennnyt vaan ohi sitten.

Ikuisuuskysymys: mainitako erikseen että toki teidän näkökulmasta myös minä voin olla se joka bussaa.
justy
Kyläläinen

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa